| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΞΕΝΩΝΑ ΒΡΑΧΕΙΑΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ -ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ- ΣΥΝΟΔΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ, ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕ Η Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΞΕΝΩΝΑ ΒΡΑΧΕΙΑΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ -ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ- ΣΥΝΟΔΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ, ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕ Η Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Τό πρωί τῆς Κυριακῆς 1ης Νοεμβρίου ἐ.ἔ., ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης ἱερούργησε στόν Πανηγυρίζοντα Ἱερό Ναό τῶν Ἁγίων Ἀναργύρων, ὅπου στό τέλος τῆς Θείας Λειτουργίας ἐτέλεσε τόν Αγιασμό τῶν Ἐγκαινίων τοῦ Ξενῶνος Βραχείας Διαμονῆς Ἀσθενῶν (Ζαλοκώστα 20 Περιστέρι).
Στή σύντομή προσλαλιά του ὁ Σεβασμιώτατος τόνισε τήν ἀξία αὐτοῦ τοῦ Ἱεροῦ Καθιδρύματος, καθώς στούς πρώτους τρεῖς μῆνες τῆς Ποιμαντορίας του στό Περιστέρι δέχθηκε τό πρῶτο αἴτημα γιά φιλοξενία σέ δομή τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως ἀπό συνοδό ἀσθενοῦς, γεγονός τό ὁποῖο ἐκείνη τή χρονική στιγμή δέν μποροῦσε νά ἐκπληρώσει.
Αὐτή ὅμως ἡ ἐπαφή ἦταν τό ἐρέθισμα γιά τήν ἄμεση ὑλοποίηση τοῦ ὡς ἄνω σκοποῦ. Καί ὄντως, σέ μικρό χρονικό διάστημα ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας αἰσθανόμενος ἐπιτακτική τήν ἀνάγκη γιά τήν δημιουργία Ξενῶνος Βραχείας Διαμονῆς ἀσθενῶν καί συνοδῶν, μέ τήν ἀρωγή φιλόχριστων πιστῶν, κατόρθωσε νά κατασκευάσει πλήρως τούς δύο ὀρόφους, πού εὑρίσκονται ἄνωθεν τοῦ Μητροπολιτικοῦ Παρεκκλησίου τῶν Ἁγίων Ἀναργύρων, καί νά δημιουργήσει 9 πλήρως ἐπιπλωμένες γκαρσονιέρες, στίς ὁποῖες θά φιλοξενοῦνται ἐντελῶς δωρεάν οἱ ἀσθενεῖς καί οἱ συνοδοί τους πού ἔρχονται ἀπό τήν ἐπαρχία γιά ἐξετάσεις ἤ γιά ἰατρικές ἐπεμβάσεις στά μεγάλα νοσηλευτικά Ἱδρύματα τοῦ Λεκανοπεδίου τῆς Ἀττικῆς .
Ἔτσι μέ τή χάρη τοῦ Θεοῦ, τήν εὐλογία τῶν Θαυματουργῶν Ἰατρῶν Ἁγίων Ἀναργύρων καί τίς φιλόπονες προσπάθειες τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας δόθηκε στόν πιστό λαό ἕνα ἀκόμη ἔργο πνοῆς πού σκοπό ἔχει νά ἁπαλύνει τόν πόνο καί νά σηκώσει ἕνα μέρος ἀπό τό Σταυρό πού φέρουν οἱ ἀσθενεῖς ἀλλά καί οἱ συνοδοί τους.
Τέλος, ὁ Σεβασμιώτατος τίμησε καί εὐχαρίστησε ὅλους ὅσους συνέβαλαν σέ αὐτό τό ἔργο καί συνεχάρη τόν ὑπεύθυνο Ἱερέα τοῦ Μητροπολιτικοῦ Παρεκκλησίου Ἀρχιμ. Δωρόθεο Καραβίδα γιά τό ἔργο πού ἐπιτελεῖ στό ὡς εἴρηται Παρεκκλήσιο.
(Δελτίο Τύπου τοῦ Γραφείου Τύπου καί Ἐπικοινωνίας τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου, τηλ. 2105719777 - 2105721148 (ἐσωτ. 9)
(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
8η ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΞΙΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
8η ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΞΙΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Συνῆλθε στις 22.10.2020 η 8η ἐ.ἔ. ἡ 8η κατά σειρά Ἱερατική Σύναξις ἡ πρώτη γιά τό τρέχον ἐκκλησιαστικό – κατηχητικό ἔτος.
Παρέστησαν ἅπαντες ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ τῆς καθ΄ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως.
Κατ΄ ἀρχάς ἐτελέσθη Αγιασμός μέ τήν εὐκαιρία τόσον τῆς ἐνάρξεως τοῦ κατηχητικοῦ, ἱεραποστολικοῦ ἔργου, ὅσον καί ἐπί τῇ ὁλοκληρώσει τῶν ἐργασιῶν τῆς ριζικῆς ἀνακαινίσεως τῆς αἰθούσης (ἀμφιθέατρον) τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου, τοῦ εὑρισκομένου εἰς τό ισόγειον τοῦ Ἐπισκοπείου, χωρητικότητος 250 θέσεων.
Μετά τό πέρας τῆς Ἀκολουθίας τοῦ Ἁγιασμοῦ, ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας ἔλαβε τόν λόγο καί ἐνημέρωσε τό Ἱερατικό Σῶμα βάσει τῆς κατηρτισμένης ἡμερησίας διατάξεως, ὅπως ἡ εὐλαβική τήρησις τῶν ὑπό τῆς Ἱερᾶς Συνόδου καί τοῦ Κράτους ὁριζομένων μέτρων διά τήν πρόληψιν τῆς μεταδόσεως τοῦ Covid-19, καθώς ἡ γεωγραφική περιφέρεια στήν ὁποία εὑρίσκεται ἡ Ἱερά μας Μητρόπολις, εἶναι σέ αὐξημένο ἐπίπεδο ἐπικινδυνότητος, ἡ τακτοποίησις τυχόν ἐκκρεμοτήτων Ἱερῶν Ναῶν σέ σχέση μέ τό κτηματολόγιο, περί τῶν ἀπορρεουσῶν ἀλλαγῶν ἐκ τοῦ νόμου 4735/2020 “Περί τῶν Κοιμητηριακῶν Ἱερῶν Ναῶν, περί τῶν οἰκονομικῶν τῶν Ἱερῶν Ναῶν ἀλλά καί γιά διάφορα ἄλλα τρέχοντα ὑπηρεσιακά θέματα.
Τέλος, ἐτέθησαν ἐρωτήσεις ὑπό τῶν ἐφημερίων πρός τόν Σεβασμιώτατο καί προβληματισμοί, στίς ὁποῖες ὁ Σεπτός Ποιμενάρχης μας ἔδωσε τίς δέουσες ἀπαντήσεις.
Ὁ Σεβασμιώτατος ηὐχήθη σέ ὅλους εὐλογημένη πνευματική σπορά, ὑγεία καί πνευματική πρόοδο στούς ἴδιους ἀλλά καί στίς εὐλογημένες ἱερατικές οἰκογένειες τους καί προέτρεψε Ἱερεῖς καί Διακόνους νά εὔχονται καί νά προσεύχονται στόν Ἐλεήμονα Κύριο ὅπως ἀπαλλάξει συντόμως τήν πατρίδα μας ἀπό κάθε ὁρατό καί ἀόρατο ἐχθρό.
(Ἐκ τοῦ Γραφείου Τύπου καί Ἐπικοινωνίας
τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου
2105719777 - 2105721148 (ἐσωτ. 9)
(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ (Σ.Τ.Ο.) ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ (Σ.Τ.Ο.) ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ιδιαίτερα εποικοδομητική για το συντονισμό των δράσεων της Πολιτικής Προστασίας ήταν η συνεδρίαση του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου (Σ.Τ.Ο.) Δήμου Περιστερίου που πραγματοποιήθηκε στις 21 Οκτωβρίου 2020, στο πολιτιστικό – συνεδριακό κέντρο του Δημαρχείου, τηρώντας όλα τα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού.
Στη συνεδρίαση προέδρευσε η Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, η οποία αφού καλωσόρισε όλους τους συμμετέχοντες – εκπροσώπους φορέων, προέβη σε αναλυτικό απολογισμό της Αντιπυρικής Περιόδου, που κατά γενική ομολογία ήταν θετικός για την περιοχή του Περιστερίου.
Μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις ξεσπάσματος αστικών πυρκαγιών στις παρυφές του Ποικίλου Όρους, άμεση ήταν η επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και του Δήμου Περιστερίου και κατασβήστηκαν πριν πάρουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις.
Στη συνέχεια, τα μέλη του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου (Σ.Τ.Ο.) προχώρησαν σε συζήτηση για τις προετοιμασίες ενόψει χειμερινής περιόδου (πλημμύρες – χιόνια), καθώς και στον προγραμματισμό ασκήσεων για το σεισμό.
Στη συνεδρίαση του Σ.Τ.Ο. Δήμου Περιστερίου πήραν μέρος:
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΣΙΩΤΑ ΜΑΡΚΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΡΟΥΜΠΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ
ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛ. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΒΑΡΖΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Δ/ΝΤΗΣ Π.Π. ΑΠΟΚ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΣΤΡΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΥΠ/ΤΗΣ 10ου ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΠΟΥΓΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
Υ/ΑΤΗΣ Α΄ΑΤ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Υ/ΑΤΗΣ Β΄ΑΤ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΟΝΤΡΑΦΟΥΡΗ ΑΝΤΩΝΙΑ
ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΔΥΤ. ΑΘΗΝΑΣ ΓΚΟΥΤΣΟΥΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΤΑ.ΣΥ. ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ ΚΩΝ/ΝΑ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΕΡ/ΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Α/ΒΑΘΜΙΑΣ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΑΡΧΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚ/ΣΗΣ Γ΄ΑΘΗΝΑ ΠΑΙΔΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
V.A.H. ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΚΤΙΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΜΑΡΚΟΥΪΖΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ
ΣΩΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΔΗΓΙΣΜΟΥ Σ.Ε.Ο. ΚΑΪΡΗ ΚΩΝ/ΝΑ
ΠΡ/ΝΗ Δ/ΝΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΑΝ/ΤΡΙΑ Δ/ΝΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ Α.Σ.Δ.Α. ΓΕΩΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Πληροφορίες: κ. Θωμάς Ρουμπάκος, Υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας Δήμου Περιστερίου (κιν. 6947-966451).
(ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ 21.10.2020)
(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΤΕ
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΤΕ
Μόλις ένα χρόνο έπειτα από την εξαγγελία του Πρωθυπουργού για «πολλές και καλές νέες δουλειές» και τις βαρύγδουπες δηλώσεις στελεχών της Κυβέρνησης για επενδύσεις και ανάπτυξη, έρχεται ένα ακόμα «κρούσμα» αποεπένδυσης να στραπατσάρει το κυβερνητικό αφήγημα που οδηγεί μέρα με τη μέρα σε φιάσκο. Η διοίκηση του ΟΤΕ ανακοίνωσε στους εκπροσώπους των εργαζομένων την απόφασή της να προχωρήσει στον τερματισμό της εμπορικής λειτουργίας 10 καταστημάτων στις περιοχές Κορωπί, Γλυφάδα, Περιστέρι, Λαγκαδάς Θεσσαλονίκης, Σητεία Λασιθίου, Μοίρες Ηρακλείου, Γύθειο Λακωνίας, Κρανίδι Αργολίδας, Λήμνος Λέσβου, Λουτράκι Κορινθίας. Σημειώνεται, μάλιστα, ότι στην περίπτωση της νήσου Λήμνου, το κοντινότερο κατάστημα από το οποίο θα μπορούν να εξυπηρετούνται οι πολίτες, βρίσκεται στη νήσο Λέσβο, που απέχει 4 ώρες με πλοίο ή μισή ώρα με αεροπλάνο.
Ως γνωστόν, η λειτουργία καταστημάτων ΟΤΕ ιδιαίτερα σε περιοχές της περιφέρειας της χώρας, είναι συνυφασμένη επί δεκαετίες, από την εποχή που η εταιρεία ήταν υπό δημόσιο έλεγχο, με την πρόσβαση των κατοίκων μικρών πόλεων και χωριών των ευρύτερων περιοχών σε υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και την εξυπηρέτησή τους, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην ανάπτυξη των περιοχών αυτών. Η ιδιαίτερη σημασία των σημείων εξυπηρέτησης κατοίκων και επισκεπτών με φυσική παρουσία από τον συγκεκριμένο τηλεπικοινωνιακό πάροχο, οδήγησε μάλιστα στο παρελθόν την τοπική αυτοδιοίκηση να προχωρήσει σε δωρεά ακινήτων προς τον (δημόσιο τότε) ΟΤΕ, προκειμένου να ανεγερθούν και να λειτουργήσουν καταστήματα προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Σήμερα που το 75% των καταστημάτων έχει κλείσει, κάθε επιπλέον κλείσιμο συνιστά ένα ακόμα πλήγμα για τις τοπικές κοινωνίες, που ταυτόχρονα βλέπουν να φεύγουν από τον τόπο τους δημόσιες υπηρεσίες και τράπεζες.
Επιπλέον, στα σχέδια της διοίκησης είναι η κατάργηση του αντικειμένου D2D (door to door της Cosmote TV) και συρρίκνωση των ΣΥΠ (Συγκροτήματα Υποστήριξης Πωλήσεων).
Όλες οι παραπάνω παρεμβάσεις θα συνοδευθούν από την υποχρεωτική μετακίνηση των εργαζομένων στα κοντινότερα καταστήματα, όπου υπάρχουν ανάγκες, και όσοι περισσεύουν θα μετακινηθούν στην Αττική ή την Θεσσαλονίκη. Αναγκάζοντας, έτσι, εργαζόμενους που έχουν επιλέξει να ζήσουν και να δημιουργήσουν οικογένειες σε πόλεις της περιφέρειας να μεταναστεύσουν σε αστικά κέντρα. Γεγονός που αποτελεί μια ακόμα ενέργεια ενάντια στα συμφέροντα των εργαζομένων, έπειτα από τις απολύσεις και τις αναγκαστικές «αποχωρήσεις» του προηγούμενου διαστήματος.
Το δεδομένο της εκπροσώπησης του Δημοσίου στη διοίκηση της ΟΤΕ Α.Ε. και τη Γενική Συνέλευση των μετόχων, όπου ασκεί τα δικαιώματα ψήφου του 5% του μετοχικού κεφαλαίου (εκπροσωπώντας το 1% των μετοχών που ανήκει στο Δημόσιο και το 4% που ανήκει στον ΕΦΚΑ), καθώς και οι εξαγγελίες της Κυβέρνησης περί ψηφιακού μετασχηματισμού του Κράτους και της οικονομίας, που θα συνοδευτεί με μεγάλες επενδύσεις, βαρύνουν την Κυβέρνηση με το καθήκον να εξηγήσει στους πολίτες πώς συνάδουν τα παραπάνω με την εικόνα που σχηματίζουν το κλείσιμο των καταστημάτων του μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού παρόχου και η υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του. Βαρύνουν, επίσης, την Κυβέρνηση με την υποχρέωση να εξηγήσει στους πολίτες με ποιο τρόπο ασκούνται τα δικαιώματα ψήφου του Δημοσίου στη διοίκηση του ΟΤΕ και αν το Δημόσιο διά των εκπροσώπων του στη διοίκηση, έχει συνηγορήσει στις αποφάσεις για συρρίκνωση της εταιρείας.
Επειδή η ποιοτική πρόσβαση σε υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών σε κάθε γωνία της Ελλάδας, ιδίως ορεινών και μειονεκτικών περιοχών, εκτός από δικαίωμα κάθε πολίτη, αποτελεί παράγοντα που συμβάλλει στην περιφερειακή ανάπτυξη, την κοινωνική συνοχή και την ανάσχεση του δημογραφικού προβλήματος, ζητήματα που είναι εθνικής σημασίας.
Επειδή το επικοινωνιακό αφήγημα της Κυβέρνησης περί ψηφιακού μετασχηματισμού Κράτους και οικονομίας που θα βάλει τη χώρα στην εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, δε μπορεί να συνοδεύεται από συρρίκνωση, αποεπένδυση, απολύσεις και εξόντωση εργαζομένων στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, οι οποίες αποτελούν τις κεντρικές υποδομές μέσω των οποίων εφαρμόζονται οι ψηφιακές δραστηριότητες.
Επειδή το Δημόσιο ασκεί τα δικαιώματα ψήφου του 5% του μετοχικού κεφαλαίου στη διοίκηση του ΟΤΕ και είναι συνυπεύθυνο διά των εκπροσώπων του για της αποφάσεις της.
Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
1.Σε ποιες παρεμβάσεις θα προβούν, ώστε να ανακληθούν άμεσα οι αποφάσεις για κλείσιμο καταστημάτων και να μη θιγούν τα εργασιακά δικαιώματα και η έδρα υπηρεσίας των εργαζομένων σε αυτά;
2.Ποια ήταν η συμμετοχή και η θέση των εκπροσώπων του Δημοσίου στη διοίκηση του ΟΤΕ, σχετικά με τις αποφάσεις της για κλείσιμο καταστημάτων;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Κάτσης Μάριος
Αθανασίου Αθανάσιος (Νάσος)
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)
Αραχωβίτης Σταύρος
Αυγέρη Θεοδώρα (Δώρα)
Βαρδάκης Σωκράτης
Βέττα Καλλιόπη
Βίτσας Δημήτριος
Γιαννούλης Χρήστος
Γκαρά Αναστασία (Νατάσα)
Γκιόλας Ιωάννης
Ηγουμενίδης Νικόλαος
Θραψανιώτης Εμμανουήλ
Καλαματιανός Διονύσιος-Χαράλαμπος
Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω)
Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα)
Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)
Λάππας Σπυρίδωνας
Μάλαμα Κυριακή
Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)
Μάρκου Κωνσταντίνος
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μουζάλας Ιωάννης
Μπαλάφας Ιωάννης
Μπάρκας Κωνσταντίνος
Μπουρνούς Ιωάννης
Μωραΐτης Αθανάσιος (Θάνος)
Παπαχριστόπουλος Αθανάσιος (Θανάσης)
Παππάς Νικόλαος
Πούλου Παναγιού (Γιώτα)
Ραγκούσης Ιωάννης
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)
Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)
Σπίρτζης Χρήστος
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος (Αλέκος)
Φάμελλος Σωκράτης
Φωτίου Θεανώ
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης
Χρηστίδου Ραλλία
Ψυχογιός Γεώργιος
Z. K.
(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)
ΜΗΝΥΜΑ ΑΝ.ΥΠ.ΕΞ. κ. ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΜΗΝΥΜΑ ΑΝ.ΥΠ.ΕΞ. κ. ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Με αφορμή την 80ή επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, έκανε την ακόλουθη ανάρτηση:
«Συμπληρώνονται φέτος 80 χρόνια από το ηρωικό ΟΧΙ και το ΕΠΟΣ του '40.
Με παρακαταθήκη το ένδοξο παρελθόν μας, η Ελλάδα καλείται και σήμερα να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες απειλές και προκλήσεις, με υψηλό φρόνημα και εθνική ομοψυχία.
Οι Έλληνες ενωμένοι δεν έχασαν ποτέ!»
(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ "28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940" ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ "28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940" ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Ο Δήμος Περιστερίου λόγω των μέτρων προστασίας για την αποτροπή διάδοσης του κορονοϊού, δεν διοργάνωσε τις καθιερωμένες εκδηλώσεις για τον Εορτασμό της Εθνικής Επετείου της «28ης Οκτωβρίου 1940».
Μετά την Δοξολογία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό «Ευαγγελισμός της Θεοτόκου», ο Δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης μετέβη στο Ηρώο (πλατεία Δημοκρατίας) και κατέθεσε στεφάνι στη μνήμη των πεσόντων.
Χαιρετισμός Δημάρχου για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου
Ελλάδα, ελευθερία, πατριωτισμός, εθνική αξιοπρέπεια και περηφάνια.
Ένα αλληλένδετο, όσο και σπάνιο σύμπλεγμα αξιών, όχι μόνον σε πανευρωπαϊκή, αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα.
Πάνω σ’ αυτό, στήθηκε και το ηρωικό Έπος του 1940,
ένα από τα λαμπρότερα σύμβολα πατριωτισμού,
θάρρους και αυτοθυσίας ολόκληρου του έθνους.
Όλοι μαζί, ενωμένοι, προσεκτικοί, γεροί και ασφαλείς, θα πάμε και πάλι ολοταχώς μπροστά, στον δρόμο που ξέρουν να χαράζουν πατριώτες σθεναροί και ήρωες, όπως οι Έλληνες.
Ανδρέας Παχατουρίδης
Δήμαρχος Περιστερίου
(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΚΕΠΗΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΚΕΠΗΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Τό πρωί της 28ης Οκτωβρίου 2020 ημέρα μνήμης καί εορτής της Φωτοφόρου Σκέπης της Υπεραγίας Θεοτόκου, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης χοροστάτησε της Θείας Λειτουργίας καί ετέλεσε τή Δοξολογία επί τη Εθνική Εορτή στόν Μητροπολιτικό Ναό “Ευαγγελισμός της Θεοτόκου”.
Στήν επίσημο Δοξολογία, τηρουμένων όλων των μέτρων κατά του Κορονοϊού παρέστησαν οι Δημοτικές Αρχές της Πόλεως Περιστερίου, μέ επὶ κεφαλής τόν Δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.
Μετά τό πέρας της Δοξολογίας ο Σεβασμιώτατος μετά του κ. Δημάρχου καί των λοιπών επισήμων κατευθύνθηκαν στό Ηρώο της Πόλεως όπου καί πραγματοποιήθηκε κατάθεση στεφάνων στήν μνήμη των Ηρώων του Έθνους μας.
Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε σέ όλους η Υπέρμαχος Στρατηγός, η Κυρία Θεοτόκος νά περισκέπει τό Έθνος μας καί νά φυλάσσει τή γλυκυτάτη Πατρίδα μας από παντός κακού.
(ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ)
(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
To ἑσπέρας τῆς Κυριακῆς 18 Ὀκτωβρίου 2020, ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας Μητροπολίτης Περιστερίου κ. Κλήμης ἐτέλεσε, στό πλήρως ἀνακαινισμένο ἀμφιθέατρο τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου τοῦ Ἐπισκοπείου μας, τόν Ἁγιασμό ἐπί τῇ ἐνάρξει τοῦ Κατηχητικοῦ ἔργου, τῇ παρουσίᾳ τῶν ὑπευθύνων Ἱερέων Νεότητος καί ἀντιπροσωπείας κατηχητῶν καί κατηχητοπαίδων ὅλων τῶν Ἐνοριῶν καί Μητροπολιτικῶν Παρεκκλησίων τῆς Μητροπόλεως μας, τηρουμένων ὅλων τῶν μέτρων κατά τοῦ Κορωνοϊοῦ Covid-19.
Ὁ Σεβασμιώτατος ὁμίλησε σχετικῶς γιά τήν σπουδαιότητα καί τήν παρουσία τῶν κατηχητικῶν δράσεων στόν σύγχρονο ὑλοκρατούμενο, ἐγωπαθῆ κόσμο καί κάλεσε τούς ὑπευθύνους νεότητος κληρικούς μέσα ἀπό τό παράδειγμά τους νά ἀπαλλάξουν τήν νεότητα ἀπό τό ἁμάρτημα τῆς γενιᾶς μας δηλαδή, τήν ἀσυνέπεια λόγων καί ἔργων, ὅπως ἔπραξαν καί οἱ σύγχρονοι Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας, τούς ὁποίους μᾶς χάρισε ὁ Θεός γιά νά ἔχουμε ἐλπίδα καί ὅραμα.
Ζήτησε δέ, νά στηρίξουν ἐμπράκτως τό πολύπλευρο ἔργο τῶν κατηχητῶν. Ἑνῶ στό τέλος ἀνακοίνωσε τή σύσταση 5μελούς ἐπιτροπῆς Κληρικῶν καί Λαϊκῶν πού θά ἔχει σκοπό τήν ἀνασύσταση καί ἀναδιοργάνωση τοῦ Κατηχητικοῦ ἔργου τῆς Μητροπόλεώς μας, ὥστε μέ ἀγῶνα πνευματικό νά πραγματωθεῖ ἡ πνευματική ἀνασύσταση τῶν Ἐνοριῶν μας .
Στή συνέχεια, τόν λόγο ἔλαβε ὁ ὑπεύθυνος Νεότητος τῆς Μητροπόλεως π. Νεκτάριος Δημητριάδης, ὁ ὁποῖος κάλεσε τούς νέους νά προσέλθουν στήν ἀγκαλιά τῆς Μητέρας Ἐκκλησίας καί νά κάνουν μιά νέα ἀρχή στή ζωή τους στηριζόμενοι στά ἰδανικά καί στίς ἀρχές πού αὐτή τούς προσφέρει. Καί ἔχοντας ὡς ὅπλα πνευματικά τήν θυσιαστική ἀγάπη καί τήν εἰλικρινῆ ταπείνωση νά γίνουν μάρτυρες Χριστοῦ καί Κοινωνοί τοῦ Εὐαγγελίου Του στόν σύγχρονο κόσμο πού εἶναι ἀποξενωμένος ἀπό τόν Χριστό.
Τόν λόγο ἀκόμη ἔλαβαν κατηχητές τῆς Μητροπόλεως μας, οἱ ὁποῖοι ἐξέφρασαν τήν ἀγωνία τους καί τόν προβληματισμό τους γιά τήν σημερινή πραγματικότητα καί τόν τρόπο δράσης τῶν κατηχητικῶν ὁμάδων στά πλαίσια μιᾶς ὑγιοῦς πνευματικῆς πορείας.
Κλείνοντας αὐτή τήν ἐκδήλωση ὁ Σεβασμιώτατος εὐχαρίστησε ὅλους γιά τήν παρουσία τους καί εὐχήθηκε στόν καθένα ξεχωριστά ὑγεία καί δύναμη στό ἔργο τους, με πλούσια και εὐλογημένη σπορά ὥστε στο τέλος να ἔχουμε πλούσια πνευματική καρποφορία.
Στο τέλος προσφέρθηκε σέ ὅλους σχετικό κέρασμα στόν αὔλειο χῶρο τοῦ Ἐπισκοπείου.
(Ἐκ τοῦ Γραφείου Τύπουκαί Ἐπικοινωνίας, 19.10.2020
τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου
2105719777 - 2105721148 (ἐσωτ. 9)
(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)
ΝΕΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
ΝΕΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Το νέο ωράριο λειτουργίας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Περιστερίου, με βάση τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό διαμορφώνεται ως εξής:
- Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 8:00 έως 15:00
- Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή: 17.30 έως 20.00
Σημειώνεται ότι είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας. H επιλογή των βιβλίων στην παιδική βιβλιοθήκη θα γίνεται από τους γονείς και κηδεμόνες.
Η προσέλευση θα γίνεται κατόπιν ραντεβού με τη Γραμματεία της Βιβλιοθήκης, πληροφορίες – επικοινωνία στα τηλ: 2105716057 και 2105716069, καθώς και στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
(Δελτίο Τύπου 19.10.2020)
(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Μέσα σέ κλίμα χαρᾶς τελέστηκε ὁ Ἁγιασμός γιά τήν ἔναρξη τῶν μαθημάτων τοῦ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου, τηρῶντας ὅλα τά ἀπαιτούμενα μέτρα πρόληψης καί προστασίας ἀπό τόν covid-19.
Τήν ἀκολουθία τοῦ Ἁγιασμοῦ ἐτέλεσε κατόπιν σεπτῆς ἐντολῆς καί εὐλογίας τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Περιστερίου κ. κ. Κλήμεντος, ὁ Ὑπεύθυνος τῶν Κοινωνικῶν Φροντιστηρίων Πρωτοπρεσβύτερος Ἀλέξανδρος Ζαρίκος, ἐντός τοῦ Μητροπολιτικοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ «Εὐαγγελιστρίας» Περιστερίου, τό Σάββατο 17 Ὀκτωβρίου 2020, πλαισιούμενος ἀπό ἐθελοντές Καθηγητές, γονεῖς καί μαθητές τοῦ Κοινωνικοῦ Φροντιστηρίου.
Μετά τό πέρας τοῦ Ἁγιασμοῦ ὁ π. Ἀλέξανδρος μετέφερε τό εὐχετήριο μήνυμα τοῦ Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας πρός τούς 35 ἐθελοντές καθηγητές, τούς γονεῖς καί τούς μαθητές.
Κατά τή φετινή σχολική χρονιά τό ὡς εἴρηται Κοινωνικό Φροντιστήριο (Τμήματα Α, Β καί Γ Λυκείου) λόγῳ τοῦ ἰοῦ covid-19 φιλοξενεῖ 80 μαθητές καί μαθήτριες, ἀντί τοῦ ἀριθμοῦ τῶν 120 καί παραδίδουν σέ αὐτό, ἐντελῶς δωρεάν, τά μαθήματα 35 ἐθελοντές καθηγητές ὅλων τῶν ἀπαιτούμενων εἰδικοτήτων.
Ὁ Ὑπεύθυνος τῶν Κοινωνικῶν Φροντιστηρίων ἀνεκοίνωσε τήν πραγματοποίηση Διαδικτυακῶν Σεμιναρίων Ἐπαγγελματικοῦ Προσανατολισμοῦ, διατροφῆς, ψυχικῆς ὑγιεινῆς κ.α. ἀπό ἔγκριτους ἐπιστήμονες καθώς καί τήν πλήρη ἑτοιμότητα τοῦ ἐν λόγῳ Κοινωνικοῦ Φροντιστηρίου νά πραγματοποιηθοῦν τά μαθήματα ὅποτε καί ἑάν χρειαστεῖ, ὅλα διαδικτυακά, ὅπως ὁμοίως ἔγινε πράξη καί κατά την περίοδο του γενικευμένου lockdown του παρελθόντος Μαρτίου.
Μετά τό πέρας τῆς λιτῆς ἐκδήλωσης παρετέθη μικρό κέρασμα.
(Δελτίο Τύπου 19.10.2020)
(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)













