| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Α.Σ.Δ.Α. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Συγκροτήθηκε σε Σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Α.Σ.Δ.Α. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Υπό την προεδρία του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη- μέλους του Δ.Σ. του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας, συνεδρίασε την 19.11.2014, στην έδρα του στο Περιστέρι, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου που προήλθε από τις πρόσφατες αρχαιρεσίες, με αντικείμενο την εκλογή Προέδρου, Αντιπροέδρου και των Μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής.
Το Δ.Σ., στο οποίο εκπροσωπούνται από δημάρχους και δημοτικούς συμβούλους όλοι οι δήμοι – μέλη του ΑΣΔΑ, εξέλεξε νέο Πρόεδρο του το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.
Στην ίδια συνεδρίαση εξελέγη αντιπρόεδρος του Συνδέσμου ο δήμαρχος Ιλίου κ. Νίκος Ζενέτος.
Επίσης εξελέγησαν οι κ.κ. Θωμάς Κοτσαμπάς- π. δήμαρχος Πετρούπολης και Αλέξης Σταυρούλιας- δημοτ. σύμβουλος Περιστερίου αντίστοιχα, τακτικό και αναπληρωματικό μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Συνδέσμου.
Μετά την εκλογή του ο νέος πρόεδρος του ΑΣΔΑ κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, αφού ευχαρίστησε τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τόνισε, ότι: «Τα προβλήματα της Δυτικής Αθήνας που ζητούν λύσεις ενώνουν όλους τους αυτοδιοικητικούς. Οι πολίτες απαιτούν από εμάς σοβαρότητα, υπευθυνότητα και σκληρή δουλειά».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΙΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΤΡΙΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Δ.Α.
ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΙΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΤΡΙΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Δ.Α.
Ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθήνας κ. Σπύρος Τζόκας παραβρέθηκε μαζί με στελέχη του τμήματος ελέγχου της Δ/νσης Δημόσιας Υγείας και Κοιν. Μέριμνας της Περιφέρειας Αττικής Π.Ε. Δυτικού Τομέα, στη διανομή φρούτων (πορτοκάλια και ακτινίδια) που έχει ξεκινήσει από την 27.11.2014 ο Σύλλογος Τριτέκνων Δυτ. Αθήνας και αφορά στη διανομή 23 τόνων πορτοκαλιών και 10 τόνων ακτινιδίων προς τα μέλη του, μέχρις εξαντλήσεως όλης της ποσότητας.
Στη φωτογραφία μας τρίτος από αριστερά ο αντιπεριφερειάρχης κ. Σπ. Τζόκας.
Η νέα Περιφερειακή Αρχή στηρίζει τα δίκαια αιτήματα των τρίτεκνων οικογενειών για αξιοπρεπή διαβίωση, δουλειές, μέτρα κοινωνικής πολιτικής και διευκολύνει πρωτοβουλίες και δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης.
Καλεί την κυβέρνηση να πράξει το ίδιο.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Με μεγάλη συμμετοχή κόσμου πραγματοποιήθηκε στις 13.11.14, στο νέο πολιτικό – πολιτιστικό της στέκι (Ακροπόλεως 18 και Ιάσονος Περιστέρι), η ανοιχτή πολιτική εκδήλωση της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου με θέμα: «Μόνος ρεαλισμός σε κάθε εποχή - εξέγερση και εργατική ανατροπή, Νοέμβρης 1973 - Νοέμβρης 2014».
Οι αγωνιστές της εξέγερσης του Πολυτεχνείου Σήφης Καυκαλάς και Δημήτρης Παπαχρήστος (φωτογραφία) έδωσαν το στίγμα μιας γενιάς αγωνιστών, των χιλιάδων ανώνυμων που δεν ξεπουλήθηκαν και δεν προσκύνησαν το σύστημα σε αντίθεση με τους λίγους «επώνυμους» που κατάντησαν εραστές του ασήμαντου. Αγωνιστές που έγραψαν ιστορία χωρίς να έχουν συναίσθηση, πως εκείνη την στιγμή έγραφαν ιστορία. Που με την αγωνιστική τους συλλογικότητα ξεπέρασαν τον φόβο και την υποταγή της εποχής τους, τον συμβιβασμό στο «επί μέρους» και στο «εφικτό». Που εμπνέουν με το παράδειγμά τους διαχρονικά τις επόμενες φουρνιές του νεολαιΐστικου και λαϊκού κινήματος να υπερβαίνουν τόσο το «μαστίγιο» όσο και το «καρότο» του συστήματος.
Ο Δημήτρης Αδαμόπουλος τόνισε το παράδειγμα που αποτελεί για την σημερινή αγωνιζόμενη νεολαία η εξέγερση του Πολυτεχνείου, όχι με τα τυπικά λόγια των επίσημων σχολικών εορτασμών αλλά με το ανθρώπινο ατομικό παράδειγμα του κάθε αγωνιστή, της κάθε αγωνίστριας που δίδαξε ελπίδα μέσα στην συλλογική γενναιότητα της εξέγερσης, τα «ανώνυμα πρόσωπα» πάνω στην πύλη όταν έπεφτε πάνω τους το άρμα.
Έγινε από όλους τους ομιλητές εκτεταμένη αναφορά στην επιτακτική αναγκαιότητα γενικευμένης εξέγερσης για την ανατροπή του μαύρου μετώπου της σημερινής εποχής, της χούντας κεφαλαίου-ΕΕ-ΔΝΤ και των εθελόδουλων κυβερνήσεων που το στηρίζουν.
Ακολούθησε πλούσια και ζωηρή συναγωνιστική συζήτηση με τους παρευρισκόμενους.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Αντιφασιστική συναυλία από τη Λαϊκή Επιτροπή Αγώνα
Αντιφασιστική συναυλία από τη Λαϊκή Επιτροπή Αγώνα Περιστερίου
ΛΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟ ΚΥΒΕ (ΕΘΝ. ΜΑΚΑΡΙΟΥ 1)
ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΟΚΤΩΒΡΗ 8.30 - ΕΙΣΟΔΟΣ 4 ΕΥΡΩ
ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΤΩΡΑ !! ΩΣ ΕΔΩ !! ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ
Εργαζόμενοι , άνεργοι , συνταξιούχοι , αυτοαπασχολούμενοι , νέοι , γυναίκες, Όλο το προηγούμενο διάστημα πάρθηκαν μέτρα που μας εξαθλίωσαν. Λένε ότι τα χειρότερα πέρασαν αλλά σχεδιάζουν και εφαρμόζουν χειρότερα . Μιλάνε για ανάπτυξη και εννοούν περισσότερα κέρδη για το κεφάλαιο και μεγαλύτερη μιζέρια για το λαό .
Οι μακροχρόνια άνεργοι αυξάνονται, η νεανική ανεργία φουντώνει. Το μέλλον μας, η ζωή των οικογενειών μας δεν μπορεί να είναι συσσίτια, οι ουρές στα γραφεία του ΟΑΕΔ και των δουλεμπορικών γραφείων. Στην πόλη μας η ανεργία ξεπερνά το 40%.
Η κατάσταση που επικρατεί στα νοσοκομεία είναι εγκληματική . Με τους νέους μειωμένους προϋπολογισμούς στην υγεία, τα νοσοκομεία, τα Κέντρα Υγείας, οι μονάδες του ΠΕΔΥ υπολειτουργούν, με δραματικές συνέπειες για εργαζόμενους και ασθενείς. Στο υποκατάστημα του Περιστεριού από τους 120 γιατρούς έμειναν 74 .
Τα σχολεία άνοιξαν και τα προβλήματα της παιδείας έρχονται στην επιφάνεια με ιδιαίτερη οξύτητα. Η λαϊκή εργατική οικογένεια εξαναγκάζεται να δώσει και φέτος ένα μεγάλο μέρος από το πενιχρό εισόδημά της για τα ξενόγλωσσα βιβλία και τα άλλα αναγκαία σχολικά είδη των παιδιών της.
Οι βρεφονηπιακοί σταθμοί στο Περιστέρι καθυστερούν να μπουν σε λειτουργία , δεν έχουν προσωπικό και ακόμη δεν έχουν εξυπηρετηθεί και οι μειωμένες αιτήσεις που εγκρίθηκαν .
Απαιτούμε άμεσα από το Δήμο Περιστερίου την κατάργηση των δημοτικών τελών για όλους τους άνεργους καθώς και των τροφείων στους βρεφονηπιακούς σταθμούς .
Η 1η Νοέμβρη είναι η δική μας μέρα !!
Θα γίνουμε μια γροθιά, θα ενώσουμε τη φωνή μας και τις δυνάμεις μας για να απαντήσουμε οργανωμένα, μαζικά, μαχητικά, αποφασιστικά στην πολιτική Κυβέρνησης – επιχειρηματικών ομίλων που μας θέλει ανέργους, υποαπασχολούμενους, ανασφάλιστους, που στέλνει χιλιάδες μικρομεσαίους ΕΒΕ στην ανεργία .
Διαδηλώνουμε και απαιτούμε :
Κάλυψη όλων των ανέργων για όσο διαρκεί η ανεργία.
Επίδομα ανεργίας στα 600 ευρώ.
Το διάστημα της ανεργίας να αναγνωρίζεται ως συντάξιμος χρόνος, χωρίς επιβάρυνση των ανέργων. Να βαρύνονται το κράτος και οι εργοδότες.
Να καλυφθούν άμεσα όλες οι ανάγκες των ασφαλιστικών ταμείων από το κράτος και την μεγαλοεργοδοσία.
Να σταματήσει το σκλαβοπάζαρο των προγραμμάτων απασχόλησης.
Να καταργηθεί το αίσχος των άθλιων μισθών πείνας, των 586 και 511 ευρώ.
Κανένας εργαζόμενος χωρίς Συλλογική Σύμβαση, κανείς κάτω από τα 751 ευρώ.
Να βάλουμε τέρμα στη σύγχρονη γκιλοτίνα των ατομικών συμβάσεων.
Κατάργηση των αντιασφαλιστικών και αντεργατικών νόμων που επηρεάζουν τους μισθούς και τις εργασιακές σχέσεις, την κοινωνική ασφάλιση και τις συντάξεις.
Να καταργηθούν όλοι οι αντεργατικοί νόμοι.
Να αποκατασταθούν οι σταθερές εργασιακές σχέσεις.
Όχι στον ΕΝΦΙΑ και τη φοροληστεία.
Αυτή η μάχη, μας χωρά και μας αφορά όλους! Είναι ώρα ατομικής και συλλογικής ευθύνης! Η επίθεση αφορά τους πάντες!
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 1η Νοέμβρη 11μμ
Ο Δήμος Περιστερίου τίμησε την 41η επέτειο του Πολυτεχνείου
Ο Δήμος Περιστερίου τίμησε την 41η επέτειο του Πολυτεχνείου
Ο Δήμος Περιστερίου τίμησε και φέτος την 41η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.
Εκπροσωπώντας τον δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Βασίλης Παπαδόπουλος κατέθεσε ανήμερα της επετείου στεφάνι στο μνημείο για να αποτίσει φόρο τιμής
Προβλήματα των σχολείων συζήτησαν ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Γρηγ. Τημπλαλέξης και το Δ.Σ. της Ένωσης Συλλόγων Γονέων
Προβλήματα των σχολείων συζήτησαν ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Γρηγ. Τημπλαλέξης και το Δ.Σ. της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Περιστερίου
Κλιμάκιο της Λαϊκής Συσπείρωσης με επικεφαλής το Γρηγόρη Τημπλαλέξη συναντήθηκε στις 11.11.2014, με το Δ. Σ. της Ένωσης Γονέων Περιστερίου και συζήτησαν για τα οξυμένα προβλήματα των σχολείων, όπως:
Κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό, συγχωνεύσεις- καταργήσεις σχολείων, «εθελοντισμός»- τζάμπα εργασία, προβλήματα στην υλικοτεχνική υποδομή και στη συντήρηση των σχολείων, υποχρηματοδότηση σχολικών επιτροπών κ.λπ., που οφείλονται στην αντιεκπαιδευτική- αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης, της ΕΕ και της Τοπικής Διοίκησης.
Οι αλλαγές που κατά καιρούς γίνονται σκοπό έχουν να προσαρμόσουν περισσότερο το σχολείο στο μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης και στις ανάγκες του κεφαλαίου και ενισχύουν τον ταξικό χαρακτήρα του σχολείου σε βάρος των παιδιών της λαϊκής οικογένειας.
Η Λαϊκή Συσπείρωση κάλεσε τους γονείς να απαιτήσουν αγωνιστικά λύσεις στα προβλήματα και να παλέψουν ενάντια στις αιτίες που τα προκαλούν. Να απαιτήσουν σχολείο που να ανταποκρίνεται στις πραγματικές μορφωτικές ανάγκες των παιδιών. Με οργάνωση στους συλλόγους τους και κοινό μέτωπο με τους εκπαιδευτικούς και το ταξικό εργατικό κίνημα. Καμιά κυβερνητική εναλλαγή δεν πρόκειται να φέρει λύσεις, χωρίς ανατροπές στο μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης. Η διεκδίκηση λαϊκής παιδείας για ολοκληρωμένη μόρφωση, καθολική και δωρεάν και επαγγελματική αποκατάσταση των νέων, προϋποθέτει σύγκρουση με τις πολιτικές της ΕΕ, της κυβέρνησης και των κομμάτων του ευρωμονόδρομου, που θέλουν παιδεία στην υπηρεσία των επιχειρηματικών ομίλων.
Η Λαϊκή Συσπείρωση βρίσκεται μέσα στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις του Περιστεριώτικου λαού, θα φέρει και στο Δημοτικό Συμβούλιο κάθε πρόβλημα και θα απαιτήσει λύσεις και από τη Δημοτική Αρχή.
(Το Γραφείο Τύπου)
Εκδήλωση – συζήτηση για περιβαλλοντικά ζητήματα διοργανώνει ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος
Εκδήλωση – συζήτηση για περιβαλλοντικά ζητήματα διοργανώνει ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος Περιστερίου
Ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος Περιστερίου οργανώνει εκδήλωση- συζήτηση για περιβαλλοντικά ζητήματα της Δυτικής Αθήνας τη Δευτέρα 24 Νοέμβρη, ώρα 6.00 μ.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων του Νέου Δημαρχείου Περιστερίου (πλατεία Δημοκρατίας)
Εισηγήσεις:
«Πρόταση «Σχέδιο Ολοκληρωμένης Αστικής Παρέμβασης Δυτικής Αθήνας» του ΑΣΔΑ- Δημ. Συριόπουλος, αρχιτέκτονας.
«Ποικίλο όρος»- Τάσος Λύτρας, δικηγόρος.
«Διαχείριση απορριμμάτων στο Περιστέρι»- Φώτης Κάντας, χημικός μηχανικός
«Μητροπολιτικό Πάρκο Τρίτση»- Λούλα Μαργαρίτη, εκπαιδευτικός
Στην εκδήλωση θα παραστεί και θα μιλήσει ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αθήνας κ. Σπύρος Τζόκας καθώς και αρμόδιοι φορείς και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Μετά τις εισηγήσεις θα ακολουθήσουν παρεμβάσεις από φορείς και πολίτες.
Την εκδήλωση θα συντονίσει ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Συλλόγου Δημ. Κούνδουρος.
Εγκαινιάστηκε το νέο πολιτικό- πολιτιστικό στέκι της Αριστερής Κίνησης
Εγκαινιάστηκε το νέο πολιτικό- πολιτιστικό στέκι της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου
Με μεγάλη συμμετοχή κόσμου, αγωνιστική διάθεση και κέφι εγκαινιάστηκε το Σάββατο 8.11.2014, το νέο πολιτικό - πολιτιστικό στέκι της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου (Ακροπόλεως 18 & Ιάσονος), με λαϊκό γλέντι που κράτησε ως τις πρώτες πρωινές ώρες.
Οι εκπρόσωποι της Αριστερής Κίνησης στον χαιρετισμό τους τόνισαν πως η διαμόρφωση και λειτουργία του νέου στεκιού αποτελεί ζωντανό παράδειγμα αγωνιστικής νίκης της συλλογικότητας και της ανιδιοτέλειας πάνω στην νεοφιλελεύθερη - νεοσυντηρητική λογική του ατομισμού και του ιδιωτικού κέρδους, καθώς βασίζεται αποκλειστικά στην εθελοντική εργασία και στην οικονομική συνδρομή των μελών και των φίλων της κίνησης, χωρίς καθόλου "προστάτες", "χρηματοδότες" ή "χορηγούς", είτε κρατικούς ή ιδιωτικούς.
Τονίστηκε επίσης η διάθεση εκ μέρους της Αριστερής Κίνησης για κλιμάκωση της δράσης της το επόμενο διάστημα, τόσο στις γειτονιές για τα οξυμένα προβλήματα των κατοίκων, όσο και γενικότερα για την ενίσχυση της λαϊκής πάλης ανατροπής του μαύρου μετώπου κυβέρνησης - κεφαλαίου - ΕΕ - ΔΝΤ.
Τέλος έγινε ειδική αναφορά στην ελπιδοφόρα εξέγερση της νεολαίας, των μαθητών και των φοιτητών, που ζούμε αυτές τις μέρες σε όλη τη χώρα και στον δήμο μας.
Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου με την ευκαιρία επανέλαβε την αυστηρή προειδοποίηση προς το κράτος, παρακράτος, συστημικά ΜΜΕ και αστικό κοινοβουλευτικό πολιτικό σύστημα ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΛΩΣΟΥΝ χέρι αυταρχισμού & τρομοκράτησης ενάντια στην αγωνιζόμενη νεολαία. Να σταματήσουν αμέσως την ΑΙΣΧΡΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ των μαθητικών και φοιτητικών κινητοποιήσεων ("θρασίμια", "ανάγωγοι", "γκρουπούσκουλα", "μειοψηφίες", "τυχοδιώκτες" κλπ). Νίκη του αγώνα της νεολαίας σημαίνει νίκη και ελπίδα για όλον τον λαό.
Η Αριστερή Κίνηση ανανέωσε στους Περιστεριώτες την πρόσκληση για το νέο της στέκι για την εκδήλωση την 12.11.14, με θέμα "μόνος ρεαλισμός σε κάθε εποχή : εξέγερση και εργατική ανατροπή - Νοέμβρης 1973, Νοέμβρης 2014".
Ομιλητές θα είναι οι συναγωνιστές Σ. Καυκαλάς και Δ. Παπαχρήστος, που συμμετείχαν στην εξέγερση του Πολυτεχνείου, καθώς και εκπρόσωποι των σημερινών μαθητικών και φοιτητικών κινητοποιήσεων.
(Δελτίο Τύπου 10.11.2014)
Για τη γιορτή του Αγ.Ιεροθέου
Για τη γιορτή του Αγ.Ιεροθέου
Με τη χάρη του Θεού μας και του Αγίου μας Ιεροθέου, του (Α’) πρώτου Επισκόπου των Αθηνών, εορτάζουμε για άλλη μια φορά τη γιορτή του.
Πολλοί είναι αυτοί που έχουν εγκωμιάσει τη ζωή του. Ανάμεσά τους και ο σοφός Ευθύμιος Συγαδινός , το εγκώμιο του οποίου ευρίσκεται στα πανηγυρικά της Μεγίστης Λαύρας, του Αγίου Διονυσίου του Βατοπεδίου & Ιβήρων & άλλων. Εκ τούτων λοιπών, σταχυολογούμε και αναφέρουμε περιληπτικά τα παρακάτω:
Ο Άγιος Ιερόθεος, του οποίου την Ιερά Μνήμη εορτάζουμε σήμερα κατά τας Ιεράς παραδόσεις της Αγίας μας Ορθοδόξου Εκκλησίας, είναι ο πρώτος Επίσκοπος των Αθηνών. Γεννήθηκε εις τας κλεινάς και ενδόξους Αθήνας μας, κατά τας αρχάς του πρώτου μ.Χ. αιώνος και ήταν ένας από τους εννέα βουλευτάς του Διοικητικού Συμβουλίου του Αρείου Πάγου. Καθώς έτσι ήταν και ο θείος Διονύσιος, ο μαθητής του, που εορτάζαμε χθες ως πολιούχου των Αθηνών. Όταν ο Απόστολος Παύλος εκύρηξε το Ευαγγέλιον του Ιησού Χριστού μας εις την Πνύκα του Αρείου Πάγου των Αθηνών, παρά την Ακρόπολην, επίστεψεν εις τον Ιησούν Χριστόν. Βαπτίσθηκε από τον Απόστολον Παύλον και χειροτονήθηκε από τον ίδιον Απόστολον ως πρώτος Επίσκοπος των Αθηνών. Και ο Άγιος Ιερόθεος εμυσταγώγησεν τελειότερα εις τα μυστήρια της Εκκλησίας μας και τα δόγματα της Πίστεώς μας τον Άγιο Διονύσιο τον Αεροπαγίτη. Παρέστη μαζί με τους άλλους Αποστόλους του Ιησού Χριστού μας εις την κηδεία και εξοδίου ακολουθίας της Υπεραγίας Θεοτόκου μας. Μετεφέρθη εκεί εις τα Ιεροσόλυμα, καθώς και λοιποί Απόστολοι από τα πέραντα της Οικουμένης, όπου εκήρηταν το Ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού μας. Με θεία και παντοδύναμο νεφέλη. Σημειώνουν οι βιογράφοι του, ότι, ανάμεσα στους Αποστόλους ήτο προεξάρχων μετά τους Αποστόλους, επί των θείων υμνωδιών, “όλως εκ δημών όλως εξιστάμενος εαυτού και προς τα υμνωδούμενα, Κοινωνία Πάσχων”. Δηλαδή υφίστατο συντριβήν καρδίας σώματος και πνεύματος, εννοών και υποφέρων ψυχικά και σωματικά, για το τελούμενο θείον μυστήριον της Θείας Εξοδίου και Ιεράς Ακολουθίας της Κοιμήσεως της Κιβωτού του Ιησού Χριστού μας εις τα Άνω και Ιερά σκηνώματα της βασιλείας των ουρανών. (Η Χαρμολύπη).
Δια τούτο από όλους τους παρισταμένους Αποστόλους που τον άκουγαν και τον έβλεπαν, εκρίνετο ότι όντως ήταν θεόληπτος και θείος υμνωλόγος, ως διδάσκει ο μαθητής του Μέγας Διονύσιος ο Αεροπαγίτης στο τρίτο κεφάλαιο, “περί θείων ονομάτων”. Καλώς λοιπών και θεοφιλώς πολιτευσάμενος και ευφράνας τον Θεόν με την θεάρεστον αυτού Πολιτείαν και τα ένθεα κατορθώματά του εξεδήμησεν εις τον Κύριον Υμών Ιησούν Χριστόν, τον οποίον αγάπησε και πίστεψε. Από όπου πρεσβεύει παντού και πάντοτε, υπέρ όλων ημών, εις τους μετά πίστεως προσευχομένους και επικαλουμένους το Άγιο όνομά Του για τα πολυποίκιλα σημερινά και αυριανά προβλήματά μας.
Είναι προστάτης των αδικουμένων, των ασθενών της παιδείας μας και παντός αιτούντος την Θείαν βοήθειάν του μετά πίστεως και προσευχής. Έχουμε κατά καιρούς πολλά τηλεφωνήματα για προσωπικές εμπειρίες και εμφανίσεις του σε πρόσωπα κατά τις χειρουργικές τους επεμβάσεις και αυτοαποκαλύψεις του. Όμως, απόκειται, σε όλους μας σήμερα, που τελούμε και συμμετέχουμε στην ιεράν ετήσιον μνήμην Του, συνέπειαν, ευθύνη και καθήκον, εργατικότητα, σεβασμό στα Ιερά και Όσια και τον πλησίον μας συνάνθρωπο, συναντίληψη.
“Καθώς θέλετε, ίνα ποιώσιν υμίν οι άνθρωποι και υμείς ποιείτε αυτοίς ομοίως”. (Λουκά 6, 31)
“Εγώ δε λέγω υμίν, αγαπάτε τους εχθρούς υμών, ευλογείτε τους καταρωμένους υμάς, καλώς ποιείτε τοις μισούσιν υμάς και προσεύχεσθε υπέρ των επηρεαζόντων υμάς και διωκόντων υμάς, όπως γένησθε υιοί του πατρός υμών του εν ουρανοίς, ότι τον ήλιον αυτού ανατέλλει επί πονηρούς και αγαθούς και βρέχει επί δικαίους και αδίκους”. (Ματθ. 5, 44-45)
(Αλληλεγγύη).
Και έτσι θα γίνετε παιδιά του Θεού του Υψίστου και κληρονόμοι της βασιλείας των ουρανών, που καθημερινώς, σήμερον και αύριον, αναχωρούμε εκ του παρόντος και εφημέρου αιώνος, του απαταιώνος.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ.
Προσωπικά και οικογενειακά. Και είθε να μας λύσει δια πρεσβειών Του προς τον Ύψιστον και Παντοδύναμον Θεόν μας την πνευματική και οικονομική μας κρίση.
Όμως: “Συν Αθηνά και χείρα κίνει”.
ΑΜΗΝ.
Πρωτ/ρος Παναγιώτης Π. Αγγελόπουλος
Ιερός Ναός Αγίου Ιεροθέου, της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου
τηλ. 210 5719200
fax 210 5785556
4-10-2014
Ανακοίνωση της Ένωσης Επαγγελματιών- Βιοτεχνών- Εμπόρων
Ανακοίνωση της Ένωσης Επαγγελματιών- Βιοτεχνών- Εμπόρων Περιστερίου
ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ - ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ - ΕΜΠΟΡΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Αιμίλιου Βεάκη 36 2ος όροφος (Σωματείο συνταξιούχων ΟΑΕΕ) τηλ 2105754560 – 6932383032 – 6974702115
Περιστέρι 29/10/2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Για άλλη μια φορά οι κάτοικοι και οι μικροεπαγγελματίες στις φτωχογειτονιές της Δυτικής Αθήνας και του Πειραιά επλήγησαν από τις πλημμύρες. Για άλλη μια φορά στο ίδιο έργο θεατές. Κοντά στην καπιταλιστική κρίση που μαστίζει τα λαϊκά στρώματα και τους αυτοαπασχολούμενους τώρα και η πλημμύρα. Οι συνέπειές της όμως δεν αφορούν κυρίως το φυσικό φαινόμενο όσο την χρόνια αδιαφορία, υποχρηματοδότηση, υποστελέχωση, και κυρίως τον αντιλαϊκό προσανατολισμό της κεντρικής, περιφερειακής και τοπικής διοίκησης.
Δεκαετίες τώρα ακούμε για την ανάγκη αντιπλημμυρικών έργων, παρακολουθούμε όμως την εμπορευματοποίηση της γης, την άναρχη δόμηση, την τσιμεντοποίηση ελεύθερων δημόσιων χώρων, την καταπάτηση και το κλείσιμο ρεμάτων, την καταστροφή δασών, κλπ. Παρακολουθούμε και διαπιστώνουμε επίσης, την διάθεση χρημάτων για έργα αναπλάσεων υπαρχουσών πλατειών και πεζοδρομίων, «βιοκλιματικά έργα», διευρωπαϊκά δίκτυα, γήπεδα για τις Π.Α.Ε. κλπ. Έργα για υποδομές που δεν «πουλάνε μούρη» που δεν μπορείς να εισπράττεις διόδια αλλά διασφαλίζουν τα λαϊκά στρώματα από τα φυσικά φαινόμενα, που αργά η γρήγορα θα χτυπήσουν, δεν είναι επιλέξιμα. Επιλέξιμα είναι αυτά που διασφαλίζουν την κερδοφορία των μεγαλοεπιχειρηματιών, την «αγορά», κλπ.
Η Ένωσή μας εκφράζοντας το πρόβλημα και την αγωνία των συναδέλφων αυτοαπασχολουμένων. Επειδή το πρόβλημα επανέρχεται τακτικά και μας αφορά άλλοτε ως κατοίκους και άλλοτε ως επαγγελματίες, απαιτούμε:
Άμεση έκτακτη ενίσχυση και αποκατάσταση των ζημιών από τις πλημμύρες, σε σπίτια και μικροεπιχειρήσεις.
Άμεση αποζημίωση για κάθε ζημιά μερική ή ολική.
Άμεση πραγματοποίηση έκτακτων αντιπλημμυρικών έργων, ιδιαίτερα στις πληγείσες περιοχές Δυτικής Αθήνας και Πειραιά.
Άμεση χρηματοδότηση για ολοκλήρωση έργων ολοκληρωμένης αντιπλημμυρικής προστασίας στην Αττική.
Πάγωμα των χρεών σε εφορία, ΟΑΕΕ, τράπεζες, χωρίς προσαυξήσεις και τόκους για το επόμενο εξάμηνο, για όλες τις μικροεπιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές.
Να σταματήσουν τυχόν διαδικασίες κατάσχεσης.
Κατάργηση των δημοτικών τελών προς τις χτυπημένες μικροεπιχειρήσεις από την πλημμύρα για τουλάχιστον 6 μήνες.
Κατάργηση του απαράδεκτου ΕΝΦΙΑ και επιστροφή όσων δόσεων έχουν πληρωθεί.
Καλούμε κάθε συνάδελφο που αντιμετωπίζει πρόβλημα να επικοινωνήσει μαζί μας γιατί η συνήθης διαδικασία έχει αποδειχτεί χρονοβόρα και κυρίως απορριπτική για αποζημίωση κάθε ζημιάς.













