• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ»

 

p«Η γυναίκα, μήτρα γενετικής, πηγή στοργής, σκήπτρο δημιουργίας και αντοχής και αγωγός αγάπης.

Η ενσάρκωση των εννοιών αυτών από την γυναίκα, βεβαίως μόνον τιμή και σεβασμό μπορεί να εμπνέει και ποτέ μα ποτέ δεν είναι συμβατή με την κακοποίηση και τη βία. Η οποία, ακόμη και κατά φαντασίαν είναι καταδικαστέα και αφορίζεται.

Η 25η Νοεμβρίου, ως ημέρα καθιερωμένη ανά την οικουμένη, για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών και μάλιστα από Οργανισμούς παγκοσμίου κύρους, ισχύος και επιρροής, όπως ο ΟΗΕ, μας δείχνει περίτρανα τη σημασία και τη βαρύτητα τού στρεφόμενου κατά του γυναικείου φύλου, ατοπήματος της βίας.

Ο πολιτισμός και οι κοινωνικές κατακτήσεις του 21ου αιώνα, είναι αδιανόητο να συνυπάρχουν με την άσκηση και την ανοχή της βίας, στο παγκόσμιο στερέωμα.

Η κάθε γυναίκα, με τη δική της ξεχωριστή θέση λοιπόν στο στερέωμα αυτό, θεωρείται αυτονόητο να αντιστέκεται, να καταγγέλλει και να κάνει χρήση των δικαιωμάτων προσωπικότητας, αξιοπρέπειας, τιμής και υπόληψης που της ανήκουν, της αναλογούν και της αξίζουν.

Εδώ στο Περιστέρι, την πόλη της ισότητας, της ισοτιμίας των πολιτών και της κοινωνικής ελευθερίας, καταθέτουμε την μομφή και την υπέρμαχη αντίληψή μας, για την καταστολή και την απόλυτη πάταξη της βίας κατά των γυναικών, οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Αδιακρίτως ηλικίας, περιβάλλοντος, κοινωνικών δεδομένων και συνθηκών ζωής.

Ιδανικός στόχος πολιτισμού και ηθικής καταξίωσης για την ανθρώπινη κοινωνία, σε τοπική, εθνική, αλλά και παγκόσμια εμβέλεια από κοινού:

«γυναίκα και βία να μην ανταμώνουν ποτέ»!

 

Ανδρέας Παχατουρίδης

Δήμαρχος Περιστερίου

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

ΑΝΤΙΓΡΙΠΙΚΟΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

bΤο Κ.Ε.Π. Υγείας του Δήμου Περιστερίου, σε συνεργασία με τους γιατρούς του 1ου Κέντρου Υγείας και ιδιαίτερα με την επιστημονικά υπεύθυνη κα Διονυσία Λύτρα, ικανοποίησε το αίτημα για αντιγριπικό εμβολιασμό του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Περιστερίου.

Συνταγογραφήθηκαν όλα τα εμβόλια, δόθηκαν οι συνταγές στους υπαλλήλους για να προμηθευτούν και να κάνουν τα εμβόλια.

Η πιο πάνω σημαντική δράση πρόληψης, έγινε σύμφωνα με τους κανόνες προφύλαξης, λόγω της πανδημίας και συντονίστηκε από τον αντιδήμαρχο Υγείας κ. Γεώργιο Μπεκιάρη.

Περιστέρι 19.11.2020

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΙΑΣ: «ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ LOCKDOWN ΝΑ ΑΡΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ»!

 

stΤο πόσο σημαντική για την αγορά αποτελεί η άρση του lockdown το συντομότερο δυνατόν, ανέλυσε πρόσφατα στο «NOW42. GR», ο Περιστεριώτης Οικονομολόγος -γιος του αντ/ρχου Οικονομικών κ. Αλέξη Σταυρούλια- πρόεδρος της ASD ΑΕ κ. Σπύρος Σταυρούλιας,

Είπε μεταξύ άλλων:

«Είναι σημαντικό να έρθει η άρση του lockdown όσο το δυνατόν συντομότερα. Αυτό είναι αλήθεια.

Η αγορά περνάει πάρα πολύ δύσκολες ώρες. Είναι σημαντικό να ανοίξουμε, όχι απλά μία μέρα νωρίτερα, αλλά και μία ώρα νωρίτερα!

Ακόμα και η βραδινή απαγόρευση, το 23:00 ή 21:00, παίζει πολύ μεγάλη σημασία στο πώς θα κινηθεί η αγορά.

Η αλήθεια είναι ότι περιμένουμε πώς και πώς να ανοίξουμε για τις Γιορτές των Χριστουγέννων.

Χρειάζεται έγκαιρη ενημέρωση στις επιχειρήσεις για να προλάβουν να προετοιμαστούν. Οι επιχειρήσεις δεν είναι σαν το αυτοκίνητο που βάζουμε το κλειδί και παίρνει μπροστά. Μέρες πριν θα πρέπει ο επιχειρηματίας να παραγγείλει τα εμπορεύματά του και να προετοιμαστεί. Είναι ιδιαίτερα σημαντική για την αγορά η περίοδος των Χριστουγέννων, πρέπει ο έμπορος να έχει εμπόρευμα για να μπορέσει να λειτουργήσει και να επιβιώσει.

Αν ειδοποιηθούν την τελευταία στιγμή οι επιχειρήσεις να λειτουργήσουν, θα υπάρξει ένα φαινόμενο αδυναμίας, γιατί δεν θα είναι δυνατόν να δουλέψουν χωρίς εμπόρευμα.

Το ίδιο ισχύει και για την εστίαση. Είναι σημαντικό να λειτουργήσουν τα καταστήματα και να δούμε και με ποιους όρους.

Γιατί, αν ανοίξει ένα μαγαζί π.χ. που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει 100 ανθρώπους και του πεις: «άνοιξε και βάλε 10 μέσα», είναι πολύ πιθανό να μην ανοίξει καθόλου».

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: «Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ»

 

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου, μετά την δήλωση του Αλέξη Τσίπρα ότι: «Το Πολυτεχνείο δεν είναι εθνική γιορτή. Ήταν μία επέτειος που ενοχλούσε πάντα την Δεξιά, γιατί θεωρούσε ότι αποτελεί σημείο στην ιδεολογική κυριαρχία της Αριστεράς», θέλω απλά να αντιπαραθέσω την οικογενειακή μου ιστορία, γιατί η μάχη για τη Δημοκρατία δεν ήταν και δεν αποτελεί προνόμιο της Αριστεράς.

«ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ»…

Ο πατέρας μου Γιάννης Βαρβιτσιώτης, όχι μόνο φυλακίστηκε από την Χούντα αλλά βρέθηκε σε πλήρη απομόνωση για παραπάνω από έξη μήνες, από το φθινόπωρο του 1969 έως την άνοιξη του 1970. Πέρασε από τα ΕΑΤ- ΕΣΑ και την Δροσιά και ελάχιστες φορές είχε δυνατότητα να δει για λίγο την μητέρα μου. Εμένα που διένυα τον πρώτο χρόνο της ζωής μου με είδε αρκετά μεγαλωμένο όταν τελικά αποφυλακίστηκε.

Την βραδιά του Πολυτεχνείου κρύφτηκε γιατί την επόμενη η Χούντα του Ιωαννίδη τον αναζητούσε πάλι.

Σε συνέντευξή του στην Εφημερίδα «Το Βήμα» της 30.12.2011 ανέφερε:

«Το 1969 συνελήφθην από την ΕΣΑ, διότι είχα αναμειχθεί με τους «Ελεύθερους Έλληνες», μια σημαντική οργάνωση αποστράτων αξιωματικών, οι οποίοι είχαν ταχθεί με το αντικίνημα του βασιλιά. Με κράτησαν έξι μήνες σε πλήρη απομόνωση. Έξι μήνες που δεν είδα άνθρωπο, έξι μήνες που δεν βγήκα από τον χώρο κράτησης. Όμως δύο πράγματα μού κράτησαν συντροφιά: Ένα αντίτυπο της Αγίας Γραφής, που βρήκα στο συρτάρι, και μια… αράχνη. Την παρακολουθούσα και ήταν μια παρηγοριά. Το μόνο στοιχείο ζωής γύρω μου.

Και όταν μια ημέρα δεν υπήρχε πια, λυπήθηκα πολύ»…

 

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης

Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 Ερώτηση προς τον Υπουργό Υγείας κατέθεσαν στη Βουλή 23 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, στις 13.11.2020, η οποία έχει ως εξής:

«Προς τον Υπουργό Υγείας

ΘΕΜΑ : «Υγεία και ασφάλεια εργαζομένων Κέντρου Υγείας Περιστερίου»

Το Κέντρο Υγείας Περιστερίου είναι μία υγειονομική μονάδα της πρωτοβάθμιας φροντίδας, υπάγεται στο ΠΓΝ «Αττικόν» και λειτουργεί από 18.4.2011 σε ημερήσια βάση.

Εξυπηρετεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού της Δυτικής Αθήνας, καθώς δέχεται περιστατικά, όχι μόνο από το Δήμο Περιστερίου αλλά και από γειτονικούς δήμους. Καλύπτει ανάγκες υγείας των πολιτών, καθώς και ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων (άνεργοι, ανασφάλιστοι, παιδιά, ηλικιωμένοι), αποφεύγεται η ταλαιπωρία των πολιτών σε τριτοβάθμιες νοσοκομειακές δομές και η αντίστοιχη επιβάρυνση τους. Αντιμετωπίζονται έκτακτα και επείγοντα περιστατικά, παρακολουθούνται χρόνια πάσχοντες, γίνονται εμβολιασμοί κ.λπ.

Πρόσφατα έγινε κέντρο αναφοράς για περιστατικά κορονοϊού.

Όλα τα χρόνια υπήρχαν ελλείψεις και ελλιπής στελέχωση, προσωπικό με συμβάσεις που με αγώνες ανανεώνονταν, υπήρξε διάστημα που κινδύνεψε να κλείσει, έγιναν καταλήψεις, ενώ το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου χρόνια ζητά να λειτουργήσει σε 24ωρη βάση, με μόνιμο και αρκετό προσωπικό.

Την προηγούμενη εβδομάδα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, εντοπίστηκε μια γιατρός θετική στον κορονοϊό και καταγράφηκαν 6 κρούσματα σε υγειονομικούς.

Έγγραφο της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών - Πειραιώς, απεστάλη στον υπουργό Υγείας Β. Κικίλια και χαρακτηρίζει «απαράδεκτη» την καθυστέρηση διενέργειας διαγνωστικών τεστ στους υπόλοιπους εργαζόμενους, ενώ παράλληλα καταγγέλλει το γεγονός ότι «δεν έχουν τεθεί σε κατ’ οίκον καραντίνα όσοι ήρθαν σε επαφή με τους συναδέλφους τους που διαγνώστηκαν θετικοί στον κορονοϊό και «έχουν εντολή να συνεχίσουν να εργάζονται».

«Έτσι αυτονόητα», καταλήγει η επιστολή «δημιουργείται μεγάλος κίνδυνος διασποράς τόσο για τους προσερχόμενους ασθενείς όσο και για τους υγειονομικούς».

Κατά πληροφορίες, τεστ έγιναν την Κυριακή -όχι αμέσως- στο προσωπικό και διεγνώσθη ακόμα ένα κρούσμα.

Με βάση τα παραπάνω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:

-Γιατί καθυστέρησαν τα απαιτούμενα τεστ;

-Έχουν ληφθεί όλα τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας και προστασίας των εργαζομένων;

-Πως διασφαλίζεται η ελαχιστοποίηση της διασποράς;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Χαρούλα (Χαρά) Καφαντάρη (φωτογραφία)

Αβραμάκης Ελευθέριος

Αλεξιάδης Τρύφων

Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)

Βίτσας Δημήτριος

Δραγασάκης Ιωάννης

Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω)

Μάλαμα Κυριακή

Μάρκου Κωνσταντίνος

Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος

Μωραϊτης Αθανάσιος (Θάνος)

Παππάς Νικόλαος

Παπαδόπουλος Αθανάσιος (Σάκης)

Πούλου Παναγιού (Γιώτα)

Ραγκούσης Ιωάννης

Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)

Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)

Τζάκρη Θεοδώρα

Τσίπρας Γεώργιος

Φάμελλος Σωκράτης

Φίλης Νικόλαος

Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης

Χρηστίδου Ραλλία

 

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

ΝΑΝΤΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ!

 Φίλες και φίλοι,

Βρισκόμαστε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Οι επόμενοι μήνες, πέρα και από τη διάρκεια του δεύτερου lockdown, θα είναι πολύ δύσκολοι, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σ’ όλη την Ευρώπη, σ’ ολόκληρο τον πλανήτη. Έχουμε να δώσουμε μια πολύμηνη μάχη, πρωτίστως για την υγεία και τη ζωή μας, αλλά και για την οικονομία, για να μην καταστραφούν χιλιάδες επιχειρήσεις και χάσουν τη δουλειά τους άνθρωποι.

Μαζί με το πολύ επιθετικό δεύτερο κύμα του κορονοιού, σηκώνεται απειλητικά και το τσουνάμι της οικονομικής κρίσης, λόγω της πανδημίας.

Οι καταστάσεις προδιαγράφονται πολύ δύσκολες και όλοι πρέπει να δούμε τη μεγάλη εικόνα.

Ακριβώς αυτή την ώρα, μέσα σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία, είναι αναγκαίο να αναδειχτούν και πάλι εκείνα τα στοιχεία που μας έβγαλαν νικητές στη δοκιμασία του πρώτου κύματος και αυτά ήταν:

Οι Ειδικοί που παρακολουθούν τις εξελίξεις και εισηγούνται μέτρα με αυστηρά υγειονομικά κριτήρια.

Η Κυβέρνηση, που παίρνει αποφάσεις έγκαιρα και ολοκληρωμένα και η

Aντιπολίτευση, που ασκεί κριτική σε λάθη, ολιγωρίες και καταθέτει προτάσεις που συμβάλουν.

Η Κοινωνία, που συνειδητοποιεί την κρισιμότητα των στιγμών και υλοποιεί τα μέτρα.

Είναι φανερό, ότι αυτό το «τρίγωνο της επιτυχίας» έσπασε στο μεσοδιάστημα. Τώρα είναι η ώρα να επαναλειτουργήσει, και ειδικά, το πολιτικό σύστημα να δείξει την ευθύνη του.

Αυτό δεν σημαίνει χάρισμα στην Κυβέρνηση, δεν σημαίνει να μην ασκεί κριτική η Αντιπολίτευση. Άλλωστε τόσο το «Κίνημα Αλλαγής», όσο και εγώ, έχουμε ασκήσει κριτική για την απουσία σχεδίου και για σειρά από θέματα, όπως για το άνοιγμα των σχολείων, την ενίσχυση του στόλου λεωφορείων που ήταν καθημερινοί χώροι επικίνδυνου συνωστισμού, την καθυστέρηση διορισμών ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού κ.ά.  

Σημαίνει, όμως, κριτική με βάση δομημένο εναλλακτικό σχέδιο και στοιχεία - προτάσεις που συμβάλουν σε λύσεις. Σημαίνει ότι δεχόμαστε όλοι τα αυτονόητα όπως:

-Παγκοσμιότητα του προβλήματος,

-κρισιμότητα κατάστασης,

-ανάγκη να τονωθεί η ατομική ευθύνη, χωρίς να θεωρείται κάλυψη των Κυβερνητικών ευθυνών,

-ανάγκη να εξηγήσουμε στους νέους μας γιατί πρέπει να προσέχουν, χωρίς να σπεύδουμε να τους χαϊδέψουμε,

-υπεράσπιση των Επιστημόνων που δίνουν τη μάχη και όχι να τους κάνουμε επίθεση, όπως συνηθίζουν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ,

-μέτωπο κατά όσων συνωμοσιολογούν και λανσάρουν απόψεις άρνησης της μάσκας και των μέτρων της καραντίνας,

-συμφωνία στην υλοποίηση των μέτρων της καραντίνας, άρα και κάποια καθαρά ΟΧΙ σε κάθε είδους δραστηριότητα που δημιουργεί επικίνδυνους συνωστισμούς.

Είμαστε σε ώρα ευθύνης. Μάλλον δεν αντιλαμβανόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο τα θέματα και κάποιοι δεν μπορούν να ξεφύγουν από μικροκομματικούς υπολογισμούς. Και γι’ αυτό κρύβονται πίσω από δήθεν προτάσεις (π.χ. Υπουργός Υγείας κοινής αποδοχής) για να καλύψουν την επιθετικότητά τους.

Οι άνθρωποι κινδυνεύουν, η χώρα κινδυνεύει. Ας δείξουμε ότι όλοι βρισκόμαστε σε ένα άλλο σημείο πολιτικής αντίληψης και λειτουργίας.


Νάντια Γιαννακοπούλου,

Βουλευτής Β2 Δυτικού Τομέα Αθήνας «Κινήματος Αλλαγής».

15.11.2020

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

Τετάρτη, 11 Νοέμβριος 2020 17:44

Η ΦΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 1961

Η ΦΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 1961

 

* Η παρατεταμένη φονική καταιγίδα που έπληξε τις δυτικές συνοικίες της Αθήνας, τα ξημερώματα της 5 προς 6 Νοεμβρίου 1961, είχε σαν αποτέλεσμα 43 νεκρούς και εκατοντάδες τραυματίες των περιοχών Μπουρναζίου, Ανθούπολης και άλλων περιοχών των Δήμων Περιστερίου και Λιοσίων.

Η τρίωρη και τεράστια νεροποντή ξεχείλισε τον Κηφισό και παρέσυρε τις παράγκες των φτωχών πολιτών του Περιστερίου αφήνοντας πάνω από 400 άστεγους πλημμυροπαθείς.

Ήταν η μεγαλύτερη φονική καταιγίδα μέχρι εκείνη τη χρονιά, που έμεινε ζωηρή στη μνήμη των κατοίκων των πληγεισών περιοχών.

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΝ Ι.Ν. ΠΑΜΜ. ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ (ΠΑΛΑΙΟ)


 Ιερές φωτοστιγμές από την σημερινή (8.11.2020) πανηγυρική Θεία Λειτουργία στον εορτάζοντα Ιερό μας Ναό Παμμ. Ταξιαρχών (Παλαιό), τηρώντας όλα τα υγιειονομικά πρωτόκολλα, λόγω «καραντίνας», ευχόμενοι και προσευχόμενοι όπως ο Κύριος ο Θεός διά της σκέπης των Αγίων Ταξιαρχών και Πασών των Επουρανίων Δυνάμεων Ασωμάτων, μάς φυλάττει και μας προστατεύει από κάθε νόσο, δοκιμασία, ή κίνδυνο και να μας ελευθερώνει από κάθε επιβουλή του πονηρού.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣΚΕΠΑΣΤΟΙ!

                                                       π. Ελευθέριος Κουναλάκης

                               ιερατ. προϊστάμενος Ι.Ν. Παμμ. Ταξιαρχών (Παλαιός)

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Κ.Δ.Α.Π. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

 Ο Δήμος Περιστερίου από τις 9.11.2020, ξεκίνησε και πάλι την εξ αποστάσεως λειτουργία των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ).

Το πρωτοποριακό πρόγραμμα του Δήμου Περιστερίου της εξ αποστάσεως λειτουργίας των ΚΔΑΠ αποτέλεσε τον περασμένο Μάρτιο, «πιλότο» για πολλούς Δήμους της χώρας μας.

Τα μαθήματα θα γίνονται κανονικά σε προγραμματισμένες ώρες, με δωρεάν τηλεκπαίδευση που θα παρέχει η κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Δήμου Περιστερίου (ΔΕΠΑΔΠ), μέσω της ειδικής πλατφόρμας.

Για τα ΚΔΑΠ έχει δημιουργηθεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών και παιδιών, στην προσπάθεια του Δήμου Περιστερίου να σταθεί αρωγός στην οικογένεια αυτές τις δύσκολες ώρες.

Συγκεκριμένα, κάθε μέρα, ώρες 17:00 - 19:00 υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης μέσω link για δημιουργική απασχόληση (παραμύθια, πληροφορικής, γυμναστική, κατασκευές, ενημερωτικά sites για δημιουργική απασχόληση των παιδιών).

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ

ps

 Με μια μεγάλη σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει ηλεκτρονικά ο Δήμος Περιστερίου, προστατεύει τους δημότες του και τις επιχειρήσεις της περιοχής, δίνοντας μέσα από τον υπολογιστή, το tablet ή το κινητό τους, πρόσβαση για να αιτηθούν και να παραλάβουν: πιστοποιητικά, αντίγραφα πράξεων ληξιαρχείου καθώς επίσης και μια σειρά από αιτήσεις σε τεχνικά και οικονομικά ζητήματα.

«ΔΗΜΟΣ – ΔΗΜΟΤΗΣ: ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΑΠΟΣΤΑΣΗ»!

Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, έχει θέσει το κομμάτι της ψηφιακής διακυβέρνησης του Δήμου σε προτεραιότητα και χαρακτηριστικά σημειώνει:

«Μέσα στις συνθήκες της πανδημίας, ο Δήμος Περιστερίου φροντίζει να δίνει στους πολίτες του όλες τις δυνατότητες εκείνες που του εξασφαλίζουν από την ασφάλεια του σπιτιού τους, πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες του Δήμου. Αυτό πρέπει να κάνουμε εμείς.

Εσείς, μείνετε σπίτι, προφυλαχτείτε για να είμαστε και μετά αυτήν την περιπέτεια μαζί.

Σήμερα, ο Δήμος έχει ψηφιοποιήσει σχεδόν το 90% των υπηρεσιών εσωτερικής λειτουργίας του και σχεδόν το 80% των υπηρεσιών που παρέχει προς τους πολίτες. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ενεργοποιηθούν από την αρμόδια υπηρεσία Τεχνολογίας και Πληροφορικής του Δήμου Περιστερίου και νέες δυνατότητες στην ψηφιακή πλατφόρμα, οι οποίες και θα ανακοινωθούν στους πολίτες».

ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ 100 ΠΟΛΙΤΕΣ

Ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας κ. Γιώργος Τσίνας, μάς ενημερώνει ότι από τον περασμένο Μάρτιο που τέθηκαν σε εφαρμογή οι ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου, εξυπηρετούνται καθημερινά περισσότεροι από 100 πολίτες απλώς με μια αίτηση μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου, ενώ κατά το δεύτερο κύμα της πανδημίας οι αιτήσεις έχουν αυξηθεί θεαματικά.

Μέσω της ιστοσελίδας www.peristeri.gr του Δήμου Περιστερίου, οι πολίτες και οι επιχειρήσεις, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που έχουν στην διάθεση τους, αποκτούν πρόσβαση σε 27 ηλεκτρονικές υπηρεσίες, όπως το Δημοτολόγιο, το Ληξιαρχείο, το Τμήμα Εσόδων, το τμήμα Αδειών και η Οικονομική Υπηρεσία.

Πιο αναλυτικά λαμβάνουν ηλεκτρονικά:

Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας

Πιστοποιητικό Γέννησης

Πιστοποιητικό Εντοπιότητας

Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης

Πιστοποιητικό Μητρώου Αρρένων

Άλλο Πιστοποιητικό

Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης

Ληξιαρχική Πράξη Γάμου

Ληξιαρχική Πράξη Συμφώνου Συμβίωσης

Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου

Άλλη Πράξη Ληξιαρχείου

Αίτηση Απαλλαγής Δημοτικών Τελών βάσει 67/2019 Α.Δ.Σ.

Βεβαίωση μη Οφειλής Τέλους Ακίνητης Περιουσίας

Δήλωση Διακοπής Ηλεκτροδότησης

Νέα Ηλεκτροδότηση - Επανασύνδεση

Άδεια Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (υγειονομικού ενδιαφέροντος)

Άδεια Ανανέωσης Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (Περίπτερα)

Άδεια Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (Εμπορεύματα και Stand)

Άδεια Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (οικοδομικά υλικά)

Αιτήματα για Αποκομιδή Ογκωδών Αντικειμένων

Αιτήματα για Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής

Αιτήματα για θέματα Καθημερινότητας

Αιτήματα για θέματα Πρασίνου

Αιτήματα για θέματα Δόμησης

Αιτήματα για θέματα Φωτισμού

Ηλεκτρονικές πληρωμές για Βεβαιωμένες Οφειλές

Ηλεκτρονική Δημοτική Ενημερότητα.

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

 

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ