• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Ενημέρωση και εκπαίδευση για την υγιεινή απολύμανση των χεριών στο 2ο Κέντρο Υγείας Περιστερίου

 

Πρακτική ενημέρωση και εκπαίδευση για τη σπουδαιότητα της υγιεινής απολύμανσης των χεριών, που είναι ένα από τα πιο σπουδαία και απαραίτητα μέτρα για την προφύλαξη από την μετάδοση του κορονοϊού, πραγματοποιήθηκε στις 29.4.2020 στο 2ο Κέντρο Υγείας Περιστερίου.

Ο επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου κ. Χρήστος Πολυχρονίου και η προϊσταμένη του νοσηλευτικού προσωπικού, δημοτική σύμβουλος κα Παρασκευή Αρσενοπούλου Κιαγιά (φωτογραφίες), έδωσαν οδηγίες και έκαναν επίδειξη του τρόπου και του χρόνου αποτελεσματικής απολύμανσης των χεριών.

Το εξόχως σημαντικό αυτό γεγονός συντείνει στην ασφαλή προφύλαξη και των νοσηλευτριών να νοσήσουν από πιθανό φορέα, αλλά και την προστασία των ασφαλισμένων που επισκέπτονται καθημερινά σε μεγάλο αριθμό το 2ο Κέντρο Υγείας Περιστερίου για να εξυπηρετηθούν υγειονομικά.

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020)

Δεκάδες τεχνικές παρεμβάσεις σε όλη την πόλη του Περιστερίου!

 

Σε εξέλιξη βρίσκονται καθημερινά, μικρά και μεγάλα έργα σε όλη την πόλη από το Δήμο Περιστερίου, όπως: διανοίξεις οδών, ασφαλτοστρώσεις, πεζοδρόμια, πάρκα, πλατείες κ.ά.

Οι τεχνικές παρεμβάσεις του Δήμου Περιστερίου είναι συντονισμένες και προγραμματισμένες, με στόχο να βελτιωθεί η καθημερινότητα και ποιότητα ζωής όλων των πολιτών, σε όλη την πόλη.

Επί τόπου στα έργα είναι ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης μαζί με τον αντ/ρχο Καθημερινότητας κ. Κώστα Ποθητό (φωτογραφίες) που επιβλέπουν και δίνουν κατευθύνσεις στους εργαζόμενους της Υπηρεσίας Αυτεπιστασίας (χειριστές μηχανημάτων, οικοδόμους, σιδεράδες, ελαιοχρωματιστές, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς κ.ά.).

Για την όλη εξέλιξη των έργων ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης δήλωσε:

«Στο διάστημα που όλοι εσείς βρίσκεστε σε καραντίνα, εμείς δεν σταματήσαμε ούτε μια μέρα. Εκτός από τις συνεχόμενες απολυμάνσεις σε όλη την πόλη, οι Υπηρεσίες του Δήμου Περιστερίου καθημερινά προχωρούν σε τεχνικές επεμβάσεις για την καλύτερη διαβίωση των συμπολιτών μας.

Οι καθημερινές παρεμβάσεις στις υποδομές της πόλης από τεχνικά συνεργεία είναι δεκάδες. Το έργο για την πόλη και την κοινωνία δεν σταματά ποτέ! Και συνεχίζουμε…».

 

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020

Τηλεδιάσκεψη των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ κ.κ. Χ. Καφαντάρη και Δ. Βίτσα με το Δ.Σ. του Εμπορικού & Βιοτεχνικού Συλλόγου Περιστερίου

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Β2 Δυτικού Τομέα Αθήνας, κ.κ. Χαρά Καφαντάρη και Δημ. Βίτσας, συμμετείχαν την 28.4.2020 σε τηλεδιάσκεψη με τον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του Εμπορικού και Βιοτεχνικού Συλλόγου Περιστερίου.

Οι εκπρόσωποι των καταστημάτων εστίασης και λιανικού εμπορίου, εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για το μέλλον, την ανασφάλεια για τα εργασιακά, την αδυναμία κάλυψης των υποχρεώσεων τους, επιταγών και ασφαλιστικών εισφορών, την αναγκαιότητα εμπροσθοβαρούς στήριξης τους, την ανάγκη ειδικών ρυθμίσεων και βοήθειας από κυβέρνηση και δήμο και διατύπωσαν προτάσεις για μέτρα ελάφρυνσης των επιχειρήσεων όσον αφορά τα ενοίκια των καταστημάτων, τις ασφαλιστικές εισφορές, την προκαταβολή φόρου, τη φορολογία, την εξόφληση των επιταγών, τα δημοτικά τέλη κ.ά.

Οι δύο Βουλευτές, εξέφρασαν τη στήριξή τους στα αιτήματα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου και ανέπτυξαν τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τις ΜμΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος «ΜΕΝΟΥΜΕ ΟΡΘΙΟΙ».

Στις έκτακτες συνθήκες της υγειονομικής κρίσης, κρίσιμο ζήτημα για τη βιωσιμότητα των ΜμΕ αποτελεί η λήψη οριζόντιων και άμεσων εμπροσθοβαρών μέτρων και η διασφάλιση ρευστότητας στην αγορά.

Είναι αναγκαίο να ληφθούν μέτρα για την άμεση οικονομική στήριξή τους, ένα σχέδιο «Ηρακλής» για τις επιχειρήσεις : παροχή άμεσης ρευστότητας και εγγυήσεων σε ΜμΕ (12 δισ. ευρώ), άμεση ενίσχυση των ΜμΕ με (3 δισ. ευρώ), το κράτος πρέπει να προωθήσει - κυρίως μέσω της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας και σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων- εργαλεία εγγυήσεων ώστε να δανειοδοτηθούν οι επιχειρήσεις μέσω των τραπεζών προκειμένου να καλυφθούν βασικές ανάγκες τους όπως: κεφάλαιο κίνησης, κάλυψη εγγυητικών επιστολών, εγγύηση υποχρεώσεων επιχειρήσεων προς προμηθευτές κλπ.

Επίσης να σχηματιστεί άμεσα, εντός της αναπτυξιακής τράπεζας το ταμείο αλληλεγγύης και στήριξης των ΜμΕ, να ψηφιστεί άμεσα το ΝΣ για τις μικροπιστώσεις ώστε να υπάρξει ταχεία εξυπηρέτηση των ΜμΕ και των άλλων δικαιούχων.

Το Δημόσιο πρέπει να εγγυηθεί την αποπληρωμή υποχρεώσεων των επιχειρήσεων προς τους προμηθευτές τους. Η εγγύηση θα παρέχεται προς τις τράπεζες με σκοπό την έκδοση αντίστοιχων πιστώσεων διάρκειας μέχρι 3 ετών ή μέσω εγγυητικών επιστολών, ενώ θα καλύπτεται το συνολικό χρηματοοικονομικό τους κόστους.

Επιπλέον πρέπει να εγγυηθεί τον διακανονισμό σε τουλάχιστον 36 δόσεις, υποχρεώσεων των επιχειρήσεων που λήγουν αυτό το διάστημα, προς τράπεζες και εταιρείες ενέργειας και τηλεφωνίας, καλύπτοντας παράλληλα το χρηματοοικονομικό κόστος των διακανονισμών κατά 100%.

Εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ, οι Βουλευτές δεσμεύτηκαν, τόσο για ουσιαστική επαφή και επικοινωνία, όσο και για πίεση, μαζί με επιμελητήρια και φορείς, προς τη κυβέρνηση ώστε να στηριχθεί η ελληνική μικρομεσαία επιχειρηματικότητα στις δύσκολες συνθήκες, ως βασικός κορμός της οικονομίας της χώρας μας.

(Δελτίο Τύπου της Χαράς Καφαντάρη- Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Β2 Δυτικού Τομέα Αθήνας, Αντιπρόεδρου της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος και Αν. Τομεάρχη Περιβάλλοντος και Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ.

https://www.facebook.com/charakafantari/ http://kafantari.com

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Τηλ: 210-3708388, 6978164252).

29.4.2020

Την ανακύκλωση μεταχειρισμένων ενδυμάτων και υποδημάτων, σε κόκκινους κάδους, υλοποιεί ο Δήμος Περιστερίου

 

Διευρύνεται η ευαισθησία του Δήμου Περιστερίου για την ανακύκλωση και περιλαμβάνει αυτή τη φορά τα μεταχειρισμένα είδη ένδυσης και υπόδησης.

Έτσι 33 καλαίσθητοι κάδοι ανακύκλωσης ρούχων και υποδημάτων, κόκκινου χρώματος, τοποθετήθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες σε διάφορα σημεία του Δήμου Περιστερίου με στόχο τη συλλογή και διαλογή καθαρών ανακυκλώσιμων υλικών για περαιτέρω αξιοποίηση τους.

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ

Η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, τόνισε ότι:

«Η αποκεντρωμένη διαχείριση των απορριμμάτων είναι το νέο μοντέλο, το οποίο σε τοπικό επίπεδο εστιάζεται στην προδιαλογή υλικών κυρίως ανακυκλώσιμων και βιοδιασπώμενων.

Η εναλλακτική διαχείριση μεταχειρισμένων ειδών ένδυσης και υπόδησης στην πόλη έχει ξεκινήσει και η επιτυχία του προγράμματος απαιτεί την συμμετοχή όλων».

Επισημαίνεται, ότι ΕΞΩ από τους κάδους δεν πρέπει να αφήσει κανείς κανένα είδος ένδυσης ή υπόδησης.

ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ

Τα σημεία που τοποθετήθηκαν οι κόκκινοι κάδοι ανακύκλωσης είναι αλφαβητικά τα εξής:

Αγ. Βασιλείου 62 (Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής),

Αγ. Παρασκευής και Χρήστου Λαδά.

Αγ. Παύλου και Κλείτορος,

Αγ. Πολύκαρπου και Πελασγίας,

Αγ. Τριάδος και Μιχαλακοπούλου,

Ανθέων και Κρίνων,

Αργυροκάστρου και Αγ. Σώστη,

Αρτέμιδος και Μουσών,

Αφροδίτης και Ζέας,

Βοστίτσης και Θηβών,

Δημοσθένους και Μεγ. Αλεξάνδρου,

Δημοτικά Καταστήματα (έναντι πλατ. Δημαρχείου),

Δωδεκανήσου και Άγιδος,

Ιερού Λόχου και Δημ. Γούναρη,

Ιωαννίνων & Αίγλης (Πλατ. Δέγλερη),

Λαχανά και Γ. Καραϊσκάκη,

Λεωφ. Αθηνών και Γιαννιτσών,

Μαραθωνοκάμπου και Λουκιανού,

Μουσουνίτσης 13 (πάρκο),

Μωρογιάννη και Σολωμού,

Ολυμπιονικών και Ναούσης,

Παλ. Καβάλας και Θεοκλήτου,

Παπαδιαμάντη και Πελασγίας,

Ραβίνε και Ορφέως,

Τελαμώνος και Τάνταλου,

Τζων Κέννεντυ και Δαμασκηνού,

Τηλέμαχου και Αγ. Αναστασίας,

Τρώων και Λευκάδος,

Τσαλαβούτα,

Φαρσάλων και Φαβιέρου,

Φιλικών και Καλλιμάχου,

Φιλικών και Καρυταίνης

Χανίων και Χαιρώνειας, Και

Ψαρών και Ελευθ. Βενιζέλου.

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΄20)

Με δύο αυτοκίνητα Toyota Yaris ενισχύθηκε ο Δήμος Περιστερίου για την κοινωνική δράση «Βοήθεια στο Σπίτι»

Δυο αυτοκίνητα Toyota Yaris προσέφεραν στο Δήμο Περιστερίου η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) και το Υπουργείο Εσωτερικών

για την ενίσχυση των κοινωνικών δομών και ειδικότερα του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», που υλοποιεί ο Δήμος μας, καθώς οι ανάγκες των πολιτών -ειδικά των ευπαθών ομάδων- αυξάνονται καθημερινά, λόγω πολλών επιπτώσεων εξ αιτίας της πανδημίας του κορονοϊού.

Η προσφορά ενισχύει την κοινωνική δράση του Δήμου μας και στοχεύει στην ουσιαστική και ενεργή στήριξη του έργου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Τα δύο αυτοκίνητα παρέλαβε από την εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία της Εταιρείας TOYOTA ΑΝΤ. ΠΑΣΠΑΛΙΑΡΗΣ Α.Ε. (λεωφ. Αθηνών) ο αντ/ρχος Καθημερινότητας κ. Βασ. Μπέτσης (φωτογραφία), ο οποίος σε δηλώσεις του ευχαρίστησε την ΚΕΔΕ και το Υπ. Εσωτερικών, για την ενίσχυση του εξοπλισμού του Δήμου και την ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ για την άμεση ανταπόκριση και την προσφορά της.

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ)

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΣΤΗΝ ΓΕΝ. ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ» ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ Μ.Μ.Ε.

 

Μεγάλη ανησυχία στο Περιστέρι προκάλεσε η εμφάνιση κρούσματος κορονοϊού στην Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι» στις 21.4.2020. Αιτία, όπως ανακοινώθηκε, ήταν η είσοδος ενός νεφροπαθούς ατόμου, ο οποίος έκανε αιμοκάθαρση σε Μονάδα της Καλλιθέας -που σταμάτησε να λειτουργεί- και ήλθε για θεραπεία στην Μονάδα του Περιστερίου.

Το συγκεκριμένο άτομο διέλαθε της προσοχής των εποπτών που έκαναν τεστ στους εισερχόμενους από την κυρία είσοδο της Κλινικής επί της οδού Πελοπίδα και μπήκε από την πλαϊνή πλευρά της οδού Ελευσινίων όπου υπάρχει είσοδος με μπάρα για τους μεταφερόμενους με φορεία νεφροπαθείς και στην οποία δεν γινόταν έλεγχος. Ο γιατρός υπηρεσίας διαπίστωσε, ότι είχε ύποπτα συμπτώματα του κορονοϊού, τον μετέφερε στα εξωτερικά ιατρεία και ακολούθως έγινε μεταγωγή του στο Γ.Ν. «Θριάσιο». Ωστόσο το κακό είχε γίνει…

Μόλις γνωστοποιήθηκε το γεγονός της ύπαρξης κρούσματος κορονοϊού μετέβησαν στην Κλινική ο καθηγητής λοιμωξιολόγος κ. Σωτ. Τσιόδρας και ο υφ. Πολιτικής Προστασίας κ. Νικ. Χαρδαλιάς, οι οποίοι έδωσαν εντολή και τέθηκε η Μονάδα σε καραντίνα.

Επίσης ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών έδωσε εντολή να γίνει προκαταρκτική εξέταση για ενδεχόμενες ποινικές ή πειθαρχικές ευθύνες.

ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΕΠΤΑ ΑΤΟΜΑ

Στο μεταξύ από τα δείγματα που ελήφθησαν από όσους ήλθαν σε επαφή με τον φορέα, ή και μεταξύ τους, βρέθηκαν θετικοί 29 (εργαζόμενοι και νοσηλευόμενοι) από τους οποίους κατέληξαν ήδη επτά μέχρι σήμερα στα νοσοκομεία όπου μεταφέρθηκαν. Ολόκληρο δε το ιατρικό, υγειονομικό και υπαλληλικό δυναμικό της Κλινικής υποβλήθηκε σε τέστ.

Διευκρινίσεις για το πρόβλημα έδωσε στα μέσα ενημέρωσης ο διοικητικός διευθυντής της Κλινικής κ. Αλεξ. Κοκκινάκης, που είπε ότι ο φορέας εισήλθε λάθρα από μη επιτρεπόμενη είσοδο στην Κλινική και ότι τα κρούσματα που σημειώθηκαν ήταν μόνο στη μία από τις δύο πτέρυγες Τεχνικού Νεφρού της Κλινικής, όπου ο φορέας ήρθε σε επαφή με τα άτομα που έκαναν αιμοκάθαρση. Στην άλλη πτέρυγα του α΄ ορόφου της Κλινικής δεν σημειώθηκε κανένα κρούσμα.

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

Ο Δήμος Περιστερίου προχώρησε σε επαναληπτική απολύμανση των χώρων, πεζοδρομίων, ακόμη και τοίχων γύρω από το τετράγωνο της Κλινικής, καθώς παρόμοια διαδικασία είχε γίνει πριν λίγες ημέρες, από συνεργεία του και στην Μονάδα και σε άλλους κοινόχρηστους χώρους, πεζοδρόμια, πλατείες, στάσεις λεωφορείων κ.λπ.

ΣΩΡΕΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ

Ακολούθησαν σωρεία καταγγελιών από τα μέσα ενημέρωσης σχετικά με τη Μονάδα του Περιστερίου, και δημοσιοποίηση απόψεων των κ.κ. Νικ. Χαρδαλιά και Σωτ. Τσιόδρα για βαριές παραβάσεις και μη τήρηση του πρωτοκόλλου μέτρων ασφαλείας από την Δ/νση της Κλινικής.

Τόνισαν, ότι οι ασθενείς που βρέθηκαν θετικοί στον ιό έχουν μεταφερθεί σε διάφορα νοσοκομεία της Αττικής. Γίνεται ιχνηλάτηση των επαφών με άλλα άτομα και ότι σε σύνολο 35 κρουσμάτων στην Κλινική βρέθηκαν ότι είχαν έλθει σε επαφή με 125 άτομα, τα οποία τέθηκαν σε καραντίνα. Όλοι ενημερώθηκαν για τα μέτρα προφύλαξης και ο ΕΟΔΥ εφοδίασε με ιατρικό εξοπλισμό (γάντια, μάσκες, φάρμακα προφύλαξης κ.λπ.) στη Μονάδα.

Ήδη βρίσκονται κατ΄οίκον περιορισμό 17 ασυμπτωματικοί εργαζόμενοι, 17 νοσηλευτές και περίπου 40 συνεργαζόμενοι γιατροί.

ΣΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΙΑΤΡΟΣ - ΦΟΡΕΑΣ

Στο επίκεντρο της ιχνηλάτισης είναι και γιατρός της Κλινικής, ο οποίος παρ΄ ότι βρέθηκε θετικός στον ιό, τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν, ότι είχε εξετάσει περίπου 50 άτομα, σε δύο γιατρεία που λειτουργούσε. Ο ίδιος το αρνήθηκε σε τηλεοπτικό κανάλι και είπε, ότι συνταγογραφούσε μόνο μέσω διαδικτύου και δεν δεχόταν επισκέψεις. Ωστόσο ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών δημοσιοποίησε καταγγελία εναντίον του και με εντολή του προέδρου του Συλλόγου και περιφερειάρχη κ. Πατούλη παραπέμφθηκε στο πειθαρχικό συμβούλιο για να δώσει εξηγήσεις.

Στην Κλινική όπου νοσηλεύονταν περί τους 120 ασθενείς και εργάζονται 105 άτομα, λειτουργούν μόνο τα τμήματα που κάνουν αιμοκαθάρσεις με αυστηρά μέτρα ασφαλείας.

ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

Από πλευράς Δήμου Περιστερίου, πραγματοποιούνται συνεχείς απολυμάνσεις στο τετράγωνο της Κλινικής και στην ευρύτερη περιοχή, ενώ ο δήμαρχος Ανδρέας Παχατουρίδης ζήτησε άμεση αναστολή λειτουργίας της Μονάδας, μέχρι να διενεργηθούν έρευνες και τα κρατικά όργανα να αναζητηθούν τυχόν ευθύνες.

Πιο συγκεκριμένα η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του Δήμου κα Μαίρη Τσιώτα- Μάρκου ανέφερε, ότι ο Δήμος Περιστερίου έχει συγκροτήσει πέντε συνεργεία που διενεργούν απολυμάνσεις όλων των ευαίσθητων σημείων του Δήμου (πλατείες, πεζοδρόμια, κάδους απορριμμάτων, παγκάκια, στάσεις λεωφορείων, υγειονομικές μονάδες κ.λπ.), για να εξαλειφθούν τυχόν εστίες του ιού στην πόλη.

Μετά την γνωστοποίηση της εμφάνισης κρουσμάτων του ιού στην Κλινική «Ταξιάρχαι» δόθηκε εντολή σε όλα τα συνεργεία και απολύμαναν τον εξωτερικό χώρο της Μονάδας, τα οικοδομικά τετράγωνα γύρω από την Κλινική, τους κάδους απορριμμάτων, τα δένδρα, τους δρόμους και τα πεζοδρόμια, ακόμη και τα σταθμευμένα αυτοκίνητα.

Όπως διαβεβαίωσε η κα Τσιώτα επαναλαμβανόμενες απολυμάνσεις είχαν γίνει στους εξωτερικούς χώρους της Κλινικής και πριν την εμφάνιση των κρουσμάτων και επαναλαμβάνονται πιο εντατικά μετά το σοβαρό γεγονός.

Οι απολυμάνσεις και αποστειρώσεις γίνονται με ειδικά φάρμακα, απορρυπαντικά και ατμό, στα σημεία που προαναφέραμε,

σε καθημερινή βάση και σε όλες τις συνοικίες του Δήμου μας.

ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Ήδη στην Κλινική «Ταξιάρχαι» έγιναν επανειλημμένοι έλεγχοι από Υγειονομικές και άλλες αρχές και βρέθηκαν ότι τηρούνται τα ενδεδειγμένα πρωτόκολλα ασφαλείας, ο δε διοικητικός διευθυντής της κ. Αλεξ. Κοκκινάκης, με το δεδομένο ότι γράφτηκαν ή δημοσιοποιήθηκαν από μέσα μαζικής ενημέρωσης ανακρίβειες που δυσφήμισαν την Κλινική, ανέθεσε σε δικηγόρο την νομική υπεράσπιση της Μονάδας και την δια της δικαστικής οδού αποκατάστασή της και δίωξη των υπευθύνων.  

ΔΛ

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ)

ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΣΤΗΝ ΓΕΝ. ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ»

 Κεραυνός εν αιθρία ήταν το γεγονός που συνέβη στο Περιστέρι την 23.4.2020 και συγκεκριμένα η διασπορά του κορονοϊού σε 29 άτομα στην Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι». Αιτία ήταν η είσοδος ενός νεφροπαθούς ατόμου, κατοίκου Καλλιθέας, ο οποίος έκανε αιμοκάθαρση στη Μονάδα που διαθέτει η Κλινική. Το συγκεκριμένο άτομο διέλαθε της προσοχής των εποπτών που έκαναν τεστ στους εισερχόμενους από την κυρία είσοδο της Κλινικής επί της οδού Πελοπίδα και μπήκε από την πλαϊνή πλευρά της οδού Ελευσινίων όπου υπάρχει είσοδος με μπάρα για τους μεταφερόμενους με φορεία νεφροπαθείς. Ο γιατρός υπηρεσίας διαπίστωσε, ότι είχε ύποπτα συμπτώματα του κορονοϊού, τον μετέφερε στα εξωτερικά ιατρεία και ακολούθως έγινε μεταγωγή του σε νοσοκομείο της Δυτ. Αττικής, Ωστόσο το κακό είχε γίνει…

Μόλις γνωστοποιήθηκε το γεγονός μετέβησαν στην Κλινική ο καθηγητής κ. Σωτ. Τσιόδρας και ο υφ. Πολιτικής Προστασίας κ. Νικ. Χαρδαλιάς, οι οποίοι έδωσαν εντολή και τέθηκε σε καραντίνα η Κλινική. Επίσης ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών έδωσε εντολή να γίνει προκαταρκτική εξέταση για ενδεχόμενες ποινικές ή πειθαρχικές ευθύνες.

Στο μεταξύ από τα δείγματα που ελήφθησαν από όσους ήλθαν σε επαφή με τον φορέα, ή και μεταξύ τους, βρέθηκαν θετικοί 29 (εργαζόμενοι και νοσηλευόμενοι) από τους οποίους κατέληξαν ήδη οι δύο σε νοσοκομεία όπου μεταφέρθηκαν. Πλέον αναμένονται με ανησυχία τα αποτελέσματα και για ολόκληρο το ιατρικό, υγειονομικό και υπαλληλικό προσωπικό της Κλινικής.

Διευκρινίσεις για το πρόβλημα έδωσε στα μέσα ενημέρωσης ο διοικητικός διευθυντής της Κλινικής κ. Αλεξ. Κοκκινάκης, που είπε ότι ο φορέας εισήλθε λάθρα από μη επιτρεπόμενη είσοδο στην Κλινική και ότι τα κρούσματα σημειώθηκαν μόνο στο Τμήμα Τεχνικού Νεφρού, όπου ο φορέας ήρθε σε επαφή με τα άτομα που έκαναν αιμοκάθαρση. Στα υπόλοιπα τμήματα της Κλινικής δεν σημειώθηκε κανένα κρούσμα.

Ο Δήμος Περιστερίου προχώρησε σε επαναληπτική απολύμανση των χώρων, πεζοδρομίων, ακόμη και τοίχων γύρω από το τετράγωνο της Κλινικής, καθώς παρόμοια διαδικασία είχε γίνει πριν λίγες ημέρες, όπως έκαναν συνεργεία του και εκεί σε άλλους κοινόχρηστους χώρους, πεζοδρόμια, πλατείες, στάσεις λεωφορείων κ.λπ.

ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΖΗΤΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ κ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ

paxΤη σφοδρή αντίδραση του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, προκάλεσε η ανεξέλεγκτη έκρηξη κρουσμάτων κορονοϊού σε ιδιωτική μονάδα υγείας στην πόλη.

Ο κ. Παχατουρίδης, απαιτεί από όλους τους αρμόδιους κρατικούς φορείς την άμεση κινητοποίηση τους ώστε να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία του πληθυσμού ξεκινώντας από την άμεση αναστολή λειτουργίας της συγκεκριμένης ιδιωτικής δομής υγείας.

Ο Δήμαρχος Περιστερίου, ζήτησε από τους καθ’ ύλην αρμόδιους να γίνουν εντατικοί έλεγχοι σε όλες τις μονάδες υγείας που είναι εγκατεστημένες στην πόλη του Περιστερίου. Οι αρμόδιες κρατικές αρχές υποχρεούνται να θέσουν σε αναστολή λειτουργίας κάθε μονάδα η οποία μη τηρώντας τους κανόνες ασφαλείας θέτει σε κίνδυνο κατοίκους, ασθενείς και προσωπικό.

Ο Δήμαρχος, επιπλέον, ζητά να παρασχεθεί κάθε επιπλέον μέριμνα για τους ασθενείς και το προσωπικό της συγκεκριμένης κλινικής.

Σε συνέχεια όλων των προηγούμενων ενεργειών του Δήμου για την απολύμανση των κοινόχρηστων χώρων, μεταξύ των οποίων και το τετράγωνο που είναι εγκατεστημένη η κλινική, ο Δήμαρχος έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου για συνεχόμενες και επαναλαμβανόμενες απολυμάνσεις της περιοχής πλησίον της κλινικής.

Η υγεία των κατοίκων και των συμπολιτών μας αποτελεί το πρωταρχικό μέλημα του Δήμου Περιστερίου, που καθ’ όλη της διάρκεια αυτής της πρωτόγνωρης κατάστασης έχει επιστρατεύσει κάθε μέσο για την προστασία τους.

(Δελτίο Τύπου 24.4.2020)

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ)

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΚΘΕΙΑΖΕΙ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ

 

Εύσημα στο Δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη απονέμει μεγάλη Γερμανική εφημερίδα για το έργο του εν μέσω της πανδημίας.

Συγκεκριμένα η μεγάλη Γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel.

δημοσίευσε πρόσφατα εκτενές άρθρο - ύμνο για το Δήμο Περιστερίου και εκθειάζει τη μεγάλη διάσταση του έργου του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη, αναδεικνύοντας την πόλη μας στο κέντρο της ελπίδας, της ανθρωπιάς και της αλληλεγγύης!

Ο καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης στο Freie Universität Berlin, Thorsten Faas, επισημαίνει το γεγονός, ότι ο Δήμος Περιστερίου, χωρίς ίχνος καθυστέρησης, έλαβε άμεσα μέτρα για την προστασία των πολιτών, ενώ με γρήγορα αντανακλαστικά δημιούργησε και ενεργοποίησε ψηφιακές υπηρεσίες άμεσα, προκειμένου να προσφέρει σε όλους τους δημότες του ασφάλεια και προστασία.

Επισημαίνει δε ότι ο αντ/ρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας κ. Γιώργος Τσίνας, προχώρησε με πρωτοβουλία του Δημάρχου κ. Παχατουρίδη (και οι δύο στη φωτογραφία μας) σε ένα μεγάλο βήμα εν μέσω μιας παγκόσμιας κρίσης στην υγεία.

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ

Η εφημερίδα Tagesspiegel αναδεικνύει το γεγονός ότι στο Δήμο Περιστερίου κατάφεραν δυναμικά και αποτελεσματικά να συνδυάσουν την αγάπη τους για τους συμπολίτες τους με τις τεχνικές γνώσεις που προφανώς έχουν και την τεχνολογική ανάπτυξη μιας πλατφόρμας που δημιουργείται από ανθρώπους, απευθύνεται σε ανθρώπους και χρησιμοποιείται από ανθρώπους, με απόλυτο σεβασμό προς την εντολή που τους έδωσαν οι δημότες.

Στο συγκεκριμένο άρθρο -μεταφρασμένο- της Εφημερίδας Tagesspiegel ο συντάκτης του αναφέρει:

«Ένα Περιστέρι από την Ελλάδα.

Εδώ και 8 χρόνια, από την ημέρα που άρχισε να διαφαίνεται η παγκόσμια οικονομική κρίση, όλοι μιλάμε για τις ευθύνες των πολιτικών και την ανάγκη να υπάρξουν δημιουργικές πρωτοβουλίες που θα δώσουν μία νέα ώθηση σε όλους τους τομείς, κυρίως όμως θα φέρουν την πρόοδο στις χώρες μας και στις ζωές μας.

Η Γερμανία καθ’ όλη αυτή τη διάρκεια επένδυσε στην τεχνολογική ανάπτυξη και τη βιομηχανική πρόοδο. Επένδυσε σε ψηφιακές πλατφόρμες που πήγαιναν την εκπαίδευση μας στον επόμενο αιώνα κα ηλεκτρονικές βάσεις που διευκόλυναν την καθημερινότητα ενός επαγγελματία. Όλα αυτά όμως φάνηκαν άχρηστα μέσα στη μεγαλύτερη κρίση της Σύγχρονης Παγκόσμιας Ιστορίας.

ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΠΟΥ ΒΛΑΠΤΑΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ

Ο κορονοϊός είναι ένας ιός που ήρθε για να κρίνει χώρες, πολιτικούς, πολίτες και κυρίως συνειδήσεις. Ήρθε από το πουθενά, από την ίδια τη φύση που εμείς βλάπταμε τόσο καιρό με τις βιομηχανικές επαναστάσεις μας, και όταν πλέον φύγει θα αφήσει πίσω του έναν κόσμο διαφορετικό:

Οι δυνατοί θα έχουν αποδειχθεί απλοί θνητοί, οι αδύναμοι πιο δυνατοί και οι αληθινές προθέσεις θα έχουν αποκαλυφθεί. Δυστυχώς, η ανθρώπινη επιβίωση εξαρτάται περισσότερο από ποτέ από τη συνείδηση και τις πρωτοβουλίες των εκάστοτε πολιτικών. Και πλέον η ευθύνη δεν βαραίνει μόνο τις κυβερνήσεις και τους διεθνείς οργανισμούς αλλά και τους δήμους και τις κοινότητες που στην ευθύνη τους -εντός Ε.Ε.- έχουν πλέον την ασφάλεια των πολιτών τους.

Δεν θέλω να γράψω για το Βερολίνο ή οποιαδήποτε άλλη γερμανική κοινότητα, αλλά για ένα μέρος που είναι τόσο κοντά μας και ταυτόχρονα τόσο μακριά. Είναι μακριά γιατί αφενός εμείς το τοποθετήσαμε απέναντι μας, σε μία τεράστια απόσταση από εμάς και την καλοκουρδισμένη κοινωνία μας και αφετέρου γιατί ποτέ δεν θα μπορέσουμε να το κατανοήσουμε.

ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

Ο μακρινός νότος, όπως αποκαλούμε πολλές φορές την Ελλάδα, απέχει τελικά πολύ από εμάς, απέχει γιατί εκείνοι αποφάσισαν για άλλη μια φορά ότι η οικονομία χρειάζεται το εργατικό δυναμικό. Και το εργατικό δυναμικό είναι άνθρωποι με ψυχές. Όχι μηχανές. Και θα δανειστώ τα λόγια του αρμόδιου επιστήμονα τους για την κρίση: Χωρίς τους ηλικιωμένους μας δεν είμαστε τίποτα!

Μακάρι να μπορούσα να μπω στο αεροπλάνο και να σας τα γράψω όλα αυτά σε μία ηλιόλουστη πλατεία, στον Δήμο Περιστερίου, έναν Δήμο που δεν είναι ο μεγάλος Δήμος της πρωτεύουσας ούτε ο δεύτερος μεγαλύτερος Δήμος της χώρας αλλά ο τέταρτος. Βρίσκεται στα δυτικά της Αττικής, έχει 450.000 κατοίκους και το όνομά του σημαίνει: περιστέρι γιατί εκεί ζούσαν κάποτε άγρια περιστέρια.

ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΠΙΔΑΣ, ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Το Περιστέρι δεν είναι το Βερολίνο. Δεν είναι τουριστικό κέντρο της Ελλάδας και σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνει εκατομμύρια ευρώ από το Κεντρικό Ταμείο της Ελλάδας για ψηφιακή ανάπτυξη. Αλλά το Περιστέρι αποδείχθηκε το κέντρο της ελπίδας, της ανθρωπιάς και της αλληλεγγύης.

Ο Δήμος Περιστερίου, χωρίς ίχνος καθυστέρησης και χωρίς να σκεφτεί το οικονομικό κόστος, έλαβε από τις 12 Μαρτίου μέτρα για την προστασία των πολιτών του, ενώ με γρήγορα αντανακλαστικά δημιούργησε και ενεργοποίησε ψηφιακές υπηρεσίες άμεσα, προκειμένου να προσφέρει σε όλους τους δημότες του ασφάλεια και προστασία.

Ο πέντε φορές εκλεγμένος Δήμαρχος, Ανδρέας Παχατουρίδης, έχει συγκεντρώσει δίπλα του άτομα κοινωνικά ευαίσθητα και πολιτικά δραστήρια, έναν συνδυασμό με μεγάλη επιτυχία. Όλα αυτά, αποτελούν μία πολύ καλή συντονισμένη δράση μαζικών μέτρων από τον ίδιο τον Δήμαρχο με στόχο την ασφάλεια και την αξιοπρέπεια των δημοτών του.  

Αυτό ήταν το όραμα του κ. Ανδρέα Παχατουρίδη από την αρχή της πολιτικής του καριέρας στον Δήμο. Έτσι, λοιπόν οι Αντιδήμαρχοι του δεν είναι τυχαίοι! Ο καθένας από αυτούς έχει διαπρέψει στον χώρο του και το αντικείμενο του με ένα μακρύ βιογραφικό ακόμη και για τον νεότερο από εκείνους, και υπεύθυνο για την «τεχνολογική επανάσταση» στον χώρο των δήμων στην Ελλάδα.

ΜΕΓΑΛΟ ΒΗΜΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ

Ο αντ/ρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας, κ. Τσίνας Γεώργιος, προχώρησε με πρωτοβουλία του Δημάρχου σε ένα μεγάλο βήμα εν μέσω μιας παγκόσμιας κρίσης στην υγεία. Κάθε δημότης μπορεί τώρα να εξασφαλίσει πιστοποιητικά και διάφορα έγγραφα με την εγγραφή του σε μια πλατφόρμα, ενώ μέσω μιας αντίστοιχης πλατφόρμας, οι ευάλωτες ομάδες μπορούν να ζητήσουν τρόφιμα και φάρμακα που τους παραδίδουν στη συνέχεια οι υπάλληλοι του Δήμου στα σπίτια τους. Οι υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης προστέθηκαν πρόσφατα στην πλατφόρμα, ενώ υπάρχει μια ειδική γραμμή για τις κακοποιημένες γυναίκες, ένα φαινόμενο που δυστυχώς έχει αυξηθεί απότομα κατά την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων.

Επιπλέον, ο Δήμος πηγαίνει ένα βήμα πιο κοντά στην κορυφή της πυραμίδας της αλληλεγγύης και παρέχει δωρεάν στους δημότες του, το λογισμικό του ΚΕΠ Υγείας για υπηρεσίες πρόληψης και παροχής συμβουλών. Ταυτόχρονα, συνεχίζει να τρέχει ένα πρόγραμμα από τον Δήμο για νέους που σπουδάζουν μακριά από τις οικογένειές τους και τον Δήμο Περιστερίου. Κάθε μήνα λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα τρόφιμα, ώστε να μπορούν να υποστηρίζονται.

ΖΕΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΔΥΝΑΜΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ

Το πρόγραμμα συνεχίζεται ακόμη και κατά την κρίση από τον κορονοϊό.

Επιπλέον, ο Δήμος προσφέρει 800 μερίδες ζεστού φαγητού καθημερινά για τις οικονομικά αδύναμες οικογένειες, όπως έκανε και πριν ξεκινήσουν τα περιοριστικά μέτρα. Οι υπάλληλοι του Δήμου φέρνουν απευθείας το φαγητό, ζεστό, στα σπίτια των δημοτών, χωρίς να εκτίθεται κανείς σε κίνδυνο.

Με άλλα λόγια, τι έχουν καταφέρει αυτοί οι άνθρωποι; Κατάφεραν δυναμικά και αποτελεσματικά να συνδυάσουν την αγάπη τους για τους συνανθρώπους τους με τις τεχνικές γνώσεις που προφανώς έχουν και την τεχνολογική ανάπτυξη μιας πλατφόρμας που δημιουργείται από ανθρώπους, απευθύνεται σε ανθρώπους και χρησιμοποιείται από ανθρώπους, με απόλυτο σεβασμό προς την εντολή που τους έδωσαν οι δημότες.

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ, ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟΙ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ

Ο Δήμος Περιστερίου λοιπόν, φροντίζει για την προστασία των πολιτών και των υπαλλήλων του κάθε μέρα. Το 40% των υπαλλήλων του Δήμου εργάζεται κυκλικά, ενώ το 40% συνεχίζει την εργασία του από το σπίτι, βοηθώντας στην εφαρμογή των μέτρων αλλά και στη στήριξη του εθνικού συστήματος υγείας. Και όλα αυτά οργανώνονται και εφαρμόζονται από ανθρώπους δημιουργικούς, ευφάνταστους και πάνω από όλα αποτελεσματικούς.

Το βασικότερο για αυτούς τους ανθρώπους δεν είναι ούτε τα χρήματα στα ταμεία τους ούτε οι φωτογραφίες μπροστά από τα μνημεία τους. Εξάλλου, το πιο σημαντικό μνημείο είναι το έργο που προσφέρει κάποιος και η ευημερία των δημοτών του. Και είναι βέβαιο ότι αυτοί οι άνθρωποι, ο Δήμαρχος, κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οι Αντιδήμαρχοι και οι υπάλληλοι του Δήμου θα έχουν μακρά ιστορία στον τομέα της κοινοτικής πολιτικής και της ψηφιακής δράσης».

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ)

pol420Ο επιστημονικός υπεύθυνος του 2ου Κέντρου Υγείας Περιστερίου ((Σαρανταπόρου & Βασ. Αλεξάνδρου Περιστέρι) κ. Χρήστος Πολυχρονίου και η προϊσταμένη του Νοσηλευτικού Προσωπικού, δημοτική σύμβουλος Περιστερίου, κα Παρασκευή Αρσενοπούλου Κιαγιά που έχει την εποπτεία του Τμήματος, ανακοινώνουν, ότι:

Οι μαίες που στελεχώνουν το 2ο Κέντρο Υγείας Περιστερίου και όπως είναι γνωστό από παλιότερα δραστηριοποιούνται σε δωρεάν τεστ Παπανικολάου, μαθήματα προετοιμασίας γονεïκότητας κ.ά. παροχές προς τις κατοίκους του Περιστερίου.

Στις δράσεις αυτές είχαν τον τελευταίο χρόνο προστεθεί και:

-Δωρεάν κατ' οίκον επισκέψεις στις λεχώνες και τα μωρά τους (μόνο για τις κατοίκους Περιστερίου).

-Συνεργασία με ψυχολόγο δωρεάν στη Μονάδα (για γυναίκες, ζευγάρια, εφήβους). Και,

-Συνεργασία με κοινωνική λειτουργό που πραγματοποιεί στη Μονάδα «κύκλους υποστήριξης νέων μητέρων»",

Λόγω των μέτρων για την πανδημία, οι πιο πάνω δράσεις έχουν ανασταλεί προσωρινά.

Ωστόσο, τα μαθήματα προετοιμασίας γονεϊκότητας, όπως και η υποστήριξη/ συμβουλευτική μητρικού θηλασμού, συνεχίζονται κανονικά ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ!

Δηλώσεις συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν οι ενδιαφερόμενες με mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 5705684.

Παράλληλα λειτουργεί και σελίδα στο fb: Μαίες 2ου Κ.Υ. Περιστερίου και messenger από όπου μπορούν να λαμβάνουν επίσης οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ