• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΜΕ ΜΙΑ ΛΙΤΗ ΤΕΛΕΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ

Μια λιτή τελετή παράδοσης - παραλαβής της διοίκησης της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αθήνας από τον απερχόμενο κ. Κώστα Παπαντωνίου στον νεοεκλεγέντα αντιπεριφερειάρχη κ. Σπύρο Τζόκα, πραγματοποιήθηκε το πρωί της 1.9.2014 στα Γραφεία της Αντιπεριφέρειας στο Περιστέρι.

Τον κύκλο των ομιλιών άνοιξε ο απερχόμενος αντιπεριφερειάρχης κ. Κώστας Παπαντωνίου, ο οποίος ευχαρίστησε τους πολίτες της Δυτικής Αθήνας, τους αιρετούς εκπροσώπους και τους εργαζόμενους για τη δημιουργική συνεργασία, την αμέριστη στήριξη και την κατανόησή τους.

Και πρόσθεσε: «Δεν γνωρίζω αν πετύχαμε όλες τις δεσμεύσεις μας, πιστεύω όμως ότι πετύχαμε συλλογικά ένα ξεκίνημα για κάτι καλύτερο, μέσα στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ

Αυτό είναι μια παρακαταθήκη για την επόμενη μέρα, μια επιτυχία ειδικότερα για τη νεοσύστατη Περιφερειακή Ενότητα του Δυτικού Τομέα Αθηνών, που ξεκίνησε από μηδενική βάση. Ήταν ένας αγώνας δρόμου επίπονος και επίμονος, με μεγάλες ανατροπές αλλά και θετικά αποτελέσματα.

Η νεοεκλεγείσα Περιφερειακή αρχή έχει «σκαλοπάτι να πατήσει» και πρέπει να έχει -και θα έχει- κάθε στήριξη για τη συνέχιση της προσπάθειας που κάναμε όλοι μαζί.

Η μεταρρύθμιση του «Καλλικράτη» δεν ολοκληρώνεται σε αυτά τα 3,5 χρόνια. Εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα που ζητούν τη λύση τους, εξακολουθεί να υπάρχει το διακύβευμα για μια πραγματική αποκέντρωση, για μια ποιοτική αναβάθμιση της Δημόσιας Διοίκησης.

Εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο αντιπεριφερειάρχη του Δυτικού Τομέα Αθηνών κ. Σπύρο Τζόκα».

ΕΠΙΒΑΛΑΝΕ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ

Ο νέος αντιπεριφερειάρχης κ. Σπύρος Τζόκας, που έλαβε το λόγο στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην υστέρηση που έχουν επιβάλλει οι κυβερνήσεις αλλά και η απερχόμενη διοίκηση της Περιφέρειας στη Δυτική Αθήνα, συγκριτικά με άλλες περιφερειακές ενότητες και η οποία επιβάλλει πρόσθετα καθήκοντα.

Επισήμανε ότι «το αποτέλεσμα των εκλογών στη Δυτική Αθήνα, που συντριπτικά υπερέχει των άλλων Περιφερειακών Ενοτήτων, σηματοδοτεί τις αυξημένες απαιτήσεις του λαού της περιοχής από την Περιφερειακή αρχή και ως εκ τούτου τις μεγάλες ευθύνες της».

Παραβρέθηκαν διευθυντές, τμηματάρχες, εργαζόμενοι της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικού Τομέα Αθηνών, νεοεκλεγέντες και απερχόμενοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες» κ. Φώτης Κουγιουμτζής με νεοεκλεγέντες δημοτ. συμβούλους Περιστερίου κ.ά.

Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΒΡΑΔΙΑ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΟΡΔΕΣ ΤΟΥ ΑΤΤΙΛΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΑΝ ΤΟ «ΧΡΥΣΟΠΡΑΣΙΝΟ ΦΥΛΛΟ ΡΙΓΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟ»

Σαράντα χρόνια πέρασαν από το πραξικόπημα και την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο, που αιματοκύλησε το νησί και το έντυσε στα μαύρα. Οι μνήμες παραμένουν νωπές και ο αγώνας των Κυπρίων για μια πατρίδα ελεύθερη δεν σταματάει ποτέ, μέχρι να βρει δικαίωση.

Με αφορμή αυτή τη μαύρη επέτειο ο Δήμος Περιστερίου πραγματοποίησε εκδήλωση μνήμης στο Άλσος Περιστερίου, σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπ. Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Κύπρου, την Ένωση Κυπρίων Ελλάδας (ΕΚΕ) και την Ένωση Κατεχομένων Δήμων Κύπρου.

Με συγκινητικές ομιλίες και οπτικό υλικό που σκόρπισαν ρίγη συγκίνησης στους θεατές, στόχος της βραδιάς ήταν η συνειδητοποίηση του τεράστιου κυπριακού θέματος και η συνεχής μάχη για την επίλυσή του.

Η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, στον χαιρετισμό της, τόνισε πως η εκδήλωση αυτή δείχνει τις γέφυρες πολιτισμού που ενώνουν το Περιστέρι με την Κύπρο, αλλά αποτελεί συγχρόνως αφορμή για να οδηγηθούμε στο παρελθόν, να σκεφτούμε, να συνυπολογίσουμε και να μπορέσουμε να κατανοήσουμε το μέγεθος της καταστροφής που υπέστη το νησί και οι άνθρωποί του. Δεν θα σταματήσουμε να ελπίζουμε και να πιστεύουμε πως κάποτε ο εφιάλτης θα τελειώσει και όλα θα γίνουν όπως πριν.

Επισήμανε επίσης, ότι κάνοντας πράξη τους ισχυρούς δεσμούς φιλίας και αγάπης, με πρωτοβουλία του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο Δήμος Περιστερίου έχει υιοθετήσει τα παιδιά του δημόσιου ελεύθερου σχολείου από την κατεχόμενη Ριζοκάρπασο και τα φιλοξένησε στο Δήμο μας.

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΓΙΝΕ… ΜΙΣΟΦΕΓΓΑΡΟ

Ο καθηγητής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπ. Αθηνών κ. Παναγ. Κοντός ανέφερε τα εξής: «Φέτος συμπληρώνονται 40 χρόνια εξορίας του 40% των κατοίκων της Κύπρου από τις εστίες τους, 40 χρόνια κατοχής του 37% του εδάφους της Κύπρου, 40 χρόνια πολιτιστικής γενοκτονίας, 40 χρόνια όπου το γαλάζιο έγινε κόκκινο, όπου ο σταυρός έγινε μισοφέγγαρο και η γλώσσα του Ομήρου έγινε γλώσσα των ορδών του Αττίλα στα κατεχόμενα.

Αυτή η τραγωδία δεν ταλαιπωρεί μόνο την Κύπρο, αλλά αποτελεί θέμα διεθνούς δικαίου και ανθρωπίνων σχέσεων.

Εμείς, το Πανεπιστήμιο Αθηνών, προσπαθούμε τα τελευταία χρόνια να διευρύνουμε και να κάνουμε πιο θερμές και εγκάρδιες τις σχέσεις μας με την Κύπρο, η οποία βρίσκεται ανάμεσα στην Ιστορία και τη Γεωγραφία και αποτελεί μια άλλη συνιστώσα του Ελληνισμού. Είναι χρέος μας, λοιπόν, να τη γνωρίσουμε και να συνδείχνουμε διαρκώς τη συμπαράστασή μας, ώστε να σταματήσει επιτέλους αυτή η μακρότατη περίοδος των παθών, να έρθει η Ανάσταση και ο ήλιος της δικαιοσύνης ο νοητός να φωτίσει ολόκληρο το πρόσωπο της Κύπρου».

ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΛΥΣΗ

Ακολούθησε η ομιλία του αντ/δρου της Ένωσης Κυπρίων Ελλάδος κ. Γιώργου Συλούρη, που είπε μεταξύ άλλων: «Τιμάμε τους αγώνες της αντίστασης κατά του προδοτικού πραξικοπήματος και όλους, όσοι όρθωσαν τα στήθη τους κατά της τουρκικής εισβολής, υπερασπιζόμενοι την ανεξαρτησία και την ακεραιότητα της κυπριακής κυριαρχίας.

Συμμετέχουμε ενεργά στον αγώνα για δίκαιη και βιώσιμη λύση του Κυπριακού, για ελευθερία, τερματισμό της κατοχής, απομάκρυνση των τουρκικών στρατευμάτων κατοχής και αποκατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ατομικών ελευθεριών για όλους τους νόμιμους κατοίκους του νησιού. Απαιτούμε λύση, που θα αποκαθιστά το ενιαίο της χώρας, του λαού μας, των θεσμών και της οικονομίας και θα κατοχυρώνει πλήρως τη μία και μόνη διεθνή προσωπικότητα, τη μία ενιαία κυριαρχία και τη μία ιθαγένεια.

Το ετήσιο εθνικό μνημόσυνο είναι ευκαιρία συμπαράταξης για όλους μας στην Κύπρο, στην Ελλάδα και γενικότερα στον Ελληνισμό, σε ενότητα και συμπόρευση προς υπεράσπιση του δικαιώματος να ζήσουμε ελεύθεροι σε μια ελεύθερη πατρίδα».

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Ο δήμαρχος Μόρφου κ. Χαράλ. Πίττας υπογράμμισε πως ο κυπριακός λαός συνεχίζει να ανεβαίνει το Γολγοθά του μαρτυρίου του και πρόσθεσε: «Τούτες τις μέρες ο νους μας ανατρέχει στο παρελθόν, στους πρώτους νεκρούς. Σφίγγουμε τη γροθιά, ματώνουμε τα χέρια και παραμένουμε εκεί, να υπερασπιζόμαστε τις Θερμοπύλες της Κύπρου. Ενώνουμε τη φωνή μας με τη δική σας φωνή. Η μνήμη μας δεν ξεθωριάζει και το όραμα της επιστροφής στην κατεχόμενη γη μας παραμένει στόχος αμετάθετος, δικαίωμα αδιαπραγμάτευτο.»

Η βραδιά πλαισιώθηκε με παραδοσιακούς χορούς από το Χορευτικό Όμιλο και την Ορχήστρα του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν επίσης ο αντ/ρχος κ. Παν. Λύκος, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Αναστ. Καλιάφας, ο δημοτ. σύμβουλος Αμμοχώστου και εκπρόσωπος της Ένωσης Κατεχομένων Δήμων Κύπρου κ. Κώστας Χατζηκακού, ο καθηγητής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπ. Αθηνών κ. Ανδρέας Βοσκός, ο πρόεδρος της Ένωσης Κυπρίων Ελλάδος κ. Γιαννάκης Ιωάννου, καθώς και εκπρόσωποι από το Σύνδεσμο Πολεμιστών και Τραυματιών Νοτίου Ηλείας, από τους βετεράνους Κύπρου 1974 και από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αγωνιστών Κύπρου 1974.

Λίνα Μπένου – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Ο κ. Κ. ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία εκλογής των τακτικών και αναπληρωματικών μελών της νέας Οικονομικής Επιτροπής, στο πλαίσιο της 17ης Συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου της 7.9.2014.

Στη διαδικασία της ψηφοφορίας μετείχαν όλες οι Παρατάξεις και στη σύνθεση των τακτικών μελών της νέας 10μελούς Οικονομικής Επιτροπής εξελέγη και ο Περιστεριώτης κ. Κων. Καράμπελας, της Παράταξης «Αττική».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΩΝ ΣΕ ΛΗΣΤΕΙΑ ΜΑΡΚΕΤ ΚΡΕΑΤΩΝ

Συμπλοκή με ανταλλαγή πυροβολισμών, μεταξύ αστυνομικών και ληστών συνέβη το βράδυ της 27.9.2014, έξω από Μάρκετ κρεάτων στη συμβολή των οδών Κηφισού και Αγ. Παύλου (παράλληλος της Εθν. Μακαρίου), με αποτέλεσμα ο ένας από τους ληστές 34 ετών να πέσει νεκρός και ο συνεργός του 31 ετών να συλληφθεί.

Το Μάρκετ που είχε γίνει στόχος δύο ακόμη ληστειών ζήτησε επιτήρηση, η οποία γινόταν διακριτικά από αστυνομικούς και άνδρες της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ.

Η δύο ένοπλοι ληστές -στην τρίτη και… φαρμακερή απόπειρα- προσέγγισαν το Μάρκετ με κλεμμένη μοτοσικλέτα, εισήλθαν με καλυμμένα χαρακτηριστικά, ακινητοποίησαν το προσωπικό και αφαίρεσαν χρηματικό ποσό. Οι αστυνομικοί δεν έκανα παρέμβαση μέσα, μπροστά στον κίνδυνο να κτυπηθούν κάποιοι από το προσωπικό ή τους πελάτες. Ακροβολίσθηκαν και κάλεσαν τους ληστές κατά την έξοδό τους να παραδοθούν. Εκείνοι άρχισαν να πυροβολούν εναντίον τους.

Οι αστυνομικοί ανταπέδωσαν τα πυρά, με αποτέλεσμα ο ένας από τους ληστές να πέσει νεκρός. Ο άλλος καταδιώχθηκε, συνελήφθη σε κοντινή απόσταση και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΕ ΝΕΟ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΝΤΕΥΚΤΗΡΙΟ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Άνοιξαν την 1.9.2014, οι πόρτες του νέου υπερσύγχρονου Εντευκτηρίου της Πρωταθλήτριας Ελλάδος στο σκάκι της Πνευματικής Στέγης Περιστερίου, για τα μέλη και τους αθλητές του συλλόγου, στην οδό Δημοσθένους 12. Παράλληλα ξεκίνησαν και οι εγγραφές των παιδιών που θα στελεχώσουν τα τμήματα της Ακαδημίας του συλλόγου για την περίοδο 2014 - 15.
Τα μαθήματα που θα αρχίσουν στις 15.9.2014 και θα ολοκληρωθούν στις 15.6.2015, θα διεξάγονται σε ολιγομελή τμήματα, ενώ θα προβλέπονται και εντατικά μαθήματα (δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα) για μικρούς αλλά και για προχωρημένους.

Επίσης θα λειτουργήσουν και τμήματα ενηλίκων. Ο σύλλογος θα λειτουργεί καθημερινά από τις 5.30 μ.μ. έως τις 21.30 μ.μ..
Το υψηλό αγωνιστικό, προπονητικό και οργανωτικό επίπεδο του Συλλόγου καθώς και οι μοναδικές για σκάκι εγκαταστάσεις στην καρδιά της πόλης του Περιστερίου, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την συγκρότηση και τη λειτουργία μιας ξεχωριστής πολυπληθούς και αναβαθμισμένης Ακαδημίας για τα δεδομένα του Ελληνικού σκακιού.
Άλλωστε οι διοικούντες του Συλλόγου έβαλαν στην πρώτη γραμμή την επίτευξη αυτού του στόχου, πιστεύοντας ότι ο σύλλογος είναι έτοιμος να δεχτεί όχι μόνο τα παιδιά της μεγαλούπολης του Περιστερίου, αλλά και ολόκληρης της Αθήνας.

Ήδη έχει εκδηλωθεί έντονο ενδιαφέρον από παιδιά διαφόρων περιοχών της Αττικής που επιθυμούν να ενταχθούν στα τμήματα της Ακαδημίας του Συλλόγου με σκοπό την αγωνιστική τους αναβάθμιση και την προώθηση στα κορυφαία αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου.

Σημειώνουμε ότι μπορούν να εγγραφούν παιδιά από την ηλικία των 5 ετών.
Εξ άλλου από 20.9.2014 ξεκινούν τα τουρνουά που θα διοργανώνονται από το Σύλλογο κάθε Σάββατο και Κυριακή.

Πρόεδρος της Πνευματικής Στέγης Περιστερίου είναι ο κ. Αντώνης Μπέλλος.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Τη λειτουργία Εργαστηρίου γλυπτικής κεραμικής εξήγγειλε ο Δήμαρχος

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2014» ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΘΗΚΕ Η ΕΚΘΕΣΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ ΤΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΓΚΟΥΜΑ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Εντυπωσιακή αφετηρία των εκδηλώσεων «Πολιτιστικός Σεπτέμβρης 2014» ήταν τα εγκαίνια της εξαίρετης έκθεσης Γλυπτικής - Κεραμικής του κορυφαίου γλύπτη κ. Χαράλαμπου Γκούμα στο Άλσος Περιστερίου, το βράδυ της 4.9.2014, στα οποία παραβρέθηκε πλήθος πολιτών.

Με αφορμή την θαυμάσια αυτή εκδήλωση που έδωσε μια ξεχωριστή ομορφιά με τις κεραμικές δημιουργίες στο χώρο του Άλσους, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης τίμησε μεν τον σπουδαίο γλύπτη κεραμικής κ. Γκούμα, αλλά εξήγγειλε και τη δημιουργία Εργαστηρίου γλυπτικής κεραμικής στο Δήμο Περιστερίου, με στόχο τη διάσωση και διάδοση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς σε μια πολύτιμη αρχέγονη τέχνη.

Στην ομιλία του, ο Δήμαρχος Περιστερίου τόνισε ότι στα πλαίσια των επετειακών εκδηλώσεων και δράσεων «80 Χρόνια Περιστέρι», οι Περιστεριώτες θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφτούν μέχρι και τις 25.9.2014 την Έκθεση και να θαυμάσουν τις πανέμορφες δημιουργίες της νεοκλασικής γλυπτικής κεραμικής τέχνης.

Ιδιαίτερα συγκινημένος ο κ. Γκούμας ευχαρίστησε τον κ. Παχατουρίδη για τη ευκαιρία που του έδωσε να εκθέσει τα έργα του στον πανέμορφο χώρο του Άλσους Περιστερίου, που συνέθεσαν ένα εντυπωσιακό ισόρροπο δέσιμο χώρου και δημιουργημάτων.

ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΚΝΟ ΤΗΣ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΤΗ ΣΙΦΝΟ

Για την προσφορά του γλύπτη στην τέχνη γενικά μίλησαν με κολακευτικά λόγια οι κ.κ. Αντ. Αντωνάκος - ιστορικός και Πέτρος Γεωργαρίου - γλύπτης.

Ο κορυφαίος Έλληνας δημιουργός Χαραλ. Γκούμας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1950. Από μικρός έμαθε την τέχνη της νεοκλασικής κεραμικής γλυπτικής στο εργαστήριο του πατέρα του Κων/νου Γκούμα, κοντά στον Κηφισό, όπου έφτιαχνε και είδη υγιεινής της εποχής.

Ο παππούς του ήταν αγγειοπλάστης από τη Σίφνο, νησί - λίκνο με παράδοση στην περίτεχνη και γενικότερη ελληνική κεραμική. Έργα του Χαράλαμπου Γκούμα φιλοξενούνται σε πολλές ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Στα εγκαίνια της Έκθεσης παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής και του καλλιτεχνικού κόσμου, μεταξύ των οποίων και η καταξιωμένη τραγουδίστρια Μαρίζα Κωχ.

Η όμορφη βραδιά ολοκληρώθηκε με τη μελωδική και ιδιαίτερη φωνή της Περιστεριώτισσας καλλιτέχνιδος Μαρίας Αναματερού, που παρουσίασε τη μουσική παράσταση «Μια αστραπή η ζωή μας, μα προλαβαίνουμε», με απάνθισμα από μουσικές του κόσμου.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Κατέκτησε τρία μετάλλια με την Εθνική μας Ομάδα στην Κύπρο

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΣ: Η ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΣΤΙΒΟ

Η διαίσθηση του προπονητή κ. Κων. Μοσχούτα, για την αξία και τις δυνατότητες του Περιστεριώτη αθλητή στίβου Γιώργου Μόσχου ήταν βάσιμη και επαληθεύτηκαν με την ανοδική πορεία που διέγραψε, και στη Λάρισα και στην Κύπρο κ.ά.

Ο Γιώργος Μόσχος, που γεννήθηκε το 1997, κατοικεί στο Περιστέρι και είναι π. αθλητής του Γ.Ο.Π. «Παλάσκας», έκλεισε εντυπωσιακά την μέχρι τώρα παρουσία του στους στίβους, όπως π.χ.:

Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων, που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα, όπου με χρόνο 22΄΄41, στα 200 μ. εντάχθηκε αυτόματα στην Εθνική Ομάδα Παίδων.

Εντυπωσιακή ήταν ωστόσο η συγκομιδή μεταλλίων του Γιώργου Μόσχου με την Εθνική μας ομάδα στην Κύπρο, όπου κατέκτησε 3 μετάλλια: Ένα «χρυσό» (σκυταλοδρομία 4 Χ 400) και δύο «αργυρά» (στα 100 μ. και 200 μ.).

Ο αθλητής γυμνάζεται καθημερινά κάτω από τις οδηγίες του προπονητή του Κ. Μοσχούτα, στο δημοτικό στάδιο Περιστερίου και η επόμενη χρονιά του θα έχει διπλό στόχο: Την εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση της Αθήνας για να διαπρέψει και στο στίβο της μόρφωσης και παράλληλα να συνεχίσει απερίσπαστος το κυνήγι των ρεκόρ υπό την καθοδήγηση του Κ. Μοσχούτα.

Η άποψη του Κ. Μοσχούτα για τον Γ. Μόσχο: «Πρόκειται για ταλαντούχο αθλητή με αισιόδοξες προοπτικές. Τα ατομικά του ρεκόρ του είναι: στα 100 μ. 11΄΄12, στα 200 μ. 22΄΄11 και στα 400 μ. 50΄΄72.

Είναι ένα «φτερωτό» Περιστεριωτόπουλο και αν οι ιθύνοντες έλθουν αρωγοί είναι βέβαιο, ότι θα αναδειχθεί σε πρωταγωνιστή του στίβου και να τιμήσει και τον τόπο που ζει και γυμνάζεται: το Περιστέρι και την Εθνική μας Ομάδα».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

plestisneoΟ κ. Δημ. Κελάφας παραμένει επί κεφαλής της Δημοτικής Παράταξης

Ο κ. ΑΛΕΞ. ΠΛΕΣΤΗΣ ΕΠΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ - ΑΝΑΤΡΟΠΗ»

Από τη Δημοτική Παράταξη «Περιστέρι με όλους- Ανατροπή» εκδόθηκε στις 4.9.2014, η πιο κάτω ανακοίνωση:

«Μετά την απόφαση του Δημήτρη Κελάφα να μην συμμετάσχει στο Δημοτικό Συμβούλιο, η δημοτική ομάδα της Παράταξής μας εξέλεξε ομόφωνα ως επικεφαλής της τον Αλέξανδρο Πλέστη, πρώτο σε ψήφους Δημοτικό Σύμβουλο.

Ο Αλέξανδρος Πλέστης έχει μακρά και δυναμική συμμετοχή στην πολιτική, κοινωνική και αθλητική ζωή του Περιστερίου. Στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο συμμετείχε ως Δημοτικός Σύμβουλος. Στην τετραετία 2010- 2014 ήταν μέλος της Οικονομικής Επιτροπής, μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής ενώ συμμετείχε και στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νομικού Προσώπου (ΟΠΑΑΠ) του Δήμου Περιστερίου.

Ο Δημήτρης Κελάφας παραμένει επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Περιστέρι με όλους- Ανατροπή».

Η Παράταξή μας θα προβεί σύντομα στην εκλογή συντονιστικών οργάνων και ομάδων δράσης.

Η πολιτική μας δράση συνεχίζεται με ανυποχώρητη πίστη στις αρχές και τις αξίες μας. Ο λαός του Περιστερίου μάς εμπιστεύτηκε την πολύ τιμητική θέση της μείζονος αξιωματικής αντιπολίτευσης και θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να ανταποκριθούμε με υπευθυνότητα στα νέα μας καθήκοντα».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 15:56

ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΥΝΑΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ…

ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΥΝΑΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ…

Πολύ χαρήκαμε για την επισήμανση της Περιστεριώτικης εμβληματικής παρουσίας από μερικούς συμπολίτες μας, που φέτος το καλοκαίρι το βαλάντιό τους τούς επέτρεψε και ταξίδεψαν στη γειτονική μας χώρα Ιταλία και συγκεκριμένα στην πρωτεύουσα της, Ρώμη.

Φυσικά δεν ήταν δυνατό να μην επισκεφθούν, ανάμεσα στα αξιοθέατα και το Βατικανό, όπου εκεί διαπίστωσαν στην έδρα του Πάπα, την έντονη παρουσία του πτηνού της ειρήνης, από το οποίο έχει πάρει το όνομα ο Δήμος μας.

Χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο αγόραζαν αναμνηστικά (κονκάρδες, μπρελόκ, αυτοκόλλητα κ.λπ.) με την φωτογραφία του Πάπα Φραντζέσκο να επιδεικνύει με έμφαση το σύμβολο της ειρήνης, που για τους συμπολίτες μας παρέπεμπε στην πρωτεύουσα της Δυτικής Αθήνας.

Αλλά και στο εσωτερικό του ναού του Αγ. Πέτρου, το βιτρό που δεσπόζει στον τεράστιο τρούλο, απεικονίζει ένα τεράστιο περιστέρι, που επίσης επιβεβαιώνει, ότι ο Δήμος μας έχει όντως δυνατή συμβολική παρουσία στην απέναντι πλευρά της Αδριατικής.

Οι φωτογραφίες που μας έστειλαν είναι αδιάψευστοι μάρτυρες…

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

avramidisΣΑΒΒΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ: ΑΝΑΨΑΜΕ ΤΗ «ΣΠΙΘΑ» ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΑ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ

Αγαπητές και αγαπητοί μου Συμπολίτες,

Αισθάνθηκα την ανάγκη να απευθύνω αυτή την επιστολή προς όλους εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας επί 24 χρόνια και σας εκπροσωπούσα στα Δημοτικά Συμβούλια. Κατά την ταπεινή μου άποψη νομίζω πως δεν πρόδωσα την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου δείξατε.

Μαζί με εσάς πραγματοποιήσαμε ένα όμορφο ταξίδι, που βοήθησε το Περιστέρι να πετάξει πολύ ψηλά.

Είχα την τιμή και την χαρά να γνωρίσω και να συνεργαστώ με πολύ άξιους συναδέλφους, δημοτικούς συμβούλους όλων των δημοτικών παρατάξεων και να διδαχθώ πολλά απ’ αυτούς.

Πώς είναι δυνατό να μην αναφέρω τον «πατριάρχη» της τοπικής αυτοδιοίκησης τον αείμνηστο δήμαρχο Δημήτρη Φωλόπουλο, τον Αλέξανδρο Κοζώνη, τον π. δήμαρχο κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλο, το δάσκαλό μου κ. Παρασκευά Κώστα Φιλιππάκο και πάρα πολλούς άλλους;

ΑΠΟΧΩΡΩ ΜΕ ΑΝΑΜΙΚΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Αποχωρώ έπειτα από τόσα χρόνια συμμετοχής στα κοινά, με ανάμικτα συναισθήματα, που τα χρωματίζει μεν η θλίψη, αφού δεν θα έχω το επίσημο χρίσμα τα εκπροσώπησής σας, αλλά πρωτίστως τα χρωματίζει η χαρά και η ικανοποίηση για την αγάπη με την οποία με περιβάλατε.

Με διακατέχει ικανοποίηση, γιατί διαπιστώνω την αλλαγή που μαζί φέραμε στο Περιστέρι, μια πόλη που είχε πολλά και δυσεπίλυτα -για ορισμένους- προβλήματα, μια πόλη υποβαθμισμένη σε όλο το λεκανοπέδιο, μια πόλη που διεκδίκησε μια νέα θέση στον Αττικό χάρτη και την οποία τελικά κατέκτησε επάξια.

Αποχωρώ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα της σκληρής προσπάθειας όλων αυτών των χρόνων και της καθοριστικής προσφοράς στην πόλη της Παράταξης του δημάρχου μας κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, στην οποία συμμετείχα.

ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΙ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΡΟΛΟ

Βλέπω σήμερα μια πόλη που έχει μεταμορφωθεί και διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο στο λεκανοπέδιο και την Ελλάδα, σε κοινωνικό, πολιτικό και ιδεολογικό επίπεδο. Βλέπω μια πόλη σύγχρονη, με ολοκληρωμένες υποδομές και άρτια οργανωμένη κοινωνική μέριμνα. Βλέπω μια πόλη με τεράστια καλλιτεχνική δραστηριότητα και ευαισθησία προς τους πολίτες.

Και ένα ακόμα σημαντικότερο γεγονός που βλέπω σήμερα είναι πως τελικά έχουμε ανάψει τη «σπίθα» στους πολίτες του Περιστερίου, ώστε να οραματίζονται, να διεκδικούν ό,τι τους αξίζει και να αγωνίζονται για το καλύτερο μέλλον της πόλης.

Για την πόλη του μέλλοντος, που με αγώνες δημιουργήσαμε. Μια πόλη με Μετρό, πεζόδρομους, πλατείες, σινεμά, θέατρα, εξωραϊσμούς, γήπεδα και αναρίθμητα άλλα, που βελτιώνουν για πάντα την ποιότητα ζωής μας και τη ζωή των παιδιών μας.

Τρέφω πολύ δυνατά αισθήματα αγάπης και υποχρέωσης για όλους τους δημοτικούς συμβούλους που συνεργάστηκα τόσα χρόνια. Ιδιαιτέρως για το δήμαρχό μας κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, έναν άνθρωπο που μαζί με την Παράταξή του έγραψαν και γράφουν ιστορία σε αυτή την πόλη.

Τον ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου, που μου εμπιστεύθηκε διάφορες θέσεις στην Διοίκηση του Δήμου, ώστε να προσφέρω και εγώ ένα λιθαράκι στην εξέλιξη της πόλης.

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ

Και χαίρομαι πολύ που βλέπω το δικό μας όραμα να μεταλαμπαδεύεται και να το ενστερνίζονται πλέον οι νεότεροι αυτής της πόλης.

Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο και εγώ παραχώρησα τη θέση μου στους νέους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα σταματήσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου, από άλλη θέση, για το καλό της πόλης μας.

Θεωρώντας πως ο λόγος ανήκει στους νέους, θα βρίσκομαι πάντα εδώ, δίπλα τους, να παρακολουθώ με μεγάλη χαρά και ενδιαφέρον τις καινοτόμες ιδέες που εκείνοι θα εισάγουν και θα υλοποιούν. Άλλωστε οι ιδέες και τα όνειρα είναι αυτά που πάνε μπροστά την πόλη.

Αγαπητοί μου συμπολίτες,

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, για την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας.

Θα είμαι πάντα εδώ, κοντά σας, να καμαρώνω την εξέλιξη της αγαπημένης μας πόλης!

Σάββας Αβραμίδης

π. Δημοτικός Σύμβουλος Περιστερίου

Περιστέρι 31.8.2014

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ