| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
Η ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΩΤΑ - ΜΑΡΚΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ
Η ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΩΤΑ - ΜΑΡΚΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ
Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ
Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ
Ο ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ
Ο ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
ΔΗΜ. ΚΕΛΑΦΑΣ: 8 ΜΑΡΤΙΟΥ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ»: ΑΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!
8 ΜΑΡΤΙΟΥ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ»: ΑΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!

Συνηθίζεται να τις αποκαλούν «το ασθενές φύλο». Μα πώς μπορεί ένα πλάσμα που έχει γεννηθεί για να κερδίζει μάχες και να φέρνει εις πέρας χιλιάδες διαφορετικά και σε πολλές περιπτώσεις επίπονα πράγματα, να είναι ασθενές;
Μια γυναίκα μπορεί να είναι ταυτόχρονα κόρη, μητέρα, σύζυγος ή σύντροφος, φίλη, εργαζόμενη μα πάνω απ’ όλα ένας αξιόλογος πολίτης της κοινωνίας με δικαιώματα και απαιτήσεις. Δικαιώματα που δεν της χαρίστηκαν αλλά για τα οποία μόχθησε. Επαναστάτησε, διεκδίκησε και τελικά τα κέρδισε. Και κάπως έτσι φτάσαμε να γιορτάζουμε την 8 Μαρτίου ως την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.
Η Αμερικανίδα, η Ευρωπαία, η Ελληνίδα είναι εκείνη, που η πατριαρχική κοινωνία των προηγούμενων χρόνων την ήθελε ένα άτομο χωρίς βούληση και φωνή, να ζει κάτω από το ζυγό του άνδρα και να έχει κατώτερο κοινωνικό ρόλο. Είναι αυτή που σήμερα εργάζεται από το πρωί έως το βράδυ ως μια εργαζόμενη νοικοκυρά, ψηφίζει και γαλουχεί τη νέα γενιά ως άξια μητέρα.
Έχει ενδιαφέρον να δούμε το πώς θεσπίστηκε η επίσημη ημέρα εορτασμού της γυναίκας. Σήμερα μπορεί η 8η Μαρτίου για κάποιους να αποτελεί μια ημέρα σαν όλες τις άλλες. Μια ημέρα που χρησιμοποιούν οι γυναίκες ως αφορμή για να περάσουν καλά. Να λάβουν δώρα από τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να βοηθήσουν την αγορά να κινηθεί, ξοδεύοντας αρκετά χρήματα για την διασκέδασή τους. Η ημέρα αυτή όμως είναι συνώνυμη με την επανάσταση, το γυναικείο θάρρος και τον μόχθο. Ταυτίζεται με τους αγώνες που έδωσαν πριν μερικές δεκαετίες οι γυναίκες για να κατοχυρώσουν τα δικαιώματά τους. Όσα δηλαδή σήμερα θεωρούμε δεδομένα. Την εργασία, την ισότητα, την ψήφο.
Οι ρίζες της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας βρίσκονται στη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ. Στις 8 Μαρτίου του 1857 εργάτριες σε κλωστοϋφαντουργίες πραγματοποίησαν μια μεγάλη πορεία διαμαρτυρίας με σκοπό καλύτερες συνθήκες στην εργασία τους. Έως τότε δούλευαν κάτω από άθλιες συνθήκες και με πολύ χαμηλό μισθό. Οι αστυνομικές δυνάμεις κατέπνιξαν την διαδήλωση των γυναικών, αλλά δύο χρόνια αργότερα οι γυναίκες επέστρεψαν στον αγώνα της διεκδίκησης οργανώνοντας την πρώτη εργατική ένωση για να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και να κερδίσουν μερικά βασικά δικαιώματα στο χώρο εργασίας τους.
Στις 8 Μαρτίου του 1908 περίπου 15.000 γυναίκες διαδήλωσαν στους δρόμους της Νέας Υόρκης ξανά διεκδικώντας καλύτερο μισθό, δικαίωμα ψήφου, λιγότερες ώρες εργασίες και απαλλαγή των ανηλίκων κοριτσιών από τα εργοστάσια. Με σύνθημά τους το «Ψωμί και τριαντάφυλλα» με αμέριστο θάρρος απαίτησαν από την τότε κοινωνία οικονομική ασφάλεια, την οποία συμβόλιζε το ψωμί και καλύτερη ποιότητα ζωής που την συμβόλιζαν τα τριαντάφυλλα.
Για πρώτη φορά η 8η Μαρτίου γιορτάστηκε το 1911, έπειτα από πρόταση της Γερμανίδας σοσιαλίστριας, Clara Zetkin έναν χρόνο νωρίτερα. Η ημέρα αυτή θεσμοθετήθηκε το 1977 από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, ο οποίος κάλεσε όλες τις χώρες του πλανήτη να γιορτάσουν την ημέρα αυτή ως διεθνή ημέρα για τα δικαιώματα των γυναικών, υποστηρίζοντας με τον τρόπο αυτό παγκοσμίως την ισότητα και την υψηλή θέση των γυναικών σε όλες τις κοινωνίες.
Στην αντίπερα όχθη βέβαια, μέχρι και σήμερα υπάρχουν χώρες και πολιτισμοί που δεν αναγνωρίζουν την αξία της γυναίκας και την θεωρούν κατώτερο ον από τον άντρα, ισοπεδώνοντας τις αξίες και την ισότητα μεταξύ των δύο φύλων που υπάρχουν στις δημοκρατικές κοινωνίες των ανεπτυγμένων χωρών. Μάλλον θα χρειαστούν αρκετοί ακόμα αγώνες με άρωμα γυναίκας για να μπορέσουν να αναγνωριστούν τα δικαιώματά τους.
Ας ελπίσουμε πώς σύντομα θα υπάρξει ουσιαστική αλλαγή.
Αξίζει λοιπόν να γιορτάσουμε και να στεκόμαστε στο πλευρό των γυναικών που μάχονται για ένα καλύτερο αύριο. Βλέπουμε γύρω μας ισχυρές γυναικείες προσωπικότητες που τους αξίζει να χαίρονται τα όσα διεκδίκησαν με αίμα οι προγενέστερες γενιές γυναικών.
Ως Παράταξη είμαστε περήφανοι για όλες τις Ελληνίδες μητέρες, συζύγους και κόρες μας και θα βρισκόμαστε πάντοτε στο πλευρό τους.
Δημήτρης Κελάφας
Ανεξάρτητος Υποψ. Δήμαρχος Περιστερίου
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Αγαπητοί Συμπολίτες,
Οι δημοτικές εκλογές θα γίνουν στις 18 Μαΐου 2014. Σήμερα όσο ποτέ έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για αλλαγή στο Δήμο Περιστερίου. Τώρα είναι η ώρα της Ανατροπής αλλά και της Σύνθεσης. Το Περιστέρι έχει ανάγκη μια άλλης πολιτικής. Μιας πολιτικής προσανατολισμένης στην αλληλεγγύη και στην προσφορά υπηρεσιών σε αυτούς που θίγει περισσότερο η κρίση. Ο Δήμος πρέπει να συμβάλει ουσιαστικά στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και τη δημιουργία θεσμών για την ανάπτυξη και την υπέρβαση της κρίσης.
Η σημερινή δημοτική αρχή έχει αποδειχθεί κατωτέρα των περιστάσεων. Κατασπαταλεί τους πόρους του Δήμου και του Κράτους για έργα εντυπωσιασμού και επικοινωνιακής προβολής και όχι για έργα ουσίας και για δράσεις στήριξης της κοινωνίας.
Η σημερινή διοίκηση έχει ταυτιστεί με τις πολιτικές που οδήγησαν την Ελλάδα στη χρεοκοπία και τα μνημόνια.
Αυτό πρέπει να αλλάξει. Μπορούμε να το κάνουμε.
Το Περιστέρι έχει ανάγκη για μια συμπαράταξη δυνάμεων, ανοιχτή στην κοινωνία και τους πολίτες, που θα φέρει μια ελπιδοφόρα προοπτική.
Η παράταξή μας «Περιστέρι για Όλους» απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους Περιστεριώτες που επιθυμούμε μια διαφορετική πολιτική στο Δήμο,
σε όλους που πιστεύουμε ότι είναι καιρός να γίνει παρελθόν η σημερινή διοίκηση που εκφράζει το ΧΘΕΣ, σε όλες τις δυνάμεις που πιστεύουν ότι η στιγμή του Νέου έχει φτάσει,
Να ενωθούμε όλοι μαζί για να αποκτήσει το Περιστέρι μια διοίκηση αντάξια των ανθρώπων του και των αγωνιστικών παραδόσεών του.
Απευθύνουμε κάλεσμα σε όλες τις υγιείς δυνάμεις της πόλης, σε κινήματα, συλλογικότητες, δημοτικές και πολιτικές παρατάξεις, σε όλους τους ενεργούς πολίτες, πέρα από ιδεολογικές ή κομματικές προτιμήσεις και σκοπιμότητες, που θέλουν να αλλάξει ο τρόπος που διοικείται ο Δήμος και η Ελλάδα μέχρι σήμερα, να ενωθούμε, να βάλουμε το εμείς και όχι το εγώ,
Να κατεβούμε ενωμένοι στις εκλογές του Μαΐου με βάση προγραμματικές αρχές και αξίες. Με συγκεκριμένο σχέδιο δράσης ώστε η τοπική αυτοδιοίκηση να ξαναγίνει ένας θεσμός λαϊκός, ένας θεσμός δίπλα στον πολίτη.
Η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να αποτελέσει ξανά πηγή αλληλεγγύης και φορέα κοινωνικής πολιτικής, που θα βοηθήσει να αντιμετωπιστεί η ανθρωπιστική κρίση που επέφερε η επιβολή των μνημονίων.
Δημήτρης Κελάφας
Ανεξάρτητος Υποψήφιος Δήμαρχος Περιστερίου
ΗΡΩ ΖΕΡΒΑΚΗ: ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ «ΘΙΓΟΜΕΝΟΥΣ» ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ ΔΟΥΡΟΥ: «ΛΑΓΟΣ ΤΗ ΦΤΕΡΗ ΕΣΕΙΕΝ, ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ»
Ηρώ Ζερβάκη- Περιφερειακή Σύμβουλος Αττικής:
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ «ΘΙΓΟΜΕΝΟΥΣ» ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ ΔΟΥΡΟΥ: «ΛΑΓΟΣ ΤΗ ΦΤΕΡΗ ΕΣΕΙΕΝ, ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ»

Στους δήθεν «θιγόμενους» από τη δήλωση της Ρένας Δούρου ότι «αλλιώς μαζεύει τα σκουπίδια ένας μνημονιακός και αλλιώς ένας αντιμνημονιακός», θα θυμίσουμε ορισμένα θέματα της διαχείρισης απορριμμάτων της Αττικής:
Τον Μάρτιο 2013 ανατράπηκε η βασική αρχή του Περιφερειακού Σχεδιασμού που προβλέπει ότι κάθε διοικητική περιφέρεια επεξεργάζεται και διαθέτει τα απορρίμματα στα διοικητικά της όρια, καθώς με Υπουργική Απόφαση στην Αττική «θάβονται» σκουπίδια ΚΑΙ από την Πελοπόννησο.
Δεν είδαμε μέχρι σήμερα κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να αντιδρά σε αυτό ή, τουλάχιστον, να υπερασπιστεί την Αττική γη, διεκδικώντας το αυτονόητο, δηλαδή να μπορεί και η Αττική να «εξάγει» τα δικά της απορρίμματα σε άλλες διοικητικές περιφέρειες.
Με την οικονομική κρίση και την ύφεση τα απορρίμματα της Αττικής έχουν μειωθεί δραματικά ώστε δικαιώνονται οι απόψεις μας (που έχουμε εκφράσει από το 2011) για το ότι επιχειρείται η κατασκευή μονάδων επεξεργασίας απορριμμάτων που δεν μπορούν να λειτουργήσουν και θα μείνουν «εργοστάσια-κουφάρια».
Σήμερα τα απορρίμματα της Αττικής είναι ΛΙΓΟΤΕΡΑ από τα προβλεπόμενα από τους εμπνευστές των «μεγάλων επενδύσεων»:
ΕΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ (kg)
2009 2.128.742.727
2010 2.158.510.898
2011 1.852.545.586
2012 1.730.428.992
2013 (α’ 2μηνο) 248.243.717
2013 (εκτίμηση) 1.500.000.000
Δεν είδαμε μέχρι σήμερα κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να δημοσιοποιεί τις πραγματικές ποσότητες απορριμμάτων της Αττικής και τα ποσοστά μείωσής τους (αφού, βεβαίως, αφαιρεθούν τα απορρίμματα της Πελοποννήσου και των υπολειμμάτων των ΚΔΑΥ που μόνο υπολείμματα δεν είναι).
Επίσης, δεν είδαμε μέχρι σήμερα κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να ζητά αναθεώρηση των δρομολογημένων σχεδιασμών ώστε να ανταποκρίνεται στη σημερινή κατάσταση της κρίσης και της φτώχειας.
Στις ευρωπαϊκές οδηγίες (και στους ελληνικούς νόμους που αυτές ενσωματώθηκαν) προβλέπεται μια «ιεραρχία» σε ότι αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων, στην κορυφή της οποίας βρίσκεται η ανακύκλωση.
Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για τη διαλογή στην πηγή και την αύξηση της ανακύκλωσης που θα είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των ποσοτήτων απορριμμάτων προς επεξεργασία, σημαντική οικονομία (στις επενδύσεις και στο κόστος επεξεργασίας, δηλαδή στις τσέπες των πολιτών) και τεράστια περιβαλλοντικά οφέλη για την Αττική (σε ενέργεια, σε χώρους ΧΥΤΥ, κ.ά).
Η αναθεώρηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού της Αττικής αποτελεί αρμοδιότητα του Περιφερειακού Συμβουλίου, το οποίο καμιά γνώση, ενημέρωση και πολύ περισσότερο απόφαση δεν έλαβε.
Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να έχει την ευαισθησία να προβεί σε αναθεώρηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού, να συντάξει και εγκρίνει Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, να κάνει δημόσια διαβούλευση για τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, να εισάγει και να ζητά αποφάσεις των αρμόδιων συλλογικών οργάνων (Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, Διοικητικό Συμβούλιο ΕΔΣΝΑ) για τη διαγωνιστική μέθοδο, ενώ τα πάντα μεθοδεύτηκαν, δρομολογήθηκαν και υλοποιήθηκαν «εν κρυπτώ» σε γραφεία μελετητών, εργολάβων, αιρετών και – τελικά – κυβερνητικών.
Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να έχει την ευαισθησία να ελέγξει την ίδια τη συγκρότηση των αρμοδίων Επιτροπών του διαγωνισμού ώστε να εξασφαλίσει το αδιάβλητο της διαδικασίας (προσφάτως είδαν το φως της δημοσιότητας στοιχεία που καταδεικνύουν επιχειρηματική συνεργασία ενός τουλάχιστον μέλους της Επιτροπής με εργολάβους και μελετητές).
Ενόψει της λήξης μιας σύμβασης υπηρεσιών, ο αρμόδιος φορέας οφείλει να προκηρύξει διαγωνισμό για την παροχή της υπηρεσίας αυτής μετά τη λήξη της σύμβασης.
Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να κάνει κάτι τέτοιο, αλλά αντ΄αυτού έγινε ανανέωση της σύμβασης (!) χωρίς διαπραγμάτευση (!), δηλαδή με τιμές του 2009 για οικονομικό αντικείμενο 60 εκατομμυρίων ευρώ (!)
Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να ενοχλείται που στο κονσόρτσιουμ του αναδόχου περιλαμβάνεται όχι μόνο ο συνεταίρος του μέλους της Επιτροπής του ανταγωνιστικού διαλόγου αλλά – για μια ακόμα φορά - ο «εθνικός εργολάβος» των σκουπιδιών.
Το φθινόπωρο-χειμώνα 2011 με αφορμή την απεργία της ΠΟΕ-ΟΤΑ και αιτιολογία τη δημόσια υγεία επιχειρήθηκε η «πρόβα τζενεράλε» για την αποκομιδή των απορριμμάτων από ιδιώτες.
Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να ενοχλείται για το ότι οι εργολάβοι περισσότερο βρώμιζαν τις πόλεις παρά μάζευαν τα σκουπίδια, για το ότι δεν πήγαιναν τα σκουπίδια στον ΧΥΤΑ αλλά σε όποιο γήπεδο μπάσκετ ή ελεύθερο χώρο έβρισκαν, για το ότι το κόστος ήταν πολλαπλάσιο του κόστους αποκομιδής από τους ίδιους τους ΟΤΑ.
Τελικά, δεν επιβεβαιώνεται απλώς η δήλωση της Ρένας Δούρου, αλλά αποδεικνύεται και ότι «άλλη ευαισθησία για τους πολίτες σε καιρό κρίσης έχει ένας μνημονιακός και άλλη ένας αντιμνημονιακός».
Περιστέρι 25.2.2014
ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΕΝΗΣ: ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΟΙ ΚΑΤ΄ ΟΝΟΜΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΝΕΟ- ΔΕΞΙΟΙ ΜΕ ΠΡΟΒΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΙΚΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ!
ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΟΙ ΚΑΤ΄ ΟΝΟΜΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΝΕΟ- ΔΕΞΙΟΙ ΜΕ ΠΡΟΒΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΙΚΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ!
Το τελευταίο διάστημα, στην πόλη μας, βρίσκονται σε εξέλιξη τραγελαφικές καταστάσεις.
Νεο- δεξιοί, φόρεσαν προβιές ανεξάρτητων και αριστερών και μιλούν για δημιουργία τοπικής «Ελιάς».
Άνθρωποι, που επί σειρά ετών, πολέμησαν λυσσαλέα την ενότητα των προοδευτικών δυνάμεων, δεν δικαιούνται να ομιλούν για τον προοδευτικό χώρο.
Κάποιοι άλλοι, κατ' όνομα σοσιαλιστές, χωρίς καμία εξουσιοδότηση, εμφανίζονται ως εκπρόσωποι της Παράταξης «Δύναμη Ανανέωσης και Δημιουργίας», υποστηρίζοντας πως ενδιαφέρονται για τον χώρο, τη συγκράτηση και τη συνέχεια του.
ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΝ «ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ»
Με γνώμονα την εξασφάλιση μια καρέκλας -όπως έμαθαν τόσα χρόνια- συνομολόγησαν και συναποφάσισαν τη σύμπραξη με άτομα, τα οποία μέχρι πρότινος χαρακτήριζαν «αποστάτες της προοδευτικής παράταξης»!
Δεν διστάζουν μάλιστα, να διαδίδουν ασύστολα ψεύδη για τη στάση μου απέναντί τους.
Διαδίδουν πως εγκαταλείπω την ενεργό δράση και ότι στηρίζω την αποστασία τους. Προσβάλλοντας δε, την ηθική μου, τις απόψεις μου και τον καθαρό τρόπο που κοιτώ τους πολίτες στα μάτια, επιχείρησαν να με εμφανίσουν περίπου ως συνεργάτη τους, στο σενάριο παραπλάνησης των Περιστεριωτών που εξυφαίνουν.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΤΟΝ ΥΠΟΠΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟ
Καταγγέλλω τον ύποπτο και διασπαστικό ρόλο τους και ξεκαθαρίζω πως είμαι αντίθετος σε όσα πράττουν και διαδίδουν για τις θέσεις μου και την εφεξής πορεία μου.
Οι κύριοι Χρόνης Χρονόπουλος και Δημήτρης Κυριακόπουλος, ενεργώντας αυτοβούλως και χωρίς την έγκριση των οργάνων της Παράταξής μας, ή άλλου οργάνου, προχώρησαν σε συγκέντρωση, στην οποία συμμετείχαν συνολικά 40 άτομα… φίλοι τους και παραπλανηθέντες πολίτες.
Ωστόσο, παραπλανητικά, υποστήριξαν πως μιλούν εξ ονόματος της Παράταξης και μερικές ημέρες αργότερα ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με τον κ. Κελάφα, χρησιμοποιώντας ως άλλοθι τη συγκεκριμένη, παράτυπη συγκέντρωση και δήθεν εντολή «άνωθεν» που δεν έλαβαν ποτέ.
Ξεκαθαρίζω πως δεν γνώριζα, δεν συμφώνησα και φυσικά δεν ενέκρινα συνεργασία με τον κ. Κελάφα. Είναι πρωτοβουλία, η οποία μόνο σκοπό έχει το προσωπικό όφελος αυτών που την επινόησαν.
Διερωτώμαι πώς είναι δυνατόν το 2010 τα ίδια πρόσωπα να στηλιτεύουν δημόσια την αποστασία Κελάφα και σήμερα να του προσφέρονται δεκανίκι άνευ όρων; Διερωτώμαι επίσης, πώς ο κ. Κελάφας δέχεται συνεργασία με άτομα, τα οποία απέρριπτε επίμονα;
Οι δημότες, βλέπουν, και κρίνουν συμπεριφορές και θα απαντήσουν στην κάλπη!
Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ» ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΕΡΓΗ
Η Παράταξη «Δύναμη Ανανέωσης και Δημιουργίας» και εγώ παραμένουμε ενεργοί, όπως και χιλιάδες πολίτες που μας στηρίζουν και αγωνιούν για το μέλλον της πόλης και των δημοτών που πλήττονται από την βάναυση πολιτική των μνημονίων.
Καλούμε τα μέλη μας και όλους τους προοδευτικούς πολίτες του Περιστερίου, σε συσπείρωση, εγρήγορση και αγωνιστική διάθεση για να ανατρέψουμε τη δεξιά διοίκηση Παχατουρίδη και να αποτρέψουμε τις νέο- δεξιές πολιτικές που εμφανίζονται από άλλους, με «ανεξάρτητη» προβιά.
Υπάρχουν πραγματικά προοδευτικές, αριστερές δημοτικές παρατάξεις στην πόλη που μπορούν να δώσουν διέξοδο στο αδιέξοδο.
Επαναφέρω ως άκρως επείγουσα την πρόταση συνεργασίας όλων των προοδευτικών δυνάμεων ως μόνη λύση ανατροπής της σημερινής κατάστασης.
Να δούμε επιτέλους, ποιοι ενδιαφέρονται για την πόλη και ποιοι για τα κόμματά τους και το προσωπικό τους συμφέρον.
Η συνεργασία των προοδευτικών δυνάμεων, είναι ο μόνος δρόμος για την ανατροπή. Είναι ο μόνος δρόμος για πρόοδο και προκοπή.
Σήμερα στο Περιστέρι, αύριο στη χώρα.
Κώστας Λαλένης
Επικεφαλής της Παράταξης «Δύναμη Ανανέωσης & Δημιουργίας»
Περιστέρι 24.3.14
ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΕΝΗΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ Ή ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ;
Ανοικτή επιστολή του ιατρού- υποψ. δημάρχου κ. Κώστα Λαλένη
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ Ή ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ;
«Μη γνώτω η αριστερά σου τι ποιεί η δεξιά σου» [ Ματθ. Στ΄, 3 ]
Επεξήγηση: Σύμφωνα με τη διδασκαλία του Ιησού περί ελεημοσύνης, αυτή πρέπει να γίνεται εν κρυπτώ και όχι προς το θεαθήναι. «σοῦ δὲ ποιοῦντος ἐλεημοσύνην μὴ γνώτω ἡ ἀριστερά σου τί ποιεῖ ἡ δεξιά σου» ( Ματθ. Στ΄, 3)
Από την ώρα που εκδηλώθηκε στη χώρα μας η ανθρωπιστική κρίση, σαν αποτέλεσμα της βαθιάς οικονομικής κρίσης, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθήνας με την Αρχιεπισκοπή Αθηνών ίδρυσαν το Ιατρείο Κοινωνικής Αποστολής για την ανακούφιση των φτωχών και ανασφάλιστων συνανθρώπων μας. Πράξη αλληλεγγύης και αλτρουισμού ιδιαίτερης σημασίας. Παράλληλα όπως και σε πολλές πόλεις της Αττικής και της χώρας, ιδρύθηκαν κοινωνικά ιατρεία με την βοήθεια της Εκκλησίας και του Ιατρικού Συλλόγου Αθήνας.
Εκατοντάδες γιατροί έσπευσαν εθελοντικά να συνδράμουν στο τεράστιας σημασίας ανθρωπιστικό έργο, ανυστερόβουλα και δίχως κανενός είδους προβολή.
Αντίστοιχη ενέργεια έγινε από την Μητρόπολη Περιστερίου και από μεγάλο αριθμό ιατρών που προσφέρουν με ανιδιοτέλεια τις υπηρεσίες τους για την ανακούφιση των ασθενών.
Δυστυχώς όμως παρατηρήθηκε ένα φαινόμενο -μοναδικό στην Αττική- που οφείλω να στηλιτεύσω γιατί θεωρώ ότι προσβάλει όχι μόνο τούς εθελοντές ιατρούς που διακονούν την ιατρική, αλλά και τους χρήστες συνανθρώπους μας αυτής της προσφοράς, αλλά κυρίως προσβάλει την Εκκλησία του Περιστερίου με την τεράστια κοινωνική της προσφορά.
Δημοτική παράταξη, με υποψήφιο δήμαρχο και μετέπειτα συνεργάτη του δημάρχου, χρησιμοποίησε την προσφορά αυτή για την προεκλογική του αυτοπροβολή, χρήζοντας εαυτόν συντονιστή της κοινωνικής αυτής δράσης, περιφερόμενος από κανάλι σε κανάλι και δημοσιεύοντας φωτογραφίες σε όλο τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο.
Θέλω να υπενθυμίσω στον εκπαιδευτικό που χρησιμοποιεί την προσφορά των ιατρών για να εισπράξει πολιτικά οφέλη, ότι ούτε ηθικό είναι, ούτε σύμφωνο με τους ανθρωπιστικούς κανόνες και τους κανόνες της εκκλησίας.
Κανένας ιατρός δεν χρειάζεται τον συντονισμό κάποιου εκπαιδευτικού για να προσφέρει την ιατρική του βοήθεια.
Προσωπικά δεν δέχομαι ως ιατρός αλλά και ως άνθρωπος την κηδεμονία του εκπαιδευτικού - υποψήφιου δημοτικού συμβούλου και την προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Η κοινωνική αλληλεγγύη, ο εθελοντισμός και η προσφορά δεν έχουν ανάγκη την φθηνή αυτοπροβολή.
Υπάρχουν άλλοι τρόποι για να προσελκύσετε τους ψηφοφόρους σας και κυρίως η ικανότητά σας να πείσετε για τις αγαθές προθέσεις σας.
Δρ. Κώστας Λαλένης – Καρδιολόγος
Ιατρός Κοινωνικού Ιατρείου της Ι. Μητρόπολης Περιστερίου
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ κ.ά.
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ κ.ά.
Θέματα όπως το δικαίωμα στην Εργασία, την Υγεία, την Παιδεία, την Κατοικία και το Κίνημα στην Πόλη, αναπτύχθηκαν σε εκδήλωση της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου, την 19.2.2014, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημ. Συμβουλίου Περιστερίου.
Συντονίστρια ήταν η δημοτική σύμβουλος- επί κεφαλής της Παράταξης Αριστερή Κίνηση Περιστερίου κα Αντωνία Βαφειάδου Αθανασοπούλου, η οποία στη εισήγησή της είπε, ότι: «Οι εξελίξεις και οι επιπτώσεις είναι ραγδαίες και άμεσες και εν όψει του κτυπήματος κάθε εργατικού δικαιώματος το Κίνημα στην πόλη αποκτά ιδιαίτερη σημασία για την υπεράσπιση της ζωής μας και πρέπει να αποτελέσει το εναλλακτικό σε σχέση με τις αποφάσεις που παίρνονται από την τρόικα και τη συγκυβέρνηση.
Στο σχέδιο αυτό εντάσσονται και οι εξελίξεις που έχουμε και εδώ στο Περιστέρι με το κλείσιμο των υποκαταστημάτων του ΙΚΑ, τα σπίτια που είναι υπό κατάσχεση έστω και αν δεν έχουν γίνει ακόμη οι πλειστηριασμοί, των πολιτών που πλήττονται από την ανεργία και δεν μπορούν να πληρώσουν τα ασφαλιστικά ταμεία ή να πληρώσουν τους φόρους κ.ά.
Για το λόγο αυτό οι υποψήφιοι όλων των παρατάξεων πρέπει να πάρουν θέση, γιατί δεν είναι δυνατό να έχουμε οικογένειες χωρίς περίθαλψη, πολίτες άστεγους και παιδιά που πηγαίνουν σε σχολειά με ελλείψεις και χωρίς θέρμανση».
ΥΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΑ 180.000 ΑΚΙΝΗΤΑ
Στη συνέχεια έδωσε το λόγο:
-Στη δικηγόρο, μέλος του Συντονισμού Συλλογικοτήτων Αττικής ενάντια σε πλειστηριασμούς και κατασχέσεις κα Μαρία Καρούτσου, η οποία τόνισε, ότι: «Με νόμο που ψηφίστηκε πριν τα Χριστούγεννα για το θέμα της απελευθέρωσης των πλειστηριασμών, η Κυβέρνηση ξεκαθάρισε, ότι η είσπραξη των ιδιωτικών χρεών αποτελεί αποστολή κορυφαίας σημασίας. Έτσι διαμορφώνεται ένας μόνιμος μηχανισμός διαχείρισης των μη εξυπηρετούμενων δανείων, για την επιτάχυνση και διευκόλυνση των δικαστικών διαδικασιών, τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου που διέπει την αγορά ακινήτων και την εισαγωγή των αρχών- εργαλείων του «συνεργάσιμου δανειολήπτη» και των «εύλογων δαπανών διαβίωσης».
Οι παραπάνω εξελίξεις κρούουν το κώδωνα του κινδύνου ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει συντονισμένη επίθεση κατά των οφειλετών με την μαζική προσφυγή των τραπεζών στην αναγκαστική εκποίηση ακινήτων.
Υπολογίζεται ότι 27.000 ακίνητα κινδυνεύουν άμεσα και περίπου συνολικά 180.000 ακίνητα είναι υποθηκευμένα για οφειλές που βρίσκονται στο κόκκινο .
Την ίδια στιγμή χαρίζονται και φορτώνονται στο δημόσιο χρέος, δάνεια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που έλαβαν καναλάρχες, πολιτικά κόμματα και μεγαλοεπιχειρηματίες, όπως του Μεγάρου Μουσικής κ.λπ.
Γι αυτούς υπάρχουν και λεφτά και έλεος.
Η οργάνωση ενός επιτυχημένου και ριζοσπαστικού κινήματος κατά των πλειστηριασμών προϋποθέτει την μετατόπιση του κέντρου βάρους από την υπεράσπιση της ιδιοκτησίας και την άμυνα απέναντι στις αξιώσεις των τραπεζών, στην διεκδίκηση του δικαιώματος σύγχρονης, κατάλληλης και ασφαλούς κατοικίας για όλους, ιδιοκτήτες ή όχι, υπερδανεισμένους ή μη .
Το κίνημα αυτό πέρα από τη δράση με κάθε μέσο πρέπει να απαιτήσει:
Α) Την άμεση αναστολή όλων των πλειστηριασμών κατοικίας, αλλά και ακινήτων που αποτελούν επαγγελματική στέγη, τόσο από το Δημόσιο όσο και από τις Τράπεζες,
Β) Το πάγωμα των δανείων που οι δανειολήπτες αδυνατούν να εξυπηρετήσουν για όσο διάστημα θα διαρκέσει η κρίση.
Γ) Το κούρεμα των οφειλομένων ποσών σε συσχετισμό με την αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων ώστε να ανταποκρίνεται στην τρέχουσα αξία τους. Και,
Δ) Κοινωνική στέγη για όλους. Η σύνδεση του κινήματος για την υπεράσπιση του δικαιώματος στην στέγη πρέπει να είναι άμεση με τη διεκδίκηση και υπεράσπιση των κοινωνικών δικαιωμάτων, στην εργασία, στην παιδεία και την υγεία».
ΑΓΟΡΑΙΑ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
-Στη δασκάλα, μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου» κα Ιωάννα Παππά, η οποία σχετικά με το δικαίωμα στην Παιδεία, υπογράμμισε, ότι: «Οι στρατηγικές επιλογές του κεφαλαίου σήμερα για τον δημόσιο τομέα έχουν να κάνουν:
α. Από τη μια μ’ έναν μικρότερο σε μέγεθος δημόσιο τομέα και φθηνότερο, με ανοιχτή εκχώρηση πολλών λειτουργιών του στο ιδιωτικό κεφάλαιο και με την εξάλειψη και των τελευταίων υπολειμμάτων του υποτυπώδους κράτους πρόνοιας που υπήρξε στην Ελλάδα.
β. Τη διαμόρφωση ενός πειθαρχημένου εργατικού δυναμικού, ιδεολογικά και πολιτικά υποταγμένου στις απαιτήσεις της κρατικής εξουσίας, το οποίο, αν καταφέρει να ξεφύγει από τη μέγγενη της εργασιακής εφεδρείας και των απολύσεων, θα βρίσκεται κάτω από ένα μόνιμο καθεστώς φτώχειας, εργασιακής περιπλάνησης και εργασιακού δεσποτισμού.
Οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές και οι καπιταλιστικού τύπου αναδιαρθρώσεις που εφαρμόστηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο (Η.Π.Α., Μ. Βρετανία κ.λπ.), υπονόμευσαν τη θέση των εκπαιδευτικών και των μαθητών των λαϊκών στρωμάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μετατρεπόμενη η εκπαίδευση σε μια επιχείρηση και λειτουργώντας κάτω από καθεστώς ανταγωνισμού, απαιτεί ουσιαστικά από τους μαθητές μέσα από τις επιδόσεις τους στα εθνικού επιπέδου τεστ αξιολόγησης να στηρίξουν την καλή φήμη του σχολείου στην εκπαιδευτική αγορά και την κατάταξη του σε υψηλές θέσεις του πίνακα εθνικής αξιολόγησης. Από την κατάταξη αυτή εξαρτάται η χρηματοδότηση του σχολείου και άρα η επιβίωσή του.
Οι αλλαγές αυτές είναι βαθιά συντηρητικές, κοινωνικά οπισθοδρομικές και μαζί με τις συγχωνεύσεις σχολείων, τη μείωση του διδακτικού προσωπικού και την πλήρη συρρίκνωση των δαπανών, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για αγοραία μετάλλαξη του εκπαιδευτικού συστήματος και την ακόμα μεγαλύτερη μορφωτική περιθωριοποίηση των εργαζομένων».
ΕΚΛΕΙΣΑΝ 11 ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ
-Στο γιατρό, μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας- Πειραιά κ. Πάνο Παπανικολάου, ο οποίος αποδόμησε τους ισχυρισμούς του τηλε- υπουργού Α. Γεωργιάδη, τονίζοντας ότι: «Με τις εντολές της Ε.Ε., του Δ.Ν.Τ. και των τοκογλύφων δανειστών η κυβέρνηση διαλύει μεθοδικά όσες παροχές της δημόσιας υγείας έχουν απομείνει. Ήδη μετράμε 11 δημόσια νοσοκομεία που έχουν κλείσει, ενώ με συνοπτικές διαδικασίες:
Μείωσαν τους ασφαλισμένους που δικαιούνται δημόσιες παροχές υγείας, ψηφίζοντας, μάλιστα, νόμους που αφήνουν, χωρίς κάλυψη τους μακροχρόνια ανέργους.
Αύξησαν τη συμμετοχή των ασφαλισμένων, μείωσαν τις λίστες φαρμάκων, επέβαλαν τα γενόσημα προσφέροντας στις πολυεθνικές δώρο εκατομμυρίων.
Έβαλαν τηλεφωνικές εταιρίες να κλείνουν ραντεβού στα νοσοκομεία, επιβαρύνοντας με παράλογες χρεώσεις τον κόσμο.
Επέβαλαν εισιτήριο των 5 ευρώ για κάθε επίσκεψη.
Έβγαλαν εκτός ταμείων 300 εξετάσεις, ενώ έβαλαν το 1 ευρώ ανά συνταγή.
Αποφάσισαν μείωση της κρατικής δαπάνης 20% ανά γιατρό, σε σχέση με πέρυσι, στις συνταγές φαρμάκων.
Κλείνουν νοσοκομεία, κέντρα υγείας, μονάδες ψυχικής υγείας, αφήνοντας τους ψυχικά άρρωστους στη μοίρα τους, όπως και τους καρκινοπαθείς χωρίς φάρμακα».
Η συγκέντρωση ολοκληρώθηκε με συζήτηση πάνω στα θέματα που έθιξαν οι ομιλητές.
Β.Α. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ













