| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
Αλέξης Σταυρούλιας: Πρέπει να αλλάξει η διαδικασία της απογραφής - ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΟΥΣ 2021
Αλέξης Σταυρούλιας: Πρέπει να αλλάξει η διαδικασία της απογραφής
ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΟΥΣ 2021

Κατά πλειοψηφία, με ψήφους 30 υπέρ και 10 κατά (κ.κ. Σιδέρης, Μαργανέλης, Μπούσουλας, Φλουσκούνης,Καποτάς, Αλεξοπούλου, Αϊβαλιώτου, Παπανικολάου, Μουκουβίνας και Ζούτσος) το δημοτικό συμβούλιο Περιστερίου, ενέκρινε, με την 169/2020 απόφασή του, τον Προϋπολογισμό του Δήμου, οικονομικού έτους 2021.
Απουσίαζαν οι κ.κ. Γ. Τσαλίκης, Α. Σχίζας, Ε. Αποστολοπούλου Τσάκα, Ε. Τσαγκιώτης και Γ. Βαθιώτης.
Ο Δημοτικός Προϋπολογισμός 2021 είναι ισοσκελισμένος στο ύψος των 82.445.645,32 ευρώ και περιλαμβάνει σε στοιχεία ανακεφαλαίωσης:
ΕΣΟΔΑ: Τακτικά 33.757.301 ευρώ, έκτακτα: 10.380.743, παρελθόντων ετών: 651.000, από δάνεια 21.180.000, υπέρ Δημοσίου και τρίτων: 10.226.600 και χρηματικό υπόλοιπο: 6.250.000 ευρώ.
ΕΞΟΔΑ: Χρήσης: 42.051347, επενδύσεις: 10.609.249, πληρωμές ΠΟΕ: 29.759.500, αποθεματικό: 25.548.
ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΣΕ ΔΕΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ
Στην εισήγησή του ο αντ/ρχος Οικονομικών κ. Αλέξης Σταυρούλιας (φωτογραφία) τόνισε μεταξύ άλλων:
«Είναι ενδιαφέρον, ότι ο Δήμος μας που κατά τα παλαιότερα έτη εισέπραττε δυσμενέστατα σχόλια για την οικονομική του κατάσταση, αυτή τη στιγμή είναι στην πρώτη κατηγορία μεταξύ των δήμων ανά την Ελλάδα.
Ειδικά στους ισολογισμούς των τελευταίων ετών παρατηρείται μια τρομερή ανάπτυξη σε όλους τους δείκτες και τομείς. Κάνουμε μια άκρως τεχνική δουλειά, που είναι απαραίτητη για να μπορεί πάνω της να στηθεί η πολιτική της Διοίκησης.
Είμαστε σε μια δύσκολη εποχή όπου δεν μπορείς να είσαι αρεστός με αυτή την υγειονομική και οικονομική κρίση. Από τη μια πρέπει να διαχειριστείς την ομαλή λειτουργία της πόλης που έχει κόστος και ανελαστικές δαπάνες και από την άλλη να βοηθήσεις όσο μπορείς τους πληττόμενους πολίτες. Οι οποίοι πολίτες με τα ανταποδοτικά τέλη που επιβαρύνονται, συμβάλλουν στο να διατηρούμε την πόλη εξελιγμένη, καθαρή, φωτεινή κ.λπ.
Μια ακόμη πηγή εσόδων είναι και οι εισφορές κάποιων κατηγοριών πολιτών που στέλνουν τα παιδιά τους σε παιδικούς σταθμούς, στο Ωδείο, τα κολυμβητήρια κ.λπ. Επίσης έχουμε κάποια έσοδα -όταν το επέτρεπαν οι συνθήκες- και από τους κλάδους εστίασης, τους επιχειρηματίες (φόρος παρεπιδημούντων 0,5%), τα τέλη κατάληψης πεζοδρομίων κ.λπ.
Οι χρηματοδοτήσεις από πλευράς κράτους είναι: Οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι (ΚΑΠ) για να λειτουργήσει η μισθοδοσία των διοικητικών υπηρεσιών κ.λπ. Είναι η ΣΑΤΑ που τελικά παίρνουμε το 20% του ποσού που δικαιούμαστε και υπάρχουν και οι διεκδικήσεις από την Περιφέρεια και τα Ευρωπαϊκά προγράμματα για τα έργα που εκτελούμε.
ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ-ΩΡΙΜΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ
Πολλοί δήμοι διεκδικούν κονδύλια, αλλά αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ότι τα κονδύλια τα παίρνουν αυτοί που έχουν καλή οικονομική επιφάνεια, σωστή διαχείριση και ώριμες μελέτες, όπως εμείς.
Μέσα στο 2020 δαπανήσαμε 1.700.000 ευρώ για αγορά ακινήτων και βελτιώνουμε την εικόνα της πόλης με έργα, ασφαλτοστρώσεις κ.λπ.
Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ
Πρέπει να σημειώσω, ότι η χρηματοδότηση από το κράτος στην πόλη μας είναι σύμφωνα με την προηγούμενη απογραφή που βασίζεται σε πληθυσμό 137.000 κατοίκων, όταν στο Περιστέρι σήμερα κατοικούν 400.000 περίπου πολίτες!
Αιτία βέβαια είναι ο τρόπος που γίνεται η απογραφή που είναι πανάρχαιος με αποτέλεσμα να αδικείται πάρα πολύ το Περιστέρι. Είναι όμως τόσο εξελιγμένη η τεχνολογία που άμα θέλουν, μπορούν να βρουν πόσοι ακριβώς είναι οι κάτοικοι του Δήμου μας.
Φυσικά πρέπει να ενισχυθεί και η Επαρχία, αλλά πιστεύω ότι σ΄ αυτήν την απογραφή το Υπ. Εσωτερικών προτίθεται να αλλάξει τη διαδικασία και τον τρόπο κατανομής των Κ.Α.Π., να εκσυγχρονίσει το σύστημα και εμείς που είμαστε ο 3ος Δήμος να παίρνουμε αυτό που μας ανήκει, ώστε να εξακολουθήσουμε να διατηρούμε την πόλη μας καθαρή, φωτεινή και φιλόξενη».
*
Από πλευράς της δημοτικής αντιπολίτευσης προβλήθηκαν πολλές αιτιάσεις στις οποίες απάντησαν οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι και η διαδικασία ολοκληρώθηκε με την ψηφοφορία.
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΟΥ «ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ» κας ΝΑΝΤΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΟΥ «ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ» κας ΝΑΝΤΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Συνεχίζοντας τις επαφές της με δημάρχους των Δήμων της Δυτικής Αθήνας, την 2.2.2021, η βουλευτής του «Κινήματος Αλλαγής» κα Νάντια Γιαννακοπούλου, είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη (φωτογραφία 1).
Σκοπός της συνάντησης ήταν η επικαιροποιημένη ενημέρωσή της για τα θέματα του Δήμου, τις πρωτοβουλίες και τα έργα που έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας, ώστε να μπορέσει να συμβάλει ακόμα πιο ενεργά με παρεμβάσεις και με κοινοβουλευτικές δράσεις, στην επίλυση των προβλημάτων.
Κύριο θέμα στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε, αποτέλεσε ο προγραμματισμός των εργασιών για τη δημιουργία του μεγαλύτερου εμβολιαστικού κέντρου στην Ελλάδα, στο Εκθεσιακό Κέντρο του Περιστερίου.
Στη συνέχεια, είχε συνάντηση και με τον εντεταλμένο σύμβουλο για την εποπτεία και τον συντονισμό δράσεων του Γραφείου Ανάπτυξης και Στήριξης της Τοπικής Επιχειρηματικότητας και πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Περιστερίου κ. Γιάννη Καλαντώνη.
Ο κ. Καλαντώνης έκανε εκτενή αναφορά στην κατάσταση που επικρατεί στον εμπορικό κόσμο και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και κυρίως τον αποκλεισμό πολλών καταστημάτων και κλάδων από την επιστρεπτέα προκαταβολή και την επιδότηση ενοικίου (φωτογραφία 2).
Στη συνέχεια η κα Γιαννακοπούλου πραγματοποίησε σύντομη περιοδεία σε καταστήματα του κέντρου του Περιστερίου, όπου οι ιδιοκτήτες τους, της μετέφεραν την έντονη ανησυχία τους για τις εξελίξεις και για το πώς θα καταφέρουν να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις τους.
Η Βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, μετά το πέρας των συναντήσεων, δεσμεύτηκε για τη διατήρηση στενής επικοινωνίας και συνεργασίας, ώστε να είναι σε θέση να αναδείξει τα προβλήματα τους σε κοινοβουλευτικό επίπεδο και να ασκήσει πίεση για την εξεύρεση βιώσιμων λύσεων.
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΣΤΕΓΑΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ» ΥΛΟΠΟΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΣΤΕΓΑΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ» ΥΛΟΠΟΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης γνωστοποιεί ότι ο Δήμος Περιστερίου συμμετέχει ενεργά στην υλοποίηση του κοινωνικού προγράμματος «Στέγαση και Εργασία για τους αστέγους».
Μέχρι στιγμής, στο πλαίσιο του προγράμματος έχουν στεγαστεί συνολικά 32 νοικοκυριά (σύνολο 47 άτομα), τα οποία διαβιούσαν σε συνθήκες έλλειψης στέγης.
Για την επέκταση του προγράμματος και τη στέγαση περισσότερων πολιτών, ο αντ/ρχος Παιδείας & Κοινωνικής Μέριμνας κ. Αναστάσιος Θεοδωράκος καλεί δυνητικούς ιδιοκτήτες προς ενοικίαση κατοικιών να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στα κάτωθι στοιχεία επικοινωνίας:
-210 5701573: Γρ. Αντ/ρχου Παιδείας & Κοιν. Μέριμνας Αν. Θεοδωράκου,
-6942010460: Θεοχάρη Χριστίνα, Κοινωνική Λειτουργός Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΕΔΡΑ». Και,
-210 8655059, εσωτερικά 378, 360, 366: ΑμΚΕ «ΙΑΣΙΣ».
Η μίσθωση αφορά για διάστημα 18 (δεκαοκτώ) μηνών, ενώ προβλέπονται:
1. Η καταβολή του μισθώματος. Και,
2. Η κάλυψη όλων των λογαριασμών (νερού, ρεύματος και κοινόχρηστων).
Η εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω του κατωτέρω συνδέσμου συμπλήρωσης στοιχείων ενδιαφερομένων
https://docs.google.com/forms/d/1XFMfZTreJowQG85mC8cU9w4X2HPuDRGB8-lafgviXGo/edit?ts=5fa94494&gxids=7628
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΕΤΑΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΕΤΑΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ
Η πλήρης αδιαφορία ΚΑΙ για τον εμπορικό κόσμο της πόλης μας από την αρχή της πανδημίας από τη Δημοτική Αρχή δεν μας εκπλήσσει. Απλά επιβεβαιώνει το ρόλο της: πιστός εκτελεστής των νεοφιλελεύθερων πολιτικών της κυβέρνησης.
Γι' αυτό αρνείται οποιαδήποτε συνάντηση με τα συλλογικά τους όργανα.
Γι' αυτό δεν έχει απαλλάξει τα μικρομάγαζα και τα καταστήματα εστίασης από τα Δημοτικά Τελη.
Και γιατί απλά αυτήν την περίοδο δεν της είναι χρήσιμα. Ούτε φιέστες μπορεί να στήσει, ούτε μαζική υποκουλτούρα να "πουλήσει".
Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου καταγγέλλει για άλλη μια φορά την κατάντια της δημοτικής αρχής και θα θέσει το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο.
Στηρίζει με κάθε τρόπο τον αγώνα των αυτοαπασχολούμενων και μικρών ΕΒΕ.
Αριστερή Κίνηση Περιστερίου, Δελτίο Τύπου 1.2.2021
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ Α.Μ.Κ.Ε. «ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ» ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ» ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ Α.Μ.Κ.Ε. «ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ» ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ» ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Είδη πρώτης ανάγκης για τις μανούλες και τα νεογέννητα μωρά τους, πρόσφερε η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Κλειδαρότρυπα με θέα τον εθελοντισμό», για την κάλυψη των αναγκών του πρωτοποριακού κοινωνικού προγράμματος «Από την πρώτη μέρα δίπλα τους» που υλοποιεί ο Δήμος Περιστερίου.
Την σημαντική βοήθεια παρέδωσε η εθελόντρια και υπεύθυνη του Ψυχοθεραπευτικού Τομέα της ΑΜΚΕ «Κλειδαρότρυπα με θέα τον εθελοντισμό» κα Ευγενία Παπαδοπούλου στον αντ/ρχο Παιδείας & Κοινωνικής Μέριμνας κ. Αναστάσιο Θεοδωράκο, στις 26.1.2021, στις εγκαταστάσεις του κοινωνικού προγράμματος στη Νέα Ζωή, παρουσία των στελεχών της δημοτικής κοινωνικής υπηρεσίας (φωτογραφίες).
Η προσφορά της ΑΜΚΕ «Κλειδαρότρυπα με θέα τον εθελοντισμό», περιλάμβανε σχεδόν όλη την προίκα του μωρού: γάλατα, πάνες, κουβερτούλες, μπανάκια, ρουχαλάκια, μπιμπερό, πιπίλες, αποστειρωτές, κρέμες κ.ά.
Ο αντ/ρχος κ. Α. Θεοδωράκος δήλωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω θερμά και εκ μέρους του δημάρχου μας κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, την συμπολίτισσά μας κα Ευγενία Παπαδοπούλου και την ΑΚΜΕ «Κλειδαρότρυπα» γι’ αυτή τη σημαντική προσφορά.
Στην τρέχουσα συγκυρία, όπου οι καθημερινές ανάγκες είναι ιδιαίτερα αυξημένες, εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, τέτοιες κινήσεις στήριξης είναι άξιες ευχαριστιών, επαίνων και μίμησης, καθώς κρίνονται άκρως απαραίτητες για τη λειτουργία των κοινωνικών μας δομών».
Το κοινωνικό πρόγραμμα «Από την πρώτη μέρα δίπλα τους» του Δήμου Περιστερίου, αποτελεί μια καινοτόμα, στοχευμένη κοινωνική δράση, που παρέχει στις μανούλες, μονογονεϊκών και χαμηλών εισοδημάτων οικογενειών, όλα όσα χρειάζονται για να φροντίσουν τα νεογέννητα παιδιά τους.
(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΟΣΤΕΟΘΥΡΙΔΩΝ
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΟΣΤΕΟΘΥΡΙΔΩΝ
Δυο μαρμάρινες οστεοθυρίδες στο δημοτικό κοιμητήριο παραχωρήθηκαν δωρεάν και ομόφωνα, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Περιστερίου της 10.12.2020. Σε αυτές θα φυλάσσονται στο διηνεκές τα οστά των τεθνεώτων δημοτών Αλεξάνδρου Γονιδάκη, Γεωργίας Γονιδάκη και Αγγελικής Γονιδάκη.
Η οικογένεια Γονιδάκη έκανε δωρεά στο Δήμο Περιστερίου την ακίνητη περιουσία της, στη συμβολή των οδών Θηβών & Αγίου Βασιλείου.
Την εισήγηση στο δημοτικό συμβούλιο έκανε ο αντ/ρχος Πόλης κ. Βασίλης Μπέτσης, μετά από σχετικό αίτημα του κ. Ιωάννου Θεοδοσιάδη και η απόφαση ήταν ομόφωνη, σαν ένδειξη εκτίμησης από πλευράς Δήμου.
(ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΦΥΤΕΥΘΗΚΕ ΥΠΕΡΑΙΩΝΟΒΙΑ ΕΛΙΑ
ΦΥΤΕΥΘΗΚΕ ΥΠΕΡΑΙΩΝΟΒΙΑ ΕΛΙΑ
Μια υπεραιωνόβια ελιά φύτεψε πρόσφατα η Διεύθυνση Περιβάλλοντος του Δήμου μας, στη συμβολή των οδών Αγ. Ιεροθέου- Αξαρίου- Καρδαμύλης στην Ανθούπολη, στα πλαίσια της αισθητικής αναβάθμισης της πόλης μας.
(ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΑΠΟ ΤΟ Κ.Ε.Π. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗΣ Η ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΑμεΑ
ΑΠΟ ΤΟ Κ.Ε.Π. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗΣ Η ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΑμεΑ
Ο αντ/ρχος Πόλης Βασίλης Μπέτσης ενημερώνει ότι από τις 29.1.2021 ξεκίνησε η διανομή δελτίων μετακίνησης Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ), στο ΚΕΠ Ανθούπολης (Αγ. Μαρίνας 77), κατά τις ώρες 7:30 - 15:00, και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 5714526 & 210 5714623.
Δικαιούχοι είναι τα άτομα με αναπηρίες 67% και άνω.
Ισχύει η περσινή γνωμάτευση της υγειονομικής επιτροπής.
Ημερομηνία λήξης διάθεσης των δελτίων μετακίνησης ορίζεται η 31.10.2021.
(ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
Ο κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΠΑΝΟΣ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ «ΑΤΡΟΜΗΤΟ» ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Ο κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΠΑΝΟΣ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ «ΑΤΡΟΜΗΤΟ» ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Αιφνιδίασε την «οικογένεια» της ΠΑΕ «Ατρόμητος» ο πρόεδρος της ομάδας κ. Γιώργος Σπανός με την δήλωσή του σε ραδιοφωνικό σταθμό, την επομένη της συνάντησης με τον Ολυμπιακό, ότι το καλοκαίρι του 2021 θα αποχωρήσει από την προεδρία του Συλλόγου.
Ο κ. Σπανός σημείωσε, ότι η απόφασή του είναι συνειδητή και δήλωσε μεταξύ άλλων:
«Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον κόσμο της Ομάδας θα ήθελα να ενημερώσω για την πρόθεσή μου να αποχωρήσω από τα κοινά της ομάδας μέχρι το καλοκαίρι.
Πιστεύω ότι ο κύκλος μου στην Ομάδα ολοκληρώθηκε!
Σε αυτά τα 16 χρόνια που ήμουν στο τιμόνι του Συλλόγου, η ιστορία θα με γράψει με θετικό ή αρνητικό πρόσημο, γι’ αυτά που πέτυχα.
Να είναι σίγουρος ο κόσμος της Ομάδας, ότι μέχρι την τελευταία μέρα θα δουλεύω και θα προασπίζομαι τα συμφέροντα της Ομάδας και θα την αφήσω με γερές βάσεις και χωρίς οικονομικές εκκρεμότητες».
(ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021)
ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ – ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΜΟΝΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ – ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΜΟΝΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ – ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Αιμ. Βεάκη 36 (2ος όροφος)- Αρ. Μητ. Σωμ. 30047/2014 - τηλ. 2105754560 – 6974702115 – 6932383032 - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Δ.Σ. της ‘Ενωσής μας χαιρετίζει τους συναδέλφους που δίνουν ένα τιτάνιο αγώνα για να κρατηθούν όρθιοι.
Το νέο άνοιγμα καταστημάτων είναι θετικό αλλά δεν μπορεί να λύσει τα συσσωρευμένα προβλήματα του προηγούμενου διαστήματος, που τα καταστήματά μας ήταν κλειστά για σχεδόν 6 μήνες.
Επομένως πρέπει η κυβέρνηση να σταματήσει να πανηγυρίζει για το άνοιγμα των καταστημάτων και να πάρει άμεσα μέτρα στήριξης των αυτοαπασχολούμενων. Τα lockdown σταμάτησαν τα ρολόγια του εισοδήματός μας όχι αυτά των υποχρεώσεων, που αν δεν διαγραφούν μας οδηγούν σε αδιέξοδο.
Από την δική μας την πλευρά θα κάνουμε ό,τι απαιτείται για την τήρηση των υγειονομικών μέτρων, αλλά οι ευθύνες της κυβέρνησης στο συγκεκριμένο ζήτημα παραμένουν ακέραιες.
Διανύουμε το δεύτερο κύμα της πανδημίας με τα νοσοκομεία να έχουν μετατραπεί σε νοσοκομεία μιας νόσου. Βασικός κανόνας οι συνεχείς μετακινήσεις προσωπικού και οι προσωρινές συμβάσεις. Τα Κέντρα Υγείας αποδεκατισμένα. Τα εμβόλια με καθυστέρηση. Μας κουνάνε το δάχτυλο για την ατομική ευθύνη ενώ δεν υπάρχει κανένας έλεγχος σε μεγάλους χώρους δουλειάς. Το άνοιγμα των σχολείων έγινε χωρίς νέα μέτρα. Η αναμενόμενη επιβάρυνση στα ΜΜΜ επαφίεται και αυτή στην ατομική ευθύνη. Το επιπλέον εξαγγελθέν μέτρο προστασίας μας είναι η αύξηση των προστίμων!!!
Η πλειονότητα των οικονομικών μέτρων είναι στραμμένη σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Το χαμένο εισόδημα των αυτοαπασχολούμενων και μικρών ΕΒΕ μετατρέπεται σε χρέος όσο μας φορολογεί από το πρώτο ευρώ, δεν καταργεί το τέλος επιτηδεύματος την προκαταβολή φόρου, τον ΕΝΦΙΑ και δεν μας απαλλάσσει για το τρέχον διάστημα από ασφαλιστικές εισφορές και αντίστοιχα ο Δήμος από τα Δημ. τέλη.
Απαντάμε στην κυβέρνηση ότι όσο και να προσπαθεί να αναποδογυρίσει την πραγματικότητα, οι πολιτικές της είναι αυτές που οδηγούν σε αδιέξοδο χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους.
Δηλώνουμε ότι δε θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Μόνη προοπτική η συλλογική δράση.
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ:
Περιστέρι 9.00 π.μ. Εθν. Αντιστάσεως & Καραθεοδωρή
Αθήνα 6:30μ.μ. Υπ. Οικονομικών (οδός Νίκης)
Απαιτούμε:
Να δοθεί σε όλους τους επαγγελματίες και τις πληττόμενες επιχειρήσεις επίδομα ειδικού σκοπού ύψους 1000 ευρώ για κάθε μήνα εφαρμογής περιοριστικών μέτρων.
Να διαγραφεί τμήμα των χρεών προς την εφορία και τις τράπεζες.
Να διαγραφούν τόκοι, πρόστιμα και το 30% του κεφαλαίου για τους εν ενεργεία εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους και 50% για όσους είναι άνεργοι.
Ο τρέχον κύκλος της “επιστρεπτέας προκαταβολής” να μετατραπεί σε μη επιστρεπτέος για όσους έχουν ετήσιο εισόδημα κάτω από 12.000 ευρώ.
Άρση των περιορισμών στα κριτήρια, ώστε να ενταχθούν όλοι όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη στήριξης.
Επιστροφή στο αφορολόγητο όριο των 12.000 ευρώ, από το οικονομικό έτος 2019.
Την κατάργηση ΕΝΦΙΑ και τέλους επιτηδεύματος. Τη μείωση των έμμεσων φόρων
Επιδότηση των εισφορών ατομικής ασφάλισης α/α για όσο διάστημα κρατούν τα μέτρα περιορισμού, χωρίς απώλεια συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων.
Αναστολή των ρυθμίσεων σε τράπεζες, ΔΕΗ για όσο διάστημα κρατούν τα μέτρα περιορισμού. Φθηνότερο τιμολόγιο σε φως, νερό, τηλέφωνο, χωρίς χαράτσια που δεν αφορούν τη κατανάλωση.
Την αναστολή κατασχέσεων και την απαγόρευση πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας. Καθιέρωση ακατάσχετου επιχειρηματικού λογαριασμού για τους α/α.
Απαλλαγή από δημοτικά τέλη για 6 μήνες για τις πληττόμενες επιχειρήσεις και γενναία μείωση των δημοτικών τελών για το υπόλοιπο διάστημα για όλες τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις. Απαλλαγή από τα ενοίκια όσων μισθώνουν δημοτικές ή κρατικές εγκαταστάσεις και παραμένουν κλειστοί με κρατική απόφαση.
Την χορήγηση επιδόματος ανεργίας σε όσους έκλεισαν την επιχείρησή τους χωρίς άλλους όρους και προϋποθέσεις.
Για την Αντιμετώπιση Πανδημίας:
Άμεσα μέτρα θωράκισης του δημόσιου συστήματος Υγείας, με προσλήψεις του αναγκαίου, μόνιμου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, πλήρη εξοπλισμό νοσοκομείων και ΠΦΥ, διεύρυνση του αριθμού ΜΕΘ .
Δωρεάν μαζικά τεστ για όλο τον πληθυσμό και έλεγχοι όπου χρειάζεται.
Άμεση επίταξη των ιδιωτικών δομών υγείας χωρίς αποζημίωση για να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες.
Αποσυμφόρηση των ΜΜΜ με προσλήψεις προσωπικού και επίταξη ιδιωτικών λεωφορείων που σήμερα βρίσκονται σε απραξία. Ουσιαστικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
Δελτίο Τύπου 19.1.2021
(ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021)













