• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 15:56

ΙΔΗΣΕΙΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ


ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΦΡΟΥΡΩΝ ΤΗΣ ΔΙ.ΑΣ.

 Συνελήφθη από αστυνομικούς της ΕΛ.ΑΣ. ο 26χρονος ομογενής από το Καζακστάν Γιώργος Εμερτζίδης, ο οποίος τον Μάρτιο του 2011, είχε καταδικαστεί ερήμην σε ισόβια, για τη δολοφονία των νεαρών ειδικών φρουρών της Ομάδας ΔΙΑΣ, Γιώργου Σκυλογιάνη και του Περιστεριώτη Γιάννη Ευαγγελινάκη στην περιοχή Ρέντη, δολοφονία που είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο.

 Ο Εμερτζίδης επέβαινε σε αυτοκίνητο στο Μενίδι, όταν αστυνομικοί του Τμήματος Αχαρνών τον σταμάτησαν για έλεγχο. Ένας αστυνομικός αναγνώρισε τον καταζητούμενο, που είχε συλληφθεί για ληστεία περίπτερου του Μενιδίου, πριν δολοφονήσει τα δυο παιδιά της ΔΙΑΣ και τότε, ενώ αναμενόταν η ανακοίνωση της απόφασης του δικαστηρίου εξαφανίστηκε. Τον προσήγαγαν στο Τμήμα και ακολούθως στις φυλακές.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 15:56

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ


ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚE  ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΙΟΥΛΙΟΥ


ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΓΑΛΛΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΡΑΪΧΕΝΜΠΑΧ, ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ

 Γάλλοι ειδικοί στα φορολογικά, ερευνούν εδώ και μήνες λίστες Ελλήνων φορολογουμένων, ενώ εκπαιδεύουν εφοριακούς για τη σύλληψη της φοροδιαφυγής, εφαρμόζοντας μαθηματικούς τύπους, βάσει των οποίων υπολογίζονται αλάνθαστα η περιουσία, η αξία της περιουσίας, ο τρόπος διαβίωσης κ.λπ. Ελλήνων φορολογουμένων, οι οποίοι θα κληθούν να υποστούν εξονυχιστικό έλεγχο.

 Ήδη οι Γάλλοι ειδικοί εντόπισαν τους πρώτους 100 πολίτες (επιχειρηματίες, γιατρούς, δικηγόρους, εισοδηματίες, εφοπλιστές κ.λπ.) που είναι ύποπτοι για μεγάλο πλούτο και υπέβαλαν στη σχετική κατάσταση στις ελληνικές αρχές για σχετικούς ελέγχους.

 Μεταξύ αυτών είναι και δύο Περιστεριώτες, οι Β.Χ. και Α.Δ.

*

 Εξ άλλου η Ομάδα Δράσης του κ. Χόρστ Ράιχενμπαχ υπέβαλε λίστα 1.600 φορολογουμένων, οι οποίοι θα περάσουν από έλεγχο που θα διενεργήσει το Κέντρο Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (ΚΕΦΟΜΕΠ), για να δικαιολογήσουν τις πηγές της αποκτηθείσης περιουσίας τους.

 Η Εφημερίδα μας σεβόμενη το γεγονός, ότι στην ανακοίνωση του Υπ. Οικονομικών διευκρινίζεται ότι οι ελεγχόμενοι δεν είναι απαραίτητα παραβάτες και υπόλογοι, απλά θα υποβληθούν σε έλεγχους -παρ΄ ότι ο ημερήσιος τύπος δημοσίευσε τα ονόματά τους εκθέτοντάς τους σε αρνητικά σχόλια- θα δημοσιεύσει για λόγους ενημέρωσης, μόνο τα αρχικά των Περιστεριωτών που περιλαμβάνονται στη λίστα Ράιχενμπαχ, καθώς όπως πληροφορηθήκαμε πολλοί ήδη ελεγχέντες βρέθηκαν χωρίς παραβάσεις, ενώ από ανεπίσημες πηγές του Υπ. Οικονομικών εξάγεται, ότι η επιλογή έγινε δειγματοληπτικά και για λόγους εντυπώσεων:

 Από τους Περιστεριώτες, που περιλαμβάνονται στη λίστα και ελέγχονται ή θα ελεγχθούν για τις δηλώσεις που έχουν υποβάλλει στους τόπους κατοικίας ή τους τόπους της επαγγελματικής τους δραστηριότητας, είναι:

 Στη Δ.Ο.Υ. Α΄ Περιστερίου ο Κ.Μ., στην Δ.Ο.Υ. ΙΕ’ Αθήνας ο Γ.Κ., στη Δ.Ο.Υ. Α’ Αθηνών οι Γ.Δ. και Κ.Δ., στη Δ.Ο.Υ. Χαλανδρίου η Α.Π., στην Δ.Ο.Υ. Α΄ Πειραιά ο Δ.Δ., στη Δ.Ο.Υ. Αχαρνών ο Σ.Κ., στη Δ.Ο.Υ. Κηφισιάς οι Π.Δ., Α.Κ. και Η.Π. και στην Δ.Ο.Υ. Α΄ Πατρών ο Δ.Σ.

 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Με μια σπουδαία εναρκτήρια εκδήλωση τιμής, ανάμνησης και σεβασμού, η Δημοτική Αρχή τίμησε την

80ΧΡΟΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

του Δήμου Περιστερίου. Το πρόγραμμα περιλάμβανε απονομή τιμητικών πλακετών σε πρώην Δήμαρχους, καλλιτεχνικό πρόγραμμα και συναυλία με το Δημήτρη Μπάση

  Ο πιο αξιοζήλευτος για το σφρίγος και τη νεανική του αισθητική… υπερήλικας της ελληνικής επικράτειας: Ο Δήμος Περιστερίου, που η «γέννησή» του επισημοποιήθηκε στις 18 Ιανουαρίου 1934, γιόρτασε τα 80χρονα γενέθλιά του, με μια σπουδαία σε διοργάνωση και συμμετοχή κόσμου εναρκτήρια εκδήλωση, το βράδυ της 18.1.2014, στο Άλσος Περιστερίου.

 Η επετειακή αυτή εκδήλωση ήταν η πρώτη από μια σειρά πρωτότυπων σε σύλληψη και λαμπρότητα εκδηλώσεων τιμής και μνήμης για το Δήμο μας -δημιούργημα προσφυγικού μόχθου κυρίως- που προγραμματίζει να διοργανώσει η Δημοτική Αρχή μέχρι το τέλος του 2014.

 Το Περιστέρι, ένας Δήμος που από της ίδρυσής του θρηνούσε νεκρούς από θεομηνίες και πλημμύρες, έφθασε με τη συμβολή προσωπικοτήτων -που τιμήθηκαν στη γιορτή γενεθλίων του Δήμου- να προκαλεί… κοσμοπλημμύρες, όπως αυτή της 18.1.2014 στο Εκθεσιακό Κέντρο.

  Το Περιστέρι, ένας Δήμος που αναγεννήθηκε και μεταμορφώθηκε από καταφύγιο προσφύγων, οι οποίοι ζούσαν βγάζοντας από τα σπλάχνα του κάρβουνο, σε έναν υποδειγματικό Δήμο, που στο υπέδαφός του σήμερα διαθέτει σύγχρονες σήραγγες, μέσα στις οποίες οι συρμοί του Μετρό απαλείφουν, όλο και περισσότερο από τη μνήμη, το μίζερο και σκληρό παρελθόν.

 Αυτό το τόνισε και ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στην ομιλία του και πραγματικά η επιλογή της γενέθλιας γιορτής πάνω ακριβώς από τον τόπο που οι Περιστεριώτες ανάλωσαν την ικμάδα τους. ήταν ό,τι το πιο επιτυχημένο της διοργάνωσης!

 Η εκδήλωση σημαδεύτηκε με παρουσίες προσωπικοτήτων, οι οποίες στις περασμένες δεκαετίες πρωταγωνίστησαν στην εξελικτική πορεία του Περιστερίου. Συνέθεσαν στη γενέθλια βραδιά ένα τεράστιο… Δημοτικό Συμβούλιο, τα μέλη του οποίου έχουν περάσει στην αθανασία, χάρη στην προσφορά τους -και τις σελίδες των Πρακτικών- άνθρωποι που η σκιά, ο αγώνας και η συμβολή τους συνθέτουν όλα όσα απολαμβάνουμε σήμερα.

 Ο κατάλογος των παρόντων επισήμων και ανεπισήμων -πλην… Λακεδαιμονίων- είναι ατελείωτος. Θα σημειώσουμε σαν κορυφαίο, λόγω της έμπρακτης αγάπης και στήριξής τους στην ουσιαστική μετεξέλιξη του Δήμου μας, την παρουσία του περιφερειάρχη κ. Γιάννη Σγουρού, αλλά και του αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα κ. Κων. Παπαντωνίου.

 Θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε όμως και το κλίμα συγκίνησης των απλών υπερήλικων δημοτών, που πέρασε από τα μάτια τους όλο το φάσμα της ανάπτυξης του Περιστερίου. Δημότες που απόλαυσαν το τελετουργικό και καλλιτεχνικό πρόγραμμα με ευλάβεια, θα λέγαμε μεταφορικά, όση αυτή μπορεί να περιγραφεί από την επιδοκιμασία και υπερηφάνεια που εκδήλωναν εμφαντικά, μέχρι το ζεστό τους χειροκρότημα με τα μισοφαγωμένα από τη δουλειά δάκτυλα των χεριών τους, τα οποία έκρυβαν επιμελώς.

 Στη αρχή της εκδήλωσης οι τυμπανιστές - μέλη της Δημοτικής Φιλαρμονικής έκαναν μια επίδειξη με τα κρουστά, μια συμβολική ίσως παρουσίαση του 80χρονου… καλπασμού του Περιστερίου στον εκσυγχρονισμό. Και στη συνέχεια προβλήθηκε βίντεο με θέμα «Περιστέρι: Πορεία στο χρόνο».

 Το πρόγραμμα συντόνισε η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, η οποία ανέγνωσε στην αρχή το Διάταγμα αναγνώρισης του Δήμου Περιστερίου (ΦΕΚ 22, τ. Α, 18.1.1934, με την υπογραφή του τότε Προέδρου της Δημοκρατίας Αλεξ. Ζαΐμη) και είπε μεταξύ άλλων στην σύντομη ομιλία της:

 «Η σημερινή εκδήλωση είναι η απαρχή μιας σειράς πολλών άλλων, καθ΄ όλη τη διάρκεια του 2014.

 Ας παρασυρθούμε απόψε από το ταξίδι στο χρόνο. Ογδόντα χρόνια πορείας ανάπτυξης για το Δήμο μας, χρόνια δύσκολα αλλά όμορφα, γιατί η πόλη μας έχει πρόσωπο. Γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο, γιατί η προσπάθεια που καταβλήθηκε από όλους, όλα αυτά τα χρόνια καταμαρτυράται σε κάθε γωνιά της πόλης μας.

 18 Γενάρη 1934: Το Περιστέρι γεννιέται. Με αγώνες, πίστη, σκληρή δουλειά, διεκδίκηση, όραμα, ο Δήμος εξελίσσεται στην πορεία του χρόνου, αναπτύσσεται και γίνεται πόλη του κόσμου, πόλη του πολιτισμού, από το χθες, το σήμερα για το αύριο.

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 80 ΧΡΟΝΙΑ: ΜΙΑ ΚΙΒΩΤΟΣ ΓΕΜΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ

 Στη συνέχεια κάλεσε στο βήμα το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων, διακοπτόμενος συχνά από χειροκροτήματα:

 «Δεν υπάρχει στεγασμένος χώρος στη πόλη που να χωρά την αγάπη σας και αυτή η αίθουσα φάνηκε για άλλη μια φορά μικρή.

 Αγαπητέ, κ. Περιφερειάρχα, πολλά από τα έργα που είδαμε πριν στο βίντεο, χωρίς τη δική σας βοήθεια, χωρίς τη δική σας χρηματοδότηση, δεν θα είχαν γίνει. Σας θεωρούμε εκλεκτό φίλο της πόλης και σας ευχαριστούμε!

 Αγαπητοί Περιστεριώτισσες και Περιστεριώτες, άνθρωποι της καρδιάς μου,

 Στη συνάντησή μας απόψε, σε μια βραδιά τιμής, ανάμνησης και σεβασμού, είμαστε όλοι εδώ, επίσημοι προσκεκλημένοι της πόλης! Ο κάθε ένας ξεχωριστά και όλοι μαζί, ανεξάρτητα από την γενιά που τον γέννησε, είμαστε ταυτόχρονα το παρελθόν, το παρόν αλλά και το μέλλον της.

 Με υπερηφάνεια, συγκίνηση και θαυμασμό, διακρίνω όλες τις γενιές των Περιστεριωτών, του ‘30, του ‘40, του ‘50, του ‘60, μέχρι και το Περιστέρι του 2014.

 Σε μένα έτυχε το βάρος αλλά και η τιμή, να διηγηθώ την ιστορία του, με λόγια απλά, αλλά ταυτόχρονα άξια για όλους εκείνους που η πορεία τους μας κάνει περήφανους για τον τόπο μας.

 Θα στρέψω την μνήμη μας στο Περιστέρι του 1930, όταν μια χούφτα γηγενείς Περιστεριώτες υποδέχονται πρόσφυγες, τους ξεριζωμένους Πόντιους και Μικρασιάτες. Άνθρωποι ζαλισμένοι από την βίαιη αλλαγή στην ζωή τους, έχοντας ως μοναδική περιουσία, το πείσμα τους για ζωή και πρόοδο, φιλοξενούνται στα πρόχειρα παραπήγματα, στις παράγκες.

ΞΑΝΑΧΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΖΩΗ

 Μέσα σε ένα δωμάτιο, μέσα στη λάσπη και την απόγνωση, ξεκινούν να ξαναχτίζουν την καινούρια τους ζωή, να δίνουν μορφή στα καινούρια τους όνειρα. Δουλειές λίγες, όλες του σκληρού μεροκάματου, στην υπόγεια στοά.

 Το λιγνιτωρυχείο, το γνωστό σε όλους μας «κάρβουνο» σημαδεύει την ιστορία του Περιστερίου. Κάτω απ’ τις πιο αντίξοες συνθήκες, άνθρωποι ανακατεμένοι με φουρνέλα και φόβο, ξεσπλαχνίζουν τη γη για να βγάλουν το κάρβουνο. Έπιαναν δουλειά το πρωί, χωρίς να ξέρουν αν το μέτρημα της εξόδου από τις στοές θα τους εύρισκε όλους εκεί, αν το σκληρό μεροκάματο θα πήγαινε και εκείνη και την επόμενη ημέρα στη φαμίλια…

ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΠΑΡΑΓΚΑ

 Τα χρόνια περνούν, οι κάτοικοι αυξάνονται, η ζωή συνεχίζεται, χωρίς να δίνει ευκαιρίες για ανάσες ξεκούρασης.

Δειλά - δειλά, οι παράγκες αντικαθίστανται από άναρχα κτισμένα μικρά χαμόσπιτα, χωρίς ρεύμα, χωρίς νερό, χωρίς δρόμους , χωρίς καμιά υποδομή. Υπάρχει πια ραφτάδικο, τσαγκαράδικο, μπαρμπέρικο, μπακάλικο, αλλά και θέατρο, κινηματογράφος, ποδοσφαιρική ομάδα

αλλά και σχολείο.

 Σχολείο σε παράγκα κι αυτό. Σχολείο που σήμερα, μέσα από τα πρόσωπα πολλών που βρίσκονται εδώ κοντά μας, ομολογεί την περηφάνια του για την γενιά που ανάθρεψε. Την Γενιά της Παράγκας!

 Και η στιγμή που σήμερα γιορτάζουμε, έρχεται στις 18 Ιανουαρίου του 1934: Το Περιστέρι αναγνωρίζεται ως Δήμος!

 Η πόλη αρχίζει να οργανώνεται κάνοντας τεράστιες προσπάθειες να κλείσει τις πληγές της.

 Το ξέσπασμα του Β’ παγκόσμιου πολέμου και ο εμφύλιος, σταματάει μεν την ανάπτυξη της πόλης, αλλά αναδεικνύει με τον πιο σπουδαίο τρόπο το δημοκρατικό φρόνημα των κατοίκων της.

 Οι Γερμανοί αφήνουν στην πόλη του Περιστερίου το στίγμα τους και παίρνουν το δικό της, αφού οι Περιστεριώτες με αγωνιστικό φρόνημα, προσθέτουν στο βιβλίο της ιστορίας σελίδες δημοκρατίας, αυτοθυσίας και ηρωισμού.

 Μετά τον εμφύλιο, το φιλόξενο Περιστέρι, ανοίγει την φτωχή αλλά ζεστή αγκαλιά του και υποδέχεται τους εσωτερικούς μετανάστες, που αδύναμοι και ταλαιπωρημένοι, αναζητούν μια καλύτερη προοπτική, μια καλύτερη ζωή γι’ αυτούς και τα παιδιά τους.

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ: ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

 Το Περιστέρι, αρχίζει να γίνεται μια κιβωτός γεμάτη Ελλάδα!

 Πατριώτες απ’ όλη τη χώρα ανταμώνουν με τους Πόντιους και τους Μικρασιάτες και φτιάχνουν το Περιστέρι του σήμερα. Έφεραν στις γειτονιές τις παραδόσεις του κάθε τόπου, τα ήθη, τα έθιμα, τους χορούς, και τα τραγούδια. Κάνουν το Περιστέρι ένα πολυπολιτισμικό κέντρο.

 Η κάθε συνοικία έχει τον δικό της σύλλογο, παράγει πολιτισμό, και περνάει από γενιά σε γενιά ό,τι έφερε όχι μόνο από τον τόπο της, αλλά κι απ’ τον τόπο του γείτονα. Τους ένωναν τα κοινά προβλήματα, ο κοινός αγώνας για επιβίωση, η ανάγκη για προκοπή. Στο Περιστέρι, μοιραία, αναπτύσσεται μια ξεχωριστή κουλτούρα.

 Ο τρόπος ζωής των κατοίκων του, διδάσκει αξιοπρέπεια, σεβασμό, αγάπη, μα πάνω απ’ όλα ενότητα και συνεννόηση!

ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΟΕΣ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ ΟΙ ΣΤΟΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

 Αγαπητοί μου συμπολίτες.

 Αξιώθηκα να είμαι ο 6ος εκλεγμένος Δήμαρχος στην ιστορία αυτής της πόλης. Έχω την μεγάλη τιμή, -με το αξίωμα αυτό που εσείς για τρίτη συνεχόμενη φορά μου δώσατε - να γιορτάζω σήμερα μαζί σας: Το Περιστέρι συμπλήρωσε 80 χρόνια Δήμος!

 Επιλέξαμε για την επέτειο αυτή, όχι τυχαία, το σημείο αυτό που τώρα βρισκόμαστε. Το σημείο αυτό, ενώνει το χθες με το σήμερα. Το σημείο αυτό είναι το χθες και το σήμερα. Το σημείο αυτό, είναι εμβληματικό:

 Εδώ ακριβώς, η πόλη μας, βρίσκεται εν μέσω στοών. Αν η σύγχρονη ιστορία μας, κυριαρχείται και σηματοδοτείται από τις στοές του κάρβουνου, σήμερα, στην εξέλιξή της, πάλι σε στοές καταλήγει.

 Τώρα πια κάτω από την γη της, δίπλα στις εγκαταλειμμένες και φθαρμένες από τον χρόνο στοές του μόχθου, του άνισου αγώνα των ανθρώπων με τα σπλάχνα της γης, λειτουργούν κάποιες άλλες στοές. Οι στοές της ανάπτυξης, του σύγχρονου τρόπου ζωής, της προοπτικής, της προόδου και της προσφοράς στον πολίτη: Οι στοές του υπόγειου σιδηρόδρομου.

 Ακριβώς κάτω από τα πόδια μας, 80 χρόνια μετά της ίδρυση της πόλης μας, η σκαπάνη του ταπεινού καρβουνιάρη αντικαταστάθηκε από τον επιβλητικό μετροπόντικα και τα ξύλινα βαγονάκια της μεταφοράς του κάρβουνου από τους σύγχρονους συρμούς και το σκοτάδι των στοών, από άπλετο φωτισμό.

 Βρισκόμαστε στο 2014. Μια πόλη αλλιώτικη, μια πόλη σε μια άλλη τροχιά….

ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΦΤΩΧΟΙ

 Αγαπημένοι μου συμπολίτες.

 Κοιτάζω με τιμή και σεβασμό, όλους εκείνους τους ανθρώπους που πέρασαν από την δική μου θέση, που υπηρέτησαν, που εργάστηκαν γι΄ αυτή την πόλη με ευθύνη και ανιδιοτέλεια. Ο καθένας στην δική του εποχή, αντιμετωπίζοντας γενναία τα πολλά και σύνθετα προβλήματα, κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, έβαλε το δικό του αναγκαίο λιθαράκι για την ανάπτυξη και την πρόοδο της πόλης, Χωρίς αυτούς, σήμερα θα ήμασταν πιο φτωχοί!

 Εκπροσωπώντας όλους εσάς, με την ελπίδα ότι μπορώ να δανειστώ απ’ την καρδιά σας το μεγάλο «ευχαριστώ» που τους αξίζει, να το ενώσω με την δική μου ευγνωμοσύνη και το δικό μου τεράστιο «ευχαριστώ» και να τολμήσω να μεταφέρω σήμερα, στην 80η επέτειο της πόλης, στον: Σταμάτη Καστριώτη, το Σωτήρη Γολεμάτη, τον Αριστείδη Σελίμη, το Δημήτρη Φωλόπουλο, το Θεόδωρο Δημητρακόπουλο, δύο και μόνο λέξεις: Σας Ευχαριστούμε!

ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΞΕΡΕΙ  ΝΑ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ, ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ!

 Ευχαριστούμε όλους τους άξιους συνεργάτες σας και όλους εκείνους που υπηρέτησαν και προσέφεραν σ’ αυτή την πόλη, που δούλεψαν με αφοσίωση και πάθος. Αυτούς που σήμερα βρίσκονται ανάμεσά μας και είναι πολλοί, αλλά κι εκείνους που έχουν φύγει από κοντά μας.

 Σας ευχαριστώ προσωπικά, γιατί από την ιστορία όλων σας, διδάχθηκα το ανώτατο χρέος μου, να εγγυώμαι την ενότητα της πόλης, την αδελφοσύνη μεταξύ των κατοίκων της, την προκοπή και την ανάπτυξη.

 Θέλω να πιστεύω ότι δεν σας έχω απογοητεύσει.

 Και σ’ αυτές τις πολύ δύσκολες εποχές για την χώρα και τις πολύ άδικες για τους πολίτες, τις εποχές της μνημονιακής ασφυξίας, εμείς με σοβαρότητα, με υπευθυνότητα, και με ανυπακοή -εκεί που πρέπει - με δύναμη ψυχής που όλοι οι Περιστεριώτες κουβαλάμε στο αίμα μας, θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για να οδηγηθούμε σε καλύτερες μέρες.

 Γιατί, το Περιστέρι ξέρει να αγωνίζεται και να οραματίζεται! Γιατί το Περιστέρι έχει μέλλον !!

 Είναι απόλυτα βέβαιο, ότι η σημερινή μας συνάντηση, που μοιραία ανταμώνει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον μας, κάνει την πόλη μας πιο δυνατή!

 Διαλέγω αυτή τη στιγμή, να δεσμευτώ υποσχόμενος σε όλους εσάς, αλλά και στον κάθε Περιστεριώτη ξεχωριστά, ότι όσο η τοπική κοινωνία με τιμά με την εμπιστοσύνη της, θα υπηρετώ την πόλη μας, προτάσσοντας πάντα, τις αρχές και τις αρετές της συντροφικότητας, της αλληλεγγύης,

της αδελφοσύνης και της ενότητας!

 Το παρελθόν μού το επιβάλλει και το μέλλον το απαιτεί! Σας ευχαριστώ»!

ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΙΜΗΤΙΚΩΝ ΠΛΑΚΕΤΩΝ

   Στη συνέχεια ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης απένειμε τιμητικές πλακέτες στους συγγενείς και εκπροσώπους των εκλιπόντων δημάρχων Περιστερίου και στον κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος, για τον οποίο είπε, ότι «συνέβαλε στην εξέλιξη του Δήμου με ήθος και συνέπεια, είναι ο μακροβιότερος δήμαρχος κα έχει την ικανότητα να κάνει μόνο φίλους».

  Ο τ. δήμαρχος κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος ευχαρίστησε τον κ. Α. Παχατουρίδη για την πρωτοβουλία του να γιορτασθούν με λαμπρότητα τα 80 χρόνια του Δήμου και τόνισε ότι το Περιστέρι δεν ξεκίνησε το 1934 αλλά πολλούς αιώνες πριν. Αναφέρθηκε σε εικόνες της καθημερινότητας του παλαιού Περιστερίου, όπου μετά την έλευση των προσφύγων, δέχθηκε και τα κύματα της εσωτερικής μετανάστευσης από τα διάφορα διαμερίσματα της χώρας, μεταξύ των οποίων μετανάστης ήρθε και ο ίδιος από τον Οκτώβρη του 1953, σε ένα πλινθόκτιστο σπίτι στην οδό Παμίσου 4 του Περιστερίου.

  Τιμητικές πλακέτες απενεμήθησαν και στους π. δημοτ. συμβούλους Σεραφείμ Ξηρίδη και Κων. Ζερβάκη, οι οποίοι σε περιόδους που το επέβαλαν οι ανάγκες λειτουργίας του Δήμου, χρημάτισαν αναπληρωτές Δήμαρχοι.

 Μάλιστα η κόρη του κ. Κων. Ζερβάκη, η επί 16 χρόνια δημοτική σύμβουλος κα Ηρώ Ζερβάκη, ευχαρίστησε θερμά το Δήμαρχο Περιστερίου και υπογράμμισε, ότι σήμερα που στις παιδικές της μνήμες κυριαρχούν: το άρωμα του γιασεμιού, οι κούνιες της 1ης παιδικής χαράς και οι συζητήσεις του πατέρα της και των πολιτικών του φίλων, που συγκροτούσαν μια «μικρή Βουλή», ο γιος της απολαμβάνει πλατείες, μετρό, Άλσος κ.λπ. Και πρόσθεσε, ότι για την εξέλιξη του Περιστερίου συνέβαλαν και οι νυν και οι πρώην δημοτικοί άρχοντες και θα συμβάλουν και στο μέλλον για ένα καλύτερο αύριο και για τους Περιστεριώτες και κυρίως για τα Περιστεριωτόπουλα.

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΑΣΗ

  Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα περιλάμβανε τραγούδια από τη χορωδία των ΚΑΠΗ και παραδοσιακούς χορούς από τα χορευτικά συγκροτήματα της Αδελφότητας Κρητών, της Ένωσης Ποντίων, του Συλλόγου «Γενιά της Παράγκας» και του χορευτικού συγκροτήματος του Δήμου Περιστερίου.

  Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μουσική συναυλία από το Δημήτρη Μπάση, που απέδωσε γνωστές επιτυχίες του και χειροκροτήθηκε θερμά από το κοινό.

  Το Δημήτρη Μπάση συνόδευσε ορχήστρα από καθηγητές του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου, την οποία αποτελούσαν οι Γρηγ. Τρίμης (τύμπανα), Πέτρος Δραγούμης (μπάσο), Βαλεντίνος Ντούλιας (κιθάρα), Θάνος Μπένος (πλήκτρα), Ανδρ. Τράπαλης (βιολί) και ο μαέστρος Στέλιος Γούτος (μπουζούκι).

 Στο φουαγιέ του Εκθεσιακού Κέντρου υπήρξε έκθεση σπάνιων, αλλά και εντυπωσιακών φωτογραφιών του μεταπολεμικού Περιστερίου, από την προσωπική συλλογή του δημοτ. συμβούλου κ. Βασ. Παπαδόπουλου.

 Μήπως ο Δήμος Περιστερίου σκοπεύει να βραβεύσει και όσους Περιστεριώτες συμπληρώνουν φέτος τα 80 χρόνια τους; Το ελπίζουμε…

 Δ. Λυμπερόπουλος - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΜΠΕΛΙΩΝΙΤΩΝ

abelionitwn

Μια σπουδαία ιατρική εκδήλωση διοργάνωσε πρόσφατα, στο Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου, ο δραστήριος Σύλλογος Αμπελιωνιτών, που έχει πρόεδρο τον Περιστεριώτη γιατρό κ. Αντώνη Ραυτόπουλο. Ένας Σύλλογος που δραστηριοποιείται εντυπωσιακά στην κοινωνία του Περιστερίου με αιμοδοσίες, επιστημονικές διαλέξεις, συνεστιάσεις κ.λπ.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με χαιρετισμό του Προέδρου του Συλλόγου, που απηύθυνε ευχαριστίες προς τους προσκεκλημένους, ανέλυσε τους σκοπούς της εκδήλωσης και τη συνεισφορά του Συλλόγου στην ενημέρωση των πολιτών του Περιστερίου πάνω σε ιατρικά κ.ά. θέματα.

Μίλησαν διακεκριμένοι επιστήμονες και ειδικοί, που διαφώτισαν σφαιρικά και με απόψεις θεμελιωμένες επιστημονικά τους προσκεκλημένους, πάνω σε θέματα της υγείας τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κάνουν καίριες ερωτήσεις και να πάρουν κατατοπιστικές απαντήσεις.

Μίλησαν οι πιο κάτω ομιλητές:

- Με θέμα: «Παχυσαρκία: Το βάρος της στην ζωή μας και η χειρουργική θεραπεία της», ο Dr. Βουδούρης Οδυσσέας- ειδικός Γενικός Χειρουργός, διδάκτωρ του Πανεπ. Παρισίων, εξειδικευμένος στη χειρουργική θεραπεία της παχυσαρκίας και διευθυντής της κλινικής Endolaser Ιατρικής.

- Με θέμα «Η έξαρση των παθήσεων του θυρεοειδούς αδένα και η χειρουργική αντιμετώπισή τους», ο Dr. Γούσης Παναγιώτης -ειδικός γενικός χειρουργός, εξειδικευμένος στη χειρουργική του θυρεοειδούς αδένα, επίκουρος καθηγητής του Πανεπ. Αθηνών και διευθυντής της χειρουργικής κλινικής του Νοσοκομείου Metropolitan.

- Με θέμα: «Παχυσαρκία: Το σώμα ως καθρέφτης της ψυχής, των σχέσεων και της κοινωνικής πραγματικότητας», η κα Ασπασία Γ. Τσιώτα- ψυχολόγος, οικογενειακή θεραπεύτρια. Και,

- Με θέμα «Διατροφή και παχυσαρκία» η κα Δήμητρα Γ. Τσιώτα- διαιτολόγος- διατροφολόγος, αθλητική διατροφολόγος, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων- Διατροφολόγων.

Αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων και απλοί πολίτες αποχώρησαν ενημερωμένοι μεν, αλλά και προβληματισμένοι έχοντας κτήμα τους υποδείξεις και συμβουλές, που πρέπει να ενστερνισθούν, για να προστατεύσουν το πολύτιμο αγαθό της υγείας τους.

Αλλά και υποχρεωμένοι -θα προσθέσουμε- προς το Σύλλογο Αμπελιωνιτών που τους έδωσε αυτή τη θαυμάσια ευκαιρία.

Λίνα Μπένου - Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Και τη μαθήτρια Αντωνία Τσεπενέκα για την καλύτερη επίδοση

Η EUROBANK ΒΡΑΒΕΥΣΕ ΤΗ ΣΧΟΛΗ Σ. ΑΥΓΟΥΛΕΑ-ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

eurobank

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας του Τραπεζικού Ομίλου Eurobank: «Η Μεγάλη Στιγμή για την Παιδεία», βραβεύτηκαν με τιμητική πλακέτα τα Εκπαιδευτήρια Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου, ως το Σχολείο με την καλύτερη επίδοση στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Η δε αριστούχος μαθήτρια του Σχολείου Αντωνία Τσεπενέκα βραβεύτηκε για την καλύτερη επίδοση στις πανελλαδικές εξετάσεις από όλους τους μαθητές της Γ’ Δ/νσης Δευτ/θμιας Εκπ/σης, έχοντας  συγκεντρώσει τον ανώτερο γενικό βαθμό πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση, η οποία έλαβε χώρα στο Θέατρο του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» (φωτογραφία).

Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΙΑ ΕΞΟΧΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ» ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ Ι.Ν. ΠΑΜ. ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ (ΠΑΛΑΙΟΣ) ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ

Ένα μαγευτικό ταξίδι σε τόπους, θύμισες, αρώματα και μουσικές, από τον μεγάλο και πλούσιο κήπο της ελληνικής παράδοσης, κυρίως των αλησμόνητων πατρίδων, προσέφερε στους προσκεκλημένους του το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του ι.ν. Παμμ. Ταξιαρχών (Παλαιός), με την ευκαιρία της κοπής της Αγιοβασιλόπιτάς του, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Μητροπολιτικού μεγάρου, την 19.1.2014.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με χαιρετισμό από τον πρωτοπρεσβύτερο π. Σεραφείμ Φαράσογλου, ο οποίος ευχαρίστησε τους προσκεκλημένους για την παρουσία τους. Και μεταξύ άλλων έκανε παραινέσεις για αλληλεγγύη και συμπαράσταση στον πλησίον με αγαθά και με χρόνο και να απευθύνουμε ευγνωμοσύνη στο Θεό, που μας χάρισε έναν ακόμη χρόνο αλλά και για τις φανερές και αφανείς ευεργεσίες Του.

Ο σεβ. Μητροπολίτης κ.κ. Χρυσόστομος, που έκοψε πρώτος την πίττα, ευχήθηκε να ορθοποδήσει η πατρίδα και να εξέλθουμε το γρηγορότερο από την κρίση. Ευχαρίστησε εκ των προτέρων των χοράρχη κ. Κ. Σταυρουλάκη, ο οποίος με την χορωδία, την ορχήστρα του και την επιλογή των παραδοσιακών τραγουδιών «αναπτερώνει το ηθικό μας ότι είμαστε Ρωμιοί και όχι Φράγκοι», όπως είπε.

ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Ο αντιπεριφερειάρχης κ. Κων. Παπαντωνίου που κλήθηκε να κόψει την πίττα είπε ότι η Αντιπεριφέρεια προσπαθεί παρά την κρίση που πλήττει τη χώρα, να ανταποκριθεί στο έργο της και η πεποίθηση είναι ότι το έχει καταφέρει. Πρόσθεσε, ότι «χρέος όλων είναι, όχι να μένουμε πεισματικά στο παρόν, αλλά να κάνουμε βήματα προς το μέλλον, για να έχουμε καλύτερο αύριο».

Ακολούθως η χορωδία και η ορχήστρα του Ναού απέδωσαν Κάλαντα και ένα μουσικό καλωσόρισμα και το τελετουργικό ολοκληρώθηκε με εμπνευσμένη ομιλία του ιερατ. προϊσταμένου του Ναού π. Ελευθερίου Κουναλάκη, με τίτλο «Η διατήρηση της παράδοσης είναι η ανάδειξη των αξιών».

Είπε μεταξύ άλλων: «Συχνά - πυκνά τονίζουμε την αναγκαιότητα του πολιτισμού στη ζωή μας και τη διατήρηση της παράδοσης του τόπου μας. Πώς όμως τηρούμε σε βάθος τις διαχρονικές αυτές αξίες; Ο πολιτισμός και η παράδοση είναι δύο έννοιες που συγκοινωνούν και αλληλοκαλύπτονται.

Ο πολιτισμός είναι το σύνολο των υλικών, πνευματικών, τεχνικών επιτευγμάτων, που είναι αποτέλεσμα των δημιουργικών δυνάμεων και ικανοτήτων του ανθρώπου και που εκφράζεται ιστορικά στους στίχους και στις μορφές οργάνωσης και δράσης της κοινωνίας, καθώς και της δημιουργίας ηθικών και πνευματικών αξιών.

Η Παράδοση είναι ό,τι αναπτύσσεται ιστορικά, μεταδίδεται και μεταβιβάζεται στο πλαίσιο μιας ομάδας κοινωνίας σχεδόν αναλλοίωτα από τη μια γενιά στην άλλη, σε σχέση με τις συμπεριφορές, αντιλήψεις, ιδέες, δραστηριότητες, πρακτικές κ.λπ.

Η διατήρηση του πολιτισμού και της παράδοσης είναι η ανάδειξη των αξιών που η ίδια η παράδοση εμπεριέχει και η λειτουργία των αξιών αυτών ως αντισωμάτων κατά της ισοπεδωτικής λογικής των σύγχρονων εμπορευματικών προτύπων ζωής.

ΔΙΑΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ- ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΑΞΙΕΣ

Ένα χαρακτηριστικό δείγμα γραφής πολιτιστικού Ομίλου που δεν συνιστά εσωστρέφεια με επιφανειακή όσμωση του παρελθόντος, είναι ο Όμιλος ερμηνευτών παραδοσιακών τραγουδιών «Κρήτες- Ακρίτες», είναι η χορωδία μας, η οποία καταφέρνει εδώ και αρκετά χρόνια να διασώζει όχι μόνο την ιστορία και την παράδοση, αλλά και να μεταφέρει αξίες του παρελθόντος στο σύγχρονο κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι. Έχει κάνει πράξη τις αξίες του ελληνικού πολιτισμού στη ζωή της πόλης του Περιστερίου και όχι μόνο. Μεταλαμπαδεύει στις νέες γενιές της πόλης μας, ότι οι Μικρασιάτες μετέφεραν στην Ελλάδα τον πολιτισμό και την παράδοση τους, μετά τη Μικρασιατική καταστροφή.

Οι εκδηλώσεις του Ομίλου εντός και εκτός τα πόλης του Περιστερίου είναι πάρα πολλές και οφείλουμε να εξάρουμε τη συμβολή και προσπάθεια όλων των μελών. Όλες αυτές οι προσπάθειες είναι αξιέπαινες, γιατί βοηθούν στη διατήρηση αξιακών κωδίκων στην κοινωνία αλλά και στη διατήρηση της ιδιαιτερότητας του Έθνους μας».

ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

Ακολούθησε η συναυλία ελληνικού παραδοσιακού τραγουδιού με τίτλο «Σεργιάνι στην Παράδοση», με τραγούδια από την Μ. Ασία, τη Θράκη, την Κρήτη, τον Πόντο, τη Μακεδονία κ.ά., που ερμήνευσε σε εκπληκτική αυθεντική απόδοση και με μοναδική φωνητική συνοχή και αρμονία η 40μελής χορωδία, που τη συνόδευσε 7μελής ορχήστρα.

Την χορωδία και ορχήστρα διηύθυνε ο χοράρχης κ. Κων/νος Σταυρουλάκης, μουσικοσυνθέτης, συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Κέντρου Τέχνης, καθηγητής Παραδοσιακής και Βυζαντινής Μουσικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, διευθυντής του Ωδείου «Τέχνη και Δημιουργία» και του παραδοσιακού συγκροτήματος «Κρήτες – Ακρίτες», π. καθηγητής της Αθωνιάδας Σχολής του Αγίου Όρους και Πρωτοψάλτης του

ι.ν. Παμμ. Ταξιαρχών (Παλαιός).

*

Στη κατάμεστη αίθουσα από κόσμο, παραβρέθηκαν ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, η περιφ. σύμβουλος κα Ιωάννα Πανταλάκη Ανδριανοπούλου, πολλοί Αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί και Κοινοτικοί Σύμβουλοι, ο υποψ. δήμαρχος και επί κεφαλής της Δημοτ. Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Δημ. Κελάφας, ο επί κεφαλής του Δημοτ. Συνδυασμού «Περιστέρι Μαζί» κ. Γεωρ. Βαθιώτης κ.ά.

*

Τον Όμιλο «Κρήτες – Ακρίτες» που χειροκροτήθηκε θερμά κατά την εκτέλεση 18 παραδοσιακών τραγουδιών, με αποκορύφωμα τη σύνθεση «Είδομεν το φως το αληθινόν», σε στίχους και μουσική του κ. Κ. Σταυρουλάκη, πήραν μέρος οι χορωδοί: Κων. Σταυρουλάκης, Ελευθ. Αγγελάκης, Ανδρ. Αλεξάνδρου, Αθαν. Αποστολόπουλος, Δημ. Αποστολόπουλος, Ευσταθ. Βούτος, Επαμ. Γαρδέλης, Νίκη Γελαδά, Γεωρ. Δανελάτος, Αθανασία Δανελάτου, Σωτηρία Δανελάτου, Αγγελική Δαρμή, Όλγα Δαρμή, Μιράντα Ευθυμίου, Νικ. Θεοδωρόπουλος, Άννα Καζιάνη, Αθανασία Καζιάνη, Εμμ. Κακατσάκης, Ελένη Καπνιά, Μαριάννα Καρά, Σταυρούλα Καρά, Νίκος Καράς, Αγγελική Κλεισαρχάκη, Ιωάννα Κόλια, Αριστ. Κολοβός, Γεωργία Κολοβού, Ελένη Κωστανιώτη, Γεωρ. Μητανίδης, Γιαν. Μητανίδης, Νίκος Λυμπερόπουλος, Αλεξ. Οικονόμου, Μιχ. Οικονόμου, Ελένη Παπαδοπούλου, Πόπη Σάνου, Αναστασία Σιαμπέκα, Σίμος Σέρβος, Ιωάννα Σπυροπούλου, Σωτηρία Σταυριανού, Χαρά Φλουτσάκου και Κανέλλα Φωτογιαννοπούλου

Τα μέλη της Ορχήστρα ήταν: Κων/νος Σταυρουλάκης (ΜαρΧαρ), Αθανάσιος Αποστολόπουλος (λαούτο), Γιάννης Κολοβός (κρουστά). Αλεξ. Μιμίδης (Ποντιακή λύρα), Μιχάλης Πολέμης (ακουστική κιθάρα), Δέσποινα Σταυρουλάκη (κλασσική κιθάρα)και Σάββας Σταυρουλάκης (Κρητική λύρα- Σμυρναϊκή).

Σολίστ οι: Αγγελική Δαρμή, Γιάννης Μητανίδης και Νικ. Λυμπερόπουλος.

Την επιμέλεια της προέλευσης, του ύφους και του περιεχομένου των τραγουδιών επωμίστηκε έξοχα η Άννα Καζιάνη.

**

«ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»

Μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, τις εντυπώσεις τους μας περιέγραψαν:

Ο αντιπεριφερειάρχης κ. Κων. Παπαντωνίου:

«Ήταν μια εκπληκτική παρουσίαση και ερμηνεία που θα την ονόμαζα διαχρονικό ταξίδι στη μουσική παράδοση, με χορωδούς και ορχήστρα καταπληκτική σε υψηλό βαθμό τελειότητας, που πραγματικά εντυπωσίασε.

Νομίζω, ότι η χορωδία αυτή συμβάλλει τα μέγιστα στα πολιτισμικά δρώμενα της περιοχής μας και πρέπει να έχει την ανάλογη στήριξη από την Πολιτεία και από την Τοπική Αυτοδιοίκηση». Και,

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης:

«Ήταν μια μαγεία! Η δουλειά που γίνεται θεωρώ, ότι είναι μοναδική, όχι μόνο για το Περιστέρι, όχι για την Αττική, αλλά για ολόκληρη την Ελλάδα.

Αυτή ο ομάδα, αυτοί οι μουσικοί, αυτοί οι καλλιτέχνες, αυτή η πολιτιστική δουλειά που γίνεται, πρέπει να ταξιδέψει σε ολόκληρη την Ελλάδα. Θερμά συγχαρητήρια»!

Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

«Φιλοδοξώ να συνεχίσω την αγωνιστική παράδοση του Δημ. Φωλόπουλου», τονίζει στο μήνυμά του

Ο κ. ΦΩΤΗΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»

 Διεργασίες για την εκλογή του υποψ. δημάρχου της για τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου, πραγματοποίησε στις 20.1.2014 στο ΚΥΒΕ, η Δημοτική Παράταξη «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι».

 Στη συγκέντρωση παραβρέθηκαν τα μέλη, οι φίλοι, αλλά και πολλοί πολίτες του Περιστερίου που ενεγράφησαν και συμμετείχαν στις διαδικασίες της συνέλευσης, όπου οι υποψήφιοι δήμαρχοι ανέπτυξαν τις θέσεις τους για την πόλη. Μέσα από τις ομιλίες αυτές συνισταμένη ήταν το μήνυμα, ότι οι «Ενεργοί Πολίτες» εκφράζουν το νέο και ελπιδοφόρο που έχει ανάγκη η πόλη μας, αφήνοντας πίσω το δημαρχοκεντρικό μοντέλο της στασιμότητας και των επικοινωνιακών σκοπιμοτήτων.

 Με ανοιχτές δημοκρατικές διαδικασίες, η Συντονιστική Επιτροπή της Παράταξης έθεσε τις βασικές αρχές και τους στόχους εν όψει των εκλογών του Μαΐου, οι οποίοι έχουν σχέση με το τι αυτοδιοίκηση θέλουμε ως Παράταξη, στην εποχή των μνημονίων και του «Καλλικράτη». Επίσης τις προγραμματικές συμμαχίες που είναι απαραίτητες για την ανατροπή, τα πλάνα της Παράταξης για το άμεσο μέλλον, καθώς και τα κριτήρια ανάδειξης του υποψηφίου δημάρχου.

 Οι προτάσεις που κατατέθηκαν στη Συνέλευση για τη εκλογή υποψηφίου δημάρχου και επί κεφαλής της Παράταξης, ήταν τέσσερις, των κ.κ.

Κώστα Βλάχου- γιατρού, Βαγγέλη Κουρή- δικηγόρου, Φώτη Κουγιουμτζή- δημ. υπάλληλου και Γιώργου Πνευματικού- γιατρού.

 Οι υποψήφιοι δήμαρχοι ανέπτυξαν τις θέσεις τους και το όραμά τους για το Περιστέρι, τονίζοντας ιδιαίτερα ότι είναι αναγκαιότητα πια, μετά το τέλμα δώδεκα χρόνων, να αλλάξουν τα πράγματα στο Περιστέρι, προς όφελος της κοινωνίας.

 Τόνισαν, ότι το Περιστέρι πρέπει να βρει ξανά την περπατησιά των αγωνιστικών του παραδόσεων και να επιλέξει δήμαρχο αγωνιστή, διεκδικητή λύσεων και ανατροπών.

 Ορίστηκε ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών για την ανάδειξη υποψηφίου δημάρχου η 26.1.2014, στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου στην Ξυλοτεχνία.

ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

 Πράγματι με απόλυτη τάξη διεξήχθη η εκλογική διαδικασία, όπου ψήφισαν 417 εγγεγραμμένοι, το αποτέλεσμα της οποίας ήταν:

 Φώτης Κουγιουμτζής 217 ψήφοι (52,04%), Κώστας Βλάχος 144, Βαγγέλης Κουρής 46 και Γιώργος Πνευματικός 10.

 Έτσι υποψήφιος δήμαρχος και επί κεφαλής της Παράταξης αναδείχθηκε ο κ. Φώτης Κουγιουμτζής.

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ ΣΤΟΝ ΑΔΥΝΑΜΟ ΠΟΛΙΤΗ- ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ

ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

 Αμέσως μετά τη εκλογή του ο κ. Φώτης Κουγιουμτζής απηύθυνε το πιο κάτω μήνυμα:  «Θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου τα μέλη της Δημοτικής Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι», για την τιμή που έδειξαν στο πρόσωπό μου να μου αναθέσουν το τιμόνι της Παράταξης στην πιο δύσκολη μεταπολεμική περίοδο για τη χώρα, που πλήττει ιδιαίτερα έντονα την Πόλη μας και όλους τους Περιστεριώτες.. Ευχαριστώ επίσης τους συνυποψηφίους μου στις εκλογές της Παράταξης Κ. Βλάχο, Β. Κουρή, και Γ. Πνευματικό, για την ενωτική στάση και τη σημαντική συνεισφορά τους στον κοινό αγώνα μας.

 Αναλαμβάνω τη σκυτάλη από τον Α. Πουλιάση και τη Σ. Αλεξοπούλου, που με το ήθος τους και την αγωνιστικότητα που επέδειξαν τίμησαν επί σειρά ετών την εμπιστοσύνη που τους έδειξε η Παράταξη και οι πολίτες. Τους ευχαριστώ θερμά.

 Αισθάνομαι βαρύ το χρέος να τιμήσω την ιστορική παράδοση της Πόλης και ιδιαίτερα των Περιστεριωτών αγωνιστών της Αριστεράς, που με τις θυσίες τους και το αίμα τους χάραξαν το δρόμο για μια δίκαιη κοινωνία αλλά και για μια Πόλη αντάξια των κατοίκων της.

 Φιλοδοξώ, να συνεχίσω την αγωνιστική παράδοση του Δημήτρη Φωλόπουλου, από τον οποίο διδάχθηκα -ιδιαίτερα τα χρόνια που ήμουν δημοτικός σύμβουλος στο πλευρό του- πάρα πολλά όταν μου εμπιστεύθηκε διάφορα αξιώματα στη διοίκηση του Δήμου.

 Η Παράταξη «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι», βαδίζει ενωμένη και φιλοδοξεί να ενώσει όλους τους κατοίκους και τους φορείς της Πόλης για την επίλυση των τοπικών προβλημάτων, αλλά και στον κοινό αγώνα για την ανατροπή της αδιέξοδης μνημονιακής πολιτικής που πλήττει βάναυσα την τοπική αυτοδιοίκηση και φτωχοποιεί ολοένα και περισσότερο την κοινωνία.

 Το όραμά μας είναι μια πράσινη Πόλη, λειτουργική και ελκυστική, με συμμετοχικές πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες, στην οποία οι φορείς και οι κάτοικοι θα συνεργάζονται, θα προτείνουν και θα αγωνίζονται μαζί με τη Δημοτική Αρχή, για να δοθούν λύσεις στα μικρά και μεγάλα προβλήματα.

 Το μεγάλο θέμα της ανεργίας και της υποαπασχόλησης, δεν μπορεί παρά να είναι πρώτο μέλημά μας. Ωστόσο χρειάζεται μεγάλος αγώνας όλων των λαϊκών στρωμάτων με την τοπική αυτοδιοίκηση μπροστά, για να ανατραπούν οι πολιτικές του μνημονίου που πλήττουν κυρίως τα λαϊκά στρώματα και ειδικότερα τις Δυτικές συνοικίες της Αθήνας, μέρος των οποίων είναι και το Περιστέρι.

 Θα σταθούμε αλληλέγγυοι σε κάθε αδύναμο πολίτη, χωρίς εξαιρέσεις και περιορισμούς και δεν θα επαναπαυτούμε σε περιστασιακές λύσεις. Η διάλυση του συστήματος Υγείας και της Παιδείας, οι απολύσεις γιατρών, εκπαιδευτικών, υπαλλήλων των Δήμων και του Δημοσίου καθώς και η παραχώρηση σε ιδιωτικά συμφέροντα κοινωνικών Υπηρεσιών μας βρίσκει αγωνιστικά αντίθετους.

 Δεν θα κρύψουμε κανένα από τα προβλήματα που απασχολούν τον κοινωνικό ιστό. Θα σταθούμε στο πλευρό των χρηστών ναρκωτικών ουσιών και στους οροθετικούς με επεξεργασμένες θέσεις για τη θεραπεία τους και την ισότιμη ένταξη στην κοινωνία.

 Καλώ όλους τους κατοίκους της Πόλης και όλες τις αντιμνημονιακές Δημοτικές Παρατάξεις στον κοινό αγώνα για την ανατροπή στο Περιστέρι, για μια άλλη πολιτική αντιμετώπιση των προβλημάτων όπου θα εκφραστούν οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι που βιώνουν τις επιπτώσεις της βάρβαρης πολιτικής της συγκυβέρνησης.

 Με νέα πνοή ,δύναμη και αισιοδοξία οι ‘Ενεργοί Πολίτες βαδίζουν προς τις δημοτικές εκλογές του Μαΐου, για να φέρουν την Ανατροπή και την Άνοιξη στο Περιστέρι»!

ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

 Ο κ. Φώτης Κουγιουμτζής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1952 και από τότε κατοικεί στο Περιστέρι. Ο πατέρας του, πρόσφυγας από το Οδεμήσι της Μικράς Ασίας έχασε στο διωγμό όλη του την οικογένεια, μικρό παιδί πέρασε στη Λέσβο και μετέπειτα εγκαταστάθηκε στο Περιστέρι, όπου και εργαζόταν στο εργοστάσιο Παπάζογλου, στο οποίο εργαζόταν και η σύζυγός του με καταγωγή από τους Γαργαλιάνους Μεσσηνίας.

 Ο κ. Φώτης Κουγιουμτζής είναι πατέρας ενός παιδιού και από νεαρή ηλικία έχει ασχοληθεί με τα κοινά της πόλης του Περιστερίου.

 Ήταν πρόεδρος και γεν. γραμματέας επί σειρά ετών του Εξωραϊστικού-Εκπολιτιστικού Συλλόγου «Το Περιστέρι», με πλούσια δραστηριότητα (δενδροφυτεύσεις, πολιτιστικές εκδηλώσεις κ.λπ.) και είχε την πρωτοβουλία της διεκδίκησης, με κινητοποίηση όλων των φορέων της πόλης, να περιέλθει το Άλσος Περιστερίου στην κυριότητα του Δήμου.

 Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να συζητηθεί το σχετικό αίτημα του Συλλόγου, που συνυπέγραφαν και όλοι σχεδόν οι φορείς της πόλης (αθλητικοί, πολιτιστικοί κ.λπ.) στη Βουλή και να δοθεί για πρώτη φορά από το Υπ. Οικονομικών η χρήση των χώρων του Άλσους στο Δήμο Περιστερίου.

 Μετέπειτα, επί δημαρχίας Δημ. Φωλόπουλου, διετέλεσε δημοτικός σύμβουλος, αντ/δρος της Δημαρχιακής Επιτροπής και πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου. Εγκαινίασε από κοινού με το Δ. Φωλόπουλο το Θέατρο «Φοίνικα», γεγονός που αποτέλεσε επιστέγασμα πολύχρονων προσπαθειών του Δήμου και των κατοίκων, να προστατευθούν οι χώροι του Ποικίλου Όρους από τους καταπατητές.

 Αργότερα, εκλέχθηκε δημοτικός σύμβουλος με το Συνδυασμό «Ανάπλαση για το Περιστέρι», που είχε επί κεφαλής τον Κ. Τζιωτάκη. Επίσης, υπήρξε μέλος του Δ.Σ. του Αθλητικού Κέντρου (ΑΚΕΔΗΠ).

 Στον εργασιακό του χώρο έχει αναπτύξει συνδικαλιστική δραστηριότητα, ενώ στο παρελθόν, όταν εργαζόταν στον «Οίκο Ναύτου», διετέλεσε γεν. γραμματέας του Συλλόγου Προσωπικού «Οίκου Ναύτου» και γεν. γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Εμπορικής Ναυτιλίας.

 Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους»

ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ, ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΦΥΤΙΛΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ» ΤΟΝΙΣΕ Ο κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ

 

Την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για τις δημοτικές εκλογές του Μαΐου, εγκαινίασε ουσιαστικά ο υποψήφιος δήμαρχος ο κ. Δημ. Κελάφας, στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας της Παράταξής του «Περιστέρι για Όλους» στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου, στις 26.1.2014, με την ομιλία του στην οποία κυριάρχησε το κάλεσμα ενότητας και ανατροπής.

 Με σύνθημα «Φέρνουμε πίσω την ελπίδα», απηύθυνε μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας στους φίλους του πολίτες του Περιστερίου που παραβρέθηκαν στο χώρο του Κέντρου και την πλατεία έξω από το Δημαρχείο.

ΚΡΑΤΟΣ - ΔΙΩΚΤΗΣ

 Στην ομιλία του ο κ. Δημήτρης Κελάφας άσκησε έντονη κριτική στα πεπραγμένα της δημοτικής αρχής στα τελευταία χρόνια στο Περιστέρι, αλλά και στα μνημόνια και στην πολιτική της κυβέρνησης.

 Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά σε «ένα κράτος, που αντί να έρχεται σαν αρωγός, ουσιαστικά είναι διώκτης» και επίσης στις δυνατότητες που μπορεί να αναπτύξει ο Δήμος, προκειμένου να ανακουφιστούν οι πολίτες του Περιστερίου από τα προβλήματα που τους δημιουργούν τα αλλεπάλληλα αντικοινωνικά μέτρα.

 Τη δράση αυτή ανέδειξε σαν έναν από τους βασικούς άξονες του προγράμματος της Παράταξής του, επισημαίνοντας την ανάγκη στήριξης των πολιτών από τη δημοτική αρχή με μέτρα κοινωνικής πολιτικής. «Στο Περιστέρι κανείς δεν πρέπει να μείνει μόνος του απέναντι στην κρίση», όπως δήλωσε.

 Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις σπατάλες της σημερινής δημοτικής αρχής και στην υπερχρέωση του Δήμου τα τελευταία χρόνια. Ενδεικτικά υπογράμμισε, ότι ενώ το 2002 η επιβάρυνση ανά κάτοικο ήταν 2,67 ευρώ, το 2013 έφτασε τα 19,75 ευρώ ανά κάτοικο, δηλαδή αύξηση 740%!

 Και τόνισε, ότι ήρθε η ώρα να σταματήσει το καθεστώς των απευθείας αναθέσεων σε «ημετέρους», η κατάτμηση των έργων, οι υπερτιμολογήσεις κ.λπ.

 Ο Δημήτρης Κελάφας δεσμεύτηκε ότι ο Δήμος Περιστερίου θα σταματήσει να είναι μοντέλο για την εφαρμογή ελαστικών εργασιακών σχέσεων: «Να ακυρώσουμε στην πράξη τα σχέδια της τρόικας, για παραχώρηση δημοτικών υπηρεσιών, όπως η καθαριότητα, το πράσινο, το πρόγραμμα «βοήθεια στο σπίτι», σε ιδιώτες και εργολάβους.

 «Η παράταξή μας», δήλωσε ο Δ. Κελάφας «έκανε τη μεγάλη ρήξη το 2009. Εμείς αντιληφθήκαμε έγκαιρα ότι η κοινωνία αναζητά νέες δυνάμεις που θα βάλουν τέλος στη φαυλότητα και την κλεπτοκρατία και θα δώσουν μια νέα προοπτική στη χώρα. Η κοινωνία αναζητά τις δυνάμεις που θα θέσουν τέρμα στα μνημόνια, στην κυριαρχία των τραπεζών, στη μηντιοκρατία, στη διαπλοκή.

ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΥΓΙΕΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

 Η κοινωνία αναζητά τις δυνάμεις που θα πετύχουν την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Εμείς είμαστε μια τέτοια δύναμη»!

 «Εμείς είμαστε το νέο», τόνισε με έμφαση και κάλεσε σε συστράτευση όλες τις υγιείς δυνάμεις της πόλης, προκειμένου να γίνει μια καινούργια αρχή στο Περιστέρι.

 «Μπορούμε και πρέπει να κάνουμε το Περιστέρι καλύτερο. Τη ζωή μας καλύτερη, είπε.

 Κάλεσε πολίτες, κινήματα, δημοτικές παρατάξεις, όλους όσους επιθυμούν μια διαφορετική πολιτική στο Δήμο, όλους όσους πιστεύουν ότι είναι καιρός να γίνει παρελθόν η σημερινή διοίκηση που εκφράζει το χθες , να ενωθούν όλοι μαζί για να αποκτήσει το Περιστέρι μια διοίκηση αντάξια των ανθρώπων του και των αγωνιστικών παραδόσεών του.

 «Το Περιστέρι στη 80χρονη πορεία του ήταν πρωτοπόρο και καταλύτης πολιτικών και κοινωνικών αλλαγών που άλλαξαν την Ελλάδα. Αυτό το ρόλο πρέπει να παίξει και σήμερα. Η ανατροπή να ξεκινήσει από εδώ. Απ’ το Περιστέρι ας ανάψει το φυτίλι της ανατροπής», σημείωσε καταχειροκροτούμενος.

 Στην κοπή της πίττας, που έγινε στον ανοικτό χώρο, έξω από το Συνεδριακό Κέντρο, παραβρέθηκαν αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στελέχη Δημοτικών Παρατάξεων του Περιστερίου, αντιπροσωπείες από αθλητικά σωματεία, εθνικοτοπικούς συλλόγους, εκπρόσωποι συλλόγων και παραγωγικών φορέων της πόλης μας κ.ά.

*

 Η Παράταξη «Περιστέρι για Όλους» και ο υποψ. δήμαρχος Δημήτρης Κελάφας, εκφράζουν ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Περιστεριώτες που κατέκλυσαν το Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου και τους χώρους της πλατείας, δίνοντας ένα σαφέστατο και ηχηρό μήνυμα ενότητας και ανατροπής, ενόψει των επερχόμενων δημοτικών εκλογών.

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ