• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΟΜΟΦΩΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ MALL ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΒΕ

 Την ομόφωνη αντίδραση του Δημοτικού Συμβουλίου Περιστερίου προκάλεσε η ανακοίνωση από πλευράς του υπουργού Περιβάλλοντος Γεώργιου Σταθάκη, ότι το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής ενέκρινε την κατασκευή του Mall (της πολυεθνικής Artume- BlackRock) στο χώρο του πρώην εργοστασίου Μουζάκη (απέναντι από το ΚΥΒΕ στην πλευρά των Αθηνών) και μάλιστα με τη σύμφωνη γνώμη των δημάρχων Αθηναίων, Περιστερίου και Αιγάλεω!

Ο δήμαρχος κ. Παχατουρίδης διέψευσε κατηγορηματικά, ότι συναίνεσε, ή ότι είχε οποιαδήποτε συνάντηση και μάλιστα όπως τόνισε επί ένα μήνα προσπαθεί να έλθει σε επικοινωνία με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και τον Δ/ντή του ιδιαίτερου γραφείου του, για να τους εκφράσει τις αντιρρήσεις της Δημοτικής Αρχής και του Δημοτικού Συμβουλίου και τούτο δεν κατέστη δυνατό. Μετέφερε την ίδια θέση και του Δημάρχου Αιγάλεω.

Όπως τόνισε -και συμφώνησαν και όλες οι πτέρυγες του Δημοτικού Συμβουλίου- η δημιουργία του Mall θα σημάνει εξόντωση των μικρών επιχειρήσεων -που έχουν επιβιώσει από την εφαρμογή των μνημονίων-

του Περιστερίου και των γύρω δήμων, όπως συνέβη στο Μαρούσι και το Χαλάνδρι και ακόμη των περιοχών των Σεπολίων, του Κολωνού κ.λπ.

Στα σχέδια, ανέφερε, περιλαμβάνεται και η εμπορευματοποίηση ενός παγκόσμιας αξίας πολιτιστικού αγαθού, με την «εμπορική χρήση» του ονόματος της Ακαδημίας στον τίτλο του πολυκαταστήματος («Academy Gardens») και τη μετατροπή του αρχαιολογικού χώρου σε… αυλή του Mall.

Διατυπώθηκαν ποικίλες απόψεις από τους επικεφαλής των Δημοτικών Παρατάξεων, που έχουμε αναρτήσει και στην Ηλεκτρονική μας εφημερίδα και τελικά εγκρίθηκε ομόφωνα το πιο κάτω ψήφισμα ενάντια στην κατασκευή πολυκαταστήματος στην από τη λεωφ. Κηφισού μέχρι την Ακαδημία Πλάτωνος, που έχει ως εξής:

«Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Περιστερίου δηλώνει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την αντίθεσή του στην δρομολογούμενη κατασκευή και λειτουργία του πολυκαταστήματος (Academy Gardens) στην Ακαδημία Πλάτωνος.

Διαχρονικά με ψηφίσματα, αποφάσεις και υπογραφή στην προσφυγή προς το Συμβούλιο της Επικρατείας, έχουμε εκφράσει την αντίθεσή μας. Επικαιροποιώντας το τελευταίο ψήφισμα με αριθ. πρωτ. 25569/26-6-2017.

Στις 9 Μαΐου, το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής αποφάσισε να δώσει το πράσινο φως για την κατασκευή του Mall της πολυεθνικής Artume- BlackRock στο χώρο του πρώην εργοστασίου Μουζάκη, στα όρια Ακαδημίας Πλάτωνος -Περιστερίου, με εισήγηση του υπουργού Περιβάλλοντος Γεώργιου Σταθάκη».

Η Κυβέρνηση, ολοκληρώνοντας τις πολιτικές προηγούμενων Κυβερνήσεων, αγνοώντας τις προτάσεις κατοίκων, καταστηματαρχών και συλλογικών φορέων της Ακαδημίας Πλάτωνα, του Κολωνού, των Σεπολίων, του Περιστερίου και άλλων περιοχών και τους πολύχρονους αγώνες τους, υιοθετεί τα επιχειρήματα της πολυεθνικής και αναγγέλλει πως θα υπογράψει «μνημόνιο συνεργασίας» μαζί της στο όνομα της «οικονομικής ανάπτυξης» και της «ανάδειξης» του αρχαιολογικού χώρου.

Όπως είχε κάνει ο δήμαρχος Αθηναίων Γεώργιος Καμίνης με αντάλλαγμα αντισταθμιστικά - φιλοδώρημα.

Το Δ.Σ. του Δήμου μας με προγενέστερες αποφάσεις έχει γνωμοδοτήσει αρνητικά στην ίδρυση του Mall στην περιοχή αυτή διότι λόγω της άμεσης γειτνίασης με το συγκεκριμένο Ο.Τ. θα πληγεί κατάφορα η τοπική αγορά του Περιστερίου και όχι του Δήμου Αθηναίων γιατί το του Mall στην Ακαδημία Πλάτωνος σημαίνει:

-Εμπορευματοποίηση ενός παγκόσμιας αξίας πολιτιστικού αγαθού, με την «εμπορική χρήση» του ονόματος της Ακαδημίας στον τίτλο ενός πολυκαταστήματος (Academy Gardens) και τη μετατροπή του αρχαιολογικού χώρου σε αυλή του Mall.

-Καταστροφή των μικρών επιχειρήσεων των Σεπολίων, του Κολωνού, του Σκουζέ, του Πλάτωνα, όσων ακόμα επιβιώνουν από την εφαρμογή των μνημονίων.

-Κτύπημα της εμπορικής αγοράς στο Περιστέρι και τους άλλους γειτονικούς δήμους, όπως συνέβη στο Μαρούσι και το Χαλάνδρι.

-Κυκλοφοριακή συμφόρηση σε ένα ήδη επιβαρυμένο κόμβο. Επιβάρυνση του περιβάλλοντος με τσιμεντοποίηση απίστευτου μεγέθους.

-Αλλοίωση του χαρακτήρα των γειτονιών από την Ακαδημία Πλάτωνα μέχρι τα Σεπόλια.

-Νέα υποβάθμιση που θα φέρει η προσέλκυση και άλλων εμπορευματικών χρήσεων μαζικής κατανάλωσης και ψυχαγωγίας.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:

Πραγματική αναβάθμιση του Αρχαιολογικού Χώρου, προστασία και ανάδειξη της μεγάλης ιστορικής και πολιτιστικής του αξίας, ανοιχτό στους πολίτες και την καθημερινότητα των κατοίκων, που στάθηκαν οι μόνοι ικανοί να διατηρήσουν την ύπαρξή του.

Ανέγερση του Μουσείου της Πόλης των Αθηνών. Ο πολιτιστικός πλούτος δεν θα γίνει διαφημιστικό υλικό σε όροφο του Mall, όπως το θέλουν τα «αντισταθμιστικά οφέλη».

Πραγματική αναβάθμιση των περιοχών κατοικίας με την εξασφάλιση όλων των απαραίτητων υποδομών που λείπουν (δρόμοι, αποχέτευση, αθλητικοί και ελεύθεροι χώροι, κοινωνικές λειτουργίες).

Πολεοδομική ανάπλαση της περιοχής του Βιομηχανικού Πάρκου (ΒΙΟΠΑ), που ερημώνει από την αποβιομηχάνιση, με χρήσεις συμβατές προς τα μοναδικά χαρακτηριστικά που προσδίδει ο αρχαιολογικός χώρος στην περιοχή. Ενάντια στα σχέδια για κερδοσκοπικές επενδύσεις-φούσκες, που δεν καλύπτουν ούτε στο ελάχιστο τις ανάγκες για σταθερή εργασία.

Στήριξη των μικρών επιχειρήσεων της ευρύτερης περιοχής και υπεράσπιση των θέσεων εργασίας σε αυτές.

ΖΗΤΟΥΜΕ

Άμεση συνάντηση με τον αρμόδιο Υπουργό, προκειμένου να υπάρξει δέσμευση του τελευταίου για ακύρωση της εκτέλεσης των αποφάσεων».

 

(Σε άλλη στήλη μας παραθέτουμε ανακοίνωση της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες» και άλλων φορέων για το θέμα του Mall)

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

Επισκέφθηκε η περιφερειάρχης Αττικής κα Ρένα Δούρου

ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΩΡΙΩΝ SOS ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

DURU

Το Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS στο Περιστέρι, επισκέφθηκε στις 14.2.2018, η περιφερειάρχης Αττικής κα Ρένα Δούρου, συνοδευόμενη από τη γεν. γραμματέα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Επαγγελματιών Πωλητών Υπαίθριων Αγορών Κρατών Μελών Ε.Ε. κα Κατερίνα Καντεράκη.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης, για μία ακόμη φορά, η κ. Καντεράκη προσέφερε το σημαντικό χρηματικό ποσό των 6.000 ευρώ, που συγκεντρώθηκε από τους συμμετέχοντες στο Χριστουγεννιάτικο Θεματικό Πάρκο στο Πεδίο του Άρεως, με τη συμβολή της Περιφέρειας Αττικής.

Η συγκεκριμένη οικονομική ενίσχυση θα διατεθεί για τις ανάγκες του Κέντρου, και συγκεκριμένα, για την ψυχοπαιδαγωγική στήριξη παιδιών οικογενειών της περιοχής.

Την Περιφερειάρχη, τη Γενική Γραμματέα, το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και τον αντ/ρχο κ. Αλέξη Σταυρούλια που παραβρέθηκαν στην επίσκεψη, (φωτογραφία) υποδέχθηκαν στους χώρους του Κέντρου ο πρόεδρος του Δ.Σ. των Παιδικών Χωριών SOS κ. Αναστάσιος Βρεττός και ο γεν. διευθυντής κ. Γιώργος Πρωτόπαπας.

Στο επίκεντρο της επίσκεψης βρέθηκαν ζητήματα που άπτονται των προοπτικών στήριξης του Κέντρου, το οποίο προσφέρει την αρωγή του σε πάνω από 350 οικογένειες της ευρύτερης περιοχής κάθε χρόνο.

«Η Περιφέρεια Αττικής στηρίζει συστηματικά τις ευπαθείς ομάδες συμπολιτών μας, μέσα από προσπάθειες που πιάνουν τόπο. Προσπάθειες όπως αυτή η συνέργεια επί τρία χρόνια με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Πωλητών Υπαίθριων Αγορών Κρατών Μελών Ε.Ε., για να στηρίξουμε εμπράκτως το σπουδαίο έργο των Παιδικών Χωριών SOS», δήλωσε η κα Ρένα Δούρου κατά την αποχώρησή της.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

Στην κορυφή της προτίμησης των νέων, να εξασφαλίσουν μια θέση στην Επιχείρηση

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙ Η

ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ» ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

 SKLAV

Σε εξέλιξη βρίσκεται το στρατηγικό σχέδιο της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ μετά την πρόσφατη συγχώνευση των εταιρειών “Ι. & Σ. ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε.” και «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε.» στην αρχή του τρέχοντος έτους, με στόχο την πιο εύρυθμη και πιο αποτελεσματική λειτουργία σε όλα τα επίπεδα.

Το πλάνο της Επιχείρησης -που έχει την Έδρα του στη λεωφ. Κηφισού 136, στο Περιστέρι- περιλαμβάνει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και θέτει τις βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη και επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων σε όλους τους τομείς δραστηριότητας και συγκεκριμένα προβλέπει:

- Τον εξορθολογισμό του δικτύου καταστημάτων της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ.

- Την υιοθέτηση νέου ενιαίου μισθολογικού συστήματος που βασίζεται σε ένα πιο δίκαιο και ισορροπημένο πλαίσιο αμοιβών.

- Την απρόσκοπτη υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου, που θα οδηγήσει στην περαιτέρω εμπορική ενδυνάμωση του δικτύου των καταστημάτων.

ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Με στόχο την υιοθέτηση ενός αναπτυξιακού και ορθολογικού μοντέλου λειτουργίας, η «ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ» έχει ήδη ξεκινήσει τον εξορθολογισμό του δικτύου της στα γεωγραφικά σημεία που σήμερα έχουν υψηλή συγκέντρωση καταστημάτων σε μικρή απόσταση μεταξύ τους, έχοντας ως στόχο τη διακοπή λειτουργίας 40 καταστημάτων, ώστε έως το τέλος του 2018 ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων να ανέρχεται σε 410. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τα 22 καταστήματα που προβλέπονται στην Απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία δεν θα έχει καμία απολύτως επίπτωση στις θέσεις εργασίας, καθώς όλοι οι εργαζόμενοι θα απορροφηθούν από άλλα γειτονικά καταστήματα της Επιχείρησης.

ΔΙΚΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΜΟΙΒΩΝ

Παράλληλα, έχοντας ως προτεραιότητα την προάσπιση των θέσεων εργασίας των 21.000 εργαζομένων της, η Επιχείρηση σε συνεργασία με τα πιο αντιπροσωπευτικά Σωματεία εργαζομένων της, προχώρησαν στην από κοινού υπογραφή και υιοθέτηση μίας νέας επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας.

Η νέα σύμβαση αφορά στη θέσπιση ενός πιο δίκαιου και ισορροπημένου πλαισίου αμοιβών και μεταξύ άλλων προβλέπει την εξασφάλιση των ήδη καταβαλλομένων αποδοχών του 80% περίπου των εργαζομένων, νέες αυξήσεις για χαμηλόμισθους εργαζομένους, που αντιστοιχούν περίπου στο 15% των εργαζομένων, και μειώσεις με παράλληλη εφαρμογή προγράμματος επιβράβευσης (bonus) για τον εξορθολογισμό των αμοιβών περίπου χιλίων υψηλόβαθμων στελεχών της Επιχείρησης που αντιστοιχούν στο 5% των εργαζομένων.

Ακόμη, η σύμβαση προβλέπει την καθιέρωση ενιαίας πολιτικής εκπτώσεων για όλους τους εργαζομένους, τόσο για τρόφιμα και είδη ευρείας κατανάλωσης όσο και για είδη οικιακού εξοπλισμού, ένδυσης και υπόδησης.

ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΕ 1.700 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

Σημειώνεται πως η Εταιρεία «ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ» εντός του 2017 επανέφερε σε ομαλή λειτουργία 315 καταστήματα. τα οποία προστέθηκαν στο δίκτυό της την 1.3.2017, ανακαινίζοντας πλήρως τα 120 εξ αυτών, και προχώρησε σε 1.700 προσλήψεις σε όλη την Ελλάδα. Το επενδυτικό της πλάνο το 2018 προβλέπει την πλήρη ανακαίνιση 100 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα με στόχο την εμπορική ενδυνάμωση του δικτύου της.

Η «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε.» εισέρχεται με σιγουριά στην επόμενη ημέρα ως μία υπεύθυνη Ελληνική Επιχείρηση που θέτει στο επίκεντρο τους Ανθρώπους της, τους Πελάτες της, τους Προμηθευτές της και το ευρύ καταναλωτικό κοινό.

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ

ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ

Στο μεταξύ, όπως αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Kariera.gr, σε μια πανελλαδική έρευνα που διενεργήθηκε πρόσφατα, για 4η συνεχόμενη χρονιά, σχετική με την προτίμηση των νέων πού επιθυμούν να προσληφθούν, από τη λίστα 27 επιχειρήσεων που συγκέντρωσαν τις περισσότερες επιλογές, η Εταιρεία «ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ» είναι στην κορυφή, συγκεκριμένα στην 2η θέση μετά την GOOGLE.

Η έρευνα που έγινε πανελλαδικά σε 2.899 νέους, ηλικίας μεταξύ 18 – 37 ετών, έδειξε ότι το 66% προτιμά να βρει δουλειά στον ιδιωτικό τομέα, έναντι 12% που προτιμά το Δημόσιο, ενώ το 77% επιθυμεί να απασχοληθεί σε ελληνική εταιρεία.

Οι άλλες εταιρείες σούπερ μάρκετ, κατατάχθηκαν μετά την 10η θέση.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ ΤΟΥ 28ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΗΣ Η ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ

VS 

Με μια συμβολική κίνηση η Ένωση Συλλόγων Γονέων Δήμου Περιστερίου, συγκεντρώθηκε στις 4.2.2018 και έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίττα της μπροστά στο χώρο, που έχει αγοραστεί από τις ΚΤ.ΥΠ. (Κτιριακές Υποδομές, π. ΟΣΚ) για την ανέγερση του 28ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου (φωτογραφία).

Η πίττα κόπηκε μετά τους καθιερωμένους χαιρετισμούς και την ανταλλαγή ευχών, με αναφορές ειδικά για την ανέγερση του 28ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου, στο οποίο μάλιστα έπεσε το «φλουρί», με αντίκρισμα μια δωροεπιταγή προσφορά της Ένωσης.

Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσαν γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές του 28ου Δημοτικού καθώς και αρκετοί φορείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Ένωσης.

Παραβρέθηκαν εκπρόσωποι από τα 6ο, 9ο, 21ο, 22ο, 25ο, 28ο, 30ο, 36ο και 41ο Δημοτικά Σχολεία, τα 2ο, 5ο, 6ο 14ο και 16ο Γυμνάσια, τα 2ο, 5ο, 7ο, 9ο, 10ο και 11ο Λύκεια, καθώς και από την Ομοσπονδία Γονέων Αττικής, τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου» και το Παράρτημα Περιστερίου του Συνδικάτου Οικοδόμων.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ «Έπαινος»: ΣΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟ

 

Πρωταγωνιστικό ρόλο στον τομέα της εκμάθησης ξένων γλωσσών διαδραματίζει στην περιοχή του Λόφου Αξιωματικών το Κέντρο Ξένων Γλωσσών «Έπαινος».

Πρόκειται για ένα Κέντρο, που έχει καταξιωθεί στη συνείδηση των κατοίκων της περιοχής σαν μια «κυψέλη» γνώσης και τούτο γιατί στην πορεία της λειτουργίας του, υπό τη Δ/νση της κας Ντιόνας Τσολάκη και του κ. Δημήτρη Χαντζή, ένα πλήθος παιδιά έχουν σταδιοδρομήσει επαγγελματικά με εφόδια τις πλήρεις ξενόγλωσσες γνώσεις, που έχουν αποκτήσει μεθοδικά και ισάξια με τη μητρική τους γλώσσα.

Η ευπρέπεια, η διδακτική συμπεριφορά και η ευσυνειδησία των λειτουργών του Κέντρου Ξένων Γλωσσών «Έπαινος», εξευγενίζει τη μάθηση και συμβάλλει στο να αποκτούν τα παιδιά γνωστικά προτερήματα όπως επιμέλεια, άμιλλα στις σχολικές τους επιδόσεις (Δημοτικό - Λύκειο) και ακόμη να αναπτύσσουν τη φιλία, τη συνεργασία και το σεβασμό όχι μόνο μεταξύ τους, αλλά και απέναντι στις οικογένειές τους για τις θυσίες, την αγάπη και την στήριξη που απολαμβάνουν, προκειμένου να αποκτήσουν εφόδια για έναν αυριανό επιτυχημένο αγώνα στον επαγγελματικό στίβο.

Οι απόφοιτοι του Κέντρου Ξένων Γλωσσών «Έπαινος», που διαπρέπουν ήδη σε εργασιακούς τομείς, διακρίνονται όχι μόνο για τις διακεκριμένες γνώσεις τους, αλλά και για το ήθος και την φιλαλληλία τους. Αρχές που απέκτησαν στο Κέντρο και που έχουν δημιουργήσει άρρηκτους δεσμούς μαζί του και μετά την αποφοίτησή τους.

«ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ» ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΦΗΜΗΣ

Αυτήν ακριβώς την αθέατη πλευρά, που έπεσε στην αντίληψή μας, θέλουμε να αναδείξουμε για να γίνει αντιληπτό, όχι μόνο ότι ο «Έπαινος» είναι Κέντρο και κατ΄ όνομα αλλά και σε χάρη, αλλά και για να παραδειγματίσει ο τρόπος μετάδοσης των γνωστικών και ηθικών βάσεων, που κάνει τους σπουδαστές του «πρεσβευτές» της καλής φήμης που έχει οικοδομήσει πολλά χρόνια τώρα…

Συγκεκριμένα, στους σπουδαστές που αριστεύουν κάθε χρόνο στις εξετάσεις του Lower και του Proficiency, το Κέντρο κάνει μια δωρεά! Μια οικονομική ή εκπαιδευτική δωρεά, όχι ακριβώς στο ίδιο το παιδί, αλλά σε ένα φιλανθρωπικό φορέα, κάποιο Ίδρυμα, μια άπορη οικογένεια κ.λπ. της επιλογής του.

Η προσφορά γίνεται κατά την κρίση του και αυτή η ενέργεια ικανοποιεί σφαιρικά και τον αποδέκτη και το Κέντρο αλλά και τον «δωρητή», γιατί αυτή καθ΄εαυτή η πράξη σημαδεύει σαν αφετηρία αλτρουισμού την μετέπειτα ζωή του.

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ

ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ

Φέτος π.χ. οι αριστούχοι του Lower και του Proficiency 2016 και 2017 ήταν τρεις. Τα πτυχία, οι έπαινοι και οι δωρεές καθορίστηκαν στη διάρκεια μιας πολύ επιτυχημένης οικογενειακής εκδήλωσης, όπου τα παιδιά με πολύ αγάπη, έγιναν οι… «ανάδοχοι» ενεργειών κοινωνικής ευαισθησίας, όπως:

-Η παροχή μιας υποτροφίας πλήρους φοίτησης και βιβλίων σε έναν μαθητή του 14ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου, του οποίου η οικογένεια αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες.

-Η οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου Τριτέκνων Περιστερίου για να εκδώσουν το ημερολόγιο του 2018, ώστε να αποκομίσουν πόρους. Και,

-Η κατανομή χρηματικών ενισχύσεων για φιλανθρωπικούς σκοπούς, από το σεβαστό ποσό που συγκέντρωσαν τα παιδιά στις εκδηλώσεις τους στη διάρκεια των Εορτών.

*

Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται:

1. Η διευθύντρια του 14ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου κα Σταυρούλα Κωνστανταρέα, που παρέλαβε μια υποτροφία πλήρους φοίτησης και βιβλίων στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών «Έπαινος» για ένα μαθητή του σχολείου της, του οποίου η οικογένεια αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες.

Να σημειώσουμε, ότι η υποτροφία είναι πλήρης μέχρι ο υπότροφος μαθητής αποκτήσει το πτυχίο Lower και θα ενταχθεί σε όποια τάξη επιτρέπουν οι γνωστικές του δυνατότητες.

Μαζί με την κα Σ. Κωνστανταρέα, ο αριστούχος μαθητής του Κέντρου στις εξετάσεις ECCE (φέτος φοιτά στην τάξη Proficiency) Αλέξανδρος Γκρέκας και η δ/ντρια τού Κέντρου κα Ντιόνα Τσολάκη.

 

2. Ο εκπρόσωπος του Συλλόγου Τριτέκνων Περιστερίου Δυτικού Τομέα Αθηνών κ. Χρήστος Γαβαλάς μόλις έχει παραλάβει σημαντικό ποσό για την ενίσχυση της έκδοσης του Ημερολογίου 2018 του Συλλόγου, από την πώληση του οποίου θα αποκομίσουν πόρους, μαζί με τη δ/ντρια του Κέντρου κα Ντιόνα Τσολάκη.

 

3. Οι αριστούχοι μαθητές του Κέντρου στο πτυχίο FCE με βαθμό A και Β αντίστοιχα (φέτος φοιτούν και οι δυο στην τάξη του Proficiency) Χρήστος Πάσιος και Χαρούλα Καραούστα, έχουν ολοκληρώσει την καταμέτρηση των χρημάτων που συγκέντρωσαν οι μαθητές του Κέντρου και το σεβαστό ποσό διατίθεται ήδη για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

 

ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ «Έπαινος» - ΑΓΓΛΙΚΑ - ΓΑΛΛΙΚΑ- ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Διευθύντρια: Ντιόνα Τσολάκη - Π. Καβάλας 180 & Πενταγιών Περιστέρι - τηλ. 210 5714071 – 6977 663439

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ, ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ, ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Αρχαιρεσίες πραγματοποίησε πρόσφατα η Ένωση Επαγγελματιών- Βιοτεχνών- Εμπόρων του Δήμου Περιστερίου, από τις οποίες εκλέχθηκε νέο διοικητικό συμβούλιο, το οποίο συγκροτήθηκε στις 5.2.2018 σε Σώμα ως εξής;

Δημήτριος Σωτηριάδης- πρόεδρος, Δημήτριος Λουκίσας- αντ/δρος, Βασίλειος Καστριτσέας- γεν. γραμματέας, Γεωρ. Κωστογιαννόπουλος- ταμίας και μέλη οι Κων/νος Βάτσης, Θεοδ. Φλουσκούνης και Σπύρος Χόρτης.

Η Ένωση ΕΒΕ Περιστερίου ευχαριστεί όλους όσους πήραν μέρος στις εκλογές της. Και,

Διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει αταλάντευτα στο δρόμο της αγωνιστικής διεκδίκησης των προβλημάτων των κλάδων της.

 

ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ – ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (Αρ. Μητρ. Σωματείου 30047/2014)

Αιμ. Βεάκη 36 (2ος όροφος), τηλ. 210 5754560 – 6974702115 - 6932383032 , Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΗΣ ΚΟΠΗΣ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΚΑΙ Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ, ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ ΔΕΣΜΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ Δ.Α.

Την πρωτοχρονιάτικη πίττα του έκοψε ο Σύλλογος Μεσσηνίων Περιστερίου και Δ.Α., το μεσημέρι της 28.1.2018, στο Ρεμπετάδικο «Αργώ», όπου οι προσκεκλημένοι απόλαυσαν σε κλίμα κεφιού και εγκαρδιότητας, καλό φαγητό, χόρεψαν και διασκέδασαν με ένα εκλεκτό ρεπερτόριο τραγουδιών, που το καλλιτεχνικό συγκρότημα του Κέντρου ξέρει να επιλέγει και να εκτελεί μοναδικά.

Οι προσκεκλημένοι παρασύρθηκαν από τον ευρηματικό σε πειράγματα πρόεδρο του Συλλόγου κ. Γιώργο Πανόπουλο, έδεσαν σε μια παρέα που συνδύασε το έθιμο της κοπής της πίττας και τη σκωπτική έναρξη της Αποκριάς και διασκέδασαν ανεπανάληπτα.

Την πίττα έκοψε ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που απηύθυνε ευχές για τη νέα χρονιά και αναφέρθηκε στη μέριμνα της Δημοτικής Αρχής για τους ενεργούς εθνικοτοπικούς συλλόγους με οικονομική στήριξη, παροχή στέγης κ.ά.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γεωρ. Πανόπουλος, στη σύντομη ομιλία του ευχήθηκε καλή χρονιά, υγεία και ευτυχία σε όλους και τόνισε ότι στόχος του Συλλόγου Μεσσηνίων είναι εκτός από την ανάπτυξη δεσμών με την ιδιαιτέρα πατρίδα, η ανταπόδοση της αγάπης των μελών του με πρωτοποριακές δράσεις, η αριθμητική του διεύρυνση κ.λπ.

Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Αναστ. Θεοδωράκος, Αλεξ. Σταυρούλιας, ο δημοτ. σύμβουλος και πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Αναστ. Καλλιάφας, ο κοινοτικός σύμβουλος κ. Αναστ. Πατσιώτης, ο γραμματέας της T.O. του ΠΑΣΟΚ Περιστερίου κ. Θαν. Κονίδας, ο τ. δήμαρχος κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος, ο π. πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Γεωρ. Τσικρικάς, η π. περιφ. σύμβουλος κα Ιωάννα Πανταλάκη, η π. πρόεδρος του Συλλόγου κα Γιούλα Τσέρτου, η υποψ. βουλευτής της Β΄ Αθήνας κα Νάντια Γιαννακοπούλου, εκπρόσωποι άλλων εθνικοτοπικών συλλόγων, τα μέλη του Συλλόγου με τις συντροφιές τους κ.ά.

Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται: Ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γ. Πανόπουλος αριστερά και ο τ. δήμαρχος κ. Θ. Δημητρακόπουλος δεξιά με τις συντροφιές τους. Και οι κ.κ. Ν. Γιαννακοπούλου και Κ. Πετρουλάκης με την παρέα τους.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Η Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Πανηγυρική εκδήλωση εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, προστατών των γραμμάτων και των παιδιών, διοργάνωσε η Ι. Μητρόπολη Περιστερίου, το πρωί της 30.1.2018, στο Πνευματικό της Κέντρο (Εθν. Αντιστάσεως 96) σε συνεργασία με τα Γραφεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Γ΄ Αθήνας.

Κεντρικός ομιλητής ήταν ο καθηγητής της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών κ. Αθανάσιος Καψάλης, με θέμα: «Οι Τρεις Ιεράρχες: όψεις της Πνευματικής Διακονίας τους». Προηγουμένως απέδωσαν ύμνους τα μέλη της εκκλησιαστικής χορωδίας της Ι. Μητρόπολης και απηύθυνε ευχές ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος.

ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ

Μετά την ομιλία του κ. Καψάλη, απηύθυναν χαιρετισμούς:

-Ο δ/ντής του Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄Αθήνας κ. Αδάμ Στάμος, ο οποίος είπε, ότι: «Σήμερα δεν είναι αργία. Έγιναν εορταστικές εκδηλώσεις και εκκλησιασμός των παιδιών μας.

Η Εορτή των Τριών Ιεραρχών είναι μεγάλη μέρα για τη Χριστιανοσύνη και τον Ελληνισμό, δύο έννοιες που διαχρονικά πορεύονται μαζί αρμονικά από της συστάσεως του ελληνικού κράτους.

Με τη σημερινή κατάπτωση των αξιών και την κατακρήμνιση των παροχών, στη διακεκαυμένη ζώνη που ζούμε με την υλοποίηση των μνημονίων, πρέπει αυτές οι δύο έννοιες -όπως τα λάβαρα της Ελληνικής Επανάστασης που έγιναν σύμβολα- να ριζώσουν στις ψυχές του ελληνικού λαού, να συμπορεύονται παρά τα προβλήματα που υπάρχουν και να μεταλαμπαδευτούν στις νέες γενιές.

Εμείς σαν Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κάνουμε ό,τι μπορούμε προς την κατεύθυνση αυτή». Και,

-Η εκπρόσωπος του δ/ντού του Γραφείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄Αθήνας Αθαν. Αλεξόπουλου, κα Χρυσούλα Γιαννούλου η οποία τόνισε: «Όλοι γνωρίζουμε την ποιότητα, τη δράση και την μοναδική προσφορά στην ανθρωπότητα των Τριών Ιεραρχών. Χάρη στην αγωγή που έλαβαν από τα σπίτια και τις μητέρες τους, έγιναν οι πρωτοπόροι της ευσέβειας, της αρετής, της αγιότητας, αλλά και των γραμμάτων και της σοφίας.

Ως εκπρόσωπος των εργαζομένων του Γραφείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄Αθήνας, θα ήθελα να μεταφέρω τις ευχές και τους χαιρετισμούς του δ/ντού κ. Αθαν. Αλεξόπουλου, και να ευχηθούμε οι Τρεις Άγιοι Πατέρες να μας χαρίζουν φώτιση και ευλογία στο έργο μας».

Στην εορταστική εκδήλωση -που ολοκληρώθηκε με δεξίωση- παραβρέθηκαν επίσης, ο σεβ. Μητροπολίτης Ηλιουπόλεως κ.κ. Θεόδωρος, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, ο πρόεδρος και τα μέλη του ΕΕΣ Περιστερίου κ.κ. Ευστρ. Εγγλέζος, Φωτεινή Αναγνωστάκη και Παρασκευή Αρσενοπούλου, Ιερείς όλων των Ναών της Ι. Μητρόπολης, εκπαιδευτικοί, μαθητές και πολλοί ενορίτες.

Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται: Στη πρώτη σειρά οι κ.κ. Α. Καψάλης, οι Μητροπολίτες κ.κ. Χρυσόστομος και Θεόδωρος, και ο Β. Λώλος. Στην πίσω σειρά οι κ.κ. Π. Αρσενοπούλου, Φ. Αναγνωστάκη και Ε. Εγγλέζος. Επίσης, μαζί με μαθητές σχολείων, από αριστερά οι κ.κ. Β. Λώλος, Α. Καψάλης, οι Μητροπολίτες κ.κ. Θεόδωρος και Χρυσόστομος, ο διακ. Αλέξανδρος Ζαρίκος και δεξιά ο κ. Αδάμ Στάμος.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ 20ΧΡΟΝΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ, Η ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ Κ.Σ. «ΔΕΛΦΙΝΙΑ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Η κοπή της πίττας του Συλλόγου «Δελφίνια» Περιστερίου πραγματοποιήθηκε στις 20.1.2018, στο «Θέατρο Πολιτών», σε κλίμα αισιοδοξίας αλλά και λαμπρότητας, γιατί ταυτόχρονα ξεκίνησαν οι εορταστικές εκδηλώσεις για τα 20 χρόνια συνεχούς αθλητικής επιτυχημένης παρουσίας από την ίδρυσή του (1998).

Στην αρχή ο επίτιμος πρόεδρος των «Δελφινιών», κ. Δημήτρης Πατατανές, εκφώνησε έναν συγκινητικό λόγο για τα 20 χρόνια πρωταγωνιστικής παρουσίας του Συλλόγου και επανέφερε στη μνήμη του κοινού αξέχαστα γεγονότα από την ανοδική πορεία των τμημάτων της τεχνικής και της κλασικής κολύμβησης από την ίδρυσή του Συλλόγου μέχρι σήμερα.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Χρήστος Βασιλόπουλος, ο οποίος διαβεβαίωσε, ότι ο Σύλλογος συνεχίζει με περισσότερη δύναμη, με σκληρή δουλειά και πολλές ελπίδες για διακρίσεις στο μέλλον.

Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης συνεχάρη τον Πρόεδρο των «Δελφινιών» Περιστερίου, το Δ.Σ., τους αθλητές για τις πολλές επιτυχίες τους αλλά και τους γονείς, οι οποίοι σε πείσμα των καιρών αντέχουν, συνεχίζουν, προσανατολίζουν τα παιδιά τους στον αθλητισμό και πλαισιώνουν το Σύλλογο.

ΑΠΟΝΟΜΗ ΑΣΗΜΕΝΙΟΥ ΜΕΤΑΛΛΙΟΥ

Στον κ. Παχατουρίδη απονεμήθηκε το ασημένιο μετάλλιο του Συλλόγου -την ύψιστη τιμή διάκρισης- από τον κ. Βασιλόπουλο, για την συνολική προσφορά του στα αθλητικά δρώμενα της πόλης,

Επίτιμη καλεσμένη και παρούσα ήταν η πρωταθλήτρια στην κολύμβηση, εργοφυσιολόγος και βουλευτής κα Ελένη Αυλωνίτου.

Παραβρέθηκαν όλα τα μέλη του Δ.Σ., προπονητές, πλήθος αθλητών και γονέων καθώς και φίλοι του Συλλόγου.

Μεταξύ άλλων παραβρέθηκαν: Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασίλης Λώλος, οι αντ/ρχοι κ.κ. Αναστ. Θεοδωράκος και Παν. Λύκος, ο επικεφαλής της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες» κ. Φώτης Κουγιουμτζής, η πρόεδρος του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Ηλίας Κυρίτσης, Πάνος Παναγιωτόπουλος, Στέφ. Παπαδόπουλος, Αλέξ. Πλέστης κ.ά., οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Δέσποινα Καριώτου και Βικτωρία Παππά – Ραβάνη, ο ταμίας της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΚΟΕ) κ. Ηλίας Ξιάρχος, ο ομοσπονδιακός προπονητής Τεχνικής Κολύμβησης κ. Αλέξανδρος Ξιάρχος, ο υποψ. κοινοτικός σύμβουλος κ. Χάρης Πανάγος κ.ά.

Με ειδικές πλακέτες τιμήθηκαν οι χορηγοί του Συλλόγου κ.κ. Αντώνης Λακιώτης της εταιρίας «ΛΑΚΙΩΤΗΣ» και Πάνος Παναγιωτόπουλος, της εταιρίας «Fitin20».

Για την συνολική προσφορά τους και τις επιτυχίες τους την περασμένη κολυμβητική σεζόν βραβεύθηκαν οι προπονητές της κλασικής κολύμβησης, ο αρχιπροπονητής και ομοσπονδιακός προπονητής κ. Παναγ. Βελέντζας και οι κ.κ. Αργύρης Βασιλόπουλος, Γεώργιος Μάγκος και Μιχάλης Τσίρκας.

Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην κατηγορία OPEN Τεχνικής κολύμβησης 2017, βραβεύθηκαν οι προπονητές κ.κ. Κλεάνθης Λιάπης και Ανδρέας Αρχανιωτάκης καθώς και για την συνολική τους προσπάθεια στην προηγούμενη σεζόν.

Ακολούθως βραβεύθηκαν οι αθλητές και αθλήτριες του Συλλόγου, που με σωστή καθοδήγηση και σκληρή προσπάθεια διακρίθηκαν την προηγούμενη κολυμβητική χρονιά.

(Τα ονόματα των βραβευθέντων και βραβευθεισών, στην Ηλεκτρονική μας

Εφημερίδα www.anagenissi.gr)

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την κοπή της πίττας και τυχερούς αθλητές της κλήρωσης τους: Σιδηρόπουλο Ανδρέα, Θώμο Γεώργιο, Ντεμίρη Σπύρο, Μώρο Μαρίνο και Χούμπαυλη Πατρίτσια. Το Δ.Σ. του Συλλόγου τους εύχεται να είναι πάντα τυχεροί και να πραγματοποιούν τις επιδιώξεις τους.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ ΑΥΓΟΥΛΕΑ- ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΛΕΠΑΠ

Στο πλαίσιο των φιλανθρωπικών δράσεων των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα - Λιναρδάτου, αντιπροσωπεία των προέδρων των μαθητικών τμημάτων του Γυμνασίου, επισκέφθηκε στις 29.1.2018 το Ίδρυμα ΕΛΕΠΑΠ (Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκατάστασης, Αναπήρων Προσώπων), που συμπλήρωσε 80χρονη πολυσχιδή δραστηριότητα.

Η επίσκεψη αυτή στις εγκαταστάσεις όπου φιλοξενούνται και περιθάλπονται παιδιά με σκοπό την αποκατάστασή τους, πραγματοποιήθηκε για ενημερωτικό και κυρίως φιλανθρωπικό σκοπό, καθώς το Σχολείο προσέφερε στο Ίδρυμα μεγάλη χρηματική δωρεά.

Οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να ενημερωθούν από την πρόεδρο του Ιδρύματος κα Μαριάννα Μόσχου και το μέλος του Δ.Σ. κα Ηρώ Κόβα για τη δράση και την προσφορά της ΕΛΕΠΑΠ και προσέφεραν συμβολικά επιταγή 8.000 ευρώ, χρήματα που συγκεντρώθηκαν από το Φιλανθρωπικό Χριστουγεννιάτικο Bazaar του Σχολείου.

Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται: Αριστερά οι κ.κ. Μ. Λιακόπουλος, Μ. Μόσχου, Η. Κόβα και Ίζαμπελ Λιναρδάτου. Και δεξιά οι κ.κ. Μ. Μόσχου, Η. Κόβα και Ίζαμπελ Λιναρδάτου, πλαισιωμένες από μαθητές που προσέφεραν το ποσό των 8.000 ευρώ για τους σκοπούς της ΕΛΕΠΑΠ.

Ζ.Κ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ