• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ

odio1

 Με χαμόγελα αισιοδοξίας, εορταστικές μελωδίες και ευχές από τους σπουδαστές του Δημοτικού Ωδείου της πόλης μας, πραγματοποιήθηκε στις 20.12.2013 η καθιερωμένη Χριστουγεννιάτικη γιορτή.

 Ευχές για χαρούμενα Χριστούγεννα και ένα ευτυχές νέο έτος, απηύθυνε ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που συνεχάρη τα Περιστεριωτόπουλα - για τη μουσική τους καλλιέργεια- τους καθηγητές και τους γονείς γι’ αυτήν τη μοναδική μελωδική βραδιά.

 Η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου αναφέρθηκε εκτενώς στην αναβάθμιση του Ωδείου Περιστερίου, που φιλοξενείται σε σύγχρονες εγκαταστάσεις, γεγονός που αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον του Δήμου Περιστερίου για τον πολιτισμό.

 Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ, μικροί και μεγάλοι σπουδαστές, απέδωσαν εξαιρετικά χριστουγεννιάτικες μελωδίες, παραδοσιακά κάλαντα, αλλά και τραγούδια των Beatles και του J. Lennon, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού.

 Οι μικροί σπουδαστές της μουσικής προπαιδείας, η παιδική χορωδία

και οι υπόλοιποι σπουδαστές του Δημοτικού Ωδείου, σκόρπισαν συγκίνηση και έστειλαν μηνύματα αισιοδοξίας και ελπίδας σε γονείς και φίλους που τους καταχειροκρότησαν.

 Υπεύθυνοι καθηγητές του Δημοτικού Ωδείου για την προετοιμασία και τη διεξαγωγή της εκδήλωσης ήταν οι κ.κ. Χρ. Μπάνου, Β. Ντούλιας, Γ. Παπαδόπουλος, Κ. Τσεκούρα, Τ. Μιχαηλίδου και Δ. Στεφανίδου.

odio2

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΩΝ 6ου ΚΑΙ 14ου ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

sigentrosi

 Δίωρη δράση πραγματοποίησαν στις 8.00 το πρωί της 10.12.2013 οι Σύλλογοι Γονέων των 6ου & 14ου Δημοτικών Σχολείων Περιστερίου, που έκλεισαν το δρόμο στην είσοδο του Σχολείου, από Πραξιτέλους (φωτογραφία):

-Για την συνεχή υποβάθμιση του σχολείου και,

-Για την συνεχή υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης.

Οι Σύλλογοι απαίτησαν:

-Την εξασφάλιση της ασφαλούς προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών, με την άμεση επαναπρόσληψη των σχολικών τροχονόμων, γιατί η ζωή των παιδιών δεν αξίζει 170 ευρώ (όσο ο μισθός ενός σχολικού τροχονόμου).

-Το διορισμό μόνιμων καθαριστριών.

-Την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών με ειδικότητες σήμερα, όχι ένα μήνα πριν κλείσει το σχολείο, όπως πέρυσι. Και,

- Την απαραίτητη χρηματοδότηση για την εξασφάλιση αξιοπρεπών συνθηκών λειτουργίας των σχολείων (θέρμανση, ρεύμα, συντήρηση κτιρίων, αλλαγή κουφωμάτων, υλικά καθαριότητας, γραφικές ύλες κ.ά).

*

 Ανακοίνωση συμπαράστασης προς τους Συλλόγου Γονέων των 6ου και 14ου Δημοτ. Σχολείων εξέδωσε και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου», την οποία ελλείψει χώρου έχουμε αναρτήσει στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα www.anagenissi.gr

ΣΥΛΛΟΓΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΙΑΤΡΕΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΥΓΕΙΑΣ- ΠΑΙΔΕΙΑΣ

vathiotis

 Η Πρωτοβουλία Επιστημόνων Υγείας και Παιδείας σε συνεργασία με την Ι. Μητρόπολη Περιστερίου ξεκινούν ιατρικά διαδραστικά σεμινάρια στους ναούς της πόλης μας με σκοπό τη συλλογή φαρμάκων για τα τρία κοινωνικά ιατρεία.

 Το πρώτο σεμινάριο θα γίνει στην 15.12.2013 στον ι.ν. του Αγ. Ιεροθέου στις 11.30 το πρωί, με θέμα «Η υπέρταση και η κατάθλιψη ως συνέπεια της οικονομικής κρίσης.» Όλοι μας ας φέρουμε την Κυριακή το πρωί στον ι.ν. του Αγ. Ιεροθέου από ένα φάρμακο για να βοηθήσουμε τον κόσμο που πραγματικά έχει ανάγκη στην δύσκολη περίοδο που διανύουμε και ταυτόχρονα να στηρίξουμε τα τρία κοινωνικά ιατρεία της Ι. Μητρόπολης Περιστερίου.

 Τα Κοινωνικά Ιατρεία στην πόλη μας έχουν ανοίξει την πόρτα τους για να δεχθούν όποιον συμπολίτη μας έχει ανάγκη στη δύσκολη εποχή που διανύουμε (φωτογραφία). Όλοι πρέπει να δείξουμε έμπρακτα ότι τα λόγια μας έχουν ηθική υπόσταση και οι πράξεις μας είναι αγνές και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καιρών. Εμείς θα σταθούμε δίπλα σε κάθε άνεργο και ανασφάλιστο συμπολίτη μας ώστε με την κοινωνική αλληλεγγύη να ξεπεράσει τα εμπόδια της ζωής και να σταθεί πάλι δυνατός και δημιουργικός στην πορεία της ζωής του.

 Οι Επιστήμονες Υγείας και Παιδείας θα ήθελαν να ευχαριστήσουν το σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομο και όλους τους ιερείς της Μητρόπολης μας για τις αμέριστες υπηρεσίες που προσφέρουν και την άριστη συνεργασία τους για τη λειτουργία των τριών κοινωνικών ιατρείων.

 Τα τρία Κοινωνικά ιατρεία λειτουργούν καθημερινά για άπορους και ανασφάλιστους στον ι.ν. Αγ. Νεκταρίου με 25 εθελοντές ιατρούς που προσφέρουν αφιλοκερδώς με μεγάλη φροντίδα και αγάπη τις υπηρεσίες τους στον συμπολίτη μας που θέλει και πάλι να κερδίσει την χαμένη του αξιοπρέπεια (τηλ επικοινωνίας 210 5061595 ). Στον ι.ν. του Αγ. Αντωνίου λειτουργεί το ιατρείο για άτομα με αναπηρία, γι’ αυτούς που η πολιτεία μας έχει ξεχάσει και αδικήσει, αλλά συνάμα είναι οι ήρωες μιας σκληρής πραγματικότητας. (τηλ. 210 5712705). Και τέλος στον ι.ν. Παμμ. Ταξιαρχών (παλαιό) λειτουργεί το κοινωνικό οδοντιατρικό τμήμα για πρωτοβάθμιο έλεγχο.(τηλ. 210 5712325).

 Ο επιστημονικός συντονιστής της Πρωτοβουλίας Υγείας και Παιδείας για το Περιστέρι

Γιώργος Βαθιώτης, καθηγητής MSc

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΜΕΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

Τα Χριστούγεννα του 2013 θα είναι χωρίς αμφιβολία τα δυσκολότερα έως τώρα, για μια κοινωνία που έχει υποστεί πολλά και της οποίας τα μέλη συνεχίζουν να αγωνίζονται καθημερινά για ένα καλύτερο αύριο. Στον αγώνα αυτό, συμπαραστάτης των πολιτών του Περιστερίου αποτελεί, εδώ και ένα χρόνο, το Δίκτυο Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης, το οποίο με συνεχείς δραστηριότητες και εκδηλώσεις των δομών του, ενισχύει την προσπάθεια δημιουργίας ενός «διχτύου» ασφαλείας για τους πολίτες αλλά και μιας κοινότητας που θα χαρακτηρίζεται από ανθρωπιά, αλληλεγγύη και αγάπη.

 Το Γραφείο Διαμεσολάβησης θα αποτελέσει, κατά τη διάρκεια των φετινών γιορτών, -και- χώρο συγκέντρωσης τροφίμων, με σκοπό να διατεθούν σε εκείνους που τα έχουν περισσότερη ανάγκη μέσω της δομής του Κοινωνικού Παντοπωλείου.

 Όσοι συμπολίτες μας μπορούν να διαθέσουν τρόφιμα, καλούνται να τα φέρουν στο Γραφείο Διαμεσολάβησης Περιστερίου, στην οδό Ρούσβελτ 17 στο 2ο όροφο.

Η Δομή του Γραφείου Διαμεσολάβησης, λειτουργεί στα πλαίσια του Δικτύου Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο και από Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο του «ΕΣΠΑ 2007-2013».

Καλούμε όλες και όλους όσους επιθυμούν να συνδράμουν σε αυτήν την προσπάθεια αλληλεγγύης και ανθρωπιάς να έρθουν σε επικοινωνία με το Δίκτυο Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου στο τηλέφωνο 210-577.1176 και στην ηλεκτρονική Διεύθυνση www.domesperisteri.gr .

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΜΕΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

 

 Τα Χριστούγεννα του 2013 θα είναι χωρίς αμφιβολία τα δυσκολότερα έως τώρα, για μια κοινωνία που έχει υποστεί πολλά και της οποίας τα μέλη συνεχίζουν να αγωνίζονται καθημερινά για ένα καλύτερο αύριο. Στον αγώνα αυτό, συμπαραστάτης των πολιτών του Περιστερίου αποτελεί, εδώ και ένα χρόνο, το Δίκτυο Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης, το οποίο με συνεχείς δραστηριότητες και εκδηλώσεις των δομών του, ενισχύει την προσπάθεια δημιουργίας ενός «διχτύου» ασφαλείας για τους πολίτες αλλά και μιας κοινότητας που θα χαρακτηρίζεται από ανθρωπιά, αλληλεγγύη και αγάπη.

 Το Γραφείο Διαμεσολάβησης θα αποτελέσει, κατά τη διάρκεια των φετινών γιορτών, -και- χώρο συγκέντρωσης τροφίμων, με σκοπό να διατεθούν σε εκείνους που τα έχουν περισσότερη ανάγκη μέσω της δομής του Κοινωνικού Παντοπωλείου.

 Όσοι συμπολίτες μας μπορούν να διαθέσουν τρόφιμα, καλούνται να τα φέρουν στο Γραφείο Διαμεσολάβησης Περιστερίου, στην οδό Ρούσβελτ 17 στο 2ο όροφο.

Η Δομή του Γραφείου Διαμεσολάβησης, λειτουργεί στα πλαίσια του Δικτύου Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο και από Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο του «ΕΣΠΑ 2007-2013».

Καλούμε όλες και όλους όσους επιθυμούν να συνδράμουν σε αυτήν την προσπάθεια αλληλεγγύης και ανθρωπιάς να έρθουν σε επικοινωνία με το Δίκτυο Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου στο τηλέφωνο 210-577.1176 και στην ηλεκτρονική Διεύθυνση www.domesperisteri.gr .

ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΗΓΓΕΙΛΕ Ο ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΣΥΓΚΕΧΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Ανησυχία, απόγνωση, αγανάκτηση, απελπισία, απεργίες και ό,τι κακό αρχίζει από άλφα επικρατεί στο χώρο της υγείας στο Περιστέρι. Οι πολίτες ακούνε υπουργικές υποσχέσεις, όμως στην πραγματικότητα δεν βρίσκουν γιατρό να τους εξετάσει, αφού ο ιατρικός κόσμος βρίσκεται σε αναβρασμό από τις αλλαγές στην υγεία και προχωρά σε αλλεπάλληλες απεργίες από τις 25.11.2013 και μετά. Και το χειρότερο: Σε μια εποχή επιδημιών και ιώσεων, πληρώνουν ακριβά από τον πενιχρό τους μισθό ή σύνταξη τα φάρμακα, που έπρεπε υποτίθεται να παίρνουν με ελάχιστη συμμετοχή.

 Η κατάσταση είναι συγκεχυμένη και σε αδιέξοδο και στο μεταξύ ο υπ. Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης έκανε άλλη μια αιφνιδιαστική εμφάνιση στο Περιστέρι, στις 25.11.2013 -στο Δημαρχείο Περιστερίου όπου ήταν σε εξέλιξη μια συνέντευξη Τύπου- όπου διαβεβαίωσε και πάλι, ότι δεν θα κλείσει το Κατάστημα του ΕΟΠΠΥ (π. ΙΚΑ) στο Περιστέρι. Βέβαια η Μονάδα είναι εκτός λειτουργίας, λόγω της απεργίας των γιατρών της, που αντιδρούν στα σχέδια της διαθεσιμότητας, της κινητικότητας, των απολύσεων κ.λπ.

 Να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά: Το μεσημέρι της 25.11.2013 ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης οργάνωσε στο Δημαρχείο συνέντευξη στον τοπικό Τύπο, σχετικά με τη λειτουργία του Αστικού Κέντρου Υγείας, στην οποία έκαναν ενημέρωση: η υπεύθυνη του Κέντρου κα Ελεονόρα Χατζηπασχάλη και οι γιατροί που τη συνόδευαν κ.κ. Αλεξ. Κωνσταντινίδης- πνευμονολόγος και Ελευθ. Φωτίου- χειρουργός.

*

 Ο κ. Παχατουρίδης στην αρχή, εξέφρασε την ικανοποίησή του, γιατί το Αστικό Κέντρο Υγείας Περιστερίου, μετά τη δύσκολη φάση που πέρασε με κίνδυνο να κλείσει, μετά από αγώνες της Δημοτικής Αρχής, φορέων και κατοίκων και ενέργειες του ΚΕΛΠΝΟ και του Υπ. Υγείας, λειτουργεί με θεαματικό τρόπο προκειμένου να ανταποκριθεί στο σκοπό του που είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ

 Η κα Ε. Χατζηπασχάλη, που πήρε το λόγο μετά, είπε, ότι το Κέντρο Υγείας στοχεύει να εξυπηρετήσει ουσιαστικά την περιοχή στον τομέα της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας.

 Παρά την πολλή δύσκολη κατάσταση που περνάμε, υπάρχει η πολιτική βούληση να στηριχθεί το Κέντρο, το οποίο λειτουργεί ήδη από τις 8.00 π.μ. μέχρι τις 8.00 μ.μ.

 Το Κέντρο Υγείας Περιστερίου βρίσκεται στην Χρ. Λαδά 43 (απέναντι από την Β΄ Δ.Ο.Υ. Περιστερίου, τηλ. 210 5748562)

 Διαθέτει: Εξωτερικά ιατρεία, τμήμα επειγόντων περιστατικών και τμήματα: Παθολογικό, Καρδιολογικό, Παιδιατρικό, Πνευμονολογικό, Οδοντιατρικό, Χειρουργικό, Ψυχιατρικό, Ακτινοδιαγνωστικό, Μικροβιολογικό και Μονάδα βραχείας νοσηλείας.

 Επίσης εκπονείται εκτεταμένο πρόγραμμα δωρεάν εξετάσεων σε μαθητές σχολείων για στοματική υγεία από οδοντίατρο και εξετάσεις από άλλες ειδικότητες, εμβολιασμούς κ.λπ.

 Ήδη και πέραν των υπηρεσιών που παρέχει στο κοινό, στο Κέντρο σε συνεργασία με το Δήμο, διοργανώνει δωρεάν εξετάσεις σε εξειδικευμένες υγειονομικές ημέρες, όπως η σπιρομέτρηση από 11- 13.12.2013 κ.ά.

ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ

 Ο ιατρός πνευμονολόγος κ. Αλεξ. Κωνσταντινίδης αναφέρθηκε στην αντικαπνιστική συμβολή του Κέντρου, λέγοντας, ότι 600.000 άνθρωποι θα νοσήσουν στο εγγύς μέλλον από πνευμονοπάθειες, εξ αιτίας του καπνίσματος. Και για το λόγο αυτό στο Κέντρο θα λειτουργήσει αντικαπνιστικό ιατρείο και προγραμματίζει ενημερωτικές καμπάνιες διακοπής του καπνίσματος, ενημέρωσης για λοιμώξεις κ.ά.

«ΟΙ ΦΩΤΙΕΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΨΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ»

 Ο δήμαρχος κ. Α, Παχατουρίδης αναφέρθηκε στο ιστορικό δημιουργίας του Αστικού Κέντρου Υγείας, που αγοράστηκε από το Δήμο, ανεγέρθηκε και εξοπλίστηκε για να εξυπηρετεί το Περιστέρι και την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Αθήνας. Πριν δύο χρόνια ξεκίνησε να λειτουργεί, με υποτυπώδη εξοπλισμό και περιορισμένο προσωπικό. Ωστόσο όταν ήταν ορατότατος ο κίνδυνος να κλείσει το Κέντρο, Δήμαρχος, φορείς και απλοί πολίτες έδωσαν μάχη για να εξακολουθεί να λειτουργεί το Κέντρο, στο οποίο οι γιατροί και το προσωπικό εργάζονταν περίπου ένα εξάμηνο εθελοντικά.

 Και πρόσθεσε: «Σήμερα που οι φωτιές του μνημονίου έχουν κάψει τα πάντα και οι ελληνικές οικογένειες βρίσκονται σε απόγνωση, πρέπει να την στηρίξουμε και να της εξασφαλίσουμε την πρωτοβάθμια φροντίδα.

 Γι’ αυτό με μεγάλη μας χαρά ακούμε την υπεύθυνη του Κέντρου να μας διαβεβαιώνει για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στον πολίτη».

ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ Ι.Κ.Α. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 Στο σημείο εκείνο μπήκε στην αίθουσα ο υπ. Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης, συνοδευόμενος από τον γεν. διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ κ. Θεόδ. Παπαδημητρίου.

 Ο κ. Γεωργιάδης πήρε το λόγο και τόνισε, ότι τήρησε την υπόσχεσή του προς το Δήμαρχο Περιστερίου, ότι όχι μόνο δεν θα κλείσει το Κέντρο Υγείας, αλλά θα εξοπλισθεί και θα στελεχωθεί. Και επίσης διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να κλείσει και το Ι.Κ.Α. Περιστερίου.

 «Κατά βάση δεν θα κλείσει καμιά Μονάδα Υγείας στο Περιστέρι» είπε.

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ Ε.Σ.Π.Α.

 Διευκρίνισε, ότι: «Η απεργία των γιατρών προήλθε από μια παρεξήγηση, επειδή ο ΕΟΠΥΥ αλλάζει χαρακτήρα και γίνεται αγοραστής υπηρεσιών υγείας. Έτσι ο εργοδότης των γιατρών του π. Ι.Κ.Α. δεν θα είναι πια ο ΕΟΠΥΥ, αλλά το Υπ. Υγείας. Δηλαδή έγινε μια διοικητική μεταβολή, η Μονάδα Περιστερίου δεν θα κλείσει και οι υπηρεσίες της θα αυξηθούν.

 Σήμερα λειτουργούν δυο παράλληλα συστήματα παροχής πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι το στοκ που ανήκει στον ΕΟΠΥΥ (το π. ΙΚΑ) ακολουθεί μια φθίνουσα πορεία, όχι επειδή φταίνε οι γιατροί, αλλά γιατί υπάρχει κόστος που δεν το αντέχει ο ΕΟΠΥΥ και δεν επιτρέπει να λειτουργήσουν οι Μονάδες κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

 Εμείς ενοποιούμε διοικητικά τα δύο παράλληλα συστήματα και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να ενταχθούμε στο ΕΣΠΑ και να ανανεώσουμε τον μηχανολογικό εξοπλισμό των Κέντρων, που τώρα ο ΕΟΠΥΥ, από τη μια δεν έχει να πληρώσει τις ανανεώσεις και από την άλλη δεν μπορεί να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ να πάρει αυτά τα κονδύλια.

 Επίσης με την ενοποίηση μεταφέρουμε από το ΕΣΥ το προσωπικό που χρειάζεται για τις υπηρεσίες που πρέπει να παρασχεθούν.

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ

 Το πιο βασικό είναι, ότι σήμερα ο ΕΟΠΥΥ (τα π. ΙΚΑ), δίνει πρόσβαση μόνο στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ. Εμείς το δημόσιο σύστημα που φτιάχνουμε θα είναι ελευθέρας προσβάσεως. Δεν θα εξαρτάται όταν μπαίνεις μέσα αν είσαι ασφαλισμένος ή μη. Θα μπαίνει και ο ανασφάλιστος, θα μπαίνει και ο φτωχός, χωρίς να πληρώνει τα 5 ευρώ.

 Να μην ανησυχούν οι Περιστεριώτες. Θα κάνουμε τη διοικητική μεταρρύθμιση έτσι που να μην κλείσουν οι Μονάδες ούτε ένα 24ωρο».

24ΩΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Ι.Κ.Α. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 Ο Δήμαρχος Περιστερίου του μετέφερε την έντονη ανησυχία των πολιτών του Περιστερίου, τι θα γίνει με το ΙΚΑ Περιστερίου, γιατί η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας είναι το άπαν για την ελληνική οικογένεια.

 Ο Υπουργός του απάντησε κατηγορηματικά ότι: «Δεν θα κλείσουν: Το Κέντρο Υγείας και το ΙΚΑ Περιστερίου. Απλά θα δούμε τι θα κάνουμε με κάποιους γιατρούς που οι ειδικότητές τους δεν συνάδουν με την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Όμως για κάθε μία θέση που δεν θα χρειαζόμαστε, θα προσθέτουμε μια θέση γιατρού που χρειαζόμαστε.

 Το Ι.Κ.Α. Περιστερίου θα το κάνουμε 24ώρου λειτουργίας. Θα εφημερεύει κιόλας».

ΝΑ ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

 Διευκρίνισε επίσης: «Ξοδεύουμε πολλά λεφτά και είμαστε τελευταίοι στην Ευρώπη στις παροχές. Πρέπει να πάψουμε να είμαστε οι τελευταίοι. Ό,τι κάνουμε το κάνουμε για την κοινωνία.

 Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιοι γιατροί ανησυχούν. Θα μιλήσουμε μαζί τους και θα βρούμε λύσεις. Αλλά τα συστήματα δεν φτιάχνονται για τους γιατρούς, φτιάχνονται για το λαό.

 Πάμε να φτιάξουμε ανάλογα συστήματα πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας που έχουν και οι υπόλοιπες πόλεις της Ευρώπης. Πάμε έξω και λέμε: Τι ωραία συστήματα που έχουν! Έ το ίδιο πάμε να φτιάξουμε και εδώ.

 Το μείζον πρόβλημα του Υπ. Υγείας είναι να φτιάξουμε ένα σύστημα τόσο καλό που να εμπνέει εμπιστοσύνη και να μην πηγαίνουν οι πολίτες, για ό,τι τους συμβεί κατ’ ευθείαν στα νοσοκομεία.

 Σκοπός μας είναι να λύνουμε το πρόβλημα του Περιστεριώτη στο Περιστέρι. Να μην χρειάζεται να πάει στον Ευαγγελισμό».

 Ανακεφαλαιώνοντας είπε, ότι: «Σε πρώτο χρόνο δεν θα υπάρξει καμιά μεταβολή. Το πρώτο βήμα της μεταρρύθμισης που ο ορίζοντάς της είναι 3ετής, είναι η διοικητική συνένωση, για να κάνουμε στο επόμενο βήμα, τις απαραίτητες συνενώσεις ώστε να φτιάξουμε σε μεγάλες πόλεις, όπως το Περιστέρι, Κέντρα 24ωρης λειτουργίας, ώστε να σταματήσουν όλοι να πηγαίνουν στα νοσοκομεία.

 Ο στόχος μας είναι: καλύτερες υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στον πολίτη»!

ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 Στη συνέχεια ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης μετέβη στη Μονάδα του ΕΟΠΥΥ (π. ΙΚΑ) Περιστερίου, όπου συνομίλησε με απεργούς γιατρούς, που αντιδρούν στα σχέδια κινητικότητας, διαθεσιμότητας, απολύσεων κ.λπ.

 Οι απεργίες τους συνεχίζονται από τις 25.11.2013 επ’ αόριστον.

 Ο κ. Παχατουρίδης ενημέρωσε τον επί κεφαλής της Παράταξης «Δύναμη Ανανέωσης & Δημιουργίας» κ. Κώστα Λαλένη, το δημοτ. σύμβουλο κ. Αθαν. Βαθιώτη και τους άλλους γιατρούς για τις προθέσεις και τις εξαγγελίες τού υπ. Υγείας κ. Γεωργιάδη, όπως τις εξέθεσε στη συνέντευξη Τύπου.

 Ο Δήμαρχος Περιστερίου άκουσε τους προβληματισμούς των γιατρών, σχετικά με τις υπουργικές απόψεις και ενέργειες, οι οποίες έχουν προκαλέσει σοβαρές ανησυχίες και στους ίδιους και στους ασφαλισμένους, αφού προωθούνται καταδικασμένες σε αποτυχία εφαρμογές, που θα επιδεινώσουν την ήδη προβληματική κατάσταση.

 Τους διαβεβαίωσε, ότι θα είναι στο πλευρό τους, προκειμένου να αποτραπεί οποιαδήποτε μεταβολή που θα αποβεί σε βάρος τους, αλλά και σε βάρος της πόλης και των πολιτών.

 Πριν το Δήμαρχο Περιστερίου τους απεργούς επισκέφθηκε και συνομίλησε μαζί τους ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δ. Στρατούλης.

«ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ»

 Οι απόψεις όλων των γιατρών συνοψίζονται στα όσα εξέθεσε ο ιατρός Πνευμονολόγος κ. Γεράσιμος Απολλωνάτος, που είπε, ότι:

 «Πιστεύουμε, ότι με τις αλλαγές που επέρχονται διαλύεται η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και παραχωρείται «πακέτο» στα ιδιωτικά συμφέροντα, που απομυζούν το Δημόσιο.

 Εδώ και δύο χρόνια διαμαρτυρόμαστε για το μόρφωμα του ΕΟΠΥΥ με καταλήψεις, απεργίες κ.λπ. Τελικά η περίθαλψη αντί να βελτιωθεί, επιδεινώθηκε!

 Αυτή η Μονάδα εξυπηρετεί σήμερα πάνω από 3.000 ασφαλισμένους την ημέρα (!) και διενεργεί 300 αιμοληψίες! Αν κάποιος κρίνει αντικειμενικά, πρέπει να μας απονείμει εύφημο μνεία και όχι να επιχειρεί τη διάλυσή μας.

 Γιατί μόνο με διάλυση ισοδυναμεί το γεγονός, ότι έχουν αφήσει τα εργαστήριά μας χωρίς αντιδραστήριο, τα ιατρεία χωρίς υγειονομικό υλικό, το Ακτινολογικό μας χωρίς φίλμς. Φαντασθείτε, ότι χάρη σε φιλικές μας σχέσεις με άλλες Μονάδες εξασφαλίζουμε τα φίλμς, Μας τα στέλνουν ακόμη και από τη Μονάδα της Ρόδου!

 Μόνο με διάλυση ισοδυναμεί η κατάργηση των ειδικοτήτων. Δεν θα υπάρχουν χειρουργός, ορθοπεδικός, πνευμονολόγος, οφθαλμίατρος, ενδοκρινολόγος. Μόνο παθολόγος και παιδίατρος θα υπάρχουν!

 Σκεφθείτε ότι σήμερα έχουμε επτά Ορθοπεδικούς και δεν επαρκούν. Τα ραντεβού είναι μετά δύο μήνες! Πώς θα εξυπηρετηθεί ο κόσμος; Και συμβάσεις να δώσει στους εξωτερικούς γιατρούς πάλι δεν επαρκούν.

 Επομένως όλες οι επιπτώσεις θα πέσουν στους ασφαλισμένους, γιατί και στα νοσοκομεία να πάνε, δεν υπάρχει περίπτωση να εξυπηρετηθούν, αφού οι προϋπολογισμοί τους μειώνονται κατά 500.000 ευρώ. Ο δε προϋπολογισμός του ΕΟΠΥΥ προβλέπει μείωση 1,5 δισ. ευρώ.

ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ ΔΙΚΤΥΑ ΓΙΑΤΡΩΝ

 Αυτά τα σχέδια προσπαθούμε να ανατρέψουμε, γιατί Μονάδες Υγείας με δύο- τρεις ειδικότητες (παθολόγο, γενικό ιατρό και παιδίατρο) δεν υπάρχει περίπτωση να ανταποκριθούν στις τεράστιες ανάγκες των ασφαλισμένων. Και όσοι ισχυρίζονται, ότι «δεν χρειάζεται ο ΕΟΠΥΥ και πρέπει να διαλυθεί», ας μας εξηγήσουν, γιατί κάθε ασφαλιστική εταιρεία συγκροτεί δικό της δίκτυο με γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων»;

 Β. Αλεξανδροπούλου – Δ.Λ.

 

 

ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ Ο ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΓΕΦΥΡΑ ΖΩΗΣ»

gefira_zois
 Την 3.12.2013 το απόγευμα, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του νέου πολυχώρου του Συλλόγου «Γέφυρα Ζωής» Α.μ.Ε.Α. Δυτικού Τομέα, επί της οδού Πελασγίας 133 στο Περιστέρι.

 Ο πολυχώρος περιλαμβάνει χώρους εθελοντικών δράσεων και γραφείων 200 τ.μ. σε δύο επίπεδα, με σκοπό να βελτιώσει σημαντικά την καθημερινότητα των παιδιών και έφηβων με ειδικές ικανότητες

 Ο πρόεδρος του Συλλόγου «Γέφυρα Ζωής» κ. Διονύσης Γουράνιος, στην ομιλία του ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «κύριοι στόχοι μας είναι η μέριμνα για τα άτομα με νοητική υστέρηση και φάσμα αυτισμού. Στόχος μας δεν είναι να υποκαταστήσουμε τα κέντρα αποκατάστασης, αλλά να προσφέρουμε σε αυτά τα παιδιά εθελοντικά δημιουργική απασχόληση και επιστημονική υποστήριξη τα απογεύματα της καθημερινότητας τους». 

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους: Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, πολλοί Αντιδήμαρχοι, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Δημήτρης Κελάφας και πολλοί δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι του Περιστερίου.

 Επίσης παραβρέθηκαν, η περιφ. σύμβουλος κα Ιωάννα Ανδριανοπούλου Πανταλάκη, ο δήμαρχος Αγ. Βαρβάρας κ. Γεωρ, Καπλάνης, ο αντ/ρχος Ιλίου κ. Ευάγ. Αυγούλας, η εκπρόσωπος της συντονιστικής επιτροπής του Κόμματος «Ανεξάρτητοι Έλληνες» κα Στέλλα Δαγλαρτζή Κατσουλοπούλου, εκπρόσωποι της ΚΙΠΟΔΑ, καθώς και πλήθος κόσμου.

 Ευχαριστούμε για την σημαντική βοήθεια τους τα στελέχη του 2ου Αστυνομικού Τμήματος Περιστερίου υπό το νέο διοικητή τους κ. Σπύρο Ντάλη, καθώς και τα στελέχη της Τροχαίας Αιγάλεω .

 Επίσης ο Σύλλογος ευχαριστεί τις πιο κάτω επιχειρήσεις για τις σημαντικές προσφορές τους: Ζαχαροπλαστεία «Γλυκιστήρι», ζαχαροπλαστεία Κάκαλης, εργαστήριο ζαχαροπλαστικής Λόφος, αρτοποιία Βενέτη, το Χωριάτικο, αρτοποιείο «Θανάσης», το εργαστήριο Μπουγάτσας Θεσσαλονίκης «Ο Σάββας», την Εταιρία 3Ε και τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.

 Τέλος το Δ.Σ. της ΓΕΦΥΡΑ ΖΩΗΣ ευχαριστεί από καρδιάς το δημοσιογράφο κ. Σταύρο Μονεμβασιώτη και τους εθελοντές, για την πολύτιμη και σημαντική βοήθεια τους .

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ, ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ 2014

Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο ο Προϋπολογισμός, το Τεχνικό Πρόγραμμα και το Ολοκληρωμένο πλαίσιο δράσης του Δήμου έτους 2014. Τα θέματα συζητήθηκαν στη συνεδρίαση της 14.11.2014.

 Υπέρ ψήφισαν 22 δημοτικοί σύμβουλοι της δημοτικής συμπολίτευσης, συμπεριλαμβανομένου και του ανεξάρτητου κ. Ηλία Ψυρόγιαννη και κατά οι 7 παρόντες κατά την ψηφοφορία κ.κ. Δ. Κελάφας, Α. Πλέστης, Α. Δημητρίου, Χ. Χρονόπουλος, Γρ. Τημπλαλέξης, Παναγ. Κολοβού και Α. Αθανασοπούλου.

dimotiko

ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

 Η συζήτηση στη συνεδρίαση ξεκίνησε με την εισήγηση του αντ/ρχου επί των Οικονομικών κ. Αλέξη Σταυρούλια, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων, ότι:

 Ο προϋπολογισμός του Δήμου Περιστερίου εστάλη στην αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης, που συγκρότησε το Υπ. Εσωτερικών με τον τίτλο «Παρατηρητήριο» και εγκρίθηκε με μια απλή διόρθωση 7.000 ευρώ.

 Καταβλήθηκε μια μεγάλη προσπάθεια, σε περίοδο βαθιά ύφεσης να δώσουμε στον προϋπολογισμό όσο μπορούμε πιο ανθρώπινο και κοινωνικό πρόσωπο.

 Το σύνολο του προϋπολογισμού 2014 που ανέρχεται στα 91.144.000 ευρώ απέχει ελάχιστα σε μέγεθος από τους προϋπολογισμούς του 2013 και 2012, που σημαίνει, ότι η Διοίκηση κινείται επί πραγματικών μεγεθών. Και δεδομένου, ότι στις χρήσεις 2012 και 2013 είχαμε πλεονασματικούς προϋπολογισμούς και ο Δήμος θα διαχειριστεί περίπου 60.000.000 ευρώ ελπίζουμε για μια πιο κοινωνική και ανθρώπινη ματιά στο 2014.

 Οι απαιτήσεις του Δήμου είναι 13.017.050 ευρώ, αλλά προβλέπουμε ότι θα εισπράξουμε 400.000 ευρώ και αυτό λόγω της σοβαρής αδυναμίας των συμπολιτών μας να μας αποδώσουν αυτά που μας οφείλουν, καθώς αντιλαμβανόμαστε τις προθέσεις της τρόικας, η οποία δύσκολα μπαίνει σε διακανονισμούς και ρυθμίσεις, τιμωρεί τους πολίτες, δεν τους εξυπηρετεί, και λαμβάνοντας υπόψη το οικονομικό και επιχειρηματικό κλίμα, είμαστε πολύ μετρημένοι στις προβλέψεις μας.

 Προβλέπουμε να πάρουμε δάνεια ύψους 16.264.343 ευρώ, ένα ποσό που αναγράφεται στον προϋπολογισμό επί μια τριετία, αλλά ουδέποτε έχει ενεργοποιηθεί και παρ΄ ότι το ποσό εγκρίθηκε από το «Παρατηρητήριο», δεν είναι στις προθέσεις μας να χρησιμοποιηθεί.

 Ελπίζουμε το ταμείο μας στις 31.12.13 να είναι στα 2.950.000 ευρώ και σήμερα τα πραγματικά υπόλοιπα των προμηθευτών είναι κάτω από 700.000 ευρώ.

ΘΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

 Στα υπόλοιπα των 700.000 ευρώ έχουν ενταχθεί και οι οικονομικές υποχρεώσεις που είχε ο Δήμος από την υπό εκκαθάριση ΔΑΤΕΠ, οι οποίες, παρά το γεγονός ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τις καταβάλλουμε, με δική μας προτροπή το Υπ. Εσωτερικών εξέδωσε απόφαση, ότι δύναται ο Δήμος να εξοφλήσει τις οικονομικές υποχρεώσεις των ανωνύμων εταιρειών στις οποίες συμμετείχε», αποφασίσαμε επειδή οι προμηθευτές είναι συμπολίτες μας και άνθρωποι που μαστίζονται από την κρίση, να τους αποδοθεί το σύνολο των οικονομικών μας υποχρεώσεως απέναντί τους.

 Ενισχύσαμε την κοινωνική πολιτική του Δήμου του Νομικού Προσώπου του Δήμου, πέραν των 300.000 ευρώ, που σημαίνει ότι οι Βρεφονηπιακοί Σταθμοί θα λειτουργήσουν σε πλήρη ανάπτυξη, καλύπτοντας τη μισθοδοσία και του έκτακτου προσωπικού. Και ελπίζουμε το καλοκαίρι να στείλουμε σε κατασκηνώσεις και μπάνια τα περίπου 700 παιδάκια των Σταθμών μας και 7ήμερες διακοπές σε 700 περίπου οικονομικά αδύναμους συμπολίτες μας.

 Ο Δήμος Περιστερίου δεν έκλεισε με πλεονασματικό ισολογισμό, με πρωτογενές πλεόνασμα. Το πλεόνασμα είναι δημοσιονομικό. Δηλαδή ο Δήμος πληρώνει τα δάνεια, τα τοκοχρεωλύσια, τους προμηθευτές του κ.λπ. και έχει και πλεόνασμα. Ελπίζουμε ότι, αν τα έσοδα έχουν την ίδια ροή, το 2014 θα δαπανήσουμε για κοινωνικούς σκοπούς και λειτουργικές ανάγκες στο Δήμο μας ακόμη περισσότερα χρήματα.

 Ο Προϋπολογισμός του 2014 είναι αποτέλεσμα τριών πολύ καλοδουλεμένων χρήσεων, μιας δωδεκαετίας τεράστιας ανάπτυξης στην πόλη. Γι’ αυτά που κάναμε εμείς το 2011 - 2012, το κράτος μας επιβράβευσε ανάμεσα σε όλους τους Δήμους.

ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

 Θέλω να διαβεβαιώσω τους εργαζόμενους του Δήμου ότι δεν διατρέχουν σε καμιά περίπτωση πρόβλημα μισθοδοσίας. Ο Δήμος Περιστερίου δεν οφείλει σε δημόσια ταμεία, σε ΙΚΑ, σε επικουρικά, σε προμηθευτές κ.λπ.. Έτσι ευελπιστούμε, ότι θα εξαλειφθεί ο χαρακτηρισμός του «κακού πελάτη» που είχε και σας παρακαλώ να συντελέσετε έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός και να μπορούμε να επιτυγχάνουμε καλύτερες τιμές.

 Ολοκληρώνοντας ο κ. Σταυρούλιας ευχαρίστησε το Δήμαρχο που του εμπιστεύθηκε αυτή τη θέση, τη Διοίκηση, το Δημοτικό Συμβούλιο και

τους συνεργάτες του στο Οικονομικό Επιτελείο, για τη συνεργασία και τη συμβολή τους να αναδείξουν το Δήμο Περιστερίου σε έναν από τους καλύτερους Δήμους σε οικονομική διαχείριση στη χώρα.

ΔΕΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗΣ Ή ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

 Η αντ/ρχος Τεχνικών Έργων και Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα- Μάρκου τόνισε στη σύντομη εισήγησή της ότι:

 Το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου 2014 έχει εγγεγραμμένες πιστώσεις οι οποίες έχουν δυο πλευρές:

 Τη Συλλογική Απόφαση Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΣΑΤΑ), που είναι μειωμένη κατά 50% από πέρσι και πολύ πιο μειωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα έτη. Δηλαδή, η επιχορήγηση που αφορά στην καθημερινότητα και τις επενδύσεις του Δήμου, ενώ το 2009 ήταν 5.000.000 ευρώ, το 2014 προβλέπεται στα 765.000 ευρώ.

 Αυτό δυσκολεύει την κατάσταση, αλλά πιστεύω ότι η εμπειρία των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου θα οδηγήσει στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

 Η άλλη πλευρά είναι τα έργα ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ, που έχουν εξασφαλισθεί από το ΕΣΠΑ και άλλες πηγές χρηματοδότησης, με προγράμματα για έργα που θα οδηγήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της πόλης. Και απαρίθμησε 10 περίπου έργα που υλοποιούνται, που είναι σε στάδιο αποπεράτωσης και που προγραμματίζονται (π.χ. Κολυμβητήριο Λόφου, Βρεφονηπιακός Σταθμός Τσαλαβούτα, Βιοκλιματική ανάπτυξη Αγ. Ιεροθέου, κ.λπ.).

ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ

 Ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Δημ. Κελάφας είπε, ότι η πραγματικότητα είναι διαφορετική από ότι παρουσιάζεται, γιατί ο Δήμος είναι υπερχρεωμένος εξ αιτίας των δανείων που συνήψε η Διοίκηση στην τελευταία 12ετία

 Επισήμανε, ότι ο Δήμος χρωστάει 33.000.000 ευρώ, που έχουν ρυθμιστεί σε μακροπρόθεσμο δανεισμό και απαιτούνται 3.000.000 ευρώ το χρόνο.

 Σημείωσε, ότι μειώνονται οι κρατικές επιχορηγήσεις και οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις του Δήμου το 2012 και ενώ επιχειρείται μια «ωραιοποίηση» του ισολογισμού τα χρέη κρύβονται επιμελώς και κάποια στιγμή θα απαιτηθούν προσαυξημένα με μεγάλους τόκους.

 Είπε επίσης, ότι οι προμηθευτές προσφεύγουν με αγωγές κατά του Δήμου, ενώ οι διαγωνισμοί αποβαίνουν άγονοι, γιατί ο Δήμος είναι αφερέγγυος. Στους βρεφονηπιακούς σταθμούς υπάρχουν προβλήματα, οι δημότες καταβάλλουν τροφεία, ενώ πρέπει να καταργηθούν και τα σχολεία της πόλης λειτουργούν με προβλήματα λειτουργικά και θέρμανσης και είναι ανάγκη να επέμβει ο Δήμος στοιχειωδώς.

 Στον τομέα του αθλητισμού υπάρχουν προβλήματα, όπως και στο οδικό δίκτυο που χρειάζεται συντήρηση, όπως απεδείχθη στις τελευταίες βροχές.

 Πρότεινε την ανάγκη γρήγορης μεταφοράς του γκαράζ και ολοκλήρωσε λέγοντας, ότι αν δεν υπάρξει περαιτέρω νοικοκύρεμα ο δανεισμός σε 5 χρόνια θα φθάσει τα 50.000.000. Και πρόσθεσε, ότι σύμφωνα με μελέτη που εκπόνησε η Παράταξή του τα δάνεια ανά δημότη από 68 που ήταν, έχουν γίνει 243 ευρώ και οι φόροι και τα τέλη ανά δημότη από 2,67 ευρώ που ήταν το 2002, έχουν γίνει 19,75 ευρώ, δηλαδή έχουν αυξηθεί 600%!

ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 Ο επί κεφαλής της Παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση» κ. Γρηγόρης Τημπλαλέξης, έριξε το βάρος της ομιλίας του στην κυβερνητική πολιτική.

 Αρχικά υπογράμμισε, ότι η Διοίκηση του Δήμου Περιστερίου υλοποιεί με τον προϋπολογισμό 2014 την αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης και της πλουτοκρατίας, που οδηγεί το λαό στην εξαθλίωση και στη φτώχεια.

 Με πρόσχημα το χρέος και τα ελλείμματα καταργούν εργασιακά δικαιώματα, ακυρώνουν λαϊκές κατακτήσεις, κόβουν μισθούς και συντάξεις και με δυσβάστακτους φόρους και ανελέητα χαράτσια ληστεύουν το λαό.

 Όμως το χρέος και τα ελλείμματα δεν οφείλονται στην κακή διαχείριση αλλά είναι συμπτώματα του καπιταλισμού και της οικονομικής του κρίσης. Άλλωστε δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο αλλά μαστίζουν όλον τον καπιταλιστικό κόσμο!

 Οι θυσίες έχουν σκοπό να φορτώσουν την κρίση στο λαό για να περισώσουν τα κέρδη του κεφαλαίου! Ό,τι αυθαίρετα αφαιρούν από το λαό, το μεταφέρουν στα θησαυροφυλάκια των τραπεζιτών και τα σεντούκια της πλουτοκρατίας!

 Η ανεργία πλήττει το λαό, προωθούνται δουλεμπορικά προγράμματα για ανέργους, σε συνεργασία του Δήμου και των Μ.Κ.Ο. για 5μηνες προσλήψεις εργαζομένων, με άθλιο επίπεδο αμοιβών και δικαιωμάτων.

 Χρησιμοποιούν σαν μοχλό το χρέος και τα ελλείμματα, για να εκχωρήσουν στο κεφάλαιο τη δημόσια περιουσία, τον φυσικό και τον ορυκτό πλούτο, που δικαιωματικά ανήκει στο λαό!

 Η πλουτοκρατία προκειμένου να διαφυλάξει τα συμφέροντά της, συγκρότησε την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ- ΝΔ, που σχεδιάζει παρεμβάσεις στο πολιτικό σκηνικό, με τη συμμετοχή κάθε άλλης «πρόθυμης» πολιτικής δύναμης.

 Τόνισε ότι στην «αντιλαϊκή κομπανία» μετέχει και ο Δήμος Περιστερίου, αφού ο προϋπολογισμός είναι ίδιος με το περυσινό. Το 70% των εσόδων προβλέπεται να εισπραχθούν από το λαό του Περιστεριού, περικόπτονται οι κρατικές επιχορηγήσεις προς το Δήμο κατά 4.000.000 ευρώ από τα δυο προηγούμενα χρόνια, ενώ οι φόροι, τα πρόστιμα, τα ανταποδοτικά τέλη και τα χαράτσια παραμένουν στα ύψη, αφού ο λαός δεν μπορεί να τα πληρώσει λόγω των αυξήσεων, της μείωσης μισθών και συντάξεων, της ανεργίας και της φτώχειας.

 Τα δημοτικά τέλη παραμένουν υψηλά και απομυζούν το συρρικνωμένο εισόδημα της λαϊκής οικογένειας, οι δαπάνες μισθοδοσίας είναι μειωμένες εν’ συγκρίσει με το 2012 κατά 20% περίπου. Και 2.500 εργαζόμενοι θα απολυθούν το 2014 από την Τοπική Διοίκηση.

Κατηγόρησε τη Διοίκηση Παχατουρίδη, ότι δεν διεκδικεί κρατική χρηματοδότηση για έργα υποδομής, δεν κάνει πρόβλεψη για διανοίξεις οδικών αξόνων (Αγ. Ιεροθέου, Αγ. Βασιλείου κ.λπ.), ή τα αντιπλημμυρικά έργα.

 Επίσης άσκησε κριτική στις άλλες Παρατάξεις της αντιπολίτευσης λέγοντας ότι ψηφίζουν το νέο επιχειρησιακό πρόγραμμα του Δήμου που είναι βασισμένο στη λογική της ανταποδοτικότητας.

 Καταλήγοντας κάλεσε το λαό να ακολουθήσει τον άλλο δρόμο της ρήξης και της ανατροπής.

ΑΣΘΕΝΗΣ Ο κ. ΠΟΥΛΙΑΣΗΣ

Ο επί κεφαλής της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την ανατροπή στο Περιστέρι κ. Αλέξης. Πουλιάσης αποχώρησε λόγω ασθένειας και μας έστειλε τις απόψεις του, που δημοσιεύουμε σε άλλη στήλη.

ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

 Ο εκπρόσωπος της Παράταξης «Δύναμη Ανανέωσης & Δημιουργίας» δημοτ. σύμβουλος κ. Χρόνης Χρονόπουλος, τόνισε ότι η Παράταξή του βλέπει με άλλο πρίσμα τον προϋπολογισμό 2014, γιατί ενώ η Διοίκηση συζητά για τη σχέση του δημοκρατικού προγραμματισμού, τελικά ακολουθεί τον εύκολο δρόμο των επιλέξιμων δαπανών και μάλιστα από τα ευκολότερα εξ’ αυτών, διότι το ΕΣΠΑ έχει δράσεις και προγράμματα στην κατεύθυνση που μπορούν να επιλεγούν.

 Όσον αφορά τον προϋπολογισμό και την κοινωνική πολιτική, η Διοίκηση διαθέτει το 3% για κοινωνικές υπηρεσίες, όπως βρεφονηπιακοί σταθμοί, αθλητισμός κ.λπ., τελικά κάνει δράσεις σαν ενδιάμεσος, αφού οι φίλοι, οι επιχειρηματίες, οι χορηγοί κ.ά. προσφέρουν από το περίσσευμά τους.

 Ολοκλήρωσε αναφερόμενος στην αντίθεση της Παράταξής του, διότι οι συντάκτες του προϋπολογισμού δεν έχουν την απαιτούμενη παραγωγική σκέψη για την κοινωνική πολιτική και την ανάπτυξη της πόλης σε κατευθύνσεις υποδομών.

ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

 Η κα Αντωνία Αθανασοπούλου - Βαφειάδου επί κεφαλής της Παράταξης «Αριστερή Κίνηση Περιστερίου» υπογράμμισε ότι η Διοίκηση αποδέχεται όλο το πλαίσιο της κυβερνητικής πολιτικής που είναι αντιλαϊκή και ακραία και στο πλαίσιο αυτό κινείται και ο προϋπολογισμός και το Τεχνικό Πρόγραμμα για το 2014.

 Τα κριτήρια με τα οποία πρέπει το Δημοτικό Συμβούλιο να αποφασίσει, είναι η επίδραση του προϋπολογισμού στα μεγάλα κοινωνικά και λαϊκά προβλήματα των συμπολιτών μας, που οξύνονται, όχι γενικά λόγω της κρίσης, αλλά κυρίως λόγω της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής.

 Και ενώ καμαρώνει η διοίκηση που το «Παρατηρητήριο» της έδωσε «πιστοποιητικό οικονομικών φρονημάτων», για την κοινωνική πολιτική διαθέτει το 3% του προϋπολογισμού και για τα τοκοχρεολύσια δίνει περίπου 7%, χωρίς καν να αποπληρώνει το κεφάλαιο που έχει δανειστεί.

 Η Διοίκηση δεν στήριξε, αλλά αντίθετα υπονόμευσε κάθε αγώνα των εργαζομένων στις απεργίες των ΠΟΕ ΟΤΑ, ενώ δεν έκλεισε το Δημαρχείο ούτε μία μέρα, παρά του ότι το είχε αποφασίσει η Ένωση των Δήμων (ΚΕΔΕ).

 Τόνισε την ανυπαρξία δικτύων κοινωνικής υποδομής, και αντίθετα διάθεση μεγάλων ποσών για εξωραϊσμό υποδομών που ήδη υπάρχουν, όπως π.χ. η ανάπλαση της νησίδας της Λ. Κύπρου (Εθν. Μακαρίου – πλατ. 28ης Οκτωβρίου), ενίσχυση του πρασίνου στην περιοχή του Αγ. Αντωνίου κ.λπ.

 Ο Δήμος δεν έχει κανένα δίκτυο κοινωνικής υποδομής που να υποστηρίζει τους πολίτες και την αξιοπρέπεια τους; Εάν υπήρχε υποδομή, το καθένα από τα τέσσερα Διαμερίσματα θα μπορούσε να υποστηρίξει τους κατοίκους μας με αποτελεσματικό τρόπο, τόσο στο ζήτημα της διατροφής, όσο της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης κ.ά.. Θα μπορούσε π.χ. σε επιλεγμένους βρεφονηπιακούς σταθμούς κάθε Διαμερίσματος να διαμορφωθούν κουζίνες για τη διατροφή των ανθρώπων που έχουν ανάγκη.

 Ανέφερε σαν παραδείγματα την εγκατάλειψη του π. στρατοπέδου Καραϊσκάκη, του Ποικίλου Όρους, του περιαστικού πράσινου κ.ά. Είπε ότι η διάνοιξη της οδού Κέννεντυ θα διευκόλυνε την πρόσβαση στο Αττικό Νοσοκομείο σε συνδυασμό με τη διάνοιξη της Τεμπών. Αντίθετα, μένουν έργα αναγκαία και υποδομές στις καλένδες, ενώ προωθούνται έργα εξωραϊσμού και πράσινα δώματα, που δεν είναι πρώτης επιλογής, ιδιαίτερα σε περίοδο κρίσης.

 Κατέληξε λέγοντας: Η Αριστερή Κίνηση μπαίνει σε κάθε μάχη χωρίς να την υποτιμά, σπάζοντας τα όρια του εφικτού, που οδηγούν στην ήττα.

 Δεν περιμένουμε -είπε- τους αστέρες της πολιτικής, κεντρικά και τοπικά, τους Μεσσίες, ή το πότε θα αποφασίσουν οι γερασμένες και συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες να σύρουν τα πόδια τους.

 Ζητάμε να μειωθούν τα δημοτικά τέλη, να καταργηθούν οι ληστρικοί φόροι κράτους και δήμου, να διαγραφούν τα χρέη των λαϊκών νοικοκυριών προς τις τράπεζες, να καταργηθούν όλοι οι μνημονιακοί νόμοι, να αποδεσμευτούμε από το ευρώ και Ε.Ε.

ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ

 Ο ανεξάρτητος δημοτ. σύμβουλος κ. Ηλίας Ψυρόγιαννης, επεσήμανε τις επιπτώσεις από τη μείωση των πόρων από ΣΑΤΑ και ΚΑΠ και τις νέες αρμοδιότητες των Δήμων που πρέπει να καλυφθούν, που ωστόσο δημιουργούν δυσκολία στην υλοποίηση του προϋπολογισμού.

 Χαρακτήρισε επιτυχή τον προγραμματισμό του Αντ/ρχου Οικονομικών και του οικονομικού επιτελείου του Δήμου και άσκησε κριτική στην αντιπολίτευση του Δήμου, που επαναλαμβάνει τα ίδια πράγματα εδώ και πολλά χρόνια στη συζήτηση του προϋπολογισμού.

 Εξέφρασε το προβληματισμό του, γιατί αν σε τέτοιες εποχές κρίσης δεν υπάρξει έστω η ελάχιστη συνεννόηση και αλληλεγγύη, τότε αυτή η χώρα δεν έχει προκοπή. Το ίδιο συμβαίνει και στην κεντρική διοίκηση, απογοητεύεται ο κόσμος και παραμένει μακριά από την πολιτική, γιατί βλέπει το «χάλι» των πολιτικών που δεν μπορούν να συνεννοηθούν.

ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 Έψεξε την αντιπολίτευση, γιατί ενώ με ευκολία κατακρίνει τον προϋπολογισμό σαν μη αναπτυξιακό κ.λπ., από τη άλλη δεν παλεύει για τη λύση των προβλημάτων, ούτε τα φέρνει προς συζήτηση. Και μετά ζητάει ευθύνες.

 Συμφώνησε με τον κ. Χρονόπουλο όσον αφορά τον δημοκρατικό προγραμματισμό, όμως θα μπορούσε η αντιπολίτευση να δώσει μάχες, να φέρει ολοκληρωμένες προτάσεις και να αναγκάσει τη Διοίκηση, αν δεν το έπραττε, να κατευθυνθεί στην αντιμετώπιση των ουσιαστικών προβλημάτων και όχι των επιλέξιμων έργων.

 Χαρακτήρισε το Τεχνικό Πρόγραμμα πολύ θετικό, αφού υπάρχουν δεσμευμένα κονδύλια για έργα που οδηγούν την πόλη σε ανάπτυξη και έπλεξε το εγκώμιο του Αντ/ρχου Οικονομικών και του ικανότατου οικονομικού του επιτελείου του, με διευθυντή τον κ. Αθ. Γιαννόπουλο.

ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ!

 Τελευταίος μίλησε ο δήμαρχος κ. Παχατουρίδης, που είπε, ότι:

 Δεν χωρά αμφιβολία ότι ο κάθε καλοπροαίρετος διαπιστώνει ότι τα οικονομικά του Δήμου σε μια «πτωχευμένη» Ελλάδα -διότι κάποιοι πτώχευσαν την πατρίδα μας- είναι υποδειγματικά!

 Εμείς σε πείσμα των καιρών με τη νοικοκυροσύνη, την απόλυτη διαφάνεια και τη μεγάλη και σοβαρή δουλειά που γίνεται από την Οικονομική Υπηρεσία μας, είμαστε από τους λίγους Δήμους που είμαστε υποδειγματικοί.

 Σε κάθε προϋπολογισμό, χρόνια τώρα, η αντιπολίτευση μιλά για αντιλαϊκό, αντιεπενδυτικό, πλασματικό προϋπολογισμό της Διοίκησης, σήμερα ακούσαμε και για προϋπολογισμό χωρίς «δημοκρατικό προγραμματισμό».

 Και απ’ την άλλη, πάντα οι Διοικήσεις λένε ότι κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούσαν, ότι είναι υπόδειγμα για χρηστές Διοικήσεις.

 Επειδή ακούστηκαν πολλά εδώ μέσα, θα πω ότι με λόγια δεν χαλάει ούτε φτιάχνει η εικόνα μιας πόλης. Η εικόνα μιας πόλης και η καθημερινότητα του πολίτη μένει στάσιμη με ανύπαρκτα ή λανθασμένα έργα. Η εικόνα μιας πόλης και η καθημερινότητα του πολίτη καλυτερεύουν με έργα χρήσιμα, με έργα υποδομής και με πράξεις κοινωνικής αλληλεγγύης.

 Η Διοίκηση κάθε μέρα κρίνεται από την πολίτη και αξιολογείται από την κοινωνία. Αυτούς ακούμε εμείς!

 Σ’ αυτούς, αγαπητοί συνάδελφοι, καθόμαστε μπροστά τους με προσοχή»!

ΙΣΟΣΚΕΛΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΑ 91.144.491 ΕΥΡΩ

 Και μια εικόνα από τον Προϋπολογισμό 2014:

 Τα έσοδα: Τακτικά 34.058.149, έκτακτα 16.585.402, παρελθόντων ετών 401.547, από δάνεια και απαιτήσεις 29.281.393, υπέρ Δημοσίου και τρίτων 7.868.000, χρηματικό υπόλοιπο 2.950.000. Σύνολο 91.144.491.

 Τα έξοδα: Χρήσης 36.998.894, επενδύσεις 29.962.275, πληρωμές ΠΟΕ- αποδόσεις 24.010.649, αποθεματικό 172.673. Σύνολο 91.144.491.

 Όσον αφορά το Τεχνικό Πρόγραμμα 2014, με το οποίο θα ασχοληθούμε εκτενέστερα στο επόμενο φύλλο μας:

 Τα νέα έργα ανέρχονται στο ποσό των 895.516 ευρώ, τα συνεχιζόμενα στο ποσό των 472.500 ευρώ, τα νέα επιχορηγούμενα έργα στο ποσό των 28.915.374 ευρώ και τα συνεχιζόμενα επιχορηγούμενα έργα στο ποσό των 11.886.631 ευρώ.

 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - Β. Αλεξανδροπούλου

ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ 11η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΟΜΑΔΑ GROUND FORCE PROJECT ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ Σ. ΑΥΓΟΥΛΕΑ- ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΤΗΣ F1

augulea Σαν η 11η καλύτερη ομάδα στον κόσμο και 1η με μεγάλη διαφορά σε Ελλάδα και Κύπρο, αναδείχθηκε η ομάδα των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου Ground Force Project, στους Παγκόσμιους Τελικούς 2013 της F1 in Schools στο Austin του Texas.

 Στον παγκόσμιο αυτό διαγωνισμό, οι μαθητικές ομάδες σχεδιάζουν και κατασκευάζουν το δικό της αμαξίδιο Formula 1 και διαγωνίζονται σε κοινή πίστα, κάτω από κοινούς κανόνες και υπό κοινά διαγωνιστικά κριτήρια.

 Συνεχίζοντας και φέτος στο Τέξας την περσινή μεγάλη της επιτυχία στους Παγκόσμιους τελικούς του Abu Dhabi, η ομάδα Ground Force Project με 735,3 βαθμούς κατέκτησε την 11η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και παράλληλα προκρίθηκε στις 3 καλύτερες ομάδες για το Βραβείο Research & Development και στις 3 καλύτερες ομάδες για το Βραβείο Sponsorship & Marketing.

 Βάσει των διεθνών κανονισμών, η φετινή ήταν η τελευταία χρονιά που η ομάδα Ground Force Project είχε το δικαίωμα να λάβει μέρος στο διαγωνισμό με το ίδιο όνομα. Στα χρόνια υλοποίησης του διαγωνισμού στην Ελλάδα, η ομάδα των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου έχει να επιδείξει μια απόλυτα επιτυχημένη πορεία, η οποία μπορεί να συνοψιστεί στα ακόλουθα:

 Εθνικοί Τελικοί: 2 φορές Πρωταθλητές Ελλάδος (2011, 2012), 1 φορά Δευτεραθλητές Ελλάδος (2013), Βραβείο Γρηγορότερου Αυτοκινήτου (2012), Βραβείο Καλύτερου Χαρτοφυλακίου (2012), Βραβείο Έρευνας και Ανάπτυξης (2013) και Βραβείο Καλύτερου Εκθεσιακού Περιπτέρου (2013).

 Παγκόσμιοι Τελικοί: Βραβείο καλύτερης πρωτοεμφανιζόμενης χώρας (2012), Βραβείο καλύτερης χρήσης εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης (2012), Υποψηφιότητα στην τελική τριάδα για το βραβείο της καλύτερης ιστοσελίδας (2012), Υποψηφιότητα στην τελική τριάδα για το βραβείο έρευνας και ανάπτυξης (2013) και Υποψηφιότητα στην τελική τριάδα για το βραβείο εύρεσης χορηγιών και ενεργειών marketing (2013)

*

 Στην τελική κατάταξη, την Ground Force Project που με 735,3 βαθμούς κατέλαβε την 11η θέση, ακολουθούν οι εξής ομάδες με ελληνικό ενδιαφέρον: Η Κυπριακή Ultrasonic Hawks στην 26η θέση με 545,7 βαθμούς, η επίσης Κυπριακή Six & Plus στην 27η θέση με 525,1 βαθμούς. η Ελληνική Speed Deamons στην 29η θέση με 499,1 βαθμούς κ.λπ.

 Την ομάδα Ground Force Project στους Παγκόσμιους Τελικούς 2013 του Τέξας, αποτελούσαν οι: Γρηγορόπουλος Ιάσων- αρχηγός της ομάδας και υπεύθυνος για το σχεδιασμό του μοντέλου & τη σχεδίαση γραφικών της ομάδας, Μεϊμέτης Νικόλαος- υπεύθυνος έρευνας και ανάπτυξης μοντέλου,

Νικολόπουλος Γρηγόρης- υπεύθυνος ΙΤ, υπεύθυνος δημόσιας εικόνας και διαχειριστής πόρων, Ανδριτσάκη Νατάσσα- μηχανικός κατασκευής και υπεύθυνη μάρκετινγκ και Μπασιάκου Σοφία- συντονίστρια καθηγήτρια της ομάδας.

 Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και την καθηγήτριά τους που κράτησαν ψηλά την Ελληνική Σημαία στο Austin.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

 Η συμμετοχή στο διαγωνισμό δεν θα ήταν εφικτή δίχως τη συνδρομή των παρακάτω εταιρειών, τις οποίες και επιθυμούμε να ευχαριστήσουμε θερμά για την υποστήριξη που παρείχαν σε όλα τα στάδια της προετοιμασίας: Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος ΑΕ, Μεταφορική εταιρεία DHL Express Hellas, Αεροπορική εταιρεία KLM Royal Dutch Airlines, Τραπεζικός όμιλος Alpha Bank, Βιομηχανία Αναψυκτικών - Χυμών ΛΟΥΞ, Ελληνική Εταιρεία Πετρελαίων ΕΛΙΝΟΙΛ, Εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών EPSON, Εταιρεία εκτυπώσεων OffsetCards, Εταιρεία Λογισμικού Microsoft, Ξενοδοχείο The Westin Resort Costa Navarino, Εταιρεία εμπορίας ηλεκτρονικών υπολογιστών ΠΛΑΙΣΙΟ, Επιχείρηση ειδών μοντελισμού LMC, Εταιρεία Ψηφιακής Σχεδίασης Drawlab, Επεξεργασία Ξύλου Κοσμάς Παπαδόπουλος, Εταιρεία Χρωμάτων Triple O Performance Solution, Εταιρεία Ρουλεμάν Boca Bearings, Εταιρεία λογισμικού Symscape.

 Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τα πνευματικά κ.λπ. δικαιώματα των εταιρειών, την αναλυτική βαθμολογία όλων των ομάδων και φωτογραφίες στα links:

https://picasaweb.google.com/109547729338695581790/GroundForceProjectTexasNovember192013

http://www.avgouleaschool.gr/htm/index.aspx?pageid=2205

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΠΟΝΟΜΗ ΒΡΑΒΕΙΟΥ ΣΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ IMAGINATION TRAVEL ΣΤΗΝ 29η ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ «PHILOXENIA»

imagination Μια ακόμη διάκριση προστέθηκε στις τόσες που εισπράττει συχνά- πυκνά το Περιστέρι, που βεβαίως μας κάνει πιο υπερήφανους, αλλά επειδή αφορά τον τουριστικό και ταξιδιωτικό τομέα, παίρνει ιδιαίτερη συναισθηματική βαρύτητα.

 Φέτος, λοιπόν, στα πλαίσια της 29ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Philoxenia 2013», που πραγματοποιήθηκε την 21.11.2013, βραβεύτηκαν στη διάρκεια ειδικής τελετής, τα καλύτερα έντυπα και οι ιστοσελίδες των Τουριστικών Γραφείων- μελών του HATTA (Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων).           

 Φυσικά η βράβευση ενός εντύπου ή ιστοσελίδας δεν είναι αυτή καθεαυτή μια τυπική διαδικασία, γιατί έχει προεκτάσεις που αφορούν την προσφορά σωστών και υπεύθυνων υπηρεσιών, που συμβάλλουν στην υλοποίηση του ονείρου των διακοπών, της ψυχαγωγίας, της άψογης εξυπηρέτησης κ.λπ. του κάθε πολίτη.

 Άρα είναι πολύ σημαντικό το ότι μεταξύ των μελών του HATTA, βραβείο απονεμήθηκε και στο Τουριστικό- Ταξιδιωτικό Γραφείο Imagination Travel (Σαρανταπόρου 48 Περιστέρι, τηλ. 210 5775777), το οποίο για 23 χρόνια τώρα προσφέρει τις υπηρεσίες του στο ταξιδιωτικό κοινό του Περιστερίου και των Δυτικών Προαστίων.

 Στη φωτογραφία μας διακρίνεται ο διευθυντής κ. Αντώνης Παππάς, που παραλαμβάνει από την υπ. Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, την τιμητική διάκριση - βραβείο του Γραφείου Imagination Travel, για την Ιστοσελίδα του, στην Κατηγορία «Σύστημα Online booking»

 Στην τελετή παραβρέθηκαν από πλευράς του ΗΑΤΤΑ, ο πρόεδρος κ. Γιώργος Τελώνης, ο τ. πρόεδρος και μέλος του Δ.Σ. κ. Λύσανδρος Τσιλίδης και η αν/δρος κα Δέσποινα Αμαραντίδου, οι οποίοι υποδέχτηκαν την Υπουργό Τουρισμού, για να κάνει την απονομή των βραβείων.

 Επίσης μεταξύ των επισήμων, που παραβρέθηκαν και συνεχάρησαν τους εκπροσώπους των διακριθέντων Τουριστικών Γραφείων που βραβεύθηκαν, ήταν και οι κ.κ. Πάνος Λειβαδάς- γεν. γραμματέας του Ε.Ο.Τ., Ανδρέας Ανδρεάδης- πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Αριστοτέλης Θωμόπουλος- πρόεδρος Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Ευτύχης Βασιλάκης- αντ/δρος Aegean Airlines - Olympic Air, Στέφανος Σαδόπουλος - διευθυντής Πωλήσεων Aegean Airlines -Olympic Air κ.ά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Το Κατάστημά της λειτουργεί στην οδό Παν. Τσαλδάρη 17- 19 Περιστέρι

ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕ Η ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΑΝΕΡΓΩΝ ΝΕΩΝ

 Νέα σύμβαση ύψους 50 εκατ. ευρώ υπεγράφη την 11.11.2013 στην Αθήνα από τον πρόεδρο της Παγκρήτιας Τράπεζας κ. Γιάννη Λεμπιδάκη και τον αντ/δρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων κ. Mihai Tanasescu, στο πλαίσιο δημόσιας τελετής στην οποία παρέστησαν ο υπ. Οικονομικών κ. Γ. Στουρνάρας, ο υπ. Εσωτερικών κ. Γ. Μιχελάκης, ο υπ. Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Κ. Χατζηδάκης, ο υπ. Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Μ. Χρυσοχοΐδης και ο Πρόεδρος της Ε.Τ.Επ. κ. Werner Hoyer.

 Με το παραπάνω ποσό, η Τράπεζα θα χρηματοδοτήσει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις για Επενδυτικά Σχέδια και Κεφάλαια Κίνησης και για πρώτη φορά στην Ελλάδα για την απασχόληση άνεργων νέων, μέσω του προγράμματος «Θέσεις απασχόλησης για τους νέους».

 Το νέο προϊόν της ΕΤΕπ θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά πιλοτικά από την Παγκρήτια Τράπεζα και εντάσσεται στο πρόγραμμα υπέρ της απασχόλησης των νέων που θέσπισε η ΕΤΕπ τον Ιούλιο 2013 ως μέρος μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας των κρατών μελών και της Επιτροπής για την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων.

 Το εξειδικευμένο αυτό προϊόν προορίζεται για τις χώρες στις οποίες οι συνθήκες της αγοράς εργασίας είναι δύσκολες για τους νέους.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΤΗΤΑΣ

 Ειδικότερα με τα κεφάλαια αυτά θα χρηματοδοτηθούν ΜΜΕ στους τομείς της βιομηχανίας, των εμπορικών υπηρεσιών και του τουρισμού, οι οποίες πληρούν ένα από τα παρακάτω κριτήρια επιλεξιμότητας όσον αφορά την απασχόληση νέων:

• έχουν προσθέσει στο προσωπικό τους τουλάχιστον έναν νέο κατά το τελευταίο εξάμηνο (ή προτίθενται να προσθέσουν έναν νέο μέσα στο επόμενο εξάμηνο) υπολογιζόμενο από την ημερομηνία υπογραφής σύμβασης με τη συμμετέχουσα στο πρόγραμμα Τράπεζα·

• προσφέρουν επαγγελματική κατάρτιση σε νέους ή προγράμματα πρακτικής άσκησης για νέους·

• συνεργάζονται με ίδρυμα επαγγελματικής κατάρτισης, τεχνικό εκπαιδευτικό ίδρυμα ή πανεπιστήμιο για την απασχόληση νέων (π.χ. στο πλαίσιο προγραμμάτων θερινής πρακτικής άσκησης).

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΚΛΑΔΩΝ

 Στο χαιρετισμό του μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Τράπεζας Γ. Λεμπιδάκης τόνισε: «Στο πλαίσιο της πολύχρονης επιτυχημένης συνεργασίας με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, η Παγκρήτια έχει υπογράψει συμβάσεις συνολικού ύψους 125 εκ. ευρώ, εκ των οποίων τα 110 εκ. ευρώ έχουν ήδη διοχετευθεί στην αγορά, ενώ ο στόχος μας είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχουν εκταμιευτεί και τα υπόλοιπα 15 εκ ευρώ.

 Οι τομείς που έχουν χρηματοδοτηθεί συνδέονται με δυναμικούς κλάδους της οικονομίας όπως ο τουρισμός, η ενέργεια, η παραγωγή και εμπορία τροφίμων.

 Είναι σημαντικό ότι οι ευνοϊκοί όροι στις χρηματοδοτήσεις μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, έχουν ενισχύσει σημαντικά την οικονομία της Κρήτης και έχουν συμβάλλει στη διαφορετική δυναμική που παρουσιάζει σε σχέση με τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας.

 Είναι πολύ σημαντικό, ότι στο πλαίσιο του νέου δανείου, δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις που σκοπεύουν να εντάξουν στο δυναμικό τους άνεργους νέους, να λάβουν ένα ακόμα καλύτερο επιτόκιο. Πιστεύουμε ότι με τον τρόπο αυτό θα βοηθηθεί η καταπολέμηση της ανεργίας των νέων ανθρώπων που τα τελευταία χρόνια έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις στη χώρα μας».

*

 Θυμίζουμε , ότι το Κατάστημα της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας Συν.Π.Ε ,με διευθυντή τον κ. Βασ. Σπυρόπουλο, παρέχει όλες ανεξαιρέτως τις τραπεζικές υπηρεσίες και λειτουργεί στην οδό Παν. Τσαλδάρη 17 - 19, τηλ. 210 5788150- 4, Ιστοσελίδα : www.pancretabank.gr

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ