| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
- Σφάλμα
- Ειδοποίηση
alexandros
Εκπαιδευτήρια Εφήβων-Ενηλίκων ΠΑΠΑΔΕΑ - Το Φροντιστήριο αλλιώς....
Εκπαιδευτήρια Εφήβων-Ενηλίκων
ΠΑΠΑΔΕΑ
Το Φροντιστήριο αλλιώς....
Όταν λες τη λέξη «Φροντιστήριο», φαντάζεσαι κάτι σαν το σχολείο, εντάξει, σε λίγο καλύτερη εκδοχή. Ίσως έχει λίγο πιο φανταχτερό χρώμα και οι άνθρωποι να χαμογελούν περισσότερο. Αλλά, φευ, στο μυαλό σου έρχονται βαρετές αίθουσες, χωρίς φαντασία, που τις έχεις συνδέσει με διδακτικές ώρες που μοιάζουν ατέλειωτες.
Κι όμως υπάρχει ένα Φροντιστήριο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο.
Μπορεί να σου θυμίσει περισσότερο αυτά τα ευφάνταστα κτήρια της Google και της Microsoft που μοναδικό σκοπό έχουν να είναι τόσο προσφιλή και χαρούμενα που οι εργαζόμενοι να μη θέλουν να δραπετεύσουν! Να επιλέγουν να μείνουν εκεί.
Με αυτή ακριβώς τη φιλοσοφία και τα Εκπαιδευτήρια ΠΑΠΑΔΕΑ σε καλωσορίζουν, μόλις πλησιάζεις σε ένα από τα τρία κτήρια (Περιστέρι, Χαϊδάρι, Αιγάλεω) με έντονα χαρούμενα χρώματα -το κόκκινο είναι το σήμα κατατεθέν τους,- ζωγραφιές και quotes που φτιάχνουν τη μέρα σου.
Σε κάθε σκαλοπάτι, κάθε βήμα που έχει στόχο να σε οδηγήσει στην κορυφή, θα συναντήσεις έμπνευση, πρωτοτυπία και θετική διάθεση. Στις κεντρικές αίθουσες ping- pong, κούνιες και σάκοι του μποξ σου θυμίζουν ότι η διασκέδαση είναι κομμάτι της επιτυχίας. Και, όταν έρθει η ώρα να περάσεις στην τάξη σου, θα καταλάβεις όσα χωρίζουν τη σοβαρότητα από τη σοβαροφάνεια.
Εδώ σοβαρολογούν... με χιούμορ υψηλού επιπέδου. Γιατί όχι;
Με εκτίμηση,
Φροντιστήρια Παπαδέα.
ΜΑΪΟΣ 2017
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΑΝ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ Κ.Σ. «ΔΕΛΦΙΝΙΑ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΑ ΙΛΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΑΝ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ Κ.Σ. «ΔΕΛΦΙΝΙΑ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΑ ΙΛΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Στους διασυλλογικούς αγώνες 16α «Τσίτεια 2017», στο Κολυμβητήριο των Ιλισίων, συμμετείχε στις 5 – 6.5.2017, η αγωνιστική ομάδα κολύμβησης των «Δελφινιών» Περιστερίου. Στους αγώνες έλαβαν μέρος περί του 600 κολυμβητές και κολυμβήτριες από πολλούς συλλόγους.
Τα αποτελέσματα ήταν πολύ ενθαρρυντικά καθώς τα «δελφίνια» του Περιστερίου αποκόμισαν συνολικά 5 μετάλλια (2 «χρυσά», 1 «ασημένιο» και 2 «χάλκινα»). Επίσης 11 κολυμβητές κατέκτησαν από την 4η έως την 8η θέση με πολύ καλές επιδόσεις. Προπονητές του τμήματος είναι οι κ.κ. Βελέντζας Πάνος και Βασιλόπουλος Αργύρης.
ΣΤΟ 2ο ΚΥΠΕΛΟ «ΣΠ. ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ»
Εξ άλλου σε συνέχεια των επιτυχημένων εμφανίσεων των αποστολών της προαγωνιστικής ομάδας των «Δελφινιών» Περιστερίου στην Πάτρα και τη Θεσσαλονίκη, 26 αθλητές και αθλήτριες του Συλλόγου πήραν μέρος στο 2ο Κύπελο «Σπύρος Κοντόπουλος» στις 6- 7.5.2017, στη φιλόξενη πόλη της Καλαμάτας. Εκεί εντυπωσίασαν όχι μόνο με τις επιδόσεις τους αλλά κυρίως με το ήθος και το αγωνιστικό πνεύμα που επέδειξαν, τόσο εντός όσο και εκτός του υγρού στίβου.
Πολλά συγχαρητήρια δέχθηκαν, ο πρόεδρος κ. Χρ. Βασιλόπουλος και οι προπονητές κ.κ. Μάγκος Γιώργος και Τσίρκας Μιχάλης, για τους αθλητές και τις αθλήτριες του Συλλόγου, που εντυπωσίασαν τους πάντες με τη σεμνότητα, το πάθος τους για διάκριση, αλλά και τις επιδόσεις τους που απέπνεαν υποσχέσεις, αλλά και βάσιμες εγγυήσεις για το μέλλον.
Διακρίθηκαν (αλφαβητικά) οι: Ανδριόγιαννης Νικ. (7ος 100μ ύπτιο), Γκρετσίστα Πηνελόπη (4η 50μ πρόσθιο, 7η 50μ ύπτιο), Ζεϊμπέκης Παντ. (6ος 50μ πρόσθιο, 7ος 200μ πρόσθιο), Καπάνταης Κων. (6ος 50μ ελεύθερο), Καπούτσης Κων. (5ος 200μ πρόσθιο, 6ος 100 πρόσθιο, 6ος 50μ πεταλούδα), Κερεμελές Χρ. (6ος 100μ πρόσθιο, 8ος 50μ πρόσθιο), Κορώση Ελπίδα (5η 200μ μικτή, 5η 200μ ελεύθερο, 7η 50μ ελεύθερο), Κρητικού Μελίνα (6η 200μ πρόσθιο), Λαγγουρέτου Ιωάννα (2η 50μ. πρόσθιο, 3η 50μ πεταλούδα), Λινάρδου Άρτεμη (5η 100μ ελεύθερο), Μαυραειδόπουλος Νικ. (3ος 200μ ύπτιο, 5ος 100μ ύπτιο, 6ος 50μ ύπτιο), Μεχιλάι Νεφέλη (2η 200μ ελεύθερο, 3η 200μ μικτή), Σιούτη Αρτεμη (5η 50μ πεταλούδα),
Σταματελοπούλου Γεωργία (3η 200μ πρόσθιο, 4η 50μ πεταλούδα, 6η 100μ πρόσθιο) Σταυρινού Αλεξάνδρα (6η 200μ πρόσθιο, 8η 100μ πρόσθιο και Τσιπολίτης Θεοδ. (2ος 100μ ύπτιο, 3ος 100μ ελεύθερο).
(Στη φωτογραφία μας, ο πρόεδρος, οι προπονητές και διακριθέντες αθλητές)
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΑΪΟΣ 2017
ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓ
ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ
Οι αντιρρήσεις και οι επιφυλάξεις μερίδας της Δημοτικής Αντιπολίτευσης, που καταψήφισε στο δημοτικό συμβούλιο της 23.3.2017, την πρόταση της Δημοτικής Αρχής για την ανάπλαση της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου, ότι «επιχειρεί να μετατρέψει τον δρόμο σε νέα περιοχή τραπεζοκαθισμάτων τύπου «Μπουρναζίου» ή « Αιμ. Βεάκη κ.λπ.», εξανεμίσθηκαν μπροστά στην κατηγορηματική διαβεβαίωση της ομόφωνης απόφασης του Εξωραϊστικού Συλλόγου «Ο Παλαιός Ταξιάρχης», ότι δεν θα επιτρέψει την «γκετοποίηση» της οδού, τονίζοντας ότι: «Τους πληροφορούμε, να μην ανησυχούν, διότι εμείς είμαστε σε θέση να αποτρέψουμε με τους αγώνες μας, κάθε προσπάθεια που ενδεχομένως μελλοντικά εκδηλωθεί, για την εκτροπή της εικόνας της περιοχής μας, όπως αυτή θα είναι μετά την περάτωση του έργου της ανάπλασης»!
Έτσι η επαναφορά του θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο σήμανε έγκριση της ανάπλασης ολόκληρης της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου με έργα υψηλών προδιαγραφών, που προβλέπουν: αντικατάσταση των πλακόστρωτων πεζοδρομίων, κατασκευή παρτεριών, φύτευση δένδρων ταχείας ανάπτυξης και τοποθέτηση άπλετου φωτισμού για την ασφάλεια των πολιτών. Και επίσης με πρόβλεψη ικανού αριθμού θέσεων στάθμευσης, για να πάψει το φαινόμενο της διπλής και τριπλής σειράς αυτοκινήτων. Να ξαναγίνει πλεονέκτημα η γειτνίαση με τον Σταθμό του Μετρό «Αγ. Αντώνιος» που είχε μετατραπεί σε μαρτύριο διέλευσης και κινδύνου της σωματικής ακεραιότητας των κατοίκων.
Λακκούβες, ανισομερή πεζοδρόμια, σπασμένες πλάκες- παγίδες, φθορές του ασφαλτοτάπητα, ετοιμόρροπα λιγοστά δένδρα, αγριόχορτα και παρκαρίσματα πάνω στα πεζοδρόμια δυσκόλευαν τη διέλευση των πεζών πόσο μάλλον των ΑμΕΑ. Μια αφόρητη κατάσταση που επιχειρεί η Δημοτική Αρχή να αποκαταστήσει σε ένα δρόμο νευραλγικής πρόσβασης που συνδέει το κέντρο του Αγ. Αντωνίου με την Λ. Αθηνών.
Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΧΡΕΟΣ» ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ
Το μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου «Ο Παλαιός Ταξιάρχης», κα Βέτα Πουλοπούλου – Βιντζηλαίου, μάς δήλωσε με έμφαση: «Η ανάπλαση της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου είναι ένα «χρέος» του Δήμου προς τους κατοίκους, για την αισθητική και κλιματική βελτίωση της υποβαθμισμένης περιοχής Τσαλαβούτα. Μιας περιοχής που πρωταγωνιστεί σε δεινά και ελλείψεις, τόσο από πλευράς αντιπλημμυρικής προστασίας, μέχρι τις επιπτώσεις της βιομηχανικής ζώνης. Οι κάτοικοι που κυριολεκτικά δεινοπαθούν, δικαιούνται να περνάνε ελεύθερα μέχρι την πόρτα του σπιτιού τους. Και ακόμη να χαίρονται μια ανάσα πράσινου και αισθητικής αναβάθμισης, που θα αναζωογονήσει και την ψυχική τους διάθεση και την αγοραστική κίνηση.
Επιβάλλεται να μπει μια τάξη, ώστε η καθημερινή ανεξέλεγκτη και αθρόα στάθμευση των αυτοκινήτων στο δρόμο μας, να μην μετατρέπει σε… «κατάρα» την πλεονεκτική για μας λειτουργία του Σταθμού Μετρό που είναι σε απόσταση αναπνοής από τα σπίτια μας»…
ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Αποφασιστική και κατηγορηματική ήταν η ομόφωνη απόφαση 200 περίπου κατοίκων, μελών του Εξωραϊστικού Συλλόγου «Ο Παλαιός Ταξιάρχης» (Σοφ. Βενιζέλου 23 – 25, Β΄ Κτήριο, Περιστέρι) προς το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, στην οποία ανέφερε:
«ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εξωραϊστικού Συλλόγου «Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» συνήλθε σήμερον, την 2α Απριλίου 2017, με μοναδικό θέμα συζήτησης, την ανάπλαση της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου και με ομόφωνη απόφαση των μελών του, εκφράζοντας την οργή και αγανάκτηση των κατοίκων της περιοχής Παλαιού Ταξιάρχη, αποφάσισε τα παρακάτω:
1. Ανακοινώνει προς κάθε ενδιαφερόμενο, ότι από τετραετίας και πλέον, ο Σύλλογος μας έχει επιδοθεί σε ένα αδιάκοπο και διαρκή αγώνα για την ανάπλαση της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου, με παραστάσεις τόσο προς την Δημοτική Αρχή, όσο και με κινητοποιήσεις των κατοίκων της περιοχής, δηλαδή της οδού αυτής και των παρόδων της, με επανειλημμένα υπομνήματα και με συγκέντρωση υπογραφών των κατοίκων - ιδιοκτητών των ακινήτων της περιοχής, που κυριολεκτικά πνίγονται καθημερινά από την τριτοκοσμική εικόνα και κατάσταση ζούγκλας που επικρατεί στο δρόμο αυτό, με αποτέλεσμα να έχει γίνει αφόρητη η ζωή.
Έτσι, εκτός από την γενική εγκατάλειψη της παραπάνω οδού (πεζοδρόμια και κράσπεδα κατεστραμμένα κα ανισοϋψή και με έλλειψη λωρίδος για άτομα με ειδικές ανάγκες κ.λπ.), αυτή έχει μετατραπεί σε ένα τεράστιο πάρκινγκ, όπου σταθμεύουν στο μεγαλύτερο μήκος της, τρεις σειρές αυτοκινήτων που ανήκουν κυρίως στους επιβάτες του «ΜΕΤΡΟ», με αποτέλεσμα το οδόστρωμα της οδού να είναι απροσπέλαστο, οι δε πεζοί γενικώς και ειδικότερα οι ηλικιωμένοι, οι μητέρες με τα μωρά τους και τα άτομα με ειδικές ανάγκες να μην μπορούν να βαδίσουν σ' αυτό και τα κατεστραμμένα πεζοδρόμια.
«Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ»
Στο σημείο αυτό μπορούμε να αναφέρουμε πολλές περιπτώσεις ηλικιωμένων που έχουν τραυματιστεί σοβαρά από πτώσεις και έχουν μεταφερθεί για νοσηλεία σε νοσοκομεία. Η ανάγκη λοιπόν για ανάπλαση του δρόμου αυτού είναι επιτακτική και άμεση.
2. Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, πληροφορήθηκε από την Εφημερίδα «ΕΛ. ΔΙΑΛΟΓΟΣ» την συζήτηση που έγινε στο Δημοτικό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της 23 Μαρτίου ε.έ., όπου κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι εξέφρασαν «κάθετα» αντιρρήσεις κατά της ανάπλασης του δρόμου, ισχυριζόμενοι είτε ότι αν προχωρήσει το έργο αυτό -που τόσο πολύ θα ανακουφίσει εκατοντάδες οικογένειες- θα μετατρέψει τον δρόμο σε νέα περιοχή τραπεζοκαθισμάτων τύπου «Μπουρναζίου» ή «Βεάκη» ή ότι η ιεράρχηση των προβλημάτων δεν είναι η σωστή, ή ότι έπρεπε να προηγηθεί άλλος δρόμος στο Ρουπάκι ή αλλού.
«ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΑ ΔΙΑΘΕΣΗ»
Το Δ.Σ. εκτιμά ότι οι σύμβουλοι που εξέφρασαν τις αρνητικές απόψεις αυτές, είτε δεν είναι ενημερωμένοι για την κατάσταση που επικρατεί στη Σοφ. Βενιζέλου, είτε παρασύρθηκαν από μικροπολιτική στείρα διάθεση.
Έτσι σύσσωμο το Δ.Σ. του Συλλόγου μας ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ, καταδικάζει τις τοποθετήσεις αυτές και προσκαλεί όλους τους κ.κ. δημοτικούς συμβούλους που αδικαιολόγητα αντιδρούν, να τις ανακαλέσουν.
Τους πληροφορούμε δε, να μην ανησυχούν, διότι εμείς είμαστε σε θέση να αποτρέψουμε, με τους αγώνες μας, κάθε προσπάθεια που ενδεχομένως μελλοντικά εκδηλωθεί, για την εκτροπή της εικόνας της περιοχής μας, όπως αυτή θα είναι μετά την περάτωση του έργου της ανάπλασης.
3. Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας θα προωθήσει κάθε δημιουργική προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής και της Περιφέρειας που θα εξωραΐσει την περιοχή μας και θα αναβαθμίσει την ζωή των κατοίκων της.
Ως εκ τούτου: Ζητούμε την ανάπλαση της Σοφ. Βενιζέλου, σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη το ταχύτερο δυνατό.
4. Το Δ.Σ. πιστεύει ότι η ανάπλαση της Σοφ. Βενιζέλου θα ανακουφίσει τους κατοίκους της περιοχής και θα αναβαθμίσει τη ζωή τους και προς την κατεύθυνση αυτή θα συνεχίσει να εργάζεται.
ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΒΕΤΑ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ - ΒΙΝΤΖΗΛΑΙΟΥ
(Εντέλλεται ο Γραμματέας του Συλλόγου να αποστείλει αντίγραφα της Παρούσης στο Δήμο Περιστερίου και την Περιφέρεια Αττικής καθώς και τον τοπικό Τύπο.
Το Δ.Σ.
Ακριβές αντίγραφο . (Υπογραφή)
ΒΕΤΑ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ-ΒΙΝΤΖΗΛΑΙΟΥ)»
*
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, από πλευράς Δημοτικής Αρχής ενεργοποιήθηκε η διαδικασία χρηματοδότησης και έναρξης των έργων ανάπλασης της Σοφ. Βενιζέλου, που προβλέπεται μέσα στο επόμενο τρίμηνο ή τετράμηνο.
ΔΛ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΑΪΟΣ 2017
ΟΙ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΝ ΤΟΝ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΕΤΡΟΥΝΙΑ
ΟΙ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΝ ΤΟΝ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΕΤΡΟΥΝΙΑ
ΜΠΡΑΒΟ ΛΕΥΤΕΡΗ!
Oι «Ενεργοί Πολίτες Περιστερίου» θέλουν να συγχαρούν για μια ακόμη φορά τον κορυφαίο Έλληνα αθλητή και «χρυσό» Ολυμπιονίκη, Λευτέρη Πετρούνια- αθλητή του Συλλόγου της πόλης μας Α.Γ.Σ. Ειρήνη Περιστερίου.
Ο αθλητής μας ,με την κατάκτηση του τρίτου διαδοχικού χρυσού μεταλλίου στους κρίκους στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ενόργανης γυμναστικής, έδειξε ότι η Ελλάδα μπορεί να είναι ανταγωνιστική στον αθλητισμό υψηλού επιπέδου ακόμη και κάτω από τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε.
Του ευχόμαστε να είναι πάντα υγιής και να μας προσφέρει ανάλογες στιγμές υπερηφάνειας και στο μέλλον.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Τόκιο το 2020 τον περιμένουν.
Ο επικεφαλής της Παράταξης
Φώτης Κουγιουμτζής
ΜΑΪΟΣ 2017
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η 6η ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ «ΜΑΖΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ»
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η 6η ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ «ΜΑΖΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ»
Η «Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου» ήταν η αφορμή η Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου να ξυπνήσει και πάλι τη νοσταλγία, να ξαναζωντανέψει και πάλι τις αναμνήσεις και να ανανεώσει το ραντεβού των φοιτησάντων στο ιστορικό Πέτρινο Σχολείο με την καλοκάγαθη, αλλά και ακριβοδίκαιη διευθύντρια και δασκάλα τους κα Νικολίτσα Καρκούλια -που κρατάει τις μαθητικές «Θερμοπύλες». Να ανανεώσει τα ραντεβού και μεταξύ τους και με τους χώρους που πήραν τα «φώτα» για να βγούν νικητές στον αγώνα της ζωής και της κοινωνικής καταξίωσης.
Στις 30.4.2017 το απόγευμα, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 6η Επετειακή εκδήλωση «Μαζί ξανά στο σχολείο», όπως γίνεται κάθε χρόνο.
Εκεί συναντήθηκαν: το κούρεμα «εν χρώ» (γουλί) και οι μπλε ποδίτσες, όπου σε κλίμα διάχυτης συγκίνησης και εγκαρδιότητας οι συμμαθητές περιεργάσθηκαν αναγνωστικά βιβλία και γραμματικές -που ξεθώριασαν σαν την γλώσσα- φωτογραφίες από σχολικές εκδηλώσεις και εκδρομές, απολυτήρια, έγγραφα κ.λπ., στην ΄Εκθεση που είχε στηθεί στον 1ο όροφο.
«ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΚΟΥΔΟΥΝΙΟΥ»
Δεν χόρταινε αγκαλιές και φιλιά η ταυτισμένη με το Πέτρινο Σχολείο, «θεματοφύλακας του κουδουνιού» δασκάλα τους, κα Νικολίτσα Καρκούλια, αλλά δεν έλειψαν και οι μεταξύ των ανδρών αστεϊσμοί και σχολιασμοί για τα μαλλιά που αραιώνουν και τα κιλά που συσσωρεύονται.
Τα αστεία, οι παιδικές σκανταλιές, τα ανεπανάληπτα και αξέχαστα συμβάντα και αυτοί που «έφυγαν», έγιναν ένα γλυκόπικρο κράμα ανταλλαγής απόψεων για τα παιδιά του Πέτρινου, που για λίγες ώρες γύρισαν δεκαετίες πίσω, ανάστησαν τη μνήμη και ενταφίασαν τα… μνημόνια, ολοκληρώνοντας τη συνάντησή τους με ευχές να ξανασυναντηθούν ακμαίοι στο 7ο, του χρόνου, συναπάντημα.
Η Δημοτική Βιβλιοθήκη λειτούργησε από τις 5.00 το απόγευμα και οι προσερχόμενοι είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς εκσυγχρονίστηκαν οι τάξεις τους με Αναγνωστήριο, Μουσική Βιβλιοθήκη, Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη κ.λπ., να κάνουν χρήση αυτών, να γραφτούν σαν νέα μέλη και να αναπολήσουν τις γωνιές που φάνταζε το θρανίο τους, το φως του ήλιου και το σκοτάδι του πίνακα. Σε λίγες ώρες ταινία πέρασε μπροστά από τα μάτια τους το πώς από την «εποχή της κιμωλίας και της πέννας» φθάσαμε στην «εποχή του πληκτρολογίου» και η καλλιγραφία έγινε… παρελθόν!
ΜΕ «ΠΥΞΙΔΑ» ΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ
Με τον καθιερωμένο ήχο του… κουδουνιού συγκεντρώθηκαν οι «μαθητές» και με την προσευχή που είπε ο πιο θαρραλέος ξεκίνησαν οι χαιρετισμοί:
Από την δασκάλα τους κα Νικολίτσα Καρκούλια, που ευχαρίστησε θερμά όσους έδωσαν το «παρών», συμβάλλοντας στην «αιμοδοσία» χρόνου του Πέτρινου Σχολείου, που σε πείσμα των καιρών έχει καταστεί «κυψέλη» συνάντησης, σύναψης σχέσεων, αναμνήσεων, χαράς, αγάπης και διασκέδασης. Και,
Από την αντ/ρχο Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, που συνεχάρη τα «παιδιά» του Πέτρινου, που σήμερα έχουν και αυτά δικά τους παιδιά, που τα διαπαιδαγωγούν σωστά με «πυξίδα» ένα Πέτρινο Σχολείο με ανθρώπινη, δασκαλίστικη συμπεριφορά και γλύκα και μια Δασκάλα με πέτρινο πάθος και επιμονή, για να τους δώσει εφόδια επιτυχίας.
Στη συνέχεια η τάξη σχόλασε χωρίς να γίνει μάθημα, λόγω… Κυριακής αργίας…
Η 6η Επετειακή συνάντηση ολοκληρώθηκε με μουσική βραδιά, από τον μαέστρο και διευθυντή του Εθνικού Ωδείου Περιστερίου κ. Παντελή Γούσα, με ερμηνεύτρια την εξαιρετική Αγγελική Αντωνοπούλου.
Τραγούδησαν επίσης η Βούλα Ρεφενέ και ο Χρήστος Βερώνης και τους συνόδευσαν οι Δημ. Σαπουντζάκης (μπουζούκι) και Λευτέρης Κρητικός (κρουστά).
ΔΛ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΑΪΟΣ 2017
ΑΠΟ ΤΙΣ 26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΛΟΦΟΥ ΑΞ/ΚΩΝ - ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
ΑΠΟ ΤΙΣ 26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΛΟΦΟΥ ΑΞ/ΚΩΝ - ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Ο Δήμος Περιστερίου ενημερώνει ότι το νέο Κολυμβητήριο στην περιοχή του Λόφου Αξιωματικών (Τζων Κέννεντυ και Αραχώβης) θα ξεκινήσει τη λειτουργία του στις 26 Ιουνίου 2017, με υδάτινες διαδρομές για την κοινωνία, δηλαδή αποκλειστικά για πολίτες.
Οι εγγραφές ξεκίνησαν και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, που πρέπει να κατατεθούν στην Γραμματεία του Κολυμβητηρίου είναι: Βεβαιώσεις από ιατρό καρδιολόγο και δερματολόγο για την καλή φυσική κατάσταση του ενδιαφερόμενου, δύο φωτογραφίες, φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας, λογαριασμό ΔΕΚΟ, ή πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και συμβολικό ποσό εγγραφής που θα κατατεθεί σε Τράπεζα.
Οι εγγραφέντες θα ενταχθούν σε γκρουπ, που θα κάνουν χρήση του Κολυμβητηρίου τρεις φορές την εβδομάδα σε ώρες που τους εξυπηρετούν.
Για περισσότερες διευκρινίσεις, πληροφορίες κ.λπ. σχετικά με τις εγγραφές, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 210 5711637 (ώρες 9:00 - 13:00 & 18:00 - 21:00).
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΑΪΟΣ 2017
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ» ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ Κ.Ε.Π. ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ» ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ Κ.Ε.Π. ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Με αφορμή τον εορτασμό της «Παγκόσμιας Ημέρας για τη Γυναίκα» ο Δήμος Περιστερίου διοργάνωσε με επιτυχία, ημερίδα με θέμα «Αγωγή Υγείας για τη Σύγχρονη Γυναίκα», την 2.3.2017, στο συνεδριακό χώρο του ΚΥΒΕ.
Η ημερίδα διεξήχθη από το ΚΕΠ Υγείας σε συνεργασία με το Ελληνικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων και την Γ’ Μαιευτική – Γυναικολογική Κλινική του Πανεπ. Αθηνών του Νοσ. «Αττικόν» (Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Παθολογία της κύησης» - www.soranos.org).
Οι διακεκριμένοι επιστήμονες που συμμετείχαν ανέλυσαν σημαντικά θέματα γυναικολογικών νοσημάτων, παθήσεων των φλεβών των κάτω άκρων και τη σημασία και την τεχνική του θηλασμού (φωτογραφία). .
Η εκδήλωση συντονίστηκε από τον Εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο για τα θέματα Υγείας – καρδιολόγο κ. Γιώργο Μπεκιάρη, ο οποίος στο σύντομο χαιρετισμό του ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες γιατρούς και μαίες και υποσχέθηκε στους παρευρισκομένους, ότι η προσπάθειά του -και της Δημοτικής Αρχής- για ανακούφιση των συμπολιτών μας όσον αφορά στην πρόληψη, τη διασφάλιση της υγείας τους κ.λπ., είναι σε διαρκή εξέλιξη.
Στο τέλος της ημερίδας ακολούθησαν προγραμματισμένα δωρεάν PAP test και δωρεάν κλινικές εξετάσεις μαστού στο Κοινωνικό Ιατρείο του Δήμου Περιστερίου.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΑΪΟΣ 2017
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕ.ΦΙ.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕ.ΦΙ.
Το Κ.Ε.Π. Υγείας του Δήμου Περιστερίου σε συνεργασία με τις Κοινωνικές Υπηρεσίες του και τον γνωστό μαιευτήρα - γυναικολόγο κ. Σωτήρη Χουρσόγλου, διοργάνωσαν και πραγματοποίησαν ενημερωτικές ομιλίες ιατρικού περιεχομένου, μεταξύ άλλων, με θέματα: «Χαλάρωση», «Ακράτεια ούρων σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση», κ.ά. στα πιο κάτω Κέντρα Φιλίας (ΚΕ.ΦΙ.) του Δήμου Περιστερίου: 7ο ΚΕ.ΦΙ., 2ο ΚΕ.ΦΙ., και 4ο ΚΕ.ΦΙ.
Τις ομιλίες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τα μέλη των ΚΕ.ΦΙ., η συμμετοχή των οποίων ήταν μεγάλη και υπέβαλαν πολλές ερωτήσεις, στις οποίες έλαβαν διαφωτιστικές απαντήσεις από τον κ. Σ. Χούρσογλου (φωτογραφία), με βάση τις επιστημονικές εξελίξεις.
Οι ενδιαφερόμενοι για οποιεσδήποτε πληροφορίες μπορούν να επικοινωνούν με το ΚΕΠ Υγείας στα τηλ. 210 5783266.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΑΪΟΣ 2017
ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 191 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΕΞΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΩΝ
ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 191 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΕΞΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΩΝ
{gallery}trexonfillo/foto_gia_anagenissi/600_platos_gallery/FILARMONIKI{/gallery}
Η επιβλητική εμφάνιση, ο συντονισμός του βηματισμού με την ηχητικό παιάνα και ο σεβασμός που αποπνέει στις εκδηλώσεις κύρους -επετειακές και τιμητικές- που μετέχει, ανέδειξαν και πάλι τη Φιλαρμονική μας Ορχήστρα επάξιο «πρεσβευτή» του Δήμου μας.
Αυτή τη φορά η Φιλαρμονική μας Ορχήστρα εκπροσώπησε το Δήμο
Περιστερίου, για μια ακόμη χρονιά, στις εκδηλώσεις μνήμης και τιμής για τα 191 χρόνια από την Έξοδο των Ελεύθερων Πολιορκημένων και μετά από επίσημη πρόσκληση του Δήμου Μεσολογγίου.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης έχει ανακηρυχθεί από ετών επίτιμος δημότης Μεσολογγίου, στη διάρκεια σειράς εκδηλώσεων, παρουσία της πολιτειακής, της πολιτικής και της δημοτικής αρχής της Ιερής Πόλης.
Το σύνολο των πλεονεκτημάτων της Φιλαρμονικής μας επιβραβεύθηκε με το θερμό χειροκρότημα των χιλιάδων πολιτών του Δήμου Μεσολογγίου και των επισκεπτών από τη λοιπή Ελλάδα και το εξωτερικό. Η μετάδοση εικόνων ξεπέρασαν τις χιλιάδες λέξεις της περιγραφής.
Η Ηρωική Έξοδος των Πολιορκημένων του Μεσολογγίου ήταν αυτή που συγκίνησε καθοριστικά την Ευρώπη και ενεργοποίησε τη βοήθεια και συμπαράστασή τους για τη αποτίναξη του τουρκικού ζυγού.
Μετά τη Δοξολογία που τελέσθηκε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα Μεσολογγίου, ξεκίνησε η πομπή των τμημάτων με παραδοσιακές φορεσιές και των φιλαρμονικών από πολλές πόλεις από όλη την Ελλάδα, που συνόδευσαν και παραστάθηκαν στην Εικόνα της Εξόδου.
Η πομπή κατέληξε στον Κήπο των Ηρώων, όπου τελέσθηκε η καθιερωμένη επιμνημόσυνη δέηση, η κατάθεση στεφάνων στον Τύμβο και αναπαράσταση της Εξόδου.
Συνοδός της Φιλαρμονικής και εκπρόσωπος του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη παρέστη στις εκδηλώσεις -λόγω και καταγωγής- ο δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Αναστάσιος Καλλιάφας. Επίσης μετείχε και το μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΠΑΔΠ κ. Σάββας Αβραμίδης.
Τις ευχαριστίες και τα συγχαρητήρια επισήμων και πολιτών που εισέπραξε ο κ. Καλλιάφας μετέφερε στον μαέστρο κ. Δημήτρη Γκογκόση και τα Μέλη της Ορχήστρας, μαζί με τα δικά του, δεδομένου, ότι η Φιλαρμονική μας έχει καταστεί ένα συγκροτημένο μουσικό σύνολο που τόσο στις εκδηλώσεις εντός της πόλης μας όσο και εκτός -ανά την Ελλάδα-
αποσπά τις καλύτερες εντυπώσεις και επιβραβεύεται με θερμό χειροκρότημα. Το απέδειξε και στο Μεσολόγγι…
ΔΛ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΑΪΟΣ 2017
ΟΜΙΛΟΣ ΥΓΕΙΑ: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
Ολοκληρωμένη αντιμετώπιση του συνόλου των παθήσεων της καρδιάς, από εμβρυική έως ενήλικη ζωή
ΟΜΙΛΟΣ ΥΓΕΙΑ: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
Το πρώτο οργανωμένο Κέντρο Καρδιάς στην ιδιωτική υγεία στην Ελλάδα για την ολοκληρωμένη αντιμετώπιση του συνόλου των παθήσεων της καρδιάς από την εμβρυική έως την ενήλικη ζωή, λειτουργεί στον Όμιλο ΥΓΕΙΑ, μέλος του Ομίλου MIG.
Τα πλέον σύγχρονα τμήματα καρδιολογίας, επεμβατικής καρδιολογίας, καρδιοχειρουργικής και απεικόνισης, ο τελευταίας γενιάς τεχνολογικός εξοπλισμός, η μοναδική στην Ελλάδα Υβριδική Χειρουργική Αίθουσα και το κορυφαίο επιστημονικό & νοσηλευτικό προσωπικό, συνθέτουν τον Τομέα Καρδιάς του Ομίλου ΥΓΕΙΑ.
ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, στο Μέγαρο Μουσικής με θέμα «Το χθες, το σήμερα και το αύριο της καρδιάς στον Όμιλο ΥΓΕΙΑ», ο πρόεδρος του Ομίλου ΥΓΕΙΑ κ. Αθανάσιος Παπανικολάου επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά το όραμα του Ομίλου για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών του, με στόχο αυτές να παραμένουν εφάμιλλες της υψηλότερης ποιότητας παγκοσμίως. Τόνισε, ότι: «Η ναυαρχίδα του Ομίλου μας, το ΥΓΕΙΑ, είναι το Πρώτο & Μοναδικό Ιδιωτικό Νοσοκομείο στην Ελλάδα που έχει διαπιστευθεί σύμφωνα με το Διεθνές πρότυπο ποιότητας Joint Commission International (JCI), την κορυφαία διαπίστευση στον κόσμο για την Ποιότητα και Ασφάλεια στις υπηρεσίες υγείας. Παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες, ο Όμιλος ΥΓΕΙΑ συνεχίζει να επιβεβαιώνει την κυρίαρχη θέση που κατέχει στον εγχώριο κλάδο υγείας».
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΥΓΕΙΑ, κ. Ανδρέας Καρταπάνης δήλωσε ότι: «Ο Όμιλος ΥΓΕΙA, βρίσκεται στην αιχμή των εξελίξεων και στον Τομέα της καρδιάς στην Ελλάδα, προσφέροντας ολοκληρωμένη αντιμετώπιση σε όλες τις παθήσεις της καρδιάς ανεξαρτήτως ηλικίας και εξειδικευμένη φροντίδα από το στάδιο της πρόληψης και της διάγνωσης έως τη θεραπεία και την κλινική παρακολούθηση ασθενών με καρδιοπάθειες.
Το κορυφαίο ιατρικό δυναμικό του Ομίλου μας, οι άρτια εκπαιδευμένοι νοσηλευτές μας και ο τελευταίας γενιάς τεχνολογικός εξοπλισμός, συνθέτουν το πλέον οργανωμένο Κέντρο Καρδιάς στην ιδιωτική υγεία στην Ελλάδα, το οποίο παρέχει αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας στην αντιμετώπιση των καρδιαγγειακών παθήσεων».
Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Στο ΥΓΕΙΑ διενεργήθηκε, μεταξύ άλλων, η πρώτη στην Ελλάδα καρδιοχειρουργική επέμβαση By-pass (1985). Μέσω του ΥΓΕΙΑ, εισήχθη στην Ελλάδα η Μαγνητική Τομογραφία Καρδιάς (2002), ενώ το 2008 το ΜΗΤΕΡΑ ίδρυσε την πρώτη ιδιωτική Παιδοκαρδιοχειρουργική Κλινική στην Ελλάδα. Επιπλέον, το 2011 διενεργήθηκε στο ΥΓΕΙΑ πρωτοποριακή διαδερμική μέθοδος για την επιδιόρθωση της μιτροειδούς βαλβίδας, χωρίς ανοιχτό χειρουργείο, με το σύστημα Mitraclip, ενώ το 2015 έγινε η πρώτη εμφύτευση βηματοδότη χωρίς ηλεκτρόδια.
ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΡΔΙΑΣ
Τα Τμήματα/ Κλινικές που συνθέτουν το Κέντρο Καρδιάς του Ομίλου ΥΓΕΙΑ είναι τα εξής:
-5 Καρδιολογικές Κλινικές
-Κλινική Παιδοκαρδιολογίας και Συγγενών Καρδιοπαθειών Ενηλίκων
-4 Καρδιοχειρουργικές Κλινικές
-Καρδιοχειρουργική Κλινική Παίδων και Ενηλίκων Συγγενών Καρδιοπαθειών
-Εξειδικευμένη Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Ενηλίκων
-Παιδοκαρδιολογική και Παιδοκαρδιοχειρουργική Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας (φωτογραφία 2)
-Το μοναδικό στην Ελλάδα Τμήμα Διαδερμικών Βαλβίδων
-Τμήματα Αξονικής και Μαγνητικής Τομογραφίας Καρδιάς
-Τμήμα Ηλεκτροφυσιολογίας, Βηματοδοτών & Απινιδωτών
-2 Τμήματα Καρδιολογικών Υπερήχων
-2 Εργαστήρια Αιμοδυναμικών Επεμβάσεων (φωτογραφία 3). Και,
-Εργαστήριο Ηλεκτροφυσιολογίας Παίδων.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν από πλευράς Περιστερίου: Ο διευθυντής της Β΄ Καρδιολογικής Κλινικής του Ομίλου ΥΓΕΙΑ, καρδιολόγος- δημοτικός σύμβουλος κ. Γεώργιος Μπεκιάρης και η γεν. διευθύντρια του ΜΗΤΕΡΑ, κα Μαρία Παπαμάρκου.
(Όμιλος ΥΓΕΙΑ: Ιπποκράτους 21 & Ερυθρού Σταυρού, Μαρούσι, Αθήνα, τηλ. 210 6867020- www.hygeia.gr
Διαγνωστικό Κέντρο ΥΓΕΙΑ net: Θηβών 177, Περιστέρι, τηλ. 210 5760345)
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΑΪΟΣ 2017













