| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ κ. ΗΛΙΑΣ ΨΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ (12ος 2012)
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ κ. ΗΛΙΑΣ ΨΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
Την αποχώρησή του από την Παράταξη «Περιστέρι για Όλους» του κ. Δ. Κελάφα και την ανεξαρτητοποίησή του, ανακοίνωσε στην αρχή της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου της 8.11.2012, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Ηλίας Ψυρόγιαννης.
Ο κ. Ψυρόγιαννης με επιστολή του, που γνωστοποιήθηκε στο Σώμα από τον πρόεδρο κ. Β. Λώλο, ανέφερε, ότι: «Σύμφωνα με το άρθρο 66, παρ. 4 του Κανονισμού, δεν επιθυμώ να συμμετέχω στην Παράταξη του κ. Δ. Κελάφα και θα παραμείνω ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος».
Αμέσως μετά το λόγο πήρε ο κ. Κελάφας, ο οποίος είπε: «Ως επί κεφαλής της Παράταξης και ως άνθρωπος, θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Ηλία Ψυρόγιαννη για τη συμμετοχή του και ως δημοτικού συμβούλου και ως ανθρώπου και ως φίλου.
Προφανώς οι εξελίξεις στη ζωή, στην πολιτική, στην κοινωνία, έχουν γίνει πια πολύ βαθιές και τρέχουν με τέτοια ταχύτητα, που δεν αφήνουν να παραμείνει ίδιο τίποτα.
Εύχομαι στον Ηλία, καλή επιτυχία».
Αποκορύφωμα της ρήξης στις σχέσεις Ψυρόγιαννη- Παράταξης του κ. Κελάφα που σοβούσε από καιρό, ήταν η ερώτηση, στο δημοτικό συμβούλιο της 27.9.2012, του δημοτικού συμβούλου κ. Στέλιου Μουκουβίνα, σχετικά με την προμήθεια ελαστικών αυτοκινήτων από το Δήμο. Στην ερώτησή του προς τη Διοίκηση του Δήμου, άφησε υπόνοιες για την επιλογή του προμηθευτή κ.λπ.
Ο κ. Ηλίας Ψυρόγιαννης, που είναι μέλος της Οικονομικής Επιτροπής, θεώρησε τον εαυτό του θιγόμενο, χαρακτήρισε άστοχο τον ισχυρισμό του συναδέλφου του και του ζήτησε να τον ανασκευάσει.
Φορτισμένος ο κ. Ψυρόγιαννης αισθάνθηκε αδιαθεσία και σηκώθηκε για να εξέλθει από την αίθουσα. Εκείνη τη στιγμή ο δημοτικός σύμβουλος κ. Αλεξ. Πλέστης τον προέτρεψε να καθίσει στα έδρανα της δημοτικής συμπολίτευσης!
Την 1.11.2012, ο κ. Ηλίας Ψυρόγιαννης παραιτήθηκε από μέλος της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Περιστερίου και ανακοίνωσε στη συνέχεια την ανεξαρτητοποίησή του, όπως προαναφέραμε.
Σε ερώτησή μας προς τον κ. Η. Ψυρόγιαννη, για τους λόγους που οδήγησαν στην κίνησή του αυτή, μας είπε λακωνικά: «Προχώρησα στην ανεξαρτητοποίησή μου, γιατί έχω μια διαφορετική εκτίμηση, όσον αφορά την αντιμετώπιση των δημοτικών θεμάτων».
Β.Α.- ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΟΤ 346 ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ (12ος 2012)
Είχε ξεκινήσει η διαμόρφωσή του σαν ξενοδοχείο ημιδιαμονής!
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΟΤ 346 ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΈΝΤΡΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Γενική αναστάτωση προκάλεσε στους κατοίκους της οδού Ραβινέ και των γύρω δρόμων η διαμόρφωση πολυώροφου κτηρίου, για να λειτουργήσει σαν ξενοδοχείο ημιδιαμονής!
Συγκεντρώθηκαν, με συμμετοχή και της Εκκλησίας, που παραβρέθηκε εκπρόσωπός της ο π. Στυλιανός Ταξάκης και ενέκριναν ψήφισμα διαμαρτυρίας, δεδομένου, ότι μια τέτοια λειτουργία υποβαθμίζει κάθετα την περιοχή τους. Ζήτησαν επίσης να ελεγχθεί από πολεοδομικής και υγειονομικής πλευράς η υπόθεση.
Το ζήτημα είχε αίσιο τέλος για το δίκαιο αίτημα των κατοίκων, καθώς η Δημοτική Αρχή έφερε θέμα στο δημοτικό συμβούλιο της 25.10.2012, για τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου στο ΟΤ 346 (όπου βρίσκεται το κτήριο) και χαρακτηρισμό του για δημιουργία Πνευματικού Κέντρου.
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΤΟΣ
Ο αντ/ρχος κ. Παν. Λύκος είπε, ότι το συγκεκριμένο κτήριο είναι σε περιοχή χαρακτηρισμένη σαν «γενική κατοικία» και δεν επιτρέπονται τέτοιες χρήσεις. Δεδομένου, ότι το κτήριο, στο τμήμα ΑΒΓΔΑ του ΟΤ 346, είναι 5όροφο, προσφέρεται για τις ανάγκες των κατοίκων, ώστε να απασχοληθούν δημιουργικά και πρότεινε:
Τον χαρακτηρισμό του χώρου σαν κοινωφελούς - κοινόχρηστου (Πνευματικό Κέντρο). Και,
Αναστολή της οικοδομικής άδειας και εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών στο χώρο για ένα έτος.
Ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης διευκρίνισε, ότι από πλευράς Δήμου δεν δόθηκε καμιά άδεια, αλλά σύμφωνα με το νόμο οι επιχειρηματίες πήραν άδεια από το Υπ. Τουρισμού.
Η απόφαση για τη δέσμευση του κτηρίου και τη διαμόρφωσή του σε Πνευματικό Κέντρο ήταν ομόφωνη.
Από τις απόψεις που εξέφρασαν οι άλλες δημοτικές παρατάξεις. θα αναφέρουμε ότι:
Ο κ. Αλεξ. Πλέστης είπε, ότι η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής είχε πάρει ομόφωνη απόφαση για τη δημιουργία Πνευματικού Κέντρου στην περιοχή, άρα η συζήτηση ήταν άσκοπη και απόρησε: ποια πολεοδομία έδωσε άδεια για τέτοια χρήση του κτηρίου, αφού δεν επιτρέπεται από τον Γ.Π.Κ..
Ο κ. Χρ. Χρονόπουλος τόνισε την ανάγκη να στηριχθεί ο τομέας του Πολιτισμού, στην εποχή κρίσης που διέρχεται η χώρα μας. Και,
Η κα Αντωνία Αθανασοπούλου πρότεινε να γίνει μια πιο ολοκληρωμένη δουλειά: Να καταγραφούν όλα τα αδρανή και ανενεργά κτήρια της πόλης και να προγραμματισθεί, βάσει μελέτης, η αξιοποίησή τους για βρεφονηπιακούς σταθμούς, ΚΑΠΗ, αθλητικά κέντρα κ.λπ.
Βασ. Αλεξανδροπούλου - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΤΕΛΕΣΘΗΚΕ Η ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΙΜΙΛΙΑΣ (12ος 2012)
Εκλεκτοί Γάμοι
ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΤΕΛΕΣΘΗΚΕ Η ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΙΜΙΛΙΑΣ
Ένας μεγάλος αριθμός Περιστεριωτών προσκεκλημένων, όλων των τάξεων και των δημοτικών παρατάξεων, με επί κεφαλής το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, παραβρέθηκε και καμάρωσε την ένωση του Σπύρου και της Αιμιλίας, στο λαμπρό γάμο τους που τελέσθηκε στο παρεκκλήσι του Αγ. Κων/νου Σπάτων. Χάρηκε και μοιράστηκε τη λάμψη, την ευτυχία και τη δροσιά του πανέμορφου ζευγαριού.
Ο Σπύρος, γιος του ζεύγους Αλέξη -αντ/ρχου Οικονομικών Περιστερίου-
και της Μαρίας Σταυρούλια και η Αιμιλία κόρη του ζεύγους Ανδρέα και Δήμητρας Πουλάκη, απέσπασαν τις καλύτερες των εντυπώσεων, με το παράστημα, την εντυπωσιακή τους εμφάνιση και το μεταδοτικό τους χαμόγελο. Και είναι βέβαιο, ότι το πλήθος των ευχών που συνέλεξαν, έχει αρχίσει ήδη να μετατρέπεται σε ροδοπέταλα στον ανθόσπαρτο βίο που οδεύουν.
Το Μυστήριο ευλόγησε ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος.
Στις ευχές όλων προσθέτουμε και τις δικές μας, ο Σπύρος και η Αιμιλία να έχουν έναν ανέφελο και ευτυχισμένο βίο.
Δ.Λ.-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΑ ΗΡΕΜΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ ΕΝΩΘΗΚΑΝ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ (12ος 2012)
Εκλεκτοί Γάμοι
ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΑ ΗΡΕΜΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ ΕΝΩΘΗΚΑΝ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ
Με φόντο τα ήρεμα -όπως ευχόμαστε να είναι η συζυγική τους πορεία- νερά του Σαρωνικού, με τα τρεχαντήρια, τα ιστιοπλοϊκά και τα σμήνη από τους γλάρους, που συνέθεταν ένα μαγευτικό σκηνικό στο παραθαλάσσιο παρεκκλήσι των Αγ. Αναργύρων, στην Αίγινα, ένα παιδί δικό μας, από το προσωπικό που συμβάλλουν στην καλή εμφάνιση της Εφημερίδας μας, ο Σταμάτης Μουστάκας ενώθηκε με την εκλεκτή της καρδιάς του την Ελένη Τρίμη.
Όσο και αντικειμενικά να προσπαθήσει κανείς είναι δύσκολο να περιγράψει τη συγκίνηση όλων μας και περισσότερο των γονιών τους κ.κ. Χρήστου και Γιωργίας Μουστάκα και Παύλου και Σωτηρίας Τρίμη, που μαζί με το πλήθος των προσκεκλημένων γίναμε μάρτυρες ενός Γάμου, στον οποίο η απλότητα, η σεμνότητα, η ομορφιά και η ευτυχία ήταν και διάχυτες και μεταδοτικές.
Αισθανθήκαμε όλοι γονείς του Σταμάτη, γι’ αυτό και οι ευχές όλων μας περιείχαν την ειλικρίνεια του άσπιλου λευκού των γλάρων, που πλανάριζαν πάνω από τα στεφανωμένα κεφάλια του γλυκού ζευγαριού και την επιθυμία μας να απολαμβάνουν, όσος είναι ο πλούτος που αγκαλιάζει ο Σαρωνικός, σε στιγμές ευτυχίας και μακροημέρευσης.
Κουμπάροι ήταν οι κ.κ. Ζαφείρης Μουστάκας και Νίκος Βιδάλης, που έκλεψαν τις ματιές των ανύπανδρων…
Γενικά ήταν ένας Γάμος, από αυτούς που προσφέρουν άνεση στη σχέση και στο δέσιμο του οικογενειακού κλίματος, γι’ αυτό και στην δεξίωση που επακολούθησε γύρω από την πισίνα παραθαλάσσιου ξενοδοχείου, το κέφι και ο χορός κράτησαν μέχρι πολύ αργά, σε συνδυασμό με το καλό φαγητό και τα άφθονα ποτά.
Με νωπές ακόμη τις θαυμάσιες εντυπώσεις από το γλέντι, όπου εκτός από το πέταγμα της ανθοδέσμης της νύφης, είχαμε και το πρωτότυπο πέταγμα της «κρεμάλας» του γαμπρού στους ελεύθερους, αλλά και τη φωτιά -στην κυριολεξία- που πήρε η πίστα όταν ο Σταμάτης χόρεψε ένα λεβέντικο ζεϊμπέκικο, ευχόμαστε και πάλι στο Σταμάτη και την Ελένη του ένα θαυμάσιο συζυγικό βίο, γεμάτο υγεία, αγάπη και πολλά… βαπτίσια!
Δ.Λ.-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΑΖΙ» ΟΙ κ.κ. ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΘΟΛΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ (12ος 2012)
ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΑΖΙ» ΟΙ κ.κ. ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΘΟΛΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Αποχώρησαν από την δημοτική παράταξη «Περιστέρι Μαζί» του κ. Γεωρ. Βαθιώτη τα στελέχη του κ.κ. Νίκος Βαρθολωμάτος και Χρήστος Παπασπύρου, λόγω διαφωνίας τους στη γενικότερη πολιτική και της ενέργειες τού επί κεφαλής της Παράταξης.
Σε επιστολή που απέστειλαν προς τον κ. Γεωρ. Βαθιώτη, του αναφέρουν μεταξύ άλλων, ότι συμμετείχαν πιστεύοντας στη διαφορετικότητα του Συνδυασμού με στόχο να κερδίσει την εμπιστοσύνη των Περιστεριωτών, ώστε να πετύχει μια νίκη στις επόμενες εκλογές. Όμως στην πορεία διαπίστωσαν ιδεολογικές διαφορές και προσεγγίσεις σε ζητήματα που αφορούν το Δήμο μας.
ΑΔΡΑΝΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Δεν αξιοποιήθηκαν π.χ. ικανά στελέχη, ώστε με δράσεις και ουσιαστική αντιπολίτευση να πετύχει τους στόχους της η Παράταξη, αλλά αντίθετα διαπίστωσαν μια προσωποκεντρική λειτουργία, που στηρίζεται σε παλαιοκομματικές μεθόδους και παραμένει αδρανής και απούσα από τα σημαντικά προβλήματα του Περιστερίου.
Τονίζουν, ότι αποχωρούν μεν από τη Παράταξη, αλλά όχι και από την ενεργό δράση στα κοινά, προσηλωμένοι στους στόχους τους να προασπίζουν στο μέγιστο βαθμό, τα δικαιώματα και τα συμφέροντα των δημοτών και του Δήμου Περιστερίου.
ΦΥΛΛΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2013
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΓΑΛΑ, ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ (12ος 2012)
ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΓΑΛΑ, ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ
Μειοδοτικούς διαγωνισμούς προκήρυξε ο Δήμος Περιστερίου, με σφραγισμένες προσφορές για:
-Την προμήθεια γάλακτος εβαπορέ για το προσωπικό του το έτος 2013, προϋπολογισμού 105.000 ευρώ, που θα διεξαχθεί στις 4.12.2012, ημέρα Τρίτη και ώρα 10.00 έως 10.30 π.μ.
-Την προμήθεια βενζίνης για το έτος 2013, προϋπολογισμού 90.000 ευρώ, που θα διεξαχθεί στις 21.12.2012 ημέρα Παρασκευή και ώρα 11.00 έως 11.30 π.μ.. Και,
-Την ασφάλιση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Δήμου για το 2013, προϋπολογισμού 277.235 ευρώ, που θα διεξαχθεί στις 21.12.2012, ημέρα Παρασκευή και ώρα 10.00 έως 10.30 π.μ.
Οι διαγωνισμοί θα διεξαχθούν στο Δημοτικό Σταθμό Αυτοκινήτων του Δήμου Περιστερίου, Αγ. Βασιλείου 62, ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής.
Πληροφορίες στο τηλ. 210 5785137, καθημερινά 8.00 έως 15.00, από τον αρμόδιο υπάλληλο κ. Δημ. Μπούα και στο www.peristeri.gr
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΜΕ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗ ΤΟ 32ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» (12ος 2012)
ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΜΕ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗ ΤΟ 32ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ»
Το 32ο Δημοτικό Σχολείο απέδειξε, ότι το Περιστέρι έχει ευαισθησίες και δεν λείπει από καμιά κοινωνική εκδήλωση και εντός κα εκτός των ορίων του. Πράγματι έστω και με καθυστέρηση πρέπει να αναφέρουμε τη συμμετοχή του 32ου Δημοτικού Σχολείου στην εκδήλωση «Μαζί τρέχουμε για τη ζωή», που οργάνωσε στις 30.9.2012, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με καρκίνο μαστού «Άλμα Ζωής» (Αριστοτέλους 79 Αθήνα, τηλ. 210 8815444).
Η διοργάνωση περιλάμβανε αγώνα δρόμου 5 χιλιομέτρων από την Ακρόπολη μέχρι το Πολεμικό Μουσείο και επιστροφή και επίσης περίπατο 2 χιλιομέτρων γύρω από το Ζάππειο και τη Βουλή.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
Να σημειώσουμε, ότι ο αγώνας «Race for the Cure» είναι η μεγαλύτερη παγκόσμια πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, που διοργανώνεται εδώ και 29 χρόνια σε 140 πόλεις, από την Αμερικανική οργάνωση «Susan G. Komen for the Cure». Στην Ελλάδα διοργανώθηκε για 4η φορά φέτος από το Σύλλογο «Άλμα Ζωής».
Ο Σύλλογος «Άλμα Ζωής» ενισχύει το πρόγραμμα ευαισθητοποίησης- έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού και στηρίζεται από πολλούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς, όπως είναι το «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» κ.ά.
Πέρυσι συμμετείχαν στην εκδήλωση 9.000 άτομα, εκ των οποίων 600 γυναίκες με εμπειρία καρκίνου του μαστού και προσφέρθηκαν για τη διοργάνωση 250 εθελοντές.
Μετά από τα παραπάνω είναι προφανές, ότι η αντιπροσωπεία των μαθητών και μαθητριών του 32ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου, με επί κεφαλής τον δάσκαλο κ. Πάνο Μπαντουβάνη (διακρίνονται στη φωτογραφία μας) πέρα από την ευκαιρία άθλησης των παιδιών επωμίσθηκε με επιτυχία και το ρόλο του πρεσβευτή του Περιστερίου και σ’ αυτόν τον τομέα της κοινωνικής ευαισθησίας, που δίνουν μεγάλη σημασία 140 πόλεις παγκοσμίως.
Τα Περιστεριωτόπουλα αποκόμισαν τους επαίνους και τις ευχαριστίες των διοργανωτών, δεν τα αξίζουν και από την κορυφή του Δήμου μας;
Ν.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΡΩΤΗ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΣΑΚ- ΔΕΕ, ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ Γ’ ΠΥΣΠΕ (12ος 2012)
ΠΡΩΤΗ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΣΑΚ- ΔΕΕ, ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ Γ’ ΠΥΣΠΕ
Η παράταξη ΕΣΑΚ- ΔΕΕ με 167 ψήφους αναδείχθηκε 1η στις εκλογές της Πρωτ/θμιας Εκπ/σης Γ’ Αθήνας για το Γ΄ ΠΥΣΠΕ 2012.
Ακολούθησαν: Η «Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση» 2η με 161 ψήφους, η ΔΑΠΕ Π.Ε. 3η με 101 ψ., η «Εκπαιδευτική Ριζοσπαστική Συνεργασία» 4η με 97 ψ., η «Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών» 5η με 91 ψ., η ΠΑΣΚ Π.Ε. 6η με 46 ψ., και η «Ανεξάρτητοι Δάσκαλοι» 7η με 28 ψ.
Ψήφισαν στα δύο εκλογικά τμήματα του Περιστερίου 661 εκπαιδευτικοί.
Στις εκλογές σε όλη την Γ΄ Δ/νση ψήφισαν 2.569 εκπαιδευτικοί και 1η παράταξη αναδείχθηκε η ««Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση» με 837 ψήφους (35% περίπου).
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (12ος 2012)
ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Γενική αναστάτωση επικρατεί αυτό τον καιρό σε όλες σχεδόν τις σχολικές μονάδες του Περιστερίου, οι οποίες με αιχμή του δόρατος το Σύλλογο Εκπαιδ/κών «Έλλη Αλεξίου» και την Ένωση Συλλόγων Γονέων Περιστερίου, προσπαθούν να αντιμετωπίσουν ένα τρέχον και ένα μελλοντικό πρόβλημα, που είναι τα εκπαιδευτικά κενά και οι συγχωνεύσεις- καταργήσεις και υποβαθμίσεις των σχολείων.
Για το λόγο αυτό έχουν γίνει πολλές συνελεύσεις και παραστάσεις στις αρμόδιες Δ/νσεις, όπου οι παριστάμενοι με απόψεις και ψηφίσματα, εξέφρασαν την αποφασιστικότητά τους να προχωρήσουν σθεναρά σε ανατροπή των μέτρων συρρίκνωσης της εκπαίδευσης στο Περιστέρι και μετατροπής της από εργαλείο μόρφωσης σε μέσο εμπορευματοποίησης.
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Την 1.11.2012, στο αμφιθέατρο του 36ου Δημοτ. Σχολείου Περιστερίου πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση κατά των συγχωνεύσεων και των εκπαιδευτικών κενών, αλλά και της αντιμετώπισης των προβλημάτων των σχολείων, που αναμένεται να οξυνθούν εν όψει χειμώνα.
Γνωστοποιήθηκε η σχεδιαζόμενη συγχώνευση των 5ου με το 47ο και του 11ου με το 36ο Δημοτικών Σχολείων, η κατάργηση του 28ου Δημοτ. Σχολείου και η υποβάθμιση του 29ου Δημοτ. Σχολείου από 8θέσιο σε 6θέσιο.
Μίλησαν μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων κ. Γεωρ. Κουτσιμπογιώργος, ο πρόεδρος του Συλλόγου «Έλλη Αλεξίου» κ. Κων. Παπλωματάς, ο επί κεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την ανατροπή στο Περιστέρι» κ. Αλεξ. Πουλιάσης και οι πρόεδροι των Συλλόγων Γονέων των 5ου, 11ου και 36ου Δημοτ. Σχολείων κ.κ. Ε. Σιδέρης, Γ. Κόλλιας και Σ. Λώλος.
Όλοι εξέφρασαν την αντίθεσή τους στις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων και την προτεινόμενη μετατροπή του δημόσιου, δωρεάν σχολείου σε μέσο οικονομικής αφαίμαξης των λαϊκών στρωμάτων. Διατράνωσαν την πρόσθεσή τους για δυναμικές κινητοποιήσεις για την ανατροπή των σχεδιασμών υποβάθμισης της εκπαίδευσης στο Περιστέρι.
ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Στις 3.11.2012, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Έλλη Αλεξίου», με εκπαιδευτικούς και γονείς, πραγματοποίησε παράσταση διαμαρτυρίας στη Δ/νση Πρωτ/θμιας Εκπ/σης Γ’ Αθήνας και είχε συνάντηση με την δ/ντρια κα Γεωργία Ψαρά.
Εξέφρασαν τις απόψεις τους στην κα Ψαρά και τις επέδωσαν τα ψηφίσματα των συνελεύσεων και των Συλλόγων Γονέων.
Η κα Ψαρά τους ενημέρωσε, ότι υπάρχει μια δέσμευση του Υπ. Παιδείας να μην προχωρήσει στις συγχωνεύσεις, καταργήσεις κ.λπ., αλλά απέφυγε να καλύψει εγγράφως τη διαβεβαίωσή της. Επίσης όσον αφορά την κάλυψη των κενών εκπαιδευτικών (π.χ. στο 18ο Δημοτ. Σχολείο κ.ά.) είπε, ότι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, λόγω οικονομικής κρίσης που δεν επιτρέπει διορισμούς.
Σχετικές ανακοινώσεις εξέδωσε ο Σύλλογος «Έλλη Αλεξίου», που φιλοξενούμε σε άλλες στήλες μας και εκτενέστερα στην Ηλεκτρονική μας Έκδοση www.anagenissi.gr ή www.αναγέννηση.gr
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΙΣΟΤΙΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (12ος 2012)
ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΙΣΟΤΙΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ο αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Θεόδωρος Αρβανίτης ενημερώνει τους δημότες, ότι στον Δήμο Περιστερίου λειτουργεί Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, στην οδό Πόγραδετς 5, τηλέφωνο επικοινωνίας 210 5319749.
Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, που οι εγγραφές συνεχίζονται, είναι δημόσια δωρεάν σχολεία, που παρέχουν εκπαίδευση σε ενήλικες άνω των 18 ετών. Μετά από διετή φοίτηση, οι απόφοιτοι αποκτούν τίτλο σπουδών ισότιμο του απολυτηρίου Γυμνασίου.
Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα, στα πλαίσια της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης, με διδακτικές μεθόδους προσαρμοσμένες στις ανάγκες των ενηλίκων και σε ωράριο 5.00 – 9.00 το απόγευμα.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ













