| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Α.μ.Ε.Α. «ΕΛΠΙΔΑ» ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ κ. ΣΠΥΡΟ ΤΖΟΚΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Α.μ.Ε.Α. «ΕΛΠΙΔΑ» ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ κ. ΣΠΥΡΟ ΤΖΟΚΑ

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των Α.μ.Ε.Α. Δυτ. Αττικής «Η Ελπίδα» απέστειλε προς τον αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα την πιο κάτω ευχαριστήρια επιστολή:
«Με αφορμή την επίσκεψή μας, με την ευκαιρία των Εορτών, στο προσωπικό σας Γραφείο για να σας ευχηθούμε και να σας πούμε τα Κάλαντα, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Α.μ.Ε.Α. Δυτ. Αττικής «Η Ελπίδα», τα μέλη, οι συνεργάτες, το επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό και προπαντός οι εκπαιδευόμενοι μας, σας εκφράζουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας και την ευγνωμοσύνη μας για την ευγενική μέριμνα, την εγκάρδια φιλοξενία σας προς τον φορέα και τα παιδιά μας, καθώς και το υπέροχο προσωπικό σας βιβλίο που συγγράψατε και μας προσφέρατε.
Το ενδιαφέρον και η ευαισθησία, μέσω των οποίων αποδεικνύετε έμπρακτα την συνεισφορά σας σε αυτό τον δύσκολο αγώνα που προσπαθούμε να φέρουμε εις πέρας, μεταφέρει την αγάπη και ανθρωπιά, που τόσο πολύ χρειάζονται οι νέοι που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μας, τις οποίες σπάνια απολαμβάνουν τόσο άμεσα, αληθινά και φιλεύσπλαχνα, όσο τις διαθέτετε εσείς.
Για όλα τα παραπάνω αλλά και για πολλά περισσότερα που είναι δύσκολο να βρούμε λόγια να τα εκφράσουμε, δηλώνουμε, ότι μας συγκινείτε αφάνταστα και σας ευχαριστούμε από τα βάθη της ψυχής μας.
Ευελπιστούμε να συνεχίσουμε να σας έχουμε διπλά μας, αρωγό στις προσπάθειες μας και στο μέλλον και σας ευχαριστούμε θερμά για την πρόθεση σας να είστε κοντά στις ανάγκες των παιδιών μας!
Καλή χρονιά, ευτυχές και δημιουργικό 2015!
Με σεβασμό και εκτίμηση,
Εκ Μέρους του Δ.Σ.
Η πρόεδρος Αικατερίνη Κατσανάκη
Η γραμματέας Ελένη Μπρουστούρα - Θανοπούλου»
ΤΟ 11ο ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΘΕΡΜΑ ΤΟΝ ΑΝΤ/ΡΧΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟ
ΤΟ 11ο ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΘΕΡΜΑ ΤΟΝ ΑΝΤ/ΡΧΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟ
Θεωρούμε υποχρέωσή μας και δημοσίως να ευχαριστήσουμε θερμότατα τον αντ/ρχο Παιδείας κ. Αναστάσιο Θεοδωράκο, για τη διαρκή και έμπρακτη φροντίδα που δείχνει προς το Σχολείο μας, αφότου ανέλαβε τα καθήκοντά του ως Αντιδήμαρχος Παιδείας στο Δήμο Περιστερίου.
Όπως π.χ. πρόσφατα που συνέβαλε καθοριστικά στην αντικατάσταση του λέβητα του συστήματος θέρμανσης του Σχολείου, δίνοντας το «παρών» στην επίβλεψη και στο συντονισμό των εργασιών του συνεργείου των τεχνικών από τις 5.1.2015.
Εξ άλλου μάς τίμησε ιδιαίτερα με την παρουσία του και στο ξεκίνημα των μαθημάτων του Σχολείου μας στις 8.1.2015,
Ευχαριστούμε θερμά επίσης και όλους τους τεχνικούς που εργάστηκαν σκληρά και αδιάκοπα, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι πιο πάνω εργασίες.
Με απεριόριστη εκτίμηση
Η Διευθύντρια E. Ξάνθου - Ο Σύλλογος Διδασκόντων
Δελτίο Τύπου της Λαϊκής Συσπείρωσης Περιστερίου για την απαξίωση της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου
Δελτίο Τύπου της Λαϊκής Συσπείρωσης Περιστερίου για την απαξίωση της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου
Η Διοίκηση Παχατουρίδη απαξιώνει τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου –κορυφαίο όργανο πολιτικού διαλόγου και αποφάσεων στην πόλη.
Η απαξίωση αυτή εκφράζεται:
Με ορισμό συνεδριάσεων όποτε θέλει η Διοίκηση. Με αυτόν τον τρόπο δεν διευκολύνονται οι εργαζόμενοι δημοτικοί σύμβουλοι και αποτρέπονται οι κάτοικοι από τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις.
Δεν αποστέλλει έγκαιρα ενημέρωση στους δημοτικούς συμβούλους για τα εισηγητικά των θεμάτων της Ημερήσιας Διάταξης.
Αρνείται τη συζήτηση σοβαρών και οξυμένων προβλημάτων των κατοίκων όπως έγινε π.χ. με το πρόβλημα της Αιμιλίου Βεάκη που έθεσε η Επιτροπή Κατοίκων.
Στερεί το λόγο από τους οργανωμένους φορείς του Περιστεριώτικου λαού για σοβαρά ζητήματα, όταν αυτά συζητιούνται στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπως έγινε π.χ. με την άρνηση λόγου στη Λαϊκή Επιτροπή Αγώνα Περιστερίου και το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής στη συζήτηση για την «αξιολόγηση» των εργαζομένων στο Δήμο.
Καλούμε τη Διοίκηση του Δήμου και τον πρόεδρο του Δ. Σ. να εξασφαλίσουν την ουσιαστική λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου με σταθερή μέρα και ώρα συνεδριάσεων και την πλήρη και έγκαιρη ενημέρωση των δημοτικών συμβούλων για τα εισηγητικά της Διοίκησης στα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης.
(Το Γραφείο Τύπου της Λαϊκής Συσπείρωσης Περιστερίου- 3/12/14)
Δημοτική Οργάνωση ΠΑΣΟΚ Περιστερίου: Το ΠΑΣΟΚ ιδρύθηκε για να υπηρετεί το συμφέρον του λαού και του τόπου και όχι να υπηρετεί προσωπικούς σχεδιασμούς!
Δημοτική Οργάνωση ΠΑΣΟΚ Περιστερίου: Το ΠΑΣΟΚ ιδρύθηκε για να υπηρετεί το συμφέρον του λαού και του τόπου και όχι να υπηρετεί προσωπικούς σχεδιασμούς!
Φίλες και Φίλοι, Συντρόφισσες και Σύντροφοι,
Μέσα σ΄ αυτές τις ιστορικές στιγμές που βιώνει τόσο η χώρα μας όσο και η Μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη: το ΠΑΣΟΚ, όλα τα μέλη της Σ.Ε. της Δ.Ο. Περιστερίου, παραμένουν στο ΠΑΣΟΚ.
Τιμούμε, πιστέψαμε και εξακολουθούμε να πιστεύουμε στην ιστορική του διαδρομή, αναγνωρίζοντας την προσφορά του στον τόπο και επειδή θέλουμε να υπάρχει και την επόμενη ημέρα, κρατάμε ψηλά την ευθύνη, την υπευθυνότητα, την ειλικρίνεια, την αλήθεια, το μέλλον και την μνήμη που κάποιοι την έχασαν και μάλιστα με τρόπο προκλητικό.
Η δημοκρατική παράταξη, την οποία στηρίζουν, ακόμα και στα δύσκολα, τόσο τα ιστορικά όσο και τα νεώτερα στελέχη της, θα δώσει τη μάχη των εκλογών ενωμένη, με το βλέμμα μπροστά και στην επόμενη ημέρα.
Φίλες και Φίλοι, Συντρόφισσες και Σύντροφοι,
Η χώρα είναι σε προεκλογική περίοδο. Είναι ώρα μάχης.
Το ΠΑΣΟΚ οφείλει να δώσει αυτή τη μάχη ενωμένο και έτσι θα τη δώσει και εδώ στην πόλη μας.
Το ΠΑΣΟΚ ιδρύθηκε για να υπηρετεί το συμφέρον του λαού και του τόπου και όχι να υπηρετεί προσωπικούς σχεδιασμούς. Οι ηγεσίες υπάρχουν για να υπηρετούν την παράταξη.
Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι ένα κόμμα περιστάσεων. Σαφώς και έγιναν λάθη στη μακρόχρονη διαδρομή του, αυτά όμως δεν μπορούν να ακυρώσουν την συνολική του προσφορά στη χώρα μας.
Καθήκον όλων μας είναι ν’ αποτρέψουμε την πόλωση στην οποίο οδηγείται η χώρα, το ΠΑΣΟΚ να είναι ο ρυθμιστής, ο εγγυητής της ομαλότητας, να οδηγήσει σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας και να στην ασφαλή έξοδο της χώρας από το μνημόνιο και την κρίση.
Το ΠΑΣΟΚ είναι σήμερα ο εγγυητής της πολιτικής σταθερότητας. Θα πρέπει να είναι και αύριο. Ο ιστορικός του ρόλος αποδυναμώνεται αν δεν είναι παρών στις αυριανές εξελίξεις.
Κι εμείς, αυτήν την κρίσιμη στιγμή, εδώ στο Περιστέρι θα δώσουμε αυτή τη μάχη.
Μην ξεχνάμε ότι όλοι κρινόμαστε για όσα πράττουμε σήμερα, με τελικό κριτή το λαό. Μην ξεχνάμε ότι θα κριθούμε και ιστορικά.
Για τη Δ.Ο. ΠΑΣΟΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Η Σ.Ε.
Ο Γραμματέας
Θανάσης Κονίδας
Τα μέλη
Γιαννιώτης Σταμάτης
Αθανασίου Θοδωρής
Αμπελιώτης Νικόλαος
Γιαννιώτης Σταμάτης
Λαϊνάς Ανδρέας
Μπαλοπούλου Δήμητρα
Τσίχλη Ιωάννα (αναπλ. Γραμ.)
(Δελτίο Τύπου, 11.1.2015)
Δήλωση Νανάς Βρυώνη, μέλους Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ - Υποψ. βουλευτού Β΄ Αθήνας
Δήλωση Νανάς Βρυώνη, μέλους Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ - Υποψ. βουλευτού Β΄ Αθήνας
Είναι οι στιγμές αυτές που καλείσαι να ανταποκριθείς στα κελεύσματα της πολιτικής, αλλά οι εξελίξεις σε προβληματίζουν…
Από το 2007, οπότε το ΠΑΣΟΚ μέσα από μια σκληρή αλλά καθ’ όλα δημοκρατική και μαζική εσωκομματική διαδικασία απάντησε στο δίλημμα Παπανδρέου- Βενιζέλος, έχουν περάσει οκτώ ολόκληρα χρόνια. Η Χώρα έχει περάσει από χίλια κύματα και μαζί της και το ΠΑΣΟΚ, που παρ’ όλα αυτά έμεινε ως ο μόνος εγγυητής σταθερότητας της Ελλάδας, όταν οι άλλες πολιτικές δυνάμεις (ΝΔ- ΔΗΜΑΡ- ΛΑΟΣ) σφύριζαν αδιάφορα, για να αναδιπλωθούν αργότερα, αφού η πολιτική του Γιώργου Παπανδρέου ήταν ο μόνος ενδεδειγμένος δρόμος για την επιβίωση της Χώρας μας, την οποία και ακολούθησαν όλοι κατά τη διακυβέρνηση Παπαδήμου.
Η ίδια η ΝΔ, μάλιστα, την έκανε και σημαία της, ξεχνώντας την τριλογία των Ζαππείων, με την οποία προσπαθούσε να μας πείσει ο κ. Σαμαράς για την ύπαρξη ενός άλλου δρόμου.
Οι στιγμές εξακολουθούν να είναι κρίσιμες. Υπό τις απειλές της πολιτικής χωρίς ίχνος σοβαρότητας των νταουλιών και του πεντοζάλη του κ. Τσίπρα, ο λαός μας αγωνιά για το μέλλον του και η χώρα πρέπει να κυβερνηθεί.
Σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές, οποιαδήποτε αναβίωση σε εθνικό πλέον επίπεδο μιας εσωκομματικής κόντρας του 2007, που δεν αφορά την κοινωνία, παρά μόνο τα μέλη και τους φίλους του ΠΑΣΟΚ, μόνο καταστροφική μπορεί να είναι για το Κίνημα που θυσιάστηκε για να σηκώσει στις πλάτες του το δυσανάλογο βάρος της διαχείρισης της κρίσης που προκάλεσε η διακυβέρνηση Καραμανλή.
Προσωπικά, θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για την πολύ τιμητική πρόταση να συμμετάσχω στα ψηφοδέλτια της Β’ Αθήνας, στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας.
Τη δεδομένη στιγμή, όμως, υπό το βάρος των εξελίξεων, δεν επιθυμώ, προκειμένου να διεκδικήσω την ψήφο του ελληνικού λαού, να συγκρουστώ πολιτικά με συντρόφους μου που έκαναν μιαν άλλη επιλογή, χωρίς επί της ουσίας να έχω ιδεολογική ή πολιτική διαφωνία μαζί τους, επειδή έγιναν λάθη, αμφίπλευρα, που οδήγησαν σε διάσπαση τη μοναδική διαχρονικά πολιτική δύναμη σταθερότητας της χώρας, είκοσι ημέρες πριν τις εκλογές.
Ο ρόλος των νέων στο ΠΑΣΟΚ πρέπει να είναι ενωτικός και μόνο, να εγγυάται τη συνέχεια, το μέλλον, την ελπίδα.
Ως μέλος της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ, πιστή στις αρχές μου, όπως με τη στάση μου έχω αποδείξει από την πρώτη στιγμή, θα αγωνιστώ προκειμένου το ΠΑΣΟΚ, το κόμμα του ηγέτη μας Ανδρέα Παπανδρέου, να αναδειχθεί ξανά η δύναμη συνέπειας και σταθερότητας της χώρας μας, αναμένοντας, βέβαια, από την ηγεσία, αμέσως μετά τις εκλογές, ένα Συνέδριο ΠΑΣΟΚ, που σύμφωνα με τις προβλεπόμενες καταστατικές διαδικασίες, θα μας ενώσει ξανά όλους, γιατί η χώρα σε αυτή την κρίσιμη στιγμή μας θέλει ενωμένους!
Νανά Βρυώνη
Δικηγόρος - Μέλος Κ.Π.Ε. ΠΑΣΟΚ
Περιστέρι, 4/1/2015
Ανακοίνωση Αριστερής Κίνησης Περιστερίου
Ανακοίνωση Αριστερής Κίνησης Περιστερίου
«Ο Σαμαράς στον Παχατουρίδη, η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου στο Τμήμα»!
Σαν τον κλέφτη ο πρωθυπουργός της πείνας και της ξεφτίλας Αντώνης Σαμαράς "επισκέφθηκε" σήμερα 5.30 μμ τον φίλο του κ. Παχατουρίδη.
Είναι χαρακτηριστικό του ΦΟΒΟΥ που υπάρχει στο κυβερνητικό στρατόπεδο για την λαϊκή οργή, το ότι εκτός από καμιά δεκαπενταριά τοπικούς κλακαδόρους και άλλους τόσους "μεταφερόμενους" ΟΝΝΕΔίτες (χαρακτηριστικό είναι το ότι όταν έσκασαν μύτη στην περιοχή ρωτούσαν .. "που είναι το δημαρχείο" ) είχαν επιστρατευτεί πάνω από σαράντα μπράβοι και ασφαλίτες, καθώς και 4 κλούβες ΜΑΤ.
Και αυτό σε μια "νεκρή" ώρα, πριν ανοίξουν τα μαγαζιά του εμπορικού κέντρου. Ενδεικτικό του πανικού των "παρατρεχάμενων" είναι πως έβαλαν τον Σαμαρά μέσα στο γραφείο του Παχατουρίδη ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ, χωρίς να τολμήσουν να τον πάνε ούτε σε μία από τις παρακείμενες καφετέριες, ούτε καν στο καφέ που βρίσκεται μέσα στο κτίριο του δημαρχείου.
Παρά το στοιχείο του αιφνιδιασμού και της "νεκρής ώρας" όμως, από πολλούς πολίτες που έτυχε να περνάνε από το σημείο, ακούστηκαν έντονες φωνές αποδοκιμασίας.
Ο φασιστικός συρφετός των μπράβων που συνόδευε τον ... "δημοφιλή πρωθυπουργό" επιτέθηκε στους πολίτες αυτούς με ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ.
Νεολαίοι και εργαζόμενοι ΞΥΛΟΚΟΠΗΘΗΚΑΝ ΑΝΕΛΕΗΤΑ κάτω από χρυσαυγίτικες βωμολοχίες χαρακτηριστικές για μπράβους της νύχτας. Η αστυνομία ενώ παρακολουθούσε αδιάφορα και παθητικά τις ασχήμιες των τραμπούκων, προσήγαγε στο ΑΤ Περιστερίου τελείως αδικαιολόγητα 4 νεολαίους, εκ των οποίων 2 νεαρές σπουδάστριες μέλη της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ οι οποίες πρώτες ξεκίνησαν να διαμαρτύρονται με το ερώτημα "κύριε Σαμαρά, είναι λαϊκισμός οι 6000 αυτοκτονίες ?" με αποτέλεσμα να αναθαρρήσουν και άλλοι που έτυχε να βρίσκονται στην πλατεία.
Προκαλούν πραγματικά γέλιο οι ΑΜΗΧΑΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ του εκπρόσωπου της ΝΔ Παπαμιμίκου, που αντί να απολογηθεί για τις ακροδεξιές ασχήμιες του ξενόφερτου φασιστικού συρφετού που "συνόδευε" τον ίδιο και τον πρωθυπουργό, βρήκε να πει πως ... "η ΑΝΤΑΡΣΥΑ τους προπηλάκισε".
Από την άλλη, ο τάχαμου "ανεξάρτητος" δήμαρχος κ. Παχατουρίδης που ήταν συνένοχος σ αυτό το μαυρογιαλουρίστικο "σόου" του Σαμαρά, δεν βρήκε φυσικά ούτε μια κουβέντα να πει για τους τραμπουκισμούς των μπράβων.
Προειδοποιούμε τον κεντρικό και τον τοπικό συστημικό εσμό πως είναι ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ αν νομίζουν πως μπορούν να τρομοκρατήσουν κανέναν με τα "τάγματα" ξενόφερτων μεταφερόμενων τραμπούκων.
ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ κ.κ. Σαμαρά και Παχατουρίδη.
Στις γειτονιές, στους χώρους δουλειάς, στα στέκια των ανέργων το κύμα της ΟΡΓΗΣ διογκώνεται και πηγαίνει ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ από τις κάλπες της 25 Γενάρη.
Έχει ήδη συναντηθεί με τον ριζοσπαστισμό της αντισυστημικής αριστεράς στις καταλήψεις των σχολείων, στις επιτροπές αγώνα των κατοίκων, στις εργατικές κινητοποιήσεις, ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ - όχι "διαπραγμάτευσης" και υποταγής- που θα σαρώσει τόσο εσάς όσο και τα συμφέροντα των λίγων που εκπροσωπείτε.
(Δελτίο Τύπου της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου- 15.1.2015)
Επίσκεψη του κ. Παν. Κουρουμπλή στο δήμαρχο κ. Α. Παχατουρίδη
Επίσκεψη του κ. Παν. Κουρουμπλή στο δήμαρχο κ. Α. Παχατουρίδη

Ο υποψήφιος βουλευτής της Β’ Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής επισκέφθηκε το πρωί της 19.1.2015, το δήμαρχο Περιστερίου και πρόεδρο του ΑΣΔΑ κ. Ανδρέα Παχατουρίδη στο Γραφείο του, για μια πληρέστερη ενημέρωση πάνω στα προβλήματα του Περιστερίου και της Δυτικής Αθήνας.
Το κλίμα ήταν ιδιαίτερα θερμό, αφού ως γνωστόν τους συνδέει μακρόχρονη οικογενειακή φιλία και ο κ. Κουρουμπλής ενήμερος μεν για τα προβλήματα της Δυτικής Αθήνας -αφού κατ’ επανάληψη επικοινωνεί με το Δήμαρχο Περιστερίου- είχε την ευκαιρία για μια σφαιρική εικόνα των αναγκών της περιοχής μας, όπως αυτές έχουν καταγραφεί και ιεραρχηθεί από το Δήμαρχο Περιστερίου.
Συνέντευξη Τύπου της συνεργασίας ΑΝΤΑΡΣΥΑ – ΜΑΡΣ
Συνέντευξη Τύπου της συνεργασίας ΑΝΤΑΡΣΥΑ – ΜΑΡΣ

Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε στις 14.1.2015 η συνεργασία ΑΝΤΑΡΣΥΑ - ΜΑΡΣ, μετά την ολοκλήρωση της οποίας εκδόθηκε το πιο κάτω Δελτίο Τύπου:
«Μπήκαμε στην πιο βραχύχρονη προεκλογική περίοδο των τελευταίων δεκαετιών, όπως βραχύβιες ήταν και όλες οι τελευταίες κυβερνήσεις. Αυτό δείχνει την κρίση και τα αδιέξοδα που περνάει σήμερα η αστική τάξη στη χώρα μας.
Η κυβέρνηση των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ έχοντας χάσει κάθε νομιμοποίηση, κλιμακώνει την επίθεση στον λαό σε όλα τα μέτωπα, ενώ προπαγανδίζει την έξοδο από το μνημόνιο, προετοιμάζοντας την γραμμή της προληπτικής πιστωτικής στήριξης. Δηλαδή, με άλλα λόγια, την συνέχιση της ίδια βάρβαρης πολιτικής με την ίδια στυγνή επιτήρηση, για νέους γύρους ιδιωτικοποιήσεων, κατάργηση κάθε κοινωνικής ασφάλισης και πρόνοιας, αυταρχισμό, κατάργηση των συνδικάτων κλπ, χωρίς να αποκλείεται νέο μνημόνιο.
Από την άλλη μεριά, οι όρκοι πίστης του ΣΥΡΙΖΑ στο ευρώ, στην ΕΕ, το ΝΑΤΟ, την επιχειρηματικότητα, την συνέχεια του κράτους, οδηγούν σε ψίχουλα και μοίρασμα της φτώχειας. Η διαπραγμάτευση που επικαλείται, οδηγεί σε υποταγή και σε συνέχιση της πολιτικής των μνημονίων με άλλο περιτύλιγμα, θα διαψεύσει την ελπίδα του λαού και έτσι θα ανοίξει ο δρόμος για την παλινόρθωση των πιο αντιδραστικών δυνάμεων.
Τα διάφορα κόμματα που κινούνται στον χώρο μεταξύ κεντροδεξιάς και κεντροαριστεράς (Ποτάμι, ΚιΔΗΣο, ΑΝΕΛ, ΔΗΜΑΡ, ΛΑΟΣ) που προωθούνται σαν αμορτισέρ του συστήματος, προσπαθούν να ανασυνθέσουν και να στηρίξουν την μία ή την άλλη πλευρά του νέου δικομματικού παιχνιδιού.
Σε αυτές τις συνθήκες, η πολιτική του ΚΚΕ δεν δίνει άμεση απάντηση. Παραπέμπει στο αόριστο μέλλον της λαϊκής εξουσίας με την κοινοβουλευτική αναμονή και όχι με την λαϊκή πάλη για την διαγραφή του χρέους, την έξοδο από Ευρώ – ΕΕ. Στρέφει τα βέλη του περισσότερο στις δυνάμεις της Αριστεράς, παρά στην κυβέρνηση και στο σύστημα.
Αρνείται την υποστήριξη σε μαχητικούς αγώνες και δεν ακολουθεί ενωτική μετωπική πολιτική.
Σε αυτές τις εκλογές, με ψηφοδέλτια σε όλη την Ελλάδα, ρίχνεται η πολιτική συνεργασία της ΑΝΤΑΡΣΥΑ με την Μετωπική Αριστερή Συμπόρευση (ΜΑΡΣ), φιλοδοξώντας να εκφράσει την τάση της αποφασιστικής σύγκρουσης και της ανατροπής της επίθεσης του μαύρου μετώπου κεφαλαίου – ΕΕ – ΔΝΤ, να αποτυπώσει το μαύρο σε ΝΔ – ΠΑΣΟΚ και σε κάθε στήριγμα της ίδιας πολιτικής, το κατάμαυρο στους νεοναζί της Χ.Α. αλλά και να εκφράσει την άρνηση της διαχείρισης εντός του πλαισίου ΕΕ , ΝΑΤΟ, αγορών, καπιταλιστικής κερδοφορίας.
Η πολιτική συνεργασία ΑΝΤΑΡΣΥΑ – ΜΑΡΣ εκφράζει την τάση για μια άλλη Αριστερά, που θα διαχωρίζεται έμπρακτα από την πολιτική – κυβερνητική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ και την αδιέξοδη γραμμή του ΚΚΕ. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ – ΜΑΡΣ, δεν παγιδεύεται στο κάλπικο δίλημμα, ποιος θα είναι ο επόμενος διαχειριστής, διαλέγοντας ανάμεσα στον Σαμαρά ή τον Τσίπρα.
Βάζουμε τους πραγματικούς αναγκαίους στόχους για να αλλάξει η πολιτική προς όφελος του λαού με:
Επίδομα ανεργίας σε όλους τους άνεργους, αυξήσεις συνολικά στους μισθούς και τις συντάξεις.
Μονομερής κατάργηση των Μνημονίων και των δανειακών συμβάσεων.
Στάση πληρωμών, μη αναγνώριση και διαγραφή του χρέους.
Έξοδο από το Ευρώ και την ΕΕ.
Εθνικοποιήσεις όλων των τραπεζών και των μεγάλων επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας, χωρίς αποζημίωση, και λειτουργία τους με εργατικό – λαϊκό έλεγχο.
Ανάκτηση και διεύρυνση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών του λαού.
Πάλη για την συντριβή των φασιστικών συμμοριών και του ρατσισμού.
Παροχή ασύλου στους πρόσφυγες και νομιμοποίηση όλων των μεταναστών.
Υπεράσπιση της ειρήνης και μη συμμετοχή της χώρας στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, κλείσιμο των ξένων βάσεων, έξοδο από το ΝΑΤΟ.
Με αυτές τις θέσεις καλούμε τον κόσμο της εργασίας του Περιστερίου, στις 25 Γενάρη να ενισχύσει ψηφίζοντας ΑΝΤΑΡΣΥΑ- ΜΑΡΣ ώστε την επόμενη μέρα, με μεγαλύτερο πάθος και ορμή να οργανώσουμε δυνατότεροι την πάλη μας στους ταξικούς αγώνες για την ανατροπή.
Στις 25 Ιανουαρίου Στηρίζουμε – Ψηφίζουμε ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α. – Μ.ΑΡ.Σ.
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: «Η ελπίδα κτίζεται σε συγκεκριμένες στέρεες βάσεις και συγκεκριμένες επιτυχίες»
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: «Η ελπίδα κτίζεται σε συγκεκριμένες στέρεες βάσεις και συγκεκριμένες επιτυχίες»

Πολλαπλές παρουσίες είχε στο Περιστέρι, ο υπ. Ναυτιλίας & Αιγαίου και υποψ. βουλευτής Β’ Αθήνας κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, σε συγκεντρώσεις φίλων του, όπου αναφέρθηκε αναλυτικά στις επικείμενες εθνικές εκλογές.
Σε ερώτηση δημοσιογράφων «Τι έχει να πει απευθυνόμενος στους πολίτες του Περιστερίου, που δεν σκοπεύουν να ψηφίσουν τη Νέα Δημοκρατία», απάντησε:
«Είναι ανάγκη να ψηφίσουν Νέα Δημοκρατία για να έχουμε πραγματική ελπίδα στον τόπο μας.
Η ελπίδα δεν κτίζεται πάνω στο φόβο, η ελπίδα δεν κτίζεται πάνω στην οργή. Η ελπίδα κτίζεται πάνω σε συγκεκριμένες στέρεες βάσεις και σε συγκεκριμένες επιτυχίες.
Σήμερα η Ελλάδα έχει μια σταθερότητα και αυτή η σταθερότητα είναι η μόνη της εγγύηση για το μέλλον. Δεν είναι η οπισθοδρόμηση στα «θα» και στο «λεφτά υπάρχουν». Είναι να κτίσουμε το μέλλον του τόπου στις σταθερές βάσεις που βάλαμε και για τις οποίες ματώσανε οι Έλληνες να τις πετύχουν».
Επίσκεψη του Γραμματέα της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ στη Μητρόπολη Περιστερίου
Επίσκεψη του Γραμματέα της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ στη Μητρόπολη Περιστερίου

Συνάντηση με τον σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομο, είχε την 19.1.2015, ο γραμματέας της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δημήτρης Βίτσας, τον οποίο συνόδευε ο επιστημονικός συντονιστής των κοινωνικών δράσεων και εντεταλμένος σύμβουλος του Δημάρχου Περιστερίου κ. Γεωρ. Βαθιώτης.
Στη συνάντηση ανταλλάχθηκαν απόψεις για τις κοινωνικές δράσεις σε εγκάρδιο και εποικοδομητικό κλίμα, όπου έγινε συναποδοχή, ότι:
Κάποιοι με την μνημονιακή ασφυξία αφαίρεσαν τα όνειρα και την αξιοπρέπεια των συνανθρώπων μας, ωστόσο οι υπέρογκοι φόροι, τα χαράτσια, η ανεργία οδήγησαν στην μόνη φωτεινή πλευρά της κρίσης: Την αλληλεγγύη,
Οι δράσεις που αφορούν τα κοινωνικά φροντιστήρια, τα κοινωνικά ιατρεία, τα κοινωνικά νομικά τμήματα, τα ψυχολογικά τμήματα, τα τμήματα Η/Υ κινούνται στο πνεύμα της ανθρωπιάς και της αλληλεγγύης αλλά η σημαντικότερη προτεραιότητα είναι το αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός στην εργασία.
Οι συνάνθρωποί μας αγωνίζονται στην δύσκολη εποχή που διανύουμε άνεργοι και μόνοι μέσα στην χώρα των μνημονίων. Ο κόσμος ζητά μία δουλειά ώστε να ξεπεράσει υπερήφανα το δύσκολο κάβο της ζωής που κάποιοι ανεύθυνα μας έριξαν.
Όλους μας ενώνει η ελπίδα, η αλληλεγγύη, και η ανθρωπιά αλλά οι κοινωνικοί αγώνες για ένα καλύτερο αύριο δεν σταματούν ποτέ.













