• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

 

Η Επανάσταση του 1821 είναι για μας τους Έλληνες, πριν απ' όλα, η μεγαλειώδης στιγμή που κατακτήσαμε την Ελευθερία μας μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς. Όμως, το νόημα και η αξία της υπερβαίνουν τα ελληνικά δεδομένα. Η Επανάσταση ήταν ένα σπουδαίο Ευρωπαϊκό γεγονός. Ένα εθνικό, θρησκευτικό, χριστιανικό και πολιτικό κίνημα με ευρωπαϊκή ταυτότητα και προεκτάσεις.

Από την αρχή, συνδέθηκε στενά με τα ευρωπαϊκά πράγματα.

Προετοιμάστηκε στα μεγάλα κέντρα της Ευρώπης από διακεκριμένους Έλληνες, κατά τα πρότυπα των μυστικών πολιτικών Εταιρειών της Δύσης. Συντονίστηκε επίσης με τις φιλελεύθερες επαναστάσεις που ξέσπασαν στον Ευρωπαϊκό Νότο των μεταναπολεόντειων χρόνων (Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία). Όχι μόνο χρονικά και τοπικά, αλλά κυρίως ιδεολογικά.

Εμπνευσμένη από τα ιδεώδη της Γαλλικής και Αμερικανικής Επανάστασης, η Ελληνική ήταν η πρώτη με διττό αίτημα, εθνικό και πολιτικό. Ζητούσε την Ανεξαρτησία, αλλά και τη συγκρότηση μιας ευνομούμενης Πολιτείας σύμφωνα με τις φιλελεύθερες ιδέες του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού.

Έτσι, παράλληλα με τον εθνικό τους αυτοπροσδιορισμό, οι Έλληνες αντέτειναν στην ελέω Θεού απολυταρχία το αίτημα για Ελευθερία και Δημοκρατία∙ στην έννοια του υπόδουλου υπηκόου, αυτή του ελεύθερου Πολίτη∙ στον συγκεντρωτισμό των αυτοκρατοριών, το δικαίωμα αυτοδιάθεσης των Εθνών.

ΙΔΕΕΣ ΓΝΗΣΙΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ

ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ

Πριν ολοκληρωθεί η Επανάσταση, βρέθηκαν στην πρωτοπορία της εποχής τους και κατοχύρωσαν στο Σύνταγμα της Επιδαύρου τις αρχές της Λαϊκής Κυριαρχίας, της Διάκρισης των Εξουσιών, του Κράτους Δικαίου, του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου και της καθολικής (για αυτόχθονες και ετερόχθονες) προστασίας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Ήταν όλες ριζοσπαστικές πολιτικές ιδέες, γνήσια φιλελεύθερες και δημοκρατικές, που οι επαναστατημένοι είχαν αφομοιώσει από την αναπτυγμένη Δυτική Ευρώπη και τώρα μεταλαμπάδευαν στην Ανατολική.

Η λήξη της Επανάστασης σήμανε άλλη μια ιστορική αλλαγή στον ευρωπαϊκό χώρο. Η Ελλάδα ιδρύθηκε ως το πρώτο ανεξάρτητο -κι όχι απλώς αυτόνομο- Εθνικό κράτος. Δημιούργησε ένα νέο ιστορικό προηγούμενο κι άνοιξε τον δρόμο για να γίνει ο 19ος αιώνας “ο αιώνας των Εθνών”.

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ

ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ

ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Η έκβαση της Επανάστασης, όμως, δεν θα ήταν νικηφόρα, αν δεν είχε προηγηθεί η διεθνοποίηση του “Ελληνικού Ζητήματος”. Πιεσμένες από το πρωτοφανές κίνημα αλληλεγγύης Ευρωπαίων και Αμερικανών Φιλελλήνων προς τον δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό, οι πολιτικές ηγεσίες ένιωσαν το πολιτικό καθήκον να βοηθήσουν τους απογόνους των αρχαίων Ελλήνων. Το χριστιανικό δόγμα των εξεγερμένων επίσης συσπείρωσε τους απανταχού ομόδοξους υπέρ του ελληνικού Αγώνα. Η φιλελεύθερη ταυτότητα της Επανάστασης ανταποκρινόταν στo πνεύμα των καιρών, ενώ και το γεωπολιτικό διακύβευμα προσέλκυε το ενδιαφέρον όλων των ισχυρών Δυνάμεων της εποχής.

Έτσι, οι Ευρωπαίοι Σύμμαχοι αρχικά χρηματοδότησαν εν μέρει τον Αγώνα μας και αργότερα συνέβαλαν στη νίκη με την καθοριστική τους παρέμβαση στο Ναυαρίνο, τη στιγμή που εμείς σπαρασσόμασταν από έναν ακόμη εμφύλιο. Τελικά, το 1830 αναγνώρισαν και διεθνώς την Ελλάδα ως κυρίαρχο κράτος με επίσημη διπλωματική πράξη. Οι Έλληνες δεν ξεχνούμε την καθοριστική συνεισφορά τους.

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΜΕ

ΙΣΧΥΡΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ

Έκτοτε, η χώρα μας εξελίχθηκε σε σύγχρονη Ευρωπαϊκή Δημοκρατία, που συμμετέχει στις ευρωπαϊκές εξελίξεις. Ήταν από τις πρώτες που εισήγαγαν την καθολική ψηφοφορία, την αρχή της δεδηλωμένης, τα θεσμικά αντίβαρα ελέγχου της εξουσίας (checks and balances). Μεταγενέστερα, η ένταξή της στις Ευρωπαϊκές Κοινότητες αποτέλεσε τομή στην ιστορία τους. Ήταν η απαρχή για τη μετεξέλιξη τους σε γεωπολιτική οντότητα με ισχυρή Δημοκρατική δυναμική. Οι Έλληνες γνωρίζαμε (ήδη πριν από την Επανάσταση) ότι κανένα φιλόδοξο πολιτικό εγχείρημα δεν μπορεί να πετύχει μακροπρόθεσμα, αν στον πυρήνα του δεν βρίσκεται η Δημοκρατική επιταγή. Κι αυτή η ιστορική αλήθεια επέδρασε σταδιακά και στις ευρωπαϊκές προτεραιότητες.

Αυτή τη χρονιά των μεγάλων συμβολισμών, λοιπόν, ας αναλογιστούμε όλοι πώς θα είχε εξελιχθεί η ιστορία του λαού μας, αν η μοίρα του δεν είχε συνδεθεί άρρηκτα με την ευρωπαϊκή. Αν πριν 200 χρόνια δεν επιλέγαμε να αποκοπούμε από την Ανατολή και πριν 40 να επιβεβαιώσουμε ξανά ότι “ανήκουμε στη Δύση”.

«Μια κρυφή Ελλάδα υπάρχει στην καρδιά όλων των ανθρώπων της Δύσης», είπε κάποτε ο Αντρέ Μαλρό. Όμως και μια κρυφή Ευρώπη υπάρχει πάντα στην καρδιά όλων των Ελλήνων.

Χρόνια πολλά, Ελλάδα!

 

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης

Αναπληρ. Υπουργός Εξωτερικών,

αρμόδιος για τα Ευρωπαϊκά θέματα

28.2.2021

 

(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)

Αναδάσωση του Ποικίλου Όρους κ.ά.

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: Η ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ «ΜΠΑΙΝΕΙ» ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ

 

Μία νέα εποχή για την Ελλάδα αλλά και για τη Δυτική Αθήνα ξεκινάει με το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης, που εγκρίθηκε στις 28,3,2021 από το Υπουργικό Συμβούλιο υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης έρχεται να αλλάξει συνολικά την Ελλάδα αλλά και ειδικότερα τις γειτονιές της Δυτικής Αθήνας, καθώς σε αυτό το γιγαντιαίο πρόγραμμα εντάσσονται και δύο εμβληματικά έργα: Πρόκειται για την αναδάσωση του Ποικίλου Όρους (φωτογραφία του Υπουργού) και την υπογειοποίηση των καλωδίων υψηλής τάσης της ΔΕΗ, στις περιοχές των Δήμων Αιγάλεω και Αγίας Βαρβάρας.

Τίποτα δεν έγινε τυχαία.

Με τον Πρωθυπουργό, τόσο στις Συνόδους Κορυφής όσο και στα Συμβούλια Γενικών Υποθέσεων της Ε.Ε., στα οποία εκπροσωπώ την Ελληνική Κυβέρνηση, δώσαμε την περασμένη χρονιά μία σειρά από κρίσιμες μάχες -με πιο καθοριστική εκείνη πέρυσι το καλοκαίρι στις Βρυξέλλες- για να φέρουμε στην Ελλάδα το μεγαλύτερο πακέτο στήριξης που έχει λάβει ποτέ η χώρα, το οποίο ανέρχεται στο μνημειώδες ποσό των 72 δισ. ευρώ!

Από αυτά τα χρήματα, τα 32 δισ. ευρώ προέρχονται από το Ταμείο Ανάκαμψης, που σήμερα παίρνει σάρκα και οστά με το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης, το οποίο έχει τη δυνατότητα να προσθέσει ακόμα 7 μονάδες στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ) σε ορίζοντα εξαετίας πέρα και πάνω από τη φυσιολογική ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και να δημιουργήσει 200.000 νέες θέσεις εργασίας.

Το Ταμείο Ανάκαμψης δημιουργεί τεράστιες ευκαιρίες για όλη την Ελλάδα και για τη Δυτική Αθήνα. Κι αυτό έγινε μετά από συντονισμένες ενέργειες, προκειμένου σήμερα να είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε ότι η υλοποίηση των δύο σημαντικών έργων θα γίνει με κοινοτικούς πόρους.

Έχουμε και όραμα και σχέδιο! Και το κάνουμε πράξη!

 

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης

Αναπληρ. Υπουργός Εξωτερικών,

αρμόδιος για τα Ευρωπαϊκά θέματα

 

(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)

ΛΙΤΟΣ Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821, ΛΟΓΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ

Λιτός χωρίς την λαμπρότητα της συμμετοχής των πολιτών, την μαθητική παρέλαση κ.λπ. πραγματοποιήθηκε φέτος ο εορτασμός για την Εθνική μας Επέτειο της Ελληνικής Επαναστάσεως της 25ης Μαρτίου 1821.

Ο Δήμος Περιστερίου, λόγω των μέτρων προστασίας για την αποτροπή διάδοσης του κορονοϊού, συμμετείχε με ολιγομελή αντιπροσωπεία στην Δοξολογία του Μητροπολιτικού Ναού του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, την Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021,

Ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης χοροστάτησε στον Όρθρο, στη Θεία Λειτουργία και τέλεσε την Δοξολογία.

Στη συνέχεια σχηματίσθηκε πομπή μέχρι το Ηρώο της πόλης, στην προ του Δημαρχείου πλατεία, με τη συμμετοχή των Αντιδημάρχων, Προέδρων Δημοτικών Επιχειρήσεων κ.λπ., όπου ο Μητροπολίτης Περιστερίου τέλεσε Ιερό Τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των Ηρώων που θυσιάστηκαν για την πίστη και την ελευθερία της πατρίδας μας.

Ακολούθως ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης κατέθεσε στεφάνι στη μνήμη των Ηρώων της Επανάστασης του 1821.

Στεφάνι κατέθεσε και ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασίλης Λώλος.

 

(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)

ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ MEGA ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Το νέο Mega Εμβολιαστικό Κέντρο (φωτογραφία) στο Περιστέρι επισκέφτηκαν στις 24.3.2021, ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων κ. Νίκος Χαρδαλιάς και ο γ.γ. Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, παρουσία του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.

Πρόκειται για το νέο εμβολιαστικό κέντρο της Πολιτικής Προστασίας σε συνεργασία με το υπουργείο Υγείας, τα οποία εντάσσονται στον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Επιχείρησης «Ελευθερία» για τον εμβολιασμό του πληθυσμού και του οποίου ξεκινά η λειτουργία την 1η Απριλίου, με 48 εμβολιαστικές γραμμές σε πρώτο στάδιο, ενώ η συνολική δυναμική του θα φθάσει τις 96 γραμμές.

Τον κ. Νίκο Χαρδαλιά και τον κ. Μάριο Θεμιστοκλέους υποδέχθηκαν ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής, αρμόδια για την Πολιτική Προστασίας, κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου (φωτογραφία).

96 ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

«Σε συνεργασία με τον Δήμο Περιστερίου, και με την Επιτροπή Εμβολιασμών ετοιμάστηκε και θα ξεκινήσει την 1η Απριλίου το mega εμβολιαστικό κέντρο του Περιστερίου. Είναι ιδιαίτερη η έμφαση μας στα δυτικά προάστια και η συνεργασία μας με τον Δήμο είναι εξαιρετική. Θα προστεθούν αυτές οι 96 γραμμές σταδιακά στην εμβολιαστική δύναμη που θα έχουν συνολικά τα 4 εμβολιαστικά κέντρα. Θα ανοίξει και το εμβολιαστικό κέντρο του Ελληνικού πάλι με 24 πρώτες γραμμές. Ανάλογα με τη ροή των προμηθειών και του εφοδιασμού των εμβολίων θα γίνεται και το άνοιγμα σταδιακά των εμβολιαστικών γραμμών», επισήμανε μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός κ. Νίκος Χαρδαλιάς, ενώ προσέθεσε ότι από την πρώτη στιγμή είχαν πει ότι θα είναι έτοιμοι να κάνουν το σύνολο των εμβολιασμών, όταν θα έχουν αντίστοιχα και τα εμβόλια. Και τόνισε, ότι:

«Αυτή την στιγμή όλα δείχνουν ότι πηγαίνουν πάρα πολύ καλά, είναι μία εξαιρετική δουλειά από την Επιτροπή και την task force της ομάδας των εμβολιασμών. Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά τα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας που συμμετέχουν στην στελέχωση των κέντρων αυτών και νομίζω ότι σταδιακά, βήμα -βήμα είμαστε όλο και πιο κοντά στον μεγάλο στόχο που είναι να μπορέσουμε να επιστρέψουμε μέσα από το εκτεταμένο πρόγραμμα εμβολιασμών στην κανονικότητα μας. Η Πολιτική Προστασία, οι εμπλεκόμενοι φορείς δίνουν για άλλη μια φορά το δικό τους στίγμα, το δικό τους παρών».

Και ολοκλήρωσε: «Είμαστε εδώ για να είμαστε χρήσιμοι σε κάθε προσπάθεια που γίνεται από το υπουργείο Υγείας και απ’ όλους τους εμπλεκόμενους με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον του Έλληνα πολίτη και τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας».

ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΤΑΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

Ερωτηθείς πότε θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα είπε: «Πότε θέλουμε; Το συντομότερο δυνατόν. Δυστυχώς έχουμε να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις, η επικράτηση της βρετανικής μετάλλαξης μάς δημιούργησε πάρα πολλά προβλήματα πάρα ταύτα γίνεται μια τιτάνια προσπάθεια, κι από τις υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας, αποδείχθηκε ότι και σχέδιο είχαμε κι έτοιμοι είμαστε για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε κάθε δύσκολη κατάσταση.

Νομίζω βήμα βήμα μέρα με τη μέρα ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στο στόχο μέσα από συγκεκριμένο προγραμματισμό και μέσα από συγκεκριμένο σχέδιο το οποίο το παρακολουθούμε δυναμικά με μέτρα τα οποία έρχονται να φέρουν αποτέλεσμα στα ζητήματα τα οποία προκύπτουν σε όλη την επικράτεια».

1.073 ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ

Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους δήλωσε ότι από 1η Απριλίου ξεκινάει η δεύτερη φάση. Και υπογράμμισε: «Ενεργοποιούμε άλλα 272 κέντρα Υγείας και φτάνουμε το συνολικό αριθμό των 1.073 εμβολιαστικών κέντρων σε όλη τη χώρα. Βρισκόμαστε σήμερα στο Περιστέρι όπου είναι ο δεύτερος μεγάλος εμβολιαστικός σταθμός που μαζί με το Ελληνικό θα ξεκινήσουν από 1η Απριλίου.

Ήδη έχουν αρχίσει να δέχονται τα πρώτα ραντεβού τις επόμενες μέρες που θα ανοίξουμε και την επόμενη ηλικιακή ομάδα.

Να ευχαριστήσουμε τον Δήμαρχο Περιστερίου τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας, που βοηθάει εξαιρετικά σημαντικά σε αυτή την προσπάθεια και από την 1η Απριλίου θα είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε τους πρώτους πολίτες για να εμβολιαστούν».

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης αφού ευχαρίστησε τον κ. Χαρδαλιά και τον κ. Θεμιστοκλέους επισήμανε: «Θέλω να ευχαριστήσω τον υφυπουργό, τον κ. Χαρδαλιά, από την πρώτη μέρα που τηλεφωνηθήκαμε και ανταλλάξαμε κάποιες σκέψεις για να δημιουργηθεί εδώ στο Περιστέρι αυτό το υπερσύγχρονο εμβολιαστικό κέντρο.

Ο κόσμος εδώ θα έρχεται με ραντεβού για εμβολιασμό και ραντεβού για τη ζωή. Ο Υπουργός δεν είναι η πρώτη φορά που έρχεται, έχει έρθει πολλές φορές, βράδυ, μόνος του, παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων», με τον κ. Χαρδαλιά να του απαντά «Όλοι στο καθήκον, δήμαρχε», δίνοντας στη συνέχεια συγχαρητήρια σε όλο το στελεχιακό επιτελείο, που όπως είπε έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο πλευρό της Ομάδας των εμβολιασμών.

Το Mega Εμβολιαστικό Κέντρο επισκέφθηκε και ο πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.

 

(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ «ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ»

Ο Δήμος Περιστερίου κατέβασε τους διακόπτες του ρεύματος στο Δημαρχιακό Μέγαρο, το Σάββατο 27 Μαρτίου 2021, ώρα 20:30 για μια ώρα, συμμετέχοντας για 13η συνεχή χρονιά, στην παγκόσμια συμβολική δράση «Η Ώρα της Γης».

Οι Περιστεριώτες συμμετείχαν στο κάλεσμα του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη στη μεγαλύτερη οικολογική «διαδήλωση», που διοργανώνει το «Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση» (WWF), μια φορά το χρόνο στα τέλη Μαρτίου, σε μια προσπάθεια ευαισθητοποίησης για την εξοικονόμηση της ενέργειας και τις επιπτώσεις που έχει η κατανάλωση στο περιβάλλον.

Την περιβαλλοντική ενέργεια συντόνισε με επιτυχία ο αντ/ρχος Καθημερινότητας και Ηλεκτροφωτισμού κ. Κώστας Ποθητός με την εθελοντική συμμετοχή των τεχνικών του Ηλεκτρολογικού τμήματος του Δήμου Περιστερίου.

Εδώ και χρόνια η σχέση του ανθρώπου με τη φύση βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο. Πρόκειται για μια σχέση υπερεκμετάλλευσης, τις συνέπειες της οποίας βιώνουμε στην καθημερινότητά μας, όπως: καταστροφικές πυρκαγιές, ακραία καιρικά φαινόμενα και κρίσεις, όπως: η πανδημία COVID-19, με οδυνηρές συνέπειες για την ανθρώπινη υγεία, την κοινωνία και την οικονομία.

Για την ιστορία θα πούμε ότι η δράση ξεκίνησε το 2007 στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας και από τότε συμμετέχουν πάνω από 7.000 πόλεις σε 187 χώρες της γης.

Το φετινό σύνθημα της δράσης ήταν: «Συνδέσου με τη φύση, ανανεώνοντας το ραντεβού για του χρόνου».

 

(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)

Μήνυμα του Δημάρχου Περιστερίου Ανδρέα Παχατουρίδη για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821
Ελλάδα και ιστορία μετράνε μαζί 200 χρόνια τιμής, περηφάνιας, εθνικής μεγαλοπρέπειας και ευθύνης, απέναντι σε όλους εκείνους, τους πολλούς και τους μεγάλους Έλληνες, οι οποίοι θυσιάστηκαν στον βωμό της ελευθερίας.
Είναι οι ήρωες που ύψωσαν την σημαία της Ελληνικής εξέγερσης του 1821 και της παλιγγενεσίας του Ελληνικού Έθνους, τόσο ψηλά. Σε ύψη δυσθεώρητα.
Το εθνικό μας σύμβολο, η γαλανόλευκη, με τιμή και δόξα κυματίζει πάνω στον ιστό, δείχνοντας την αδιαπραγμάτευτη συμπόρευση του Ελληνικού Έθνους και του Ελληνικού λαού με την ελευθερία.
Οι ανδρείοι του 1821 βροντοφώναξαν με αυταπάρνηση ιστορική, πόσο πολύτιμο είναι το αγαθό της ελευθερίας. Και πόσο ανεκτίμητη είναι η εθνική αξία του.
«Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά 40 χρόνια σκλαβιά και φυλακή», μας εμήνυσε στον θούριό του, ο μέγας Έλληνας, Ρήγας Φεραίος, με οίστρο μοναδικό!
Φωτογράφισε έτσι τόσο παραστατικά, την ατρόμητη ψυχή των Ελλήνων και την ακλόνητη πίστη τους στην ελευθερία του Γένους, με την αποτίναξη του ζυγού της σκλαβιάς.
Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης, Νικηταράς, Παπαφλέσσας, Καραϊσκάκης, Αθανάσιος Διάκος, Θεόδωρος Κολοκοτρώνης – ο υπέρμαχος στρατηγός, όπως και τόσοι άλλοι…
Φυσιογνωμίες υπέρογκες, της Ελληνικής Επανάστασης, της ένδοξης Ελληνικής ιστορίας και φυλής, χαράζουν με το ίδιο τους το αίμα, τον δρόμο που όλοι εμείς και κυρίως οι νεότεροι Έλληνες, η νέα γενιά, έχουν χρέος, πιστά να ακολουθούν.
Χωρίς δικαίωμα παλινδρόμησης ή λιποταξίας.
Αρετή, ήθος, συνέπεια, επιδόσεις, διακρίσεις και περίσσια εθνική ευθύνη και συνείδηση, μονόδρομος για όλα τα Ελληνόπουλα. Όπως και τα δυναμικά, ευθυτενή και αγαπημένα μαθητικά νιάτα της πόλης του Περιστερίου!
Η ιστορική μας κληρονομιά, βαριά και ηχηρή.
Σήμερα που ειδικά οι νεαρότεροι Έλληνες, καλούνται, ως σημαιοφόροι, να την παραλάβουν και να την σηκώσουν, είναι εκείνοι που αποτελούν την άφθαρτη, τη ζωτικότερη δύναμη του εθνικού μας μέλλοντος, είμαστε σίγουροι πως θα μας δικαιώσουν.
Ζήτω στην Ελληνική Επανάσταση του 1821!
Ζήτω στα εφετινά 200 χρόνια μιας Επετείου, θρυλικής ανδρείας, περηφάνιας, εθνικής έπαρσης και γοήτρου, που μόνον η Ελλάδα, με την ξεχωριστή δική της ιστορία, έχει την μείζονα τιμή και το αποκλειστικό εθνικό προνόμιο να εορτάζει!
Και μάλιστα, όχι μόνον σε πανελλαδική, αλλά και σε παγκόσμια εμβέλεια.
Ζήτω στους Έλληνες απανταχού!
Με φλέβα να χτυπά παντού δυνατά και ασταμάτητα, έτοιμη ανά πάσα ώρα και ανάγκη, να ποτίσει με το αίμα της τα ένδοξα πάτρια εδάφη, κρατώντας τα «πάση θυσία», ακέραια και αλώβητα.
Ζήτω στα Ελληνικά νιάτα!
Νιάτα ρωμαλέα, ελπιδοφόρα και ανατρεπτικά του παρόντος, πολύ δε περισσότερο του μέλλοντος, της πόλης μας, της κοινωνίας της και της πατρίδας μας!
Ζήτω και σε όλους τους δοκιμαζόμενους Έλληνες του σήμερα!
Για μια ακόμη φορά, όλοι μαζί από κοινού, δίνουμε μάχη σκληρή.
Έναντι ενός πρωτοφανούς, όσο και άκρως επιθετικού και επικίνδυνου επιδρομέα.
Ενωτικοί, ομόψυχοι, πειθαρχημένοι και συνετοί, θ’ αγωνιστούμε με ενιαίο σθένος και πυγμή, μέχρι τον απεγκλωβισμό και την οριστική απελευθέρωση από τις συνθήκες του δυνάστη, τη φορά ετούτη, κορωνοϊού.
Ατενίζοντας πάντοτε μπροστά, με πίστη, αισιοδοξία και ελπίδα, προς την ελευθερία και την τελική νίκη, θα καταφέρουμε όπως πάντα και τώρα, να λυτρωθούμε και να τις κερδίσουμε.
Συμπολίτισσες και συμπολίτες μου, άνθρωποι της καρδιάς μου, Χρόνια Πολλά σε όλους, με υγεία στον καθένα από εσάς, ξεχωριστά!!!
 

Ανδρέας Παχατουρίδης

Δήμαρχος Περιστερίου

Συνέντευξη Τύπου του Αντιδημάρχου Υγείας στα τοπικά Μ.Μ.Ε.

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

 

Η φοβερή έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού, που πήρε δραματικές διαστάσεις σε επίπεδο κοινωνικής και οικονομικής απόγνωσης, απειλεί καίρια την δημόσια υγεία, την ψυχική υγεία του πληθυσμού, τον οικογενειακό ιστό και την γενική επαγγελματική δραστηριότητα, απασχολεί σοβαρά πρωτίστως τη Δημοτική μας Αρχή.

Για το λόγο αυτό ο αρμόδιος αντ/ρχος Υγείας κ. Γεώργιος Μπεκιάρης, σε συνεννόηση με το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη Τύπου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης του Περιστερίου, με αντικείμενο τις ενέργειες του Δήμου και τα μέτρα αυτοπροστασίας από την πανδημία.

ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΑΣΤΙΓΑ

Όπως είπε ο κ. Μπεκιάρης:

«Βασικές αιτίες της μετάδοσης του ιού από έναν φορέα είναι πρωτίστως το να μην φοράμε μάσκα προστασίας, το να παραμένουμε κοντά του περί τα 15΄ της ώρας και σε απόσταση μικρότερη από 1,5 μέτρο.

Σκοπός της συνέντευξης είναι η ενημέρωση του κοινού για την εξέλιξη της πανδημίας, που τελευταία εξελίσσεται σε πανανθρώπινη μάστιγα με τρομακτικές και απρόβλεπτες διαστάσεις. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι ο covιt 19 είναι ένας ιός που έχει ιδιαίτερες ιδιότητες από τους άλλους ιούς, μεταδίδεται ραγδαία και μεταλλάσσεται πολύ εύκολα.

Είδαμε ότι πέρα από το κύριο στέλεχος που είχαμε μέχρι σήμερα να αντιμετωπίσουμε, έχουν προκύψει και άλλες μεταλλάξεις και θα προκύψουν και άλλες.

Η ιδιαιτερότητά του είναι ότι ενώ με τον ιό της γρίπης, το εμβόλιο κάθε χρόνο είχε διαφορετική σύνθεση γιατί είχε στέλεχος μεταλλαγμένο. Αυτό δεν συμβαίνει με τον κορωνοϊό που μεταλλάσσεται αυτόματα. Και πιστεύαμε ότι έπρεπε να οχυρωθούμε και να φανούμε «εξυπνότεροι» από αυτόν. Όμως η πανδημία αυτή που ενέσκηψε παγκόσμια και στη χώρα μας, ήταν άγνωστη μέχρι σήμερα και δεν υπήρχε προηγούμενο για την αντιμετώπισή της.

Ορθώς, λοπόν, η Πολιτεία συνέστησε μια πολυπρόσωπη επιστημονική επιτροπή από ανθρώπους καταξιωμένους στον επιστημονικό και κοινωνικό χώρο, που έθεσαν ορισμένους κανόνες για την αντιμετώπιση της αυτής της πανδημίας.

Όμως τελικά ο ιός απεδείχθη πιο «έξυπνος» και αντέδρασε με άλλους μηχανισμούς που δεν γνωρίζαμε, γιατί δεν είχαμε εμπειρία. Γι΄αυτό παρατηρείται αυτή η τραγική επιδείνωση της διασποράς με απρόβλεπτες εξελίξεις.

Έχουμε φθάσει, κάθε μέρα να αρρωσταίνουν τόσοι άνθρωποι, που να υπερκαλύπτουν τις χωρητικές δυνατότητες των νοσοκομείων, των Μ.Ε.Θ., αλλά και τις ανθρώπινες αντοχές του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού!

ΣΕ ΔΑΡΚΗ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

Εμείς σαν Δήμος Περιστερίου συμμορφωθήκαμε από την αρχή με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Υπουργείου Υγείας.

Δώσαμε μεγάλη έμφαση στην ενημέρωση του κόσμου με ανακοινώσεις και άλλους τρόπους και έχουμε λάβει όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα.

Συγκεκριμένα γίνεται αυξημένη καθαριότητα, γίνονται απολυμάνσεις των χώρων όπου παρουσιασθούν κρούσματα, λαμβάνεται ιδιαίτερη μέριμνα για να προστατευθεί το προσωπικό του Δήμου, των βρεφονηπιακών σταθμών κ.λπ., για να μπορεί με ασφάλεια να προσφέρει υπηρεσίες στους πολίτες. Ιδιαίτερη είναι η προσοχή στα σχολεία με επιμέλεια και μέριμνα του αρμόδιου αντιδημάρχου Παιδείας κ. Αναστ. Θεοδωράκου κ.λπ.

Γενικά είμαστε σε μια διαρκή επιφυλακή και ετοιμότητα, σύμφωνα και με τις οδηγίες που μας δίνουν οι αρμόδιοι κρατικοί φορείς, για την προστασία των πολιτών του Δήμου μας.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ

Με ενέργειες του δημάρχου μας κ. Ανδρέα Παχατουρίδη πετύχαμε να λειτουργεί πιστοποιημένο κέντρο διάγνωσης και αντιμετώπισης του κορωνοϊού στο 1ο Κέντρο Υγείας Περιστερίου και να λειτουργήσουμε τρία εμβολιαστικά κέντρα με 22 ιατρικά συνεργεία, από τις 8.00 το πρωί μέχρι τις 8.00 το βράδυ καθημερινά εκτός Κυριακής. Σ΄ αυτά προσέρχονται και εμβολιάζονται πολίτες με ραντεβού.

Από την αρχή της λειτουργίας των εμβολιαστικών κέντρων Ο ρυθμός των ατόμων που εμβολιάζονται είναι περί τους 600 κάθε ημέρα.

ΜΕΓΑΛΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Είμαστε δε σε αναμονή να ξεκινήσει η λειτουργία του μεγάλου εμβολιαστικού κέντρου, στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, στο οποίο θα εμβολιάζονται περίπου 5.000 άτομα ημερησίως!

Θα σημειώσω επίσης, ότι ο Δήμος μας έχει μεριμνήσει και για τον εμβολιασμό των ανήμπορων συνανθρώπων μας, τους οποίους μεταφέρει με αυτοκίνητα από το σπίτι τους στα εμβολιαστικά κέντρα.

Επίσης τα στελέχη της Υπηρεσίας του Δήμου μας «Βοήθεια στο σπίτι» σε συνεργασία με τα Κέντρα Υγείας, κλείνουν ραντεβού στα άτομα που σιτίζουν, με βάση τον ΑΜΚΑ τους στα εμβολιαστικά κέντρα, αλλά και τους συνταγογραφούν φάρμακα, τα παραλαμβάνουν από φαρμακεία και τους τα πηγαίνουν στο σπίτι τους.

ΕΜΒΟΛΙΟ: ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ…

Βασικός στόχος μας είναι να επισημάνουμε στον κόσμο, ότι το εμβόλιο δεν είναι κάτι κακό. Είναι το μοναδικό μας όπλο για να αντιμετωπίσομε τον κορωνοϊό. Γιατί μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν φάρμακα για την αντιμετώπισή του, όπως π.χ. τα αντιβιοτικά για τα μικρόβια στις επιδημίες. Στον κορωνοϊό τα φάρμακα επηρεάζουν την εξέλιξη της νόσου, αλλά δεν την θεραπεύουν. Για να προφυλαχθούμε από τη διασπορά του ιού αυτό θα γίνει μόνο με την εφαρμογή των μέτρων που ανακοινώνονται, δηλαδή η χρήση μάσκας, η σχολαστική καθαριότητα του σώματος μας και των μέσων που χρησιμοποιούμε στο περιβάλλον μας.

Μόνο έτσι θα αντιμετωπίσουμε σωστά τον ιό, γιατί διαφορετικά όσες μονάδες εντατικής θεραπείας, ή κλίνες νοσηλείας σε νοσοκομεία και αν διαθέτουμε, δεν υπάρχει δυνατότητα να καταπολεμηθεί το κακό.

Υπενθυμίζω κατηγορηματικά, ότι τα βασικά και ουσιαστικά μέτρα αυτοπροστασίας είναι: Να μη μένουμε κοντά σε κάποιον που πιθανώς να είναι φορέας του κορωνοϊού, πάνω από15΄ της ώρας, να κρατάμε απόσταση μεγαλύτερη από 1,5 – 2 μέτρα και προπαντός να φοράμε οπωσδήποτε μάσκα προστασίας!

ΔΟΘΗΚΑΝ ΜΕΓΑΛΑ

ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ

Στη συνέχεια ο κ. Μπεκιάρης απάντησε σε σχετικές ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

Σε ερώτησή μας: «Έχουμε διαπιστώσει, ότι σε οποιαδήποτε σοβαρή πανδημία (έμπολα κ.ά.) η αντιμετώπιση ήταν με αντιβιοτικά ή άλλους μακροχρόνιους τρόπους. Στην περίπτωση του covit 19 βλέπουμε σε μικρό χρονικό διάστημα, πέντε έξι χώρες να ανακοινώνουν την παραγωγή εμβολίου και να επισπεύδεται η διάθεσή του. Πώς συμβαίνει αυτό»;

Και μας απάντησε:

«Ο κορωνοϊός είναι μια πανδημία που δεν γνωρίζαμε πώς συμπεριφέρεται και πώς θα την αντιμετωπίσουμε. Και δεν υπήρχαν προβλέψεις, γιατί εκεί που πιστεύαμε ότι θα τερματισθεί, έκανε μεταλλάξεις. Η μόνη μας προστασία είναι η ατομική. Και βεβαίως είναι ανάγκη και η Πολιτεία να δώσει μεγάλη προσοχή σε ορισμένους τομείς, όπως είναι τα μέτρα προστασίας στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ο έλεγχος στους κανόνες διενέργειας των οικογενειακών κοινωνικών και άλλων συγκεντρώσεως, συνωστισμών κ.λπ. (γάμοι, κηδείες, γιορτές κ.λπ.), που προκαλούν διασπορά του ιού και εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους.

Φυσικά δεν μπορούμε να κάνουμε προβλέψεις για το μέλλον, αλλά πιστεύουμε, ότι με την αύξηση των εμβολιαζομένων θα τιθασευτεί η πανδημία.

Και βλέπουμε επίσης, ότι όσοι μπαίνουν στα νοσοκομεία δεν είναι οι μεγάλης ηλικίας άνθρωποι οι άνω των 75 ετών π.χ.. Τώρα ασθενούν και άνθρωποι μικρότερων ηλικιών και ίσως φταίει η μετάλλαξη.

Συνεπώς το εμβόλιο είναι το μοναδικό μας όπλο και νομίζω πρέπει να εμβολιασθούμε όλοι. Μέχρι σήμερα δε, δεν έχουν παρουσιασθεί και παρενέργειες. Αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ

Όσον αφορά την ταχύτητα της παραγωγής των εμβολίων από διάφορες χώρες, οι αρμόδιοι το δικαιολογούν, ότι η μέθοδος παραγωγής των εμβολίων είχε αρχίσει να μελετάται την τελευταία δεκαετία.

Μέχρι σήμερα τα εμβόλια ήταν εξασθενημένοι ιοί της γρίπης π.χ. και ο οργανισμός του ανθρώπου τους αντιμετώπιζε με αντισώματα. Τώρα με τον κορωνοϊό ερεθίζουν τον οργανισμό του ανθρώπου να δημιουργήσει αντισώματα με έναν άλλο μηχανισμό. Αυτό το μηχανισμό τον μελετούσαν οι ερευνητές από 10 χρόνια πριν, από τότε που εμφανίστηκε ο ιός «έμπολα» και ήταν έτοιμοι να παράγουν με παρόμοια μέθοδο εμβόλια.

Επίσης συνετέλεσε στην γρήγορη παραγωγή του εμβολίου και το γεγονός ότι όλα τα κράτη, όλος ο κόσμος, κινδυνεύει και έπρεπε να επιταχυνθεί ο τρόπος προφύλαξης και αντιμετώπισής του, έτσι δόθηκαν πάρα πολύ μεγάλα κονδύλια στον τομέα της έρευνας. Δόθηκαν δηλαδή κίνητρα στους επιστήμονες ερευνητές και όχι μόνο αυτό αλλά υπάρχει και η σκοπιμότητα του κέρδους για τις εταιρείες. Γιατί αφού θα εμβολιασθεί ολόκληρος ο πλανήτης, τα κέρδη θα είναι τεράστια.

Είναι και αυτός ένας πολύ σημαντικός λόγος».

 

Δ.Λ.

 

(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ)

 

A΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ)

“ KYΡΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ”

1ο Γενικό Λύκειο Περιστερίου

Πελασγίας και Αβδήρων 2

Περιστέρι 12136 – 2105711681

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

 

ΘΕΜΑ: Κινητοποίηση Περιστέρι 20-03-2021.

 

Η Α ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής (Περιστέρι) μαζί με τα υπόλοιπα σωματεία και μαζικούς φορείς της περιοχής, συμμετέχει στο

συλλαλητήριο που διοργανώνεται το Σάββατο 20 Μάρτη 2021, στις 12.00 στην Πλατεία Δημαρχείου στο Περιστέρι διεκδικώντας:

• Άμεσα μέτρα για να λειτουργήσουν τα σχολεία με όρους

υγειονομικής προφύλαξης των εκπαιδευτικών και των

μαθητών.

• Άμεσα μέτρα στήριξης του δημόσιου συστήματος υγείας[1]πρόνοιας, δωρεάν για όλους, με προσλήψεις μόνιμου

ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.

• Κατάργηση του νόμου απαγόρευσης των διαδηλώσεων, του

νόμου περιορισμού του απεργιακού δικαιώματος. Καμία δίωξη

της συνδικαλιστικής δράσης.

• Καμία περιστολή των δημοκρατικών δικαιωμάτων του λαού με

πρόσχημα τον κορονοϊό. Να μπει τέρμα στην αστυνομοκρατία

και την κρατική καταστολή.

 

Το Δ.Σ της Α΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Περιστέρι)

 

(Δελτίο Τύπου 17.03.2021)

 

(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 18/3/2021

ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων κ΄ Κηδεμόνων Περιστερίου, ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του Σωματείου Εργαζομένων ΑΤΤΙΚΟΥ νοσοκομείου και του Συνδικάτου Οικοδόμων Αθήνας - Παράρτημα Περιστερίου, συμμετέχει μαζί με τις Ενώσεις Γονέων των όμορων Δήμων, τους εργαζόμενους, τα σωματεία και τους μαζικούς φορείς της περιοχής σε συλλαλητήριο το

Σάββατο 20 Μάρτη 2021 και ώρα 12:00 στην πλατεία Δημαρχείου στο Περιστέρι.

Διεκδικούμε

•Άμεσα μέτρα στήριξης του δημόσιου συστήματος υγείας-πρόνοιας, δωρεάν για όλους, με προσλήψεις μόνιμου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, επίταξη ιδιωτικών δομών.

•Τήρηση των μέτρων υγείας & ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.

• Να αυξηθούν τώρα τα δρομολόγια στα ΜΜΜ. Να γίνουν οι προσλήψεις που χρειάζονται.

• Κατάργηση του νόμου απαγόρευσης των διαδηλώσεων, του νόμου περιορισμού του απεργιακού δικαιώματος. Καμία δίωξη της συνδικαλιστικής δράσης.

• Καμία περιστολή των δημοκρατικών δικαιωμάτων του λαού με πρόσχημα τον κορονοϊό. Να μπει τέρμα στην αστυνομοκρατία και την κρατική καταστολή.

Ασφαλές άνοιγμα σχολείων με όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, 15 μαθητές ανά τάξη, προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας.

 

ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ-ΠΑΙΔΕΙΑ

ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

 

Το Δ.Σ.

 

 

(Δελτίο Τύπου 18.03.2021)

 

(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

 

Ο Δήμος Περιστερίου συμμετέχει και φέτος στην παγκόσμια πρωτοβουλία της περιβαλλοντικής οργάνωσης WWF για την αναχαίτιση της κλιματικής κρίσης του πλανήτη μας.

Ο αντιδήμαρχος Καθημερινότητας & Ηλεκτροφωτισμού κ. Κώστας Ποθητός καλεί όλους τους δημότες το Σάββατο 27 Μαρτίου 2021, από τις 20:30 έως τις 21:30, να σβήσουν συμβολικά τα φώτα για μια ώρα –την Ώρα της Γης– συμβάλλοντας έτσι στην προστασία της φύσης και στέλνοντας όλοι μαζί το μήνυμα για μια νέα αρχή.

Εδώ και χρόνια η σχέση του ανθρώπου με τη φύση βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο. Πρόκειται για μια σχέση υπερεκμετάλλευσης, τις συνέπειες της οποίας βιώνουμε στην καθημερινότητά μας: καταστροφικές πυρκαγιές, ακραία καιρικά φαινόμενα και κρίσεις όπως η πανδημία COVID-19, με οδυνηρές συνέπειες για την ανθρώπινη υγεία, την κοινωνία και την οικονομία.

 

(Γραφείο Τύπου, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, 17.03.2021)

 

(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ