| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΧΡΟΝΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΘΕΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΧΡΟΝΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΘΕΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Τις βάσεις για την υλοποίηση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης, έθεσε ο Δήμος Περιστερίου, που ξεκίνησε την κατασκευή δύο αιθουσών για τις ανάγκες του θεσμού που προβλέπει ο σχετικός Νόμος 4704/2020 και ψηφίστηκε με νομοθετική ρύθμιση από τη Βουλή.
Η πρώτη αίθουσα κατασκευάζεται σε χώρο του 4ου Δημοτικού Σχολείου & 4ου Νηπιαγωγείου και η δεύτερη σε χώρο του 10ου & 21ου Νηπιαγωγείων.
Ενημερωτικές επισκέψεις πραγματοποίησαν την 23.2.2021 ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και ο αντ/ρχος Παιδείας & Κοινωνικής Πολιτικής κ. Αναστ. Θεοδωράκος (φωτογραφίες).
Στη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση, που θα εφαρμοσθεί από τον επόμενο Σεπτέμβριο σε 327 δήμους -μεταξύ των οποίων και ο Δήμος Περιστερίου- θα ενταχθούν τα νήπια που έχουν συμπληρώσει το 5ο έτος της ηλικίας τους, αλλά και βαθμιαία τα νήπια που συμπληρώνουν το 4ο έτος της ηλικίας τους.
Η υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση γίνεται στα πλαίσια της ψηφιακής διακυβέρνησης -ο Δήμος Περιστερίου πρωτοπορεί- και στοχεύει στην στήριξη των οικογενειών που έχουν ανάγκη φροντίδας και φιλοξενίας των παιδιών τους προς ανακούφιση των εργασιακών τους υποχρεώσεων.
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΙΕΡΟΘΕΟΥ- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΡΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΙΕΡΟΘΕΟΥ- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΡΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
Κλείνουμε έναν χρόνο μέσα στην πανδημία και η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει την καταστροφική πολιτική της στον τομέα της Υγείας. Ενώ το τρίτο κύμα του κορονοϊού επελαύνει με τις ΜΕΘ στα Νοσοκομεία της Αττικής να εξαντλούνται και ήδη μετράμε 6.000 νεκρούς η υγειονομική διαχείριση της πανδημίας παραμένει εγκληματική. Εμμένει να μην ενισχύει το ήδη υποβαθμισμένο ΕΣΥ, δεν κάνει τίποτα για την υγειονομική ασυδοσία στους χώρους εργασίας.
Περιέκοψε κατά 572 εκατομμύρια τις δαπάνες για την Υγεία στον προϋπολογισμό του 2021, αντί να προσλάβει έκανε περικοπές στο Υγειονομικό προσωπικό και προσπάθησε να καλύψει τις τραγικές ελλείψεις στα Δημόσια Νοσοκομεία με μετακινήσεις γιατρών και νοσηλευτών.
Το Υπουργείο Υγείας συνεχίζει ακάθεκτο να στηρίζει ένα σύστημα υγείας μίας νόσου. Εκτός από την πίεση που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας η κυβέρνηση τα μετατρέπει και σε εμβολιαστικά κέντρα.
Η υποχρηματοδότηση και οι μετακινήσεις προσωπικού αποδυναμώνουν εντελώς ή ακόμη και οδηγούν σε κλείσιμο τα Κέντρα Υγείας. Την ώρα που γίνεται πιο αναγκαία από ποτέ η ενίσχυση στον κρίσιμο τομέα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, μειώνουν τη χρηματοδότηση και μετατρέπουν υποστελεχωμένα κέντρα αποκλειστικά σχεδόν σε Κέντρα Εμβολιασμών.
Τακτικά ραντεβού ακυρώνονται, νέα δεν κλείνονται και όταν κλείνονται οι ημερομηνίες είναι πολύ μακριά και οι κάτοικοι των περιοχών είναι υποχρεωμένοι ή να τρέχουν σε νοσοκομεία. Ταυτόχρονα δημιουργούν πελατεία στους κλινικάρχες που κερδοσκοπούν με την αρρώστια.
Τα Κέντρα Υγείας που λειτουργούν στο Περιστέρι αντιμετωπίζουν την χρόνια υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση. Μέσα σε αυτές τις συνθήκες άνοιξε δημόσια η συζήτηση για το κλείσιμο του Κ.Υ. Ιεροθέου το οποίο εξυπηρετεί χιλιάδες συμπολίτες μας από τις γειτονιές της Ανθούπολης, της Χρυσούπολης και της Κηπούπολης.
Δεν θα επιτρέψουμε να αποδυναμωθεί περαιτέρω το Δημόσιο Σύστημα Υγείας στις γειτονιές μας. Ζητάμε την ενίσχυση των Κέντρων Υγείας και τον νοσοκομείων που εξυπηρετούν την πόλη μας. Να λειτουργήσουν τα Κέντρα Υγείας της πόλης με όλα τα ιατρεία. Προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτών για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες. Καμιά σκέψη για κλείσιμο του Κ.Υ. Ιεροθέου. Πρόγραμμα μαζικού δωρεάν εμβολιασμού για όλο το λαό. Να σπάσουν τώρα οι πατέντες των πολυεθνικών, για μαζική παραγωγή και δωρεάν διάθεση των εμβολίων με βάση τις λαϊκές ανάγκες. Μαζικά δωρεάν τεστ για όλο τον πληθυσμό, επαρκείς προμήθειες όλων των απαραίτητων φαρμάκων. Απαιτούμε την επίταξη των ιδιωτικών κλινικών για να μπουν στην μάχη ενάντια στην πανδημία. Είναι απαράδεκτο να συνεχίζουν να επιδοτούνται οι φίλοι της κυβέρνησης οι κλινικάρχες σε βάρος του ΕΣΥ.
Στο Περιστέρι θρηνήσαμε 13 νεκρούς στην Κλινική Ταξιάρχαι λόγω της μη τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων και της μη λήψης προληπτικών μέτρων προστασίας των εργαζομένων και του προσωπικού. Το Σωματείο Προσωπικού ιδιωτικής Υγείας Αθήνας κατήγγειλε πρόσφατα 7 κρούσματα ανάμεσα στο προσωπικό του Ιατρικού Κέντρου Περιστερίου. Οι κλινικάρχες κρύβονται πίσω από τα διάτρητα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.
Ευθύνες έχει και η Δημοτική αρχή Παχατουρίδη καθώς και η Περιφέρεια Αττικής.
Όλοι και όλες να παλέψουμε για δημόσια περίθαλψη και υγεία, αξιοβίωτη ζωή χωρίς φτώχεια, ανεργία. Να αγωνιστούμε για να κερδίσουμε τη μάχη κατά της πανδημίας, κόντρα στην πολιτική κυβέρνησης, ΕΕ, κεφαλαίου που λεηλατούν ανθρώπους και φύση.
Στις 23 Φλεβάρη θα βρεθούμε άλλη μία φορά στο πλευρό των Υγειονομικών που προχωράνε σε Πανελλαδική Απεργία.
Αριστερή Κίνηση Περιστερίου
(Δελτίο Τύπου Περιστέρι 22.2.2021)
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ 1ης Ο.Μ. ΤΟΥ «ΣΥΡΙΖΑ - Π.Σ.» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ 1ης Ο.Μ. ΤΟΥ «ΣΥΡΙΖΑ - Π.Σ.» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
Η δημόσια υγεία είναι μη διαπραγματεύσιμη. Εν μέσω πανδημίας το λιγότερο που θα περίμενε κανείς από μία κυβέρνηση είναι η ενίσχυση της Δημόσιας Υγείας.
Δυστυχώς για τις λαϊκές γειτονιές του Περιστερίου δεν ισχύει αυτό.
Αντί το Κ.Υ. Αγίου Ιεροθέου να ενδυναμωθεί, να στελεχωθεί με επιπλέον υγειονομικό προσωπικό και ιατροτεχνική υποδομή για να μπορέσει να ανταποκριθεί πλήρως στις αυξημένες υγειονομικές ανάγκες των κατοίκων της περιοχής, όχι μόνο αποδυναμώνεται αλλά καταργείται και μεταφέρεται στην Πετρούπολη.
Σύμφωνα με δήλωση του Δημάρχου Πετρούπολης κ. Στέφανου Βλάχου σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου «το Κ.Υ. Αγίου Ιεροθέου στο Περιστέρι με συνεργασία του δήμου Πετρούπολης και του διοικητή της 2ης ΔΥΠΕ κ. Ροΐλου, μεταφέρεται στην Πετρούπολη».
Υπενθυμίζουμε ότι το 2014 το Περιστέρι είχε 1 κέντρο Υγείας (Μπουρνάζι) και 5 Μονάδες Υγείας του ΕΟΠΥΥ.
•ΤΜΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
•ΤΜΥ ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
•Τοπικό Ιατρείο ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ
•Τοπικό Ιατρείο ΑΝΘΟΥΠΟΛΗΣ
•Τοπικό Ιατρείο ΚΟΛΟΚΥΝΘΟΥΣ.
Επί της προηγούμενης διακυβέρνησης της Ν.Δ με πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά και υπουργό υγείας τον Άδωνη Γεωργιάδη κλείσανε τα Τοπικά Ιατρεία Νέας Ζωής, Ανθούπολης και Κολοκυνθούς, αποδυναμώνοντας πλήρως το δημόσιο σύστημα υγείας και οδηγώντας στην ιδιωτική περίθαλψη χιλιάδες ανέργους, χαμηλοσυνταξιούχους, χαμηλόμισθους συμπολίτες μας που δεν είχανε την οικονομική δυνατότητα να ανταποκριθούν με τις ανάλογες συνέπειες για την υγεία τους.
Ερωτάται ο Υπουργός Υγείας και ο διοικητής της 2ης ΔΥΠΕ ισχύει η ανωτέρω δήλωση του δημάρχου Πετρούπολης;
Ο ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία δεσμεύεται να επαγρυπνεί και να κινητοποιήσει όλες του τις δυνάμεις απέναντι σε αυτή την επικίνδυνη κυβέρνηση, να στηρίξει το νοσηλευτικό προσωπικό, τους γιατρούς και όσες /όσους εργάζονται στο Εθνικό Σύστημα Υγείας αλλά πρωτίστως τους πολίτες και την δημόσια υγεία.
Η ιστορία δεν θα επαναληφθεί , στα σχέδια της η κυβέρνηση θα μας βρει απέναντι της.
1η ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ Περιστερίου
Περιστέρι 17.2.2021
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΜΕ ΓΟΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕ ΓΟΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Με γοργό ρυθμό διαμορφώνονται οι χώροι στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, που παραχωρήθηκε από το Δήμο Περιστερίου στον ΕΟΔΥ -όσο διαρκεί η κρίσιμη φάση της πανδημίας- το οποίο προσφέρεται από πλευράς χώρων, αλλά και χωροταξικά για να εξυπηρετήσει έναν πολύ μεγάλο αριθμό πολιτών του Περιστερίου και γειτονικών δήμων, που μπορεί να φθάνει και τις 3.500 – 4.000 άτομα ημερησίως!
Η διαμόρφωση και διάθεση του Εκθεσιακού Κέντρου Περιστερίου για τις ανάγκες των εμβολιασμών, όπου θα τηρούνται σχολαστικά όλα τα πρωτόκολλα ασφάλειας, θα βοηθήσει καθοριστικά στη σύντομη αντιμετώπιση της πανδημίας που τελεί υπό το φάσμα της διασποράς και την απειλή των πιθανολογούμενων μεταλλάξεών της.
Το μεγάλο εμβολιαστικό κέντρο Περιστερίου, που θα είναι ένα από τα τέσσερα μεγάλα εμβολιαστικά κέντρα της χώρας μας, θα διαθέτει όλες τις σύγχρονες και απαραίτητες υποδομές, όπως: Άνετους χώρους υποδοχής και εμβολιασμού ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός, χώρους αναμονής για επαναφορά ευδιαθεσίας, ψυγεία συντήρησης των εμβολίων κ.λπ.).
Δεκάδες θα είναι οι σειρές εμβολιασμού με αντίστοιχα ιατρικά επιτελεία και η λειτουργία του Κέντρου θα είναι από τις 8.00 π.μ. μέχρι τις 8.00 μ.μ.
Καθημερινές ενημερωτικές επισκέψεις για την πορεία των έργων κάνουν στο Εκθεσιακό Κέντρο, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου και ο Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Ανάπτυξης και Στήριξης της τοπικής Επιχειρηματικότητας και πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Περιστερίου κ. Ιωάννης Καλαντώνης (φωτογραφίες).
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 12ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ -ERASMUS+ ΚΑ201- ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 12ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ -ERASMUS+ ΚΑ201- ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Το Σχολείο μας, εκτός από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA229, με τίτλο «Μετατοπίζοντας τα όρια» (Shifting boundaries), συμμετέχει και σε ένα δεύτερο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα: Erasmus+ KA201 με διάρκεια επίσης 2 ετών, 2020-2022.
Το πρόγραμμα αυτό αφορά συνεργασία σχολείων, εκπαιδευτικών οργανισμών και άλλων φορέων με στόχο τον σχεδιασμό καινοτόμων προσεγγίσεων στον χώρο του Επαγγελματικού προσανατολισμού και της Συμβουλευτικής. Στο πρόγραμμα εκτός από το σχολείο μας συμμετέχουν οι εξής φορείς:
•FORMAZIONE PROFESSIONALE CEBANO MONREGALESE SCARL (Κέντρο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης), Ceva, Ιταλία. Συντονιστής του προγράμματος
•FONDAZIONE CASSA DI RISPARMIO DI CUNEO (Μη κερδοσκοπικός οργανισμός), Κούνεο Ιταλία
•CEIP SALVADOR ANDRES, (Δημοτικό σχολείο για μειονοτικούς πληθυσμούς), Βαλένθια Ισπανία
•ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W DŁUGOŁĘCE, (Δημοτικό Σχολείο και Γυμνάσιο), Dlugoleka ΠΟΛΩΝΙΑ
Οι στόχοι του προγράμματος είναι:
•Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία ενός χώρου, κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά, μέσα στο σχολείο (talent space), που θα βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν ταλέντα και δεξιότητες, ώστε με την κατάλληλη συμβουλευτική και καθοδήγηση από δασκάλους, γονείς ή ειδικούς επαγγελματίες, να χαράξουν με αισιοδοξία το επαγγελματικό τους μέλλον.
•Το πιλοτικό πρόγραμμα απευθύνεται στις παρακάτω ομάδες:
-Μαθητές: Θα εμπλακούν έξι τμήματα και από τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου, περίπου οι μισοί μαθητές του σχολείου μας. Οι δραστηριότητες καλύπτουν τρεις άξονες:
-Ανακαλύπτω τον εαυτό μου,
-Ανακαλύπτω τα επαγγέλματα,
-Ανακαλύπτω τα σχολεία
Περιλαμβάνουν φύλλα εργασίας, ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες, εκπαιδευτικά εργαστήρια, επισκέψεις σε σχολεία, χώρους εργασίας και επιχειρήσεις, συνεντεύξεις με επαγγελματίες και συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού, παρουσιάσεις των έργων των μαθητών μας ή των παραγόμενων προϊόντων τους στη σχολική κοινότητα, τους γονείς, την τοπική κοινωνία.
Στόχος είναι η διερεύνηση ικανοτήτων και ταλέντων των μαθητών μας, η ανάπτυξη ενδιαφερόντων σχετικά με μελλοντικό επάγγελμα, η απόκτηση γνώσεων και εμπειριών που θα τους βοηθήσουν να σχεδιάσουν το μέλλον τους με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία.
-Εκπαιδευτικοί: Συμμετέχουν πέντε εκπαιδευτικοί του σχολείου μας και η διευθύντρια κα Ευγενία Ρούτουλα. Συγκεκριμένα οι κ.κ.:
Κωνσταντίνα Κατιρτζή ΠΕ02, υπεύθυνη συντονισμού κι επικοινωνίας,
Καλλιόπη Καρατάσου, ΠΕ02, Ελένη Πάλλη, ΠΕ02, Ευάγγελος Κόνσουλας, ΠΕ19 και Παναγιώτης Δουληγέρης, ΠΕ03.
Η ομάδα των καθηγητών θα παρακολουθήσει εκπαιδευτικά προγράμματα σε τακτικά διαστήματα από τον κεντρικό συντονιστή και θα βρίσκεται σε στενή συνεργασία με όλους τους εταίρους σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος, για να υλοποιήσει με επιτυχία το μοντέλο και να συμβάλει αποτελεσματικά στη διάχυση και βιωσιμότητά του.
-Οικογένειες: Στόχος είναι να εμπλακούν τουλάχιστον πενήντα οικογένειες των μαθητών που συμμετέχουν. Επιδίωξη είναι οι γονείς/κηδεμόνες να συνειδητοποιήσουν τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν στην προσπάθεια του παιδιού να πάρει τις σωστές για το ίδιο αποφάσεις για το μέλλον του, να συμμετέχουν σε δραστηριότητες μέσα ή έξω από το σχολείο μαζί με τους μαθητές μας, να συμβάλλουν με τις γνώσεις και την εμπειρία τους ως επαγγελματίες στην ενημέρωση των μαθητών μας σχετικά με τα επαγγέλματα που υπάρχουν.
-Τοπική κοινωνία: Στόχος είναι να εμπλακούν στο πρόγραμμα ποικίλοι φορείς που δραστηριοποιούνται σε τοπικό ή ευρύτερο επίπεδο π.χ.
•Εκπαιδευτικοί οργανισμοί και υπηρεσίες (άλλα σχολεία, Διεύθυνση Δ/θμιας Εκ/σης),
•Υποστηρικτικές Δομές του υπουργείου [Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ), ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού́ Έργου της σχολικής μονάδας],
•Εταιρείες/επιχειρήσεις (χώροι εργασίας, εργαστήρια, μονάδες παραγωγής, βιομηχανίες κ.λπ., που θα μπορούσαμε να επισκεφτούμε ή να συνομιλήσουμε διαδικτυακά),
•Ενώσεις εργαζομένων,
•Ο Δήμος Περιστερίου.
Το πρόγραμμα δεν περιλαμβάνει ταξίδια με μαθητές. Οι κινητικότητες αφορούν μόνο τους συμμετέχοντες καθηγητές.
Το Σχολείο μας θα φιλοξενήσει την 3η Διεθνική Συνάντηση των εταίρων τον Οκτώβριο του 2021.
Συνθήκες covid19:
Η υλοποίηση του προγράμματος είναι προφανές ότι επηρεάζεται από την πανδημία. Το πρόγραμμα έχει ήδη ξεκινήσει με διαδικτυακές δραστηριότητες μέσα στην καραντίνα.
Το Σχολείο επιδιώκει τη στενή συνεργασία με τους γονείς και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Για το λόγο αυτό απευθύνουμε πρόσκληση σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το πρόγραμμα ή να συνεργαστούν μαζί μας, να επικοινωνήσουν με το σχολείο μας.
12ο Γυμνάσιο Περιστερίου: Τηλ. 2105774890
Η Διευθύντρια
Ευγενία Ρούτουλα
Η υπεύθυνη συντονισμού και επικοινωνίας του Προγράμματος
Κωνσταντίνα Κατιρτζή
Περιστέρι 19.2.2021
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ -ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ- ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ κα ΧΑΡΑ ΚΑΦΑΝΤΑΡΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ -ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ- ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ κα ΧΑΡΑ ΚΑΦΑΝΤΑΡΗ

Επίκαιρη Επερώτηση με θέμα «Η πανδημία επέφερε περαιτέρω υποβάθμιση της Δυτικής Αθήνας»,κατέθεσε στη Βουλή, στις 15.2.2021, η βουλευτής της Δυτικής Αθήνας και αν. τομεάρχης Πολιτικής Προστασίας της Κ.Ο. «ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία», κα Χαρά Καφαντάρη, μαζί με τους άλλους 53 Βουλευτές.
Η Επερώτηση -που είναι εκτενής- απευθύνεται στα Υπουργεία: Οικονομικών, Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Εργασίας & Κοιν. Υποθέσεων, Υγείας, Παιδείας & Θρησκευμάτων, Προστασίας του Πολίτη, Υποδομών & Μεταφορών, Περιβάλλοντος & Ενέργειας και Πολιτισμού & Αθλητισμού.
Η κα Καφαντάρη αναφέρει μεταξύ άλλων στο εισηγητικό της:
«Οι περιοχές του Δυτικού Τομέα Αθήνας είναι ιδιαίτερα υποβαθμισμένες σε πολλούς τομείς και η Κυβέρνηση δεν δείχνει καμία πρόθεση να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προκύπτουν, πολλά εκ των οποίων διαιωνίζονται και τείνουν να αποτελούν δεδομένη και μη αναστρέψιμη κατάσταση.
Οι πολίτες που κατοικούν στις περιοχές της Αγίας Βαρβάρας, των Αγ. Αναργύρων – Καματερού, του Αιγάλεω, του Ιλίου, του Περιστερίου, της Πετρούπολης και του Χαϊδαρίου, υφίστανται τις συνέπειες αυτής της υποβάθμισης και της αδιαφορίας της Κυβέρνησης, σε πολύ σημαντικές πλευρές της ζωής, όπως η Υγεία, η Παιδεία, η επιχειρηματικότητα, η ποιότητα ζωής, οι συγκοινωνίες, ο πολιτισμός και ο αθλητισμός, η ασφάλεια του πολίτη και η μη εξυπηρέτησή τους από τις υποστελεχωμένες δημόσιες υπηρεσίες. Σημαντικό ρόλο έχει παίξει και η πανδημία που επιδεινώνει την κατάσταση και θα καθιστούσε δυσκολότερο το έργο της Κυβέρνησης για την αναβάθμιση της Δυτικής Αθήνας, αν αυτό το έργο υπήρχε.
Για όλα τα παραπάνω ζητήματα καλούνται να απαντήσουν οι αρμόδιοι Υπουργοί, στη Βουλή, βάσει του Κανονισμού της Βουλής των Ελλήνων για τα Μέσα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, τις Επίκαιρες Επερωτήσεις εν προκειμένω. Πιστεύουμε ότι οι κκ. Υπουργοί θα έρθουν στη Βουλή, ακόμη και ο Πρωθυπουργός, Κ. Μητσοτάκης, ως Βουλευτής Δυτικής Αθήνας, γιατί οι πολίτες της Δυτικής Αθήνας απαιτούν απαντήσεις και λύσεις στα προβλήματά τους».
Στην Επερώτηση μεταξύ άλλων αναφέρονται:
«Η Δυτική Αθήνα αποτελεί διακριτή διοικητική ενότητα της Περιφέρειας Αττικής, δυτικά του Κηφισού ποταμού. Η Περιφερειακή Ενότητα Δυτικού Τομέα Αθηνών είναι μία από τις οκτώ περιφερειακές ενότητες στις οποίες διαιρείται η Περιφέρεια Αττικής. Περιλαμβάνει το δυτικό τμήμα του λεκανοπεδίου των Αθηνών, που περικλείεται από την Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας και τα όρη Αιγάλεω και Ποικίλο. Συνορεύει με τον Κεντρικό Τομέα, την Περιφερειακή Ενότητα Πειραιώς και την Περιφερειακή Ενότητα Δυτικής Αττικής. Ο πληθυσμός της ενότητας Δυτικού τομέα είναι σχεδόν 1 εκατ. κάτοικοι(489.675 στην απογραφή του 2011 της ΕΛΣΤΑΤ με πυκνότητα πληθυσμού 7.332,66 κάτοικοι ανά τ. χλμ.) Η έκτασή της είναι 66,8 τ. χλμ. Περιλαμβάνει τους Δήμους Αγίας Βαρβάρας, Χαϊδαρίου, Αιγάλεω, Περιστερίου, Πετρούπολης, Ιλίου και Αγίων Αναργύρων – Καματερού.
Κατά την οργάνωση της μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας, η περιοχή διαχρονικά κατείχε μειονεκτικότερη θέση, ήδη από τη δεκαετία του ‘20. Επιπρόσθετα έχει πληγεί από την οικονομική κρίση κατά τα τελευταία χρόνια εντονότερα απ’ ότι άλλες περιοχές της χώρας, με αποτέλεσμα ορισμένα από τα παλαιότερα προβλήματα να οξυνθούν και σε αυτά να προστεθούν και νέα. Είναι γεγονός ότι στη Δυτική Αθήνα παρατηρείται σημαντική υστέρηση σε επίπεδο ανάπτυξης σε σχέση με άλλες περιοχές της πρωτεύουσας και ανεπάρκεια κοινωνικών υποδομών.
Σήμερα, στη Δυτική Αθήνα κατοικούν κατά βάση οικονομικά ασθενέστερα στρώματα, η δε ανεργία βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Υπάρχουν έντονα κοινωνικά προβλήματα (χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, μειονότητες, ευάλωτες ομάδες, κλπ), αλλά και σημαντικά περιβαλλοντικά (ρύπανση, έλλειμμα πρασίνου και ελεύθερων κοινόχρηστων χώρων στον αστικό ιστό, ατμοσφαιρική ρύπανση κ.α.). Στα θετικά σημεία συγκαταλέγεται το σχετικά υψηλό ποσοστό νέων και το ποσοστό αποφοίτων Ανώτατης Εκπαίδευσης και εξειδικευμένων τεχνικών.
Συγκεκριμένα:
ΥΓΕΙΑ
Η πανδημία ανέδειξε την τεράστια άξια του Δημόσιου Συστήματος Υγείας και ταυτόχρονα την ανάγκη ουσιαστικής στήριξής του, με επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό, υποδομές, εξοπλισμό και μέσα. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. με τις πράξεις και τις παραλείψεις της συνεχίζει να αφήνει ανοχύρωτη την υγεία, επιλέγοντας την πλήρη απαξίωση του ΕΣΥ, μειώνει τις δαπάνες για την υγεία κατά 510 εκ. ευρώ στον προϋπολογισμό του 2021,ενώ προετοιμάζει την παράδοση σημαντικών τομέων του στους ιδιώτες (με την μετατροπή των νοσοκομείων σε ΝΠΙΔ).
Ακόμα και σήμερα με το τρίτο κύμα της πανδημίας να μας απειλεί, αρνείται την άμεση, μόνιμη και μακροπρόθεσμη ενίσχυση του ΕΣΥ. Δεν προχωρά στις αναγκαίες προσλήψεις ιατρικού (προκήρυξη του 2018), νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού για τα νοσοκομεία και την Πρωτοβάθμια Υγεία. Δεν εντάσσει τους υγειονομικούς του ΕΣΥ στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα (ΒΑΕ), ούτε προχωρά στην μισθολογική αναβάθμισή τους, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες τους για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Η κακή οργάνωση, η κατάρρευση του αρχικού σχεδιασμού (1018 Ε.Κ.) και η προχειρότητα της Κυβέρνησης υπονομεύει τον στόχο του ασφαλούς και μαζικού εμβολιασμού των πολιτών και το αίσθημα εμπιστοσύνης τους στην διαδικασία εμβολιασμού.
Η πολιτική της Κυβέρνησης στον χώρο της υγείας έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα και στη Δυτική Αθήνα. Το «Αττικόν» ταλαιπωρείται συστηματικά από την έλλειψη προσωπικού την υποχρηματοδότηση και την ασφυξία στις εφημερίες. Τα δύο ψυχιατρικά νοσοκομεία (Δαφνί, Δρομοκαΐτειο) εκτός από την υποχρηματοδότηση, έλλειψη προσωπικού και συρρίκνωση και εκχώρηση υπηρεσιών σε ιδιώτες, αντιμετωπίζουν σημαντικές ελλείψεις σε αναγκαία μέσα και υλικοτεχνική υποδομή.
Την άσχημη κατάσταση στα νοσοκομεία, επιδείνωσε και η μετατροπή τους σε εμβολιαστικά κέντρα. Το επιπλέον φορτίο του εμβολιασμού στα ήδη επιβαρυμένα από την πανδημία νοσοκομεία, αδυνατίζει την αντιμετώπιση της υπόλοιπης νοσηρότητας του πληθυσμού. Ταυτόχρονα, η λειτουργία των εμβολιαστικών κέντρων παραμένει ελλιπής.
Σε ό,τι αφορά την Πρωτοβάθμια Υγεία, αυτή, σήμερα, παραμένει υποστελεχωμένη με ιατρεία που δεν λειτουργούν σε πολλές ειδικότητες και χωρίς τον αναγκαίο εξοπλισμό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι πολίτες να συνωστίζονται στα νοσοκομεία, δημιουργώντας επιπλέον πίεση στο σύστημα. Οι αναγκαστικές μετακινήσεις προσωπικού από τα Κ.Υ. αρχικά στις κλινικές Covid-19 και στη συνέχεια από τις T.O.M.Υ. στα K.Y. που θα μετατραπούν σε εμβολιαστικά κέντρα επιβάρυναν ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι από τις ΤΟΜΥ της Πετρούπολης και του Ιλίου 2 ιατροί – παθολόγοι και 1 γενικός ιατρός μετακινήθηκαν στο εμβολιαστικό κέντρο του Κ.Υ. Αγίων Αναργύρων.
ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Δυτική Αθήνα έχει 193 νηπιαγωγεία (δημόσια )- υπάρχουν και ιδιωτικά,
140 δημοτικά σχολεία (δημόσια)- υπάρχουν και ιδιωτικά,59 γυμνάσια, 43 λύκεια ,6 ιδιωτικά γυμνάσια, 6 ιδιωτικά λύκεια,15 ΕΠΑΛ, 6 ΕΚ (Εργαστηριακά Κέντρα),2 ΕΕΕΚ (Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης),4 ΕΝΕΕΓΥΛ (Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια Λύκεια- πρώην ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής),1 Γυμνάσιο Ειδικής Αγωγής,1 Λύκειο Ειδικής Αγωγής και 2 Μουσικά με λυκειακές τάξεις.
Γνωρίζουμε ότι οι σπουδές είναι ένα μέσο κοινωνικής ανέλιξης και δημιουργίας ενός καλύτερου επιπέδου διαβίωσης. Ως εκ τούτου, οι μαθητές της υποβαθμισμένης Δυτικής Αθήνας θα έπρεπε να τύχουν μιας ιδιαίτερης στήριξης για να μπορέσουν να ισοσταθμίσουν τις υπάρχουσες κοινωνικές ανισότητες, οι οποίες οξύνονται εν μέσω πανδημίας και λόγω εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης. Η εκπαιδευτική κοινότητα (καθηγητές, μαθητές) δεν έχει επαρκή υλικοτεχνική υποδομή ώστε να συμμετάσχει ισότιμα στην τηλεκπαίδευση.
Επίσης, διαπιστώνουμε πρόβλημα στο κτιριακό απόθεμα, γερασμένα κτίρια χωρίς σοβαρή συντήρηση, χωρίς τις απαραίτητες τεχνολογικές υποδομές και φυσικά χωρίς επαρκές μόνιμο προσωπικό.
Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στο Αιγάλεω, ένα σημαντικό δημιούργημα της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην πνευματική και πολιτιστική αναβάθμιση της Δυτικής Αθήνας. Με τα νέα μέτρα της κυβέρνησης και της κας Κεραμέως αποδυναμώνεται και απομαζικοποιείται με ότι συνέπειες αυτό επιφέρει στις περιοχές που το φιλοξενούν αλλά και στους επίδοξους φοιτητές του.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η Δυτική Αθήνα ήταν πάντα κέντρο ανάπτυξης μικρών και μεσαίων οικογενειακών εμπορικών, βιοτεχνικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων εστίασης. Στα χρόνια της κρίσης, αυτές οι μικρές επιχειρήσεις, που χτίστηκαν πάνω στον ιδρώτα καθημερινών ανθρώπων κατέρρευσαν. Εκατοντάδες λουκέτα μπήκαν και πολλές θέσεις εργασίας χάθηκαν, ενώ αξιοπρεπείς άνθρωποι βρέθηκαν από την μία μέρα στην άλλη στον δρόμο. Η Δυτική Αθήνα έχει περί τις 35.000 ΜμΕ με 135.000 περίπου εργαζόμενους. 9.500 επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στον τομέα του εμπορίου, 5.500 από αυτές στο λιανεμπόριο και συνολικά στον κλάδο του εμπορίου απασχολούνται 50.000 περίπου εργαζόμενοι.
Η Κυβέρνηση αρνήθηκε από την αρχή να αναγνωρίσει το μέγεθος και το βάθος της κρίσης και η λογική με την οποία πορεύτηκε, του «βλέποντας και κάνοντας», στην οικονομία αποδεικνύεται ανεπαρκής. Αυτή η κρίση είναι ιδιαίτερη. Τα μέτρα στήριξης νοικοκυριών και επιχειρήσεων πρέπει να λαμβάνονται έγκαιρα και εμπροσθοβαρώς. Τα χρηματοδοτικά εργαλεία με τα οποία η Κυβέρνηση υποτίθεται ότι υποστήριξε την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα είναι κατά κύριο λόγο δάνεια, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ από την αρχή της πανδημίας υποστήριξε ότι η Κυβέρνηση θα έπρεπε να στηρίξει ειδικά τις πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις με επιχορηγήσεις, τη στιγμή μάλιστα που η κατάσταση των δημοσίων οικονομικών το επέτρεπε (ταμειακά διαθέσιμα 37 δισ. άρση δημοσιονομικών κανόνων, πρόσβαση σε φτηνό δανεισμό του κράτους κλπ).
Αντιθέτως, η Κυβέρνηση προχώρησε στο εργαλείο των επιστρεπτέων προκαταβολών 1, 2, 3, 4, 5, οι οποίες απέτυχαν να παρέχουν την απαραίτητη βοήθεια. Ιδιαίτερα όσον αφορά την επιστρεπτέα προκαταβολή 5, μία στις δύο επιχειρήσεις αποκλείστηκαν. Επιπλέον, όπως καταγγέλλουν επιχειρήσεις αλλά και οι Σύλλογοί τους η συντριπτική πλειονότητα των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν μπόρεσαν να ενταχθούν στα προτεινόμενα χρηματοδοτικά εργαλεία όπως είναι το ΤΕΠΙΧ II και το Ταμείο Εγγυοδοσίας Επιχειρήσεων.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Η καθημερινή εξυπηρέτηση του πολίτη στην Δυτική Αθήνα είναι εξαιρετικά υποβαθμισμένη. Τα τελευταία χρόνια, η υποστελέχωση σημαντικών δημόσιων υπηρεσιών (Δήμοι, ΔΟΥ, ειρηνοδικεία, υποθηκοφυλακεία κ.α.), έχουν επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Μια σειρά από τραπεζικά ιδρύματα κλείνουν τα υποκαταστήματά τους (πρόσφατα Πειραιώς, ΕΤΕ) με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Η περιβαλλοντική υποβάθμιση της ευρύτερης περιοχής της Δυτικής Αθήνας είναι μια πραγματικότητα. Η έλλειψη μεγάλων ελεύθερων χώρων, χώρων πρασίνου και η «παράτυπη» οικιστική ανάπτυξη στους ορεινούς όγκους (Ποικίλο- Αιγάλεω), υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων της. Η μη ορθολογική αξιοποίηση του Πάρκου Τρίτση, ως πάρκου περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και η εγκατάλειψή του, καθώς και οι αναξιοποίητοι μέχρι σήμερα ελεύθεροι χώροι (Πάρκο Ραδιοφωνίας στο Ίλιον, Αμαξοστάσιο ΟΣΕ στους Αγίους Αναργύρους) προκαλούν ερωτηματικά, ως προς τις σκοπιμότητες εμπορευματοποίησης και των τελευταίων διαθέσιμων ελεύθερων χώρων.
Η άναρχη, χωρίς σχεδιασμό δόμηση, και η πυκνότητα του οικιστικού αποθέματος, την εποχή της κλιματικής αλλαγής, δημιουργούν πολλές φορές ασφυκτική κατάσταση, για τους κατοίκους του Δυτικού Τομέα.
Η μη ορθολογική διαχείριση των νοσοκομειακών αποβλήτων, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας, δημιουργεί πρόσθετους κινδύνους για την ατμόσφαιρα και κατά συνέπεια τη Δημόσια Υγεία.
Ταυτόχρονα, η έλλειψη σωστού πολεοδομικού σχεδιασμού και η ανεπάρκεια ελεύθερων χώρων (κάτι που φάνηκε ιδιαίτερα τώρα κατά την καραντίνα) δημιουργεί την υποχρέωση στην δέσμευση και αγορά όλων των κατάλληλων ελεύθερων χώρων που υπάρχουν σε κάθε Δήμο.
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Σε μια κρίσιμη περίοδο πανδημίας στη χώρα και ενώ διανύουμε το δεύτερο lockdown, οι αστικές συγκοινωνίες παραμένουν χωρίς ενίσχυση και χωρίς σχέδιο λειτουργίας υπό συνθήκες εκτάκτου ανάγκης. Τα φαινόμενα συνωστισμού των πολιτών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αποτελούν – εν μέσω νέας έξαρσης της πανδημίας – καθημερινό φαινόμενο, το οποίο αντί να περιορίζεται, εντείνεται λόγω της κυβερνητικής αδράνειας.
Το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρεται στο επιβατικό κοινό είναι κατώτερο των τρεχουσών έκτακτων αναγκών και παραμένει στάσιμο σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία. Η κατάσταση προκαλεί μεγάλους υγειονομικούς κινδύνους για τους εργαζόμενους στα ΜΜΜ και για το επιβατικό κοινό.
Σε αυτές τις συνθήκες, η συγκοινωνιακή σύνδεση, μεταξύ των Δήμων της Δυτικής Αθήνας, αλλά και η σύνδεσή τους με το κέντρο της Αθήνας, είναι ιδιαίτερα υποβαθμισμένη και βαθιά προβληματική. Οι πολίτες της Δυτικής Αθήνας, που στην πλειοψηφία τους χρησιμοποιούν τα δημόσια μέσα για τη μεταφορά τους, βιώνουν καθημερινά καθυστερήσεις στα δρομολόγια, έλλειψη υποδομών, ταλαιπωρία και συνωστισμό.
Το Μετρό δεν έχει επεκταθεί ακόμη σε πολλούς Δήμους της Δυτικής Αθήνας (Ίλιον, Πετρούπολη, Αγ. Ανάργυροι-Καματερό), ενώ πρόσφατα ετέθη σε λειτουργία το Μετρό στην Αγία Βαρβάρα, ένα έργο που παραλήφθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2015 ουσιαστικά σταματημένο και χρειάστηκαν οι συντονισμένες προσπάθειες του Υπουργείου Υποδομών και της Διοίκησης της Αττικό Μετρό της περιόδου διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, για να παραδοθεί τον Ιούλιο του 2019 σχεδόν ολοκληρωμένο.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Οι αθλητικές υποδομές αλλά και οι χώροι πολιτισμού στους Δήμους της Δυτικής Αθήνας είναι πολύ περιορισμένοι, ανεπαρκείς και στην πλειοψηφία τους χωρίς σωστή συντήρηση. Οι κάτοικοι της περιοχής στερούνται εύκολης πρόσβασης σε ποιοτικούς και ελκτικούς χώρους πολιτισμού και αθλητισμού.
Παράλληλα, η πανδημία έχει επιφέρει τρομακτικά οικονομικά προβλήματα στα αθλητικά σωματεία, τους πολιτιστικούς συλλόγους αλλά και τους ανθρώπους που εργάζονται στον αθλητισμό ή παράγουν πολιτισμό.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Η «μονομερής» ενασχόληση της ΕΛ.ΑΣ. στην τήρηση των μέτρων της πανδημίας αδυνάτησε την βασική αρμοδιότητά της για καταπολέμηση του εγκλήματος και εδραίωση της ασφάλειας του πολίτη. Πολλά περιστατικά «σκληρού» εγκλήματος έχουν παρουσιασθεί. Κλοπές και ληστείες έχουν γίνει καθημερινότητα. Με δυο λόγια, η εγκληματικότητα έχει αυξηθεί, την ίδια στιγμή που τα Τμήματα Ασφαλείας στους Δήμους της Δυτικής Αθήνας παραμένουν υποστελεχωμένα, με σοβαρές ελλείψεις αναγκαίων μέσων για την καθημερινή λειτουργία τους (ανεπαρκή κτήρια, οχήματα, αναλώσιμα κ.α.).
Η έλευση της πανδημίας εδώ και ένα χρόνο περίπου και η μεροληπτική διαχείρισή της από τη ΝΔ προς όφελος των δυνάμεων του κεφαλαίου, επιβάρυνε ακόμη περισσότερο τη Δυτική Αθήνα και τους κατοίκους της οξύνοντας τις υφιστάμενες ανισότητες.
Δεδομένου ότι:
•Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ειδικά στο λιανεμπόριο, έκλεισαν, ενώ η πλειοψηφία τους αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.
•Η ανεργία αυξάνει, η ανέχεια του πληθυσμού οξύνεται, ενώ η στέρηση βασικών κοινωνικών αγαθών, όπως η πρόσβαση στην ηλεκτρική ενέργεια, παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις, καθώς οι αποκοπές ηλεκτρικού ρεύματος σε ευάλωτα νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις αποκτούν διαστάσεις πανδημίας.
•Η υγειονομική κάλυψη του πληθυσμού υποβαθμίζεται, καθώς το «Αττικό» Νοσοκομείο εξυπηρετεί κυρίως περιστατικά covid (νοσοκομείο αναφοράς) και το «Αγία Βαρβάρα» δρα συμπληρωματικά στην εξυπηρέτηση τέτοιων περιστατικών, εις βάρος της λειτουργίας των ήδη υποστελεχωμένων εξωτερικών ιατρείων του, σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη περιοχή. Ιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό μετακινούνται για να καλύψουν κενά, η δε Πρωτοβάθμια περίθαλψη υποβαθμίζεται περαιτέρω.
•Τα σχολεία λειτουργούν χωρίς μαζικά τεστ στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, με ελλιπή μέτρα προστασίας και συνωστισμό στις τάξεις. Δεν έχουν μέχρι στιγμής αξιοποιηθεί καινούργιοι χώροι, ώστε ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα να μειωθεί και δεν έχουν προσληφθεί επί πλέον εκπαιδευτικοί, λόγω των έκτακτων συνθηκών της πανδημίας, αλλά και των ήδη υπαρχόντων κενών που υπάρχουν.
•Ενώ οι ειδικοί επιστήμονες μιλούν για το ρόλο των αποστάσεων στην εξέλιξη της πανδημίας, οι πολίτες εξακολουθούν και συνωστίζονται στα ΜΜΜ, με όποιες αρνητικές συνέπειες.
•Η ποιότητα του αέρα ειδικά στη Δυτική Αθήνα. είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένη,
Επερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
1.Θα αναβαθμιστεί η επιδημιολογική επιτήρηση της πανδημίας στην περιοχή της Δυτικής Αθήνας, με εκτεταμένη ιχνηλάτηση των κρουσμάτων, με διεξαγωγή δωρεάν μαζικών τεστ για Covid-19 στον πληθυσμό και με στοχευμένους προληπτικούς ελέγχους σε ειδικές ομάδες (εργαζόμενοι σε κοινωνικές δομές των δήμων, βιοτεχνίες, πολυκαταστήματα, ταχυμεταφορές, εκπαιδευτικοί κλπ.);
2.Θα υπάρξουν προσλήψεις εκπαιδευτικών στις εκπαιδευτικές μονάδες της Δυτικής Αθήνας, ώστε να καλυφθούν τα κενά που παρουσιάζονται, με ειδικό ενδιαφέρον για τις μονάδες Ειδικής Αγωγής;
3.Τι μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση για την άμεση υλοποίηση προγράμματος σχολικής στέγης στους εν λόγω Δήμους, ειδικά για τα ειδικά σχολεία και τα σεισμόπληκτα κτίρια;
4.Θα υπάρξει ιδιαίτερη, ξεχωριστή επιχορήγηση προς τους Δήμους του Τομέα μας, για να υλοποιηθούν έργα ηλεκτρονικών υποδομών και αγοράς ηλεκτρονικού εξοπλισμού για την εκπαιδευτική κοινότητα ώστε να μπορούν να συνεχίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία τους και στις νέες συνθήκες;
5.Θα ενισχυθεί με πρόσθετο υγειονομικό προσωπικό η Πρωτοβάθμια Υγεία, ώστε να αντιμετωπίζονται όλες οι υγειονομικές ανάγκες του πληθυσμού, πέραν των αναγκών του Covid-19;
6.Θα εφαρμοσθούν πρόσθετα μέτρα και συγκεκριμένος σχεδιασμός με βάση σχετική νομοθεσία και ευρωπαϊκές οδηγίες (Υ.Α. οικ. 62952/5384/2016-Έγκριση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ), σύμφωνα με το άρθρο 31 του ν. 4342/2015, Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (Ε.Σ.Δ.Α.)- Φ.Ε.Κ.185/Α` 29.9.2020, ΟΔΗΓΙΑ (ΕΕ) 2018/851 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 30ής Μαΐου 2018 για την τροποποίηση της οδηγίας 2008/98/ΕΚ για τα απόβλητα)για τη διαχείριση των επικίνδυνων για τη Δημόσια Υγεία νοσοκομειακών αποβλήτων και αποβλήτων λόγω Covid-19;
7.Θα παρέμβει η Κυβέρνηση στις διοικήσεις οργανισμών και τραπεζικών ιδρυμάτων, ώστε να ανακληθούν αποφάσεις κλεισίματος υποκαταστημάτων, που εξυπηρετούν τους πολίτες στις καθημερινές συναλλαγές τους;
8.Θα παρθούν μέτρα, ώστε να σταματήσουν οι αποκοπές ηλεκτρικού ρεύματος σε ευάλωτα νοικοκυριά και επιχειρήσεις, ειδικά για την περίοδο της πανδημίας;
9.Θα υπάρξει συγκεκριμένος σχεδιασμός για δημιουργία επιπλέον εμβολιαστικών κέντρων σε όλη τη Δυτική Αθήνα, ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία εμβολιασμού του πληθυσμού χωρίς να επιβαρυνθούν οι υφιστάμενες υγειονομικές δομές;
10.Πόσες επιχειρήσεις στη Δυτική Αθήνα έχουν αιτηθεί τις επιστρεπτέες προκαταβολές 1,2,3,4,5 και πόσες από τις αιτήσεις έχουν εγκριθεί;
11.Πόσες επιχειρήσεις στη Δυτική Αθήνα έχουν αιτηθεί στο Πρόγραμμα «Ταμείο Εγγυοδοσίας Επιχειρήσεων Covid-19»και πόσες έχουν εγκριθεί;
12.Πόσες επιχειρήσεις έχουν αιτηθεί των δύο υποπρογράμματων της Δράσης «Επιχειρηματική Χρηματοδότηση – Ταμείο Επιχειρηματικότητας (ΤΕΠΙΧ ΙΙ)» και πόσες έχουν εγκριθεί;
13.Με ποια μέτρα και ποιες πολιτικές σκοπεύει η κυβέρνηση να στηρίξει τις πολύ μικρές, μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Δυτικής Αθήνας που πλήττονται από τις επιπτώσεις της πανδημίας;
14.Σχεδιάζει η Κυβέρνηση στο πλαίσιο τόσο του Ταμείου Ανάκαμψης και του ΕΣΠΑ 2021-2027 να εντάξει δράσεις που αφορούν τη Δυτική Αθήνα;
15.Θα υπάρξουν ειδικά προγράμματα του ΟΑΕΔ για την «πολύπαθη» Δυτική Αθήνα, καθώς η ανεργία παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις, ειδικά για τους νέους και νέες;
16.Με ποια μέτρα και ποιες πολιτικές σκοπεύει η Κυβέρνηση να στηρίξει το υπαίθριο εμπόριο, που ειδικά στη Δυτική Αθήνα «ζει» εκατοντάδες οικογένειες;
17.Σε ποιες ενέργειες θα προβεί η Κυβέρνηση για την ενίσχυση της ΕΛ.ΑΣ. με επαρκές προσωπικό και όλα τα αναγκαία μέσα ώστε οι πολίτες της Δυτικής Αθήνας να νιώθουν ασφαλείς;
18.Σε ποιες ενέργειες θα προβεί η Κυβέρνηση για να ενισχυθούν με πρόσθετα δρομολόγια τα ΜΜΜ, ώστε οι πολίτες να μη στοιβάζονται κατά τις μετακινήσεις τους, ενισχύοντας έτσι τον κίνδυνο μολύνσεων από Covid-19;
19.Σε ποιες ενέργειες θα προβεί η Κυβέρνηση για την προστασία, την ποιοτική αναβάθμιση των διαθέσιμων δημόσιων χώρων πρασίνου στη Δυτική Αθήνα;
20.Θα χρηματοδοτήσει η Κυβέρνηση, με οποιοδήποτε τρόπο, ξεχωριστά τους Δήμους της Δυτικής Αθήνας για αγορές γης και δημιουργία ελεύθερων δημόσιων χώρων (πρασίνου, άθλησης κλπ.);
21.Προτίθεται η Κυβέρνηση να ενισχύσει το Εθνικό Δίκτυο Παρακολούθησης της Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΔΠΑΡ), με χρηματοδότηση για επιπλέον σταθμούς παρακολούθησης της ποιότητας του αέρα στη Δυτική Αθήνα;
22.Με ποιο τρόπο θα διασφαλίσει η Κυβέρνηση την επιβεβλημένη οικονομική στήριξη αθλητικά σωματεία, τους πολιτιστικούς συλλόγους αλλά και τους ανθρώπους που εργάζονται στον αθλητισμό ή παράγουν πολιτισμό, αλλά και την αναβάθμιση των αθλητικών υποδομών και των πολιτιστικών χώρων της Δυτικής Αθήνας;
Οι επερωτώντες Βουλευτές
Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)
Δραγασάκης Ιωάννης
Βίτσας Δημήτριος
Κουρουμπλής Παναγιώτης
Ξανθός Ανδρέας
Φίλης Νικόλαος
Παππάς Νικόλαος
Γεροβασίλη Όλγα
Αβραμάκης Ελευθέριος
Αγαθοπούλου Ειρήνη Ελένη
Αθανασίου Αθανάσιος (Νάσος)
Αλεξιάδης Τρύφων
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)
Αραχωβίτης Σταύρος
Αυγέρη Θεοδώρα (Δώρα)
Αυλωνίτης Αλέξανδρος – Χρήστος
Αχτσιόγλου Ευτυχία
Βαγενά Άννα
Βαρδάκης Σωκράτης
Γιαννούλης Χρήστος
Δρίτσας Θεόδωρος
Ζαχαριάδης Κωνσταντίνος
Ζεϊμπέκ Χουσεΐν
Ηγουμενίδης Νικόλαος
Καλαματιανός Διονύσιος - Χαράλαμπος
Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα)
Κατρούγκαλος Γεώργιος
Μάλαμα Κυριακή
Μάρκου Κωνσταντίνος
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μουζάλας Ιωάννης
Μπαλάφας Ιωάννης
Μωραΐτης Αθανάσιος (Θάνος)
Νοτοπούλου Αικατερίνη (Κατερίνα)
Ξενογιαννακοπούλου Μαρία Ελίζα (Μαριλίζα)
Παπαδόπουλος Αθανάσιος (Σάκης)
Πολάκης Παύλος
Πούλου Παναγιού (Γιώτα)
Ραγκούσης Ιωάννης
Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος)
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)
Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)
Σπίρτζης Χρήστος
Τελιγιορίδου Ολυμπία
Τζάκρη Θεοδώρα
Τζούφη Μερόπη
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Τσίπρας Γεώργιος
Φάμελλος Σωκράτης
Φωτίου Θεανώ
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης
Χρηστίδου Ραλλία
Ψυχογιός Γεώργιος
(Σημειώνεται ότι η Επερώτηση συζητείται στη Βουλή σε ολόκληρη ειδική συνεδρίαση, σε αντίθεση με την Ερώτηση που είναι ολιγόλεπτη. Και ο όρος «Επίκαιρη» την καθιστά άμεσης προτεραιότητας, έναντι των απλών Επερωτήσεων που συζητούνται με χρονολογική σειρά).
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΓΕΩΡ. ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ (ΑΝΤ/ΡΧΟΣ ΥΓΕΙΑΣ): ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΕΙΣ
ΓΕΩΡ. ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ (ΑΝΤ/ΡΧΟΣ ΥΓΕΙΑΣ): ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΕΙΣ

Μετά από ορισμένες λανθασμένες φημολογίες, που αναφέρονταν σε μεταφορά του Κέντρου Υγείας, Αγίου Ιερόθεου, από την θέση που λειτουργεί σήμερα, στο Δήμο Πετρούπολης, θεωρούμε σκόπιμο και απαραίτητο να ενημερώσουμε τους συμπολίτες μας ότι:
1.Καμία απολύτως τέτοια σκέψη δεν υπάρχει, ούτε από το Υπουργείο Υγείας, στο οποίο ανήκουν τα κέντρα υγείας, αλλά πολύ περισσότερο από τον Δήμο Περιστερίου.
2.Η λανθασμένη ενημέρωση ξεκίνησε από λάθος έκφραση ευχής για μεταφορά του εν λόγω Κέντρου από τον Δήμαρχο Πετρούπολης.
3.Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και εγώ σαν Αντιδήμαρχος Υγείας, με παραστάσεις και παρεμβάσεις στους αρμόδιους κρατικούς φορείς, τους έχουμε επισημάνει ότι οι Μονάδες παροχής πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας που λειτουργούν στο Περιστέρι είναι λίγες για να μπορούν να εξυπηρετούν τα αυξανόμενα προβλήματα του πληθυσμού του Δήμου Περιστερίου. Ζητήσαμε δε, την στελέχωση με περισσότερους γιατρούς, νοσηλευτές, τεχνολόγους, διοικητικούς υπαλλήλους και εξοπλισμό των εργαστηρίων των Κέντρων Υγείας.
4.Η θέση μας είναι ξεκάθαρη! Όποιος θέλει καλόπιστα να ενημερώνεται για οποιαδήποτε θέμα, είμαστε πρόθυμοι να τον ενημερώνουμε άμεσα και έγκυρα.
Όσοι διαδίδουν παραπλανητικές ειδήσεις, χωρίς να είναι τεκμηριωμένες, είναι τουλάχιστον κακόβουλοι. Το ψέμα, όπως λέει ο λαός μας, έχει κοντά ποδάρια και στο τέλος διαψεύδεται και λάμπει η αλήθεια!
Γεώργιος Μπεκιάρης
Αντιδήμαρχος Υγείας Δήμου Περιστερίου
Ιατρός Καρδιολόγος
Περιστέρι 19.2.2021
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη των μελών του Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων με τους προέδρους ή εκπροσώπους των Δ.Σ. των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Περιστερίου, στο πλαίσιο της αμφίδρομης ενημέρωσης επί των συνθηκών λειτουργίας των σχολείων στην περίοδο της πανδημίας.
Κοινή διαπίστωση ήταν η απαίτηση ενίσχυσης των σχολείων με προσωπικό καθαριότητας, καθόσον το υφιστάμενο προσωπικό, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλει, δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην εφαρμογή των απαραίτητων υγειονομικών πρωτοκόλλων του ΕΟΔΥ για την ασφάλεια των μαθητών. Πρόκειται, βέβαια, για μια πάγια και χρόνια ανάγκη που έχουμε προβάλει κατ΄ επανάληψη, απλά η πανδημία την ανέδειξε σε όλο της το μέγεθος.
Η χορήγηση μέσω του Δήμου και ιδίων πόρων, όλων των μέσων ατομικής προστασίας (αντισηπτικά, μάσκες, ειδικά καθαριστικά),να σημειωθεί ότι παρακρατήθηκε μέρος της τακτικής, αλλά και έκτακτης κρατικής επιχορήγησης των σχολικών επιτροπών για την κάλυψή τους, σε όλα τα σχολεία της πρωτοβάθμιας.
Η απαίτηση στήριξης, άμεσα, των μαθητών με τεχνολογικά μέσα, τάμπλετ, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, γρήγορο internet με ευθύνη του κράτους, καθόσον αναδείχθηκαν περιπτώσεις όπου επίσης αιτήθηκε η συνδρομή των συλλόγων για την κάλυψη των αναγκών αυτών. Δόθηκε μεγάλη έμφαση στο γεγονός ότι η εμπειρία, που αποκτήθηκε από τα δύο προηγούμενα κλεισίματα των σχολείων, καταδεικνύει τις παθογένειες της τηλεκπαίδευσης σε σχέση με την επιτέλεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και τις κοινωνικές ανισότητες που αναπαράγει.
Τέλος, σημειώθηκε η ανάγκη για την ανελλιπή και πιστοποιημένη συντήρηση των σχολικών κτηριακών συγκροτημάτων, που λόγω παλαιότητας παρουσιάζουν πολλαπλά, και σε μερικά, χρονίζοντα προβλήματα.
Για το Δ.Σ
Η Πρόεδρος Γιαννακοπούλου Ανθούλα
ο Γεν. Γραμματέας Ζηρογιαννόπουλος Γεώργιος
( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. )
(Δελτίο Τύπου - Περιστέρι 10 Φεβρουαρίου 2021)
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
«ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ»: ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
«ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ»: ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
Το Περιστέρι βγαίνει πληγωμένο από την κρίση του κορωνοϊού.
Η μεγαλούπολη της Δυτικής Αθήνας φαίνεται να χάνει το Κέντρο Υγείας Ιεροθέου (πρώην ΙΚΑ), που εξυπηρετεί χιλιάδες κατοίκους των περιοχών: Αγ. Ιερόθεος, Ανθούπολη, Χρυσούπολη, Κηπούπολη και σήμερα λειτουργεί ως εμβολιαστικό κέντρο.
Μετά την αποδυνάμωσή του κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, τις απολύσεις γιατρών, την κατάργηση εργαστηρίων, φαίνεται να δέχεται το τελειωτικό χτύπημα από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και να μεταφέρονται οι υπηρεσίες του σε γειτονικό δήμο, σύμφωνα με δήλωση του Δημάρχου Πετρούπολης.
Ζητάμε από την κυβέρνηση να σταματήσει να αντιμετωπίζει τους Περιστεριώτες σαν πολίτες δεύτερης κατηγορίας, να στηρίξει το Κ.Υ Ιεροθέου με υγειονομικό προσωπικό και από τη διοίκηση του Δήμου Περιστερίου να ορθώσει το ανάστημά της και να πει ΟΧΙ στο έγκλημα που συντελείται απέναντι στην υγεία χιλιάδων συνδημοτών μας.
Οι κάτοικοι του Περιστερίου δεν θα επιτρέψουν μέσα στις δύσκολες συνθήκες πανδημίας που βιώνουν την περαιτέρω υποβάθμιση της ζωής και της υγείας τους, από μια κυβέρνηση που τους υποτιμά και τους θεωρεί ικανούς μόνο για … «ψυκτικούς».
Για τους «Ανοιχτούς Ορίζοντες»
Ο επικεφαλής
Θανάσης Καποτάς
Περιστέρι 16.2.2021
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Με αποφάσεις του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη που αναρτήθηκαν στη «Δι@ύγεια»:
**Πρόεδρος και αντ/δρος του πρωτοβάθμιου και δευτεροβάθμιου συμβουλίου επιθεώρησης χώρων ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων για το έτος 2021 -που συγκροτείται σύμφωνα με απόφαση της Περιφέρειας Αττικής- ορίστηκαν οι κ.κ. Αναστ. Θεοδωράκος και Βασ. Μπέτσης αντίστοιχα.
Σχετική απόφαση ελήφθη από το δημοτικό συμβούλιο με 26 ψήφους υπέρ, 1 κατά (Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία) και 4 αποχές (Λαϊκή Συσπείρωση).
**Καθήκοντα Ειδικής Συμβούλου για την παροχή συμβουλών και διατύπωση εξειδικευμένων γνωμών σε θέματα υγείας, η οποία θα προσφέρει εθελοντικά υπηρεσίες χωρίς να λαμβάνει αποζημίωση και θα επικουρεί τον Δήμαρχο και τον Αντ/ρχο Υγείας, ανατέθηκαν στην κοινοτική σύμβουλο κα Μαρία Δ. Μπατσώνα. (Ανάρτηση 11/20).
Η ανάθεση έγινε στα πλαίσια της στρατηγικής ανάπτυξης προοπτικής των Ο.Τ.Α.
Η κα Μπατσώνα είναι πτυχιούχος του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Λάρισας (Τμήμα Νοσηλευτικό) και κάτοχος μεταπτυχιακού στη Δημόσια Διοίκηση με κατεύθυνση στην Διοικητική Υπηρεσία Υγείας του Πανεπιστημίου Νεάπολης Πάφου.

**Καθήκοντα εντεταλμένης συμβούλου, χωρίς αμοιβή, για την εποπτεία, συντονισμό ενεργειών και διαδικασιών που αφορούν τη διερεύνηση και ανασύσταση της Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Περιστερίου, ανατέθηκαν στην δημοτική σύμβουλο κα Ευγενία Πήττα (φωτογραφία).
(Ανάρτηση 7.1.2021).
**Έγινε ανάθεση υπηρεσιών δημοσιογράφου, σε συνεργασία με το Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας του Δήμου Περιστερίου, για τη συνεχή έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των δημοτών, με χρόνο υπηρεσίας ένα έτος από τη υπογραφή της σύμβασης, στον κ. Σωτήριο Κ. Γκίκα. (Ανάρτηση 28.1.2021)
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)













