• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ «ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΧΡΟΝΟΥ» ΣΤΟ 3ο ΚΑΠΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 Το πρωινό της 6.12.2013 τα μέλη και οι εργαζόμενοι του 3ου ΚΑΠΗ Περιστερίου μάς υποδέχτηκαν στο χώρο τους. Κατά την παραμονή μας εκεί, οι κύριοι και οι κυρίες που παρευρίσκονταν στο ΚΑΠΗ, είτε λόγω της συμμετοχής τους σε προγραμματισμένη ομαδική δραστηριότητα, είτε για την καθημερινή μεταξύ τους συνάντηση, μας φανέρωσαν την ευχαρίστησή τους για αυτή μας την επίσκεψη.

 Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον άκουσαν τις πληροφορίες που αναφέραμε για τη λειτουργία του Δικτύου Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου και έθεσαν σημαντικές ερωτήσεις. Αξίζει να σημειώσουμε την προσοχή που επέδειξαν κατά την ιδιαίτερη αναφορά μας στη Δομή της Τράπεζας Χρόνου, αλλά και την επιθυμία ορισμένων να συμμετάσχουν σε αυτή.  Κάποια μέλη μάς προσκάλεσαν στο τραπέζι τους θέλοντας να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για το Δίκτυο, ώστε να ενημερώσουν με τη σειρά τους φίλους και γείτονες.

 Η συναναστροφή μας με τους ανθρώπους του 3ου ΚΑΠΗ ήταν ωφέλιμη για τη διάδοση των σκοπών που υπηρετούν οι Δομές Αντιμετώπισης της Φτώχειας Περιστερίου και επίσης, επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά τη θέλησή τους για την υποστήριξη των ωφελουμένων αυτών μέσω της κοινής μας συνεργασίας.

 Οι Δομές Γραφείο Διαμεσολάβησης, Τράπεζα Χρόνου, Κοινωνικό Παντοπωλείο και Κοινωνικό Φαρμακείο λειτουργούν στο πλαίσιο του Δικτύου Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου, το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του Υπ. Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο και από εθνικούς πόρους στο πλαίσιο του «ΕΣΠΑ 2007 - 2013».

 Καλούμε όλες και όλους όσους επιθυμούν να συνδράμουν σε αυτήν την προσπάθεια αλληλεγγύης και ανθρωπιάς να έρθουν σε επικοινωνία με το Δίκτυο Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου στο τηλέφωνο 210-577.1176 και στην ηλεκτρονική Διεύθυνση www.domesperisteri.gr .

 (Από το Δίκτυο Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου)

Δωρεάν Χριστουγεννιάτικες δράσεις και εκδηλώσεις για όλους στη «Χριστουγεννιάτικη Πολιτεία» και τη «Γειτονιά των Παιδιών»

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ: ΠΟΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ, ΓΙΟΡΤΙΝΗ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ!

 Ο Δήμος Περιστερίου φοράει το γιορτινό του χαμόγελο και σε πείσμα των καιρών βάζει στόχο να διατηρήσει φωτεινά τα χαμόγελα μικρών και μεγάλων, γεμίζοντας την πόλη μας χρώμα και αισιοδοξία!

 Το εορταστικό κλίμα που δημιουργεί και φέτος ο Δήμος μας τον κάνει πρωταγωνιστή σε Πανελλαδικό επίπεδο και το χαρμόσυνο μήνυμα που εκπέμπει φιλοδοξεί να ενισχύσει εκτός των άλλων και την εμπορική κίνηση της τοπικής αγοράς, προσελκύοντας επισκέπτες από άλλες περιοχές, λόγω της εύκολης πρόσβασης από τη λειτουργία των δύο νέων Σταθμών Μετρό.

 Η κεντρική πλατεία Δημαρχείου μετατρέπεται σε «Χριστουγεννιάτικη Πολιτεία», με τη δημιουργία -μέσω ειδικών εφέ- μιας μοναδικής ατμόσφαιρας που ενυπάρχει στον χώρο και με τα κατάλληλα οπτικά και σκηνικά εφέ, καθώς και οι επάλληλοι δακτύλιοι δίνουν την αίσθηση, ενός έναστρου ουρανού σ’ όλη την πλατεία.

 Γύρω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο θα διαχέουν ειδικό ατμοσφαιρικό φως, μετατρέποντας το εμπορικό κέντρο της πόλης στο πιο φωτεινό και το πιο γιορτινό της Αττικής.

 Ταυτόχρονα, καθημερινά θα πραγματοποιούνται από καλλιτεχνικές ομάδες θεατρικά, μουσικά και διαδραστικά δρώμενα, καθώς και πολλές εκπλήξεις για τα παιδιά (ξυλοπόδαροι, ανιματέρ, ζογκλέρ, νεράιδες, χορευτικά κ.ά.).

«ΚΑΡΟΥΣΕΛ», «ΜΠΑΛΑΡΙΝΑ», «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ»

 Για έβδομη χρονιά, η 1η Παιδική Χαρά (Π. Τσαλδάρη & Φλέμινγκ) θα μεταμορφωθεί σε «Γειτονιά των παιδιών» για τις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

 Μικροί και μεγάλοι μπορούν να διασκεδάσουν εκεί, δωρεάν:

 -Με το πολύχρωμο καρουσέλ, την όμορφη μπαλαρίνα και το «Δημιουργικό Εργαστήρι» του Αϊ Βασίλη.

 -Με αφετηρία την Παιδική Χαρά το εορταστικό τρενάκι, που θα μεταφέρει δωρεάν τα παιδιά και τους γονείς για μια μαγική βόλτα στη στολισμένη πόλη.

 Ξεχωριστός θα είναι και φέτος ο εορταστικός φωτισμός σ’ ολόκληρη την πόλη, τόσο στο εμπορικό κέντρο, όσο και στις γειτονιές, δίνοντας ένα χαρμόσυνο μήνυμα αυτή τη δύσκολη εποχή.

 Κατά τις εορταστικές ημέρες, η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Περιστερίου θα περιδιαβαίνει τους κεντρικούς δρόμους της πόλης μας, παίζοντας Χριστουγεννιάτικες μελωδίες και τα κάλαντα.

 Παράλληλα, υπό την αιγίδα του Δήμου, οι παιδικοί σταθμοί, τα σχολεία και οι σύλλογοι της πόλης θα πραγματοποιήσουν εορταστικές εκδηλώσεις στο θέατρο «Πολιτών».

 Στην αίθουσα του Πολιτιστικού – Συνεδριακού Κέντρου του Νέου Δημαρχιακού Μεγάρου Περιστερίου (είσοδος Καραθεοδωρή και Εθν. Αντιστάσεως) θα πραγματοποιηθούν ξεχωριστές Χριστουγεννιάτικες συναυλίες και για τους μικρούς Περιστεριώτες δωρεάν προβολές παιδικών ταινιών.

 Τέλος, στην αίθουσα «Τέχνης» του Δημαρχιακού Μεγάρου θα λειτουργεί καθημερινά τις απογευματινές ώρες για παιδιά το δημιουργικό Εργαστήρι των «ξωτικών».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ - ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

pouliasis Άλλη μια χρονιά η Διοίκηση παρουσίασε τον πιο σωστό προϋπολογισμό. Σωστό βέβαια σύμφωνα με τις επιταγές της Τρόικα, είναι σύμφωνος με όλα τα μνημόνια και φυσικά καταστροφικός για κατοίκους, εργαζομένους και την πόλη ολόκληρη. Ο σκοπός αυτού του προϋπολογισμού δεν είναι να προσφέρει στους δημότες αλλά να εξυπηρετήσει συμφέροντα και να βυθίσει τους κατοίκους στην ανέχεια.

 Τα χρήματα που προσφέρονται για τις κοινωνικές δομές είναι ελάχιστα και προσφέρονται μέσω προγραμμάτων που φυσικά δεν έχουν διασφαλιστεί για τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα παρατηρούμε ένα μεγάλο αριθμό απευθείας αναθέσεων (σε νόμιμο αλλά προβληματικό πλαίσιο). Πάντως οι νόμοι που συνέταξαν αυτόν τον προϋπολογισμό και καθορίζουν τη λειτουργία του Δήμου (Καλλικράτης) δεν αφορούν τις ανάγκες του κόσμου. Κανένας πολίτης δε ρωτήθηκε και κανένας δεν μπορεί να θεωρεί ότι αυτός ο προϋπολογισμός θα βελτιώσει έστω και κατά ελάχιστο τη ζωή του.

 Η συμπεριφορά της Διοίκησης χρήζει παρατήρησης καθώς μέσα σε αυτές τις άθλιες συνθήκες (που και η Διοίκηση μας έφερε εφαρμόζοντας κατά γράμμα όλες τις επιταγές των μνημονίων) συνεχώς εξαίρει το έργο της.

Το ετήσιο πρόγραμμα δράσης της Δήμου πέρα από το ότι δεν αφορά τους φορείς, τις επιχειρήσεις ή τους κατοίκους δεν είναι και ακριβώς του Δήμου. Δεν αφορά το Δήμο μας αλλά πόσα χρήματα θα προσφέρει η Περιφέρεια ή θα αντληθούν από το ΕΣΠΑ για έργα που θα γίνουν στο Δήμο μας με αμφίβολο κατά πόσο υπάρχει αναγκαιότητα να πραγματοποιηθούν.

 Η ανάπλαση των πλατειών της Ευαγγελίστριας και του Αγ. Αντωνίου ή η ανάπλαση της νησίδας της Κύπρου αδυνατούμε να κατανοήσουμε πώς θα βελτιώσουν τη ζωή των Δημοτών μας (έργα συνολικής αξίας σχεδόν 12.000.000 ευρώ!).

 Θέλουμε επίσης να πούμε ότι τα προγράμματα που λειτουργούν με ΚΟΙΝ.ΣΕΠ, ή τα πεντάμηνα που απασχολούνται κάποιοι ελάχιστοι από τους ανέργους δεν είναι λύση. Θα σπεύσουν να απαντήσουν είναι μεγάλη βοήθεια για αυτούς που συμμετέχουν αλλά και η Διοίκηση μάλλον εξυπηρετείται από αυτό το καθεστώς αυτό καθώς τους καθιστά διαχειρίσιμους.

 Κοντολογίς η Διοίκηση αποδέχεται το ρόλο που θέλει να τις επιβάλλει η κυβέρνηση. Μετατρέπεται σταδιακά σε κρατική υπηρεσία που από τη μια λειτουργεί ως εισπρακτικός μηχανισμός και από την άλλη ιδιωτικοποιεί τις όποιες διαδικασίες έχουν κοινωνικό χαρακτήρα (π.χ. Βοήθεια στο Σπίτι) ή μπορούν να φέρουν έσοδα (π.χ. Διαχείριση απορριμμάτων). Από την άλλη μένει δεν μπορούμε να παραμένουμε αμέτοχοι για να δούμε αν υπάρχει δυνατότητα άσκησης της οποιασδήποτε κοινωνικής πολιτικής, μιας κοινωνικής πολιτικής, που ελέγχεται απόλυτα από της ΜΚΟ, βασίζεται σε χορηγούς, ή στηρίζεται από αντίστοιχα κοινοτικά προγράμματα που έχουν σύντομη ημερομηνία λήξης.

Παραθέτω την ίδια τελευταία παράγραφο με την προηγούμενη χρονιά διότι σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο το μόνο που άλλαξε η Διοίκηση είναι την ημερομηνία.

 Σε έναν δήμο με εξαθλιωμένους Δημότες δεν μπορούμε να πανηγυρίζουμε για τη σωστή εκτέλεση του προϋπολογισμού και σίγουρα όχι για τις αναπλάσεις που θα πραγματοποιήσουμε. Θέλουμε πολλά παραπάνω!

Θέλουμε μια Διοίκηση που να βρίσκεται στο πλάι του κόσμου, να είναι μαζί του και να αγωνίζεται και όχι να τον έχει για χειροκροτητή. Να τον παίρνει σοβαρά υπό όψιν της και να λειτουργεί με βάσει τις ανάγκες του.

 Είναι προφανές ότι αυτή η Δημοτική Αρχή και αυτή η λειτουργία του Δήμου δεν αρμόζει στους Περιστεριώτες και τις Περιστεριώτισσες.

ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ

Αλέξης Πουλιάσης

Δημ. Σύμβουλος, επικεφαλής της Παράταξης

«Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι»

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑ ΤΟΥ 1ου ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΛΑΔΙΟΥ

ergastiriHμέρα δημιουργικότητας, διδασκαλίας και αγάπης για την φύση και τους καρπούς της η 27.11.2013, στον 1ο Βρεφονηπιακό Σταθμό Περιστερίου.

Το άξιο επαίνου Προσωπικό του Σταθμού πραγματοποίησε βιωματικό εργαστήρι για τα νήπια, με θέμα την «ελιά» και την εξαγωγή του λαδιού.

Τα παιδιά, με ενθουσιασμό αλλά και θαυμασμό, αγάπη και μεράκι, έμαθαν πώς να ραβδίζουν, να μαζεύουν, να πολτοποιούν και τελικά να… «βγάζουν το λάδι» από τον καρπό της ελιάς, που είναι το κορυφαίο και πιο ωφέλιμο στοιχείο της Μεσογειακής διατροφής και το μυστικό της μακροζωίας.

Στη φωτογραφία μας τα παιδιά μαθαίνουν, όχι ότι «το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο, αλλά πώς με το ξύλο κερδίζεις τον διατροφικό Παράδεισο…

Πρωτοβουλίες που πρέπει να επιβραβευθούν και να παραδειγματίσουν…

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΠΑΡΤΥ ΞΕΓΝΟΙΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΣ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΟΠΟΥΛΑ ΣΤΟ Α’ ΠΑΙΔΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Το Α΄ Παιδικό Φεστιβάλ, που διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου από 29 Νοεμβρίου μέχρι 1 Δεκεμβρίου 2013 στο Εκθεσιακό Κέντρο, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και σαν… προθέρμανση χαράς των Περιστεριωτόπουλων, εν όψει των Εορτών που έρχονται, στις οποίες ο Δήμος προγραμματίζει εκδηλώσεις για να συνδράμει τις οικογένειες των συμπολιτών μας, που τα μνημόνια τούς έχουν… κουρέψει την αισιοδοξία και τη χαρά των παιδιών τους.

Έτσι τα παιδάκια που κατέκλυσαν το Εκθεσιακό Κέντρο ξεφάντωσαν και χάρηκαν ένα παραμυθένιο τριήμερο, που περιλάμβανε δωρεάν παιδικές θεατρικές παραστάσεις, κινηματογραφικές προβολές, καραγκιόζη, μαριονέτες, μουσική, χορό, τραγούδι, κόλπα από μάγους και ζογκλέρ, επαφή με τους αγαπημένους παιδικούς ήρωες. Και ακόμη έναν πολύχρωμο «φουσκωτό» κόσμο, που κέρδισε την προτίμηση τους, αφού οι τσουλήθρες, οι βουτιές, οι τούμπες και τα άλματα ήταν ανώδυνα. Τα παιδιά απολάμβαναν και μετέδιδαν τη χαρά τους στους γονείς τους, που τα απέσυραν κουρασμένα μεν αλλά ευτυχισμένα από τις εμπειρίες τους.

 Το παιδικό πάρτυ σημείωσε πολύ μεγάλη συμμετοχή, εξαιρετική επιτυχία και μάλλον ο… «χαμός» που είχε υποσχεθεί η Δημοτική Αρχή ξεπεράστηκε σαν περιγραφή, όπως αποδείχθηκε από τη διαστολή των έκπληκτων ματιών των παιδιών, που συνομιλούσαν και άγγιζαν τα τηλεοπτικά τους ινδάλματα -όπως τους σταρ του show του καναλιού Nickelodeon, τον Μπόμπ Σφουγγαράκη και τη Ντόρα τη μικρή εξερευνήτρια- ή απόλαυσαν ξεκαρδιστικές στιγμές ξεγνοιασιάς και χαράς με ηθοποιούς, χορευτές, ζογκλέρ, μάγους κ.ά.

 Παρόντες, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης με τους συνεργάτες του αντ/ρχους και δημοτ. συμβούλους… σφυγμομέτρησε την επιτυχία του Φεστιβάλ και υποσχέθηκε -απόλυτα ικανοποιημένος- στους γονείς που τον συνέχαιραν και τον ευχαριστούσαν για το αξέχαστο τριήμερο που προσέφερε στα παιδιά τους, την επανάληψη του με πλουσιότερες και μεγαλύτερες εκπλήξεις για τον παιδόκοσμο της πόλης, που κανείς δεν δικαιούται να συρρικνώνει το δικαίωμά τους στην ψυχαγωγίας.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Μια φιλειρηνική διαδικασία σωματικής και ψυχικής αντοχής που μετά την επιτυχία που σημείωσε καθιερώνεται σαν θεσμός

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΘΕ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ 1ο ΛΑΪΚΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Χιλιάδες πολίτες κάθε ηλικίας, από το Περιστέρι, αλλά και άλλους δήμους του λεκανοπεδίου, πήραν μέρος σε μια διαδικασία σωματικής και ψυχικής αντοχής, που οργάνωσε πρόσφατα ο Δήμος Περιστερίου και μετά την επιτυχία που σημείωσε καθιερώνεται σαν θεσμός.

Ο 1ος Λαϊκός Αγώνας Δρόμου του Δήμου Περιστερίου είχε τέτοια συμμετοχή που ξεπέρασε τις προσδοκίες και περιλάμβανε διαδρομές 10 χιλιομέτρων για τους μεγάλους και 1.000 μέτρων για τα παιδιά, μέσα στην πόλη του Περιστερίου. Οι δρομείς ξάφνιασαν τους πολίτες του Δήμου μας ξαναθυμίζοντάς τους, ότι το «νους υγιής...» είναι πάντα επίκαιρο, αρκεί να υπάρχει η πρωτοβουλία που να κεντρίσει το ενδιαφέρον και τότε το «...εν σώματι υγιή» γίνεται πράξη.

Με αφετηρία και τερματισμό την πλατεία Δημαρχείου, οι μεγάλης ηλικίας δρομείς διήνυσαν τις οδούς Π. Τσαλδάρη- Εθν. Μακαρίου - Λ. Κηφισού - Σφακίων - Αγ. Τριάδος - Θηβών - Κων/πόλεως - Λαδά- 25ης Μαρτίου, ενώ τα παιδιά διήνυσαν τις οδούς Αισώπου - Ορφέως - Σαρανταπόρου- Π. Τσαλδάρη, με τη συμβολή εθελοντών και ανδρών της Τροχαίας Περιστερίου.

Οι νικητές πήραν κύπελλα, μετάλλια και διπλώματα και πάντως όλοι ανεξαιρέτως εισέπραξαν το θερμό χειροκρότημα των συγκεντρωμένων στο χώρο του τερματισμού τους.

Στο χαιρετισμό του, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης υπογράμμισε ότι: «Αυτή την εκδήλωση, που δεν είναι μόνο ομαδική άσκηση δρόμου, αλλά φιλειρηνική εκδήλωση αγωνιστικής πρωτοβουλίας και πολιτισμού, ο Δήμος Περιστερίου θα την αγκαλιάσει και θα την καθιερώσει σαν ετήσιο θεσμό για το Περιστέρι και ολόκληρη τη Δυτική Αττική.

Η επόμενη φορά θα είναι ακόμη καλύτερη και πιο οργανωμένη. Και,

Ευχαριστώ όλους όσους εργάσθηκαν για την επιτυχία της διοργάνωσης, αλλά και όσους συμμετείχαν σε αυτή την πραγματικά υπέροχη γιορτή της πόλης μας».

Ο κ. Παχατουρίδης ευχαρίστησε θερμά τους συνδιοργανωτές Α.Π.Σ. «Απόλλων» Δυτ. Αττικής, τον ΟΦΚΑ Περιστερίου, τον Γ.Ο.Π. «Γ. Παλάσκας» και «Θέρσιπος», το 9ο Γυμνάσιο που συμμετείχε εθελοντικά, τους εργαζόμενους του Δήμου, το προσωπικό της Αστυνομίας και της Τροχαίας Περιστερίου, τις εθελοντικές ομάδες της πόλης, χωρίς την υποστήριξη των οποίων το εν λόγω εγχείρημά δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί.

Επίσης ευχαρίστησε θερμά τα μέλη της επίτιμης επιτροπής: Τον Μεσογειονίκη και π. πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Περιστερίου κ. Στέφανο Πετράκη, τον επ. πρόεδρο του Γ.Ο.Π. «Γ. Παλάσκας» κ. Κώστα Σαμπατακάκη, καθώς και την Οργανωτική Επιτροπή: Τον πρωτεργάτη της διοργάνωσης, υπεύθυνο Αθλητισμού του Δήμου κ. Γιώργο Αυγουστίδη και τους συνεργάτες του κ.κ. Κων. Σάμιο, Στέφανο Ματάκη, Κων. Μοσχούτα, Νίκο Χρηστίδη και Χρ. Καλομοίρη.

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ

Οι νικητές των 10 χιλιομέτρων είναι:

Άνδρες: 1ος Ανδριανός Γεώργιος, 2ος Μικέλης Γεώργιος, 3ος Αθανασόπουλος Κων/νος

Γυναίκες: 1η Σταματελοπούλου Ευγενία, 2η Τσιτκάνου Ρούλα, 3η Λαμπροπούλου Αντιγόνη

Οι νικητές των 1000 μέτρων για παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου:

Αγόρια Γυμνασίου: 1ος Καλλιντέρης Συμεών, 2ος Δημητρακόπουλος Περικλής, 3ος Ρεϊζής Κυριάκος

Κορίτσια Γυμνασίου: 1η Κατσούλη Δανάη, 2η Δουλή Φωτεινή, 3η Δουλή Τόνια

Αγόρια Δημοτικού: 1ος Πεθεριώτης Αθανάσιος, 2ος Μπάρμπας Φώτης, 3ος Νιάρος Ανδρέας. Και,

Κορίτσια Δημοτικού: 1η Κατσούλη Βασιλεία, 2η Χειμάρα Βασιλική, 3η Καρλικόβαλη Στεφανία

Τις απονομές έκαναν, ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης, η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μ. Τσιώτα Μάρκου, η πρόεδρος του ΟΠΑΑΠ κ. Ξ. Κορόγιαννη, ο αντ/ρχος κ. Α. Θεοδωράκος, ο υπεύθυνος Αθλητισμού κ. Γ. Αυγουστίδης και τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - Α. Λ.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΝΟΡΙΑΚΟΣ ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ «Η ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ»

 Λόγω των δύσκολων ημερών που διανύουμε ο ιερός ναός της Αγίας Μαρίνας στην Ανθούπολη, στην προσπάθεια του να αγκαλιάσει όλα τα παιδιά του κόσμου δημιούργησε και σας προσκαλεί να γνωρίσετε τους χώρους του παιδικού σταθμού «Η Αγία Μαρίνα».

 Ο Ενοριακός Παιδικός Σταθμός λειτουργεί από το 1999 έως σήμερα και παρέχει ένα ασφαλές οικογενειακό και χαρούμενο περιβάλλον, πλούσιο σε ερεθίσματα. Σέβεται το ρυθμό ανάπτυξης και τη μοναδικότητα του κάθε παιδιού.

 Η μέρα του παιδιού θα περνάει με χαρούμενα παιχνίδια και πολλές άλλες δραστηριότητες σε ένα πλούσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τραγούδια, ζωγραφιές, παραμύθια, κατασκευές, μουσικοκινητικές ασκήσεις και θέατρο. Η σίτιση των παιδιών του παιδικού σταθμού (πρωινό και μεσημεριανό) παρέχεται από τα συσσίτια της ενορίας.

 Ο Σταθμός λειτουργεί σε πενθήμερη βάση από τις 07:00 έως τις 16:00, τηρεί τις επίσημες αργίες του κράτους και διακόπτει τη λειτουργία του το μήνα Αύγουστο.

Όσοι γονείς ενδιαφέρονται για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορούν να απευθύνονται στο Ιερό Ναό Αγίας Μαρίνας (τηλ. 210 5777508), ή στον Παιδικό Σταθμό επί της οδού Στυγός 30 και Θαλή (τηλ. 210 5777765 & κιν. 6976813558).

Με Αγάπη και Σεβασμό στο Παιδί!!!

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ

 Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Περιστερίου «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» καταγγέλλει την κυβέρνηση, που στον αγώνα των σχολικών φυλάκων που βρίσκονται υπό την απειλή της απόλυσης και παλεύουν για να έχουν δουλειά, απάντησε με βία και καταστολή, τραυματίζοντας δύο εργαζόμενες και όχι μόνο. Συνέλαβαν 9 εργαζόμενους και τους οδηγούν στον Εισαγγελέα.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου εκφράζει την αλληλεγγύη του στον αγώνα των σχολικών φυλάκων και απαιτεί να απελευθερωθούν τώρα οι συλληφθέντες, να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος. Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους.

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                            Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ                       ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ «KALASH & KALASHA»

 H Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου παρουσιάζει το καλλιτεχνικό δρώμενο με τίτλο: «Kalash & Kalasha» από την Δευτέρα 16 έως την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013.

 Πρόκειται για μια εβδομάδα αφιερωμένη στους Ελληνικούς απόηχους στην Κεντρική Ασία.

 Στην Δημοτική βιβλιοθήκη (Αδριανουπόλεως και Σκρα 62, Περιστέρι) θα προβληθούν τα σχετικά ντοκιμαντέρ του Γιάννη Μανωλιδάκη, την Δευτέρα 16, την Τρίτη 17 και την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, στις 20:30.

Ακόμα, από Δευτέρα έως Παρασκευή θα είναι ανοιχτή σε όλους, στον χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Περιστερίου, η έκθεση φωτογραφίας της Inger Carlsson. Το ωράριο λειτουργίας της έκθεσης είναι καθημερινά 09:00-14:00 και Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή 17:00 - 21:00.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους.

Παρέστησαν στα εγκαίνια και απήγγειλαν ποιήματα του μεγάλου Έλληνα στοχαστή, Πρέσβεις Ευρωπαϊκών χωρών και της Αιγύπτου, στη γλώσσα τους

ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΟΙΗΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΒΑΦΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ

Με τη συμπλήρωση των 150 χρόνων από τη γέννηση του σπουδαίου Αλεξανδρινού ποιητή Κωνσταντίνου Καβάφη και 80 χρόνων από το θάνατό του, ο Δήμος Περιστερίου τίμησε το έργο και την προσωπικότητά του με εκδήλωση και Έκθεση με θέμα «Ο Καβάφης πέρα από τα σύνορα και την εποχή του», στο Συνεδριακό - Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχιακού Μεγάρου, την 1.12. 2013.

 Η Έκθεση, που κόσμησε για μία εβδομάδα την αίθουσα Τέχνης του Δήμου μας και ανέδειξε την οικουμενικότητα που εκφράζεται μέσα από τα έργα του ποιητή, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ευρωβουλευτή κα Ρόδη Κράτσα, η οποία την εμπνεύστηκε και την παρουσίασε αρχικά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τον περασμένο Μάρτιο και εν συνεχεία την παραχώρησε στο Δήμο μας.

ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ, ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ

 Στην τελετή των εγκαινίων, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, στο χαιρετισμό που απηύθυνε, δανειζόμενος τους περίφημους στίχους του ποιητή «Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος», τόνισε πως: «Σ’ αυτό το δρόμο το μακρύ, οι Έλληνες έδειξαν στον κόσμο ολόκληρο ότι μπορούν να πορεύονται, να δοκιμάζονται και να καταφέρνουν να τον διαβαίνουν ως το τέλος, χωρίς ποτέ να τον εγκαταλείπουν».

 Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο μεγαλείο της ποιητικής σύνθεσης του διαχρονικού Έλληνα στοχαστή, της έμπνευσης, της έννοιας και της ιδέας, καθώς και της αυθεντικής του αποτύπωσης, έτσι ακριβώς όπως μας την κληροδότησε.

ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΔΙΔΑΓΜΑΤΩΝ ΤΟΥ

 Απευθυνόμενος στην ευρωβουλευτή κα Ρόδη Κράτσα, εξέφρασε τις ευχαριστίες του και τα συγχαρητήριά του λέγοντας: «Με την παρουσία σας τιμάτε και επισφραγίζετε την έναρξη του πολιτιστικού και λογοτεχνικού αφιερώματος στον Κ. Καβάφη, μεταφέροντας στην πόλη μας αυτό που εσείς επινοήσατε και παρουσιάσατε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με χαρακτηριστική απήχηση, αναδεικνύοντας, πως χάρη σε Έλληνες του αναστήματος Καβάφη και της ανά τον κόσμο εμβέλειας των στοχασμών και των νοημάτων, που δημιούργησαν το μυαλό, η ψυχή και η πένα του, τα σύνορα μπορούν και καταρρίπτονται και οι πύλες της Ελλάδας ανοίγουν διάπλατα ες αεί σε έθνη και λαούς από άκρου εις άκρον της γης, στην υφήλιο ολόκληρη.

 Το απότοκο λογοτεχνικό προϊόν του ποιητή και το λαμπρό πολιτιστικό φως που το συνοδεύει, ξεπερνάει γεωγραφικές οριοθετήσεις και γραμμές, εθνικές προελεύσεις και διαφορές, πολιτικές, οικονομικές, υπαρξιακές αναστολές και αντιπαραθέσεις. Η ισχυρή και αναλλοίωτη δύναμη και σημασία των συμβολικών μηνυμάτων, που περικλείει, ταξιδεύουν παντού και μεταδίδονται σε κλίμακα παγκόσμια. Ενώνουν ανθρώπους, φυλές και λαούς και ωθούν την αναζήτησή τους στο δρόμο της δημιουργικής προσπάθειας και αγωνιστικότητας, για κατακτήσεις ανθρωπιστικές, κοινωνικές, επιστημονικές και πολιτιστικές, για βελτιώσεις της ποιότητας ζωής όλων των συνανθρώπων μας με την ανάλογη εκπαιδευτική προσέγγιση και τη διανοητική τους αναβάθμιση και περισυλλογή.

 Αυτά δίδαξε με το έργο του ο Έλληνας διανοούμενος σε όλους εμάς. Δεν απομένει παρά να αναλογιστούμε πόσο αποδοτικότερα θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε το απόσταγμα των διδαγμάτων του για το δημόσιο, το πανεθνικό, αλλά και το παγκόσμιο καλό».

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ- ΠΟΙΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ

 Η αντ/δρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ευρωβουλευτής κα Ρόδη Κράτσα αναφέρθηκε στη διαχρονικότητα του ποιητή, τονίζοντας πως «Το πνεύμα του και τα μηνύματά του είναι πάντα επίκαιρα και η ποίησή του διδακτική και παραινετική, ανασύροντας από την αρχαιότητα πρόσωπα, περιστατικά, σύμβολα, στα οποία αναγνωρίζουμε εκφάνσεις της σύγχρονης ζωής μας.

 Ο Κ. Καβάφης ήταν από τους πιο μεταφρασμένους Έλληνες ποιητές, λόγω του ύφους του και του ελκυστικού του περιεχομένου. Τα μηνύματά του είναι μεστά, οι έννοιες συμπυκνωμένες, η διατύπωση λιτή και ακριβής, χάρη στη χρήση των συμβόλων».

 Στη συνέχεια εξέφρασε τη χαρά της για τη συνεργασία με το Δήμο Περιστερίου, προτρέποντας το Δήμαρχο να συνεχίσει να πορεύεται με πνεύμα ανοιχτό στα μηνύματα της κοινωνίας, στη δύναμη της Τέχνης, στα διδάγματα της Ιστορίας και πρόσθεσε: «Στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, όπου παρουσιάστηκε η έκθεση αυτή, Ευρωβουλευτές από διαφορετικές χώρες, με τη συμμετοχή τους και τις απαγγελίες τους έδωσαν το μήνυμα της οικουμενικότητας του ποιητή.

 Ο ίδιος χαρακτήριζε έτσι τον εαυτό του. Όταν έλεγε «είμαι ελληνικός», εννοούσε ότι φέρει την οικουμενικότητα του Ελληνισμού. Με τις αποψινές απαγγελίες των πρέσβεων, ο ποιητής θα μιλήσει στην καρδιά μας, αλλά και στο νου μας, τώρα που αναζητούμε νέους δρόμους και δίνουμε νέους αγώνες. Θα μας θυμίσει τη δύναμη της ατομικής ευθύνης. «Αν δεν αλλάξει ο άνθρωπος ριζικά, τότε δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό», μας λέει στο ποίημα “Πόλις”».

 Αναφέρθηκε, τέλος, στο ποίημα «Θερμοπύλες», όπου ο ποιητής επαινεί τους ανθρώπους που θέτουν ένα στόχο στη ζωή τους και αγωνίζονται για να τον πετύχουν και ολοκλήρωσε επισημαίνοντας ότι «150 χρόνια μετά, ο Καβάφης μάς δείχνει το δρόμο που έχουμε μπροστά μας».

 Ακολούθησε η προβολή αποσπάσματος από ντοκιμαντέρ, που παρουσίασε εύστοχα και επιγραμματικά τους σημαντικότερους σταθμούς της ζωής του μεγάλου ποιητή, αποκωδικοποιώντας παράλληλα στοιχεία της προσωπικότητας και του έργου του.

ΑΠΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΕΝΝΕΑ ΓΛΩΣΣΕΣ

 Η εκδήλωση συνεχίστηκε με απαγγελίες ποιημάτων στα ελληνικά από την αντιδήμαρχο Πολιτισμού κ. Μαίρη Τσιώτα- Μάρκου και τον αναπληρ. καθηγητή Αγγλικής γλώσσας στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων κ. Εμμ. Γεωργινή, και σε ξένες γλώσσες από τους Πρέσβεις Ευρωπαϊκών χωρών και της Αιγύπτου.

 Ακούστηκαν αποσπάσματα από τα ποιήματα «Ιθάκη» στα ολλανδικά από τον πρεσβευτή της Ολλανδίας κ. Jan Versteeg και στα δανέζικα από την πρεσβευτή της Δανίας κα Mette Knudsen, καθώς και από το ποίημα «Πόλις» στα ρουμάνικα από τον πρεσβευτή της Ρουμανίας κ. Lucian Fătu, στα πορτογαλικά, στα σουηδικά και στα φινλανδικά από τους Πρέσβεις κ.κ. Joaquim Ferreira Marques, Charlotte Wrangberg και Pekka Lintu αντίστοιχα, καθώς και στα πολωνικά και αραβικά από τους μορφωτικούς ακολούθους των Πρεσβειών Πολωνίας και Αιγύπτου κα Justyna Slowik και κ. Hisham Darwish. Σε όλους απενεμήθηκαν τιμητικές πλακέτες από το Δήμαρχο Περιστερίου.

 Την εκδήλωση πλαισίωσε μουσικά η Μικτή Χορωδία του Συνδέσμου Αιγυπτιωτών Ελλήνων, υπό τη διεύθυνση του μαέστρου της κ. Ιωάννη Λαζαρίδη, που ερμήνευσε μελοποιημένα ποιήματα του Κ. Καβάφη. Το συντονισμό της εκδήλωσης επωμίστηκε με επιτυχία η κα Δήμητρα Μόσχου, μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΠΑΔΠ.

 Παραβρέθηκαν οι αντιδήμαρχοι κ. Π. Λύκος, κ. Ξ. Κορόγιαννη, κ. Θ. Αρβανίτης, πολλοί Δημοτικοί και Κοινοτικοί Σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων κ.ά.

Λίνα Μπένου - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ