| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΕΝΗΣ: ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΤΩ ΜΕ ΤΟΥΣ «ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ»
ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΤΩ ΜΕ ΤΟΥΣ «ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ»
Από το 2002 και ενώ ο φορέας που με στήριζε ήταν πρώτος σε ποσοστά, μιλούσα για την ανάγκη συνεργασίας όλων των προοδευτικών δυνάμεων της πόλης.
Με γνώμονα ένα καλύτερο αύριο, επανέφερα σε κάθε ευκαιρία την πρότασή μου. Πίστευα και πιστεύω, ότι η συνεργασία των αριστερών, προοδευτικών δυνάμεων είναι η απάντηση στη συντήρηση.
Τα τελευταία χρόνια, βιώσαμε τη συντήρηση στο Περιστέρι αλλά και στη χώρα. Στην πόλη μας οι δήθεν ανεξάρτητοι αλλά στην ουσία εκφραστές και εκπρόσωποι των μνημονιακών πολιτικών, δημιούργησαν χρέη, όχι για έργο, αλλά για την προβολή τους. Βάφτισαν την προβολή τους έργο.
Έφτασαν σε σημείο να εμφανίζουν στα κανάλια, αδίστακτα, τους συμπολίτες μας που αντιμετωπίζουν πρόβλημα διαβίωσης.
Ο κ. Παχατουρίδης, καμαρώνει που έχει άπορους στην πόλη που είναι δήμαρχος; Κι όμως, για να προβάλει τον εαυτό του, ισοπεδώνει αρχές και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Αντί να ζητήσει συγνώμη που αυξάνονται οι άνεργοι, αντί να διεκδικήσει πόρους για την καταπολέμηση της ανεργίας και της φτώχειας, καμαρώνει στα κανάλια που προβάλλεται μέσα από την χείριστη διαχείρισή του.
Από την άλλη μεριά, οι δήθεν ανεξάρτητοι της μείζονος αντιπολίτευσης του κ. Κελάφα σε πλήρη σύμπλευση με την διοίκηση, «απονευρωμένοι» και χωρίς προτάσεις, συνέβαλαν με την στάση τους στην εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών.
Πρέπει να μπει τέλος. Να τελειώνουμε με τη συντήρηση. Με όσα πληγώνουν τους ανθρώπους της πόλης μας.
Η αλλαγή πορείας μπορεί να γίνει με τη συνεργασία των προοδευτικών δυνάμεων. Σήμερα αυτή συνεργασία είναι ανάγκη.
Έχω καλέσει επανειλημμένως όλες τις προοδευτικές δυνάμεις σε συνεργασία. Ελπίζω και εύχομαι να βρεθούν όλοι μαζί μετά τις εκλογές, αφού στην παρούσα φάση δεν βρέθηκε η χρυσή τομή.
Προσωπικά, ως απλός στρατιώτης, θα προσφέρω τις δυνάμεις μου για το καλό του Περιστερίου.
Οι προκλήσεις των καιρών, οι ανάγκες της πόλης και της χώρας, με οδήγησαν στην απόφαση να συμπορευτώ με τους «Ενεργούς Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι» και τον υποψήφιο δήμαρχο Φώτη Κουγιουμτζή.
Σέβομαι και εκτιμώ όλες τις αριστερές δυνάμεις και εύχομαι μια μετεκλογική συνεργασία. Ωστόσο, η δυναμική του ΣΥΡΙΖΑ, δείχνει ότι σήμερα, είναι η δύναμη που μπορεί να φέρει την ανατροπή.
Κώστας Λαλένης
Επί κεφαλής του Συνδυασμού
«Δύναμη Ανανέωσης & Δημιουργίας»
Περιστέρι 1.5.2014
ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΙΜΗΣΕ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΜΕΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ
ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΙΜΗΣΕ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΜΕΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ
Εκδήλωση έκφρασης τιμής και ευγνωμοσύνης, θα λέγαμε, προς τους εθελοντές και χορηγούς, οι οποίοι με τη συμβολή τους βοηθούν το έργο του Εθνικού Δικτύου Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης, πραγματοποιήθηκε στις 3.9.2014 στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Περιστερίου, με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή επισήμων και πολιτών.
Την εκδήλωση διοργάνωσαν οι Δομές των δύο Δικτύων, που έχουν σε λειτουργία δυο Κοινωνικά Παντοπωλεία, δυο Κοινωνικά Φαρμακεία, δυο Γραφεία Διαμεσολάβησης, δυο Τράπεζες Χρόνου και ένα Κοινωνικό Συσσίτιο, χάρη στη στήριξη των εθελοντών και των επωνύμων και ανωνύμων χορηγών- ευαισθητοποιημένων συμπολιτών μας, που η προσφορά τους έχει μοναδικό αποδέκτη το συνάνθρωπο.
Το συντονισμό της εκδήλωσης επιμελήθηκε ο δημοσιογράφος κ. Παν. Μαργαρώνης, πλαισιωμένος από την πρόεδρο του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού & Πρόνοιας του Δήμου Περιστερίου δημοτ. σύμβουλο κα Ξένη Κορόγιαννη και την πρόεδρος της Κ.Σ.Δ.Ε.Ο.-«ΕΔΡΑ» κα Μαρία Κερασόγλου.
Με την ευκαιρία έγινε και απολογισμός της μέχρι τώρα δράσης των Δικτύων των τριών δήμων από την κοινωνική λειτουργό κα Αικ. Κατσανεβάκη.
Μεταξύ των τιμωμένων ήταν και ο π. αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ. Κων. Παπαντωνίου, στον οποίο απενεμήθη τιμητική πλακέτα για την προσφορά του στους Εθελοντές και την στήριξη του στο πρόγραμμα.
Επίσης απονεμήθηκαν τιμητικές διακρίσεις ανταποδοτικές για την γενναιόδωρη και ανιδιοτελή συνεισφορά τους :
Στους αντ/ρχους κ.κ. Αναστ. Θεοδωράκο και Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, την πρόεδρο του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη, σε εθελοντές, εταιρείες, συλλόγους, βιομηχανίες, σούπερ μάρκετ, καταστήματα κ.λπ., τους οποίους μαζί με τους παρευρεθέντες επισήμους αναφέρουμε στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα: www.anagenissi.gr
Οι Δομές Γραφείο Διαμεσολάβησης, Τράπεζα Χρόνου, Κοινωνικό Παντοπωλείο και Κοινωνικό Φαρμακείο λειτουργούν στα πλαίσια του Δικτύου Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου, το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του Υπ. Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο και από εθνικούς πόρους στο πλαίσιο του «ΕΣΠΑ 2007 - 2013».
Όλοι όσοι επιθυμούν να συνδράμουν σε αυτήν την προσπάθεια αλληλεγγύης και ανθρωπιάς μπορούν να έρθουν σε επικοινωνία με το Δίκτυο Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου, τηλέφωνο 210-5771176 και στην ηλεκτρονική Διεύθυνση www.domesperisteri.gr .
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Ε.Ε.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Ε.Ε.Σ.

Η κοινωνική δραστηριότητα του Περιφερειακού Τμήματος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Περιστερίου επεκτείνεται και εκτός συνόρων του Δήμου μου, όπου η όποια παρουσία στελεχών του αποτελεί πρεσβευτή του ανθρωπιστικού προσώπου του Περιστερίου. Όπως η συμμετοχή του στις πανηγυρικές εκδηλώσεις του ι.ν. της Αγ. Μαρκέλλας στο Βοτανικό.
Παραβρέθηκαν από το Περιφερειακό Τμήμα Περιστερίου Ε.Ε.Σ., ο πρόεδρος του Τμήματος, Σαμαρείτης και ιεροψάλτης του Ναού κ. Στράτος Εγγλέζος, η υπευθ. Δημοσίων Σχέσεων κα Στέλλα Δαγλαρτζή-Κατσουλοπούλου, τα μέλη: η προϊσταμένη νοσηλευτικής της Μονάδας Π.Ε.Δ.Υ. Περιστερίου κα Βούλα Αρσενοπούλου, Ελένη Βλάχου και Μανώλης Αδράμης, οι εθελόντριες του Τομέα Νοσηλευτικής και 7 εθελοντές του Τομέα Σαμαρειτών και Διασωστών - Ναυαγωσωστών με υπεύθυνη την εθελόντρια κα Ελένη Κωνσταντινίδου κ.ά.
Μετά το πέρας των εκδηλώσεων ο ιερατ. προϊστάμενος του Ναού π. Τιμόθεος ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες, καθώς και την Αδελφότητα Κρητών Περιστερίου που λάμπρυναν τις εκδηλώσεις του Ιερού Ναού.
Στη φωτογραφία μας διακρίνονται μεταξύ άλλων τρίτη από αριστερά η νοσηλεύτρια κα Μαρία Γρηγοροπούλου, η προϊσταμένη της Μονάδας Π.Ε.Δ.Υ. και υποψ. δημοτ. σύμβουλος κα Βούλα Αρσενοπούλου, η Σαμαρείτισσα κα Φωτεινή Αναγνωστάκη κ.ά.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΠΟΔΗΜΗΣΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΥΟ ΦΙΛΟΠΟΝΟΙ ΣΚΑΠΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ: Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΟΥΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΜΠΙΣΥΛΑΣ
ΑΠΟΔΗΜΗΣΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΥΟ ΦΙΛΟΠΟΝΟΙ ΣΚΑΠΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ: Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΟΥΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΜΠΙΣΥΛΑΣ
Αποδήμησαν στο φετινό καλοκαίρι δυο από τους πρωτεργάτες της οργανωτικής και λειτουργικής ανοικοδόμησης του Δήμου Περιστερίου: Ο Χαράλαμπος Στούνος και ο Περικλής Μπίσυλας.
Δυο υπάλληλοι φιλόπονοι, ακέραιοι, σκαπανείς, που συνέβαλαν με την προσωπική τους συμβολή στην συνέχιση της ιστορικής πορείας του Δήμου Περιστερίου σαν αυτοδιοικητικού πυρήνα και σαν δομή.
Δυο καλοκάγαθοι άνθρωποι που εργάστηκαν σκληρά, παραδειγματικά και αγόγγυστα, μέχρι που συνταξιοδοτήθηκαν για να αποδειχθεί, ότι η προσφορά τους ήταν τόσο πολύτιμη και πολυσχιδής, που επιμερίσθηκε μετά σε σημαντικό αριθμό προσώπων.
Ο Χαράλαμπος Στούνος δίδαξε ήθος, μετριοπάθεια και εργατικότητα. Διορίσθηκε στο Δήμο Περιστερίου το 1951 σε σκληρά χρόνια και μέχρι το 1986 που συνταξιοδοτήθηκε δεν σταμάτησε να εργάζεται για την πρόοδο του Δήμου, την εξυπηρέτηση του πολίτη, την αφοσίωσή του στο καθήκον και τα δημοτικά συμφέροντα.
Για πάρα πολλά χρόνια, μεταξύ των άλλων καθηκόντων του, τηρούσε και τα Πρακτικά των συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου, σαν γραμματέας, τα οποία έγραφε στο χέρι! Ήταν ένα κορυφαίο υπαλληλικό στέλεχος που αποτύπωσε και διέσωσε την προφορική ιστορία του Δήμου. Αν μπορεί κανείς να το διανοηθεί αυτό…
Από το 1995 ασχολήθηκε ενεργά με το συνδικαλισμό των συνταξιούχων και διετέλεσε αντ/δρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συνταξιούχων ΟΤΑ και πρόεδρος του Συλλόγου Συνταξιούχων Νομού Αττικής, θέση που κατείχε μέχρι το θάνατό του, σε ηλικία 92 ετών.
*
Ο Περικλής Μπίσυλας ήταν μια άλλη μαχητική φυσιογνωμία στο μηχανισμό του Δήμου. Αμετακίνητος στην προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου –χαρακτήρας που θέλει σθένος και που εκλείπει δυστυχώς- δεν δίστασε να έλθει αντιμέτωπος με πλειάδα επιχειρηματιών που δεν ανταποκρίνονταν στις υποχρεώσεις τους (οικονομικές κ.ά.) προς το Δήμο, αλλά και με δημοτικούς συμβούλους που τους ανέχονταν ή τους υποστήριζαν.
Στη ζυγαριά της συνείδησής του πάντοτε βάρυνε το συμφέρον του Δήμου και μόνο, έναντι οποιασδήποτε επίπτωσης.
Προσελήφθη στο Δήμο το 1972 και συνταξιοδοτήθηκε το 2007. Στην πρώτη 20ετία της υπαλληλικής του σταδιοδρομίας ασχολήθηκε συστηματικά και πέτυχε την αναμόρφωση της Υπηρεσίας Εσόδων, νευραλγικό τομέα της λειτουργίας του Δήμου.
Συνέβαλε αποφασιστικά στην ενίσχυση των δημοτικών εσόδων, μια προσφορά που πρέπει να αναγνωρισθεί, λόγω της δυσπραγίας και της δύσκολης περιόδου που διήρχετο εκείνο τον καιρό ο Δήμος.
Απεβίωσε σε ηλικία 69 ετών.
Στις νεκρώσιμες ακολουθίες παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής με επί κεφαλής το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, πρώην συνάδελφοί τους, συγγενείς και φίλοι.
Αιωνία τους η μνήμη!
(Ευχαριστούμε τον π. υπάλληλο του Δήμου κ. Θεοδ. Γολεμάτη για τη βοήθειά του να συλλέξουμε κάποια στοιχεία για το παρόν σημείωμα).
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 18.5.2014 ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟ 63% ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ 100%!
ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 18.5.2014 ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟ 63% ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ 100%!
Μήνυμα ενότητας, χωρίς τους διαχωρισμούς και τις διαιρέσεις του παρελθόντος, με επίκεντρο τις γειτονιές και την κοινωνική αλληλεγγύη, εξέφρασε ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης προς όλους τους Περιστεριώτες.
Το εκλογικό αποτέλεσμα ο επανεκλεγείς Δήμαρχος Περιστερίου, δεν το εκλαμβάνει ως θρίαμβο, αλλά ως μία μεγάλη ΕΥΘΥΝΗ στις δύσκολες εποχές που ζούμε εξαιτίας της μνημονιακής ασφυξίας, όπως δήλωσε.
Ωστόσο, με βάση τα στατιστικά δεδομένα, δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς ότι το αποτέλεσμα των εκλογών ήταν ένας θρίαμβος του κ. Παχατουρίδη, που έσπασε όλα τα εκλογικά «ρεκόρ» στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, χαρίζοντάς του την πρωτιά σε πανελλαδικό επίπεδο με διαφορά από τους άλλους δημάρχους.
Συγκεκριμένα, ανάμεσα στους δέκα μεγαλύτερους Δήμους της χώρας ο Δήμαρχος Περιστερίου ήταν ο μοναδικός που κατάφερε να επανεκλεγεί από την πρώτη Κυριακή, ξεπερνώντας σε ποσοστό το 62%!!!
Ένα ποσοστό κορυφαίο και εντυπωσιακό για τα εκλογικά δεδομένα!
Επιπλέον, ο κ. Παχατουρίδης είναι ο μοναδικός Δήμαρχος που έχει καταφέρει να επανεκλεγεί σε τέσσερις συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις, ανεβάζοντας κάθε φορά το εκλογικό ποσοστό του.
Ιδιαίτερα συγκινημένος από την αγάπη και τη λατρεία των Περιστεριωτών, το βράδυ των εκλογών της 18ης Μαΐου 2014, μιλώντας σε χιλιάδες συγκεντρωμένους συμπολίτες του, ευχαρίστησε τόσο εκείνους για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό του όσο και τους συνεργάτες του για την πολύτιμη βοήθειά τους.
«ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΙΚΗΤΕΣ Ή ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΑΧΗΤΕΣ»
Εξ άλλου ο κ. Παχατουρίδης σε δηλώσεις του στον τοπικό και ημερήσιο Τύπο στις 19.5.2014, τόνισε ότι: «Στηρίζομαι από την κοινωνία της πόλης. Έχω αναπτύξει μια άλλη σχέση με την κοινωνία. Απευθύνθηκα στους συμπολίτες μου λέγοντάς τους, ότι: Αν πιστεύουν πως είμαι κακός Δήμαρχος, να με στείλουν σπίτι μου», και πρόσθεσε ότι «στην πόλη του Περιστερίου δεν υπάρχουν νικητές ή ηττημένοι, παρά μόνο μαχητές που παλεύουν και προσπαθούν να κερδίσουν τη ζωή τους σε αντίξοες συνθήκες.
Την Κυριακή 18.5.2014 μας στήριξε το 63% της πόλης. Εμείς σήμερα δουλεύουμε για το 100%»!
Σημείωσε χαρακτηριστικά: «Δεν μπορώ να κοιτώ στα μάτια τους συμπολίτες μου, αν δεν προσπαθώ κι εγώ για αυτούς».
Σχετικά με το εντυπωσιακό γεγονός ότι στις τέσσερις συνεχείς υποψηφιότητες που έθεσε το εκλογικό του ποσοστό αυξήθηκε θεαματικά, ο Δήμαρχος Περιστερίου ξεκαθάρισε ότι: «Για το ποσοστό αυτό δεν μπορεί κανένα κόμμα να πανηγυρίζει, καθώς εγώ ανήκω στην ακομμάτιστη Τοπική Αυτοδιοίκηση».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΙΑ κα ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ!
ΜΙΑ κα ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ!
Με παγκόσμιο ενδιαφέρον συνεχίζονται ο ανασκαφές στο λόφο Καστά της Μεσολακκιάς της Αρχαίας Αμφίπολης, όπου έχουν μέχρι στιγμής ανεβρεθεί: Σφίγγες, Καρυάτιδες, ασημένια λειψανοθήκη του Σπαρτιάτη στρατηγού Βρασίδα κ.λπ. Μάλιστα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ζήτησε η αρχαιολογική περιοχή της Αμφίπολης να ενταχθεί στην Παγκόσμια Κληρονομιά της UNESCO.
Τι σχέση έχουμε εμείς; Έ δεν περνάει απαρατήρητο ότι ψυχή της ανασκαφής είναι η προϊσταμένη της ΚΗ΄ Εφορείας Αρχαιοτήτων κα Κατερίνα Περιστέρη.
Από την εποχή που νεοδιορίστηκε, με πάθος και εμμονή, μεθοδικά και συγκροτημένα, συνέβαλε στην ανεύρεση του αρχαίου θεάτρου Αμφίπολης, του νεκροταφείου Βέργης, του Ιερού του Απόλλωνα αλλά και του Πάνα και των Νυμφών.
Πρώτη πίστεψε, ότι στην αρχαία Αμφίπολη κρύβεται κάτι σημαντικό και πριν τρία χρόνια πήρε οικονομικές ενισχύσεις και προσωπικό, άρχισε τις ανασκαφές και η διαίσθησή της επαληθεύθηκε. Όλοι περιμένουν με αγωνία τη συνέχεια.
Το επώνυμο της κας Κατερίνας Περιστέρη, που παραπέμπει στο όνομα του Δήμου μας, δεν είναι το μοναδικό, είχαμε και τον συνθέτη και τραγουδιστή Σπύρο Περιστέρη και πολλούς άλλους.
Απλώς αναφέρουμε το γεγονός, ότι καμαρώνουμε, που μια κα Περιστέρη μπορεί να φέρει… Άνοιξη, αρχαιολογική εν προκειμένω και να θυμίσουμε με την ευκαιρία, την άποψη Περιστεριώτη ερευνητή, την οποία είχαμε δημοσιεύσει και παλαιότερα, ότι μια εκδοχή της προέλευσης του Δήμου μας, πέρα από το πτηνό της ειρήνης, είναι ότι:
Μετά την απελευθέρωση από τον τουρκικό ζυγό, ο Καποδίστριας συγκέντρωσε γύρω από την Ακρόπολη τους οπλαρχηγούς, που αγωνίστηκαν για την αποτίναξή του, για να τους μοιράσει την Αττική γη.
Προτάθηκαν πολλοί μέθοδοι διανομής, αλλά τελικά αποφασίστηκε ο κάθε οπλαρχηγός να ρίχνει ένα λιθάρι πέντε φορές, όπου έφτανε η δύναμή του, να βάζει όρια κατοχής του χώρου και να συνεχίζει ο επόμενος οπλαρχηγός με τον ίδιο τρόπο.
Λέει η παράδοση, ότι μετά τον Κηφισό, εκεί στην σημερινή Κολοκυνθού, ήλθε η σειρά του οπλαρχηγού Γιάννη Περιστέρη, ο οποίος έριξε πέντε λιθαριές, κατοχύρωσε το χώρο, καλλιέργησε τη γη, έφτιαξε περιβόλια με το νερό του Κηφισού και διέμενε εδώ. Λέγανε: «Εκεί είναι η περιοχή του Περιστέρη». Μετά πολλά χρόνια ονομάστηκε: Περιστέρι, αλλά το επώνυμο έμεινε.
Παραμύθι; Ίσως. Αλλά η κα Κατερίνα Περιστέρη μάς έκανε περήφανους. Και μόλις ολοκληρωθεί η υπόθεση της Αμφίπολης, ας την καλέσουμε να επισκεφθεί τα αρχαιολογικά ευρήματα που έχει συλλέξει η σημερινή δημοτική αρχή, αλλά και το Δήμο που είναι ταυτόσημος με το επίθετό της, με διαφορά φωνήεντος.
Να την τιμήσουμε γιατί φέρνει στο φως την εθνική μας κληρονομιά…
Όχι όμως σαν τον Ανδρόνικο, που προηγούμενη δημοτική μας αρχή πήρε ομόφωνη απόφαση για να στήσει σε πλατεία την προτομή του και να δώσει και το όνομά του και δεν τα υλοποίησε ποτέ!
ΘΩ.Σ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΠΟΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΑΠΟΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δεν υποτιμάμε τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, που από την Αθήνα αποκεντρώνονται στη Δυτική Αθήνα για να προσφέρουν γνώσεις στα Περιστεριωτόπουλα. Όμως όταν από τα σπλάχνα αυτού του Δήμου αναδεικνύονται «κυψέλες» γνώσης, πρέπει όχι μόνο να καμαρώνουμε, αλλά και να τις τιμάμε και να τις προτιμάμε.
Αφορμή για το σχόλιο αυτό είναι η συμμετοχή στο στίβο της ξενόγλωσσης παιδείας η λειτουργία του Κέντρου Γερμανικής Γλώσσας από την Ηρώ Κοζατζανίδη, στην οδό Σοφ. Βενιζέλου 14, σε απόσταση αναπνοής από το Σταθμό του Μετρό «Αγ. Αντώνιος» (τηλ. 210 5725710).
Πρόκειται για ένα Κέντρο κόσμημα:
Η Ηρώ είναι μια διευθύντρια- καθηγήτρια με καταξίωση, άριστη γνώση και εμπειρία στη διδασκαλία, ευγενέστατη, με όρεξη και με αγάπη να οπλίσει με εφόδια τα Περιστεριωτάκια και μάλιστα με «ανταπόδοση» προσγειωμένη στην κρίση που πλήττει κάθε νοικοκυριό.
Και από την άλλη ένα Κέντρο, κτιριακά άψογο, χαρούμενο, άνετο, με χρωματισμούς που… ανοίγουν καρδιές, εξοπλισμένο με τα πλέον σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα και διδακτική μέθοδο που κάνουν τη εκμάθηση των Γερμανικών παιχνίδι.
Το Κέντρο λειτουργεί σε πρωινά και απογευματινά τμήματα, διδάσκει τη γλώσσα, προετοιμάζει τα παιδιά για τις εξετάσεις πτυχίων όλων των φορέων πιστοποίησης ή τις εισαγωγικές για τριτοβάθμια εκπαίδευση, τα βοηθάει για τα σχολικά μαθήματα κ.λπ.
Η Ηρώ Κοζατζανίδη διαθέτει απέραντη τη διάθεση να αγκαλιάσει το κάθε παιδί σαν «δικό της παιδί» και να του μάθει τα Γερμανικά σαν «μητρική» του γλώσσα.
Πιστεύουμε, ότι ο Κέντρο Γερμανικής Γλώσσας Κοζατζανίδη είναι απόκτημα για το Περιστέρι και θα πραγματοποιήσει ό,τι υπόσχεται για την άνοδο του πνευματικού επιπέδου του Δήμου μας. Γιατί στο DNA της οικογένειας υπάρχει το δημιουργικό, το φιλόπονο, το ηθικό Μικρασιάτικο στοιχείο, αυτό που προίκισε και ανάστησε τον «γέννημα – θρέμμα» Περιστεριώτη πατέρα της Ηρούς, κ. Βασίλη Κοζατζανίδη.
Ας σκεφθούν οι γονείς, το ότι για τις άλλες γλώσσες υπάρχει πια κορεσμός στη ζήτηση. Η Γερμανική γλώσσα ανοίγει νέους ορίζοντες. Ας δώσουν στα παιδιά τους την ευκαιρία να αποκτήσουν μια ξενόγλωσση ιδιαιτερότητα και να τους κατακτήσουν…
Η ευκαιρία είναι στην οδό Σοφοκλή Βενιζέλου 14, εδώ στο Περιστέρι μας…
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΗΝ κα Μ. ΤΣΙΩΤΑ ΜΑΡΚΟΥ, ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΗΝ κα Μ. ΤΣΙΩΤΑ ΜΑΡΚΟΥ, ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Καθήκοντα αντιδημάρχου ανέθεσε ο Δήμαρχος Περιστερίου στην δημοτ. σύμβουλο κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, με την 33138/1.9.2014 απόφασή του, δεδομένης της λήξης της θητείας της π. αντ/ρχου κας Νεκταρίας Ευσταθιάδου και της αναγκαιότητας το νευραλγικό πόστο του Περιβάλλοντος (Καθαριότητα κ.λπ.) να μη μείνει χωρίς εποπτεία, μετά την 31.8.2014.
Έτσι και σύμφωνα με την απόφαση, η κα Μ. Τσιώτα Μάρκου, αναλαμβάνει για 2,5 χρόνια τις αρμοδιότητες που αφορούν:
α) Τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής (πάσης φύσεως δαπάνες, αναθέσεις προμηθειών, διενέργεια διαγωνισμών, εποπτεία προσωπικού κ.λπ.)
β) Τη Διεύθυνση Χρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων.
γ) Τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής Παιδείας και Πολιτισμού (λειτουργίες Ιατρείου, Δημοτικού Ωδείου, τμήματα Κοινωνικής Πολιτικής & Ισότητας , Παιδείας - Πολιτισμού & Νέας Γενιάς κ.λπ. Και,
δ) το Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας
(θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης κ.λπ.)
Ως γνωστόν η κα Μ. Τσιώτα Μάρκου στην προηγούμενη θητεία της είχε και την αρμοδιότητα του Τομέα Τεχνικών Έργων, η οποία προφανώς θα ανατεθεί σε άλλο αντιδήμαρχο, με αποφάσεις του Δημάρχου Περιστερίου οι οποίες επίκεινται.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
ΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Ανακατατάξεις σε πρόσωπα, όσον αφορά τις αρμοδιότητες των αντιδημάρχων, επήλθαν με αποφάσεις του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, σε μια προσπάθεια να συγκεράσει την εμπειρία με την «αλαχάνιαστη ανάσα», όπως συνηθίζει να λέει, με στόχο να κινηθεί με γοργότερο ρυθμό ο μηχανισμός του Δήμου.
Έτσι με την 33138/1.9.2014 απόφασή του όρισε αντιδήμαρχο την δημοτ. σύμβουλο κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, με αρμοδιότητες που αφορούν:
α) Τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής (πάσης φύσεως δαπάνες, αναθέσεις προμηθειών, διενέργεια διαγωνισμών, εποπτεία προσωπικού κ.λπ.).
β) Τη Διεύθυνση Χρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων.
γ) Τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής Παιδείας και Πολιτισμού (λειτουργίες Ιατρείου, Δημοτικού Ωδείου, τμήματα Κοινωνικής Πολιτικής & Ισότητας, Παιδείας - Πολιτισμού & Νέας Γενιάς κ.λπ. Και,
δ) το Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας (θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης κ.λπ.).
Με συμπληρωματική απόφαση του Δημάρχου η κα Τσιώτα ορίσθηκε:
-Πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής. Και,
-Συντονίστρια των εν γένει δράσεων της Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτιστικής Ανάπτυξης Δήμου Περιστερίου «Δ.Ε.Π.Α.Δ.Π»,
στον τομέα χάραξης και υλοποίησης της πολιτιστικής πολιτικής του Δήμου.
*
Με την 34183/ 9.9.14 απόφαση του Δημάρχου Περιστερίου ορίστηκαν επίσης αντιδήμαρχοι, οι δημοτικοί σύμβουλοι, με τις παρακάτω αρμοδιότητες ή εν μέρει αντικείμενα αρμοδιοτήτων των Δ/νσεων και Υπηρεσιών ως εξής:
-Τον κ. Παναγιώτη Λύκο- αντ/ρχο Οικιστικής Ανάπτυξης, με αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν:
Την Υπηρεσία Δόμησης.
Το Τμήμα Μελετών και Εκτέλεσης Έργων καθώς και το Τμήμα Συγκοινωνιών Εγκαταστάσεων και Αδειών Μεταφορών της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και,
Τη Δ/νση Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής.
-Το συντονισμό και την εποπτεία των 1ης και 3ης Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου.
-Την υπογραφή των βεβαιώσεων αποδοχής, συμφωνητικών παροχής και κάθε άλλης πράξης σχετικής με την εφαρμογή του Προγράμματος παροχής κοινωφελούς εργασίας στο Δήμο μας.
-Την Προεδρία της Οικονομικής Επιτροπής.
Με άλλη απόφασή του ο Δήμαρχος ανέθεσε στον κ. Λύκο την αρμοδιότητα των θεμάτων Περιουσίας του Τμήματος Προϋπολογισμού Εσόδων και Περιουσίας της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
*
-Τον κ. Αλέξιο Σταυρούλια- αντ/ρχο Οικονομικών Υπηρεσιών, με αρμοδιότητες:
α) Από την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών:
-Την εποπτεία, την ευθύνη τον συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν την λειτουργία του Τμήματος Λογιστηρίου , του Τμήματος Ταμείου και θέματα του προϋπολογισμού.
-Την υπογραφή των αποφάσεων πάσης φύσεως δαπανών (πράξεις ανάθεσης προμηθειών- υπηρεσιών και διενέργειας διαγωνισμών) καθώς και τη σύναψη και υπογραφή των συμβάσεων, όλων των Υπηρεσιών του Δήμου, πλην της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής.
Με άλλη απόφασή του ο Δήμαρχος ανέθεσε στον κ. Σταυρούλια την αρμοδιότητα υπογραφής των εντολών διαχείρισης της πάγιας προκαταβολής και των συναφών χρηματικών ενταλμάτων, την υπογραφή των προτάσεων ανάληψης υποχρέωσης όλων των Υπηρεσιών του Δήμου, καθώς και την υπογραφή των πάσης φύσεως χρηματικών ενταλμάτων που αφορούν στο σύνολο των Δημοτικών Υπηρεσιών.
*
-Τον κ. Αναστάσιο Θεοδωράκο- αντ/ρχο Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής, με αρμοδιότητες:
α) Από την Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής Παιδείας και Πολιτισμού
-Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν Θέματα Κοινωνικής Πολιτικής και Παιδείας.
β) Από την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών
-Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των
πράξεων που αφορούν:
Την αρμοδιότητα της μέριμνας και του ελέγχου της κατάστασης των σχολικών κτιρίων (καταγραφή ζημιών, αξιολόγηση, προγραμματισμό) και της αποκατάστασης αυτών με οποιοδήποτε τρόπο.
Τη λειτουργία της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)
Τη λειτουργία του Τμήματος Κοινωνικών Παροχών της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής Παιδείας και Πολιτισμού.
-Το συντονισμό και την εποπτεία των 2ης και 4ης Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου
*
-Τον κ. Ευάγγελο Τάτση- αντ/ρχο Εσόδων και Εμπορικής Ανάπτυξης, με αρμοδιότητες:
α) Από την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών:
-Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν:
Τη λειτουργία του Τμήματος Δημοτικού Κοιμητηρίου, του Τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρυθμίσεων Εμπορικών Δραστηριοτήτων και θέματα Εσόδων και,
Τη λειτουργία της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, εκτός του Τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού.
*
-Τον κ. Κων/νο Ποθητό- αντ/ρχο Ηλεκτρομηχανολογικού και Αυτεπιστασίας, με αρμοδιότητες:
α) Από την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών:
-Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν:
Τη λειτουργία του Τμήματος Συντήρησης και Αυτεπιστασίας, εκτός από αυτές που έχουν ανατεθεί στον Αντιδήμαρχο κ. Θεοδωράκο και,
Τη λειτουργία του Τμήματος Μελετών και Εκτέλεσης Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων.
*Στην αρμοδιότητα των Αντ/ρχων είναι η εκ περιτροπής τέλεση των πολιτικών γάμων και η θητεία τους ορίζεται για 2,5 χρόνια από την υπογραφή των αποφάσεων.
*
ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Επίσης με άλλες αποφάσεις του Δημάρχου Περιστερίου, ορίστηκαν:
-Με την 34345/ 10.9.2014, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Μιχ. Μιχαλόπουλος, Εντεταλμένος Σύμβουλος, για την εποπτεία και το συντονισμό όλων των δράσεων, που αφορούν στη λειτουργία του Ιδιαίτερου Γραφείου Δημάρχου, του Γραφείου Τύπου Επικοινωνίας - Δημοσίων Σχέσεων και την υπογραφή εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων των Υπηρεσιών αυτών.
-Με την 34346/ 10.9.2014, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Γεωργιος Μπεκιάρης, Εντεταλμένος Σύμβουλος, για την εποπτεία και το συντονισμό όλων των δραστηριοτήτων που αφορούν θέματα Υγείας του Δήμου μας και συγκεκριμένα:
1. Την οργάνωση δικτύων παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και
δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας. Συντονισμό με κρατικούς και ιδιωτικούς φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας που δραστηριοποιούνται στην πόλη μας και την εγγύς περιοχή. («Αττικό» Νοσοκομείο - Νοσοκ. Λοιμωδών - Μονάδες Π.Ε.Δ.Υ. - Κέντρα Υγείας - Κέντρα Ψυχικής Υγείας - Κλινικές - Διαγνωστικά κέντρα - ιδιώτες γιατροί κ.λ.π.).
2. Τον καταρτισμό και υλοποίηση δράσεων προληπτικής ιατρικής και την
συμμετοχή του Δήμου σε προγράμματα του Π.Ο.Υ., της Ε.Ε., του Υπ. Υγείας και Ιδρυμάτων που αφορούν την υγεία των πολιτών.
3. Την δημιουργία δικτύων υγείας για ανήμπορους πολίτες, ανασφάλιστους, ανέργους και ηλικιωμένους.
4. Την οργάνωση ιατρικών υπηρεσιών στα ΚΑΠΗ και προληπτικών ελέγχων στους παιδικούς σταθμούς, τα νηπιαγωγεία, τα δημοτικά σχολεία, τα γυμνάσια και τα λύκεια.
5. Τον συντονισμό του Δημοτικού Ιατρείου, των κοινωνικών ιατρείων και
φαρμακείων.
6. Την εκπροσώπηση του Δήμου για θέματα υγείας στα Υπουργεία, στα
Νοσοκομεία, τις ΔΥΠΕ, το ΕΔΔΥΠΠΥ και γενικά τους φορείς παροχής
υπηρεσιών υγείας.
7. Την υλοποίηση συμβάσεων Δήμου με εταιρείες παροχής υπηρεσιών υγείας σε εργαζόμενους στον Δήμο και σε πολίτες της πόλης.
8. Την υπογραφή, εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών
ενταλμάτων των Υπηρεσιών αυτών.
Για νεότερες τοποθετήσεις θα επανέλθουμε.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΜΑΪΟΥ













