| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
Ο Δήμος Περιστερίου φώτισε και ομόρφυνε την πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως (έναντι ΟΤΕ), μία από τις κεντρικότερες πλατείες της πόλης, από την 4.12.2020 το βράδυ, με τα έργα ζωγραφικής που δημιούργησαν οι μικροί Περιστεριώτες ζωγράφοι.
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης που φωταγώγησε τα έργα, εξέφρασε τα θερμά συγχαρητήριά του στα παιδιά -και στους γονείς τους- για τις καλλιτεχνικές τους δημιουργίες στον 8ο Μαθητικό Διαγωνισμό Παιδικής Ζωγραφικής του Δήμου Περιστερίου, που έχει γίνει θεσμός και τονίζει το εορταστικό κλίμα.
Εκατοντάδες ήταν και φέτος οι συμμετοχές των μαθητών της πόλης του Περιστερίου, παρότι οι παιδικοί σταθμοί και τα δημοτικά σχολεία ήταν κλειστά.
Λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, ο φετινός διαγωνισμός με θέμα: «Περιστέρι Πολλών Αστέρων – Πόλη Αισιοδοξίας – Αγάπης – Ομορφιάς» διεξήχθη ψηφιακά. Σε όλους τους μικρούς ζωγράφους θα αποσταλούν αναμνηστικοί έπαινοι για τη συμμετοχή τους.
Τα 51 έργα των μικρών μαθητών που επέλεξε η επιτροπή εικαστικών των εργαστηρίων ζωγραφικής της κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτιστικής Ανάπτυξης Δήμου Περιστερίου (ΔΕΠΑΔΠ), κοσμούν την πλατεία και οι πινελιές της ψυχής τους μετατρέπουν το χώρο στον πιο όμορφο της πόλης μας!
Η καινοτόμα δράση του Δήμου Περιστερίου, είναι εντελώς πρωτοποριακή για την χώρα μας, καθώς ένας δημόσιος κοινόχρηστος χώρος δέχεται εικαστική παρέμβαση από πολίτες και ειδικότερα από τους μαθητές της πόλης. Είναι μια έμπνευση που παραδειγματίζει, επιδοκιμάζεται από τους πολίτες του Περιστερίου και εκπλήσσει ευχάριστα τους επισκέπτες του Δήμου μας.
ΜΙΑ ΣΤΑΛΙΑ… ΑΝΑΜΝΗΣΗ
Ωραίες εποχές: Στις 11.12.2013, πριν η πανδημία πλήξει και το Περιστέρι, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, αλλά και οι μικροί δημιουργοί και οι γονείς τους δεν πτοήθηκαν από το δριμύ ψύχος (2 βαθμούς κελσίου), συγκεντρώθηκαν αλληλοευχήθηκαν, φωταγώγησαν τα έργα και κόσμησαν την πλατεία Εθν. Αντιστάσεως (φωτογραφίες).
Ο Δήμαρχος στην ομιλία του, ευχαρίστησε και συνεχάρη τις Περιστεριώτικες οικογένειες για τη συμμετοχή των παιδιών στο διαγωνισμό και την παρουσία όλων στην τελετή. Μοίρασε αγκαλιές, επαίνους, Χριστουγεννιάτικα δώρα, μικρά έλατα και γκι. Μάλιστα ο Δήμος οργάνωσε και ομαδικά παιχνίδια που πρόσφεραν χαρά και θέρμη στις παιδικές καρδιές και το σώμα. Η ζεστασιά της γιορτής και τα χαρούμενα προσωπάκια διέλυσαν την δοκιμασία της παγωνιάς.
Ο διαγωνισμός πέρασε στις αναμνήσεις. Ποιος φανταζόταν τι θα συνέβαινε επτά χρόνια μετά;
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ Κ.Ε.Π. ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ Κ.Ε.Π. ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων και ο Δήμος Περιστερίου έχει εξασφαλίσει για όλους τους δημότες τη δωρεάν χρήση του λογισμικού των ΚΕΠ Υγείας, το οποίο είναι ένα βασικό εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης των Δημοτών για την προφύλαξή τους από το νέο κορωνοϊό COVID-19.
Βασικός στόχος των ΚΕΠ Υγείας είναι η ενημέρωση όλων των πολιτών και η διοργάνωση προληπτικών εξετάσεων για 8 κύρια νοσήματα, προτεινόμενα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, για τα οποία έχει αποδειχθεί με μελέτες πως η έγκαιρη προληπτική παρέμβαση και ανίχνευση τυχόν συμπτωμάτων κρίνεται αποτελεσματική και μπορεί να σώσει ζωές.
Μέσα από το νέο λογισμικό, εφαρμόζονται διεθνή πρωτοκόλλα screening του πληθυσμού και τα στελέχη των ΚΕΠ Υγείας επιβλέπουν το follow up της διατήρησης της υγείας των Πολιτών.
Αυτοματοποιημένα το λογισμικό ενημερώνει τους πολίτες, μέσα από τον προσωπικό τους προφίλ, σχετικά με τις προληπτικές εξετάσεις που προτείνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας για την ηλικία και το φύλο τους, καθώς και με την πάροδο του χρόνου υπενθυμίζει την επανεξέταση τους.
Τα 8 νοσήματα στα οποία επικεντρώνεται το ΚΕΠ Υγείας μέσα από το λογισμικό είναι: Ο Καρκίνος του παχέος εντέρου, ο Καρκίνος του τραχήλου της μήτρας, ο Καρκίνος του μαστού, ο Καρδιαγγειακός κίνδυνος, το Ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής, ο Καρκίνος του προστάτη, το Μελάνωμα και η Κατάθλιψη.
Επιπλέον, λόγω της πανδημίας, έχουν προστεθεί και χρήσιμες πληροφορίες για την αντιμετώπιση του COVID-19.
Για να ενημερώνεσαι και εσύ για τις Δράσεις του Δήμου σχετικά με την Πρόληψη της Υγείας και για να λαμβάνεις συμβουλευτικές πληροφορίες σχετικά για τον COVID-19 εγγράψου στο Λογισμικό των ΚΕΠ Υγείας https://exetaseis.kepygeias.org/identity/account/register
Για περισσότερες διευκρινήσεις επικοινωνήστε με το ΚΕΠ Υγείας Περιστερίου, στο τηλ. 210-5783266 (καθημερινά από 8 π.μ. – 2 μ.μ.) και στο e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. .
Περιστέρι 4.12.2020
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΜΗΝΥΜΑ- ΚΑΛΕΣΜΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΩΝ Β2 ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΑΣ, ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ
ΜΗΝΥΜΑ- ΚΑΛΕΣΜΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΩΝ Β2 ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΑΣ, ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ
Ζούμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση στη χώρα μας, αλλά και σε όλο τον πλανήτη. Αντιμετωπίζουμε έναν φονικό ιό. Μέχρι στιγμής, δεκάδες χιλιάδες έχουν προσβληθεί και χιλιάδες συνάνθρωποι μας έχουν χάσει τη ζωή τους στην Ελλάδα. Είναι ο τραγικός απολογισμός μιας πανδημίας, που δεν έχει ακόμα αντιμετωπιστεί. Καθημερινά μετράμε νέα κρούσματα, νέες διασωληνώσεις, νέες απώλειες. Η κοινωνία ανησυχεί, το Ε.Σ.Υ πιέζεται ασφυκτικά, η οικονομία δοκιμάζεται.
Όλα δείχνουν ότι η δοκιμασία αυτή θα διαρκέσει ακόμα. Γι’ αυτό και είναι αναγκαίο το επόμενο διάστημα να τηρούμε όλοι μας τα μέτρα που συστήνουν οι Επιστήμονες.
Εμείς, ο πολιτικός κόσμος στο σύνολό του, Κυβέρνηση, Κόμματα, Βουλευτές, Αυτοδιοίκηση, πρέπει να δώσουμε πρώτοι το σωστό παράδειγμα. Να στείλουμε το σωστό μήνυμα υπέρ του εμβολιασμού για την αντιμετώπιση του φονικού ιού. Η κοινωνία πρέπει να σταθεί όρθια με τη συμβολή όλων μας.
Αν θέλουμε να ξεπεράσουμε τη δοκιμασία αυτή ας εμπιστευτούμε τους ειδικούς. Η Επιστήμη σε χρόνο ρεκόρ κατάφερε να βρει εμβόλια μεγάλης αποτελεσματικότητας. Η έλευση των εμβολίων θα σημάνει την αρχή του τέλους, για τον εφιάλτη που ζούμε όλους αυτούς τους μήνες, όχι μόνο στην πατρίδα μας, αλλά στον κόσμο ολόκληρο, και θα σηματοδοτήσει την απαρχή της επιστροφής της κανονικότητας.
Η επιλογή για το αν θα κάνει κάποιος ένα εμβόλιο επηρεάζει άμεσα το κοινωνικό σύνολο. Αν κάποιος εμβολιαστεί ή όχι επηρεάζει ευθέως τον περίγυρό του. Το εμβόλιο αποτελεί ένα δημόσιο αγαθό, που μας παρέχεται δωρεάν, και προστατεύει το κοινό συμφέρον.
Ρόλος όλων μας είναι να ενημερώσουμε τους πολίτες και να ενισχύσουμε τα λεγόμενα των επιστημόνων, που γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την αποτελεσματικότητα και την αναγκαιότητα του εμβολιασμού.
Ας είναι σαφές: όσο περισσότεροι κάνουμε το εμβόλιο, όταν εγκριθεί και έρθει στη χώρα μας, τόσο πιο γρήγορα θα βγούμε από τον εφιάλτη, θα νικήσουμε τον κορονοϊό, θα πάρουμε τις ζωές μας πίσω.
Το εμβόλιο σώζει ζωές, η άρνηση βλάπτει την Υγεία.
Είναι αναγκαία η συνεχής και ουσιαστική ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Καλούμε όλους τους πολίτες των Δήμων του Δυτικού Τομέα Αθήνας, όταν θα ξεκινήσει ο εμβολιασμός στη χώρα μας, να σκεφθούν ότι ο εμβολιασμός είναι η μεγάλη ευκαιρία που έχουν να προστατέψουν την υγεία και τη ζωή τη δική τους, των οικογενειών τους, αλλά και του περίγυρού τους. Να εμβολιαστούν, ώστε να έχουμε στο χέρι μας την ευκαιρία να νικήσουμε σε αυτή τη μάχη για τη ζωή.
Οι Βουλευτές του Β2 Δυτικού Τομέα Αθήνας:
Βαρβιτσιώτης Μιλτιάδης -Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για τα Ευρωπαϊκά Θέματα- Βουλευτής Ν.Δ.,
Βίτσας Δημήτριος- Δ’ Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων- Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α.,
Γιαννακοπούλου Κωνσταντίνα (Νάντια)- Βουλευτής Κινήματος Αλλαγής,
Δραγασάκης Ιωάννης- Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α.,
Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)- Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α.,
Λοβέρδος Ιωάννης- Βουλευτής Ν.Δ.,
Παπαχριστόπουλος Αθανάσιος (Θανάσης)- Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
Οι Δήμαρχοι του Β2 Δυτικού Τομέα:
Παχατουρίδης Ανδρέας- Δήμαρχος Περιστερίου,
Μίχος Λάμπρος- Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας,
Τσίρμπας Σταύρος- Δήμαρχος Αγίων Αναργύρων / Καματερού,
Γκίκας Ιωάννης- Δήμαρχος Αιγάλεω,
Βλάχος Στέφανος - Γαβριήλ- Δήμαρχος Πετρούπολης,
Ζενέτος Νικόλαος- Δήμαρχος Ιλίου,
Ντηνιακός Ευάγγελος- Δήμαρχος Χαϊδαρίου
6.12.2020
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΜΙΑ ΣΤΑΛΙΑ… ΑΝΑΜΝΗΣΗ
ΜΙΑ ΣΤΑΛΙΑ… ΑΝΑΜΝΗΣΗ
28 Ιουνίου 2005: Στη συμβολή των οδών Αναπαύσεως και Δωδεκανήσου (φωτογραφία αριστερά) το εξάμβλωμα της ΕΛΠΑ -σαν καρότσα στο σχολικό που περνάει- κόβει την ορατότητα των διερχομένων οχημάτων και την διάθεση των πολιτών για καλαισθησία.
7.12.2020: Δεκαπέντε χρόνια μετά, στην ίδια θέση, τρεις αιωνόβιες ελιές (φωτογραφία δεξιά), με ανθοσυστάδες και πέτρινες βάσεις- καθιστικά, γλυκαίνουν την δυσθυμία των περαστικών, που θαυμάζουν μια «όαση» με τα εμβληματικά για το Δήμο μας δέντρα. Με ένα κλαράκι τους έφερε το περιστέρι στο Νώε, το μήνυμα του τέλους του κατακλυσμού! Ελιά και Περιστέρι πάνε αντάμα…
Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι μακριά και το τέλος της πανδημίας…
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Ο Δήμος Περιστερίου ανακοινώνει ότι η Δημοτική Βιβλιοθήκη συμμετέχει στις Χριστουγεννιάτικες και Πρωτοχρονιάτικες εορταστικές του δράσεις, οι οποίες φέτος είναι διαφορετικές για όλους, με ένα πρόγραμμα τεσσάρων διαδικτυακών παρουσιάσεων παραμυθιών για τους μικρούς της φίλους που φέτος μας έχουν λείψει πολύ.
Όλες οι παρουσιάσεις θα γίνουν εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας ZOOM: Meeting ID: 826 4334 7462 , Passcode: 13579 . Πληροφορίες στα τηλ. 210 5716057 και 210 5716069, καθώς και στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. .
Το πρόγραμμα των διαδικτυακών παρουσιάσεων παραμυθιών έχει ως εξής:
-9/12/2020, Τετάρτη, ώρα 19.00: «Κατεργαραίοι ποντικοί και άμυαλοι δράκοι». Λαϊκά παραμύθια, μύθοι και τραγούδια για μεγάλους μικρούς και μικρούς μεγάλους!
-16/12/2020, Τετάρτη, ώρα 19.00: «Χριστουγεννιάτικες ιστορίες και παραμύθια». Παραμύθια, ιστορίες, παραδόσεις και κάλαντα με γιορτινή διάθεση.
-4/1/2021, Δευτέρα, ώρα 19.00: «Το φλουρί και το ρεβίθι». Λαϊκά παραμύθια για το καλό του νέου χρόνου.
-13/01/2021, Τετάρτη, ώρα 19.00: «Παραμύθια του αλμυρού και του γλυκού νερού». Θάλασσες, λίμνες ποταμοί, πηγές μάς ψιθυρίζουν ιστορίες μαγικές!
(Δελτίο Τύπου Δήμου
Περιστερίου, 2.12.2020)
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ 2ου ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ 2ου ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Με απόφαση του Διοικητού της 2ης ΔΥΠΕ κ. Χρήστου Ροΐλου συμπληρώθηκε η σύνθεση της Τριμελούς Διοικούσας Επιτροπής του 2ου Κέντρου Υγείας Περιστερίου (Β. Αλεξάνδρου & Σαρανταπόρου, Περιστέρι) και αποτελείται από τα πιο κάτω μέλη:
-Μπεκιάρης Γεώργιος (γιατρός Καρδιολόγος, αντ/ρχος Υγείας του Δήμου και πρόεδρος του Κέντρου Πρόληψης «Οδοιπορικό») - Πρόεδρος.
-Καλαντώνης Ιωάννης (εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Ανάπτυξης και Στήριξης Τοπικής Επιχειρηματικότητας, εκδότης της Εφημερίδας «Πρώτη Περιστερίου» και πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Περιστερίου) -Αναπληρωτής προέδρου.
-Παπαδάτος Παναγιώτης (γιατρός Χειρουργός στο 2ο Κέντρο Υγείας) -Επιστημονικά Υπεύθυνος.
-Πατάς Χαράλαμπος (γιατρός Ορθοπεδικός στο 2ο Κέντρο Υγείας)- Αναπληρωτής του Επιστημονικά Υπευθύνου.
-Αρσενοπούλου Παρασκευή (δημοτικός σύμβουλος Περιστερίου και προϊσταμένη της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του 2ου Κέντρου Υγείας). Εκπρόσωπος του Δήμου Περιστερίου. Και,
-Τσίνας Γεώργιος (αντ/ρχος Ψηφιακής Πολιτικής & Καινοτομίας, μαθηματικός) - Αναπληρωτής Εκπρόσωπος του Δήμου.
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ– ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ– ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Διευρύνεται η συνεργασία του Δήμου Περιστερίου και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Ε.Α.), με σκοπό τη στήριξη και την αναβάθμιση της τοπικής αγοράς.

Στις 2.12.2020, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης είχε συνάντηση στο Δημαρχείο Περιστερίου, με τον α΄ αντιπρόεδρο του Ε.Ε.Α. κ. Νίκο Γρέντζελο, μαζί με τον εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Ανάπτυξης και Στήριξης Τοπικής Επιχειρηματικότητας κ. Ιωάννη Καλαντώνη, στην οποία συζήτησαν την ανάπτυξη δράσεων, εν μέσω πανδημίας, για την ενίσχυση των μικρομεσαίων και επαγγελματιών της περιοχής.
ΑΞΟΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Οι άξονες της συνεργασίας του Δήμου Περιστερίου για τα μέλη του Ε.Ε.Α. είναι:
1. Δημιουργία δωρεάν e-shop και site από το Ε.Ε.Α. για τους επαγγελματίες του Δήμου Περιστερίου
2. Δωρεάν παροχή Wifi από το Ε.Ε.Α. για το κέντρο του Δήμου Περιστερίου
3. Δωρεάν κατάρτιση δεξιοτήτων για τους επαγγελματίες του Δήμου Περιστερίου, μέσω του προγράμματος του Ε.Ε.Α. και της Περιφέρειας Αττικής «Προώθηση της Ανάπτυξης των Δεξιοτήτων και της Προσαρμοστικότητας του Ανθρώπινου Δυναμικού στους Τομείς της Περιφερειακής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης».
4. Συνεργασία και παροχή μελέτης για τη δημιουργία Τοπικού Αναπτυξιακού Σχεδίου για περιοχή του Δήμου Περιστερίου (City Branding), στα πρότυπα του Προγράμματος AGORA ATHENS.
5. Εκδηλώσεις επιχειρηματικότητας και ενημέρωσης των τοπικών επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών του Δήμου Περιστερίου για επίκαιρα θέματα, όπως Προγράμματα ΕΣΠΑ/ ΟΑΕΔ, Πτωχευτικό Δίκαιο, Ρευστότητα, Σεμινάρια Σύγχρονης Εκπαίδευσης κ.ά.
6. Ανταποδοτικές συμβουλευτικές Υπηρεσίες Ε.Ε.Α. προς τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες του Δήμου Περιστερίου (φοροτεχνικοί, δικηγόροι, εργατολόγοι).
7. Δωρεάν τηλε-εκπαιδεύσεις από κορυφαίους εισηγητές ανά κλάδο για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις του Δήμου Περιστερίου (κατ’ επιλογή δική τους). Και,
8. Παρουσία Υπηρεσίας ψηφιακού βοηθού για το site του Δήμου Περιστερίου.
Συντονιστής συνεργασίας από το Δήμο Περιστερίου με τον Ε.Ε.Α. ορίσθηκε ο εντεταμένος Δημοτικός Σύμβουλος Δημάρχου και Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Ιωάννης Καλαντώνης.
Για πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 210 5701011 και στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
(Δελτίο Τύπου Δήμου
Περιστερίου, 2.12.2020)
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΟΡΤΗΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΟΡΤΗΣ

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΙΑ… ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΙΣΩ!
30.11.2010: Αδιαχώρητο στο Δημαρχείο Περιστερίου, όπου ένα πλήθος συνεργάτες, φίλοι και συγγενείς του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη έσπευσαν να του ευχηθούν Χρόνια Πολλά.
Αγκαλιές, φιλιά, ευχές και…συνωστισμός…
Που να το φανταζόμαστε ότι ο τελευταίος, δέκα χρόνια μετά, θα γινόταν αξιόποινο αδίκημα!
Και ότι σε όλους μαζί, όσους φαίνονται και στις τρεις φωτογραφίες μας, θα έπεφτε… «καμπάνα» συνολικά 27.000 ευρώ!
Δ.Λ.
ΤΗΝ 19η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΜΠΕΛΙΩΝΙΤΩΝ
ΤΗΝ 19η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΜΠΕΛΙΩΝΙΤΩΝ
Ο Σύλλογος Αμπελιωνιτών διοργανώνει την 19η Εθελοντική Αιμοδοσία, την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020, ώρες 4.00 μ.μ. έως 8.00 μ.μ., στο ισόγειο του κτηρίου ΚΥΒΕ Περιστερίου (Εθν. Μακαρίου 1 & Κηφισού).
Η δράση πραγματοποιείται εν μέσω της απαγόρευσης και των περιοριστικών μέτρων προστασίας για την αντιμετώπιση του δεύτερου κύματος της πανδημίας του κορονοϊού (Covid – 19) και καλούνται τα μέλη και οι εθελοντές να ανταποκριθούν, όσο το δυνατόν περισσότεροι, για να παρασχεθεί βοήθεια στους συνανθρώπους μας, σε μια κρίσιμη περίοδο όπου οι ανάγκες για αίμα είναι μεγάλες...
Επισημαίνεται ότι η δράση θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με την τήρηση όλων των μέτρων προστασίας.
Η προσέλευση θα γίνεται με ραντεβού, για την αποφυγή συνωστισμού και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων.
Για πληροφορίες και ραντεβού μπορούν οι ενδιαφερόμενοι εθελοντές να επικοινωνήσουν στους κάτωθι συνδέσμους: 210 5236651, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. & www.ambeliona.gr
Ο υπεύθυνος διαχείρισης
Αντώνης Ραυτόπουλος
Ιατρός Χειρουργός
(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΗΝ 3η ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΒΙΟΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΗΝ 3η ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΒΙΟΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Ο Δήμος Περιστερίου ανακοινώνει ότι ξεκινά η 3η φάση, που αφορά τον καφέ κάδο και τη Χωριστή Συλλογή των Βιοαποβλήτων.
Μετά την Κηπούπολη και το Μπουρνάζι, ακόμα μια περιοχή της πόλης, που περιλαμβάνεται μεταξύ των οδών: Παν. Τσαλδάρη- Θηβών- Κων/πόλεως- Ελευθ. Βενιζέλου- Μαδύτου (φωτογραφία), θα κληθεί να ενταχθεί και να αγκαλιάσει το πρόγραμμα.
ΠΡΟΛΗΨΗ – ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ – ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ.
Στο μήνυμά της, η αρμόδια αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου (φωτογραφία) τονίζει:
«Αγαπητοί Συνδημότες, η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής, εντείνει τις δράσεις που αφορούν στην ανακύκλωση με κάθε σύγχρονο μέσον.
Ένα ρεύμα ανακύκλωσης, ίσως το πλέον κυρίαρχο, είναι η χωριστή συλλογή οργανικών απορριμμάτων στον καφέ κάδο, με στόχο την αξιοποίησή τους σε λίπασμα (compost).
Διαχωρίζουμε και συλλέγουμε καθημερινά τα οργανικά υλικά της οικογένειας. Δηλαδή: Υπολείμματα μαγειρεμένων τροφών, καφέ, φρούτα, λαχανικά, τσόφλια αυγών, ψωμί, ζυμαρικά, φλούδες πατάτας, κόκκαλα, στάχτη, ξερά ή χλωρά φύλλα κ.ά.
Ο Δήμος Περιστερίου προσφέρει ειδικά καφέ καδάκια, αλλά και βιοαποδομήσιμες σακούλες, εντελώς δωρεάν.
Ο τρόπος συλλογής θα αναλυθεί διεξοδικά από τις Υπηρεσίες του Δήμου σε όσους θελήσουν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Μελλοντικά θα υπάρξει επιβράβευση σε όσους συμμετάσχουν στην κοινή περιβαλλοντική προσπάθεια με: Φυτά, λίπασμα και ό,τι άλλο αφορά την
βεράντα και τον κήπο τους.
Οι σύγχρονες κοινωνίες παράγουν ελάχιστα απορρίμματα. Οι συνεχείς προσπάθειες είναι η γνώση και η ευαισθητοποίηση όλων και ειδικά των νέων ανθρώπων.
Χωρίς τη δική σας συμμετοχή τίποτε δεν έχει αποτέλεσμα.
Μπορούμε και σίγουρα θέλουμε».
(Η 3η φωτογραφία είναι από την παράδοση των σύγχρονων οχημάτων συλλογής βιοαποβλήτων και καφέ κάδων, από την Περιφέρεια Αττικής, στο Δήμο μας).
(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)













