• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Μεταβολικά αίτια που προδιαθέτουν για βαρύτερη νόσο από τον κορονοϊό (του κ. Γιάννη Δουκλιά)

 

Σύμφωνα με το New York Times Science,13 March, 2020, κάθε κύτταρο που μολύνεται από τον ιό απελευθερώνει εκατομμύρια αντίγραφα του, πριν τελικά εκραγεί και πεθάνει.

Και γνωρίζοντας, ότι ο ιός πλήττει κυρίως άτομα που έχουν υποκείμενα μεταβολικά νοσήματα (υπέρταση, διαβήτη, καρδιολογικά νοσήματα, χρόνια νοσήματα και διαταραχές του ανοσοποιητικού) που συνδέονται άμεσα με τον τρόπο ζωής και διατροφής, όπως:

•Ελλείψεις σε μικροθρεπτικά συστατικά

•Αντίσταση στην ινσουλίνη

•Έλλειψη βιταμίνης D

•Διαταραχή της μικροβιακής χλωρίδας

•Οξείδωση

•Δυσχέρεια στη διαχείριση της φλεγμονής

•Λήψη φαρμακευτικών αγωγών που επηρεάζουν τις φυσιολογικές γραμμές άμυνας του οργανισμού

•Κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών

•Στρες,

είναι μερικοί από τους βασικούς παράγοντες κινδύνου που εμπλέκονται στην εμφάνιση αυτών των νοσημάτων.

Η διόρθωση των παραπάνω είναι κρίσιμη, τόσο για τη βελτίωση των υποκείμενων ασθενειών, αλλά και για τη βελτίωση του μεταβολικού προφίλ και την ισχυροποίηση της υγείας.

Στόχος η καλύτερη δυνατή κατάσταση της υγείας.

Ένας υγιής οργανισμός, χωρίς ελλείψεις είναι σε θέση να διαχειριστεί καλύτερα έναν λοιμογόνο παράγοντα και να ανακάμψει ταχύτερα μετά από νόσο ή έκθεση σε συνθήκες στρες.

Η υγεία δεν είναι μια απόλυτη κατάσταση. Υπάρχουν άπειρες διαβαθμίσεις μεταξύ νόσου και υγείας. Όσο πιο κοντά είμαστε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση υγείας, τόσο απομακρυνόμαστε από τη νόσο.

Διαβάστε:

-Αγωγή και παρακολούθηση εξ αποστάσεως

-Κορωνοϊός, μια νέα απειλή από έναν παλιό εχθρό

-Πώς το αίμα από επιζώντες από κορωνοϊό μπορεί να σώσει ζωές,

στην ιστοσελίδα www.drtsoukalas.com του ιατρού κ. Δημ. Τσουκαλά.

«Κοντά στο Παιδί και στο Γονιό»: Μια εξαιρετική δράση δημιουργικής απασχόλησης των Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου

 

Ο Δήμος Περιστερίου πρωτοπορεί με τις δράσεις των Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών του, παρ’ ότι σταμάτησαν τη λειτουργία τους, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Οι παιδαγωγοί των Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών θέλοντας να έχουν επικοινωνία με τους γονείς και τα παιδιά, εμπλούτισαν την λειτουργούσα ήδη, σελίδα του facebook: Παιδικοί Σταθμοί Δήμου Περιστερίου, με ιδέες που στοχεύουν στη δημιουργική απασχόληση των παιδιών.

Για το σκοπό αυτό δημιούργησαν κατασκευές με υλικά που δύσκολα κάποιος γονέας θα φανταζόταν, παιχνίδια κινητικά και ψυχοσωματικά που είναι απαραίτητο να συνεχίσουν να γεμίζουν τη ζωή των παιδιών, επίσης παραμύθια, προτάσεις κ.λπ. Εξ άλλου οι παιδαγωγοί έχουν τηλεφωνική επικοινωνία με τους γονείς και πολλές φορές με τη συμμετοχή και των παιδιών.

Συγκινητική ήταν η ανταπόκριση των γονέων, καθώς καθημερινά αλληλεπιδρούν με το παιδαγωγικό προσωπικό, στέλνοντας εικόνες οικογενειακής δημιουργίας, ακολουθώντας τις προτάσεις τους.

Παράλληλα οι παιδαγωγοί των Παιδικών Σταθμών Δήμου Περιστερίου ετοιμάζουν μικρά βιντεάκια, τα οποία θα προβάλλονται σχεδόν καθημερινά. Μέσω των βιντεοσκοπημένων δράσεων και δραστηριοτήτων θα βρίσκονται πιο κοντά, πιο ζωντανά στα παιδιά και τους γονείς, με ποικίλα θέματα που θα προσφέρουν χαρά και δημιουργική απασχόληση σε μικρούς και μεγάλους.

Με τις πρωτοβουλίες αυτές ο Δήμος Περιστερίου αποδεικνύει έμπρακτα το μεγάλο του ενδιαφέρον για τους αυριανούς πολίτες της πόλης, για το πολυτιμότερο κομμάτι της: τα μικρά παιδιά!

Η δράση αυτή φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και σε άλλους Δήμους, οι οποίοι την υιοθέτησαν και άρχισαν να την υλοποιούν.

Απολυμάνσεις σε όλα τα κοινόχρηστα σημεία του Δήμου μας

 

Με σύνθημα: «Προέχει η προστασία της υγείας μας! Τα απολυμαίνουμε όλα, σε όλη την πόλη» ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης έδωσε εντολή και δραστηριοποιήθηκαν συνεργεία της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου, τα οποία διενεργούν απολυμάνσεις κοινόχρηστων χώρων σε όλες τις συνοικίες του Δήμου μας (πλατείες, παγκάκια, κάδους απορριμμάτων, πεζοδρόμια κεντρικών δρόμων, μπροστά από το Άλσος, το δημοτικό γκαράζ, τράπεζες, ταχυδρομεία, σούπερ μάρκετς κ.ά., επίσης στάσεις λεωφορείων κ.λπ.,

Οι απολυμάνσεις γίνονται στα πλαίσια των έκτακτων υγειονομικών μέτρων ενάντια στην εξάπλωση του κορονοϊού, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, την επιμέλεια και την επίβλεψη της αντ/ρχου Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής κας Μαίρης Τσιώτα Μάρκου.

Ακολουθούν και άλλες έκτακτες εθελοντικές αιμοδοσίες

ΜΕΓΑΛΗ Η ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

 

Μεγάλη ήταν η προσέλευση των εθελοντών στην έκτακτη εθελοντική αιμοδοσία της 30.3.2020 -σε συνεργασία με το Γ. Νοσοκ. «Λαϊκό»- στην προσπάθεια του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας του Δήμου Περιστερίου (ΟΠΑΑΠ) να ανταποκριθεί στη μείωση των αποθεμάτων αίματος, δεδομένου ότι ο κορονοϊός ανάγκασε τον κόσμο να παραμείνει στο σπίτι του, όμως κάποιες ανάγκες του, όχι μόνο αλλάξει, αλλά και επιδεινώθηκαν (φωτογραφίες).

ΠΡΑΞΗ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης ευχαριστεί θερμά τους νέους της πόλης μας (φοιτητές, αθλητές κ.ά.), καθώς και τους δημότες, τους εργαζόμενους του Δήμου και τους εθελοντές αιμοδότες, για την επιτυχία της προσπάθειας αυτής. Και πρόσθεσε:

«Ήταν μια πράξη αγάπης, αλληλεγγύης και κοινωνικής προσφοράς, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα να βοηθήσουν, κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη, τον ίδιο τον εαυτό τους, την οικογένειά τους, τους φίλους τους και τους συμπολίτες μας.

Το αίμα αποτελεί κοινωνικό αγαθό, που δεν είναι δυνατό να αντικατασταθεί από κανένα φάρμακο και η κοινωνική δράση της εθελοντικής αιμοδοσίας του Δήμου Περιστερίου είναι ένας σημαντικός θεσμός για την τοπική κοινωνία».

Ο Δήμος Περιστερίου συμμετείχε στην προσπάθεια για να καλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες για αίμα, σε συνεργασία με το Συντονιστικό Κέντρο Αιμοεπαγρύπνησης και Επιτήρησης Μεταγγίσεων του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), την Περιφέρεια Αττικής, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (ΠΟΣΕΑ) και την σταυροφορία «Όλοι Μαζί Μπορούμε».

ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΕΣ

Από πλευράς ΟΠΑΑΠ ανακοινώθηκε ότι:

«Ο κορονοϊός μάς ανάγκασε να μένουμε σπίτι, όμως κάποιες ανάγκες δεν έχουν αλλάξει. Κάθε ημέρα που περνάει, τα αποθέματα αίματος μειώνονται. Γι’ αυτό γινόμαστε εθελοντές αιμοδότες!

O Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής Αθλητισμού και Πρόνοιας του Δήμου Περιστερίου (ΟΠΑΑΠ) διοργανώνει έκτακτες Εθελοντικές Αιμοδοσίες, με τη υποστήριξη των κινητών μονάδων αιμοληψίας των Νοσοκομείων «Λαϊκό» και «Θριάσιο»

Οι αιμοδοσίες θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα 6 Απριλίου και τη Δευτέρα 13 Απριλίου 2020, ώρες 9:00 - 13:00 στην αίθουσα Εκθέσεων Τέχνης του Δημαρχείου, (είσοδος Καραθεοδωρή και Εθν. Αντιστάσεως).

Κλείνετε τηλεφωνικά το προσωπικό σας ραντεβού, ώστε να μην ταλαιπωρηθείτε καθόλου (τηλ. 2105701091, ώρες 8:00-15:00).

Ο Δήμος Περιστερίου συμμετέχει στην προσπάθεια για να καλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες. Το αίμα αποτελεί κοινωνικό αγαθό, που δεν είναι δυνατό να αντικατασταθεί από κανένα φάρμακο και η κοινωνική δράση της εθελοντικής αιμοδοσίας του Δήμου Περιστερίου είναι ένας σημαντικός θεσμός για την τοπική κοινωνία.

Ποτέ η ανάγκη για αίμα δεν ήταν τόσο μεγάλη»...

Εξ αποστάσεως λειτουργία των Δημιουργικών Εργαστηρίων και ΚΔΑΠ του Δήμου Περιστερίου

 

Ο Δήμος Περιστερίου από τις 23 Μαρτίου 2020 ξεκίνησε την εξ αποστάσεων λειτουργία των Δημιουργικών Εργαστηρίων (Φωτογραφίας, Κινηματογράφου, Ζωγραφικής, Θεάτρου και Χορού) και των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ).

Λόγω των ειδικών συνθηκών, εξαιτίας της πανδημίας του Κορονοϊού, ο Δήμος Περιστερίου προσαρμόστηκε άμεσα στα νέα δεδομένα και τις ανάγκες των πολιτών.

Τα μαθήματα των Δημιουργικών Εργαστηρίων γίνονται κανονικά σε προγραμματισμένες ώρες των εργαστηρίων, με δωρεάν τηλεκπαίδευση που παρέχει η ΔΕΠΑΔΠ, μέσω της ειδικής πλατφόρμας.

Κατ' αυτό τον τρόπο δεν έχει χαθεί καμία διδακτική ώρα και έχουμε ήδη προγραμματίσει να συνεχιστεί αυτή η μέθοδος διδασκαλίας και επικοινωνίας με τους συμμετέχοντες για όσο καιρό μας επιβάλλουν οι συνθήκες.

Για τα ΚΔΑΠ έχει δημιουργηθεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών και παιδιών, στην προσπάθεια του Δήμου Περιστερίου να σταθεί αρωγός στην οικογένεια αυτές τις δύσκολες ώρες.

Έτσι κάθε μέρα, στις ώρες 17:00 -19:00 θα υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης μέσω link για δημιουργική απασχόληση (παραμύθια, γυμναστική, κατασκευές, ενημερωτικά sites για δημιουργική απασχόληση).

28.3.2020

Γεωρ. Μπεκιάρης: Τι πρέπει να προσέχουμε για να μην προσβληθούμε από τον κορονοϊο

 

bekΌλοι ζούμε με την απειλή της πανδημίας του ύπουλου, αόρατου και «ακέφαλου» εχθρού: του κορονοϊού (covid 19).

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας το νέο αυτό στέλεχος , ανήκει στην ίδια οικογένεια με τον ιό SARS (γρίπη των πτηνών) και προκαλεί συμπτώματα απλού κρυολογήματος, πονόλαιμο, βήχα, πυρετό, διαρροϊκό σύνδρομο, αρθραλγίες αλλά και διαταραχές όσφρησης και γεύσης.

Μολύνει τα κύτταρα του οργανισμού, εισέρχεται στο εσωτερικό τους και ενσωματώνει το γενετικό του υλικό στο γονιδίωμα τους.

Για πρώτη φορά έγινε διαπίστωση της ύπαρξης των ιών κατά τον 19ο αιώνα και παρατηρήθηκαν με ηλεκτρονικό μικροσκόπιο τον 20ο αιώνα.

Η ουσιαστική αντιμετώπιση των ιώσεων γίνεται με τους αντίστοιχους εμβολιασμούς.

Σχετικά πρόσφατη εξέλιξη στην φαρμακοτεχνολογία είναι η χρησιμοποίηση διαφόρων αντιιικών φαρμακευτικών σκευασμάτων.

Το σημαντικότερο όπλο μας μετά τους εμβολιασμούς είναι ο περιορισμός της μετάδοσης και της εξάπλωσης του ιού με την εφαρμογή των κατάλληλων κατά περίπτωση απαραίτητων μέτρων πρόληψης.

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Τα μέτρα πρόληψης αφορούν, αφ ενός μεν την σχολαστική ατομική σωματική μας καθαριότητα και αφ’ ετέρου δε την συστηματική απολύμανση των επιφανειών με τις οποίες ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή (πάγκοι κουζίνας, τραπέζια, πόμολα, διακόπτες, τουαλέτες και ιδιαίτερα οι δημόσιες κ.λπ.) χρησιμοποιώντας διαλύματα υποχλωριούχου νατρίου (χλωρίνη κ.λπ.)

Βεβαίως η βασική μετάδοση του ιού γίνεται με τα σταγονίδια που διαχέουμε με τον βήχα και το φτέρνισμα.

ΤI ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

Τι θα πρέπει να προσέχουμε ως εκ τούτου ;

1)Βήχουμε σε χαρτομάντιλο ή στην ανάγκη στο εσωτερικό του αγκώνα μας. Το χαρτομάντιλο το ρίχνουμε μετά τη χρήση σε κλειστό δοχείο

2)Πλένουμε σχολαστικά τα χέρια μας με σαπούνι και πολύ νερό ή τα απολυμάνουμε με αλκοολούχο διάλυμα (70 βαθμών τουλάχιστον).

3)Δεν ακουμπάμε τα χέρια μας στο πρόσωπο μας

4)Κρατάμε αποστάσεις δυο μέτρων από τους συνανθρώπους μας.

5) Αποφεύγουμε το συνωστισμό και ιδιαίτερα σε κλειστούς χώρους.

6) Αερίζουμε επαρκώς τους χώρους που ζούμε όπως και τα ρούχα και τα κλινοσκεπάσματα μας.

7)Αποφεύγομε όσους εμφανίζουν συμπτώματα.

8) Τρώμε πολύ καλά μαγειρευμένα φαγητά.  

9) Δεν ταξιδεύουμε, αν δεν είναι αναγκαίο. Και,

10) Προφυλάσσουμε τις ευπαθείς ομάδες της κοινότητας (ηλικιωμένους , καρδιοπαθείς, όσους πάσχουν από πνευμονοπάθειες, σάκχαρο διαβητικούς, καρκινοπαθείς, παχύσαρκους κ.λπ.) και δεν επισκεπτόμαστε όσους νοσηλεύονται ή βρίσκονται σε γηροκομεία  

Εάν εμφανίσουμε συμπτώματα μένουμε στο σπίτι και ενημερώνουμε το γιατρό, ιδιαίτερα αν ανήκουμε στις ευπαθείς ομάδες.

Εάν εμφανίσουμε συμπτώματα δύσπνοιας, άμεσα επικοινωνούμε με το γιατρό και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας. τηλ.: 1135.

Γεώργιος Μπεκιάρης- ιατρός Καρδιολόγος

π. διευθυντής του ΙΚΑ Περιστερίου –Ιατρικού Αθηνών και του Ομίλου «Υγεία».

Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Περιστερίου σε θέματα Υγείας.

Ιατρείο: Εθν. Μακαρίου 43 Περιστέρι, τηλ. 210 5755010.

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

28.3.2020

ΜΑΙΡΗ ΤΣΙΩΤΑ ΜΑΡΚΟΥ: ΔΕΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ

 

tsΗ αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Περιστερίου κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου ενημερώνει τους πολίτες για τη διαχείριση των οικιακών απορριμμάτων, σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Διαχείρισης Αποβλήτων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού:

Οδηγός διαχείρισης απορριμμάτων για νοικοκυριά, χωρίς κρούσμα

covid-19:

➢ Γάντια, μάσκες και μαντηλάκια μιας χρήσης ΔΕΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΟΝ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟ.

➢ Γάντια, μάσκες, μαντηλάκια μιας χρήσης και άλλα μολυσμένα απόβλητα τα συλλέγουμε σε σακούλες απορριμμάτων, τις οποίες κλείνουμε όσο το δυνατόν καλύτερα.

➢ Πετάμε αυτές τις σακούλες μόνον στον ΠΡΑΣΙΝΟ ή ΓΚΡΙ ΚΑΔΟ (ανάλογα με τον Δήμο) και μετά κλείνουμε καλά το καπάκι του κάδου.

➢ ΔΕΝ πετάμε ποτέ στις αποχετεύσεις γάντια, μάσκες και μαντηλάκια.

➢ ΔΕΝ αφήνουμε τις σακούλες έξω από τους κάδους. Αν ο κάδος έχει γεμίσει βρίσκουμε κάποιον παρακείμενο.

➢ ΔΕΝ βγάζουμε ογκώδη αντικείμενα (π.χ. έπιπλα, στρώματα), κλαδέματα, απόβλητα κατασκευών, εκσκαφών και κατεδαφίσεων στους δρόμους ή έξω από τους κάδους. Πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με τον Δήμο για την παραλαβή τους.

➢ Συνεχίζουμε κανονικά να συλλέγουμε τα ανακυκλώσιμα υλικά.

*

Οδηγός διαχείρισης απορριμμάτων για νοικοκυριά, με κρούσμα

covid-19:

➢ Ισχύει η προαναφερόμενη οδηγία, ότι τα γάντια, οι μάσκες και τα μαντηλάκια μιας χρήσης ΔΕΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ. Πετάμε τα αναλώσιμα των ασθενών σε ξεχωριστή σακούλα και εντός κλειστού δοχείου και ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΥΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ.

➢ Τοποθετούμε τη σακούλα καλά κλεισμένη, σε δεύτερη σακούλα απορριμμάτων την οποία κλείνουμε το ίδιο σφιχτά.

➢ ΔΕΝ γεμίζουμε υπερβολικά τη δεύτερη σακούλα και ΔΕΝ συμπιέζουμε τα απόβλητα με τα χέρια μας για να αποφευχθεί τυχόν διάρρηξη αυτών.

➢ Χρησιμοποιούμε γάντια σε όλη την παραπάνω διαδικασία.

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ! ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ!

Κάλεσμα του Δήμου προς τους γιατρούς του Περιστερίου

 

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Βιώνουμε όλοι μια πρωτόγνωρη κατάσταση λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, η εξέλιξη της όπως και οι διαστάσεις της μπορεί να είναι ραγδαίες και αβέβαιες.

Ο Δήμος Περιστερίου είναι πάντα κοντά σε όλους τους πολίτες με κάθε τρόπο. Οι χρονίως πάσχοντες συμπολίτες μας και ιδιαίτερα οι κάτοικοι, έχουν ιδιαίτερη ανάγκη εξυπηρέτησης στην συνταγογράφηση των αναγκαίων γι’ αυτούς φαρμάκων

Το αρμόδιο Υπουργείο με απόφαση του επιτρέπει την κατ’ εξαίρεση συνταγογράφηση φαρμάκων για τις ομάδες αυτές πέραν των υποχρεώσεων κάθε γιατρού στον ΕΟΠΥΥ.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού και να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 210 5783266 για ενημέρωση και συνεννόηση.

 

Γεώργιος Μπεκιάρης - Καρδιολόγος

Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για θέματα Υγείας

του Δήμου Περιστερίου

28.3.2020

Η ΕΝΤΥΠΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΝΕΣΤΑΛΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛ.ΤΑ.

Η ΕΠΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΟΛΙΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ.
ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΟΛΗ Η ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ -ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ- ΘΑ ΑΝΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΟ www.anagenissi.gr ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ,

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΟΤΑΤΑ.

Η ΕΚΔΟΤΡΙΑ

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΟΛΙΚΗ Η ΜΕΡΙΚΗ, ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ Ή ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΟΤΡΙΑΣ. (Ν. 2387/1920 & 2121/1993).

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ  ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ  ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΕΠΙ 49 ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ  ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ www.anagenissi.gr

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

 

pax26320Συμπολίτισσες και συμπολίτες μας,

Τούτες τις κρίσιμες στιγμές που περνάμε οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα και την διαχείριση των απορριμμάτων των Δήμων, αποτελούν την δεύτερη ανθρώπινη ασπίδα προστασίας της δημόσιας υγείας, αμέσως μετά τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία και όλους όσους υπηρετούν το Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Σε τόσο έκτακτες, εθνικές και τοπικές ανάγκες και συνθήκες, έχουμε λοιπόν όλοι μαζί το χρέος, αυτούς τους εργαζόμενους να τους βοηθήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε και από την δική μας την πλευρά.

Να συμμεριστούμε το δύσκολο έργο τους και την επίπονη προσπάθειά τους, να τους νοιαστούμε και να τους το δείξουμε.

Οι Υπηρεσίες Καθαριότητας του Δήμου, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στα πλυσίματα και στις απολυμάνσεις, ναι μεν βρίσκονται σε αδιάκοπη λειτουργία, αλλά με μειωμένο ανθρώπινο δυναμικό αναγκαστικά, αφού το κλείσιμο των σχολείων και η χρήση αδειών ειδικού σκοπού κρατούν πολλούς εκτός διαθέσιμου προσωπικού, το οποίο βέβαια, μετράει ήδη υπολογίσιμες μειώσεις από την περίοδο των μνημονίων.

Περιστεριώτισσες και Περιστεριώτες,

συμπολίτες και συνάνθρωποι της αφοσίωσης και της φροντίδας μας, η προστασία της υγείας σας και της ζωής σας, σήμερα περισσότερο από ποτέ, είναι η κυρίαρχη προμετωπίδα μας. Και το έργο της καθαριότητας στον στόχο μας αυτό, είναι σπουδαίο και σημαντικό.

Αξίζει και οφείλουμε όλοι, να το αναγνωρίσουμε, να το σεβαστούμε και να το συνδράμουμε.

Εγώ ως Δήμαρχος Περιστερίου, αισθάνομαι βαθιά την ανάγκη να πω ένα πολύ μεγάλο «ευχαριστώ», στους δικούς μας ήρωες της καθημερινότητας, τους εργαζόμενους της καθαριότητας.

Συμπολίτισσες, συμπολίτες μου: «Μείνετε σπίτι»! Εδώ για σας είμαστε εμείς.

 

20 Μαρτίου 2020

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ