• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΤΗΣ «ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ» ΜΕ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 Κλιμάκιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» με επικεφαλής το Γρηγόρη Τημπλαλέξη συναντήθηκε στις 11.11.14, με το Δ. Σ. της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Περιστερίου και συζήτησαν για τα οξυμένα προβλήματα των σχολείων, όπως:

Κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό, συγχωνεύσεις - καταργήσεις σχολείων, «εθελοντισμός»- τζάμπα εργασία, προβλήματα στην υλικοτεχνική υποδομή και στη συντήρηση των σχολείων, υποχρηματοδότηση σχολικών επιτροπών κ.λπ., που οφείλονται στην αντιεκπαιδευτική- αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης, της Ε.Ε. και της Τοπικής Διοίκησης.

Τονίσθηκε, ότι οι αλλαγές που κατά καιρούς γίνονται, σκοπό έχουν να προσαρμόσουν περισσότερο το σχολείο στο μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης και στις ανάγκες του κεφαλαίου και ενισχύουν τον ταξικό χαρακτήρα του σχολείου σε βάρος των παιδιών της λαϊκής οικογένειας.

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» κάλεσε τους γονείς να απαιτήσουν αγωνιστικά λύσεις στα προβλήματα και να παλέψουν ενάντια στις αιτίες που τα προκαλούν. Να απαιτήσουν σχολείο που να ανταποκρίνεται στις πραγματικές μορφωτικές ανάγκες των παιδιών. Με οργάνωση στους συλλόγους τους και κοινό μέτωπο με τους εκπαιδευτικούς και το ταξικό εργατικό κίνημα. Καμιά κυβερνητική εναλλαγή δεν πρόκειται να φέρει λύσεις, χωρίς ανατροπές στο μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης. Η διεκδίκηση λαϊκής παιδείας για ολοκληρωμένη μόρφωση, καθολική και δωρεάν και επαγγελματική αποκατάσταση των νέων, προϋποθέτει σύγκρουση με τις πολιτικές της Ε.Ε., της κυβέρνησης και των κομμάτων του ευρωμονόδρομου, που θέλουν την παιδεία στην υπηρεσία των επιχειρηματικών ομίλων.

Δόθηκε η διαβεβαίωση, ότι η «Λαϊκή Συσπείρωση» βρίσκεται μέσα στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις του Περιστεριώτικου λαού, θα φέρει και στο Δημοτικό Συμβούλιο κάθε πρόβλημα και θα απαιτήσει λύσεις και από τη Δημοτική Αρχή.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Ε.Ε.Σ. ΣΤΟ ΜΗΝΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟ 2014

Πολύπλευρες ήταν οι δραστηριότητες του Περιφερειακού Τμήματος Περιστερίου Ε.Ε.Σ. (Δημοτικό Κατάστημα 4 Ευαγγελίστρια, τηλ. 210 5714444), στο μήνα Οκτώβριο 2014, γεγονός που δικαιώνει, αφ΄ενός την αναγκαιότητα της ύπαρξής του και αφ΄ετέρου την επιβαλλόμενη στήριξή του από Δήμο, φορείς και πολίτες.

Σύμφωνα με όσα μας έγιναν γνωστά, αλλά και διαπιστώσαμε: Ο Πρόεδρος, το Δ.Σ. καθώς και οι Εθελοντές του Περιφερειακού Τμήματος Περιστερίου Ε.Ε.Σ., συμμετείχαν στις κάτωθι δράσεις:

-Στις εορταστικές εκδηλώσεις του ι.ν. Αγ. Ιεροθέου (4.10.2014)

-Στην υγειονομική κάλυψη στο διήμερο των Προσκοπικών δράσεων του 1ου Συστήματος Προσκόπων Περιστερίου στο Άλσος Περιστερίου (11 & 12.10.2014).

-Στην εκδήλωση του Τμήματος, με την ευγενή χορηγία επιχειρηματία της πόλης μας, στην οποία παρευρέθηκαν ο δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης και άλλοι τοπικοί παράγοντες (12.10.2014).

-Διάθεση παιδικών τροφών στην «Κιβωτό του Κόσμου» στον Κολωνό (24.10.2014).

-Στην καθιερωμένη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου με σύσσωμη την παρουσία των Εθελοντών του Τμήματός, καθώς και τη συμμετοχή Εθελοντών του Τομέα Σαμαρειτών, Διασωστών & Ναυαγοσωστών (28.10.2014). Και,

-Διάθεση ειδών διατροφής και ιματισμού Β΄ διαλογής σε ευάλωτες ομάδες της πόλης μας (31.10.2014).

Να σημειώσουμε ότι κάθε Τετάρτη η χορωδία των μελών του ΕΕΣ προετοιμάζεται για να πάρει μέρος σε συναυλίες εν όψει των Εορτών των Χριστουγέννων.

*

Ο πρόεδρος του ΕΕΣ Περιστερίου κ. Στράτος Εγγλέζος και η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων κα Στέλλα Δαγλαρτζή Κατσουλοπούλου, ευχαριστούν εκ μέρους του Δ.Σ., τους Εθελοντές, την Δ/νση Κεντρικής Αποθήκης Ε.Ε.Σ. την εταιρεία Μουρτζούκος ΑΕ και το μεζεδοπωλείο «Ο Βασιλικός», για την πολύτιμη στήριξή τους στη διατήρηση και προώθηση του ανθρωπιστικού έργου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΟΥ κας ΡΕΝΑΣ ΔΟΥΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ Α.Σ.Δ.Α, ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΤΡΙΤΣΗ

tritsiΣυνάντηση με το Προεδρείο του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας, είχε την 11.11.14, η περιφερειάρχης κα Ρένα Δούρου, στα Γραφεία του Συνδέσμου στο Περιστέρι, στην οποία μετείχαν: ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ. Σπύρος Τζόκας, πολλοί δήμαρχοι, μεταξύ τω οποίων και του Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, καθώς και πολλοί Αντιδήμαρχοι των δήμων που συγκροτούν το Σύνδεσμο.

Αντικείμενο της συνάντησης ήταν το θέμα της σωτηρίας του Πάρκου Τρίτση, για το οποίο όλοι οι μετέχοντες συμφώνησαν, ότι σήμερα είναι εξαιρετικά παραμελημένο και υπάρχει επιτακτική ανάγκη αγώνα για τη σωτηρία του.

Τονίσθηκαν, η σημασία που έχει η σωστή λειτουργία του Πάρκου για το σύνολο της Αττικής, μιας και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα αστικά πάρκα της Ευρώπης, αλλά και η ιδιαίτερη σπουδαιότητά του για την αναβάθμιση της Δυτικής Αθήνας.

Επισημάνθηκε η ανάγκη στενής συνεργασίας ανάμεσα στην πρωτ/θμια και δευτ/θμια τοπική αυτοδιοίκηση για τη λειτουργία του Πάρκου, ο αποκλεισμός των ανταποδοτικών χρήσεων και η υποχρέωση της Πολιτείας να το χρηματοδοτήσει. Παράλληλα τονίστηκε ο οικολογικός, περιβαλλοντικός και πολιτιστικός του χαρακτήρας.

ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΟΙΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Προτάθηκε η άμεση συγκρότηση και λειτουργία κοινής ομάδας εργασίας: Περιφέρειας, ΑΣΔΑ και Δήμων για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των πρώτων ενεργειών.

Επίσης έγινε ενημέρωση για τις προσπάθειες του ΑΣΔΑ, όσον αφορά τη φύλαξη του Πάρκου, μέσω Προγραμματικής Σύμβασης με το Υπ. Προστασίας του Πολίτη, η άμεση χρηματοδότησή του από το Πράσινο Ταμείο και η εκπόνηση επικαιροποιημένου Master Plan και μελέτης βιωσιμότητας από το Υπουργείο Π.Ε.Κ.Α.

ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Η περιφερειάρχης κα Δούρου υπογράμμισε ότι η Περιφέρεια διεκδικεί νέο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του Πάρκου και έως ότου αυτό επιτευχθεί, θα είναι αρωγός σε κάθε προσπάθεια για τη σωτηρία του, τονίζοντας ότι αν αφεθεί να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση, τότε «θα είμαστε όλοι συνένοχοι και συνυπεύθυνοι».

Τόνισε την ανάγκη να «διεκδικήσουμε συντεταγμένα προσλήψεις προσωπικού» για τη συντήρηση και τη φύλαξή του, ενώ αναφέρθηκε στην ανάγκη προώθησης συγκεκριμένης οικονομικοτεχνικής μελέτης για τη βιωσιμότητα του πάρκου.

*

Χαρακτηριστική της κατάστασης εγκατάλειψης, έλλειψης καθαριότητας, φύλαξης κ.λπ. του Πάρκου ήταν η τοποθέτηση του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος σημείωσε, ότι: «Αν ζούσε σήμερα ο αείμνηστος Αντώνης Τρίτσης και διαπίστωνε τα χάλια του Πάρκου, ο ίδιος θα ζητούσε να απαλειφθεί το όνομα του από τον τίτλο του»!

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

«Ξενάγηση» από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο: Στο Κολυμβητήριο του Λόφου, την πλατ. Μαρ. Αντύπα, την 1η Παιδική Χαρά, την περιοχή Τσαλαβούτα και την Αιμ. Βεάκη

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΥΚΟΣ: ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΣΦΥΞΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

likosΌταν σε άλλους δήμους καταβάλλονται απεγνωσμένες προσπάθειες για να βρουν κονδύλια από διάφορες πηγές για να εκτελέσουν έργα, στο Περιστέρι, που ο τυφώνας της κρίσης είναι στο δραματικό ζενίθ, βρίσκονται σε εξέλιξη ή στο στάδιο της ολοκλήρωσης, μεγάλα και σημαντικά έργα ο συνολικός προϋπολογισμός των οποίων αγγίζει τα 20 εκατ. ευρώ. Έργα τα οποία αλλάζουν την αισθητική της πόλης, αλλά και την ζωή, την εξυπηρέτηση, την άθληση και την ψυχολογία των Περιστεριωτών.

«Ξεναγός» στην περιήγηση των έργων που αυτή την χρονική περίοδο εκτελούνται, είναι ο αρμόδιος αντ/ρχος κ. Παναγιώτης Λύκος, ο οποίος μας είπε στην περιγραφική του συνέντευξη τα εξής:

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ- ΚΟΣΜΗΜΑ ΤΟΥ ΛΟΦΟΥ

Ένα από τα μεγαλύτερα έργα που βρίσκεται στο στάδιο της ολοκλήρωσης και θα παραληφθεί από τον εργολάβο σε λίγες εβδομάδες, είναι το Κολυμβητήριο του Λόφου. Αμέσως μετά θα ξεκινήσει η διαδικασία λειτουργίας του και θα δοθεί στη χρήση των κατοίκων του Λόφου και γενικά των Περιστεριωτών.

Πρόκειται για ένα Κολυμβητήριο- κόσμημα, Ολυμπιακών διαστάσεων, το πιο σύγχρονο στην Ελλάδα, με δύο πισίνες και στο οποίο θα μπορούν να τελούνται διεθνείς και διασυλλογικοί αγώνες, αλλά πρωτίστως θα το χαίρονται οι πολίτες του Περιστερίου, οι σύλλογοι και θα μαθαίνουν τα παιδιά μας κολύμβηση.

Θα σημειώσω, ότι το Κολυμβητήριο του Λόφου είναι οικολογικό, που σημαίνει μείωση των λειτουργικών του εξόδων πολύ πιο κάτω από το μισό των εξόδων των άλλων κολυμβητηρίων. Αυτό οφείλεται στην εφαρμογή της γεωθερμίας, δηλαδή το νερό περνάει από υπόγειες σωληνώσεις εκμεταλλεύεται και απορροφά τη θερμοκρασία της γης, θερμαίνεται πρόσθετα με μικρή δαπάνη και διατηρεί την επιθυμητή θερμοκρασία. Τις βραδινές ώρες που το Κολυμβητήριο δεν είναι σε χρήση καλύπτεται με ειδικό κάλυμμα, τη λεγόμενη «κουβέρτα» και διατηρείται σταθερή η θερμοκρασία του μέχρι την επομένη.

Είναι ένα μεγάλο αθλητικό έργο που θα δώσει ανάπτυξη στην περιοχή του Λόφου και θα το απολαμβάνουν οι κάτοικοι και ειδικά η νεολαία.

ΕΛΗΞΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤ. Μ. ΑΝΤΥΠΑ

Ένα ακόμη έργο που έβαλε λειτουργική τάξη στην κυκλοφορία των οχημάτων είναι αυτό της πλατείας Μ. Αντύπα (Δέγλερη), όπου έγιναν διαμορφώσεις. διαγραμμίσεις, νησίδες και μπήκαν και φωτεινοί σηματοδότες. Έτσι έληξε η καθημερινή ανορθόδοξη κυκλοφοριακή εμπλοκή και η προτεραιότητα του «έξυπνου» ή του θρασύ.

Στο σημείο αυτό που συνέβαλαν έξι δρόμοι λύθηκε ένα πρόβλημα που εκκρεμούσε για 10ετίες.

Παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη και το αναπτυξιακό έργο βιοκλιματικής εφαρμογής, που περιλαμβάνει το χώρο μεταξύ των οδών Ιωαννίνων- Κέδρου- Πεύκων («Χωράφα»), με τους χώρους πράσινου στις συμβολές Ιωαννίνων & Αγ. Ιεροθέου (π. κινημ, «Αύρα») και Ιωαννίνων & Δημητροκάλη.

Η πρωτοποριακή βιοκλιματική μελέτη που υλοποιείται στην περιοχή προβλέπει κατασκευή με χρήση «ψυχρών υλικών», τα οποία θα χαμηλώνουν την θερμοκρασία τους θερμούς μήνες. Μάλιστα θα τοποθετηθούν και 4 σταθμοί μέτρησης, ώστε να διαπιστώνεται η θερμοκρασιακή διαφορά μεταξύ του γενικότερου περιβάλλοντος και του συγκεκριμένου χώρου της βιοκλιματικής επέμβασης. Πρόκειται για μια σπουδαία και υπερσύγχρονη καινοτομία.

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ 1ης ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ

Σπουδαίο έργο είναι επίσης η διαμόρφωση του χώρου της 1ης Παιδικής Χαράς, το οποίο ξεκίνησε ήδη. Ο συμβατικός χρόνος παράδοσης από τον εργολάβο είναι σε ένα χρόνο. Σύμφωνα με τη μελέτη προβλέπονται σιντριβάνια στην είσοδο, ανάπλαση του χώρου με παιδικές χαρές, υπαίθρια όργανα γυμναστικής -όπως στο Άλσος- διάδρομοι περιπάτου, πέργκολες, καθιστικά και πάρα πολύ πράσινο.

Η «Παραμυθένια πόλη» για φέτος θα λειτουργήσει στην πλατεία Δημαρχείου, με καρουσέλ, το σπιτάκι του Αϊ Βασίλη, παιχνίδια κ.λπ.

ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΣΑΛΑΒΟΥΤΑ

Εκεί που θα πέσει το βάρος της ανάπλασης και θα αλλάξει η αισθητική εικόνα και η ψυχολογία των κατοίκων, είναι τα έργα που εκτελούνται στην πιο υποβαθμισμένη περιοχή της Τσαλαβούτα και ειδικά στο χώρο που περιλαμβάνεται μεταξύ της λεωφ. Κηφισού και των οδών Γ. Τσαλαβούτα- Κρυστάλλη- Αππιανού. Ήδη έχουν κατασκευασθεί εκεί, με προσωπικές ενέργειες της αντ/ρχου κας Μαίρης Τσιώτα Μάρκου, από την υπηρεσία επιστασίας του Δήμου μας, τα γήπεδα τέννις και θα κατασκευασθούν και άλλα γήπεδα τέννις και μπάσκετ.

Ο χώρος θα διαμορφωθεί σε ένα θαυμάσιο αλσύλλιο με παιδική χαρά, διαδρομές περιπάτου, καθιστικά κ.λπ., με συντήρηση και εμπλουτισμό του πράσινου και των δένδρων, το οποίο θα είναι περιφραγμένο και θα φυλάσσεται. Με τη λειτουργία του Παιδικού Σταθμού, που παραδίδεται σύντομα και θα εξυπηρετεί πολλά παιδιά, η περιοχή θα αναβαθμιστεί και θα γίνει πράξη το όραμα του Δημάρχου, η παρούσα 5ετής θητεία να σημάνει ανάπλαση της περιοχής Τσαλαβούτα, σε συνδυασμό με την ανακατασκευή της Σοφ. Βενιζέλου και την πλατεία Αγ. Τριάδος.

Το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να λύσουμε είναι το αντιπλημμυρικό ώστε η περιοχή να γίνει πρότυπη.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΟ ΤΗΣ ΤΣΑΛΑΒΟΥΤΑ

Η κακή κατασκευή του κεντρικού αγωγού ομβρίων στον Κηφισό, έχει σαν αποτέλεσμα όταν ανεβαίνει η στάθμη, το νερό να επιστρέφει στους δευτερεύοντες αγωγούς του Περιστερίου, να πετάγονται τα καπάκια των φρεατίων υδροσυλλογής και να πλημμυρίζουν πλατείες, δρόμοι και σπίτια, ειδικά τα παρακείμενα της οδού Σφακίων.

Δυστυχώς για το αντιπλημμυρικό πρόβλημα της περιοχής Τσαλαβούτα, ούτε ο Δήμος μας, ούτε κανένα μελετητικό γραφείο δεν μπορεί να εκπονήσει μελέτη, γιατί τα στοιχεία του έργου τα έχουν αποκλειστικά το Υπ. Περιβάλλοντος και Δημ. Έργων και η Περιφέρεια Αττικής. Αυτοί έχουν την ευθύνη για το έργο και την τεχνογνωσία και αυτοί θα πρέπει να εκπονήσουν μελέτη και να τη δώσουν στο Δήμο μας να κάνει την ανάθεση σε εργολάβο.

Ήδη καταβάλλουμε προσπάθειες, ώστε σε συνεργασία με τη νέα Περιφερειακή Αρχή να εγκριθεί η εκπόνηση μελέτης και να ξεκινήσουν το γρηγορότερο τα αντιπλημμυρικά έργα στην Τσαλαβούτα.

Παλαιότερα είχε εκπονηθεί μια μελέτη για την οδό Π. Καβάλας και το βόρειο Περιστέρι και μια εργολαβία 3 εκατ. ευρώ περίπου χρηματοδοτήθηκε από την π. Νομαρχία. Ευελπιστούμε, ότι ο νέος Αντιπεριφερειάρχης, με τα στοιχεία και την τεχνογνωσία που έχει η Περιφέρεια, θα εγκρίνει την αντιπλημμυρική μελέτη για περιοχές του Περιστερίου, που έχουμε εντοπίσει όπως η Τσαλαβούτα, ώστε να απαλλαγούν οι κάτοικοι από τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν από τις πλημμύρες σε κάθε θεομηνία.

ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΑΙΜ. ΒΕΑΚΗ

Ένα μεγάλο έργο, που εκτελείται αυτό τον καιρό και βρίσκεται στο τελικό της στάδιο, είναι η ανάπλαση της Αιμ. Βεάκη.

Το πρόβλημα της διέλευσης των πεζών ένθεν και ένθεν του δρόμου, σε οριοθετημένο χώρο πλάτος 2 μέτρων με κάγκελα, λύνεται οριστικά. Υπάρχουν χώροι στάθμευσης των αυτοκινήτων και των μοτοσικλετών και επίσης καθορίζονται τα όρια του κάθε καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος, ώστε να μην επεκτείνονται τα τραπεζοκαθίσματα σε βάρος του χώρου διέλευσης των πεζών.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι καλύτερο από το αναμενόμενο.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΧΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ

Ο Δήμος Περιστερίου αντιμετωπίζει στην Αιμ. Βεάκη δυο προβλήματα: Την διέλευση των πεζών και την όχληση των κατοίκων από τη λειτουργία των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Το πρώτο το λύσαμε οριστικά. Στο δεύτερο που είναι «καυτό», δυστυχώς η πόλη μας έχει έλλειμμα, γιατί κατήργησαν τη Δημοτική Αστυνομία και την ευθύνη την έχει πλέον η Αστυνομία.

Οι επιχειρηματίες, κατά την άποψή μου θα πρέπει να συμμερίζονται και να σέβονται, αλλά και να συνεργαστούν με τους κάτοικους της οδού.

Δίνω μεγάλο δίκιο στους κατοίκους, γιατί δεν νοείται να παίζουν στη διαπασών οι μουσικές στις ώρες κοινής ησυχίας και μη και οι περίοικοι που είναι εργαζόμενοι, άρρωστοι κ.λπ. να μην μπορούν να ησυχάσουν.

Βέβαια, εγώ είμαι υπέρ της ομαλής συμβίωσης, ώστε οι επιχειρηματίες -όπως και οι κάτοικοι το κατανοούν- να μη χάσουν τη δουλειά τους και να ασκούν τις δραστηριότητές τους, αλλά πρέπει να καταλάβουν ότι τα δικαιώματά τους έχουν ορισμένα όρια και δεν πρέπει να ενοχλούν τους κατοίκους, των οποίων τα όρια της αντοχής φθάνουν στα άκρα και αναγκάζονται να καλούν διαρκώς την Αστυνομία.

Ασφαλώς και πρέπει οι επιχειρηματίες να πειθαρχήσουν σε ορισμένους κανόνες, που ορίζουν οι νόμοι, αλλά και το ηθικό μέρος που είναι ο σεβασμός στο αναφαίρετο δικαίωμα του κάτοικου να απολαμβάνει την ησυχία και να υπάρχει σεβασμός στην ψυχική του ηρεμία.

Είναι ένα πρόβλημα, στο οποίο ο Δήμος συμμερίζεται τα δικαιώματα των κατοίκων της Αιμ. Βεάκη και θα επιδιώξει να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ Ε.Σ.Π.Α.

Γενικά για τα έργα που συντελούνται θα πρέπει να προσθέσω, ότι υπάρχουν και δευτερεύοντα αλλά σημαντικά, όπως οι ασφαλτοστρώσεις και οι πλακοστρώσεις με κονδύλια του Δήμου.

Η χρηματοδότηση ΣΑΤΑ έρχεται πλέον από το κράτος «κουτσουρεμένη» και στο 1/5 σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Τα εν εξελίξει έργα (Κολυμβητήριο και 1η Παιδική Χαρά) έχουν χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Ε.Σ.Π.Α.

Το 2015 που ξεκινάει το νέο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Ε.Σ.Π.Α., είμαστε προετοιμασμένοι με ολοκληρωμένες μελέτες για να διεκδικήσουμε κονδύλια για κατασκευές περισσότερων έργων στην πόλη μας.

Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης -και η Δημοτική Αρχή- βλέποντας ότι έρχονται δύσκολες εποχές, φρόντισε να διεκδικήσει κονδύλια από τα Υπουργεία και την Ε.Ε., και αυτή τη στιγμή όταν σε άλλους δήμους δεν γίνεται τίποτα, στο Δήμο Περιστερίου εκτελούνται έργα γύρω στα 20 εκατ. ευρώ από τα Προγράμματα της Ε.Ε. κ.λπ.

Βασικός στόχος του Δημάρχου, από όταν ανέλαβε τη Διοίκηση του Δήμου ήταν το Περιστέρι να ακολουθήσει το δρόμο της ανάπτυξης. Είναι σημαντικό να γίνονται έργα στην πόλη, γιατί έτσι έχει ζωή και προοπτικές. Δεν πρέπει μια πόλη να μένει στη μοίρα της, γιατί δεν θα έχει μέλλον.

Το Περιστέρι είναι μια νέα πόλη, μόλις 80 ετών και δεν έχει τις υποδομές, σε σύγκριση με άλλες πόλεις όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη κ.ά.

εξ άλλου είναι και παραδεκτό το πόσο το κράτος έχει παραμελήσει τις δυτικές συνοικίες της Αθήνας.

Γι’ αυτό προσπαθούμε με κάθε τρόπο, σαν Δημοτική Αρχή να κάνουμε έργα, γιατί η πόλη χρειάζεται έργα και αυτός είναι ο ρόλος και η επιθυμία του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και όλων μας: Να γίνονται νέα έργα στην πόλη και η πόλη να εκσυγχρονίζεται και να αναπτύσσεται.

Θέλω να ολοκληρώσω με μια έκκληση στους πολίτες του Περιστερίου: Να σέβονται και να αγαπούν τα έργα που γίνονται και γίνονται αποκλειστικά γι’ αυτούς, και από τη φορολογία τους. Πρέπει να τα προστατεύουν. Είναι περιουσία τους, έχουν γίνει με πολύ αγώνα και δεν πρέπει να μένουν απαθείς και αδιάφοροι στους κακόβουλους και σε αυτούς που προκαλούν φθορές και ζημιές. Όπως έχουμε χρέος να κάνουμε έργα, έχουμε μεγαλύτερο χρέος να τα συντηρούμε, να τα αναβαθμίζουμε και να τα προστατεύουμε»!

sam 4600

Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ 19ου ΔΗΜΟΤ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ»

19dimotΜε μεγάλη ευαισθησία ανταποκρίθηκε και ο Σύλλογος Γονέων του 19ου Δημοτ. Σχολείου Περιστερίου, στο κάλεσμα του Δήμου Περιστερίου «Όλοι μαζί Μπορούμε. Υπάρχει Ανάγκη» και στήριξε τη δράση του για την συγκέντρωση τροφίμων προς ενίσχυση του «Κοινωνικού Παντοπωλείου», με την έμπρακτη συνεισφορά του σε τρόφιμα και κατ΄ επέκταση την ηθική του συμπαράσταση στον συμπολίτη που έχει ανάγκη.

Στη φωτογραφία μας διακρίνονται αριστερά οι εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων του 19ου Δημοτ. Σχολείου, ο μαθητής Σ.Τ. η γραμματέας κα Χρ. Παπουλιάκου- Τριπολιτσιώτη, η πρόεδρος κα Σ, Τριχά και ο κ. Χρ. Μπέλλος, πλαισιωμένοι από τον αντ/ρχο Παιδείας κ. Αναστ. Θεοδωράκο (δεξιά τους) και τους δημοτικούς συμβούλους κ.κ. Ηλία Κυρίτση και Γεωρ. Αυγουστίδη και την κοινοτική σύμβουλο κα Αθηνά Δαφνομήλη (αριστερά τους) και άλλους εθελοντές του Δήμου μας.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΣΥΣΣΩΜΟΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΣΚΟΡΠΙΣΑΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ

Η πρόσφατη παρουσία της Παράταξης μας στην εκδήλωση συγκέντρωσης τροφίμων για τους συμπολίτες μας, υποδηλώνει την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξη μας και μας καθιστά κοινωνούς στις σημερινές δύσκολες στιγμές της κοινωνίας μας. Ξεπερνώντας ιδεοληψίες και πολιτικά όρια πάντα θα βρισκόμαστε στο πλευρό των αδύνατων και δοκιμαζόμενων ανθρώπων που αποτελούν τα μεγαλύτερα θύματα μιας διαρκούς κρίσης και ύφεσης που ταλανίζει την πατρίδα μας τα τελευταία χρόνια.

Με αφορμή όμως μια εκδήλωση σαν αυτή, καλό θα ήταν όλοι να αναζητήσουμε τα αίτια και τους υπαίτιους της κρίσης που βιώνει η κοινωνία μας και να μην μείνουμε για άλλη μια φορά σε πρόσκαιρες επικοινωνιακές εντυπώσεις αλλά να απαιτήσουμε με την στάση μας και τις δράσεις μας την ανατροπή όλων αυτών των απάνθρωπων μνημονιακών πολιτικών.

Πρέπει να πολεμήσουμε σύσσωμοι ενάντια σε πολιτικές που οδήγησαν συνανθρώπους μας σε βίαιη αλλαγή κοινωνικών συνθηκών, πολιτικές που δυστυχώς σκόρπισαν πόνο και κοινωνική απόγνωση αδιαφορώντας πλήρως για τον ανθρώπινο παράγοντα επιζητώντας μόνο στατιστικά κέρδη.

Όλοι μας να αναρωτηθούμε τι έχουμε πράξει έως τώρα, Όλοι μας να κάνουμε την αυτοκριτική μας ως προς τι θέλουμε από τους πολιτικούς ταγούς και επιτέλους όλοι μας να δρομολογήσουμε τις μελλοντικές δράσεις μας που για αρχή θα δηλώνουν: Μέχρις εδώ!

Η δραματική και συνεχόμενη μείωση μισθών και συντάξεων, η ολοένα και αυξανόμενη ανεργία – ιδιαίτερα στα νεανικές ηλικίες – η αποκαθήλωση του κοινωνικού κράτους και κοινωνικών δομών, η πολιτική αναλγησία κυβερνήσεων και συνεργατών αυτής, η έλλειψη οράματος και προοπτικών, η στοχοποίηση πολιτών ως μοναδικών υπαίτιων μιας κρίσης που ένα σάπιο πολιτικό σύστημα δημιούργησε και συνεχίζει δυστυχώς να συντηρεί με άθλιες πρακτικές ξενόδουλης συνεργασίας που παραπέμπει σε άλλες εποχές, είναι απλώς δείγματα που μας οδήγησαν σε δράσεις στήριξης.

Η Παράταξη μας πάντα θα δηλώνει με την έμπρακτη συμμετοχή της την στήριξη της στους συμπολίτες μας και την διαρκή της εναντίωση σε πρακτικές και πρόσωπα εξουσίας -από όποιο πολιτικό και κοινωνικό χώρο κατέχουν αξιώματα- και θα συνεχίσει τις δράσεις της και τις προσπάθειες της, αδιαφορώντας για φώτα και ποσοστά. Η διαφορετικότητα μας άλλωστε είναι η ουσιαστική ανθρώπινη προσέγγιση και η αναζήτηση λύσεων και δράσεων.

Για την Παράταξη «Περιστέρι με Όλους – Ανατροπή»

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ

Περιστέρι 8.12.2014

ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ 2015 ΟΙ ΠΑΝΑΤΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ Α.μ.Ε.Α.

«Φθάσε εκεί όπου δεν μπορείς» είναι η φράση του Νίκου Καζαντζάκη, η οποία για πολλούς ανθρώπους αποτελεί σήμα κατατεθέν. Παγκόσμια Ημέρα Α.μ.Ε.Α η 3η Δεκεμβρίου και αυτοί που προσπαθούν να ξεπερνούν κάθε στιγμή τα όριά τους, τα όρια που η φύση έχει θεσπίσει, είναι σίγουρα τα άτομα με αναπηρία.

Ο λόγος που καθιερώθηκε η παγκόσμια ημέρα Α.μ.Ε.Α στις 3 Δεκεμβρίου από το 1992, είναι επειδή εκείνη την ημέρα η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υιοθέτησε το Πρόγραμμα δράσης για τα Άτομα με Αναπηρία.

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους Οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία.

Η Κ.Σ.Δ.Ε.Ο «ΕΔΡΑ» χαιρετίζει την Παγκόσμια ημέρα και τιμά τα άτομα με αναπηρίες αλλά και τους ανθρώπους που είναι δίπλα τους.

Κάθε χρόνο η Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΈΔΡΑ» διοργανώνει τους Παννατικούς Αγώνες για Α.μ.Ε.Α κι έτσι τιμά αυτή την σημαντική ημέρα με αυτό τον μοναδικό τρόπο.

Ωστόσο φέτος εξ αιτίας των πλημμύρων, το κλειστό γήπεδο του μπάσκετ «Α. Παπανδρέου» του Περιστερίου (όπου διοργανωνόταν επί χρόνια η Παναττική αθλητική διοργάνωση) υπέστη σοβαρές υλικές ζημιές. Το γεγονός αυτό δεν διασφάλιζε την ακεραιότητα των συμμετεχόντων και των συνοδών τους και έτσι ο Φορέας μας ανέβαλε την 8η Παναττική Αθλητική Διοργάνωση για τις 18 Μαρτίου 2015, στο 3ο Κλειστό Γήπεδο Ζωφριάς μαζί με την Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Φυλής. Και αυτό επειδή θεωρούμε πως δεν είναι μια μέρα το χρόνο που πρέπει να χειροκροτούμε και να τιμούμε αυτούς τους ανθρώπους, αλλά είναι κάθε μέρα και οποιαδήποτε ημέρα. Γιατί ένα μπράβο, ένα χαμόγελο είναι η καλύτερη ανταμοιβή τους.

Η Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΈΔΡΑ» ασχολείται 15 χρόνια με την ψυχική υγεία και όλοι όσοι την συγκροτούμε αισθανόμαστε «πλούσιοι». Είμαστε ισότιμοι και όλοι μαζί σχεδιάζουμε, δραστηριοποιούμαστε και πασχίζουμε για έναν καλύτερο κόσμο.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΡΟΣΛΗΨΗ 6 ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΟΠΑΑΠ

Με κοινή Υπουργική απόφαση εγκρίθηκε η πρόσληψη 1.232 πτυχιούχων φυσικής αγωγής στους Ο.Τ.Α. και τα ΝΠΔΔ, που υλοποιούν προγράμματα άθλησης για όλους, στην περίοδο 2014 – 2015, με σύμβαση 8μηνης διάρκειας.

Για το Δήμο Περιστερίου προβλέπεται η πρόσληψη 6 πτυχιούχων από τον Οργανισμό Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας (ΟΠΑΑΠ).

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Ορίστηκαν με αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου της 18.11.2014, οι πρόεδροι, οι αντ/δροι και τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των Οργανισμών του Δήμου, ως εξής:

*Πρόεδρος και αντ/δρος της κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτιστικής Ανάπτυξης Δήμου Περιστερίου (ΔΕΠΑΔΠ) ορίστηκαν οι κ.κ. Αναστάσιος Καλλιάφας (πρόεδρος) και Χαράλαμπος Δούναβης (αντ/δρος) με ψήφους 34 έναντι 3 των μελών της «Λαϊκής Συσπείρωσης» που απείχε της ψηφοφορίας.

Τακτικά μέλη ορίστηκαν οι κ.κ. Μ. Τσιώτα Μάρκου, Π. Παναγιωτόπουλος, Α. Σταυρούλιας, Α. Καλλιάφας και Σ. Παπαδόπουλος (εκπρόσωπος μειοψηφίας), επίσης οι κ.κ. Σ. Αβραμίδης, Ι. Κυριακόπουλος (λαϊκά μέλη). Και,

Αναπληρωματικά μέλη οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Α. Τσερούλα, Μ. Λακιώτη, Π. Λύκος, Α. Θεοδωράκος, Η. Κυρίτσης και Ν. Ζούτσος (εκπρόσωπος μειοψηφίας). Επίσης οι κ.κ. Θ. Αρβανίτης, Λ. Σιδέρης (λαϊκά μέλη) και Χ. Γκόγκας (εκπρόσωπος εργαζομένων).

Ο.Π.Α.Α.Π.

Πρόεδρος και αντ/δρος του Ν.Π. «Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας» (ΟΠΑΑΠ) ορίστηκαν οι κ.κ. Ξένη Κορόγιαννη (πρόεδρος) και Δημ. Χιώτης- λαϊκό μέλος (αντ/δρος).

Τακτικά μέλη οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Ε. Τσάκα Αποστολοπούλου, Μ. Αεράκη, Σ. Χαρίτος, Β. Μπέτσης, καιΑ. Πλέστης (εκπρόσωπος μειοψηφίας). Λαϊκά μέλη οι κ.κ. Δ. Κατσανού, Ι. Ορνεράκης, Η. Ψυρόγιαννης, Ν. Βαρθολομάτος, Ι. Μπαντουβάνη και Α. Ψαρός - Η. Χαϊντούτης (εκπρόσωποι μειοψηφίας). Επίσης η κα Κ. Βαρβαρίγου (εκπρόσωπος εργαζομένων).

Αναπληρωματικά μέλη οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Ι. Ζορπίδης, Θ. Αναγνωστόπουλος, Ε. Τάτσης, Π. Παναγιωτόπουλος, Κ. Ποθητός και Ν. Μίαρης (εκπρόσωπος μειοψηφίας). Λαϊκά μέλη οι κ.κ. Β. Κωνσταντίνου, Α. Σαλαμάνδρα, Α. Τσεκούρας, Χ. Θεοδωρόπουλος, Σ. Κανέλλος, Α. Τάτσης και Ζ. Βενέτη (εκπρόσωπος μειοψηφίας). Επίσης η κα Ν. Νικολακοπούλου (εκπρόσωπος εργαζομένων).

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε.

Πρόεδρος και αντ/δρος του Ν.Π. «Ενιαία Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» ορίστηκαν οι κ.κ. Μιχάλης Μιχαλόπουλος (πρόεδρος) και Μιχάλης Κακλαμάνος (αντ/δρος).

Τακτικά μέλη οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Α. Θεοδωράκος, Η. Κυρίτσης, Α. Τσερούλα, Θ. Αναγνωστόπουλος και Α. Δημητρίου (εκπρόσωπος μειοψηφίας).

Επίσης οι κ.κ. Δ. Ξέρας και Θ. Παπατσίμπας (διευθυντές σχολικών μονάδων) Κ. Λεμπέσης (εκπρόσωπος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων) και λαϊκά μέλη οι κ.κ. Γ. Κοσνετζώφ, Σ. Μπαλωμένος, Δ. Μπαρδάκας και Ν. Μιχαλόπουλος.

Αναπληρωματικά μέλη οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Α. Σταυρούλιας, Μ. Λακιώτη, Ε. Τσάκα Αποστολοπούλου, Μ. Τσιώτα Μάρκου. Γ. Αυγουστίδης και Β. Μουκουβίνας και Σ. Μπούσουλας (εκπρόσωπο μειοψηφίας).

Επίσης οι κ.κ. Ι. Μανιώτης και Α. Παπανδρέου (διευθυντές σχολικών μονάδων), Ι. Ανδριανοπούλου (εκπρόσωπος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων) και λαϊκά μέλη οι κ.κ. Χ. Πανάγου Μπελέχα, Α. Βαγγελή, Ε. Μουστάκας και Α. Αϊβάτογλου.

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.

Πρόεδρος και αντ/δρος του Ν.Π. «Ενιαία Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» ορίστηκαν οι κ.κ. Νίκος Κασουρίδης (πρόεδρος) και Γιώργος Αυγουστίδης (αντ/δρος).

Τακτικά μέλη οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Α. Θεοδωράκος, Γ. Βαθιώτης, Π. Παναγιωτόπουλος και Α. Ζερβάκη - Ν. Ζούτσος (εκπρόσωποι μειοψηφίας).

Επίσης οι κ.κ. Μ. Κατίκα και Χ. Γκουβιέρος (διευθυντές σχολικών μονάδων), Σ. Λαβδαίος (εκπρόσωπος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων), Πηνελόπη Γ. Τάνιου (εκπρόσωπο της μαθητικής κοινότητας) και λαϊκά μέλη οι κ.κ. Θ. Αρβανίτης, Χ. Τζαμουράνης, Σ. Ματσούκης και Δ. Μόσχου.

Αναπληρωματικά μέλη οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Α. Σταυρούλιας, Ο. Σαγιάκου, Σ. Χαρίτος, Γ. Μπεκιάρης, Η. Κυρίτσης και Π. Φουντά – Σ. Παπαδόπουλος (εκπρόσωποι μειοψηφίας).

Επίσης οι κ.κ. Σ. Τζούτης και Ι. Πετρόπουλος (διευθυντές σχολικών μονάδων, Σ. Τριγώνης (εκπρόσωπος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων), Ουρανία Σ. Μαντζούκη (εκπρόσωπος της μαθητικής κοινότητας) και λαϊκά μέλη οι κ.κ. Ν. Κεφάλας, Δ. Δρούκας, Μ. Πετρέλη και Ι. Μίτης.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ «ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ» ΘΑ ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ 701 ΑΠΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟ ΚΑΙ 747 ΑΠΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Τροποποιήσεις δρομολογίων επέρχονται από τις 15 Δεκεμβρίου 2014 σε οκτώ λεωφορειακές γραμμές, με απόφαση της Δ/νσης Συγκοινωνιών.

Όσον αφορά την περιοχή μας:

-Η γραμμή 701 Καματερό- Ίλιον- Στ. Αττικής, τροποποιείται ώστε να διέρχεται από το Σταθμό «Ανθούπολη» και μετονομάζεται σε 704 Καματερό- Ίλιον - Σταθμός «Ανθούπολη». Και,

-Επίσης η γραμμή 747 Πετρούπολη- Πανόραμα- Στ. Αττικής, θα διέρχεται από το Σταθμό «Ανθούπολη» και μετονομάζεται 747 Πετρούπολη- Πανόραμα- Σταθμός «Ανθούπολη».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ