| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΚΑΚΙΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΥΣ, ΤΟΝΙΣΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΚΑΚΙΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΥΣ, ΤΟΝΙΣΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ
Ο Σκακιστικός Όμιλος Περιστερίου, στις 15.2.2014, σε μια όμορφη εκδήλωση που χαρακτηρίστηκε από την αθρόα και εντυπωσιακή παρουσία φίλων, γονιών, παιδιών και προσκεκλημένων που ξεπέρασαν τα 120 άτομα, έκοψε τη πίττα του για τη νέα χρονιά στο κατάμεστο Εντευκτήριο του Συλλόγου.
Η γραμματέας του Σ.Ο.Π κα Χαρανά Αλεξάνδρα καλωσόρισε και απηύθυνε ευχές προς τους προσκεκλημένους και τη διαδέχθηκε στο βήμα ο πρόεδρος του Ομίλου κ. Ιάκωβος Λαπατάς.
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΚΙΟΥ ΣΕ ΜΑΖΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Στην εισήγησή του ο κ Λαπατάς έκανε μια σύντομη παρουσίαση των πεπραγμένων της προηγούμενης χρονιάς και του προγραμματισμού για το 2014, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην προσπάθεια που γίνεται για την διάδοση του σκακιού στην περιοχή του Περιστερίου με μεγαλύτερη έμφαση την ανάπτυξη και καλλιέργεια του σκακιού σε μαζικό επίπεδο, τόσο σε επίπεδο σχολείων (σχολικό σκάκι) όσο και σε επίπεδο Δήμων (ένταξη του σκακιού σε αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις), κλείνοντας με ένα ελπιδοφόρο κάλεσμα καρδιάς.
Διαπίστωση των επισήμων προσκεκλημένων του Συλλόγου ήταν η μοναδική και ευχάριστη ατμόσφαιρα που διαμορφώθηκε από την παρουσία των πολλών μικρών μαθητών του Συλλόγου, συνεχάρησαν τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου για την ανιδιοτελή προσπάθεια που καταβάλλουν και υποσχέθηκαν, ότι θα συνεχίσουν να είναι αρωγοί προς το Σ.Ο.Π.
Στη συνέχεια έγινε απονομή τιμητικής πλακέτας στην αθλήτρια Αλεξάνδρα Χαρανά, η οποία βραβεύτηκε για το ήθος και τη μακρόχρονη προσφορά της στο Σύλλογο. Επίσης απονεμήθηκαν αναμνηστικά διπλώματα στους μαθητές που προκρίθηκαν στο ατομικό σχολικό πρωτάθλημα Περιφ. Ενότητας Δυτικού Τομέα Αθηνών .
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίττας και την κλήρωση πολλών και πλούσιων δώρων (40 τον αριθμό) προσφορά φίλων καταστηματαρχών των περιοχών Περιστερίου και Κορυδαλλού.
Η οικογένεια του κ. Χρήστου Καλέμη κέρδισε το δώρο (ένα γυάλινο σκάκι) που αντιστοιχούσε στο φλουρί, προσφορά του Βιβλιοπωλείου «Γνωμικό » που βρίσκεται στον Κορυδαλλό.
Συγχαρητήρια εισέπραξαν τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου για τη συμβολή τους στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης και ιδιαίτερα η κα Μάγδα Τατσοπούλου, για τα πολύ ωραία και πλούσια εδέσματα που ετοίμασε και τιμήθηκαν δεόντως .
Το Δ.Σ. ευχαριστεί τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου για τη συμμετοχή τους στην εκδήλωση. Ιδιαίτερα ευχαριστεί για την παρουσία τους, την αντ/ρχο πολιτισμού κα Μαρία Τσιώτα Μάρκου, τους αντ/ρχους κ.κ. Βασ. Λώλο και Αναστ. Θεοδωράκο, το δημοτ. σύμβουλο κ. Γεώργιο Αυγουστίδη, τον επιστημονικό συντονιστή κοινωνικών δράσεων Περιστερίου κ. Γεώρ. Βαθιώτη, τον υποψ, δημοτικό σύμβουλο κ. Γεωρ. Κοσνετζώφ κ.ά.
Όλοι ευχήθηκαν: Και του χρόνου με υγεία, με τον Σ.Ο.Π. πρωταγωνιστή!
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ
Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησε πρόσφατα η Λαϊκή Επιτροπή Αγώνα Περιστερίου στα Γραφεία της Αντιπεριφέρειας Δυτικής Αθήνας, για το νομοσχέδιο που αφορά την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Η Επιτροπή κατέθεσε ανακοίνωση – καταγγελία με 2.000 υπογραφές για το θέμα.
Ο αντιπεριφερειάρχης κ. Κώστας Παπαντωνίου αναφέρθηκε στις δράσεις και πρωτοβουλίες που έχει πάρει στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για τα θέματα Υγείας στη Δυτική Αθήνα και δεσμεύτηκε να αποστείλει σχετική επιστολή στο Υπ. Υγείας, σχετικά με το νομοσχέδιο.
Μετά το πέρας της συζήτησης ο αντιπεριφερειάρχης έκανε την παρακάτω δήλωση: «Οφείλουμε να καταγγείλουμε τη φτωχοποίηση της κοινωνίας και την παραπέρα εξαθλίωσή της, που θα ενταθεί ακόμη περισσότερο από την επιχειρούμενη «μεταρρύθμιση» στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Είναι πάγια και διαρκής η ανάγκη για δημόσια δωρεάν υγεία και κοινωνική πρόνοια μέσα από ένα αξιόπιστο σύστημα υγείας που θα προέλθει από πραγματικό σχεδιασμό, θα περάσει από διαδικασίες διαβούλευσης και θα συνίσταται σε αναβάθμιση της δημόσιας υγείας και όχι συρρίκνωσή της.
Η επαρκής χρηματοδότηση του συστήματος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, η απρόσκοπτη λειτουργία των μονάδων του ΕΟΠΥΥ και των Κέντρων Υγείας είναι επιβεβλημένες πολιτικές, που όμως, δεν επιτυγχάνονται με την προτεινόμενη αλλαγή.
Αντίθετα, η υπάρχουσα κατάσταση θα επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στην πλήρη ιδιωτικοποίηση του δημοσίου συστήματος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική Ημερίδα με Θέμα «Πρόληψη & Αντιμετώπιση της Υπερβαρότητας και της Παχυσαρκίας κατά την παιδική και την εφηβική Ηλικία», στο φιλόξενο αμφιθέατρο εκδηλώσεων των σύγχρονων Eκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου.
Στην ημερίδα συμμετείχαν κοινωνικοί λειτουργοί από τα Δίκτυα Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου, Αιγάλεω- Χαϊδαρίου, Ιλίου, Υπηρεσιών του Δήμου Περιστερίου, εκπαιδευτικοί, γονείς, μέλη φορέων, συλλόγων και πλήθος κόσμου.
Διοργανώθηκε από το Κοινωνικό Παντοπωλείο Περιστερίου σε συνεργασία με το Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» και συγκεκριμένα από το πρόγραμμα «Χάνω Βάρος – Κερδίζω Ζωή» του Ιατρείου Αντιμετώπισης Αυξημένου Βάρους Σώματος με συντονίστρια του προγράμματος την κα Πέννυ Κάσσαρη.
Συντονιστής της ημερίδας ήταν ο δημοσιογράφος κ. Παναγιώτης Μαργαρώνης, ο οποίος αναφέρθηκε στη λειτουργία του εθνικού μηχανισμού ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με πληροφορίες στην ιστοσελίδα www.koinoniasos.gr .
Στη συνέχεια η Πρόεδρος του Ο.Π.Α.Α.Π. του Δήμου κα Ξένη Κορόγιαννη αναφέρθηκε στην σημαντική λειτουργία του Κοινωνικού Παντοπωλείου Περιστερίου και στο έργο που προσφέρει στο Δήμο.
Η κοιν. λειτουργός του Κοινωνικού Παντοπωλείου κα Αικατερίνη Κατσανεβάκη παρουσίασε τις δομές του Δικτύου Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου και αναφέρθηκε στο ρόλο του Κοινωνικού Παντοπωλείου, το οποίο μεταξύ άλλων προάγει τη σωστή διατροφή παιδιών και εφήβων που εξυπηρετούνται ως ωφελουμένα.
Παρέμβαση έκανε και ο επιστημονικά υπεύθυνος της Κ.Σ.Δ.Ε.Ο «ΕΔΡΑ» ψυχολόγος κ. Αλεξ. Οικονόμου, που έθεσε το θέμα της σχέσης μεταξύ ψυχολογίας και διατροφής.
Εκ μέρους των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου μίλησε ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής κ. Αλέξ. Τζαβάρας.
Ακολούθησε η αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος από την Dr. Ευαγγελία Χαρμανδάρη- αναπληρ. καθηγήτρια Παιδιατρικής και Εφηβικής Ενδοκρινολογίας του Νοσοκ. Παίδων «Αγία Σοφία», που ανέδειξε το πρόβλημα της Παχυσαρκίας στη χώρα μας, μέσα από στοιχεία, μελέτες, και ολοκληρωμένες παρεμβάσεις για τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης του.
Τα εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου ήταν και χορηγός επικοινωνίας της Ημερίδας.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΟΣΜΟΣΥΡΡΟΗ ΣΤΗ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΟΣΜΟΣΥΡΡΟΗ ΣΤΗ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Στο κατάμεστο αμφιθέατρο της Ι. Μητροπόλεως Περιστερίου έγινε η κοπή πίτας των κοινωνικών δραστηριοτήτων στην πόλη μας.
Την πίττα ευλόγησε ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, ο οποίος αναφέρθηκε με μεγάλη αγάπη στην κοινωνική αλληλεγγύη που αποκτά πρωτεύοντα ρόλο στην δύσκολη εποχή που διανύουμε.
Ακολούθως προβλήθηκε βίντεο της δημόσιας τηλεόρασης που ανέδειξε τις 10 κοινωνικές δράσεις των 170 επιστημόνων σε συνεργασία με την Ι. Μητρόπολη Περιστερίου.
ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Στην ομιλία του ο επιστημονικός συντονιστής των κοινωνικών δράσεων καθηγητής κ. Γιώργος Βαθιώτης απηύθυνε ευχές και ανέφερε μεταξύ άλλων: «Είναι ανάγκη οι 10 κοινωνικές δράσεις να συνδεθούν αμφίδρομα μεταξύ τους. Λειτουργούν 5 κοινωνικά φροντιστήρια στα πνευματικά κέντρα των ναών όπου φοιτούν 500 παιδιά δωρεάν όπου 97 καθηγητές προσφέρουν αφιλοκερδώς γνώσεις φροντίδα και σεβασμό σε κάθε μαθητή.
Τα ξενόγλωσσα τμήματα όπου διδάσκονται 5 ξένες γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά και ισπανικά ) σε μαθητές κάθε ηλικίας, όπως και το τμήμα εκμάθησης Η/Υ με μαθητές από 7 - 70 ετών, είναι πλέον σταθμοί μόρφωσης, αγάπης και πυλώνες αλληλεγγύης στο Περιστέρι.
Τα 3 κοινωνικά ιατρεία με 27 γιατρούς 9 διαφορετικών ιδιοτήτων είναι δίπλα με ζεστασιά στο κάθε συμπολίτη μας.
Το νομικό και το ψυχολογικό τμήμα έγιναν για να σταθούν με ανθρωπιά και αξιοπρέπεια κοντά στα προβλήματα του κάθε συνανθρώπου μας.
Κανείς Περιστεριώτης δεν αισθάνεται πλέον μόνος του στην κρίση. Όλοι μαζί πρέπει να ενωθούμε με άξονα και γνώμονα τη κοινωνική αλληλεγγύη για να διευρύνουμε τα κοινωνικά έργα δίχως πολιτικές σκοπιμότητες και κομματικούς καιροσκοπισμούς. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο ο άνθρωπος, ώστε να μη χαθεί η ελπίδα του για μια καλύτερη ζωή με αξιοπρέπεια».
Στη συνεχεία ο κ. Βαθιώτης πρόβαλε στους παρευρισκόμενους με εικόνες και βίντεο όλες τις κοινωνικές δράσεις αλληλεγγύης και ανθρωπιάς που γίνονται στη πόλη μας.
Τελειώνοντας, ευχαρίστησε το Μητροπολίτη Περιστερίου για τη μεγάλη συμβολή του, όλους τους ιερείς για την άψογη συνεργασία τους, τη πρόσφορα του κάθε αλτρουιστή επιστήμονα και τον κάθε φιλότιμο συμπολίτη μας για την εθελοντική προσφορά του.
ΝΑ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ
Κατόπιν τον λόγο πήρε ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης που τόνισε: «Θα ήθελα να εξάρω την προσπάθεια του συντονιστή κ. Γιώργου Βαθιώτη και των συνεργατών του για το μεγάλο κοινωνικό έργο που επιτελούν στην πόλη μας σε συνεργασία με τη Ι. Μητρόπολη και τον αγώνα που δίνουν καθημερινά. Πρέπει όλες οι κοινωνικές ομάδες της πόλης μας να ενωθούν μεταξύ τους, ώστε να διευρυνθούν τα κοινωνικά έργα δημιουργώντας ένα τσουνάμι αλληλεγγύης και ανθρωπιάς που έχει ήδη ξεκινήσει στη πόλη μας. Στόχος είναι να απαλύνουν τον πόνο και να ξαναζωντανέψουν την ελπίδα του κάθε συνανθρώπου μας».
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα, Παναγ. Λύκος, Αλέξης Σταυρούλιας, Βασίλης Μπέτσης, η περιφ. σύμβουλος κα Ιωάννα Πανταλάκη οι δημοτικοί σύμβουλοι Θανάσης Βαθιώτης, Χρόνης Χρονόπουλος, Δημ. Κυριακόπουλος κ.ά. ο π. δήμαρχος κ. Θ. Δημητρακόπουλος, η Ολυμπιονίκης κα Βούλα Ζυγούρη, ο διευθυντής Β’ Δ/νσης Δ.Ε. κ. Γιώργος Ζαφειρακίδης, η υποψ. δημοτ. σύμβουλος κα Ελένη Ξεκαλάκη Καραμανλή, εκπρόσωποι φορέων, οργανώσεων και εθνικοτοπικών συλλόγων και πάρα πολλοί απλοί πολίτες και εθελοντές.
Κομμάτια της πίττας έκοψαν και οι εκπρόσωποι των 170 επιστημόνων, όπως οι γιατροί κ.κ. Πηγή Τάρλα, Αθανασία Τσαχπίνη και Πάνος Αναστασιάδης, η φαρμακοποιός κα Δήμητρα Σταθοπούλου, οι καθηγητές κ.κ. Γ. Γαρδελάκος, Δ. Χριστοθανόπουλος, Ι. Καραπετάκου κ.ά.
Β.Α. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε.
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε.
Με απόφαση του Δ.Σ. του Συλλόγου «Έλλη Αλεξίου» ορίστηκαν οι τακτικοί και αναπληρωματικοί εκπρόσωποι του, στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας και στην Ενιαία Σχολική Επιτροπή Π.Ε. του Δήμου Περιστερίου, ως εξής:
Δημοτική Επιτροπή Παιδείας: Τακτικός εκπρόσωπος Κων. Παπλωματάς
τηλ. 6947721624 - αναπληρ. εκπρόσωπος Ιωάννα Παππά, τηλ. 6944964721.
Ενιαία Σχολική Επιτροπή: Τακτικός εκπρόσωπος Ζήσης Καπράνας , τηλ. 6976437186 - αναπληρ. εκπρόσωπος ο Άγγελος Χαλίδας τηλ. 6988076016.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
15963: Ο ΝΕΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
15963: Ο ΝΕΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Το νέο τηλεφωνικό αριθμό «15963» θα πρέπει να καλούν πλέον για την εξυπηρέτησή τους (Υπηρεσία Καθαριότητας, Πράσινου κ.λπ.) οι δημότες Περιστερίου, καθώς ο προηγούμενος τετραψήφιος -1963- έπαψε να λειτουργεί.
Για τους επόμενους δύο μήνες οι πολίτες που θα καλούν τον προηγούμενο αριθμό θα ενημερώνονται για τη σχετική αλλαγή από ηχογραφημένο μήνυμα στον τηλεφωνητή.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Σε μια ιδιαίτερα θερμή ατμόσφαιρα παρά τον λιτό χαρακτήρα της, έλαβε χώρα η κοπή της πίττας του Ιατρείου Κοινωνικής Αλληλεγγύης Περιστερίου, την 12.2.2014, στο 1ο Δημοτ. Σχολείο Περιστερίου.
Στην κατάμεστη αίθουσα ενώθηκαν ιατροί, φαρμακοποιοί, εθελοντές, φίλοι και συμπολίτες, αναδεικνύοντας τον αλληλέγγυο χαρακτήρα που διέπει την προσπάθεια και τον χαρακτήρα της λειτουργίας του Ιατρείου.
Την εκδήλωση ξεκίνησαν, η φαρμακοποιός κα Αικατ. Πιερρακέα και η ιατρός ΩΡΛ κα Όλγα Κεσίδου, παρουσιάζοντας τη δραστηριότητα του ιατρείου και την παρούσα κατάσταση στο χώρο της υγείας σε σχέση με την εγκατάλειψη και το κλείσιμο των δομών υγείας από την κυβέρνηση.
Παρουσίαση για την ψυχολογία της κρίσης και τους τρόπους αντιμετώπισης έκανε η ψυχολόγος – ψυχοθεραπεύτρια κα Δήμητρα Ξενάκη.
Χαιρετισμό απηύθυνε ο κ. Αγοραστός (φωτογραφία), που μαζί με Γερμανούς αλληλέγγυους φίλους, ήρθαν από το Αμβούργο.
Παραβρέθηκαν επίσης: Ο υποψ. δήμαρχος Περιστερίου κ. Φώτης Κουγιουμτζής -που απηύθυνε χαιρετισμό- εκπρόσωποι από την «Αλληλεγγύη στα Δυτικά», την Ομάδα Κατοίκων Λόφου Αξ/κών, το δίκτυο Αλληλεγγύης Μπουρναζίου καθώς και φίλοι από τα αλληλέγγυα κοινωνικά ιατρεία- φαρμακεία Αττικής.
Το αυτοδιαχειριζόμενο Ιατρείο Κοινωνικής Αλληλεγγύης Περιστερίου απαρτίζεται και λειτουργεί αποκλειστικά από 70 εθελόντριες & εθελοντές αλληλέγγυους πολίτες, ιατρούς όλων των ειδικοτήτων και φαρμακοποιούς.
Εξυπηρετεί ανασφάλιστους, άνεργους και άπορους συμπολίτες μας καθημερινά 11.00 -13.00 & 18.00 – 20.00, με ραντεβού. Πληροφορίες στο τηλ. 210 5781618. Όλες οι υπηρεσίες παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙOY
ΦΑΡΜΑΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΜΕΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ
ΦΑΡΜΑΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΜΕΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ

Μεγάλη ποσότητα φαρμάκων πρόσφερε το Κοινωνικό Φαρμακείο Περιστερίου στο Κέντρο Προσωρινής Διαμονής Αλλοδαπών Αιτούντων Άσυλο, που εδρεύει στο Λαύριο Αττικής. Σκοπός αυτής της προσφοράς είναι η λήψη των συγκεκριμένων φαρμάκων από τους ανθρώπους που φιλοξενούνται στο Κέντρο και τα έχουν άμεση ανάγκη.
Το Δίκτυο Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης θα στηρίζει πάντοτε δράσεις που στοχεύουν στην ανακούφιση των συνανθρώπων μας και προωθούν την έννοια της αλληλεγγύης.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ ΛΙΛΛΥ ΑΕΒΕ.
Εξ άλλου στα πλαίσια της αναζήτησης συνεργασίας με φαρμακευτικές εταιρίες, τα στελέχη του Κοινωνικού Φαρμακείου Περιστερίου ήρθαν σε επαφή με τη ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ ΛΙΛΛΥ ΑΕΒΕ, η οποία ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα τους, προσφέροντας φαρμακευτικά σκευάσματα και παραφαρμακευτικά προϊόντα.
Τα στελέχη του Κοινωνικού Φαρμακείου Περιστερίου νιώθουν την ανάγκη να ευχαριστήσουν θερμά τη συγκεκριμένη εταιρία για την ανιδιοτελή αυτή πράξη, μέσω της οποίας ενισχύεται η δομή με είδη τα οποία έχουν ανάγκη εκατοντάδες συμπολίτες μας που εξυπηρετούνται από αυτήν.
*
Οι Δομές: Γραφείο Διαμεσολάβησης, Τράπεζα Χρόνου, Κοινωνικό Παντοπωλείο και Κοινωνικό Φαρμακείο, λειτουργούν στα πλαίσια του Δικτύου Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου, το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του Υπ.υ Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο και από εθνικούς πόρους στο πλαίσιο του «ΕΣΠΑ 2007 - 2013».
Καλούμε όλες και όλους όσους επιθυμούν να συνδράμουν σε αυτήν την προσπάθεια αλληλεγγύης και ανθρωπιάς να έρθουν σε επικοινωνία με το Δίκτυο Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου στο τηλέφωνο 210 577176 και στην ηλεκτρονική Διεύθυνση www.domesperisteri.gr .
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΠΑΝΙΔΡΥΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ Α.Ο. ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΟΚΕΫ ΕΠΙ ΧΟΡΤΟΥ - ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ Ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ Γ. ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ
ΕΠΑΝΙΔΡΥΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ Α.Ο. ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΟΚΕΫ ΕΠΙ ΧΟΡΤΟΥ - ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ Ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ Γ. ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ

Επανιδρύθηκε και άρχισε προπονήσεις το τμήμα Χόκεϋ επί χόρτου του Παναθηναϊκού Α.Ο., στο ιστορικό γήπεδο της Λ. Αλεξάνδρας, του οποίου στο προσεχές διάστημα θα ξεκινήσουν και οι αγωνιστικές υποχρεώσεις στο Πρωτάθλημα με έδρα τον Άγιο Κοσμά.
Στην τελετή επανίδρυσης χαιρέτισε ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Ηλίας Μιχαλαριάς, οποίος χαρακτήρισε ιστορική την ημέρα, γιατί όπως είπε: «Μετά από 66 χρόνια επιστρέφουν τα μπαστούνια του Χόκεϊ στη λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Είναι μεγάλη τιμή για τον Παναθηναϊκό που επανιδρύεται το Χόκεϊ επί χόρτου, το οποίο ανέδειξε μεγάλους αθλητές που δόξασαν το Σύλλογο, πέτυχαν διακρίσεις και έγραψαν ιστορία».
Ευχήθηκε υγεία και μαχητική ψυχή για ανάδειξη αξιών και συγκομιδή διακρίσεων.
Χαιρέτησαν επίσης, ο προπονητής και έφορος του τμήματος κ. Νίκος Αναστασιάδης και ο αρχηγός της ομάδας κ. Μανώλης Γκιόργκας.
Μετά τις αναμνηστικές φωτογραφίες ολόκληρης της ομάδας (φωτογραφία), έγινε μικρή επίδειξη του αγωνίσματος από τους παίκτες, ενώ συναισθηματική φόρτιση επήλθε όταν ο προπονητής παρουσίασε δυο μπαστούνια χόκεϋ της δεκαετίας του ’60.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις τάξεις του Τμήματος εντάχθηκαν πολλοί έμπειροι αθλητές αλλά και νέα ταλέντα, καθώς επίσης και δυο εν ενεργεία διεθνείς αθλητές.
Ο ένας εξ αυτών είναι ο Περιστεριώτης Γιώργος Παπλωματάς (γιος του προέδρου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου» κ. Κώστα Παπλωματά), 22 ετών, ταλαντούχος τερματοφύλακας, που οι ικανότητες και οι εμφανίσεις του στις διεθνείς αναμετρήσεις, υπόσχονται δυναμική υπεράσπιση της ακεραιότητα της εστίας της επανιδρυθείσας μετά 66 χρόνια ομάδας Χόκεϋ επί χόρτου του Παναθηναϊκού Α.Ο.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΝΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ
ΝΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ
Ο επιστημονικός Συντονιστής των Κοινωνικών Δράσεων στην πόλη μας καθηγητής κ. Γιώργος Βαθιώτης μαζί με την π. δ/ντρια του ΟΑΕΔ Περιστερίου κα Ολυμπία Σφίκτη και ομάδα συνεργατών επιστημόνων, στα πλαίσια της συνεργασίας με την Ι. Μητρόπολη Περιστερίου, θα ενεργοποιήσουν μία νέα κοινωνική δράση που έχει στόχο το πιο δύσκολο κομμάτι που μαστίζει τη χώρα μας: την ανεργία και την απασχόληση.
Συγκεκριμένα θα γίνεται άμεση και υπεύθυνη ενημέρωση των συμπολιτών μας, για το τι μπορεί να προσφέρει ο ΟΑΕΔ σχετικά με την προώθηση στην απασχόληση, όπως συμμετοχή στα προγράμματα απασχόλησης, τεχνικές αναζήτησης εργασίας, παροχές ανεργίας, επιδομάτων μητρότητας, οικογενειακών επιδομάτων, επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.
Ο ΟΑΕΔ παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες που έχουν ως σκοπό την ενεργοποίηση και κινητοποίηση των ανέργων, καθώς και την διευκόλυνση της ένταξής τους στην αγορά εργασίας, που μέσω της πιο πάνω προσπάθειας θα δημοσιοποιούνται.
Τα πρόγραμμα αυτό ξεκινά εντός του Μαρτίου 2014, για δύο φορές την εβδομάδα και ώρες 18.00 - 20.00, σε συνεργασία με την Ι. Μητρόπολη Περιστερίου.
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
Όπως δήλωσε ο κ. Γ. Βαθιώτης: «Εμείς θα σταθούμε δίπλα σε κάθε άνεργο και ανασφάλιστο συμπολίτη μας, ώστε με την κοινωνική αλληλεγγύη να ξεπεράσει τα εμπόδια της ζωής και να σταθεί πάλι δυνατός και δημιουργικός στην πορεία της ζωής του.
Κάποιοι υπογράφουν μνημόνια. Εμείς στο Περιστέρι υπογράφουμε την αλληλεγγύη και την αξιοπρέπεια. Σε μια πόλη με χαμόγελο όπως είναι το Περιστέρι, που καθημερινά διδάσκει με πράξεις ευαισθησίας την ανθρωπιά, κανείς συμπολίτης μας δεν θα αισθάνεται πλέον μόνος του στην κρίση».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ













