| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ - ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ - ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΕΝΑ «CLICK» ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ – ΕΝΑ «AWAY» ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΙ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ
ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ - ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ - ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΕΝΑ «CLICK» ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ – ΕΝΑ «AWAY» ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΙ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ
ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ - ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ - ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Αιμ. Βεάκη 36 (2ος όρ.) Αρ. Μητ. Σωμ. 30047/2014
τηλ. 2105754560 – 6974702115– 6932383032 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Η απόφαση για την συνέχιση της αναστολής λειτουργία των καταστημάτων δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην πλειοψηφία των μικρών και αυτοαπασχολούμενων εμπόρων.
Οι πωλήσεις με την μέθοδο του «click away» δεν είναι απλά εμπαιγμός αλλά σαφέστατη εξυπηρέτηση των μεγάλων αλυσίδων που δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν από τις μεταφορικές που έχουν φρακάρει.
Η κυβέρνηση έχει σοβαρές ευθύνες γιατί δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο για την προάσπιση της δημόσιας υγείας. Το lockdown δεν μπορεί να εμφανίζεται ως φάρμακο δια πάσα νόσο. Δεν μπορεί να μας κουνάει το δάχτυλο για την ατομική ευθύνη, που πολύ καλά ξέρει ότι την δείξαμε, αλλά δεν την αξιοποίησε μήνες τώρα.
Ευθύνες έχει και η πλειοψηφία του ΔΣ της ΕΣΕΕ που σε συνεδρίαση του στις 9 Δεκεμβρίου απέρριψε την πρόταση της Αγωνιστικής Συνεργασίας Εμπόρων να ανοίξουν τα μικρά καταστήματα, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Υπάρχει άλλωστε ο οδικός χάρτης και η εμπειρία από την προηγούμενη καραντίνα, όπου είχαν ανοίξει πρώτα τα μικρά καταστήματα, παίρνοντας όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα.
Η άρνησή της ήρθε σε μια στιγμή που ήταν γνωστό ότι οι μεγάλοι της αγοράς είναι και πάλι οι κερδισμένοι.
Οι αναστολές πληρωμών και οι επιστρεπτέες προκαταβολές που λίγοι θα πάρουν, δεν καλύπτουν στο ελάχιστο την πτώση του τζίρου, τα έξοδα που παραμένουν στα ύψη, την εφορία που παραμένει ίδια με πέρυσι.
Απαιτούμε εδώ και τώρα τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων:
-Άμεση πρόσληψη του αναγκαίου, μόνιμου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Πλήρη εξοπλισμό κάθε νοσοκομείου και δομής ΠΦΥ, διεύρυνση του αριθμού ΜΕΘ σε όλη τη χώρα.
-Κάλυψη των αναγκών όχι μόνο για τις περιπτώσεις COVID-19, αλλά για κάθε ασθένεια/θεραπεία.
-Δωρεάν μαζικά τεστ για όλο τον πληθυσμό και έλεγχοι όπου χρειάζεται.
-Άμεση επίταξη των ιδιωτικών δομών Υγείας χωρίς αποζημίωση για να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες.
-Αποσυμφόρηση των ΜΜΜ με προσλήψεις προσωπικού και επίταξη ιδιωτικών λεωφορείων που σήμερα βρίσκονται σε απραξία.
Διεκδικούμε την άμεση υλοποίηση των παρακάτω δίκαιων αιτημάτων μας, πρώτα και κύρια για όσους τα έχουν περισσότερο ανάγκη, αυτούς που βρίσκονται σε αναστολή και όσων έχουν μικρότερα εισοδήματα, κάτω των 12.000 ευρώ.
-Την άμεση ένταξη όλων των επαγγελματιών στο επίδομα ειδικού σκοπού. -Την επιστροφή στο αφορολόγητο όριο των 12.000 ευρώ, από το οικονομικό έτος 2019.
-Την κατάργηση ΕΝΦΙΑ και τέλους επιτηδεύματος. Τη μείωση των έμμεσων φόρων.
-Τη διαγραφή τόκων, προστίμων, 30% των υπόλοιπων χρεών στην εφορία και τις τράπεζες. 50% για όσους έκλεισαν την επιχείρησή τους.
-Την επιδότηση των εισφορών ατομικής ασφάλισης α/α για όσο διάστημα κρατούν τα μέτρα περιορισμού, χωρίς απώλεια συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων.
-Την αναστολή των ρυθμίσεων σε τράπεζες, ΔΕΗ, Δήμο, μέχρι τον Απρίλη 2021. Φθηνότερο τιμολόγιο σε φως, νερό, τηλέφωνο, χωρίς χαράτσια που δεν αφορούν την κατανάλωση.
-Την αναστολή κατασχέσεων και την απαγόρευση πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας. Καθιέρωση ακατάσχετου επιχειρηματικού λογαριασμού για τους α/α.
-Την απαλλαγή από δημοτικά τέλη για 6 μήνες και από τα ενοίκια όσων μισθώνουν δημοτικές ή κρατικές εγκαταστάσεις και παραμένουν κλειστοί με κρατική απόφαση.
-Την χορήγηση επιδόματος ανεργίας σε όσους έκλεισαν την επιχείρησή τους χωρίς άλλους όρους και προϋποθέσεις.
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Περιστέρι 14.12.2020
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΜΕΘΟΔΕΥΕΤΑΙ Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΜΕΘΟΔΕΥΕΤΑΙ Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Eθν. Μακαρίου 1 Περιστέρι,
τηλ. 6937700053 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Με αφορμή τα νέα μέτρα που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σχετικά με την παράταση του lockdown του λιανεμπορίου έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
Για άλλη μια φορά όλοι εμείς οι μικρομεσαίοι -που αποτελούμε την ραχοκοκαλιά της εθνικής μας οικονομίας- καλούμαστε χωρίς καμία ουσιαστική βοήθεια από το κράτος να «πληρώσουμε τον λογαριασμό», λες και για την έξαρση της επιδημίας ευθυνόμαστε εμείς -τα μικρομάγαζα- και όχι το κράτος (βλ. συνωστισμό στα ΜΜΜ κτλ).
Σύμφωνα λοιπόν με τις κυβερνητικές εξαγγελίες εφευρέθη μια καινούργια μέθοδος πωλήσεων (click-away) που η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων μας δεν έχει την κατάλληλη τεχνική υποδομή για να την υποστηρίξει, αλλά και ούτε και το ίδιο το κράτος είναι κι αυτό προετοιμασμένο, μιάς και οι ψηφιακές υποδομές (ίντερντετ) που διαθέτει η χώρα μας όπως έχει αποδειχθεί μέχρι σήμερα (βλ. τηλεκπαίδευση κτλ.) είναι έτη φωτός πίσω.
Δυστυχώς, πιστεύουμε μετά λύπης μας ότι μεθοδεύεται ο αφανισμός της συντριπτικής πλειοψηφίας του κλάδου μας, ευνοώντας παράλληλα τις μεγάλες επιχειρήσεις της αγοράς.
Ζητάμε άμεσα:
-Σταδιακό άνοιγμα του λιανεμπορίου, τηρώντας τα μέτρα και τους κανόνες προφύλαξης.
-Aκατάσχετο επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό χωρίς χρηματικό όριο.
-Νέο κύκλο ΜΗ Επιστρεπτέας Προκαταβολής, με διπλασιασμό των χαμηλών χρηματικών ποσών.
-Πλήρη απαλλαγή από την καταβολή των ενοικίων για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί το lockdown, με ισόποση αποζημίωση των ιδιοκτητών των ακινήτων.
-Πλήρη απαλλαγή από την καταβολή φορολογικών και ασφαλιστικών εισφορών.
-Οριστική λύση στο θέμα των επιταγών.
-Διαγραφή οφειλών που δημιουργήθηκαν από την αρχή της πανδημίας.
-Νέα ρύθμιση οφειλών με 180 - 240 δόσεις, γι’ αυτούς που την έχασαν.
-Γενναίες ρυθμίσεις όλων των τραπεζικών δανείων.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ!!!
Περιστέρι 12.12.2020
Ο Πρόεδρος Ιωάννης Καλαντώνης -- Το Διοικητικό Συμβούλιο
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΠΛΕΙΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΡΟΣΗΛΘΕ ΚΑΙ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ ΣΕ RAPID TEST ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο Ε.Ο.Δ.Υ. ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΠΛΕΙΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΡΟΣΗΛΘΕ ΚΑΙ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ ΣΕ RAPID TEST ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο Ε.Ο.Δ.Υ. ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Πλειάδα πολιτών προσήλθε την Τετάρτη 16.12.20 (10.00 έως 15.00 ) και υποβλήθηκε σε δωρεάν Rapid tests για τον κορονοϊό, από υγειονομική ομάδα που συγκρότησε ο Ε.Ο.Δ.Υ.
Η διενέργεια των Rapid tests στους πολίτες έλαβε χώρα στο πάρκινγκ των αυτοκινήτων πίσω από το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, με υποδειγματική τάξη και οργάνωση.
Σε όσους βρέθηκαν ύποπτα ίχνη ευρημάτων δόθηκαν οι ενδεδειγμένες οδηγίες, και αποδείχθηκε έτσι η ωφελιμότητα της διοργάνωσης, γιατί οι πιθανοί φορείς ενημερώθηκαν για τα μέτρα προστασίας του εαυτού τους, αλλά και προφύλαξης από τη διασπορά του ιού στον κύκλο τους.
Τα Rapid tests έγιναν μέσα στα αυτοκίνητα των προσερχομένων, από ειδικευμένο υγειονομικό προσωπικό και με βάση τις προφυλάξεις που προβλέπουν τα σχετικά πρωτόκολλα.
Την διαδικασία παρακολούθησαν, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο αντ/ρχος Υγείας κ. Γεώργιος Μπεκιάρης και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής.
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Θ. ΤΟΥ Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ» ΤΙΜΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ
ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Θ. ΤΟΥ Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ» ΤΙΜΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Τους ιατρούς και τους νοσηλευτές του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου «Αττικόν», που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και δίνουν καθημερινά μάχη κατά της πανδημίας, τίμησε στις 15.12.2020 ο Δήμος Περιστερίου, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να εκφράσει την έμπρακτη στήριξή του και ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στο προσωπικό των δημοσίων νοσοκομείων που εργάζεται αδιάκοπα και με αυτοθυσία για να σώσει ανθρώπινες ζωές (φωτογραφίες).
Σε μια κίνηση ένδειξης αναγνώρισης και σεβασμού, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, μαζί με τον αντ/ρχο Υγείας κ. Γεώργιο Μπεκιάρη και τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο Στήριξης & Ανάπτυξης της Τοπικής Επιχειρηματικότητας κ. Γιάννη Καλαντώνη, μετέβησαν Π.Γ.Ν. «Αττικόν» και προσέφεραν συμβολικά χριστουγεννιάτικα δώρα στους ιατρούς και νοσηλευτές των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας (Μ.Ε.Θ.).
Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, τόνισε ότι: «Βρισκόμαστε εδώ για να πούμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους ιατρούς και τους νοσηλευτές του νοσοκομείου «Αττικόν» και ειδικότερα στους ιατρούς και νοσηλευτές της Εντατικής Μονάδας, που δουλεύουν νυχθημερόν για να σώσουν τη ζωή
των συνανθρώπων μας».
Ο διοικητής του Π.Γ.Ν. «Αττικόν» κ. Σπύρος Αποστολόπουλος εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς το δήμαρχο κ. Παχατουρίδη και στους συνεργάτες του για την παραδειγματική πρωτοβουλία ευαισθησίας και τη συμβολική προσφορά τους.
Τους ιατρούς και νοσηλευτές του Π.Γ.Ν. «Αττικόν», εκπροσώπησαν οι κ.κ. Απόστολος Αρμαγανίδης- καθηγητής, διευθυντής Μ.Ε.Θ., Δημήτρης Μπούμπας- καθηγητής διευθυντής Δ’ Παθολογικής Κλινικής, μέλος του Δ.Σ., Ελένη Πισιμίση - διευθύντρια Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, Ειρήνη Καραμπέκιου- τομεάρχης Β΄ Νοσηλευτικού Τομέα και Θεοδώρα Φαρουτζή- διευθύντρια Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών.
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΜΕ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, ΜΕΣΩ YOUTUBE
ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΜΕ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, ΜΕΣΩ YOUTUBE
Δώδεκα μεγάλες συναυλίες με καταξιωμένους τραγουδιστές προγραμμάτισε ο Δήμος Περιστερίου μέχρι την Πρωτοχρονιά, σε μια προσπάθεια να τονώσει το εορταστικό κλίμα, την ψυχαγωγία και την αισιόδοξη διάθεση των Περιστεριωτών.
Με την ασφάλεια της διαδικτυακής μετάδοσης, ξεκίνησε στις 10.12.2020, με επιμέλεια και συντονισμό του αντ/ρχου Πολιτισμού κ. Γεωρ. Τσαλίκη –ο οποίος τους συνοδεύει στις επιτυχίες τους- την πρώτη εορταστική συναυλία με τον αγαπημένο τραγουδιστή Λευτέρη Πανταζή (φωτογραφίες).
*
Η δεύτερη διαδικτυακή συναυλία του Δήμου Περιστερίου, που έλαβε χώρα την 17.12.2020, στο αμφιθέατρο του Δημαρχείου Περιστερίου, είχε φιλοξενούμενο τον νέο τραγουδιστής, που αγαπήθηκε από τη νεολαία μας: Αναστάσιο Ράμμο.
Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης εκφράζει και πάλι ένα μεγάλο «ευχαριστώ», για την ευαισθητοποίηση όλων των καλλιτεχνών και την εντελώς δωρεάν ανταπόκρισή τους στο γιορτινό κάλεσμα του Δήμου
Οι πολίτες του Περιστερίου μπορούν να απολαμβάνουν τις συναυλίες στο κανάλι «ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ» στο YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=C2icULkWBkg
https://www.youtube.com/watch?v=zybjquUcDXM&t=1203s
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΔΩΡΕΑΝ DRIVE – THROUGH RAPID COVID-19 TEST ΣΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
ΔΩΡΕΑΝ DRIVE – THROUGH RAPID COVID-19 TEST ΣΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ο Δήμος Περιστερίου σας ενημερώνει ότι την Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020 στο πάρκινγκ του Εκθεσιακού Κέντρου Περιστερίου (Αγ. Βασιλείου 62), ώρες 10:00 – 15:00 θα πραγματοποιηθεί δωρεάν έλεγχος ταχείας ανίχνευσης κορονοϊού (rapid covid-19 test). To τεστ μπορούν να κάνουν αποκλειστικά μόνο επιβαίνοντες μέσα από το αυτοκίνητο (drive through) ή οποιοδήποτε άλλο όχημα (μηχανή, ποδήλατο, πατίνι), δεν επιτρέπεται σε πεζούς. Για το τεστ πρέπει να δοθούν: Ταυτότητα, ΑΜΚΑ, Αριθμός Κινητού Τηλεφώνου. Μέγιστος αριθμός επιτρεπόμενων επιβατών 3 άτομα. Για τη μετακίνησή σας, για το Drive – Through Covid-19 test στέλνετε sms στο 13033, κωδικός 1.
«ΟΛΟΓΙΟΜΟ ΑΠΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ», ΤΟΝΙΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
«ΟΛΟΓΙΟΜΟ ΑΠΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ», ΤΟΝΙΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης φωταγώγησε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, στην κεντρική πλατεία της πόλης, το απόγευμα της 9ης Δεκεμβρίου 2020, χωρίς καμία τελετή και χωρίς την παρουσία κοινού, τηρώντας απόλυτα τα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού.
Γύρω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο και τη μαγευτική φάτνη δημιουργήθηκε ένα φαντασμαγορικό σκηνικό, με ειδικό φωτισμό από λέιζερ, μετατρέποντας το Δημαρχιακό Μέγαρο στο πιο φωτεινό και το πιο όμορφο της Αττικής.
ΦΩΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ
Στο μήνυμά του, ο Δήμαρχος Περιστερίου, κατά τη διάρκεια της φωταγώγησης του Χριστουγεννιάτικου δέντρου, τόνισε:
«Υγεία, ασφάλεια, φως αγάπης και ανθρωπιάς, ανάβουν μαζί με το πιο φανταχτερό χριστουγεννιάτικο δέντρο, της δικής μας γιορτινής πόλης.
Χριστός γεννιέται. Και το δέντρο της πόλης, λάμψη γεννά και απλώνει απ’ άκρου εις άκρον στην πόλη όλη, σήμερα.
Ολόγιομο από φως και φέτος, το Περιστέρι των πολλών αστέρων. Αστείρευτη αντλία της δύναμης και της έμπνευσης του έργου μας!
Κάθε σπιθαμή της πόλης μας, λουσμένη μέσα σε λαμπρό φως, θελήσαμε αυτές τις γιορτινές μέρες, να φεγγοβολήσει: Την ελπίδα, τη χαρά, το χαμόγελο -που χρειάζεται όσο τίποτε άλλο, η ζωή μας- την αισιοδοξία, την αλληλεγγύη και τη μοιρασιά της αγάπης από άνθρωπο σε άνθρωπο. Από τον καθένα μας, στον διπλανό του.
Με τόσο δυνατή αγάπη ανάβουμε το δέντρο μας σήμερα, ώστε να αστράψουν όλα αυτά μαζί, μέσα σας, στη ζωή και τα σπιτικά σας. Γιατί όλοι εσείς, είστε το παντοτινό μας μέλημα. Η φροντίδα και η έγνοια μας.
Σε εσάς είναι στραμμένα, όλα τα δικά μας βλέμματα αγάπης. Σε ‘σας και όλα τα φώτα αγάπης, της πόλης μας. Και φέτος μάλιστα, ακόμη περισσότερο. Ακόμη παραπάνω.
Το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας και η μοναδικά υπέρλαμπρη και έναστρη πόλη μας, θα καταφέρουν να διαλύσουν κάθε ίχνος καταχνιάς, κρατώντας το έξω από την πόρτα της ψυχής και των σπιτιών σας!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους»!
ΛΙΓΕΣ ΣΤΑΛΙΕΣ… ΝΟΣΤΑΛΓΙΑΣ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Η συμφορά του κορονοϊού έφερε θλίψη, απομόνωση, ανησυχία μύρια προβλήματα. Αλλά υπάρχει και το αντίδοτο που είναι η αισιοδοξία, η ελπίδα, η αντοχή.
«Η πιο σκοτεινή ώρα της νύχτας είναι πριν ξημερώσει!», έλεγε ο Κολοκοτρώνης. Ας ελπίσουμε ότι διανύουμε τώρα την πιο σκοτεινή ώρα της νύχτας…
Προς το παρόν, μερικές σταλιές… νοσταλγίας από το πρόσφατο παρελθόν, ειδικά στο άναμα του δέντρου της πόλης μας.
Πάνω, οι φωτογραφίες είναι από τη βραδιά της 6 Δεκεμβρίου 2019.
Στο μέσον, οι φωτογραφίες από τη βραδιά της 7 Δεκεμβρίου 2018.
Κάτω, οι φωτογραφίες από τη βραδιά της 8 Δεκεμβρίου 2017.
Να ξεπεράσουμε τη μάστιγα και ο Δήμαρχός μας υποσχέθηκε ότι του χρόνου το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της πόλης θα φαίνεται από το… φεγγάρι!
Όλοι το ευχόμαστε…
Δ.Λ.
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ ΘΛΙΨΗ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η ΕΚΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΗΛΟΥΣΙΟΥ ΚΥΡΟΥ ΝΗΦΩΝΑ
ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ ΘΛΙΨΗ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η ΕΚΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΗΛΟΥΣΙΟΥ ΚΥΡΟΥ ΝΗΦΩΝΑ
Απερίγραπτη θλίψη προκάλεσε: στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, σε όλη την Αιγυπτιώτικη παροικία. αλλά και στους εκκλησιαστικούς κύκλους του Περιστερίου, η αιφνίδια απώλεια του Μητροπολίτου Πηλουσίου κυρού Νήφωνα, ενός από τους πιο αγαπητούς, σεβαστούς, εξαίρετου ήθους και ποιμαντικής δράσης Μητροπολίτες της Αλεξανδρινής Εκκλησίας,

Ο μακαριστός Μητροπολίτης Νήφων (κατά κόσμον Νικήτας Τσαβαρής) εκοιμήθη την 7.12.2020, στην επισκοπική κατοικία του στο Πορτ Σαΐντ της Αιγύπτου.
Επειδή δεν έδινε σημάδια ζωής, μετέβη στην κατοικία του εσπευσμένα ιερέας του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, ο οποίος με τη βοήθεια της Αστυνομίας έσπασε την κλειδαριά της εισόδου.
Ο μακαριστός Μητροπολίτης είχε χάσει τις αισθήσεις του και χωρίς πνοή μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε σαν πιθανή αιτία η ανακοπή καρδιάς.
Αμέσως ενημερώθηκε ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρος, ο οποίος από την έδρα του Πατριαρχείου τέλεσε Τρισάγιο στη μνήμη του απρόσμενα κοιμηθέντος Ιεράρχη του Πατριαρχείου.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
Στην ανακοίνωσή του, το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής αναφέρει:
«Με βαθειά συγκίνηση και συνοχή καρδίας από την προς Κύριον εκδημίαν του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πηλουσίου κυρού Νήφωνος, ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρος Β΄, συντετριμμένος, ετέλεσε στο πατριαρχικό παρεκκλήσιο των Αγίων Θεοδώρων, Τρισάγιο υπέρ Αναπαύσεως της ψυχής του μακαριστού Μητροπολίτου κυρού Νήφωνος, παρουσία του Αρχιγραμματέως της Ιεράς Συνόδου».
*
Ο Μητροπολίτης Πηλουσίου κ.κ. Νήφων (κατά κόσμον Νικήτας Τσαβαρής) εγεννήθη στην Νίκαια Αττικής το έτος 1959. Απεφοίτησε από την Θεολογική Σχολή Αθηνών και απεσπάσθη το 2005 στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, όπου προσέφερε τις υπηρεσίες του στην Ι. Πατριαρχική Μονή του Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου, ως Καθηγούμενος.
Το 2009, εξελέγη Βοηθός Επίσκοπος υπό τον τίτλο της πάλαι ποτέ Επισκοπής Βαβυλώνος, στη συνέχεια εχειροτονήθη Επίσκοπος και το 2014 εξελέγη παμψηφεί, υπό της Αγίας και Ιεράς Συνόδου, Μητροπολίτης Πηλουσίου. (παραλιακή πόλη, έδρα Μητρόπολης της Αιγύπτου).
ΒΑΘΕΙΑ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Βαθειά θλίψη προκάλεσε και στον Κλήρο και στους Περιστεριώτες το άγγελμα της απώλειας του κυρού Μητροπολίτου Πηλουσίου Νήφωνος, ο οποίος υπηρέτησε σημαντικό χρόνο σαν εφημέριος στον ι. Μητροπολιτικό Ναό της Ευαγγελίστριας Περιστερίου.
Επρόκειτο περί χαρισματικής προσωπικότητας, που διακρινόταν για την πραότητα, την ευγένεια, την εκκλησιαστική του γνώση και την δεινότητά του να προσφέρει παρηγοριά και βοήθεια στους πιστούς του Περιστερίου, με τους οποίους συνδέθηκε με άρρηκτους δεσμούς αγάπης και φιλίας.
Ο κ.κ. Νήφων (όνομα που σημαίνει: ήρεμος, σώφρων, νηφάλιος) επισκεπτόταν τακτικά το Περιστέρι, όπου ανανέωνε τους δεσμούς αγάπης με τους συνυπηρετήσαντες εδώ κληρικούς και τους δεσμούς λατρείας με τους Περιστεριώτες που τον υπεραγαπούσαν. Στη συνέχεια ανέπτυξε μια τεράστια εκκλησιαστική και διακονική δράση στην Μητροπολιτική του έδρα στην Αίγυπτο, όπου λόγω των συνθηκών οι ανάγκες των πιστών ήταν επιτακτικές έως ανυπέρβλητες. Παρά ταύτα κατόρθωνε να ανταποκρίνεται με υπεράνθρωπες προσπάθειες, προσφέροντας σημαντική βοήθεια, αγάπη και γαλήνη στο ποίμνιό του, όπως γαλήνια εκοιμήθη, αφήνοντας μια ανεξίτηλη γεύση ψυχικής πίκρας σε όλους όσους τον γνωρίσαμε…
Ο κ.κ. Νήφων τίμησε και αγάπησε το θρησκευτικό- λατρευτικό λειτούργημά του και ολοκλήρωσε την αποστολή του. Γι’ αυτό ο Θεός τον κάλεσε πρόωρα κοντά του…
Μέσα στην καρδιά του, που τον πρόδωσε, το Περιστέρι είχε μια απεραντοσύνη, γι΄ αυτό και θα παραμένει αλησμόνητος και αιώνια στη μνήμη των Περιστεριωτών…
Δ.Λ.
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΗΛΟΥΣΙΟΥ ΝΗΦΩΝΟΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ:
ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΗΛΟΥΣΙΟΥ ΝΗΦΩΝΟΣ
Ἡ Ἱερά Μητρόπολις Περιστερίου πληροφορηθεῖσα τήν αἰφνίδιον Κοίμησιν τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτου Πηλουσίου κυροῦ ΝΗΦΩΝΟΣ, ἐκφράζει πρός τό Δευτερόθρονο Πατριαρχεῖο τῆς Ἀλεξανδρείας τάς ὁλοθέρμους συλλυπητηρίους εὐχάς τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Περιστερίου κ.
ΚΛΗΜΕΝΤΟΣ, τοῦ Ἱεροῦ Κλήρου καί τοῦ εὐσεβοῦς πληρώματος αὐτῆς.
Ὁ μεταστάς Ἀρχιερεύς ὑπηρέτησε εὐόρκως τήν Ἱεράν Μητρόπολιν Περιστερίου ἐπί Ποιμαντορίας τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου κυροῦ Χρυσοστόμου, ἀπό τοῦ ἔτους 1985 ἕως τοῦ ἔτους 2005, εἰς διαφόρους Ἐνορίας αὐτῆς, διακονήσας αὐτάς μέ εὐγένεια, μέ ἁπλότητα, μέ ἀγάπη καί δημιουργικότητα.
Τό 2005, μέ τήν εὐλογία τοῦ Μητροπολίτου του κυροῦ Χρυσοστόμου ἐνετάχθη εἰς τήν δύναμιν τοῦ Πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας, διά νά ὑπηρετήση τόν Ἑλληνισμόν καί τήν Ὀρθοδοξίαν τῆς Ἀφρικανικῆς Ἠπείρου, ἀνυψωθείς το 2009 εἰς τον βαθμόν τοῦ Ἐπισκόπου τοῦ Δευτεροθρόνου Πατριαρχείου.
Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως.
Περιστέρι 10.12.2020
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΠΥΡΕΤΩΔΩΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΔΩΡΕΑΝ RARID TEST ΣΤΙΣ 16.12.2020
ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΠΥΡΕΤΩΔΩΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΔΩΡΕΑΝ RARID TEST ΣΤΙΣ 16.12.2020
Ετοιμάζονται πυρετωδώς και στο Περιστέρι τα εμβολιαστικά κέντρα για να είναι έγκαιρα έτοιμα, για να εμβολιασθούν οι πολίτες και να θωρακιστούν από τον κορονοϊό. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα εμβόλια θα έρθουν στις αρχές Ιανουαρίου 2021.

Στο Δήμο Περιστερίου θα λειτουργήσουν 9 Εμβολιαστικά Κέντρα:
Στο 1ο Κέντρο Υγείας: 3,
Στο 2ο Κέντρο Υγείας 4 , και
Στο Κέντρο Υγείας Αγίου Ιεροθέου: 2.
Όλα θα στελεχωθούν με νοσηλεύτριες και γιατρούς.
Σε κατάλληλους χώρους θα τοποθετηθούν καταψύκτες για να συντηρούν τα εμβόλια στους -70 βαθμούς ψύξη .
Οι εμβολιασμοί θα γίνονται από τις 7.00 έως 21.00. Και η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται μόνο με ραντεβού!
Ο τρόπος προσδιορισμού του ραντεβού θα ανακοινωθεί εγκαίρως.
Σημειώνεται ότι θα εμβολιασθούν πρώτα: Το υγειονομικό προσωπικό και στη συνέχεια οι ευπαθείς ομάδες και τα άτομα άνω των 80 ετών.
Ο Δήμος Περιστερίου θα είναι κοντά και θα συνδράμει όλη αυτή την προσπάθεια και ιδιαίτερα στον εμβολιασμό κατ΄ οίκον των ανήμπορων συμπολιτών μας.
*
Την Τετάρτη 16.12.20 και από ώρα 10.00 έως 15.00 θα γίνονται από τον Ε.Ο.Δ.Υ. δωρεάν Rapid tests στους πολίτες, στο πάρκινγκ αυτοκινήτων πίσω από το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΑ RARID TESTS ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!
ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ή ΔΙΚΥΚΛΟ. ΟΧΙ ΠΕΖΟΙ!
Η είσοδος των αυτοκινήτων θα γίνεται από την οδό Αναπαύσεις και η έξοδος από την οδό Αγίου Βασιλείου.
Γεώργιος Μπεκιάρης
Ιατρός Καρδιολόγος
Αντ/ρχος Υγείας Δήμου Περιστερίου
(ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020)













