• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΔΩΡΕΑΝ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΕ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ

Ο Δήμος Περιστερίου σε συνεργασία με το Σύλλογο Φίλων του Ογκολογικού Νοσοκομείου «Oι Άγιοι Ανάργυροι», παρέχει την δυνατότητα σε άπορες, ανασφάλιστες και χαμηλού εισοδήματος γυναίκες

να κάνουν δωρεάν την εξέταση ψηφιακής μαστογραφίας.

Ο καρκίνος του μαστού χρήζει έγκαιρης διάγνωσης και αντιμετώπισης, κάτι που δεν είναι εφικτό για όλους λόγω της οικονομικής κρίσης και της ανεργίας που μαστίζουν την κοινωνία μας.

Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος Περιστερίου, με πρωτοβουλία του αντιδημάρχου Υγείας, ιατρού Καρδιολόγου κ. Γεωργίου Μπεκιάρη, υπενθυμίζει τις καθορισθείσες σημαντικές ημερομηνίες εξέτασης για γυναίκες άπορες και ανασφάλιστες, την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020 και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε γυναίκες που είναι ηλικίας 40 έως 69 ετών, ανασφάλιστες ή ασφαλισμένες με χαμηλό εισόδημα (έως 6.000 ευρώ ατομικό, ή έως 12.000 ευρώ οικογενειακό).

Προσοχή: Το πρόγραμμα δεν απευθύνεται σε γυναίκες που πάσχουν ήδη, ή έχουν εμφανίσει στο παρελθόν καρκίνο του μαστού.

Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να απευθύνονται για να κλείσουν ραντεβού και να λάβουν περισσότερες πληροφορίες στο ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Περιστερίου, στο τηλέφωνο 210 5783266, ώρες 8:00-14:00, έως την Δευτέρα 15.6.2020.

 

(ΙΟΥΝΙΟΣ 2020)

ΠΕΝΘΗ


 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΑΛΟΓΛΟΥ: ΕΦΥΓΕ Ο «ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΑΦΟΣΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Α.Ο. ΑΓ.ΙΕΡΟΘΕΟΥ

 Με αφορμή την τέλεση πρόσφατα του 40ήμερου Μνημόσυνου ενός εκλεκτού Περιστεριώτη και αγνού φιλάθλου, του Ιωάννη Μπακάλογλου, αξίζει να αναφέρουμε λίγα λόγια, όχι μόνο για να σκιαγραφήσουμε την προσωπικότητα του, αλλά και να ταυτιστούμε με το κοινό αίσθημα των συμπολιτών μας, που λόγω της πανδημίας, δεν μπόρεσαν να πούνε παρήγορα λόγια στην οικογένειά του και να ράνουν με λίγα λουλούδια τη σορό του, που ήδη σκεπάζει το Περιστεριώτικο χώμα.

Ο Ιωάννης Μπακάλογλου, γέννημα θρέμμα Περιστεριώτης, δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, ήταν μια δημοφιλής προσωπικότητα, διακεκριμένος νομικός στους κύκλους της Δικαιοσύνης, αλλά και φανατικός φίλαθλος ειδικά στην ομάδα που ήταν το πάθος του: Στον Α.Ο. Αγ.Ιεροθέου.

Όπως μας είπε ο επιστήθιος φίλος του κ. Γιώργος Φάκος, επί χρόνια παράγοντας και αυτός της Περιστεριώτικης ομάδας, που ανέδειξε πλήθος από ταλέντα της «στρογγυλής θεάς» και ήταν η «αιμοδότρια» σε πάρα πολλές μεγάλες ομάδες, ο Ιωάννης Μπακάλογλου ήταν ένθερμος οπαδός και δραστήριο μέλος του Α.Ο. Αγ. Ιεροθέου.

΄Εδινε πάντα το «παρών» ηθικά και υλικά, στην αγαπημένη ομάδα του και την ακολουθούσε σε κάθε αγώνα της. Ζούσε έντονα τις ψυχικές μεταπτώσεις της νίκης ή της ήττας και ήταν ένας μόνιμος αρωγός στις δυσκολίες, αλλά και μπροστάρης στις χαρές, δοσμένος ψυχή και σώματι σε ένα Σωματείο που ένωσε την περιοχή σε μια μεγάλη οικογένεια με άρρηκτους δεσμούς.

Γι΄ αυτό και η απρόσμενη απώλειά του συγκλόνισε!

Ο Ιωάννης Μπακάλογλου, αφοσιωμένος οπαδός, ζυμώθηκε με την προσπάθεια και την άμιλλα του Α.Ο. Ιεροθέου να αναδείξει ταλέντα με τα αθλητικά ιδεώδη και συνέδραμε στις μύριες δυσκολίες για να γίνει ανθρώπινο γήπεδο άθλησης της νεολαίας η χωμάτινη αλάνα κάτω από το δημοτικό κοιμητήριο Περιστερίου. Εκεί που αναπαύεται τώρα! Λίγες δεκάδες μέτρα πιο πάνω από το Κυριακάτικο «σπίτι» του, εκεί που ενθάρρυνε τα παιδιά της ομάδας του προς τη νίκη.

Αλλά και επαγγελματικά, σαν δικηγόρος, είχε βοηθήσει πολύ κόσμο της περιοχής, παρέχοντας αφιλοκερδώς τις νομικές του υπηρεσίες, γι’ αυτό και έχαιρε της εκτίμησης όλων.

Στην κηδεία του, παρά τα μέτρα λόγω πανδημίας, παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οι αντ/ρχοι κ.κ. Αλέξης Σταυρούλιας, Βασ. Μπέτσης κ.ά., πολλοί βετεράνοι και νέοι ποδοσφαιριστές της ομάδας (Βαγγ. Κότσαλος κ.ά.), ο Λάκης Λαζόπουλος κ.ά.

Στις συλλυπητήριες ευχές όλων -και του κ. Γ. Φάκου- προσθέτομε και τις δικές μας, να είναι αιωνία του η μνήμη και ελαφρύ το χώμα που τον σκέπασε.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Όλους όσους με οποιονδήποτε τρόπο μάς συμπαραστάθηκαν στο βαρύ πένθος μας για την απώλεια του πολυαγαπημένου μας συζύγου, αδελφού κ.ά.

ΙΩΑΝΝΗ ΜΠΑΚΑΛΟΓΛΟΥ

ευχαριστούμε θερμότατα.

Η σύζυγος Μαρία, η αδελφή Ειρήνη, οι λοιποί συγγενείς.

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΑΞΗ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΦΙΛΟΠΤΩΧΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης στά πλαίσια τῆς ποιμαντικῆς του εὐθύνης γιά τούς ἐνδεεῖς ἀδελφούς μας κάλεσε σέ Γενική Σύναξη τό Δ.Σ. τοῦ Γενικοῦ Φιλοπτώχου Ταμείου καί ὅλους τούς Προέδρους τῶν Ἐνοριακῶν Φιλοπτώχων Ταμείων τῆς Μητροπόλεώς μας, μέ σκοπό νά τούς ἐνημερώσει λεπτομερῶς γιά ὅλες τίς δράσεις φιλανθρωπίας τῆς Μητροπόλεως μας σέ αὐτή τή δυσχερῆ χρονική περίοδο πού περνάει ἡ χώρα μας, λόγῳ τῆς ἐπιδημίας τοῦ Κορονοϊοῦ ἀλλά καί γενικότερα.

Ὁ Σεβασμιώτατος ἀφοῦ εὐχαρίστησε τούς πατέρες γιά τήν παρουσία τους ἀλλά καί γιά τό πολύ σημαντικό ἔργο πού ἐπιτελοῦν στή φιλανθρωπική διακονία, ἔδωσε τίς ἀπαραίτητες κατευθυντήριες γραμμές γιά τή σωστή καί ἀπρόσκοπτη λειτουργία τῶν Ἐνοριακῶν Φιλοπτώχων Ταμείων, ὥστε μέ χρονικό ὁρίζοντα τόν ἐπερχόμενο Σεπτέμβριο νά ξαναλειτουργήσουν ὑποδειγματικῶς τά Ἐνοριακά Συσσίτια, ἐάν τό ἐπιτρέψουν οἱ γενικότερες συνθῆκες.

Αὐτή τή χρονική περίοδο λόγῳ τῆς ἀναστολῆς λειτουργίας τῶν Ἐνοριακῶν Συσσιτίων ἐξαιτίας τῶν ἐπιβαλλομένων μέτρων γιά τήν καταπολέμηση τοῦ Κορονοϊοῦ, ἡ Ἱερά Μητρόπολις Περιστερίου κατάφερε καί ἐντάχθηκε σέ Πρόγραμμα Σίτισης τῆς Περιφέρειας Ἀττικῆς καί διανέμει, τηρουμένων ὅλων τῶν ἀπαραίτητων ὑγειονομικῶν μέτρων, καθημερινῶς καί τά Σαββατοκύριακα 1750 μερίδες ἕτοιμων τυποποιημένων γευμάτων ἀρίστης ποιότητος.

Ἀκόμη, ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας τόνισε τήν ἀνάγκη τῆς σωστῆς ἐπιλογῆς ἄξιων καί ἱκανῶν συνεργατῶν, οἱ ὁποῖοι σέ συνεργασία μέ τούς Προέδρους τῶν Ε.Φ.Τ. θά προσφέρουν χεῖρα βοηθείας καί ἀρωγή σέ ὅλους τούς πιστούς πού προστρέχουν στήν Ἐκκλησία καί ζητοῦν βοήθεια.

Στή συνέχεια, ἔλαβε τό λόγο ὁ Ὑπεύθυνος καί Ταμίας τοῦ Γενικοῦ Φιλοπτώχου Ταμείου καί ἀφοῦ εὐχαρίστησε τόν Σεβασμιώτατο γιά τό ἄοκνο ἐνδιαφέρον καί τήν συνεχῆ στήριξη πού παρέχει πρός ὅλους τούς Κληρικούς ἀλλά καί τούς λαϊκούς συνεργάτες τῶν Φιλοπτώχων Ταμείων ἐνημέρωσε τούς πατέρες γιά τήν πορεία τοῦ Γενικοῦ Φιλοπτώχου Ταμείου τῆς Μητροπόλεως μας τόν ἕνα χρόνο εὐλογητῆς ποιμαντορίας τοῦ Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας.

Ἀναφέρθηκε στά Προγράμματα Σίτισης στά ὁποία εἶναι ἐντεταγμένη ἡ Ἱερά Μητρόπολις ἀλλά καί σέ ὅλες τίς προσπάθειες τῶν ἀνά ἐνορία Φιλοπτώχων Ταμείων.

Ἡ Ἱερά Μητρόπολις Περιστερίου μέσα σέ ἕνα χρόνο κατάφερε καί διένειμε πάνω ἀπό 368 τόνους νωπῶν, τυποποιημένων τροφίμων καί προϊόντων εἰδῶν ὑγιεινῆς καλύπτοντας ἔτσι οὐσιωδῶς τίς ἀνάγκες διατροφῆς καί διαβίωσης τῶν ἐμπερίστατων ἀδελφῶν μας καθώς ἐπίσης παρέχονται κατά τό δυνατόν χρηματικά βοηθήματα σέ ὅσους ἀποδεδειγμένως χρειάζονται οἰκονομική βοήθεια.

Εἰδικώτερα διενεμήθησαν:

•102 τόνοι νωποῦ καί κατεψυγμένου κρέατος

•14 τόνοι τυροκομικά προϊόντα

•35 τόνοι ζυμαρικά

•80 τόνοι λαχανικά

•90 τόνοι τυποποιημένα τρόφιμα

•25 τόνοι λάδι

•21 τόνοι εἴδη ὑγιεινῆς

Ἀκόμη, ἐνημέρωσε τόν Σεβασμιώτατο γιά τίς ἐπερχόμενες διανομές τροφίμων μέσῳ τοῦ Προγράμματος Τ.Ε.Β.Α., καρπός τοῦ ἀνύστακτου πατρικοῦ ἐνδιαφέροντος τοῦ Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας μέ τίς ὑπηρεσίες τοῦ Α.Σ.Δ.Α., πρός ὅλα τά Ἐνοριακά Φιλόπτωχα Ταμεῖα καί δι' αὐτῶν στούς ἔχοντας ἀνάγκη ἀδελφούς.

Στό τέλος ὁ Σεβασμιώτατος κλείνοντας τή Σύναξη εὐχαρίστησε γιά μία ἀκόμη φορά ὅλους τούς παρευρισκομένους, τούς εὐλόγησε καί τούς εὐχήθηκε ὑγεία καί δύναμη στό πολύπλευρο καί οὐσιαστικό ἔργο πού ἐπιτελοῦν στόν τομέα φιλανθρωπίας καί προσφορᾶς.

 

(Ἐκ τοῦ Γραφείου Τύπου καί Ἐπικοινωνίας

τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου

2105719777 - 2105721148 (ἐσωτ. 9)

 

(ΙΟΥΝΙΟΣ 2020)

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ -ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ - ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

Την 3.6.2020, στο πλαίσιο της μέρας δράσης για τους αυτοαπασχολούμενους, πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας προς την Δημοτική αρχή Περιστερίου (φωτογραφία).

Αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Ε.Ε.Β.Ε.Δ.Π. συναντήθηκε με τον αντιδήμαρχο Τσίνα Γεώργιο.

Εκφράσαμε την διαμαρτυρία μας για την σοβαρή καθυστέρηση της διοίκησης του Δήμου μας να προσδιορίσει τα μέτρα στήριξης των χιλιάδων Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων της πόλης μας.

Τονίσαμε ιδιαίτερα την ανάγκη στήριξης των μικρών και αυτοαπασχολούμενων (α/α) ΕΒΕ, καθώς οι ανάγκες στην τοπική και όχι μόνο αγορά, δεν είναι ίδιες, αλλά κινούνται και σε αντίθετη κατεύθυνση.

Άλλωστε τα μέτρα που μέχρι σήμερα έχει πάρει η κυβέρνηση εξυπηρετούν επιχειρήσεις που διαθέτουν ικανό αριθμό προσωπικού και κεφαλαίων.

Η Ένωσή μας ζήτησε να υιοθετηθούν μέτρα με προτεραιότητα τους συναδέλφους μας με ετήσιο εισόδημα μέχρι 12.000 ευρώ. Και επίσης:

•Απαλλαγή όλων των α/α από δημοτικά τέλη, φόρους κλπ για 6 μήνες. Απαλλαγή από τα ενοίκια όσων μισθώνουν δημοτικές ή κρατικές εγκαταστάσεις για το διάστημα που παρέμειναν κλειστοί με κρατική απόφαση πχ για κυλικεία σχολείων, δημοτικά αναψυκτήρια κλπ.

•Επέκταση των τραπεζοκαθισμάτων σε λογικά πλαίσια χωρίς επιπρόσθετη επιβάρυνση τελών. Άμεση διευκρίνιση των σχετικών διαδικασιών για αποφυγή κυρώσεων.

•Αναστολή κάθε είδους μέτρων αναγκαστικής είσπραξης –κατασχέσεις, πλειστηριασμοί, δεσμεύσεις λογαριασμών- που βρίσκονται σε εξέλιξη ή έχουν δρομολογηθεί για χρέη προς το Δήμο μέχρι το τέλος του χρόνου.

•Απαγόρευση πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας.

•Αναστολή όλων των δόσεων και των ρυθμίσεων, προς το Δήμο, των α/α χωρίς όρους και προϋποθέσεις, μέχρι το Σεπτέμβρη. Η αναστολή να αφορά το σύνολο των οφειλόμενων ποσών, κεφάλαιο και τόκους.

•Διαγραφή τόκων, προστίμων και του 30% του υπολοίπου χρέους των α/α προς το Δήμο.

•Να εκλείψει κάθε εμπόδιο για την εγγραφή στους βρεφονηπιακούς σταθμούς.

•Στήριξη του λαϊκού εισοδήματος και της κατανάλωσης, με μείωση των δημοτικών τελών συνολικότερα.

•Στήριξη από το Δήμο του συνολικού πλαισίου διεκδικήσεων της Ένωσής μας.

Κατά την συνάντηση, ο αντιδήμαρχος δεσμεύτηκε για την μεταφορά των αιτημάτων μας προς την διοίκηση του Δήμου συνολικά και συζήτησή τους στο επόμενο, δια ζώσης, Δημοτικό Συμβούλιο.

Επιβεβαιώθηκαν οι καταγγελίες μας ότι η διοίκηση Παχατουρίδη εδώ και δύο μήνες σκέφτεται τι μέτρα θα πάρει και “προσπαθεί” να τα κοστολογήσει. Όμως τα προβλήματά μας χρειάζονται άμεσες λύσεις.

Καλούμε τους μικρούς και αυτοαπασχολούμενους ΕΒΕ να βγάλουν τα συμπεράσματά τους από την τακτική της Δημοτικής αρχής.

Ο αγώνας για την διεκδίκηση ουσιαστικών μέτρων ελάφρυνσής μας δεν σταματά εδώ. Δεν θα παραιτηθούμε από τον αγώνα να μην ξαναπληρώσουμε εμείς την κρίση τους.

Χρέος του συνδικαλιστικού μας κινήματος είναι να αναδεικνύει τα προβλήματα και να οργανώνει την διεκδίκησή τους.

Καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ

 

ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ – ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Αιμίλιου Βεάκη 36 2ος όροφος τκ 12134 Αρ. Μητ. Σωμ. 30047/2014

τηλ 2105754560 – 6974702115– 6932383032 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

(Δελτίο Τύπου 4.6.2020)

 

(ΙΟΥΝΙΟΣ 2020)

ΑΛΕΞΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΙΑΣ: ΕΝΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ

Τα νέα δεδομένα που αφορούν τις φορολογικές υποχρεώσεις των πολιτών και τη δραστηριοποίηση από πλευράς φορολογικών αρχών μετά την πανδημία, αναλύει πιο κάτω ο αντ/ρχος Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Περιστερίου κ. Αλέξιος Σταυρούλιας, που τονίζει πληροφοριακά, ότι:

Εντείνονται από την Εφορία οι φορολογικοί έλεγχοι που αφορούν κατά προτεραιότητα υποθέσεις που παραγράφονται στο τέλος του 2020 και στερούν από το Δημόσιο τη δικαιοδοσία να επιβάλει φόρους και πρόστιμα, ακόμα και αν υπάρχει αυταπόδεικτη φοροδιαφυγή.

Οι έλεγχοι αφορούν βασικά τις πιο κάτω κατηγορίες:

1.Οι φορολογικές υποθέσεις της χρήσης 2014 (φορολογίας εισοδήματος και ΦΠΑ), για τις οποίες έχουν υποβληθεί αρχικές εμπρόθεσμες δηλώσεις, ή για τις οποίες έχουν υποβληθεί αρχικές εκπρόθεσμες δηλώσεις μέχρι τις 31.12.2019.

2.Οι υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος και ΦΠΑ της χρήσης του 2009, για τις οποίες προέκυψαν «συμπληρωματικά» στοιχεία. Εφόσον οι φοροελεγκτικές αρχές εντοπίσουν, μετά τη λήξη της κανονικής πενταετούς περιόδου παραγραφής, «συμπληρωματικά» στοιχεία, (π.χ. εικονικά τιμολόγια) από τα οποία προκύπτει ότι υπήρξε απόκρυψη εισοδήματος και φοροδιαφυγή, ο χρόνος της μη παραγραφής επεκτείνεται στη δεκαετία.

Σημειώνεται ότι από τα συμπληρωματικά στοιχεία εξαιρούνται οι καταθέσεις σε τράπεζες του εσωτερικού και του εξωτερικού.

3.Οι υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος που αφορούν στη χρήση του 2011, όμως οι επιτηδευματίες «ξέχασαν» να υποβάλουν έγκαιρα φορολογικές δηλώσεις και τις υπέβαλαν εντός του 2017.

4.Οι υποθέσεις ΦΠΑ της φορολογικής χρήσης του έτους 2009 για τις οποίες δεν υποβλήθηκε εκκαθαριστική δήλωση ΦΠΑ. Για τις υποθέσεις αυτές ισχύει 10ετής περίοδος παραγραφής που άρχισε να «τρέχει» από την 1.1.2011 -δηλαδή μετά τη λήξη του 2009 στο οποίο έπρεπε να υποβληθεί η εκκαθαριστική δήλωση- και λήγει την 31.12.2020.

ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΟΧΗ

Από πλευράς Εφορίας θα πραγματοποιούνται οι συνήθεις έλεγχοι σχεδόν παντού και δεν θα υπάρξει ανοχή σε υποθέσεις που αφορούν: Τη μη απόδοση ΦΠΑ, την έκδοση πλαστών ή εικονικών φορολογικών στοιχείων και βέβαια τη μη έκδοση αποδείξεων.

ΥΠΕΡΕΛΕΓΚΤΕΣ ΕΝ ΟΨΕΙ…

Με απόφαση του υπουργού Οικονομικών μεταφέρονται στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων οι 192 εφοριακοί- ελεγκτές από το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ).

Συγκεκριμένα, οι νέοι ελεγκτές, που θα είναι στην ουσία «υπερελεγκτές» θα έχουν ως αρμοδιότητα τον προληπτικό έλεγχο εφαρμογής της φορολογικής νομοθεσίας.

Πιο συγκεκριμένα θα μπορούν να προβαίνουν: Σε ελέγχους μεταφορικών μέσων, καταστημάτων, αποθηκών και άλλων χώρων όπου βρίσκονται αγαθά, ανεξάρτητα από τον φορέα εκμετάλλευσής τους και του τελωνειακού καθεστώτος, υπό το οποίο τελούν, καθώς επίσης σε κατασχέσεις βιβλίων, εγγράφων, αγαθών, μέσων μεταφοράς και άλλων στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων και ηλεκτρονικών μέσων αποθήκευσης και μεταφοράς δεδομένων.

Αντίστοιχες αρμοδιότητες διατηρούνται ωστόσο και στο Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων που αυτό ασκεί.

Εάν, κατά την διάρκεια ελέγχου που διενεργείται από το ΣΔΟΕ, κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων του, προκύψουν πληροφορίες φορολογικού ή τελωνειακού ενδιαφέροντος, αυτές ή η έκθεση ελέγχου, θα διαβιβάζονται στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ) για τις περαιτέρω ενέργειες.

 

(ΙΟΥΝΙΟΣ 2020)

ΜΑΙΡΗ ΤΣΙΩΤΑ ΜΑΡΚΟΥ: «Η ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ»!

tsΜε αφορμή την «Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος» η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής» κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου απηύθυνε το πιο κάτω μήνυμα:

«Η μέριμνα για το περιβάλλον είναι ευθύνη όλων μας!

Η καταστροφή του περιβάλλοντος καθώς και οι συνέπειες που επιφέρει, παραμένει η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα.

Η αντιμετώπιση όμως ενός τόσο καίριου ζητήματος απαιτεί όχι μόνο την ενεργοποίηση του Δήμου μας, αλλά και την κινητοποίηση κάθε πολίτη ξεχωριστά.

Ας γίνουν οι καθημερινές μας συνήθειες και οι πρακτικές όλων μας το σωστό παράδειγμα για τα παιδιά.

Ευθύνη προς την οικογένεια μας, προς τους συμπολίτες μας, προς τα παιδιά μας που οφείλουμε να τους παραδώσουμε έναν κόσμο καλύτερο, έναν κόσμο όπως τους αξίζει.

Ας είναι αυτό το μήνυμα της «Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος», ένα ελπιδοφόρο μήνυμα, ένα μήνυμα αγάπης για το περιβάλλον.

 

(ΙΟΥΝΙΟΣ 2020)

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΑΙΤ

Ἡ Ἱερά Μητρόπολις Περιστερίου ἐξ ἀφορμῆς δημοσιεύματος, με τίτλο «Ξεσηκωμός τῶν πιστῶν γιά τήν Μητρόπολη Περιστερίου», πού ἀναρτήθηκε τήν 26η Μαΐου 2020 στήν ἑνότητα «Ἄρθρα Ἀναγνωστῶν, Ἐκκλησία» Ἠλεκτρονικού Σάιτ, διά του ὁποίου συκοφαντεῖται ὁ σεπτός μας Μητροπολίτης κ.κ. Κλήμης (φωτογραφία) καί ἅπας ὁ Ἱερός Κλῆρος τῆς καθ΄ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως, γιά τήν ἀποκατάσταση τῆς ἀλήθειας, θέλει νά πληροφορήση τό χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Μητροπόλεώς μας καί κάθε καλοπροαίρετο Χριστιανό τά κάτωθι:

1.Στήν Ἱερά Μητρόπολη Περιστερίου κανένας Κληρικός «δέν ἐκβιάζεται, δέν ἀπαξιώνεται, δέν σχετίζεται μέ φουσκωτούς», ὅπως ἀναληθῶς γράφεται στην ὡς ἄνω ανάρτηση.

Ὅλοι οἱ Κληρικοί πού ἀνήκουν στό δυναμικό τῆς Μητροπόλεως χαίρουν τῆς ἀπολύτου ἐμπιστοσύνης καί πατρικῆς ἀγάπης τοῦ Πνευματικοῦ τους Πατέρα, τοῦ Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας, Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Κλήμεντος.

2.Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ.κ. Κλήμης εὐθύς ἀμέσως μετά τήν ἀνάληψη τῶν καθηκόντων του, τόν Ἀπρίλιο τοῦ 2019, ἐφρόντισε γιά τήν διευθέτηση ἐκκρεμῶν ὑποθέσεων τῆς Μητροπόλεως μετά τήν ἐλαίῳ Θεοῦ ἀποχώρηση τοῦ πρώην Μητροπολίτη κυροῦ Χρυσοστόμου, πάντοτε μέ γνώμονα τό καλῶς νοούμενο συμφέρον τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως καί βεβαίως σύμφωνα μέ τούς Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας μας.

3.Κατά τόν ἀπολογισμό τῆς οἰκονομικῆς κατάστασης τῆς Μητροπόλεως καί τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας, ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης διεπίστωσε μεταξύ ἄλλων μία πράξη χρηματοδότησης τῆς νεοπαγοῦς Ἱεράς Μονῆς τῆς Παναγίας τῆς Φοινικιωτίσσης, ἡ ὁποία ἔλαβε χώρα μέ τρόπο μή σύννομο καί μάλιστα σέ ἡμέρες ὅπου ὁ μακαριστός Μητροπολίτης Περιστερίου κυρός Χρυσόστομος ἐδοκιμάζετο ἀπό βαριά ἐγκεφαλική πάθηση, νοσηλευόμενος σέ Νοσηλευτικό Ἵδρυμα τῶν Ἀθηνῶν.

Ἀνακαλύπτων λοιπόν τό γεγονός τοῦτο, μετά ἀπό πολλή σκέψη, ΕΦΡΟΝΤΙΣΕ ΑΜΕΣΑ γιά τήν διασφάλιση τῶν ὡς ἄνω χρημάτων, προκειμένου αὐτά νά διατεθοῦν γιά σκοπούς νόμιμους.

Σήμερα τά χρήματα εὑρίσκονται κατατιθέμενα καί ΑΠΟΛΥΤΩΣ διασφαλισμένα στό ὄνομα τοῦ Νομικοῦ Προσώπου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Φοινικιωτίσσης καί τήν εὐθύνη τῆς διαχειρίσεως ἔχει τό νόμιμο Ἡγουμενοσυμβούλιο.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΝΔΡΩΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ Η Ι. ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΦΟΙΝΙΚΙΩΤΙΣΣΗΣ

4.Γιά τά ὡς ἄνω προβλήματα πού δυστυχῶς ἀνεφύησαν στήν Ἱερά Μονή ἀσχολεῖται ἤδη ἡ Ἐκκλησιαστική Δικαιοσύνη. Ἐπιθυμία δέ καί στόχος τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας εἶναι, ὅταν στούς προσεχεῖς μῆνες ἐπιλυθοῦν ταῦτα κανονικῶς, νά καταστήσῃ τήν Ἱερά  Μονή Παναγίας Φοινικιωτίσσης ἕνα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΝΔΡΩΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ, μέ Μοναχούς, οἱ ὁποῖοι, μέ πνευματικό, ἀσκητικό καί δημιουργικό τρόπο ζωῆς, θά ὁδηγήσουν τήν Ἱερά Μονή σέ ὁδούς πνευματικῆς καρποφορίας.

5.Τέλος, ἐπειδή δυστυχῶς ἡ παραπληροφόρηση καί ἡ διάχυση ψευδῶν εἰδήσεων αὐξάνεται καθημερινά, ἐπιθυμοῦμε γιά μιά ἀκόμη φορά νά συμβουλεύσουμε πνευματικά τους διαχέοντες τό θανατηφόρο δηλητήριο τῆς συκοφαντίας καί τοῦ ψεύδους ὅτι, τόν Ψεύτη, τόν Συκοφάντη, τόν Δολοπλόκο οὐδείς ἀγαπᾶ. Ὁ Χριστός πάντα νικᾶ, ἡ ἀλήθεια πάντα λάμπει, ἔστω ἀργά, καί τό ψέμα καταργεῖται.

(Δελτίο Τύπου εκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου- 4.6.2020)

(ΙΟΥΝΙΟΣ 2020)

Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΛΗΨΕΩΣ:ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ!

(Της Φωτεινής Αναγνωστάκη)

Δόξα τω Θεώ, πέρασαν 15 ημέρες όπου σχεδόν καθημερινά οι Χριστιανοί κοινωνούν Σώμα και Αίμα Χριστού από το Ποτήριο της Ζωής με την κοινή Ιερά Λαβίδα (φωτογραφία Σπ. Παπαγεωργίου). Και ο τόσο μεταδοτικός ιός σχεδόν έχει χαθεί, ευτελίζοντας βαρυσήμαντες προβλέψεις κι επιστημονικές γνωματεύσεις. Τώρα τι θα πουν;

Τίποτε δεν μπορούν να μας πάρουν αν δεν το δώσουμε. Γιατί ο συμβολισμός και η ουσία του τρόπου της Θείας Μεταλήψεως μάς δείχνει πως όλοι ανεξαιρέτως, μικροί ή μεγάλοι, πλούσιοι ή φτωχοί, άντρες ή γυναίκες, Έλληνες ή ξένοι, υγιείς ή ασθενείς, γινόμαστε Εκκλησία. Ένα Σώμα με κεφαλή το Σωτήρα Χριστό.

Και όταν τελειώσουν όλα θα λέμε στα παιδιά μας ότι το 2020 οι απανταχού εξουσίες, συνεπικουρούμενες από ειδικούς επιστήμονες, κατηγόρησαν συγκεκριμένα τη Θεία Κοινωνία και ποινικοποίησαν τη Μετάληψη των Αχράντων Μυστηρίων ως υπεύθυνη για τη μετάδοση λοιμώδους ιογενούς νοσήματος. Μα προς θλίψη τους, οι Χριστιανοί χαίρουν άκρας υγείας!

Θα επικυρωθεί το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ 20 ΑΙΩΝΩΝ...ζήσαμε για να το δούμε κι αυτό...

Μέχρι τότε προσευχή, πίστη κι υπομονή…

 

Φωτεινή Αναγνωστάκη

Περιστέρι 27.5.2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

Αγαπητοί Γονείς,

Η κυβερνητική πολιτική απειλεί την υγεία και τα μορφωτικά δικαιώματα!

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισαν ότι τα σχολεία ανοίγουν ξανά την 1η Ιουνίου και ότι το σχολικό έτος παρατείνεται έως την 26η Ιουνίου. Τα Ολοήμερα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία παραμένουν κλειστά!

Τα ερωτήματα που προκύπτουν από τις κυβερνητικές εξαγγελίες είναι τεράστια. Το κυβερνητικό επιτελείο καθιστά απολύτως υπεύθυνους για την αντιμετώπιση των τεράστιων προβλημάτων, που θα εμφανιστούν με το άνοιγμα των σχολείων, τους ίδιους τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Η κυβέρνηση νίπτει τας χείρας της για τις δικές της ευθύνες και μάλιστα πολύ σχολαστικά!

•Πώς θα εξασφαλιστεί η καθαριότητα των σχολείων, τη στιγμή που οι καθαρίστριες έχουν μεταφερθεί στα Γυμνάσια και τα Λύκεια; Πώς θα εξασφαλιστεί η τήρηση των κανόνων, που ο ίδιος ο ΕΟΔΥ προτείνει, όπως οι συχνοί καθαρισμοί των κοινόχρηστων χώρων (τουαλέτες, πόμολα, κουπαστές, κοινόχρηστες επιφάνειες κ.ά.) χωρίς να εξασφαλιστεί αυξημένος αριθμός προσωπικού καθαριότητας;

•Με τι κονδύλια και πότε ακριβώς θα καλυφθούν οι ελλείψεις σε καθαριστικά, σαπούνια, αλκοολούχα διαλύματα, θερμόμετρα ακριβείας και άλλα μέσα ατομικής προστασίας; Τι θα περισσέψει τελικά από την έκτακτη επιχορήγηση προς τους Δήμους για τις ανάγκες των σχολείων; Με ένα λίτρο αντισηπτικό και ένα κουτί μάσκες μπορούν να καλυφθούν οι ανάγκες;

•Η κατεύθυνση του Υπουργείου για 15 παιδιά μέσα στις τάξεις δεν ανταποκρίνεται ούτε καν στις αρχικές οδηγίες του ΕΟΔΥ για εξασφάλιση χώρου 7 τ.μ./μαθητή, είναι άκρως επικίνδυνη. Η κατάσταση των κτηριακών εγκαταστάσεων και της υλικοτεχνικής υποδομής είναι απαράδεκτη, με τις διαχρονικές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων. Τι συνθήκες υγιεινής θα εξασφαλιστούν σε αίθουσες κλουβιά, σε λυόμενα παντός τύπου σε εσωτερικούς διαδρόμους, σε χώρους διδασκαλίας, που δεν αερίζονται επαρκώς;

•Πώς θα καλυφτούν τα κενά από τις αναγκαίες εξαιρέσεις ευπαθών ομάδων εκπαιδευτικών από την εκπαιδευτική συνέχεια;

•Η συνεχιζόμενη αναστολή λειτουργίας των ολοήμερων τμημάτων δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στις οικογένειες που στέλνουν τα παιδιά σε αυτά, στην ουσία αποκλείει παιδιά από το σχολείο ή αφαιρεί τη δυνατότητα σε γονείς να εργαστούν!

•Οι εξαγγελίες για την “κοινωνική αποστασιοποίηση” σε παιδιά Νηπιαγωγείου και Δημοτικού και τα “επιστημονικά συμπεράσματα” του ποδαριού, πως τα παιδιά αυτών των ηλικιών έμαθαν να πειθαρχούν στις κατευθύνσεις περί ατομικής υγιεινής, τουλάχιστον προκαλούν.

•Οι αναφορές ότι τα σχολεία ανοίγουν για να αντιμετωπιστούν οι εκπαιδευτικές ανισότητες είναι απροκάλυπτος εμπαιγμός. Ποιος άλλος, αν όχι η κυβέρνηση, έχει την ευθύνη, που όλο αυτό το διάστημα δεν πάρθηκε κανένα μέτρο, για να έχουν όλοι οι μαθητές πρόσβαση στην εξ αποστάσεως διδασκαλία; Πριν μερικές μέρες το Υπουργείο Παιδείας “πανηγύριζε” για την επιτυχία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Γυρνούσε επιδεικτικά την πλάτη στα αιτήματα για ουσιαστικά μέτρα στήριξης των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Προτίμησαν να δίνουν πακτωλό χρημάτων στα ΜΜΕ για να διαφημίζουν το έργο του Υπουργείου Παιδείας (που τώρα παραδέχονται ότι δε λειτούργησε όπως έπρεπε) παρά να εφοδιάσουν τους μαθητές τουλάχιστον με ένα tablet και γρήγορο internet. Την ώρα του ανοίγματος των σχολείων θυμήθηκαν ότι υπάρχουν ανισότητες!! Απύθμενη υποκρισία!!

Αγαπητοί Γονείς,

Η μεταφορά της ευθύνης, από το Υπουργείο, για το αν τα παιδιά θα πηγαίνουν ή όχι στο σχολείο στην ατομική επιλογή των γονιών, είναι επικίνδυνη. Είναι συνέχεια της αναφοράς του κ. Τσιόδρα πως «ό,τι και αν εισηγηθεί η Επιστημονική Επιτροπή, ό,τι και να αποφασίσει η Πολιτεία, την καλύτερη απόφαση για τα παιδιά τους θα την πάρουν στο οικογενειακό περιβάλλον οι δικοί τους άνθρωποι (…) με γνώμονα τι είναι καλύτερο για το παιδί τους».

Αυτές οι καινοφανείς αντιλήψεις ανοίγουν εξαιρετικά επικίνδυνους δρόμους για το δημόσιο σχολείο. Λειτουργούν διαλυτικά για τη εκπαιδευτική διαδικασία και εντείνουν τις ταξικές ανισότητες, ψαλιδίζοντας ταυτόχρονα κάθε έννοια υποχρεωτικότητας στην εκπαίδευση!.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ:

•Πρόσληψη και μονιμοποίηση όλου του απαραίτητου προσωπικού καθαριότητας σε κάθε σχολείο, ώστε μετά από κάθε διάλειμμα να καθαρίζονται όλα τα σημεία επαφής μετάδοσης του κορωνοϊού (π.χ. θρανία, πόμολα, κουπαστές, τουαλέτες κ.λπ.).

•Έκτακτη οικονομική επιχορήγηση των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό. Να δίνονται δωρεάν με κρατική ευθύνη όλα τα απαραίτητα μέτρα ατομικής υγιεινής (αλκοολούχα διαλύματα, μάσκες, γάντια, κ.ά.).

•Να λειτουργήσουν άμεσα όλα τα ολοήμερα τμήματα. Να παρθούν επιπρόσθετα μέτρα για τη στελέχωση και τη λειτουργία τους με την πρόσληψη όλου του απαραίτητου βοηθητικού προσωπικού.

•Με ευθύνη του κράτους και των υγειονομικών αρχών να πραγματοποιηθούν μαζικά τεστ ανίχνευσης του ιού στα σχολεία. Δημιουργία, άμεσα, δομών σχολικής υγιεινής και ασφάλειας με τη στελέχωση όλου του απαραίτητου προσωπικού (σχολίατροι, νοσηλευτές κ.τ.λ.).

•Να παρθούν συγκεκριμένα μέτρα για την εφαρμογή των οδηγιών του ΕΟΔΥ σε σχέση με τις αποστάσεις εντός τάξης. Άμεση ανεύρεση χώρων, ανέγερση σύγχρονων και ασφαλών σχολικών κτηρίων, ακόμα και άμεση ενοικίαση κατάλληλων χώρων. Να ανοίξουν όλα τα σχολεία, που είτε καταργήθηκαν είτε συγχωνεύτηκαν διαδοχικά από τις κυβερνήσεις ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ.

•Καμία σκέψη για αύξηση του κατώτερου ή ανώτερου αριθμού μαθητών ανά τάξη, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο που κατέθεσε η κυβέρνηση. Να αποσυρθούν σταδιακά όλα τα κοντέινερ και οι προκάτ αίθουσες και να αντικατασταθούν με κανονικά σχολικά κτήρια. Θεσμοθέτηση μέγιστου αριθμού 15 μαθητών ανά τάξη για Νηπιαγωγεία, Α΄ και Β΄ Δημοτικού και 20 μαθητών στις υπόλοιπες τάξεις με καθολική εφαρμογή του μέτρου από τη νέα σχολική χρονιά.

•Να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την ομαλή μετάβαση των μαθητών στην εκπαιδευτική μορφωτική διαδικασία. Να ενισχυθούν οι δομές ψυχοκοινωνικής στήριξης των μαθητών με την πρόσληψη όλου του αναγκαίου προσωπικού (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κ.ά.).  Επέκταση άμεσα των δομών ενισχυτικής διδασκαλίας εντός του Δημόσιου Σχολείου. Να δημιουργηθούν δημόσιες και δωρεάν δομές ουσιαστικής αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου.

•Κατάργηση των διατάξεων για την on – line μετάδοση των μαθημάτων μέσα από την σχολική τάξη. Να καταργηθεί η Υπουργική Απόφαση που νομοθετεί την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εκτός περιόδων πανδημίας.

• Άμεση εξασφάλιση του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού, που θα καλύψει τις αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!

ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ON-LINE ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ!

 

Το Δ.Σ.

 

(Δελτίο Τύπου 30.5.2020)

 

(ΜΑΪΟΣ 2020)

«ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ»: ΣΕ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΥΛΙΚΕΙΩΝ

 

Σε απόγνωση βρίσκονται οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στα κυλικεία των δημόσιων σχολείων στο Περιστέρι, από τις συνέπειες της πανδημίας και την πρόσφατη απόφαση για την απαγόρευση λειτουργίας τους, ενώ ταυτόχρονα επετράπη η επιστροφή των μαθητών στα σχολεία.

Πολλά παράπονα και καταγγελίες έχουν φτάσει στη δημοτική μας παράταξη από επαγγελματίες του χώρου που έχουν κλειστά τα κυλικεία από τις 10 Μαρτίου.

Αντιμετωπίζουν σοβαρό βιοποριστικό πρόβλημα αυτοί και οι οικογένειές τους που πανελλαδικά ανέρχονται σε οχτώ χιλιάδες, ενώ ταυτόχρονα τρέχουν οι φορολογικές και ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις, καθώς και τα ενοίκια που συσσωρεύονται.

Σημειώνουν δε ότι και το βοήθημα των 800 ευρώ τους καταβλήθηκε 30 Απριλίου.

Το σωματείο των κυλικείων ζητάει :

1.Τη μη καταβολή του μισθώματος 2019- 2020, γιατί εκτός από τα διαφυγόντα κέρδη έχουν και μεγάλη ζημιά από το πέταγμα των ληγμένων προϊόντων και είναι αμφίβολη η έναρξη λειτουργίας τους από τη νέα χρονιά με τόσα συσσωρευμένα χρέη.

2.Αναστολή όλων των πλειοδοτικών διαγωνισμών μέχρι την πραγματική ολοκλήρωση των 9 ετών.

3. Την κατάργηση του φόρου επιτηδεύματος σε ένα κλάδο όπου είναι ζήτημα αν δουλεύει 150 μέρες τον χρόνο.

4.Πάγωμα πληρωμών του ασφαλιστικού μας φορέα (Ε.Φ.Κ.Α.) έως την επαναλειτουργία των επιχειρήσεων μας, με την ασφαλιστική μας ικανότητα σε ισχύ και άτοκο διακανονισμό, μετά την επαναλειτουργία μας.

5.Απαλλαγή από την δεύτερη δόση ενοικίου, στις σχολικές επιτροπές.

6.Δικαίωμα λήξης της σύμβασης, όσοι το επιθυμούν, νωρίτερα του προβλεπόμενου χρόνου.

7.Μείωση των μισθωμάτων ανάλογα προς τα ύψος αυτών, στις συμβάσεις από τη νέα σχολική χρονιά.

Οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στα σχολεία του Περιστερίου ζητάνε στήριξη από το Δήμο στα ζητήματά τους που άπτονται της δικαιοδοσίας του.

Η Δημοτική Παράταξη των «Ανοιχτών Οριζόντων» είναι στο πλευρό τους με ερωτήσεις και ψηφίσματα στο Δημοτικό Συμβούλιο και θα πράξει τα δέοντα, ώστε να γίνουν γνωστά τα αιτήματά τους στην κοινωνία του Περιστερίου.

Ο επικεφαλής    

Θανάσης Καποτάς      

Περιστέρι 29 Μαϊου 2020

          

(ΜΑΪΟΣ 2020)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ