• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Κατ’ οίκον διανομή δωρεάν εκατοντάδων γευμάτων στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες του Δήμου Περιστερίου

Κατ’ οίκον διανομή από το Δήμο Περιστερίου δωρεάν γευμάτων για το τραπέζι της Αναστάσεως και του Πάσχα, σε εκατοντάδες πολίτες που ανήκουν στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (άπορους, ΑμεΑ, μοναχικούς, υπερήλικες και οικογένειες που δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους σε βασικά αγαθά).

Τα γεύματα περιλάμβαναν τα παραδοσιακά φαγητά: μαγειρίτσα, αρνί με πατάτες, κοτόπουλο με ρύζι, σαλάτες, ψωμί, κουλούρια, τσουρέκια, φρούτα κ.ά., που παρείχε η Περιφέρεια Αττικής με χρηματοδότηση από το Υπουργείο Εσωτερικών σε όλους τους Δήμους.

Στη διαδικασία παραλαβής και κατανομής των ειδών των γευμάτων, που έγινε στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, παραβρέθηκαν ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γ. Πατούλης, ο αντ/ρχης Δυτικού Τομέα κ. Α. Λεωτσάκος και μαζί με τους υπαλλήλους του Δήμου και τους εθελοντές βοήθησαν στο έργο και οι αντ/ρχοι κ.κ. Α. Θεοδωράκος, Γ. Τσαλίκης, Β. Μπέτσης, ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Α. Καλλιάφας κ.ά. (φωτογραφίες).

*

Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης τόνισε ότι: «Σ’ αυτές τις έκτακτες συνθήκες από την πανδημία του κορονοϊού, ο Δήμος Περιστερίου προχώρησε στη διανομή φρεσκομαγειρευμένου φαγητού στους συμπολίτες μας που έχουν πραγματική ανάγκη.

Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον υπουργό Εσωτερικών κ. Τάκη Θεοδωρικάκο, τον περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιώργο Πατούλη και τον αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα Αθηνών κ. Ανδρέα Λεωτσάκο, για την παροχή των Πασχαλιάτικων γευμάτων στους συμπολίτες μας».

Ο Δήμαρχος Περιστερίου ευχαρίστησε επίσης τους εργαζόμενους τού Δήμου Περιστερίου και τους εθελοντές, που άφησαν τις οικογένειές τους για να βρεθούν δίπλα στους πολίτες που έχουν ανάγκη.

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ)

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ 4 ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ 500 ΚΑΦΕ ΚΑΔΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ

Παράλληλα με τον αγώνα που δίνει η Περιφέρεια Αττικής για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού και την προστασία της ζωής των πολιτών, δραστηριοποιείται συστηματικά και για την πλήρη ανάπτυξη του προγράμματος ανακύκλωσης και ειδικά για τη συλλογή οργανικών απόβλητων.

Έτσι συνεχίζοντας την υλοποίησης του προγράμματος, «Ανακύκλωση 2020» παραδίδει σταδιακά οχήματα και κάδους στους Δήμους της Αττικής και υλοποιεί κλιμακωτά την εφαρμογή του συστήματος διαλογής στην πηγή.

Στο πλαίσιο αυτό και με προτεραιότητα για το Περιστέρι, ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γεωρ. Πατούλης παρέδωσε το μεσημέρι της 8.4.2020 στη Δημοτική Αρχή Περιστερίου 4 ειδικά οχήματα για τη συλλογή οργανικών απόβλητων και 500 καφέ κάδους.

Στις δηλώσεις τους ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γ. Πατούλης και ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Α. Παχατουρίδης, αναφέρθηκαν στην καλή σχέση και τη διαχρονική συνεργασία που υπάρχει μεταξύ τους και επισήμαναν ότι θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για να αλλάξει ριζικά προς το καλύτερο το μοντέλο διαχείρισης των απορριμμάτων στην Αττική.

Κατά την παράδοση – παραλαβή των οχημάτων και κάδων, έγινε ενημέρωση για τη διαδικασία λειτουργίας και παραγωγής κομπόστ και στη συνέχεια οι δύο άνδρες έκαναν τις πιο κάτω δηλώσεις:

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ: Η ΑΤΤΙΚΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΤΥΠΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

Ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γεωρ. Πατούλης, τόνισε ότι:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα στον Δήμο Περιστερίου για να παραδώσω στον συνάδελφο Α. Παχατουρίδη τον εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, ο οποίος θα συμβάλει στην ενίσχυση των δράσεων ανακύκλωσης. Το Περιστέρι, με τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ο άξιος Δήμαρχός του, έχει καταφέρει να αποτελεί έναν Δήμο πρότυπο στα ζητήματα, τόσο της διαχείρισης στερεών αποβλήτων, όσο και της ανακύκλωσης.

Θέλω να συγχαρώ τον κ. Παχατουρίδη και τα στελέχη του Δήμου του για τις πρωτοβουλίες που έχουν αναλαμβάνει. Η συνεργασία μας είναι διαχρονικά δημιουργική. Και είμαι βέβαιος ότι η οποιαδήποτε προσφορά μας σε εξοπλισμό στο Δήμο Περιστερίου «πιάνει τόπο».

Στόχος μας είναι η Αττική μας να γίνει πρότυπη Περιφέρεια και στη χώρα μας και στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα στη διαχείριση των απορριμμάτων και των οργανικών αποβλήτων.

Σήμερα από το Περιστέρι στέλνουμε ένα μήνυμα, ότι σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας και όλο τον πλανήτη, όλοι μαζί δίνουμε τη μάχη της προστασίας των πολιτών από τον κορωνοϊό, ενώ ταυτόχρονα αγωνιζόμαστε για την εφαρμογή της ανακύκλωσης και τη διαλογή στην πηγή.

Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε μια νέα «πράσινη» αρχή στο ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων και θα πρέπει όλοι οι πολίτες να συνδράμουν σε αυτό το όραμα της Περιφέρειας και του Δήμου Περιστερίου.

Είμαι σίγουρος ότι ενωμένοι και μέσα από την ανακύκλωση θα στηρίξουμε το περιβάλλον, άρα θα στηρίξουμε τη ζωή. Η ζωή συνεχίζεται και εκτός από την προσοχή που πρέπει να επιδείξουμε για να αντιμετωπίσουμε την πανδημία, συγχρόνως επιχειρούμε μέσα από την διαχείριση των απορριμμάτων μια επανεκκίνηση για μια πιο καλύτερη ζωή, πιο ομορφότερη και πιο υγιεινή».

ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Επίσης ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης υπογράμμισε:

«Ο Δήμος Περιστερίου διαχρονικά έχει αποδείξει ότι πρώτη προτεραιότητά του έχει το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των κατοίκων του. Η καθαρή και πράσινη πόλη ήταν και είναι στοίχημα για μας.

Με την σημερινή παραλαβή οχημάτων και κάδων, η Περιφέρεια και προσωπικά ο Γιώργος ο Πατούλης έρχονται αρωγοί σ’ αυτή την προσπάθεια, αποδεικνύοντας περίτρανα ότι ακόμη και σ΄αυτές τις δύσκολες εποχές η προστασία του περιβάλλοντος είναι πρώτη προτεραιότητα και για την Περιφέρεια. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η πρόοδος και το αύριο των παιδιών μας είναι μονόδρομος.

Θέλω να ευχαριστήσω τον περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη και τους συνεργάτες του. Έχουμε την τύχη να έχουμε επικεφαλής της Περιφέρειας έναν άνθρωπο που έχει υπηρετήσει, εδώ και 25 χρόνια της Αυτοδιοίκηση και του οποίου ο επιτυχημένος βηματισμός όλα αυτά τα χρόνια είναι αποδεδειγμένος και παραδεκτός.

Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στους δικούς μου συνεργάτες, τους ανθρώπους της Καθαριότητας που διαχρονικά έχουν επωμισθεί το βάρος της καθαρής πόλης και τώρα είναι για ακόμη μια φορά στην πρώτη γραμμή στη μάχη για τον κορωνοϊό.»

*

Κατά τη διάρκεια της παράδοσης – παραλαβής των οχημάτων και των κάδων, παρόντες ήταν ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ. Ανδρ. Λεωτσάκος, ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας, Περιβάλλοντος και πρόεδρος του Ειδικού Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Νομού Αττικής (ΕΔΣΝΑ) κ. Β. Κόκκαλης, η αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, ο αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Αλέξης Σταυρούλιας, ο αντιδήμαρχος Οικιστικής Ανάπτυξης κ. Παναγ. Λύκος,

οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων: Ιωάν. Καλαντώνης («ΝΕΑ Πορεία για το Περιστέρι μας») και Νίκος Ζούτσος («Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία Περιστερίου»), ο προϊστάμενος του Μηχανολογικού Τμήματος του Δήμου Περιστερίου κ. Αναστ. Γαβαθάς, υπηρεσιακά στελέχη του ΕΔΣΝΑ και της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου Περιστερίου κ.ά.

*

ΑΝΑΣΤ, ΓΑΒΑΘΑΣ: «ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ Η ΖΩΗ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ»…

Ο προϊστάμενος του Μηχανολογικού Τμήματος του Δήμου Περιστερίου κ. Αναστ. Γαβαθάς μάς επισήμανε ότι:

«Τα πλεονεκτήματα του εμπλουτισμού του μηχανολογικού μας εξοπλισμού, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, όσον αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων κ.λπ., πέρα από την διασφάλιση της δημόσιας υγείας μάς βοηθάει να συνειδητοποιήσουμε -και αυτό είναι το πιο σημαντικό- ότι και μετά την πανδημία που έχει ενσκήψει, η ζωή θα συνεχιστεί, Και δεν πρέπει στο μεταξύ να αφήσουνε καμιά ευκαιρία ανεκμετάλλευτη.

Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διασφαλίσουμε την υγεία όλων μας, κάνουμε ό,τι μπορούμε για το περιβάλλον, αλλά όχι μετά, πρέπει τώρα!  

Πρέπει να συνεχίσουμε παράλληλα σε όλα τα επίπεδα. Πρέπει ό,τι αφορά την ζωή μας και τη χώρα μας να τρέχουμε ταυτόχρονα και δεν πρέπει να μείνουμε πουθενά πίσω. Αυτό προέχει για εμάς και αυτό κάνουμε…».

 

1.Οι κ.κ. Παν. Λύκος, Ανδρ. Παχατουρίδης, Γεωρ. Πατούλης, Αλέξης Σταυρούλιας, Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Βασ. Κόκκαλης και Ανδρ. Λεωτσάκος με τα ενδεδειγμένα προληπτικά μέτρα και φόντο τα οχήματα συλλογής των οργανικών αποβλήτων

2.Ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης, ο περιφερειάρχης κ. Γ. Πατούλης και η αντ/ρχος κα Μ. Τσιώτα Μάρκου παρακολουθούν επίδειξη της λειτουργίας του οχήματος οργανικών αποβλήτων.

3.Ο προϊστάμενος του Μηχανολογικού Τμήματος κ. Αναστ. Γαβαθάς, που πρωτοστατεί στην διαδικασία της νέας δράσης του Δήμου Περιστερίου όσον αφορά την ανακύκλωση των οργανικών αποβλήτων.

4.Τα 4 νέα οχήματα συλλογής οργανικών αποβλήτων μαζί με μέρος από τους 400 καφέ κάδους που παρέλαβε ο Δήμος μας.

5.Επίδειξη αυτοκαθαρισμού με καυτό νερό των υπερσύγχρονων οχημάτων.

Δ.Λ.

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020)

Μάσκες προστασίας από την πανδημία έραψαν οι εθελόντριες του Εργαστηρίου Ραπτικής του Δήμου

 

Έραψαν, εργαζόμενες εντατικά, 5.000 μάσκες προστασίας από τον κορονοϊό, οι εθελόντριες του Εργαστηρίου Ραπτικής του Δήμου Περιστερίου, τις οποίες ο Δήμος Περιστερίου προσέφερε και θα προσφέρει στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των Κέντρων Υγείας και τα ευάλωτα άτομα της πόλης, αποδεικνύοντας έμπρακτα την κοινωνική ευαισθησία του σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας.

Οι συγκεκριμένες μάσκες μετά τη χρήση τους μπορούν να μπουν σε νερό που βράζει για να αποστειρωθούν και έτσι, αν χρειαστεί, μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν.

Τις εθελόντριες που συνεχίζουν την δράση, επισκέφθηκε, συνεχάρη και ευχαρίστησε ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης (φωτογραφία) που είχε και την έμπνευση της κοινωνικής προσφοράς.

Γεωρ. Πατούλης: «Δεν πρέπει να φύγουμε από τον στόχο του ΕΔΣΝΑ»

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤ/ΡΧΟΥ κας ΜΑΙΡΗΣ ΤΣΙΩΤΑ ΜΑΡΚΟΥ ΓΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΔΣΝΑ

 

Σε τηλεδιάσκεψη μεταξύ εκπροσώπων των δήμων με τον περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιώργο Πατούλη, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Περιστερίου κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, ζήτησε από τον Περιφερειάρχη, για όσο διάστημα διαρκεί η κρίση με τον κορονοϊό, να υπάρξει απαλλαγή από τα ανταποδοτικά τέλη που πληρώνουν οι Δήμοι για τα απορρίμματα προς τον ΕΔΣΝΑ (Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής).  

Την πρόταση της κας Τσιώτα επικρότησαν στο σύνολό τους οι Δήμαρχοι που συμμετείχαν στην τηλεδιάσκεψη.

Ο κ. Πατούλης απάντησε ότι θα εξετάσει σοβαρά την εισήγηση, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες θα ακολουθήσει και ομαδική επίσημη πρόταση των δήμων προς την Περιφέρεια και τον ΕΔΣΝΑ, γι΄αυτο το θέμα.

3.500.000 ΕΥΡΩ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ

ΤΕΛΗ ΣΤΟΝ ΕΔΣΝΑ

Όπως διευκρίνισε η αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα: «Είναι τόσο στενά τα περιθώρια με τα ανταποδοτικά τέλη, και σύμφωνα με αυτά που εξήγγειλε η κυβέρνηση -και τα οποία είναι σωστά- ότι για τις κλειστές επιχειρήσεις θα κοπεί το ανταποδοτικό τέλος, εμείς λογικά με βάση τα ανταποδοτικά δεν θα έχουμε να πληρώσουμε ούτε τους εργαζόμενους. Οπότε θα πρέπει να μας απαλλάξει ο ΕΔΣΝΑ για όσο διάστημα θα έχουν κοπεί τα ανταποδοτικά από τις κλειστές επιχειρήσεις.

Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι εύκολες καταστάσεις αυτές, αλλά ούτε μπορείς να βάλεις τους εργαζόμενους μέσα στην «φωτιά», να δουλεύουν νύχτα - μέρα υπερωρίες και μετά να τους πεις: δεν σας πληρώνω!

Πρέπει να υπάρξει απαλλαγή των τελών και για εμάς για όσο διαρκεί η κρίση, επειδή δεν έχουμε πολλά περιθώρια. Δεδομένου ότι τα ανταποδοτικά, σε ποσοστό 90% είναι ανελαστικά έξοδα (πετρέλαια, μισθοί, επισκευές οχημάτων κ.λπ.), και προστίθεται και ο ΕΔΣΝΑ, στον οποίο καταβάλλει ο Δήμος Περιστερίου περίπου 3.500.000 ευρώ το χρόνο (!), οπότε όπως καταλαβαίνετε, είναι πολύ δύσκολο να αντεπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας».

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ

ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥ ΕΔΣΝΑ

Σε σχετική ερώτησή μας προς τον περιφερειάρχη κ. Γ. Πατούλη, για το πιο πάνω θέμα, κατά την έλευσή του στο Περιστέρι, όπου παρέδωσε στο Δήμο μας 4 απορριμματοφόρα και 500 κάδους για την συλλογή των βιοαποβλήτων (φωτογραφία), μας απάντησε, ότι:

«Κατ΄ αρχήν δεν πρέπει να φύγουμε από τον στόχο του ΕΔΣΝΑ να μην αποτελεί το χωνευτήρι των σκουπιδιών της Αττικής. Το πρόγραμμα που έχουμε αρχίσει έχει αρχή, μέση και τέλος και θα πρέπει να ολοκληρωθεί. Και είναι σαφές ότι η ολοκλήρωση χρειάζεται πόρους. Είναι σαφές ότι ήδη ο ΕΔΣΝΑ δίνει παράταση στη λειτουργία του, γιατί υπάρχει έλλειμμα υπαλλήλων σε κάθε δήμο, άρα χρειάζονται περισσότερες ώρες για να ανταποκριθούμε.

Από την άλλη πλευρά δεν βάλαμε το «τέλος ταφής», που έχει επιβληθεί με νόμο. Άρα αυτό δεν θα υπάρχει. Και θα εξετάσουμε και αν μπορεί να γίνει και μια διαδικασία με καταβολή δόσεων.

Δεν πρέπει να φύγουμε από το στόχο. Στον Δυτικό Τομέα της Αττικής μας που μέσα σ΄αυτόν εντάσσεται και το Περιστέρι, που είναι πρότυπη πόλη, θα πρέπει να διαχειριστούμε με τον καλύτερο τρόπο τα σκουπίδια μας. Και θα το κάνουμε!

Το θέμα εξετάζεται χρηματοοικονομικά. Γιατί αν δεν μπορέσουμε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας, τότε οτιδήποτε άλλο από αυτό θα είναι χειρότερο».

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020)

Συνεργασία με την Γενική Κλινική «Ταξιάρχαι»

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΑΛΛΕΡΓΙΟΛΟΓΟΥ κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

 

Χωρίς να θέλουμε να υποβαθμίσουμε οποιαδήποτε επαγγελματική δραστηριότητα που εγκαθίσταται στο Δήμο μας, θεωρούμε πως ό,τι άπτεται του επιστημονικού κλάδου είναι ιδιαίτερα τιμητικό, συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση του κοινωνικού μας συνόλου και φυσικά καλύπτει τις πρωταρχικές ανάγκες του, ειδικά όταν πρόκειται για τομέα υγείας.

Έτσι δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τα εγκαίνια -η πανδημία μας ανάγκασε να αναφερθούμε ετεροχρονισμένα- του Ιατρείου του ιατρού Αλλεργιολόγου ενηλίκων και παίδων κ. Δημήτρη Μητρόπουλου, που λειτουργεί εφεξής στη λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως 63 (στην πλατεία Μπουρναζίου), όπου παραβρέθηκε πλειάδα επισήμων και εκλεκτών συμπολιτών μας.

Στην τελετή των εγκαινίων -από όπου και οι φωτογραφίες- προηγήθηκε ο Αγιασμός και επικράτησε πολλή εγκαρδιότητα, που εμφύσησε ο ίδιος ο συμπαθέστατος φυσιογνωμικά, ευδιάθετος, καταδεκτικός και εκλεκτός επιστήμονας κ. Δημ. Μητρόπουλος.

Στην τελετή που ολοκληρώθηκε με δεξίωση, ο κ. Μητρόπουλος στη σύντομη ομιλία του πριν, ευχαρίστησε τους προσκεκλημένους για την παρουσία τους και τόνισε ότι σκοπός του είναι να θέσει τις επιστημονικές του γνώσεις στην υπηρεσία των Περιστεριωτών με πνεύμα ευσυνειδησίας, με δεσμούς φιλίας και ανθρωπιάς, όπως επιτάσσει και το λειτούργημά του.

Παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων: Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Παν. Λύκος και Βασ. Μπέτσης, ο βουλευτής του ΚΙΝ.ΑΛ. του Νομού Ηλείας κ. Μιχ. Κατρίνης, ο πολιτευτής και τ. υπουργός κ. Μιχ. Καρχιμάκης, ο κοινοτικός σύμβουλος- πρόεδρος της 3ης Κοινότητας Περιστεριού- κ. Θεμ. Τζεβελέκος. ο πολιτευτής Ν. Αρκαδίας, υπεύθυνος του επετειακού σχεδίου «Τρίπολη 2021», πρόεδρος του Συλλόγου Χρυσοβιτσιωτών Αρκαδίας και μέλος του Δ.Σ. της Παναρκαδικής Συνοσπονδίας Ελλάδος κ. Γεωρ. Πραχαλιάς (φωτογραφίες). Επίσης η ιατρός κα Δράκου- σύζυγος του κ. Μητρόπουλου και άλλα μέλη της οικογενείας του, καθώς και πλήθος ιατρών, φαρμακοποιών, επιχειρηματιών και πολιτών του Περιστερίου, μεταξύ των οποίων πρέπει να αναφέρουμε και τον πολύ γνωστό και αγαπητό επιχειρηματία κ. Ανδρέα Δράκο.

Στο ιατρείο του κ. Δημ. Μητρόπουλου αντιμετωπίζονται με σύγχρονες μεθόδους και μέσα, η πρόληψη, η διάγνωση και επιτυγχάνεται η θεραπεία όλων των αλλεργικών παθήσεων ενηλίκων και παίδων, όπως:

Αλλεργική ρινίτις, αλλεργικό άσθμα, αναφυλαξία, αλλεργία τροφών ή φαρμάκων, ατοπική δερματίτις- έκζεμα, κνίδωση, αγγειοοίδημα κ.ά. και πραγματοποιούνται αλλεργικά τέστ, σπιρομέτρηση, ανοσοθεραπεία, βιολογικοί παράγοντες κ.λπ. Αφήσαμε να τονίσουμε τελευταίο, τις αλλεργίες σε μέλισσα και σφήκα, από τις οποίες χάνονται ζωές και χάρη στην ειδίκευση του κ. Μητρόπουλου μπορούν να θεραπευτούν αποτελεσματικά και εφ΄ όρου ζωής.

Το ιατρείο του ιατρού αλλεργιολόγου ενηλίκων και παίδων κ. Δημήτριου Κ. Μητρόπουλου MD,MSc λειτουργεί στην λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως 63, πλατ. Μπουρναζίου, στο Περιστέρι, τηλ. 211 0199936 και κιν. 697 2638621, (δέχεται κατόπιν ραντεβού) w: www.drmitropoulos.gr και m: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

*

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥ FACEBOOK ΤΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ ΤΟΥ

https://www.facebook.com/%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%9A-%CE%9C%CE%B7%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82-MD-MSc-%CE%91%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%95%CE%BD%CE%B7%CE%BB%CE%AF%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%A0%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CF%89%CE%BD-106552304121475/?ref=profile_intro_card

*

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΕΝ. ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ»

mitr2

Ο ιατρός MD, MSc. αλλεργιολόγος ενηλίκων και παίδων κ. Δημήτρης Μητρόπουλος έχει ξεκινήσει από καιρού συνεργασία με την Γενική Κλινική «Ταξιάρχαι» (Πελοπίδα 19 Περιστέρι). Στη φωτογραφία μας διακρίνεται με τον διοικητικό διευθυντή της Κλινικής κ. Αλεξ. Κοκκινάκη και τον δ/ντή του Καρδιολογικού Τμήματος κ. Γεωρ. Μπεκιάρη.

Ο κ. Δημ. Μητρόπουλος ειδικεύεται στην πρόληψη, στη διάγνωση και θεραπεία όλων των αλλεργιών σε ενήλικες και παιδιά. Διαθέτει ιδιαίτερη εμπειρία αντιμετώπισης όλων των παθήσεων της ειδικότητάς του. Δέχεται στο ιατρείο του στην Κλινική, κατόπιν ραντεβού.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο κ. Δημήτρης Μητρόπουλος MD, MSc έχει επιστημονική εξειδίκευση σαν αλλεργιολόγος ενηλίκων και παίδων. Είναι αριστούχος απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου «Carol Davila». Ειδικεύτηκε στην Αλλεργιολογία Ενηλίκων και Παίδων στο Γ. Ν. Α. «Λαϊκό» και στο Νοσ. «Παίδων» «Αγλ. Κυριακού».

Επιπλέον, είναι κάτοχος του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης «Περιβάλλον και Υγεία» της Ιατρικής Σχολής του Πανεπ. Αθηνών, με μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία «Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στα αεροαλλεργιογόνα», η οποία ομόφωνα βαθμολογήθηκε με «άριστα» από την επιτροπή πανεπιστημιακών. Παράλληλα, έπειτα από εξετάσεις, απέκτησε Δίπλωμα από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Αλλεργιολογίας και Κλινικής Ανοσολογίας (Certificate of Excellence in Allergology and Clinical Immunology , E.A.A.C.I).

Έχει βραβευτεί με το 1ο Βραβείο Αλλεργιολογικής Σκέψης του Κολλεγίου Αλλεργιολογίας Παίδων. Τέλος, καταμετρά πολυάριθμες συμμετοχές σε επιστημονικά συνέδρια και σεμινάρια, έχει υπάρξει ομιλητής σε ιατρικά συνέδρια καθώς και συγγραφέας σε πολλά επιστημονικά περιοδικά.

Ο γιατρός κ. Μητρόπουλος δέχεται ασθενείς μόνον κατόπιν ραντεβού στο ιατρείο του στην Κλινική, σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες, τις οποίες μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να πληροφορηθούν, επικοινωνώντας στο τηλ. 210 5735311.

ΔΛ

 

ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Κλήμης

λέ Θεο πίσκοπος καί Μητροπολίτης τς ερς καί Θεοσώστου Μητροπόλεως Περιστερίου

 

ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ 2020

 

Προς παντα τόν ερόν Κλρον καί τόν εσεβ λαόν τς καθ΄ μς ερς Μητροπόλεως

 

klἈγαπητοί μου Πατέρες,

Εὐλογημένοι ἀδελφοί καί παιδιά μου,

Καθώς πλησιάζουμε πρός τήν “κλητήν καί ἁγίαν ἡμέραν” τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Χριστοῦ μας, τήν μεγαλύτερη ἑορτή τῆς Ἐκκλησίας μας, αἰσθάνομαι βαθιά τήν ἀνάγκη νά ἐπικοινωνήσω μαζί σας.

Ἡ μεγάλη ἀνατροπή πού τόσο ἀπρόσμενα καί ξαφνικά συνέβη στή ζωή μας, μέ τήν φοβερή ἐπιδημία τοῦ Κορονοϊοῦ, ἔχει περιορίσει τήν προσωπική, οἰκογενειακή, κοινωνική καί ἐπαγγελματική ζωή μας, ἀλλά καί ἔχει δυσκολέψει τή σχέση μας μέ τήν Ἐκκλησία. Μάλιστα δέ τήν πιό Ἱερή περίοδο, τή Μεγάλη Ἑβδομάδα.

Πόνος καί θλίψη μᾶς ἔχει κυριεύσει· καί ὁ Ἐπίσκοπός σας θλίβεται γι΄ αὐτή τήν στέρηση τοῦ πιστοῦ λαοῦ μας ἀπό τή μυστηριακή ζωή τῆς Ἐκκλησίας μας, ἀφοῦ οἱ Ἱερές Ἀκολουθίες γίνονται “κεκλεισμένων τῶν θυρῶν”μέ ἕνα Ἱερέα, τόν ψάλτη καί τόν νεωκόρο.

Ὅμως παιδιά μου εὐλογημένα, ἔτσι πρέπει νά κάνουμε. Μένουμε στό σπίτι μας, γιατί ἀγαπᾶμε τόν Θεόν, ἀγαπᾶμε τόν πλησίον μας καί σεβόμεθα τή ζωή, πού ὁ Θεός Πατέρας μᾶς ἐχάρισε. Δέν ἔχουμε τώρα ἄλλη ἐπιλογή. Ἡ ἀγάπη μας εἶναι ἡ αἰτία αὐτῆς τῆς θυσίας. Ἀγαπᾶμε τούς γονεῖς μας, τά παιδιά μας, τόν/τήν σύζυγόν μας, τούς παπποῦδες μας, τόν γείτονά μας, τόν συνάνθρωπό μας καί δέν θέλουμε νά γίνουμε ἐμεῖς ἡ αἰτία, αὐτός ὁ ὕπουλος καί ἀόρατος ἐχθρός, νά κτυπήσει κάποιον συνάνθρωπό μας ἤ καί δικό μας πρόσωπο.

Σᾶς καλῶ λοιπόν παιδιά μου καί σᾶς παρακαλῶ, αὐτές τίς Ἅγιες ἡμέρες τῆς Μ. Ἑβδομάδος καί τῆς Διακαινησίμου πού θά ἀκολουθήσει νά δείξετε ὑπακοή στήν Ἐκκλησία καί στόν Ἐπίσκοπό σας, ὡριμότητα καί σοβαρότητα. Σᾶς παρακαλῶ ὅλους νά σεβασθῆτε τά μέτρα τῆς Πολιτείας πού ἔχει λάβει γιά νά προστατεύσει τήν ὑγεία τοῦ λαοῦ μας. Δέν εἶναι κριτήριο τῆς πίστης μας ἡ ἱκανοποίηση τοῦ θελήματός μας, ἀλλά ἡ θυσιαστική ἀγάπη μας γιά τόν εὐπαθῆ, τόν ἀνήμπορο, τόν ἀδύναμο, τόν ἀσθενῆ, τόν ἐλάχιστο ἀδελφό τοῦ Χριστοῦ μας, ἀλλά καί δικό μας ἀδελφό συνάμα.

Ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπός μας κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ στό σοφό καί πηγαῖο μήνυμα πού ἀπηύθυνε πρός ὅλους μας τό βράδυ τοῦ Ἀκαθίστου, μᾶς κάλεσε νά εἰσέλθουμε στό ταμεῖο μας καί νά συνειδητοποιήσουμε τήν μέγιστη ἀξία τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, ἀναλογιζόμενοι πώς πάντοτε, μά πολύ περισσότερο σήμερα, πού βιώνουμε δύσκολες καί πρωτόγνωρες καταστάσεις προέχει τό ἐμεῖς ἔναντί τοῦ ἐγώ.

Ἐμεῖς παιδιά μου, ὅλες αὐτές τίς ἡμέρες καθημερινά προσευχόμεθα εἴτε στό Παρεκκλήσιο τοῦ Ἐπισκοπείου μας, εἴτε στούς Ἁγ. Ἀναργύρους ψάλλοντας ἐναλλάξ τίς ἱερές παρακλήσεις τῶν Ἁγ. Ἀναργύρων καί τοῦ Ἁγ. Λουκᾶ τοῦ Ἰατροῦ, Ἐπισκόπου Συμφερουπόλεως. Καί κάθε βράδυ ὅλοι μας συναντώμεθα, μέσῳ τῆς προσευχῆς, ὁ καθένας ἀπό τό σπίτι του 10.00΄ μέ 10.30΄ προσευχόμενοι ὑπέρ ὑγείας τῶν ἀσθενούντων ἀπό τῆς φοβερᾶς νόσου τοῦ Κορονοϊοῦ ἀδελφῶν μας, ὑπέρ ὑγείας καί ἐνδυναμώσεως τῶν ἰατρῶν καί νοσηλευτῶν ἁπάντων τῶν νοσηλευτικῶν ἱδρυμάτων τῆς χώρας μας, πού φέρουν, ἰδιαιτέρως στούς ὠμούς των, τό φορτίο τῆς περιθάλψεως τῆς ὑγείας ἑκάστου ἐξ ἡμῶν, ἀλλά καί ὑπέρ ὑγείας τοῦ εὐαγοῦς Ἱεροῦ Κλήρου καί τοῦ Χριστεπωνύμου πληρώματος τῆς καθ΄ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως.

Ἐπίσης, εἴμεθα κοντά στούς ἐνδεεῖς ἀδελφούς μας, τοῦτες τίς δύσκολες ἡμέρες· διανέμοντες κατ΄ οἶκον οἱ καλοί Ἱερεῖς μας, ἀπό τήν Μ. Δευτέρα ἕως καί τήν Μ. Τετάρτη, δέματα ἀγάπης.

Ὅμως, ἀδελφοί μου “ΘΑΡΣΕΙΤΕ”· ὁ Χριστός, ὁ νικητής τοῦ θανάτου Ἀνέστη “κεκλεισμένων τῶν θυρῶν” καί “ἐπάτησεν θανάτῳ, τόν θάνατον”.

Ναί παιδιά μου “ΘΑΡΣΕΙΤΕ”, διότι ὁ Ἀναστημένος Ἰησοῦς μᾶς βεβαιώνει “Ἐγώ νενίκηκα τόν κόσμον”.

Τούτη ἡ Μεγάλη Ἑβδομάδα, τοῦτο τό Πάσχα εἶναι τελείως διαφορετικά ἀπό ὅ,τι ἔχουμε ζήσει μέχρι τώρα. Ὅμως, “μή φοβηθῶμεν”. Γιατί ὁ Ἀναστάς Ἰησοῦς μᾶς διαβεβαιώνει: “Ἰδού ἐγώ μεθ΄ ὑμῶν εἰμί πάσας τάς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος” (ἐγώ θά εἶμαι μαζί σας ὅλες τίς ἡμέρες μέχρι τῆς συντέλειας τοῦ αἰῶνος τούτου”).

Εἴθε, ὅλοι μας πολύ σύντομα νά ἐξέλθουμε ὑγιεῖς καί πιό ὥριμοι ἀπό αὐτή τή δυσχερῆ περιπέτεια, ἀφοῦ ἔχουμε κατανοήσει ὅτι τίποτα δέν εἶναι αὐτονόητο καί δεδομένο στή ζωή μας. Μέ γλυκειά ἐλπίδα περιμένω τήν ἡμέρα ἐκείνη πού θά ξανασυναντηθοῦμε χωρίς περιορισμούς, ὁ Ἐπίσκοπος μέ τούς Ἱερεῖς καί τούς εύλογημένους Χριστιανούς, στίς Ἐκκλησίες μας, στά πανηγύρια μας, στίς λιτανείες μας. Μέ ἀγάπη προσμένω νά ἀτενίσῳ τά τίμια καί προσφιλῆ πρόσωπά σας, νά δῷ τό χαμόγελο ζωγραφισμένο ξανά στά χείλη σας καί νά ψάλλουμε μαζί τόν ἀναστάσιμο παιᾶνα, τό: “Χριστός Ἀνέστη”.

Προσμένω ἀκόμη, τήν ὥρα ἐκείνη πού ὁ διάκονος θά σᾶς καλέσει στήν Ὡραῖα Πύλη, γιά νά προσέλθετε μετά φόβου Θεοῦ, Πίστεως καί ἀγάπης νά μεταλάβετε ἀπό τό Ἅγιο Ποτήριο, τό φάρμακο τῆς ἀθανασίας, τό Σῶμα καί τό Αἷμα τοῦ Χριστού μας.

Ναί παιδιά μου· δέν είναι όλα τουτα φρούδες ελπίδες, ειναι γλυκειά προσμονή καί πραγματικότητα, πού σύντομα θά γευθούμε, κάτω όμως από μία προϋπόθεση: νά τηρήσουμε τώρα τά προβλεπόμενα μέτρα των υπευθύνων γιά τήν υγεία μας καί εν τέλει νά σεβασθούμε τή ζωή μας.

Οφείλουμε νά μείνουμε στήν ασφάλεια του σπιτιού μας, μέ αγάπη, υπομονή καί προσευχή, προσμένοντας τόν άγγελον της Αναστάσεως.

Πιστεύω καί προσεύχομαι γι΄ αυτό· καί είμαι σίγουρος ότι λίαν συντόμως θά κατέβη εξ ουρανού Άγγελος Κυρίου καί θά υποκυλίση τόν λίθον εκ της θύρας του Μνημείου, γιά νά ανοίξουν ξανά οι Εκκλησίες μας, τά σπίτια μας, οι εργασίες μας, οι δρόμοι μας, η ζωή μας καί θά φωτισθούν τά πρόσωπά μας από τό ανέσπερο Φώς της Λαμπροφόρου Αναστάσεως.  

Δέομαι θερμώτατα παιδιά μου· νά συναντηθούμε καί πάλιν μέσα στήν αναστάσιμη ατμόσφαιρα καί μέ χαρά νά ανταλλάξουμε τό:

“Χριστός Ανέστη! – Αληθώς Ανέστη!”.

Καλή Ανάσταση, αδελφοί μου καί παιδιά μου ευλογημένα.

Διάπυρος πρός τόν Αναστάντα Κύριον Ευχέτης    

Ο Μητροπολίτης σας

† Ο Περιστερίου Κλήμης ο Α΄

(Γραφείο Τύπου καί Επικοινωνίας της ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου

τηλ. 2105719777 - 2105721148 (εσωτ. 9).

Με απόφαση του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη

ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΓΕΙΑΣ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ

 

Με απόφαση του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη της 8.4.2020, ορίστηκε Αντιδήμαρχος Υγείας, ο εντεταλμένος σε θέματα υγείας δημοτικός σύμβουλος, ιατρός καρδιολόγος κ. Γεώργιος Μπεκιάρης.

Η θητεία του κ. Γ. Μπεκιάρη, που θα είναι άμισθος Αντιδήμαρχος, ορίστηκε από τις 9.4.2020 μέχρι την 6.11.2021 και οι αρμοδιότητές του περιλαμβάνουν την εποπτεία και το συντονισμό όλων των δραστηριοτήτων που αφορούν τα θέματα Υγείας του Δήμου μας. Και συγκεκριμένα:

1. Την οργάνωση δικτύων παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας. Συντονισμός συνεργασίας με κρατικούς και ιδιωτικούς φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας που δραστηριοποιούνται στην πόλη μας και την εγγύς περιοχή. («Αττικό» Νοσοκομείο, Νοσοκομείο Λοιμωδών, Μονάδες ΠΕΔΥ – Κ.Υ. – Κέντρα Ψυχικής Υγείας – Κλινικές – Διαγνωστικά κέντρα – ιδιώτες γιατροί κ.λπ.).

2. Τον καταρτισμό και υλοποίηση δράσεων, προληπτικής ιατρικής και την συμμετοχή του Δήμου σε προγράμματα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ.), της Ε.Ε. , του Υπουργείου Υγείας και Ιδρυμάτων που αφορούν την υγεία των πολιτών.

3. Την δημιουργία δικτύων υγείας για ανήμπορους πολίτες , ανασφάλιστους ανέργους και ηλικιωμένους.

4. Την οργάνωση ιατρικών υπηρεσιών στα ΚΕ.ΦΙ. (π. ΚΑΠΗ) και προληπτικών ελέγχων στους παιδικούς σταθμούς, τα νηπιαγωγεία, τα δημοτικά σχολεία, τα γυμνάσια και τα λύκεια.

5. Τον συντονισμό του Δημοτικού Ιατρείου, των κοινωνικών ιατρείων και φαρμακείων.

6. Την εκπροσώπηση του Δήμου για θέματα υγείας στα Υπουργεία, στα Νοσοκομεία, τις ΔΥΠΕ, το ΕΔΔΥΠΠΥ και γενικά τους φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας .

7. Την υλοποίηση συμβάσεων Δήμου με εταιρείες παροχής υπηρεσιών υγείας σε εργαζόμενους στον Δήμο και σε πολίτες της πόλης.

8. Την υπογραφή εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών αυτών.

*                                                                

Η απόφαση του Δημάρχου ελήφθη σύμφωνα με:

α) Τις διατάξεις του άρθ.58 του Ν.3852/10 «περί αρμοδιοτήτων Δημάρχου»

β) Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν.3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 68 του Ν. 4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.

γ) Τις διατάξεις του άρθρου 47 του Ν.4647/2019 (ΦΕΚ Α 204/16-12-2019) όπως συμπλήρωσαν το άρθρο 59 του Ν.3852/2010 σύμφωνα με τις οποίες «Με την απόφαση της παραγράφου 5 και τηρουμένων των προϋποθέσεων του άρθρου αυτού, μπορεί να ορίζονται άμισθοι αντιδήμαρχοι σε αριθμό που δεν υπερβαίνει το ένα τρίτο του αριθμού των αντιδημάρχων της παραγράφου.

Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής και ο αριθμός τους δεν προσμετράται για τον υπολογισμό των θέσεων ειδικών συμβούλων – συνεργατών, κατά την παράγραφο 1 του άρθρου 163 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων.»

δ) Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ191/20.03.2014 (Β΄698) ) για το Δήμο Περιστερίου Αττικής, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 139.981 κατοίκους.

ε) Την υπ΄αριθμ. 82/59633/20.08.2019 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. « Ορισμός Αντιδημάρχων»

στ) Την αριθμ.48 εγκύκλιο με αρ.πρωτ.22119/7-4-2020 του Υπουργείου Εσωτερικών «Ορισμός Αντιδημάρχων». Και,

στ) Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορούν να ορισθούν ως οκτώ Αντιδήμαρχοι.

Πανελλαδική μέρα δράσης για τη δημόσια υγεία οργάνωσε η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου

 

Ενώνουμε τη φωνή μας με τους υγειονομικούς!

Την Τρίτη 7 Απρίλη, πανελλαδική μέρα δράσης, θα πρέπει όλος ο λαός να δείξει τη στήριξη του στον αγώνα των εργαζομένων στα νοσοκομεία για δημόσια δωρεάν ποιοτική Υγεία.

Να παλέψουμε για τη δημόσια υγεία, τη ζωή και τη δουλειά:

-Για μέτρα προστασίας της υγείας και της ζωής όλου του λαού με άμεση ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας, προσλήψεις υγειονομικών και εφαρμογή των απαιτούμενων μέτρων για την προστασία τους.

-Για να μην πληρώσουν τη κρίση οι εργαζόμενοι.

-Για ελευθερίες- δικαιώματα. Η πανδημία δεν αντιμετωπίζεται με αστυνομία και απαγόρευση κυκλοφορίας αλλά με δημόσια και δωρεάν υγεία.

Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου συμμετέχει με αντιπροσωπεία και τήρηση όλων των μέτρων ατομικής προστασίας, στις δράσεις διαμαρτυρίας που οργανώνονται στα νοσοκομεία και κέντρα υγείας της πόλης

Κανένας μόνος στην επιδημία. Αγώνας για δημόσια δωρεάν υγεία, εργασία, ελευθερία.

Αριστερή Κίνηση Περιστερίου

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020)

2 Απριλίου: «Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Λογοτεχνικού Βιβλίου»

Γενέθλια του αθάνατου παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν

(της Χρυσάνθης Σπυροπούλου- Σπανού)

 

spanouΥπάρχουν πράγματι, περισσότεροι θησαυροί στα βιβλία, από ό,τι σε όλα τα λάφυρα των πειρατών στο «Νησί των Θησαυρών». Υπάρχουν και κάποιες πέτρες που τις λένε πολύτιμες, γιατί είναι όμορφες και σπάνιες. Όμορφα και σπάνια όμως είναι και κάποια συναισθήματα, σαν και αυτά της αγάπης, της προσφοράς, της ευχαρίστησης, της καλλιέργειας, και του χτισίματος της προσωπικότητας μικρών ανθρώπων, ώστε να ενταχτούν στην κοινωνία σαν έτοιμοι ενεργοί πολίτες.

Και υπάρχουν και κάποια παραμύθια που μιλούν για όλα αυτά. Ο καλύτερος τρόπος να κάνουμε το παιδί να αγαπήσει το βιβλίο είναι όταν εμείς οι μεγάλοι γίνουμε πρότυπο- μίμησης προς τη μικρή ηλικία, γιατί το παιδικό βιβλίο φτιάχνει τις σχέσεις μεταξύ γονιών και παιδιού.

Το βιβλίο δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Μπορεί όμως να τον κάνει καλύτερο. Το βιβλίο διαμορφώνει ήθος και συμπεριφορές!

 

Χρυσάνθη Σπυροπούλου Σπανού

Φιλόλογος - Συγγραφέας παιδικών βιβλίων

Περιστέρι 2.4.2020

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020)

Προσφορά για ευχάριστη παραμονή των πολιτών στα σπίτι τους: Online παραστάσεις του Θεατρικού Εργαστηρίου του Δήμου Περιστερίου

 

Στην προσπάθειά του ο Δήμος Περιστερίου να κάνει πιο ευχάριστη την παραμονή των πολιτών στα σπίτια τους, και για να μην τους λείψει τουλάχιστον η τέχνη, εγκαινίασε μέσα από τις πλατφόρμες steaming, να απολαμβάνουν μοναδικές παραστάσεις που αγάπησε το κοινό.

Διαθέσιμη online είναι ήδη η θεατρική παράσταση «Συμπέθεροι από τα Τίρανα» των Ρέππα - Παπαθανασίου σε σκηνοθεσία Φάνη Κάσσιου, που ανέβασε με μεγάλη επιτυχία το Θεατρικό Εργαστήρι του Δήμου Περιστερίου - Θεατρική Σκηνή «Ανδρέας Βαρούχας».

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν «κλικ» στο Κανάλι του Δήμου Περιστερίου στο YouTube: https://youtu.be/yVIa21GMQMM

Τις επόμενες ημέρες θα είναι διαθέσιμες online και άλλες επιτυχημένες παραστάσεις, που έχουν ανέβει από το Θεατρικό Εργαστήρι του Δήμου Περιστερίου.

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ