• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΕΚΚΛΗΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ

 Έκκληση βοήθειας απευθύνουν στους φιλάνθρωπους η Δ/νση του 15ου Δημοτ. Σχολείου Περιστερίου και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου».

 Πρόκειται για το γονέα μιας οικογένειας (Σ. Π.), ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας (απαιτείται άμεση νοσηλεία) και επίσης μεγάλο οικονομικό πρόβλημα.

 Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πάρουν περισσότερα στοιχεία από τη Δ/νση του 15ου Δημοτ. Σχολείου (κ. Θεοδ. Παπατσίμπα, τηλ. 210 5713301) και να καταθέσουν, αν το επιθυμούν, οποιοδήποτε ποσό στην Τράπεζα: Eurobank

 Αρ. λογαριασμού: 0026-0408-82-0100335295

 GR 710260408000020100335295

Και του κύκλου σεμιναρίων «Μαθαίνω να διαχειρίζομαι το άγχος μου»

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ «ΟΜΑΔΑΣ ΓΟΝΕΩΝ» ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ»

 Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό», στην προσπάθειά του να ενισχύσει και να υποστηρίξει τους γονείς στο δύσκολο έργο τους, πραγματοποίησε «Ομάδα Γονέων» στο χώρο του (Κρυστάλλη 49, Περιστέρι) κατά τους μήνες Νοέμβριο - Δεκέμβριο 2013.

Πραγματοποιήθηκαν συνολικά έξι συναντήσεις διάρκειας δύο ωρών η κάθε μία. Η Ομάδα απευθυνόταν σε γονείς με παιδιά έως 12 ετών και στόχος της ήταν η ενδυνάμωση του γονέων στον απαιτητικό τους ρόλο, μέσα από συζήτηση και βιωματικές ασκήσεις.

 Η θεματολογία των συναντήσεων ήταν ποικίλη, καλύπτοντας τομείς όπως επικοινωνία και έκφραση συναισθημάτων, ενίσχυση αυτοεκτίμησης και συγκρούσεις στην οικογένεια: πρόληψη και επίλυση.

 Την «Ομάδα Γονέων» συντόνισε η κα Κέλλυ Σταυροπούλου- ψυχολόγος Υγείας, MSc, μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του «Οδοιπορικού».

 Η ανταπόκριση των γονέων ήταν εντυπωσιακή. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν, να μοιραστούν τους προβληματισμούς τους αλλά και να δουν τρόπους βελτίωσης της λειτουργίας της οικογένειας τους.

 Το «Οδοιπορικό» στα πλαίσια των δράσεων του για την οικογένεια θα πραγματοποιήσει νέες Ομάδες με την έναρξη του νέου έτους 2014. Θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση.

«ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΟΥ»

 Επίσης το «Οδοιπορικό» υλοποίησε ακόμα έναν κύκλο σεμιναρίων «Μαθαίνω να διαχειρίζομαι το άγχος μου», τους μήνες Οκτώβριο-Νοέμβριο 2013, σε 4 συναντήσεις διάρκειας 10 ωρών.

 Εισηγήτρια και συντονίστρια της ομάδας ήταν η κα Κέλλυ Σταυροπούλου, Ψυχολόγος Υγείας MSc, μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του Οδοιπορικού.

 Στο Σεμινάριο αυτό οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο βιώνουν και εκφράζουν το στρες μέσα από μια σειρά διαλέξεων και βιωματικών ασκήσεων.

 Οι συμμετέχοντες έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους τρόπους μείωσης του άγχους και την υιοθέτηση θετικής στάσης απέναντι στους αγχογόνους παράγοντες, καθώς και τη σημασία βελτίωσης των προσωπικών τους δεξιοτήτων για την επίλυση προβλημάτων και διαχείρισης χρόνου.

 Εξαιρετικά αποτελεσματική αποδείχθηκε η εφαρμογή τεχνικών χαλάρωσης ως προς την αύξηση της συγκέντρωσης και την μείωση του έντονου άγχους.
 Εντυπωσιακό ήταν το ενδιαφέρον των συνδημοτών μας όπως αποδείχθηκε από τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο και το «Οδοιπορικό» στην προσπάθειά του να καλύψει τα αιτήματα του κόσμου, συνεχίζει με νέο κύκλο σεμιναρίου, που θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2014.

 Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό» οι ενδιαφρόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο τηλ. 210 5786888, Δευτέρα – Παρασκευή 9.00-14.00 και στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ Ο.Π.Α.Π. Α.Ε.

 ΟΠΑΠ

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Περιστερίου ενίσχυσαν στις 8.1.2014 οι εργαζόμενοι της ΟΠΑΠ Α.Ε. Η Εταιρεία έχει αποδείξει πολλές φορές την έντονη κοινωνική δράση και ευαισθησία της, το ίδιο και οι εργαζόμενοι της, οι οποίοι συγκέντρωσαν ένα φορτηγό γεμάτο με τρόφιμα για τις  άπορες και οικονομικά αδύναμες οικογένειες.

 Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης τόνισε την αξία αυτής της σημαντικότατης προσφοράς δηλώνοντας, ότι: «Θέλω να ευχαριστήσω την Διοίκηση της εταιρείας, αλλά το μεγαλύτερο «ευχαριστώ» απευθύνεται στους εργαζόμενους του Οργανισμού, οι οποίοι αποδεικνύουν με πράξεις ότι όπου υπάρχει πρόβλημα, υπάρχουν πάντα και άνθρωποι!

 Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Περιστερίου εξυπηρετεί εκατοντάδες οικογένειες, οι οποίες αδυνατούν να εξασφαλίσουν τις βασικές τους ανάγκες διαβίωσης. Δεν διαθέτει άλλους πόρους ενίσχυσης πέρα από τις χορηγίες και τις δωρεές των πολιτών και επιχειρήσεων.

 Δεν είναι η πρώτη φορά που οι υπάλληλοι της ΟΠΑΠ ενισχύουν τις κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου Περιστερίου.

 Η αξία της προσφοράς τους είναι σπουδαία για τον ίδιο τον Δήμο αλλά κυρίως για τους ανθρώπους εκείνους που ζωή δεν φάνηκε δίκαιη απέναντί τους».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Τόνισε ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιάννης Σγουρός στη κοπή της πίττας

«ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ! ΟΣΑ ΠΕΤΥΧΑΜΕ -ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ- ΤΑ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ, ΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ»

 Την πρώτη του Συνεδρίαση για τη νέα χρονιά πραγματοποίησε στις 16.1.2014 το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, όπου ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιάννης Σγουρός, έκοψε την πίττα και απηύθυνε σε όλους ευχές.

 Κατά τη διάρκεια της σύντομης ομιλίας του ο κ. Σγουρός ευχήθηκε η νέα χρονιά να έχει λιγότερα προβλήματα και περισσότερες ελπίδες και έκανε ένα σύντομο απολογισμό του έργου που έχει επιτελέσει η Περιφέρεια Αττικής, τονίζοντας ιδιαίτερα:

 Τον πλεονασματικό προϋπολογισμό, την εκτέλεση πλήθους έργων σε όλους τους Δήμους, την αύξηση της απορροφητικότητας του ΕΣΠΑ, τη δημιουργία του νέου Οργανισμού Λειτουργίας των Υπηρεσιών, την ταχύτατη υλοποίηση του περιφερειακού σχεδιασμού από τον ΕΔΣΝΑ και την εκτέλεση του μεγάλου έργου διαχείρισης των λυμάτων στην Ανατολική Αττική.

ΣΕ ΡΕΥΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ

 Ο κ. Σγουρός τόνισε, ότι όλα αυτά πραγματοποιήθηκαν στο πιο ρευστό πολιτικό και διοικητικό κλίμα των τελευταίων δεκαετιών, με τέσσερις διαφορετικές Κυβερνήσεις, δεκάδες υπουργούς, υφυπουργούς και γενικούς γραμματείς να αλλάζουν σε όλα τα κρίσιμα Υπουργεία και με το εργασιακό δυναμικό του συνόλου των δημοσίων υπαλλήλων της χώρας τρομοκρατημένο από τις συνεχείς αλλαγές στα εργασιακά και συνταξιοδοτικά τους δικαιώματα και υπό τη συνεχή απειλή της απόλυσης, της αργίας ή της διαθεσιμότητας.

 Και ολοκλήρωσε λέγοντας: «Επειδή πολλές φορές μας παρασύρει η καθημερινότητα και ξεχνάμε τη «μεγάλη εικόνα», πρέπει να πω πως τίποτα από όλα αυτά δεν ήταν αυτονόητο. Τίποτα δεν μας χαρίστηκε. Όλα όσα πετύχαμε -και ήταν πολλά- τα πετύχαμε με μεγάλο αγώνα, με δουλειά και με πολλή προσπάθεια».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΘΕΑΜΑΤΟΣ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΠΟΛΥΜΝΙΑ»

 Πόσο περήφανοι πρέπει να είμαστε, που από τα βάθη της ιστορίας μας κάποιοι Περιστεριώτικοι φορείς μάς θυμίζουν, ότι είμαστε οι αξιοζήλευτοι συνεχιστές του πολιτισμού, της γνώσης, της τέχνης, της δημιουργίας κ.ά., και το πραγματοποιούν έμπρακτα.

 Αλήθεια, έχουμε πολλούς τέτοιους φορείς που αποτελούν το καμάρι της τοπικής μας κοινωνίας που αγκαλιάζει και ενισχύει την προσπάθειά τους να μεταλαμπαδεύουν την παράδοση στη νεολαία, ο καθένας με τον τρόπο του και χάρη στο μεράκι των δημιουργών τους.

 Ένας τέτοιος Σύλλογος είναι και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Περιστερίου «Πολύμνια», που οι εκδηλώσεις του, χωρίς υπερβολές, αποτελούν σημαντικά πολιτιστικά γεγονότα.

 Για άλλη μια φορά, στην εκπνοή του 2013, διοργάνωσε μια σπουδαία εκδήλωση, στην αίθουσα δεξιώσεων του Κ.Υ.Β.Ε., όπου όλη η οικογένεια Πήττα έδωσε την ψυχή της για την επιτυχία της σε όλες τις πλευρές, από την οπτική μέχρι την γευστική.

 Αναφέραμε στο προοίμιο μας, για τα βάθη της ιστορίας μας. Πράγματι η Μούσα- έμβλημα του Συλλόγου εκεί παραπέμπει. Οι προσκεκλημένοι ταύτισαν τους λυγερόκορμους χορευτές των συγκροτημάτων που καταχειροκρότησαν, με την Παράδοση. Απόλαυσαν ένα ταξίδι ανά την Ελλάδα, αλλά -γιατί όχι- και μέχρι το Λούβρο του Παρισιού, όπου το άγαλμα της κορυφαίας από τις εννέα θυγατέρες του Διός και της Μνημοσύνης, της Πολύμνιας, κοσμεί μια περίοπτη γωνιά του. Ενστερνίστηκαν τις απόψεις του αρχαίου λυρικού μας ποιητή Σιμωνίδη του Κείου (από την Κέα (Τζιά), που τα ποιήματά του γίνονταν συνθέσεις παρθενικών χορών, που έλεγε: «Η ζωγραφική είναι η άφωνη ποίηση και ο χορός είναι η ομιλούσα ζωγραφική»!

 Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν το χορευτικό ταλέντο των λιλιπούτειων, αλλά και των εφηβικών και ενηλίκων μελών του Συλλόγου, σε μια απέριττη παρουσίαση ελληνικών και Ευρωπαϊκών χορών.

 Καλοεκπαιδευμένα τα χορευτικά συγκροτήματα εντυπωσίασαν με την αρμονία της κίνησης και την αυτοπεποίθησή τους σ΄αυτό που απέδιδαν και μόνο η πρόεδρός τους -όπως συνήθως- η κα Τζένη Πήττα καρδιοκτυπούσε για την τελειότητα και την αποδοχή του κοινού. Το… ηρεμιστικό ερχόταν με το θερμό χειροκρότημα της επιδοκιμασίας.

 Η ποιότητα του θεάματος, ο σεβασμός στην Παράδοση και το Εορταστικό κλίμα, συνέθεσαν μια ανεπανάληπτη επίδειξη της αρμονίας της κίνησης και ένα θαυμάσιο γλέντι στη συνέχεια με εξαιρετικά εδέσματα και ποτά.

 Στην αρχή απηύθυνε χαιρετισμό η πρόεδρος του Συλλόγου κα Τζένη Πήττα, η οποία ευχαρίστησε τους προσκεκλημένους για την παρουσία τους, το Δήμαρχο Περιστερίου για την στήριξη που παρέχει στο Σύλλογο, τους χορηγούς της εκδήλωσης για τις προσφορές τους στη λαχειοφόρο αγορά -από τον κατάλογο στο τέλος θα διαπιστώσετε πόσοι δωροθέτες αναγνωρίζουν της αξία του Συλλόγου- τα μέλη του Θεάτρου Ελληνικών Χορών «Δώρα Στράτου» και ιδιαίτερα τη μητέρα της κα Μαίρη, για την καθοριστική συμβολή και την ακάματη προσφορά της στην θαυμάσια παρουσία και λειτουργία του Συλλόγου.

 Και όντως, αξίζει να αναφέρουμε, ότι η δημιουργία της ζεστής ατμόσφαιρας και η καθοριστική συμβολή στην επιτυχία της εκδήλωσης πιστώνεται στην αεικίνητη, μειλίχια και ευγενική κυρία Μαίρη Πίττα, η οποία μαζί με τις κόρες της, επωμίστηκαν τα της υποδοχής, περιποίησης των καλεσμένων και του γενικότερου συντονισμού της γιορτής.

*

 Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης -που συνεχάρη την κα Τζένη Πήττα για το σπουδαίο θέαμα που πρόσφερε ο Σύλλογος- ο πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, ο πανοσ. αρχιμανδρίτης π. Δωρόθεος Καραβίδας, ο αιδεσ. π. Σπυρίδων Καζάνης, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Θεόδ. Αρβανίτης, Αναστ. Θεοδωράκος, Παναγ. Λύκος και Θεόδ. Αρβανίτης, η περιφερειακή σύμβουλος κα Ιωάννα Ανδριανοπούλου- Πανταλάκη, ο επί κεφαλής της Δημοτ. Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Δημ. Κελάφας, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Αθαν. Δημητρίου, Βασιλεία Σαράφη, Ξένη Κορόγιαννη, Αικατ. Παντελιού, Βιβή Φουντά, Γεωρ. Αυγουστίδης, Νίκος Μιχαλόπουλος, Αλεξ. Πλέστης, Σπύρος Χαρίτος και Ηλίας Ψυρόγιαννης.

 Οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Μιχ. Αντωνόπουλος, Γεωρ. Βανικιώτης,

Ζαχαρούλα Δραμισιώτη, Μαρία Ευαγγελίου, Παν. Λουκόπουλος,

Δήμητρα Οικονομοπούλου, Αθηνά Ρεντίφη, Ελένη Σιάννα και

Γιούλα Τσουμπού.

 Επίσης, η ταξίαρχος της ΕΛ.ΑΣ. κα Σταματίνα Μύζη, ο διοικητής της Τροχαίας Περιστερίου κ. Παναγ. Πίκουλας, ο πρόεδρος και ο αντ/δρος της ΣΠΟΣ κ.κ. Βαρυθυμιάδης και Ν. Χατζηδαυιτίδης, το Δ.Σ της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου, η πρόεδρος κα Βίκυ Λιλυμπάκη και το Δ.Σ. της Αδελφότητας Κρητών Περιστερίου, ο πρόεδρος του Αθλητικού Σωματείου «Τα Περιστέρια» κ. Κων. Ανδριανόπουλος, ο πρόεδρος του Συλλόγου «Μενούσης» κ. Παρασκ. Ντόμπρος, η υπεύθυνη του «Αττικού Κέντρου Χορού κα Μαρίνα Χριστοφάκη, η γεν. γραμματέας του Σ.Ε. Προσκόπων κα Μαίρη Πηγαδιώτου, ο π. πρόεδρος της ΚΙΠΟΔΑ κ. Κων. Παπαρρίζος, η πρόεδρος της Επιτροπής Στήριξης του Σ.Ε. Οδηγών κα Βάσω Ματκάρη, μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου «Γενιά της Παράγκας», ο οφθαλμίατρος κ. Γεωρ. Γκίζης, ο μαιευτήρας- γυναικολόγος κ. Μιλτ. Παπαδάκης κ.ά.

 Η πρόεδρος και το Δ.Σ του Πολιτιστικού Συλλόγου «ΠΟΛΥΜΝΙΑ» ευχαριστεί θερμότατα για την μεγάλη προσφορά τους στον Σύλλογο, την

επιχείρηση ΤΟΙ & ΜΟΙ, το Σούπερ Μάρκετ Σκλαβενίτης και τις εκδόσεις «ΙΩΝ» για τα δώρα που δόθηκαν στα παιδιά που συμμετείχαν στην εκδήλωση.

 Επίσης ευχαριστεί τους δωροθέτες: Καταστήματα IRVEN MORE THAN FURNITURE (Xρ. Σταυράκης), Οπτικά ΖΑΜΑΝΟΣ, ΒΑΡΒΑROSSA (AΡΙΑΝΑ), SAGIAKOS SHOES, SAGIAKOS STORES, SAGIAKOS BAMBINI, Γυμναστήριο INTRO Hall, Χαλιά ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ, Σχεδιάστρια μόδας ΣΟΦΙΑ ΚΑΠΑΓΕΡΙΔΟΥ, Ενδύματα Πολυτελείας ΦΑΡΜΑΚΗΣ, Στούντιο Αισθητικής ΜΑΙΡΗ ΓΚΥΖΗ, Οπτικά ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ, Ηλεκτρικά ΚΑΡΩΝΗΣ, Όμιλος Επιχειρήσεων ΛΕΜΟΝΗΣ, ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ, Εστιατόριο ΤΡΑΒΟΛΤΑ Κοσμηματοπωλεία ΓΚΟΥΝΤΑΣ, ΚΟΥΡΤΗΣ, ΔΟΥΚΛΙΑΣ, GOLDEN HOUSE, ΜΠΑΝΤΟΥΒΑΝΗ, RBS TIME, Δερμάτινα είδη VENTOURI, VANITY, LEATHER LAND, Καταστήματα HONDOS CENTER, SEPHORA, BODY SHOP, Καταστήματα υποδημάτων TRACE (TRESOR, Γ. ΞΟΥΡΓΙΑΣ), ΥΠΟΔΗΓΜΑ, MIGATO, TSILIVARAKOS SHOES, YΦΟShoes, ΠΑΝΤΟΦΛΙΝΟ, ΠΡΟΙΚΑΊ΄ΚΗ (Ορσόπουλος), Καταστήματα GALLERY BY MICHOPOULOS, INGROSSO, LIBERO PRET-A-PORTER, PINK, CROSBY FOR MEN, BELLISSIMO, FLY, DONNA PIU/ CABARET, MEXX, EMPHASIS PARIS, POSTO BAMBINO, ΦΡΑΟΥΛΙΝΟ, Παιδικά GELINO, ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, 

CARAMELLA, STESZA, OUTLET MODA ITALY, ZIG ZAG, ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΠΟΡΦΥΡΑ, Βιολογικά ΗΛΙΑΝΘΟΣ, Kαταστήματα HARRISONS HOME COLLECTION, NOW, ΛΥΧΝΑΡΙ, ΜΩΥΣΙΑΔΟΥ, ΦΑΡΟΣ, ΗΛΙΟΣ, ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ, ΜΑΡΙΝΑ, ΒΕΝΝΕΤΟΝ, BRUNO VALENTI, AL GI MODA, ΜΙΜΙΚΑ, DORA INTIMO, 1DEKA, VOLONTE, MICHEL, MAFIA BASTARDS, PARANOIA, ΚΟΥΡΗΣ, STEF JEANS, Αθλητικά είδη ZAKCRETS SPORTS, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ (NRG), BODY CLUB, NIKE, BETTER SPORT, Φαρμακεία ΑΙΚΑΤ. ΚΑΡΑΜΠΙΝΗ, ΠΙΡΕΤΤΙ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟ, ΕΛΕΝΗ AΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΛΥΓΔΑ ΑΣΠΑΣΙΑ, Κατάστημα STAMPER HAIR COLLECTION, Κομμωτήρια BmK, HIP HAIR, GLAM HAIR, ANDREW, Ανθοπωλεία ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ, ΜΠΟΓΙΑΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΣΑΚΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΚΟΛΙΑΣ, Μπουγάτσα «ΣΑΒΒΑΣ» (Γ. ΚΑΤΣΙΚΗΣ) και Αρτοποιήματα- Γαλακτοποιήματα- Ζαχαροπλαστική- Catering ΓΕΩΡ. ΠΑΤΣΗΣ.

*

 Θυμίζουμε, ότι ο Πολιτιστικός Σύλλογος «Πολύμνια» λειτουργεί στο κλειστό γυμναστήριο του 3ου Γυμνασίου (Μετρό Αγ. Αντωνίου) και στο Γήπεδο Ατρομήτου, τμήματα: Νηπιακό, Παιδικό, Εφηβικό, Ενηλίκων, στα οποία διδάσκονται ρυθμική γυμναστική, ελληνικοί παραδοσιακοί, λαϊκοί, μοντέρνοι και Ευρωπαϊκοί χοροί.

 Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 5777845 και 6944 450130.

 Ν. Λυμπερόπουλος - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΝΑΝΕΩΣΗ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝ.ΕΛ.

 Σε κλίμα ανανέωσης, αισιοδοξίας και δημιουργικής διάθεσης πραγματοποιήθηκε την 12.1.2014, η κοπή της πίτας της Συντονιστικής Επιτροπής Περιστερίου του Κόμματος των «Ανεξάρτητων Ελλήνων», στα Γραφεία ΑΝ.ΕΛ. του Δυτικού Τομέα (Ι. Οδός 205, Αιγάλεω τηλ. 6948682205).

 Στην εκδήλωση, που έγινε σε ατμόσφαιρα ενθουσιασμού, κυριάρχησε η ευχή η νέα χρονιά 2014 να είναι πιο ανεξάρτητη εθνικά, η χώρα μας να ορθοποδήσει και πάνω από όλα να είναι μια χρονιά απαλλαγμένη από τα δυσβάστακτα προβλήματα, που εξουθενώνουν την ελληνική οικογένεια καθημερινά, όπως τόνισε με έμφαση και η συντονίστρια Περιστερίου ΑΝ.ΕΛ. κα Στέλλα Δαγλαρτζή Κατσουλοπούλου.

 Την εκδήλωση αυτή τίμησαν με την παρουσία τους: Το μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής και Περιστεριώτης Νικόλαος Δαγλαρτζής, ο οποίος μετέφερε μήνυμα του Προέδρου για ενότητα και συσπείρωση, καθώς και τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς του Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου Σπύρου Γαληνού.

 Επίσης το μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Ανδρέας Κομματάς, ο πολιτευτής Β΄ Αθηνών και δημοτικός σύμβουλος Περιστερίου Μιχάλης Κακλαμάνος, ο τομεάρχης Δυτικού Τομέα Ρεμπής Γιώργος, από τη Γραμματεία Συνδικαλισμού ο γραμματέας Βαγγέλης Καλλέργης και ο Θανάσης Τζιάτζιος, ο γραμματέας Κινητοποίησης Γιώργος Ιωαννίδης, ο γραμματέας Εθελοντισμού και Δράσεων Μπάμπης Μπαρούτας, από την Γραμματεία Περιφ. Οργανώσεων η Χριστίνα Ρεμπή, η υπεύθυνη Λεκανοπεδίου Νεολαίας Κατερίνα Παλαιοδήμου, η δημοτική σύμβουλος Περιστερίου Βασιλεία Σαράφη, ο υποψ. Δημοτικός Σύμβουλος Αιγάλεω με τον συνδυασμό του Ιωάννη Κάντζου «Αιγάλεω Μπροστά» Μάριος Χατζηπαναγιώτης, η συντονίστρια Αγ. Βαρβάρας Αργυρώ Χατζηπαναγιώτου, η πυρηνάρχης Πετρούπολης Ευαγγελία Γεωργούλα καθώς και πολλοί φίλοι και συναγωνιστές.

 Με το μήνυμα της σύμπνοιας, της ομόνοιας και της στήριξης του προέδρου του Κόμματος κ. Πάνου Καμμένου, η Συντονίστρια ευχαρίστησε τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής Βάνα Γκιόκα, Σταυρούλα Ευαγγελάτου, Βασίλη Καραγεώργο, Πέτρο Θανόπουλο για την ουσιαστική και αδιάκοπη βοήθεια και παρουσία τους στον αγώνα για την ανεξάρτητη πορεία της πατρίδας μας.

(Από τη Συντονιστική Επιτροπή Περιστερίου ΑΝ.ΕΛ.)

«ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ» ΔΙΑΚΗΡΥΞΕ Ο κ. ΔΗΜ. ΚΕΛΑΦΑΣ, ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ Λ. ΑΞ/ΚΩΝ

 «Όχι στους πλειστηριασμούς σπιτιών! Χωρίς την ενίσχυση των οικονομικά ασθενέστερων δεν μπορεί να υπάρξει έξοδος από την κρίση», διακήρυξε ο υποψ. δήμαρχος κ. Δημ. Κελάφας σε παρέμβασή του σε συγκέντρωση που διοργάνωσε την 12.1.2014, η Ομάδα Αλληλεγγύης κατοίκων του Λόφου Αξ/κών, με θέμα «Πλειστηριασμοί- κατασχέσεις», στην πλατεία του Λόφου.

 Ο κ. Δημ. Κελάφας διαβεβαίωσε ότι αυτός και τα μέλη της Παράταξής του συμμετέχουν και στηρίζουν ολόψυχα την πρωτοβουλία που έχει ξεκινήσει από κατοίκους του Περιστερίου και την Ομάδα Αλληλεγγύης Κατοίκων Λόφου Αξιωματικών, για να δημιουργηθεί μέτωπο ενάντια στους πλειστηριασμούς σπιτιών, που απειλούν χιλιάδες οικογένειες της πόλης μας.

ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 Στην παρέμβασή του ο κ. Δ. Κελάφας υπογράμμισε επίσης ότι: «Όλο νέοι φόροι επιβάλλονται και επικρατεί εκφοβισμός. Σήμερα οι δανειστές μας εκδικούνται τους Έλληνες για την προηγούμενη περίοδο της ευημερίας τους. Και φυσικά δεν τους αρκεί, ότι ένα σημαντικό τμήμα του ελληνικού λαού ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας και έχει χαθεί το 40% του ΑΕΠ τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Αυτό όμως που προφανώς δεν υπολογίζουν είναι η ανοχή και η αντοχή των πολιτών.

 Πρέπει να γίνουν ουσιαστικά έργα προοπτικής και ανάπτυξης για το 2014 και όχι κούφια λόγια και υποσχέσεις λαϊκισμού. Χωρίς την ενίσχυση των οικονομικά ασθενέστερων δεν μπορεί να υπάρξει έξοδος από την κρίση.

 Η οικογενειακή εστία, το σπίτι, είναι από τα ιερότερα αγαθά της ελληνικής οικογένειας και για την απόκτησή του έχουν μοχθήσει και θυσιαστεί γενιές και γενιές. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μας το πάρει για να σωθούν οι τράπεζες!

 Εκτός από τους αριθμούς και τα «πρωτογενή πλεονάσματα» υπάρχουν πάνω απ’ όλα οι άνθρωποι, που σήμερα υποφέρουν και αφανίζονται.

 Κανένας να μην χάσει το σπίτι του! Μπορούμε να το πετύχουμε, όλοι μαζί ενωμένοι»!

(Δελτίο Τύπου Δημοτ. Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» 14 .1.14)

Παρέχει δωρεάν ψυχολογική και κοινωνική στήριξη σε Περιστεριώτισσες

ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

 Σε λειτουργία είναι από καιρό το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών του Δήμου Περιστερίου, το οποίο παρέχει δωρεάν ψυχολογική και κοινωνική στήριξη σε όλες τις Περιστεριώτισσες, αυτή τη δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας.

 Με αφορμή τη λειτουργία του, η αρμόδια αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου τονίζει ότι: «Το Συμβουλευτικό Κέντρο για τη γυναίκα αποτελεί μια σύγχρονη κοινωνική δομή, που υλοποιήθηκε από τον Δήμο Περιστερίου, μέσα από την αξιοποίηση προγράμματος του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου ΕΣΠΑ.

 Το Κέντρο απευθύνεται σε γυναίκες - θύματα οποιασδήποτε μορφής βίας (ενδοοικογενειακή, σεξουαλική παρενόχληση κ.λπ.) αλλά και σε γυναίκες που υπόκεινται σε πολλαπλές διακρίσεις (μετανάστριες, αιτούσες άσυλο, γυναίκες με ειδικές ανάγκες, ή πάσχουσες από μορφές αναπηρίας κ.λπ.).

 Στους στόχους του Συμβουλευτικού Κέντρου είναι μεταξύ άλλων η ενημέρωση και πληροφόρηση πολιτών και φορέων για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών, μέσα από τη διεξαγωγή εκπαιδευτικών ημερίδων και σχετικών ερευνών».

 Το Συμβουλευτικό Κέντρο συνεργάζεται με τις λοιπές Κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου Περιστερίου και παραπέμπει τις γυναίκες στην δημοτική νομική υπηρεσία, όταν και αν αυτό κριθεί απαραίτητο, από την αρμόδια διεπιστημονική ομάδα.

 Το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών Δήμου Περιστερίου εντάσσεται στο Δίκτυο των 60 Δομών, για την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών, που υλοποιείται από την Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ).
 Οι ψυχολογικές συνεδρίες διεξάγονται σε ατομική ή ομαδική βάση, κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης.

 Πληροφορίες στην Εθν. Μακαρίου 1, κτήριο ΚΥΒΕ, Περιστέρι και στο τηλέφωνο 210 5783265.

 Σημειώνεται κατηγορηματικά, ότι σε κάθε περίπτωση τηρείται το απόρρητο της συμβουλευτικής διαδικασίας.

 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΗΝ Β’ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΥΓΕΙΑ- ΜΗΤΕΡΑ, ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ ΙΑΤΡΟΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ κ. ΓΕΩΡ. ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ

 bekiaris Ο Περιστεριώτης ιατρός - καρδιολόγος κ. Γεώργιος Μπεκιάρης εύχεται στις Περιστεριώτισσες και τους Περιστεριώτες Χρόνια Πολλά, Ευτυχισμένο και Ειρηνικό το Νέο Έτος 2014.

 Με την ευκαιρία τους γνωρίζει ότι διέκοψε τη συνεργασία του με τον Όμιλο Ιατρικού Κέντρου Περιστερίου και ήδη ανέλαβε Διευθυντής της Β΄ Καρδιολογικής Κλινικής του Ομίλου ΥΓΕΙΑ - ΜΗΤΕΡΑ Αμαρουσίου.

*

  Τους φίλους του ασθενείς δέχεται κατόπιν ραντεβού, κάθε απόγευμα εκτός Παρασκευής και ώρες 5.30΄- 7.30΄, στο Ιατρείο του που λειτουργεί στην οδό Εθν. Μακαρίου 45 (Σταθμός Μετρό «Αγ. Αντώνιος», τηλ. 210 5755010 & 6944 249690), στο οποίο πέραν της παροχής ιατρικής φροντίδας συνταγογραφούνται φάρμακα και εξετάσεις στους ασφαλισμένους όλων των Ταμείων.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Εορτή Αγ. Παρθενίου, Προστάτη των καρκινοπαθών την Πέμπτη 6/2 και την Παρασκευή 7/2 στην Ενορία Αγ. Ιω. Θεολόγου Ν. Σεπολίωνxeruvim

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ