• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ «ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ» Θ. ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ

papaxaralampousΟι μαθητές και μαθήτριες των Εκπαιδευτηρίων Θ. Παπαχαραλάμπους απάντησαν στο ερώτημα: «Τι σε προσενέγκωμεν, Χριστέ, ότι ώφθης επί γης ως άνθρωπος δι ημάς;» (Τι να σου αντιπροσφέρουμε, Χριστέ, που ήρθες ως άνθρωπος στη γη για να θυσιαστείς για εμάς;), με τη ζεστή, αγνή και αληθινή Χριστουγεννιάτικη γιορτή τους, στο Θέατρο του Σχολείου την 19 Δεκεμβρίου 2012.

Αγγελάκια, ελαφάκια, καλικάντζαροι, νάνοι, ο νέος χρόνος και φυσικά ο Άγιος Βασίλης, παρέλασαν στην σκηνή με τα παιδιά να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και τους γονείς τους να τα απολαμβάνουν και να τα χειροκροτούν με περηφάνια.

Η χορωδία του Δημοτικού Σχολείου ερμήνευσε παραδοσιακά κάλαντα και Χριστουγεννιάτικα τραγούδια στα ελληνικά και στα αγγλικά. Τα νήπια παρουσίασαν το σκετς «Χριστούγεννα στο σπίτι του Αϊ Βασίλη». Το θεατρικό τμήμα του Δημοτικού παρουσίασε το θεατρικό «Τα χριστουγεννιάτικα στολίδια», ενώ η θεατρική ομάδα, αποτελούμενη από μαθητές και μαθήτριες των μεγάλων τάξεων, παρουσίασε το κωμικό σκετς «Ο Άγιος Βασίλης έρχεται από…;»

Ρυθμικό και κεφάτο ήταν το κλείσιμο της βραδιάς με το χορευτικό - happening «Last Christmas».

Την 20.12.12, πραγματοποιήθηκε και η γιορτή του Παιδικού Σταθμού «Χρυσούπολη», όπου τα παιδιά γιόρτασαν τα Χριστούγεννα στο θεατράκι του διδακτηρίου τους, με το σκετς «Χριστουγεννιάτικη Νύχτα».

Το Χριστουγεννιάτικο μήνυμα της αγάπης, χαράς, ελπίδας, αλληλεγγύης και αισιοδοξίας, ευαισθητοποίησε τους μαθητές και μαθήτριες όλων των βαθμίδων, που συγκέντρωσαν στο Σχολείο τρόφιμα, ρούχα και παιχνίδια για το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας.

Αντιπροσωπεία των μαθητών, με το διευθυντή του Λυκείου κ. Σπύρο Παπαχαραλάμπους επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος στον Πειραιά, παρέδωσαν το συγκεντρωθέν υλικό, γνώρισε τους ανθρώπους που επιτελούν αυτό το θεάρεστο έργο και αντάλλαξαν ευχές με τα παιδιά που φιλοξενούνται εκεί.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με την συμμετοχή 24 κορυφαίων πόλεων

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΠΕΤΥΧΕ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΛΕΩΝ

skakiΗ Πνευματική Στέγη Περιστερίου εκπροσώπησε την πόλη του Περιστερίου και της Αθήνας στο Σκακιστικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πόλεων, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Μετά από σπουδαία εμφάνιση των κορυφαίων αθλητών της, κατάφερε να φτάσει μέχρι τον προημιτελικό γύρο του θεσμού, καταλαμβάνοντας έτσι μια θέση ανάμεσα στην 5η και την 8η, στον κόσμο.

Οι αγώνες διεξήχθησαν στις 22 - 28.12.12, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με την συμμετοχή 24 κορυφαίων πόλεων στο σκάκι, από όλο τον κόσμο.

Εκεί, τις Άγιες μέρες των Χριστουγέννων, έλαμψε το Περιστεριώτικο σκακιστικό άστρο και με οδηγό τον ασυναγώνιστο Γιάννη Παπαϊωάννου, η Περιστεριώτικη ομάδα απέδειξε την παγκόσμια κλάση της.

Με δύο νίκες και μια ήττα στον προκριματικό γύρο 1-2 από την Λετονική Ρήγα, 3-1 την πολύ ισχυρή Ουκρανική ομάδα Λβοβ και 3-1 την Αυστραλιανή Καμπέρα, η Ελληνική ομάδα εξασφάλισε την είσοδο της στους «16» της διοργάνωσης.

ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ

Στην επόμενη φάση, ανήμερα των Χριστουγέννων, η Πνευματική Στέγη πραγματοποίησε εκπληκτική εμφάνιση και απέκλεισε την ισχυρότατη ομάδα του Λονδίνου με 3-1, φτάνοντας στην προημιτελική φάση.

Τελικά η κόπωση και το άγχος στέρησαν από την ομάδα μια ακόμη μεγαλύτερη διάκριση, αφού ηττήθηκε από την ομάδα της Τασκένδης με 3-1 και αποκλείστηκε από τα ημιτελικά.

Οι αγώνες κράτησαν αμείωτο το παγκόσμιο σκακιστικό ενδιαφέρον, με την επικράτηση της Χόγκουβενς (Ολλανδία), τη Μπακού (Αζερμπαϊτζάν) 2η , τη Νόβισαντ (Σερβία) 3η και την Τασκένδη (Ουζμπεκιστάν) 4η.

Η συνολικά πολύ επιτυχημένη παρουσία της Πνευματικής Στέγης χαροποίησε ιδιαίτερα το φίλαθλο Ελληνικό σκακιστικό κόσμο, βλέποντας σε ζωντανή μετάδοση τους παίκτες της να αγωνίζονται με πάθος, ομοψυχία και να επιτυγχάνουν μια σημαντική διάκριση.

Ο πρόεδρος της Πνευματικής Στέγης κ. Αντ. Μπέλλος απευθύνει ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά της αποστολής για την άψογη συμπεριφορά τους και την σπουδαία εμφάνιση τους και τους εύχεται να πετυχαίνουν και πολλές άλλες μεγάλες διακρίσεις.

Την ομάδα εκπροσώπησαν και αγωνίστηκαν (φωτογραφία) οι: Γιάννης Παπαϊωάννου (4/5), Χριστόδουλος Μπανίκας (2/5), Στέλιος Χαλκιάς (3,5/5), Ανδρέας Τζερμιαδιανός (2/4) και Γιάννης Σταθόπουλος (0/1). Συντονιστής και αρχηγός ήταν ο κ. Ανέστης Μιχαηλίδης.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ BAZAAR ΜΕ ΤΑ ΣΠΑΝΙΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΦΙΛΟΥΣ

Ο Δήμος Περιστερίου και ο Σύλλογος «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ανακοινώνουν, ότι στις 28 Φεβρουαρίου 2013 ολοκληρώνεται το φιλανθρωπικό bazaar, με τις φανέλες των «superstars» ξένων και ελλήνων ποδοσφαιριστών.

Το φιλανθρωπικό bazaar ξεκίνησε στις 3 Ιανουαρίου με τα σπάνια συλλεκτικά αντικείμενα (φανέλες, κασκόλ, καπέλα και μπάλες) για τους ποδοσφαιρόφιλους, από την τεράστια καριέρα στην Ελλάδα και το εξωτερικό του διαιτητή Κύρου Βασάρα, που τα δώρισε για την ενίσχυση του Συλλόγου «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και του Κοινωνικού Παντοπωλείου «Από Καρδιάς» του Δήμου Περιστερίου.

Μετά την επιτυχία που σημείωσε το bazaar τις τρεις πρώτες μέρες στην αίθουσα «Τέχνης» του Δημαρχιακού Μεγάρου, τα συλλεκτικά αναμνηστικά θα διατίθενται πλέον στο διαδίκτυο μέσω των επίσημων σελίδων: www.peristeri.gr και www.hamogelo.gr προκειμένου να συγκεντρωθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσό και να ικανοποιηθεί και το συλλεκτικό χόμπι των φίλων του ποδοσφαίρου.

Για την απόκτηση των συλλεκτικών αντικειμένων οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 210 5701091 και στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΦΥΛΛΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2013

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ κ. ΣΤ. ΚΑΝΕΛΛΟΥ ΓΙΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ

kanelosΟ εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Περιστερίου για θέματα πολιτικής προστασίας κ. Στυλιανός Κανέλλος, ενημερώνει τους πολίτες του Περιστερίου για τα μέτρα αυτοπροστασίας από πλημμύρες που πρέπει να λάβουν, σύμφωνα με τις οδηγίες από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΜΜΥΡΑ

Εάν κατοικείτε σε περιοχή που κατά το παρελθόν είχε προβλήματα από πλημμύρες:

-Βεβαιωθείτε ότι τα φρεάτια έξω από το σπίτι σας δεν είναι φραγμένα.

-Βεβαιωθείτε ότι οι υδρορροές των σπιτιών λειτουργούν κανονικά.

-Περιοριστείτε στις αναγκαίες μετακινήσεις.

-Αποφύγετε την εργασία και την παραμονή σας σε υπόγειους χώρους, εάν αυτό δεν είναι απαραίτητο.

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Ή ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Αν η περιοχή που διαμένετε είχε εκκενωθεί, μην επιστρέψετε, προτού οι αρχές σας ενημερώσουν ότι είναι ασφαλής.

Πριν αρχίσετε τις διαδικασίες αποκατάστασης του χώρου σας:

-Κλείστε την τροφοδοσία ηλεκτρικού ρεύματος, ακόμα και αν στην περιοχή σας έχει διακοπεί το ρεύμα.

-Κλείστε την παροχή νερού, καθώς το δίκτυο μπορεί να έχει υποστεί βλάβες.

Για να εξετάσετε ένα κτίριο που έχει πλημμυρίσει, δείξτε ιδιαίτερη προσοχή:

-Φορέστε κλειστά παπούτσια, ώστε να αποφύγετε τραυματισμούς στα πόδια σας από αντικείμενα ή ανωμαλίες στο έδαφος, που κρύβονται από τα νερά.

-Εξετάστε τοίχους, πόρτες, σκάλες και παράθυρα.

-Εξετάστε τα δίκτυα ηλεκτρικού ρεύματος, νερού, αποχέτευσης.

Θυμηθείτε: Οι κίνδυνοι από την πλημμύρα δεν υποχωρούν αμέσως μετά την έναρξη της απόσυρσης των υδάτων.

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Την Τρίτη 29 του Γενάρη, στις 18 00, στα Γραφεία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτ/θμιας Εκπ/σης «Έλλη Αλεξίου» (Ακαρνανίας 65), θα πραγματοποιηθεί συνάντηση της μουσικής ομάδας του Συλλόγου, με θέμα τον προγραμματισμό της διοργάνωσης πολιτιστικού προγράμματος.

Ιδιαίτερη βαρύτητα αποκτά η σκέψη για προετοιμασία αφιερώματος στον μεγάλο δημιουργό Βασίλη Τσιτσάνη (29 χρόνια από το θάνατό του) και παρουσίασή του στον κύκλο πολιτιστικών εκδηλώσεων τον Ιούνιο, στο Άλσος Περιστερίου.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου καλεί όσους και όσες συναδέλφους ενδιαφέρονται να στελεχώσουν τη μουσική ομάδα, να συμμετάσχουν στην προγραμματισμένη συνάντηση.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΑΖΙ»

Με πρωτοβουλία του καθηγητή και επί κεφαλής του Συνδυασμού «Περιστέρι Μαζί» κ. Γιώργου Βαθιώτη, στην αίθουσα δραστηριοτήτων του ι.ν. Αγίας Άννης Περιστερίου, οι επιστήμονες Υγείας και Παιδείας σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Περιστερίου πραγματοποίησαν στις 22.12.2012, το πρώτο ιατρικό και εκπαιδευτικό σεμινάριο διαδραστικού χαρακτήρα. Θέμα του ήταν: «Ζω καλύτερα με την υπέρταση. Ρωτάω τον γιατρό μου».

Η ομιλήτρια ιατρός κα Πηγή Τάρλα MD, MSc (μέλος της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Γενικής Ιατρικής και μέλος της Αμερικανικής Νευρολογικής Εταιρείας), μίλησε σε μία κατάμεστη αίθουσα παρουσία του σεβ. Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομου.

Οι παρόντες άντλησαν πολύτιμες πληροφορίες για την ρύθμιση και την μέτρηση της αρτηριακής πίεσης, για την πρόληψη των κρίσεων της αρτηριακής υπέρτασης και πήραν οδηγίες για σωστή διατροφή και τον έλεγχο της.

Μέσω αυτών των διαδραστικών σεμιναρίων, που ξεκίνησαν από την Αγία Άννα, επαναλήφθηκαν στις 21.1.13 στην αίθουσα δραστηριοτήτων του ι.ν. Αγίου Γεωργίου Νέας Ζωής και θα συνεχισθούν και σε άλλους ενοριακούς Ναούς κάθε μήνα, οι πολίτες του Περιστερίου ενημερώνονται άμεσα, υπεύθυνα και ουσιαστικά από την Ομάδα επιστημόνων Υγείας και Παιδείας, για θέματα που απασχολούν τους ίδιους και τις οικογένειες τους.

Η επόμενη ιατρική ημερίδα στον ι.ν. Αγ. Άννης θα πραγματοποιηθεί στις 26.1.2013 από τον χειρουργό- ουρολόγο κ. Γιώργο Καραμιχάλη, ο οποίος

θα μιλήσει για τον «προστάτη». Θα ακολουθήσουν τον Φεβρουάριο σεμινάρια για την «κατάθλιψη», με τις ψυχολόγους κ.κ. Βίκυ Κονδύλη, Γιώτα Τσιαούση, Κατερίνα Φώτου και Μαρία Σασάνη και για τον «έλεγχο της στοματικής υγιεινής» από τον χειρουργό – οδοντίατρο κ. Πάνο Αναστασιάδη».

ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΘΕΛΟΥΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ

Όπως δήλωσε ο επιστημονικός συντονιστής της πρωτοβουλίας Υγείας και Παιδείας για το Περιστέρι κ. Γιώργος Βαθιώτης, καθηγητής MSc: «Στόχος όλων μας είναι να ανοίξει μια νέα σελίδα πρωτοβάθμιας ιατρικής φροντίδας και να είμαστε δίπλα στους ανθρώπους που πραγματικά έχουν ανάγκη, γιατί τα κοινωνικά έργα θέλουν ψυχή και πραγματική αγάπη.

Όλοι οι επιστήμονές μας καλούνται καθημερινά να συμπαρασταθούν στις ανάγκες των συνάνθρωπων μας μέσα σε μια οικονομική κρίση που οδήγησε σε αδιέξοδο την ανθρωπιά, την ζεστασιά, τον αυθορμητισμό και την αξιοπρέπειά μας. Γέφυρα ελπίδας όλων μας είναι ο εθελοντισμός και η αλληλεγγύη».

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

Εξ άλλου σε ένα εξαίρετο κλίμα αγάπης, ζεστασιάς και φροντίδας πραγματοποιήθηκε στις 23.12.12, η πρώτη ενημέρωση γονέων του Κοινωνικού Φροντιστηρίου της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου στον ι.ν. της Ευαγγελίστριας.

Οι 32 καθηγητές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου ενημέρωσαν τους γονείς και τα παιδιά για την πρόοδό τους στα μαθήματα που παρακολουθούν.

Ο επιστημονικός υπεύθυνος καθηγητής κ. Γιώργος Βαθιώτης ευχαρίστησε όλους τους καθηγητές και εξήρε την αγνή εθελοντική προσπάθειά τους για κοινωνική αλληλεγγύη στην δύσκολη εποχή που διανύουμε.

Στο βλέμμα όλων των παιδιών, των γονέων και των καθηγητών ήταν διάχυτος ο ενθουσιασμός, που αυτό το τεράστιο κοινωνικό έργο γιγαντώθηκε από όλες τις πλευρές προς όφελος των πολιτών του Περιστερίου.

Όλοι οι συντελεστές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου υποσχέθηκαν να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, ώστε αυτή η ιδέα να εδραιωθεί ως προστιθέμενη αξία στις ανάγκες των συνανθρώπων μας.

Τη δημιουργία και το ρόλο του Ιατρείου Αλληλεγγύης και του Κοινωνικού Φροντιστηρίου προέβαλαν πολλά τα τηλεοπτικά κανάλια.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Με αποφάσεις του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 που αφορούν τις Αρμοδιότητες του Δημάρχου, τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 44 του Ν.3979/2011 (ΦΕΚ Α’ 138/16-6-2011) σύμφωνα με τις οποίες ο Δήμαρχος «Μπορεί να αναθέτει, χωρίς αμοιβή, την εποπτεία και τον συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου σε μέλη του δημοτικού συμβουλίου», κ.λπ., ανατέθηκαν για το έτος 2013:

*Στον δημοτ. σύμβουλο κ. Στυλιανό Κανέλλο, η εποπτεία και ο συντονισμός όλων των δράσεων που αφορούν στη λειτουργία του ιδιαίτερου Γραφείου Δημάρχου, του αυτοτελούς Γραφείου Τύπου Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων και του αυτοτελούς Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.

*Στον δημοτ. σύμβουλο κ. Ευάγγελο Τάτση, η εποπτεία και ο συντονισμός όλων των δράσεων που αφορούν στη λειτουργία του Τμήματος Κοιμητηρίου της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.

*Στον δημοτ. σύμβουλο κ. Ιωακείμ Πρέκα, η εποπτεία και ο συντονισμός όλων των συνεργείων και εργαζομένων του Δήμου μας, που απασχολούνται: α) σε πάσης φύσεως εργασίες που αφορούν ελαιοχρωματισμούς σχολείων, παιδικών χαρών και λοιπών χώρων

β) στη συντήρηση έργων αποχέτευσης (φρεάτια υδροσυλλογής κ.λπ.) και

γ) στην περισυλλογή εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων & μοτοσικλετών.

*Στο δημοτ. σύμβουλο κ. Ισαάκ Ζορπίδη, ως Εντεταλμένο Σύμβουλο, η εφαρμογή πολιτικών και δράσεων του Γραφείου Υποστήριξης Τρίτης Ηλικίας, της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής Παιδείας και Πολιτισμού και Νέας Γενιάς.

Όλοι οι πιο πάνω εξουσιοδοτούνται να υπογράφουν, σύμφωνα με τις αρμοδιότητές τους, τα σχετικά έγγραφα και πιστοποιητικά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΠΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ κ. ΛΙΝΑΣ ΜΠΕΝΟΥ

benouΗ Περιστεριώτισσα φιλόλογος & δημοσιογράφος- συνεργάτης της Εφημερίδας μας- κα Λίνα Μπένου, συμμετείχε και βραβεύτηκε, στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό που προκήρυξε το Κέντρο Σπουδής και Ανάδειξης Μικρασιατικού Πολιτισμού (ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ.) του Δήμου Ν. Ιωνίας, στα πλαίσια της Επετείου των 90 χρόνων από τη Μικρασιατική καταστροφή.

Η εκδήλωση βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Ν. Ιωνίας (21.11.12), όπου το μυθιστόρημα της κας Λ. Μπένου, με τίτλο «Το τραγούδι της γιαγιάς» απέσπασε την τιμητική διάκριση της ευφήμου μνείας, «χάρη στον καλό χειρισμό της γλώσσας, τους ζωντανούς διαλόγους, τη συγκροτημένη αφήγηση και τη διάχυτη συγκίνηση που αποπνέει», όπως αποφάνθηκε η κριτική επιτροπή.

Ένα ακόμη θετικό στοιχείο του έργου που τονίσθηκε, είναι η ύπαρξη ολοκληρωμένων χαρακτήρων στο κείμενο και το γεγονός, ότι η ιστορία τονίζει το «εμείς», έναντι του «εγώ» και του «εσύ».

«Το τραγούδι της γιαγιάς» αποτελεί την πρώτη συγγραφική απόπειρα της κας Λίνας Μπένου, με έναυσμα τη Σμυρναίικη καταγωγή της, το προϊόν της οποίας σε εύθετο χρόνο θα πάρει τη θέση του στις βιβλιοθήκες όλων όσων συνδέονται με τις αλησμόνητες πατρίδες.

Οι άλλες δύο συμμετοχές, που επίσης διακρίθηκαν στο διαγωνισμό ήταν το έργο «…και η ψυχή στη Σμύρνη…» του Γ. Ρουσσουνέλου από τη Σύρο και το έργο «Γιασμίν, τρεις και μια νύχτες» του Κ. Αρβανιτάκη από την Κρήτη.

Παρόντες, μεταξύ άλλων στην εκδήλωση ήταν ο πρόεδρος της Ένωσης Μικρασιατών Περιστερίου και ο ιδρυτής της κ.κ. Βασ. Τζιβίσκος και Τάκης Τικόπουλος, αντίστοιχα, που δίκαια καμάρωσαν...

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΗΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ

vlaxosΕκδήλωση στον Ι. Μητροπολιτικό Ναό, με την πολυμελή μεικτή χορωδία της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ι. Μητροπόλεως Περιστερίου, με χοράρχη τον πρωτοψάλτη, καθηγητή και διευθυντή της Σχολής κ. Κων/ντίνο Βλάχο, πραγματοποιήθηκε την 16.12.2012, με την ευκαιρία της Εορτής των Χριστουγέννων, με επίκαιρους ύμνους, κάλαντα και ποιήματα από τα παιδιά των Κατηχητικών Συνάξεων της ενορίας μας,

Την εκδήλωση παρακολούθησαν και επιδοκίμασαν με το θερμό τους χειροκρότημα πάρα πολλοί πιστοί.

Στο τέλος ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, συνεχάρη τα μέλη της χορωδίας προσφέροντάς τους από μια εικόνα της Παναγίας και ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους, απευθύνοντας ευχές.

Επακολούθησε κέρασμα στην αίθουσα δεξιώσεων και πολύ τραγούδι.

*

Ίδια εκδήλωση, με την ίδια χορωδία, πραγματοποιήθηκε και την 22.12.2012, στον ι.ν. των Αγίων Θεοδώρων Περιστερίου. Στο τέλος ο ιερατ. προϊστάμενος π. Σπυρίδων Καζάνης κατέπληξε -ως συνήθως- με τα πλούσια κεράσματα και τη θαυμάσια φιλοξενία του. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με παραδοσιακά τραγούδια.

*

Ανήμερα την Πρωτοχρονιά (1.1.2013), η ίδια χορωδία της Ι. Μητροπόλεως, παρέστη και συνέβαλε καθοριστικά στο εορταστικό κλίμα της κοπής της Βασιλόπιτας, που έλαβε χώρα στο Μητροπολιτικό Μέγαρο, έψαλε Βυζαντινούς ύμνους και κάλαντα και καταχειροκροτήθηκε.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΕΥΧΟΜΑΙ «ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ» ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ;

pouliasisΕύχομαι καλή χρονιά σε όλους. Ξέρουμε όμως πολύ καλά ότι αυτό θα είναι πολύ δύσκολο, καθώς από τη μια υπάρχουν οι μνημονιακές πολιτικές που έχουν καταστρέψει τη χώρα μας και από την άλλη υπάρχει η προσπάθεια του σάπιου πολιτικού συστήματος να μας πείσει ότι τυχαία συνέβη ό,τι συνέβη με τις λίστες και το πραγματικό πρόβλημα είναι οι καταλήψεις και τα στέκια.

Ανάμεσα σε αυτά υπάρχει η παρούσα Διοίκηση που μπορεί να είναι καλύτερη από την προηγούμενη (πώς θα μπορούσε άλλωστε;) αλλά παραμένει μια πάρα πολύ κακή Διοίκηση. Δεν υπάρχει σοβαρός σχεδιασμός και σοβαρότητα για την εκτέλεση κανενός έργου και σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει η συμμέτοχη του κόσμου. Ο ρόλος του κόσμου για τη Διοίκηση είναι μόνο του χειροκροτητή. Απλά μερικά παραδείγματα: Η Διοίκηση κάνει τα πάντα για την κατασκευή καινούργιου κολυμβητηρίου, ενώ δεν μπορεί να εξασφαλίσει τη λειτουργία του ήδη υπάρχοντος. Είχε πρόβλημα με ένα κτίριο στο 3ο διαμέρισμα, το δέσμευσε αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα το αγοράσει. Κάλεσε όλες τις Δημοτικές Παρατάξεις να συζητήσουμε για τους ελευθέρους χώρους, αλλά εννοούσε να μην πάρει την ευθύνη να αποδεσμεύσει τα δύο οικόπεδα χωρίς τη συναίνεση των υπολοίπων. Παρατήρησε κινήσεις για τη δημιουργία κοινωνικού ιατρείου, έφερε θέμα εκτός ημερησίας διάταξης στο Δημοτικό Συμβούλιο, ανακοίνωσε μετά τη δημιουργία δύο ιατρείων αλλά μετά από τόσους μήνες δεν λειτουργεί κανένα. Διατείνεται ότι ενδιαφέρεται για τους άπορους, αλλά φρόντισε να μην επιτρέψει τη λειτουργία της «στέγης αλληλεγγύης» του 8ου Δημοτικού Σχολείου που δεν ήλεγχε.

Αυτή δεν είναι Διοίκηση του λαού, αυτή είναι μια καθαρά διαχειριστική λειτουργία προς το όφελος των μεγάλων συμφερόντων (θα φανεί άλλωστε και με τη μετεγκατάσταση του γκαράζ) επενδυμένη με τη φιλανθρωπία της Εκκλησίας και των ΜΚΟ και τις φιέστες των επίσημων χορηγών της πόλης.

Και ένα τελευταίο: Δεν ασκείτε Διοίκηση με το να είστε όλη μέρα εκεί που διασκεδάζουν τα παιδιά, γνέφοντας συγκαταβατικά σε όποιον πολίτη σας λέει το πρόβλημά του. Εκεί κάνεις δημόσιες σχέσεις και θάβεις τα μεγάλα προβλήματα του Δήμου, κάτω από λίγη ώρα δωρεάν διασκέδασης που προσέφεραν στα παιδιά του Δήμου οι χορηγοί που φροντίζουν να επανεκλεγείτε.

Η σωστή Διοίκηση του Δήμου απαιτεί την ενεργό συμμετοχή του κόσμου στα δρώμενα της πόλης και τη σύγκρουση με την κεντρική εξουσία που πνίγει την αυτοδιοίκηση.

Αλέξης Πουλιάσης

Δημ. Σύμβουλος- επικεφαλής της Παράταξης

«Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι»

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ