• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Στελεχώνεται από γενικούς ιατρούς, καρδιολόγους και παιδιάτρους

ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ 1η ΤΟΠΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΥΓΕΙΑΣ (ΤΟ.Μ.Υ.) ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

tom

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ (ΓΕΝΙΚΑ) - 7 ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ (ΥΠΕ) Τομείς Υγειονομικής περίθαλψης

Πρωτοβάθμια Υγειονομική περίθαλψη:

Κέντρα Υγείας (ΚΥ) & Κλινικές ΠΕΔΥ (πρώην ΕΟΠΠΥ). Παλαιότερα είχαμε υποκ/ματα ΙΚΑ, υποκ/ματα ασφαλιστικών ταμείων κ.λ.π.

Τα παραπάνω θα υποστηρίζονται τώρα πια και από τις ΤΟ.Μ.Υ. (Τοπικές Μονάδες Υγείας). Λειτουργούν περίπου 180 Κέντρα Υγείας, 220 κλινικές ΠΕΔΥ και υπάρχει σχεδιασμός για 239 ΤΟ.Μ.Υ. σε όλη την επικράτεια.

Παρεχόμενες υπηρεσίες: Προληπτική ιατρική, οδοντιατρική και θεραπείες.

Δευτεροβάθμια υγειονομική περίθαλψη:

Νοσοκομεία, σύνολο 131. Παρεχόμενες υπηρεσίες: Θεραπείες, αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών, νοσηλεία κ.λπ.

Τριτοβάθμια υγειονομική περίθαλψη:

Εξειδικευμένες κλινικές και Νοσοκομεία.

Σχέδιο του Υπουργείου Υγείας για την επικράτεια:

-Τοπικές Μονάδες Υγείας (ΤΟΜΥ) στελεχωμένες από Γενικούς Ιατρούς (επικουρικά και από παθολόγους), καρδιολόγους και παιδιάτρους. Επίσης θα στελεχώνονται από νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό. Στόχος είναι να υποστηρίξουν τις δομές πρωτοβάθμιας υγείας στις οποίες θα εδρεύουν.

-Οικογενειακός ιατρός: Συμβάσεις (μέσω ΕΟΠΥΥ ) με ιδιώτες, αρχικά με τις προαναφερόμενες ειδικότητες και στην συνέχεια υπάρχει πλάνο να διευρυνθεί η συνεργασία και με άλλες ειδικότητες. Η διαφορά με τον προηγούμενο τρόπο που γινόταν αυτές οι συμβάσεις είναι ως προς την μέθοδο κατάρτισης του προγραμματισμού των επισκέψεων.

-Ενίσχυση (με ανθρώπινο δυναμικό, υλικοτεχνικό εξοπλισμό κ.λπ.) των υφιστάμενων Κ.Υ κλινικών και νοσοκομείων.

-Πρόγραμμα εφημεριών στα Κέντρα Υγείας.

*

Δομές Υγείας στο Περιστέρι: Κ.Υ.1 & ΤΟΜΥ (Κέντρο Υγείας Περιστερίου), Κ.Υ.2 : Κεντρικό Υποκατάστημα ΙΚΑ, Κ.Υ. Αγ. Ιεροθέου

Κέντρο Ψυχικής Υγείας, Αναφορά στο ΠΓΝ «Αττικόν».

Όλες οι δομές υπάγονται στην 2η ΥΠΕ

Ειδικά για το Κέντρο Υγείας Περιστερίου, το οποίο τα τελευταία χρόνια υπολειτουργούσε, έχει στελεχωθεί με ιατρικό προσωπικό και πλέον λειτουργεί εξυπηρετώντας προγραμματισμένα ραντεβού καθώς και έκτακτα περιστατικά καθημερινά Δευτέρα – Παρασκευή 8:00 π.μ.- 8:00 μ.μ.

Η ΤΟ.Μ.Υ. Περιστερίου:

Η έδρα της 1ης ΤΟΜΥ Περιστερίου βρίσκεται στους χώρους που στεγάζεται το Κέντρο Υγείας Περιστερίου (Χρ. Λαδά 43).

Εγγραφή στην 1η ΤΟ.Μ.Υ. Περιστερίου.
Ο πληθυσμός που έχει τη δυνατότητα να εγγραφεί σε μια ΤΟ.Μ.Υ. είναι το σύνολο του γενικού πληθυσμού εντός του Δήμου στον οποίο συγκροτείται η ΤΟ.Μ.Υ. και μέχρι του ορίου των 12.000 ατόμων, όπως ορίζεται στο άρθρ. 106 του ν.4461/2017.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για την εγγραφή τους στην 1η ΤΟ.Μ.Υ. Περιστερίου, (Χρ. Λαδά 43), στον 1ο όροφο, όπου μπορούν να λαμβάνουν και τα δικαιολογητικά εγγραφής.

 

Ανδρέας Πιλάλης

Εκπρόσωπος Τύπου της Δημοτικής Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες»

Τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης κ. Τζόκας στα πεπραγμένα της Περιφέρειας:

ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

tzΣτην προτεραιότητα της Αντιπεριφέρειας Δυτικού Τομέα για την αντιπλημμυρική προστασία της Δυτικής Αθήνας, εστίασε στην εισήγησή του, στην πρόσφατη ειδική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου με θέμα: «Απολογισμός Πεπραγμένων Περιφέρειας Αττικής έτους 2017 και παρουσίαση ετήσιας έκθεσης Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης», ο αντιπεριφερειάρχης κ. Σπύρος Τζόκας.

Πιο συγκεκριμένα, η εισήγησή του κ. Τζόκα περιλάμβανε επτά σημαντικούς άξονες: Για την κοινωνική πολιτική και αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, την αντιπλημμυρική θωράκιση της Δυτικής Αθήνας, τις κοινωνικές υποδομές, την προστασία των ελεύθερων χώρων, τον αθλητισμό, τον πολιτισμό και την ανάδειξη της ιστορικής φυσιογνωμίας της Δυτικής Αθήνας.

ΣΥΛΛΕΚΤΗΡΙΟΣ ΑΓΩΓΟΣ ΣΤΗΝ Λ. ΑΘΗΝΩΝ

Στην εισήγηση έγινε αναφορά για όλους τους δήμους της Δυτικής Αθήνας. Σε ό,τι μας αφορά σαν Δήμο Περιστερίου, ο κ. Τζόκας αναφέρθηκε:

-Στην αντιπλημμυρική θωράκιση της Δυτικής Αθήνας και ανέφερε ότι:

«Θωρακίζουμε τις περιοχές που αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα με τις πλημμύρες του 2014 – 2015, με συνολικά έργα 30 εκ. ευρώ που χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Αττικής.

Δημοπρατήθηκε ήδη συνολική μελέτη προϋπολογισμού 5 εκ. ευρώ (παρεμβάσεις στους ορεινούς όγκους και στον οικιστικό ιστό, για την εξεύρεση αποτελεσματικών λύσεων).

Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται το μεγάλης σημασίας έργο αντιπλημμυρικής προστασίας στην περιοχή της Ζωοδόχου Πηγής (στα σύνορα Ιλίου και Περιστερίου), όπου παρατηρήθηκε επανειλημμένα οξύτατο πρόβλημα, ενώ ήδη ξεκίνησε το μεγάλο έργο της κατασκευής του συλλεκτηρίου αγωγού ομβρίων επί της Λ. Αθηνών, προκειμένου να αποφευχθούν τα πλημμυρικά φαινόμενα που πλήττουν τις περιοχές του Χαϊδαρίου, του Περιστερίου και του Αιγάλεω».

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΚΙΛΟΥ ΟΡΟΥΣ

Για τους ελεύθερους χώρους είπε, ότι: «Πήραμε πρωτοβουλίες με τους δήμους της περιοχής, τους φορείς και τον ΑΣΔΑ, για την προστασία των ορεινών όγκων (Ποικίλο Όρος πάνω από το Περιστέρι) από καταπατητές και αγωνιζόμαστε για τη διατήρηση του δημόσιου και δασικού χαρακτήρα αυτών. Βοηθάμε στην πυροπροστασία και την ενίσχυση του πρασίνου, αφού η Δυτική Αθήνα διαθέτει χαμηλά ποσοστά πρασίνου».

ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΜΕΑ

Για τις κοινωνικές υποδομές τόνισε, ότι: «Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μας βρέθηκε το θέμα στήριξης των συμπολιτών μας που έχουν ειδικές ανάγκες. Πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με συλλόγους ΑΜΕΑ και υπήρξε ουσιαστική στήριξη του έργου τους. Πιο συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Αττικής επιχορηγεί τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ΑΜΕΑ «Η Ελπίδα»», το Χριστοδούλειο Ορφανοτροφείο, την «Παιδική Στέγη Περιστερίου» και το ίδρυμα «Θεοτόκος». Ταυτόχρονα, στηρίζουμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και φίλων ΑΜΕΑ «Γέφυρα Ζωής».

Τέλος στα αθλητικά ανέφερε την επισκευή του κλειστού γυμναστηρίου «Ανδρέας Παπανδρέου» στο Περιστέρι.

*

Επίσης ο κ. Τζόκας αναφέρθηκε στις αντιφασιστικές εκδηλώσεις που η Περιφέρεια πραγματοποιεί κάθε χρόνο στο «ΜΠΛΟΚ 15» (σύνορα Χαϊδαρίου – Περιστερίου) τιμώντας τους 200 κομμουνιστές που εκτελέστηκαν την Πρωτομαγιά του 1944, σε συνεργασία με τα σχολεία ή τους πολιτιστικούς συλλόγους της περιοχής. Και ενημέρωσε για τις εργασίες που γίνονται για τη συντήρηση του χώρου, με τη συνεργασία του Υπ. Εθνικής Άμυνας.

(Ολόκληρη την εισήγηση του κ. Σπ. Τζόκα παραθέτουμε στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα www.anagenissi.gr ).

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: «Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»!

pachneaΜε αφορμή δημοσιεύματα του ημερήσιου Τύπου που επιμένουν να βολιδοσκοπούν τα κόμματα για υποψήφιο Περιφερειάρχη Αττικής, τον κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο Δήμαρχος Περιστερίου έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η δικιά μου Περιφέρεια είναι το Περιστέρι!

Σέβομαι και τιμώ όλα τα κόμματα. Τα κόμματα είναι οι πυλώνες της Δημοκρατίας αλλά αν είναι να μπούνε στη διαδικασία της βολιδοσκόπησης υποψηφίων, ας στραφούν σε κομματικά τους μέλη.

Εγώ είμαι και θα παραμείνω και ανεξάρτητος και αυτοδιοικητικός»!

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: «ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΜΙΣΙ ΧΡΟΝΟ»

paxat218  Με αφορμή ερώτησης δημοσιογράφου προς τον Δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, «πώς σχολιάζει τα δημοσιεύματα που τον αναφέρουν ως υποψήφιο Περιφερειάρχη Αττικής», διευκρίνισε τα εξής:

 «Απορώ γιατί με ρωτάτε…

 Φαντάζεστε ότι ενδιαφέρει τον κόσμο, ποιος θα είναι Περιφερειάρχης μετά από ενάμισι χρόνο;

 Η κοινωνία έχει προβλήματα, πρέπει να είμαστε σοβαροί και εγώ πρέπει να είμαι αποκλειστικά αφοσιωμένος σε ό,τι έχει σχέση με την επίλυση των προβλημάτων της πόλης μου και των συμπολιτών μου»!

ΣΤΕΓΗ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΘΝΙΚΟΤΟΠΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ, ΣΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ π. SIEMENS

 

 Η οικονομική αιμορραγία, ο βασικός συντελεστής στην ανάπτυξη δράσης, για τέσσερις εθνικοτοπικούς συλλόγους του Περιστερίου είχε αίσιο τέλος!

 Η Αδελφότητα Κρητών, η Ένωση Ποντίων, ο Σύλλογος Μεσσηνίων Δ.Α. και ο Σύλλογος Ηπειρωτών, απαλλαγμένοι από τα βάρη των ενοικίων, των κοινόχρηστων δαπανών κ.λπ. μπορούν απρόσκοπτα πλέον να αναπτύσσουν και να αυξάνουν τις πολιτιστικές δραστηριότητές τους και τον αριθμό των μελών τους σε πολύ άνετους χώρους, λειτουργικούς και σε καλό σημείο πρόσβασης.

 Η Δημοτική Αρχή συνεπής στις υποσχέσεις, που κάθε χρόνο αντέτεινε στα παράπονα των εκπροσώπων των πιο πάνω Συλλόγων σε κάθε εκδήλωση, που ασφυκτιούσαν σε λίγα τετραγωνικά και ζητούσαν τη στήριξη του Δήμου, προχώρησε φέτος στην παραχώρηση εγκαταστάσεων σε τέσσερις ενεργούς Συλλόγου, από 170 τ.μ. (!) στον καθένα, στο κτήριο της π. Ζήμενς στη οδό Αρκαδίας 33.

 Το κτήριο που στεγάζει στο ισόγειο βρεφονηπιακό σταθμό, διαθέτει δύο ορόφους συνολικού εμβαδού 700 τ.μ.. Ο χώρος αυτός δόθηκε ισομερώς σε κάθε Σύλλογο και προσφέρεται επαρκώς για το σκοπό που του παραχωρήθηκε.

 Οι διοικήσεις και τα μέλη των Συλλόγων αισθάνονται μεγάλη ικανοποίηση, ενθουσιασμό έως και συγκίνηση, όπως εκφράστηκε στην πίττα της Αδελφότητας Κρητών, όπου η πρόεδρός της κ. Βίκη Λιλυμπάκη, με δάκρυα στα μάτια ευχαρίστησε το Δήμαρχο, έκοψε την πίττα και σείστηκε το ανακαινισμένο κτήριο από το δυνατό χειροκρότημα.

ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ «ΠΑΡΩΝ»

ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

 Ο αντ/ρχος Πολεοδομίας κ. Παναγιώτης Λύκος μας είπε, ότι: «Τιμήσαμε την υπόσχεσή μας, γιατί αυτοί οι τέσσερις Σύλλογοι δίνουν πάντα το «παρών» σε κάθε εκδήλωση του Δήμου, της Εκκλησίας, των άλλων φορέων και τις ομορφαίνουν με το δικό τους τόνο και το ιδιαίτερο πατριωτικό τους χρώμα. Έχουμε άμεση και αγαστή συνεργασία μαζί τους και θεωρώ, ότι οφείλαμε να τους απαλλάξουμε κυρίως από το οικονομικό άγχος.

 Ολοκληρώσαμε τις υποδομές και τη διαμόρφωση των χώρων του κτηρίου και τους παραδώσαμε ήδη τα κλειδιά, μαζί με τις ευχές μας για μια άνετη, αξιοπρεπή εγκατάσταση και ακόμη καλύτερη εθνικοτοπική δράση».

Μήκους 1.486 μέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 3.566.015 ευρώ.

ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΘΩΡΑΚΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

antiplim

 Ο αντιπεριφερειάρχης του Δυτικού Τομέα Αθηνών κ. Σπύρος Τζόκας, και οι δήμαρχοι Περιστερίου και Χαϊδαρίου κ.κ. Παχατουρίδης και Σελέκος, επισκέφτηκαν στις 6.2.2018 το εργοτάξιο του έργου «Κατασκευή συλλεκτήριου αγωγού ομβρίων επί της Λεωφ. Αθηνών» (φωτογραφία).

 Το έργο ξεκινάει από την οδό Πύλου του Δήμου Χαϊδαρίου και καταλήγει στην οδό Πατριάρχου Σεργίου του Δήμου Περιστερίου.

 Πρόκειται για το μεγαλύτερο αντιπλημμυρικό έργο στη Δυτική Αθήνα. Οι παρεμβάσεις που θα γίνουν θα θωρακίσουν αντιπλημμυρικά την ευρύτερη περιοχή του Περιστερίου και του Χαϊδαρίου, ενώ θα απαλλάξουν 40.000 πολίτες από την ανασφάλεια και τον κίνδυνο των πλημμυρικών φαινομένων.

 Η συγκεκριμένη Πράξη εντάσσεται στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας Αττικής για την προώθηση και εκτέλεση κρίσιμων έργων που συμβάλλουν στην αντιπλημμυρική προστασία αστικών περιοχών και αποτελούν πάγιο αίτημα των πολιτών της Αττικής.

 Ειδικότερα με τη συγκεκριμένη ένταξη το ποσοστό ενεργοποίησης του θεματικού στόχου 5 ανέρχεται στο 80% του εγκεκριμένου προϋπολογισμού, ενώ ο ρυθμός εκτέλεσης των αντιπλημμυρικών έργων είναι μακράν ο υψηλότερος μεταξύ όλων των επιχειρησιακών προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2014 – 2020, ξεπερνώντας το 60% του εγκεκριμένου προϋπολογισμού.

ΔΕΙΝΟΠΑΘΗΣΑΝ ΠΡΟ 3ΕΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΟΜΗΝΙΑ

 Το έργο αφορά την κατασκευή αγωγού ομβρίων υδάτων από την οδό Πύλου του Δήμου Χαϊδαρίου μέχρι την οδό Πατριάρχου Σεργίου του Περιστερίου, με μήκος 1.486 μέτρα και με συνολικό προϋπολογισμό 3.566.015,67 ευρώ.

 Ο αγωγός θα είναι πλάτους και ύψους περίπου 3 Χ 3 μέτρων και θα κατασκευάζεται σταδιακά σε τμήματα της Λεωφ. Αθηνών (δύο λωρίδες) για να διευκολύνεται η κυκλοφορία. Είναι ένα έργο που το ζητούσαν απεγνωσμένα από πλευράς Περιστερίου οι κάτοικοι των οδών Π. Καβάλας, Κονδύλη, Κάδμου, Ανθούσης, Αγαθοκλέους, Μαντώς Μαυρογένους και των παράδρομων που δεινοπάθησαν προ 3ετίας, όπου μετά από θεομηνία, κατέβηκαν τα νερά από το βουνό, πλημμύρισε όλη η περιοχή και ευτυχώς δεν θρηνήσαμε θύματα.

 Δικαιούχος είναι η Περιφέρεια Αττικής και η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

«ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ…»

 Μετά την πιο πάνω επίσκεψή του ο αντιπεριφερειάρχης κ. Τζόκας δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που ξεκίνησε αυτό το μεγάλο έργο που θα συμβάλλει σημαντικά στην αντιπλημμυρική θωράκιση Περιστερίου – Χαϊδαρίου, σε μια περιοχή όπου με τα φαινόμενα του 2015 κόντεψε να θρηνήσει ανθρώπινα θύματα.

Θεωρώ δεδομένη την κατανόηση των κατοίκων, των επιχειρηματιών κ.λπ. που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, αλλά και των οδηγών που χρησιμοποιούν τη Λεωφόρο Αθηνών, για τα όποια κυκλοφοριακά προβλήματα προκύψουν στην εξέλιξη του μεγάλου και τόσο αναγκαίου αυτού έργου».

ΚΟΝΔΥΛΙ 3,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  Πολλές οι αντιρρήσεις στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής για την χορήγηση κονδυλίου για την ασφαλτόστρωση των δρόμων του Περιστερίου, lykosαλλά αμείλικτα και τα επιχειρήματα του αντ/ρχου Οικιστικής Ανάπτυξης κ. Παναγιώτη Λύκου που παραβρέθηκε και έκανε παρέμβαση (φωτογραφία). Είπε μεταξύ άλλων:

 «Οι δρόμοι του Περιστερίου είναι σε απερίγραπτη κατάσταση- παγίδες στην κυριολεξία για οδηγούς και πεζούς.

 Το κράτος μάς είπε: οι επισκευές όλων των δρόμων είναι στην αρμοδιότητά σας, εκτός από τις εθνικές οδούς! Αλλά αντίστοιχα κονδύλια δεν δίνει.

 Από την ΣΑΤΑ, που είναι ανταποδοτικά κονδύλια, μας έκοψαν το 80% και παίρνουμε μόνο 1.280.000 ευρώ! Τι να πρωτοκάνεις με τόσα λίγα χρήματα όταν το Περιστέρι είναι σε κομβικό σημείο δυο εθνικών οδών και είναι ο μεγαλύτερος Δήμος σε έκταση και πληθυσμιακά στη Δυτική Αθήνα, με 2.500 δρόμους και παράδρομους: Ασφαλτοστρώσεις; Αποκατάσταση ασφαλτικών φθορών; Αποκαταστάσεις τομών των οργανισμών κοινής ωφελείας; Πεζοδρόμια; Υδραυλικά έργα;

 Έχουμε προϋπολογίσει έργα 10.500.000 ευρώ και από τη ΣΑΤΑ μάς δίνουν μόνο 1.280.000 ευρώ. Αν είναι δυνατόν! Έχουμε εναποθέσει τις ελπίδες μας στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Αν και εσείς δεν δείξετε κατανόηση και δεν μας στηρίξετε, η άθλια κατάσταση των δρόμων θα είναι μη αναστρέψιμη, οι κίνδυνοι δυστυχημάτων σίγουρα θα πολλαπλασιασθούν και ίσως θρηνήσουμε ζωές».

 Τελικά μετά μιας ώρας συζήτηση, το Περιφερειακό Συμβούλιο ενέκρινε ποσό 3.500.000 ευρώ για έργα οδοποιίας στο Περιστέρι, τα οποία όπως μας είπε ο κ. Λύκος θα διατεθούν εξ ολοκλήρου για ασφαλτοστρώσεις, ώστε ο Δήμος μας να γίνει υπόδειγμα οδικής αισθητικής και ασφάλειας.

(Σχετικούς πίνακες των οδών που θα πέσουν ασφαλτοτάπητες δημοσιεύσαμε στο προηγούμενο φύλλο μας)

 Και πρόσθεσε ο κ. Λύκος: «Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά και εκ μέρους των Περιστεριωτών, τόσο τα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου, όσο και τον αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα κ. Σπύρο Τζόκα ιδιαίτερα, για την καθοριστική του συμβολή και συμπαράσταση στην έγκριση του κονδυλίου των 3,5 εκατ. ευρώ. Αυτό το ποσό μάς δίνει τη δυνατότητα να φανούμε συνεπείς σε ό,τι αφορά τις υποσχέσεις μας για την βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ασφάλειας των συμπολιτών μας».

Δ.Λ.

Αυξάνεται η ακίνητη περιουσία του Δήμου κατά 4.323 τ.μ. που αγοράζει η Δημοτική Αρχή, αντί του ποσού 1.068.739 ευρώ και θα διαμορφώσει τέσσερις ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ σε βρεφονηπιακό σταθμό, παιδική χαρά και αθλητικές εγκαταστάσεις- πράσινο. Καλύπτουν απόλυτα αναγκαίες χρήσεις στον κοινωνικό ιστό

 Με ένα βρεφονηπιακό σταθμό, μια παιδική χαρά και δύο κοινόχρηστους χώρους ήπιων αθλητικών εγκαταστάσεων & πράσινου, εξοπλίζει τον κοινωνικό ιστό η Δημοτική Αρχή, σε γειτονιές όπου υπάρχει σοβαρή έλλειψη τέτοιων χρήσεων, με τη αγορά ελεύθερων χώρων, από ίδιους πόρους του αποθεματικού της, που ανέρχονται στις 1.068.739 ευρώ.

 Το συνολικό εμβαδόν της αυξανόμενης περιουσίας του Δήμου είναι 4.323,11 τ.μ. και αφορά τέσσερις χώρους σε αντίστοιχα περιφερειακά οικοδομικά τετράγωνα, για χρήσεις απόλυτα αναγκαίες.

 Συγκεκριμένα, και μετά από αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, στις οποίες ψήφισαν υπέρ 25 παρόντες δημοτικοί σύμβουλοι και λευκό ο κ. Βασ. Μουκουβίνας, ξεκίνησε η διαδικασία αγοράς των πιο κάτω ακινήτων:

*

 Στο Οικοδομικό Τετράγωνο 882 μεταξύ των οδών Ελπίδος- Μεσσηνίας- Ειρήνης- Νίκης, στο Λόφο Αξ/κών, εμβαδού 837 τ.μ., όπου θα δημιουργηθεί Βρεφονηπιακός Σταθμός.

 Στο εισηγητικό αναφέρεται, ότι στην ευρύτερη περιοχή του Λόφου Αξ/κών δεν υπάρχουν χαρακτηρισμένοι χώροι για βρεφονηπιακούς σταθμούς και οι κάτοικοι της περιοχής για να καλύψουν τις ανάγκες φιλοξενίας των παιδιών τους απευθύνονται σε αντίστοιχους σταθμούς άλλων δημοτικών κοινοτήτων, δεδομένου, ότι σε ακτίνα 300 μέτρων λειτουργούν 4 νηπιαγωγεία, 6 δημοτικά σχολεία και ένα γυμνάσιο.

 Η αγοραία αξία του ακινήτου σύμφωνα με τους ορκωτούς εκτιμητές υπολογίσθηκε στα 267.840 ευρώ (δηλαδή 320 ευρώ το τ.μ.) και τελικά ο Δήμος αγοράζει το ακίνητο αντί 185.770,20 ευρώ ( 221,95 ευρώ το τ.μ.).

 *

 Στο Ο.Τ. 893, μεταξύ των οδών Μαντινείας - Νίκης - Ελευθερίας - Σαγγαρίου, εμβαδού 660 τ.μ., θα διαμορφωθεί στο ανατολικό τμήμα Παιδική Χαρά.

 Με το ίδιο σκεπτικό αναφέρεται ότι στην ευρύτερη περιοχή του Λόφου Αξ/κών δεν υπάρχουν χαρακτηρισμένοι χώροι για παιδικές χαρές και για τους κατοίκους εγκυμονεί επικινδυνότητα, αφού οι γονείς για να πάνε τα παιδιά τους σε άλλες παιδικές χαρές χρειάζεται να διασχίσουν κεντρικές οδικές αρτηρίες (Τζών Κέννεντυ κ.ά.)

 Η αγοραία αξία του ακινήτου, σύμφωνα με τους ορκωτούς εκτιμητές, υπολογίσθηκε στα 224.400 ευρώ (δηλαδή 340 ευρώ το τ.μ.) και τελικά ο Δήμος αγοράζει το ακίνητο αντί 143.726,10 ευρώ ( 217,77 ευρώ το τ.μ.).

*

 Στο Ο.Τ. 1533α μεταξύ των οδών Καρυάτιδος- Αμφιτρίτης- Αναγνωστοπούλου- Ασκληπιού, εμβαδού 1.201,31 τ.μ., θα διαμορφωθεί χώρος Ήπιων Αθλητικών Εγκαταστάσεων – πράσινο. Παρόμοιοι κοινωφελείς κοινόχρηστοι χώροι είναι ελάχιστοι σε ακτίνα 300 μέτρων και οι πολίτες και τα παιδιά διανύουν μεγάλες αποστάσεις για να αθληθούν δωρεάν σε ανοικτούς χώρους αθλητισμού.

 Η αγοραία αξία του ακινήτου σύμφωνα με τους ορκωτούς εκτιμητές υπολογίσθηκε στα 474.700 ευρώ (δηλαδή 395,15 ευρώ το τ.μ.) και τελικά ο Δήμος αγοράζει το ακίνητο αντί 314.234,20 ευρώ (261,58 ευρώ το τ.μ.).

 Το Ο.Τ. 1533α διαθέτει πράσινο, μικρά και μεγάλα δένδρα, παγκάκια, φωτισμό, δύο μπασκέτες και οι περίοικοι περνούσαν στις περιορισμένες δυνατότητες ευχάριστα την ώρα τους. Η τελική διαμόρφωση θα εξωραΐσει θεαματικά το χώρο.

 Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μέσος όρος επιφάνειας πρασίνου στη Ευρωπαϊκές πόλεις αντιστοιχεί σε 20 τ.μ. ανά κάτοικο, στην Ελλάδα οι αντίστοιχοι μέσοι όροι δεν αγγίζουν ούτε τα 5 τ.μ. να κάτοικο, ενώ ο αρμόδιος Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος ορίζει ελάχιστο μέγεθος στα 9 τ.μ. ανά κάτοικο. Συνεπώς η διαμόρφωση του Ο.Τ. 1533α είναι σημαντική για το Περιστέρι που σύμφωνα με την απογραφή του 2011 έχει 139.981 κατοίκους -πλασματική εικόνα- όμως στην πραγματικότητα οι κάτοικοι είναι ασύγκριτα πολλοί περισσότεροι.

*

 Στο Ο.Τ.1592, μεταξύ των οδών Καρυάτιδος - Αμφιτρίτης- Αναγνωστοπούλου- Αγ. Βασιλείου, εμβαδού 1.624,80 τ.μ. που γειτνιάζει με το Ο.Τ. 1533α , για τους ίδιους λόγους που προαναφέραμε, θα διαμορφωθεί σαν χώρος Ήπιων Αθλητικών Εγκαταστάσεων – πράσινο και οι χρήσεις θα μελετηθούν από κοινού.

 Ένας επί πλέον λόγος για την αναγκαιότητα διαμόρφωσης των χώρων είναι και η ύπαρξη κοντά του δημοτικού κοιμητηρίου, αλλά και το γεγονός, ότι οι οδοί Αναγνωστοπούλου, Καρυάτιδος και Αγ. Βασιλείου δέχονται μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, που σημαίνει περιβαλλοντική όχληση και ρύπανση.

 Η αγοραία αξία του ακινήτου σύμφωνα με τους ορκωτούς εκτιμητές υπολογίσθηκε στα 634.070 ευρώ (δηλαδή 390,24 ευρώ το τ.μ.) και τελικά ο Δήμος αγοράζει το ακίνητο αντί 425.009,20 ευρώ (261,58 ευρώ το τ.μ.).

ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ

4,3 ΣΤΡΕΜΜΑΤΩΝ

 Όπως μας είπε ο αντ/ρχος Πολεοδομίας κ. Παναγιώτης Λύκος:

«Παρά το γεγονός, ότι διανύουμε περίοδο κρίσης, ο Δήμος μας, χάρη στην συνετή οικονομική πολιτική, έχει την οικονομική δύναμη που του επιτρέπει να αξιοποιήσει σημαντικά κονδύλια για την αγορά ακινήτων, για να κάνει διάφορα έργα και να ασκήσει κοινωνική πολιτική.

Οι αποφάσεις για τη συγκεκριμένη αγορά χώρων είναι πολύ σημαντικές, όχι μόνο γιατί αυξάνεται η ακίνητη περιουσία του Δήμου κατά 4,3 στρέμματα, αλλά γιατί αυτά θα αξιοποιηθούν προς όφελος των δημοτών, μέσα στον αστικό ιστό της πόλης, στις γειτονιές.

Είναι χώροι που παρέμεναν δεσμευμένοι από το Δήμο 25 χρόνια και κατορθώσαμε μετά από επίμονες διαπραγματεύσεις να τους αποκτήσουμε.

Ο βρεφονηπιακός σταθμός, η παιδική χαρά και οι δύο χώροι άθλησης και πράσινου θα διαμορφωθούν σύμφωνα με τον προορισμό που καθορίζουν τα σχετικά ΦΕΚ και είναι σε θέσεις όπου η χωροταξική έλλειψή τους ήταν καταφανής.

Θα προσθέσω, ότι η προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής να αποκτήσει και άλλους ελεύθερους χώρους για κοινόχρηστη αξιοποίηση, συνεχίζεται»…

Δ.Λ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ «MALL»

 

Ο Σύλλογος Τριτέκνων Περιστερίου και Δυτικού Τομέα Αθηνών μαζί με τις συλλογικότητες της περιοχής, τα δημοτικά συμβούλια, τους πολίτες και τους επαγγελματίες, είναι ενάντια στην κατασκευή ενός νέου “ mall ” στην Ακαδημία Πλάτωνος .

- Όσοι σχεδίασαν (ενώ πριν λίγα χρόνια υποστήριζαν τα ακριβώς αντίθετα) να υλοποιηθεί αυτό το «έργο» είναι υπόλογοι στους κατοίκους της περιοχής μας.

- Επιχειρούν να υλοποιήσουν το “θάνατο του εμποράκου” αλλά και την καταστροφή της πνευματικής κληρονομιάς του τόπου μας.

- Οι “χάντρες και τα καθρεφτάκια” που τάζουν σαν αντάλλαγμα δεν μας δελεάζουν.

- Τα σχέδια τους θα τα ματαιώσουμε!!

Καλούμε την κυβέρνηση να πάρει πίσω τις αποφάσεις της για την κατασκευή “mall”!

Καλούμε τις Δημοτικές και Περιφερειακές αρχές να σταθούν αταλάντευτα και μέχρι τέλους στο πλευρό των πολιτών της περιοχής.

Η περιοχή μας έχει ανάγκη από δουλειές για τους χιλιάδες ανέργους, παιδεία για τα παιδιά μας και υγεία για όλους, κοινωνικές υποδομές για να μην πνιγόμαστε στις πλημμύρες, για καθαρό περιβάλλον, για προστασία των σπιτιών και των καταστημάτων μας από τους πλειστηριασμούς!

Για αυτά αγωνιζόμαστε!

Θα είμαστε παρόντες στις κινητοποιήσεις των φορέων για την υπεράσπιση της ζωής μας!

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΝΘΕΡΜΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Ο Δήμαρχος Περιστερίου και Πρόεδρος του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας (ΑΣΔΑ) Ανδρέας Παχατουρίδης πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας με τον καθηγητή, πρόεδρο της Επιτροπής Εκπαίδευσης και Ερευνών και αναπληρ. πρύτανη του ΤΕΙ Αθήνας κ. Παναγιώτη Καλδή.

Μετά το τέλος της συνάντησης, ο κ. Παχατουρίδης δήλωσε: «Η επικείμενη δημιουργία του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής, η οποία πραγματοποιείται με την απορρόφηση δυο καταξιωμένων τεχνολογικών ΑΕΙ, του ΤΕΙ Αθήνας και του ΤΕΙ Πειραιά, αναβαθμίζει τις παρεχόμενες ακαδημαϊκές σπουδές στη Δυτική Αττική και προσφέρει ουσιαστικές νέες δυνατότητες δημιουργίας μεταπτυχιακών και ερευνητικών προγραμμάτων που ξεπερνούν τα όποια τοπικά όρια.

Η πρωτοβουλία της δημιουργίας του νέου Πανεπιστήμιου αναμένεται να συμβάλει άμεσα στην ανάπτυξη της Δυτικής Αττικής, όσο και του λεκανοπεδίου Αττικής, ως σύγχρονου ακαδημαϊκού πόλου υπερεθνικών διαστάσεων, να ενδυναμώσει τη βιώσιμη επιχειρηματικότητα, έρευνα και καινοτομία και να προσφέρει εκατοντάδες θέσεις εργασίας, ιδίως σε νέους επιστήμονες.

Υποστηρίζουμε ένθερμα τη δημιουργία του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής και αναμένεται ηθικά και υλικά να συμβάλουμε στην αποτελεσματική λειτουργία του».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ