| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΜΕ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ, ΠΑΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΡΤΟΠΟΙΪΑΣ, Η ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΝ «3η ΓΙΟΡΤΗ ΨΩΜΙΟΥ»
Προτροπή στους καταναλωτές να προτιμούν τους φούρνους της γειτονιάς
ΜΕ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ, ΠΑΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΡΤΟΠΟΙΪΑΣ, Η ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΝ «3η ΓΙΟΡΤΗ ΨΩΜΙΟΥ»
Η γνωστή Ρωμαϊκή ρήση «άρτος και θεάματα», επαναλήφθηκε αιώνες μετά αλλά με την φιλοκοινωνική και ψυχαγωγική γευστική της θεώρηση, στο Άλσος Περιστερίου στο τριήμερο 21 – 23.9.2018. Τα θεάματα που προσέφερε ο Δήμος όλο τον Σεπτέμβρη ήταν άκρως ποιοτικά. Έλλειπε και το ψωμί. Αυτό το ανέλαβε η Συντεχνία Αρτοποιών Αθηνών Προαστίων & Περιχώρων, που σε συνεργασία με το Δήμο Περιστερίου συνδιοργάνωσαν την 3η «Γιορτή Ψωμιού», με ελεύθερη είσοδο για τον κόσμο, που η παρουσία του σε ατελείωτες ουρές, ξεπέρασε κάθε προηγούμενη.
Στο Άλσος Περιστερίου στήθηκε ένα πρότυπο Βιοτεχνικό Αρτοποιείο που παρασκεύαζε φρέσκο ψωμί και πλήθος άλλων προϊόντων ζύμης (σταφιδόψωμα, κουλουράκια, τυροπιτάκια κ.λπ.) τα οποία προσφέρονταν ζεστά, άμεσα και δωρεάν στους παρευρισκόμενους.
Παράλληλα δημιουργήθηκε και ένα παιδικό εργαστήρι, όπου με τη βοήθεια εξειδικευμένου προσωπικού τα Περιστεριωτόπουλα έπλαθαν το δικό τους ψωμάκι, σε ό,τι σχέδιο και μέγεθος ήθελαν, το ψωμάκι αυτό ψηνόταν και το παραλάμβαναν για να απολαύσουν τη δημιουργία τους.
Μήνυμα της διοργάνωσης για άλλη μια φορά, ήταν η προτροπή στα νέα παιδιά και στους Έλληνες καταναλωτές, να προτιμούν το φρέσκο ψωμί, αυτό που παρασκευάζεται και πωλείται από τους φούρνους της γειτονιάς.
Η προσπάθεια ενημέρωσης σημείωσε επιτυχία.
Ο ΦΟΥΡΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ
ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΨΩΜΙ
Ο πρόεδρος της Συντεχνίας Αρτοποιών Αθηνών Προαστίων & Περιχώρων κ. Χαρίλαος Μάνος μάς είπε σχετικά, τη 2η ημέρα της εκδήλωσης: «Σκοπός μας είναι να καταδείξουμε στους καταναλωτές πώς παρασκευάζεται το φρέσκο ψωμί, γιατί είναι το καλύτερο και γιατί πρέπει κανείς να το προμηθεύεται από το φούρνο της γειτονιάς του.
Το ψωμί είναι ένα προϊόν που ούτε βράζεται ούτε πλένεται, ούτε απολυμαίνεται και το μοναδικό μέρος που μπορείς να το πάρεις με εγγύηση είναι ο φούρνος της γειτονιάς.
Από οπουδήποτε αλλού το ψωμί έχει διανύσει ολόκληρο… «ταξίδι» και ό,τι ρύπος έχει πέσει πάνω του, το καταναλώνουμε!
Στο τριήμερο της «Γιορτής Ψωμιού» διαθέσαμε 15 και πλέον τόνους αλεύρι και υπολογίζουμε, ότι πάνω από 40.000 κόσμος πέρασε και θα περάσει για να πάρει ένα κέρασμα, που μπορεί να είναι ψωμί, κουλουράκι, τυροπιτάκι κ.λπ.».
Ο κ. Χ. Μάνος μάς πληροφόρησε, με την ευκαιρία της παρουσίας και του Συλλόγου Ηπειρωτών στην εκδήλωση, με επικεφαλής τον πρόεδρο κ. Ζήκο Κόντη, ότι στην πρωτεύουσα, το 90% των αρτοποιών της γειτονιάς είναι Ηπειρώτες (Γιαννιώτες και Θεσπρωτοί).
ΤΟ ΨΩΜΙ ΒΑΣΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Παρούσα στην εκδήλωση και η αντ/ρχος Πολιτισμού και Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, η οποία μας είπε: «Η «Γιορτή Ψωμιού γίνεται για 3η χρονιά, σ’ αυτόν τον μοναδικό χώρο του Άλσους που φιλοξενεί καινοτόμες δράσεις.
Δημιουργήσαμε ένα φούρνο της γειτονιάς σε ένα χώρο όπου χιλιάδες κόσμος απολαμβάνει αλλά και μαθαίνει τι είναι ο φούρνος της γειτονιάς, γιατί εμείς εδώ στο Δήμο Περιστερίου επιμένουμε ότι το αγνό, το φρέσκο ψωμί, το καθημερινό, με αυτό που μεγαλώνει η ελληνική κοινωνία είναι αυτό εδώ, από αυτούς τους ανθρώπους που ετοιμάζουν πρωί πρωί το φρέσκο ψωμί, το αχνιστό που απολαμβάνει η ελληνική οικογένεια.
Και μην ξεχνάμε ότι η βασική δομή της Μεσογειακής διατροφής είναι το ψωμί.
Με αυτή την έννοια θέλω και εκ μέρους του δημάρχου Περιστερίου κ. Παχατουρίδη να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της Συντεχνίας των Αρτοποιών Αθηνών που καταθέτουν ψυχή κάθε χρόνο.
Αυτό που βλέπετε εδώ είναι κάτι μοναδικό που δημιουργείται χάρη σε αυτούς τους ανθρώπους και εμείς συνεπικουρούμε.
Και μην ξεχνάμε, ότι φιλοξενούμε, μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς και μια άλλη δράση των αρτοποιών που την ξεκινήσαμε πέρυσι και φέτος θα είναι ακόμη μεγαλύτερη».
Ο κ. Μάνος πρόσθεσε ότι η πρωτοχρονιάτικη πίττα που φτιάχτηκε πέρυσι στο κέντρο του Περιστερίου και την απόλαυσαν 20.000 άτομα, φέτος θα παρασκευαστεί για 40.000 άτομα!
Δ.Λ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΔΩΡΕΑΝ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ, ΑΠΟΡΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΙΣΣΕΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ, ΑΠΟΡΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΙΣΣΕΣ
Ο Δήμος Περιστερίου σε συνεργασία με το Σύλλογο Φίλων του Ογκολογικού Νοσοκομείου «Oι Άγιοι Ανάργυροι», παρέχει την δυνατότητα σε άπορες, ανασφάλιστες και χαμηλού εισοδήματος γυναίκες να κάνουν την εξέταση ψηφιακής μαστογραφίας.
Ο καρκίνος του μαστού χρήζει έγκαιρης διάγνωσης και αντιμετώπισης, κάτι που δεν είναι εφικτό για όλες λόγω της οικονομικής κρίσης και της ανεργίας που μαστίζουν την κοινωνία μας.
Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος Περιστερίου, με πρωτοβουλία του Εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου σε θέματα Υγείας - καρδιολόγου κ. Γιώργου Μπεκιάρη εξασφάλισε μία ακόμη πολύτιμη ημερομηνία εξέτασης για γυναίκες άπορες και ανασφάλιστες, την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε γυναίκες που είναι ηλικίας 40 έως 69 ετών, ανασφάλιστες ή ασφαλισμένες με χαμηλό εισόδημα (έως 6.000 ευρώ ατομικό ή έως 12.000 ευρώ οικογενειακό).
Προσοχή: Το πρόγραμμα δεν απευθύνεται σε γυναίκες που πάσχουν ήδη ή έχουν εμφανίσει στο παρελθόν καρκίνο του μαστού.
Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να επικοινωνούν για ραντεβού και περισσότερες πληροφορίες, στο ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Περιστερίου, στο τηλέφωνο 210-5783266Ν, ώρες 8:00 -14:00 έως την Δευτέρα 22/10/2018.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ
ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ
Ο αντ/ρχος Οικονομικών & Ανάπτυξης του Δήμου Περιστερίου Αλέξης Σταυρούλιας, ενημερώνει τους δημότες, ότι σύμφωνα με το άρθρο 222 του Ν. 4555/2018 (Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι), προβλέπεται η απαλλαγή από την καταβολή του ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, των ακινήτων, τα οποία για οποιοδήποτε λόγο δεν ηλεκτροδοτούνται, από την ημερομηνία υποβολής αίτησης - υπεύθυνης δήλωσης του ιδιοκτήτη τους ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού προς τον Δήμο.
Εφόσον η ανωτέρω αίτηση - υπεύθυνη δήλωση υποβληθεί έως και 18/01/2019, δεν θα χρεώνονται αναδρομικά δημοτικά τέλη πριν την ισχύ του νόμου (19/7/2018).
Μετά την ανωτέρω καταληκτική ημερομηνία θα γίνεται υποχρεωτικά βάσει νόμου αναδρομική χρέωση δημοτικών τελών.
Για το λόγο αυτό παρακαλούνται όσοι ενδιαφερόμενοι έχουν ακίνητα τα οποία δεν ηλεκτροδοτούνται να προσέλθουν και να υποβάλλουν σχετική αίτηση – υπεύθυνη δήλωση στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Εσόδων και Περιουσίας του Δήμου Περιστερίου, προσκομίζοντας τα παρακάτω απαραίτητα δικαιολογητικά:
-Βεβαίωση διακοπής ρεύματος από ΔΕΗ –ΔΕΔΔΗΕ (Θηβών 57-59)
-Δελτίο Ταυτότητας
-Το Ε2 από το φορολογικό έτος διακοπής
-Πρόσφατο συμβόλαιο, ή σύσταση, ή αποδοχή κ.λπ.
(Προαιρετικά μπορούν να προσκομιστούν και οι κατόψεις του ακίνητου).
Τα παραπάνω δικαιολογητικά θα προσκομίζονται στην Υπηρεσία
Πρωτότυπα και φωτοτυπίες.
Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210 5701151, -152, & -153.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΟΥ: ΤΟ 2ο ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (π. ΙΚΑ) ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
Διοργανώνεται επετειακή εκδήλωση για τα 65 χρόνια λειτουργίας του κτηρίου,με σειρά εξετάσεων (μαστογραφίες, παπ – τέστ) επιστημονικές ενημερωτικές ομιλίες κ.ά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΟΥ: ΤΟ 2ο ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (π. ΙΚΑ) ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
Εξήντα πέντε χρόνια προσφοράς (!) έκλεισε φέτος το κτήριο που στεγάζει σήμερα το 2ο Κέντρο Υγείας Περιστερίου, στη συμβολή Σαρανταπόρου & Βασ. Αλεξάνδρου, το γνωστό π. Ίδρυμα Κοινωνικών Υπηρεσιών (ΙΚΑ), που δημιουργήθηκε το 1963 και τα τελευταία χρόνια αλλάζει συνεχώς… ονόματα. Μια Μονάδα που όσο μεγαλώνει σε ηλικία και αυξάνονται οι ανάγκες υγιειονομικής προσφοράς, τόσο συρρικνώνεται σε στελέχωση.
Εδώ και ενάμιση χρόνο το τιμόνι λειτουργίας του Κέντρου Υγείας έχει αναλάβει ο γνωστός πνευμονολόγος κ. Χρήστος Πολυχρονίου, που προσέφερε και προσφέρει τις υπηρεσίες του στη Μονάδα μια 20ετία.
Τα παράπονα των πολιτών όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών, το χρόνο των ραντεβού κ.λπ. δεν έχουν… ημερομηνία λήξης, γι’ αυτό καλό είναι να ακούσουμε και την άλλη άποψη, την εσωτερική πλευρά της ύπαρξης και της αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων, καθώς και τα της λειτουργίας της Μονάδας και τις προοπτικές κοινωνικής προσφοράς της.
Για όλα τα παραπάνω ο πλέον αρμόδιος είναι ο δ/ντής κ. Χρήστος Πολυχρονίου, που μας απάντησε σε σχετικές ερωτήσεις που του υποβάλαμε -όπως συμπεραίνονται από τις απαντήσεις- ο οποίος μας είπε τα εξής:
Η ΜΟΝΑΔΑ ΕΙΧΕ 200 ΓΙΑΤΡΟΥΣ
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ 65 – 70!
«Μετά την αποχώρηση του 50% των γιατρών που υπηρετούσαν εδώ με το Ν. 6238, η Μονάδα δέχθηκε πολύ μεγάλο πλήγμα, γιατί είναι γνωστό ότι είχαμε και έχουμε ανάγκες στον τομέα της πρωτοβάθμιας υγείας. Όμως τηρουμένων των αναλογιών πιστεύω ότι λειτουργούμε σχετικά καλά.
Η κατάσταση έχει εξομαλυνθεί στον τομέα λειτουργίας, όπως και στο επίπεδο προμηθειών (σύριγγες, εργαστηριακά κ.λπ.) που έχει βελτιωθεί η κατάσταση. Πρόβλημα υπάρχει και στο χώρο που χρειάζεται ανακαίνιση, φροντίδα κ.λπ.
Να φανταστείτε, ότι η Μονάδα μας με αυτές τις δυνατότητες που έχει, δέχεται 250.000 ιατρικές εξετάσεις το χρόνο, ενώ το 2017 είχε φθάσει τις 170.000 ιατρικές εξετάσεις.
Στις καλές εποχές, μαζί με τα Παραρτήματα, είχε 200 γιατρούς και αυτή τη στιγμή έχει 65 με 70! Στο μεταξύ στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας οι ανάγκες αυξηθήκανε όπως και ο όγκος προσέλευσης του κόσμου.
Χρειαζόμαστε ενίσχυση σε ιατρικό προσωπικό, υποβάλαμε ήδη αιτήματα στην Δημόσια Υγειονομική Περιφέρεια (ΔΥΠΕ) και πιστεύω, ότι θα ικανοποιηθούν.
Σήμερα στη Μονάδα λειτουργούν επιτροπές και υπάρχουν 20 ειδικότητες ιατρών, ανεξάρτητα αν σε κάποιες ειδικότητες υπάρχει ένας γιατρός. Είναι η μεγαλύτερη σε προσφορά Μονάδα στα Δυτικά προάστια και σε όλη την Ελλάδα, παρά τα προβλήματα που υπάρχουν. Όσο και αν κάποιος το ξεχνάει αυτό, τα νούμερα δεν τον αφήνουν να το ξεχάσει αλλά ούτε και ο κόσμος που έρχεται και εξυπηρετείται εδώ.
Πριν το Ν. 6238 στη Μονάδα πέρναγαν 3.000 άτομα την ημέρα και βεβαίως είχε και τα δύο Παραρτήματα της Κολοκυνθούς και της Ν. Ζωής, τα οποία έκλεισαν. Και να τονισθεί, ότι σαν ΙΚΑ πριν, εξυπηρετούσε μόνο τους ασφαλισμένους του ΙΚΑ. Σήμερα δεχόμαστε τους ασφαλισμένους όλων των Ταμείων, συν τους ανασφάλιστους οι οποίοι αποτελούν το 20% των εξυπηρετουμένων και οι οποίοι δεν έχουν πού αλλού να αποτανθούν. Δηλαδή πρόκειται για μια δημόσια δομή που παράγει ένα τεράστιο και πολύ σημαντικό έργο στον τομέα της υγείας.
ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΦΘΑΝΟΥΝ ΣΤΑ
ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗΣ
Ίσως να υπάρχει η εντύπωση, ότι οι γιατροί και η Μονάδα δεν λειτουργούν επαρκώς, αλλά σας διαβεβαιώ, ότι οι συνάδελφοι γιατροί ξεπερνούν τον εαυτό τους. Με φιλότιμο και αυτοθυσία θα έλεγα, εξετάζουν 40 έως 50 άτομα στο ωράριό τους. Αυτό είναι μια εξουθένωση, αλλά παρ΄ όλα αυτά αντέχουμε. Ωστόσο θέλουμε ενίσχυση σε προσωπικό και σε επίπεδο υλικοτεχνικό. Όντως γίνονται θετικά βήματα αλλά χρειάζεται περαιτέρω βελτίωση.
Η Μονάδα φτιάχτηκε το 1963 και έχει μια παράδοση στον κόσμο της περιοχής που την εμπιστεύεται. Βρίσκουν εδώ λύση στα προβλήματά τους, όχι μόνο οι Περιστεριώτες, αλλά και οι πολίτες από το Ίλιο, το Χαϊδάρι, το Αιγάλεω, τον Κολωνό, την Πετρούπολη. Όλοι έρχονται εδώ.
Παρά τα όσα σας είπα η Μονάδα προχωράει. Ο μαστογράφος που ήταν αναλογικός έχει εγκριθεί να γίνει ψηφιακός. Γίνονται σπιρομετρήσεις, ακουογράμματα, έχουμε μια συμβουλευτική υποστήριξη μητρικού θηλασμού που είναι εξαιρετική, γίνεται τεστ- παπ κ.λπ. Τα αναφέρω γιατί πρέπει ο κόσμος να ενημερωθεί και να κάνει τις εξετάσεις του εδώ. Επίσης κάνουμε εμβολιασμούς στα μέλη των ΚΕ.ΦΙ. του Δήμου.
Η Μονάδα συμμετέχει στις δράσεις του Δήμου Περιστερίου, και συνεργάζεται με την ΕΝΕ, την ΑΣΟΕΕ, την ΕΤΠΑ, την Ένωση Νοσηλευτών, το Πανεπιστήμιο Αθηνών (όπως με το θέμα, όσον αφορά τις προκλήσεις στην προαγωγή ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος ) κ.ά.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ-
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ SITE
Με το Δήμο έχουμε μια καλή συνεργασία αλλά υπάρχουν μεγαλύτερα περιθώρια για να βοηθηθούμε ακόμη περισσότερο.
Επίσης η Μονάδα δημιούργησε το δικό τις site, για να παρέχει έγκυρες πληροφορίες στον κόσμο, για τις ιατρικές ειδικότητες, τα εργαστήρια κ.λπ.
Επίσης έχουμε και κάποιες άλλες δραστηριότητες: Ίσως είμαστε οι μόνοι που μπαίνουμε στη διαδικασία ψυχοϊατρικών παρεμβάσεων και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη μέσα στη Μονάδα μας, σε συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες -κοινωνικούς λειτουργούς- του Δήμου. Και δεύτερον έχουμε ομάδες ψυχοθεραπείας, μετά από σχετική έγκριση του Υπ. Υγείας, δηλαδή κάνουμε μια ξεχωριστή δουλειά με ομαδικές ψυχοθεραπείες από τους ψυχιάτρους μας.
Όσον αφορά τον Σταθμό Α΄ Βοηθειών που λειτούργησε μέχρι το 2014, και έρχεται κόσμος που ζητάει να εξυπηρετηθεί, αυτός σταμάτησε γιατί δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει όλο το 24ωρο, όταν λείπουν βασικές ειδικότητες γιατρών, όπως καρδιολόγος, παθολόγος, χειρουργός κ.ά.
Πιστεύω ότι μια τέτοια λειτουργία δεν επιτρέπεται μέσα σε μια πόλη, όταν υπάρχουν τόσα νοσοκομεία που μπορεί να πάει κάποιος με επείγον περιστατικό. Το να χάσει χρόνο να επισκεφθεί μια δομή υγείας, που δεν μπορεί να του προσφέρει αυτό που έχει ανάγκη, είναι ολέθριο.
Για το μέλλον έχουμε πολλά στο μυαλό μας. Αν μας έλθουν επιπλέον γιατροί, έχουμε σκοπό να λειτουργήσουμε τομογράφο που κάνει πανοραμικές απεικονίσεις και είναι στο στάδιο της έγκρισης, να λειτουργήσουμε υπέρηχο -ζητήσαμε έναν ειδικό ακτινολόγο- και πιστεύω θα μας βοηθήσει η ΔΥΠΕ γιατί μας είναι αναγκαίος.
*
Στα σχέδιά μας είναι επίσης να κάνουμε μια επετειακή εκδήλωση για τα 65 χρόνια λειτουργίας του χώρου εδώ, στα πλαίσια της οποίας θα διοργανώσουμε σειρά εξετάσεων, όπως μαστογραφίες, παπ – τεστ, επιστημονικές ενημερωτικές ομιλίες στα ΚΕ.ΦΙ. και άλλους χώρους κ.λπ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤ΄ΟΙΚΟΝ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ
Θα προσθέσω, ότι έχουμε ένα εγκεκριμένο πρόγραμμα από το Υπουργείο που είναι μεγαλεπήβολο: Της κατ΄οίκον νοσηλείας.
Το μελετήσαμε, το καταθέσαμε στην ΔΥΠΕ, πήρε έγκριση, αλλά προσωρινά είναι δύσκολη η εφαρμογή του. Όμως προχωράμε στην υλοποίησή του.
Το πρόγραμμα προβλέπει να έχουμε έναν συγκεκριμένο πληθυσμό από τον οποίο ο ασθενής δεν μπορεί να έλθει στο Κέντρο. Τότε θα πηγαίνει σπίτι του η νοσηλεύτρια να του παρέχει ό,τι χρειασθεί και θα μεταβαίνει και γιατρός που θα παρέχει φροντίδες στον ασθενή.
Στον τομέα αυτό θέλουμε βοήθεια, γιατί πιθανόν να το ξεκινήσουμε χωρίς αυτοκίνητο, αλλά η δράση αυτή χρειάζεται αυτοκίνητο που πιθανότατα να μας το παραχωρήσει η ΔΥΠΕ, αφού η μεταφορά πρέπει να γίνεται με ασφάλεια. Έτσι θα μπορούμε να εξυπηρετήσουμε περισσότερο κόσμο.
Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ
Βέβαια στην κοινή αίσθηση κυριαρχεί η άποψη, ότι εμείς υπολειπόμεθα των παροχών απέναντι στον ιδιωτικό τομέα. Σε μας υπάρχει ένα δημόσιο σύστημα το οποίο είναι υποχρεωμένο να παρέχει στους πολίτες κάποιες συγκεκριμένες υπηρεσίες. Πιστεύω, ότι πρέπει να παρέχουμε αυτές τις υπηρεσίες και ακόμη περισσότερες και το οφείλουμε αυτό. Όμως δεν μπαίνουμε στη διαδικασία ανταγωνισμού με τον ιδιωτικό τομέα, τι παρέχουμε εμείς, τι παρέχει αυτός. Ο ιδιωτικός τομέας θα μπορούσε να λειτουργήσει συμπληρωματικά στον δημόσιο τομέα σε όλη την πρωτοβάθμια υγεία. Ένα σύγχρονο κράτος που έχει κοινωνική ευαισθησία οφείλει να έχει μια δημόσια πρωτοβάθμια φροντίδα αρκετά καλή, ή τουλάχιστον ικανοποιητική.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΑ
ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΚΑΡΑΖ
Εξ άλλου έχουμε και το πρόγραμμα δράσεων στα σχολεία. Έχουμε επιλέξει εννέα Δημοτικά σχολεία, στα οποία πηγαίνουν ορθοπεδικός και νοσηλεύτρια και εξετάζουν τα παιδιά. Γίνονται ενημερώσεις των μαθητών στο θέμα των μικροβίων. Επίσης γίνεται προληπτική παιδιατρική εξέταση από παιδίατρο και νοσηλεύτρια. Έχουμε έλεγχο των ατομικών βιβλιαρίων υγείας των μαθητών και εμβολιαστική κάλυψή τους. Κάνουμε επίσης οδοντιατρικό έλεγχο από γιατρούς της Μονάδας.
Αντίστοιχα έχουμε και τα Γυμνάσια, όπου εφαρμόζουμε προγράμματα για την εφηβεία, τη σεξουαλική αγωγή κ.λπ.
Αυτά γίνονται φέτος και έγιναν και πέρυσι, παρά τις ελλείψεις και τα προβλήματα που έχουμε. Υπάρχει μια διαρκής διάθεση προφοράς.
Έχουμε συνεργασία με τον εντεταλμένο σύμβουλο Υγείας του Δήμου κ. Γεωρ. Μπεκιάρη σε θέματα υγείας και πιθανόν θα συμμετάσχουμε σε έναν εμβολιασμό αντιτετανικό και πιθανόν για διφθερίτιδα στο προσωπικό του δημοτικού γκαράζ. Συζητήσαμε και με την αντ/ρχο κα Τσιώτα το θέμα της προμήθειας των εμβολίων και έχει δρομολογηθεί να αγορασθούν από το Δήμο. Καταγράψαμε το πληθυσμό των εργαζομένων στο γκαράζ που πρέπει να εμβολιασθεί και κάναμε συνεννοήσεις με τους αρμόδιους, τον γιατρό κ. Σωτηράκο και τον κ. Σουρούλη. Εμείς έχουμε έτοιμο κλιμάκιο γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού με επικεφαλής την κα Παρασκευή Αρσενοπούλου που είναι φοβερά δραστήρια και εξαιρετική και είμαστε σε αναμονή να υλοποιήσουμε το πρόγραμμα.
ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ –
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ
Πάμε στο θέμα των μακροχρόνιων ραντεβού, που επικαλείται ο κόσμος. Πράγματι αυτή τη στιγμή, επειδή δεν υπάρχουν γιατροί ορισμένα ραντεβού μπορεί να είναι μεγαλύτερης διάρκειας. Αυτό συμβαίνει μόνο σε ορισμένες ειδικότητες. Στις υπόλοιπες ένας πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα.
Να λάβουμε υπόψη, ότι για να δει κάποιος ένα γιατρό στην Αγγλία μπορεί να κάνει και 6 μήνες, ενώ στην Ελλάδα μπορεί να κάνει περίπου 10 ημέρες.
Ο εφαρμοζόμενος θεσμός του οικογενειακού γιατρού, μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση σε γιατρό, αλλά όχι σε ειδικό γιατρό. Δεν ξέρω από τα προγράμματα υγείας που εφαρμόζονται στην Ευρώπη ποιο προβλέπει γρήγορη προσέγγιση σε οικογενειακό γιατρό. Γιατί αυτή τη στιγμή στην Αγγλία τους ειδικούς γιατρούς είναι πάρα πολύ δύσκολο να τους επισκεφθεί κανείς. Θα περάσει από τον οικογενειακό γιατρό θα πάρει σειρά και θα κάνει ένα ολόκληρο… ταξίδι να εξετασθεί από ειδικό γιατρό.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ
Η Ελλάδα έχει το προνόμιο να έχει πάρα πολλούς ειδικούς γιατρούς και πρέπει στα πλαίσια της ιδιαιτερότητας της κάθε χώρας να προσαρμόζεται στο σύστημα υγείας. Δεν μπορεί να εφαρμόσει κανείς ένα σύστημα υγείας επειδή αυτό ισχύει σε μια άλλη χώρα. Αυτό θα ήταν λάθος.
Η Αγγλία έχει άλλο σύστημα υγείας, η Γερμανία ένα άλλο σύστημα μέσω συμβάσεων κ.λπ.. Η Ελλάδα έχει ιδιαιτερότητες. Αν γίνει ανάπτυξη των ειδικοτήτων μέσα στα Κέντρα Υγείας, επειδή γίνεται ένα μοντέλο με περιφερειακά γιατρεία και τους οικογενειακούς γιατρούς, αν αυτό συνδυαστεί παράλληλα με ενίσχυση σε επίπεδο ειδικοτήτων στα Κέντρα Υγείας, ειλικρινά θα μπορούσε να αποδώσει άριστα.
Αυτή τη στιγμή έχουμε ειδικότητες, γι΄ αυτό υπάρχει εξυπηρέτηση.
Βέβαια υπάρχουν παράπονα από τον κόσμο, όταν σε ένα 10λεπτο πρέπει να εξετασθεί από το γιατρό. Αυτό άλλαξε. Μας ήρθε η σχετική απόφαση από το Υπουργείο Υγείας, ότι τα ραντεβού γίνονται 15λεπτα, σε κάποιες ειδικότητες 45λεπτα, στους καρδιολόγους 20λεπτα κ.λπ.. Δηλαδή κάτι αλλάζει ποιοτικά.
ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Ολοκληρώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ το προσωπικό της Μονάδας, τους γιατρούς και το νοσηλευτικό και υπόλοιπο προσωπικό, γιατί δεν λειτουργούμε σε εύκολες συνθήκες. Βέβαια όλοι δεν λειτουργούμε σε εύκολες συνθήκες και το Υπουργείο και η ΔΥΠΕ, αλλά πρωτίστως οφείλω να ευχαριστήσω το προσωπικό της Μονάδας μας.
Οι γιατροί προσφέρουμε ένα πολύτιμο έργο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων υγείας του κόσμου και αυτό πρέπει να εκτιμηθεί. Είναι αναγκαίο ο κόσμος να δείχνει κατανόηση. Έρχονται πολίτες τόσο ευγενείς που μας συγκινούν.
Ζητάμε λοιπόν κατανόηση, γιατί οι γιατροί λειτουργούν σε πολύ δύσκολες συνθήκες και επίσης θα ζητούσα από τον κόσμο τη συμμετοχή του, δηλαδή τις προτάσεις του για την καλυτέρευση του υπάρχοντος συστήματος.
Θέλουμε συμμετοχή και προτάσεις. Είμαστε ανοιχτοί, είναι μια δημοκρατική διαδικασία και πρέπει οι πολίτες να έχουν άποψη και να την εκφράζουν. Γιατί μόνο έτσι θα γίνουμε καλύτεροι»…
Δ.Λ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ «ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΡΚΑΔΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ «ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΡΚΑΔΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
{gallery}trehon/2018/10/enosiarkadwn{gallery}
Σε κλίμα πατριωτικό και αποδεικνύοντας την επιδοκιμασία τους με την αθρόα παρουσία τους, εκατοντάδες Περιστεριώτες καταγόμενοι από την Αρκαδία, παραβρέθηκαν στην εναρκτήρια εκδήλωση της επασυσταθείσης, υπό την προεδρία του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασίλη Λώλου, Ένωσης Αρκάδων Περιστερίου,
Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 4.9.2018 στο Άλσος Περιστερίου περιλάμβανε τελετουργικό και καλλιτεχνικό μέρος και ο σκοπός της ήταν ανθρωπιστικός, συγκεκριμένα για την οικονομική ενίσχυση του Σωματείου «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Προηγήθηκε η προβολή βίντεο με την κοινωνική δράση των μελών της Ένωσης, που μοίρασαν τρόφιμα σε Ναούς του Περιστερίου για την ενίσχυση των συσσιτίων των απόρων και τις οικολογικές δράσεις των νέων της ΄Ενωσης, που μάζεψαν τα σκουπίδια από περιοχές του Ποικίλου Όρους και της παραλίας Σκαραμαγκά.
«ΚΥΨΕΛΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ»
ΣΤΗΝ ΟΔΟ… ΑΡΚΑΔΙΑΣ!
Ο πρόεδρος κ. Βασίλης Λώλος στο χαιρετισμό του είπε, ότι: «Η Ένωση Αρκάδων δημιουργήθηκε για να καλύψει ένα εθνικοτοπικό κενό και με σύνθημα «όλοι μαζί αρχίζουμε και όλοι μαζί στηρίζουμε» έκανε το επίσημο πρώτο βήμα της με την ενίσχυση του «Χαμόγελου του Παιδιού».
Απευθυνόμενος στο Δήμαρχο Περιστερίου είπε, χειροκροτούμενος θερμά ότι: «Όλοι οι εθνικοτοπικοί σύλλογοι του Περιστερίου, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, στεγάσθηκαν στο κτήριο της «Κυψέλης Πολιτισμού» που δημιούργησε η Δημοτική Αρχή κοντά στο ι.ν. Αγ. Αντωνίου.
Ο Σύλλογος Αρκάδων που υπέβαλε ανάλογο αίτημα αισιοδοξεί ότι θα να τύχει της στήριξης του Δήμου για να αντιμετωπίσει και αυτός το στεγαστικό του πρόβλημα, κάτι που και ο Θεός και η θεά Τύχη συνηγορούν, αφού το κτήριο της «Κυψέλης Πολιτισμού» βρίσκεται στην οδό… Αρκαδίας»!
ΘΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ ΣΤΕΓΗ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΡΚΑΔΩΝ
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στην ομιλία του επανέλαβε τη γνωστή του θέση, ότι το Περιστέρι είναι μια «Κιβωτός γεμάτη Ελλάδα», αφού κόσμος από όλη την Ελλάδα εγκαταστάθηκε εδώ για να επιβιώσει και συνέβαλε καθοριστικά στην πρόοδο του Δήμου μας, και υποσχέθηκε χειροκροτούμενος παρατεταμένα, ότι: «Το Δημοτικό Συμβούλιο σε αυτές τις δύσκολες εποχές, με απόφασή του διαμόρφωσε κτήριο σε «Κυψέλη αγάπης και πολιτισμού» και πρόσφερε στέγη σε τέσσερις συλλόγους με έντονη πολιτισμική δράση: Τους Κρήτες, τους Ηπειρώτες, τους Πόντιους και τους Μεσσήνιους.
Η έναρξη της δραστηριότητας της Ένωσης Αρκάδων ήταν πολλή εντυπωσιακή και ο Δήμος που επενδύει στον πολιτισμό και στη νέα γενιά, στηρίζει κάθε προσπάθεια που κατατείνει προς αυτή την κατεύθυνση.
Για το λόγο αυτό, το κτήριο που στεγάζει ήδη στον 1ο όροφό του τους τέσσερις πολιτιστικούς συλλόγους είναι τριώροφο. Στο ισόγειο λειτουργούν παιδικός σταθμός και το κοινωνικό παντοπωλείο. Και θα γίνει πρόταση στο δημοτικό συμβούλιο για να αποφασισθεί και να διαμορφωθεί και ο 2ος όροφος, ώστε να εξυπηρετηθούν οι στεγαστικές ανάγκες και η πολιτιστική δράση του Συλλόγου Αρκάδων και ενός ακόμη εθνικοτοπικού συλλόγου που πρόκειται να δραστηριοποιηθεί σύντομα.
Χαιρετίζουμε το καινούργιο ξεκίνημα του Συλλόγου Αρκάδων και θα είμαστε πάντα δίπλα σας».
*
Στη συνέχεια βραβεύτηκαν από την Ένωση ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης για την πολύτιμη προσφορά του στον πολιτισμό της πόλης μας και ο εκπρόσωπος του «Χαμόγελου του Παιδιού» γεν. γραμματέας κ. Χρήστος Καμιλάτος για το κοινωνικό έργο που επιτελεί το Σωματείο τους.
Στο καλλιτεχνικό μέρος συμμετείχαν οι τραγουδιστές Παναγ. Αγγελακόπουλος, Φώτης Ανδρικόπουλος και Ματθαίος Γιαννούλης και το χορευτικό συγκρότημα του Συλλόγου Αρκάδων Ιλίου.
*
Παραβρέθηκαν οι ιερείς π.π. Στυλιανός Ταξάκης, Παναγιώτης Λουλαδάκης, Σπυρίδων Καζάνης και Μάξιμος Χριστοδούλου, ο δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας κ. Γιώργος Καπλάνης, πρώην δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί & κοινοτικοί σύμβουλοι, υποψήφιοι βουλευτές, πολιτευτές, πρόεδροι εθνικοτοπικών συλλόγων του Δήμου Περιστερίου και όμορων δήμων κ.ά. Επίσης οι κ.κ. Νικ. Ζευκιλής και Αθαν. Μεντρέκας, που προσπάθησαν στο παρελθόν να συσπειρώσουν σε φορέα το Αρκαδικό στοιχείο του Περιστερίου.
Την παρουσίαση και το συντονισμό της εκδήλωσης είχαν η δημοσιογράφος κα Αλεξάνδρα Ντούσκα και η έφορος της Ένωσης Αρκάδων Περιστερίου κα Νικολέττα Λιούρη.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αρκάδων Περιστερίου αποτελούν οι κ.κ. Βασίλης Λώλος- πρόεδρος, Ανδρέας Σχίζας- α΄αντ/δρος, Αθαν. Αγγελόπουλος- β΄αντ/δρος, Σταύρος Χρονόπουλος- γεν. γραμματέας, Λεωνίδας Στεφανάκος- ταμίας, Αθηνά Παπαδήμα- υπευθ. δημοσίων σχέσεων και Νικολέττα Λιούρη- έφορος.
Δ.Λ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ HIV ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΠΑΤΙΤΙΔΕΣ B & C ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ HIV ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΠΑΤΙΤΙΔΕΣ B & C ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ο Δήμος Περιστερίου υπενθυμίζει στους ενδιαφερόμενους δημότες ότι την 4η ημέρα Πέμπτη κάθε μήνα για όλο το 2018, στην πλατεία του Αγίου Αντωνίου σταθμεύει η κινητή μονάδα της ΜΚΟ PRAKSIS με εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό, το οποίο πραγματοποιεί Δωρεάν εξετάσεις για HIV και τις Ηπατίτιδες B & C σε όσους πολίτες το επιθυμούν.
Επισημαίνεται ότι για τον Οκτώβριο 2018 οι εξετάσεις θα γίνουν την Πέμπτη στις 25 του μηνός, από τις 19:00 μ.μ. – 22:00 μ.μ.
Η δράση αυτή διοργανώνεται και υλοποιείται από τον Εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο για τα θέματα Υγείας του Δήμου Περιστερίου – καρδιολόγο κ. Γεώργιο Μπεκιάρη, σε συνεργασία με την MKO PRAKSIS.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
«ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΑΜΕ ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΑ ΗΘΟΥΣ» ΕΙΠΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Α.Ο. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ. ΝΙΚ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
«ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΑΜΕ ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΑ ΗΘΟΥΣ» ΕΙΠΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Α.Ο. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ. ΝΙΚ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
{gallery}trehon/2018/10/aoperistreriu{gallery}
Λιτή και έκδηλα οικογενειακή ήταν η τελετή του Αγιασμού, που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο του Αθλητικού Κέντρου «Στέλιος Σκλαβενίτης» από τον Α.Ο. Περιστερίου, στις 19.9.2018 το απόγευμα, με αφορμή την έναρξη της φετινής αθλητικής περιόδου.
Την χαρακτηρίζουμε «οικογενειακή» γιατί κυρίαρχα στοιχεία του Συλλόγου είναι η σεμνότητα του προέδρου κ. Νίκου Αναστασόπουλου -και των μελών του Δ.Σ.- και το ήθος των ποδοσφαιριστών, για το οποίο ο Α.Ο. Περιστερίου έχει κατακτήσει πολλά αθλητικά εύσημα και κύπελα.
Τον Αγιασμό τέλεσε ο ιερατ. προϊστάμενος του ι.ν. Αγ. Θεοδώρων και Αποστόλου Ανδρέα π. Σπυρίδων Καζάνης, που ευχήθηκε πολλές νίκες και αγίασε έναν - έναν όλους τους αθλητές.
ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟ «ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΙΑ» ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΣΛΟΓΚΑΝ
Ο πρόεδρος του Ομίλου κ. Νίκος Αναστασόπουλος είπε μεταξύ άλλων στην ομιλία του, ότι: «Το μοντέλο της Διοίκησης είναι να αλλάζουν οι πρόεδροι, αλλά στην ουσία είμαστε μια παρέα φίλων με στόχο την άθληση των παιδιών. Εγώ είμαι αυτή την περίοδο πρόεδρος για να υπάρχει συντονισμός στην δραστηριότητα της Ομάδας.
Ανέλαβα την προεδρία σε μια δύσκολη περίοδο και προσπάθειά μας είναι να αλλάξουμε όλη τη δομή της Ομάδας, ξεκινώντας από τις εγκαταστάσεις και τον αγωνιστικό χώρο.
Για το λόγο αυτό ευχαριστώ τον αντ/ρχο κ. Παν. Λύκο, τον δημοτ. σύμβουλο κ. Αλέκο Πλέστη και τον αντ/ρχο κ. Κων. Ποθητό, που μας βοηθάνε ουσιαστικά. Γιατί χωρίς τη συνδρομή του Δήμου δεν θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε αυτή τη σκληρή προσπάθειά μας.
Είμαστε μια Ομάδα νεανική και η φράση «αθλητισμός και όχι βία» δεν είναι ένα απλό σλόγκαν για μας. Το τηρούμε στην κυριολεξία. Είμαστε μια Ομάδα που αποπνέουμε υγεία και σαν αθλητές και σαν χαρακτήρες. Και αυτός είναι ο σκοπός της Ομάδας μας: να πετυχαίνουμε νίκες και να κατακτάμε κύπελα ήθους».
Παραβρέθηκαν στην τελετή: Ο πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Παν. Λύκος, Αναστ. Θεοδωράκος και Βασ. Μπέτσης, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Αθαν. Δημητρίου, Αναστ. Καλλιάφας, Ηλίας Κυρίτσης, Παν. Παναγιωτόπουλος, Αλεξ. Πλέστης, οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Γεωρ. Βανικιώτης και Ευγενία Γαλάνη (;), ο σύμβουλος της ΕΠΣΑ κ. Ιωσήφ Ξυπνητός, εκπρόσωποι εθνικοτοπικών συλλόγων: Ζήκος Κόντης (Ηπειρωτών), Αθαν. Αγγελόπουλος (Αρκάδων), οι επιχειρηματίες κ.κ. Παν. Τρωϊάνος, Δ. Σολδάτος κ.ά.
Δ.Λ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΔΙΕΞΗΧΘΗ ΤΟ 10ο ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΑΝ Ο Σ.Ο. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ
ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΔΙΕΞΗΧΘΗ ΤΟ 10ο ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΑΝ Ο Σ.Ο. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ
{gallery}trehon/2018/10/sop{gallery}
Με απόλυτη επιτυχία, τόσο οργανωτική όσο και αγωνιστική, ολοκληρώθηκε την 9.9.2018 το 10ο «ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟ» Σκακιστικό Τουρνουά που συνδιοργανώθηκε από τον Σκακιστικό Όμιλο Περιστερίου και τον Δήμο Περιστερίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ του Δήμου Περιστερίου.
Στους αγώνες συμμετείχαν 105 σκακιστές και σκακίστριες σε δύο Ομίλους ( 25 στον Α’ και 80 στον Β’ όμιλο).
Άκρως ενθαρρυντικό στοιχείο ήταν οι ισχυρές συμμετοχές και η πληθώρα από νεαρούς σκακιστές και σκακίστριες, γεγονός το οποίο προσέδωσε μεγάλο βαθμό δυσκολίας και ανταγωνιστικότητας στο τουρνουά.
Τα αποτελέσματα της διοργάνωσης σε όλα τα επίπεδα ήταν πολύ καλά με πρωτεύον δεδομένο την αγωνιστική επιτυχία.
Μετά την ολοκλήρωση των αγώνων αναδείχθηκαν τρεις νικητές ανά Κατηγορία, στους οποίους απονεμήθηκαν κύπελλα, μετάλλια και σκακιέρες, ευγενική χορηγία του Σκακιστικού Κέντρου Ελλάδος,
Ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Ιάκωβος Λαπατάς, στις ομιλίες του ευχαρίστησε τους παίκτες για τη συμμετοχή τους και τους χορηγούς της εκδήλωσης και συνεχάρη τις διακριθείσες και τους διακριθέντες.
ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Οι νικητές ανά κατηγορία αναδείχθηκαν:
Γενικής Α Όμίλου: Μπάρδης Χ. (1ος), Δούνης Α., (2ος) και Νικολάου Γ. (3ος). Γενικής Β’ Όμιλου: Πούπαλος Ν. (1ος), Κρασσάς Ν., (2ος), Κελίδης Π., (3ος). Κατηγορία Νέων κάτω των 20 ετών: Παπαδόπουλος Π. (1ος), Παπαδόπουλος Δ. (2ος) Κολυβάς Π. (3ος). Κατηγορία Παίδων Α΄ Ομίλου κάτω των 16: Τσουρέκας Κ. (1ος), Μάλλιος Ι. (2ος), Γκούτης Π. (3ος). Κατηγορία Παμπαίδων κάτω των 12 Α΄ Ομίλου: Χαρτοφύλακας Σ. (1ος), Τράπαλης Θ. (2ος), Στούνος Ν. (3ος). Κατηγορία Βετεράνων: Βαζελάκης Δ. (1ος), Σίδερης Θ. (2ος), SIENCZEWSKI ZBIGNIEW (3ος). Κατηγορία Γυναικών Β΄ Όμίλου: Ανδριοπούλου Ε. (1η), Πέτροβα Α. (2η),Τσιχλή Ν. (3η). Κατηγορία Παίδων κάτω των 14: Αθανασόπουλος Γ. (1ος), Σταμέλος Γ. (2ος),Σιδηρόπουλος Β. (3ος). Κατηγορία Κορασίδων κάτω των 14: Κωστελίδου Δ. (1η), Μπιχάκη Ο. (2η), Λώλου Ε. (3η). Κατηγορία Παμπαίδων κάτω των 12 Β΄ Ομίλου: Σουκαριέ Ζ. (1ος), Παπαδάκης Ι. (2ος), Κωστελίδης Γ. (3ος). Κατηγορία Παγκορασίδων κάτω των 12 Β΄ Ομίλου: Παπαδοπούλου Μ. (1η), Κανελλοπούλου Ι. (2η), Μάτσουκα Κ. (3η). Κατηγορία Παμπαίδων κάτω των 10: Βάσσης Α. (1ος), Παπαϊωάννου Δ. (2ος), Τζωρτζάτος Δ. (3ος). Κατηγορία Παγκορασίδων κάτω των 10: Κόλλια Ε. (1η), Μαρίνου Ε. (2η), Ανδριοπούλου Μ. (3η). Κατηγορία Junior Β' Ομίλου: Βάσσης Μ. (1ος), Λαυκίδης Ε. (2ος), Βασιλείου Ε. (3ος).
Πληροφορίες για την τελική κατάταξη , στατιστικά κ.λπ. στο http://chess-results.com/
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ
Ο Σκακιστικός ‘Ομιλος Περιστερίου ευχαριστεί ιδιαίτερα το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και την αντ/ρχο Πολιτισμού και Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα-Μάρκου για όλες τις διευκολύνσεις και την στήριξη που του παρέχουν.
Επίσης ευχαριστεί τους χορηγούς του τουρνουά : Το φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ»,το Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών «ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ» της κας Κατερίνας Βρεττού, το Super Market ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ,τον Παναγιώτη και Ευάγγελο Ταμβάκο, το Σκακιστικό Κέντρο Ελλάδος, του κ. Α. Νερουλιά στο Ίλιον και όλους όσους συνέβαλαν για την επιτυχή υλοποίηση της διοργάνωσης. Και υπόσχεται, ότι το 11ο «ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟ» τουρνουά θα είναι ακόμη καλύτερο!
(Στις φωτογραφίες μας ο πρόεδρος κ. Ι. Λαπατάς στις βραβεύσεις και η αίθουσα το ΚΥΒΕ, όπου διεξήχθη το τουρνουά).
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
«ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ»: ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
«ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ»: ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
{gallery}trehon/2018/10/kugiu{gallery}
Οι «Ενεργοί Πολίτες Περιστερίου» και ο επικεφαλής της Παράταξης Φώτης Κουγιουμτζής, με την ευκαιρία έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, εύχονται στους μαθητές της πόλης μας καλή πρόοδο και στους γονείς τους καλή δύναμη για την στήριξη των προσπαθειών τους.
Η φετινή σχολική χρονιά ξεκινάει με καλύτερες προϋποθέσεις και καλύτερη οργάνωση, με έγκαιρη διανομή βιβλίων και πληρότητα εκπαιδευτικών.
Οι «Ενεργοί Πολίτες Περιστερίου» και τη νέα σχολική χρονιά θα είναι κοντά, αλλά και στη διάθεση της σχολικής κοινότητας, για να συμβάλλουν με τις παρεμβάσεις τους προς την διοίκηση του Δήμου, αλλά και την Πολιτεία στη βελτίωση των υποδομών και στην καλύτερη λειτουργία των σχολείων της πόλης.
Ευχόμαστε Καλή σχολική Χρονιά σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς!
(Tο Γραφείο Τύπου - 10 Σεπτεμβρίου 2018)
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ
Επειδή, όπως έγινε γνωστό στην Ένωση Γονέων Περιστερίου, τις τελευταίες μέρες σε Λύκεια της περιοχής μας ζητούνται χρήματα από γονείς μαθητών της Α’ Λυκείου για την αγορά των βιβλίων αγγλικών, ενημερώνουμε τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και κάθε ενδιαφερόμενο, ότι στις 18.9.2018 εκδόθηκε η πιο κάτω εγκύκλιος του Υπ. Παιδείας (Α.Π.154574/δ2) προς τις Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τα Γενικά Λύκεια, που αφορά τα σχολικά βιβλία Αγγλικών του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2018 -19 και αναφέρει:

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018













