• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΗ»

 

Η «Οργάνωση Γη», με την υποστήριξη της Τράπεζας Πειραιώς και του Δήμου Περιστερίου, διοργάνωσε την 25.11.2018, από τις 11:00 π.μ. έως τις 3:00 μ.μ. στο Άλσος Περιστερίου, μια εκδήλωση αφιερωμένη στο Περιβάλλον και τους Παγκόσμιους Στόχους των Ηνωμένων Εθνών, με εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους.

Ήταν μια δράση με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των δημοτών πάνω στους 17 Παγκόσμιους Στόχους του ΟΗΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

Αυτή περιλάμβανε: περιβαλλοντικά παιχνίδια, εργαστήρια κηπουρικής, θεατρικά δρώμενα, ενημέρωση και πρακτικές συμβουλές για την εφαρμογή των παγκόσμιων στόχων, στο χώρο του Άλσους. Τα εργαστήρια συντόνισαν παιδαγωγοί και συνεργάτες της «Οργάνωσης Γης», ενώ η συμμετοχή ήταν δωρεάν.

Το κοινό ψυχαγωγήθηκε, ενημερώθηκε και συμμετείχε στα εργαστήρια κομποστοποίησης όπου έμαθε πώς τα οργανικά απορρίμματα μετατρέπονται σε εύφορο χώμα κ.λπ.

«Νοιάζομαι για τη γειτονιά μου, δρω εθελοντικά σε πρωτοβουλίες που κάνουν τη διαφορά!», είναι το μήνυμα που διαπνέει το Πρόγραμμα «Εθελοντώ στη Γειτονιά μου» που υλοποιήθηκε με επιτυχία στο Περιστέρι.

«ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2018

ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΟΠΟΥ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΗΤΑΝ ΔΙΑΧΥΤΟ Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ κα ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΠΑΝΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ «ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ: ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ, ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ»

 

Το 30ο συγγραφικό της πόνημα παρουσίασε το απόγευμα της 4.11.2018, η αειθαλής Περιστεριώτισσα συγγραφέας- παιδαγωγός κα Χρυσάνθη Σπυροπούλου Σπανού, στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου, παρουσία επωνύμων με επικεφαλής την αντ/ρχο Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, εκπαιδευτικών και βιβλιόφιλων.

Σε κλίμα όπου το κύρος της λογοτεχνίας ήταν διάχυτο, η εκδήλωση ήταν εντυπωσιακή και το βιβλίο που είχε τον τίτλο «Μεσόγειος: Ταξίδι με τον ήλιο, στη θάλασσα των μύθων και των πολιτισμών», ήταν ένα νοητό ταξίδι, που διανθίστηκε με αφηγήσεις, περιγραφές και τραγούδια, που λειτούργησαν σαν «λιμάνια» και ανανέωναν το ενδιαφέρον των «ταξιδιωτών»- προσκεκλημένων.

Ο συντονιστής, συγγραφέας κ. Χριστόφορος Αδαμόπουλος, που άνοιξε την εκδήλωση, τόνισε μεταξύ άλλων, ότι «έχουμε την τύχη να ζούμε ένα έξοχο ταξίδι με πλοηγό την κα Χρυσάνθη Σπυροπούλου Σπανού, που την θεωρώ κορυφαία Ελληνίδα συγγραφέα - παιδαγωγό, καθώς όλα της τα βιβλία αφορούν το παιδί και πετυχαίνουν να διαπλάθουν το χαρακτήρα και την προσωπικότητά του.

Η Χρυσάνθη είναι μια ιδανική παιδαγωγός! Προσφέρει στα παιδιά αυτά που η ίδια βιώνει, εφοδιάζοντάς τα με γνώσεις, αρχές και αξίες.

Αποδεικνύει ότι είναι σε μια διαρκή παραγωγική συγγραφική ηλικία και πιστεύω ότι το μέλλον της ανήκει».

ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Ο ποιητής, φιλόλογος και κριτικός λογοτεχνίας κ. Τάσος Μακράτος που μίλησε μετά είπε, ότι «το βιβλίο της κ. Σπυροπούλου Σπανού είναι ένα γοητευτικό ταξίδι στη Μεσόγειο και έχει καταφέρει στα 35 χρόνια της συγγραφικής της παιδαγωγικής δεινότητας να συγγράψει πάνω από 30 βιβλία για τα οποία έχει επαινεθεί και βραβευθεί.

Στο πόνημά της για τη Μεσόγειο δίνει ιστορικές, βιογραφικές, λαογραφικές και πολιτιστικές πληροφορίες. Είναι ένα εγχειρίδιο που με τρόπο επαγωγικό, μέσα από την περιήγηση στην Ελλάδα, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Αραβία, Βόσπορο, Κύπρο, Κρήτη κ.ά., προσφέρει γνώση και ψυχαγωγία σε μικρούς και μεγάλους. Διαχέει στις ψυχές των μικρών μαθητών την ποίηση, την ευαισθησία και την τρυφερότητα, κάτι που έχει απόλυτη ανάγκη η κοινωνία.

Είναι ένα βιβλίο σταθμός στην παιδαγωγική συγγραφική πορεία της Χρυσάνθης, πολύτιμο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς και εύληπτο βιβλίο για τους μαθητές, που προσφέρει πλήθος γνώσεων. Την συγχαίρω και εύχομαι περαιτέρω δημιουργίες».

ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝ

ΚΟΣΜΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

Η κοινωνική λειτουργός, συγγραφέας και ποιήτρια κα Ευαγγελία Ρουμελιώτη Δαρσινού είπε ότι «η συγγραφέας είναι πολυγραφότατη και παράλληλα διακρίνεται για το ήρεμο και τρυφερό ύφος της, όπως ταιριάζει σε μια δασκάλα προσχολικής αγωγής, που διαπλάθει τις ψυχές των μικρών παιδιών και τα βοηθάει να ονειρεύονται έναν κόσμο καλύτερο από αυτόν που εμείς οι μεγάλοι δεν κατορθώσαμε να τους χαρίσουμε.

Το συγγραφικό έργο της καλύπτει τις ανάγκες των νηπιαγωγών για όλο το χρόνο και είναι καταστάλαγμα γνώσης και εμπειρίας.

Έχει κάνει διαλέξεις σε σχολεία και πολιτιστικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, και αντί να βλέπει τηλεόραση ή να φτιάχνει γλυκά, αυτό τον καιρό καταπιάνεται και με την ιστορία του Περιστερίου».

Χαιρετισμό έκανε και ο κ. Μιχάλης Ζωήλης, μαθητής της από το νηπιαγωγείο, που όπως είπε η κα Σπυροπούλου Σπανού «είναι ο μαθητής της που έγινε δάσκαλος της… δασκάλας του!», καθώς την βοηθάει στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές για την μετατροπή των κειμένων της, και ιδαίτερα στο καινούργιο βιβλίο της για το Περιστέρι.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΠΟΥ

ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Τέλος η αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου είπε, ότι «Η κα Χρυσάνθη Σπυροπούλου Σπανού δεν είναι μόνο αυτό που διαπιστώσαμε μέσα από το βιβλίο της, είναι ένας υπέροχος άνθρωπος – συνεργάτης του Δήμου, σε ό,τι αφορά τα παιδικά τμήματα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη την οποία κοσμούν τα βιβλία της.

Είμαστε υπερήφανοι που την έχουμε στην πόλη μας και την ευχαριστούμε θερμά».

*

Μίλησαν επίσης για την προσωπικότητα και το έργο της συγγραφέως: Ο αιδ. π. Ανδρέας Πλώτας (του ι.ν. Αγ. Άννας) και ο π. δήμαρχος κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος.

Μεταξύ άλλων παραβρέθηκαν και, η δημοτ. σύμβουλος κα Σοφία Αλεξοπούλου, ο περιφ. σύμβουλος κ. Κων. Καράμπελας, ο υποψ. βουλευτής κ. Τάσος Δαρσινός, η υποψ. δημοτ. σύμβουλος κα Ελένη Ξεκαλάκη – Καραμανλή κ.ά.

Στη συνέχεια διάβασαν αποσπάσματα από το βιβλίο «Μεσόγειος» οι κ.κ. Κατερίνα Τσιροβασίλη- δικηγόρος, υποψ. διδάκτωρ Νομικής και Ευαγγελία Ρουμελιώτου Δαρσινού. ΄Εγιναν απαγγελίες ποιημάτων, ακούστηκαν τραγούδια συναφή προς τη Μεσόγειο διαφόρων συνθετών και έπαιξαν μουσικά κομμάτια οι Παναγ. Γκότσης – Κρητική λύρα (μέλος του συγκροτήματος της Έλενας Παπαρρίζου, που είχε αποσπάσει το 1ο βραβείο στην Eurovision) και Νεκτάριος Χατζηδάκης – λαούτο.

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ

ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Να τονίσουμε, ότι η Περιστεριώτισσα συγγραφέας κα Χρυσάνθη Σπυροπούλου Σπανού διακατέχεται από μια παιγνιώδη μορφή μάθησης, δηλαδή σχεδιάζει τη γραφή και τη διδασκαλία της με επίκεντρο το παιχνίδι -κυρίως το θεατρικό- εμπλουτισμένο με χρώματα, μουσική, χορό, τραγούδι, κάτι που ενισχύει και πολλαπλασιάζει τα συναισθήματα και τη διάθεση των παιδιών για μάθηση. Τα συγγραφικά της έργα, όπως και το «Μεσόγειος», μπορούν άριστα να γίνουν παιδικές παραστάσεις, που προσφέρουν στα παιδιά ανεπανάληπτες εντυπώσεις και εμπειρίες.

Για τους ενδιαφερόμενους παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, κ.ά., το βιβλίο είναι των εκδόσεων «Γρηγόρης» (τηλ. 210 3637016) και μπορούν να το βρουν στο Βιβλιοπωλείο: Σόλωνος 71 Αθήνα, τηλ. 210 3629684, ή να επικοινωνήσουν με την ίδια τη Συγγραφέα στο τηλ. 210 5718800.

Β. Αλεξανδροπούλου – ΔΛ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

ΕΚΔΗΛΩΣΗ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Eκδήλωση – συζήτηση, πραγματοποίησε πρόσφατα με επιτυχία, η Λαϊκή Ενότητα Περιστερίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχείου, με θέμα: «Ο μύθος του τέλους των μνημονίων και ο κόσμος της εργασίας».

Ομιλητές ήταν οι:

Γιάννης Τόλιος- διδάκτωρ οικονομικών, μέλος του Π.Γ. της ΛΑ.Ε. και,

Γιώργος Χαρίσης- γραμματέας του Μετώπου Ταξικής Ανατροπής (ΜΕ.Τ.Α.), που αναφέρθηκαν στη κατάσταση, όπως διαμορφώνεται μετά την έξοδό μας από τα μνημόνια.

Μετά τις ομιλίες επακολούθησε συζήτηση με ερωτήσεις και τοποθετήσεις.

Εντυπωσιακές ήταν οι παρεμβάσεις:

Του δημοτ. συμβούλου Περιστερίου κ. Νίκου Ζούτσου- εκπαιδευτικού, γραμματέα της Α’ ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας, ο οποίος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα ζητήματα της Δυτικής Αθήνας, όπως: Η «χωματερή» στη Φυλή, τα αντιπλημμυρικά έργα, η ανεργία και τα κλειστά μαγαζιά, η δημιουργία του νέου «Mall», το Ποικίλο Όρος που απειλείται από τους καταπατητές στους οποίους η κυβέρνηση «κάνει πλάτες» κ.ά. Και,

Της συνδικαλίστριας, εργαζόμενης στο Νοσ. «Ευαγγελισμός» κας Βούλας Πασχάλη, που έκανε μια γλαφυρή αναφορά για την τραγική κατάσταση στην υγεία.

«ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

ΠΡΩΤΙΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Π. ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΔΥΠΠΥ

 

Πρωτιά για την κοινωνική του προσφορά κατέκτησε το Κέντρο Υγείας Δήμου Περιστερίου, που θα βραβευθεί από το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ).

Ο Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος, ιατρός καρδιολόγος κ. Γεώργιος Μπεκιάρης, που προΐσταται του ΚΕΠ Υγείας μαζί με τους συνεργάτες και τους εθελοντές του, αναπτύσσουν ένα πλαίσιο δράσεων και πρωτοβουλιών, με απώτερο στόχο, την ενημέρωση, την πρόληψη, την προστασία και την ευρύτερη ιατρική φροντίδα των συμπολιτών, σε πολυεπίπεδη κλίμακα των θεμάτων της Υγείας.

Όπως μας είπε ο κ. Μπεκιάρης: «Ο Δήμος Περιστερίου, αναδεικνύεται πρωτοπόρος και στην προσφορά υπηρεσιών υγείας, με βασικό λειτουργικό άξονα το ΚΕΠ Υγείας και τους παράγοντες, που το εποπτεύουν και το υποστηρίζουν.

Το έργο του ΚΕΠ Υγείας και του Κοινωνικού Ιατρείου υποστηρίζεται από όλες τις Υπηρεσίες και τους υπαλλήλους του Δήμου. Δεδομένου δε, ότι η υγεία αποτελεί το πολυτιμότερο αγαθό, με ανεκτίμητη σημασία και αξία στη ζωή μας, αναλογικά σημαντική και σπουδαία είναι και η δημόσια ωφέλεια, σε σχέση με το λαοπληθές κοινωνικό σύνολο που την απολαμβάνει στο Περιστέρι.

Στις προτάσεις, τις επιλογές, τις δράσεις και την αποκλειστική τους αφιέρωση, στην υπεράνω παντός άλλου στοιχείου: την Υγεία, προηγείται και κυριαρχεί, ο συνάνθρωπος και προς αυτόν απευθύνεται η διαχρονική αγάπη και φροντίδα μας, εδώ στην ανθρώπινη, την ευαισθητοποιημένη, όσο και πρωτοποριακή πόλη του Περιστερίου.

ΠΡΩΤΟ ΜΕΤΑΞΥ 47 ΔΗΜΩΝ

Ως τιμητική συνέπεια της όλης δραστηριότητας του ΚΕΠ Υγείας Περιστερίου, έρχεται η επιβράβευση του γεγονότος της πρωτιάς του σε ωφελούμενους συμπολίτες, για το 2017.

Και τούτο γιατί από τους 47 Δήμους που συμμετέχουν στο ΕΔΔΥΠΠΥ, το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Περιστερίου αναδείχθηκε πρώτο σε αριθμό ωφεληθέντων πολιτών».

*

Η σχετική βράβευση από το ΕΔΔΥΠΠΥ θα διενεργηθεί στα πλαίσια Θεματικού Συνεδρίου «ΚΕΠ Υγείας» με τίτλο: «Ο ρόλος των Κέντρων Πρόληψης (ΚΕΠ) Υγείας στους Δήμους», το οποίο θα πραγματοποιηθεί από 30.11 – 1.12.2018 στο Δήμο Ηγουμενίτσας, στο αμφιθέατρο του ΤΕΙ Ηπείρου.

«ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

Ο κ. Θανάσης Καποτάς ανακηρύχθηκε επικεφαλής και υποψήφιος Δήμαρχος Περιστερίου

Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΝΙΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»

 

Με αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες, ανακηρύχθηκε ομόφωνα επικεφαλής της νέας Ενωτικής Κίνησης Περιστερίου «Ανοιχτοί Ορίζοντες για το Περιστέρι» και υποψήφιος δήμαρχος Περιστερίου εν όψει των επερχόμενων αυτοδιοικητικών εκλογών, ο συμπολίτης μας κ. Θανάσης Καποτάς.

Η ανοιχτή συνέλευση της Κίνησης πραγματοποιήθηκε την 18.11.2018 στην κατάμεστη από πολίτες του Περιστερίου αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ.

Ο Θανάσης Καποτάς είναι γέννημα - θρέμμα Περιστεριώτης, ένα στέλεχος με δημοκρατικές καταβολές, με μεγάλη διοικητική εμπειρία και συνδικαλιστική δράση, με αγάπη και όραμα για το Περιστέρι.

Η συμβολή του θα είναι καθοριστική για τη συγκρότηση ενός συνδυασμού νίκης, με τη συνεργασία των δημοκρατών πολιτών και κοινωνικών δυνάμεων του Περιστερίου πάνω σε συγκεκριμένες προγραμματικές και προοδευτικές συγκλίσεις.

«ΘΕΛΟΥΜΕ- ΞΕΡΟΥΜΕ

ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ»

Στην ομιλία του ο Θανάσης Καποτάς είπε ότι:

«Το Περιστέρι μπορεί να γίνει μια πόλη πρότυπο αλληλεγγύης και δίκαιης ανάπτυξης – πρωτεύουσα της Δυτικής Αττικής:

-Με χρήση ανοιχτών τεχνολογιών/ κέντρο καινοτομίας, με πρόνοια για όλες τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, με σχέδιο για την καταπολέμηση της ανεργίας, την ανάπτυξη της κοινωνικής αλληλέγγυας οικονομίας, τη στήριξη των νέων επιστημόνων, των επαγγελματοβιοτεχνών κ.ά.

-Με σχέδιο για τις ξεχασμένες -εγκαταλειμμένες έως τώρα- συνοικίες, την αντιπλημμυρική θωράκιση της πόλης, τη διαχείριση των απορριμμάτων και την ανακύκλωση προς όφελος των πολιτών και του περιβάλλοντος, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση της πόλης (smart city).

-Με σχεδιασμό σε κάθε συνοικία για το πράσινο, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τα σχολεία, την υγεία, τη δημοτική συγκοινωνία, την προσβασιμότητα για όλους.

-Με συμμετοχή των κατοίκων στην εκπόνηση των μελετών των τοπικών σχεδίων και των προϋπολογισμών των έργων, για πλήρη διαφάνεια και δημόσια λογοδοσία.

Το Περιστέρι δεν μπορεί άλλο να περιμένει. Ήρθε η ώρα να εξελιχθεί σε μια πραγματικά σύγχρονη Ευρωπαϊκή και ανθρώπινη πόλη. Να αλλάξει εποχή.

Εμείς θέλουμε, ξέρουμε και μπορούμε»!

Στη συνέλευση συμμετείχε πλήθος πολιτών, μεταξύ των οποίων και οι κ.κ. Χαρά Καφαντάρη- βουλευτής, Ιούλιος Συναδινός- γενικός γραμματέας Αθλητισμού, Χρήστος Σίμος- γενικός γραμματέας ενημέρωσης και επικοινωνιών, Φώτης Κουγιουμτζής - επικεφαλής των «Ενεργών Πολιτών» Περιστερίου και δημοτικός σύμβουλος, Σοφία Αλεξοπούλου- δημοτ. σύμβουλος με τους «Ενεργούς Πολίτες», Θανάσης Βαθιώτης- δημοτ. σύμβουλος, Δημ. Κυριακόπουλος- π. αντ/ρχος επί θητείας Δημητρακόπουλου και υποδ/της του ΕΤΕΑΕΠ, Τάσος Σαράντος- αντ/ρχος Αιγάλεω, Βασ. Μπαλωμένος- από το Σύνδεσμο Φυλακισθέντων και Εξορισθέντων 1974, Όλγα Κεσίδου- γιατρός Ω.Ρ.Λ., εθελόντρια Ιατρείου Κοινωνικής Αλληλεγγύης Περιστερίου, πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων ΩΡΛ., γ. γραμματέας πανελλήνιας εταιρείας ωτορινολαρυγγολογίας χειρουργικής κεφαλής και τραχήλου & πρόεδρος Δ. Ε. ΤΣΑΥ,

Αλέξης Πουλιάσης- π. δημοτ. σύμβουλος, Καπράνας Ζήσης- ειδικός γραμματέας της ΔΟΕ, Αδαμόπουλος Μπάμπης - μέλος Δ.Σ. Συλλόγου Δασκάλων Περιστερίου «Έλλη Αλεξίου», Χριστίνα Μηλιώνη- κοινοτική σύμβουλος Περιστερίου κ.ά.

Χαιρετισμούς στη συνέλευση έστειλαν: Από το εξωτερικό όπου βρισκόταν η Χρυσούλα Νικολάου- καθηγήτρια Βιοπαθολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπ. Αθηνών και αντ/δρος του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας και ο Σπύρος Τσεκρέκος- π. πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Περιστερίου επί θητείας Φωλόπουλου.

(Δελτίο Τύπου 20.11.2018) - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

Όπως διαπιστώθηκε στη συνεδρίαση του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου με τη συμμετοχή Φορέων

ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΡΑΙΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ (ΠΛΗΜΜΥΡΩΝ, ΠΑΓΕΤΟΥ, ΣΕΙΣΜΩΝ κ.λπ.)

Η ετοιμότητα του δημοτικού μηχανισμού και η εγρήγορση στον τομέα της πολιτικής προστασίας, όσον αφορά τις απειλές από πλημμύρες και τον παγετό που πιθανόν να επιφυλάσσει η επερχόμενη χειμερινή περίοδος, διαπιστώθηκε στην προγραμματισμένη συνεδρίαση του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου (Σ.Τ.Ο.) του Δήμου Περιστερίου, της 14.11.2018 στο Δημαρχείο της πόλης.

Η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, που έχει και την αρμοδιότητα της Πολιτικής Προστασίας κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, στην ανάλυση που έκανε σε αδρές γραμμές, τόνισε την πολλή καλή κατάσταση του Δήμου μας, τόσο στην πλευρά της παροχής βοήθειας σε άλλους δήμους που ταλανίζονται από τις πυρκαγιές, τις αιφνιδιαστικές βροχοπτώσεις, τους σεισμούς κ.ά., όσο και την προετοιμασία και την εγρήγορση που διακατέχει το προσωπικό και την πληρότητα του μηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου, για την αντιμετώπιση των ακραίων καιρικών φαινομένων. Τόνισε, ότι και στο παρελθόν, στην πυρόσβεση, στις πλημμύρες, στον παγετό κ.λπ., όλα τα φαινόμενα αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία.

Στα επίφοβα σημεία της πόλης μας, τα οποία όπως έχει διαπιστωθεί πλήττονται από τις πλημμύρες, έχει εκπονηθεί σχέδιο δράσης και αντιμετώπισης των προβλημάτων με επαρκές προσωπικό που είναι σε διαρκή επιφυλακή, εξοπλισμένο με τον κατάλληλο μηχανολογικό εξοπλισμό.

ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑ ΑΛΑΤΙΕΡΑ

& ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΌ

Όσον αφορά τον παγετό ο Δήμος Περιστερίου έχει εφοδιασθεί με όχημα- αλατιέρα, για την διατήρηση της προσβασιμότητας των δρόμων και ο Δήμος προμηθεύεται ένα πολυμηχάνημα, το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε αλατιέρα το χειμώνα με λεπίδα μπροστά για τον καθαρισμό των δρόμων και το καλοκαίρι να γίνεται πυροσβεστικό. Αυτό λόγω μικρού μεγέθους θα μπορεί να ελιχθεί στις βόρειες περιοχές του Δήμου, όπου δεν μπορούσε να ανταποκριθεί το μεγάλο μηχάνημα.

Ακολούθησε ενημέρωση για τις προετοιμασίες (πλημμύρες – χιόνια) ενόψει χειμερινής περιόδου.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ

Ο αναπληρ. προϊστάμενος Πολιτικής Προστασίας της Αντιπεριφέρειας κ. Αναστ. Χαχλάκης -ο οποίος μετέχει σε 35 συντονιστικά τοπικά όργανα- έδωσε συγχαρητήρια στο Δήμο Περιστερίου για την πληρότητα που παρουσιάζει στον τομέα της πολιτικής προστασίας, το σημαντικό έργο που παράγει και την άψογη μεταξύ τους συνεργασία.

Είπε ότι θα γίνει επικαιροποίηση των θερμαινόμενων χώρων σε περίπτωση παγετού, και διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα όσον αφορά την ποσότητα του απαιτούμενου αλατιού σε περίπτωση χιονιά.

*

Ο αντιπύραρχος, υποδ/της του 10ου Πυροσβεστικού Σταθμού Αθηνών κ. Σωκράτης Γιαννόπουλος. είπε ότι τα 274 συμβάντα του τομέα τους στη θερινή περίοδο αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία. Στον τομέα των πλημμυρών ο Σταθμός έχει 11 αντλητικά συγκροτήματα σε 5 οχήματα. Και αν το φαινόμενο είναι αυξανόμενο έρχεται ενίσχυση από τους άλλους Σταθμούς. Υπάρχει δε και ένα άλλο ειδικό όχημα με 20 αντλίες.

Όσον αφορά τη χιονόπτωση η Υπηρεσία συνδράμει όπου υπάρξει ανάγκη 365 ημέρες το χρόνο και 24 ώρες το 24ωρο.

*

Ο αναπληρ. διοικητής του Β΄ Αστυν. Τμήματος Περιστερίου κ. Γεωρ. Καλούδης, είπε ότι η Υπηρεσία τους συνδράμει είτε με περιπολίες είτε με την παρέμβασή της όπου ζητηθεί.

Από το Α΄ Αστυνομικό Τμήμα μίλησε και ο υποδ/της κ. Ανδρέας Πανουτσόπουλος που μεταξύ άλλων είπε ότι έχουν δοθεί εντολές ειδικά για την ευπαθή περιοχή Τσαλαβούτα, που εμπίπτει στην αρμοδιότητα τους.

ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Ο δημοτ. σύμβουλος κ. Στεφ. Παπαδόπουλος που μίλησε μετά έθιξε το θέμα της ανάγκης επαρκούς ενημέρωσης των πολιτών. Στα ακραία καιρικά φαινόμενα, πλημμύρες και έναν πιθανό σεισμό ο κόσμος δεν ξέρει τι πρέπει να κάνει, πού να πάει και πώς να προστατευθεί. Αυτό θεωρεί, ότι είναι το πιο σημαντικό πρόβλημα και πρέπει στοχευμένα να αντιμετωπισθεί, γιατί οι πολίτες είναι οι άμεσοι συνεργάτες στην αντιμετώπιση του οτιδήποτε συμβεί.

ΣΥΝΕΧΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Η εκπρόσωπος της ΣΤΑ.ΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) κα Κων/να Κατσαούνη, είπε, ότι όσον αφορά το Δίκτυο, υπάρχει σχεδιασμός μέτρων έκτακτης ανάγκης τα οποία προβλέπονται και υπάρχουν και μνημόνια ενεργειών ανά καταστροφή, τα οποία ακολουθεί διαδικαστικά όλο το προσωπικό λειτουργίας της ΣΤΑ.ΣΥ. Υπάρχει μια κουλτούρα γενικότερα στον τομέα ασφάλισης, από την ηγεσία της Διοίκησης μέχρι τον τελευταίο εργαζόμενο.

Επίσης γίνονται κατά καιρούς ασκήσεις ετοιμότητας και ο φορέας έχει ανταποκριθεί υποδειγματικά σε οτιδήποτε έκτακτο συμβεί. Στόχος είναι να υπάρχει η συνέχεια λειτουργίας του Δικτύου χωρίς διακοπή, αλλά και αν συμβεί διακοπή να είναι ολιγόλεπτη.

*

Ο εκπρόσωπος του ΑΣΔΑ κ. Παν. Γεωργιόπουλος αναφέρθηκε στις διαδικασίες που ακολουθούν οι αρμόδιοι της Πολιτικής Προστασίας του Συνδέσμου στις περιπτώσεις θεομηνιών.

*

Η εκπρόσωπος της Δ/μιας Εκπ/σης Γ΄Αθήνας και προϊσταμένη επί εκπαιδευτικών θεμάτων κα Αναστασία Παπανικολάου είπε ότι κάθε χρόνο επικαιροποιείται και κοινοποιείται σε όλα τα σχολεία το σχέδιο ενεργειών για διαχείριση εκτάκτων αναγκών και κυρίως ως προς τις ασκήσεις κυρίως σε περίπτωση σεισμού. Υπάρχουν έγγραφες διαβεβαιώσεις όλων των διευθυντών ότι κάθε χρόνο πραγματοποιούνται τρεις τουλάχιστον ή και περισσότερες, προγραμματισμένες ασκήσεις- προσομειώσεις σεισμού για εκκένωση του σχολείου από τους μαθητές σε ελάχιστο χρόνο κ.λπ.

Ανέφερε κάποια προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπισθούν σχετικά με τις πλημμύρες στο 17ο Γυμνάσιο στην Κηπούπολη και τις μονώσεις των ταρατσών των σχολικών κτηρίων.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Εκ μέρους της Κίνησης Πολιτών Δυτικής Αθήνας (ΚΙΠΟΔΑ) κ. Παν. Μαργαρώνης τόνισε την καλή συνεργασία της Οργάνωσης με το Δήμο για την αντιμετώπιση των ακραίων καιρικών φαινομένων και συνδράμουν πάντα όπου κληθούν. Είπε ότι μετά τα γεγονότα του 1999 έχει αλλάξει το σύστημα πολιτικής προστασίας και από την αδράνεια έχουμε περάσει στην ακραία ενημέρωση για το παραμικρό, που φέρνει στα όρια τους πάντες. Πρέπει να βρεθεί «χρυσή τομή» για να μην υπάρχουν ακραίες αντιδράσεις.

Πρότεινε από πλευράς Οργάνωσης να ξεκινήσουν ενημερωτικά σεμινάρια σε όλο το προσωπικό που εμπλέκεται στο θέμα της πολιτικής προστασίας.

*

Ο υπεύθυνος της Οργάνωσης Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών της ΄Ενωσης Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών κ. Αναστάσιος Χιόνης, που διαβεβαίωσε, ότι σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων, όπου δεν λειτουργούν τηλέφωνα, κινητά κ.λπ. των Υπηρεσιών, οι ραδιοερασιτέχνες είναι σε θέση να βοηθούν και να διενεργούν τις επικοινωνίες.

*

Ο εκπρόσωπος της Εθελοντικής Οργάνωσης Πολιτών Περιστερίου κ. Παν. Μπαλτουμάς, διαβεβαίωσε για την συμμετοχή τους σε ό,τι συμβεί στο θέμα των πρώτων βοηθειών.

*

Ο πρόεδρος του Ε.Ε. Σταυρού Περιστερίου κ. Στράτος Εγγλέζος και η αναπληρ. πρόεδρος κα Αμαλία Πολίτη τόνισαν ότι ο Ε.Ε.Σ. είναι όλο το χρόνο και όλες τις ημέρες σε ετοιμότητα με εκπαιδευμένους εθελοντές που προσφέρουν πρώτες βοήθειες, ιματισμό, τρόφιμα και έχουν πρόθυμη διάθεση να βοηθήσουν όπου χρειασθεί.

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΑ ΚΑΠΗ

Ο υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Περιστερίου κ. Θωμάς Ρουμπάκος αναφέρθηκε στην πληρότητα του Δήμου σε εξοπλισμό, στη επάρκεια π.χ. σε αλάτι αν χρειασθεί. Και όσον αφορά τις επικοινωνίες, είπε ότι ο Δήμος εξοπλίσθηκε με υπερσύχρονο σύστημα επικοινωνίας, όπως κεραίες, πομπούς σε όλα τα οχήματα κ.λπ., γεγονός που εξυπηρετεί τον συντονισμό και την ακαριαία επέμβαση.

Επίσης είπε, ότι έγιναν ομιλίες σε όλα τα ΚΑΠΗ με χρήσιμες οδηγίες και σχέδια για περιπτώσεις π.χ. σεισμού, με οδηγίες πού θα πάνε τα μέλη με τις οικογένειές τους κ.λπ. Τώρα γίνεται ο δεύτερος κύκλος ομιλιών για σεισμούς, πλημμύρες και χιονόπτωση.

Τέλος η αναπληρ. δ/ντρια Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής κα Ελένη Πάσσου, είπε ότι το εντεταλμένο προσωπικό του Δήμου είναι παρόν, πρόθυμο και έμπειρο σε κάθε ανάγκη. Ο μηχανολογικός εξοπλισμός είναι πλήρως συντηρημένος και υπάρχει και υπεύθυνος συντονιστής που είναι μέρα νύχτα σε ετοιμότητα.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Ο Κανονισμός λειτουργίας του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας, που έχει 7 άρθρα, αποτελείται από 30 σελίδες και περιλαμβάνει το σχέδιο αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών από πλημμύρες και χιονοπτώσεις - παγετό περιλαμβάνει αναλυτικά τα φαινόμενα, το προσωπικό, τις εμπλεκόμενες διευθύνσεις, τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν κ.λπ.

Για τις πλημμύρες φερ΄ ειπείν αναφέρει τα ευαίσθητα σημεία, που συνήθως πλήττονται, όπως η οδός Φιλιππιάδος (λόγω κακής δόμησης), η Παπαρρηγοπούλου (Λευκωσίας - Υπάτης, λόγω αδιεξόδου), η Τσαλαβούτα (δεν βρίσκει διέξοδο το νερό όταν υπερχειλίσει ο Κηφισός), ΄Ελλης & Σίνα, Σφακίων & Μιχ. Βόδα (μπούκες), Δωδεκανήσου & Πελοπίδα και Καρπενησίου & Δερβενακίων (χρειάζεται μετακίνηση φρεατίων) κ.ά. σημεία, στα οποία εστιάζεται η προσοχή έγκαιρης και επαρκούς αντιμετώπισης.

Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

Αριστερή Κίνηση Περιστερίου:

ΤΟ 2018, ΤΟ Α.Τ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΤΙΜΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ

 

gerostathosΣτην περίοδο της Κατοχής 1941 – 1944 η εργατούπολη του Περιστεριού είχε πρωτοστατήσει στην Εθνική Αντίσταση και οι Γερμανοί Ναζί κατακτητές μαζί με τους ντόπιους προδότες συνεργάτες τους είχαν πρωτοστατήσει σε απερίγραπτα εγκλήματα ενάντια στους αγωνιστές και στις αγωνίστριες του ΕΑΜ, του ΕΛΑΣ και της ΕΠΟΝ. Τα γεγονότα αυτά τα είχαμε αναδείξει πρόσφατα και ως Αριστερή Κίνηση Περιστερίου με τις εκδηλώσεις του Ιστορικού Περιπάτου που διοργανώσαμε με θέμα «Περιστέρι – Αντίσταση και Δωσίλογοι».

Μαύρη μορφή – σύμβολο για τα εγκλήματα των προδοτών εγκληματιών συνεργατών των Γερμανών Ναζί κατακτητών στο Περιστέρι επί κατοχής ήταν ο αξιωματικός της αστυνομίας (ασφάλειας) Ευθ. Γερόσταθος. Ανάμεσα στα διαβόητα κατορθώματά του ήταν η παράδοση λίστας με μέλη του ΕΑΜ και της ΕΠΟΝ στην Γκεστάπο. Επίσης ο βασανισμός με τα ίδια του τα χέρια της 16χρονης ΕΠΟΝίτισσας Άννας Παρλιάρου. Στις 6 Ιούλη του 1944 το Περιστέρι βρέθηκε κυκλωμένο από 4.000 Γερμανούς, ταγματασφαλίτες και χωροφύλακες. Οι Γερμανοί και οι συνεργάτες τους μέσα σε 3 ώρες συγκέντρωσαν στον Λόφο Αξιωματικών 5.000 Περιστεριώτες κατόπιν διαταγής του Γερμανού διοικητή, γιατί είχαν πληροφορίες από τον Γερόσταθο και τους ρουφιάνους του πως στο Περιστέρι κρύβονταν ΕΛΑΣίτες με βαρύ οπλισμό, καθώς λίγες μέρες πριν είχε προηγηθεί η Μάχη της Παλιάς Αγοράς.

Ο προδότης Γερόσταθος και οι μπράβοι του βασάνισαν απάνθρωπα την 16χρονη Άννα κόβοντάς της το ένα στήθος και την έφεραν στο μπλόκο από το κολαστήριο του Γουδιού για να την αναγκάσουν να αναγνωρίσει αντιστασιακούς ανάμεσα στους κατοίκους. Η Παρλιάρου παρά τα φρικτά βασανιστήρια δεν υπέκυψε, δεν «έδειξε», αλλά αγκαλιάζοντας τους συντοπίτες της με το νεανικό βλέμμα της είπε «κουράγιο αδέλφια, δεν θα προδώσω κανέναν». Εκατοντάδες οδηγήθηκαν τότε στα στρατόπεδα του Χαϊδαριού και του Γουδιού από τον ίδιο τον Γερόσταθο και τον άλλο αρχιπροδότη, τον Πλυτζανόπουλο. Πολλοί μάλιστα (πάνω από 100) από τις «λίστες Γερόσταθου», από το Χαϊδάρι στάλθηκαν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Γερμανία και στην Πολωνία. Ελάχιστοι επέζησαν. Την Άννα Παρλιάρου συνέχισαν να την βασανίζουν και στο Γουδί για να την τιμωρήσουν επειδή δεν κατέδωσε.

Ο εγκληματίας προδότης Γερόσταθος λίγους μήνες αργότερα βρήκε το τέλος που του άξιζε σε αντίθεση με πολλούς άλλους προδότες εγκληματίες συνεργάτες των κατακτητών που έμειναν ατιμώρητοι περνώντας με το μέρος των Εγγλέζων και στελεχώνοντας το μεταπολεμικό κράτος.

Στα Δεκεμβριανά και αφού παρέδωσαν τον οπλισμό τους οι αστυνομικοί μετά από πολιορκία από τον ΕΛΑΣ του Τμήματος (που τότε ονομαζόταν ΙΖ’ Αθηνών, ονομασία που έμεινε για πολλές δεκαετίες μεταπολεμικά), Περιστεριώτες συγγενείς των θυμάτων του Γερόσταθου τον άρπαξαν μέσα από τα χέρια των ΕΛΑΣιτών και εκτελέστηκε μετά από λαϊκό δικαστήριο.

Και όμως, 74 ολόκληρα χρόνια μετά και ενώ το ΙΖ’ τμήμα δεν υπάρχει από πολλά χρόνια, διαπιστώνουμε πως κάποιοι έχουν φροντίσει να «τιμούν» σε περίοπτη θέση μέσα στο νέο κτιριακά και διοικητικά Α.Τ. Περιστερίου τον προδότη εγκληματία Γερόσταθο έχοντας μεταφέρει εκεί παλιά πλακέτα που υπήρχε από την μετεμφυλιακή περίοδο στο παλιό ΙΖ’ Τμήμα …

Αποδεικνύεται λοιπόν περίτρανα πως για την συντήρηση ακροδεξιών νεοναζιστικών θυλάκων μέσα στην Ελληνική Αστυνομία την κύρια ευθύνη έχουν διαχρονικά οι φυσικές και οι πολιτικές της ηγεσίες. Και επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, αλλά και επί κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Για να μην μας κοροϊδεύουν …

Αριστερή Κίνηση Περιστερίου. (Δελτίο Τύπου 14.11.2018)

«ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ κ. ΣΠΥΡΟΣ ΤΖΟΚΑΣ

 

Αντιπροσωπεία του Συλλόγου Τριτέκνων Δυτικού Τομέα Αθηνών αποτελούμενη από τον πρόεδρο κ. Μανώλη Δροσάκη, τον γ. γραμματέα κ. Δημ. Χριστοθανόπουλο και τον αντιπρόεδρο κ. Δημ. Κοντό, συναντήθηκε στις 15.11.2018 με τον αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα κ. Σπύρο Τζόκα.

Στην συνάντηση επαναβεβαιώθηκε η καλή συνεργασία του Συλλόγου με τον αντιπεριφερειάρχη και παρουσιάστηκαν οι θέσεις και τα αιτήματα των τριτέκνων στην σημερινή κατάσταση όπου πολλές οικογένειες αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, λόγω της συνεχιζόμενης πολιτικής λιτότητας που οδηγεί σε ραγδαία φτωχοποίηση.

Ο κ. Αντιπεριφερειάρχης από την πλευρά του εξέφρασε την πολιτική βούληση και υποσχέθηκε να βοηθήσει στην :

-Υλοποίηση κοινωνικών προγραμμάτων της Περιφέρειας για τα παιδιά και τις οικογένειες των Τριτέκνων.

-Διευκόλυνση του Συλλόγου και της Ομοσπονδίας ΟΠΟΤΤΕ για την πραγματοποίηση συνεδρίου για το Δημογραφικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα μας και τις αναγκαίες παρεμβάσεις.

-Παρέμβαση της Περιφερειακής αρχής και του Περιφερειακού Συμβουλίου προς την Ελληνική Κυβέρνηση και την αρμόδια Κοινοβουλευτική επιτροπή για οικονομικά και κοινωνικά μέτρα στήριξης της τρίτεκνης οικογένειας.

Στη φωτογραφία μας διακρίνονται τα μέλη της αντιπροσωπείας του Συλλόγου Τριτέκνων με τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα.

*

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ Ανδριτσαίνης 8 Περιστέρι 12135. Τηλ. & Φαξ 210 5713037

E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

http://triteknoi-peristeri.blogspot.com/

«ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΤΟ Κ.Ε.Π. ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

 Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (Π.Ο.Υ), η κατάθλιψη αποτελεί σήμερα την τέταρτη συχνότερη αιτία αναπηρίας και αναμένεται να ανέλθει στην δεύτερη θέση το 2020.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το γεγονός, είναι προφανές ότι η έγκαιρη διάγνωση και η αντιμετώπιση της κατάθλιψης έχουν σαφείς και σοβαρές κοινωνικοοικονομικές προεκτάσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Περιστερίου προσέθεσε στα 7 νοσήματα που καλύπτει και 8ο, το νόσημα της κατάθλιψης, που μπορεί εάν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα, να επηρεάσει σημαντικά την ποιότητα της ζωής του ατόμου, ακόμα και να το οδηγήσει στο θάνατο.

Για την διάγνωση της Κατάθλιψης, το ΚΕΠ Υγείας έχει εντάξει στο λογισμικό του το ερωτηματολόγιο κατά Zung, που αφορά σε ηλικίες άνω των 18 ετών.

Για την εκστρατεία αυτή, θα υπάρξει η συνεργασία με τα ΚΕ.ΦΙ. (π. ΚΑ.ΠΗ.) του Δήμου, στα οποία θα αποσταλούν φάκελοι που θα περιέχουν την φόρμα των ΚΕΠ Υγείας και το ερωτηματολόγιο κατά Zung.

Θα ζητηθεί από τα μέλη των ΚΕ.ΦΙ. να συμπληρώσουν την φόρμα των ΚΕΠ Υγείας, (με όσα προσωπικά στοιχεία αυτοί επιθυμούν και μόνο υποχρεωτικό πεδίο το τηλέφωνο επικοινωνίας ή το e-mail τους) καθώς και το ερωτηματολόγιο. Οι φάκελοι θα σφραγίζονται και θα επιστρέφονται στο ΚΕΠ Υγείας, όπου και θα αξιολογούνται. Ο δημότης θα παραλάβει τα αποτελέσματα ιδιοχείρως από το ΚΕΠ Υγείας ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δήλωσε.

Για την καλύτερη επικοινωνία της εκστρατείας θα τοποθετηθούν αφίσες σε όλα τα καίρια σημεία του Δήμου και θα πραγματοποιηθούν ενημερωτικές ομιλίες σε όλα τα ΚΕ.ΦΙ. του Δήμου Περιστερίου από ειδικούς επιστήμονες.

Υπεύθυνος της εκστρατείας κατά της κατάθλιψης είναι ο Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Υγείας, καρδιολόγος κ. Γεωρ. Μπεκιάρης.

Για κάθε πρόσθετη πληροφορία, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να απευθύνονται στο ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Περιστερίου, τηλ. 210 5783266 ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

«ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Ξεκίνησε η λειτουργία των εργαστηρίων του Μοντέρνου Τμήματος του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου που απευθύνονται σε σπουδαστές του Ωδείου, αλλά και σε όσους έχουν γνώση μοντέρνου οργάνου: σαξοφώνου, ηλεκτρικής - ακουστικής κιθάρας, keyboards, ηλεκτρικού μπάσου, ντραμς και vocals.

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων πραγματοποιούνται κύκλοι μαθημάτων όπου τα μέλη των γκρουπς πειραματίζονται στα διάφορα είδη της μοντέρνας μουσικής Rock, Blues, Jazz κ.ά.

Υπεύθυνοι καθηγητές είναι οι κ.κ. Βαλεντίνος Ντούλιας και Παναγιώτης Μπουραζάνης.

Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής για τα τμήματα των εργαστηρίων στη Γραμματεία του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου. Καθημερινά 14:00-20:00, τηλ. 210 5783260.

Η μόνη υποχρέωση για όσους μη σπουδαστές του Ωδείου συμμετέχουν στα εργαστήρια είναι η εγγραφή (20 ευρώ).

«ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ