| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΕΝ.ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ» ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ
Αφορά δωρεάν προληπτικές γενικές εξετάσεις και επιστημονικές συμβουλές από Ογκολογικό Συμβούλιο, χωρίς οικονομική συμμετοχή
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΕΝ.ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ» ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ
Τη συνεργασία Δήμου Περιστερίου με την Γεν, Κλινική Περιστερίου «Ταξιάρχαι» ανακοίνωσαν, στη διάρκεια συνέντευξης του τοπικού Τύπου, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο Εντεταλμένος σε θέματα Υγείας, δημοτικός σύμβουλος κ. Γεωρ. Μπεκιάρης και ο επιστημονικός συνεργάτης της Κλινικής κ. Γεράσιμος Βουδούρης.
Όπως τόνισε ο κ. Παχατουρίδης: «Πρωταρχική μέριμνα της Δημοτικής Αρχής είναι η υγεία των πολιτών του Περιστερίου και βασικά μέσα από την πρόληψη. Την προσπάθεια αυτή έχει επωμισθεί από 3ετίας ο Εντεταλμένος σύμβουλος και αρμόδιος στα θέματα αυτά, δημοτικός σύμβουλος, καρδιολόγος κ. Γεώρ. Μπεκιάρης.
Στη συν’εχεια αυτής της προσπάθειας ξεκινήσαμε συνεργασία με την Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι», με την οποία μέσα από καινοτόμες δωρεάν δράσεις που υλοποιεί, θα περιλαμβάνεται και η πρόληψη της υγείας των δημοτών μας».
Και πρόσθεσε, ότι «Ο δημότης του Περιστερίου βιώνει μια ποιοτική αναβάθμιση του Δήμου μας, πρωτοφανή για την εποχή μας. Γίνονται πάρα πολλά έργα για να βελτιώσουν τη ζωή των πολιτών. Όμως όλα αυτά δεν έχουν καμιά σημασία μπροστά στην υγεία του.
Η Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι», με τον εκσυγχρονιστικό σχεδιασμό που έχει αναπτύξει το τελευταίο διάστημα στοχεύει βασικά και στον τομέα της πρόληψης, Τέτοιες πρωτοβουλίες, μακριά και πέρα από την κερδοσκοπία, οι οποίες προσφέρουν και αγκαλιάζουν τον συμπολίτη, θεωρώ ότι είναι μια καλή τύχη για την πόλη μας.
Ο Δήμος Περιστερίου θα συνεργαστεί με την Κλινική, γιατί πρώτο μέλημά του, όπως είπα, είναι να θωρακίσει την υγεία του συμπολίτη, αρχικά με την πρόληψη και αν είναι απαραίτητο με τη θεραπεία».
ΣΕ ΦΑΣΗ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ
Ο Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος κ. Γεωρ. Μπεκιάρης είπε, ότι:
«Εδώ και μια 3ετία, με πρωτοβουλία και προτροπή του Δημάρχου Περιστερίου και τη δική μου συμβολή, προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον κόσμο σε θέματα υγείας όπου η κρατική μηχανή δεν μπορεί να ανταποκριθεί όσο πρέπει. Και είναι πασιφανές, ότι διερχόμαστε μια φάση έκπτωσης των υπηρεσιών που προσφέρει η κρατική μηχανή στον τομέα της υγείας.
Είναι γνωστό, ότι στο Περιστέρι λειτουργούσαν 5 Μονάδες του ΙΚΑ και το Κέντρο Υγείας. Όλες αυτές οι Μονάδες γνωρίζετε σε τι κατάσταση βρίσκονται σήμερα.
Με το κ. Δήμαρχο εξαντλήσαμε όλες τις δυνατότητες για να καλύψουμε αυτά τα κενά με συνεργασίες που κάναμε και με το «Αττικό» Νοσοκομείο, το ΠΕΔΥ, το Κέντρο Υγείας, το Πανεπιστήμιο, το Ωνάσειο, κλινικές και ιδρύματα. Είδαμε ότι σε πολλά θέματα μπορεί η ιδιωτική πρωτοβουλία να βοηθήσει.
Για το λόγο αυτό ξεκινάμε πλέον μια συνεργασία και με την Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι» που την θεωρούμε σημαντική γιατί προσφέρεται να διενεργεί πολλές προληπτικές εξετάσεις στους δημότες μας -όσοι το επιθυμούν- οι οποίες θα είναι δωρεάν.
Μια σημαντική καινοτομία είναι από πλευράς της Κλινικής η σύσταση του Ογκολογικού Συμβουλίου, ενός θεσμού που έχει καθιερωθεί και σε κρατικά νοσοκομεία και κλινικές. Αλλά το πλεονέκτημα είναι ότι η Κλινική «Ταξιάρχαι» είναι κοντά μας, στη γειτονιά μας,
Θα μπορεί ο οποιοσδήποτε καρκινοπαθής π.χ. που είτε έχει θεραπευτεί, είτε πάσχει, είτε είναι στο αρχικό στάδιο, να επισκεφθεί την Κλινική να εξετασθεί από το Ογκολογικό Συμβούλιο, χωρίς κανένα κόστος, δωρεάν και να πάρει μια πρώτη κατεύθυνση τι πρέπει να κάνει και χωρίς να εμπλακεί περαιτέρω η Κλινική. Μπορεί να απευθύνεται όπου αυτός θέλει για να αντιμετωπίσει την πάθηση».
ΔΩΡΕΑΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο επιστημονικός συνεργάτης της Κλινικής κ. Γεράσιμος Βουδούρης- ιατρός παθολόγος, ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Περιστερίου για την άμεση ανταπόκρισή του στην πρόταση συνεργασίας που του έγινε και είπε μεταξύ άλλων: «Θεωρώ, ότι στη δύσκολη οικονομικά εποχή που ζούμε, ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι ιδιαίτερα σημαντικός να ανακουφίζει τον δημότη στα προβλήματά του, γιατί δυστυχώς αυτή τη στιγμή υπάρχει κόσμος που δεν μπορεί να επισκεφθεί το γιατρό, ή το φαρμακοποιό, ακόμη και τη δημόσια υγεία, γιατί σκέπτεται το κομμάτι που λέγεται: συμμετοχή.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ «SAVE LIFES»
Η Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι» που λειτουργεί στο Περιστέρι από το 1974 έχει περιθάλψει αρκετές χιλιάδες πολιτών του Περιστερίου με αποτελεσματικότητα, περισσή φιλοξενία και αγάπη.
Ωστόσο επειδή κανείς πρέπει να εκσυγχρονίζεται, να ανανεώνει τις υπηρεσίες του και σε προσωπικό και σε εξοπλισμό, εδώ και αρκετό καιρό δημιούργησε την υπηρεσία «Save lifes» (σώζει ζωές) και στα πλαίσια των διαφόρων δραστηριοτήτων μπήκε και το θέμα της συνεργασίας με το Δήμο και της προσφοράς στους δημότες
Διαθέτει όλα τα προβλεπόμενα από το νόμο υπερσύγχρονα ιατρικά μηχανήματα, για να αντιμετωπίσει το σύνολο των παθήσεων και στο σχέδιο των υπηρεσιών που παρέχουμε δώσαμε ιδιαίτερο βάρος στην πρόληψη. Για να υπάρχει καλή υγεία πρέπει να υπάρχει πρόληψη.
Στα πλαίσια αυτά δώσαμε βαρύτητα στο κομμάτι των κακοήθων νεοπλασιών (καρκίνου) και ξεκινήσαμε από τους συνηθέστερους καρκίνους για τον άνδρα την γυναίκα. Στις γυναίκες για τον καρκίνο της μήτρας και του τραχήλου και για τους άνδρες για τον καρκίνο του προστάτη και της ουροδόχου κύστης. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως είναι να ευαισθητοποιηθεί ο πολίτης για να ξέρει πότε πρέπει να επισκεφθεί τον γιατρό, τι πρέπει να κάνει και σε ποιους χρόνους.
Οι προληπτικές κ.ά εξετάσεις θα γίνονται από το Ογκολογικό Συμβούλιο στην Κλινική μας, κάθε Τετάρτη 11.00 – 13.00, με μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας, χωρίς να επιβαρυνθεί με καμιά συμμετοχή ο ασφαλισμένος π.χ. του ΕΟΠΥΥ.
Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να πάρει επιστημονικές απόψεις- συμβουλές, τις οποίες μπορεί να διασταυρώσει με τις απόψεις άλλων ογκολόγων γιατρών και να επιλέξει αυτός πού θα ακολουθήσει τη θεραπεία του.
Να σημειωθεί, ότι η Κλινική έχει δώσει δείγματα κοινωνικής προσφοράς από παλαιότερα με τις δωρεάν εξετάσεις σε νεφροπαθείς με τη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού που διαθέτει.
Ο κόσμος στερείται βασικών αγαθών και αυτό έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία του. Η Κλινική έρχεται να ενισχύσει το κοινωνικό έργο που ασκεί ο Δήμος Περιστερίου, γιατί είναι πολύ σημαντικό για το πολίτη να ξέρει, ότι κάποιος τον σκέπτεται και είναι έτοιμος να τον βοηθήσει και αυτός ο κάποιος είναι αποδεδειγμένα η τοπική αυτοδιοίκηση».
ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
Ολοκλήρωσε λέγοντας ότι: «Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού της Κλινικής έχουν αναπτυχθεί δύο δραστηριότητες:
Η μία αφορά το βραχιολάκι (μπρασελέ)- ηλεκτρονικό αρχείο που θα φοράει στο χέρι του ο ενδιαφερόμενος και περιλαμβάνει μέσα όλο το ιστορικό του (ονοματεπώνυμο, φωτογραφία, ΑΜΚΑ, τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, ομάδα αίματος, αλλεργίες, χρόνιες παθήσεις, φαρμακευτική αγωγή, εκατοντάδες εξετάσεις, φύλλα νοσηλείας κ.λπ.). Έτσι αν βρίσκεται οπουδήποτε αλλού, σε ένα νησί π.χ., μακριά από το κέντρο και του συμβεί κάτι, μπορεί ο γιατρός που θα τον αναλάβει, μέσω του κινητού του τηλεφώνου, να έχει από το βραχιολάκι μια εικόνα του ιστορικού της υγείας του ασθενούς και να επέμβει μεθοδικά και εξειδικευμένα. Η δαπάνη για το βραχιολάκι είναι μόνο 20 ευρώ!
Επίσης διαμορφώθηκαν δύο θάλαμοι για ασθενείς με ανάγκη μεγαλύτερης φροντίδας, όχι ακριβώς σαν μονάδες εντατικής θεραπείας αλλά για άτομα με αυξημένες ανάγκες νοσηλείας».
*
Τέλος ο κ. Βουδούρης εκθείασε την προσωπικότητα του κ. Μπεκιάρη και είπε χαρακτηριστικά:
«Είναι ευτύχημα που ο Δήμος Περιστερίου έχει ανθρώπους σαν το Γιώργο Μπεκιάρη. Τον γνώρισα όταν ανέλαβα την προεδρία του ΕΟΠΥΥ και συνεργάσθηκα μαζί του. Διοικούσε με απόλυτη επιτυχία μια από τις μεγαλύτερες μονάδες του ΕΟΠΥΥ (π. ΙΚΑ). Είναι εκλεκτός επιστήμονας και άνθρωπος και προσφέρει υπηρεσίες εθελοντικά. Μάλιστα την περασμένη εβδομάδα επισκέφθηκε ανιδιοτελώς δύο ακριτικά νησιά για να εξετάσει προληπτικά τους εκεί κατοίκους, έδωσε δωρεάν συμβουλές που δεν του είναι εύκολο να φθάσουν σε κάποιο κέντρο για να εξυπηρετηθούν».
Στη συνέχεια οι τρεις ομιλητές απάντησαν σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟΝ Α.Ο. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ κ. ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΑΡΟΥΣΗ
ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟΝ Α.Ο. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ κ. ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΑΡΟΥΣΗ
Με δεδομένη την καλή διάθεση για να στηρίξουν μια εξαιρετική αθλητική πορεία του Α.Ο. σύμφωνα και με τις προσδοκίες των οπαδών του, οι παράγοντες που συγκεντρώθηκαν στις 22.6.2017 για να στηρίξουν αυτή τη προσπάθεια ήταν σχεδόν αναμενόμενο, ότι θα ομονοήσουν και το αποτέλεσμα θα είναι υπέρ του Συλλόγου.
Έτσι το διοικητικό συμβούλιο που συγκροτήθηκε αποτελούν οι κ.κ.
Βασίλης Μπαρούσης- πρόεδρος, Ανδρέας Βαρελάς- αντ/δρος, Νίκος Καβρίκας Ιατρού – γεν. γραμματέας, Βασίλης Καταλιάκος- γενικός αρχηγός, Δημήτρης Τσιλέπης- υπεύθ. Δημοσίων σχέσεων, Κων. Κουλουρίδης- ταμίας, Γιώργος Καραγιάννης- υπεύθυνος Ακαδημιών και μέλη οι Νίκος Σωτηρίου, Δημήτρης Πλέστης, Βασίλης Δαιμονάκος και Γιώργος Τζήμας
Στην προσπάθεια συμμετέχουν και υποσχέθηκαν να την στηρίξουν οι κ.κ.
Δημητρίου Θανάσης, Αναστασόπουλος Νίκος, Τρωιάνος Παναγιώτης, Παπαλεξανδράκης Μιχάλης, Ζαφείρης Στέλιος, Αναστασόπουλος Δημήτρης, Σκορδάς Σταύρος, Καζακόπουλος Χαράλαμπος, Ιατρούδης Λάμπρος, Πλέστης Αλέξανδρος,Μούστης Δημήτρης,Πλέστης Γιώργος και Λαδόπουλος Νίκος.
Ο νέος πρόεδρος κ. Βασίλης Μπαρούσης δήλωσε: «Είμαι πολλά χρόνια στην ομάδα προσφέροντας πάντα μαζί με όλους τους παράγοντες . Ο Α.Ο. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ είναι μια οικογένεια και αποφάσισα να ηγηθώ αυτής της προσπάθειας . Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα υγιές σύνολο αποτελούμενο από ταλαντούχα παιδιά που θα χαίρονται αυτό που κάνουν και θα ευχαριστιούνται το ποδόσφαιρο . Σίγουρα η ομάδα θα ενισχυθεί σ’ όλες τις γραμμές της».
Η έδρα του Α.Ο. Περιστερίου είναι στην οδό Κρέσνας 90, τηλ. 210 5738578.
ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ Γ. ΤΑΜΠΡΑΤΖΗ
Οριστικοποιήθηκε η συνεργασία του Α.Ο. Περιστερίου με τον Γιάννη Τάμπρατζη, ο οποίος ανέλαβε την ομάδα του Ομίλου, την οποία είχε οδηγήσει σε ανεπανάληπτες επιτυχίες στην προηγούμενη του θητεία που διήρκεσε πέντε χρόνια.
Το προπονητικό τιμ θα στελεχωθεί πλήρως με βοηθό, γυμναστή, προπονητή τερματοφυλάκων, μασέρ, γιατρό κ.λπ..
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος κ. Βασίλης Μπαρούσης για τον Γ. Τάμπρατζη τόνισε: «Πρόκειται για έναν έμπειρο προπονητή πλήρως καταρτισμένο ο οποίος πιστεύουμε είναι ο καταλληλότερος για να πετύχουμε τους στόχους μας. Έχει συνδέσει το όνομά του με μεγάλες επιτυχίες στην ομάδα μας, όπως η άνοδος στην Δ’ Εθνική καθώς και στην Γ΄ Εθνική, και παράλληλα έχει αναδείξει ποδοσφαιριστές, οι οποίοι στην συνέχεια μεταπήδησαν σε επαγγελματικές κατηγορίες. Είναι εγγύηση για εμάς και τους ποδοσφαιριστές που θέλουν να διακριθούν.
Του ευχόμαστε Καλή επιτυχία στο έργο του»!
Όσον αφορά τον σχεδιασμό της ομάδος θα ξεκινήσει από την επόμενη εβδομάδα έτσι ώστε να καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν, ενώ το πρόγραμμα προετοιμασίας για την επόμενη σεζόν θα ξεκινήσει την 1η Αυγούστου.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΝΕΟ Δ.Σ. ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ Ε.Ε.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΝΕΟ Δ.Σ. ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ Ε.Ε.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Συγκροτήθηκε σε Σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Περιφερειακού Τμήματος Ε.Ε.Σ. Περιστερίου ως εξής:
ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΓΓΛΕΖΟΣ – πρόεδρος, ΣΤΕΛΛΑ ΔΑΓΛΑΡΤΖΗ-ΚΑΤΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ – Α΄ αντ/δρος & υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων,
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΛΑΛΗΣ – Β΄ αντ/δρος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ – γραμματέας, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ – ταμίας, ΑΜΑΛΙΑ ΠΟΛΙΤΗ – μέλος, ΕΛΕΝΗ ΒΛΑΧΟΥ - μέλος, ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ- μέλος & υπεύθυνη Social Media, ΔΑΓΛΑΡΤΖΗΣ- ΚΑΤΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ – μέλος και ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΜΑΡΑΣ – μέλος.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
Η ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΛΑΜΨΕ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Η ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΛΑΜΨΕ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

«Να διατηρήσουμε αναμμένη την φλόγα της Ποντιακής παράδοσης», ήταν ο σκοπός και το νόημα της εκδήλωσης «Τη Περιστερί το λάλεμαν», της ΄Ενωσης Ποντίων Περιστερίου που πραγματοποιήθηκε -για 6η χρονιά- το βράδυ της 24.6.2017 και πέτυχε απόλυτα.
Και από πλευράς προσέλευσης και από πλευράς κεφιού, οι Πόντιοι του Περιστερίου με τους εκρηκτικούς χορούς και τα τραγούδια τους συνέθεσαν μια ανεπανάληπτη βραδιά πατριωτικής σύσφιξης σχέσεων.
Πριν οι προσκεκλημένοι κατακλίσουν την πίστα, εμφανίστηκαν και χειροκροτήθηκαν θερμά τα χορευτικά συγκροτήματα του Συλλόγου Ποντίων Ν. Φιλαδελφείας «Δημ. Υψηλάντης» (φωτογραφία), του Καλλιτεχνικού Οργανισμού Ποντίων Αθηνών και της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου.
Το συγκρότημα που ξεσήκωσε το κοινό στο Ποντιακό γλέντι που ακολούθησε, αποτελέσθηκε από τους Γιάννη Κουρτίδη (τραγούδι), Πόλυ Εφραιμίδη (λύρα – τραγούδι), Σεραφ. Μαρμαρίδη (λύρα- τραγούδι), Μίλτο Κυριλλίδη (τραγούδι), Κώστα Αθανασίου (νταούλι) και Γεωρ. Κοσμίδη (πλήκτρα).
Παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής με επικεφαλής το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, μέλη της ΄Ενωσης και πλήθος πολιτών Ποντιακής καταγωγής από όλο το λεκανοπέδιο.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟ ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΥΓΟΥΛΕΑ - ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ
ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟ ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΤΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΥΓΟΥΛΕΑ - ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ 50ΧΡΟΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ
Αν μπορούσε να παραβρεθεί ο Διονύσης Σαββόπουλος στην εκδήλωση προς τιμή του, που οργάνωσαν στις 23.6.2017, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα – Λιναρδάτου, θα έμενε απόλυτα ικανοποιημένος για την απήχηση των μηνυμάτων που περνάει μέσα από τα τραγούδια του στη νεολαία και το ταλέντο που αυτή διαθέτει να αποδίδει πιστά έως εκπληκτικά, τις συνθέσεις του.
Η υπέροχη μουσική εκδήλωση - αφιέρωμα πραγματοποιήθηκε στο θέατρο «Τέχνη στην Πέτρα» του Άλσους Περιστερίου.
Η χορωδία και η ορχήστρα του Σχολείου, παιδιά του Δημοτικού στις πιανίκες, μαθητές, εκπαιδευτικοί και απόφοιτοί στο τραγούδι, μαζί με τα παιδιά που φοιτούν στα τμήματα χορού του Αθλητικού - Πολιτιστικού Κέντρου του Σχολείου, σκιαγράφησαν με μοναδικό τρόπο πάνω στη σκηνή, την 50χρονη έξοχη πορεία του σημαντικού εκπροσώπου του ελληνικού τραγουδιού, του μεγάλου τραγουδοποιού Διονύση Σαββόπουλου (φωτογραφία δεξιά).
Χαιρετισμό απηύθυνε στην αρχή ο γεν. δ/ντής των Εκπαιδευτηρίων κ. Γεωρ. Λιναρδάτος (φωτογραφία αριστερά) και στη συνέχεια επίσημοι και πλήθος πολιτών σιγοντάρισαν τα συγκροτήματα του Σχολείου και καταχειροκρότησαν τις με θαυμάσιο τρόπο εκτελέσεις των επιτυχιών του διαχρονικού Διονύση.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΝΕΟ Ή ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ ΕΦΗΒΩΝ – ΝΕΑΡΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Επεκτείνεται για να εξυπηρετήσει μεγαλύτερο αριθμό ατόμων
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΝΕΟ Ή ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ ΕΦΗΒΩΝ – ΝΕΑΡΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Έκκληση στους Περιστεριώτες για στήριξη, απευθύνει το Κέντρο Ημέρας Εφήβων - Νεαρών Ενηλίκων με Αυτισμό Δ. Αττικής "Στην Αυλή του Κόσμου", που επεκτείνεται για να εξυπηρετήσει μεγαλύτερο αριθμό ατόμων.
Οι εργασίες επί της οδού Χρυσολωρά 10- 12 (3ος όροφος) στο Περιστέρι Αττικής έχουν ήδη ξεκινήσει για να δημιουργηθεί κατάλληλος χώρος, όπου 20 έφηβοι - νεαροί ενήλικες με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, 15 έως 22 ετών θα λαμβάνουν δωρεάν καθημερινά θεραπευτική φροντίδα ενίσχυσης της ψυχοκοινωνικής τους αποκατάστασης με σκοπό την κοινωνική ένταξη και την λειτουργική αυτονόμηση τους.
Ο νέος χώρος θα ανοίξει τις πόρτες του για να υποδεχτεί τα άτομα με αυτισμό τον Σεπτέμβριο, οπότε η ανάγκη για την συγκέντρωση του απαραίτητου εξοπλισμού, είτε νέου είτε μεταχειρισμένου σε καλή κατάσταση, είναι άμεση
Καλεί τους πολίτες και τους επιχειρηματίες του Περιστερίου να καλύψουν τις παρακάτω ανάγκες, ώστε να διαμορφωθεί ένα περιβάλλον σύγχρονο και φιλόξενο για τα άτομα με αυτισμό:
Ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές: 4 κλιματιστικά, ψυγείο, κουζίνα, φούρνο μικροκυμάτων, 2 τηλεφωνικές συσκευές, μίξερ χειρός, τοστιέρα, βραστήρα, ηλεκτρική σκούπα, laptop, tablet, εκτυπωτή.
Έπιπλα: 16 καρέκλες, 2 μεγάλα τραπέζια, 2 ντουλάπες, 1 καναπέ – κρεβάτι, 2 3θέσιους καναπέδες, 1 διθέσιο καναπέ.
Οικιακός εξοπλισμός: 4 μεγάλα μαξιλάρια (διακοσμητικά), 12 τεμάχια πιάτα- ποτήρια- πιρούνια- κουτάλια- μαχαίρια, 4 κατσαρόλες, 2 ταψιά, 2 τηγάνια, -6 σετ πετσετών (μπάνιου- προσώπου- χεριών).
Για περισσότερες πληροφορίες: Νατάσα Σπαντιδάκη, 210 5772501 ,
Χρυσολωρά 10 -12, Περιστέρι, κιν 6942 423140, Fax: 210 5789191
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
*
Το Κέντρο Ημέρας «Στην Αυλή του Κόσμου», είναι μέρος του προγράμματος «Ψυχαργώς», που στοχεύει στην Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και εποπτεύεται από το Υπ. Υγείας.
Διαθέτει την υπ’ αριθμ. Υ5β/Γ.Π.82959/10-11-2014 άδεια λειτουργίας από το Υπ. Υγείας και την διοικητική ευθύνη έχει η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία "Κέντρο Παιδιού και Εφήβου". Πρόκειται για μια από τις ελάχιστες δομές στην Ελλάδα που εξυπηρετούν τις ανάγκες εφήβων και νεαρών ενηλίκων με αυτισμό μέσης και χαμηλής λειτουργικότητας.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓ. ΕΥΑΓΓ. ΛΕΚΚΑ
ΠΕΝΘΗ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Όλους όσους με οποιονδήποτε τρόπο μάς συμπαραστάθηκαν στο βαρύτατο πένθος μας για την απώλεια του πολυαγαπημένου μας συζύγου, πατέρα, αδελφού και θείου
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΛΕΚΚΑ
ιατρού Αγγειολόγου
και επίσης μας παραστάθηκαν στο 40ήμερο μνημόσυνο, που τελέσθηκε την 2.7.2017 στον ι.ν. Παμμ. Ταξιαρχών (Νέο) -ιδιαίτερα τον δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη που παρέστη στην εξόδιο τελετή- ευχαριστούμε θερμότατα.
Η σύζυγος: Ελισάβετ, τα παιδιά Αναστάσιος & Κωνσταντίνα, Χριστιάνα, Ιωάννης, οι αδελφοί Δημήτρης & Ελένη Σταθοπούλου, τα ανίψια, οι λοιποί συγγενείς.
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΟΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ, ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΗΝ 1η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΑΦΑΣ
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΟΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ, ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΗΝ 1η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΑΦΑΣ

Συμβολική ψυχαγωγική μέριμνα για τα Περιστεριωτόπουλα που δεν έχουν την δυνατότητα να αποδράσουν από το λεκανοπέδιο για ολιγοήμερες διακοπές, είναι σε εξέλιξη οι ξεχωριστές εκδηλώσεις που διοργανώνει ο ο Δήμος Περιστερίου, στα πάρκα της πόλης για τα παιδιά, με ελεύθερη είσοδο!
Στο πρόγραμμα που ξεκίνησε από τις αρχές Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί αρχές Σεπτεμβρίου 2017, τα παιδιά απολαμβάνουν: Θέατρο σκιών (Καραγκιόζη), παιδικό κινηματογράφο, παραστάσεις Μάγων και Κaraoke.
Το πλήρες πρόγραμμα των εκδηλώσεων που ξεκίνησε από τις 27.6.2017, το αναρτήσαμε πριν την έναρξή του στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα.
Το υπόλοιπο πρόγραμμα -κατά σειρά ημερομηνίας- έχει ως εξής:
Παρασκευή 28 Ιουλίου - ΠΑΡΚΟ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ
20.15 Κaraoke Μουσική και τραγούδι! Φτιάχνουμε επιτροπή και κάνουμε ένα παιδικό διαγωνισμό τραγουδιού πριν την ταινία.
21.00 Προβολή Ταινίας “Αζούρ και Ασμάρ”.
Τρίτη 1 Αυγούστου - 1η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ- 9 ΜΟΥΣΕΣ
19.30 Παράσταση Θαυματοποιού “Ο μάγος Ζευς ταξιδεύει τα παιδιά σε ένα μαγικό κόσμο''.
20.30 Προβολή Ταινίας ”Λίο ένα Λιονταράκι διαφορετικό από τα άλλα”.
Τετάρτη 2 Αυγούστου - ΠΑΡΚΟ ΧΩΡΑΦΑΣ- ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ
19.30 Παράσταση Θαυματοποιού “Ο Funtastico ο μάγος προσπαθεί να βρει την Ευτυχία” σε μια διαδραστική μαγική παράσταση.
20.30 Προβολή Ταινίας “Λίο ένα Λιονταράκι διαφορετικό από τα άλλα”.
Πέμπτη 3 Αυγούστου - 1η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ- 9 ΜΟΥΣΕΣ
19.30 Εργαστήρια κατασκευής φιγούρας Καραγκιόζη.
20.30 Παράσταση Καραγκιόζη “Ο Καραγκιόζης στο Διάστημα'' από τον Θίασο Σκιών Σπυρόπουλου.
Παρασκευή 4 Αυγούστου - ΠΑΡΚΟ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ
20.15 Κaraoke Μουσική και τραγούδι! Φτιάχνουμε επιτροπή και κάνουμε ένα παιδικό διαγωνισμό τραγουδιού πριν την ταινία.
21.00 Προβολή ταινίας “Λίο ένα Λιονταράκι διαφορετικό από τα άλλα”.
Τρίτη 8 Αυγούστου - 1η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ- 9 ΜΟΥΣΕΣ
19.30 Παράσταση Θαυματοποιού “Ο μάγος Ζευς ταξιδεύει τα παιδιά σε ένα μαγικό κόσμο''.
20:30 Προβολή Ταινίας “Το Ασχημόπαπο και εγώ”.
Τετάρτη 9 Αυγούστου - ΠΑΡΚΟ ΧΩΡΑΦΑΣ- ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ
19.30 Παράσταση Θαυματοποιού “Ο Funtastico ο μάγος προσπαθεί να βρει την Ευτυχία” σε μια διαδραστική μαγική παράσταση.
20.30 Προβολή Ταινίας “Το Ασχημόπαπο και εγώ”.
Τρίτη 22 Αυγούστου - 1η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ- 9 ΜΟΥΣΕΣ
19.30 Παράσταση Θαυματοποιού “Ο μάγος Ζευς ταξιδεύει τα παιδιά σε ένα μαγικό κόσμο''.
20.30 Προβολή Ταινίας ”Όνειρο Θερινής Νυχτός”.
Τετάρτη 23 Αυγούστου - ΠΑΡΚΟ ΧΩΡΑΦΑΣ- ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ
19.30 Παράσταση Θαυματοποιού “Ο Funtastico ο μάγος προσπαθεί να βρει την Ευτυχία” σε μια διαδραστική μαγική παράσταση.
20.30 Προβολή Ταινίας ”Όνειρο Θερινής Νυχτός”. Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων.
Πέμπτη 24 Αυγούστου - 1η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ-9 ΜΟΥΣΕΣ
19.30 Εργαστήρια κατασκευής φιγούρας Καραγκιόζη.
20.30 Παράσταση Καραγκιόζη “Ο Καραγκιόζης μάγειρας'' από τον Θίασο Σκιών Σπυρόπουλου.
Παρασκευή 25 Αυγούστου - ΠΑΡΚΟ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ
20.15 Κaraoke Μουσική και τραγούδι! Φτιάχνουμε επιτροπή και κάνουμε ένα παιδικό διαγωνισμό τραγουδιού πριν την ταινία.
21.00 Προβολή Ταινίας ”Όνειρο Θερινής Νυχτός”. Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων.
Τρίτη 29 Αυγούστου - 1η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ- 9 ΜΟΥΣΕΣ
19.30 Παράσταση Θαυματοποιού “Ο μάγος Ζευς ταξιδεύει τα παιδιά σε ένα μαγικό κόσμο''.
20.30 Προβολή Ταινίας “Μάγια η Μέλισσα”.
Τετάρτη 30 Αυγούστου - ΠΑΡΚΟ ΧΩΡΑΦΑΣ- ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ
19.30 Παράσταση Θαυματοποιού “Ο Funtastico ο μάγος προσπαθεί να βρει την Ευτυχία” σε μια διαδραστική μαγική παράσταση.
20.30 Προβολή Ταινίας “Μάγια η Μέλισσα”.
Πέμπτη 31 Αυγούστου - 1η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ- 9 ΜΟΥΣΕΣ
19.30 Εργαστήρια κατασκευής φιγούρας Καραγκιόζη.
20.30 Παράσταση Καραγκιόζη “Ο Καραγκιόζης στην Ζούγκλα” από τον Θίασο Σκιών Σπυρόπουλου.
Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου - ΠΑΡΚΟ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ
20.15 Κaraoke Μουσική και τραγούδι! Φτιάχνουμε επιτροπή και κάνουμε ένα παιδικό διαγωνισμό τραγουδιού πριν την ταινία.
21.00 Προβολή Ταινίας “Μάγια η Μέλισσα”.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 13ου ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΒΡΑΒΕΥΘΗΚΑΝ -ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ- ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΣΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ ΑΟΥΣΒΙΤΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 13ου ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΒΡΑΒΕΥΘΗΚΑΝ -ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ- ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΣΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ ΑΟΥΣΒΙΤΣ

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά φέτος, το 13o ΓΕ.Λ. Περιστερίου διακρίθηκε στο διαγωνισμό του Εβραϊκού Μουσείου και του Υπ. Παιδείας, (Τομέας Διαθρησκευτικών Θεμάτων) με θέμα το Ολοκαύτωμα και ταξίδεψε στο μαρτυρικό Άουσβιτς.
Το Σχολείο συμμετείχε με τέσσερις ταινίες: «Είμαι παιδί», «Είχαν όμως την ευκαιρία...», «Κλεμμένες ελπίδες», «Όταν το παιδί ήταν παιδί». Τις 4 ταινίες εκπόνησαν δώδεκα παιδιά και τα πέντε από αυτά ταξίδεψαν στο Άουσβιτς, βραβευμένα για τη δουλειά τους.
Μελέτησαν άφθονο υλικό, έντυπο και ηλεκτρονικό. Επέλεξαν φωτογραφίες, βίντεο, μαρτυρίες, ιστορικές πηγές, πήραν συνεντεύξεις από τις γιαγιάδες τους, γνώρισαν το Εβραϊκό Μουσείο, έγραψαν ποιήματα και αφήγηση, «σκέφτηκαν» κινηματογραφικά και δημιούργησαν ολιγόλεπτες ταινίες με θέμα: «Το παιδί θύμα του Ολοκαυτώματος».
Η φάση της παραγωγής, ήταν μια πολύτιμη εμπειρία για μια συλλογική δουλειά, έξω από το πλαίσιο της ύλης και της στενής αντίληψης για τη μόρφωση. Πολλές ώρες, πολλές ιδέες, αντιλογίες κ.λπ. έφεραν ένα αποτέλεσμα που συγκινεί και προβληματίζει.
Η κινηματογραφική εικόνα προβάλλει ζωηρά τους προβληματισμούς, τις σκέψεις και την επώδυνη εσωτερική αναζήτηση των εφήβων όταν στέκεται απέναντι στην Ιστορία και το συλλογικό τραύμα, σε μια απόπειρα να κατανοήσουν και να προνοήσουν.
Από τις 27 έως 29.4.2017, η Ευαγγελία, η Μυρτώ, η Σοφία, ο Σπύρος και η Φένια -με τις βραβευμένες ταινίες τους- συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό ταξίδι που πραγματοποιήθηκε στο Κρατικό Μουσείο Άουσβιτς-Μπίρκεναου στην Πολωνία. Ταξίδεψαν μαζί με μια μεγάλη ομάδα 40 μαθητών και μαθητριών από 9 σχολεία της Αττικής με πέντε συνοδούς- καθηγήτριες.
Καταλύσανε στην Κρακοβία, μια πόλη στολίδι, ιδιαίτερα φιλική στους επισκέπτες και με έντονη ζωή, με λίγα αυτοκίνητα και το ιστορικό της κέντρο πλήρως πεζοδρομημένο, εντυπωσιακό. Ξεναγήθηκαν στους μεσαιωνικούς δρόμους και στην τεράστια πλατεία Rynek Glόwny όπου βρίσκεται ο καθεδρικός ναός της πόλης και το Sukiennice, μια μεσαιωνική αγορά υφασμάτων. Θαύμασαν την εντυπωσιακή αρχιτεκτονική που συνδυάζει γοτθικά, μπαρόκ και αναγεννησιακά στοιχεία, την καθαριότητα και την οργάνωση της πόλης όπως και την τουριστική της ανάπτυξη που δεν αλλοιώνει το χαρακτήρα της.
Το υπόλοιπο ταξίδι περιλάμβανε την επίσκεψη στο Άουσβιτς. Εκεί μπροστά στην επιγραφή της εισόδου κατάλαβαν πόσο σημαντικό ήταν αυτό που είχαν κάνει...
‘Όπως δήλωσαν τα παιδιά μετά την επιστροφή τους: «Δουλεύοντας και ταξιδεύοντας μαζί γι’ αυτή τη συμμετοχή, νιώσαμε να γινόμαστε καλύτεροι, με μεγαλύτερη κατανόηση κι ένα πιο βαθύ βλέμμα μέσα μας.
Συνεχίζουμε την πορεία γνώσης με όποιο τρόπο και ευκαιρία προσφέρεται, σκεφτόμαστε πάνω στα σύγχρονα ζητήματα και το ρατσισμό, ορθώνουμε τη συνείδηση και την τέχνη μας απέναντι σε σκοτεινές «αναβιώσεις». Αφηγούμαστε και διατηρούμε τη μνήμη ζωντανή»...
*
Στη δημιουργία των ταινιών συμμετείχαν οι μαθητές: Σοφία Καμαλάκη, Μυρτώ Κυριακοπούλου, Κατιάννα Ρουμπή, Σπύρος Θωμόπουλος, Φένια Μπαρδάκη, Ευαγγελία Σενδώνα, Σοφία Βογιατζή, Άρτεμη Γεωργιάδου, Γκουζάλ Τουλιαγκάνοβα, Γιώργος Δασκαλέρος, Μελίνα Δασκαλέρου και Αντρέας Ζαχιώτης – Γιανναράς.
Υπεύθυνη του προγράμματος και της επίβλεψης του έργου ήταν η φιλόλογος κα Θεοδώρα Μπέτσου.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ ΑΚΟΥΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ «ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ» ΣΤΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ ΑΚΟΥΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ «ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ» ΣΤΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙ ΦΩΚΙΔΑΣ
Μια ακόμη επιτυχημένη συναυλία εκτός συνόρων της πόλης του Περιστερίου και συγκεκριμένα στο Λιδωρίκι Φωκίδας είχε στο ενεργητικό της η Ορχήστρα Νέων Ακουσμάτων του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου, που έδωσε το «παρών» στην «Πανευρωπαϊκή Ημέρα της Μουσικής», την 21.6.2017.
Προσκεκλημένη από το Δήμο Δωρίδος, γιόρτασε μαζί με τους κατοίκους την ξεχωριστή αυτή μέρα με μια εξαιρετική εμφάνιση. Τα μέλη της ορχήστρας και σπουδαστές του Ωδείου, υπό την καθοδήγηση του μαέστρου και καθηγητή μουσικής Θάνου Μπένου, προσέφεραν στους θεατές ένα μπουκέτο μελωδίες, με διαφορετικά αρώματα, για κάθε γούστο, όλες διαλεγμένες από το ανεξάντλητο μουσικό περιβόλι. Ελληνικά και ξένα κομμάτια, ορχηστικά αλλά και τραγουδισμένα, κομμάτια κινηματογραφικά, αλλά και μεγάλες επιτυχίες, ενώθηκαν στη γραφική και πανέμορφη πλατεία, η οποία είχε διαμορφωθεί με τον πιο άρτιο τρόπο για να φιλοξενήσει την Ορχήστρα, με το φεγγάρι αγκαλιά, στην πιο ρομαντική ατμόσφαιρα, κατάλληλη για περιπλάνηση σε μαγευτικά νοερά τοπία.
Ενθουσιασμένο το κοινό καταχειροκρότησε τους συντελεστές, ενώ οι διοργανωτές της εκδήλωσης έδωσαν θερμά συγχαρητήρια στην Ορχήστρα και το μαέστρο της και εξέφρασαν την επιθυμία και την ευχή να πραγματοποιηθούν και στο μέλλον ανάλογα πολιτιστικά ανταμώματα.
Η αποστολή της πόλης του Περιστερίου, με επικεφαλής την καλλιτεχνική διευθύντρια του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου κα Ελένη Χείλαρη μετέφερε μήνυμα του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και ανταπέδωσε ευχαριστίες με λόγια καρδιάς για την άψογη διοργάνωση και την υπέροχη φιλοξενία που επιφύλασσαν οι αρμόδιοι στα μέλη της Ορχήστρας.
Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσαν: Ο δήμαρχος Δωρίδος κ. Γ. Καπεντζώνης, ο αντ/ρχος κ. Δ. Παπακωνσταντίνου, ο πρόεδρος του Οργανισμού Παιδείας & Πολιτισμού κ. Γ. Φλέγγας, ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Λιδωρικίου κ. Κ. Κουτσούμπας κ.ά.
Συμμετείχαν τα μέλη της Ορχήστρας: φλάουτο: Άρτεμις Παρασκευοπούλου, σαξόφωνο: Γιάννης Τσάκας, βιολί & ηλ/κή κιθάρα: Νίκος Σάτλας, πλήκτρα: Μυρσίνη Γκίνη - Θεοδώρα Λουκανάρη, κιθάρα: Γαβριήλ Καζάνας, πιάνο: Στέλιος Τσάκας, μπάσο: Ανδρέας Αρβανίτης, τύμπανα: Ορφέας Σιέρρας, μπουζούκι: Αποστόλης Κουκουγιάννης, τραγούδι: Βίκυ Σακελλαριάδη, παρουσίαση: Λίνα Μπένου, διεύθυνση ορχήστρας: Θάνος Μπένος.
Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται: Πάνω, τα μέλη της Ορχήστρας, που εισπράττουν το θερμό χειροκρότημα του κοινού, μετά την ολοκλήρωση της εμφάνισής τους. Κάτω, η Περιστεριώτικη μουσική αποστολή μπροστά στο πούλμαν του Δήμου
Λ.Μ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017













