• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ» ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΥΓΟΥΛΕΑ - ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ

Μια μεγάλη μουσική παράσταση, ένα οδοιπορικό στον εμπνευσμένο ελληνικό στίχο και τη μουσική, με τίτλο «Τι είναι αυτό που μας ενώνει» παρουσίασαν στο ανοιχτό θέατρο «Αλέξης Μινωτής» στο Αιγάλεω, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου.

Στα κείμενα και την παρουσίαση της παράστασης ήταν ο γνωστός ηθοποιός Γιώργος Χατζηπαύλου.

Το τμήμα μουσικών σπουδών του Σχολείου, έχοντας μια διαδρομή μεγάλων αφιερωμάτων σε Έλληνες συνθέτες, ποιητές, και στιχουργούς όπως ο Μίμης Πλέσσας, ο Λευτέρης Παπαδόπουλος, ο Νίκος Γκάτσος, οι Σταμάτης Κραουνάκης και Λίνα Νικολακοπούλου, ο Γιάννης Σπανός κ.ά, παρουσίασε μια τρυφερή, δυναμική, γεμάτη συναίσθημα παράσταση με τραγούδια Ελλήνων δημιουργών και ερμηνευτών της σύγχρονης rock και έντεχνης σκηνής, όπως: Οι αδελφοί Κατσιμίχα, Β. Παπακωνσταντίνου, Θ. Μικρούτσικος και Ά. Αλκαίος, Α. Ιωαννίδης, Σ. Μάλαμας, Φ. Πλιάτσικας, Θ. Παπακωνσταντίνου, Π. Θαλασσινός, Κ. Λειβαδάς και Ε. Ζουγανέλη, Γ. Κότσιρας, Π. Μουζουράκης, Κ. Μαραβέγιας κ.ά.,

Η μεγάλη σκηνή του θεάτρου «Αλέξης Μινωτής» πλημμύρισε από τη σχολική χορωδία, ορχήστρα και φιλαρμονική, τις μοναδικές ερμηνείες μαθητών, αποφοίτων και εκπαιδευτικών, τα παιδιά του Αθλητικού και Πολιτιστικού Κέντρου των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου στο χορό και 50 μαθητές σε πιανίκες, μελόντικες και μεταλλόφωνα.

Το κοινό χειροκρότησε θερμά το ταλέντο και τη νοητή παρουσία των συνθετών, στιχουργών και καλλιτεχνών, που πέτυχαν οι συντελεστές της θαυμάσιας αυτής παράστασης.

Ζ.Κ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΣΥΝΕΧΑΡΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

Tους μαθητές των Κοινωνικών Φροντιστηρίων της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου υποδέχτηκε στο Δημαρχιακό Μέγαρο ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και τους συνεχάρη για τις επιτυχίες τους στις πανελλαδικές εξετάσεις (φωτογραφία).

Πρόκειται για μαθητές- μέλη απόρων, πολύτεκνων, μονογονεϊκών ή με χαμηλό εισόδημα οικογενειών.

Τα Κοινωνικά Φροντιστήρια αποτελούν πλέον μια καταξιωμένη κοινωνική δράση, που καλύπτει τις σημερινές απαιτήσεις του εκπαιδευτικού συστήματος. Στελεχώνονται εθελοντικά από καταξιωμένους καθηγητές, τους οποίους συνεχάρη και ευχαρίστησε ο κ. Παχατουρίδης για την κοινωνική τους προσφορά, καθώς και τον επιστημονικό συντονιστή των κοινωνικών δράσεων, καθηγητή- δημοτικό σύμβουλο κ. Γιώργο Βαθιώτη.

Τους γνωστοποίησε, ότι οι επιτυχόντες σε σχολές εκτός Αττικής, θα έχουν την κάλυψη της πρωτοποριακής κοινωνικής δράσης «Σ’ έχω έννοια», μέσω της οποίας ο Δήμος αναλαμβάνει την τροφοδοσία τους, δηλαδή θα τους αποστέλλεται στον τόπο διαμονής τους, κάθε μήνα ένα πακέτο που θα περιλαμβάνει τα τρόφιμα, είδη υγιεινής κ.λπ., που χρειάζεται ο φοιτητής για να περάσει το 30ήμερό του.

Είναι μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία, στην οποία ο Δήμαρχος Περιστερίου έχει δώσει ιδιαίτερο βάρος για τη στήριξη των οικονομικά αδύναμων οικογενειών, που τα τελευταία χρόνια δοκιμάζονται από τη μνημονιακή ασφυξία. Μια πρωτοβουλία, η οποία σε πανελλήνιο επίπεδο καταξιώνει το ανθρώπινο πρόσωπο του Δήμου Περιστερίου.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣH ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Ο 6ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

 

 Τον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής συνδιοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου, από κοινού με τον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης WRO HELLAS, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα - Λιναρδάτου, τη Διερευνητική Μάθηση Α.Ε. και την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ), υπό την αιγίδα του Υπ. Παιδείας.

Ο Διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο Περιστερίου «Ανδρέας Παπανδρέου» και ήταν μια εκδήλωση για την επιστήμη, την τεχνολογία και την εκπαίδευση, που έφερε σε επαφή τους μαθητές και καθηγητές από όλη τη χώρα.

Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης είχε την ευκαιρία και τη χαρά να θαυμάσει τους Περιστεριώτες μαθητές, αλλά και μαθητές από όλη την Ελλάδα να αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά τους και τη δεξιότητα επίλυσης προβλημάτων μέσα από τις προκλήσεις της ρομποτικής.

Κατά τον χαιρετισμό του, ο κ. Παχατουρίδης έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, αλλά και στους υπεύθυνους του Οργανισμού WRO HELLAS για την πρωτοποριακή τους αυτή προσπάθεια.
Συμμετείχαν σχολεία από όλη τη χώρα, έχοντας κάνει ομάδες των τριών μαθητών, δημιουργώντας, σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας ένα ρομπότ μοντέλο, που να μοιάζει και να συμπεριφέρεται σαν ένας ανθρώπινος αθλητής.

Να σημειωθεί, ότι οι νικητές - μαθητές θα πάρουν μέρος στην Ολυμπιάδα της Ρωσίας, 21 - 23 Νοεμβρίου 2014 στο Σότσι, στα πλαίσια του καθιερωμένου παγκόσμιου ετήσιου διαγωνισμού του World Robot Olympiad.

Στη φωτογραφία μας ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης, ο κ. Γ. Λιναρδάτος και η αντ/ρχος κα Μ. Τσιώτα με ένα ρομποτάκι που κατασκεύασαν τα παιδιά των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα Λιναρδάτου

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Δ/ΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

6ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ

Ο Διευθυντής κ. Αθαν. Νικολόπουλος και ο Σύλλογος Καθηγητών του 6ου ΓΕ.Λ. Περιστερίου, συγχαίρουν τους επιτυχόντες μαθητές του Σχολείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (ΑΕΙ & ΤΕΙ).

Τους εύχονται ολόψυχα καλή ακαδημαϊκή καριέρα!

Αποτελεί ιδιαίτερη χαρά, ηθική ικανοποίηση και τιμή για το Σχολείο και το Δήμο μας, το γεγονός ότι σε σύνολο 94 υποψηφίων του, οι επιτυχόντες ήταν 85, δηλαδή ποσοστό επιτυχίας 91,5% !

Να σημειωθεί ότι από το σύνολο των επιτυχόντων, οι 42 πέτυχαν σε ΑΕΙ και οι 11 σε ΤΕΙ της Αθήνας και του Πειραιά.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των Καθηγητών του 6ου ΓΕΛ Περιστερίου, εύχονται σε όλους τους επιτυχόντες μαθητές την πραγματοποίηση όλων των ονείρων τους!!!

Ο αγώνας, η προσπάθειά και η επιτυχία τους ευελπιστούμε να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση και για τους μαθητές του Σχολείου μας που ακολουθούν!!!

theodorakosΑΝΑΣΤ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΣ (ΑΝΤ/ΡΧΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ): «ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΚΤΗΘΟΥΝ»

 Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς ο αντ/ρχος Παιδείας του Δήμου Περιστερίου κ. Αναστ. Θεοδωράκος απηύθυνε το ακόλουθο μήνυμα στην εκπαιδευτική κοινότητα:

«Με την ευκαιρία της έναρξης του νέου σχολικού έτους 2014- 2015 θα ήθελα να εκφράσω τις θερμότερες ευχές μου για μια δημιουργική σχολική χρονιά.

Το σχολείο αποτελεί κυψέλη χαράς και δημιουργίας. Σκοπός του είναι να υπηρετεί το υψηλό αγαθό της παιδείας μέσα σε κλίμα διαλόγου και συνεργασίας.

Οι εκπαιδευτικοί, παρά τις αντιξοότητες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, καλούνται να κάνουν την υπέρβαση και να συμβάλλουν με τον καλύτερο τρόπο στην υλοποίηση του παιδαγωγικού έργου.
Ο Δήμος Περιστερίου θα είναι κοντά στους εκπαιδευτικούς, στους μαθητές και στους γονείς, συμπαραστάτης στον αγώνα τους, ώστε με την κοινή προσπάθεια όλων, οι στόχοι να κατακτηθούν».

ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο Β’ ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ «ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΣΘΜΑΤΟΣ» ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΚΕΛΠΝΟ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η λειτουργία του «Σχολείου Άσθματος», μια δωρεάν κοινωνική προσφορά του Πρότυπου Κέντρου Υγείας Περιστερίου, με υπεύθυνο τον ιατρό Πνευμονολόγο - Φυματιολόγο κ. Αλέξανδρο Κωνσταντινίδη.

Το Σχολείο που περιλάμβανε επαναλαμβανόμενες συνεδρίες με τίτλο «Μάθε να αυτοδιαχειρίζεσαι με ασφάλεια το άσθμα σου» ξεκίνησε στις 18.6.2014 με σημαντική συμμετοχή ασθενών, οι οποίοι ενημερώθηκαν από τις διαλέξεις του κ. Κωνσταντινίδη:

Τις αιτίες που προκαλούν το άσθμα, τα συμπτώματα, τα στάδια της πάθησης, καίριες συμβουλές βήμα προς βήμα για την πρόληψη, την διάγνωση και την αντιμετώπιση της έξαρσης κ.λπ.

ΚΑΙ «ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΘΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ»

Η υποδοχή του «Σχολείου Άσθματος» από τους δημότες ξεπέρασε τις προσδοκίες. Μάλιστα πολλές μητέρες, των οποίων τα παιδιά εμφανίζουν συμπτώματα άσθματος, υπέβαλαν την παράκληση να επεκταθεί η πρωτοβουλία και σε «Σχολείο άσθματος για παιδιά». Το αίτημα υποβλήθηκε στο ΚΕΛΠΝΟ και εξετάζεται ο τρόπος εφαρμογής του.

Οι συνεδρίες του β΄ κύκλου θα ξεκινήσουν μέσα στο Σεπτέμβριο 2014 και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν για πληροφορίες και εγγραφές να επικοινωνούν με το τηλέφωνο 210 5748562 του Κέντρου Υγείας Περιστερίου (Χρ. Λαδά 43 Μπουρνάζι).

ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΣΘΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Για τις διαπιστώσεις του από τη λειτουργία του πρωτοποριακού αυτού προγράμματος, που αναμένεται να έχει μεγαλύτερη συμμετοχή, καθώς η ενημέρωση των πολιτών γίνεται μεθοδικά και πληρέστερα, ο υπεύθυνος του Κέντρου ιατρός κ. Αλεξ. Κωνσταντινίδης μάς είπε:

«Οι διαπιστώσεις μας από την πρωτοποριακή λειτουργία του «Σχολείου Άσθματος» στο Κέντρο Υγείας Περιστερίου ήταν πάρα πολύ ικανοποιητικές, αλλά και ενθαρρυντικές θα έλεγα, δεδομένου, ότι ο σημαντικός αριθμός πασχόντων που παρακολούθησε δωρεάν τα μαθήματα, αποκόμισε οφέλη για την προστασία και βελτίωση της υγείας του.

Γενικά οι οδηγίες και οι κατευθύνσεις που έλαβαν τους όπλισαν με αυτοπεποίθηση ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν την οποιαδήποτε κρίση ή επιδείνωση του νοσήματός τους, μόνοι τους.

Η υποδοχή του «Σχολείου Άσθματος» από τους πολίτες ήταν πολλή καλή, αφού παρακολούθησαν ανελλιπώς τα μαθήματα, τα οποία μάλιστα πραγματοποιήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι, που οι συνθήκες δεν ήταν ευνοϊκές. Το ότι κάτι κέρδιζαν για την υγεία τους ήταν το αναμφισβήτητο κίνητρο για να δίνουν «παρών».

Ανέφερα ότι το εγχείρημα ήταν ενθαρρυντικό, γιατί μετά την επιτυχία του η Διοίκηση του ΚΕΛΠΝΟ αποφάσισε τα μαθήματα θα επαναληφθούν στο Κέντρο Υγείας Περιστερίου μέσα στο Σεπτέμβριο με νέους μαθητές- πάσχοντες, αλλά και να επεκταθούν με τη λειτουργία «Σχολείων Άσθματος» στους Δήμους Ηλιούπολης και Αγίου Δημητρίου.

ΝΕΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΩΦΕΛΙΜΟ

Προσωπικά πιστεύω, ότι η πρωτόγνωρη αυτή προσπάθεια δεν έχει τον προσωπικό χαρακτήρα, αλλά δίνει το μήνυμα στον κόσμο, ότι στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας ξεκίνησε μια νέα σελίδα, που δεν περιλαμβάνει μόνο το νέο και το ουσιαστικό, αλλά και το απολύτως ωφέλιμο.

Θέλω με την ευκαιρία να ευχαριστήσω: Tο διευθυντή του ΚΕΛΠΝΟ κ. Θεοδ. Παπαδημητρίου, την διευθύντρια του Κέντρου Υγείας Περιστερίου κα Ελεονώρα Χατζηπασχάλη, η οποία μέσω εμού εκφράζει στην τοπική κοινωνία το καλό πρόσωπο και την πολύτιμη παρουσία του Κέντρου και μου επιτρέπει να κάνω πράξη τα οράματά μου

Επίσης τον ιατρό χειρουργό κ. Λευτέρη Φωτίου για την καθοριστική βοήθειά του στην λειτουργία του «Σχολείου Άσθματος» και τέλος τους πολίτες- πάσχοντες που πλαισίωσαν και είμαι βέβαιος ότι θα το ξανά πλαισιώσουν, καθιστώντας και πάλι επιτυχημένη την ανιδιοτελή αυτή για το κοινωνικό σύνολο πρωτοβουλία».

Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 15:56

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΤΗΝ Π.Ε.Δ.Α.

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΤΗΝ Π.Ε.Δ.Α.

Εκπρόσωποι του Δήμου Περιστερίου στη Γενική Συνέλευση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (Π.Ε.Δ.Α) εξελέγησαν οι κ.κ. Αναστ. Καλλιάφας, Θωμάς Αναγνωστόπουλος, Παναγ. Λύκος, Γεωρ. Μπεκιάρης, Σπυρ. Χαρίτος και Μιχ. Κακλαμάνος (πλειοψηφία) και Παρασκευή Φουντά, Φώτης Κουγιουμτζής και Γρηγ. Τημπλαλέξης, με αναπληρωματικούς τους Ηρώ Ζερβάκη, Βασ. Μουκουβίνας και Νικ. Ζούτσος (μειοψηφία).

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο Β’ ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ «ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΣΘΜΑΤΟΣ» ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΚΕΛΠΝΟ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η λειτουργία του «Σχολείου Άσθματος», μια δωρεάν κοινωνική προσφορά του Πρότυπου Κέντρου Υγείας Περιστερίου, με υπεύθυνο τον ιατρό Πνευμονολόγο - Φυματιολόγο κ. Αλέξανδρο Κωνσταντινίδη.

Το Σχολείο που περιλάμβανε επαναλαμβανόμενες συνεδρίες με τίτλο «Μάθε να αυτοδιαχειρίζεσαι με ασφάλεια το άσθμα σου» ξεκίνησε στις 18.6.2014 με σημαντική συμμετοχή ασθενών, οι οποίοι ενημερώθηκαν από τις διαλέξεις του κ. Κωνσταντινίδη:

Τις αιτίες που προκαλούν το άσθμα, τα συμπτώματα, τα στάδια της πάθησης, καίριες συμβουλές βήμα προς βήμα για την πρόληψη, την διάγνωση και την αντιμετώπιση της έξαρσης κ.λπ.

ΚΑΙ «ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΘΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ»

Η υποδοχή του «Σχολείου Άσθματος» από τους δημότες ξεπέρασε τις προσδοκίες. Μάλιστα πολλές μητέρες, των οποίων τα παιδιά εμφανίζουν συμπτώματα άσθματος, υπέβαλαν την παράκληση να επεκταθεί η πρωτοβουλία και σε «Σχολείο άσθματος για παιδιά». Το αίτημα υποβλήθηκε στο ΚΕΛΠΝΟ και εξετάζεται ο τρόπος εφαρμογής του.

Οι συνεδρίες του β΄ κύκλου θα ξεκινήσουν μέσα στο Σεπτέμβριο 2014 και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν για πληροφορίες και εγγραφές να επικοινωνούν με το τηλέφωνο 210 5748562 του Κέντρου Υγείας Περιστερίου (Χρ. Λαδά 43 Μπουρνάζι).

ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΣΘΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Για τις διαπιστώσεις του από τη λειτουργία του πρωτοποριακού αυτού προγράμματος, που αναμένεται να έχει μεγαλύτερη συμμετοχή, καθώς η ενημέρωση των πολιτών γίνεται μεθοδικά και πληρέστερα, ο υπεύθυνος του Κέντρου ιατρός κ. Αλεξ. Κωνσταντινίδης μάς είπε:

«Οι διαπιστώσεις μας από την πρωτοποριακή λειτουργία του «Σχολείου Άσθματος» στο Κέντρο Υγείας Περιστερίου ήταν πάρα πολύ ικανοποιητικές, αλλά και ενθαρρυντικές θα έλεγα, δεδομένου, ότι ο σημαντικός αριθμός πασχόντων που παρακολούθησε δωρεάν τα μαθήματα, αποκόμισε οφέλη για την προστασία και βελτίωση της υγείας του.

Γενικά οι οδηγίες και οι κατευθύνσεις που έλαβαν τους όπλισαν με αυτοπεποίθηση ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν την οποιαδήποτε κρίση ή επιδείνωση του νοσήματός τους, μόνοι τους.

Η υποδοχή του «Σχολείου Άσθματος» από τους πολίτες ήταν πολλή καλή, αφού παρακολούθησαν ανελλιπώς τα μαθήματα, τα οποία μάλιστα πραγματοποιήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι, που οι συνθήκες δεν ήταν ευνοϊκές. Το ότι κάτι κέρδιζαν για την υγεία τους ήταν το αναμφισβήτητο κίνητρο για να δίνουν «παρών».

Ανέφερα ότι το εγχείρημα ήταν ενθαρρυντικό, γιατί μετά την επιτυχία του η Διοίκηση του ΚΕΛΠΝΟ αποφάσισε τα μαθήματα θα επαναληφθούν στο Κέντρο Υγείας Περιστερίου μέσα στο Σεπτέμβριο με νέους μαθητές- πάσχοντες, αλλά και να επεκταθούν με τη λειτουργία «Σχολείων Άσθματος» στους Δήμους Ηλιούπολης και Αγίου Δημητρίου.

ΝΕΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΩΦΕΛΙΜΟ

Προσωπικά πιστεύω, ότι η πρωτόγνωρη αυτή προσπάθεια δεν έχει τον προσωπικό χαρακτήρα, αλλά δίνει το μήνυμα στον κόσμο, ότι στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας ξεκίνησε μια νέα σελίδα, που δεν περιλαμβάνει μόνο το νέο και το ουσιαστικό, αλλά και το απολύτως ωφέλιμο.

Θέλω με την ευκαιρία να ευχαριστήσω: Tο διευθυντή του ΚΕΛΠΝΟ κ. Θεοδ. Παπαδημητρίου, την διευθύντρια του Κέντρου Υγείας Περιστερίου κα Ελεονώρα Χατζηπασχάλη, η οποία μέσω εμού εκφράζει στην τοπική κοινωνία το καλό πρόσωπο και την πολύτιμη παρουσία του Κέντρου και μου επιτρέπει να κάνω πράξη τα οράματά μου

Επίσης τον ιατρό χειρουργό κ. Λευτέρη Φωτίου για την καθοριστική βοήθειά του στην λειτουργία του «Σχολείου Άσθματος» και τέλος τους πολίτες- πάσχοντες που πλαισίωσαν και είμαι βέβαιος ότι θα το ξανά πλαισιώσουν, καθιστώντας και πάλι επιτυχημένη την ανιδιοτελή αυτή για το κοινωνικό σύνολο πρωτοβουλία».

Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Βρέθηκε στο Περιστέρι σε συγκέντρωση φίλων του και είχε την ευκαιρία να ανανεώσει φιλικές σχέσεις

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: «ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ…»

Δεν ξέρουμε τι συμβαίνει με άλλους υπουργούς ή βουλευτές, αν έρχονται ή όχι στο Περιστέρι. Ίσως δεν μας καλούν ή δεν πέφτει στην αντίληψή μας. Ωστόσο να επισημάνουμε, ότι η παρουσία του υπ. Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη είναι συχνή πυκνή εδώ, καθώς οι φίλοι του Περιστεριώτες -που όλο και πληθαίνουν- οργανώνουν συγκεντρώσεις- ευκαιρίες για να ανανεώνουν τις μεταξύ τους φιλικές σχέσεις.

Στις 3.9.2014 το βράδυ π.χ., οργανώθηκε συγκέντρωση σε γνωστό κλαμπ του Μπουρναζίου, όπου ο κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, είχε την ευκαιρία να πιει ένα ποτό και να περάσει αρκετές ώρες με φίλους και γνωστούς. Ο Υπουργός είχε τη ευκαιρία να διαπιστώσει την αγάπη τους, αλλά και να ακούσει από τη βάση απόψεις, προβλήματα, εισηγήσεις, αλλά και την παραδοχή της κοινής γνώμης -που ταυτίζεται με των συναδέλφων του στο κυβερνητικό σχήμα- ότι αποτελεί μια επιτυχημένη επιλογή στο ευαίσθητο πόστο της Ναυτιλίας.

Μεταξύ άλλων είδαμε τον αντ/ρχο κ. Αλεξ. Σταυρούλια, τον βετεράνο δημοτ. σύμβουλο κ. Παρασκευά Κώστα Φιλιππάκο, τις υποψ. δημοτ. συμβούλους κ.κ. Ελένη Ξεκαλάκη Καραμανλή και Ασπασία Μπρούμα, τον υποψ. δημοτ. σύμβουλο κ. Κων. Γεννάδη, πολλούς επιχειρηματίες, όπως τον κ. Μιχ. Σταυριανό κ.ά.

ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ

Ως είθισται ο κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης δεν γλίτωσε από τους δημοσιογραφικούς «σκοπέλους», τους οποίους απέφυγε με ευελιξία, του τύπου:

-Λένε ο «καλός ο καπετάνιος στις φουρτούνες φαίνεται». Εσείς ως επί κεφαλής της Ναυτιλίας υπουργός, πιστεύετε ότι έχετε αντιμετωπίσει μέχρι τώρα τις «φουρτούνες» των αρμοδιοτήτων σας με επιτυχία;

Μας είπε:

«Πιστεύω πως ναι, αλλά θα απαντήσω αλληγορικά: Τις φουρτούνες για να τις αντιμετωπίσεις με επιτυχία βοηθάνε, και το «πλήρωμα», και το καλό «σκάφος», και η αγάπη και ο σεβασμός μας στη θάλασσα. Και βέβαια βοηθάει και ο… Άγιος Νικόλαος! Γιατί χωρίς τον Άγιο Νικόλαο, δεν πας πουθενά»…

-Μια φθινοπωρινή σύσταση ή ευχή για τους φίλους σας εδώ και γενικότερα τους Περιστεριώτες;

«Για τους Περιστεριώτες και για όλους γενικά, το φθινόπωρο σηματοδοτεί μια περίοδο που ξεκινάνε υποθέσεις που έχουν σχέση με την οικογένειά μας, έχουν σχέση με την ζωή μας, με το μέλλον μας.

Εύχομαι οι Περιστεριώτες, και με την καινούργια δημοτική αρχή που ανέδειξαν, να αντιμετωπίσουν με αισιοδοξία την πρόκληση που έρχεται. Και η πρόκληση που έρχεται είναι να δούμε φέτος τα πράγματα να πηγαίνουν καλύτερα. Και κυρίως να εκμεταλλευτούμε κάθε ευκαιρία που θα μας δοθεί για να πετύχουμε σταθερότητα και ανάπτυξη.

Πιστεύω πως τα πράγματα θα πάνε καλύτερα».

Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΓΚΑΡΔΙΟ ΚΛΙΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΩΝ

Στην τελετή προσήλθε και ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο οποίος, σε πολύ φιλικό κλίμα, κατευοδώνοντας τον απερχόμενο αντιπεριφερειάρχη και καλωσορίζοντας το νέο, μας είπε:

«Τον κ. Παπαντωνίου τον γνώρισα μέσα από το λειτούργημά του και μπορώ να πω δημόσια το τι λέει η κοινή γνώμη: ότι είναι ένας άνθρωπος με ήθος και ευπρέπεια, ένας συνεργάσιμος λειτουργός.

Πιστεύω, ότι τα καλά αποτελέσματα έρχονται μόνο με τη συνεργασία και τη συνεννόηση. Όλα αυτά τα συγκέντρωνε ο κ. Παπαντωνίου και μπορώ να πω ότι πριν 3,5 χρόνια γνώρισα στο πρόσωπό του έναν καινούργιο φίλο.

Για τον νυν Αντιπεριφερειάρχη θα πω, ότι γνωριζόμαστε καλά, γιατί προερχόμαστε από την ίδια όχθη του ποταμού. Είμαστε αυτοδιοικητικοί.

Όπως εγώ έτσι και αυτός είμαστε ταυτισμένοι με την αυτοδιοίκηση, ταγμένοι στην αυτοδιοίκηση.

Όπως γνωρίζει και ο κ. Τζόκας, σαν π. δήμαρχος Καισαριανής, το μέταλλο της Καισαριανής ταυτίζεται με το μέταλλο του Περιστερίου. Είμαστε παιδιά που το DNA μας έρχεται σφυρηλατημένο από τη Μικρά Ασία, την προσφυγιά κ.λπ.

Οι Καισαριανιώτες στεναχωρούνται μεν που δεν τον έχουν δήμαρχο, αλλά χαίρονται γιατί ένας άνθρωπός τους ανεβαίνει τα αυτοδιοικητικά σκαλοπάτια.

Βέβαια δεν θα έχει κάτω από την «ομπρέλα» του εκείνη την περιοχή, αλλά εδώ θα είναι… παντρεμένος και εκεί… ερωτευμένος»!

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Το εγκάρδιο κλίμα συνεχίστηκε με ανταποδοτικές φιλοφρονήσεις και αναφορές των δύο Αντιπεριφερειαρχών για το πρόσωπο του Δημάρχου Περιστερίου.

Ο κ. Σπύρος Τζόκας είπε:

«Ο κ. Παχατουρίδης είναι ένας εξαιρετικά επιτυχημένος Δήμαρχος. Δεν το λέω μόνο εγώ το λέει και ο λαός του Περιστερίου. Τον εκτιμώ ως αυτοδιοικητικό, ως φίλο, έχουμε συνεργασθεί στην αυτοδιοίκηση πολλά χρόνια, τον εκτιμώ ως συνεργάτη, ως έναν άνθρωπο που παλεύουμε μαζί για την αυτοδιοίκηση».

ΦΕΥΓΩ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ

Και ο κ. Κώστας Παπαντωνίου πρόσθεσε:

«Όπως είπε και ο κ. Αντιπεριφερειάρχης το 60% του Περιστεριώτικου λαού απέδειξε την αξία του κ. Παχατουρίδη και τα λόγια περιττεύουν.

Από την πρώτη στιγμή συνεργαστήκαμε άψογα για το καλό της περιοχής. Λύσαμε όσα προβλήματα μπορούσαμε να λύσουμε, τα υπόλοιπα μένουν στις πλάτες του νέου αντιπεριφερειάρχη.

Εύχομαι με όλη μου την ψυχή καλή επιτυχία και στον νέο Αντιπεριφερειάρχη και στον κ. Δήμαρχο. Εδώ θα είμαι, να βοηθήσω και εγώ, όταν και εφ΄ όσον χρειασθεί.

Δεν φεύγω με πικρία, αντίθετα φεύγω με αγάπη και συγκίνηση για την ευαισθησία που μου έδειξε και ο Δήμαρχος και οι πολίτες και φυσικά φεύγω με περισσότερους φίλους»!

Δημ. Λυμπερόπουλος - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ