| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΨ. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ κ. ΓΙΩΡΓΟ ΒΑΘΙΩΤΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΨ. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ κ. ΓΙΩΡΓΟ ΒΑΘΙΩΤΗ

Συνάντηση του σεβ. Μητροπολίτη κ.κ. Χρυσοστόμου με τον δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και τον επιστημονικό Συντονιστή των Κοινωνικών Δράσεων και υποψ. δημοτικό σύμβουλο με την Παράταξη του Δημάρχου Περιστερίου κ. Γιώργο Βαθιώτη, πραγματοποιήθηκε την 7.3.2014, στο μητροπολιτικό γραφείο.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η εκτενής συζήτηση για τις κοινωνικές δράσεις που συντελούνται από την Μητρόπολη και τον Δήμο.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Παχατουρίδης, οι κοινωνικές δράσεις θα πρέπει να είναι πρώτη προτεραιότητα αυτή την εποχή, που η κάθε ελληνική οικογένεια βιώνει τις δυσκολίες της κρίσης. Επίσης τόνισε ότι η αγαστή συνεργασία μεταξύ της Ιεράς Μητρόπολης και του Δήμου προς όφελος πάντα των πολιτών, θα πρέπει να συνεχιστεί και να αναπτυχθεί ακόμα περαιτέρω.
Με την ευκαιρία τονίσθηκε, ότι η συμμετοχή του επιστημονικού Συντονιστή των Κοινωνικών Δράσεων της Ι. Μητρόπολης κ. Γιώργου Βαθιώτη στην Παράταξη του κ. Παχατουρίδη -όπως ανακοίνωσε ήδη ο πρώτος- είναι σίγουρο ότι θα βοηθήσει τα μέγιστα στην περαιτέρω ανάπτυξη των κοινωνικών δομών και δράσεων, καθώς ο κ. Βαθιώτης θεωρείται πλέον σαν ένας άνθρωπος με ευαίσθητα κοινωνικά αντανακλαστικά και με αληθινή αγάπη για τους ανυπεράσπιστους και στους ανήκοντες στις ευπαθείς τάξεις πολίτες.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΒΡΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΘΕΑΤΡΟΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ ΤΗΝ ΟΠΕΡΑ ΝΤΟΝ ΤΖΟΒΑΝΝΙ ΤΟΥ ΜΟΤΣΑΡΤ
ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΒΡΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΘΕΑΤΡΟΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ ΤΗΝ ΟΠΕΡΑ ΝΤΟΝ ΤΖΟΒΑΝΝΙ ΤΟΥ ΜΟΤΣΑΡΤ

Στα πλαίσια της πολιτιστικής συνεργασίας του Δήμου Περιστερίου με την Εθνική Λυρική Σκηνή, παρουσιάστηκε στις 6.3.2014, στο θέατρο «Πολιτών», με είσοδο ελεύθερη και με υπέρτιτλους στα ελληνικά,
ο θρυλικός Ντον Τζοβάννι του Μότσαρτ, με τη μορφή της «Όπερας της Βαλίτσας»,
Το κοινό ήταν ιδιαίτερα θερμό και με το παρατεταμένο του χειροκρότημα προς τους συντελεστές της παράστασης έδειξε ότι απόλαυσε αυτήν τη ξεχωριστή βραδιά στο κατάμεστο «Θέατρο Πολιτών».
Η νέα παραγωγή της «Όπερας της Βαλίτσας» παρουσίασε την ιστορία του Ισπανού ευγενούς Ντον Τζοβάννι, που οι άνδρες θαύμαζαν για το θάρρος του και οι γυναίκες για τη σκανδαλώδη φήμη του.
Η σκηνοθεσία του Αλέξ. Ευκλείδη σκιαγράφησε τα περίπλοκα κίνητρα των ηρώων, τους οποίους έβγαλε από το ροκοκό κάδρο που ορίζει το λιμπρέτο και τους τοποθέτησε στη σημερινή εποχή (φωτογραφία).
Τα σκηνικά ήταν της Βασιλικής Παπαδοπούλου, τα κοστούμια της Νατάσσας Δημητρίου, ο φωτισμός του Σπύρου Τζώρα και η μουσικολογική επιμέλεια του Δημ. Γιάκα. Στο πιάνο ήταν ο Φρίξος Μόρτζος.
Διανομή ρόλων: Ντον Τζοβάννι: Νίκος Κοτενίδης, Διοικητής/μαζέττο: Κώστας Ντότσικας, Ντόννα Άννα: Σοφία Κυανίδου, Ντον Οττάβιο: Nίκος Στεφάνου, Ντόννα Ελβίρα: Γεωργία Ηλιοπούλου, Λεπορέλλο: Δημ. Κασιούμης και Tσερλίνα: Βάσια Ζαχαροπούλου.
ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου, χαιρετίζοντας το σημαντικό πολιτιστικό γεγονός για την πόλη μας, τόνισε ότι σ’ αυτήν την δύσκολη περίοδο για όλους, μοναδική διέξοδος είναι ο πολιτισμός.
Οι θεατές συνεχάρησαν το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη για την πρωτοβουλία του να φέρει στο Περιστέρι την όπερα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, που πραγματοποιήθηκε με δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στα πλαίσια του προγράμματος «Ταξίδι προς το Κέντρο Πολιτισμού - Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΚΑΙ ΤΟ 22ο ΔΗΜΟΤ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΑΙ ΤΟ 22ο ΔΗΜΟΤ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Mεγάλες παρεμβάσεις στον χώρο των υποδομών της Δημόσιας Εκπαίδευσης, υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Πρόκειται για 53 σημαντικά έργα, που άλλα έχουν ολοκληρωθεί και άλλα βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο υλοποίησής τους. Έργα που δημιουργούν νέες σχολικές μονάδες και αναβαθμίζουν υπάρχουσες, σε 34 Δήμους της Αττικής. Ανάμεσά τους τέσσερα ειδικά σχολεία και ένα διαπολιτισμικό.
Ο συνολικός προϋπολογισμός των έργων, ανέρχεται σε 131.896.571 ευρώ και το ποσό των συμβάσεων έπειτα από τις δημοπρατήσεις σε 106.010.852 ευρώ. Μέχρι το τέλος του 2013, είχαν ήδη απορροφηθεί 81.221.669 ευρώ, ποσοστό 77%, ενώ μέχρι το τέλος του προγράμματος αναμένεται να απορροφηθεί το 100% των δεσμευθέντων κονδυλίων του ΕΣΠΑ.
Στον αναλυτικό πίνακα που δημοσιοποίησε η Περιφέρεια Αττικής περιλαμβάνεται και η προσθήκη αίθουσας πολλαπλών χρήσεων στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, με ποσό ένταξης: 457.560 ευρώ, φορέας που κατασκευάζει το έργο είναι ο ΟΣΚ Α.Ε., το ποσό της σύμβασης ανέρχεται στα 450.120 ευρώ και η δαπάνες μέχρι τις 31.12.2013 ανήλθαν στα 439.651 ευρώ. Το ποσοστό ολοκλήρωσης βάσει της σύμβασης είναι στο 98%.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Σ. ΑΥΓOYΛΕΑ - ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΓΕΙΣΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Σ. ΑΥΓOYΛΕΑ - ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΓΕΙΣΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
Ακολουθώντας μια παράδοση δεκαετιών, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου, με μια σειρά από ανθρωπιστικές δραστηριότητες που υλοποιούνται καθ΄ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ανταποκρίνονται άμεσα σε κάθε είδους κάλεσμα για υποστήριξη και ανακούφιση συνανθρώπων μας, που πλήττονται τόσο από την συνεχιζόμενη οικονομική κρίση όσο και από φυσικά αίτια και καταστροφές.
Η κινητοποίηση των μαθητών του Σχολείου προς αυτήν την κατεύθυνση τους καθιστά «πρεσβευτές» ενός μοναδικού μηνύματος ανθρωπιάς και αλληλεγγύης και μεταλλάσει τη σημερινή τους κατάθεση σε επένδυση για το μέλλον τους.
Αυτή τη φορά ο σεισμός που έπληξε την Κεφαλονιά υπήρξε η αφορμή για να προσφέρουν οι μαθητές και η Διεύθυνση του Σχολείου στους κατοίκους του νησιού, μέσω της ανθρωπιστικής οργάνωσης «Γιατροί χωρίς Σύνορα», το ποσό των 1.000 ευρώ.
Παράλληλα έγιναν γνωστοί και οι τραπεζικοί λογαριασμοί (ΕΘΝΙΚΗ: 141/296112-17(IBAN: GR27 0110 1410 0000 1412 9611 217 - SWIFT: ETHNGRAA και ALPHA BANK: 199/002002-002401 (IBAN: GR06 0140 1990 1990 0200 2002 401 - SWIFT: CRBAGRAAXXX), στους οποίους όλες οι οικογένειες του σχολείου μπορούν να εκφράσουν υλικά την αλληλεγγύη τους και τα ανθρωπιστικά τους αισθήματα.
Ζ.Κ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΥΠΟΨ. ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ κ. Η. ΨΥΡΟΓΙΑΝΝΗ
ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΥΠΟΨ. ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ κ. Η. ΨΥΡΟΓΙΑΝΝΗ
Στη σύλληψη του υποψ. δημοτ. συμβούλου της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Ιωάννη Σωληναραίου, προχώρησαν αστυνομικά όργανα του Β΄ Αστυνομικού Τμήματος Περιστερίου, την 1.3.2014, μετά από μηνυτήρια αναφορά του π. αντ/ρχου και ανεξάρτητου δημοτ. συμβούλου κ. Ηλία Ψυρόγιαννη, για συκοφαντική δυσφήμιση.
Ο κ. Σωληναραίος, μετά την ανακοίνωση της συμπαράταξης του κ. Ηλία Ψυρόγιαννη με την Παράταξη «Με την Κοινωνία Μπροστά» του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ανήρτησε σε ιστοσελίδα του διαδικτύου που διατηρεί ο ίδιος με τον τίτλο «Περιστέρι για Όλους», βαρύτατες ύβρεις κατά του κ. Η. Ψυρόγιαννη.
Οι συγκεκριμένοι και αστήρικτοι χαρακτηρισμοί που εκτοξεύτηκαν σε στιγμές φόρτισης ίσως του συντάκτη τους, απάδουν, πρώτα απ΄όλα στην προσωπικότητα και την πολιτεία του κ. Ηλία Ψυρόγιαννη, που χρημάτισε επί σειρά ετών σε ευαίσθητα διαχειριστικά πόστα και έχαιρε και χαίρει εκτίμησης για την εντιμότητα, την ακεραιότητα και το ήθος του, και δεύτερον δυναμιτίζουν αδικαιολόγητα και πρόωρα το προεκλογικό κλίμα, δεδομένου ότι πρόθεση όλων -όπως διαμηνύουν- είναι να κρατηθεί ο αγώνας σε επίπεδα ευπρέπειας και ευγενούς άμιλλας
ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ
Όπως ήταν φυσικό, οι ύβρεις προκάλεσαν την οργή και αγανάκτηση του κ. Ηλία Ψυρόγιαννη, καθώς έθιγαν την υπόληψη και την αξιοπρέπειά και του ιδίου και κατ΄ επέκταση της οικογένειάς του, αλλά και το κύρος του στη συνείδηση των συμπολιτών μας, που τον υπολήπτονται και τον τιμούν με την προτίμησή τους πολλές τετραετίες.
Έτσι την 5.3.2014 υπέβαλε μηνυτήρια αναφορά κατά του κ. Σωληναραίου -επισυνάπτοντας το διαδικτυακό συκοφαντικό κείμενο- ο οποίος συνελήφθη αυθημερόν με τη διαδικασία του αυτοφώρου, από Όργανα του Β’ Αστυνομικού Τμήματος Περιστερίου. Οδηγήθηκε στο Τμήμα με σκοπό να προσαχθεί ενώπιον του εισαγγελέως, για να του απαγγελθεί κατηγορία.
Στο Αστυνομικό Τμήμα κλήθηκε ο κ. Ηλίας Ψυρόγιαννης, ο οποίος μετά από την προφορική συγγνώμη και έγγραφη μεταμέλεια του συλληφθέντος, τις παρακλήσεις των συγγενών και του δικηγόρου του και τη μεσολάβηση- διευκρίνιση του επί κεφαλής της Παράταξης κ. Δημ. Κελάφα, ότι πρόκειται για στιγμιαία επιπολαιότητα και απερισκεψία, απέσυρε τη μήνυση.
ΠΡΟΪΟΝ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ
Ο κ. Σωληναραίος αφέθηκε ελεύθερος και σύμφωνα με τη διαβεβαίωσή του αφαίρεσε από την ιστοσελίδα του το υβριστικό κείμενο και ανήρτησε δήλωσή του, στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι: «Οι ατυχείς χαρακτηρισμοί κατά του συμπολίτη μου και υποψηφίου δημοτ. συμβούλου με την Παράταξη του κ. Α. Παχατουρίδη, κ. Ηλία Ψυρόγιαννη στην ηλεκτρονική μου σελίδα,, υπήρξαν προϊόν επιπόλαιας και κακής εκτίμησης εκ μέρους μου για την προσωπικότητα του.
Δυστυχώς εκ των υστέρων αναγνωρίζω, ότι η ατυχής εκτίμηση, η κακή πληροφόρηση και η μη ψύχραιμη εκτίμηση των γεγονότων με καθιστούν υπεύθυνο κακής συμπεριφοράς, υβριστικής και συκοφαντικής απέναντι στο συγκεκριμένο συμπολίτη μου.
Θεωρώ υποχρέωσή μου να αναγνωρίσω το λάθος μου. Πιστεύω, ότι υπέπεσα σε πλάνη και θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη.
Ελπίζω, ότι η αποδοχή της συγγνώμης από τον κ. Ηλία Ψυρόγιαννη θα είναι η αρχή μιας πιο υπεύθυνης στάση μου απέναντι σε διάφορα κοινωνικά θέματα.
Αναλαμβάνω την υποχρέωση να αναρτήσω την παρούσα δήλωσή μου στο ιστολόγιό μου, στην ίδια θέση, αφού κατεβάσω τη συκοφαντική και υβριστική ανάρτηση».
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Σχετικά με το συμβάν, ο κ. Ηλίας Ψυρόγιαννης, μας δήλωσε, ότι: «Λυπάμαι, που αναγκάστηκα να αμυνθώ δια της νομικής οδού στην αήθη επίθεση που δέχθηκα από συνυποψήφιό μου άλλης Παράταξης, ο οποίος όπως και άλλοι στο παρελθόν, με συκοφαντικά και ανέντιμα μέσα προσπαθούν -ανεπιτυχώς-να σπιλώσουν μια ακέραιη κατά την πεποίθησή μου πορεία, την οποία έχω διαγράψει στα δημοτικά μας δρώμενα, υπερασπιζόμενος εξ άλλου την προσωπική και οικογενειακή μου αξιοπρέπεια. Υπερασπιζόμενος επίσης και το επίπεδο της πολιτικής στάσης του ήθους και της ευπρέπειας, που χαρακτηρίζει την Παράταξη του κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, που με τιμά να συμμετέχω σε κοινή προσπάθεια για το καλό της πόλης μας.
Θέλω δε να προειδοποιήσω, ότι παρόμοια, άμεση και ανυποχώρητη θα είναι η αντίδρασή μου και στο μέλλον, σε οποιαδήποτε συκοφαντική και ανέντιμη προς το πρόσωπό μου συμπεριφορά».
ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΑΤΥΧΗΣΑΝ
Λακωνική ήταν η άποψη του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, για το πιο πάνω συμβάν: «Οι οικογενειακές καταβολές, η πορεία στα κοινά, η σεμνότητα, η εντιμότητα, το ήθος και η αξιοπρέπεια του κ. Ηλία Ψυρόγιαννη είναι στοιχεία υποδειγματικά και αναμφισβήτητα.
Οι συκοφάντες και οι λασπολόγοι για άλλη μια φορά ατύχησαν. Γιατί μετά τη δυναμική αντίδραση του κ. Ηλία Ψυρόγιαννη θα εισπράξουν και τη λαϊκή ετυμηγορία, που αυτή ούτε συγχωρεί, ούτε ανακαλεί»…
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»

Μια όμορφη και ζεστή βραδιά αφιερωμένη στην «Ημέρα της Γυναίκας» οργάνωσε το Τμήμα Γυναικών της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι», το βράδυ της 10.3.2014.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την προβολή της μικρού μήκους ταινίας του Χρ. Σκούρα «Όμορφο όνομα Λιλήθ», που αναφέρεται στους αγώνες των γυναικών για το δικαίωμα της ψήφου και την απόδοση του ποιήματος της Κικής Δημουλά «Άγαλμα γυναίκας με δεμένα χέρια», σε απαγγελία της Ισιδώρας Δουκέρη.
Συνεχίστηκε με ομιλία της Γιούλας Τσουμπού για το «Γυναικείο κίνημα», ενώ το κύριο μέρος ανήκε στο μουσικό σύνολο με τη Λίλιαν Τσατσαρώνη στο τραγούδι, Βασίλη Σπηλιόπουλο στην κιθάρα και Τεό Λαζάρου στο κοντραμπάσο.
Ποιήματα από το βιβλίο της «Έρωτας - Φύση - Στοχασμοί» αφηγήθηκε η Μαργαρίτα Πικιώνη και η ηθοποιός Τένια Τζιμέα.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και χαιρέτησε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κα Νάντια Βαλαβάνη και ο υποψ. δήμαρχος των «Ενεργών Πολιτών για την Ανατροπή στο Περιστέρι» κ. Φώτης Κουγιουμτζής.
Στην φωτογραφία μας που είναι από την πιο πάνω εκδήλωση διακρίνονται η π. υποψ. βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κα Χρυσούλα Νικολάου, η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα, ο υποψ. δήμαρχος κ. Φώτης Κουγιουμτζής.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ- ΥΜΝΟ ΣΤΗΝ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, Ο ΔΗΜΟΣ ΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ «ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ»
Το κοινό απόλαυσε μελωδικές «γυναικείες κουβέντες», με τη συμβολή του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου
ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ- ΥΜΝΟ ΣΤΗΝ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, Ο ΔΗΜΟΣ ΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ «ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ»
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Γυναίκα: πηγή ζωής, έμπνευσης και δημιουργίας. Λέξη γένους θηλυκού, όπως η ζωή. Μάνα, σύζυγος, νοικοκυρά, φίλη, σύντροφος, εργαζόμενη είναι μερικοί μόνο από τους καθημερινούς ρόλους που αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας και με επιτυχία. Αξίζει, λοιπόν, να τιμάται και να έχει τη δική της ημέρα γιορτής, ώστε να υπενθυμίζει σε όλους την ανεκτίμητη συνεισφορά της στην εξελικτική πορεία της ζωής.
Στις 8.3.2014, στο Συνεδριακό Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχιακού Μεγάρου, ο Δήμος Περιστερίου, σε συνεργασία με το Δημοτικό Ωδείο της πόλης, τίμησε τη γυναίκα με μια εκδήλωση γεμάτη τραγούδια που την αφορούν, την εξυμνούν, αλλά και την «τσαλακώνουν», τη δυναμώνουν, τη δικαιολογούν.
Σε μια αίθουσα όπου δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο λόγω της αθρόας προσέλευσης του κοινού, τρεις εξαίρετες καθηγήτριες και φωνές του Ωδείου, οι κ.κ. Άννα Καραγεωργιάδου, Μαίρη Έσπερ και Δέσποινα Στεφανίδου και μια σταθερή και διαχρονική αξία στο χώρο του ελληνικού πενταγράμμου, η κα Έλενα Κυρανά, ένωσαν τη μουσική τους χροιά για να μεταδώσουν «γυναικείες κουβέντες», κουβέντες μελωδικές, όλες αφιερωμένες στη γυναίκα.
Η καθεμία με τη δική της ξεχωριστή φωνή και το δικό της μουσικό χαρακτήρα, ερμήνευσαν γνωστά τραγούδια για τη γυναίκα που γεννιέται και γεννά, που υπομένει και επιμένει, που τολμά και δειλιάζει, που πληγώνει και πληγώνεται, που διεκδικεί και διεκδικείται, που αγωνίζεται και λυγίζει, που πετυχαίνει και αποτυγχάνει, που πονά και εκδικείται, που αγαπά και αδιαφορεί, που ανασαίνει και δίνει πνοή.
Μ’ ένα πιάνο και ένα ακορντεόν, παραδομένα στα έμπειρα και ικανά χέρια των κ.κ. Δ. Στεφανίδου και Α. Καραγεωργιάδου αντίστοιχα, οι τέσσερις ερμηνεύτριες παρέσυραν τους θεατές στα δικά τους μουσικά μονοπάτια, κάνοντάς τους να συμμετέχουν και να σιγοτραγουδούν μαζί τους.
*Η αντιδήμαρχος πολιτισμού κ. Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου στο χαιρετισμό της αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της συγκεκριμένης ημέρας, τονίζοντας πως οι γυναίκες επιδιώκουν και επιθυμούν ισότητα σε όλα, όμως, κάποια γεγονότα δημιουργούν μνήμες, οι οποίες δίνουν αφορμή για θύμησες και αναφορές. Και, ολοκληρώνοντας, απήγγειλε ένα ποίημα - ύμνο στη γυναίκα της Κικής Δημουλά.
Τους συντελεστές της εκδήλωσης παρουσίασε η καλλιτεχνική διευθύντρια του Ωδείου κα Ελένη Χείλαρη.
ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΚΥΡΑΝΑ
Τέλος ο δήμαρχος της πόλης μας κ. Ανδρέας Παχατουρίδης μίλησε για τη γυναίκα, κατατάσσοντας τον εαυτό του σε εκείνους που τη γιορτάζουν καθημερινά και όχι μόνο μια φορά το χρόνο και πρόσθεσε για να εισπράξει το θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού:«Θα πρέπει να σας πω ότι τα σημαντικότερα δώρα στη ζωή μου τα έχω πάρει από γυναίκες: Το δώρο της ζωής και ό,τι είμαι από τη μητέρα μου, τρία υπέροχα παιδιά από τη γυναίκα μου και μια αυθεντική και διαχρονική, μεγάλη αγάπη από εσάς, κυρίες μου»!
Στη συνέχεια, πρόσφερε στην Περιστεριώτισσα Έλενα Κυρανά τιμητική πλακέτα με το έμβλημα της πόλης, υπογραμμίζοντας το ήθος και την αξιοπρέπειά της.
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ. Κ. Παπαντωνίου, ο αντ/ρχος κ. Π. Λύκος, η πρόεδρος του Ο.Π.Α.Α.Π κα κ. Ξ. Κορόγιαννη, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Ι. Ζορπίδης και Η. Ψυρόγιαννης, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι Μαζί» κ. Γ. Βαθιώτης κ.ά.
Λίνα Μπένου - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΪΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΤΗΣ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»
ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΪΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΤΗΣ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»
Στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ Περιστερίου πραγματοποιήθηκε την 28.2.2014, η κοπή της πίττας της Δημοτ. Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι», στην οποία κυριάρχησε εγκαρδιότητα και αισιοδοξία για τις εκλογικές μάχες του Μαΐου.
Αρχικά απήγγειλε ένα ποίημα της η κα Βιβή Γεωργακά και στη συνέχεια χαιρέτησε ο γραμματέας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Βίτσας.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Ο κ. Δημ. Βίτσας μετά τις ευχές που απηύθυνε είπε, ότι «στο πρόσωπο του υποψ. δημάρχου Φώτη Κουγιουμτζή εκφράζεται η αγωνιστικότητα και το πείσμα όλων των Ενεργών Πολιτών για την Ανατροπή στο Περιστέρι για να σταματήσουμε την μνημονική πολιτική.
Το Περιστέρι, μια παραδοσιακή λεβέντικη εργατούπολη με πολύ μεγάλα προβλήματα, πρέπει να αλλάξει ρότα, η οποία πρέπει να στηρίζεται στην αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, δεύτερον στην υλοποίηση προγραμμάτων για την ανάπτυξη της πόλης και τρίτον στη συμμετοχή των πολιτών που πρέπει να γίνει ουσιαστικό κομμάτι της καθημερινής ζωής της πόλης, σχετικά με την επεξεργασία, λήψη και υλοποίηση των αποφάσεων.
Επίσης στις Ευρωεκλογές πρέπει να φωνάξουμε με στεντόρεια φωνή: Φύγετε τώρα! Ήλθε η ώρα της ανατροπής στην Ελλάδα».
ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
Ο βουλευτής κ. Δημήτρης Στρατούλης είπε, ότι «δεν πρέπει ο Δήμος Περιστερίου να γίνει το μακρύ χέρι της μνημονιακής πολιτικής σε βάρος της ποιότητας ζωής των πολιτών του. Θέλουμε ένα Δήμο που να συσπειρώνει τους πολίτες του και να αντιστέκεται στις μνημονιακές πολιτικές.
Χαίρομαι γιατί στη μάχη των εκλογών πάμε με επί κεφαλής έναν υποψήφιο δήμαρχο τον Φώτη Κουγιουμτζή, που γνωρίζει καλά τα προβλήματα της πόλης και έχει μια εξαιρετική αγωνιστική διαδρομή».
Η βουλευτής κα Χαρά Καφαντάρη είπε στο χαιρετισμό της ότι «με συλλογικότητα και αλληλεγγύη θα αγωνιστούμε για να αποτρέψουμε τις πολιτικές που έχουν μαυρίσει τη ζωή μας και οι αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου θα πρέπει να αποτελέσουν την αρχή για τη μεγάλη ανατροπή».
ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Η συντονίστρια της Παράταξης και πρώην επί κεφαλής της, κα Σοφία Αλεξοπούλου αναφέρθηκε στην προσωπικότητα του υποψ. δημάρχου κ. Φώτη Κουγιουμτζή, που όπως είπε «αποτελεί ένα νέου τύπου μοντέλο δημάρχου, προικισμένου με εργατικότητα, αγωνιστικότητα, ευγένεια, σεμνότητα και πολλά άλλα χαρίσματα, που συνθέτουν αυτό που θέλει να δώσει η Παράταξη: Το διαφορετικό».
ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΞΑΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Ακολούθως κλήθηκε στο βήμα ο υποψ. δήμαρχος της Παράταξης κ. Φώτης Κουγιουμτζής, ο οποίος ανέλυσε τους στόχους και τις προτεραιότητες της Παράταξης των Ενεργών Πολιτών και το όραμά τους για την πόλη του Περιστερίου λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «μας ενώνει το όριο, που λέγεται χαμογελαστός άνθρωπος» και «η επιδίωξη μας για ένα Περιστέρι ανθρώπινο και αλληλέγγυο, με τη συμμετοχή των πολιτών στις αποφάσεις του Δήμου».
Εξέφρασε την πεποίθηση του ότι ο αγώνας για την επιστροφή του Δήμου Περιστερίου στους πολίτες θα είναι νικηφόρος και το Περιστέρι θα πάει ξανά Αριστερά!
Χαιρετισμούς απηύθυναν ο επί κεφαλής της Παράταξης- δημοτ. σύμβουλος κ. Αλέξης Πουλιάσης και άλλα μέλη της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ, που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση, όπως οι κ.κ. Πέτυ Πέρκα, Γιάννης Τόλιος, Κωνσταντίνα Ναθαηλίδου, ο γραμματέας της Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Δυτ. Αθήνας Θοδωρής Κουτσοθοδωρής κ.ά.
Την πίττα έκοψαν μαζί ο υποψ. δήμαρχος κ. Φώτης Κουγιουμτζής και ο κ. Αλέξης Πουλιάσης και η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με καλλιτεχνικό πρόγραμμα και γλέντι με καλομαγειρευμένα σπιτικά φαγητά, που παρασκεύασαν οι γυναίκες μέλη της Παράταξης.
Επίσης παραβρέθηκαν η π. υποψ. βουλευτής κα Χρυσούλα Νικολάου, π. δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι συλλόγων και πλήθος μελών και φίλων της Παράταξης,
Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
«Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ», ΤΟΝΙΣΕ Ο κ. ΚΩΝ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
«Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ», ΤΟΝΙΣΕ Ο κ. ΚΩΝ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Παρουσία πλήθους εργαζομένων της Αντιπεριφέρειας, πολιτών του Περιστερίου, εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης της Δυτικής Αθήνας και κοινωνικών φορέων, πραγματοποιήθηκε την 12.2.2014 η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αθήνας, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ στο Περιστέρι.
Χαρακτηριστικό της εκδήλωσης: οι «τσεκουράτες» αποστροφές για την σημερινή κατάσταση, του αντιπεριφερειάρχη κ. Κων. Παπαντωνίου, που τοποθετήθηκε ευθαρσώς και… τεμάχισε -σαν πίττα- τις επιφυλάξεις του ακροατηρίου του, ότι έχει απέναντί του έναν αυτοδιοικητικό παράγοντα με ένδυμα υποταγής, που χαϊδεύει αυτιά για να είναι αρεστός στα… «ρετιρέ». Η ομιλία του ήταν πιο κοφτερή και από το μαχαίρι με το οποίο έκοψε την πίττα!
Είπε για παράδειγμα:
«Το 2014 αναζητούμε την ελπίδα για το αύριο και την έξοδο από την κρίση. Δυστυχώς η Τρόικα- ο πολιτικός εκπρόσωπος των κρατών- μελών της Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ.- συνεχώς απαιτεί. Οι θυσίες των εργαζομένων και πολιτών της ελληνικής κοινωνίας δεν έχουν τέλος. Είμαστε όλοι με την πλάτη στον τοίχο! Συνθλίβονται οικονομικά και κοινωνικά οι χαμηλές και μεσαίες κοινωνικές τάξεις στην Ελλάδα. Η νέα φτώχεια, η ανεργία και η εξαθλίωση διαρκώς μεγαλώνουν, οι επιχειρήσεις κλείνουν η μία μετά την άλλη και ο οχετός της διαφθοράς στα προηγούμενα χρόνια δεν έχει μέτρο σύγκρισης.
Τεράστια η ευθύνη ορισμένων πολιτικών, που δειλά - δειλά επανεμφανίζονται στο πολιτικό προσκήνιο και προσπαθούν να καθοδηγήσουν τις εξελίξεις εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών τον Μάιο
ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΛΑΟ.
Αν λοιπόν αναζητείται η ελπίδα και η έξοδος για το 2014, η απάντηση είναι: Η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί! Δεν χρειάζεται προστάτες και καθοδηγητές, αρκεί να συνειδητοποιήσει την αυτοτέλεια της, την ανεξαρτησία της, τη δύναμη της, τις αξίες της. Μια δύναμη που πηγάζει από τον ίδιο το λαό, την τοπική κοινότητα, τη συμμετοχή στο καθημερινό πρόβλημα, την παρουσία δίπλα στον πολίτη, την αλληλεγγύη και την κοινωνική προσφορά».
*
Η εκδήλωση ξεκίνησε με έντεχνα μουσικά κομμάτια, που εκτέλεσε η Φιλαρμονική του Δήμου Περιστερίου και ακολούθως ευλόγησε την πίττα ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, ο οποίος απηύθυνε ευχές.
ΤΑ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ
Ο αντιπεριφερειάρχης κ. Κων. Παπαντωνίου, που ήταν ο κύριος ομιλητής είπε μεταξύ άλλων, ότι:
«Η διάλυση της δημόσιας διοίκησης και κατ΄επέκταση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι ζήτημα εθνικής επιβίωσης και τα πισώπλατα μαχαιρώματα με επιθέσεις, με όποιο πρόσχημα ή επίκληση κι αν γίνονται, είναι μονόδρομος επικίνδυνος και δεν μπορεί να περάσει.
Πέρασαν ήδη τρία ολόκληρα χρόνια και σε μερικούς μήνες ολοκληρώνεται αυτή η διαδρομή. Απαιτείται λοιπόν, απολογισμός και δημόσια λογοδοσία για την αξιολόγηση του έργου και των δράσεων:
Με τις επτά Υπηρεσίες που λειτουργούν στην Αντιπεριφέρεια πορευτήκαμε την τριετία 2011-2014 και πραγματοποιήσαμε έργο. Παρά τις συνεχείς περικοπές και τις ελλείψεις σε όλα τα επίπεδα, εργαστήκαμε όλοι μαζί, για την εξυπηρέτηση του πολίτη, την προστασία της δημόσιας υγείας, το περιβάλλον, την πολιτική προστασία, την υλοποίηση δράσεων πολιτιστικών, κοινωνικών, αλληλεγγύης κ.ά.
ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΘΗΚΑΝ 755.535 ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Στον τομέα της εξυπηρέτησης του πολίτη, διεκπεραιώθηκαν 755.535 υποθέσεις από τη Δ/νση Μεταφορών (χορηγήσεις αδειών οδήγησης, αδειών κυκλοφορίας, άδειες ίδρυσης – λειτουργίας επιχειρήσεων, άδειες άσκησης επαγγέλματος κτλ.) και έγιναν 1.400 έλεγχοι, που αφορούσαν σε επιχειρήσεις, ελέγχους κατόπιν καταγγελίας κ.λπ.
Εξετάστηκαν 3.524 πολίτες από την Δευτεροβάθμια Ιατρική Επιτροπή εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών (Δ.Ι.Ε.). Διεκπεραιώθηκαν 1.780 υποθέσεις από τη Δ/νση Οικονομικού, που αφορούσαν διενέργειες διαγωνισμών, συμβάσεις, αποφάσεις και εισηγήσεις. Υλοποιήθηκαν 25.000 διοικητικές πράξεις (έγγραφα- αποφάσεις- εγκρίσεις) από τη Δ/νση Ανάπτυξης και διενεργήθηκαν 3.400 έλεγχοι που αφορούσαν σε μεταποιητικές μονάδες, αγορανομικούς ελέγχους, ελέγχους κατόπιν καταγγελίας κ.λ.π.
Στη Δ/νση Ανάπτυξης απευθύνθηκαν 20.000 πολίτες για διεκπεραίωση υποθέσεών τους και 6.300 πολίτες στη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής.
ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΡΓΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 120 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ
Στον τομέα των Τεχνικών Έργων: Προγραμματίστηκαν, σχεδιάστηκαν, δημοπρατήθηκαν, εκτελούνται έργα στη Δυτική Αθήνα που αφορούν υποδομές κοινωνικής πολιτικής, περιβάλλοντος, πολιτισμού, αθλητισμού, πολιτικής προστασίας, μεταφορών, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 120.000.000 ευρώ.
(Αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων στο Άλσος Περιστερίου, το Κολυμβητήριο Λόφου, το κλειστό Γυμναστήριο, τον βρεφονηπιακό σταθμό στην περιοχή Τσαλαβούτα κ.ά.)
Στον τομέα της κοινωνικής μέριμνας: Χορηγήθηκαν διατροφικά επιδόματα ύψους 9.382.205 ευρώ σε 720 δικαιούχους νεφροπαθείς και μεταμοσχευμένους. Διενεργήθηκαν 3.000 εμβολιασμοί από τη Δ/νση Δημόσιας Υγείας και 25.173 εμβόλια διατέθηκαν σε άλλους φορείς. Διατέθηκαν 19.804 δελτία μετακίνησης σε Άτομα με Αναπηρίες. Δόθηκε οικονομική ενίσχυση σε έξι ιδρύματα της περιοχής ύψους 407.000 ευρώ, επιχορηγήθηκαν φιλανθρωπικά σωματεία με συνολικό ποσό 2.454.900 ευρώ και στηρίχτηκε η λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης και Προαγωγής Υγείας (ΚΕΠΕΝ) με 117.000 ευρώ.
Διατέθηκαν συνολικά 25 τόνοι τροφίμων (ζυμαρικά, ρύζι, ελαιόλαδο, φέτα, γραβιέρα) σε 10.000 απόρους και δικαιούχους φορείς (Δήμους, Μητροπόλεις, συλλόγους κ.ά.), μια δράση που συντονίστηκε από τη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής.
Επίσης υπήρξε άμεση λειτουργία επιτροπών για την επαναχορήγηση ρεύματος σε νοικοκυριά που είχε διακοπεί.
ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΑΝ 33.800 ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ
Στον τομέα της προστασίας της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος διενεργήθηκαν από τη Δ/νση Υγειονομικού Ελέγχου & Περιβάλλοντος 33.800 υγειονομικοί έλεγχοι, έλεγχοι αδειών καταστημάτων, καταλληλότητας χώρων παροχής συσσιτίων, σχολείων, κλινικών, κοιμητηρίων. Πραγματοποιήθηκαν δειγματοληψίες νερού και 22 ψεκασμοί για τον ιό του Δυτικού Νείλου κ.ά.
Στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας έλαβαν χώρα 17 συνεδριάσεις του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας και υπήρξε συντονισμός και συνεργασία με τους δήμους, εκπροσώπους φορέων, εθελοντικές οργανώσεις για την καλύτερη ετοιμότητα και αντιμετώπιση φαινομένων, αλλά και άμεση καταγραφή και αποτίμηση των ζημιών από πλημμύρες για την αποζημίωση των πληγέντων.
ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΣΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Το 2014 είναι η ώρα της στροφής με οδηγό την Περιφέρεια, το Δήμο, τους τοπικούς φορείς, την τοπική κοινωνία και συνοδηγό το εργατικό κίνημα, το συνδικαλιστικό κίνημα, τους εργαζομένους.
Επιβάλλεται να πληρώσουν όσοι μέσα από την διαπλοκή και τη διαφθορά είτε στο πολιτικό επίπεδο, είτε στο επιχειρηματικό, είτε στη δημόσια διοίκηση ευθύνoνται για τη σημερινή κατάσταση!
Επιβάλλεται η άμεση ανακατανομή του εθνικού εισοδήματος υπέρ των ευπαθών ομάδων, των χαμηλών και μεσαίων εισοδηματικών τάξεων. Επιβάλλεται η ανάπτυξη ενός εθνικού σχεδίου με κοινωνική συμφωνία και ανθρώπινο πρόσωπο. Χρειάζεται μια καινούρια αρχή, ένα νέο όραμα και πάνω από όλα συλλογική προσπάθεια».
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση βαλκανικών χορών από το Ελληνικό Κέντρο Λαογραφικών Μελετών (ΕΛΚΕΛΑΜ).
*
Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων, ο αντιπεριφερειάρχης Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Αττικής κ. Νίκος Ανδρουλακάκης, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής κ. Κώστας Καράμπελας, οι δήμαρχοι: Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, Ιλίου κ. Νίκος Ζενέτος, Αιγάλεω κ. Χρήστος Καρδαράς, Αγ. Βαρβάρας κ. Γιώργος Καπλάνης, οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Δυτικής Αθήνας κ.κ. Βασίλης Γιαννακάκος, Ιωάννα Πανταλάκη-Ανδριανοπούλου, Γεωργία Ερμίδου, Στέλιος Μαριδάκης, ο Πρόεδρος του ΑΣΔΑ κ. Ανδρέας Μποζίκας, ο γεν. γραμματέας του ΑΣΔΑ κ.. Παν. Μπιτούνης, οι περιφερειακοί σύμβουλοι κ.κ. Κ. Αθανασόπουλος, Α. Μαντζιώκα, Γ. Καμμένος, Κ. Διάκος, Μ. Γιομπαζολιάς κ.ά.
Από πλευράς Περιστερίου παραβρέθηκαν, οι αντ/ρχοι κ.κ. Τσιώτα Μάρκου Μαίρη και Αρβανίτης Θεόδωρος, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους», κ. Δημ. Κελάφας, ο πολιτευτής Β’ Αθήνας των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» κ. Μιχ. Κακλαμάνος, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Αβραμίδης Σάββας, Δημητρίου Αθανάσιος, Κανέλλος Στέλιος, Κορόγιαννη Πολυξένη, Πλέστης Αλέξανδρος, Φουντά Παρασκευή κ.ά., ο τ. δήμαρχος Περιστερίου κ. Θεόδ. Δημητρακόπουλος, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι Μαζί» κ. Γιώργος Βαθιώτης, ο πρόεδρος της 6ης Λαϊκής Αγοράς Αθηνών κ. Γιάννης Δημητρίου, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος Περιστερίου του Ε.Ε.Σ. κ. Εγγλέζος Ευστράτιος, η πρόεδρος του Συλλόγου «Η Ελπίδα» κα Αικ. Κατσανάκη, ο πρόεδρος του Συλλόγου Α.μεΑ. Δυτ.Τομέα «Γέφυρα Ζωής»κ. Γουράνιος Διονύσης, ο πρόεδρος Συλλόγου Μεσσηνίων Δυτ. Αττικής κ. Γιώργος Πανόπουλος, ο πρόεδρος του Συλλόγου Τριτέκνων Περιστερίου κ. Δροσάκης Μανώλης, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Περιστερίου κ. Μαρκόβας Γιώργος και η γενική γραμματέας του Συλλόγου κα Βασιλική Μαλλιοστάθη, από το Σύλλογο Κρητών Περιστερίου οι κ.κ. Εμμ. Προτζάκης και Αριστόδ. Σταματάκης, από την Ένωση Ποντίων Περιστερίου η κα Αθανασιάδου Ιωάννα, από την Εθελοντική Ομάδα ΚΙΠΟΔΑ ο κ. Παν. Μαργαρώνης κ.ά.
Επίσης παραβρέθηκαν δημοτ. σύμβουλοι Δήμων, γεν. δ/ντές Υπηρεσιών των Περιφερειών, εκπρόσωποι Ομοσπονδιών, ενώσεων και φορέων της Δυτ. Αθήνας.
Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
Οι επιστήμονες Υγείας για το Περιστέρι ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια συνεργασία του Κοινωνικού Οδοντιατρείου της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου με το Κοινωνικό Ιατρείο του Δήμου, με στόχο να καλύψουν τις ανάγκες των ευπαθών κοινωνικών ομάδων για δωρεάν πρωτοβάθμιο οδοντιατρικό έλεγχο. Σε περιπτώσεις συμπολιτών μας που πραγματικά έχουν ανάγκη στη δύσκολη εποχή που διανύουμε οι οδοντίατροι θα είναι δίπλα τους και στην δευτεροβάθμια φροντίδα.
ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ 11.00 - 13.00
Τα Κοινωνικό Οδοντιατρείο θα λειτουργεί στον χώρο του Κοινωνικού Ιατρείου στο ΚΥΒΕ Περιστερίου, κάθε Δευτέρα και Τετάρτη 11.00 - 13.00.
Το Κοινωνικό Οδοντιατρείο στην πόλη μας έχει ανοίξει την πόρτα του για να δεχθεί όποιον συμπολίτη μας έχει ανάγκη στη δύσκολη εποχή που διανύουμε. Όλοι μας πρέπει να δείξουμε έμπρακτα ότι τα λόγια μας έχουν ηθική υπόσταση και οι πράξεις μας είναι αγνές και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καιρών. Κάθε σκέψη και κάθε πράξη μας θα έχει σημείο αναφοράς τον αγνό και τίμιο συνάνθρωπό μας ,που είναι δέσμιος μιας πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που μαστίζει την πόλη μας. Εμείς θα σταθούμε δίπλα σε κάθε άνεργο και ανασφάλιστο συμπολίτη μας ώστε με την κοινωνική αλληλεγγύη να ξεπεράσει τα εμπόδια της ζωής και να σταθεί πάλι δυνατός και δημιουργικός στην πορεία της ζωής του.
Κάποιοι υπογράφουν τα μνημόνια εμείς στο Περιστέρι υπογράφουμε την αλληλεγγύη και την αξιοπρέπεια. Σε μια πόλη ανθρώπινη όπως είναι το Περιστέρι που καθημερινά διδάσκει με πράξεις ευαισθησίας την αλληλεγγύη, κανείς συμπολίτης μας δεν θα αισθάνεται πλέον μόνος του στην κρίση.
Ο επιστημονικός συντονιστής
των κοινωνικών δράσεων
Γιώργος Βαθιώτης- καθηγητής MSc













