• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΑΙΩΝΟΒΙΕΣ ΕΛΙΕΣ ΣΤΟΛΙΣΑΝ ΤΗΝ ΛΕΩΦ. ΠΑΝΑΓΗ ΤΣΑΛΔΑΡΗ

 

Οκτώ ελιές, αρκετών χιλιάδων ετών όλες μαζί, μετέφερε και τοποθέτησε η Δ/νση Περιβάλλοντος, Τμήμα Πράσινου του Δήμου Περιστερίου στο χώρο της λεωφ. Π. Τσαλδάρη, μετά το άγαλμα του Αγ. Χρυσοστόμου Σμύρνης, αλλάζοντας την αισθητική του χώρου, προκαλώντας ευχάριστη έκπληξη στους περίοικους και τους διερχόμενους.

Τα δένδρα «ντύθηκαν» με κυκλική πετρόκτιστη βάση και φωταγωγήθηκαν έτσι που τις νυχτερινές ώρες κάνουν ακόμα πιο όμορφη την εικόνα, ζηλευτή για τους επισκέπτες του Περιστερίου και καμάρι για τους κατοίκους του.

ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ

ΕΛΙΑ ΣΑΝ ΙΕΡΟ ΔΕΝΤΡΟ

Η αντ/ρχος Πολιτισμού και Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου μας είπε σχετικά: «Η προσπάθειά μας να ομορφύνουμε το Δήμο μας δεν σταματάει ποτέ και αποτελεί μια μόνιμη επιδίωξή μας.

Οι αιωνόβιες ελιές που αποκτήσαμε σαν Δ/νση Περιβάλλοντος και τοποθετήσαμε στο συγκεκριμένο χώρο, με τη βοήθεια του προσωπικού της Υπηρεσίας Πρασίνου, είναι συνέχεια της προσπάθειας του Δήμου και του δημάρχου μας κ. Ανδρέα Παχατουρίδη να αναβαθμίσουμε την κεντρική οδική αρτηρία που διασχίζει το Περιστέρι.

Ξεκινήσαμε να τοποθετούμε ελιές μετά την1ης Παιδική Χαρά, στην πλατεία των π. Παλαιών Λουτρών, συνεχίσαμε με τον συγκεκριμένο χώρο και θα συνεχίσουμε σε όλο τον κεντρικό οδικό άξονα την πόλης μας.

Επίσης στην περιοχή του Αγ. Ιεροθέου τοποθετήσαμε ελιές σε μια πλατεία, σε σχολεία, στη συμβολή Κων/πόλεως & Ηρακλέους και συνεχίζουμε…

Πρόθεσή μας είναι να αναδείξουμε την ελιά σαν ένα ιερό δέντρο, ένα δέντρο ελληνικό, και προσπάθειά μας είναι να κυριαρχήσει και να στολίσει κεντρικά και μη σημεία της πόλης μας».    

Στις φωτογραφίες μας οι εικόνες του χώρου πριν και μετά την τοποθέτηση των δέντρων.

ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΗΣ «ΞΥΛΟΤΕΧΝΙΑΣ» ΚΑΙ Η ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ

 xilo

Παρελθόν θα είναι στο εγγύς μέλλον το σκέλεθρο της «Ξυλοτεχνίας», ένα κτήριο που από την βορεινή πλευρά παραπέμπει σε βομβαρδισμένο… Βερολίνο, με τους ξεφτισμένους τοίχους, τις ραϊσμένες κολώνες και τις φκιασιδωμένες αίθουσες που δίνουν την αίσθηση προπολεμικής Ελλάδας.

Η προδιαγραφόμενη από την Δημοτική Αρχή μοίρα του κτηρίου είναι η πλήρης κατεδάφισή του και η κατασκευή ενός Θεάτρου Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, αντάξιο του σύγχρονου Δήμου Περιστερίου και εφάμιλλο θεατρικών αιθουσών Ευρωπαϊκών πρωτευουσών.

Στο δημοτικό συμβούλιο της 11.10.2018 θα τεθεί προς έγκριση το θέμα της ανάθεσης προμελέτης σε κατασκευαστή σύγχρονων αιθουσών και βάσει των σχεδίων και των προτάσεων, αλλά και της εξασφάλισης των απαραίτητων πόρων, θα εκπονηθεί μελέτη για τη δημιουργία ενός θεάτρου πρότυπου, που θα καλύπτει τις ανάγκες σπουδαίων διοργανώσεων και σε θέαμα και σε συνεδριακές εκδηλώσεις κύρους.

Το νέο Θέατρο, που θα είναι πλεονεκτικό σε εύκολη πρόσβαση και από το κέντρο του Περιστερίου και από τους σταθμούς Μετρό, θα έχει πολύ μεγάλο αριθμό θέσεων, θεωρεία, βοηθητικούς χώρους παρασκηνίων κ.λπ., θα καλύπτει ολόκληρο το σημερινό χώρο της «Ξυλοτεχνίας». Και για την αντιμετώπιση του μεγάλο προβλήματος του πάρκινγκ θα διαθέτει ένα ή δύο επίπεδα στάθμευσης, ανάλογα με το σχεδιασμό.

Το μικρό θεατράκι της «Ξυλοτεχνίας», το Πολιτιστικό – Συνεδριακό Κέντρο και το Θέατρο Πολιτών καλύπτουν μεν κάποιες ανάγκες σήμερα σε κλειστούς χώρους, αλλά η ανεπάρκειά τους διαπιστώνεται όταν υπάρχει αθρόα συμμετοχή πολιτών.

Έτσι το νέο Θέατρο θα λύσει και το πρόβλημα χωρητικότητας και θα αναβαθμίσει και την περιοχή.

Για το θέμα θα επανέλθουμε…

Δ.Λ.

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ 79 ΕΤΩΝ ­ΠΕΤΥΧΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!

 

bardosas Εκπληκτικό! Λέγεται Παναγιώτης Μπαρδώσας του Επαμεινώνδα, δημότης Περιστερίου, ετών 79 (!) και φέτος στις Πανελλήνιες εξετάσεις πέτυχε στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης!

 Τι πιο κορυφαίο παράδειγμα επιμονής και αγάπης για μόρφωση, επιμέλειας και πάθους να πετύχεις το στόχο σου, για τη νεολαία μας.

  Ο κ. Μπαρδώσας που κατάγεται από τη Βοιωτία, μέσα από μύριες δυσκολίες έβγαλε το νυχτερινό Δημοτικό (επί Παπάγου), φοίτησε στη συνέχεια στο Γυμνάσιο Δεύτερης Ευκαιρίας και ακολούθως στο 1ο Νυχτερινό ΕΠΑΛ Αιγάλεω. Διακαής πόθος του: να περάσει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

 Από μικρός ήταν στο μεροκάματο. Δούλευε από το 1963 μέχρι το 1985 μπετατζής. Και μετά τη σκληρή δουλειά μελετούσε μέχρι τις 3 τα ξημερώματα!

 Πολύ καλός στα μαθηματικά, αλλά με ελλείψεις στη γραμματική, μόλις απέτυχε στις Πανελλήνιες εξετάσεις του 2016. Με πολύ πείσμα ρίχτηκε στο διάβασμα και φέτος τα κατάφερε!

 Περιχαρής για την επιτυχία του, με μερικά προβλήματα υγείας, ξεκινάει από τις 8.10.2018 τα μαθήματα στη Σχολή του, πηγαιν΄έλα στη Θεσσαλονίκη.

 Ευελπιστεί να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα: Να πάρει το πτυχίο του Πολιτικού Μηχανικού. Του το ευχόμαστε ολόψυχα και πιστεύουμε ότι του αξίζει μια πρωτοσέλιδη θέση στην Εφημερίδα μας.

 Αναρωτιόμαστε μόνο: Ποιος θα τον βραβεύσει τον κ. Μπαρδώσα για τον άθλο του και την παραδειγματική του επιμονή στο «όσο ζω μαθαίνω»; 

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018

Με 10:57 στα 100 μ. στο Παγκόσμιο Μαθητικό Πρωτάθλημα του Μαρόκου

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗΣ

 

  Στην 1η θέση του βάθρου ανέβηκε ο Περιστεριώτης μαθητής Γιάννης Γρανιτσιώτης, αθλητής του Γ.Ο.Π. «Γ. Παλάσκας», που στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής!

  Ο Γιάννης Γρανιτσιώτης, που γυμνάζεται καθημερινά στο δημοτικό στάδιο Περιστερίου με προπονητή τον Κων/νο Μοσχούτα, έκοψε πρώτος το νήμα στο Παγκόσμιο Μαθητικό Πρωτάθλημα που έγινε πρόσφατα στο  Μαρακές του Μαρόκου, στα 100 μ. με επίδοση 10:57!

 Αξίζει να σημειωθεί ότι στον ημιτελικό έκανε πανελλήνιο ρεκόρ σχολικών αγώνων με 10:44!

 Παράδειγμα προς μίμηση ο Γιάννης Γρανιτσιώτης για τους μαθητές που αγαπούν τον αθλητισμό και ειδικά το στίβο, συλλέγει μετάλλια χάρη στην επιμονή, την καλή φυσική του κατάσταση που ισχυροποιείται από την καθημερινή προπόνηση και την άρτια τεχνική κατάρτιση υπό την καθοδήγηση του προπονητή του.

 Όσοι μαθητές με αγάπη για το στίβο, θέλουν να ακολουθήσουν τα χνάρια του Γιάννη Γρανιτσιώτη για υγιή άθληση και διακρίσεις, μπορούν να προσέλθουν καθημερινά στο δημοτικό στάδιο 16:00 -19:00.

 Για πληροφορίες στον προπονητή Κων/νο Μοσχούτας τηλ. 6947373784.

(Στις φωτογραφίες μας ο Γ. Γρανιτσιώτης στον τερματισμό των 100 μ. και με τον προπονητή του Κ. Μοσχούτα).

¨ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018

ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ «ΜΑΤΙ» ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ «6ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ»

 {gallery}trehon/2018/10/mes{gallery}

 Μια θαυμάσια πατριωτική βραδιά απόλαυσαν οι καταγόμενοι από τη Μεσσηνία Περιστεριώτες στις 11.9.2018, στη διάρκεια του «6ου Μεσσηνιακού Φεστιβάλ» στο Άλσος Περιστερίου, στα πλαίσια της 2ης ΄Εκθεσης «Κρασί- μέλι - λάδι & ελιά».

 Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε ο Σύλλογος Μεσσηνίων Δ.Α., ο πρόεδρος του οποίου κ. Γιώργος Πανόπουλος απηύθυνε χαιρετισμό και τόνισε ότι η εκδήλωση είχε πέρα από την συνάντηση και την ψυχαγωγία και έναν ιερό σκοπό: την ενίσχυση των πυροπλήκτων- θυμάτων της τραγωδίας στο Μάτι Αττικής, για τους οποίους κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή.

 Διευκρίνισε ότι πέρα από την ηθική συμπαράσταση, το Δ.Σ. του Συλλόγου αποφάσισε και την υλική, και για το σκοπό αυτό στήθηκαν κουμπαράδες για την οικονομική ενίσχυση των αναξιοπαθούντων. Για την διαφάνεια της προσπάθειας συγκροτήθηκε τριμελής επιτροπή, από τον π. δήμαρχο κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλο, την αντ/ρχο Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου και τον ομιλούντα, η οποία  με τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα επιμεληθεί να αγοραστούν αγαθά, τα οποία να παραδοθούν με πρωτόκολλο παράδοσης και τη συνδρομή εθελοντών, στους έχοντες ανάγκη πυρόπληκτους.

 Ευχαρίστησε το μουσικό συγκρότημα «Οι «Φαρμακωμένοι» (όλοι ιδιοκτήτες φαρμακείων -εξ ου και το όνομα- και ερασιτέχνες τραγουδιστές και μουσικοί), στη σύνθεση του οποίου περιλαμβανόταν και η 10χρονη Κατερίνα Ρεντίφη, που κατέπληξε με τη δεξιοτεχνία της στο σαντούρι και επιβραβεύθηκε με θερμό χειροκρότημα και μια πλούσια ανθοδέσμη.

 Επίσης ευχαρίστησε τους καλλιτέχνες Τάκη Κωνσταντακόπουλο και Παναγ. Αγγελακόπουλο, που απέδωσαν παραδοσιακά τραγούδια, στο β΄ μέρος της εκδήλωσης.

 Ενημέρωσε, ότι στις 15.9.2018 θα λάμβανε χώρα εκδήλωση για την Καλαμάτα στον χώρο της Έκθεσης «Κρασί- μέλι - λάδι & ελιά».

ΑΡΙΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ

 Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στο χαιρετισμό του συνεχάρη το Σύλλογο Μεσσηνίων για την αρτιότητα της οργάνωσης και τον συγκινητικό ιερό σκοπό της εκδήλωσης.

 Επίσης αναφέρθηκε στην προσφορά των Μεσσηνίων στο Περιστέρι και τους δεσμούς και την άριστη συνεργασία που έχουν με το Δήμο.

 Μίλησαν επίσης:

 -Ο π. δήμαρχος κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος, που αναφέρθηκε στην συμβολή των Μεσσηνίων για την πρόοδο του Περιστερίου από το 1920 που είχε 123 κατοίκους μέχρι σήμερα που έχει 300.000 κατοίκους. Και,

 -Η εκπρόσωπος του «Κινήματος Αλλαγής» και υποψήφια βουλευτής στην Β΄ Αθήνας κα Νάντια Γιαννακοπούλου, η οποία συνεχάρη το Σύλλογο για τον σκοπό που διοργάνωσε την εκδήλωση και τόνισε ότι στη συνείδηση των Μεσσηνίων: Η μεγαλύτερη πόλη του Νομού Μεσσηνίας είναι το… Περιστέρι!

ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΛΑΪΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

 Χαιρετισμό έκανε και ο γεν. γραμματέας του Συλλόγου κ. Κώστας Πετρούλακης, ο οποίος τόνισε, ότι «η βραδιά είναι βραδιά παραγωγής πολιτισμού και όχι κατανάλωσης πολιτισμού. Είναι μια βραδιά «για καλό σκοπό» με διαδραστική μουσική που περιλαμβάνει όλο το φάσμα του καλού ελληνικού τραγουδιού από καλλιτέχνες που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση αφιλοκερδώς».

 Ευχαρίστησε στην αντ/ρχο κ. Μ. Τσιώτα Μάρκου και το δήμαρχο κ. Α. Παχατουρίδη για τη βοήθειά τους και τη παραχώρηση του χώρου.

 Τόνισε, ότι «το Μουσείο Λαϊκής Τέχνης θα το υλοποιήσει ο Σύλλογος μελλοντικά, σε μεγαλύτερο χώρο που ελπίζει ότι θα του παραχωρήσει ο κ. Δήμαρχος Περιστερίου, γιατί ο ήδη παραχωρηθείς επαρκεί μόλις και μετά βίας για τις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου».

 Ευχαρίστησε τέλος το χορηγό της εκδήλωσης και το συγκρότημα των «Φαρμακωμένων» και τον επί πολλά χρόνια φίλο και συνοδοιπόρο πρόεδρο του Συλλόγου κ. Πανόπουλο για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό του, όλα αυτά τα χρόνια της κοινής τους πορείας στο Δ.Σ. του Συλλόγου.

ΒΡΑΔΙΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ

ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

 Με την ευκαιρία θα αναφέρουμε, ότι αποστολή του Δήμου Καλαμάτας με επικεφαλής το δήμαρχος κ. Παναγ. Νίκα, βρέθηκε στις 15.9.2018 στο Άλσος, στην βραδιά την αφιερωμένη για την Καλαμάτα, που περιλάμβανε εμφάνιση του χορευτικού συγκροτήματος του Πανελλήνιου Πολιτιστικού Συλλόγου «Τα Περιστέρια», συναυλία της δημοτικής Φιλαρμονικής Καλαμάτας και παραδοσιακούς χορούς από το Παράρτημα του Λυκείου Ελληνίδων Καλαμάτας.

 Το Παράρτημα Καλαμάτας της Λέσχης Αρχιμαγείρων παρασκεύασε και προσέφερε στον κόσμο μανιάτικη μακαρονάδα και καγιανά (σπεσιαλιτέ με αυγά, τυρί και ντομάτα) και οι επαγγελματίες πρόσφεραν κεράσματα με Μεσσηνιακά προϊόντα, γλυκά κ.λπ.

Β. Αλεξανδροπούλου - Δ.Λ.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018

ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡ. ΥΠ. ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΕΛΕΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ

 Στην τελετή του Αγιασμού για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς του 11ου Δημοτ. Σχολείου Περιστερίου, παραβρέθηκε την 11.9.2018 ο αναπληρ. υπουργός Εθνικής Άμυνας κ Πάνος Ρήγας.

 Ο κ. Π. Ρήγας υπηρέτησε πολλά χρόνια στο πιο πάνω Σχολείο σαν εκπαιδευτικός και έχει οργανική θέση, έτσι βρέθηκε σε γνώριμο περιβάλλον, συνομίλησε με παλιούς συναδέλφους του, φωτογραφήθηκε μαζί τους και απηύθυνε και χαιρετισμό στα παιδιά (φωτογραφίες).

 Παρών ήταν και ο δ/ντής της Γ’ Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Αδάμ Στάμος

 Μετά τον Αγιασμό ο δ/ντής του Σχολείου κ. Βασ. Καραπάτης στο χαιρετισμό του προς τους γονείς είπε μεταξύ άλλων, ότι με τη βοήθεια και τη συνεργασία τους θα ξεπεραστεί κάθε εμπόδιο. Ζήτησε να είναι κοντά στο Σχολείο, να ζητούν πληροφορίες για τα παιδιά τους και να μοιράζονται με τους εκπαιδευτικούς τις αγωνίες και τις ανησυχίες τους.

 Απευθυνόμενος στα παιδιά, καλωσόρισε τα παιδιά της Α΄ τάξης και αναφέρθηκε στο μήνυμα του υπ. Παιδείας κ. Γαβρόγλου για τις ανησυχητικές διαστάσεις που έχει πάρει η σχολική βία σε άλλες χώρες και με την επικράτηση των νέων τεχνολογιών είμαστε εκτεθειμένοι στη βία πολλών μορφών, με συστατικό στοιχείο του εκφοβισμού τον ιδιόμορφο ρατσισμό και τη μη ανοχή στη διαφορετικότητα.

 Τόνισε, ότι στόχοι του κάθε σχολείου είναι η ασφάλεια των παιδιών, η κοινωνικοποίησή τους και οι γνώσεις που θα αποκτήσουν μέσα από τη διαδικασία της μάθησης.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ

ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

 Ο δ/ντής της Γ’ Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Αδάμ Στάμος ευχήθηκε στην ομιλία του, καλή, ευχάριστη και δημιουργική χρονιά. «Όταν οι άνθρωποι» -είπε- «λειτουργούν σε πλαίσιο κοινωνικότητας μεγαλουργούν. Όταν όμως λειτουργούν σε άγονο και αντιπαραγωγικό περιβάλλον, τότε δημιουργούνται ανομίες και στρεβλώσεις.

 Στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας φροντίσαμε να στελεχωθούν όλα τα σχολεία με εκπαιδευτικούς και αν υπάρχουν κάποια κενά ή ατέλειες θα διορθωθούν.

 Τα παιδιά μας είναι το μέλλον της Ελλάδας και όπως είπε ο Αριστοτέλης «μια κοινωνία για να προοδεύσει πρέπει να επενδύσει στην νεολαία».

ΑΓΑΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣ

ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

 Ο υπουργός κ. Π. Ρήγας είπε: «Θέλω να πω στα παιδιά, ότι αυτός ο χώρος είναι δημιουργικός, θα περνάνε καλά με τους θαυμάσιους δασκάλους τους και να έχουν μια καλή χρονιά.

 Αλλά και στα υπόλοιπα παιδιά που συνεχίζουν την εκπαιδευτική τους πορεία, πιστεύω, ότι ο δημιουργικός τρόπος της γνώσης που τους παρέχεται, αποκτά περιεχόμενο και πρέπει να την κατακτήσουν. Αυτό θέλουν και επιδιώκουν και οι συνάδελφοί μου εκπαιδευτικοί.

 Θέλω επίσης να πω στους γονείς, ότι το σχολείο αποτελείται από τρεις πυλώνες: Τα παιδιά, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς.

 Όταν αυτοί οι τρεις πυλώνες συνεργάζονται αρμονικά, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν ούτε αντιπαραθέσεις, ούτε άλλα προβλήματα, τα οποία ενδεχομένως να προκύψουν στο χώρο των παιδιών, της εκπαίδευσης και της γνώσης.

 Οι συνάδελφοι μου είναι όλοι εξαιρετικοί εκπαιδευτικοί, υπάρχει μια αγαστή συνεργασία μεταξύ τους και τα αποτελέσματα της είναι προς όφελος των παιδιών».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018

ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΕΙΑΣ, ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΕΝΩΣΗ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  

 Μια αυθεντική παραδοσιακή Ηπειρώτικη μουσικοθεατρική παράσταση παρακολούθησαν και καταχειροκρότησαν όσοι κατέκλισαν το θέατρο «Τέχνη στην Πέτρα» στις 14.9.2018 στο Άλσος Περιστερίου, που ήταν αφιερωμένη στους Ηπειρώτες της ξενιτειάς.

 Η εκδήλωση έγινε με τη συνεργασία του Δήμου Περιστερίου και την οργανωτική επιμέλεια της Ένωσης Ηπειρωτών Περιστερίου. Παρουσιάστρια ήταν η εκπληκτική Μαρίκα Γκόνη και η προσφώνηση της εντυπωσιακής Μαίρης Κόντη.

 Πλήθος κόσμου της Ηπειρώτικης αποδημίας και Περιστεριώτες φίλοι της Ηπειρώτικης παράδοσης, δημιούργησαν αδιαχώρητο στο θέατρο του Άλσους. Παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο, επίσης εκπρόσωποι πολιτιστικών φορέων της αποδημίας με επικεφαλής την Πανηπειρώτικη Συνομοσπονδία Ελλάδας, με τον πρόεδρο κ. Γιώργο Δόση, που καταχειροκροτήθηκε στον χαιρετισμό του. Χαιρετισμό απηύθυνε και η υπεύθυνη Πολιτισμού του Δήμου Περιστερίου.

 Μετά τους χαιρετισμούς ακολούθησε το θεατρικό αφήγημα σε κείμενα Χρήστου Τουμπουρού και την εκπληκτική ερμηνεία της Κατερίνας Κώστα. Ακολούθησε ένα τρίωρο Ηπειρώτικο γλέντι.

 Από τους δεκάδες μουσικούς και τραγουδιστές που έδωσαν αφιλοκερδώς το παρών ήταν στα κλαρίνα οι: Δόκιμος Χαραλάμπους, Θοδωρής Γεωργόπουλος, Τάσος Μαγκλάρας, Δημήτρης Λιάγκας και στο τραγούδι οι Ντίνα Αλεξοπούλου, Νάντια Καραγιάννη, Ελευθερία Χαραλάμπους, Κώστας Λεοντίδης, Ηλίας Κόντης, Χρήστος Πότσης, Γιώργος Κόντης, Λευτέρης Κωνσταντίνου, Κώστας Κόντης, Χρήστος Αγγελής, Μιχάλης Ζάπας, Ανδρέας Μετσοβίτης.

 Μετά το χορευτικό της Ένωσης Ηπειρωτών Περιστερίου τραγούδια της ξενιτιάς απέδωσαν το πολυφωνικό του Συλλόγου Βουθροτού και το πολυφωνικό σχήμα της Ένωσης με δάσκαλο τον Χρήστο Πολύζο.

 Το κατενθουσιασμένο κοινό έδωσε πολλά συγχαρητήρια στους διοργανωτές, στον πρόεδρο της Ένωσης κ. Ζήκο Κόντη και τον ακούραστο φίλο της Ηπείρου Παναγιώτη Ανυφαντή για την συμβολή του στην επιτυχία της εκδήλωσης.

 Η εκδήλωση μεταδόθηκε από τις τηλεοπτικές εκπομπές «Κοντά στην παράδοση» του Παντελή Σούλη και «Όλο Δυτικά» του Γρηγόρη Ζαφείρη.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018

ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΙΜΗΣΕ Η 10η ΣΕΙΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΡΥΛΙΚΗΣ «ΓΕΝΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ»

  

 Τη μνήμη του ιερομάρτυρα Μητροπολίτη Σμύρνης Χρυσοστόμου, σαν κορυφαίου ανάμεσα στην χορεία των Εθνομαρτύρων, τίμησε η 10η Σειρά των μαθητών της θρυλικής «Γενιάς της Παράγκας» στις 8.9.2018, στο ι.ν. του Αγ. Ιωάννου Θεολόγου Περιστερίου.

 Με την ευκαιρία τελέσθηκε και μνημόσυνο υπέρ των προσφύγων προγόνων, που ξεριζώθηκαν από τις αλησμόνητες πατρίδες και  έγιναν οι πρωτοπόροι της ανάπτυξης του Δήμου μας.

 Μετά τη Θεία Λειτουργία, ακολούθησαν: το Μνημόσυνο, ομιλία της προέδρου του ΟΠΑΑΠ δημοτ. συμβούλου κας Ξένης Κορόγιαννη, δεξίωση στην αίθουσα που βρίσκεται το Παρεκκλήσι του Αγίου Παρθενίου, (προστάτη των καρκινοπαθών) και η κα Δέσποινα Στεφανίδου απέδωσε Σμυρνέικα τραγούδια συνοδεία αρμονίου.

  Στο μνημόσυνο προεξήρχε ο ιερατ. προϊστάμενος του Ναού π. Χερουβείμ Μεστούσης και την επιμέλεια όλου του τελετουργικού επωμίσθηκε με επιτυχία η μαθήτρια της 10ης Σειράς κα Άννα Μπαντουβάνη.

 Στην επίκαιρη ομιλία της η κα Ξένη Κορόγιαννη ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Ο Χρυσόστομος έπρεπε να πεθάνει. Μόνο μετά τον θάνατό του μπορούσαν να ελπίζουν οι Τούρκοι στο οριστικό ξεκλήρισμα του Μικρασιάτικου Ελληνισμού -την καταστροφή της Σμύρνης- απόδειξη ότι το μακελειό άρχισε λίγες ώρες μετά τον θάνατό του… «οι Τούρκοι «χάλασαν» τον Δεσπότη».

Ήλπιζαν έτσι να αποκόψουν κάθε δεσμό του Ελληνισμού με την Ιωνική γη. Ήταν το μεγαλύτερο σφάλμα τους. Η εγκατάλειψη της Σμύρνης, ήταν μια από τις σελίδες ντροπής της ιστορίας μας και δεν θα υπάρξει Έλληνας που να μην θέλει να τη λησμονήσει σαν ανατριχιαστικό εφιάλτη.

Ήλθε όμως το μαρτύριο του Χρυσοστόμου και ήταν αρκετό για να εξιλεώσει την ντροπή ενός ολόκληρου έθνους. Τo αίμα του που πότισε τα καλντερίμια της Σμύρνης, έγινε ο άρρηκτος δεσμός των νοσταλγών ολόκληρης της φυλής, με τις χαμένες μας και αλησμόνητες πατρίδες.

Ο ιερομάρτυς Χρυσόστομος γεννήθηκε στην Τριγλία της Βιθυνίας το 1868. Αποφοίτησε από τη Θεολογική Σχολή της Χάλκης, εχειροτονήθη Διάκονος και Πρεσβύτερος προαχθείς εις Πρωτοσύγκελλον και στη συνέχεια διετέλεσε Μητροπολίτης Δράμας, Φιλίππων και Ζιχνών επί δεκαετία. Εξορίσθηκε δε δύο φορές για την υπέρ πίστεως εθνική του δράση.

Πιεζόμενο το Πατριαρχείο τού ανέθεσε την διαποίμανση της περιφανούς Μητροπόλεως Σμύρνης, όπου τον περίμεναν κρίσιμες περιστάσεις για τον Ορθόδοξο λαό.

Σαν καλός Ποιμένας έγινε το εξιλαστήριον θύμα από τον μενόμενο εναντίον του Τουρκικό όχλο. Προπηλακιζόμενος ανασκολοπίσθηκε φρικτά την 27.8.1922, αρνηθείς την διάσωση που του προσφέρθηκε, πιστός στο ποιμενικό του καθήκον.

Όσο θα ζει η ανάμνηση του μαρτυρίου του Χρυσοστόμου, η Ιωνική γη θα είναι Ελληνική και το μαρτύριό του δεν θα λησμονηθεί ποτέ»!

*

 Στο Μνημόσυνο παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων η αντ/ρχος Πολιτισμού και Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Σ. Περιστερίου κ. Στράτος Εγγλέζος τα μέλη κ.κ. Φωτεινή Αναγνωστάκη και Παρασκευή Αρσενοπούλου κ.ά., ο διοικητής του Αστυν. Τμήματος Περιστερίου κ. Αθαν. Ασβεστάς, ο Στρατηγός κ. Δημ. Βούλγαρης με τη σύζυγό του Δέσποινα, ο υπευθ. του Κλάδου Θεολόγων των Εκπαιδ/ρίων Αυγουλέα Λιναρδάτου κ. Μιχ. Παρασκευόπουλος, η καθηγήτρια φιλόλογος κα Δήμητρα Σκαύδη, τα ζευγη κ.κ. Μαργαρίτης & Ευαγγελία Θεοφανίδου, Παναγιώτης & Δέσποινα Πανταζοπούλου, εκπρόσωποι του Συλλόγου «Γενιά της Παράγκας», του Τμήματος Εθελοντών – Διασωστών, Μικρασιάτες πρόσφυγες κ.ά.

(Οι φωτογραφίες είναι της κας Φωτεινής Αναγνωστάκη και την ευχαριστούμε)

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ «ΕΜΒΟΛΙΑΖΟΜΑΙ. ΖΩ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ»

 

 Με στόχο την προστασία από τις λοιμώξεις, ο Δήμος Περιστερίου και το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων - Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ), με την συνεργασία της Ελληνικής Εταιρείας Λοιμώξεων, διοργανώνουν ανοιχτή ενημερωτική εκδήλωση πολιτών με θέμα:

«Εμβολιάζομαι. Ζω χωρίς το φόβο», την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018 και ώρα 10:30 στο 9ο ΚΕ.ΦΙ. Περιστερίου (Πελοπίδα 75-77, Ν. Ζωή).

 Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Δήμου Περιστερίου και του ΕΔΔΥΠΠΥ, στo πλαίσιο προαγωγής της υγείας των πολιτών και της προσπάθειας εφαρμογής πρωτογενούς πρόληψης.

 Για το θέμα θα μιλήσει ο κ. Νικόλαος Μουσσάς - ιατρός Παθολόγος. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο ιατρός Καρδιολόγος κ. Γιώργος Μπεκιάρης, Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Υγείας και Δ/ντης της Καρδιολογικής Κλινικής του Ομίλου «Υγεία».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ