• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΣΚΕΣ ΔΙΕΝΕΙΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Σύμφωνα με δημοσιεύματα και αναρτήσεις, «πρωταθλητές» στα κρούσματα του κορονοϊού είναι οι Δήμοι: Αθηναίων, Πειραιώς, Ιλίου, Περιστερίου και πολλοί άλλοι.

Όπως διευκρινίστηκε αρμοδίως ο αριθμός των κρουσμάτων κορονοϊού στον Δήμο Περιστερίου είναι αμελητέος, δεδομένου του τεράστιου πληθυσμιακού μεγέθους του Δήμου μας, ο οποίος ως γνωστόν είναι ο 4ος στην χώρα και οι προφυλάξεις, τόσο από τις υγειονομικές αρχές, όσο και από την Δημοτική Αρχή, από την διασπορά της νόσου είναι σε εγρήγορση. Απόδειξη είναι και η σημασία της έλευσης του υπ. Υγείας κ. Βασίλη Κικίλια, ο οποίος ανακοίνωσε την αναβάθμιση του 1ου Κέντρου Υγείας Περιστερίου.

Να σημειωθεί ότι ο Δήμος Περιστερίου με δικούς του πόρους προμηθεύτηκε 3000 μάσκες, τις οποίες διένειμε στα σχολεία για την προστασία των μαθητών.

 

                                                                                              (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)

ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ»: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ 40 ΕΥΡΩ!

taxiΗ Κλινική «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ» έχει δημιουργήσει έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, που τηρεί όλες τις προδιαγραφές σύμφωνα με τις οδηγίες για τη Δημόσια Υγεία, ενώ έχει διασφαλίσει και συνθήκες άνεσης και διακριτικότητας για τους εξεταζόμενους.

Η λήψη του Βιολογικού δείγματος πραγματοποιείται στο εργαστήριο της Κλινικής μας από τις 07.00 – 11.00 το πρωί με προκαθορισμένο ραντεβού ώστε και να μην υπάρχει συνωστισμός και να μας δίδεται ο χρόνος για απολύμανση του χώρου.

Πριν τη λήψη του δείγματος ο ασθενής συμπληρώνει μια ειδική φόρμα με τα προσωπικά στοιχεία του και δίνει τη συγκατάθεσή του για επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

Ο κάθε ασθενής λαμβάνει ένα προσωπικό κωδικό, ο οποίος αντιστοιχεί στο φιαλίδιο του δείγματός του.

Η λήψη των δειγμάτων γίνεται από εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό που φέρει ειδικό εξοπλισμό. Για τη δειγματοληψία λαμβάνονται όλα τα μέτρα ατομικής προστασίας για τον λήπτη.

Το δείγμα λαμβάνεται με ειδικό στυλεό από τον στοματοφάρυγγα. Μπορεί να ληφθεί επίσης από ρινοφάρυγγα ή βρογχικές εκκρίσεις. Η συγκεκριμένη διαδικασία είναι ανώδυνη και διαρκεί μόλις λίγα δευτερόλεπτα.

Έπειτα το δείγμα μεταφέρεται στο ειδικά εξοπλισμένο εργαστήριο της κλινικής για την απομόνωση και την ανίχνευση γενετικού υλικού του ιού με το υπερσύγχρονο μηχάνημα μοριακής ανάλυσης Real-Time PCR (qPCR) CFX της Αμερικανικής εταιρείας BIO-RAD το οποίο μέχρι σήμερα, έχει εγκατασταθεί στα Πανεπιστήμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων και στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ. Ακολουθεί η διαδικασία απομόνωσης του ιικού RNA και η εφαρμογή αλυσιδωτής αντίδρασης πολυμεράσης με αντίστροφη μεταγραφή για την ενίσχυση της αλληλουχίας στόχου του ιικού γονιδιώματος του SARS-CoV-2. Τα αποτελέσματα είναι έτοιμα εντός ολίγων ωρών.ςςςς

Στη περίπτωση που κάποιο δείγμα είναι θετικό, είναι αναγκαία η δήλωσή των στοιχείων του ασθενούς στον ΕΟΔΥ (Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας).

Το κόστος του τεστ στην Κλινική ανέρχεται στα σαράντα (40) ευρώ.

Για αναλυτικές πληροφορίες και ραντεβού παρακαλούμε καλείτε: 210 57 35 311.

 

(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)

ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Ο ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ κ. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ

Την επέκταση των Κέντρων Υγείας, που θα αντιμετωπίζουν τα κρούσματα κορονοϊού, σε όλη την Ελλάδα ανακοίνωσε από το Περιστέρι ο υπ. Υγείας κ. Βασίλης Κικίλιας στις 9.10.2020.

Ο κ. Κικίλιας επισκέφθηκε το 1ο Κέντρο Υγείας Περιστερίου στην οδό Χρ. Λαδά και τόνισε την μεγάλη βαρύτητα που θα δώσει η κυβέρνηση στην δημόσια υγεία και στους συνανθρώπους μας που επιλέγουν τα Κέντρα Υγείας και τα δημόσια νοσοκομεία για την περίθαλψή τους.

Στην αρχή ο Υπουργός ξεναγήθηκε στο Κέντρο Υγείας Περιστερίου, στο οποίο λειτουργούν τακτικά ιατρεία και Μονάδα covid-19 με απόλυτη ασφάλεια.

Ο υπουργός συνοδευόταν από τον γ.γ. Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας κ. Μάριο Θεμιστοκλέους, τον διοικητή της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας κ. Χρήστο Ροϊλό και παραβρέθηκαν επίσης: ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο αντιδήμαρχος Υγείας κ. Γιώργος Μπεκιάρης, οι δημοτικοί σύμβουλοι Παρασκευή Αρσενοπούλου, Αργύρης Αϊβάτογλου κ.α.

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ

Ο κ. Κικίλιας είπε στην ομιλία του μεταξύ άλλων και τα εξής:

«Το Εθνικό Σύστημα Υγείας, τα Νοσοκομεία μας και τα Κέντρα Υγείας είναι φτιαγμένα κυρίως για τους ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν, για τους ανθρώπους οι οποίοι δεν μπορούν, για τους ανθρώπους οι οποίοι βρίσκονται στα όρια της φτώχειας. Αυτούς πρέπει να στηρίξουμε πρώτα από όλους και μετά, βεβαίως, όλους τους άλλους.

Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω σήμερα, ότι επεκτείνουμε περαιτέρω τη λειτουργία των Κέντρων Υγείας σε όλη τη χώρα, έτσι ώστε να μπορούν να χειριστούν και περιστατικά περιπατητικών ασθενών με συμπτωματολογία Covid. Αυτό είναι σημαντικό γιατί καταλαβαίνετε ότι θα στηρίξει και θα δώσει ανάσες και στα Νοσοκομεία μας, κυρίως τα Νοσοκομεία αναφοράς που έχουν πάρει το μεγαλύτερο βάρος της προσπάθειας μέχρι τώρα, σε ό,τι έχει να κάνει με τον κορονοϊό.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Μάριο Θεμιστοκλέους και τον Διευθυντή του Κέντρου Υγείας Περιστερίου για την πολύ καλή δουλειά που έχει ήδη γίνει. Η ενεργοποίηση των Κέντρων Υγείας σε όλη την Ελλάδα ξεκινά από τη Δευτέρα, αν και κάποια ήδη λειτουργούν και τεστάρονται οι δυνατότητές τους.

Ευχαριστώ για μία ακόμη φορά γιατρούς, νοσηλευτές, παραϊατρικό και λοιπό προσωπικό για τη μάχη απέναντι στην πανδημία του κορονοϊού. Ιδιαίτερα στη 2η Υγειονομική Περιφέρεια, όπου ο Διοικητής Χρήστος Ροϊλός φρόντισε και τα Νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας στα νησιά μας ανταποκρίθηκαν σε πολύ υψηλό επίπεδο κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Και, φυσικά, ευχαριστώ το Δήμαρχο Περιστερίου Ανδρέα Παχατουρίδη που μας φιλοξενεί σήμερα».

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ

Στη συνέχεια πήρε τον λόγο ο κ. Θεμιστοκλέους ο οποίος είπε τα εξής:

«Τα 103 Κέντρα Υγείας θα ξεκινήσουν τη λειτουργία από τη ερχόμενη Δευτέρα και άλλα 58 Κέντρα Υγείας θα ξεκινήσουν στις 15 Οκτωβρίου.

Τα Κέντρα Υγείας αυτά θα λειτουργούν σε 24ωρη βάση, είτε σε δύο βάρδιες, δηλαδή από τις 7 το πρωί έως τις 10 το βράδυ. Θα σας δοθεί αναλυτικός πίνακας.

Για να το πετύχουμε αυτό, εξασφαλίσαμε κάποιες προϋποθέσεις: να έχει εκπαιδευτεί το προσωπικό, να έχουμε Μέσα Ατομικής Προστασίας για όλο το προσωπικό και, κυρίως, να κάνουμε τις χωροταξικές αλλαγές, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν θέσει οι επιστήμονές μας.

Ειδικά για την Αττική, από τη Δευτέρα θα ξεκινήσουν 14 Κέντρα Υγείας, 8 στην 1η Υγειονομική Περιφέρεια και 6 στην 2η Υγειονομική Περιφέρεια. Εδώ καλούμε τους πολίτες να προσέρχονται κατόπιν ραντεβού. Όσοι πολίτες έχουν συμπτωματολογία συμβατή με λοίμωξη από κορονοϊό, θα πρέπει να απευθύνονται στα Κέντρα Υγείας μόνο κατόπιν ραντεβού. Είτε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ραντεβού, όπου υπάρχει πλέον ένδειξη για ιατρείο Covid, είτε με τους 5ψηφιους αριθμούς όπως ισχύει μέχρι σήμερα, είτε επικοινωνώντας απευθείας με το Κέντρο Υγείας.

Αυτή τη στιγμή, ο ημερήσιος μέσος όρος τεστ που γίνεται στα Νοσοκομεία της Αττικής είναι περίπου 1000. Εμείς αυξάνουμε τη δυναμικότητα κατά 500, μπορεί κάποιος να αναλογιστεί τη βοήθεια που θα δώσουμε στα Νοσοκομεία και ειδικά στα Νοσοκομεία αναφοράς.

Και όσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερα Κέντρα Υγείας και δομές της ΠΦΥ – γιατί είναι και τα Περιφερειακά Ιατρεία που μπαίνουν στη μάχη – θα προστίθενται σε αυτό.

Θα ήθελα κι εγώ να ευχαριστήσω πολύ το προσωπικό, τους γιατρούς, νοσηλευτές, τους επαγγελματίες υγείας των Κέντρων Υγείας που συμμετέχουν ενεργά σε αυτή τη μάχη».

Σύντομη ομιλία πραγματοποίησε και ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο οποίος τόνισε την ανάγκη στελέχωσης των Κέντρων Υγείας με ιατρικό και υγειονομικό προσωπικό.

Στην άποψη αυτή συμφώνησε και ο υπ. Κος Κικίλιας

Το 1ο Κέντρο Υγείας Περιστερίου θα λειτουργεί από τις 08:00 έως 22:00, τηλ.:2105748562.

Β. Αλεξανδροπούλου

(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)

Ευχαριστίες του Δήμου προς τους εθελοντές αιμοδότες

 

Μεγάλη ήταν η προσέλευση των εθελοντών στην έκτακτη εθελοντική αιμοδοσία στις 6 Οκτωβρίου 2020, στην προσπάθεια του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας του Δήμου Περιστερίου (ΟΠΑΑΠ) να ανταποκριθεί στη μείωση των αποθεμάτων αίματος, καθώς ο κορονοϊός μας ανάγκασε να μένουμε σπίτι, όμως κάποιες ανάγκες δεν έχουν αλλάξει.

Ο Δήμαρχος Ανδρέας Παχατουρίδης δημόσια ευχαρίστησε τους νέους της πόλης μας (φοιτητές, αθλητές), καθώς και τους δημότες και εργαζόμενους του Δήμου, εθελοντές αιμοδότες.

Ήταν μια πράξη αγάπης, αλληλεγγύης και κοινωνικής προσφοράς, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα να βοηθούν, κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη, τον ίδιο τον εαυτό τους, την οικογένειά τους, τους φίλους τους και τους συμπολίτες.

Το αίμα αποτελεί κοινωνικό αγαθό, που δεν είναι δυνατό να αντικατασταθεί από κανένα φάρμακο και η κοινωνική δράση της εθελοντικής αιμοδοσίας του Δήμου Περιστερίου είναι ένας σημαντικός θεσμός για την τοπική κοινωνία.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Περιστερίου σε συνεδρίασή του δια περιφοράς στις 1/10/2020, ομόφωνα κατέληξε στο παρακάτω ψήφισμα για την απόδοση δικαιοσύνης απέναντι στο νεοναζισμό, που έχει ως εξής:

«Με το παρόν ψήφισμα, το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου στέκεται δίπλα στην οικογένεια Φύσσα που απαιτεί την παραδειγματική καταδίκη της νεοναζιστικής, εγκληματικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής, με μια απόφαση σταθμό, την 7η Οκτωβρίου 2020, μέρα ολοκλήρωσης της δίκης. Ταυτόχρονα, συμπαραστέκεται σε όλους τους πολίτες και κοινωνικές ομάδες έχουν δεχθεί κάθε μορφή βίας από την εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής και εκφράζει τη δυσφορία του για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης της ιστορικού χαρακτήρα δίκης.

Το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, υποκλινόμενο στις ηρωικές θυσίες του λαού μας απέναντι στον ναζισμό, καλεί όλους τους δημοκρατικούς πολίτες να συμπαρασταθούν στην οικογένεια συμμετέχοντας στη συγκέντρωση της 7ης Οκτωβρίου 2020, την ημέρα της απόφασης του δικαστηρίου, λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέσα προστασίας κατά της διασποράς του COVID-19.»

Ο Πρόεδρος του

ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΛΩΛΟΣ

 

 

 

Κοιν/νση:

1.     Εξοχότατο Πρόεδρο Ελληνικής Δημοκρατίας

2.     Αξιότιμο Πρόεδρο της Κυβέρνησης

3.     Αξιότιμο Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων

(με την παράκληση να δοθεί στα κόμματα και στους αρμόδιους υπουργούς)

4.     Γραφείο Τύπου του Δήμου

(για δημοσίευση στον Τοπικό Τύπο και στην ιστοσελίδα του Δήμου)

Παρασκευή, 02 Οκτώβριος 2020 09:27

ΠΕΝΘΗ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

ΠΕΝΘΗ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

 

apostolouΌλους όσους με οποιονδήποτε τρόπο μάς συμπαραστάθηκαν στο βαρύτατο πένθος μας για την απώλεια της πολυαγαπημένης μας μητέρας και θείας

 

ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ (το γένος Παχατουρίδη)

 

ευχαριστούμε θερμότατα.

Τα τέκνα: Σπυρίδων & Χριστίνα Αποστόλου.

Τα ανίψια: Λευτέρης & Ανδρέας Παχατουρίδης

 

(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΚΛΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ

 

pahΜε αφορμή την ολοκλήρωση ενός έτους δημαρχιακής θητείας ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Πριν λίγο καιρό κλείσαμε ένα χρόνο της πέμπτης Δημαρχιακής μας θητείας. Θα συνεχίσουμε έτσι όλοι μαζί.. Το Περιστέρι μας ενώνει! Τα προβλήματα είναι κοινά για όλους. Όλοι μαζί προχωράμε. Εμείς θέλουμε η κοινωνία να μας κρίνει από το έργο μας.

Οι καιροί είναι δύσκολοι. Ζούμε στην περίοδο του κορονοϊού με τις γνωστές επιπτώσεις.

Όλοι μαζί ενώνουμε τις ευαισθησίες μας και προχωράμε τα όνειρά μας για μια πόλη ακόμη καλύτερη, για εμάς και κυρίως τα παιδιά της πόλης μας. Αυτό θα το επιτύχουμε όλοι μαζί.

Όπως είπα και το βράδυ των εκλογών, νικητής δεν είναι ο Ανδρέας Παχατουρίδης. Νικήτριες είναι η πόλη, είναι η Δημοκρατία, είναι η προσπάθεια όλων μας για ένα καλύτερο Περιστέρι.

Όλο αυτό τον τελευταίο χρόνο μετά την επανεκλογή μας, δουλεύουμε εγώ και οι συνεργάτες μου αδιάκοπα και σκληρά -και είμαστε σε καλό δρόμο- για την υλοποίηση κάποιων πολύ σημαντικών έργων, τα οποία θα ανακοινώσουμε σε δύο τρεις μήνες.

Με συνεχείς παραστάσεις στα Υπουργεία και με επαφές με τις Βρυξέλλες, επιδιώκουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο της πόλης μας ακόμη υψηλότερα, με τα έργα που είναι υπό έγκριση. Έργα που απευθύνονται προς όλους τους πολίτες και κυρίως τους νέους ανθρώπους, γιατί όπως συνηθίζω να λέω: Μη φανταστείτε, ότι το καλύτερο Περιστέρι είμαι εγώ, το καλύτερο Περιστέρι είναι οι νέοι άνθρωποι, είναι τα παιδιά της πόλης μας και γι’ αυτά πρέπει να δουλεύουμε με σοβαρότητα, με υπευθυνότητα και με λίγα λόγια»...

 

(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)

ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΟΥ Ι. ΝΑΟΥ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ Ν. ΣΕΠΟΛΙΩΝ

 

(Πηγή: Ιστοσελίδα ORTHODOXIA.INFO)

 

Από τον πανηγυρίζοντα Ναό του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, όπου τελέσθηκε χειροτονία πρεσβυτέρου, ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης τόνισε ότι «Η ιερωσύνη δεν είναι ο χώρος για να δείξουμε τα υποτιθέμενα προσόντα μας και τα ανύπαρκτα προτερήματά μας. Ο χώρος της ιερωσύνης είναι ο χώρος της αφιέρωσης στον Θεό και της διακονίας του ανθρώπου.

Δεν αρκεί μόνo ο Κληρικός να είναι μορφωμένος, καλλιεργημένος αν δεν κατέχει την κατά Θεόν μόρφωση. Ο ιερέας υποχρεούται να είναι αφιερωμένος στον Θεό και στα Μυστήρια της Εκκλησίας. Να προσφέρει την ύπαρξή του στην τέλεση του Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας. Αυτό φανερώνει η γνήσια ιερατική ζωή.

 

Ο κ. Κλήμης επιβράβευσε τον νέο πρεσβύτερο π. Σπυρίδωνα Μυλωνά με το οφφίκιο του οικονόμου, λέγοντας: «Ο π. Σπυρίδων ήταν και παραμένει αφοσιωμένος κληρικός. Και κατά το παρελθόν ακόμα, ενώ κλήθηκε να κάνει αγγαρείες και εργασίες που δεν αρμόζουν σε ιερέα, εκείνος έδειξε αυταπάρνηση και αυτοθυσία. Για αυτούς τους λόγους θα τον τιμήσω κατά την σημερινή ημέρα».

Τέλος επαίνεσε τον νέο ιερατ. προϊστάμενο του Ναού πρωτοπρεσβύτερο π. Κωνσταντίνο Κολιπέτσα και τους συνεφημερίους του π. Γεώργιο Μπικάκη και π. Ιωάννη Αντωνίου για τον καλλωπισμό του Ναού, καλώντας τους ενορίτες να τους στηρίξουν στην πνευματική ανύψωση της ενορίας.

*

(Περισσότερες λεπτομέρειες από τη δραστηριότητα της Ι. Μητρόπολης Περιστερίου όταν το Γραφείο Τύπου της μας προσκαλεί ή μας ενημερώνει με δελτία Τύπου).

 

(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: «Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ κ. ΤΣΑΓΚΙΩΤΗΣ ΕΘΕΣΕ ΕΑΥΤΟΝ ΕΚΤΟΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ»!

 Με αφορμή δηλώσεις του δημοτικού συμβούλου κ. Μανώλη Τσαγκιώτη περί παραίτησής του από την Παράταξη «Με την Κοινωνία Μπροστά», που δημοσιοποιήθηκαν στα μέσα τοπικής ενημέρωσης, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, έκανε στις 30.9.2020, την πιο κάτω δήλωση:

«Μέχρι στιγμής καμία παραίτηση του κ. Μανώλη Τσαγκιώτη δεν έχει υποβληθεί στις Υπηρεσίες του Δήμου μας. Καμία παραίτηση.

Εγώ απλά ανακοίνωσα, ότι ο συνάδελφος κ. Μανώλης Τσαγκιώτης έθεσε εαυτόν εκτός Παράταξης»!

 

(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020)

ΝΕΑ «ΟΑΣΗ» ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΚΗΠΟΥΠΟΛΕΩΣ & ΑΝΘΕΩΝ

 

Μια νέα μεγάλη νησίδα πρασίνου και αναψυχής διαμορφώθηκε στη συμβολή των οδών Κηπουπόλεως & Ανθέων, στο βόρειο Περιστέρι, από το προσωπικό της Υπηρεσίας Αυτεπιστασίας και Ηλεκτρολογικού του Δήμου Περιστερίου.

Η νησίδα, μετά από κατάλληλες τεχνικές παρεμβάσεις αποτελεί μια μικρή «όαση» πρασίνου και αναψυχής που δόθηκε ήδη στη χρήση των δημοτών. Το αποτέλεσμα είναι θεαματικό!

Εξ άλλου αυτή την εβδομάδα ξεκίνησαν οι εργασίες ανάπλασης και της μικρής πλατείας, που βρίσκεται επίσης στην οδό Κηπουπόλεως.

Η πρόοδος των έργων είναι στα πλαίσια της εξαγγελίας του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ότι: «Τα έργα για την βελτίωση της πόλης και της κοινωνίας δεν σταματούν ποτέ!

Με κονδύλια που διεκδικήσαμε -και διεκδικούμε- από Προγράμματα της Περιφέρειας, ΕΣΠΑ κ.λπ. και έχουν εγκριθεί, επιβεβαιώνουμε, ότι δεν είμαστε άνθρωποι των λόγων, αλλά άνθρωποι των έργων»!

 

(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ