| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ Ο ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΦΙΛΟΣ, ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ, ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΑΝΤΑΛΟΣ
ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ Ο ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΦΙΛΟΣ, ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ, ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΑΝΤΑΛΟΣ
Στις 29 Αυγούστου 2018, χτυπημένος από την επάρατη αρρώστια, έφυγε για το μεγάλο ταξίδι ο εξαιρετικός μας φίλος και γνωστός στους Περιστεριώτες, Γιάννης Πράνταλος.
Η εξόδιος ακολουθία του εψάλη την 31.8.2018 στον Ι. Ενοριακό Ναό της ιδιαίτερης πατρίδας του, στο Δρακονέρι Μεσσηνίας, παρουσία πλήθους κόσμου, συγγενών, φίλων, συμπατριωτών και λοιπών παραγόντων του Νομού, εκπροσώπων της Μεσσηνιακής Αμφικτιονίας κ.ά., που τον συνόδευσαν στην τελευταία του κατοικία, εκεί όπου αναπαύεται και η αείμνηστη σύζυγός του, η Νίκη.
Ο Γιάννης Πράνταλος σαν Πρόεδρος του Συλλόγου των αποδήμων συμπατριωτών του, είχε εντυπωσιάσει όλα αυτά τα χρόνια με τις όμορφες εκδηλώσεις του Συλλόγου του, με πολλούς πάντα επισήμους προσκεκλημένους, κυρίως κατά την Εορτή του Αγίου Νεκταρίου, προστάτη του χωριού, τις θαυμάσιες ομιλίες του, τις βραβεύσεις της σπουδάζουσας νεολαίας τού χωριού, με την όμορφη κοινωνική εκδήλωση, που ακολουθούσε πάντα στη γραφική πλατειούλα του χωριού, κάτω από τα δροσερά πλατάνια.
Πάντα πρώτος, γελαστός, ευχάριστος, ευγενέστατος, μαζί με την υπέροχη σύζυγό του, χάριζαν στους καλεσμένους τους ένα ζεστό, φιλικό, οικογενειακό περιβάλλον, αναμνήσεις που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη όλων μας.
Ο Γιάννης Πράνταλος ήταν μια εξαιρετική προσωπικότητα, ένας ιδιαίτερα χαρισματικός τύπος ανθρώπου, με έμφυτη ευγένεια και καλοσύνη. Κοινωνικός στο έπακρο, γενναιόδωρος στις σχέσεις του, φιλότιμος στον υπέρτατο βαθμό, φιλόξενος, δοτικός πάντα, ειλικρινής, ντόμπρος, σταθερός φίλος, άνθρωπος που θυσιαζόταν για τον φίλο, για τον συμπατριώτη, για τον άνθρωπο.
Ήταν ένας θαυμάσιος Μεσσήνιος συμπατριώτης, με απέραντη αγάπη για το χωριό του, για τη Μεσσηνία, για τον Σύλλογο του χωριού του, για τη Μεσσηνιακή Αμφικτιονία, για την οποία θα έδινε ακόμη και τη ζωή του.
Ως Αξιωματικός του Σώματος της Αστυνομίας Πόλεων (της μετέπειτα Ελληνικής Αστυνομίας) έχαιρε μεγάλης εκτιμήσεως και αποδοχής, από τους ανωτέρους και τους κατωτέρους του, όπου έφθασε ως τα ύπατα αξιώματα.
Ως Διοικητής επί πολλά χρόνια στο πολυδύναμο, δυσκολοδιοίκητο Τμήμα του Περιστερίου άφησε τις καλύτερες των εντυπώσεων στον κόσμο, αλλά και στις παντοειδείς αρχές και υπηρεσίες, με αποτέλεσμα το όνομά του να είναι ακόμη έντονα χαραγμένο στις καρδιές των ανθρώπων εκείνων.
Ως μόνιμος Γραμματέας των Πειθαρχικών Συμβουλίων της Ελληνικής Αστυνομίας, επί σειρά ετών, ήταν δίκαιος, αμερόληπτος, αντικειμενικός, στην απονομή Δικαιοσύνης, βασανιζόταν κυριολεκτικά από την ιδέα μήπως και αδικήσει άνθρωπο.
Ως Πρόεδρος του Συλλόγου Μεσσηνίων Περιστερίου, όπως και Πρόεδρος του Συλλόγου του χωριού του για πάρα πολλά χρόνια, είχε προσφέρει σπουδαίο πολιτιστικό και κοινωνικό έργο.
Από τα πρώτα και τα βασικότερα στελέχη της Μεσσηνιακής Αμφικτιονίας, ως ταμίας για πάρα πολλά χρόνια, είχε δώσει πραγματικά την ψυχή του για την υπόθεση αυτή.
Ήταν ένας αεικίνητος, ζωντανός άνθρωπος, με τεράστιες ψυχικές, αλλά και σωματικές δυνάμεις, παρά την προχωρημένη τα τελευταία χρόνια ηλικία του και την κλονισμένη υγεία του.
Του είχε όμως «κόψει τα φτερά», η πρόωρη απώλεια της λατρευτής του συζύγου Νίκης, πλήγμα το οποίο δεν μπόρεσε ποτέ να ξεπεράσει. Το μαράζι αυτό τον οδήγησε προφανώς στη βαριά αρρώστια, από την οποία και «έφυγε». Μοναδική παρηγοριά, στήριγμα στη ζωή του ήταν η μεγάλη εκτίμηση του κόσμου στο πρόσωπό του και τα εκλεκτά παιδιά του και τα χαριτωμένα εγγονάκια του, τα οποία λάτρευε κυριολεκτικά.
Τελευταία πράξη της ζωής του, με την οποία απέδειξε την απέραντη αγάπη του προς τη Μεσσηνία και την Αμφικτιονία, και με την οποία μας αποχαιρέτησε επίσημα, ήταν ο μεγάλος ετήσιος χορός της Αμφικτιονίας, στις 22.7.2018 στην παραλία της Μεσσήνης.
Παρά τις αυστηρές συστάσεις των ιατρών να μην μετακινηθεί από την Αθήνα, λόγω της σοβαρά πλέον κλονισμένης υγείας του και παρά τις προτροπές όλων των φίλων του, αυτός επέμεινε. Η παρουσία του πληθωρική, όπως πάντα. Με τα εκατοντάδες γαρύφαλλα που μοίρασε σε όλο τον κόσμο. Με τις χαρακτηριστικές φιλοφρονήσεις του στους προσκεκλημένους, με τις ωραίες του χορευτικές φιγούρες, θύμιζε την όμορφη εκείνη βραδιά τον Γιάννη Πράνταλο των παλαιών εποχών, παρά το γεγονός ότι οι δυνάμεις του είχαν πλέον φθάσει σε οριακό σημείο. Ήταν ένα περίπου μήνα πριν τον θάνατό του…
Αυτός ήταν ο τελευταίος, ο εντυπωσιακός αποχαιρετισμός του στη ζωή, στους φίλους, στην Αμφικτιονία, στη Μεσσηνία…
ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ αγαπημένε μου φίλε, συνάδελφε, αδερφέ ΓΙΑΝΝΗ. Έτσι θα σε θυμόμαστε για πάντα.
Αντώνιος Αγγελόπουλος
Αντιστράτηγος ΕΛ.ΑΣ. ε.α.
Καλαμάτα 26.9.2018
¨ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΠΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΔΟ ΣΟΦ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΠΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΔΟ ΣΟΦ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Δημοσιεύθηκε στις 12.9.2018 η προκήρυξη του Δήμου Περιστερίου για την επιλογή με ανοιχτή διαδικασία, αναδόχου εργολάβου, για την κατασκευή του έργου «Ανάπλαση της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου», εκτιμώμενης αξίας 1.403.225,81 ευρώ.
Η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στα Γραφεία της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών (Δημοσθένους 11 & Παρασκευοπούλου) την 11.10.2018.
Αρμόδια υπάλληλος για επικοινωνία η κα Γεωργία Μπουζίνη.
Το έργο χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής, σύμφωνα με την προγραμματική σύμβαση που υπέγραψε με τον Δήμο Περιστερίου.
Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου ορίζεται σε 6 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και το αποτέλεσμα της δημοπρασίας θα εγκριθεί από την Οικονομική Επιτροπή.
*
Σύμφωνα με εκτιμήσεις μας η εγκατάσταση του εργολάβου θα γίνει μετά 8μηνο και πλέον, λόγω των χρονοβόρων διαδικασιών π.χ. 40 μέρες θα εξετασθεί από την Αποκεντρωμένη Δ/νση, περίπου 40 μέρες θα διαρκέσει η διαδικασία έγκρισης από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Δυο φορές πρέπει να φέρει τα δικαιολογητικά ο ανάδοχος εργολάβος, κάποιο χρονικό διάστημα θα χρειασθεί να καταθέσει την εγγυητική επιστολή και μετά να υπογράψει τη σύμβαση, δυο φορές θα περάσει η σύμβαση από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου κ.λπ.
¨ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ «ΧΟΡΔΕΣ ΣΩΜΑΤΩΝ» ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ «ΧΟΡΔΕΣ ΣΩΜΑΤΩΝ» ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Το Δημοτικό Ωδείο Περιστερίου δημιούργησε το εργαστήρι "Body Music Workshop", που συνδυάζει τη Μουσική με την Κίνηση και το Λόγο.
Βασικός συνδετικός κρίκος των τριών αυτών στοιχείων είναι ο ρυθμός.
Κύριο εργαλείο αποτελεί το σώμα και η φωνή. Εξερευνούμε δηλαδή τη μουσική που το ίδιο το σώμα μας μπορεί να παράγει, είτε με ηχηρές κινήσεις (body percussion: claps, snaps, stamps κλπ.) είτε με τη φωνή μας (τραγούδι, φωνητικός αυτοσχεδιασμός, χορωδιακά σύνολα κλπ.).
Με βιωματικό τρόπο απελευθερώνεται ο προσωπικός μας ρυθμός (ο οποίος ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο) και κατ’ επέκταση της ομάδας, ενώ μας δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσουμε ρυθμικά μοτίβα (πολυρυθμίες) με το σώμα, τη φωνή ή και με τη χρήση μικρών κρουστών μουσικών οργάνων και ξυλοφώνων (όργανα ορχήστρας Orff).
Στόχοι:
-Καλλιεργούμε την μουσικότητά μας (αίσθηση ρυθμού, ακουστική αντίληψη, μουσική έκφραση και δημιουργία).
-Συνειδητοποιούμε τις δυνατότητες του σώματός μας (κινητική ευχέρεια, συντονισμός, αίσθηση χώρου - χρόνου).
-Αυτοσχεδιάζουμε κινητικά και μουσικά.
-Αναπτύσσουμε την ομαδικότητά μας (συνεργασία και επικοινωνία, ικανότητα συμμετοχής στο σύνολο, αμοιβαίος συγχρονισμός).
Το εργαστήρι απευθύνεται σε παιδιά και ενήλικες που αγαπούν τη μουσική, το τραγούδι και την κίνηση και ενδιαφέρονται για μια εναλλακτική προσέγγιση δημιουργίας ενός μουσικού συνόλου.
Οι γνώσεις μουσικής δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή.
Δημιουργία – διδασκαλία: Μαρία Σαπλαούρα.
Ανοιχτό Μάθημα Γνωριμίας: Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 19:30 – 20:30.
“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΧΑΝΙΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΧΑΝΙΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
Τους αριστούχους φοιτητές της Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίων που κατάγονται από το Νομό Χανίων, θα βραβεύσει χωρίς διαγωνισμό, το Χαζίρειο Πολιτιστικό Κέντρο της η Ι. Μητρόπολης Κυδωνίας και Αποκορώνου Κρήτης, σε εκτέλεση του κληροδοτήματος Γεωρ. Ν. Χαζίρη.
Το ποσό του βραβείου είναι 650 ευρώ και οι ενδιαφερόμενοι αριστούχοι Περιστεριώτες φοιτητές, που κατάγονται από τα Χανιά, πρέπει να επικοινωνήσουν για πληροφορίες και δικαιολογητικά, με τον αντ/δρο του Ιδρύματος κ. Γεωρ. Περάκη στο τηλ. 6977826215.
Η προθεσμία κατάθεσης των δικαιολογητικών είναι μέχρι τις 31.10.2018.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
Επαναδραστηριοποίηση της Μικρασιατικής Ένωσης Περιστερίου ώστε να συνεχίσει με τη δράση της να δίνει το «παρών» στην πόλη που τη γέννησε, στην πόλη που το Μικρασιατικό στοιχείο την δημιούργησε, αποφάσισε ομάδα της νέας γενιάς και των μελών της Ένωσης των καταγομένων από τις αλησμόνητες πατρίδες.
Ως γνωστό η Μικρασιατική Ένωση ατόνησε μετά την αποδημία του ιδρυτού της Δημήτρη Τικόπουλου και του προέδρου της Βασίλη Τζιβίσκου
Η γενική συνέλευση για την ανασύστασή του Διοικητικού Συμβουλίου και τον προγραμματισμό δράσεων της ΄Ενωσης, με συμμετοχή των παλαιών και νέων μελών, θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14 Οκτώβρη και ώρα 12.00’, στο Συνεδριακό- Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου.
«Ελάτε να στηρίξουμε όλοι μαζί έναν Σύλλογο, που είναι απαραίτητο να υφίσταται και να δραστηριοποιείται, για τη διατήρηση της Μνήμης και τη διάσωση και διάδοση της Ιστορίας μας», αναφέρεται στο μήνυμα των πολιτών που ανέλαβαν την θαυμάσια αυτή πρωτοβουλία, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται η συγγραφέας κα Λίνα Μπένου και πολλά άλλα εκλεκτά μέλη της Περιστεριώτικης κοινωνίας.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΕ.ΦΙ. ΜΗΝΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΕ.ΦΙ. ΜΗΝΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Περιπάτους στον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο Ελευσίνας, εκδηλώσεις για την Εθνική μας Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 κ.λπ. περιλαμβάνει το πρόγραμμα δράσεων των Κέντρων Φιλίας (ΚΕ.ΦΙ). του μηνός Οκτωβρίου, που εκπόνησε το Tμήμα Κοινωνικής Πολιτικής & Ισότητας (Γραφείο Υποστήριξης Τρίτης Ηλικίας) του Δήμου Περιστερίου.
Επίσης το Τμήμα οργάνωσε αεροπορική εκδρομή στην Ισπανία με μεγάλη συμμετοχή των μελών των ΚΕ.ΦΙ.
Το πρόγραμμα δράσεων λόγω χώρου, δημοσιεύουμε στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα www.anagenissi.gr
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 5ο ΛΑΪΚΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΣΤΙΣ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 5ο ΛΑΪΚΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΣΤΙΣ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Την Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018 θα πραγματοποιηθεί ο 5ος Λαϊκός Αγώνας Δρόμου του Δήμου Περιστερίου, 1.000 μέτρων για τα παιδιά (ώρα εκκίνησης 9.30 π.μ.) και 10,2 χιλιομέτρων για τους ενήλικες (ώρα εκκίνησης 10.30 π.μ.), με αφετηρία και τερματισμό την πλατεία Δημαρχείου (στάση Μετρό «Περιστέρι»).
Η συμμετοχή είναι δωρεάν!
Η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων συμμετοχής είναι μέχρι και τις 26 Οκτωβρίου 2018.
Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210-5025380, 210-5062951, 210-5062958.
E-mail: //www.anagenissi.gr/Users/2o%20SXOLIO/AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/Q6MZU53D/ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. "> Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Τη δήλωση συμμετοχής και τις ενημερωτικές οδηγίες μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να τις βρούν στο διαδίκτυο: www.peristeri.gr - www.facebook.com/DimosPeristeriou - www.twitter.com/Dim_Peristeriou
Διοργάνωση: Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας Δήμου Περιστερίου (ΟΠΑΑΠ), Α.Π.Σ. «ΑΠΟΛΛΩΝ» ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ, ΟΦΚΑ Περιστερίου, Γ.Ο.Π. «Γ. ΠΑΛΑΣΚΑΣ», Π.Α.Ο. «ΘΕΡΣΙΠΟΣ» και ΑΣΠ "ΗΛ. ΒΕΡΓΙΝΗΣ".
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ Ο ΑΝΤ/ΡΧΟΣ κ. Α. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ FEEL4DIABETES
ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ Ο ΑΝΤ/ΡΧΟΣ κ. Α. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ FEEL4DIABETES

Στις Βρυξέλλες, σε συνάντηση για την ανάλυση των αποτελεσμάτων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Feel4Diabetes» (διαβήτης & εφηβική παχυσαρκία), που υλοποιείται τα τρία τελευταία χρόνια σε σχολεία του Δήμου Περιστερίου σε συνεργασία με το ΚΕΠ Υγείας, παραβρέθηκε στις 24.9.2018, ο αντ/ρχος Παιδείας & Κοινωνικής Μέριμνας κ. Αναστάσιος Θεοδωράκος (στη φωτογραφία με άλλους σύνεδρους).
Στην παρουσίαση αναλύθηκαν τα πρώτα θετικά και ενθαρρυντικά αποτελέσματα της μελέτης -ιδιαίτερα για την Ελλάδα- ενώ τονίστηκε η σημασία της ενεργούς συμμετοχής των αιρετών της τοπικής αυτοδιοίκησης στις δράσεις για την πρόληψη των χρόνιων νοσημάτων στον πληθυσμό.
Το γενικό συμπέρασμα ήταν ότι μόνο μέσω των συνεργασιών των συλλόγων ασθενών και πολιτών, της τοπικής αυτοδιοίκησης, των τοπικών φορέων και της επιστημονικής κοινότητας, θα καταστεί δυνατή η βέλτιστη προώθηση της υγείας των δημοτών.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΕ 9 ΑΚΟΜΗ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ
Από τις 70 που διαθέτει ο Δήμος οι 55 τηρούν τις τεχνικές προδιαγραφές
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΕ 9 ΑΚΟΜΗ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ

Με γοργούς ρυθμούς, τώρα που άνοιξαν τα σχολεία και οι καλοκαιρινές διακοπές είναι παρελθόν, προχωράει η εφαρμογή των τεχνικών προδιαγραφών κατασκευής και λειτουργίας των παιδικών χαρών του Δήμου μας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Ν. 2009 και της Υπουργικής Απόφασης του 2014, «περί οργάνωσης και λειτουργίας των παιδικών χαρών των ΟΤΑ», σχετικά με τα όργανα που θα περιλαμβάνουν, τις διαδικασίες ελέγχου και αδειοδότησης κ.λπ.
Το πρόγραμμα προσαρμογής και πιστοποίησης καταλληλότητας που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής, προχωράει κανονικά με τη συνεργασία των αντ/ρχων Οικιστικής Ανάπτυξης και Πολιτισμού & Περιβάλλοντος κ.κ. Παν. Λύκου και Μαίρης Τσιώτα Μάρκου. Να σημειωθεί ότι από τις 70 παιδικές χαρές που έχει ο Δήμος μας έχουν πιστοποιηθεί τα ¾, δηλαδή οι 55 και οι εργολαβίες ακολουθούν η μία την άλλη.
Στην εν εξελίξει εργολαβία που περιλαμβάνει 9 παιδικές χαρές έχουν διαμορφωθεί οι περισσότερες και μετά την πιστοποίηση καταλληλότητας περνάνε στην κοινή χρήση.
Οι 9 παιδικές χαρές του προγράμματος είναι οι πιο κάτω:
-Θεοκλήτου & Σούδας (ΟΤ 1868), εμβαδού 459,98 τ.μ.,
-Καρύστου, Μυρτιάς & Μαβίλη (ΟΤ 1853), εμβαδού 348,83 τ.μ.,
-25ης Μαρτίου, Χ. Ζήκου, Κορυτσάς & Βουρμπιάνης (ΟΤ 442), εμβαδού 264,80 τ.μ.,
-Φιλικών, Καλλιμάχου, Στησιχώρου & Αππιανού (ΟΤ 1060), εμβαδού 360,32 τ.μ.,
-Αραχώβης & Λεωφ. Τζων Κέννεντυ (ΟΤ 1786), εμβαδού 766,69 τ.μ.,
-Εθν. Αντιστάσεως, Ηπείρου, Αμφιάλης (ΟΤ 1607), εμβαδού 544, 69 τ.μ.,
-Χίου, Χανίων & Φανερωμένης (ΟΤ 1780), εμβαδού 1.545,12 τ.μ.,
-Ασκληπιού, Κίμωνος & Πηλέως (ΟΤ 1192), εμβαδού 456,03 τ.μ.,
-Προπυλαίων, Σαμοθράκης, Προμάχου & Πυλάδη (ΟΤ 1210), εμβαδού 375,86 τ.μ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
ΜΕ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ, ΠΑΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΡΤΟΠΟΙΪΑΣ, Η ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΝ «3η ΓΙΟΡΤΗ ΨΩΜΙΟΥ»
Προτροπή στους καταναλωτές να προτιμούν τους φούρνους της γειτονιάς
ΜΕ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ, ΠΑΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΡΤΟΠΟΙΪΑΣ, Η ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΝ «3η ΓΙΟΡΤΗ ΨΩΜΙΟΥ»
{gallery}trehon/2018/10/giortips{gallery}
Η γνωστή Ρωμαϊκή ρήση «άρτος και θεάματα», επαναλήφθηκε αιώνες μετά αλλά με την φιλοκοινωνική και ψυχαγωγική γευστική της θεώρηση, στο Άλσος Περιστερίου στο τριήμερο 21 – 23.9.2018. Τα θεάματα που προσέφερε ο Δήμος όλο τον Σεπτέμβρη ήταν άκρως ποιοτικά. Έλλειπε και το ψωμί. Αυτό το ανέλαβε η Συντεχνία Αρτοποιών Αθηνών Προαστίων & Περιχώρων, που σε συνεργασία με το Δήμο Περιστερίου συνδιοργάνωσαν την 3η «Γιορτή Ψωμιού», με ελεύθερη είσοδο για τον κόσμο, που η παρουσία του σε ατελείωτες ουρές, ξεπέρασε κάθε προηγούμενη.
Στο Άλσος Περιστερίου στήθηκε ένα πρότυπο Βιοτεχνικό Αρτοποιείο που παρασκεύαζε φρέσκο ψωμί και πλήθος άλλων προϊόντων ζύμης (σταφιδόψωμα, κουλουράκια, τυροπιτάκια κ.λπ.) τα οποία προσφέρονταν ζεστά, άμεσα και δωρεάν στους παρευρισκόμενους.
Παράλληλα δημιουργήθηκε και ένα παιδικό εργαστήρι, όπου με τη βοήθεια εξειδικευμένου προσωπικού τα Περιστεριωτόπουλα έπλαθαν το δικό τους ψωμάκι, σε ό,τι σχέδιο και μέγεθος ήθελαν, το ψωμάκι αυτό ψηνόταν και το παραλάμβαναν για να απολαύσουν τη δημιουργία τους.
Μήνυμα της διοργάνωσης για άλλη μια φορά, ήταν η προτροπή στα νέα παιδιά και στους Έλληνες καταναλωτές, να προτιμούν το φρέσκο ψωμί, αυτό που παρασκευάζεται και πωλείται από τους φούρνους της γειτονιάς.
Η προσπάθεια ενημέρωσης σημείωσε επιτυχία.
Ο ΦΟΥΡΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ
ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΨΩΜΙ
Ο πρόεδρος της Συντεχνίας Αρτοποιών Αθηνών Προαστίων & Περιχώρων κ. Χαρίλαος Μάνος μάς είπε σχετικά, τη 2η ημέρα της εκδήλωσης: «Σκοπός μας είναι να καταδείξουμε στους καταναλωτές πώς παρασκευάζεται το φρέσκο ψωμί, γιατί είναι το καλύτερο και γιατί πρέπει κανείς να το προμηθεύεται από το φούρνο της γειτονιάς του.
Το ψωμί είναι ένα προϊόν που ούτε βράζεται ούτε πλένεται, ούτε απολυμαίνεται και το μοναδικό μέρος που μπορείς να το πάρεις με εγγύηση είναι ο φούρνος της γειτονιάς.
Από οπουδήποτε αλλού το ψωμί έχει διανύσει ολόκληρο… «ταξίδι» και ό,τι ρύπος έχει πέσει πάνω του, το καταναλώνουμε!
Στο τριήμερο της «Γιορτής Ψωμιού» διαθέσαμε 15 και πλέον τόνους αλεύρι και υπολογίζουμε, ότι πάνω από 40.000 κόσμος πέρασε και θα περάσει για να πάρει ένα κέρασμα, που μπορεί να είναι ψωμί, κουλουράκι, τυροπιτάκι κ.λπ.».
Ο κ. Χ. Μάνος μάς πληροφόρησε, με την ευκαιρία της παρουσίας και του Συλλόγου Ηπειρωτών στην εκδήλωση, με επικεφαλής τον πρόεδρο κ. Ζήκο Κόντη, ότι στην πρωτεύουσα, το 90% των αρτοποιών της γειτονιάς είναι Ηπειρώτες (Γιαννιώτες και Θεσπρωτοί).
ΤΟ ΨΩΜΙ ΒΑΣΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Παρούσα στην εκδήλωση και η αντ/ρχος Πολιτισμού και Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, η οποία μας είπε: «Η «Γιορτή Ψωμιού γίνεται για 3η χρονιά, σ’ αυτόν τον μοναδικό χώρο του Άλσους που φιλοξενεί καινοτόμες δράσεις.
Δημιουργήσαμε ένα φούρνο της γειτονιάς σε ένα χώρο όπου χιλιάδες κόσμος απολαμβάνει αλλά και μαθαίνει τι είναι ο φούρνος της γειτονιάς, γιατί εμείς εδώ στο Δήμο Περιστερίου επιμένουμε ότι το αγνό, το φρέσκο ψωμί, το καθημερινό, με αυτό που μεγαλώνει η ελληνική κοινωνία είναι αυτό εδώ, από αυτούς τους ανθρώπους που ετοιμάζουν πρωί πρωί το φρέσκο ψωμί, το αχνιστό που απολαμβάνει η ελληνική οικογένεια.
Και μην ξεχνάμε ότι η βασική δομή της Μεσογειακής διατροφής είναι το ψωμί.
Με αυτή την έννοια θέλω και εκ μέρους του δημάρχου Περιστερίου κ. Παχατουρίδη να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της Συντεχνίας των Αρτοποιών Αθηνών που καταθέτουν ψυχή κάθε χρόνο.
Αυτό που βλέπετε εδώ είναι κάτι μοναδικό που δημιουργείται χάρη σε αυτούς τους ανθρώπους και εμείς συνεπικουρούμε.
Και μην ξεχνάμε, ότι φιλοξενούμε, μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς και μια άλλη δράση των αρτοποιών που την ξεκινήσαμε πέρυσι και φέτος θα είναι ακόμη μεγαλύτερη».
Ο κ. Μάνος πρόσθεσε ότι η πρωτοχρονιάτικη πίττα που φτιάχτηκε πέρυσι στο κέντρο του Περιστερίου και την απόλαυσαν 20.000 άτομα, φέτος θα παρασκευαστεί για 40.000 άτομα!
Δ.Λ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018













