| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ : ΕΚΚΛΗΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΚΛΗΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ
Έκκληση βοήθειας απευθύνουν στους φιλάνθρωπους η Δ/νση του 15ου Δημοτ. Σχολείου Περιστερίου και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου».
Πρόκειται για το γονέα μιας οικογένειας (Σ. Π.), ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας (απαιτείται άμεση νοσηλεία) και επίσης μεγάλο οικονομικό πρόβλημα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πάρουν περισσότερα στοιχεία από τη Δ/νση του 15ου Δημοτ. Σχολείου (κ. Θεοδ. Παπατσίμπα, τηλ. 210 5713301) και να καταθέσουν, αν το επιθυμούν, οποιοδήποτε ποσό στην Τράπεζα: Eurobank
Αρ. λογαριασμού: 0026-0408-82-0100335295
GR 710260408000020100335295
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ «ΟΜΑΔΑΣ ΓΟΝΕΩΝ» ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ»
Και του κύκλου σεμιναρίων «Μαθαίνω να διαχειρίζομαι το άγχος μου»
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ «ΟΜΑΔΑΣ ΓΟΝΕΩΝ» ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ»
Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό», στην προσπάθειά του να ενισχύσει και να υποστηρίξει τους γονείς στο δύσκολο έργο τους, πραγματοποίησε «Ομάδα Γονέων» στο χώρο του (Κρυστάλλη 49, Περιστέρι) κατά τους μήνες Νοέμβριο - Δεκέμβριο 2013.
Πραγματοποιήθηκαν συνολικά έξι συναντήσεις διάρκειας δύο ωρών η κάθε μία. Η Ομάδα απευθυνόταν σε γονείς με παιδιά έως 12 ετών και στόχος της ήταν η ενδυνάμωση του γονέων στον απαιτητικό τους ρόλο, μέσα από συζήτηση και βιωματικές ασκήσεις.
Η θεματολογία των συναντήσεων ήταν ποικίλη, καλύπτοντας τομείς όπως επικοινωνία και έκφραση συναισθημάτων, ενίσχυση αυτοεκτίμησης και συγκρούσεις στην οικογένεια: πρόληψη και επίλυση.
Την «Ομάδα Γονέων» συντόνισε η κα Κέλλυ Σταυροπούλου- ψυχολόγος Υγείας, MSc, μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του «Οδοιπορικού».
Η ανταπόκριση των γονέων ήταν εντυπωσιακή. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν, να μοιραστούν τους προβληματισμούς τους αλλά και να δουν τρόπους βελτίωσης της λειτουργίας της οικογένειας τους.
Το «Οδοιπορικό» στα πλαίσια των δράσεων του για την οικογένεια θα πραγματοποιήσει νέες Ομάδες με την έναρξη του νέου έτους 2014. Θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση.
«ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΟΥ»
Επίσης το «Οδοιπορικό» υλοποίησε ακόμα έναν κύκλο σεμιναρίων «Μαθαίνω να διαχειρίζομαι το άγχος μου», τους μήνες Οκτώβριο-Νοέμβριο 2013, σε 4 συναντήσεις διάρκειας 10 ωρών.
Εισηγήτρια και συντονίστρια της ομάδας ήταν η κα Κέλλυ Σταυροπούλου, Ψυχολόγος Υγείας MSc, μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του Οδοιπορικού.
Στο Σεμινάριο αυτό οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο βιώνουν και εκφράζουν το στρες μέσα από μια σειρά διαλέξεων και βιωματικών ασκήσεων.
Οι συμμετέχοντες έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους τρόπους μείωσης του άγχους και την υιοθέτηση θετικής στάσης απέναντι στους αγχογόνους παράγοντες, καθώς και τη σημασία βελτίωσης των προσωπικών τους δεξιοτήτων για την επίλυση προβλημάτων και διαχείρισης χρόνου.
Εξαιρετικά αποτελεσματική αποδείχθηκε η εφαρμογή τεχνικών χαλάρωσης ως προς την αύξηση της συγκέντρωσης και την μείωση του έντονου άγχους.
Εντυπωσιακό ήταν το ενδιαφέρον των συνδημοτών μας όπως αποδείχθηκε από τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο και το «Οδοιπορικό» στην προσπάθειά του να καλύψει τα αιτήματα του κόσμου, συνεχίζει με νέο κύκλο σεμιναρίου, που θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2014.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό» οι ενδιαφρόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο τηλ. 210 5786888, Δευτέρα – Παρασκευή 9.00-14.00 και στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ Ο.Π.Α.Π. Α.Ε.
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ Ο.Π.Α.Π. Α.Ε.
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Περιστερίου ενίσχυσαν στις 8.1.2014 οι εργαζόμενοι της ΟΠΑΠ Α.Ε. Η Εταιρεία έχει αποδείξει πολλές φορές την έντονη κοινωνική δράση και ευαισθησία της, το ίδιο και οι εργαζόμενοι της, οι οποίοι συγκέντρωσαν ένα φορτηγό γεμάτο με τρόφιμα για τις άπορες και οικονομικά αδύναμες οικογένειες.
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης τόνισε την αξία αυτής της σημαντικότατης προσφοράς δηλώνοντας, ότι: «Θέλω να ευχαριστήσω την Διοίκηση της εταιρείας, αλλά το μεγαλύτερο «ευχαριστώ» απευθύνεται στους εργαζόμενους του Οργανισμού, οι οποίοι αποδεικνύουν με πράξεις ότι όπου υπάρχει πρόβλημα, υπάρχουν πάντα και άνθρωποι!
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Περιστερίου εξυπηρετεί εκατοντάδες οικογένειες, οι οποίες αδυνατούν να εξασφαλίσουν τις βασικές τους ανάγκες διαβίωσης. Δεν διαθέτει άλλους πόρους ενίσχυσης πέρα από τις χορηγίες και τις δωρεές των πολιτών και επιχειρήσεων.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι υπάλληλοι της ΟΠΑΠ ενισχύουν τις κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου Περιστερίου.
Η αξία της προσφοράς τους είναι σπουδαία για τον ίδιο τον Δήμο αλλά κυρίως για τους ανθρώπους εκείνους που ζωή δεν φάνηκε δίκαιη απέναντί τους».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Γ. ΣΓΟΥΡΟΣ: «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ! ΟΣΑ ΠΕΤΥΧΑΜΕ, ΤΑ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ, ΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ»
Τόνισε ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιάννης Σγουρός στη κοπή της πίττας
«ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ! ΟΣΑ ΠΕΤΥΧΑΜΕ -ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ- ΤΑ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ, ΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ»
Την πρώτη του Συνεδρίαση για τη νέα χρονιά πραγματοποίησε στις 16.1.2014 το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, όπου ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιάννης Σγουρός, έκοψε την πίττα και απηύθυνε σε όλους ευχές.
Κατά τη διάρκεια της σύντομης ομιλίας του ο κ. Σγουρός ευχήθηκε η νέα χρονιά να έχει λιγότερα προβλήματα και περισσότερες ελπίδες και έκανε ένα σύντομο απολογισμό του έργου που έχει επιτελέσει η Περιφέρεια Αττικής, τονίζοντας ιδιαίτερα:
Τον πλεονασματικό προϋπολογισμό, την εκτέλεση πλήθους έργων σε όλους τους Δήμους, την αύξηση της απορροφητικότητας του ΕΣΠΑ, τη δημιουργία του νέου Οργανισμού Λειτουργίας των Υπηρεσιών, την ταχύτατη υλοποίηση του περιφερειακού σχεδιασμού από τον ΕΔΣΝΑ και την εκτέλεση του μεγάλου έργου διαχείρισης των λυμάτων στην Ανατολική Αττική.
ΣΕ ΡΕΥΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ
Ο κ. Σγουρός τόνισε, ότι όλα αυτά πραγματοποιήθηκαν στο πιο ρευστό πολιτικό και διοικητικό κλίμα των τελευταίων δεκαετιών, με τέσσερις διαφορετικές Κυβερνήσεις, δεκάδες υπουργούς, υφυπουργούς και γενικούς γραμματείς να αλλάζουν σε όλα τα κρίσιμα Υπουργεία και με το εργασιακό δυναμικό του συνόλου των δημοσίων υπαλλήλων της χώρας τρομοκρατημένο από τις συνεχείς αλλαγές στα εργασιακά και συνταξιοδοτικά τους δικαιώματα και υπό τη συνεχή απειλή της απόλυσης, της αργίας ή της διαθεσιμότητας.
Και ολοκλήρωσε λέγοντας: «Επειδή πολλές φορές μας παρασύρει η καθημερινότητα και ξεχνάμε τη «μεγάλη εικόνα», πρέπει να πω πως τίποτα από όλα αυτά δεν ήταν αυτονόητο. Τίποτα δεν μας χαρίστηκε. Όλα όσα πετύχαμε -και ήταν πολλά- τα πετύχαμε με μεγάλο αγώνα, με δουλειά και με πολλή προσπάθεια».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΘΕΑΜΑΤΟΣ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΠΟΛΥΜΝΙΑ»
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΘΕΑΜΑΤΟΣ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΠΟΛΥΜΝΙΑ»
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Πόσο περήφανοι πρέπει να είμαστε, που από τα βάθη της ιστορίας μας κάποιοι Περιστεριώτικοι φορείς μάς θυμίζουν, ότι είμαστε οι αξιοζήλευτοι συνεχιστές του πολιτισμού, της γνώσης, της τέχνης, της δημιουργίας κ.ά., και το πραγματοποιούν έμπρακτα.
Αλήθεια, έχουμε πολλούς τέτοιους φορείς που αποτελούν το καμάρι της τοπικής μας κοινωνίας που αγκαλιάζει και ενισχύει την προσπάθειά τους να μεταλαμπαδεύουν την παράδοση στη νεολαία, ο καθένας με τον τρόπο του και χάρη στο μεράκι των δημιουργών τους.
Ένας τέτοιος Σύλλογος είναι και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Περιστερίου «Πολύμνια», που οι εκδηλώσεις του, χωρίς υπερβολές, αποτελούν σημαντικά πολιτιστικά γεγονότα.
Για άλλη μια φορά, στην εκπνοή του 2013, διοργάνωσε μια σπουδαία εκδήλωση, στην αίθουσα δεξιώσεων του Κ.Υ.Β.Ε., όπου όλη η οικογένεια Πήττα έδωσε την ψυχή της για την επιτυχία της σε όλες τις πλευρές, από την οπτική μέχρι την γευστική.
ΑΝΑΝΕΩΣΗ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝ.ΕΛ.
ΑΝΑΝΕΩΣΗ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝ.ΕΛ.
Σε κλίμα ανανέωσης, αισιοδοξίας και δημιουργικής διάθεσης πραγματοποιήθηκε την 12.1.2014, η κοπή της πίτας της Συντονιστικής Επιτροπής Περιστερίου του Κόμματος των «Ανεξάρτητων Ελλήνων», στα Γραφεία ΑΝ.ΕΛ. του Δυτικού Τομέα (Ι. Οδός 205, Αιγάλεω τηλ. 6948682205).
Στην εκδήλωση, που έγινε σε ατμόσφαιρα ενθουσιασμού, κυριάρχησε η ευχή η νέα χρονιά 2014 να είναι πιο ανεξάρτητη εθνικά, η χώρα μας να ορθοποδήσει και πάνω από όλα να είναι μια χρονιά απαλλαγμένη από τα δυσβάστακτα προβλήματα, που εξουθενώνουν την ελληνική οικογένεια καθημερινά, όπως τόνισε με έμφαση και η συντονίστρια Περιστερίου ΑΝ.ΕΛ. κα Στέλλα Δαγλαρτζή Κατσουλοπούλου.
Την εκδήλωση αυτή τίμησαν με την παρουσία τους: Το μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής και Περιστεριώτης Νικόλαος Δαγλαρτζής, ο οποίος μετέφερε μήνυμα του Προέδρου για ενότητα και συσπείρωση, καθώς και τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς του Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου Σπύρου Γαληνού.
Επίσης το μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Ανδρέας Κομματάς, ο πολιτευτής Β΄ Αθηνών και δημοτικός σύμβουλος Περιστερίου Μιχάλης Κακλαμάνος, ο τομεάρχης Δυτικού Τομέα Ρεμπής Γιώργος, από τη Γραμματεία Συνδικαλισμού ο γραμματέας Βαγγέλης Καλλέργης και ο Θανάσης Τζιάτζιος, ο γραμματέας Κινητοποίησης Γιώργος Ιωαννίδης, ο γραμματέας Εθελοντισμού και Δράσεων Μπάμπης Μπαρούτας, από την Γραμματεία Περιφ. Οργανώσεων η Χριστίνα Ρεμπή, η υπεύθυνη Λεκανοπεδίου Νεολαίας Κατερίνα Παλαιοδήμου, η δημοτική σύμβουλος Περιστερίου Βασιλεία Σαράφη, ο υποψ. Δημοτικός Σύμβουλος Αιγάλεω με τον συνδυασμό του Ιωάννη Κάντζου «Αιγάλεω Μπροστά» Μάριος Χατζηπαναγιώτης, η συντονίστρια Αγ. Βαρβάρας Αργυρώ Χατζηπαναγιώτου, η πυρηνάρχης Πετρούπολης Ευαγγελία Γεωργούλα καθώς και πολλοί φίλοι και συναγωνιστές.
Με το μήνυμα της σύμπνοιας, της ομόνοιας και της στήριξης του προέδρου του Κόμματος κ. Πάνου Καμμένου, η Συντονίστρια ευχαρίστησε τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής Βάνα Γκιόκα, Σταυρούλα Ευαγγελάτου, Βασίλη Καραγεώργο, Πέτρο Θανόπουλο για την ουσιαστική και αδιάκοπη βοήθεια και παρουσία τους στον αγώνα για την ανεξάρτητη πορεία της πατρίδας μας.
(Από τη Συντονιστική Επιτροπή Περιστερίου ΑΝ.ΕΛ.)
«ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ» ΔΙΑΚΗΡΥΞΕ Ο κ. ΔΗΜ. ΚΕΛΑΦΑΣ, ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ Λ. ΑΞ/ΚΩΝ
«ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ» ΔΙΑΚΗΡΥΞΕ Ο κ. ΔΗΜ. ΚΕΛΑΦΑΣ, ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ Λ. ΑΞ/ΚΩΝ
«Όχι στους πλειστηριασμούς σπιτιών! Χωρίς την ενίσχυση των οικονομικά ασθενέστερων δεν μπορεί να υπάρξει έξοδος από την κρίση», διακήρυξε ο υποψ. δήμαρχος κ. Δημ. Κελάφας σε παρέμβασή του σε συγκέντρωση που διοργάνωσε την 12.1.2014, η Ομάδα Αλληλεγγύης κατοίκων του Λόφου Αξ/κών, με θέμα «Πλειστηριασμοί- κατασχέσεις», στην πλατεία του Λόφου.
Ο κ. Δημ. Κελάφας διαβεβαίωσε ότι αυτός και τα μέλη της Παράταξής του συμμετέχουν και στηρίζουν ολόψυχα την πρωτοβουλία που έχει ξεκινήσει από κατοίκους του Περιστερίου και την Ομάδα Αλληλεγγύης Κατοίκων Λόφου Αξιωματικών, για να δημιουργηθεί μέτωπο ενάντια στους πλειστηριασμούς σπιτιών, που απειλούν χιλιάδες οικογένειες της πόλης μας.
ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Στην παρέμβασή του ο κ. Δ. Κελάφας υπογράμμισε επίσης ότι: «Όλο νέοι φόροι επιβάλλονται και επικρατεί εκφοβισμός. Σήμερα οι δανειστές μας εκδικούνται τους Έλληνες για την προηγούμενη περίοδο της ευημερίας τους. Και φυσικά δεν τους αρκεί, ότι ένα σημαντικό τμήμα του ελληνικού λαού ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας και έχει χαθεί το 40% του ΑΕΠ τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Αυτό όμως που προφανώς δεν υπολογίζουν είναι η ανοχή και η αντοχή των πολιτών.
Πρέπει να γίνουν ουσιαστικά έργα προοπτικής και ανάπτυξης για το 2014 και όχι κούφια λόγια και υποσχέσεις λαϊκισμού. Χωρίς την ενίσχυση των οικονομικά ασθενέστερων δεν μπορεί να υπάρξει έξοδος από την κρίση.
Η οικογενειακή εστία, το σπίτι, είναι από τα ιερότερα αγαθά της ελληνικής οικογένειας και για την απόκτησή του έχουν μοχθήσει και θυσιαστεί γενιές και γενιές. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μας το πάρει για να σωθούν οι τράπεζες!
Εκτός από τους αριθμούς και τα «πρωτογενή πλεονάσματα» υπάρχουν πάνω απ’ όλα οι άνθρωποι, που σήμερα υποφέρουν και αφανίζονται.
Κανένας να μην χάσει το σπίτι του! Μπορούμε να το πετύχουμε, όλοι μαζί ενωμένοι»!
(Δελτίο Τύπου Δημοτ. Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» 14 .1.14)
ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Παρέχει δωρεάν ψυχολογική και κοινωνική στήριξη σε Περιστεριώτισσες
ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Σε λειτουργία είναι από καιρό το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών του Δήμου Περιστερίου, το οποίο παρέχει δωρεάν ψυχολογική και κοινωνική στήριξη σε όλες τις Περιστεριώτισσες, αυτή τη δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας.
Με αφορμή τη λειτουργία του, η αρμόδια αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου τονίζει ότι: «Το Συμβουλευτικό Κέντρο για τη γυναίκα αποτελεί μια σύγχρονη κοινωνική δομή, που υλοποιήθηκε από τον Δήμο Περιστερίου, μέσα από την αξιοποίηση προγράμματος του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου ΕΣΠΑ.
Το Κέντρο απευθύνεται σε γυναίκες - θύματα οποιασδήποτε μορφής βίας (ενδοοικογενειακή, σεξουαλική παρενόχληση κ.λπ.) αλλά και σε γυναίκες που υπόκεινται σε πολλαπλές διακρίσεις (μετανάστριες, αιτούσες άσυλο, γυναίκες με ειδικές ανάγκες, ή πάσχουσες από μορφές αναπηρίας κ.λπ.).
Στους στόχους του Συμβουλευτικού Κέντρου είναι μεταξύ άλλων η ενημέρωση και πληροφόρηση πολιτών και φορέων για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών, μέσα από τη διεξαγωγή εκπαιδευτικών ημερίδων και σχετικών ερευνών».
Το Συμβουλευτικό Κέντρο συνεργάζεται με τις λοιπές Κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου Περιστερίου και παραπέμπει τις γυναίκες στην δημοτική νομική υπηρεσία, όταν και αν αυτό κριθεί απαραίτητο, από την αρμόδια διεπιστημονική ομάδα.
Το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών Δήμου Περιστερίου εντάσσεται στο Δίκτυο των 60 Δομών, για την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών, που υλοποιείται από την Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ).
Οι ψυχολογικές συνεδρίες διεξάγονται σε ατομική ή ομαδική βάση, κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης.
Πληροφορίες στην Εθν. Μακαρίου 1, κτήριο ΚΥΒΕ, Περιστέρι και στο τηλέφωνο 210 5783265.
Σημειώνεται κατηγορηματικά, ότι σε κάθε περίπτωση τηρείται το απόρρητο της συμβουλευτικής διαδικασίας.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΗΝ Β’ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΥΓΕΙΑ- ΜΗΤΕΡΑ, ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ ΙΑΤΡΟΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ κ. ΓΕΩΡ. ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΗΝ Β’ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΥΓΕΙΑ- ΜΗΤΕΡΑ, ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ ΙΑΤΡΟΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ κ. ΓΕΩΡ. ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ
Ο Περιστεριώτης ιατρός - καρδιολόγος κ. Γεώργιος Μπεκιάρης εύχεται στις Περιστεριώτισσες και τους Περιστεριώτες Χρόνια Πολλά, Ευτυχισμένο και Ειρηνικό το Νέο Έτος 2014.
Με την ευκαιρία τους γνωρίζει ότι διέκοψε τη συνεργασία του με τον Όμιλο Ιατρικού Κέντρου Περιστερίου και ήδη ανέλαβε Διευθυντής της Β΄ Καρδιολογικής Κλινικής του Ομίλου ΥΓΕΙΑ - ΜΗΤΕΡΑ Αμαρουσίου.
*
Τους φίλους του ασθενείς δέχεται κατόπιν ραντεβού, κάθε απόγευμα εκτός Παρασκευής και ώρες 5.30΄- 7.30΄, στο Ιατρείο του που λειτουργεί στην οδό Εθν. Μακαρίου 45 (Σταθμός Μετρό «Αγ. Αντώνιος», τηλ. 210 5755010 & 6944 249690), στο οποίο πέραν της παροχής ιατρικής φροντίδας συνταγογραφούνται φάρμακα και εξετάσεις στους ασφαλισμένους όλων των Ταμείων.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Εορτή Αγ. Παρθενίου, Προστάτη των καρκινοπαθών
Εορτή Αγ. Παρθενίου, Προστάτη των καρκινοπαθών την Πέμπτη 6/2 και την Παρασκευή 7/2 στην Ενορία Αγ. Ιω. Θεολόγου Ν. Σεπολίων













