• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΟ 1ης ΙΟΥΝΙΟΥ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

theothorakos

Επαναλειτουργούν από την 1η Ιουνίου 2020 τα δημοτικά σχολεία, τα νηπιαγωγεία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπ. Παιδείας, η σχολική χρονιά θα ολοκληρωθεί στις 26 Ιουνίου για τους μαθητές και στις 30 Ιουνίου για τους εκπαιδευτικούς.

Να σημειωθεί ότι, όπως είπε η Υπουργός Παιδείας κα Κεραμέως, η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει πριν την 1η Σεπτεμβρίου 2020, για να καλυφθούν τα εκπαιδευτικά κενά που δημιούργησε η πανδημία.

Οι μαθητές δημοτικών και νηπιαγωγείων θα είναι 15 ανά τάξη και θα τηρηθούν αποστάσεις 1,5 μέτρου μεταξύ των θρανίων.

Αν οι μαθητές υπερβαίνουν τους 15 θα λειτουργήσουν δύο τμήματα εκ περιτροπής, κατά τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή το ένα και Τρίτη, Πέμπτη το άλλο, που θα εναλλάσσονται οι ημέρες κάθε εβδομάδα.

Θα διενεργείται σχολαστικός καθαρισμός αιθουσών, θρανίων WC και χώρων, ο αερισμός των αιθουσών θα γίνεται με φυσικό τρόπο και τα διαλείμματα θα γίνονται σε διαφορετικές ώρες. Η χρήση της μάσκας από τα παιδιά θα είναι προαιρετική.

Στις σχολικές αίθουσες θα υπάρχουν αντισηπτικά υγρά σε φιαλίδια και ο καθαρισμός των σχολικών χώρων θα γίνεται κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου και μετά το πέρας αυτής.

Την πρώτη ημέρα θα γίνει ενημέρωση των παιδιών για τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Υπ. Παιδείας.

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Για τα παιδιά των γυμνασίων και λυκείων που θα λειτουργήσουν από 1η Ιουνίου 2020, θα υπάρχει η δυνατότητα για εξ αποστάσεως διδασκαλία από εκπαιδευτικούς για τους μαθητές που θα απουσιάζουν δικαιολογημένα.

Η απουσία του μαθητή μπορεί να δικαιολογείται και με μια απλή υπεύθυνη δήλωση του γονέα, σε περίπτωση που υπάρχει στο σπίτι άτομο που νοσεί ή ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου.

Δεν θα λειτουργήσουν τα ολοήμερα σχολεία, ενώ τα ειδικά σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα επαναλειτουργήσουν από την 1η Ιουνίου μέχρι τις 12 Ιουνίου και τα ειδικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι και τις 26 Ιουνίου.

Το Υπουργείο κάλεσε τους γονείς των μαθητών να κρατήσουν όλα τα σχολικά βιβλία των παιδιών τους της φετινής χρονιάς, για την περίπτωση που χρειαστεί να τα χρησιμοποιήσουν και να τα αξιοποιήσουν και στην επόμενη σχολική χρονιά.

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤ/ΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Επισκέψεις σε δημοτικά και νηπιαγωγεία του Περιστερίου πραγματοποίησε στις 29.5.2020 ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Αναστ. Θεοδωράκος (φωτογραφία), για να διαπιστώσει αν έχουν τηρηθεί τα εξαγγελθέντα πρωτόκολλα ασφαλείας του ΕΟΔΥ και του Υπ. Παιδείας τα μέτρα για την υποδοχή των παιδιών. Για την εικόνα που αποκόμισε εξέφρασε την ικανοποίησή του.

Μάλιστα ο κ. Θεοδωράκος επιθεώρησε και τα έργα αναμόρφωσης των χώρων που έγιναν όταν τα σχολικά κτήρια δεν λειτουργούσαν λόγω πανδημίας και βελτιώθηκαν αισθητικά σε εντυπωσιακό βαθμό.

ΤΕΛΕΣΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ Η ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΠΙ ΤΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΣΧΑ

 

Σεπτῇ ἐντολῇ καί εὐλογίᾳ τοῦ Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας, Μητροπολίτου Περιστερίου κ. Κλήμεντος τό βράδυ τῆς Τρίτης 26 Μαΐου 2020 ἐτελέσθη σέ ὅλους τούς Ἱερούς Ἐνοριακούς Ναούς καί τά Μητροπολιτικά Παρεκκλήσια ἡ Ἀκολουθία τῆς Παννυχίδος ἐπί τῇ Ἐορτῇ τῆς Ἀποδόσεως τοῦ Ἁγίου Πάσχα.

Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης περί ὥραν 10.30μ.μ. ἀφίχθη στόν Ἱερό Καθεδρικό Ναό τῶν Παμμεγίστων Ταξιαρχῶν τῶν κωδώνων χαρμοσύνως κρουομένων, κομίζοντας τό Ἅγιον καί ἀνέσπερον Φῶς.

Ἅπαντες οἱ Προϊστάμενοι τῶν ἐνοριακῶν Ναῶν καί οἱ ὑπεύθυνοι Ἱερεῖς τῶν Μητροπολιτικῶν Παρεκκλησίων ἔλαβον ἀπό τάς χεῖρας τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας τό Ἅγιον Φῶς ἵνα μεταλαμπαδεύσουν Αὐτό στούς εὐλαβεῖς πιστούς τῶν Ἐνοριῶν τους.

Ἀκολούθως, μέσα σέ πανηγυρικό κλίμα, ὁ Σεβασμιώτατος κατά τήν ὁρισαμένην τάξιν ἐτέλεσε τήν λαμπρά Ἀκολουθία τῆς Ἀποδόσεως τοῦ Πάσχα καί τήν Ἀναστάσιμη Θεία Λειτουργία.

Οἱ πιστοί πού ἀθρόα προσῆλθαν στούς Ἱερούς Ναούς τῆς Μητροπόλεως μας, ἐμφανῶς συγκινημένοι καί μέ δάκρυα στά μάτια δοξολογοῦσαν τόν Ἀναστάντα Κύριο καθώς εἶχαν τήν πνευματική εὐκαιρία νά γευθοῦν, ἔστω καί μετά τήν παρέλευση 40 ἡμερῶν λόγῳ τῶν μέτρων τῆς Πολιτείας ἔναντι τῆς πανδημία τοῦ Κορονοϊοῦ, τήν χαρά τῆς Ἀναστάσεως καί νά μεταλάβουν τοῦ Ἀχράντου Σώματος καί τοῦ Τιμίου Αἵματος τοῦ Κυρίου καί Θεοῦ ἡμῶν.

 

(Δελτίο Τύπου εκ τοῦ Γραφείου Τύπου καί Ἐπικοινωνίας τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου, τηλ. 2105719777 - 2105721148 (ἐσωτ. 9)

 

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΤΑΡΤΑΝ ΣΤΙΒΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ

 

Ξεκίνησε η ανακατασκευή του ταρτάν στίβου στο Δημοτικό Στάδιο Περιστερίου. Είναι ένα σημαντικό έργο για τον κλασσικό αθλητισμό της πόλης, ώστε να βελτιωθούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό οι συνθήκες προετοιμασίας των αθλητών μας.

Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται ο δήμαρχος Περιστερίου κος Ανδρέας Παχατουρίδης, οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Παν. Λύκος, Βασ. Μπέτσης και Κων. Ποθητός (χειριστής του μηχανήματος) και δεξιά ο στίβος όπου θα τοποθετηθεί το ταρτάν.

 

(ΜΑΪΟΣ 2020)

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

O Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας (ΟΠΑΑΠ) Δήμου Περιστερίου, ανακοινώνει την επαναλειτουργία των Ανοικτών και Κλειστών Αθλητικών Εγκαταστάσεων και του κολυμβητηρίου της Χωράφας από 19/05/2020, σύμφωνα με τους όρους της Κ.Υ.Α. Δ1α / ΓΠ. οικ. 30608 / 17.05.2020 (Φ.Ε.Κ. Β΄1868 / 17.05.2020).

Για την επαναλειτουργία των αθλητικών εγκαταστάσεων ο ΟΠΑΑΠ έχει λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα για την τήρηση των συνθηκών υγιεινής, αλλά και των κανόνων λειτουργίας των χώρων σύμφωνα με την ως άνω Κ.Υ.Α. και τις ισχύουσες διατάξεις. Για πληροφορίες: 210-5025380, 210-5701091.

ΟΛΠ ΚΑΙ COSCO ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ 10.000 ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ 10.000 ΓΑΝΤΙΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

   Την Τετάρτη 20 Μαΐου, στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, με πρωτοβουλία του Αναπληρωτή Υπουργού Εξωτερικών και Βουλευτή Δυτικού Τομέα κου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και την ευγενική προσφορά του Προέδρου της ΟΛΠ Α.Ε. - Cosco Shipping, κου Yu Zenggang, παραδόθηκαν 10.000 χειρουργικές μάσκες και 10.000 γάντια δωρεά, για τις ανάγκες της καθαριότητας και των επτά δήμων της Δυτικής Αθήνας.

Μετά την παράδοση, ο κ. Βαρβιτσιώτης ευχαρίστησε θερμά τους δωρητές, επισημαίνοντας τα εξής:

"Με αυτή την κίνηση δείχνουμε ότι δεν είναι μόνο οι άνθρωποι που δούλεψαν στα νοσοκομεία και εκτέθηκαν στον ιό, αλλά είναι και οι άνθρωποι που βρέθηκαν στο δρόμο, μάζεψαν τα απορρίμματα, διατήρησαν τις πόλεις μας καθαρές, που χωρίς να βάλουν άλλες σκέψεις στο μυαλό τους, έκαναν τη δουλειά τους όλο αυτό το διάστημα με αυταπάρνηση και οφείλουμε να τους προστατέψουμε και να τους πούμε κι ένα μεγάλο ευχαριστώ".

Στη λιτή εκδήλωση της παράδοσης του υγειονομικού υλικού παραβρέθηκαν:

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο οποίος δήλωσε ότι: «Κάθε σύγχρονη επιχείρηση πέρα από την επιχειρηματική της δραστηριότητα έχει υποχρέωση να βοηθάει και τον κόσμο. H COSCO είναι ένας ζωντανός πυλώνας κοινωνικής ευαισθησίας και προσφοράς, στο θέμα της αλληλεγγύης έχει δώσει εξετάσεις, βοηθάει πάρα πολύ τον κόσμο και θέλουμε επί τη ευκαιρία να την ευχαριστήσουμε που σήμερα εδώ στην Δυτική Αθήνα, θέλοντας να επιβραβεύσει τους ανθρώπους που υπηρετούν την καθαριότητα, μας προσφέρει δεκάδες χιλιάδες γάντια και μάσκες».

Επίσης, παρέστησαν οι αντιδήμαρχοι Περιστερίου κ.κ. Αλέξης Σταυρούλιας, Μαίρη Τσιώτα-Μάρκου κ.α., οι Δήμαρχοι και Αντιδήμαρχοι των Δήμων της Δυτικής Αθήνας (φωτογραφίες).

 

Χριστίνα Αντωνάτου

(ΜΑΪΟΣ 2020)

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ: ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ»

Η 17η Μαΐου έχει καθιερωθεί σαν «Παγκόσμια Ημέρα κατά της Υπέρτασης», συμβολίζοντας την προσπάθεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών, με στόχο την έγκαιρη διάγνωση και την αντιμετώπιση της.

Ως Αρτηριακή Υπέρταση ορίζεται η αυξημένη πίεση που ασκεί το αίμα στο εσωτερικό τοίχωμα των αρτηριών. Είναι εξαιρετικά διαδεδομένη νόσος και τις περισσότερες φορές παραμένει «σιωπηρή» χωρίς ιδιαίτερα συμπτώματα.

Για να προβούμε εγκαίρως στην διάγνωση της και να την αντιμετωπίσουμε σωστά χρειάζεται τακτικός έλεγχος από όλους με συνεχείς μετρήσεις συχνά -και εκτός του ιατρείου- της αρτηριακής πίεσης.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.) ενημερώνει ότι ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι παγκοσμίως, δηλαδή το 20% περίπου του ενηλίκου πληθυσμού, πάσχουν από Υπέρταση και ότι θα φθάσουν στο 1,5 δισεκατομμύριο το 2025. Στην χώρα μας ο ένας στους τρεις ενήλικες εμφανίζει Υπέρταση. Από αυτούς οι μισοί λαμβάνουν αγωγή και ακόμη λιγότεροι (το 20% εκατό) μόνο έχουν ρυθμισμένη την πίεση τους.

Η Υπέρταση αποτελεί αιτία πρόσκαιρης νοσηρότητας αλλά και θνητότητας.

Είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες κινδύνου για εμφάνιση καρδιοπαθειών (στεφανιαίας νόσου και καρδιακής ανεπάρκειας), αγγειακών εγκεφαλικών επεισοδίων και βλάβης των ματιών και των νεφρών. Συνευθύνεται για το 49% των Εμφραγμάτων του μυοκαρδίου και το 52% των αγγειακών εγκεφαλικών επεισοδίων.

Η θεραπεία της Υπέρτασης είναι ξεχωριστή για τον καθένα και ανάλογη με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Πέραν των φαρμάκων η υγιεινή διατροφή είναι σημαντικά απαραίτητη για την πρόληψη και την θεραπεία. Η Υπέρταση επηρεάζεται ευνοϊκά από την ελάττωση του αλατιού της τροφής, την μειωμένη χρήση αλκοόλ και από γεύματα πλούσια σε πράσινα λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά χωρίς λιπαρά και γενικά τροφές με πολλές φυτικά ίνες.

 

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ

Ιατρός – Καρδιολόγος, Αντιδήμαρχος Υγείας.

Υπεύθυνος λειτουργίας του Κ.Ε.Π. Υγείας

του Δήμου Περιστεριού

Περιστέρι 17.5.2020

 

(ΜΑΪΟΣ 2020)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ

 Τήν Κυριακή 17 Μαΐου 2020 μέ τήν άρση τών περιοριστικῶν μέτρων καί τήν συμμετοχή τῶν πιστῶν στή Θεία Λειτουργία, ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης χοροστάτησε καί ἐτέλεσε τό Ἱερό Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας στόν Ἐνοριακό Ναό τοῦ Ἀποστόλου Παύλου.

Σέ κλίμα ἐμφανοῦς συγκινήσεως οἱ πιστοί προσῆλθαν στόν Ἱερό Ναό γιά νά συμμετάσχουν στή Θεία Λειτουργία καί νά μεταλάβουν τῶν Ἀχράντων Μυστηρίων, συμμορφούμενοι ἀπολύτως μέ τά μέτρα ὑγιεινῆς ὅπως αὐτά ὁρίσθησαν ἀπό τήν Πολιτεία καί τήν Ἱερά Σύνοδο, τά ὁποῖα καί τηρήθησαν ἐπακριβῶς σέ ὅλους τούς Ἱερούς Ναούς τῆς Μητροπόλεως μας.

Ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας μετά τήν ἀνάγνωση τῆς Ἐγκυκλίου τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου στήν σύντομη προσλαλιά τοῦ τόνισε χαρακτηριστικά:

“Σήμερα Κυριακή τῆς Σαμαρείτιδος μετά ἀπό δίμηνη πνευματική δοκιμασία ἄνοιξαν καί πάλι οἱ Ἐκκλησίες μας. Ὅλοι μαζί σηκώσαμε αὐτό τόν Σταυρό τῆς δοκιμασίας ἐκ τῆς φοβερᾶς πανδημίας τοῦ Κορωνοϊοῦ.

Σήμερα ὁ Ἐπίσκοπός σας καί οἱ ἱερεῖς μέ χαρά ἀτενίζουν καί πάλιν τά εὐλογημένα πρόσωπά σας. Ὅλοι μαζί ἐν εἰρήνῃ, μέ εὐλογημένη ταπείνωση καί προσευχή, μέσα ἀπό τό Ἱερό Μυστήριο τῆς ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ, πού τελοῦμε αὐτή τήν ὥρα, καλούμεθα νά ἀκολουθήσουμε τά βήματα τοῦ Ἀναστάντος Χριστοῦ.

Αἰσθάνομαι ἐπιτακτική τήν ἀνάγκη νά ζητήσω ταπεινά συγγνώμη, ἐάν σέ κάτι ἄθελά μου σᾶς ἐλύπησα, ἤ ἐάν κάτι περιμένατε περισσότερο ἀπό τόν Ἐπίσκοπό σας ὅλο αὐτό τό δύσκολο χρονικό διάστημα. Θέλω ὅμως νά γνωρίζετε ὅλοι σας ὅτι καθημερινά ἐν πλήρει ταπεινώσει καί σιωπή προσευχόμουν καί τελοῦσα μέ τούς καλούς μου Ἱερεῖς Παρακλήσεις μετά σχετικῶν εὐχῶν διά τήν ἴασιν τῶν προσβληθέντων ὑπό τοῦ φονευτοῦ ἰοῦ, τῶν νοσηλευομένων στά νοσηλευτικά Ἱδρύματα τῆς πατρίδας μας ἀδελφῶν μας, ὑπέρ περιφρουρήσεως τῶν εὐπαθῶν ὁμάδων καί διά τούς ἐν γήρατι ὄντας, ὑπέρ ὑγείας καί ἐνισχύσεως τῶν Ἰατρῶν καί τῶν Νοσηλευτῶν τῶν Θεραπευτικῶν Ἱδρυμάτων τῆς χώρας μας, καθώς καί ὑπέρ ὑγείας σύμπαντος τοῦ εὐσεβοῦς πληρώματος τῆς καθ΄ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως . Καί θέλω νά γνωρίζετε πώς μέσα στήν Ἐκκλησία μας ἡ μεγαλύτερη ἀρετή εἶναι ἡ ὑπακοή ἐν ταπεινώσει.

Σέ αὐτές τίς δύσκολες καί ἐπίπονες μέρες πού περάσαμε ὁ Ἐπίσκοπός σας ἔκανε ὑπακοή στήν Ἱερά Σύνοδο καί οἱ Ἱερεῖς στόν Ἐπίσκοπό τους δεχόμενοι προκλητικές ἐνέργειες, πειρασμούς καί προκλήσεις προερχόμενες εἴτε ἀπό ἀντιεκκλησιαστικές συμπεριφορές, εἴτε ἀπό ἄτομα πού διακατέχονται ἀπό ὑπερβάλλοντα ζῆλο γιά τά Ἱερά καί τά Ὅσια τῆς πίστεώς μας. Ὅμως μέ ἀγάπη καί ὑπομονή προσπαθήσαμε καί προσπαθοῦμε νά σηκώνουμε τό σταυρό τῆς ὁμολογίας τῆς Ορθοδόξου πίστεώς μας πρός ὅλους τούς ἀδελφούς μας.

Ἤγγικεν ἡ ὥρα παιδιά μου, ὁ καταβάς ἐξ οὐρανοῦ Ἄγγελος, ἀπεκύλησε τόν λίθον! Ἀπό σήμερα μποροῦμε νά ξαναζήσουμε μέσα στό σπίτι τοῦ Θεοῦ Πατέρα μας, μέσα στόν ἁγιασμένο χῶρο τῶν Ναῶν μας πού εἶναι ἁγιασμένοι καί εὐλογημένοι μέ τήν Χάριν τῶν Ἐγκαινίων καί νά αἰσθανθοῦμε κατά Χάριν παιδιά τοῦ Θεοῦ τοῦ Ὑψίστου, ἔστω καί μέ τήν ὕπαρξη περιοριστικῶν μέτρων.

ΔΥΟ ΘΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ

Γιά τοῦτο σέ κάθε Ἱερό Ναό τῆς Μητροπόλεώς μας θά τελοῦνται Θεῖες Λειτουργίες κάθε Σάββατο καί δύο κάθε Κυριακή γιά νά μπορέσουν ὅλοι οἱ Χριστιανοί μας νά ἀνταποκριθοῦν στό κάλεσμα τοῦ Ἀναστάντος Κυρίου μας. “Ἐάν τις διψᾷ ἐρχέσθω πρός με καί πινέτω”.

Ἐλᾶτε διψασμένα παιδιά μου, ἐσεῖς δηλαδή πού διψᾶτε γιά γάργαρο πνευματικό νερό καί μετέχετε τῶν ἱερῶν καί σωστικῶν Μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας μας, ἐλᾶτε μετά φόβου Θεοῦ, πίστεως καί ἀγάπης στό κράσπεδο τῆς Ὡραίας Πύλης καί γευθεῖτε τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Κυρίου μας, εἰς ἴασιν ψυχῆς καί σώματος καί ἄφεσιν ἁμαρτιῶν. Γευθεῖτε καί ξεδιψάστε ἀπό τοῦ ζῶντος ὕδατος γιατί “ἐκεῖνος πού θά πιεῖ ἀπό τό νερό πού ἐγώ θά τοῦ δώσω, δέν θά διψάσει στόν αἰῶνα”. Ναί! “Γεύσασθε καὶ ἴδετε ὅτι χρηστὸς ὁ Κύριος”.

Πρό τοῦ “Δι΄ εὐχῶν” ὁ Σεβασμιώτατος μαζί μέ τούς Ἱερεῖς, συμφώνως μέ τήν ἐντολήν τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου, ἐτέλεσε Ἱερόν Τρισάγιον ὑπέρ ἀναπαύσεως τῶν ψυχῶν τῶν ὑπό τῆς ἐνσκηψάσης λοιμικῆς νόσου τοῦ Κορονοϊοῦ τελειωθέντων ἀδελφῶν μας.

 

Χριστός Ἀνέστη!

 

(Ἐκ τοῦ Γραφείου Τύπου καί Ἐπικοινωνίας

τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου

2105719777 - 2105721148 (ἐσωτ. 9)

( Δελτίο Τύπου -Περιστέρι 18.5.2020)

 

(ΜΑΪΟΣ 2020)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Π.Α.Α.Π. ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 O Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας (ΟΠΑΑΠ) Δήμου Περιστερίου, ενημερώνει ότι σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 29110 / 10.05.2020 κοινή υπουργική απόφαση για την κατ’ εξαίρεση λειτουργία αθλητικών εγκαταστάσεων, επιτρέπεται η χρήση των Αθλητικών Χώρων μόνο για συγκεκριμένες περιπτώσεις (αθλητών προολυμπιακών, παραολυμπιακών αγώνων, αθλητών στίβου εθνικής ομάδας, διαιτητές ποδοσφαίρου κατόπιν εισήγησης της ΕΠΟ) και πάντα με αθλητικό ιατρικό πρωτόκολλο αρ.4, παρ. 1α, 1β, 1γ, 1δ.

Μέχρι σήμερα επίσημα δεν έχει αλλάξει κάτι από τα παραπάνω, παρακολουθούνται οι εξελίξεις και ανάλογα θα γίνονται ανακοινώσεις –ενημερώσεις για την χρήση των αθλητικών εγκαταστάσεων γιατί όλα θα γίνουν με νέους κανόνες και νέες συνθήκες, στις οποίες όλοι και όλες θα πρέπει να συνηθίσουμε, όπως η ελεγχόμενη πρόσβαση στις αθλητικές εγκαταστάσεις, η περιορισμένη χωρητικότητα των εγκαταστάσεων και ενδεχομένως ο περιορισμένος χρόνος παραμονής.

Μέχρι τότε, το βάδισμα, το τρέξιμο, η γυμναστική μπορεί να γίνεται στους ελεύθερους χώρους, χωρίς συνθήκες συνωστισμού. Γνωρίζοντας πολύ καλά τα οφέλη της άθλησης σε μια κοινωνία, είμαστε οι πρώτοι που θέλουμε να ανοίξουμε τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Αυτό όμως θα γίνει σταδιακά και ελεγχόμενα ώστε να είμαστε σίγουροι για κάθε μας βήμα, με γνώμονα πάντα τις οδηγίες των ειδικών. Θα βιώσουμε πάλι τις ζωογόνες αθλητικές μας στιγμές, με νέες όμως συνήθειες και νέες συνθήκες και πάνω απ’ όλα με ασφάλεια και εμπιστοσύνη.

Από τις 18 Μαΐου 2020, όταν πλέον θα έχουν ελεγχθεί και δοκιμασθεί οι διαδικασίες και οι συνθήκες λειτουργίας και όταν πλέον θα υπάρχει περισσότερη πληροφορία σύμφωνα με τα επιδημιολογικά δεδομένα, θα διευρυνθεί σταδιακά η χρήση και σε σωματεία και σε υποψηφίους ανωτάτων σχολών (ΣΕΦΑΑ, Στρατιωτικές Σχολές κλπ.) που εξετάζονται σε αγωνίσματα αλλά και σε μεμονωμένους αθλούμενους πολίτες.

 

(ΜΑΪΟΣ 2020)

ΔΙΑΝΟΜΗ 1.750 ΜΕΡΙΔΩΝ ΦΑΓΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΕ ΕΝΔΕΕΙΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ

Στά πλαίσια της ποιμαντικής μερίμνης καί του διαρκούς ενδιαφέροντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Περιστερίου κ. κ. Κλήμεντος γιά τούς ενδεείς καί ελαχίστους αδελφούς του Κυρίου μας καί αδελφούς μας, σέ συνεργασία μέ τήν Περιφέρεια Αττικής, υλοποιείται Πρόγραμμα Διανομής 1.750 μερίδων φαγητού (έτοιμα γεύματα πρωί καί βράδυ καθ' όλη τή διάρκεια της εβδομάδος καί τά Σαββατοκύριακα).

Οι υπεύθυνοι Ιερείς τών Ενοριακών Φιλοπτώχων Ταμείων τηρώντας όλα τά προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής, λόγω των μέτρων γιά τόν Κορονοϊό, παραλαμβάνουν καθημερινά τά τυποποιημένα γεύματα από τόν υπεύθυνο Ιερέα του Καθεδρικού Ναού π. Θεόδωρο Ασημακόπουλο καί στή συνέχεια τά διανέμουν κατ΄ οίκον μέ απόλυτη προσοχή στούς έχοντας ανάγκη αδελφούς μας (φωτογραφία).

Τό εν λόγω Πρόγραμμα προβλέπεται νά διαρκέσει τουλάχιστον ένα μήνα.

 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

 

(Εκ τού Γραφείου Τύπου καί Επικοινωνίας

της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου

2105719777 - 2105721148 (εσωτ. 9).

Περιστέρι 11.5.2020)

 

(ΜΑΪΟΣ 2020)

ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ

 

Σε μια κίνηση έμπρακτης στήριξης του εμπορικού κόσμου προχώρησε ο Δήμος Περιστερίου σε συνεργασία με τον τοπικό Εμπορικό Σύλλογο, κατά το πρώτο άνοιγμα των καταστημάτων διανέμοντας απολυμαντικά και ενημερωτικά φυλλάδια με τους κανόνες υγιεινής.

Η δράση πραγματοποιήθηκε στις 11 Μαΐου 2020 σε όλες τις αγορές της πόλης, από συνεργεία του Δήμου Περιστερίου, παρουσία του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη και τη συμμετοχή Αντιδημάρχων, Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβούλων, καθώς και του Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου, με επικεφαλής τον πρόεδρό του, δημοτ. σύμβουλο, κ. Ιωάν. Καλαντώνη (φωτογραφίες).  

Ο κ. Παχατουρίδης συνομιλώντας με τους καταστηματάρχες εξέφρασε τη συμπαράστασή του και τις ευχές του για την καλύτερη επανεκκίνηση της τοπικής αγοράς, τονίζοντας ότι:

«Όλοι μας επιλέγοντας να ψωνίζουμε από την αγορά του Περιστερίου στηρίζουμε την τοπική επιχειρηματικότητα, την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και κυρίως προστατεύουμε, εκτός από τους εμπόρους - επαγγελματίες, τους εργαζόμενους να έχουν δουλειά στον τόπο τους».

(Δελτίο Τύπου 11.5.2020)

 

(ΜΑΪΟΣ 2020)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ