• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

mitsotakisΣτην τελευταία προσυνεδριακή ημερίδα του Κόμματος

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

  Την τελευταία προσυνεδριακή ημερίδα του πριν το 11ο τακτικό συνέδριό του, πραγματοποίησε στο Περιστέρι το Κόμμα της Νέας Δημοκρατίας με ομιλητή τον πρόεδρό του κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, στις 10.12.2017.

 Θέμα ήταν το «περιβάλλον και η πολιτική προστασία», όπου ο κ. Μητσοτάκης καταλόγισε πολιτικές ευθύνες στην κυβέρνηση για τις φονικές πλημμύρες στη Μάνδρα, λόγω της μη έγκαιρης κατασκευής αντιπλημμυρικών έργων κ.λπ.

 Αναγνώρισε εξ άλλου και διαχρονικές ευθύνες για τις αιτίες των καταστροφών, που συμβαίνουν και σε άλλα σημεία της χώρας, λόγω της οικοδόμησης μέσα στα ρέματα, της αποψίλωσης των βουνών και την μη απόδοση της σημασίας που πρέπει στην πολιτική προστασία. Χαρακτήρισε δε την κλιματική αλλαγή σαν μακροπρόθεσμο κίνδυνο για τη χώρα μας.

 Με την ευκαιρία αναφέρθηκε στα μέτρα που θα λάβει η Νέα Δημοκρατία, που θα είναι η επόμενη κυβέρνηση, όπως οι γενναίες φορολογικές απαλλαγές, η μέριμνα για την ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων και η εκπόνηση νέου σχεδίου συνεργασίας της Δασικής και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των πυρκαγιών, θεομηνιών κ.λπ.

 Είπε επίσης ότι η Νέα Δημοκρατία θα αντιμετωπίσει και θα δώσει καίριες λύσεις στα φλέγοντα προβλήματα και εξήγγειλε την ανανέωση μεταξύ των στελεχών της Νέας Δημοκρατίας και την σφυρηλάτηση της ενότητας στους κόλπους της

 *Για μείωση φόρων, καλύτερη λειτουργία του δημόσιου τομέα προς όφελος των πολιτών και στήριξη των επιχειρήσεων, έκανε λόγο και ο σύμβουλος επικοινωνίας του προέδρου της Ν.Δ. κ. Μακάριος Λαζαρίδης, στη σύντομη ομιλία του.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ Δ.Α.

 Επίσης πολιτική συγκέντρωση διοργάνωσε, στις 8.11.2017 η Β5 Νομαρχιακή Επιτροπή της ΟΝΝΕΔ Δυτικής Αθήνας στο ΚΥΒΕ. Τίτλος ήταν «Η Ευρωπαϊκή πρακτική και η Ελληνική πραγματικότητα».

 Ομιλητές ήταν ο βουλευτής και τομεάρχης Δημόσιας Διοίκησης κ. Μάκης Βορίδης , ο διεθνολόγος κ. Κων. Φίλης, ο πρόεδρος της Ν.Ε. ΟΝΝΕΔ κ. Σπύρος Ζησιμόπουλος κ.ά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΛΗΜΜΥΡΟΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΝΔΡΑΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

 Από τους πρώτους συμπαραστάτες στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας ήταν ο Δήμος Περιστερίου, στη διάθεση των κατοίκων και της Δημοτικής της Αρχής της οποίας έθεσε προσωπικό, μηχανήματα, ρουχισμό, τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και ακόμη σχολικά είδη για τους μαθητές των σχολείων.

 Ο δήμαρχος Περιστερίου συναντήθηκε με την δήμαρχο Μάνδρας κα Ιωάννα Κριεκούκη και άλλους εκπροσώπους της δημοτικής αρχής Μάνδρας στους οποίους εξεδήλωσε τη διάθεσή του να τους εφοδιάσει με οτιδήποτε άλλο έχουν ανάγκη. Επίσης συνομίλησε με τους παθόντες από τη θεομηνία κατοίκους, τους οποίους διαβεβαίωσε για την ηθική και υλική συμπαράστασή του.

 Τον δήμαρχο Περιστερίου συνόδευαν οι αντ/ρχοι κ.κ. Παν. Λύκος, Αναστ. Θεοδωράκος και ο ανεξάρτητος δημοτ. σύμβουλος κ. Αλεξ. Πλέστης, που διακρίνονται στις φωτογραφίες μας να παραδίδουν είδη πρώτης ανάγκης στους αρμόδιους του Δήμου Μάνδρας.

 Ο Δήμος Περιστερίου επανέλαβε και δεύτερη και τρίτη φορά την αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της Μάνδρας, από τους οποίους εισέπραξε ευχαριστίες.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017

ΔΙΑΛΕΞΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: « ΤΟ ΣΤΡΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΖΩΗ & Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ» ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο Ι.Ν. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ

 

 Μια θαυμάσια διάλεξη συνδιοργάνωσαν ο Μητροπολιτικός ι.ν. Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Περιστερίου και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Η επιστήμη του στρες και η προαγωγή της υγείας» της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, το απόγευμα της 2.12.2017, μέσα στο Ναό με θέμα: «Το στρες στη σύγχρονη ζωή & ο ρόλος της Εκκλησίας».

 Στο πυκνό ακροατήριο, μίλησαν με τη βοήθεια προβολής διαφανειών οι κ.κ.

 -Αρτέμιος Αρτεμιάδης- ιατρός νευρολόγος διδάκτωρ του Προγράμματος Σπουδών με θέμα: «Εισαγωγή στη φυσιολογία του στρες», ο οποίος ανέλυσε το φαινόμενο σαν κοινωνική μάστιγα, τις διαφορές και τη σχέση του με το άγχος κ.λπ.

 -Αθαν. Παπακωνσταντίνου- αστυνομικός διευθυντής Δ.Α. (φωτογραφία), που αναφέρθηκε στο θέμα: «Το στρες των ζευγαριών», ο οποίος ανέλυσε τις αιτίες του στρες που ταλανίζει τα ζευγάρια και τα οδηγεί σε διάσταση, όπως: Η γέννηση και το μεγάλωμα των παιδιών, τα δυσβάστακτα οικονομικά βάρη, η απώλεια εργασίας του ενός από τους δύο, το εργασιακό στρες, μια αρρώστια, η απιστία, ένας γονιός που έχει ανάγκη από περίθαλψη ή φροντίδα κ.ά.

 -Χριστίνα Δαρβίρη- καθηγήτρια πρόληψης και προαγωγής υγείας που μίλησε για το κεντρικό θέμα: «Το στρες στη σύγχρονη ζωή & ο ρόλος της Εκκλησίας», που αναφέρθηκε στα αίτια που η σύγχρονη ζωή προκαλεί το στρες και τον καταλυτικό ρόλο της Εκκλησίας για την αντιμετώπισή του.

 -Πανοσ. αρχιμανδρίτης π. Γεράσιμος Καραμολέγκος, ιεροκήρυξ, γραμματέας της Ι. Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, οποίος ανέλυσε με το θέμα: «Διαχείριση του στρες και οι επιπτώσεις στην πνευματικότητα», την επιρροή του στρες στην συμπεριφορά του ανθρώπου και έδωσε συμβουλές για την αντιμετώπιση αυτών των επιπτώσεων στην ψυχική υγεία του ανθρώπου και την πνευματικότητα που πρέπει να τον διακατέχει στην οικογενειακή ζωή, στην εργασία, στην κοινωνία κ.λπ.

 Μεταξύ των προσκεκλημένων (φωτογραφία) παραβρέθηκαν και οι Μητροπολίτες: Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, Ηλιουπόλεως κ.κ. Θεόδωρος και Πτολεμαΐδος κ.κ. Εμμανουήλ, ο ιερατ. προϊστάμενος του Ναού π. Στυλιανός Ταξάκης, πολλοί Ιερείς, εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής και τοπικών φορέων και πολύς κόσμος.

 Δ.Λ.

 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΦΙΛΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, Ο 4ος ΛΑΪΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

 «Η άσκηση σημαίνει υγεία, ευεξία, αγωνιστική δύναμη, όμορφη διάθεση και θετική ενέργεια. Ο μαζικός αθλητισμός είναι το αντίδοτο στην καθιστική ζωή και στο στρες που συσσωρεύουν οι σημερινές έντονα πιεστικές για όλους μας συνθήκες», έλεγε στο μήνυμά του ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, γι΄αυτό και στον 4ο Λαϊκό Αγώνα Δρόμου που διοργάνωσε ο Δήμος ευαισθητοποιήθηκαν και ανταποκρίθηκαν χιλιάδες πολίτες. Η συμμετοχή ξεπέρασε κάθε προηγούμενη. Ήταν μια κορυφαία εκδήλωση φιλειρηνικής αγωνιστικής πρωτοβουλίας και πολιτισμού.

 Για τους ενήλικες η διαδρομή ήταν 10,2 χιλιόμετρα και 1.000 μέτρα για τα παιδιά. Στη διαδρομή υπήρχαν σταθμοί εφοδιασμού με νερό, τμήμα του ΕΕΣ Περιστερίου και των Προσκόπων σε ετοιμότητα για πρώτες βοήθειες και η διεξαγωγή έλαβε χώρα στις 5.11.2017.

 Την Οργανωτική Επιτροπή συγκρότησαν οι κ.κ. Δημ. Χιώτης (πρόεδρος) Κων. Σάμιος (αντ/δρος), Στεφ. Ματάκης (τεχνικός υπεύθυνος) και μέλη Γεωρ. Αυγουστίδης, Χρ. Καλομοίρης, Κων. Μοσχούτας, Νικ. Παπουτσάκης και Παναγ. Φωτίου. Επίτιμος Επιτροπή ήταν οι κ.κ. Ανδρέας Παχατουρίδης (δήμαρχος), Ξένη Κορόγιαννη (πρόεδρος ΟΠΑΑΠ), Στεφ. Πετράκης (μεσογειονίκης στίβου), Κων. Σαμπατακάκης (επ. πρόεδρος ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δ.Α ) και Χριστίνα Ματάκη (πρόεδρος ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δ.Α.).

 Οι δρομείς είχαν την ευκαιρία, με τη βοήθεια και του καιρού, να βιώσουν μια σπουδαία αθλητική άμιλλα που την ενθάρρυνε και την επισφράγιζε το θερμό χειροκρότημα των πολιτών, που συναντούσαν στη διαδρομή.

 Μετά την ολοκλήρωση του Λαϊκού Αγώνα μοιράστηκαν αναψυκτικά και αναμνηστικά δώρα και βραβεύτηκαν από τους αντ/ρχους κ.κ. Μ. Τσιώτα Μάρκου, Παν. Λύκο, Αναστ. Θεοδωράκο, τους δημοτ. συμβούλους κ.κ. Ξένη Κορόγιαννη, Αλεξ. Πλέστη, Αθαν. Δημητρίου κ.ά., τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής και τον υποδ/τή της Τροχαίας Περιστερίου κ. Ιωάν. Περήφανο, πρόσωπα για τη προσφορά τους στον αθλητισμό και οι δρομείς που πρώτευσαν κατά κατηγορίες, μερικοί από τους οποίους διακρίνονται στις φωτογραφίες μας.

 Μεταξύ άλλων ήταν ο κ. Κων. Σαμπατακάκης (επιτ. πρόεδρος ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δ.Α), Κων. Σάμιος (πρόεδρος του Α.Σ. «Απόλλων» Δ.Α., που κάλυψε την υποδοχή των δρομέων με ασύλληπτη ευφράδεια και έξυπνες ατάκες), ο κ. Χρήστος Κοτούλιας (παραολυμπιονίκης στίβου), Στέργιος Σούμης (διαχρονικός εθελοντής αθλητισμού). Από τα Γυμνάσια οι Κων. Κόπελας, Κων. Καραγιάννης, Άγγελος Βασιλείου- Μαριάννα Ντούμη, Μαριάννα Παυλάκου και Αφροδίτη Κιτσοπούλου). Από τα Δημοτικά Σχολεία οι Αριστ. Αγγέλης, Κων. Λύτρας, Δημ. Παπαγρηγοράκης και Βερονίκη Μπουγά, Γεωργία Βέρρα και Αντωνία Τσάπαλη, Από τα Δημοτικά Σχολεία μικρών τάξεων οι Γιώργος Νικητός, Νικ. Ροϊδάκης, Παν. Καραγιάννης και Ισαβέλλα Τσεκούρα, Μαρίλια Γεροντάκη και Ελευθερία Πολυκρέτη.

*

 Το πιο αξιοσημείωτο της διοργάνωσης ήταν ότι στα 10, 2 χιλιόμετρα έτρεξαν και τερμάτισαν ακμαίοι δύο βετεράνοι των δρόμων αντοχής: ο Σπύρος Πρασσάς και ο Μάρκος Βιδάλης, 78 ετών και 79 ετών αντίστοιχα.

 Στην τελευταία φωτογραφία μας διακρίνονται πλαισιωμένοι -από αριστερά- από τους κ.κ. Π. Λύκο, Β. Λώλο, Π. Λουκόπουλο, Γ. Βανικιώτη, Στ. Πετράκη και Α. Καλλιάφα.

 Δ.Λ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017

Μετά από πρόταση της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου:

ΟΜΟΦΩΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ

 

 Την απαξίωση του Κέντρου Υγείας Περιστερίου και την επικείμενη απόλυση δύο γιατρών, που με αυτοθυσία έχουν συμβάλλει στην συνέχιση της λειτουργίας του από το 2011, έθεσε ο επικεφαλής της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου και γεν. γραμματέας της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΓΝΕ) κ. Παναγ. Παπανικολάου, στο δημοτικό συμβούλιο της 31.10.2017.

 Ο κ. Παπανικολάου είπε, ότι στο Κέντρο Υγείας Περιστερίου που είναι από τα ελάχιστα του ΕΣΥ αστικού τύπου, δυο γιατροί με λίγους νοσηλευτές το κράτησαν ζωντανό, παρά το γεγονός ότι πέρασαν εποχές που πρόσφεραν υπηρεσίες απλήρωτοι, με έλλειψη υγειονομικού υλικού κ.λπ. Και τώρα έρχεται η πολιτεία και τους δίνει μια… κλωτσιά, αφού από τις αρχές του 2018 δεν προτίθεται να ανανεώσει τις συμβάσεις τους.

 Πρότεινε να παρθεί μια απόφαση - ψήφισμα προς την ηγεσία του Υπ. Υγείας, με αίτημα οι γιατροί αυτοί να έχουν σταθερή δουλειά και να προσφέρουν απρόσκοπτα τις υπηρεσίες τους στους πολίτες. Μάλιστα, όπως είπε, το Κέντρο Υγείας είναι απέναντι από την Β΄ ΔΥΟ, που έχει μεγάλη επισκεψιμότητα και με την ευκαιρία εξυπηρετούνται οι πολίτες και από το Κέντρο.

ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΣΜΟΥ

ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ

 Απολύτως σωστή χαρακτήρισε την πρόταση του κ. Παπανικολάου ο δημοτ. σύμβουλος Εντεταλμένος σε θέματα Υγείας κ. Γεωρ. Μπεκιάρης, που τόνισε την γενική απαξίωση της παρεχόμενης δημόσιας υγείας, η οποία συνεχώς φθίνει και στο Περιστέρι.

 Χαρακτηριστικά είπε, ότι όταν διηύθυνε το ΙΚΑ Περιστερίου υπήρχαν 182 γιατροί όλων των ειδικοτήτων και εξυπηρετούσε πάνω από 1.500 πολίτης ημερησίως. Σήμερα οι γιατροί είναι 56 και από αυτούς οι 12 είναι… οδοντίατροι!

 Το Κέντρο Υγείας Περιστερίου ήταν και πρέπει να είναι στολίδι για την πόλη, όπως είπε. Μάλιστα παλαιότερα από το Υπ. Υγείας είχαν εκφράσει το θαυμασμό τους για την προσφορά του Κέντρου στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Σήμερα είναι στη φάση του μαρασμού με δυο γιατρούς να αντιμετωπίζουν το φάσμα της απόλυσης.

 Κατά πληροφορίες του σχεδιάζεται από το Υπ. Υγείας το Κέντρο Υγείας να λειτουργήσει σε δύο σκέλη: Σαν Τοπική Μονάδα Υγείας (ΤΟ.Μ.Υ.) με

το θεσμό των οικογενειακών γιατρών και σαν Μονάδα του ΠΕΔΥ σε 24ωρη βάση.

 Πρότεινε το ψήφισμα να είναι αυστηρό και ομόφωνο και επίσης να ενισχυθεί η τοπική λεωφορειακή γραμμή για την εξυπηρέτηση των πολιτών, καθώς απέναντι από το Κέντρο Υγείας είναι και η Β΄ ΔΟΥ.

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ

ΠΟΤΕ Η 24ΩΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

 Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης συμφώνησε με την πρόταση του κ. Παπανικολάου, καθώς γνωρίζει τις προσπάθειες των εργαζομένων και η συνέχιση της λειτουργίας του είναι απόλυτα αναγκαία. Τόνισε δε, ότι από όταν ξεκίνησε γιατί αυτός ήταν ο προορισμός του και παρά το γεγονός ότι έχει εξαγγελθεί διαχρονικά και επανειλημμένα η 24ωρη λειτουργία του Κέντρου, εντούτοις αυτό δεν έχει ακόμη υλοποιηθεί.

 Συνεπώς το ψήφισμα πρέπει να εγκριθεί ομόφωνα και ειδικά να αφορά τους ανθρώπους που με κατάθεση ψυχής και παρά τις ελλείψεις ανθρώπινου δυναμικού το κράτησαν σε λειτουργία με τρόπο υποδειγματικό.

ΟΜΟΦΩΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ

 Στο ομόφωνο ψήφισμα που εγκρίθηκε αναφέρεται, ότι:

«Το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου εκφράζει την ευγνωμοσύνη του προς τους γιατρούς και τους νοσηλευτές που με αυτοθυσία στηρίζουν τη λειτουργία του Κέντρου Υγείας Περιστερίου, από την έναρξή του το 2011 έως και σήμερα.

 Εκφράζει την απαίτηση προς τα αρμόδια όργανα της πολιτείας:

 -Να μην απολυθούν οι δύο γιατροί αλλά και οι νοσηλευτές που εργάζονται με σύμβαση του ΚΕΕΛΠΝΟ και στηρίζουν τη λειτουργία τού Κέντρου Υγείας Περιστερίου αδιάκοπα τα τελευταία 8 χρόνια.

 -Να στελεχωθεί το Κέντρο Υγείας με το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης και με τις κατάλληλες υποδομές, ώστε να ενισχυθεί η δημόσια πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας στην πόλη μας».

 Βασ. Αλεξανδροπούλου

kigias

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017

Ο ΦΟΝΙΚΟΣ ΤΥΦΩΝΑΣ ΠΟΥ ΕΠΝΙΞΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΟ 1961

 Με αφορμή τη φονική πλημμύρα που φέτος έπληξε την Μάνδρα, θα πάμε δεκαετίες πίσω να θυμηθούμε, τι είχε συμβεί Νοέμβρη μήνα στο Περιστέρι.

 Ήταν 6 Νοεμβρίου 1961. Ένας τρομερός τυφώνας κτύπησε την Αττική και η πρωτοφανής καταιγίδα σε ένταση και ποσότητα νερού που έπεφτε από την προηγούμενη νύχτα, ξεχείλισε τον Κηφισό ποταμό και πλημμύρισε το Περιστέρι, κυρίως το Μπουρνάζι και την περιοχή Τσαλαβούτα.

 Οι χείμαρροι του νερού που κατέβηκαν από την Πάρνηθα το βράδυ, βρήκαν τον κόσμο να κοιμάται αμέριμνος και ισοπέδωσαν τα πάντα στο πέρασμά τους.

 Κόκκινα λασπόνερα και τεράστια κύματα νερού, πέρασαν μέσα από τα στενά δρομάκια, διέλυσαν τα σπίτια και έπνιξαν τον κόσμο.

 Πάνω από 1.500 σπίτια στην Αθήνα έπαψαν να είναι κατοικήσιμα και φυσικά εκείνη την εποχή η πολιτική προστασία ήταν ανύπαρκτη.

 Ο τυφώνας που ήλθε από το Ιόνιο πέλαγος ήταν σφοδρότατος και σύμφωνα με την ΕΜΥ μέσα σε 8 ώρες έπεσαν 115 εκατοστά βροχής!

 Στο Περιστέρι και το Μπουρνάζι οι κάτοικοι έζησαν εφιαλτικές ώρες, αφού ξεθεμελιώθηκαν 320 σπίτια.

 Την επόμενη ημέρα 600 χωροφύλακες και 1.300 στρατιώτες έβγαλαν από τα διαλυμένα σπίτια, 44 νεκρούς και 300 τραυματίες -οι περισσότεροι στο Μπουρνάζι- ενώ 5.000 περίπου άνθρωποι έμειναν άστεγοι.

 Το γεγονός πέρασε στην αθανασία ο Μάρκος Βαμβακάρης που πρόβλεψε τη συμφορά με το τραγούδι του «Με τη φετινή πλημμύρα», όπου έλεγε «Στο Περιστέρι και Μοσχάτο γίναν όλα άνω - κάτω»…

 Αυτά 56 χρόνια πριν…

 Ε.Σ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017

vathiotisΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ» Ο ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ κ. ΓΕΩΡ. ΒΑΘΙΩΤΗΣ

 

 Την ανεξαρτητοποίησή του από την Παράταξη «Με την Κοινωνία Μπροστά» ανακοίνωσε στο δημοτικό συμβούλιο της 16.11.2016, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Γεωρ. Βαθιώτης (φωτογραφία), με επιστολή του προς τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.

 Ο κ. Βαθιώτης αναφέρει στην επιστολή του, μεταξύ άλλων, ότι: «Δεν μπορώ από τη μια μεριά να υπερασπίζομαι τη ηθική και την ανιδιοτέλεια μαζί με τους αλτρουιστές και ανιδιοτελείς εθελοντές καθηγητές και από τη άλλη να μετέχω σε μια παράταξη που σχολιάζεται έντονα ότι διενεργεί διαγωνισμούς φωτογραφίζοντας συγκεκριμένους προμηθευτές.

 Παραμένω δημοτικός σύμβουλος Περιστερίου, αλλά ανεξαρτητοποιούμαι από τη δημοτική παράταξη «Με την Κοινωνία Μπροστά» για λόγους ηθικής τάξης, αφού οι εξηγήσεις από την πλευρά της Διοίκησης για αυτό το σοβαρό θέμα δεν κάλυψαν μεγάλη μερίδα των συμπολιτών μας που περνούν δύσκολα σε μια οικονομική ασφυξία.

 Επειδή πίστευα ότι όσοι από τη Διοίκηση εμπλέκονται στο θέμα αυτό θα είχαν την πολιτική ευθιξία να παραιτηθούν, για το λόγο αυτό ζητώ, πρώτον, από τους εμπλεκόμενους την άμεση παραίτησή τους και όχι να ρίχνονται τα βάρη σε εργαζόμενους και δεύτερον, ανεξαρτητοποιούμαι γιατί δεν θέλω να επιμερίζομαι πολιτικές και διοικητικές ευθύνες που δεν μου αναλογούν.

 Συνεχίζω το κοινωνικό έργο και τα Κοινωνικά Φροντιστήρια που δημιούργησα εδώ και 7 χρόνια στο Περιστέρι με τους συναδέλφους καθηγητές και ζητώ την στήριξη όλων των υγιών δυνάμεων».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017

Δημοτική Παράταξη «Ενεργοί Πολίτες»

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΠΕΛΟΠΙΔΑ & ΚΟΡΑΗ

 

 Είναι γνωστή στους κατοίκους των παραμεθόριων συνοικιών του Περιστερίου η εγκατάλειψη και η απαξίωση της καθημερινής τους ζωής από τη διοίκηση του Δήμου, αλλά στην προκειμένη περίπτωση πρέπει να επέμβει άμεσα γιατί κινδυνεύουν παιδιά.

 Το πεζοδρόμιο -αν μπορεί να το πει κάποιος πεζοδρόμιο- σύγχρονης Eυρωπαϊκής πόλης, βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πελοπίδα & Κοραή στη Νέα Ζωή. Από το σημείο αυτό περνούν καθημερινά εκατοντάδες παιδιά και γονείς για τα δημοτικά σχολεία 14ο και 18ο, τα οποία απέχουν πενήντα μέτρα από το επικίνδυνο σημείο.

 Η φροντίδα της διοίκησης του Δήμου πρέπει να είναι για όλες τις συνοικίες η ίδια και όχι μόνο για τη βιτρίνα του Κέντρου. Τα παιδιά των παραμελημένων συνοικιών δεν είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού, έχουν δικαίωμα να περπατούν σε ασφαλή πεζοδρόμια και να μεγαλώνουν σε όμορφες γειτονιές. Κάτι το οποίο η κουρασμένη διοίκηση των τεσσάρων τετραετιών έχει παντελώς ξεχάσει.

 

(Γραφείο Τύπου Παράταξης

«Ενεργοί Πολίτες» 9.11.2017)

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

 

 Εργαστήριο Αφηγηματικής Τέχνης δημιουργεί ο Δήμος Περιστερίου,

με στόχο να έρθουν μικροί και μεγάλοι σε μια πρώτη επαφή με την τέχνη της αφήγησης, μέσα από την οποία θα ζωντανέψουν: μύθοι, λαϊκά παραμύθια, δημοτικά ποιήματα και λογοτεχνικά έργα.

 Το νέο Εργαστήριο θα λειτουργήσει υπό την καθοδήγηση της καταξιωμένης αφηγήτριας κας Μάγδας Κοσσίδας, μέλος της ομάδας «Fahrenheit 451», συνεργάτιδας του Μπρούνο ντε λα Σαλ, πρωτεργάτη της αναβίωσης της Αφηγηματικής Τέχνης σε ευρωπαϊκό επίπεδο και ιδρυτή του CLIO (Κέντρο Προφορικής Λογοτεχνίας της Γαλλίας).

 Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα πραγματοποιείται δύο φορές το μήνα, ημέρα Τετάρτη στην αίθουσα συνεδρίων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Περιστερίου (Σκρα 62 & Αδριανουπόλεως) και ώρες 18:00 – 20:00.

 Πληροφορίες - εγγραφές: Κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΔΕΠΑΔΠ), τηλέφωνα 210 5779914 – 210 5779049 και Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου, τηλέφωνα 210 5716057- 210 5715069.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΔΕΛΦΙΝΙΑ» ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Κ.Ο.Ε.

 

 Στις 10.2.2017 πραγματοποιήθηκε η πρώτη επίσημη ημερίδα της Τεχνικής κολύμβησης από την Κ.Ο.Ε., στο «Παπαστράτειο» Εθνικό Κολυμβητήριο Πειραιά, με τη συμμετοχή 155 αθλητών και αθλητριών από 19 σωματεία της Νοτίου Ελλάδας.

 Η συμμετοχή του Κ.Ο. «Δελφίνια» κρίθηκε ικανοποιητική, αν και βρίσκεται στην αρχή της φετινής αθλητικής σαιζόν και σε στάδιο προετοιμασίας.

 Η επιτυχία στην ημερίδα ήταν ένα πανελλήνιο ρεκόρ από τον αθλητή Ντέιβιντ Μεχιλάι στα 400μ BIFINS με χρόνο 3.51.20. Και αρκετούς αθλητές και αθλήτριές του να πετύχουν χρόνους κοντά στα όρια για συμμετοχή στην Εθνική, δείχνοντας έτσι την καλή συνεργασία και δουλειά που γίνεται από τους προπονητές του Ομίλου. Αξιοσημείωτη ήταν και η παρουσία των μικρών αθλητών της ακαδημίας στους πιο πάνω αγώνες.

 Η Διοίκηση απευθύνει συγχαρητήρια στους αθλητές και τις αθλήτριες, αλλά και στους γονείς τους, που στήριξαν τα παιδιά τους στην παρθενική τους συμμετοχή, παρόλο το άγχος και την αγωνία που τα διακατείχε σ’αυτήν την προσπάθεια.

 Εύχεται καλή συνέχεια στα Δελφίνια του Συλλόγου και περιμένει τα καλύτερα στη νέα Χρονιά 2018.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ