| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΛΟΦΟΥ
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΛΟΦΟΥ
Ξεκίνησαν από τις 21.9.2020 οι επανεγγραφές για το Δημοτικό Κολυβητήριο Λόφου:
Για τους ενήλικες, ώρες από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 - 21:00. Και,
Εγγραφές οι επανεγγραφές των ανήλικων αθλούμενων (μόνο για τα μέλη, όχι νέες εγγραφές προς το παρόν) που είναι σε προχωρημένο επίπεδο κολύμβησης στη Μεγάλη Πισίνα και αυτοεξυπηρετούνται στα αποδυτήρια.
Βάσει οδηγίας, η παρουσία γονέων και κηδεμόνων δεν θα επιτρέπεται στις κερκίδες του κολυμβητηρίου.

Για τα παιδιά Μεγάλης και Μικρής Πισίνας που είναι σε αρχάριο επίπεδο θα εκδοθεί σύντομα νέα ανακοίνωση.
Το νέο ωράριο λειτουργίας της Γραμματείας θα είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 πμ έως 9.00 μμ.
Τα τμήματα ανήλικων (για προχωρημένο επίπεδο) που έχουν δημιουργηθεί είναι τα εξής:
Από Δευτέρα έως Παρασκευή 16:00μμ-16:45μμ,17:00μμ-17:45μμ,18:00μμ-18:45μμ,19:00μμ-19:45μμ και 20:00μμ-20:45μμ και Σάββατο 09:00πμ-09:45πμ,10:00πμ-10:45πμ,11:00πμ-11:45πμ,12:00μμ-12:45μμ και 13:00μμ-13:45μμ.
Για τους εφήβους (που έχουν γεννηθεί 2003 - 2004 - 2005) έχει δημιουργηθεί και επιπλέον τμήμα από Δευτέρα έως Παρασκευή 21:00μμ-21:45μμ.
Τα τμήματα θα είναι διάρκειας 45 λεπτών με 3 προσελεύσεις την εβδομάδα.
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αποφυγή συγχρωτισμού στο χώρο της Γραμματείας, όσοι γονείς θέλουν να επανεντάξουν τα παιδιά τους θα πρέπει μέσω email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
να ενημερώσουν δηλώνοντας το ονοματεπώνυμο του παιδιού, τηλέφωνο επικοινωνίας, καθώς και τις ημέρες και ώρες επιλογής τους.
Όσοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ή σε email θα μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα: 2105711637 - 2105767591 - 2105769043 από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00πμ -12:00μμ για την επανεγγραφή των παιδιών τους.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επανεγγραφή είναι να είναι σε ισχύ τα ιατρικά έγγραφα (η ημερομηνία λήξης των ιατρικών εγγράφων αναγράφεται και στην κάρτα είσοδου που είχαν τα παιδιά κατά την προηγούμενη κολυμβητική περίοδο 2019 - 2020).
Η Γραμματεία του κολυμβητηρίου θα ενημερώνει είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά για την διαθεσιμότητα των ημερών και ωρών επιλογής καθώς και την ολοκλήρωση της επανεγγραφής.
(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Από την 18 Σεπτεμβρίου 2020, ξεκίνησαν οι εγγραφές στο Δημοτικό Ωδείο Περιστερίου για το νέο διδακτικό έτος 2020 - 2021.
Κατάθεση αιτήσεων εγγραφής, ώρες 12:00 - 19:00 στο Δημοτικό Ωδείο (κτήριο ΚΥΒΕ - Εθν. Μακαρίου 1 & Κηφισού) με ραντεβού.
Πληροφορίες σχετικά με τα μαθήματα και τις ώρες διδασκαλίας και τις εγγραφές δίνονται καθημερινά από την Γραμματεία 10:00 – 20:00 στα τηλέφωνα: 210 5783260 & 210 5783261 και στο Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ
ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ
Ανακύκλωσε, Σκάναρε & Κέρδισε στον «Κόκκινο κάδο»
Η Ανακύκλωση στον Δήμο Περιστερίου, επιβραβεύεται!
Το Followgreen Δήμου Περιστερίου, με γνώμονα τις ανάγκες της εποχής για ψηφιοποίηση των λειτουργιών, παρέχει ακόμα μία καινοτόμα υπηρεσία στους δημότες.

Οι δημότες Περιστερίου ανακυκλώνοντας στους «Κόκκινους κάδους-Recycom» ρούχα, παπούτσια, λευκά είδη, αξεσουάρ και τσάντες, πλέον, επιβραβεύονται με υπέροχες προσφορές από τις τοπικές επιχειρήσεις. Πώς; Είναι απλό!
Βήματα:
Σαρώνετε με το κινητό τηλέφωνο το ειδικό Qr code που βρίσκεται στον «Κόκκινο κάδο» και,επιλέγοντας στο αναδυόμενο παράθυρο σύνδεση/εγγραφή στο Followgreen.gr/peristeri,κερδίζετε αυτόματα 150 πόντους! Πλοηγηθείτε στην κατηγορία «Εξαργύρωσε» επιλέξτε την προσφορά που σας αρέσει και εξαργυρώστε την άμεσα και εύκολα!Επαναλάβατε τη διαδικασία σε μία εβδομάδα από την τελευταία σας ανακύκλωση.
Παράλληλα, οι δημότες θα μπορούν μέσω ψηφιακού χάρτη, να εντοπίζουν τον πιο κοντινό «Κόκκινο κάδο»(33 συνολικά) της γειτονιάς τους, καθώς και όλα τα σημεία ανακύκλωσης του δήμου (Βρείτε τον χάρτη εδώ: www.followgreen.gr/peristeri/recyclebucket).
Επιπλέον, ως επιβράβευση της προσπάθειας όλων για ανακύκλωση, το Followgreen προσφέρει δυνατότητα συμμετοχής σε κλήρωση για ένα «Smartphone», καθώς και δωρεάν λήψη της εφαρμογής «Followgreen app» σε App store και Google play, για να έχουν οι δημότες εύκολη πρόσβαση στον χάρτη, όπου κι' αν βρίσκονται!
Λάβετε μέρος στην κλήρωση:
www.followgreen.gr/peristeri/offer/search
(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ
ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ
Ανακύκλωσε, Σκάναρε & Κέρδισε στον «Κόκκινο κάδο»
Η Ανακύκλωση στον Δήμο Περιστερίου, επιβραβεύεται!
Το Followgreen Δήμου Περιστερίου, με γνώμονα τις ανάγκες της εποχής για ψηφιοποίηση των λειτουργιών, παρέχει ακόμα μία καινοτόμα υπηρεσία στους δημότες.

Οι δημότες Περιστερίου ανακυκλώνοντας στους «Κόκκινους κάδους-Recycom» ρούχα, παπούτσια, λευκά είδη, αξεσουάρ και τσάντες, πλέον, επιβραβεύονται με υπέροχες προσφορές από τις τοπικές επιχειρήσεις. Πώς; Είναι απλό!
Βήματα:
Σαρώνετε με το κινητό τηλέφωνο το ειδικό Qr code που βρίσκεται στον «Κόκκινο κάδο» και,επιλέγοντας στο αναδυόμενο παράθυρο σύνδεση/εγγραφή στο Followgreen.gr/peristeri,κερδίζετε αυτόματα 150 πόντους! Πλοηγηθείτε στην κατηγορία «Εξαργύρωσε» επιλέξτε την προσφορά που σας αρέσει και εξαργυρώστε την άμεσα και εύκολα!Επαναλάβατε τη διαδικασία σε μία εβδομάδα από την τελευταία σας ανακύκλωση.
Παράλληλα, οι δημότες θα μπορούν μέσω ψηφιακού χάρτη, να εντοπίζουν τον πιο κοντινό «Κόκκινο κάδο»(33 συνολικά) της γειτονιάς τους, καθώς και όλα τα σημεία ανακύκλωσης του δήμου (Βρείτε τον χάρτη εδώ: www.followgreen.gr/peristeri/recyclebucket).
Επιπλέον, ως επιβράβευση της προσπάθειας όλων για ανακύκλωση, το Followgreen προσφέρει δυνατότητα συμμετοχής σε κλήρωση για ένα «Smartphone», καθώς και δωρεάν λήψη της εφαρμογής «Followgreen app» σε App store και Google play, για να έχουν οι δημότες εύκολη πρόσβαση στον χάρτη, όπου κι' αν βρίσκονται!
Λάβετε μέρος στην κλήρωση:
www.followgreen.gr/peristeri/offer/search
(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ Ο ΔΗΜΟΤ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ κ. ΔΗΜ. ΚΟΥΣΤΕΝΗΣ
ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ Ο ΔΗΜΟΤ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ κ. ΔΗΜ. ΚΟΥΣΤΕΝΗΣ

Περιστέρι 22.9.2020 / Αρ.Πρωτ.οικ: 38799
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
Έχοντας υπ’όψη :
α) Τις διατάξεις του άρθ.58 του Ν.3852/10 «περί αρμοδιοτήτων Δημάρχου», β) Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 44 του Ν. 3979/2011 (ΦΕΚ Α’ 138/16-6-2011) σύμφωνα με τις οποίες ο Δήμαρχος « ί. Μπορεί να αναθέτει, χωρίς αμοιβή, την εποπτεία και τον συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου σε μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου», γ) Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3463/06 (ΦΕΚ Α’ 114/8-6-2006) «περί εξουσιοδότησης υπογραφών», δ) Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Περιστερίου (ΦΕΚ Β’ 2578/2011) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ε) Τις υπηρεσιακές ανάγκες και την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου
Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Κουστένη Δημήτριο , ως Εντεταλμένο Σύμβουλο, για την εποπτεία και το συντονισμό δράσεων που αφορούν θέματα καλαθοσφαίρισης και συγκεκριμένα την ανάπτυξη προγραμμάτων που αποσκοπούν στην προαγωγή της υγείας, τη σωματική, πνευματική, ψυχολογική, κοινωνική και ηθική ανάπτυξη του πληθυσμού της τοπικής κοινωνίας μέσω του αθλήματος αυτού και του μεταβιβάζουμε την εξουσία υπογραφής για σχετικά θέματα.
Ο Δήμαρχος
Ανδρέας Παχατουρίδης
(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΣΜΑΡΑΓΔΗ
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΣΜΑΡΑΓΔΗ

Σε μια λιτή τελετή, ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης τίμησε τον καταξιωμένο Σκηνοθέτη Γιάννη Σμαραγδή , στο πλαίσιο των κινηματογραφικών βραδιών και με αφορμή την προβολή της ταινίας του «Καζαντζάκης», στις 12 Σεπτεμβρίου 2020, στο Άλσος Περιστερίου.
O σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής έχει αφιερώσει το έργο του στην κινηματογράφηση σπουδαίων Ελλήνων από τον Καβάφη, τον Δομήνικο Θεοτοκόπουλο με την ταινία El Greco, τον άγνωστο αλλά τόσο σπουδαίο Έλληνα Βαρβάκη και τον Παγκόσμιο Έλληνα Νίκο Καζαντζάκη.
Ο κ. Παχατουρίδης απένειμε τιμητική πλακέτα με το σύμβολο του Δήμου Περιστερίου στον κ. Σμαραγδή για την τεράστια προσφορά του, στον κινηματογράφο, στην χώρα μας και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σημειώνοντας ότι ο κ. Σμαραγδής είναι ένας πολυβραβευμένος Έλληνας Σκηνοθέτης που μας γέμισε υπερηφάνεια, θαυμασμό και πάνω απ’ όλα ανθρωπιά!
Από την πλευρά του, ο κ. Σμαραγδής ευχαρίστησε τον κ. Παχατουρίδη για τη μεγάλη τιμή, όταν προέρχεται -όπως είπε- από ένα Δήμαρχο με μεγάλο έργο στην πόλη του, ιδιαιτέρως στον ανθρωπιστικό τομέα και γι’ αυτό είναι ο πιο δημοφιλής, ενώ υποσχέθηκε να παρουσιάσει στο Περιστέρι τη νέα του ταινία για τον Ιωάννη Καποδίστρια, μόλις ετοιμαστεί.
Χάρη του κοινού αλλά και του Δημάρχου, για τον οποίο ο σκηνοθέτης δεν έκρυβε τα θερμά του αισθήματα, ο Γιάννης Σμαραγδής είπε λίγα λόγια για την πολυαναμενόμενη ταινία «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» που ετοιμάζει. Έκανε, μάλιστα, αναφορά στην προσωπικότητα του πρώτου κυβερνήτη της Ελλάδος που δυστυχώς δολίως δολοφονήθηκε, λέγοντας «πως σ’ όλη του τη ζωή μόνο προσέφερε -να όπως ο Δήμαρχός σας- και είχε «μια ροπή προς το καλό»… Μακάρι οι κυβερνήτες του μέλλοντος αλλά και οι άνθρωποι ευρύτερα να ακολουθήσουν την καλοσύνη του και την ανιδιοτέλειά του».
Η τιμητική βραδιά του Δήμου Περιστερίου για τον δημοφιλή σκηνοθέτη, έκλεισε με τους θεατές να ξεσπούν σε χειροκροτήματα ζωηρά και παρατεταμένα.
(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΔΥΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΝΥΨΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΕΝΟΡΙΕΣ ΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ 13 ΚΑΙ 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020
ΔΥΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΝΥΨΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΕΝΟΡΙΕΣ ΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ 13 ΚΑΙ 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020
Τό ἑσπέρας τῆς 13ης Σεπτεμβρίου ἐ.ἔ., Παραμονή τῆς Ἑορτῆς τοῦ Τιμίου Σταυροῦ, ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. ΚΛΗΜΗΣ κομίζοντας τήν Ἐφέστιο Εἰκόνα τῆς Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ προσῆλθε στόν Πανηγυρίζοντα Ἱερό Ναό Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ καί ἐτέλεσε τήν ιο Μύρο τήν Ἐφέστιο Εἰκόνα.
Στή σύντομη προσλαλιά του ὁμίλησε σχετικῶς περί τῆς δυνάμεως καί τῆς χάριτος τοῦ Τιμίου Σταυροῦ στή ζωή τῶν Χριστιανῶν καί κάλεσε τούς πιστούς νά κάνουν ὀρθοδόξως τόν Σταυρό τους. Τέλος, παρουσίασε τούς νέους ἐφημερίους τοῦ Ναοῦ καί τούς εὐχήθηκε καλή διακονία στό ἔργο πού ἐπιτελοῦν.
Ἀνήμερα τῆς Ἑορτῆς τοῦ Τιμίου Σταυροῦ καί περί ὥραν 7:30μ.μ. Ὁ Σεβασμιώτατος μετέβη στόν Ἱερό Ναό Ἁγίων Ἀθανασίου καί Ὁσίας Εὐγενίας ὅπου καί τῇ παρουσία συσσώμου τοῦ Ἱεροῦ Κλήρου καί ἑκατοντάδων πιστῶν ἀνύψωσε τό Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο σέ Ἐνορία, προσθέτοντας ἔτσι μία ἀκόμη ἐνορία στό πιττάκιο τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως. Ἡ Ἐνορία τῶν Ἁγίων Ἀθανασίου καί Ὁσίας Εὐγενίας θά ἀποτελεῖ ἀπό τοῦδε καί στό ἐξῆς τήν 17η σέ σειρά Ἐνορία τῆς Ἱεράς Μητροπόλεως μας. Ὁ Σεβασμιώτατος ἐπεφύλαξε αὐτή τήν ἱστορική ἡμέρα τόσο γιά τήν νέα ἐνορία ὅσο καί γιά τήν Ἱερά μας Μητρόπολη ἕνα πνευματικό δῶρο. Προσάρτησε στήν νέα ἐνορία τό Ἱερό Παρεκκλήσιο τῶν Ἁγίων Ραφαήλ, Νικολάου καί Εἰρήνης καί εὐχήθηκε ἐμφανῶς συγκινημένος τό Ἱερό αὐτό Παρεκκλήσιο νά ἀποπερατωθεῖ καί νά ἀποτελέσει ἕνα ἀκόμη πνευματικό στολίδι γιά τήν Ἱερά μας Μητρόπολη.
(Ἐκ τοῦ Γραφείου Τύπου καί Ἐπικοινωνίας
τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου
2105719777 - 2105721148 (ἐσωτ. 9))
(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020)
ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Περιστερίου, εύχεται υγεία και καλή δύναμη σε όλους τους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς για τη νέα σχολική χρονιά που ξεκινάει σε μία ιδιαίτερη συνθήκη για την εκπαιδευτική κοινότητα.
Όπως κάθε χρόνο ξεκινάμε αισιόδοξα, με όνειρα και προσδοκίες για τα παιδιά μας, αλλά και με αγωνία και προβληματισμό, γιατί αυτή η νέα σχολική χρονιά φέρνει στην επιφάνεια χαρακτηριστικά που την καθιστούν διαφορετική από κάθε προηγούμενη.
Η πανδημία του covid-19 ήρθε και ανέδειξε τα χρόνια προβλήματα της παιδείας: ολιγάριθμο εκπαιδευτικό προσωπικό, ανεπάρκεια σε βοηθητικό προσωπικό, ανυπαρξία σχολικών νοσηλευτών, παλαιά κι επικίνδυνα κτήρια, υποχρηματοδότηση σχολικών επιτροπών.
Τα σχολεία ανοίγουν σήμερα με το Υπουργείο Παιδείας να έχει αναιρέσει όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα του Μαρτίου, στοιβάζοντας 25 κ΄ 27 μαθητές ανά αίθουσα, ακόμα και σε αίθουσες - σπιρτόκουτα, με μοναδικά μέτρα προστασίας, τη χρήση μάσκας, το παγουρίνο και την ατομική υγιεινή – ευθύνη.
Αξίζει εδώ να γίνει μνεία για την ψήφιση και εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων, από την Ά Λυκείου κιόλας μετατρέποντας τις προαγωγικές εξετάσεις σε εξετάσεις πανελλαδικού τύπου.
Οι προηγούμενες δεσμεύσεις του Υπουργείου για αναπλήρωση της ύλης που δεν διδάχθηκε τους δυόμιση μήνες καραντίνας, εξανεμίσθηκαν με νέες εγκυκλίους που ορίζουν αναπλήρωση μόλις 4-5 διδακτικών ωρών ανά μάθημα.
Ως Ένωση Γονέων Περιστερίου, τις τελευταίες δύο εβδομάδες, επιδοθήκαμε σε συναντήσεις με την Δημοτική αρχή, Συλλόγους Γονέων, συνδικαλιστικούς φορείς εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας κ΄ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και αυτοψίες σε σχολικές μονάδες.
Διαπιστώσαμε:
-την ύπαρξη κενών αιθουσών στην πλειοψηφία των σχολείων,
-δύο νηπιαγωγεία με έναν εκπαιδευτικό και καμία καθαρίστρια για σαράντα έξι παιδιά,
-σχολικές μονάδες με διακόσιους και άνω μαθητές με μία καθαρίστρια,
-αίθουσες προκάτ που ο χρόνος χρησιμοποίησής τους έχει παρέλθει στο 10ο Λύκειο.
Ήδη στο Περιστέρι έχουμε κρούσματα σε εκπαιδευτικούς και βοηθητικό προσωπικό σε 30ο Δημοτικό Σχολείο, 16ο Γυμνάσιο και Εσπερινό Γυμνάσιο, χωρίς κάποια επίσημη ενημέρωση μέχρι και χτες για την εύρυθμη ή όχι λειτουργία τους.
Ως Ένωση Γονέων δηλώνουμε ότι θα σεβαστούμε τις προτάσεις και τις θέσεις των ειδικών υγείας και προσκαλούμε την εκπαιδευτική κοινότητα να κάνει το ίδιο. Θα σταθούμε στο πλευρό των μαθητών κι εκπαιδευτικών. Θα γίνουμε το μάτι και το αυτί του γονέα. Γιατί και κάτω από τις μάσκες υπάρχει φωνή.
Διεκδικούμε:
-15 μαθητές ανά τμήμα
-άμεση κάλυψη εκπαιδευτικών κενών
-μόνιμοι διορισμοί σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό
-μόνιμοι διορισμοί σχολικών νοσηλευτών ανά σχολική μονάδα
-δειγματοληπτικά επαναλαμβανόμενα τεστ ανά σχολική μονάδα
Προσκαλούμε όλους τους Συλλόγους Γονέων, μαθητές κι εκπαιδευτικούς στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο της 17ης Σεπτεμβρίου στα Προπύλαια στις 18:30.
«Μην ανέχεσαι να σου κουνάνε το δάκτυλο. Θέλουν να κρύψουν τις δικές τους ευθύνες.
Ατομική ευθύνη έχεις να ξεσηκωθείς για την υγεία των παιδιών σου!»
το ΔΣ
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Αθήνα, 14 Σεπτεμβρίου 2020
ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Καλή Σχολική Χρονιά! Ανοίγουμε με αισιοδοξία. Τα παιδιά, θέλουν και πρέπει να πάνε σχολείο. Τα παιδιά έχουν προσαρμοστικότητα και ωριμότητα. Με χαμόγελο, αισιοδοξία και ασφάλεια. Εύχομαι καλή αρχή σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Όλα θα πάνε καλά!
ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΣΑΓΚΙΩΤΗΣ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ 14 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ…
ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΣΑΓΚΙΩΤΗΣ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ 14 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ…
«Με αίσθημα απόλυτης ευθύνης και σεβασμό απέναντι στους συμπολίτες μου που με τίμησαν και με εξέλεξαν στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας, θέλω να ξεκαθαρίσω προς κάθε κατεύθυνση τα εξής:
Αν κάτι με χαρακτηρίζει θέλω να πιστεύω ότι είναι η ειλικρίνεια και η αλήθεια. Η παραίτησή μου από τη δημοτική παράταξη «Με την Κοινωνία Μπροστά» πραγματοποιήθηκε τρεις μέρες πριν από το δημοσίευμα της 11ης Σεπτεμβρίου 2020 στο peristerinews.gr σύμφωνα με το οποίο τέθηκα εκτός δημοτικής ομάδας κατόπιν συνεδρίασης. Από την 8η Σεπτεμβρίου 2020 είχα ήδη ενημερώσει επίσημα ότι θα συνεχίσω ως Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος γιατί στη ζωή μου έχω «κόκκινες γραμμές». Ως εκ τούτου, ούτε οι «μεταγραφές» μου αρέσουν όταν ικανά στελέχη της παράταξης είναι αναξιοποίητα αλλά ούτε και μπορώ να απολύσω με τη ψήφο μου 14 συμβασιούχους που είχαν δικαίωμα ανανέωσης συνεργασίας. Έχω ήσυχη και καθαρή την συνείδηση μου. Είμαι παλαιότερος και από τους παλαιότερους καθώς για 20 ολόκληρα χρόνια στάθηκα δίπλα στην παράταξη και στον δήμαρχο προσωπικά με όλες τις ψυχικές και σωματικές δυνάμεις μου. Εύχομαι υγεία και καλή δύναμη σε όλους».
(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020)













