• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΠΛΗΡΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΓΕΤΟΥ - ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΛΑΤΙΟΥ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ


Σε πλήρη ετοιμότητα έχουν τεθεί οι αρμόδιες υπηρεσίες της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Περιστερίου για την αντιμετώπιση της χιονόπτωσης και του παγετού.

Η αντ/ρχος Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής, αρμόδια στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Περιστερίου, κα Μαίρη ΤσιώταΜάρκου (φωτογραφία), έχει θέσει σε αυξημένη εγρήγορση όλο τον μηχανολογικό εξοπλισμό (εκχιονιστικά, μηχανοκίνητες αλατιέρες κ.ά.) αλλά και το προσωπικό του Δήμου Περιστερίου.

Ωστόσο μέτρα αυτοπροστασίας θα πρέπει να λαμβάνουν και οι πολίτες από τις χιονοπτώσεις και τον παγετό, σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.

Οι θερμαινόμενοι χώροι του Δήμου Περιστερίου που είναι διαθέσιμοι για τη φιλοξενία αστέγων αλλά και άλλων ευπαθών ομάδων, προκειμένου να προστατευθούν από τις χαμηλές θερμοκρασίες, είναι οι παρακάτω:

•Το ΚΥΒΕ (Εθν. Μακαρίου 1, τηλ. 2105783288), σε 24ωρη λειτουργία, μέχρι και την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου.

•Τα Κέντρα Φιλίας (ΚΕ.ΦΙ.), Βάρναλη - Ραιδεστού (τηλ. 2105740590) και Αγίου Ιεροθέου 142 (τηλ. 2105777102), είναι διαθέσιμα, μέχρι και την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου, ώρες 08:00 – 20:00.

Η φιλοξενία των αστέγων γίνεται με τις προϋποθέσεις τήρησης προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της επιδημίας του κορονοϊού και με βάση τις υποδείξεις του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας για όλο το 24ωρο: Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου (κιν. 6972666517), Υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας Θωμάς Ρουμπάκος (κιν. 6947966451).

ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΛΑΤΙΟΥ

Επίσης η κα Τσιώτα Μάρκου ενημερώνει ότι από τις πρωινές ώρες της 15.2.2021, οι πολίτες εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να προμηθευτούν αλάτι σε σάκους, στην περίπτωση παγετού, για τους εξωτερικούς χώρους της κατοικίας και των πεζοδρομίων τους.

Στέλνοντας για τη μετακίνησή τους μήνυμα στο 13033, με τον κωδικό 2, μπορούν να προσέλθουν στα παρακάτω σημεία διανομής:

Ρέας & Χρυσανθέμων (γήπεδο Νταμάρι),

Αθηνάς & Νούφαρων

Μηλέας & Ακακίας

Κηπουπόλεως & Κήπων

Τεμπών & Αίγλης

Παρακαλούνται οι πολίτες να μην υπερβάλλουν στην εκτίμηση της ποσότητας αλατιού που θα τους χρειαστεί.

Για περισσότερες πληροφορίες: κ. Θωμάς Ρουμπάκος- υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας Δήμου Περιστερίου (κιν. 6947966451).

 

(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)

ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΣΤΕΓΩΝ ΚΑΙ ΕΥΠΑΘΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΧΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ

 

Δυσοίωνες οι προβλέψεις της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, που προανήγγειλε επερχόμενο ψύχος, και με αφορμή το γεγονός αυτό η αντ/ρχος Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής, αρμόδια στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Περιστερίου, κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου ανακοίνωσε τους θερμαινόμενους χώρους που είναι διαθέσιμοι για τη φιλοξενία και προστασία αστέγων, αλλά και άλλων ευπαθών ομάδων, προκειμένου να προστατευθούν από τις χαμηλές θερμοκρασίες. Αυτοί είναι:

Το κτήριο του ΚΥΒΕ (Εθν. Μακαρίου 1, τηλ. 210 5783288), σε 24ωρη λειτουργία, από το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου το πρωί μέχρι και την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου. Και,

Τα Κέντρα Φιλίας (ΚΕ.ΦΙ.):

Βάρναλη & Ραιδεστού (τηλ. 210 5740590) και,

Αγίου Ιεροθέου 142 (τηλ. 210 5777102), που θα είναι διαθέσιμα από το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου μέχρι και την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου, ώρες 08:00 – 20:00.

Η φιλοξενία των αστέγων θα γίνει με τις προϋποθέσεις τήρησης των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς της επιδημίας του κορονοϊού και με βάση τις υποδείξεις του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Περισσότερες πληροφορίες: κ. Θωμάς Ρουμπάκος- υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας Δήμου Περιστερίου (κιν. 6947966451).

 

(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ κ. ΜΙΛΤ. ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

 

Συνελήφθησαν δύο από τους αγνώστους, οι οποίοι επιτέθηκαν, στις 10.2.2021, στο πολιτικό γραφείο του αναπληρ. Υπουργού Εξωτερικών κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στο Περιστέρι, προξένησαν ζημιές, έγραψαν συνθήματα και έριξαν προκηρύξεις.

Με αφορμή αυτή τη ενέργεια ο κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, είχε κάνει την παρακάτω ανάρτηση στο twitter:

«Για άλλη μία φορά το Γραφείο μου γίνεται στόχος των γνωστών- αγνώστων. Να γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να με φοβίσουν.

Το κράτος δικαίου και η δημοκρατία θα τους νικήσουν»!

Μετά από συντονισμένες ενέργειες των αστυνομικών αρχών συνελήφθησαν στις 13.2.2021 δύο από τους δράστες, οι οποίοι παραπέμφθησαν στη Δικαιοσύνη.

Ο κ. Μιλτ. Βαρβιτσιώτης σε νεότερη δήλωσή του ανέφερε: «Θα ήθελα να συγχαρώ τους αστυνομικούς της Υποδ/νσης Κρατικής Ασφάλειας της Δ/νσης Ασφαλείας Αττικής, οι οποίοι με τη συνδρομή της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας προχώρησαν στην άμεση σύλληψη δύο εκ των δραστών της επίθεσης στο πολιτικό μου γραφείο στο Περιστέρι.

Οι γνωστοί - άγνωστοι να ξέρουν πως δεν μπορούν πλέον να κρύβονται πίσω από τις κουκούλες».

 

(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)

Άρθρο του Κέντρου Πρόληψης Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό»

Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

 

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Δήμου Περιστερίου «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ», συνεχίζει την δημοσιοποίηση άρθρων, κειμένων και συνεντεύξεων ανθρώπων καταξιωμένων στο χώρο τους, στα πλαίσια της ενημέρωσης- ευαισθητοποίησης της τοπικής κοινότητας σε κοινωνικά θέματα,

Ακολουθεί άρθρο της κας Μαρίας Κυρίτση- Σωματικής Ψυχοθεραπεύτριας του Κέντρου:

Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

Η σωματική ψυχοθεραπεία είναι μία ολιστική προσέγγιση θεραπείας και μία από τις πιο διαδεδομένες. Σε αυτή το σώμα, ο λόγος και το συναίσθημα κατέχουν ισότιμη θέση στη θεραπεία του ατόμου.

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε τη σωματική ψυχοθεραπεία μέσα από το πρίσμα του Βίλχελμ Ράιχ.

Ο Βίλχελμ Ράιχ ήταν ψυχίατρος. Υπήρξε μαθητής του Φρόϋντ και το ψυχαναλυτικό του υπόβαθρο φαίνεται σε ολόκληρη τη θεωρία του. Όμως διαφοροποιήθηκε από τον πατέρα της ψυχανάλυσης παρατηρώντας και δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στο σώμα.

Η στάση του σώματος, η τονικότητα των μυών, η κατάσταση της αναπνοής, το βλέμμα αποτελούν διαγνωστικό εργαλείο σε αυτή την προσέγγιση. Η σωματική ενεργοποίηση, η λεκτική και συναισθηματική επεξεργασία αποτελούν μέρος της θεραπευτικής διαδικασίας.

Ο Ράιχ μέσα από την κλινική του έρευνα παρατήρησε πως το κάθε άτομο έχει το δικό του χαρακτήρα. Μιλώντας για χαρακτήρα συμπεριλαμβάνει και το σώμα. Για να θεραπευτεί το άτομο, ο Ράιχ χρησιμοποιεί τις μεθόδους της Ανάλυσης του Χαρακτήρα και της Νευροφυτοθεραπείας.

Έχει παρατηρηθεί πως κατά τη διάρκεια της θεραπείας, το άτομο αλλάζει τη στάση σώματος, τη χροιά της φωνής και τη τονικότητα, αφού έρθει σε επαφή και επεξεργαστεί τόσο το σώμα του όσο και τα συναισθήματα του. Για παράδειγμα, ένα άτομο που επιθυμεί τη σωματική ψυχοθεραπεία εκτός του ότι θα λεκτικοποιήσει και θα αισθανθεί τα πραγματικά του συναισθήματα, θα διαπιστώσει ότι το σώμα του νιώθει πιο ενεργητικό, λιγότερο σφιγμένο, απαλλαγμένο από εντάσεις ή υποτονία.

Ας γίνω πιο συγκεκριμένη: Έρχεται στο Γραφείο μου ένα άτομο που έχει διαγνωστεί με κρίση πανικού. Τις περισσότερες φορές το σώμα μαρτυρεί από μόνο του την κατάσταση. Οι ώμοι είναι σφιγμένοι και έρχονται κοντά στο ύψος των αυτιών, ο θώρακας είναι πιεσμένος και η αναπνοή του ατόμου ρηχή. Ακόμα και αν δεν αντιλαμβάνεται πως έφτασε στην κρίση πανικού, μέσα από τη θεραπεία θα έρθει σε επαφή με το σώμα του και σταδιακά θα φτάσει και στα καταπιεσμένα του συναισθήματα.

Όταν αυτά αναδυθούν, το άτομο θα τα επεξεργαστεί και λεκτικά και σωματικά. Και αυτό γιατί το σώμα έχει κυτταρική μνήμη και βοηθάει να εκφραστούν συναισθήματα, τα οποία τις περισσότερες φορές το άτομο δεν πίστευε ότι υπήρχαν. Κατά κάποιο τρόπο μέσα από τη θεραπεία αφήνει τη «μάσκα» και την «πανοπλία» πίσω από τα οποία είχε θωρακιστεί προκειμένου να επιβιώσει. Κατανοεί πως εκείνο το παλιό σενάριο δεν τον βοηθά πια… Αντίθετα τον περιορίζει και συναισθηματικά και σωματικά. Και μέσα από αυτό το ταξίδι εσωτερικής αναζήτησης, το άτομα ξαναγεννιέται πιο ζωντανό και ενεργό από ποτέ.

Μαρία Κυρίτση- Σωματική Ψυχοθεραπεύτρια

Περιστέρι 9.2.2021

 

(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)

ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΟΙ «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ»

 

Οι «Ανοιχτοί Ορίζοντες για το Περιστέρι», από το Μάιο του 2020 είχαμε προτείνει μια σειρά μέτρων για την ανακούφιση των εμπόρων και επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στην Πόλη μας. 

Η συνεχιζόμενη κρίση που πλήττει τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους σε αυτές, μας αναγκάζει να επανέλθουμε και να στηρίξουμε κάθε πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενίσχυση των εμπόρων και των επαγγελματοβιοτεχνών καθώς και των εργαζομένων στους χώρους αυτούς. 

Προτείνοντας: 

1.Απαλλαγή από το 100% των τελών ηλεκτροφωτισμού και καθαριότητας στις πληττόμενες επιχειρήσεις. 

2.Απαλλαγή από τα τέλη κατάληψης κοινόχρηστων χώρων.

3.Μη χρέωση προστίμων για τραπεζοκαθίσματα για όσους δεν έχουν πληρώσει για το διάστημα της πανδημίας. 

4.Απαλλαγή από την καταβολή μισθωμάτων για όσους μισθώνουν δημοτική περιουσία (κυλικεία σχολείων κ.λπ.). 

5.Να υπάρξει μέριμνα για τα αθλητικά σωματεία, συλλόγους κ.λπ. 

6.Άμεσα η Δημοτική Αρχή πρέπει να λάβει τα μέτρα που αναφέρουμε και να ενεργοποιηθούν όλα τα χρηματοοικονομικά εργαλεία για προγράμματα Ευρωπαϊκών πόρων (που υπάρχουν) για τη στήριξη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο Δήμο μας αλλά και των εργαζομένων σε αυτές. 

Είναι αναγκαίο η Δημοτική Αρχή να απαιτήσει τη στήριξη της Κυβέρνησης στην υλοποίηση των προτεινόμενων μέτρων. Αλλά και να συμμετέχει στο κόστος των μέτρων από τα Δημοτικά ταμεία πριν είναι πολύ αργά. 

 Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΥ! 

Η ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ! 

Περιστέρι 5.2.2021              

 

O επικεφαλής                                          

Θανάσης Καποτάς 

 

(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)

ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ ΣΤΟ 2ο ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ- ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Σε εμβολιαστικό κέντρο διαμορφώθηκε μια πτέρυγα του 2ου Κέντρου Υγείας Περιστερίου (Σαρανταπόρου & Βασ. Αλεξάνδρου), η λειτουργία του οποίου ξεκίνησε από τις 8.2.2021.

Το Κέντρο θα δέχεται καθημερινά από Δευτέρα μέχρι το Σάββατο, περίπου 250 πολίτες, οι οποίοι εμβολιάζονται από πενταμελείς πρωινές και απογευματινές ομάδες γιατρών, νοσηλευτών και νοσηλευτριών, οι οποίοι καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταπεξέλθουν στον μεγάλο όγκο προσέλευσης, τηρώντας σχολαστικά τα ασφαλή υγειονομικά πρωτόκολλα που έχει ορίσει ο ΕΟΔΥ.

Η δυσκολία επιτείνεται δεδομένης της έλλειψης ιατρικού και υγειονομικού προσωπικού και μέχρι στιγμής η προσπάθεια εξελίσσεται ανεκτά χάρη και στο αγώνα του προσωπικού του Κέντρου, του οποίου προΐσταται και καθοδηγεί η προϊσταμένη της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, δημοτική σύμβουλος Περιστερίου κα Παρασκευή Αρσενοπούλου Κιαγιά, με συμπαραστάτη τον αντ/ρχο Υγείας Περιστερίου και πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής του Κέντρου κ. Γεώργιο Μπεκιάρη και τα άλλα μέλη της Επιτροπής.

Οι εμβολιαζόμενοι πολίτες -όσοι έχουν ενταχθεί στην άυλη συνταγογράφηση- προσέρχονται μετά από ραντεβού, την ημέρα και ώρα που έχει ορίσει με ηλικιακά και άλλα κριτήρια ο ΕΟΔΥ, λαμβάνοντες από το τηλεφωνικό Κέντρο 13034 γραπτό μήνυμα (SMS),

Διαφορετικά ο κάθε πολίτης μπορεί να ενημερωθεί αν ανήκει σε κάποιες από τις ομάδες προτεραιότητας, αποστέλλοντας στο 13034 γραπτό μήνυμα (SMS) με τον ΑΜΚΑ και το ονοματεπώνυμό του.

Στη συνέχεια ο πολίτης θα λάβει γραπτό ενημερωτικό μήνυμα, εάν είναι δικαιούχος εμβολιασμού, με βάση το πληθυσμιακό κ.λπ. οργανόγραμμα του Κέντρου εμβολιασμών. Ακολούθως μπορεί να εισέλθει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα emvolio.gov.gr για να προγραμματίσει ημερομηνιακά το ραντεβού του εμβολιασμού του.

ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Στο μεταξύ με γοργό ρυθμό διαμορφώνονται οι χώροι στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, που παραχωρήθηκε από το Δήμο Περιστερίου στον ΕΟΔΥ -όσο διαρκεί η κρίσιμη φάση της πανδημίας- το οποίο προσφέρεται χωρητικά και χωροταξικά, για να εξυπηρετήσει ασυγκρίτως μεγαλύτερο αριθμό πολιτών του Περιστερίου και ίσως γειτονικών δήμων, ώστε η διαδικασία των εμβολιασμών να γίνεται με ταχύτατους ρυθμούς για να αντιμετωπιστεί η μάστιγα του κορονοϊού και να προληφθούν οι πιθανολογούμενες μεταλλάξεις της.

Δ.Λ.

 

(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)

ΓΡΗΓΟΡΟ WiFi ΣΕ 6 ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ- ΚΑΙ ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Την εγκατάσταση των 6 πρώτων σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi σε δημόσιους χώρους του Δήμου Περιστερίου, με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανακοίνωσε ο αντ/ρχος Ψηφιακής Πολιτικής & Καινοτομίας κ. Γιώργος Τσίνας.

Παρέχεται δωρεάν WiFi, με γρήγορο internet στις εξής περιοχές:

1.Δημαρχείο Περιστερίου

2.Πεζόδρομος Εθν. Αντιστάσεως

3.Βιοκλιματικό Πάρκο Περιστερίου

4.Γυμναστήριο Χωράφας

5.Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ «Χωράφας». Και,

6.Κολυμβητήριο Λόφου Αξιωματικών

Στο επόμενο διάστημα –όπως δήλωσε ο κ. Τσίνας- θα δοθούν για χρήση και τα υπόλοιπα σημεία του προγράμματος, που καλύπτουν κεντρικές πλατείες της πόλης του Περιστερίου, ενώ μέσα στο 2021 θα έχει ολοκληρωθεί η κάλυψη όλων των κοινόχρηστων χώρων με ασύρματο δίκτυο που θα παρέχεται δωρεάν από το Δήμο για χρήση από τους πολίτες.

Το παρεχόμενο ασύρματο δίκτυο δίνει την ευκαιρία στους πολίτες να «σερφάρουν» ελεύθερα, να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες, να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί η τοπική επιχειρηματικότητα, στο δρόμο για την μετάβαση του Δήμου Περιστερίου στη νέα Ψηφιακή Εποχή και στις Έξυπνες και λειτουργικές πόλεις.

Σημειώνεται, ότι το έργο «Ανάπτυξη Ασύρματων Ευρυζωνικών Δικτύων», χρηματοδοτήθηκε στο 100% από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας WiFi4EU.

ΚΑΙ ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Εξ άλλου ο αντ/ρχος Ψηφιακής Πολιτικής & Καινοτομίας κ. Γιώργος Τσίνας ανακοίνωσε δύο ακόμα νέες ψηφιακές υπηρεσίες που προστίθενται στην ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Περιστερίου, αυτή τη φορά στο πεδίο «Αδειοδότηση Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος».

Οι επιχειρήσεις της πόλης του Περιστερίου, που δραστηριοποιούνται στο πεδίο των Κ.Υ.Ε., θα μπορούν ηλεκτρονικά με την χρήση κωδικών taxis και χωρίς την παρουσία τους στην αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου, να αιτηθούν:

-Βεβαίωση εγκατάστασης (για νέο κατάστημα). Και,

-Βεβαίωση επικαιροποιημένης εγκατάστασης (για μεταβίβαση καταστήματος)

Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή:

-πληκτρολογείς «www.peristeri.gr»,

-επιλέγεις «e- υπηρεσίες» και «πιστοποιητικά – βεβαιώσεις – άδειες» και

-συνδέεσαι στην πλατφόρμα με κωδικούς taxis.

Με την ολοκλήρωση της αίτησης και την επισύναψη των απαραίτητων δικαιολογητικών θα σταλεί η βεβαίωση στο mail σου!

Με την προσθήκη και του νέου πεδίου στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες αυξάνονται σε 6 τα πεδία και σε 28 οι αντίστοιχες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου.

Στο επόμενο διάστημα και νέες υπηρεσίες θα προστεθούν στην πλατφόρμα του Δήμου Περιστερίου, με στόχο να καλυφθεί και ηλεκτρονικά το 100% των υπηρεσιών που εξυπηρετούν το κοινό!

 

(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΟ 43% ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΚΛΟΓΗΣ, ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

 

Αντικατάσταση της απλής αναλογικής με την επαναφορά της πλειοψηφίας του δημάρχου και του περιφερειάρχη στα συμβούλια, παρουσίασε στις 28.1.2021 στο Υπουργικό Συμβούλιο, ο υπ. Εσωτερικών κ. Μάκης Βορίδης.

Στις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές που θα διενεργηθούν το 2023, το νέο σύστημα προβλέπει ακόμη:

-Ποσοστό 43% σαν όριο εκλογής από τον πρώτο γύρο και εξασφάλιση τουλάχιστον των 3/5 των μελών του συμβουλίου στον νικητή των εκλογών.

-Πενταετή θητεία για τους δημάρχους και περιφερειάρχες .

-Μείωση οριακά του αριθμού των μελών του δημοτικού και περιφερειακού συμβουλίου.

-Όριο 3% για την εκλογή συμβούλου.

-Κατάργηση της ξεχωριστής κάλπης για την εκλογή των κοινοτικών αρχών.

-Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου. Και,

-Ορισμός Συμβούλου Ακεραιότητας, που θα ασχολείται με την διερεύνηση και αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφορών στο αρχικό τους στάδιο.

 

(ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021)

ΙΣΟΣΚΕΛΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ 82.323.178 ΕΥΡΩ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ο ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2019 ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

 

Με 27 ψήφους υπέρ και 6 κατά, εγκρίθηκε ο Ισολογισμός του Δήμου Περιστερίου έτους 2019, ισοσκελισμένος στο ύψος των 82.323.178 ευρώ, στην διαδικτυακή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της 29.12.2020.

Στην εισήγηση του ο αντ/ρχος Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Αλέξης Σταυρούλιας, είπε μεταξύ άλλων και τα εξής:

«Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας αναφέρω, ότι όσον αφορά το έτος 2019 ο Ισολογισμός του Δήμου μας είναι πλεονασματικός. Αυτό σημαίνει ότι ξοδέψαμε λιγότερα χρήματα από αυτά που εισπράξαμε. Έχουμε 1.220.000 ευρώ περίπου με πλεονασματικό πρόσημο.

Είναι βασικό δόγμα για όσους ασκούν οικονομική διαχείριση, στις εποχές που ζούμε, ότι σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να ξοδεύουμε περισσότερα από όσα εισπράττουμε. Και αυτό ο Δήμος Περιστερίου το κάνει με μεγάλη επιτυχία στην τελευταία 10ετία. Γι’ αυτό και όλοι οι ισολογισμοί του Δήμου μας είναι πλεονασματικοί.

ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Θα αναφερθώ σε ορισμένα σημεία, όπως:

O Δήμος μας για μια ακόμη χρονιά αύξησε την περιουσία του. Στην στήλη των παγίων το ποσό από 156.730.150 ευρώ στις 31.12.2018, αυξήθηκε στα 157.894.180 και αυτό χάρη στην χρηστή και συνετή διαχείριση. Και να σημειωθεί, ότι στον Ισολογισμό περιελήφθησαν όσα έργα έχουν ολοκληρωθεί, γιατί έχουμε και πολλά άλλα έργα που είναι σε εξέλιξη.

Προσπαθήσαμε, επιδιώξαμε και έχουμε καταφέρει για το έτος 2020 να εγγραφούν και όλα τα σχολικά συγκροτήματα, τα οποία και σε αριθμό και σε αξία είναι πάρα πολύ μεγάλα, που θα αγγίζουν τα 250.000.000 ευρώ.

Η Κοινωφελής Επιχείρηση που ως επί το πλείστον χρηματοδοτείται από το Δήμο, επιδοτείται γιατί θεωρούμε, ότι επιτελεί ένα σπουδαίο έργο και δίνει πνοή και αύρα στην πόλη μας.

Θα προσθέσω, ότι δεν έχουμε συμμετοχή σε ζημιογόνες επιχειρήσεις, όπως η ΔΑΤΕΠ, η οποία έχει κλείσει».

ΟΦΕΙΛΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟ

Ειδική αναλυτική αναφορά έκανε ο κ. Σταυρούλιας σχετικά με τις οφειλές των πολιτών του Περιστερίου στο Ταμείο του Δήμου. Και ανέφερε συγκεκριμένα, ότι:

«Δυστυχώς η αύξηση των χρεωστών στο Δήμο είναι μεγάλη. Για το 2019, δηλαδή στις 31.12.2018, οι οφειλέτες ήταν 17.796 και στις 31.12.2019 ανήλθαν στους 20.661.

Πιο συγκεκριμένα, σχετικά με την κατηγοριοποίηση των οφειλών θα αναφέρω, ότι:

Μέχρι 100 ευρώ οι οφειλέτες του Δήμου είναι 18.645. Μέχρι 1.000 ευρώ οι οφειλέτες είναι 11.309. Δηλαδή μέχρι 1.000 ευρώ οι οφειλέτες είναι περίπου 30.000! Υπάρχει όμως και η ελπίδα, ότι αυτά τα χρήματα θα εισπραχθούν.

Από 1.000 έως 10.000 ευρώ οφείλουν στο Δήμο 4.372 ΑΦΜ (οφειλέτες). Από 10.000 έως 20.000 ευρώ είναι 116 ΑΦΜ. Από 20.000 έως 30.000 είναι 37 ΑΦΜ. Από 30.000 έως 40.000 ευρώ οφείλουν 17 ΑΦΜ. Από 40.000 έως 50.000 ευρώ οφείλουν 13 ΑΦΜ. Και από 50.000 και πάνω οφείλουν 51 ΑΦΜ. Το σύνολο είναι 7.500.000 δηλαδή περίπου τα 2/5 των απαιτήσεών μας. Κάποιοι εξυπηρετούν τις υποχρεώσεις τους, αλλά έχουμε και μια κατηγορία παλαιών οφειλετών που είναι προβληματική.

Η Διοίκηση και οι υπηρεσιακοί παράγοντες έχουν εξαντλήσει όλη τους την αυστηρότητα σε όσους οφείλουν στο Δήμο, και ιδιαίτερα στους μακροχρόνιους οφειλέτες.

ΚΡΑΤΗΣΑΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΖΩΝΤΑΝΟ

Ο ισολογισμός έκλεισε με 4.656.000 ευρώ περίπου και με αυτά τα χρήματα κρατήσαμε το 2020 το Δήμο ζωντανό, φωτεινό, καθαρό και πλήρως λειτουργικό, σε μια εποχή που τα πάντα είναι σε πτώση.

Μέσα στο 2020 Δήμος μας προέβη στην αγορά ακινήτων από αυτό το πλεόνασμα, ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, που είναι το μέλλον των παιδιών και των εγγονών μας.

Τα δάνεια μας σε σχέση με τα ίδια κεφάλαια είναι μηδενικά.

Όσον αφορά τους προμηθευτές μας, ο Δήμος μας που εξυπηρετεί 400.000 κατοίκους και πλέον, οφείλει στους προμηθευτές 2.443.000 ευρώ και το ποσό αυτό δεν είναι όλο πληρωτέο, γιατί πάρα πολλοί έχουν χρεοκοπήσει και αδυνατούν να εισπράξουν τα οφειλόμενα.

Το 2019 που ήταν έτος εκλογών, ο Δήμος μας διεύρυνε το πλεόνασμά του σε σχέση με το 2018 και το 2020 πάλι θα είναι πλεονασματικός ο ισολογισμός μας παρά τις γνωστές αντίξοες συνθήκες.

ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ

Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι, δεν διεκδικούμε το αλάθητο, αλλά προσπαθούμε να κάνουμε το δυνατόν καλύτερο. Καταγράφουμε τα μηνύματα και τα αιτήματα των συμπολιτών μας και στεκόμαστε δίπλα τους.

Είμαστε δίπλα σε όποιον δεν έχει να φάει ένα πιάτο φαΐ, η πόλη έγινε φωτεινή, χαρούμενη, λάμπει από καθαριότητα και αναπνέει μέσα σε όλο αυτό το κλίμα της γενικής κατήφειας.

Σε λίγο καιρό θα γίνει μια σύσκεψη στο Υπ. Εσωτερικών, σχετικά με το τι προτίθεται η κεντρική εξουσία να κάνει για τους δήμους και θα έχουμε την ευκαιρία να εκθέσουμε τις επισημάνσεις μας, γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει κάνει αυτό που έπρεπε να κάνει.

Ολοκληρώνοντας θέλω να ευχαριστήσω το δήμαρχό μας κ. Ανδρέα Παχατουρίδη για την εμπιστοσύνη που με περιβάλλει όλα αυτά τα χρόνια, επίσης τους συνεργάτες μου, τους αντιδημάρχους, τους δημοτικούς συμβούλους και τους υπηρεσιακούς παράγοντες για την άψογη συνεργασία μας, αλλά και τον Περιστεριώτικο λαό, που μας έχει εμπιστευθεί να χειριζόμαστε όλη αυτή την κατάσταση που αφορά το μέλλον της πόλης μας».

Α. ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ

Ακολούθησε παρέμβαση του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, που είπε:

«Θέλω να ευχαριστήσω θερμά και να συγχαρώ τον αντιδήμαρχο κ. Σταυρούλια για τη δουλειά που κάνει 10 χρόνια τώρα.

Έτσι θα συνεχίσουμε, με υπευθυνότητα και με σοβαρότητα στον τομέα που αφορά τα οικονομικά του Δήμου μας».      

*

Στη συνέχεια ο κ. Σταυρούλιας πριν την ψηφοφορία έδωσε απαντήσεις σε ερωτήσεις ορισμένων μελών του δημοτικού συμβουλίου, σχετικά με τους κωδικούς του Ισολογισμού.

Δ.Λ.

 

(ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021)

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 2 ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ ΠΡΟΣ ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2021

 

Την μεγάλη πρόκληση για τους μηχανικούς της Αττικό Μετρό ΑΕ, όσον αφορά την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιο και Καματερό είναι η αντιμετώπιση της σύστασης του υπεδάφους της Ανθούπολης.

Πρόκειται, ως γνωστόν, για ένα πολυδαίδαλο δίκτυο στοών, που εκτείνονται σε απόσταση πάρα πολλών εκατοντάδων μέτρων, που διανοίχθηκαν από το 1930 μέχρι το 1950 και γινόταν εξόρυξη λιγνίτη, τα γνωστά μας λιγνιτωρυχεία.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε σε πρόσφατη διαδικτυακή συνέντευξή του στη εκδήλωση της Economist, ο υπ. Υποδομών & Μεταφορών κ. Κων. Αχ. Καραμανλής, η διαδικασία δημοπράτησης του έργου της επέκτασης θα ξεκινήσει στο τέλος του 2021 με προϋπολογισμό 350 εκατ. ευρώ.

Τα σχέδια προβλέπουν επέκταση της Γραμμής 2, βορειοδυτικά 4 χιλιόμετρα από τον τερματικό σήμερα Σταθμό «Ανθούπολη» και την κατασκευή τριών νέων Σταθμών: «Παλατιανή» (Θηβών & Α. Παπανδρέου), «Ίλιον» και «Αγ. Νικόλαος» (στη λεωφόρο προς Καματερό).

Οι μηχανικοί επεξεργάζονται εναλλακτικές παρακαμπτήριες χαράξεις για να αποφύγουν τα επικίνδυνα σημεία των στοών, που πιθανόν να δημιουργήσουν προβλήματα στατικότητας για τους νέους σταθμούς και τα κτήρια, κάτω από τα οποία θα διανοιχθεί το δίκτυο επέκτασης του Μετρό.

*

Ένα άλλο ανεπιβεβαίωτο σενάριο είναι και η επέκταση της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη, που περιλαμβάνει 6 νέους Σταθμούς (Νέα Ιωνία, Περισσός, Ν. Φιλαδέλφεια, Πύργος Βασιλίσσης, Ίλιο και Πετρούπολη).

Δ.Λ.

 

(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ