• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Νίκος Δένδιας: «Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας είναι ο πιο πρόσφορος τρόπος να μειωθεί η ανεργία»

dendiasΠολιτικές ομιλίες σε συγκεντρώσεις φίλων του πραγματοποίησε στο Περιστέρι ο υπ. Εθνικής Άμυνας και υποψ. βουλευτής Β’ Αθήνας κ. Νικόλαος Δένδιας, σε ό,τι αφορά τις εθνικές εκλογές της 25.1.2015.

Σε ερώτηση δημοσιογράφων: «Γιατί είναι ανάγκη σ’ αυτές τις κρίσιμες εκλογές οι Περιστεριώτες να ψηφίσουν Νέα Δημοκρατία;» απάντησε, ότι:

«Το Περιστέρι είναι μια περιοχή που έχει πολύ μεγάλη ενέργεια και έχει κτυπηθεί πάρα πολύ από την κρίση.

Το ερώτημα που θα περίμενα να μου θέσει η κοινωνία του Περιστερίου είναι: Τι είναι αυτό που θα βοηθήσει στη μείωση της ανεργίας;

Θεωρώ, ότι το πρόγραμμα το δικό μας, της Νέας Δημοκρατίας, που είναι υπέρ των επενδύσεων και υπέρ της καινοτομίας, είναι πολύ πιο πρόσφορος τρόπος για να μειωθεί η ανεργία, από το κρατικίστικο πρόγραμμα που προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ, και το οποίο δεν μπορεί να εφαρμοσθεί».

Νίκος Χουντής: «Την Κυριακή ψηφίζουμε ΣΥΡΙΖΑ»!

ΝΙΚΟΣ ΧΟΥΝΤΗΣΤην Κυριακή, τελειώνει ο φόβος, η τρομοκρατία, η μιζέρια.

Την Κυριακή με ελπίδα κι αξιοπρέπεια ο ελληνικός λαός ψηφίζει.

Θα ψηφίσει για το μέλλον της Ελλάδας, για το μέλλον το δικό του, για το μέλλον των παιδιών του.

Θα ψηφίσει για μια νέα κυβέρνηση που θα υπερασπιστεί τα δικαιώματα του, που θα θέσει σε προτεραιότητα τις ανάγκες της κοινωνίας και όχι των δανειστών και των διαπλεκόμενων συμφερόντων.

Την Κυριακή με την ψήφο του ο ελληνικός λαός θα ανατρέψει την κυβέρνηση των μνημονίων, της υποτέλειας και της εθνικής αναξιοπρέπειας. Θα ανατρέψει όλους αυτούς που επί πέντε χρόνια, τον οδήγησαν στη φτώχεια, στη μιζέρια και στο περιθώριο.

Την Κυριακή ο ελληνικός λαός αποφασίζει για ένα εθνικό σχέδιο ανασυγκρότησης της οικονομίας και για τα άμεσα μέτρα στήριξης του ελληνικού λαού. Αποφασίζει για την εθνική πολιτική διαπραγμάτευσης και διεκδίκησης των δικαιωμάτων του. Με την ψήφο του θα αλλάξει τους συσχετισμούς στην Ελλάδα και θα κάνει την αρχή για τις μεγάλες αλλαγές που χρειάζονται στην Ευρώπη.

Τα μάτια όλης της Ευρώπης είναι στραμμένα στη χώρα μας. Όλοι περιμένουν το αποτέλεσμα των εθνικών εκλογών. Οι εργαζόμενοι σε όλη την Ευρώπη περιμένουν με αγωνία και ελπίδα τη μεγάλη ανατροπή, που θα ξεκινήσει από τη χώρα μας, από τον ελληνικό λαό.

Γνωρίζουν ότι η μεγάλη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να αποτελέσει την αρχή για τις μεγάλες και αναγκαίες ανατροπές στην Ευρώπη.

Την Κυριακή οι Έλληνες θα δώσουν τη μεγάλη απάντηση σε όλους όσους εντός κι εκτός Ελλάδας τους χρησιμοποίησαν ως πειραματόζωα στα νεοφιλελεύθερα πειράματά τους. Ο έλληνας πολίτης γνωρίζει ότι του έλαχε η ιστορία να κάνει την αρχή, και είναι αποφασισμένος να την κάνει. Θα είναι ο πρώτος που θα ανατρέψει τα μνημόνια, το νεοφιλελεύθερο μοντέλο της καταστροφής που έχει επιβληθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Την Κυριακή με αισιοδοξία, περηφάνια και αξιοπρέπεια, αλλάζει την Ελλάδα και στέλνει μήνυμα ελπίδας στους λαούς της Ευρώπης .

Την Κυριακή ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ!

Νίκος Χουντής

 

Υποψήφιος Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Β΄ Αθηνών

π. Ευρωβουλευτής και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Πλ.Ελευθερίας 1 Αθήνα τηλ.: 210 3378528 - 531

Βραδιά ελληνικού παραδοσιακού τραγουδιού «Από τη Μ. Ασία στο Αιγαίο», με την επιμέλεια του Περιστεριώτη καθηγητή Ευρωπαϊκής και Βυζαντινής Μουσικής κ. Κων. Σταυρουλάκη, στην Ι. Μητρόπολη Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας

 Συναγερμός των φίλων της ποιοτικής παραδοσιακής μουσικής και τραγουδιού έχει σημάνει στην περιοχή της Ν. Φιλαδέλφειας, όπου την Κυριακή 1η Φεβρουαρίου 2015 η Ι. Μητρόπολη Ν. Ιωνίας και Ν. Φιλαδέλφειας διοργανώνει στις 6.00 μ.μ., συναυλία Ελληνικού Παραδοσιακού Τραγουδιού, με τίτλο: «Από τη Μικρά Ασία στο Αιγαίο».

Το ενδιαφέρον για τους Περιστεριώτες που θα θελήσουν να απολαύσουν μια παραδοσιακή μουσική πανδαισία, είναι ότι το πρόγραμμα έχει επιμεληθεί και θα παρουσιάσει ο Περιστεριώτης πρωτοψάλτης του ι. ν. Παμ. Ταξιαρχών (Παλαιός) κ. Κωνσταντίνος Χ. Σταυρουλάκης, γνωστός για την προσήλωσή του στην αυθεντικότητα και πιστή απόδοση των παραδοσιακών μας τραγουδιών και μουσικής.

Το συγκρότημα που αποτελείται από 8μελή Ορχήστρα και η 55μελή Χορωδία, στο οποίο υπεύθυνος διδασκαλίας και διευθυντής είναι ο κ. Κ. Σταυρουλάκης, έχει πραγματοποιήσει πλήθος εμφανίσεων, προσκεκλημένο πολλών Μητροπόλεων του Ελλαδικού χώρου. Σε όλες ανεξαιρέτως έχει εντυπωσιάσει για την τελειότητα και το αρμονικό συνταίριασμα της οργανικής και φωνητικής απόδοσης, που του έχουν προσδώσει μια ξεχωριστή ταυτότητα παρουσίας και αξιοθαύμαστης μεταλαμπάδευσης του παραδοσιακού μουσικού μας πλούτου.

Το πρόγραμμα που διανθίζει την γιορτή της κοπής της πίττας του ι.ν. Αγ. Ιωάννου Προδρόμου (Μάδυτος), περιλαμβάνει προσφώνηση και ομιλία του αιδ. π. Εμμανουήλ Μαθιουδάκη.

Θυμίζουμε, ότι ο κ. Κων/νος Σταυρουλάκης είναι:

-Καθηγητής Ευρωπαϊκής και Βυζαντινής Μουσικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

-Διευθυντής της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ι. Μητροπόλεως Γορτίνης & Αρκαδίας Κρήτης «Ο Άγιος Τίτος».

-Διευθυντής του τμήματος Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής του Ωδείου «Τέχνη & Δημιουργία».

-τ. Καθηγητής της Αθωνιάδας Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, και του Εκκλησιαστικού Λυκείου Καρπενησίου.

-Υπεύθυνος διδασκαλίας των πιο κάτω πέντε Χορωδιών: «Κρήτες Ακρίτες», «Νέας Φιλαδελφείας Μελωδοί», «Ψηλορείτες», Κεντρώας Κρήτης Μαλωδοί» και «Κρήτες Ριζίτες» κ.λπ.

Η συναυλία θα δοθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του 3ου Λυκείου Ν. Φιλαδελφείας «Μίλτος Κουντουράς» (Θεσσαλονίκης & Λαχανά, Ν. Φιλαδέλφεια).

Κοπή της πίττας και συνεστίαση του Συλλόγου «Γέφυρα Ζωής»

Κατά την κοπή της Πίτας που ευλόγησε ο πάτερ Θεόδωρος του Ι.Ν Αγ. Γεωργίου Νέας Ζωής που βρίσκεται διαρκώς δίπλα μας, εκφράζοντας την συμπαράστασή του στο έργο που επιτελεί η Γέφυρα Ζωής.

Η προσέλευση των φίλων και υποστηρικτών του Συλλόγου ήταν πραγματικά εντυπωσιακή. Μέσα στης πρώτες 2 μέρες όλες οι προσκλήσεις είχαν εξαντληθεί και η αίθουσα αποδείχτηκε πολύ μικρή τελικά .

Τα παιδιά και οι οικογένειές τους είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν όλοι μαζί, απολαμβάνοντας πλούσιους μεζέδες υπό τους ήχους ζωντανής μουσικής.

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Διονύσης Γουράνιος, ο οποίος έκοψε την πίτα, ευχαρίστησε το κοινό κι ευχήθηκε σε όλους Καλή Χρονιά με αγάπη, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα για τη σημασία της αλληλεγγύης και της προσφοράς προς το συνάνθρωπο.

Στην κατάμεστη αίθουσα της μουσικής ταβέρνας «Απτάλικο» στο Λόφο Αξιωματικών (Παλαιάς Καβάλας) προσήλθαν τα παιδιά της Γέφυρα Ζωής, οι γονείς τους, οι εθελοντές μας, οι φίλοι της Γεφύρας, και εκπρόσωποι του Δήμου Περιστερίου, του Δήμου Χαϊδαρίου, της Περιφέρειας Αττικής, & της Εκκλησίας.

Συγκεκριμένα : οι κ.κ.Τζαβαλιά Βιβή, Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα ΑμεΑ, με μεγάλη δύναμη ψυχής και θέληση για στήριξη όχι μόνο των προσπαθειών της Γέφυρας Ζωής, αλλά και κάθε δράση στήριξης των ΑμεΑ.

Σελέκος Μιχάλης, Δήμαρχος Χαϊδαρίου, που «βρίσκετε δίπλα» στις προσπάθειες μας, μαζί με την παιδίατρο σύζυγο του.

Οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Περιστερίου κ. Λύκος Παναγιώτης , κ. Θεοδωράκος Τάσος, κα. Τσιώτα – Μάρκου Μαίρη, που εξέφρασε την αμέριστη συμπαράστασή της προς την Γέφυρα Ζωής & η πρόεδρος του Ο.Π.Α.Α.Π. Περιστερίου κ. Κορόγιαννη, Κουγιουμτζής Φώτης, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για το Περιστέρι», αρωγός του Πολυχώρου μας και συμπαραστάτης της Γέφυρας Ζωής .

Κυριακόπουλος Γιάννης, Μπάος Βασίλης εκπρόσωποι της δημοτικής Παράταξης «Περιστέρι για Όλους – Ανατροπή, που στηρίζουν τις δράσεις της Γέφυρας Ζωής.

Η Γραμματέας του περιφερειακού τμήματος του Ερυθρού Σταυρού Περιστερίου κα. Στέλλα Δαγλαρτζή.

Η Πρόεδρος του Συλλόγου “συνάνθρωποι” κα. Νίκη Δούλου, & ο κ. Γιάννης Δημήτριου Πρόεδρος 6ης λαϊκής αγοράς

Η όμορφη συγκέντρωση με το πέρασμα της ώρας μετατράπηκε σε γλέντι με χορούς και τραγούδια, το 2015 ξεκίνησε με όλους μαζί μία αγκαλιά.

Ο χορός ξεκίνησε από τα παιδιά της Γέφυρας ζωής που παρέσυραν στο γλέντι γονείς, εθελοντές και όλους τους παραβρισκόμενους.

Το κέφι συνεχίστηκε αμείωτο μέχρι της «τελικής πτώσης» αργά το βράδυ της Κυριακής.

Κλείνοντας την εκδήλωση ο Πρόεδρος της Γέφυρα ζωής κ. Γουράνιος ευχήθηκε η επόμενη κοπή πίτας να βρει τη Γέφυρα Ζωής σε νέο και μεγαλύτερο Πολυχώρο.

Της πίτες μας της πρόσφεραν οι Φούρνοι ζαχαροπλαστεία, Πάτσης , Θανάσης , Ίλιον και ο εθελοντής μας ζαχαροπλάστης Δημοσθένης Ασημάκος.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αντιπρόεδρο κα. Ρουλά Τζέμη και το ιδρυτικό μέλος μας κ. Νικήτα Παύλου, αλλά και του εθελοντές μας για την πολύτιμη βοήθεια τους για την πραγματοποίηση την εκδήλωσης.

Υποστηρικτής της Γέφυρα Ζωής Α.μεΑ. Δυτικού Τομέα τα Σουπερμάρκετ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

(Φεβρουάριος 2015)

Επιστολή του Λυκειάρχη κ. Θεοδώρου Παπαχαραλάμπους, προς τον σεβασμιότατο Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομο, για το βιβλίο του:

«Η Ελληνική μειονότητα της Κωνσταντινουπόλεως, το Οικουμενικό Πατριαρχείο και οι θέσεις Α. Νταβούτογλου»

Σεβασμιότατε,

Διάβασα με πολλή προσοχή το πόνημά σας για την ελληνική μειονότητα της Κωνσταντινούπολης, το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τις θέσεις του Α. Νταβούτογλου. Άστραψε μέσα μου μια σπίθα πατριωτισμού και εθνικής έξαρσης, σαν αυτές που αγγίζουν καίρια τις πιο ευαίσθητες χορδές κάθε ελληνικής ψυχής. Το έργο σας αυτό δεν υπογραμμίζει μόνο έντονα τη σωρεία των προβλημάτων, των μεγάλων αδικιών, αλλά και των άμεσων και έμμεσων συστηματικών επιθετικών ενεργειών της Τουρκίας εναντίον της χώρας μας, δεν αποκαλύπτει μόνο, σ’ όλες τους τις διαστάσεις, τις σκοπιμότητες και τις φανερές ή μυστικές μηχανορραφίες του νεοθωμανικού-μουσουλμανικού τόξου κατά της ορθοδοξίας και του ελληνισμού, της μακρόχρονης ιστορίας και του οικουμενικού πολιτισμού τους, αλλά και μας γεμίζει από αισιοδοξία, αγωνιστικότητα και υπερηφάνεια, αποτελώντας ταυτόχρονα ένα οξύτατο κέντρισμα, ένα διεγερτικό οίστρο, μια εθνική αφύπνιση, που με τις ιδέες, τις ορθολογικές κρίσεις και τις σωστές γεωπολιτικές αναλύσεις, συμπυκνώνει και αναδεικνύει τις προσδοκίες και τους μακρόχρονους πόθους και καημούς των Ελλήνων, για αποκατάσταση των ελληνικών δικαίων και της ιστορικής αλήθειας.

Αποτελεί ακόμη η έκδοση αυτή μια ισχυρή και καθαρή φωνή, που γίνεται σήμερα κραυγή, σε μια θολή και συγκεχυμένη εποχή, σε μια ‘‘υπνώττουσα’’ ισοπεδωμένη και αδρανούσα κοινωνία, χωρίς ιδανικά, αρχές και αξίες, χωρίς αγωνιστικό φρόνημα και πατριωτισμό, παρά το γεγονός, ότι τα διαχρονικά εγκλήματα – ανοσιουργήματα (διωγμοί, ξεριζωμοί, προσφυγιές) στην Πόλη, τον Πόντο, τη Μικρασία, την Κύπρο, το Αιγαίο, τη Βόρειο Ήπειρο, επιτάσσουν τον ελληνισμό να’ χει ‘‘πάντ’ ανοιχτά, πάντ’ άγρυπνα τα μάτια της ψυχής του’’. Άλλωστε ο κλήρος που έχει υποστεί κατά καιρούς τόσα και τόσα δεινά, βασανιστήρια και θυσίες, έχει πάνω απ’ όλους κάθε δικαίωμα λόγου και φωνής, προκειμένου να συμβάλει στην τόνωση του φρονήματος και την αποτροπή διαστρέβλωσης και παραχάραξης της ιστορικής αλήθειας.

Σήμερα, οι συχνές και προκλητικές παραβιάσεις θεσμοθετημένων διεθνών συνθηκών και συμφωνιών εκ μέρους γειτονικών μας χωρών (Τουρκία, Σκόπια), όπως είναι οι αρχές της αμοιβαιότητας, του σεβασμού των δικαιωμάτων των μειονοτήτων, της διαχείρισης των Α.Ο.Ζ., της παράνομης διεκδίκησης ζωνών του Αιγαίου, αποτελούν όπως πολύ σωστά επισημαίνετε, κραυγαλέες περιπτώσεις αυταρχισμού, ετσιθελισμού και ανομίας.

Αλλά ένα είναι σίγουρο: Αν αυξηθούν και ενταθούν τέτοιες πατριωτικές φωνές και μάλιστα με τη βαρύτητα και το κύρος Ιεραρχών, τότε ο ελληνισμός θα ξαναβρεί τον παλιό του βηματισμό, το παλιό του πάθος, για να βγει στο ξέφωτο, στο οξυγόνο της ελευθερίας και των άλλων ελληνικών τμημάτων, που έχουν ακόμη το πρόβλημα του αλυτρωτισμού, πραγματώνοντας έτσι την ιστορική του δικαίωση και αποστολή.

Τελειώνοντας, Σεβασμιότατε, εύχομαι να είστε πάντα γερός και δυνατός, να κρατάτε ψηλά τη σημαία των απαράγραπτων ελληνικών δικαίων του ελληνισμού και του χριστιανισμού, να φωτίζετε και να καθοδηγείτε το ποίμνιό σας στο δρόμο της αγάπης, της ειρήνης, του καλού και του δικαίου, της αλήθειας και της ανθρωπιάς, στο δρόμο του καθήκοντος προς την πατρίδα και το έθνος.

Με σεβασμό, αγάπη και εκτίμηση

Θεόδωρος Παπαχαραλάμπους

(Φεβρουάριος 2015)

Συναυλίες με ιστορία και συναίσθημα από το 13ο Λύκειο Περιστερίου

13Μετά την πρώτη συναυλία του 13ου Λυκείου Περιστερίου και των «Χαρταετών των Ονείρων» στο Δημοτικό Ωδείο της Λάρισας ξεκίνησα να γράψω ένα άρθρο με θέμα «Αιδώς Λαρισαίοι» για να σχολιάσω με πίκρα την μικρή συμμετοχή των Λαρισαίων σε μια συναυλία υπόδειγμα ερασιτεχνικής αλλά και επαγγελματικής δουλειάς των παιδιών του παραπάνω λυκείου, αλλά ξανασκέφτηκα τα λόγια του καθηγητή που επιμελήθηκε την παράσταση, Γιώργου Κουτσιούκη, ανοίγοντας την εκδήλωση λέγοντας χαρακτηριστικά «δεν μας πτοούν και δεν μας απογοητεύουν τα άδεια καθίσματα, εκείνοι που έχασαν είναι αυτοί που δεν ήρθαν…» και είπα «ας το πάρει το ποτάμι». Άλλωστε η δικαίωση ήρθε από το πρώτο κιόλας τραγούδι της βραδιάς και συνεχίστηκε με ιστορικά στοιχεία στο video wall και με εκπληκτικές συγκινήσεις που η μία διαδέχονταν την άλλη «και με Φως και με Θάνατον Ακαταπαύστως»!

Ήταν για όλους μας ένα μαγικό ταξίδι, πλημμυρισμένο με εικόνες από την αρχαιότητα ως σήμερα, γεμάτο με γλυκές μελωδίες και στίχους, που αναδεικνύουν τον ελληνικό πολιτισμό και τη συνέχεια της μουσικής μας, από τον Όμηρο στη Βυζαντινή μουσική, φτάνοντας ως τη μουσική των Μ. Χατζιδάκι, Μ. Θεοδωράκη, Μ. Λοΐζου και άλλων επιφανών μουσουργών και ποιητών. Τα παιδιά του 13ου Λυκείου Περιστερίου μας τραγούδησαν και τραγουδήσαμε κι εμείς μαζί τους, τις χαρές, τους πόνους, τα όνειρα, τις θυσίες και τους αγώνες του λαού και του τόπου μας

Έτσι μετά από όλα αυτά αποφασίσαμε να ξανα-απολαύσουμε τη ίδια συναυλία την επόμενη μέρα, 20 Φλεβάρη 2015, στο Συκούριο. Εδώ τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά, πιο ζεστά και η συμμετοχή του κόσμου ήταν μεγάλη. (Φωτογραφίες από τις συναυλίες στο τέλος της ανάρτησης– «χεράκι» για μεγέθυνση).

Ιδιαίτερες στιγμές και στις δύο συναυλίες ήταν

η έκτακτη συμμετοχή του φίλους μας Νίκου Χατζή όταν τραγούδησαν με τον πρώην μαθητή του και διοργανωτή της συναυλίας, Γιώργο Κουτσιούκη δύο τραγούδια, αλλά και η ερμηνεία του μικρού Κουτσιούκη Αλέξανδρου στο τραγούδι «Κάποτε θάρθουν να σου πουν». Συγκινητική επίσης ήταν η αφιέρωση των παιδιών της ορχήστρας ενός τραγουδιού στον πρόσφατα αδικοχαμένο πιλότο της πολεμικής αεροπορίας που σκοτώθηκε στην Ισπανία και ο οποίος ήταν συγγενής ενός εκ των μελών της ορχήστρας. (Βιντεο-στιγμές σε λίγες μέρες – βλέπετε έχουμε κι αποκριές).

Στη συναυλία του Συκουρίου τραγούδησαν και έψαλαν ύμνους μαζί με την ορχήστρα και παιδιά της Μουσικής Σχολής του Δήμου Τεμπών, ενώ την εκδήλωση έκλεισαν παίζοντας μπουζούκι δύο νεαροί μαθητές της ίδιας σχολής.

Και τις δύο βραδιές ο Γιώργος Κουστιούκης ανοίγοντας τις εκδηλώσεις μετέφερε το χαιρετισμό του Δημάρχου Περιστερίου κ. Παχατουρίδη Ανδρέα και της Αντιδημάρχου Πολιτισμού κας Τσιώτα Μαίρης, ευχόμενος συνέχεια της πολιτιστικής συνεργασίας των τριών δήμων. Εκ μέρους του Δημάρχου Λάρισας χαιρετισμό απεύθυνε ο Πρόεδρος του δημοτικού Ωδείου Λάρισας κ. Αποστόλης Σουρλατζής ενώ παραβρέθηκε και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Πάνος Σάπκας. Την εκδήλωση του Συκουρίου χαιρέτησε ο Δήμαρχος Τεμπών, Κώστας Κολλάτος και παραβρέθηκαν πολλά μέλη του δημοτικού συμβουλίου και εκπρόσωποι μαζικών φορέων της περιοχής.

Έπαιξαν οι μουσικοί: Τσιγάντες Μάκης (μπάσο-τραγούδι), Σπυράτος Δημοσθένης (ντραμς), Χαραλαμπίδου Ειρήνη (πλήκτρα), Γιαννής Γιώργος (κιθάρα-τραγούδι), Λάσκαρης Χρήστος (βιολί), Τρεϋλάκης Αντρέας (κρητική λύρα-τραγουδι), Κούβελας Γιώργος (μπουζούκι-τραγούδι), Κουτσιούκης Γιάννης (μπουζούκι), Κουτσιούκης Σπύρος (μπουζούκι- τραγούδι), Σοφούλη Γιολάντα (τραγούδι), ο μικρός Κουτσιούκης Αλέξανδρος (τραγούδι), Κουτσιούκης Γιώργος (τραγούδι-βίντεο), Μήλιος Ιάσωνας (χειριστής Η/Υ).

Συντελεστές της παράστασης ήταν οι : Παγάνης Άγγελος (γραφιστικά-προσκλήσεις), Δούκα Εύα (γραφιστικά), Πέτρου Λίλα (Εκπαιδευτικός-Χημικός-υπεύθυνη project-κατασκευές, Μαθητές των ομάδων project «Αρωματικά Φυτά και Βότανα», «Ένα Ποτάμι, ένα Δάσος, δυο Βουνά» και «Φύση-Τέχνη-Πολιτισμός».

(Από το 13ο Λύκειο Περιστερίου)

(Φεβρουάριος 2015)

Σύλλογος «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ»: Να καλυφθούν τα εκπαιδευτικά κενά

Tρεις μήνες έχουν περάσει από την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς και οι δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας για κάλυψη των χιλιάδων κενών στα σχολεία από "εθελοντές"-άνεργους συναδέλφους μας, αποτελούν πρόκληση και εμπαιγμό. Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει να κλείσει τμήματα νηπιαγωγείων και να στείλει τους μικρούς μαθητές σπίτι τους ή να τους στοιβάξει σε άλλα τμήματα, στις περιπτώσεις δημοτικών σχολείων.    

Ταυτόχρονα, διευθυντές μπαίνουν σε διαδικασία αλλαγής των αναλυτικών προγραμμάτων προκειμένου να διαχειριστούν το πρόβλημα. Την ίδια ώρα σχεδιάζονται νέες καταργήσεις σχολείων και συμπτύξεις τμημάτων. Μέσω του συστημάτος survey, έχει γίνει καταγραφή των διαστάσεων σχολικών αιθουσών όλων των νηπιαγωγείων και των δημοτικών της χώρας, προκειμένου να καταγραφεί το μέγιστο ποσό μαθητών ανά τάξη. Με δεδομένη τη διάταξη που λέει 1,5 τμ/μαθητή θα έχουμε άνω των 30 μαθητών ανά τμήμα.

Πιο συγκεκριμένα στο Περιστέρι με την έλλειψη εκπαιδευτικών στα τμήματα του ολοήμερου, οι εργαζόμενοι γονείς βρίσκονται σε απόγνωση, με τον κίνδυνο, ή το παιδί τους να μείνει στο δρόμο ή να χάσουν τη δουλειά τους στους σημερινούς πολύ δύσκολους καιρούς της ανεργίας και των απολύσεων. Στα Δημοτικά Σχολεία με τα εκπαιδευτικά κενά, έχουμε τμήματα όπου δεν υπάρχει δάσκαλος για να γίνει μάθημα ή να γίνεται σύντμηση τμημάτων παραβιάζοντας το νόμο και στοιβάζοντας σε κάθε τμήμα μαθητές πολύ περισσότερους από τους 25, που προβλέπει η νομοθεσία για τα δημοτικά σχολεία. Ίδια προβλήματα με κενές ώρες έχουμε και σε άλλα πολύ περισσότερα δημοτικά με έλλειψη ειδικοτήτων (ξένης γλώσσας, δεύτερης ξένης γλώσσας, πληροφορικής, εικαστικών).

Με σημερινά στοιχεία λείπουν από τα σχολεία του Περιστερίου στην πρωινή ζώνη 4 δάσκαλοι, 1 εκπαιδευτικός για τμήμα ένταξης, 1 εκπαιδευτικός πληροφορικής,456 ώρες παράλληλης στήριξης, όλες οι ώρες δεύτερης ξένης γλώσσας και όλες οι ειδικότητες στο Ολοήμερο. Κατά τα άλλα προωθούν την αξιολόγηση χωρίς να τολμούν να αξιολογήσουν τη δική τους εκπαιδευτική πολιτική!!!!

Στη σημερινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών και πολλών εκπροσώπων συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, παρουσία και της Ένωσης Περιστερίου, μετά και τις απαντήσεις που δόθηκαν από τον Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων (η Διευθύντρια Εκπαίδευσης Π.Ε. απουσίαζε!!!) εκφράστηκε η ανάγκη για άμεση κλιμάκωση των μορφών του αγώνα με αίτημα την άμεση κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών με μαζικούς και μόνιμους διορισμούς.

Με αιχμή τα τεράστια προβλήματα που δημιουργούνται από τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία και αφού εξαντλήσαμε τις παρεμβάσεις μας μέχρι και το Υπουργείο Παιδείας εισπράττοντας την αρνητική τους απάντηση, θα κλιμακώσουμε τον αγώνα μας το επόμενο διάστημα με αιτήματα:

Να καλυφθούν άμεσα όλα τα εκπαιδευτικά κενά σε νηπιαγωγούς δασκάλους και καθηγητές στα σχολεία της περιοχής μας ( Περιστέρι) με μόνιμο προσωπικό.

1.         Να επανέλθει η χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων στα προ τετραετίας επίπεδα και άμεσα να καταβληθεί συμπληρωματικό κονδύλι για να αντιμετωπιστούν οι πιεστικές, καθημερινές, λειτουργικές ανάγκες τους. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη γονιών, μαθητών και εκπαιδευτικών.

2.         Να σταματήσει κάθε συγχώνευση-υποβάθμιση σε οποιαδήποτε σχολική μονάδα και η σύντμηση τμημάτων στα σχολεία που παραβιάζει και την υπάρχουσα νομοθεσία. Ούτε μία τάξη πάνω από είκοσι μαθητές.

3.         Την κάλυψη των αναγκών των σχολείων με δωρεάν πετρέλαιο, φυσικό αέριο, ρεύμα νερό και τηλέφωνο. Κατάργηση όλων των φόρων που βαρύνουν τις σχολικές επιτροπές.

4.         Να εξασφαλιστούν σύγχρονες κτιριακές και υλικοτεχνικές υποδομές

Απέναντι σε αυτά τα προβλήματα και την εγκατάλειψη που βιώνουμε, μπορούμε με ενότητα, αλληλεγγύη και συντονισμένο αγώνα να παλέψουμε για ένα πραγματικά ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ για όλα τα παιδιά. Γιατί το δικό μας παρόν το γνωρίζουμε το βιώνουμε. Ξέρουμε ότι το μέλλον των παιδιών μας θα είναι χειρότερο. Αυταπάτες πια δεν τρέφουμε. Πάψαμε προ πολλού να περιμένουμε τους σωτήρες και τους μεσσίες που θα μας σώσουν. Τώρα ενωμένοι για την διεκδίκηση μιας αξιοπρεπούς ζωής για τις οικογένειες μας και ένα σίγουρο μέλλον για τα παιδιά μας.

Τέλος καταγγέλλουμε και την παρουσία, για μια ακόμη φορά, αστυνομικής δύναμης διαρκές φαινόμενο, σε όλες τις τελευταίες κινητοποιήσεις του Συλλόγου μας στη Διεύθυνση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, η οποία και αποχώρησε μετά και την έντονη διαμαρτυρία των συγκεντρωμένων.

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                     Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ              ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

 (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2.12.2014)

Χρήσιμες συμβουλές από τον Περιστεριώτη κ. Παναγιώτη Δουκλιά

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΛΕΜΟΝΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΘΩΡΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ

dukliasΠολλοί επαγγελματίες σε εστιατόρια και χώρους μαζικής εστίασης καταναλώνουν ολόκληρο το λεμόνι δίχως να πετούν τίποτε…

Πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ολόκληρο το λεμόνι χωρίς να πετάξουμε τίποτε, προς όφελος της υγείας μας;

Απλά: Τοποθετήστε το λεμόνι στην κατάψυξη. Όταν το λεμόνι παγώσει , πάρτε τον τρίφτη σας και τρίψτε ολόκληρο το λεμόνι (δεν χρειάζεται να το ξεφλουδίσετε! Όπως τρίβουμε το λεμόνι στα γλυκά) και ρίξτε το τρίμμα πάνω σε όλα σας τα φαγητά.

Τοποθετήστε το μέσα στο ουίσκυ σας, στο κρασί σας, στην σαλάτα, τα γλυκά, τον καφέ, τα φαγητά, στο παγωτό, γενικά παντού! Το λεμόνι θα δώσει σε όλα μια ανέλπιστα καλή γεύση. Κυρίως κάτι που σίγουρα δεν έχετε δοκιμάσει ποτέ!

Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουν μόνο την πορτοκαλάδα σαν πηγή βιταμίνης C. Όχι πια!

Τώρα που μάθατε αυτό το μυστικό του λεμονιού μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε παντού.

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ

ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

Ποιο είναι το κύριο πλεονέκτημα της χρήσης ολόκληρου του λεμονιού, εκτός του ότι πετάτε λιγότερα σκουπίδια και ότι βελτιώνει την γεύση σε όλα σας τα ροφήματα και φαγητά:

Υγεία: Οι φλούδες του λεμονιού περιέχουν 5 έως 10 φορές περισσότερες βιταμίνες από ότι ο χυμός του λεμονιού και δυστυχώς εμείς αυτό το τμήμα το πετάμε!

Οι φλούδες του λεμονιού έχουν την δυνατότητα να ανανεώνουν τα κύτταρα του σώματος μας με το να εκτοπίζουν τα τοξικά στοιχεία που εισέρχονται στον οργανισμό μας από τις τροφές και το περιβάλλον.

Το λεμόνι περιέχει κίτρο, το οποίο είναι ένα μαγικό συστατικό καθώς σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα!!!!

Το γνωρίζετε, ότι είναι 10.000 φορές πιο ισχυρό από την ίδια τη χημειοθεραπεία;

Γιατί δεν το γνωρίζουμε αυτό; Γιατί οι φαρμακευτικές εταιρείες έχουν τεράστια κέρδη με το να παρασκευάζουν φάρμακα καταπολέμησης του καρκίνου, αλλά και να παρασκευάζουν προϊόντα από την φλούδα του λεμονιού (κοσμετολογία), με αποτέλεσμα να επωφελούνται οικονομικά.

Βοηθήστε τους φίλους κι αγαπημένους σας ανθρώπους μεταφέροντάς τους αυτήν την πληροφορία, εξηγώντας τους πόσο ευεργετική είναι η φλούδα του λεμονιού για την υγεία τους!

Σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι πεθαίνουν από καρκίνο καθημερινά στον πλανήτη, αλλά ταυτόχρονα και τι τεράστιο κέρδος αποκομίζουν οι φαρμακευτικές εταιρείες «πουλώντας» ψεύτικες ελπίδες ίασης.

Τα δέντρα του κίτρου έχουν μια τεράστια γκάμα κατηγοριών: Λεμόνια, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, lime κλπ. Μπορείτε όλα να τα καταναλώνετε με διαφορετικούς τρόπους. Μπορείτε να τα τρώτε ωμά, σε χυμό, σε σορμπέ, σε γλυκά κ.λπ.

ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΑ ΟΓΚΟΥΣ, ΚΥΣΤΕΣ, ΜΙΚΡΟΒΙΑ, ΠΙΕΣΗ, ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ!

Όμως ο ευεργετικότερος τρόπος είναι να τρίβετε τη φλούδα τους στο φαγητό σας, ωμή!!

Μόνο αυτή η μέθοδος καταπολεμά όλους τους όγκους αλλά και τις κύστες στο ανθρώπινο σώμα. Η λεμονιά σαν δέντρο έχει αποδειχτεί σωτήρια για όλους τους τύπους καρκίνου! Ταυτόχρονα έχει και μια τεράστια αντιμικροβιακή δράση, κυρίως ως προς τους μύκητες, βακτήρια, μικρόβια, παράσιτα, σκουλήκια κ.ά.

Το λεμόνι ρυθμίζει άψογα την αρτηριακή πίεση και είναι φυσικό αντικαταθλιπτικό!!

Ταυτόχρονα καταπολεμά το στρες και τις νευρικές διαταραχές.

Η πηγή αυτής της πληροφορίας έρχεται από μια τεράστια φαρμακευτική εταιρία, που αναφέρει πως έχουν γίνει πάνω από 20 μακροπρόθεσμα εργαστηριακά τεστ από το 1970 μέχρι και σήμερα, που απέδειξαν την συντριπτική ευεργετική δράση και επιτυχία του λεμονιού στην καταπολέμηση των καρκινικών κυττάρων κυρίως στο δέρμα, αλλά και σε 12 τύπους καρκίνου όπως : παχέως εντέρου, στήθους, προστάτη, πνευμόνων και παγκρέατος κ.ά.

Τα στοιχεία του λεμονιού έχουν 10.000 φορές ισχυρότερη δράση από την ουσία Adriamycin, που χρησιμοποιείται ευρέως σε όλα τα φάρμακα χημειοθεραπείας, παγκοσμίως.

Το σημαντικότερο όλων στην θεραπευτική δράση του λεμονιού είναι πως, ενώ σκοτώνει εντελώς τα καρκινικά κύτταρα, δεν βλάπτει τα υγιή κύτταρα!!

Κάτι στο οποίο η χημειοθεραπεία έχει παταγωδώς αποτύχει…

Συνεπώς οι ασθένειες που εκδηλώνονται στο σώμα μας δεν είναι απαραίτητα κληρονομικές από τα γονίδια μας, αλλά μάλλον είναι αποτέλεσμα του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και αντιδρούμε στο περιβάλλον μας: (Bruce Lipton Phd).

Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 15:56

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ


ΜΕ ΔΙΑΧΥΤΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΟΠΗΚΕ Η ΠΙΤΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΤΟΥ Ε.Ε.Σ.

Με διάχυτο το πνεύμα της εθελοντικής προσφοράς, πραγματοποιήθηκε στις 12.1.2015 στο Συνεδριακό Κέντρο Περιστερίου η εκδήλωση της κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας του Περιφερειακού Τμήματος Περιστερίου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν πολλοί επίσημοι, εκπρόσωποι φορέων, ερυθροσταυρίτες, εθελοντές, πολίτες κ.ά.

Στην ομιλία του, κατά την έναρξη της εκδήλωσης, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος κ. Στράτος Εγγλέζος τόνισε, ότι οι συνισταμένη της παρουσίας όλων στην εκδήλωση, σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και υπό αντίξοες συνθήκες, είναι το πνεύμα του εθελοντισμού και στόχος η στήριξη του πάσχοντος συνανθρώπου.

Πρόθεση όλων -είπε- είναι γενικά η κοινωνική προσφορά, γιατί ο εθελοντισμός λειτουργεί μακριά και πάνω από συμφέροντα και αποχρώσεις.

Κάλεσε τους προσκεκλημένους να ενταχθούν στους κόλπους του Περιφερειακού Τμήματος ΕΕΣ και να το στηρίξουν για να υλοποιήσει τους στόχους του.

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΜΑΣ

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στο χαιρετισμό του υπογράμμισε τη διάθεση για προσφορά των εθελοντών, που οσάκις τους χρειάσθηκε η πόλη έσπευσαν πρώτοι να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Ευχήθηκε καλή χρονιά, να προσπαθήσουμε να γίνουμε στο 2015 καλύτεροι αποφεύγοντας τα λάθη του παρελθόντος και πρόσθεσε: «Εύχομαι το 2015 να είναι μια χρονιά σταθερότητας και ανοδικής πορείας για τη χώρα μας και ειδικότερα για το Περιστέρι, που επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας, εδώ και 15 χρόνια είναι ο άνθρωπος. Με αυτή την πυξίδα και αυτή τη χρονιά, χωρίς διαχωρισμούς, διακρίσεις και διαιρέσεις θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε με αγάπη και αλληλεγγύη το συνάνθρωπο».

Εξέφρασε τις θερμές, ειλικρινείς και μεγάλες ευχαριστίες του προς τα στελέχη του Παραρτήματος του Ε.Ε.Σ. Περιστερίου για την ανιδιοτελή προσφορά τους σε όλες τις δράσεις του Δήμου.

Στον Δήμαρχο Περιστερίου απένειμε αναμνηστικό μετάλλιο ο πρόεδρος κ. Σ. Εγγλέζος για την διαρκή και ουσιαστική του στήριξη όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας του Τμήματος του Ε.Ε.Σ.

Επίσης τιμητικές απονομές έγιναν για την ευγενική και συνεχή στήριξή τους στους: Αντ/δρο του Εμπορικού Συλλόγου Περιστερίου κ. Γεωρ. Πάτση, τον αντ/δρο της εταιρείας «Μουρτζούκος Α.Ε.» κ. Θεόδ. Δαγλαρτζή, τον ιδιοκτήτη του αρτοποιείου «Φαντασία» και το μέλος του Τμήματος κα Νίτσα Μανωλίτση- Βλάχου.

Κομμάτια της πίττας έκοψαν και απηύθυναν ευχές οι: τ. υφ. Υγείας κα Κατερίνα Παπακώστα, οι αντ/ρχοι κ.κ. Παν. Λύκος, Αναστ. Θεοδωράκος, Βασ. Μπέτσης και Βαγγ. Τάτσης, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι» κ. Φώτης Κουγιουμτζής, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Γεωρ. Μπεκιάρης, Γεωρ. Βαθιώτης και Παν. Παναγιωτόπουλος, οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Αθηνά Δαφνομήλη και Γεωρ. Βανικιώτης, η π. δημοτ. σύμβουλος κα Βασιλεία Σαράφη, η π. κοινοτική σύμβουλος κα Αθηνά Ρεντίφη, οι υποψ. δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Γιάννης Κυριακούλιας και Άννα Βασιλοπούλου κ.ά.

Επίσης από πλευράς Διοίκησης Ε.Ε.Σ. παραβρέθηκε ο τομεάρχης Σαμαρειτών- Διασωστών- Ναυαγωσωστών κ. Γιάννης Μακρής, ο υπαρχηγός του Τμήματος Αθηνών κ. Νικ. Γουλανδρής, ο εκπαιδευτής Αθηνών κ. Σταύρος Δρόσος, από το Σύλλογο ΚΙΠΟΔΑ ο κ. Παν. Μαργαρώνης, από την Ένωση Ποντίων Περιστερίου ο κ. Άκης Χριστοδουλίδης, από την Εθελοντική Ομάδα Πολιτών Περιστερίου ο πρόεδρος κ. Αθηνόδωρος Χατζηπαναγιώτου, από τον σύλλογο ΑΜΕΑ «Γέφυρα Ζωής» οι κ.κ. Βασ. Καλλέργης και Βαγγ. Καλλέργης, από τον Πολιτιστικό Σύλλογο «Πολύμνια» η αντ/δρος κα Μαίρη Πήττα, πολλοί υποψ. βουλευτές, δημοτικοί σύμβουλοι γειτονικών δήμων κ.ά.

Κατά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης η υπεύθ. Δημοσίων Σχέσεων κα Στέλλα Δαγλαρτζή ευχαρίστησε τους προσκεκλημένους και ιδιαίτερα τη χορωδία της Ι. Μητρόπολης Περιστερίου, την πρόεδρο της Αδελφότητας Κρητών κα Βίκυ Λιλιμπάκη και τον πρόεδρο του Συλλόγου «Τα Περιστέρια» κ. Κώστα Ανδριανόπουλο, που με τη συμμετοχή των συγκροτημάτων τους έδωσαν πανηγυρικό τόνο στην εκδήλωση, διαμορφώνοντας μια ατμόσφαιρα ψυχαγωγίας, ψυχικής επαφής και αισιοδοξίας για τη νέα χρονιά.

Το Περιφερειακό Τμήμα Περιστερίου του Ε.Ε.Σ. λειτουργεί στο 4ο Δημοτικό Κατάστημα (απέναντι από την Ευαγγελίστρια) τηλ. 210 5714444, 6945253239, 6950776231.

Βασ. Λύτρας - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ