| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΥΚΟ (1ος 2013)

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ κ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΚΑΡΑΘΑΝΟ (1ος 2013)

Η ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ «ΚΛΕΙΔΙ» ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ (1ος 2013)
Η ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ «ΚΛΕΙΔΙ» ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
Η Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου, στην συνεδρίασή της που συνήλθε στις 20.01.2013, αφού ενημερώθηκε για διάφορα δημοσιεύματα και συμπεριφορές του κ. Παναγιώτη Κοσμίδη, ομόφωνα καταδικάζει τη διασπαστική και συκοφαντική στάση και συμπεριφορά του.
Είναι σαφές ότι τέτοιες συμπεριφορές δεν εκφράζουν τους Ποντίους, καθώς υπονομεύουν και αμαυρώνουν την ιστορία και το κύρος της Ένωσης και προσβάλλουν όλα τα μέλη και τους φίλους εθελοντές, που αγωνίζονται για τη διατήρηση της τόσο πολύτιμης πολιτισμικής μας κληρονομιάς.
Καλούμε όλα τα μέλη και τους φίλους της Ένωσης που επιθυμούν, να προσέλθουν στα Γραφεία μας και στα πλαίσια της ενότητας και της διαφάνειας να ενημερωθούν για όλα τα στοιχεία της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου.
Καλούμε επίσης όλα τα μέλη μας, να συμμετάσχουν στις αρχαιρεσίες της Ένωσης, ώστε να αποδειχθεί και στην πράξη ότι η «Ένωση Ποντίων δεν είναι τσιφλίκι κανενός».
Η Ένωση μας είναι και θα παραμείνει το «ΚΛΕΙΔΙ» για τη διατήρηση και διάδοση της πολιτισμικής μας κληρονομιάς και θεματοφύλακας της ενότητας.
Το Δ.Σ. της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου
Περιστέρι 21.1.2013
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: «ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΣΤΟ Σ.Δ.Ο.Ε.» (2ος 2013)
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: «ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΣΤΟ Σ.Δ.Ο.Ε.»
Στόχος μερίδας του ημερήσιου Τύπου και τηλεοπτικών καναλιών έγινε ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, ότι «έπεσε στο δόκανο του ΣΔΟΕ», ότι «έχει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε τραπεζικούς λογαριασμούς, που δεν δικαιολογούνται από τη φορολογική του δήλωση»,
ότι «ο έλεγχος του Σ.Δ.Ο.Ε. έχει ολοκληρωθεί και έχει συνταχθεί ο σχετικός φάκελος με τα ευρήματα για «μαύρο χρήμα» και τώρα καλείται στις ελεγκτικές αρχές να αποδείξει την προέλευση των χρημάτων» κ.λπ.
Με το θέμα αυτό ασχολήθηκαν διεξοδικά οι Εφημερίδες «ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ», «Δημοκρατία» και άλλες, αλλά και ορισμένα τηλεοπτικά κανάλια, όπως το «Extra 3», στο οποίο ο κ.κ. Χρυσόστομος απάντησε καταφανώς συγχυσμένος και στεναχωρημένος, ότι όλα αυτά αποτελούν συκοφαντίες και θα προστατεύσει για της νομικής οδού την προσωπικότητα και υπόληψή του.
Από πλευράς Σ.Δ.Ο.Ε. υπήρξαν δύο απόψεις: Η μία ότι τα δημοσιεύματα είναι ανυπόστατα και η άλλη, ότι έχουν άγνοια και αν υπάρξουν αποδεικτικά στοιχεία θα ανακοινωθούν, αλλά μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουν τίποτε.
ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ Μ.Μ.Ε.
Για το θέμα αυτό ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, διένειμε στα Μ.Μ.Ε. δήλωση, στην οποία τονίζει:
«Επειδή εσχάτως γίνεται πολύς λόγος περί υπάρξεως εκατομμυρίων ευρώ εις τους προσωπικούς μου λογαριασμούς, παρακαλώ όπως οιοσδήποτε Κληρικός ή λαϊκός έχει στοιχεία, να τα καταθέση επωνύμως εις το ΣΔΟΕ, προς περαιτέρω έρευναν.
Επιφυλάσσομαι να ασκήσω παν νόμιμον δικαίωμα προς προστασίαν της προσωπικότητός μου και την αποκατάστασιν της υστεροφημίας μου».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟΥ ΑΡΡΕΝΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ «ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΚΑΙ Η ΦΩΛΙΑ» ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ Δ. Α. (1ος 2013)
ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟΥ ΑΡΡΕΝΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ «ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΚΑΙ Η ΦΩΛΙΑ» ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ Δ. Α.
Η εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύλλογος Μεσσηνίων Δυτικής Αττικής, στο ΚΥΒΕ, είχε μια μεγάλη ιδιαιτερότητα: Δεν ξύπνησε τη νοσταλγία, ξύπνησε τον πόνο. Στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα κυριάρχησε μια επώδυνη αίσθηση, η οποία επιφανειακά μεν στεναχώρησε και νότισε με δάκρυ τα μάτια του ακροατηρίου, αλλά κέντρισε ενδόμυχα στον καθένα την καλοτυχία του, όσων γεύτηκαν το πατρικό και μητρικό χάδι και την οικογενειακή θαλπωρή.
Η ευγενική πρωτοβουλία της εκδήλωσης ήταν του Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας, οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά του οποίου είχαν την έμπνευση να αναδείξουν την ιστορία του κτηρίου που στεγάζονται στην πρωτεύουσα της Μεσσηνίας. Στην πορεία ανακάλυψαν με έκπληξη στα αρχεία του, ένα Ορφανοτροφείο… «Βαστίλλη», μέσα στην οποία εκατοντάδες ορφανές τρυφερές ψυχές έζησαν το Γολγοθά τους με το βούρδουλα, τη βρισιά, την τιμωρία και την απονιά. Όλα αυτά τα παιδιά είναι σήμερα υποδειγματικοί γονείς και επαγγελματίες.
Η Διεύθυνση και τα παιδιά του Μουσικού Σχολείου, με την ευαισθησία που η μουσική διαπλάθει τα ήθη, αποφάσισαν να αναδείξουν αυτά τα άγνωστα γεγονότα από το κτήριο μαρτυρίου το οποίο εξευγένισαν. Έτσι ερεύνησαν, διασταύρωσαν και επικοινώνησαν με τους τροφίμους του Εθνικού Ορφανοτροφείου Αρρένων Καλαμάτας.
Αποτέλεσμα ήταν η συγγραφή ενός βιβλίου με τον εύστοχο τίτλο: «Το κλουβί και η φωλιά», το οποίο παρουσίασαν στο ΚΥΒΕ, με την βοήθεια και διοργάνωση του Συλλόγου Μεσσηνίων Δυτικής Αττικής.
Η βραδιά περιλάμβανε το συγκλονιστικό στοιχείο των μαρτυριών των παιδιών, που ανδρώθηκαν στο κολαστήριο του Ορφανοτροφείου, οι οποίοι αν δεν είχαν την ψυχική αντοχή στο κοκτέιλ θλίψης που προσφέρθηκε να προσθέσουν και την εύθυμη πλευρά των καταστάσεων που βίωσαν, οι προσκεκλημένοι θα αποχωρούσαν βαριά δύσθυμοι. Φυσικά η ανατροπή ήλθε και από την θαυμάσια εμφάνιση του καλλιτεχνικού συγκροτήματος του Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας, που αποκατέστησε τις διαθέσεις.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Μεσσηνίων κ. Γεωρ. Πανόπουλος και ο αντ/δρος κ. Κώστας Πετρουλάκης χαιρέτησαν τους παριστάμενους και παρουσίασαν τους επισήμους. Σύμφωνα με το πρόγραμμα έδωσαν το λόγο στο δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, την δ/ντρια του Μουσικού Σχολείου κα Α. Φραγκιά, τον πρόεδρο των τροφίμων του τότε Ορφανοτροφείου Καλαμάτας κ. Δημ. Μπεζαντέ, οι οποίοι απηύθυναν χαιρετισμούς. Επίσης μίλησαν, ο π. δήμαρχος Περιστερίου κ. θεοδ. Δημητρακόπουλος, η καθηγήτρια φιλόλογος κα Ε. Ντινοπούλου, που αναφέρθηκε στη διαδικασία συγγραφής του βιβλίου και πολλοί τρόφιμοι του Ορφανοτροφείου, που περιέγραψαν εμπειρίες από τα δύστυχα παιδικά τους χρόνια.
Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (2ος 2013)
Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Την Κυριακή 20.1.2013 ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Περιστερίου, έκοψε την πίττα του στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ. Πλήθος κόσμου ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα και έσπευσε να ανταλλάξει ευχές και μηνύματα αισιοδοξίας για ανατροπή -το οποίο ήταν και το κυρίαρχο σύνθημα της βραδιάς- μέσα στην καινούργια χρονιά.
Το φιλικό και εγκάρδιο καλωσόρισμα έγινε από την π. δημοτ. σύμβουλο κα Σοφία Αλεξοπούλου, η οποία ευχαρίστησε τους παρευρισκομένους βουλευτές κ.κ. Παναγ. Κουρουμπλή, Χαρά Καφαντάρη, Νάντια Βαλαβάνη και Δημ. Στρατούλη, το δημοτικό σύμβουλο και επικεφαλής της παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή» κ. Αλέξη Πουλιάση και το μέλος της κεντρικής επιτροπής και επιτροπής προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ, υποψ. βουλευτή κ. Γιάννη Τόλιο.
Επιπλέον, ενημέρωσε το κοινό για τις επικείμενες κινητοποιήσεις του κόμματος, που αφορούν τη ΔΕΗ, καθώς και για τα προϊόντα που θα διατίθενται στους καταναλωτές χωρίς μεσάζοντες.
ΠΡΩΤΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ, ΘΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΦΑΣ ΜΕ 4.000.000 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ (2ος 2013)
Πρώτος σε αξιολόγηση κατατάχθηκε ο Δήμος Περιστερίου, που θα χρηματοδοτηθεί για την ανάπλαση των ελεύθερων χώρων της
ΠΕΡΙΟΧΗΣ «ΧΩΡΑΦΑΣ»
με βιοκλιματικό σχεδιασμό, από Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα και Ε.Σ.Π.Α. με 4.000.000 ευρώ περίπου
Σε μια εποχή που η αυτοδιοίκηση παραπαίει, έχει εξουθενωθεί οικονομικά και προσπαθεί να σταθεί όρθια με επιτηρήσεις και δανεισμούς, ο Δήμος Περιστερίου πέτυχε μια πολύτιμη πρωτιά -μεταξύ 90 δήμων- στην κατάταξη της αξιολόγησης των προτάσεων για ανάπλαση ελεύθερων χώρων της περιοχής «Χωράφας» με βιοκλιματικό σχεδιασμό. Τα έργα συγχρηματοδοτούνται από Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα και εθνικούς πόρους (ΕΣΠΑ & ΕΠΠΕΡΑΑ).
Στην από 10.12.2012 απόφαση επικύρωσης των αποτελεσμάτων αξιολόγησης των προτάσεων- μελετών προς χρηματοδότηση για «Βιοκλιματικές Αναβαθμίσεις Δημόσιων Ανοικτών Χώρων», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 1: «Προστασία Ατμοσφαιρικού Περιβάλλοντος & Αστικές Μεταφορές - Αντιμετώπιση Κλιματικής Αλλαγής - Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιβαλλοντικής & Αειφόρου Ανάπτυξης (Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.), η υπ΄ αριθ. 376531 Πράξη που αφορά το Δήμο Περιστερίου, κατατάχθηκε στην πρώτη θέση, με 3.852,5 βαθμούς και θα χρηματοδοτηθεί κατά προτεραιότητα με ποσό 3.776.464,30 ευρώ, για την ανάπλαση της περιοχής της «Χωράφας», όπως προαναφέραμε.
Να σημειωθεί, ότι η πρόταση- μελέτη του Δήμου Περιστερίου αναδείχθηκε πρώτη μεταξύ 90 προτάσεων- μελετών για αναβαθμίσεις χώρων, που υπέβαλαν δήμοι, πανεπιστήμια, ΤΕΙ κ.ά., για να ενταχθούν στο συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα προϋπολογισμού 60.000.000 ευρώ περίπου. Η μελέτη του Δήμου Περιστερίου εγκρίθηκε, αφού λήφθηκαν υπόψη 27 υπουργικές κ.ά. αποφάσεις, νόμοι κ.λπ.
Για την ιστορία θα αναφέρουμε, ότι μετά το Δήμο Περιστερίου (1ος με 3.852,5 βαθμούς), αξιολογήθηκαν για χρηματοδότηση στις επόμενες θέσεις οι Δήμοι: Αγ. Δημητρίου, Πειραιώς, Μοσχάτου κ.λπ. με τελευταίο το Δήμο Καλαμάτας (2.447,5 βαθμούς).
ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ Η ΣΥΝΑΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ ΛΟΦΟΥ ΣΤΟ Ο.Τ. 1786 (2ος 2013)
ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ Η ΣΥΝΑΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ ΛΟΦΟΥ ΣΤΟ Ο.Τ. 1786
Εγκρίθηκαν από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, στη συνεδρίασή του της 22.1.2013, η σκοπιμότητα και η σύναψη και όρων της Προγραμματικής Σύμβασης, μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Περιστερίου, για την εκτέλεση του έργου με τίτλο: «Διαμόρφωση του Ο.Τ. 1786 του Δήμου Περιστερίου, σε χώρο πράσινου μετά αθλητικών εγκαταστάσεων- Κολυμβητήριο» συνολικού προϋπολογισμού 4.100.000 ευρώ, με εισηγητή τον αναπληρ. γεν. δ/ντή κ. Θ. Καρδοματέα.
Όπως αναφέρθηκε στη εισήγηση: «Το έργο φορά στη διαμόρφωση του Ο.Τ. 1786, στην περιοχή του Λόφου Αξ/κών, σε χώρο πρασίνου και αναψυχής, όπου θα αναπτυχθούν αθλητικές εγκαταστάσεις και ένα ολοκληρωμένο, σύγχρονο Κολυμβητήριο. Η υλοποίηση του έργου μετά από πολλές καθυστερήσεις και γραφειοκρατικές αγκυλώσεις αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται στα 4.100.000 ευρώ και θα καλυφθεί από πόρους της Περιφέρειας Αττικής.
Ειδικότερα, το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή όλων των απαιτούμενων υποδομών για τη λειτουργία ενός σύγχρονου Κολυμβητηρίου, όπως είναι κερκίδες για θεατές και ΑμΕΑ, βοηθητικούς χώρους, αποδυτήρια, διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου με πράσινες παρεμβάσεις και δημιουργία χώρων στάθμευσης».
ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΠΟΛΥΜΝΙΑ» ΣΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΠΟΛΥΜΝΙΑ» ΣΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ

Την πορεία της κορδέλας, που φοράει η «σταρ» της Ευρωπαϊκής παράδοσης: Ελλάδα -από πάνω αριστερά μέχρι κάτω δεξιά- ακολούθησε φέτος στην εκδήλωσή του ο Πολιτιστικός Σύλλογος Περιστερίου «Πολύμνια», που ταξίδεψε με κάλαντα και χορούς τους προσκεκλημένους της από την Ήπειρο στη Ρόδο, με γαλαζιολευκές χορευτικές αποχρώσεις στην πορεία, από την Δωδεκάνησο και τις Κυκλάδες. Πέρυσι… «κορώνα» ήταν η Θράκη…
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της 16.12.2013, στην αίθουσα δεξιώσεων του ΚΥΒΕ Περιστερίου.
Με καταφανή την αίσθηση της ικανοποίησης, από την αρμονία κίνησης και τη χορευτική δεινότητα των ροδομάγουλων -από τη χαρά, τη σεμνότητα και τη λαχτάρα να αγγίσουν την τελειότητα- μελών των χορευτικών συγκροτημάτων, οι προσκεκλημένοι συγχάρηκαν θερμά στο τέλος της εκδήλωσης, με τα πονεμένα από το παρατεταμένο χειροκρότημα χέρια τους, την πρόεδρο της «Πολύμνια» κα Ευγενία Πήττα, για το ανεπανάληπτο θέαμα που απόλαυσαν.
Λιτή στην εισαγωγή της η κα Ευγενία Πήττα, ευχαρίστησε στην αρχή τους παριστάμενους, με επί κεφαλής το Δήμαρχο Περιστερίου, που παρά τη δυσκολία των εποχών, πλαισιώνουν το Σύλλογο, τον συνδράμουν και τον ενθαρρύνουν στην εθνικοτοπική του αποστολή.
Παρουσίασε τους επώνυμους παρευρισκόμενους και ευχαρίστησε τους χορηγούς του Συλλόγου, ιδιαίτερα τον κ. Γιώργο Πάτση, που στέκεται πάντα δίπλα του και προσέφερε το κέτερινγκ.
ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ Ο.Σ.Κ. ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ Ο.Σ.Κ. ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ύστερα από πρωτοβουλία της Ένωσης Συλλόγων Γονέων του Δήμου Περιστερίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση εκπροσώπων της, επίσης του Δήμου Περιστερίου και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών «Έλλη Αλεξίου», με την ηγεσία του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων (Ο.Σ.Κ.).
Από τον Ο.Σ.Κ. παρευρέθηκε ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος κ. Δρούλιας και ο αντ/δρος του Δ.Σ. κ. Μιχ. Δούναβης, από την Ένωση Συλλόγων Γονέων ο πρόεδρος Γ. Κουτσιμπογιώργος και ο γ.γ. κ. Κ. Λεμπέσης, από το Δήμο Περιστερίου ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Θεοδ. Αρβανίτης και από το Σύλλογο «Έλλη Αλεξίου» ο πρόεδρος της κ. Κων. Παπλωματάς και το μέλος του Δ.Σ. κ. Ζήσης Καπράνας.
Από πλευράς των τριών φορέων του Περιστερίου εκτέθηκαν όλα τα προβλήματα που υπάρχουν για τις σχολικές κτιριακές εγκαταστάσεις του Δήμου μας Περιστερίου και ζήτησαν πληροφορίες σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι ανεγέρσεις των προγραμματισμένων νέων σχολικών μονάδων και των επεκτάσεων, καθώς και η συντήρηση, η ασφάλεια και η προστασία των ήδη υπαρχόντων κτιριακών εγκαταστάσεων.
Από την συζήτηση και πιο αναλυτικά δόθηκαν οι πιο κάτω απαντήσεις:
1) Για τα 10ο, 21ο και 31ο,Νηπιαγωγεία, η ανέγερσή τους πρόκειται να γίνει στην οδό Φιλικών, απέναντι από την ALOUET. Είναι έργο ενταγμένο στο ΕΣΠΑ. Υπάρχουν έτοιμοι οι τόμοι δημοπράτησης και προγραμματίζεται καινούργια εργολαβία, καθώς αποκλείσθηκε ο προηγούμενος μειοδότης εργολάβος.
2) Για το Κτήμα Πόθου στην οδό Θέτιδος, έχει αγορασθεί ο χώρος για την κατασκευή του Ειδικού Γυμνασίου- Εργαστηρίου και των δύο Νηπιαγωγείων: 11ου και 14ου.
Για το Ειδικό Γυμνάσιο εγκρίθηκε το κτηριολογικό και προβλέπεται να ολοκληρωθεί η μελέτη εφαρμογής μέσα στο 2014, ώστε να προχωρήσει το έργο στα επόμενα στάδια του.
Όσον αφορά στην ανέγερση των δύο νέων Νηπιαγωγείων 11ου και 14ου στο ίδιο χώρο η κατασκευή του θα γίνει μέσω του ΕΣΠΑ.
3) Για το 28ο Δημοτ. Σχολείο, αναμένεται η κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργείων Υποδομών και Οικονομικών, για να λήξει το θέμα της απαλλοτρίωσης του οικοπέδου. Σε ένα χρόνο από σήμερα θα είναι έτοιμη η μελέτη για την κατασκευή του νέου κτηρίου του Σχολείου.
4) Σχετικά με το Ειδικό Σχολείο, για να ξεκινήσει η δημιουργία του νέου κτηρίου, πρέπει να προταθεί από την Πρωτ/θμια Δ/νση προς τη ΔΕΠ. Στον χώρο του υπάρχοντος Ειδικού Σχολείο δεσμεύτηκε ο Δ/νων Σύμβουλος του Ο.Σ.Κ. να εγκαταστήσει άμεσα μια αίθουσα βαρέως τύπου και μία παιδική χαρά.
5) Για το 10ο Λύκειο, το οικόπεδο για την ανέγερση του νέου κτιρίου έχει αγορασθεί από τον Ο.Σ.Κ. το 1999. Ο χώρος παραμένει σε εμπλοκή, γιατί είναι χαρακτηρισμένος ως δασικός. Ο Ο.Σ.Κ. θα αναλάβει πρωτοβουλία για την ανέγερση του κτηρίου μόλις ξεπερασθούν οι σημερινές εμπλοκές.
6) Στο ΟΤ 1005 στον Αϊ Γιάννη, όπου προβλέπεται να ανεγερθεί μέσω Σ.Δ.Ι.Τ. το 3ο Τ.Ε.Ε., μέχρι σήμερα από πλευράς Σ.Δ.Ι.Τ. με το οποίο διαφωνούμε, δεν έχει προχωρήσει καμία κατασκευή. Ανακοινώθηκε ότι η κατασκευή αυτού του σχολικού κτηρίου έχει ενταχθεί μαζί με άλλα 11 υπό κατασκευή σχολεία στο 1ο πακέτο ενός συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος, που έχει την ονομασία «Τζέσικα».
7 )Όσον αφορά τις επεκτάσεις αιθουσών σε σχολεία: Για τα 6ο & 14ο Δημ. Σχολεία είναι στην ολοκλήρωση της μηχανολογικής μελέτης και εν συνεχεία της δημοπράτησης του έργου. Τέθηκε επίσης το θέμα της επέκτασης αιθουσών στο 32ο Δημ. Σχολείο, αλλά δεν είχαμε συγκεκριμένη απάντηση. Θα επανέλθουμε.
8) Για τις συντηρήσεις σχολικών Μονάδων: Μετά την παρουσίαση των πολλαπλών προβλημάτων που υπάρχουν σε πάρα πολλές σχολικές μονάδες λόγω παλαιότητας των κτιρίων και της έλλειψης χρημάτων για συντήρηση μας είπαν:
α) Το πρόγραμμα για τις μονώσεις ταρατσών που είχε εξαγγελθεί πριν δύο χρόνια θα αρχίσει αν υλοποιείται από το τέλος του επόμενου μήνα.
β) Τα 7 σχολεία που έχουν μπει στο συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα αναβάθμισης, το από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, θα υπάρξει τροποποίηση εσωτερικά της μελέτης τους και να προταχθούν έργα που θεωρούνται απολύτως αναγκαία όπως συναγερμοί, στέγαστρα κ.λπ. (π.χ. το 27ο Δημοτ. Σχολείο).
γ) Έχει εγκριθεί η ανακατασκευή των αύλειων χώρων στα 2ο Δημ. Σχολείο, 5ο Γυμνάσιο και 1ο Λύκειο.
δ) Για το θέμα που αντισεισμικού ελέγχου και της προστασίας των σχολικών κτηρίων, που κατασκευάστηκαν τα έτη 1960 - 1986 μας πληροφόρησαν, ότι ο Δήμος Περιστερίου έχει ενταχθεί στη 2η φάση ελέγχου μετά τις σχολικές μονάδες που είναι στο τόξο των παρυφών της Πάρνηθας.
ε) Για θέματα ασφάλειας των Σχολείων από καταστροφές και διαρρήξεις μάς παρέπεμψαν στη συνεργασία των σχολικών μονάδων με τις σχολικές επιτροπές και τον Δήμο, για την εγκατάσταση συναγερμών και την λήψη αναλόγων προληπτικών μέτρων.
Τέλος μας πληροφόρησαν ότι μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς θα έρθουν στις αποθήκες του Ο.Σ.Κ. σετ νηπιαγωγείου, φωτοτυπικά μηχανήματα και Η/Υ για τα Γραφεία της Δ/νσης και των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων και όχι για τις αίθουσες των εργαστηρίων των Η/Υ.
Τελειώνοντας, θέλουμε ως Ένωση Συλλόγων Γονέων να διαβεβαιώσουμε όλους τους γονείς, ότι σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και τους άλλους φορείς θα συνεχίσουμε τους αγώνες μας για ένα καλύτερο δημόσιο, δωρεάν και με ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές Σχολείο.
ΤΟ Δ. Σ. ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ













