• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
Σφάλμα
  • JFolder::files: Η διαδρομή δεν οδηγεί σε φάκελο:
Ειδοποίηση
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files.
alexandros

alexandros

Γ.Ο.Π. «Γ. ΠΑΛΑΣΚΑΣ»: Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΒΟΥ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ

PALASKASΓυμναστικός Σύλλογος Περιστερίου «Γ. Παλάσκας»: Ένας συνεπής λειτουργικά και ο μοναδικός αθλητικός σύλλογος που προάγει αποκλειστικά και σωστά τα αθλήματα στίβου στο Περιστέρι, δίνοντας διέξοδο στη νεολαία και όχι μόνο. Καθημερινά γυμνάζονται πλήθος αθλητών όλων των ηλικιών, με τον πιο μικρό 6 χρονών και τον πιο μεγάλο στα 40!

Ο προπονητής του Συλλόγου κ. Κων/νος Μοσχούτας, για μια 20ετία από το 1995, δίνει κάθε απόγευμα καθημερινά το «παρών» στο Δημοτικό Στάδιο, όπου καθοδηγεί τα Περιστεριωτόπουλα -που όλο και πληθαίνουν- στα αθλήματα του κλασσικού αθλητισμού για να ασκούν και το σώμα και το πνεύμα τους.

Οι νεαροί αθλητές έχουν την χαρά να γυμνάζονται ταυτόχρονα με τους αθλητές μας: Γεώργιο Μόσχο, ο οποίος είναι μέλος της Εθνικής μας Ομάδας Στίβου και πρωταθλητής στα 100 και 200 μ. Και με τον Λευτέρη Αρέθα, τον πιο παλιό εν ενεργεία αθλητή μας, ο οποίος μετέχει των προπονήσεων και των αγώνων από το 1998 μέχρι και σήμερα και διαθέτει μεγάλη εμπειρία στα αγωνίσματα αντοχής και ημιαντοχής.

Να σημειωθεί ότι πρόεδρος του Γ.Ο.Π «Γ. Παλάσκας», είναι η αντ/ρχος Περιστερίου κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου και «ψυχή» του Συλλόγου είναι ο επίτιμος πρόεδρος και εκπρόσωπος του στον Σ.Ε.Γ.Α.Σ. κ. Κων. Σαμπατακάκης.

Ο κ. Σαμπατακάκης ενθαρρύνει προπονητές και αθλητές στις προσπάθειές τους και μοχθεί καθημερινά για την οργανωτική λειτουργία του Συλλόγου, καθώς και για την ισομερή μεταχείριση των αθλητών στίβου στο χώρο του Δημοτικού Σταδίου.

Επιδίωξή του είναι να γίνει μια σωστή αποκατάσταση των διαδρόμων ταρτάν, που έχουν υποστεί πολλές βλάβες από διάφορες εργασίες που έγιναν τα τελευταία χρόνια, καθώς και από την πρόσφατη μεγάλη νεροποντή, ώστε να διεξάγονται και πάλι αγώνες στο γήπεδο!

Ο κ. Κων. Σαμπατακάκης είναι από τους γνήσιους, τους βετεράνους παράγοντες του στίβου και ένας εκ των ιδρυτών του Συλλόγου, μαζί με τον αείμνηστο Γεώργιο Θάνο.

Το Δ.Σ. του Γ.Ο.Π. «Γ. Παλάσκας» κάνει έκκληση στους γονείς να προτρέψουν τα παιδιά τους, αλλά και στους νέους, να πλαισιώσουν το Σύλλογο, να παρακολουθούν τις προπονήσεις στο Δημοτικό Στάδιο και πέρα και πάνω από την σωματική και ψυχική τους υγεία να νιώσουν τις μοναδικές συγκινήσεις του στίβου, του κορυφαίου αθλήματος των Ολυμπιακών αγώνων, του αθλήματος που υπήρξε η αφορμή της καθιέρωσή τους και της καταξίωσης του αθάνατου Ελληνικού πνεύματος!

Για πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο: 210 5781886.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Συνάντηση Μητροπολίτη Περιστερίου με τον Αντιπεριφερειάρχη Δ.Α.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

mitropolitisneoΣυνάντηση σε εγκάρδιο κλίμα πραγματοποιήθηκε την 12.11.2014, μεταξύ του αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα Αθηνών κ. Σπύρου Τζόκα και του σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσοστόμου, στα Γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα ζητήματα της χωρικής και ποιμαντικής αρμοδιότητας της Ιεράς Μητρόπολης και δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην από κοινού ενίσχυση των κοινωνικών δομών και στην αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης, στα πλαίσια των χρηματοδοτικών δυνατοτήτων της Περιφέρειας Αττικής.

Ειδικότερα, η συζήτηση επικεντρώθηκε στα προτεινόμενα από την Ι. Μητρόπολη Περιστερίου έργα προς ένταξη στον σχεδιασμό της Περιφέρειας Αττικής, τα οποία αφορούν στην κατασκευή του Κέντρου Κακοποιημένης Γυναίκας (μετά Ιερού Ναού), στη λειτουργία του Γηροκομείου- Θεραπευτηρίου Χρονίων Παθήσεων «Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος», καθώς και του Ιδρύματος για τα «Ορφανά παιδιά και τα παιδιά των φαναριών».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών ενημέρωσε τον Μητροπολίτη Περιστερίου και τον διαβεβαίωσε για την πρόθεση της Περιφερειάρχη Αττικής κας Δούρου να επισκεφθεί κατ’ ιδίαν τις Μητροπόλεις της Περιφέρειας Αττικής.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ ΛΑΜΠΡΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΑ «ΤΑΞΙΑΡΧΕΙΑ 2014» ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ Ι. Ν. ΠΑΜΜ. ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ (ΠΑΛΑΙΟΣ)

Δεκαήμερο λαμπρών εορταστικών εκδηλώσεων, τα «ΤΑΞΙΑΡΧΕΙΑ 2014» διοργάνωσε το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του ι.ν. Παμμ. Ταξιαρχών (Παλαιός) από 1η μέχρι 10η Νοεμβρίου 2014, με την ευκαιρία της εορτής των Παμμ. Ταξιαρχών Μιχαήλ και Γαβριήλ (8.11.14), τις οποίες πλαισίωσαν ενορίτες της περιοχής, αλλά και πιστοί από όλο το Περιστέρι και τους γύρω δήμους.

Οι εορταστικές εκδηλώσεις περιλάμβαναν μεταξύ άλλων και δυο καινοτόμες αξιέπαινες πρωτοβουλίες τόνωσης του θρησκευτικού και του παραδοσιακού μας συναισθήματος:

-Την υποδοχή των ιερών λειψάνων των Αγ. Θεοδώρων, Τήρωνος και Στρατηλάτου, το απόγευμα της 3.11.2014. Και,

-Τα εγκαίνια Βυζαντινού λαογραφικού μουσείου (2.11.14) και την Έκθεση αγιογραφίας του Νικ. Πανάγου (5.11.14), στην νέα αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου του Ναού.

Φυσικά αποκορύφωμα των θρησκευτικών εκδηλώσεων ήταν η λιτάνευση της ι. Εικόνος των Παμμ. Ταξιαρχών και των ιερών λειψάνων των Αγ. Θεοδώρων, το απόγευμα της 7.11.14, την οποία ακολούθησαν ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, πολλοί δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων, όπως της Αδελφότητας Κρητών Περιστερίου κ.ά. και πλήθος πιστών της περιοχής, οι οποίοι όπως έχουμε ξαναγράψει διακρίνονται για την βαθιά θρησκευτική τους προσήλωση και τους άρρηκτους δεσμούς πίστης με το Ναό.

Παιάνισε επί κεφαλής η δημοτική μας Φιλαρμονική και η λατρευτική διαδικασία ολοκληρώθηκε με την απόδοση του Εθνικού μας Ύμνου από τους συμμετέχοντες.

Προηγήθηκε Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός, στον οποίο χοροστάτησε ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος και προεξήρχε της λιτανείας ο ιεροκήρυκας της Ι. Μητροπόλεως Περιστερίου αρχιμ. π. Γεράσιμος Καραμολέγκος.

Το πρωί τελέσθηκε πανηγυρική Αρχιερατική Θ. Λειτουργία χοροστατούντος του σεβ. Μητροπολίτου Προικονήσων κ.κ. Ιωσήφ.

Οι εκδηλώσεις που ξεκίνησαν με Θ. Λειτουργία και Αγιασμό την 1.11.14, εορτή των Αγ. Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού, περιλάμβαναν ακολουθίες Εσπερινών, ι. Ευχέλαιο, Παρακλήσεις, ι. Αγρυπνία κ.λπ.

Η υποδοχή των ιερών λειψάνων των Αγ. Θεοδώρων έγινε στη συμβολή των οδών Δ. Γούναρη & Κολοκοτρώνη, μεταφέρθηκαν εν πομπή μέχρι το Ναό και παρέμειναν για προσκύνημα μέχρι τις 10.11.14.

ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Το Βυζαντινό - Λαογραφικό Μουσείο, εγκαινίασε ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος παρουσία εκπροσώπων της Δημοτικής Αρχής, φορέων κ.λπ. και περιλάμβανε στο Βυζαντινό του σκέλος ιερά κειμήλια του Ναού, όπως εικόνες, Ευαγγέλια, σημαίες, λάβαρα, μανουάλια, κολυμβήθρα, καντήλια κ.λπ. Και στο Λαογραφικό του σκέλος οι ηλικιωμένοι πιστοί θυμήθηκαν στην ξενάγηση, σκεύη που σημάδεψαν την καθημερινότητά τους, όπως γκαζιέρες, σίδερα σιδερώματος ρούχων που λειτουργούσαν με κάρβουνα, χειροκίνητες ραπτομηχανές, παλάντζες ζυγίσματος αγαθών κ.λπ.

Ήταν μια θαυμάσια πρωτοβουλία, που εντυπωσίασε τους επισκέπτες ειδικά τους νεότερους, που ενημερώθηκαν για τις δυσκολίες των γονιών τους μέχρι να περάσουμε στην σημερινή εξέλιξη του εύκολου χειρισμού του οικιακού εξοπλισμού.

*

Το πρόγραμμα περιλάμβανε επίσης:

Μια πολύ εμπεριστατωμένη συμβουλευτική ομιλία του ιατρού καρδιολόγου κ. Στυλιανού Αστρινάκη, με θέμα: «Υπέρταση και υγεία. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε».

Ψυχαγωγική δράση για τα παιδιά τη κατήχησης, με θέμα: «Καδράκια από καμβά με τεχνοτροπία ντεκουπάζ» από τις κ.κ. Σήλια Κορομηλά και Άννα Μπαλή.

Ομιλία από τον αρχιμ. π. Γεράσιμο Καραμολέγκο- ιεροκήρυκα της Ι. Μητροπόλεως Περιστερίου με θέμα: «Οι Άγγελοι ως λειτουργικά πνεύματα».

Προληπτικό οδοντιατρικό έλεγχο για τα παιδιά της Ενορίας. Και,

Συνεστίαση στο Κέντρο «Καραγκιόζης» (Τρώων 9 Περιστέρι).

Συγχαρητήρια για την αρτιότητα της όλης διεξαγωγής του προγράμματος εισέπραξαν από τους Ενορίτες ο ιερατ. προϊστάμενος του Ναού κ. Ελευθέριος Κουναλάκης, ο μειλίχιος π. Σεραφείμ Φαράσογλου, οι ιερείς του Ναού και τα μέλη του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου.

Ν.Λ.- Λ.Μ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Επίσκεψη του Αντιπεριφερειάρχη Δ.Α. στη Μονάδα ΠΕΔΥ Περιστερίου

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΥΠΟΔΙΠΛΑΣΙΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

tzokasneoΤην Μονάδα του ΠΕΔΥ Περιστερίου επισκέφθηκε στις 3.12.2014 ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αθήνας κ. Σπύρος Τζόκας, όπου είχε συνάντηση με το Διευθυντή της.

Κατά τη συνάντηση, ο Αντιπεριφερειάρχης ενημερώθηκε για την κατάσταση λειτουργίας του ΠΕΔΥ, από την οποία προέκυψε εικόνα υποδιπλάσιας στελέχωσης καθώς και υποδιπλάσιας επισκεψιμότητας ασθενών, σε σχέση με την προηγούμενη κατάσταση ως Μονάδας του ΕΟΠΥΥ.

Ο κ. Τζόκας επισήμανε στον Διευθυντή, ότι θα πρέπει να διεκδικηθεί η πλήρης λειτουργία της Μονάδας με όλες τις απαραίτητες ειδικότητες και στις δύο βάρδιες και πως η Περιφέρεια Αττικής θα είναι υποστηριχτής αυτών των σημαντικών κοινωνικών διεκδικήσεων.

Επιπλέον, διαπίστωσε τη μεγάλη υποβάθμιση των υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Υγείας, γεγονός που επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την πολύ δύσκολη πραγματικότητα που βιώνουν οι πολίτες. Αυτή η υποβάθμιση της δημόσιας παροχής υγείας, λειτουργεί -όπως τόνισε- υπέρ των ιδιωτικών κλινικών, κάτι που δεν αποτελεί τυχαίο συμβάν αλλά είναι μέρος της σαφούς κυβερνητικής αντιμετώπισης της Υγείας, όχι ως κοινωνικής ανάγκης αλλά ως εμπορεύματος.

Τέλος δήλωσε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να μπει τέλος στην διάλυση της δημόσιας Υγείας και κάλεσε τους πολίτες που είχαν επισκεφτεί το ΠΕΔΥ Περιστερίου να μετάσχουν της πορείας, που είχαν εξαγγείλει τα σωματεία εργαζομένων των νοσοκομείων της περιοχής, την 4.12.14, στο Σταθμό Μετρό «Περιστέρι».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΥΝΑΜΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ «ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ» ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ

energoipolitesΔυναμική ήταν η συμμετοχή των μελών της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι» στο συλλαλητήριο για τα δικαιώματα στη δημόσια Υγεία και στην πορεία που πραγματοποιήθηκε στις 4.12.14, από το Σταθμό του Μετρό «Περιστέρι» μέχρι το Αιγάλεω.

Το συλλαλητήριο διοργάνωσαν τα σωματεία εργαζομένων των νοσοκομείων της Δυτικής Αθήνας, για να σταματήσει η διάλυση της δημόσιας υγείας- πρόνοιας στη Δυτική Αθήνα και για να μην κλείσουν και άλλα Νοσοκομεία στη περιοχή μας, όπως το Κ.Ψ.Υ. Δαφνίου και το Δρομοκαείτιο.

Επίσης διαδήλωσαν για την αύξηση των δαπανών για την υγεία και για τη χρηματοδότηση των νοσοκομείων, ώστε να μη γίνει η υγεία των ανθρώπων, εμπόρευμα.

Στη φωτογραφία μας από την πορεία, τρίτος από αριστερά ο επί κεφαλής της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι» κ. Φώτης Κουγιουμτζής.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΤΡΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΟΙΑΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

aniaΜε τον Δήμο Περιστερίου θα συνεργαστεί η Εταιρεία Νόσου Alzheimer και Συναφών Διαταραχών Αθηνών, προκειμένου να υλοποιήσουν κοινές δράσεις παροχής υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες.

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και ο Εντεταλμένος σύμβουλος σε θέματα Υγείας του Δήμου, καρδιολόγος κ. Γεώργιος Μπεκιάρης συναντήθηκαν στις 4.11.14, στο Δημαρχείο Περιστερίου με την Πρόεδρο της Εταιρείας, νευρολόγο – ψυχίατρο κα Παρασκευή Σακκά και την ψυχολόγο κα Αρετή Ευθυμίου και συμφώνησαν να οργανώσουν και να λειτουργήσουν σύντομα τρεις Συμβουλευτικούς Σταθμούς για την προώθηση δράσεων πρόληψης και παρέμβασης για την Άνοια.

Με δεδομένο, ότι πολλοί συμπολίτες μας πάσχουν από Άνοια με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και οι ίδιοι και οι οικογένειές τους, η πιο πάνω συνεργασία του Δήμου Περιστερίου με την Εταιρεία Νόσου Alzheimer και Συναφών Διαταραχών Αθηνών θα προσφέρει ουσιαστικές υπηρεσίες σε όλους όσους πάσχουν από τη νόσο.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΤΙΒΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ»

{gallery}ygeia/2015/2/antiviot{/gallery}

Εντυπωσιακές επιστημονικές απόψεις ακούστηκαν στην ενημερωτική εκδήλωση, που διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου, την 5.11.2014 στο Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου, με θέμα: «Μύθοι και αλήθειες για τα αντιβιοτικά και τα εμβόλια».

Η εκδήλωση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας των πολιτών για την ορθή χρήση των αντιβιοτικών και των εμβολίων, που υλοποιεί το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων – Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ), η Ελληνική Εταιρεία Λοιμώξεων, η Ελληνική Εταιρεία Χημειοθεραπείας και ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Υγείας του Δήμου κ. Γιώργος Μπεκιάρης- καρδιολόγος, δ/ντής της Καρδιολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου «Μητέρα».

Ο κ. Μπεκιάρης μετέφερε τους χαιρετισμούς του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και ευχαρίστησε για τη θετική ανταπόκριση και παρουσία τους όλους τους δημότες, καθώς και την ομιλήτρια κα Ελένη Γιαμαρέλλου- καθηγήτρια Παθολογίας – Λοιμώξεων ΕΚΠΑ, πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρείας Χημειοθεραπείας, για την προσφορά της στην ενημέρωση των πολιτών.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκε εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Περιστερίου, δημοτικοί σύμβουλοι, στελέχη του Δήμου και εκπρόσωποι φορέων.

Εκ μέρους του ΕΔΔΥΠΠΥ, παραβρέθηκε και απηύθυνε χαιρετισμό ο διευθυντής του Δικτύου κ. Σωτήρης Παπασπυρόπουλος, ο οποίος μετέφερε στους παρευρισκόμενους τους χαιρετισμούς του προέδρου του Δικτύου κ. Γιώργου Πατούλη - δημάρχου Αμαρουσίου και αναφέρθηκε στους στόχους και τις δράσεις του Δικτύου, που εστιάζονται στην πρόληψη, με στόχο την προαγωγή και προστασία της υγείας του γενικού πληθυσμού της χώρας μας. Στο πλαίσιο των δράσεων αυτών ανήκει και η υλοποίηση της ενημερωτικής εκστρατείας για την ορθή χρήση των αντιβιοτικών και των εμβολίων.

ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ Η ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Την ενημέρωση πραγματοποίησε η κα Ελένη Γιαμαρέλλου - καθηγήτρια Παθολογίας – Λοιμώξεων του ΕΚΠΑ και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Χημειοθεραπείας.

Η κα Γιαμαρέλλου αναφέρθηκε στο πόσο σημαντικά είναι τα αντιβιοτικά για την υγεία μας, καθώς σώζουν εκατομμύρια ζωές από τις λοιμώξεις που προκαλούν τα μικρόβια, αλλά και πόσο καταστροφική είναι η υπερκατανάλωσή τους, καθώς αυτή οδηγεί στην ανάπτυξη της αντοχής των μικροβίων στα αντιβιοτικά, με συνέπεια όταν απαιτείται η χρήση τους να μην είναι πλέον δραστικά και αποτελεσματικά.

Ανέφερε περιπτώσεις άσκοπης κατανάλωσης αντιβιοτικών π.χ. στην περίπτωση κοινού κρυολογήματος, ή ελαφράς ίωσης, που καταπονούν το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού, παρ΄ότι θα μπορούσε η αναγκαιότητα των αντιβιοτικών να διαγνωστεί με το πανεύκολο και φθηνό «στρέπ τέστ».

Η ομιλήτρια παρέθεσε σημαντικά στοιχεία σχετικά με τους τρόπους μετάδοσης των μικροβίων και των ιών, το πώς μπορούμε να διακρίνουμε πότε πρέπει να πάρουμε αντιβιοτικό και πότε όχι, πάντα σε συνεννόηση με το γιατρό μας.

ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ 1η ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΝΤΙΒΙΟΤΙΚΩΝ

Επισήμανε ότι κατέχουμε την πρώτη θέση στην Ευρώπη στην κατανάλωση αντιβιοτικών, με αποτέλεσμα να κατέχουμε και την πρώτη θέση στην αντοχή των μικροβίων στα αντιβιοτικά, γεγονός εξαιρετικά επικίνδυνο για την υγεία μας.

Η ομιλία ολοκληρώθηκε με το μήνυμα ότι είναι ευθύνη όλων μας να λαμβάνουμε με φειδώ τα αντιβιοτικά και σε άκρως αναγκαίες περιπτώσεις, γεγονός που διασφαλίζει την προστασία του οργανισμού μας από την άσκοπη έως επιβλαβή κατανάλωσή τους.

Τέλος, η κα Γιαμαρέλλου αναφέρθηκε στην πρόληψη των λοιμώξεων στους ενήλικες, με σωστή χρήση των εμβολίων, δηλαδή της γρίπης (τους μήνες Οκτώβριο – Νοέμβριο κάθε χρόνο) όπως και του πνευμονιόκοκκου, σύμφωνα με τις οδηγίες του γιατρού τους.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με υποβολή ερωτήσεων από το κοινό και μέσα από τις απαντήσεις που δόθηκαν αναδείχθηκε η επιστημονικά εξακριβωμένη για την προστασία της υγείας μας αλήθεια, ότι: Μειώνοντας την άσκοπη κατανάλωση των αντιβιοτικών, τα ανθεκτικά μικρόβια ξαναγίνονται ευαίσθητα στα αντιβιοτικά!

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Το 2ο Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό Παιδικής Ζωγραφικής διοργανώνει ο Δήμος

 Οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι παραδοσιακά για την πόλη του Περιστερίου, ημέρες ξεχωριστές, ημέρες χαρούμενες και αισιόδοξες.

"Στα πλαίσια των δράσεων του Δήμου Περιστερίου τα παιδιά θα έχουν και πάλι πρωταγωνιστικό ρόλο και θα δώσουν στην πόλη το δικό τους χρώμα", τονίζει σε ανακοίνωσή της, η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Πολιτισμού Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου και προσθέτει: "Τους δίνεται λοιπόν και φέτος η δική τους πλέον πλατεία, η πλατεία Εθν. Αντίστασης (απέναντι από τον ΟΤΕ), κάνοντάς τα συμμέτοχους στην ατμόσφαιρα αυτή, να δώσουν το δικό τους στίγμα στις προετοιμασίες και στο τελικό αποτέλεσμα, για μια πόλη φωτεινή – γιορτινή – αισιόδοξη".

Έχοντας τη βεβαιότητα, ότι και σε αυτό το διαγωνισμό ζωγραφικής θα φιλοτεχνήσουν και θα καταφέρουν να την κάνουν την ομορφότερη πλατεία της πόλης, γι’ αυτό το λόγο, προκηρύσσεται για 2η χρονιά διαγωνισμός με θέμα:

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΠΟΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ – ΓΙΟΡΤΙΝΗ – ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ – ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ Η ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ.

Μοναδικός περιορισμός στην παλέτα του κάθε μικρού ζωγράφου, είναι ότι το θέμα που θα επιλέξει πρέπει να έχει σχέση με τα Χριστούγεννα.

Οι 52 καλύτερες ζωγραφιές θα εκτυπωθούν σε κατάλληλο υλικό και θα τοποθετηθούν για όλη τη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων στα συγκεκριμένα πλαίσια της πλατείας Εθν. Αντίστασης (απέναντι από ΟΤΕ).

Οι νικητές του διαγωνισμού, αλλά και όσοι επιθυμούν, θα έχουν την δυνατότητα να δουν τα έργα τους σε ειδική εκδήλωση που θα γίνει με τη φωταγώγηση της πλατείας.

Μετά το τέλος των εορτών τα έργα θα παραδοθούν στα παιδιά στα οποία ανήκουν. Όλοι οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν αναμνηστικό δίπλωμα σαν επιβράβευση για την προσπάθειά τους.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν: Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία.

Προθεσμία συμμετοχής μέχρι και τις 26 Νοεμβρίου 2014.

Για κάθε πρόσθετη διευκρίνιση ή πληροφορία μπορούν να επικοινωνούν στην Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Δήμου Περιστερίου (Δ.Ε.Π.Α.Δ.Π.) στα τηλέφωνα 210 5779914 και 210 5779049, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ «ΕΦΗ»

kinimΞεχωριστές πολιτιστικές εκδηλώσεις διοργανώνει το μήνα Δεκέμβριο 2014, ο Δήμος Περιστερίου στο νέο Κινηματοθέατρο «ΕΦΗ» (Βασιλικών 6 Κηπούπολη) σε μια προσπάθεια να προσφέρει ψυχαγωγία στους Περιστεριώτες που ασφυκτιούν από την κρίση και να τονώσει το Εορταστικό κλίμα που φέτος είναι ιδιαίτερα καταθλιπτικό.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παιδικές θεατρικές παραστάσεις, κινηματογραφικές προβολές, συναυλίες, μουσικά και χορωδιακά αφιερώματα κ.λπ.

Οι ταινίες προβάλλονται με την ευγενική χορηγία της Φίνος Φιλμς.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας κατά την προσέλευση.

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως εξής:

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου, ώρα 19:30

Κινηματογραφική ταινία «Κάτι Να Καίει» (1964) - Αφιέρωμα στη Φίνος Φιλμς. Πρωταγωνιστούν: Ντίνος Ηλιόπουλος, Ρένα Βλαχοπούλου, Μάρθα Καραγιάννη, Χλόη Λιάσκου, Έλενα Ναθαναήλ, Κώστας Βουτσάς

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου, ώρα 11:30

Παιδική παράσταση: «Μαλαματένιος αργαλειός και φιλντισένιο χτένι» ένα μουσικό παραμύθι από… κλωστή, από το "Θέατρο του παπουτσιού πάνω στο δέντρο»

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου, ώρα 19:30

Κινηματογραφική ταινία «Μια Τρελλή - Τρελλή Οικογένεια» (1965) - Αφιέρωμα στη Φίνος Φιλμς. Πρωταγωνιστούν: Τζένη Καρέζη, Μαίρη Αρώνη, Αλέκος Αλεξανδράκης, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, Λίλη Παπαγιάννη, Αλέκος Τζανετάκος

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου, ώρα 11:30

Παιδική παράσταση: «Χριστουγεννιάτικες Ιστορίες». Η ομάδα «Παραμυθοπλάστης» παρουσιάζει μια παράσταση αφήγησης συνοδευόμενη από ζωντανή μουσική

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου, ώρα 19:30
Κινηματογραφική ταινία: "Οι θαλασσιές οι χάντρες" (1967) - Αφιέρωμα στη Φίνος Φιλμς. Πρωταγωνιστούν: Ζωή Λάσκαρη, Κώστας Βουτσάς, Μάρθα Καραγιάννη, Φαίδων Γεωργίτσης, Μαίρη Χρονοπούλου, Γ. Βογιατζής

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου, ώρα 19:00

Αφιέρωμα στη Φίνος Φιλμς και στον Φιλοποίμενα Φίνο. Ένα ταξίδι στη μαγεία του ελληνικού κινηματογράφου με την ματιά της ΦΙΝΟΣ ΦΙΛΜΣ και του Φιλοποίμενα Φίνου. Θα παραστούν ο δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιάσων Τριανταφυλλίδης, ο διακεκριμένος ηθοποιός Κώστας Βουτσάς και άλλοι δημοφιλείς ηθοποιοί και συντελεστές, που θα ταξιδέψουν το κοινό στις μεγάλες στιγμές του ελληνικού κινηματογράφου

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου, ώρα 11:30

Παιδική παράσταση: «Χριστουγεννιάτικες Ιστορίες». Η ομάδα «Παραμυθοπλάστης» παρουσιάζει μια παράσταση αφήγησης συνοδευόμενη από ζωντανή μουσική

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου, ώρα 11:30

Παιδική παράσταση: «Ο Κάτζαρος, ο Καρκάτζαρος και ο μύθος της Αγέλαστης Πολιτείας». Διαδραστική παράσταση κουκλοθέατρου βασισμένη στο μουσικό παραμύθι των αδελφών Κατσιμίχα από την Ομάδα Pik2pik

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου, ώρα 19:00

Συναυλία με τη Σοφία Βόσσου. Μουσικό αφιέρωμα στην Τρίτη ηλικία και όχι μόνο. Τραγούδια που αγαπήσαμε, τραγουδήσαμε και χορέψαμε με την υπέροχη φωνή της Σοφίας Βόσσου

Κυριακή 4 Ιανουαρίου, ώρα 11:30

Παιδική παράσταση: «Ο Κάτζαρος, ο Καρκάτζαρος και ο μύθος της Αγέλαστης Πολιτείας». Διαδραστική παράσταση κουκλοθέατρου βασισμένη στο μουσικό παραμύθι των αδελφών Κατσιμίχα από την Ομάδα Pik2pik

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΛΑΜΠΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ, ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ»

Με επιτυχία, που ξεπέρασε τις προσδοκίες -καθώς η επιδεινούμενη οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών διευρύνει τις ανάγκες τους και συρρικνώνει την έκφραση αλληλεγγύης- στέφθηκε από επιτυχία η «σταυροφορία» ανθρωπιάς και προσφοράς στον άπορο συνάνθρωπο, που διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου στις 29 Νοεμβρίου 2014.

Η αύξηση των πληττόμενων από την ανέχεια ατόμων και η έλευση των Εορτών που δημιουργεί αυξημένες ανάγκες στο «Κοινωνικό Παντοπωλείο» για την κάλυψη τω αναγκών τους, ώθησε τη Δημοτική Αρχή σε Πανπεριστεριώτικο προσκλητήριο έμπρακτης φιλαλληλίας, με ό,τι ο καθένας μπορούσε να προσφέρει από το περίσσευμα του, αλλά η πράξη έδειξε ότι η ευαισθησία άγγιξε και το υστέρημά του.

Με την πολύτιμη συμμετοχή εθελοντικών οργανώσεων και εθελοντών πολιτών, ο Δήμος καθόρισε τρία σημεία συγκέντρωσης: Στο Δημαρχιακό Μέγαρο (Πλατεία Δημοκρατίας), στην πλατεία Μ. Αντύπα (Δέγλερη) και στο Λόφο Αξ/κών (Τζων Κέννεντυ 135), όπου πολίτες κάθε ηλικίας και υπόστασης προσήλθαν να πράξουν αυτό που η συνείδησή τους και το ανθρωπιστικό τους καθήκον πρόσταξαν: Τη συνεισφορά αλληλεγγύης στον ξεχασμένο και αδικημένο από τη ζωή συνάνθρωπο.

Η συμμετοχή πολιτών και η ποσότητα αγαθών ήταν αντιστρόφως ανάλογη φέτος που η προσπάθεια έγινε για τέταρτη χρονιά, σε σχέση με την πρώτη όταν η κατάσταση δεν είχε ξεπεράσει τα όρια της οικονομικής αντοχής. Δεν ξέρουμε αν και άλλοι δήμοι έπραξαν ή θα πράξουν ανάλογες δράσεις, όμως το γεγονός, ότι ετεροδημότες ήλθαν με το Μετρό να εκτελέσουν την προσταγή της καρδιάς τους, δείχνει την πρωτοπορία του Περιστερίου, αλλά και την ευαισθησία των πολιτών του Δήμου μας και του λεκανοπεδίου.

Κιβώτια, πακέτα, τσάντες σούπερ μάρκετς κ.ά., με κάθε λογής αγαθά γέμισαν τους καθορισμένους χώρους υποδοχής και μεταφέρθηκαν στο «Κοινωνικό Παντοπωλείο» για ταξινόμηση και διανομή στους καταγραμμένους από την κοινωνική υπηρεσία του Δήμου δικαιούχους.

Φυσικά η 29η Νοεμβρίου 2014 ήταν η ημέρα της μαζικής ανταπόκρισης στο κάλεσμα του Δήμου: «Υπάρχει Ανάγκη! Στις δύσκολες μέρες μόνος του ΚΑΝΕΙΣ!», αλλά η προσπάθεια συνεχίζεται…

Όσοι επιθυμούν και μέχρι τις Γιορτές να προσφέρουν είδη πρώτης ανάγκης, μπορούν να επικοινωνούν με την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου, που λειτουργεί το «Κοινωνικό Παντοπωλείο».

ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕ Η ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΗ

Συγκινημένος και υπερήφανος για τους συμπολίτες μας, που έδωσαν το πιο λαμπρό παράδειγμα ανθρωπιάς, ευαισθησίας και προσφοράς, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης δήλωσε: «Είμαι πολύ συγκινημένος, γιατί σήμερα θριάμβευσε η μεγαλοσύνη και τη γενναιοδωρία των Περιστεριωτών. Ήταν η ημέρα των πολλών και των ταπεινών. Η μεγάλη προσέλευση και η ποσότητα των τροφίμων στηρίζει το ανθρωπιστικό όραμά μας: «Στα δύσκολα, μόνος του κανείς»!

Απλοί πολίτες, μαθητές, άτομα τρίτης ηλικίας, φορείς κ.ά. με περίσσευμα αγάπης, ανθρωπιάς, αλληλεγγύης, συντροφικότητας, πρόσφεραν από το υστέρημα τους στον συνάνθρωπο μας, που έχει ανάγκες και που η ζωή στάθηκε άδικη απέναντί του.

Τα τρόφιμα που συγκεντρώθηκαν θα καλύψουν τις ανάγκες του «Κοινωνικού Παντοπωλείου» για τις Άγιες ημέρες των Εορτών (Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά), στη διάρκεια των οποίων δεν πρέπει να είναι μόνος του, Κανείς!

Αυτό που με συγκινεί ιδιαίτερα είναι ότι συμπολίτες μας από όλα τα σημεία της πόλης μας, αλλά και ευαισθητοποιημένοι πολίτες από άλλες περιοχές, τα Πατήσια, τον Αγ. Δημήτρη, τη Δάφνη κ.λπ. πήραν το Μετρό και έφεραν την τσάντα τους με αγαθά για να ενισχύσουν το «Κοινωνικό Παντοπωλείο» μας.

ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Σε όλους αυτούς, καθώς και στους εθελοντές που βοήθησαν σ΄ αυτή την προσπάθεια, είμαι υποχρεωμένος να απευθύνω ένα μεγάλο «ευχαριστώ», να τους ευχηθώ Καλές Γιορτές και να τους υποσχεθώ πως ό,τι πρόσφεραν θα πάει εκεί που υπάρχει πραγματική ανάγκη.

Θέλω όμως να υπογραμμίσω πως όσο βλέπουμε να λειτουργούν «κοινωνικά παντοπωλεία», «κοινωνικά φαρμακεία», «κοινωνικά ιατρεία» κ.λπ., σημαίνει ότι η κοινωνία μας γονατίζει. Γι’ αυτό θα προσθέσω την ευχή: Να κλείσουν όλα αυτά το συντομότερο. Θα είναι μια ένδειξη ότι η κοινωνία μας αρχίζει να στέκεται στα πόδια της.

ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

Γιατί ο κόσμος σήμερα δεν θέλει «κοινωνικά παντοπωλεία», «κοινωνικά φαρμακεία», «κοινωνικά ιατρεία» κ.ά., θέλει μια δουλίτσα, ώστε με αξιοπρέπεια να βγάζει το ψωμί του και να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του.

Είναι γεγονός, ότι ζούμε σε εποχές βάρβαρης κρίσης και μνημονιακής ασφυξίας, που δεν έχουν αφήσει καμιά ελληνική οικογένεια ανεπηρέαστη.

Να ευχηθούμε, ότι στο τέλος η αλληλεγγύη, η ανθρωπιά της κοινωνίας και οι αποφάσεις που θα πάρει θα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, για να απαλλαγούμε από αυτή την άδικη κρίση που μαστίζει σήμερα την ελληνική οικογένεια».

Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ