• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤ/ΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ»

Πραγματοποιήθηκε την 22.10.2014, με πρωτοβουλία του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Περιστερίου «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» συνάντηση με τον αντ/ρχο κ. Αναστ. Θεοδωράκο για τα ζητήματα παιδείας.

Τα μέλη του Συλλόγου γνωστοποίησαν στον κ. Θεοδωράκο τις αποφάσεις της γενικής του συνέλευσης, κατέθεσαν το σχετικό υπόμνημα θέσεων (έχει ήδη κοινοποιηθεί στα σχολεία), επίσης την αποδελτίωση των προβλημάτων από όλες τις σχολικές μονάδες και έγινε συζήτηση για τα προβλήματα της εκπαίδευσης.

Αναφέρθηκαν ιδιαίτερα τα προβλήματα στο χώρο της ειδικής αγωγής και του κτιριακού, που αντιμετωπίζουν: το 28ο Δημοτ. Σχολείο και το Ειδικό Σχολείο Περιστερίου. Επισημάνθηκαν οι επιπτώσεις στη δημόσια εκπαίδευση από την εφαρμογή των επιταγών της ΕΕ και του ΔΝΤ, οι τραγικές μειώσεις του κρατικού προϋπολογισμού σε υγεία- παιδεία και υπόλοιπα κοινωνικά αγαθά, οι ελαστικές εργασιακές σχέσεις, η εφεδρεία, καθώς και τα κοινωνικά προβλήματα από την εφαρμογή της αντιλαϊκής πολιτικής στις ζωές των μαθητών και των οικογενειών τους.

Τονίστηκε ότι η εκπαίδευση και η παιδεία βρίσκονται στο επίκεντρο των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων, που διαπερνούν το σύνολο των λειτουργιών του καπιταλιστικού κράτους και αποτελούν υλοποίηση των κατευθύνσεων- εντολών του διευθυντηρίου των Βρυξελλών μέσα από το τρίπτυχο ανάπτυξη- ανταγωνιστικότητα- απασχόληση, που καθορίζεται και εξειδικεύεται από την αντίστοιχη «λευκή βίβλο» για την εκπαίδευση.

Επισημάνθηκε, ότι στην υλοποίηση αυτών των σχεδίων σημαντικός είναι ο ρόλος που έχει ανατεθεί στην Τοπική Διοίκηση και αυτό, γιατί πιστεύουν ότι στο όνομα των τοπικών «ιδιαιτεροτήτων» είναι πιο εύκολο να γίνουν αποδεκτά μέτρα και ρυθμίσεις όπως η ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων μέσα από τη διαφοροποίηση των προγραμμάτων.

ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Οι δήμοι και οι περιφέρειες καλούνται να αναλάβουν το βάρος των σημαντικών ανατροπών, για την υποταγή της παιδείας στους νόμους της αγοράς και υποκατάστασής της σε φτηνή κατάρτιση.

Τα ΣΔΙΤ (οι ιδιώτες δηλαδή) αναλαμβάνουν την ανέγερση, συντήρηση, επισκευή, φύλαξη και καθαριότητα των σχολικών κτηρίων με πολυετείς συμβάσεις και το αζημίωτο. Οι σχολικοί χώροι μετατρέπονται σε ένα πεδίο αγοράς αντιπαιδαγωγικό- αντιεκπαιδευτικό. Το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης των σχολείων το αναλαμβάνει η τοπική διοίκηση (δήμοι, περιφέρειες). Αυτό σημαίνει νέους πρόσθετους ειδικούς φόρους για την παιδεία (όπως συμβαίνει σε Φιλανδία, Σουηδία, ΗΠΑ ), με αποτέλεσμα την άμεση ιδιωτικοποίηση της παιδείας και την αγορά του εκπαιδευτικού έργου ως προϊόντος αμφίβολου και πανάκριβου για τα λαϊκά στρώματα.

Μέσω του «Καλλικράτη» η Τοπική Διοίκηση θα προσλαμβάνει το προσωπικό του σχολείου με συμβάσεις, θα καταρτίζει τοπικά προγράμματα και θα παρεμβαίνει στη σχολική ζωή και πράξη, στο όνομα της αποκέντρωσης. Η αποκέντρωση αποτελεί την ευέλικτη προσαρμογή των σχολείων στις ανάγκες της τοπικής αγοράς και της πρόχειρης κατάρτισης που απαιτεί.

Οι διοικητικοί φορείς θα συνεργάζονται άμεσα με τους επιχειρηματίες και τους χορηγούς, από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Γυμνάσιο και αυτό που τελικά μένει για τα παιδιά των εργαζόμενων και ανέργων είναι ο κοινωνικός και μορφωτικός αποκλεισμός, η εργασιακή εξαθλίωση και οι οικονομικές θυσίες.

Η Τοπική Διοίκηση, αντί για θεσμός λαϊκής αντιπολίτευσης και αγώνα και εκτός από φορέας ενσωμάτωσης που ήδη είναι, μεταβάλλεται σε διοικητικό μηχανισμό του κράτους και της αντιλαϊκής πολιτικής του. Γι’ αυτό απαιτείται αυτοδιοίκηση- ανατροπέας των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων, εστία συσπείρωσης και αγωνιστικής δράσης του λαού για τα πραγματικά του συμφέροντα που καθορίζονται από τις σύγχρονες υλικές και πνευματικές ανάγκες του.

ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ

Από πλευράς του Δ. Σ. ζητήθηκε να υπάρξουν συγκεκριμένες δεσμεύσεις, που αφορούν στις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων, το ζήτημα των καθαριστριών και σχολικών τροχονόμων, τη φύλαξη των σχολείων, τη συντήρηση και το κτιριακό, καθώς και τα μέτρα που σχεδιάζει ο Δήμος για την αντιμετώπιση των αναγκών των άνεργων οικογενειών των μαθητών.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΛΗΣ

Ο αντ/ρχος κ. Αναστ. Θεοδωράκος δεσμεύτηκε να μελετήσει τα υπομνήματα που κατατέθηκαν και να απαντήσει άμεσα.

«Βέβαια, η δικαίωση των θέσεων του Συλλόγου», αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου του Συλλόγου «από πλευράς της διοίκησης του Δήμου, δεν συνιστά λύση στα προβλήματα. Καθημερινά επιβεβαιώνεται ότι η ανάγκη του σήμερα είναι η οργάνωση της πάλης σε μια άλλη προοπτική.                

Με βάση αυτό το πλαίσιο, το Δ.Σ. του Συλλόγου μας το αμέσως επόμενο διάστημα θα οργανώσει όλα τα απαραίτητα εκείνα βήματα για να συναντηθεί με το εργατικό και λαϊκό κίνημα, προκειμένου να υψωθεί μέτωπο αγώνα, ρήξης και ανατροπής».

ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Το υπόμνημα θέσεων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

Κτηριακά προβλήματα: Σχολείο που στεγάζεται σε ακατάλληλο κτήριο.

Προβλήματα στέγασης νηπιαγωγείων, Συμπλήρωση κτηριακής υποδομής.

Κτηριακή υποδομή για τις ανάγκες των νέων τύπων σχολείου, Εξοπλισμός σχολείων, Έπιπλα, Εργαστήρια, Οπτικοακουστικά μέσα, Μηχανολογικός εξοπλισμός, Εποπτικά μέσα διδασκαλίας, Μουσικά όργανα και Αθλητικό υλικό.

Συντήρηση σχολείων: Διατήρηση των διδακτηρίων σε λειτουργική ετοιμότητα, Αισθητική αναβάθμιση των σχολικών κτηρίων, Άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων, Πυρασφάλεια των σχολικών κτηρίων, Διεκδίκηση από την κεντρική εξουσία των απαραίτητων κονδυλίων για δημιουργία μηχανισμού στο Δήμο Περιστερίου.

Τακτική επιχορήγηση: Αύξηση της τακτικής επιχορήγησης για να καλύπτονται όλες οι ανάγκες των σχολείων.

Λειτουργικές ανάγκες σχολείων: Δημιουργία σχολικών βιβλιοθηκών,

Στήριξη των πολιτιστικών προγραμμάτων των σχολείων από το Δήμο Περιστερίου κ.ά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ (Εντεταλμένος Σύμβουλος Υγείας): ΜΕ ΕΠΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η οικονομική κυρίως -μαζί με τις άλλες φάσεις της- πλευρά της κρίσης που πλήττει τα νοικοκυριά του Περιστερίου και τα έχει οδηγήσει σε απόγνωση, έχει προκαλέσει επιπτώσεις στη υγεία τους, που δεν την παραμελούν εκούσια, αλλά οι συνθήκες τους αναγκάζουν σε αδιέξοδη επιδείνωση.

Η Δημοτική Αρχή ευαίσθητη στον παλμό των αναγκών των Περιστεριωτών, επιχειρεί παράλληλα μεν με τα έργα και τον πολιτισμό, μια τάση προτεραιότητας στην κοινωνική αποστολή της για την κάλυψη των υγείας των δημοτών, με μια σειρά παραμέτρων ώστε να τους ανακουφίσει και να προλάβει τα χειρότερα.

Με μπροστάρη το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη εκπόνησε ήδη μια σειρά δράσεων και σχεδιάζει σε επόμενη φάση πρωτοποριακά προγράμματα για την πρόληψη και αντιμετώπιση των αναγκών υγείας των πολιτών, την υλοποίηση των οποίων έχει επωμισθεί ο Εντεταλμένος Σύμβουλος, δημοτικός σύμβουλος κ. Γεώργιος Μπεκιάρης, ο οποίος σε σχετικές ερωτήσεις μας, μας εξέθεσε την προδιαγραφόμενη κοινωνική πολιτική της Δημοτικής Αρχής στον τομέα αυτό, ως εξής:

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

«Παρ΄ ότι είχα πολλά ερεθίσματα στο παρελθόν να ασχοληθώ με τα κοινά της πόλης δεν το απεφάσισα γιατί πίστευα, ότι μέσα από τη θητεία μου σαν διευθυντής του ΙΚΑ προσέφερα ό,τι μπορούσα στον κόσμο. Είναι γνωστές οι πιλοτικές δράσεις που είχαμε σχεδιάσει και υλοποιήσει παλαιότερα και πόσο είχε ωφεληθεί ο κόσμος της περιοχής μας. Αυτό το είχε αναγνωρίσει και η τότε Διοίκηση του ΙΚΑ που επανειλημμένα μάς είχε επαινέσει με διάφορους τρόπους.

Ωστόσο αποφάσισα να αποχωρήσω από το ΙΚΑ εθελοντικά και να ασχοληθώ με τα δημοτικά δρώμενα, γιατί διαπίστωνα, ότι αυτά που είχαμε κοπιάσει να δημιουργήσουμε τόσα χρόνια με τους συνεργάτες μου, άρχισαν να εκφυλίζονται και ταυτόχρονα να υπολειτουργούν σε βάρος των ασφαλισμένων, οι υπηρεσίες που είχαμε οργανώσει.

Έτσι σκέφθηκα, ότι σε αυτή τη φάση της κρίσης της κοινωνίας και ειδικά της οικονομικής κρίσης, η οποία επιδρά σε όλα τα θέματα και ιδιαίτερα επιδεινώνει την υγεία των πολιτών, θα μπορούσα να είμαι πιο αποτελεσματικός και πιο ωφέλιμος μέσω του Δήμου μας.

Η κρίση έχει επηρεάσει την Ελλάδα και την Αττική, αλλά ειδικότερα το Περιστέρι, οι πολίτες του οποίου έχουν οικονομικές ανάγκες και μεγάλη δυσχέρεια να απολαμβάνουν των υπηρεσιών υγείας.

Οι άνθρωποι του Περιστερίου είναι κουρασμένοι στη ζωή τους, γιατί στην πλειονότητά τους δεν δούλευαν σε γραφεία ή διευθυντικές θέσεις, δούλευαν σε οικοδομές, σε εργοστάσια, ή ήταν εκτεθειμένοι σε καιρικές συνθήκες, με αποτέλεσμα μετά από κάποια ηλικία να εμφανίζουν προβλήματα στις αρθρώσεις, στην καρδιά, στα αγγεία, ή άλλα όργανα που είχαν σχέση με τον τρόπο δουλειάς τους.

Έτσι επέλεξα να ασχοληθώ με τα κοινά, γιατί μέσα από το Δήμο θα μπορούσα να ωφελήσω τους Περιστεριώτες, που τους έζησα τόσα χρόνια και που είναι άνθρωποι καλοκάγαθοι, φιλότιμοι, συμπονούν ο ένας τον άλλο και άξιοι κάθε βοήθειας.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ

Διαπιστώνοντας, ότι αυτό ήταν γραμμή και διακαής επιθυμία τού δημάρχου μας κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος πιστεύει, ότι πρέπει να είμαστε κοντά στον πολίτη, συμπαρατάχθηκα στο Συνδυασμό του για να βοηθήσω την προσπάθειά του, με σκοπό όχι να πάρουμε, αλλά να δώσουμε ό,τι μπορούμε στον κόσμο που έχει ανάγκες.

Στο διάστημα του ενός μηνός, αφ΄ότου ο Δήμαρχος με όρισε Εντεταλμένο Σύμβουλό του σε θέματα υγείας, καταρτίσαμε σχέδια, προγράμματα κ.ά. και έχουμε όνειρα να τα υλοποιήσουμε.

Σ’ αυτά προέχουν οι παροχές υγείας στους ηλικιωμένους και στα παιδιά.

Για τους ηλικιωμένους προγραμματίζουμε επισκέψεις γιατρών διαφόρων ειδικοτήτων, οι οποίοι θα τους εξυπηρετούν στα θέματα υγείας που αντιμετωπίζουν ή τους προκύπτουν. Επίσης θα προσπαθήσουμε να λύσουμε και το θέμα της συνταγογράφησης φαρμάκων που τους απασχολεί έντονα.

Παλαιότερα το θέμα αυτό είχε αντιμετωπισθεί, αλλά επειδή η σημερινή πολιτική του Υπουργείου Υγείας είναι να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η συνταγογράφηση, οι γιατροί δεν έχουν πλέον την ευχέρεια να συνταγογραφούν στο ΠΕΔΥ ή το ιατρείο τους πέρα από κάποιο πλαφόν φαρμάκων, γιατί αντιμετωπίζουν κυρώσεις.

Με τη συμπαράσταση του Δημάρχου και των ηλικιωμένων, θα κάνουμε παράσταση στο Υπουργείο Υγείας και θα ζητήσουμε να μας χορηγήσει ειδικό κωδικό, ώστε να μπορούν οι γιατροί να συνταγογραφούν φάρμακα στα μέλη των ΚΑΠΗ.

Εάν το κατορθώσουμε αυτό και εμείς θα είμαστε ικανοποιημένοι και περισσότερο ωφελημένα θα είναι τα μέλη των ΚΑΠΗ.

ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Όσον αφορά στα παιδιά καταρτίζουμε ένα μεγαλεπήβολο και σωστό πρόγραμμα προληπτικής ιατρικής. Θα διενεργείται π.χ. έλεγχος αν εμβολιάζονται, ή αν εμβολιάζονται σωστά, τι προβλήματα υγείας έχουν, ώστε να τα βοηθήσουμε αποτελεσματικά, με τη συμβολή παιδιάτρων των κρατικών μονάδων παροχής υγείας και ιδιώτες ιατρούς, που προσφέρθηκαν εθελοντικά, να συνδράμουν τις δράσεις του Δήμου.

Πιο συγκεκριμένα, σε συνεργασία με το αρμόδιο αντ/ρχο κ. Αναστ. Θεοδωράκο και τους υπεύθυνους της εκπαίδευσης, θα συγκροτήσουμε ομάδες γιατρών, οι οποίες θα αποτελούνται από παιδίατρο, οδοντίατρο, ορθοπεδικό, οφθαλμίατρο κ.ά., με κοινωνικούς λειτουργούς και νοσηλευτικό προσωπικό και θα πραγματοποιούμε επισκέψεις στα σχολεία όπου θα εξετάζονται τα παιδιά. Όπου διαπιστώνονται π.χ. δυσπλασίες, προβλήματα πνευματικής υστέρησης, σκολίωσης, βλάβες δοντιών κ.λπ. θα ενημερώνουμε τους γονείς και θα τους δίνουμε συμβουλές για το πώς και πού μπορούν να αντιμετωπίσουν το κάθε πρόβλημα πιο ήπια και πιο σωστά.

ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΠΑΡΚΙΝΣΟΝ

Μια άλλη παράμετρος είναι η μέριμνα του Δήμου για τους πάσχοντες από Πάρκινσον. Είναι μια ομάδα πληθυσμού που υποφέρει λόγω της πάθησης και θέλει ειδική επιστημονική αντιμετώπιση με φυσικοθεραπείες κ.ά. ώστε να ανακουφισθούν αυτοί οι άνθρωποι από τα προβλήματά τους.

Ήδη επικοινωνήσαμε με μια επιστημονική εταιρεία, η οποία προσφέρθηκε να παράσχει αφιλοκερδώς υπηρεσίες στους Παρκινσονικούς σε κάποιο χώρο του Δήμου. Και καλό είναι όσοι πάσχουν από τη νόσο να έλθουν σε επαφή μαζί μας για να τους βοηθήσουμε να αντιμετωπίσουν τα προβλήματά τους.

ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ

 

Μια κατεύθυνση επίσης βοήθειας στους πολίτες του Περιστερίου είναι η για πρώτη φορά στην Ελλάδα επιδημιολογική μελέτη που εκπονούμε για τον Αυτισμό. Μια πάθηση που σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες αυξάνει διεθνώς και στη χώρα μας. Είναι μια πάθηση που οι προηγούμενες συνθήκες δεν επέτρεπαν τη διάγνωσή της, είτε γιατί η κοινωνία δεν ήταν οργανωμένη για να την εντοπίζει στα σχολεία, είτε γιατί οι γονείς δεν αντιλαμβάνονταν, ότι κάτι συμβαίνει στο παιδί τους και το πρόβλημα υπέβοσκε και εκδηλωνόταν αργότερα.

Ήλθαμε σε επικοινωνία με ένα πανεπιστήμιο, το Hellenic- American Univercity, το Ελληνοαμερικανικό Πανεπιστήμιο, με γιατρούς που ασχολούνται με τον Αυτισμό και επίσης με την πανεπιστημιακή κλινική του Νοσοκ. «Αγία Σοφία» και σε συνεργασία με το Δήμο μας θα εκπονηθεί η επιδημιολογική μελέτη -που είναι πρωτοποριακή και επαναλαμβάνω γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα- καταγραφής των ατόμων που έχουν το πρόβλημα, ώστε να μπορέσουμε να τα βοηθήσουμε.

Θα οργανώσουμε ενημερωτικές ομιλίες σε καθηγητές, δασκάλους, γονείς κ.ά. για να προβληματισθούν όπου διαγνώσουν τέτοιο πρόβλημα, να μας ενημερώσουν για να δούμε τις διαστάσεις του και να το αντιμετωπίσουμε.

ΜΕΡΙΜΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΟΙΤΟΥΣ

Γνωρίζουμε, ότι στην πόλη μας υπάρχουν πολλοί κατάκοιτοι, οι οποίοι δεν έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν τη μονάδα παροχής υγείας, αλλά και στο περιβάλλον τους δεν έχουν ανθρώπους να τους βοηθήσουν.

Και σ’ αυτό τον τομέα ο Δήμος θα μεριμνήσει για τη συγκρότηση ομάδας εθελοντών γιατρών της πόλης μας και νοσηλευτικού προσωπικού.

Ο κάθε γιατρός θα χρεωθεί ένα από τα κατάκοιτα άτομα και μια φορά το μήνα ή πιο συχνά άμα μπορεί, θα επισκέπτεται και θα φροντίζει αυτούς τους συμπολίτες μας.

Είμαστε στην αρχή της υλοποίησης του προγράμματος και πιστεύω, ότι οι γιατροί που προσφέρθηκαν θα επιτελέσουν σπουδαίο έργο.

Για την υλοποίηση των επί μέρους δράσεων έχουμε κάνει ήδη τις επαφές με γιατρούς της Μονάδας Υγείας, του Κέντρου Υγείας, αλλά και ιδιώτες γιατρούς, οι οποίοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον και διαβεβαίωσαν ότι θα συμπαρασταθούν.

Επίσης προσβλέπουμε στη συνεργασία του σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσοστόμου, που είναι επίσης ευαισθητοποιημένος, λειτούργησε το «κοινωνικό ιατρείο», το «κοινωνικό φαρμακείο» κ.ά. και προσφέρει ήδη σημαντικές υπηρεσίες στους δημότες.

Θα τον ενημερώσουμε για τις δράσεις που προγραμματίζουμε και πιστεύουμε ότι θα έλθει αρωγός και για έναν πρόσθετο λόγο, ότι οι κληρικοί των διαφόρων ναών έρχονται σε επαφή με τους πολίτες και γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα μας, πού υπάρχει ανάγκη ώστε να βοηθηθούμε να εντοπίσουμε πρόσωπα, τα οποία θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε, όλοι μαζί σε συνεργασία.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ

Στις προοπτικές μας σε δεύτερη φάση είναι και η βοήθεια σε πολίτες που η υγεία τους έχει υποστεί βλάβες από την περιβαλλοντική επιβάρυνση,

Στο Περιστέρι λειτουργούν βιομηχανίες, βιοτεχνίες, ρυπογόνες χρήσεις και είναι ένας Δήμος που περιβάλλεται από μεγάλους οδικούς άξονες και δέχεται ρύπους από την κυκλοφορία των χιλιάδων αυτοκινήτων. Αυτά έχουν προκαλέσει αύξηση των πνευμονολογικών νοσημάτων, του άσθματος κ.ά.

Μαζί με πνευμονολόγους του Δήμου μας και άλλων γιατρών των πνευμονολογικών μονάδων και των νοσοκομειακών κλινικών της Αττικής θα οργανώσουμε επίσης μια επιδημιολογική μελέτη για να διαπιστώσουμε το ποσοστό των ανθρώπων που πάσχουν από πνευμονολογικά νοσήματα, ώστε να βοηθήσουμε και αυτούς τους ανθρώπους. Σκεπτόμαστε να ζητήσουμε μέχρι και τη βοήθεια πολεοδόμων και συγκοινωνιολόγων, ώστε να βρούμε λύσεις που θα βελτιώσουμε την κατάσταση από τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ

Με την ευκαιρία θα αναφέρω, ότι ένα σοβαρό ζήτημα που πολλές φορές απασχολεί και το Δημοτικό μας Συμβούλιο, είναι η λειτουργία των κεραιών κινητής τηλεφωνίας στην περιοχή μας.

Μπορεί η νομοθεσία να επιτρέπει στις εταιρείες να τοποθετούν κεραίες στην περιοχή μας, αλλά ορίζει και τα όρια της ακτινοβολίας που πρέπει να εκπέμπουν, την απόστασή τους από σχολεία ή τους τόπους συνάθροισης πολιτών κ.λπ.

Οι πολίτες είναι ενεργοποιημένοι, έχουν εντοπίσει θέσεις κεραιών και σύμφωνα με τις υποδείξεις τους θα ζητήσουμε ελέγχους, ώστε η ακτινοβολία των κεραιών να μην προκαλεί ανεπανόρθωτες βλάβες στην υγεία των περιοίκων.

Μπορεί τα κινητά τηλέφωνα να έχουν μπει στον τρόπο ζωής μας, και μακάρι να είχαμε μόνο τηλέφωνα αλλά να μην είχαμε κεραίες, όμως αφού έχουμε κεραίες θα πρέπει αυτές να λειτουργούν κάτω από προϋποθέσεις που να μην βλάπτουν τη δημόσια υγεία.

Γι’ αυτό και εμείς σαν Δήμος και οι οργανωμένες ομάδες πολιτών θα απαιτήσουμε ελέγχους ακτινοβολίας, της σωστής λειτουργίας των κεραιών και αν έχουν τοποθετηθεί χωροταξικά σε κατάλληλα σημεία. Άλλως να απομακρύνονται.

Μεταξύ άλλων θα οργανώσουμε και διαλέξεις ειδικών επιστημόνων, για τη σωστή χρήση των κινητών τηλεφώνων, γιατί και αυτών η αλόγιστη χρήση επηρεάζει ή βλάπτει σοβαρά την υγεία μας, ιδίως των παιδιών.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΕΤΑΙ ΕΝΕΡΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΘΟΣ

Καταλήγοντας θέλω να προσθέσω, ότι ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι πολύ ευαισθητοποιημένος για όλα τα προβλήματα των πολιτών. Μάλιστα η προεκλογική του δέσμευση ήταν ότι αυτή η θητεία του θα είναι θητεία για τη γειτονιά και τον πολίτη. Τα προβλήματα της γειτονιάς αφορούν και τους ανθρώπους της και θέλει να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερα.

Πιστεύω ότι και η επιλογή του να συμπεριληφθώ στο Συνδυασμό του ήταν στο πλαίσιο της επιθυμίας του να πλαισιωθεί από στελέχη έμπειρα σε θέματα υγείας για την υλοποίηση συγκεκριμένων προγραμμάτων σ’ αυτό τον τομέα και αντιμετώπισης των αναγκών και προβλημάτων των πολιτών της κάθε γειτονιάς.

Εγώ σ’ αυτή την κατεύθυνση δίνω και θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και βλέπω με ικανοποίηση, ότι είναι θερμός συμπαραστάτης σε κάθε ιδέα και προσπάθεια.

Για όλα όσα σας ενημέρωσα ο κ. Δήμαρχος -που βάζει στόχους εφικτούς και μπορούν να επιτευχθούν- έχει πλήρη γνώση, έχω την έγκρισή του, συμμετέχει και συμπαραστέκεται ενεργά και με πάθος θα έλεγα, στην υλοποίηση της κάθε δράσης, και θεωρώ υποχρέωσή μου να τον ευχαριστήσω και δημόσια».

Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Ο κ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΛΕΜΑΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ Ο.Τ.Α. ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ

Από το Σύλλογο Συνταξιούχων Ο.Τ.Α. Ν. Αττικής έγινε γνωστό, ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του συνήλθε στις 24.9.2014, προκειμένου να αναπληρώσει το κενό που δημιουργήθηκε στη σύνθεσή του, μετά το θάνατο του Προέδρου Χαράλαμπου Στούνου.

Έτσι σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, εξέλεξε ομόφωνα για Πρόεδρο του Δ.Σ., το μέλος του, κ. Θεόδωρο Γολεμάτη.

Το 7μελές Δ.Σ. συμπληρώθηκε με το 2ο αναπληρωματικό μέλος κ. Γιώργο Γιαννάκη, καθώς το 1ο αναπληρωματικό μέλος, η κα Ελένη Λευιτικού, με δήλωσή της παραιτήθηκε του δικαιώματός της να μετάσχει στο Δ.Σ. για οικογενειακούς λόγους.

Έτσι η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:

Θεόδωρος Γολεμάτης- πρόεδρος, Παναγ. Σκλάβος- αντ/δρος, Ανδρούλα Ξυδιά- γραμματέας, Κων/να Καλλιοντζή- ταμίας και οι Αλεξάνδρα Γεωργιάδου, Ελένη Σύρρου και Γεώργιος Γιαννάκης- μέλη.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΚΡΗΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΤΑ ΚΟΛΑΚΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΜΙΚΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΛΕΙΤΑΙ Ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ ΧΟΡΑΡΧΗΣ κ. ΚΩΝ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ, ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΗΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΓΟΡΤΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΡΚΑΔΙΑΣ

Κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα και στα «σαλόνια» του Τύπου του Ν. Ηρακλείου Κρήτης και εντυπωσίασαν το αναγνωστικό κοινό της Μεγαλονήσου τα κολακευτικά τους σχόλια, για το Περιστεριώτικο παραδοσιακό και εκκλησιαστικό μουσικό ταμπεραμέντο, που επικεντρώνεται στο πρόσωπο του χοράρχη, καθηγητή Ευρωπαϊκής και Βυζαντινής Μουσικής, πρωτοψάλτη του ι.ν. Παμ. Ταξιαρχών Περιστερίου (Παλαιών) κ. Κων/νου Σταυρουλάκη.

Ήταν ο συντελεστής που διάνθισε την έναρξη της λειτουργίας του Πολιτιστικού Κέντρου της ι. Μητροπόλεως Γορτύνης και Αρκαδίας Ηρακλείου Κρήτης, με την 55μελή μικτή χορωδία και την 11μελή ορχήστρα, με την ονομασία «Κεντρώας Κρήτης Μελωδοί», που έχει συγκροτήσει. Κοσμοσυρροή σημειώθηκε και στις τέσσερις συναυλίες Ελληνικού Παραδοσιακού Τραγουδιού που έδωσε στη συνέχεια στις Μοίρες, στο Πνευματικό Κέντρο Α. Ζαρού και στο Τυμπάκι.

Ο κ. Κ. Σταυρουλάκης συχνά πυκνά μεταβαίνει στην ιδιαίτερα του πατρίδα (κατάγεται από τη Γαλιά) και με τη στήριξη του σεβ. Μητροπολίτου Γορτύνης & Αρκαδίας κ.κ. Μακαρίου, συγκρότησε αφιλοκερδώς με πολύ κόπο, συνέπεια παρουσίας και μεράκι, μια πολυμελή χορωδία και ορχήστρα, η οποία λάμπρυνε την πρεμιέρα των πολιτιστικών δρώμενων της Μεσαράς, που υπόσχεται και είναι βέβαιο ότι θα υλοποιεί η εκεί Ι. Μητρόπολη.

Η μικτή χορωδία και η ορχήστρα του κ. Κ. Σταυρουλάκη απέδωσε αψεγάδιαστα, με αυθεντικό τρόπο και σεβασμό στην παράδοση 20 τραγούδια από διάφορα μέρη της Ελλάδας. Ξεκίνησε με τη σύνθεση του Περιστεριώτη χοράρχη «Χίλια καλώς ορίσατε…», μετά το χαιρετισμό του Σεβ. Μητροπολίτη και επιβραβεύτηκε με το θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού, που γέμισε ασφυκτικά την αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Κέντρου με επί κεφαλής τον περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη.

Μέσα από τα παραδοσιακά τραγούδια οι Κρήτες ταξίδεψαν μουσικά στη Μικρά Ασία (Σμύρνη Αϊδίνιο, Κωνσταντινούπολη κ.ά.), φυσικά στην Κρήτη, τα Δωδεκάνησα, τις Κυκλάδες, τα Επτάνησα, τη Σκόπελο κ.ά. Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με το «Είδομεν το φως το αληθινόν» του χοράρχη.

Η παρουσία και η εμφάνιση της χορωδίας και της ορχήστρας «Κεντρώας Κρήτης Μελωδοί» που ενθουσίασε επίσημους και προσκεκλημένους ώθησε τον Περιφερειάρχη Κρήτης, όχι μόνο να συγχαρεί τον κ. Κων. Σταυρουλάκη και τον σεβ. Μητροπολίτη κ.κ. Μακάριο, αλλά και να δεσμευθεί, ότι θα στηρίζει και θα ενισχύει οποιαδήποτε πολιτιστική πρωτοβουλία της Μητρόπολης και κατ’ επέκταση θα καλύπτει τις όποιες ανάγκες της σε εξοπλισμό, ανθρωπιστικό έργο, κ.λπ.  

Η «Άποψη του Νότου», ο «Αντίλαλος της Μεσαράς» και άλλες τοπικές εφημερίδες εκθείασαν στο έπακρο την εμφάνιση του μουσικού σχήματος της «Κεντρώας Κρήτης Μελωδοί».

ΕΞΑΙΣΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ

Έγραψε χαρακτηριστικά ο εκπαιδευτικός- συγγραφέας κ. Αντώνης Μανδαλάκης στον «Αντίλαλο της Μεσαράς» για τη συναυλία:

«‘Όλα τα μέλη, φωνητικά και ενόργανα, απέδωσαν άριστα. Καμιά δεν ακούστηκε παραφωνία. Καμιά δεν διαπιστώθηκε κακοχορδία. Όλοι συγχρονισμένοι και αυτοπειθαρχημένοι στου πεπειραμένου μαέστρου χοράρχη τις κατευθυντήριες ολόσωμες ζωηρότατες και κατάλληλες κινήσεις. Η όλη εμφάνιση και παρουσία είχε κάτι το πρωτοφανέρωτο, ίσως και μοναδικό στο στερημένο τόπο μας.

Νιώθω ελάχιστος και ατάλαντος για να εκφράσω συγχαρητήρια στους εμπνευστές και δημιουργούς αυτής της εξαίσιας πνευματικής πανδαισίας. Καταθέτω όμως με συγκίνηση τον ανεκλάλητο θαυμασμό μου, γιατί οι εύηχες νότες που τόσο αψεγάδιαστα χάιδεψαν τα’ ακουστικά μας τύμπανα, σκόρπισαν παρηγοριά κι΄ ελπίδα στα τόσα δύσκολα που διαβαίνουνε…

Οι νότες αυτές και τα βαθιά νοήματά τους, είναι καιρός να εμφωλέψουν στ’ αυτιά και την καρδιά της προβληματισμένης νεολαίας μας. Χρειάζεται ανάνηψη»!

Τι να προσθέσουμε εμείς;

Απλά θα επισημάνουμε, ότι τον χαρισματικό χοράρχη και πρωτοψάλτη κ. Κων/νο Σταυρουλάκη, που έχει συγκροτήσει πολυμελείς χορωδίες και ορχήστρες («Κρήτες Ακρίτες» κ.ά.) στον ι. ν. Παμ. Ταξιαρχών (Παλαιό) και στην Ι. Μητρόπολη Ν. Φιλαδέλφειας, δυστυχώς η Ι. Μητρόπολη Περιστερίου δεν τον έχει στηρίξει, αγκαλιάσει και αξιοποιήσει τουλάχιστον στο βαθμό της αξίας του. Και διαισθανόμαστε, ότι όταν άλλες «αγκαλιές» είναι ανοιχτές και θερμές, αγαπούν, ενθαρρύνουν και επιβραβεύουν, η απώλεια για το Περιστέρι είναι προδιαγεγραμμένη στον ορίζοντα…

Δημ. Λυμπερόπουλος - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

«ΧΡΥΣΟ» ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ Η ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΟΥ Α.Σ. «ΑΤΛΑΝΤΑΣ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΑΣΠΡΟΓΕΡΑΚΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ TAEKWONDO

To 1ο «χρυσό» μετάλλιο σε Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα UNDER 21 στην ιστορία του Ελληνικού TaeKwonDo, κατέκτησε η αθλήτρια του Α.Σ. «ΑΤΛΑΝΤΑΣ» Περιστερίου Ανδριάνα Ασπρογέρακα, στην Κατηγορία -53kg, στους αγώνες που διεξήχθησαν στο Innsbruck της Αυστρίας στις 26 - 28.9.2014.

Η κατάκτηση του μεταλλίου θεωρείται μια πολλή μεγάλη επιτυχία, τόσο για την Ελλάδα όσο και για τον Περιστεριώτικο Σύλλογο Α.Σ. «ΑΤΛΑΝΤΑΣ», αν αναλογισθεί κανείς ότι η Ανδριάνα Ασπρογέρακα κατέκτησε την 1η θέση στο συγκεκριμένο 5ο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, 16 έως 21 ετών, αποσπώντας νίκες από πρωταθλήτριες- εκπροσώπους χωρών από όλη την Ευρώπη και συγκεκριμένα: Την Πολωνέζα με σκορ 7-5, τη Ρουμάνα με 6 -5, την Γερμανίδα με 7-5, τη Βουλγάρα με 7 -0 και τη Ρωσίδα με 3-0.

Άρτια προετοιμασμένη από τον προπονητή της κ. Ν. Παπαδέα στα «μυστικά» και τη δεξιοτεχνία του TaeKwonDo, η Περιστεριώτισσα πρωταθλήτρια «χρύσωσε» την αγωνιστική της ανωτερότητα απέναντι σε πέντε δύσκολες και καταρτισμένες αντιπάλους, γεγονός που αποδεικνύει το μέγεθος των ικανοτήτων της.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΙΣΤΟ

Ο Ομοσπονδιακός προπονητής και προπονητής του Α.Σ. «ΑΤΛΑΝΤΑΣ» Περιστερίου κ. Νίκος Παπαδέας δήλωσε τα εξής:

«Δεν υπάρχει τίποτα πιο συγκλονιστικό στο χώρο του αθλητισμού από το να ακούς τον Εθνικό μας Ύμνο και να βλέπεις την Ελληνική Σημαία να βρίσκεται στον υψηλότερο ιστό, πάνω από όλες τις μεγάλες Ευρωπαϊκές δυνάμεις του αθλήματος, και το χρυσό μετάλλιο να αστράφτει στο γαλανόλευκο φόντο της ελληνικής ψυχής. Και να συνυπολογίσουμε, ότι η επιτυχία αυτή σημειώθηκε σε ξένο περιβάλλον, συγκεκριμένα στην Αυστρία.

Συγχαίρω θερμά την Ανδριάνα, που μας έκανε εθνικά υπερήφανους σε μια χρονική στιγμή που η χώρα μας, όπως όλοι γνωρίζουμε, διέρχεται κρίση και βάλλεται από εξωτερικούς παράγοντες.

Πιστεύω ακράδαντα, ότι η Ανδριάνα είναι μια αθλήτρια που υπόσχεται ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις στο μέλλον.

Επίσης θέλω να συγχαρώ και τις αθλήτριες Αναστασία Ζαμπούρα και Αναστασία Δεληδημήτρη για την 2η και 3η θέση, που κατέκτησαν αντίστοιχα.

Θα σημειώσω, ότι η Ελλάδα κατέκτησε την 2η θέση στην γενική κατάταξη στις Γυναίκες.

Τέλος αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές, τις αθλήτριες και τους προπονητές που συμμετείχαν με τα ελληνικά χρώματα στο 5ο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα TaeKwonDo».

Θυμίζουμε, ότι ο Α.Σ. TaeKwonDo, Αυτοάμυνας- Kick Boxing «ΑΤΛΑΝΤΑΣ» Περιστερίου εδρεύει στην Κων/πόλεως 87 & Αρκαδίου 89

Περιστέρι(Μπουρνάζι), τηλ. 210 5731624, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΤΡΥΦΕΡΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ 15ου ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ «Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ»

Τα παιδιά του 15ου Βρεφονηπιακού Σταθμού «Γ. Παπαδάκης» του Δήμου Περιστερίου οργάνωσαν πρόσφατα μια τρυφερή γιορτή για να τιμήσουν τους γονείς, τις γιαγιάδες και τους παππούδες τους.

Προετοίμασαν τη γιορτή με πολύ αγάπη, παρασκευάζοντας τα ίδια τα παιδιά γλυκό σταφύλι στο εργαστήρι ζαχαροπλαστικής για να τους κεράσουν και φύτεψαν με τα χεράκια τους, στο εργαστήρι κηπουρικής, τα λουλούδια που εκείνοι τους πρόσφεραν.

Τα παιδιά υποδέχθηκαν τα προσφιλή τους πρόσωπα με μια ζεστή αγκαλιά, χόρεψαν γι’ αυτούς χορούς της εποχής τους (βαλς) και τους τραγούδησαν αγαπημένα τραγούδια. Εκείνοι με τη σειρά τους μοιράστηκαν μαζί τους παιδικές τους αναμνήσεις και έπαιξαν παραδοσιακά παιχνίδια.

Ήταν μια γιορτή γεμάτη συναισθήματα συγκίνησης, χαράς και ενθουσιασμού, που τίμησαν με την παρουσία τους η πρόεδρος του νομικού προσώπου ΟΠΑΑΠ, δημοτική σύμβουλος κα Ξένη Κορόγιαννη και η διευθύντρια κα Βασιλική Διονυσοπούλου.

ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Τα παιδιά που αποκτούν γνώσεις και εμπειρίες από βιωματικές δραστηριότητες που αναπτύσσονται στα πλαίσια του ημερήσιου προγράμματος απασχόλησης του Σταθμού, ασχολήθηκαν επίσης με το φύτεμα και την παρασκευή μούστου.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ 2014 ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ «ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ» ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΕΤΗΣΙΟ ΧΟΡΟ ΤΟΥ

Στο ξενοδοχείο «Πλάζα» στην πλατ. Συντάγματος, θα πραγματοποιηθεί φέτος ο ετήσιος χορός του Συλλόγου «Η Γενιά της Παράγκας», την Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 13.30.

Η εκδήλωση θα έχει ιδιαίτερη λαμπρότητα, καθώς με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου το έτος 2014 έχει χαρακτηρισθεί επετειακό για το Σύλλογο που ιδρύθηκε στις 3 Οκτωβρίου 1984 και συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια δράσης.

Με την ευκαιρία θα τιμηθούν ιδρυτικά μέλη και διατελέσαντες πρόεδροι του Συλλόγου.

Για πληροφορίες και προσκλήσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΑΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΔΗΜΟ ΠΥΓΜΑΧΙΑΣ

Ολυμπιακός Δήμος Πυγμαχίας δεν θεωρείται το Περιστέρι; Ας αναφέρουμε και το πιο κάτω, για να μην ξεχνάμε τους τίτλους μας:

Άνιση μάχη με τη νόσο Πάρκινσον δίνει, όπως αναφέρουν τα ειδησεογραφικά πρακτορεία, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πυγμαχίας Μοχάμεντ Άλι, που υπήρξε ο θρύλος των ρινγκ, χάρη στη δύναμη της γροθιάς του και τα αμέτρητα νοκ άουτ που πετύχαινε κατά των αντιπάλων του.

Ο Μοχάμεντ Άλι έχει καταβληθεί σωματικά, μιλάει με δυσκολία εξ αιτίας της ασθένειάς του και για το λόγο αυτό δεν θα παραστεί στην πρεμιέρα προβολής της ταινίας που αναφέρεται στη ζωή του.

Ο σπουδαίος πυγμάχος είχε επίσης απασχολήσει τα μέσα ενημέρωσης και την κοινή γνώμη και με τους αγώνες του, εκτός πυγμαχίας, για τις διαμαρτυρίες του σε θέματα που αφορούσαν την ελευθερία των Αφροαμερικανών στις ΗΠΑ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

Η σχολική χρονιά που διανύουμε, είναι χρονιά αρχαιρεσιών για την ανάδειξη οργάνων των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων.

Οι εκλογές των συλλόγων, τόσο των νηπιαγωγείων, όσο και των δημοτικών και των γυμνασίων, πρέπει να γίνουν ως το τέλος του 2014.

Για τους συλλόγους των Λυκείων, η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί ως τον Φεβρουάριο του 2015 με την παράδοση της βαθμολογίας του Α’ τετραμήνου.

Πολλοί σύλλογοι γονέων, έχουν ήδη πρόβλημα απαρτίας στα Δ.Σ. είτε από αποχωρήσεις, είτε από παραιτήσεις των μελών και πρέπει άμεσα να προχωρήσουν σε γενικές συνελεύσεις, για την προκήρυξη εκλογών.

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Περιστερίου, απέστειλε ήδη τόσο στους συλλόγους, όσο και στους διευθυντές των σχολείων του Δήμου μας, όλα τα σχετικά έγγραφα που θα βοηθήσουν τους συλλόγους για την διενέργεια των εκλογών.

Συγκεκριμένα έστειλε την εγκύκλιο της εκλογικής διαδικασίας των συλλόγων γονέων, τον κατάλογο ψηφισάντων, το πρακτικό των αρχαιρεσιών και το πρακτικό συγκρότησης του Δ.Σ. του συλλόγου.

Για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία σας μπορείτε να ενημερωθείτε από το blog της Ένωσης Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , ή να επικοινωνείτε στα e-mail μας, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Μπορείτε επίσης να επικοινωνείτε με τα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης, στα τηλέφωνα που θα βρείτε στο blog μας .

Βρείτε όλα τα έντυπα εδώ: ..http://goneisperisteriou.blogspot.gr/2014/10/blog-post.html

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 15:56

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΡΣΕΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΙΑΓΙΑ

arsenopoulouΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΡΣΕΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΙΑΓΙΑ

Αγαπητοί μου Περιστεριώτισσες και Περιστεριώτες

Εσείς που με τιμήσατε με την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές, θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά που ενθαρρύνατε την απόφασή μου να βοηθήσω ουσιαστικότερα για την πρόοδο του Δήμου μας, μέσα από τις τάξεις του Συνδυασμού «Με την Κοινωνία Μπροστά» του δημάρχου μας κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.

Έστω και αν η προσπάθειά μου δεν επαλήθευσε τις προσδοκίες μου, εξακολουθώ να παραμένω, όπως σας υποσχέθηκα και προεκλογικά, ο «δικός σας άνθρωπος» στη Μονάδα του Π.Ε.Δ.Υ. Περιστερίου σαν προϊσταμένη της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας.

Και για όσους με τιμήσατε, αλλά και για όλους αδιακρίτως τους πολίτες του Περιστερίου, με ειλικρίνεια και εξυπηρετική διάθεση θα είμαι στο πλευρό σας, πρόθυμη να σας βοηθήσω στο όποιο πρόβλημα υγείας αντιμετωπίζετε, όπως με γνωρίζετε στα 16 χρόνια της υγειονομικής θητείας μου, στη Μονάδα Υγείας της πόλης μας.

Με αγάπη

Παρασκευή Αρσενοπούλου – Κιαγιά

Προϊσταμένη Νοσηλευτικής Υπηρεσίας Π.Ε.Δ.Υ. Περιστερίου

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Περιστερίου

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ