| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΕΠΑΖ ΣΤΟ ΕΚΤΡΟΦΕΙΟ ΖΩΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΕΠΑΖ ΣΤΟ ΕΚΤΡΟΦΕΙΟ ΖΩΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Δικαστική απόφαση εκδόθηκε, μετά από καταγγελία, κατά του Δήμου Περιστερίου για παράνομη λειτουργία εκτροφείου ζώων, όταν προ καιρού ανακοινώθηκε, ότι θα εκπαιδεύονται σκυλιά- οδηγοί για άτομα με ειδικές ανάγκες και ιδιαίτερα με προβλήματα στην όραση.
Η αντίδραση του Δήμου ήταν άμεση, μέσω του αντ/ρχου κ. Αναστ. Θεοδωράκου που απευθύνθηκε στο Διαδημοτικού Κέντρου Περίθαλψης Αδέσποτων Ζώων (ΔΙΚΕΠΑΖ), στο οποίο ο Δήμος Περιστερίου είναι μέλος και ζήτησε τη συνδρομή του.
Στελέχη του ΔΙΚΕΠΑΖ δραστηριοποιήθηκαν, παρέλαβαν 38 σκυλιά ράτσας «Σιχ Τσου» και τα μετέφεραν σε ειδικό χώρο του Κέντρου στη Λεωφόρου Σχιστού. Εκεί υποβλήθηκαν σε κτηνιατρική εξέταση, στειρώθηκαν, εμβολιάσθηκαν, τους τοποθέτησαν ηλεκτρονική σήμανση και εξέδωσαν κάρτα υγείας, ώστε να μπορέσουν να δοθούν σε φιλόζωους.
Καθοριστικό ρόλο στην όλη διαδικασία έπαιξε και η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία.
Στη φωτογραφία μας ο αντ/ρχος κ. Α. Θεοδωράκος με τα «Σιχ Τσου» ( Πηγή: PERISTERINEWS).
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΝ ΟΙ ΜΕΣΣΗΝΙΟΙ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΟ 5ο ΑΝΤΑΜΩΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥΣ
ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΝ ΟΙ ΜΕΣΣΗΝΙΟΙ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΟ 5ο ΑΝΤΑΜΩΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥΣ
Ο εκλεκτός τραγουδιστής Παναγιώτης Αγγελόπουλος με το συγκρότημά του ήταν η πηγή χορού και κεφιού στο 5ο Αντάμωμα του Συλλόγου Μεσσηνίων Δυτικής Αθήνας, που πραγματοποιήθηκε στις 6.7.2017 στο θέατρο «Τέχνη στην πέτρα» του Άλσους Περιστερίου.
Οι Μεσσήνιοι του Περιστερίου έζησαν μια καλοκαιρινή βραδιά γεμάτη παραδοσιακά και λαϊκά τραγούδια, που τραγούδησαν και χόρεψαν με πολύ κέφι.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Μεσσηνίων κ. Γεωρ. Πανόπουλος πλαισιωμένος από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, άνοιξε την εκδήλωση με ένα σύντομο χαιρετισμό, στον οποίο ευχαρίστησε τους προσκεκλημένους και ιδιαίτερα το δήμαρχο Περιστερίου κ. Α. Παχατουρίδη, για την στήριξη που παρέχει στο Σύλλογο, τόσο με την παραχώρηση του Άλσους για να πραγματοποιήσουν το Αντάμωμα, όσο και για οτιδήποτε άλλο χρειαστούν για να υλοποιούν την εθνικοτοπική τους δραστηριότητα.
Κάλεσε όλους τους παρόντες να προτιμήσουν στις διακοπές τους την όμορφη Μεσσηνία, που διαρκώς εξελίσσεται και ανεβαίνει ποιοτικά.
ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΓΗ ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΘΝΙΚΟΤΟΠΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που κλήθηκε να απευθύνει χαιρετισμό, συνεχάρη το Σύλλογο των Μεσσηνίων και τον πρόεδρό του κ. Γ. Πανόπουλο, που κρατάνε το Μεσσηνιακό στοιχείο ζωντανό και σε στενή σχέση με την ιδιαιτέρα του πατρίδα.
Ανακοίνωσε, ότι από τις αρχές του επόμενου έτους 2018, ο Δήμος Περιστερίου θα παραχωρήσει δωρεάν έναν πολυχώρο, όπου θα έχουν ο καθένας την εστία του οι τέσσερις εθνικοτοπικοί Σύλλογοι των Ποντίων, των Κρητών, των Ηπειρωτών και των Μεσσηνίων για να απαλλαγούν από την οικονομική αιμορραγία που απαιτούν τα ενοίκια και τα λειτουργικά τους έξοδα.
Μίλησε επίσης και ο τ. δήμαρχος κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος που απηύθυνε ενωτικό μήνυμα για να βοηθηθεί ο Σύλλογος και γενικά ο Δήμος μας, στον οποίο όλοι έχουν κατοικίες, οικογένειες, εργασία και δραστηριότητα.
Πρότεινε στο Σύλλογο να διοργανώνει το Αντάμωμα κάθε Σεπτέμβριο, γιατί οι Μεσσήνιοι του Περιστερίου που είναι αρκετές δεκάδες χιλιάδες επιστρέφουν από τις διακοπές τους και το Άλσος θα πλημμυρίσει από παρουσίες.
Συνέχεια έδωσε το συγκρότημα του Π. Αγγελόπουλου, και οι παριστάμενοι διασκέδασαν με χορό και τραγούδι.
Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Αναστ. Θεοδωράκος, Παναγ. Λύκος, Βασ. Μπέτσης, ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΠΔ κ. Αναστ. Καλλιάφας, ο π. νομαρχ. Σύμβουλος κ. Κων. Καράμπελας, οι π. πρόεδροι του δημοτικού συμβουλίου κ.κ. Γεωρ. Τζιβίσκος και Γεωρ. Τσικρικάς, εκπρόσωποι φορέων, ο παιδίατρος κ. Π. Δημητρακόπουλος, ο π. πρόεδρος του ΑΣΔΑ κ. Γ Μποζίκας κ.ά.
Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται: Πάνω ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης απευθύνει μήνυμα πλαισιωμένος από τον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Μεσσηνίων. Αριστερά ο τ. δήμαρχος κ. Θ. Δημητρακόπουλος. Κάτω, ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γ. Πανόπουλος σέρνει τα χορό μαζί με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του.
Βασ. Αλεξανδροπούλου ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΜΙΧΑΛΗ ΣΟΥΓΙΟΥΛ ΤΟΥ 3ου ΚΕ.ΦΙ.
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΜΙΧΑΛΗ ΣΟΥΓΙΟΥΛ ΤΟΥ 3ου ΚΕ.ΦΙ.
Εκείνο που διακρίνει τα μέλη των ΚΕ.ΦΙ. είναι το πάθος για δημιουργία, αλλά και η ποιότητα. Αυτό είναι κάτι που φαίνεται στις Εκθέσεις ζωγραφικής, χειροτεχνίας, μουσικής, χορού, θεάτρου κ.ά. που γίνονται στο τέλος της κάθε σαιζόν και στις οποίες τα μέλη των ΚΕ.ΦΙ. παρουσιάζουν την ετήσια δράση τους.
Όμως εκεί που φαίνεται ζωντανά η εκτόνωση των καλλιτεχνικών ανησυχιών είναι το θέατρο. Η όποια παράσταση δεν είναι μεν όπως ένα έργο ζωγραφικής που εκτίθεται, εκθειάζεται και προσπερνιέται, η παράσταση κερδίζει εντυπώσεις, χάρη στο μεράκι, τη σκληρή προετοιμασία, το ταλέντο και το συνολικό αποτέλεσμα και μένει άφθαρτο στο υποσυνείδητο, παίρνει διαχρονική υπόσταση.
Στο 3ο ΚΕ.ΦΙ. (Κ. Βάρναλη) οργανώθηκε μια τέτοια θεατρική παράσταση, με την ολοκλήρωση της περιόδου, που οι προετοιμασίες και οι πρόβες διήρκεσαν πέντε ολόκληρους μήνες! Με την επιμέλεια, τη σκηνοθεσία και το ζήλο για ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα, της κοινωνικής λειτουργού κας Χαράς Θεοδωρακάκη με βοηθό και συνεργάτιδα το μέλος του ΚΕ.ΦΙ. κα Σούλα Κωσταρά, το αποτέλεσμα έλαμψε!
Το θέμα ήταν ένα αφιέρωμα στη ζωή και το έργο του συνθέτη Μιχάλη Συγιούλ, που υπήρξε η αρχοντορεμπέτικη «γέφυρα» από το ελαφρύ στο λαϊκό τραγούδι, με βάση το βιβλίο του Γιώργου Τσάμπρα.
Η μουσικοχορευτική θεατρική παράσταση που παρουσιάστηκε στις 23.6.2017 ήταν εκπληκτική και οι πενήντα (!) συντελεστές της -μέλη του ΚΕ.ΦΙ.- έδωσαν το καλύτερο εαυτό τους για ένα ανεπανάληπτο αποτέλεσμα.
Από τα μάτια των θεατών- ακροατών πέρασε η ζωή του Μιχάλη Σουγιούλ που πήρε τα πρώτα μαθήματα πιάνου από τα θεία του, που διέγνωσε το ταλέντο του. Μετά την Ανωτάτη Εμπορική που σπούδασε, τον έστειλε για μουσικές σπουδές στο Παρίσι και τη Μασσαλία.
Σε ένα χρόνο επέστρεψε και συγκρότησε δική του ορχήστρα και εμφανιζόταν σε κοσμικά κέντρα όπου έπαιζε πιάνο.
Παράλληλα συνέθετε δικά του τραγούδια, πολλά από τα οποία έγιναν επιτυχίες όπως «Δεν σε πιστεύω δεν σ’ αγαπώ», «Ας ερχόσουν για λίγο» κ.ά., που περιείχαν τον πόνο ψυχής του από το χωρισμό του με τη γυναίκα του.
Στο επόμενο διάστημα γνώρισε και έγινε φίλος με τον Μωράκη, τον Σπάρτακο, τον Παπαδόπουλο, το ντουέτο Σακελλάριου- Γιαννακόπουλου κ.ά,, από τη συνεργασία των οποίων πήγασαν αξέχαστες επιτυχίες, που τραγουδήθηκαν σε θεατρικές επιθεωρήσεις, σε εκδηλώσεις μέχρι και τα οικογενειακά γλέντια της μεταπολεμικής Αθήνας.
Η ολοκλήρωση των γιορτών ήταν το τραγούδι και ο χορός με τις αρχοντορεμπέτικες επιτυχίες, όπως «Άστα τα μαλλάκια σου», «Το τραμ το τελευταίο», «Ο μήνας έχει εννιά» κ.ά., για να εξελιχθεί η διασκέδαση των Ελλήνων από το ταγκό και το βαλς στο λαϊκό και το ρεμπέτικο, με τη «σκυτάλη» να περνάει στον Β. Τσιτσάνη, στον Μ. Χατζηδάκι και τον Μ. Θεοδωράκη.
Οι συντελεστές της παράστασης πήραν πολλά συγχαρητήρια και θερμό χειροκρότημα από το κοινό, με πρώτο το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, που εξέφρασε την ικανοποίησή του για το έξοχο αποτέλεσμα, Όλοι καθώς και οι αντ/ρχοι κ.κ. Π. Λύκος και Β. Μπέτσης έδωσαν εύσημα στην κα Χαρά Θεοδωρακάκη και στους συντελεστές του αφιερώματος.
Ήταν μια σπουδαία εκδήλωση, που ξεπέρασε ποιοτικά, χάρη στην απλότητα, την απέριττη ερασιτεχνική δημιουργία και την τεχνική της πλοκής, ακόμη και μια τηλεοπτική παρόμοια εκπομπή για το Σουγιούλ, που προβλήθηκε λίγες μέρες πριν.
Όπως είπαν όσοι παρακολούθησαν την εκδήλωση του ΚΕ.ΦΙ., το «Μπράβο» ήταν πολύ λίγο για να εκφράσει την πιστότητα και την ποιότητα που μπορούσε να αντικατοπτρίζει ένα αφιέρωμα για μια τόσο σπουδαία προσωπικότητα όπως ο Μιχάλης Σουγιούλ.
Βασ. Αλεξανδροπούλου ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΑΘΡΟΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΩΤΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ
ΑΘΡΟΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΩΤΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ
Η γενιά των εθνικών ευεργετών, του Πέτρο Λούκα Χαλκιά κ.ά. που δραστηριοποιείται στο Περιστέρι, οργάνωσε μια θαυμάσια και πρωτοφανή σε συμμετοχή εκδήλωση στο Άλσος της Ν. Ζωής, η οποία έσφυζε από πατριωτικό παλμό και συναδελφοσύνη. Περιλάμβανε παρουσίαση παραδοσιακών χορών από συγκροτήματα με εθνικές ηπειρώτικες ενδυμασίες και ξέφρενο γλέντι με παραδοσιακό καλλιτεχνικό σχήμα, που ακολούθησε.
«Οικοδεσπότης», ο πρόσχαρος και σεμνός πρόεδρος του Συλλόγου Ηπειρωτών «Ο Πύρρος» κ. Ζήκος Κόντης, επιδόθηκε σε μια διαρκή προσπάθεια σύσφιξης των σχέσεων με διαρκή πορεία από παρέα σε παρέα, να καλύπτει τις ελλείψεις που δημιουργεί η αθρόα προσέλευση και να ανταλλάσσει φιλοφρονήσεις με τους πατριώτες που έδωσαν το «παρών». Πρόσθεσε στο ενεργητικό -και το δικό του και του Συλλόγου- μια ακόμη ανεπανάληπτη Ηπειροπεριστεριώτικη βραδιά.
Καλωσόρισε τους προσκεκλημένους στην ομιλία του με θερμά λόγια και ανέλυσε τους στόχους του Συλλόγου και εξέθεσε την ανεξάρτητη από χρώματα και επιρροές δράση του.
Ήταν μια πανέμορφη εκδήλωση με παραδοσιακό χρώμα και εικόνα ενωτική που τη συνέθεσαν άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών από τις «ρίζες» μέχρι τα «κλαδιά» του Ηπειρώτικου δένδρου που έχει θεριέψει με ιδρώτα, εργατικότητα, αλληλοβοήθεια και προσφορά, προ παντός προσφορά.
Εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής και φορέων παραβρέθηκαν, απόλαυσαν αυθεντικά Ηπειρώτικα τραγούδια της χαράς και του πόνου και καμάρωσαν τα μέλη ενός Συλλόγου που πάει από το καλό στο καλύτερο όταν στο τιμόνι του είναι ένας πρόεδρος -με τους προκατόχους του συσπειρωμένους κοντά του, συμβούλους και βοηθούς του- που ξέρει να παραδειγματίζει με την ταπεινοφροσύνη του και να ξεπερνά έριδες, φιλοδοξίες και προβλήματα.
Ο κ. Κόντης Ζήκος και τα μέλη του Δ.Σ. κινούνται με γνώμονα το συμφέρον του Συλλόγου και της Ηπείρου και είναι καταξιωμένοι πια.
Θεωρήσαμε επιβεβλημένο στο παρόν σημείωμα να αναφερθούμε περισσότερο στην σύμπνοια του διοικητικού συμβουλίου, που ήταν ο κύριος παράγων συγκέντρωσης του Ηπειρώτικου στοιχείου στο Άλσος Ν. Ζωής. Ο Σύλλογος ήταν ο μοχλός για να διώξουν έστω για λίγες ώρες άνω τους τα σύννεφα της κρίσης με πηγαίο κέφι χορό και τραγούδι.
Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται: Πάνω ο πρόεδρος κ. Ζ. Κόντης με μέλη του καλλιτεχνικού συγκροτήματος και κάτω το χορευτικό τμήμα με παραδοσιακές ενδυμασίες
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΖΑΧ. ΔΡΑΜΙΣΙΩΤΗ
ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΖΑΧ. ΔΡΑΜΙΣΙΩΤΗ
Και όσοι γνώριζαν ξένες γλώσσες και όσοι δεν γνώριζαν, χειροκρότησαν το ίδιο θερμά, τα παιδιά του Κέντρου Ξένων Γλωσσών Ζαχ. Δραμισιώτη, στην εκδήλωση που διοργάνωσε, με τη λήξη της σχολικής χρονιάς στο θέατρο του Άλσους Περιστερίου.
Ήταν αρκετό σε όλους και τους ενθουσίαζε, ότι τα παιδιά τους με άνεση και αυτοκυριαρχία χειρίζονταν τη γλώσσα που μαθαίνουν και σε ποιήματα και σε ποιητικές χορωδίες, και σε θεατρικά μονόπρακτα και σε τραγούδια.
Μετά το χαιρετισμό της κας Ζαχ. Δραμισιώτη -που είναι και κοινοτική σύμβουλος- τα παιδιά όλων των τάξεων με την επιμέλεια και καθοδήγηση της ιδίας και των καθηγητών του Κέντρου, εκτέλεσαν άψογα το πρόγραμμά τους και ικανοποίησαν το κοινό.
Ανάμεσα στο κοινό ήταν ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οι αντ/ρχοι κ.κ. Αναστ. Θεοδωράκος, Παν. Λύκος και Βασ. Μπέτσης, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Αναστ. Καλλιάφας, Παν. Παναγιωτόπουλος και Κων. Ποθητός, οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Γεωρ. Βανικιώτης και Μιχ. Πανάγος κ.ά. και οι γονείς και συγγενείς των παιδιών.
Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται (πάνω και η κα Ζαχ. Δραμισιώτη) ομάδες παιδιών σε φάσεις του καλλιτεχνικού προγράμματος.
Ν.Λ. ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ 11ου ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΦΙΣΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ 11ου ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΦΙΣΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Από τις 6 – 10 Ιουλίου 2017 πραγματοποιήθηκαν οι εργασίες της ΚΒ΄ Συνόδου της Βουλής των Εφήβων, που περιλάμβανε μεταξύ άλλων
συζητήσεις, εκδηλώσεις, βιωματικά εργαστήρια σε θέματα που αφορούν το δημοκρατικό σχολείο, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τον πολιτισμό, την κοινωνική αλληλεγγύη, την ψηφιακή εποχή και το περιβάλλον.
Η ολομέλεια της Βουλής των Εφήβων, στη διάρκεια της οποίας πάρα πολλοί Έφηβοι Βουλευτές εξέθεσαν τις απόψεις τους, έλαβε χώρα στις 10.7.2017 και παραβρέθηκαν ο πρόεδρος της Βουλής κ. Νικόλαος Βούτσης, ο υπ. Παιδείας κ. Κων. Γαβρόγλου και ο υφυπ. κ. Κων. Ζουράρις, ο υφ. Εξωτερικών κ. Ιωάν. Αμανατίδης και ο υφυπ. Μεταναστευτικής Πολιτικής κ. Ιωάν. Μπαλάφας, Επίσης πολλοί π. πρόεδροι της Βουλής, εκπρόσωποι των Κομμάτων κ.ά.
Δημιουργικό και ουσιαστικό διάλογο για κρίσιμα ζητήματα δημοκρατίας, ελευθερίας, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κοινωνικής αλληλεγγύης, παιδείας, πολιτισμού και περιβάλλοντος είχε ο πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, κ. Νικ. Βούτσης με τους Έφηβους Βουλευτές», οι οποίοι στην Ολομέλεια της ΚΒ΄ Συνόδου έθεσαν, για πρώτη φορά από την καθιέρωση του θεσμού, ερωτήσεις προς τον Πρόεδρο της Βουλής.
Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Βούτσης: «Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Βουλής των Εφήβων αποτελεί διαχρονικά μια έμπρακτη απόδειξη ότι ο αυθορμητισμός και η φρεσκάδα της σκέψης των νέων ανθρώπων μπορούν να αποτελέσουν αφορμή για το άνοιγμα νέων πεδίων σκέψης και να θέσουν νέους προβληματισμούς σε ζητήματα που παραδοσιακά ανήκουν στη σφαίρα προβληματισμού των ενηλίκων.
Η σχέση του πολιτικού συστήματος, των κρατικών θεσμών με τους πολίτες προϋποθέτει την εμπιστοσύνη των τελευταίων προς τα θεσμικά όργανα της Πολιτείας. Καθώς η σχέση αυτή έχει κλονιστεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, η παρουσία νέων ανθρώπων στο ιστορικό Μέγαρο της Βουλής δίνει νέες ελπίδες για την ανανέωση της σχέσης εμπιστοσύνης κράτους- πολιτών».
Στα πλαίσια του θεσμού έγινε και λογοτεχνικός διαγωνισμός (ποίημα, διήγημα, αφίσα, μουσική) και απονεμήθηκαν έπαινοι.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Στη σύνθεση της φετινής συνόδου της Βουλής των Εφήβων από όλη την Ελλάδα και Κύπρο, δεν έλαβε μέρος κανένας μαθητής εκπρόσωπος από τα Λύκεια του Περιστερίου.
Στον κατάλογο των αναπληρωματικών Εφήβων Βουλευτών περιλαμβανόταν μόνο η μαθήτρια Ιωάννα Λαρδά του 1ου Εν. Λυκείου Περιστερίου, που δεν μετείχε τελικά, Και ένας μαθητής του 8ου Γεν Λυκείου που δεν ανακοινώθηκε το όνομα του.
*
Ωστόσο στο διαγωνισμό αφίσας για μαθητές Λυκείου που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος της Βουλής των Εφήβων, διακρίθηκε και της απονεμήθηκε έπαινος: Η μαθήτρια της Α΄ τάξης του 11ου Γεν. Λυκείου Περιστερίου Άννα Μαρία Κορμανού.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΔΙΑΧΥΤΟΣ Ο ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΧΟΡΕΥΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΠΟΛΥΜΝΙΑ»
ΔΙΑΧΥΤΟΣ Ο ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΧΟΡΕΥΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΠΟΛΥΜΝΙΑ»
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Καθημερινή ψυχαγωγία απολαμβάνουν οι πολίτες του Περιστερίου και όχι μόνο, χάρη στο πρόγραμμα εκδηλώσεων που κατάρτισε ο Δήμος. Το θέατρο «Τέχνη στην πέτρα» γνωρίζει πιένες που επιδοκιμάζει θερμά τις καλλιτεχνικές δημιουργίες σχολείων, φορέων, ανεξάρτητων σχημάτων και τις θαυμάσιες συναυλίες.
Μια από αυτές που εντυπωσίασαν και παρακολουθήσαμε και εμείς, καθώς ποτέ δεν ξεχνούν να μας καλούν, ήταν του Πολιτιστικού Χορευτικού Συλλόγου «Πολύμνια», που περιλάμβανε ένα σύνολο εξαιρετικού καλλιτεχνικού προγράμματος.
Το κοινό θαύμασε και χειροκρότησε θερμά: Τοπικούς παραδοσιακούς χορούς (που φέτος ήταν αντιπροσωπευτικοί από τα Μέγαρα, την Πάρο και την Κέρκυρα), λαϊκούς, ρεμπέτικους και μοντέρνους χορούς, ρυθμική γυμναστική, κινηματογραφικές χορευτικές αναπαραστάσεις τύπου Τζέιμς Μπόντ αλλά και Αρχαιοελληνικούς χορούς με φαντασμαγορικές «πυραμιδοειδείς» συνθέσεις που εξέπληξαν και ενθουσίασαν τους θεατές.
«Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΑΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ!»
Στο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης αναφέρθηκε στην ποιοτική απογείωση του Συλλόγου «Πολύμνια» και συνεχάρη την πρόεδρο του κ. Τζένη Πήττα για τη συμβολή του Συλλόγου στην πολιτιστική ανέλιξη του Δήμου.
Με την ευκαιρία τόνισε την ψυχοθεραπευτική προσφορά του Άλσους στους πολίτες, χάρη στην πολυσχιδή αισθητική διαμόρφωσή του και το ψυχαγωγικό καλλιτεχνικό πρόγραμμα που εξελίσσεται στους χώρους του όλο το καλοκαίρι. Σημείωσε, ότι «το Περιστέρι αποτελεί για όλους τους δήμους της χώρας ένα ερωτηματικό: «Πώς το κάνετε αυτό;» «Πώς το καταφέρατε αυτό;». Ένα ερωτηματικό που αφορά τις πρωτοποριακές δράσεις του Δήμου μας, που εκπλήσσουν και παραδειγματίζουν. Ένα ερωτηματικό που υποβλήθηκε και πρόσφατα με το θέμα της καθαριότητας. Όταν στους άλλους δήμους τα σκουπίδια ήταν βουνό, το Περιστέρι ήταν πεντακάθαρο!
Η απάντηση είναι ότι σε όλες τις κινήσεις μας κυριαρχεί η αγάπη για το συμπολίτη, το μεράκι, το πάθος για δημιουργία, η φαντασία, η ευρηματικότητα για λύσεις και η προσπάθεια για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και η θωράκιση της υγείας των πολιτών. Μια επίπονη προσπάθεια, η οποία από το Δήμο συνοψίζεται με πέντε λέξεις: «Η καρδούλα μας το ξέρει»!
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ»
Η πρόεδρος του Συλλόγου «Πολύμνια» κα Τζένη Πήττα, που επιμελήθηκε και συντόνιζε το πρόγραμμα, τις χορογραφίες κ.λπ. στην ομιλία της ευχαρίστησε την οικογένειά της για τη βοήθεια που παρέχει στο Σύλλογο και τόνισε, ότι: «Το όλο πρόγραμμα και ειδικά η χορογραφία του Τμήματος Ρυθμικής Γυμναστικής πέρασε το μήνυμα, ότι εμείς οι Έλληνες είμαστε γεννημένοι πολιτισμένοι, δώσαμε τα φώτα μας στη Δύση.
Γι’ αυτό και το 2008 που δημιουργήσαμε το Σύλλογο, του δώσαμε το όνομα μιας από τις Μούσες: την Πολύμνια, γιατί τα παιδιά πρέπει όχι απλά να εκτελούν χορογραφίες, αλλά και να δίνουν μηνύματα από τη σκηνή, ότι το κακό που πολεμάει το καλό και τον πολιτισμό, είναι σαν το σκοτάδι που τελικά διαλύεται από το φως. Πρέπει όταν ξυπνάμε το πρωί να κοιτάμε προς τον Παρθενώνα και να είμαστε υπερήφανοι για την ιστορία και τον πολιτισμό μας».
Την εκδήλωση παρακολούθησαν οι ιερείς πατέρες Σπυρίδων Καζάνης (ι.ν. Αγ. Θεοδώρων- Απόστολου Ανδρέα) και Αλέξανδρος Ζαρίκος (Ευαγγελίστρια), ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος,
οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Παναγ. Λύκος, Αναστ. Θεοδωράκος, Αλεξ. Σταυρούλιας, Κων. Ποθητός, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Αναστ. Καλλιάφας, Παναγ. Παναγιωτόπουλος, Στεφ. Παπαδόπουλος κ.ά., πάρα πολλοί κοινοτικοί σύμβουλοι (Αντωνόπουλος, Δραμισιώτη, Λάσκαρη, Πατσιώτης, Ραβάνη, Ρεντζιλά κ.ά.), εκπρόσωποι του ΕΕΣ Περιστερίου και άλλων φορέων και πολύς κόσμος.
Το Δ.Σ. του Πολιτιστικού Συλλόγου «Πολύμνια» ευχαριστεί θερμά τους χορηγούς της εκδήλωσης: Το κατάστημα Ired- Παπαγιαννάκης, το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Ζαχ. Δραμισιώτη και το καφέ Monza – Πλααστουργός.
Οι εγγραφές στο Σύλλογο «Πολύμνια» θα γίνουν από 1- 7 Σεπτέμβρη (στο 3οΓυμνάσιο Περιστερίου).Τηλ. 6944 450130 & 210 5777845
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΤΙΤΛΟ ΙΣΟΤΙΜΟ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΟΡΗΓΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ - ΜΕΧΡΙ ΟΚΤΩΒΡΗ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
ΤΙΤΛΟ ΙΣΟΤΙΜΟ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΟΡΗΓΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ - ΜΕΧΡΙ ΟΚΤΩΒΡΗ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Νέες προοπτικές μόρφωσης στους πολίτες του Περιστερίου δίνει ο θεσμός των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, ο οποίος λειτουργεί στο πλαίσιο της Δια Βίου Μάθησης του Υπ. Παιδείας
Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας είναι δημόσια, δωρεάν και απευθύνονται σε ενήλικες πολίτες που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική στοιχειώδη εκπαίδευση και είναι απόφοιτοι Δημοτικού.
Τα Σ.Δ.Ε. ακολουθούν παιδαγωγικές προσεγγίσεις, οι οποίες εστιάζουν στις ατομικές ανάγκες, στα ενδιαφέροντα και τις ικανότητες των εκπαιδευομένων. Δίνουν έμφαση στην απόκτηση τόσο των βασικών δεξιοτήτων (γραφή, ανάγνωση, αριθμητικοί υπολογισμοί) όσο και σύγχρονων (χρήση ξένης γλώσσας και πληροφορική).
Λειτουργούν με ανοικτά προγράμματα σπουδών που διαφοροποιούνται σημαντικά από τα αντίστοιχα της τυπικής εκπαίδευσης. Η αξιολόγηση αυτών των προγραμμάτων έχει ποιοτικό χαρακτήρα (δεν υπάρχει βαθμολογία και εξετάσεις) δίνοντας έμφαση κυρίως στις δραστηριότητες που οργανώνονται στην τάξη.
Το πρόγραμμα στα Σ.Δ.Ε. είναι ταχύρρυθμο και διαρκεί 18 μήνες (2 σχολικά έτη). Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα καλύπτει 25 απογευματινές ώρες μέσα στο οποίο παρέχονται Συμβουλευτικές Υπηρεσίες (συμβουλευτική σταδιοδρομίας και ψυχολογική υπηρεσία).
Η επιτυχής ολοκλήρωση της διετούς φοίτησης του εκπαιδευομένου πιστοποιείται με τίτλο ισότιμο με το απολυτήριο του Γυμνασίου. Στη συνέχεια πολλοί απόφοιτοι μπορούν να συνεχίσουν στο Λύκειο (και ενίοτε στο Πανεπιστήμιο τις σπουδές τους).
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Περιστερίου που λειτουργεί στο πλαίσιο της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των δημοτών και να τους προσφέρει τη δεύτερη ευκαιρία που περίμεναν.
Για πληροφορίες και εγγραφές στο Σ.Δ.Ε. Περιστερίου, Πόγραδετς 5, Περιστέρι, (Θηβών και Λ. Καβάλας) μπορούν να επικοινωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι στο τηλέφωνο: 210 5319749 (5.00 – 9.00 μ.μ) ή στο. Facebook: Σχολείο Δεύτερης Περιστερίου@SDEPeristeri
Οι εγγραφές θα γίνονται μέχρι και το πρώτο δεκαπενθήμερο Οκτωβρίου 2017.
Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Περιστερίου
Πόγραδετς 5, Περιστέρι
Πληροφορίες: Παρασκευή Λουκοπούλου- διευθύντρια
Τηλέφωνο: 210 5319749 -Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΣΥΣΚΕΨΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΣΟΦ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
ΣΥΣΚΕΨΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΣΟΦ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Με πρωτοβουλία της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου πραγματοποιήθηκε στις 29.6.2017, στην πλατεία Αγίας Τριάδας (Σφακίων) μια πρώτη σύσκεψη με κατοίκους της γειτονιάς της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου και πέριξ.
Η πρότασή της Αριστερής Κίνησης ήταν η αυτοοργάνωση των κατοίκων και η δημιουργία από τους ίδιους επιτροπής αγώνα, που θα διεκδικεί:
-Ανάπλαση της περιοχής με κριτήριο τις ανάγκες των κατοίκων και όχι των διάφορων γνωστών συμφερόντων.
- Έμφαση στα έργα αντιπλημμυρικής προστασίας.
-Διευθετήσεις για παιδικά καρότσια, ποδήλατα, χώρους ασφαλούς παιχνιδιού για τα παιδιά.
-Διευθετήσεις για την κυκλοφορία των οχημάτων, ώστε να μην "πνιγεί" η ίδια η Σοφ. Βενιζέλου και οι γύρω δρόμοι.
-Έργα χωρίς σκανδαλώδη "κονόμα' για "ημέτερους εργολάβους".
-Έργα χωρίς τα χάλια της Αιμιλίου Βεάκη με την ξενόφερτη βιομηχανία φτηνής νυχτερινής διασκέδασης, τα θορυβώδη παράνομα μπαρ, τους μπράβους, την παράνομη ηχορρύπανση, το αναγκαστικό ξεσπίτωμα κατοίκων και ντόπιων επαγγελματιών.
Ο αγώνας συνεχίζεται…
Αριστερή Κίνηση Περιστερίου
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΕΝ.ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ» ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ
Αφορά δωρεάν προληπτικές γενικές εξετάσεις και επιστημονικές συμβουλές από Ογκολογικό Συμβούλιο, χωρίς οικονομική συμμετοχή
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΕΝ.ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ» ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ
Τη συνεργασία Δήμου Περιστερίου με την Γεν, Κλινική Περιστερίου «Ταξιάρχαι» ανακοίνωσαν, στη διάρκεια συνέντευξης του τοπικού Τύπου, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο Εντεταλμένος σε θέματα Υγείας, δημοτικός σύμβουλος κ. Γεωρ. Μπεκιάρης και ο επιστημονικός συνεργάτης της Κλινικής κ. Γεράσιμος Βουδούρης.
Όπως τόνισε ο κ. Παχατουρίδης: «Πρωταρχική μέριμνα της Δημοτικής Αρχής είναι η υγεία των πολιτών του Περιστερίου και βασικά μέσα από την πρόληψη. Την προσπάθεια αυτή έχει επωμισθεί από 3ετίας ο Εντεταλμένος σύμβουλος και αρμόδιος στα θέματα αυτά, δημοτικός σύμβουλος, καρδιολόγος κ. Γεώρ. Μπεκιάρης.
Στη συν’εχεια αυτής της προσπάθειας ξεκινήσαμε συνεργασία με την Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι», με την οποία μέσα από καινοτόμες δωρεάν δράσεις που υλοποιεί, θα περιλαμβάνεται και η πρόληψη της υγείας των δημοτών μας».
Και πρόσθεσε, ότι «Ο δημότης του Περιστερίου βιώνει μια ποιοτική αναβάθμιση του Δήμου μας, πρωτοφανή για την εποχή μας. Γίνονται πάρα πολλά έργα για να βελτιώσουν τη ζωή των πολιτών. Όμως όλα αυτά δεν έχουν καμιά σημασία μπροστά στην υγεία του.
Η Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι», με τον εκσυγχρονιστικό σχεδιασμό που έχει αναπτύξει το τελευταίο διάστημα στοχεύει βασικά και στον τομέα της πρόληψης, Τέτοιες πρωτοβουλίες, μακριά και πέρα από την κερδοσκοπία, οι οποίες προσφέρουν και αγκαλιάζουν τον συμπολίτη, θεωρώ ότι είναι μια καλή τύχη για την πόλη μας.
Ο Δήμος Περιστερίου θα συνεργαστεί με την Κλινική, γιατί πρώτο μέλημά του, όπως είπα, είναι να θωρακίσει την υγεία του συμπολίτη, αρχικά με την πρόληψη και αν είναι απαραίτητο με τη θεραπεία».
ΣΕ ΦΑΣΗ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ
Ο Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος κ. Γεωρ. Μπεκιάρης είπε, ότι:
«Εδώ και μια 3ετία, με πρωτοβουλία και προτροπή του Δημάρχου Περιστερίου και τη δική μου συμβολή, προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον κόσμο σε θέματα υγείας όπου η κρατική μηχανή δεν μπορεί να ανταποκριθεί όσο πρέπει. Και είναι πασιφανές, ότι διερχόμαστε μια φάση έκπτωσης των υπηρεσιών που προσφέρει η κρατική μηχανή στον τομέα της υγείας.
Είναι γνωστό, ότι στο Περιστέρι λειτουργούσαν 5 Μονάδες του ΙΚΑ και το Κέντρο Υγείας. Όλες αυτές οι Μονάδες γνωρίζετε σε τι κατάσταση βρίσκονται σήμερα.
Με το κ. Δήμαρχο εξαντλήσαμε όλες τις δυνατότητες για να καλύψουμε αυτά τα κενά με συνεργασίες που κάναμε και με το «Αττικό» Νοσοκομείο, το ΠΕΔΥ, το Κέντρο Υγείας, το Πανεπιστήμιο, το Ωνάσειο, κλινικές και ιδρύματα. Είδαμε ότι σε πολλά θέματα μπορεί η ιδιωτική πρωτοβουλία να βοηθήσει.
Για το λόγο αυτό ξεκινάμε πλέον μια συνεργασία και με την Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι» που την θεωρούμε σημαντική γιατί προσφέρεται να διενεργεί πολλές προληπτικές εξετάσεις στους δημότες μας -όσοι το επιθυμούν- οι οποίες θα είναι δωρεάν.
Μια σημαντική καινοτομία είναι από πλευράς της Κλινικής η σύσταση του Ογκολογικού Συμβουλίου, ενός θεσμού που έχει καθιερωθεί και σε κρατικά νοσοκομεία και κλινικές. Αλλά το πλεονέκτημα είναι ότι η Κλινική «Ταξιάρχαι» είναι κοντά μας, στη γειτονιά μας,
Θα μπορεί ο οποιοσδήποτε καρκινοπαθής π.χ. που είτε έχει θεραπευτεί, είτε πάσχει, είτε είναι στο αρχικό στάδιο, να επισκεφθεί την Κλινική να εξετασθεί από το Ογκολογικό Συμβούλιο, χωρίς κανένα κόστος, δωρεάν και να πάρει μια πρώτη κατεύθυνση τι πρέπει να κάνει και χωρίς να εμπλακεί περαιτέρω η Κλινική. Μπορεί να απευθύνεται όπου αυτός θέλει για να αντιμετωπίσει την πάθηση».
ΔΩΡΕΑΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο επιστημονικός συνεργάτης της Κλινικής κ. Γεράσιμος Βουδούρης- ιατρός παθολόγος, ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Περιστερίου για την άμεση ανταπόκρισή του στην πρόταση συνεργασίας που του έγινε και είπε μεταξύ άλλων: «Θεωρώ, ότι στη δύσκολη οικονομικά εποχή που ζούμε, ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι ιδιαίτερα σημαντικός να ανακουφίζει τον δημότη στα προβλήματά του, γιατί δυστυχώς αυτή τη στιγμή υπάρχει κόσμος που δεν μπορεί να επισκεφθεί το γιατρό, ή το φαρμακοποιό, ακόμη και τη δημόσια υγεία, γιατί σκέπτεται το κομμάτι που λέγεται: συμμετοχή.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ «SAVE LIFES»
Η Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι» που λειτουργεί στο Περιστέρι από το 1974 έχει περιθάλψει αρκετές χιλιάδες πολιτών του Περιστερίου με αποτελεσματικότητα, περισσή φιλοξενία και αγάπη.
Ωστόσο επειδή κανείς πρέπει να εκσυγχρονίζεται, να ανανεώνει τις υπηρεσίες του και σε προσωπικό και σε εξοπλισμό, εδώ και αρκετό καιρό δημιούργησε την υπηρεσία «Save lifes» (σώζει ζωές) και στα πλαίσια των διαφόρων δραστηριοτήτων μπήκε και το θέμα της συνεργασίας με το Δήμο και της προσφοράς στους δημότες
Διαθέτει όλα τα προβλεπόμενα από το νόμο υπερσύγχρονα ιατρικά μηχανήματα, για να αντιμετωπίσει το σύνολο των παθήσεων και στο σχέδιο των υπηρεσιών που παρέχουμε δώσαμε ιδιαίτερο βάρος στην πρόληψη. Για να υπάρχει καλή υγεία πρέπει να υπάρχει πρόληψη.
Στα πλαίσια αυτά δώσαμε βαρύτητα στο κομμάτι των κακοήθων νεοπλασιών (καρκίνου) και ξεκινήσαμε από τους συνηθέστερους καρκίνους για τον άνδρα την γυναίκα. Στις γυναίκες για τον καρκίνο της μήτρας και του τραχήλου και για τους άνδρες για τον καρκίνο του προστάτη και της ουροδόχου κύστης. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως είναι να ευαισθητοποιηθεί ο πολίτης για να ξέρει πότε πρέπει να επισκεφθεί τον γιατρό, τι πρέπει να κάνει και σε ποιους χρόνους.
Οι προληπτικές κ.ά εξετάσεις θα γίνονται από το Ογκολογικό Συμβούλιο στην Κλινική μας, κάθε Τετάρτη 11.00 – 13.00, με μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας, χωρίς να επιβαρυνθεί με καμιά συμμετοχή ο ασφαλισμένος π.χ. του ΕΟΠΥΥ.
Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να πάρει επιστημονικές απόψεις- συμβουλές, τις οποίες μπορεί να διασταυρώσει με τις απόψεις άλλων ογκολόγων γιατρών και να επιλέξει αυτός πού θα ακολουθήσει τη θεραπεία του.
Να σημειωθεί, ότι η Κλινική έχει δώσει δείγματα κοινωνικής προσφοράς από παλαιότερα με τις δωρεάν εξετάσεις σε νεφροπαθείς με τη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού που διαθέτει.
Ο κόσμος στερείται βασικών αγαθών και αυτό έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία του. Η Κλινική έρχεται να ενισχύσει το κοινωνικό έργο που ασκεί ο Δήμος Περιστερίου, γιατί είναι πολύ σημαντικό για το πολίτη να ξέρει, ότι κάποιος τον σκέπτεται και είναι έτοιμος να τον βοηθήσει και αυτός ο κάποιος είναι αποδεδειγμένα η τοπική αυτοδιοίκηση».
ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
Ολοκλήρωσε λέγοντας ότι: «Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού της Κλινικής έχουν αναπτυχθεί δύο δραστηριότητες:
Η μία αφορά το βραχιολάκι (μπρασελέ)- ηλεκτρονικό αρχείο που θα φοράει στο χέρι του ο ενδιαφερόμενος και περιλαμβάνει μέσα όλο το ιστορικό του (ονοματεπώνυμο, φωτογραφία, ΑΜΚΑ, τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, ομάδα αίματος, αλλεργίες, χρόνιες παθήσεις, φαρμακευτική αγωγή, εκατοντάδες εξετάσεις, φύλλα νοσηλείας κ.λπ.). Έτσι αν βρίσκεται οπουδήποτε αλλού, σε ένα νησί π.χ., μακριά από το κέντρο και του συμβεί κάτι, μπορεί ο γιατρός που θα τον αναλάβει, μέσω του κινητού του τηλεφώνου, να έχει από το βραχιολάκι μια εικόνα του ιστορικού της υγείας του ασθενούς και να επέμβει μεθοδικά και εξειδικευμένα. Η δαπάνη για το βραχιολάκι είναι μόνο 20 ευρώ!
Επίσης διαμορφώθηκαν δύο θάλαμοι για ασθενείς με ανάγκη μεγαλύτερης φροντίδας, όχι ακριβώς σαν μονάδες εντατικής θεραπείας αλλά για άτομα με αυξημένες ανάγκες νοσηλείας».
*
Τέλος ο κ. Βουδούρης εκθείασε την προσωπικότητα του κ. Μπεκιάρη και είπε χαρακτηριστικά:
«Είναι ευτύχημα που ο Δήμος Περιστερίου έχει ανθρώπους σαν το Γιώργο Μπεκιάρη. Τον γνώρισα όταν ανέλαβα την προεδρία του ΕΟΠΥΥ και συνεργάσθηκα μαζί του. Διοικούσε με απόλυτη επιτυχία μια από τις μεγαλύτερες μονάδες του ΕΟΠΥΥ (π. ΙΚΑ). Είναι εκλεκτός επιστήμονας και άνθρωπος και προσφέρει υπηρεσίες εθελοντικά. Μάλιστα την περασμένη εβδομάδα επισκέφθηκε ανιδιοτελώς δύο ακριτικά νησιά για να εξετάσει προληπτικά τους εκεί κατοίκους, έδωσε δωρεάν συμβουλές που δεν του είναι εύκολο να φθάσουν σε κάποιο κέντρο για να εξυπηρετηθούν».
Στη συνέχεια οι τρεις ομιλητές απάντησαν σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017













