| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ- ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ- ΛΥΚΕΙΟΥ
Την κατ’ εξαίρεση δωρεάν μεταφορά των μαθητών του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου – Λυκείου Περιστερίου αποφάσισε στις 29 Μαρτίου 2021, η αρμόδια επιτροπή της Περιφέρειας Αττικής, μετά και τη θετική εισήγηση του Δήμου Περιστερίου.
Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Κοινωνικής Μέριμνας Αναστάσιος Θεοδωράκος ζήτησε - για μια ακόμη φορά – την εξαίρεση του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου – Λυκείου Περιστερίου από τους χιλιομετρικούς περιορισμούς, προκειμένου με την επανέναρξη των μαθημάτων να μην υπάρξουν προβλήματα στη μετακίνησή τους με ασφάλεια από και προς το σχολείο τους.
Ο κ. Θεοδωράκος ευχαρίστησε τον Πρόεδρο της Επιτροπής, Αντιπεριφερειάρχη Νικόλαο Πέππα και τα μέλη της, για την απόφασή τους, κάτι που αποτελεί πάγιο αίτημα του Δήμου Περιστερίου και της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Περιστέρι 2.4.2021
(Δελτίο Τύπου Γραφείου Τύπου, Επικοινωνίας Δήμου Περιστερίου)
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΙΕΡΟΣ ΕΝΟΡΙΑΚΟΣ ΝΑΟΣ
ΑΓΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΤΡΙΚΙΑΣ
121 36 - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΤΗΛ. 210 5719239 – 210 5777060 (FAX )
ΠΕΡΙΣΤΈΡΙ 29 ΜΑΡΤΊΟΥ 2021
ΠΕΡΙΛΗΨΙΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ ΕΚΠΟΙΗΣΕΩΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ
Σύμφωνα μέ τίς σχετικές διατάξεις τοῦ ὑπ' ἀριθμ. 1613/1125 « Κανονισμοῦ ἐκμισθώσεως, ἐκποιήσεως, ἀγορᾶς, ἀνταλλαγῆς καἰ ἀντιαποχῆς ἐκκλησιαστικῶν ἀκινήτων τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου » ( 2751/7-7-2020 Φ.Ε.Κ. Β΄ 158 ) « Περί ἐκμισθώσεως τῶν κτημάτων τῆς Ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας», ὁ Ἱερὀς Ἐνοριακός Ναός τῆς Ἁγίας Ἀναστασίας τῆς Πατρικίας μέ ἀπόφαση τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Συμβουλίου τῆς 27ης Μαρτίου 2021 προτίθεται νά προβῇ εἰς τήν ἐκποίησιν ἀκινήτου οἰκοπέδου μετά οἰκοδομῆς, εὑρισκομένης εἰς μπετά, ἰδιοκτησίας αὐτῆς κειμένου στό Περιστέρι καί ἐπί τῶν ὁδῶν Μαυρογένους καί Ἀγγέλων, ἐκτάσεως 169,53 τ.μ.
Ἡ δημοπρασία θά πραγματοποιηθῇ διά τῆς καταθέσεως ἐνσφραγίστων προσφορῶν εἰς τό Γραφεῖον τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ καί εἰς τόν Πρόεδρον αὐτοῦ.
Ἡ κατάθεσις τῶν προσφορῶν θά πραγματοποιῆται κατά τάς ἐργασίμους ἡμέρας ἀπό 2 ἕως 12 Ἀπριλίου 2021 καί κατά τάς ὥρας 5 -7 τό ἀπόγευμα εἰς τό Γραφεῖον τοῦ ἱεροῦ Ἱεροῦ Ναοῦ.
Ἡ ἀποσφράγισις τῶν προσφορῶν θά πραγματοποιηθῇ τήν Τετάρτην 14 Ἀπριλίου 2021 ὑπό τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Συμβουλίου κατά τήν συνεδρίαν αὐτοῦ.
Οἱ ἐνδιαφερόμενοι δύνανται νά λάβουν ἐνυπογράφως γνῶσιν τῶν σχετικῶν ὅρων τῆς δημοπρασίας κατά τάς ὡς ἄνω ἐργασίμους ἡμέρας καί ὥρας ἐκ τοῦ γραφείου τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τῆς Ἁγίας Ἀναστασίας τῆς Πατρικίας.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Ι.Ε.Κ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Ι.Ε.Κ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Το Δημόσιο Ι.Ε.Κ. Περιστερίου, στο πλαίσιο της πρότασης που θα κάνει για τα νέα Τμήματα Ειδικοτήτων για το Φθινοπωρινό εξάμηνο 2021 Β, καταγράφει τις ανάγκες απασχόλησης σε επαγγέλματα, ειδικότητες στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Περιστερίου.
Το ερωτηματολόγιο https://forms.gle/acq1YwyDkuAMtscG7 αποτελεί ένα βασικό εργαλείο καταγραφής της επιθυμίας των υποψήφιων σπουδαστών, όσον αφορά τη συμμετοχή τους σε νέες ειδικότητες.
Κριτήριο για το ποιες ειδικότητες θα προταθούν να λειτουργήσουν στο Δημόσιο Ι.Ε.Κ. Περιστερίου τον Σεπτέμβριο του 2021 είναι η υποστήριξη σε εργαστήρια καθώς και οι ανάγκες απασχόλησης όπως αυτές αποτυπώνονται και από το παρόν ερωτηματολόγιο.
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ «ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΑΡΟΥΧΑΣ» ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ»
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ «ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΑΡΟΥΧΑΣ» ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ»
27 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου!
Η διεθνής θεατρική κοινότητα τιμά και φέτος την «Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου- 27 Μαρτίου» και σηματοδοτεί ένα νέο μήνυμα προς την ψυχή και το πνεύμα του θεάτρου.
Φέτος, σε μία από τις πιο δύσκολες χρονιές για το θέατρο, το Συμβούλιο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου επέλεξε για τη συγγραφή του μηνύματος τον βρετανικό μύθο της υποκριτικής, τη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό Έλεν Μίρεν...
Στο αφιέρωμα συμμετέχει και η Θεατρική Πειραματική Σκηνή "Ανδρέας Βαρούχας" του Δήμου Περιστερίου, σε σκηνοθεσία της Αρχοντίας Μυλωνά.
Μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να το παρακολουθήσουν ελεύθερα από το κανάλι «ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ» στο YouTube:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΡΑΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΡΑΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ
Ο αντ/ρχος Υγείας κ. Γεώργιος Μπεκιάρης ενημερώνει τους πολίτες, ότι θα πραγματοποιηθεί στο Δήμο Περιστερίου Διαδικτυακή Δράση Ευαισθητοποίησης και Ενημέρωσης για την Κατάθλιψη, μέσα στον Απρίλιο του 2021.
Για πληροφορίες - δηλώσεις συμμετοχής στο δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να απευθυνθούν στο Κ.Ε.Π. Υγείας Δήμου Περιστερίου, στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ή στο τηλ. 210 5783266.
Για την ενημέρωση και ευαισθητοποίησή τους οι δημότες, όσον αφορά στην πρόληψη σχετικά με την κατάθλιψη, μπορούν να παρακολουθήσουν μαγνητοσκοπημένο βίντεο, στο ακόλουθο link https://youtu.be/W5bmEF6w1sQ
«ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» ΟΧΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΣΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
«ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» ΟΧΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΣΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Το Μάιο του 2020 και τον Ιανουάριο του 2021 είχαμε καταθέσει πρόταση στο Δ.Σ. του Δήμου Περιστερίου με σειρά μέτρων που κρίναμε τη δεδομένη χρονική στιγμή ότι έπρεπε να ληφθούν για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον δήμο μας και πλήττονται από την κρίση και τον COVID 19.
Στη συνεδρίαση με τηλεδιάσκεψη του Δ.Σ. την Πέμπτη 4-3-2021 η Διοίκηση έφερε προς συζήτηση θέμα για:
α) Τη λήψη απόφασης για την απαλλαγή εκ του ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, των επιχειρήσεων που διακόπτουν ή περιορίζουν υποχρεωτικά την δραστηριότητά τους λόγω των έκτακτων μέτρων αποτροπής της διασποράς της νόσου Covid 19 που επέβαλε η Πολιτεία, κατά το χρονικό διάστημα από 20-3-2020 έως το τέλος της πανδημίας.
β) Την απαλλαγή των επιχειρήσεων από τα αναλογούντα τέλη κοινόχρηστου χώρου που διέκοψαν ή περιόρισαν την λειτουργία τους και δεν έκαναν ή κάνουν χρήση παραχωρημένου κοινόχρηστου χώρου λόγω των έκτακτων μέτρων αποτροπής της διασποράς της νόσου Covid 19 που επέβαλε η Πολιτεία, κατά το χρονικό διάστημα από 1-1-2021 έως το τέλος των απαγορευτικών μέτρων της πανδημίας.
Η απαλλαγή αυτή θα λάβει χώρα με αίτησή τους στην πλατφόρμα που θα ενεργοποιηθεί από τον Δήμο.
Στο επόμενο χρονικό στάδιο που θα οριστικοποιηθεί από το ΔΣ του Δήμου η διάρκεια και το ποσοστό απαλλαγής , θα προσκομίσουν οι αιτούντες στο Τμήμα Προϋπολογισμού Εσόδων και Περιουσίας τις περιοδικές δηλώσεις του φόρου προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.) μηδενικών εσόδων.
Έχουμε ήδη συμπληρώσει ένα έτος πανδημίας, με ανθρώπινες απώλειες, με λοκντάουν, κ.λπ. Πολλοί επιχειρηματίες, δεν έχουν καταφέρει να αντέξουν τις συνέπειες της πανδημίας, ενώ άλλοι είναι έτοιμοι να κλείσουν.
Η απαλλαγή από τα τέλη είναι το ελάχιστο που μπορεί να γίνει για να κρατήσουμε την αγορά του τόπου μας ζωντανή. Χρειάζονται μέτρα ενισχύσεων από το Δήμο.
Οι επιχειρήσεις έχουν περιέλθει σε καθεστώς οικονομικής ασφυξίας.. Αυτή η αδικία μπορεί να αρθεί και αναδρομικά και με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου να ρυθμιστούν και θέματα συμψηφισμού με μελλοντικές απαιτήσεις τελών, σε περίπτωση που έχουν ήδη καταβληθεί ποσά εντός του διαστήματος απαλλαγής. Η ρύθμιση αυτή προβλέπει ρητώς η από 11-3-2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
Και η πλατφόρμα δηλώσεων είναι έτοιμη και υποδέχεται αιτήσεις εδώ και μήνες.
ΟΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ
-Την πλήρη απαλλαγή εκ του ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, των επιχειρήσεων που υποχρεωτικά διέκοψαν την λειτουργία τους λόγω των έκτακτων μέτρων αποτροπής της διασποράς της νόσου Covid 19 που επέβαλε η Πολιτεία, κατά το χρονικό διάστημα από 20-3-2020 έως το τέλος των απαγορευτικών μέτρων της πανδημίας και να ρυθμιστούν θέματα συμψηφισμού με μελλοντικές απαιτήσεις τελών, σε περίπτωση που έχουν ήδη καταβληθεί ποσά εντός του διαστήματος απαλλαγής.
-Η διαδικασία να είναι μέσω της πλατφόρμας μόνο με την αίτηση του ενδιαφερόμενου κατά ΚΑΔ πληττόμενης επιχείρησης, χωρίς μηδενικές περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ κλπ, γιατί με περιορισμούς η όποια απόφαση δεν θα αφορά κανέναν, από τους ενδιαφερόμενους.
Για τους «Ανοιχτούς Ορίζοντες»
Θανάσης Καποτάς
Περιστέρι 15.3.2021
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Αγαπητοί γονείς
‘Όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας ήρθαν στην επιφάνεια τα τεράστια προβλήματα των σχολείων που διαχρονικά συσσωρεύτηκαν διογκούμενα.
Παρότι επανειλημμένα, και σε όλους τους τόνους ,τα αναδείξαμε απαιτώντας άμεσα να επιλυθούν υποδεικνύοντας και τρόπους, ώστε τα σχολεία να παραμείνουν ανοιχτά λειτουργώντας σε συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας.
Το ΥΠΑΙΘ από τη μια κώφευε και από την άλλη προωθούσε προκλητικά ως μοναδική επιλογή την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών όλων των βαθμίδων.
Οι δημόσιες υποδομές των σχολείων αλλά και τα τεχνολογικά μέσα δεν ήταν επαρκή για να στηρίξουν τις ανάγκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας λόγω, τόσο της μακροχρόνιας οικονομικής ένδειας των σχολικών δομών αλλά και της απαξίωσης της ανάπτυξης λογισμικού από τους επιστήμονες εκπαιδευτικούς σε σχολεία και πανεπιστήμια.
Το ΥΠΑΙΘ στράφηκε αναζητώντας λύσεις σε μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες οι οποίες μεγαλόψυχα θα «δώριζαν» τεχνογνωσία και μέσα.
Και ο ευεργέτης βρέθηκε στη CISCO.
Επί ένα χρόνο τώρα μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς αναγκαζόμαστε, με κάθε τεχνολογικό μέσο που διαθέτουμε και με κάθε κόστος που μπορούμε να αντέξουμε, να ανταποκριθούμε στην ανάγκη να διατηρηθεί αραγής η παιδαγωγική σχέση, υπομένοντας καθημερινά τις δυσλειτουργίες του παρεχόμενου συστήματος.
Βέβαια, δεν αποτελεί έκπληξη για εμάς ότι η CISCO έχει την δυνατότητα να συλλέγει και να αξιοποιεί δεδομένα χιλιάδων μαθητών και εκπαιδευτικών που μετέχουν στην τηλεκπαίδευση καθώς από την αρχή είχαμε προβάλει τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες μας.
Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε.
Με βάση την σύμβαση η εταιρεία αυτή μπορεί να κάνει χρήση των δεδομένων, να τα επεξεργαστεί και να τα πουλήσει για δικό της όφελος.
Έχει δικαίωμα να τα «αποπροσωποποιήσει» ώστε να μην διώκεται από την νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων και να δημιουργήσει μια δεξαμενή με πλούσιο και πανάκριβο υλικό προς εκμετάλλευση και από άλλες εταιρείες μακροπρόθεσμα προκειμένου να βελτιώσουν τα προϊόντα τους για να μας τα πουλήσουν με μεγαλύτερη ευκολία και χωρίς φύρα.
Το «ΔΩΡΟ» λοιπόν της εταιρείας προς το δημόσιο σχολείο όπως πολυδιαφημίστηκε από την υπουργό παιδείας το πληρώσαμε 2 εκ. από το δημόσιο ταμείο μιας και η δωρεάν χρήση αφορούσε για το διάστημα μέχρι τον Ιανουάριο του 2021 και θα το χρυσοπληρώνουμε χωρίς χρονικό όριο έχοντας ανοίξει τα σπίτια μας και εκθέσει τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των παιδιών μας ( εθνική – φυλετική καταγωγή, διαμονή, οικογενειακή κατάσταση, θρησκευτικές –φιλοσοφικές πεποιθήσεις, ιατρικά δεδομένα κ.α. ) προς επεξεργασία, αξιοποίηση και μεταπώληση προς οποιονδήποτε ιδιώτη μπορεί να την πληρώσει.
Μετά και την δημοσιοποίηση όλων αυτών των στοιχείων και ο πιο καλοπροαίρετος αντιλαμβάνεται πως ο σκοπός δεν ήταν η κάλυψη της ανάγκης των παιδιών μας στην απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας .
Δεν ήταν η τεχνολογική αναβάθμιση της γνώσης που είναι απαραίτητη.
Δεν ήταν η αξιοποίηση κάθε παρεχόμενου επιστημονικού και τεχνολογικού μέσου προς όφελος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Γιατί αν πραγματικά υπήρχε η πολιτική βούληση από το ΥΠΑΙΘ να λύσουν έστω και τα άμεσα προβλήματα θα έπαιρναν μέτρα για την υγιεινή και ασφάλεια της σχολικής κοινότητας.
Δεν θα κράταγαν τόσους μήνες τα σχολεία κλειστά με τους μαθητές ώρες ολόκληρες πίσω από οθόνες χωρίς καμία υποστήριξη δημιουργώντας τεράστια εκπαιδευτικά και ψυχοκοινωνικά κενά.
Δεν θα έκλειναν τις πόρτες και τα αφτιά τους στο διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς.
Για μια ακόμα φορά αποδείχτηκαν ανεπαρκείς και επικίνδυνοι.
Εμείς οι γονείς, αλλά και όλη η εκπαιδευτική κοινότητα , θα συνεχίσουμε και θα δυναμώσουμε τους αγώνες μας, για ουσιαστική και σύγχρονη εκπαίδευση , σε ασφαλή πλήρως εξοπλισμένα σχολεία, με το απαιτούμενο έμψυχο δυναμικό.
Αιτήματα που σίγουρα πουθενά δεν συναντιούνται με τα επιχειρηματικά συμφέροντα κανενός.
Απαιτούμε:
·Εδώ και τώρα η Κυβέρνηση να πάρει μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.
·Να στηριχτεί η δια ζώσης μορφωτική διαδικασία όλων των μαθητών με σχέδιο κάλυψης της ύλης.
·Να δοθεί επιπλέον χρηματοδότηση στις Σχολικές Επιτροπές για αγορά του αναγκαίου εξοπλισμού ηλεκτρονικών μέσων σε όλα τα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
·Να ακυρωθεί κάθε όρος της Σύμβασης με την Cisco που θέτει σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών μας.
Ως εδώ. Αρκετά πληρώνουμε όλα αυτά τα χρόνια εμείς οι γονείς για τη μόρφωση των παιδιών μας, λόγω της χρόνιας υποχρηματοδότησης της Παιδείας.
Περιστέρι 30.3.2021
Το Δ.Σ. της
ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ
ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Όλοι εμείς, οι χιλιάδες που γεμίσαμε τους δρόμους του Περιστερίου και των υπόλοιπων γειτονιών το περασμένο Σαββατοκύριακο ενάντια στην κρατική καταστολή και την κυβερνητική πολιτική για την πανδημία, ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!
Λέμε «Ως εδώ»! Μετά από τόσους μήνες συνεχόμενων αποτυχημένων lockdown είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η πανδημία δεν αντιμετωπίζεται με απαγόρευση της κυκλοφορίας και στρατιωτικού τύπου περιπολίες στις γειτονιές, αλλά με άμεση ενίσχυση και θωράκιση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας.
Στηρίζουμε το κάλεσμα του Σωματείου Εργαζομένων στο «Αττικό». Συμμετείχαμε στη συγκέντρωση το Σάββατο 20/03 στις 12:00 στην πλ. Δημαρχείου.
Ζητάμε:
-Επίταξη ΤΩΡΑ του ιδιωτικού τομέα υγείας, χωρίς αποζημίωση των κλινικαρχών.
-Μαζικές προσλήψεις όλου του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού για την αποφασιστική ενίσχυση του δημόσιου συστήματος. Δωρεάν τεστ στον λαό. Νέες μονάδες ΜΕΘ σε όλα τα νοσοκομεία. Να ανοίξουν τώρα όλα τα δημόσια νοσοκομεία που έκλεισαν. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
-Δικαίωμα στη διαδήλωση, στις λαϊκές ελευθερίες, στη συνδικαλιστική δράση. Κάτω η κυβερνητική και κρατική τρομοκρατία. Έξω η αστυνομία και τα ΜΑΤ από τις γειτονιές και τις πόλεις μας. Άμεση διάλυση ΜΑΤ και ΔΡΑΣΗ
-Μέτρα προστασίας των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στα σχολεία και στα πανεπιστήμια. Να ανοίξουν με ασφάλεια σχολεία και Πανεπιστήμια
-Αύξηση των δαπανών σε υγεία, παιδεία, κοινωνικές υπηρεσίες. Όχι στα νέα εξοπλιστικά προγράμματα και στις προσλήψεις δυνάμεων καταστολής.
-Έκτακτη φορολογία στο κεφάλαιο και στο συσσωρευμένο πλούτο. Στήριξη του εισοδήματος και των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Προστασία των ανέργων και των εργαζομένων, ένταση του αγώνα ενάντια σε κυβέρνηση, ΕΕ και κεφάλαιο, που επιχειρούν να τσακίσουν μισθούς και συντάξεις, ασφαλιστικά, εργασιακά και δημοκρατικά δικαιώματα.
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ»: «ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ»: «ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»
Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό» πρόκειται να υλοποιήσει (Απρίλιος- Ιούνιος 2021) ατομικές εποπτικές συναντήσεις για καθηγητές Γυμνασίων και Λυκείων με θέμα: «Ενδυνάμωση και Υποστήριξη του Εκπαιδευτικού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η εμπειρία της τηλεκπαίδευσης».
Στόχος των ατομικών εποπτικών συναντήσεων είναι η βιωματική επεξεργασία και αξιοποίηση της ιδιόμορφης παιδαγωγικής εμπειρίας της τηλεκπαίδευσης για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τους.
Ενδεικτικά αναφέρονται οι νέες συνθήκες και η επίδρασή τους στη σχέση με τους μαθητές (ανάγκες, προσδοκίες, φόβοι, στόχοι), η αποτελεσματική διαχείριση στρεσογόνων καταστάσεων στην «τάξη», η ανάδειξη και υιοθέτηση καλών πρακτικών για την αντιμετώπιση προβλημάτων στο ευρύτερο «σχολικό περιβάλλον».
Οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στον χώρο του «Οδοιπορικού» (Κρυστάλλη 49, Περιστέρι).
Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις ατομικές συναντήσεις μπορούν να επικοινωνήσουν καθημερινά από τις 9:00 έως τις 14:00 στο 2105786888 και να δηλώσουν συμμετοχή.
Αρμόδιο πρόσωπο επικοινωνίας και υπεύθυνη της παρέμβασης είναι το μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του «Οδοιπορικού» κα Λέα Ευσταθίου- κοινωνιολόγος – εγκληματολόγος (MA).
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.
Γεώργιος Μπεκιάρης
Αντιδήμαρχος Υγείας - Καρδιολόγος
(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)
Μήνυμα για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 : ΝΑΝΤΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!
Μήνυμα για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821
ΝΑΝΤΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!

Αγαπητοί Περιστεριώτισσες και Περιστεριώτες,
Τιμάμε φέτος τα 200 έτη από την Εξέγερση των Ελλήνων για την Ελευθερία, 200 χρόνια από τον Απελευθερωτικό Αγώνα του 1821 για την Παλιγγενεσία. Τιμάμε τον Αγώνα των Ελλήνων για την Απελευθέρωση από τον Τούρκικο ζυγό, την θυσία χιλιάδων Ελλήνων για την ίδρυση του Ελληνικού Κράτους.
Θέλει αρετήν και τόλμην η Ελευθερία! Οι συνθήκες ήσαν αντίξοες. Πολλοί θεώρησαν την Επανάσταση αποκοτιά κόντρα σε μια Αυτοκρατορία. Χάθηκαν αγωνιστές, αλλά δεν λιποψύχησαν. Υπήρξαν κατακτήσεις και απώλειες εδαφών, αλλά ο αγώνας συνεχίστηκε με ενότητα, ανιδιοτέλεια και ηρωισμό μέχρι και την τελική δικαίωση. Η πίστη στην Ελευθερία, η συνείδηση της διαχρονικής συνέχειας του Έθνους, το αντιστασιακό μας ήθος, η αλληλεγγύη, αυτά ήταν τα εφόδια τα οποία οδήγησαν στην Ελευθερία και θέριεψαν το κίνημα του Φιλελληνισμού.
Ενωμένοι οι Έλληνες έδειξαν σ΄όλη την έκπληκτη ανθρωπότητα ότι διατηρήσαμε άσβεστη την φλόγα και δεν απογοητευτήκαμε. Δεν υποδουλωθήκαμε ηθικά και πνευματικά. Ήμασταν και είμαστε πάντοτε ελεύθεροι. Ελεύθεροι στην καρδιά, ελεύθεροι στη σκέψη, ελεύθεροι στο φρόνημα, ελεύθεροι στην συνείδηση!
Χάριν αυτού του αγώνα συμπληρώνουμε 200 χρόνια ύπαρξης του νεοελληνικού Κράτους. Στα χρόνια αυτά ο Ελληνικός λαός έζησε ένδοξες στιγμές, περιόδους προόδου, αλλά και δύσκολες στιγμές πισωγυρισμάτων ακόμα και διχασμών. Προχωρούσαμε όμως πάντα σταθερά προς τα εμπρός, αποδεικνύοντας ότι στα δύσκολα μπορούμε να ενωνόμαστε και να μεγαλουργούμε. Όποτε χρειάστηκε, ορθώσαμε ανάστημα, τα βάλαμε με τους ισχυρούς και βγαίναμε νικητές.
Αυτό θα κάνουμε και τώρα. Βγαλμένοι από μια δύσκολη δεκαετία, λόγω χρεοκοπίας και Μνημονίων, βρισκόμαστε μέσα στη δίνη μιας μεγάλης υγειονομικής και οικονομικής κρίσης λόγω κορονοϊού και με ανοιχτά εθνικά μέτωπα και ένα γείτονα που απειλεί την κυριαρχία μας. Θα τα καταφέρουμε και πάλι δρώντας ενωμένοι, δείχνοντας ότι τίποτα δεν μπορεί να μπει εμπόδιο στο δρόμο μας για το μέλλον.
Όπως οι Έλληνες ενωμένοι λυγίσαμε μια Αυτοκρατορία και προχωρήσαμε ελεύθεροι, έτσι και τώρα θα ξεπεράσουμε τις δυσκολίες της συγκυρίας και θα οικοδομήσουμε μια Ελλάδα ισχυρή και περήφανη, με βαρύνοντα λόγο και παρουσία στα διεθνής φόρα, με ανάπτυξη και βιοτικό επίπεδο που ταιριάζει στους Έλληνες.
Θα δημιουργήσουμε μια χώρα στην οποία οι νέοι άνθρωποι θα αισθάνονται ασφαλείς, φιλόδοξοι για το μέλλον και με δυνατότητες και ευκαιρίες, μια χώρα για την οποία θα είναι υπερήφανοι!
Νάντια Γιαννακοπούλου
Βουλευτής του «Κινήματος Αλλαγής»,
Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών
(ΜΑΡΤΙΟΣ 2021)













