| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΓΛΥΚΕΙΑ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΦΙΡΜΑ «ΠΑΤΣΗΣ», ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ «ΓΑΛΑΚΤΟΠΟΙΗΜΑΤΑ»
ΓΛΥΚΕΙΑ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΦΙΡΜΑ «ΠΑΤΣΗΣ», ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ «ΓΑΛΑΚΤΟΠΟΙΗΜΑΤΑ»
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Τι σχέση μπορεί να έχουν το Βυζάντιο, η λογοτεχνία και το Περιστέρι; Από τις 18.10.2013 έχουν. Χάρη στη γλυκιά εισβολή του… γαλακτομπούρεκου!
Η γνωστή από 35 και πλέον χρόνια φίρμα «Πάτσης» κατάφερε να παντρέψει αυτή τη σχέση με τη λειτουργία του νέου της καταστήματος… «Γαλακτοποιήματα», στην οδό Θουκυδίδου 4 στο Περιστέρι. Εκεί παράγει επί τόπου -σε ανοικτή θέα- και διαθέτει αποκλειστικά λαχταριστό γαλακτομπούρεκο, βασισμένο σε παραδοσιακή συνταγή που έχει καταγωγή από το Βυζάντιο!
Σιμιγδάλι, βανίλια, φρέσκο βούτυρο, τραγανό φύλλο, ξύσμα λεμονιού και πορτοκαλιού, χρυσή κρέμα και παχύρρευστο σιρόπι, είναι μερικά από τα αγνά υλικά, που αναμειγνύονται σε μπακιρένια καζάνια -όπως τότε στο Βυζάντιο- και σχηματίζουν με μυστική αυθεντική συνταγή, λαχταριστά γλυκά ταψιού- πρόκληση που θεραπεύουν την… υπογλυκαιμία, αλλά και που δεν ανεβάζουν επικίνδυνα το… ζάχαρο. Που λιγώνουν το μάτι, χαϊδεύουν την όσφρηση και απογειώνουν στον ουρανό τον… ουρανίσκο!
Τα εγκαίνια έγιναν το βράδυ της 18.10.2013 και παραβρέθηκαν πλήθος επωνύμων και ανωνύμων φίλων και πελατών, που είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν την κατασκευή του γαλακτομπούρεκου και να γευτούν μια νέα γλυκιά απόλαυση, που από το 1977 εμπνέει εμπιστοσύνη και έχει ταυτιστεί με την προσφυγική καταγωγή των Περιστεριωτών.
Η φιλική σχέση του κ. Γιώργου Πάτση σφραγίστηκε, στην επισημοποίηση της νέας δραστηριότητάς του, με την παρουσία πλήθους επισήμων, από το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, τον επί κεφαλής της δημοτικής παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Δημ. Κελάφα και πολλούς άλλους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής μέχρι απλούς πολίτες του Περιστερίου.
Στις εκλεκτές παρουσίες ήταν και της προέδρου του Πολιτιστικού Συλλόγου «Πολύμνια» κας Τζένης Πήττα και άλλων εκπροσώπων φορέων, των οποίων ο Γιώργος Πάτσης ενισχύει σαν χορηγός, την πολιτιστική δραστηριότητα.
*
Όλοι εξέφρασαν τις πιο θερμές ευχές τους για «καλές δουλειές» στον Γιώργο Πάτση. Λακωνικός και ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης μας είπε επιγραμματικά: «Ό,τι και να πω είναι λίγο. Πρόκειται για εκλεκτό άνθρωπο και επιχειρηματία. Και έχουμε και μια πολύ στενή και παράλληλη σχέση με το Γιώργο, όσον αφορά το Περιστέρι: Εμείς το ομορφαίνουμε και εκείνος το… γλυκαίνει»!
Λιτός και ο κ. Δημήτρης Κελάφας: «Εύχομαι στο φίλο Γιώργο Πάτση καλές δουλειές. Και είμαι βέβαιος, ότι σαν γλυκός άνθρωπος που είναι, δεν θα μπορούσε να του ταιριάζει άλλο επάγγελμα. Γι’ αυτό είναι επιτυχημένος…»
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΤΣΗ
Ανάμεσά στους προσκεκλημένους βρέθηκε και η βουλευτής της ΝΔ κα Άννα Καραμανλή, που μας είπε μεταξύ άλλων:
«Εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο εγχείρημα του Γιώργου Πάτση, που έρχεται να γλυκάνει ακόμη περισσότερο τους Περιστεριώτες. Τον εκτιμώ, είναι εξαιρετικός φίλος και πολύ επιτυχημένος επιχειρηματίας.
Θα πω με την ευκαιρία, ότι στο Περιστέρι έρχομαι πολύ συχνά και το οφείλω να είμαι κοντά στους Περιστεριώτες, γιατί και αυτοί με τιμούν με τη φιλία τους και με τίμησαν με την εμπιστοσύνη και την ψήφο τους. Ενημερώνομαι για τις ανάγκες του Δήμου και προσπαθώ να βοηθάω όσο μπορώ για τη λύση των προβλημάτων του.
Συζητάω με ειλικρίνεια με τον απλό κόσμο του Περιστερίου τα προβλήματά του. Προσπαθώ να συμπαρασταθώ με όλες τις δυνάμεις μου και πασχίζω για ό,τι το καλύτερο. Νοιώθω την αγάπη και τη συμπάθειά του κόσμου, γιατί ως γνωστόν, είμαι νέα βουλευτής και διαισθάνομαι από τη σχέση που αναπτύσσεται, ότι στη συνείδησή του δεν με συνδέει με αμαρτίες του παρελθόντος, γι’ αυτό και καλοδέχεται την όποια δημόσια ή ιδιωτική παρουσία μου στο Περιστέρι.
Τους ευχαριστώ από καρδιάς».
Δημ. Λυμπερόπουλος - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΡΩΤΙΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ Α΄Δ.Ο.Υ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΡΩΤΙΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ Α΄Δ.Ο.Υ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Μια τραγική πρωτιά μιας τραγικής κατάστασης, όσον αφορά τους πλειστηριασμούς των ακινήτων:
Ενδεικτική κατάσταση της οικονομικής κρίσης που περνούν τα Περιστεριώτικα νοικοκυριά είναι η πρωτιά της Α’ Δ.Ο.Υ. Περιστερίου, που από τις αρχές του 2013 -σύμφωνα με στοιχεία του Υπ. Οικονομικών- έχει διατάξει την διενέργεια 867 κατασχέσεων ακινήτων και ακολουθεί η Δ.Ο.Υ. Αγρινίου με 624 κ.λπ.
Στο Περιστέρι 867 οικογένειες έχουν χάσει τον ύπνο τους, γιατί το σπιτάκι που με τόσο κόπο έφτιαξαν για να στεγαστούν, γίνεται βορά της οικονομικής κρίσης και έχει μπει στην «καραμανιόλα» της αναλγησίας της τρόικα που ξανάρχεται και είναι ανυποχώρητη ειδικά στη διαδικασία των κατασχέσεων.
Οι φάκελοι των κατασχέσεων που μέχρι το τέλος του χρόνου θα ανέβει στις 6.822, έχει σταλεί στις κατά τόπους Δ.Ο.Υ., που μετά τις σχετικές ειδοποιήσεις καταρτίζει το πρόγραμμα προκήρυξης των πλειστηριασμών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε το Υπ. Οικονομικών, από τις Α΄ και Β΄ Δ.Ο.Υ. Περιστερίου έχουν εκδοθεί 487 προγράμματα πλειστηριασμών (πρώτη η Δ.Ο.Υ. Αγ. Αναργύρων με 647, στην 3η θέση η ΙΓ΄ Αθηνών με 392 κ.λπ.), οι παραγγελίες για κατασχέσεις είναι 1.188 και οι φάκελοι κατασχέσεων σε εξέλιξη 207.
Μαύρες Γιορτές θα κάνουν εκατοντάδες άλλοι συμπολίτες μας, που οι Δ.Ο.Υ. προχωρούν σε κατάσχεση των μισθών και συντάξεών τους γιατί οφείλουν στο Δημόσιο βεβαιωμένα χρέη, ενώ προωθούνται και ποινικές διώξεις για οφειλέτες που χρωστάνε ποσά πάνω από 5.000 ευρώ. Η πλειονότητα των οφειλετών είναι πολίτες άνεργοι, ανασφάλιστοι, που όχι μόνο δεν μπορούν να εξασφαλίσουν τον επιούσιο, αλλά ούτε καν να τύχουν ιατρικής ή νοσοκομειακής περίθαλψης.
Απερίγραπτη η στεναχώρια μας, όταν αναγκαζόμαστε να περιγράφουμε τέτοιες καταστάσεις…
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΛΗΘΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΖΗΚΟΥ ΚΟΝΤΗ ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ
ΠΛΗΘΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΖΗΚΟΥ ΚΟΝΤΗ ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Προσέλευση φίλων, που θα τη ζήλευε και ο… κινηματογραφικός Ζήκος, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της 9.10.2013, στη λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως 22, κοντά στη γέφυρα Ροσινιόλ, όπου ο πολύ αγαπητός στο Ηπειρωτικό στοιχείο του Περιστερίου και όχι μόνο, Ζήκος Κόντης ξεκίνησε το δεύτερο επιχειρηματικό του εγχείρημα που περιλαμβάνει όλο το φάσμα… λήφτινκ των αυτοκινήτων (φανοποιία, βαφές, καλύμπρα, μικροεπισκευές κ.λπ.).
Η επέκταση της δραστηριότητας από την Εθν. Αντιστάσεως 161, που είναι το πρώτο συνεργείο του Ζήκου Κόντη, κρίθηκε επιβεβλημένη αφού η αγάπη και η προτίμηση του κόσμου δεν χώραγε στα υπάρχοντα τετραγωνικά μέτρα.
Έτσι ένα πλήθος φίλων και πελατών του Ζήκου έδωσε το «παρών» στην τελετή των εγκαινίων, που πραγματοποιήθηκε σε κλίμα εγκαρδιότητας, ευχών και προσφοράς μεζέδων και γλυκών, όπως απαιτούν αυτές οι εκδηλώσεις μιας επαγγελματικής εκκίνησης και μάλιστα σε μια εποχή που η κρίση είναι γενική και σκληρή.
Να πούμε την αλήθεια, ο Ζήκος Κόντης δεν είναι μόνο αγαπητός από χαρακτήρα, γιατί όπως λένε «άμα δεν είσαι γελαστός, μην ανοίγεις μαγαζί», αλλά και από τη φύση της τέχνης του είναι ο επαγγελματίας που μεταμορφώνει τη λύπη σε χαρά: Πάει ο άλλος καταστεναχωρημένος από το ατύχημα που του΄τυχε, με το αμάξι του στραπατσαρισμένο, βρίσκει την παρήγορη συμπεριφορά από το Ζήκο και σε λίγες μέρες παραλαμβάνει ξαναγεννημένο το αγαπημένο του μέσο, που είναι το δεύτερο «σπίτι» του, αυτό που τον βοηθάει στις καθημερινές του ανάγκες για να επιβιώσει.
Γι’ αυτό στα εγκαίνια του δεύτερου συνεργείου του Ζήκου Κόντη, που στηρίζεται στα παιδιά του Διονύση και Ηλία, οι εκδηλώσεις φιλίας ήταν ζεστές και ειλικρινείς. Παρήλασαν όλοι οι φίλοι και γνωστοί, από τον πρώτο πολίτη του Περιστερίου το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, μέχρι τον πρώτο δεξιοτέχνη του κλαρίνου, το θρυλικό Πετρολούκα Χαλκιά.
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ DNA
Μετά την τελετή του Αγιασμού μίλησε ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης, που είπε μεταξύ άλλων, ότι: «Το να ξεκινάς σε τόσο δύσκολες εποχές μια τέτοια μονάδα είναι δύσκολο, όμως είμαι πάρα πολύ σίγουρος, ότι οι αρχές τις οποίες δίδαξε στα παιδιά του Διονύση και Ηλία, ο Ζήκος Κόντης, όπως το ήθος, η ευπρέπεια, η εργατικότητα, η εντιμότητα κ.ά., θα είναι οδηγοί για μια πολύ επιτυχημένη επαγγελματική πορεία. Και αυτήν την επιτυχημένη πορεία την προεξοφλούν, όχι μόνο οι αρχές που προανέφερα, αλλά και το δυνατό Ηπειρώτικο DNA που διαθέτει η οικογένεια του Ζήκου Κόντη.
Εύχομαι υγεία και καλές δουλειές».
Παραβρέθηκαν στην τελετή οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Παναγ. Λύκος, Βασ. Μπέτσης, πολλοί δημοτ. σύμβουλοι μεταξύ των οποίων οι κ.κ. Ξ. Κορόγιαννη, Σ. Ζορπίδης κ.ά., ο πρόεδρος της Πανηπειρωτικής κ. Γεωρ. Οικονόμου, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ηπειρωτών Περιστερίου κ. Κων. Γκούντας, ο σχολάρχης κ. Θεοδ. Παπαχαραλάμπους, κοινοτικοί σύμβουλοι, καλλιτέχνες και μουσικοί της Ηπειρώτικης κουλτούρας, εκπρόσωποι φορέων, επαγγελματίες σε συναφείς με το αυτοκίνητο δραστηριότητες, όπως οι κ.κ. Παν. Πατέρας, Σπύρος Βελέντζας και πολλοί άλλοι.
ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ
Όπως προείπαμε στα εγκαίνια παραβρέθηκε και ο θρύλος της Ηπειρώτικης μουσικής παράδοσης Πετρολούκας Χαλκιάς, παρά την πίεση των υποχρεώσεών του, αφού αναχωρούσε για περιοδεία στην Ευρώπη, μαζί με το Γιάννη Ζουγανέλη, σε μια σπουδαία εθνική αποστολή παρουσίασης της παραδοσιακής μας μουσικής, με τίτλο: «Η άλλη όψη της Ελλάδας». Και μας είπε:
«Γνωρίζω το Ζήκο Κόντη πάρα πολλά χρόνια. Είναι ένα αγαπητό παιδί, άριστος τεχνίτης και εργατικός και είμαι βέβαιος, ότι το μεράκι και η εντιμότητα του τον οδηγούν και θα τον οδηγούν πάντα στην επιτυχία. Του εύχομαι υγεία και καλές δουλειές».
Δημ. Λυμπερόπουλος - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ!
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ!
Φαίνεται πως δεν είναι τυχαίο, ότι ο Δήμος Περιστερίου είναι κοντά στο… Δαφνί! Πάνε να μας τρελάνουν:
Το Σεπτέμβριο ανακοινώθηκε κοινή απόφαση των Υπουργών Εργασίας, Ανάπτυξης και Εσωτερικών, σύμφωνα με την οποία εγκρίθηκαν 170 εκατ. ευρώ για την πρόσληψη σε Δήμους 50.000 συμβασιούχων από τους εγγεγραμμένους στα μητρώα του ΟΑΕΔ, (κοινωνική υπηρεσία, πληροφορική, κοινωνικοί λειτουργοί κ.ά.).
Στην κατανομή προβλεπόταν, ότι στο Δήμο Περιστερίου αναλογούν να προσληφθούν 385 άτομα και οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να υποβάλουν αιτήσεις στα ΚΕΠ κ.λπ.
Εντάξει ως εδώ.
Στις 26.10.2013 το Υπ. Εσωτερικών έβγαλε άλλη ανακοίνωση, ότι μετά από μελέτη στην τοπική αυτοδιοίκηση υπάρχει υπεράριθμο προσωπικό περίπου 4.500 υπαλλήλων, που μελετάται να τεθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας ή ενδοδημοτικής κινητικότητας.
Έτσι σύμφωνα με τη μελέτη, στο Δήμο Περιστερίου το προσωπικό είναι 1.040 υπάλληλοι, που αντιστοιχούν 7 υπάλληλοι σε κάθε 1.000 κατοίκους.
Και οι υπάλληλοι που πλεονάζουν είναι 115 βάση των πληθυσμιακών δεδομένων, ή 104 βάση των οικονομικών δεδομένων του Δήμου.
Τελικά θα γίνουν προσλήψεις ή απολύσεις στο Δήμο;
Και μια απορία: Η αντιστοιχία των 7 υπαλλήλων ανά 1.000 κάτοικους έγινε βέβαια με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Είναι δυνατό να παραδεχθούμε ότι αυτά τα στοιχεία ευσταθούν, όταν από τους καταγραμμένους στη απογραφή του 2011 το Περιστέρι και τότε και σήμερα έχει τριπλάσιο πληθυσμό;
Πρέπει να γίνει αυτή η επισήμανση, γιατί βλέπουμε τα αποτελέσματα με τη διαθεσιμότητα π.χ. των υπαλλήλων της δημοτικής αστυνομίας. Στην Παναγή Τσαλδάρη δεν μπορείς να περάσεις από τα σταθμευμένα και στις δύο κατευθύνσεις αυτοκίνητα…
*Και μη μας τρομάζει ο αριθμός των 1.040 υπαλλήλων που έχει ο Δήμος Περιστερίου, όταν μόνο το προσωπικό καθαριότητας π.χ. καθαρίζει το Δήμο μας που έχει δυόμισι φορές περισσότερους δρόμους από το Δήμο Αθηναίων. Και θα προσθέσουμε, έτσι για ενημέρωση, ότι ο Δήμος Αθηναίων έχει 7.522 υπάλληλους (!), ο Δήμος Θεσσαλονίκης 3.673, ο Δήμος Πειραιά 1.553 και πάει λέγοντας…
Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΤΟ ΚΑΤΑΜΕΣΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΗ «ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΤΣΙΚΟΥΔΙΑΣ»
Ταξίδι στην Κρήτη με τσικουδιά, πιλάφι, λύρα και «καπετάνιο» τον Ζωιδάκη
ΣΤΟ ΚΑΤΑΜΕΣΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΗ «ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΤΣΙΚΟΥΔΙΑΣ»
Η τοποθεσία ήταν μόνο Περιστεριώτικη. Όμως ο αέρας ο γεμάτος από την ευωδιά της τσικουδιάς, τη μοσχοβολιά του πιλαφιού και των ιδιαίτερων γεύσεων και τον ήχο της λύρας που σε ταξίδευαν -με κλειστά μάτια- στην Κρήτη!
Κατάμεστο το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου απόλαυσε τη «Γιορτή της τσικουδιάς» που οργάνωσε στις 5.10.2013 ο Σύλλογος Κρητών Περιστερίου, όπου οι Κρητικοί και οι φανατικοί φιλοκρητικοί, απόλαυσαν το Νίκο Ζωιδάκη σε μαντινάδες και κρητικά τραγούδια, αυτά που δεν μπόρεσε να σβήσει η γομολάστιχα, ούτε των αλεξιπτωτιστών του Χίτλερ, ούτε τώρα των «αλεξιπτωτιστών» του μνημονίου.
Όσο ο Σύλλογος Κρητών Περιστερίου και τα μέλη του είναι μονιασμένοι και δημιουργικοί, το «αλλοδαπό» στοιχείο της Μεγαλονήσου και ειδικά αυτό που δραστηριοποιείται στο Περιστέρι, θα συνεχίζει την αντίσταση, αδούλωτο και πρωτοπόρο, σε κάθε είδους ξενόφερτες επιδράσεις.
Η υποδοχή στην εκδήλωση γινόταν με ένα κέρασμα στην είσοδο, στον αποστακτήρα του τσίπουρου που τροφοδοτούσε ο κ. Νίκος Λιλυμπάκης και στη συνέχεια η πρόεδρος του Συλλόγου και κόρη του κα Βίκυ Λιλυμπάκη είχε αναλάβει την υποδοχή και την τακτοποίηση των προσκεκλημένων, με υποδειγματική τάξη.
ΣΥΜΠΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
Οι χαιρετισμοί ήταν μεστοί και σύντομοι, γιατί έκλεβαν χρόνο από τη διασκέδαση:
Η κα Βίκυ Λιλυμπάκη ευχαρίστησε τους προσκεκλημένους για την παρουσία και τη βοήθειά τους και το σβήσιμο του κεριού -στην τούρτα των γενεθλίων που είχε εκείνη τη μέρα- σηματοδότησε την αφή του γλεντιού που θα επακολουθούσε.
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης ευχήθηκε καλή διασκέδαση, αδιάκοπη την παρουσία του Συλλόγου Κρητών στα πολιτιστικά δρώμενα του Δήμου και έκλεισε αρνούμενος να συνεχίσει να στερεί το μικρόφωνο από τη φωνή και τη λύρα του Ζωιδάκη.
Ανεπανάληπτη χαρακτήρισε τη συμμετοχή του κόσμου ο αντιπεριφερειάρχης κ. Κων. Παπαντωνίου, που συνεχάρη τους Κρητικούς του Περιστερίου για τη σύμπνοια μεταξύ τους και τη στενή σχέση τους με την ιδιαιτέρα τους πατρίδα.
Τέλος ο επί κεφαλής της δημοτ. παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Δημ. Κελάφας εξέφρασε το θαυμασμό του για την προσήλωση των Κρητικών στην παράδοσή τους και την αγάπη του για το κρητικό τραγούδι στην πορεία του από τον Ξυλούρη μέχρι το Ζωιδάκη. Ευχήθηκε καλή διασκέδαση.
Το πρόγραμμα εκτός από την εμφάνιση του Νίκου Ζωιδάκη με το συγκρότημά του, περιλάμβανε και παρουσίαση Κρητικών χορών από τα εξαιρετικά χορευτικά συγκροτήματα του Συλλόγου με εθνικές ενδυμασίες.
Στο γλέντι που κράτησε μέχρι πού αργά, παραβρέθηκαν επίσης, ο εκπρόσωπος του Μητροπολίτη π. Στυλιανός Ταξάκης, οι βουλευτές κ.κ. Μίμης Ανδρουλάκης και Μανούσος Μουντάκης, ο πρόεδρος του περιφ. συμβουλίου κ. Κ. Καράμπελας, η περιφ. σύμβουλος κα Ι. Πανταλάκη, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μ. Τσιώτα Μάρκου, Παν. Λύκος, Α, Θεοδωράκος, Β. Μπέτσης, πολλοί δημοτικοί σύμβουλοι (κ.κ. Α. Δημητρίου, Σ. Ζορπίδης, Α. Καλλιάφας, Σ. Κανέλλος, Δ. Κυριακόπουλος, Α. Πλέστης, Β. Σαράφη, Ε. Τάτσης, Π. Φουντά, Χ. Χρονόπουλος κ.ά. και κοινοτικοί σύμβουλοι (Α. Δαφνομύλη, Ζ. Δραμισιώτη κ.ά.), ο επί κεφαλής του δημοτικού συνδυασμού «Περιστέρι Μαζί» κ. Γ. Βαθιώτης, εκπρόσωποι φορέων και άλλων εθνικοτοπικών συλλόγων κ.ά.
Με την ευκαιρία της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και συγκέντρωση τροφίμων, που παραδόθηκαν στο «κοινωνικό παντοπωλείο» του Δήμου για τους απόρους συμπολίτες μας.
Β. Αλεξανδροπούλου - ΔΛ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΥΠΟΔΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ Ν. 2946/2001, ΠΟΥ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
ΥΠΟΔΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ Ν. 2946/2001, ΠΟΥ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
Σύμφωνα με τον αδιανόητο νόμο 2946/2001 που προβλέπει πρόστιμα από 500 έως 5000 ευρώ, για τις πινακίδες των μικρομεσαίων καταστημάτων
Παρανοϊκό! Πρώην υπάλληλος του Δήμου Περιστερίου… ξέθαψε έναν νόμο, τον 2946/2001, που ψηφίστηκε τότε εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, για λόγους ομοιομορφίας της εμφάνισης των καταστημάτων των εμπορικών δρόμων και προέβλεπε την αφαίρεση(!) των πινακίδων ταυτότητας όλων των καταστημάτων, αυτές δηλαδή που έχουν πάνω από την πόρτα τους τα μικροκαταστήματα, οι φούρνοι, τα κουρεία, τα μανάβικα, τα σουβλατζίδικα, τα φροντιστήρια, οι γιατροί, οι δικηγόροι κ.ά. και υποχρέωνε τη Δημοτική Αρχή να επιβάλλει πρόστιμα και να επεμβαίνει με συνεργεία της για την αφαίρεση των πινακίδων!
Ο εν λόγω προχώρησε σε μηνυτήρια αναφορά ενώπιον του εισαγγελέα, κατηγορώντας το Δήμο για μη εφαρμογή του πιο πάνω νόμου και υπαίτιο για απώλεια εσόδων από τα πρόστιμα!
Με αφορμή αυτό το γεγονός το θέμα εισήχθη πολλές φορές στο δημοτικό συμβούλιο για συζήτηση, αλλά είτε για λόγους έλλειψης απαρτίας -προ 2μήνου-, είτε με οριακή απόφαση για αναστολή της επιβολής και είσπραξης αυτών των προστίμων -το 2011- τελικά η Διοίκηση του Δήμου αρκέστηκε -και με την ελπίδα ότι οι δικαστικοί λειτουργοί θα αναγνωρίσουν το άδικο της επιταγής του νόμου- σε μια στάση αναμονής τηρώντας μια ανθρωπιστική στάση, για να μην γίνει υπαίτια να αυξηθούν τα «λουκέτα» στην περιοχή μας.
Το αποτέλεσμα: Καλούνται πλέον Δημοτική Αρχή και όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι σε απολογία για απιστία και με την απειλή προστίμου από 150.000 ευρώ και πάνω, γιατί δεν ενήργησαν ανάλογα, εφαρμόζοντας ένα νόμο ανενεργό στην ουσία. Ένα νόμο που ποτέ δεν εφαρμόσθηκε και που τώρα με πρώτο το Δήμο Περιστερίου, αν γενικευθεί απειλεί να δώσει τη «χαριστική βολή» σε όλες τις μικροεπιχειρήσεις όλης της χώρας. Απειλεί τα μαγαζάκια που καθημερινά κλείνουν, ή απολύουν υπαλλήλους, που χρωστάνε στα ασφαλιστικά ταμεία και τους προμηθευτές τους, να βάλουν οριστικά λουκέτο, αφού τα πρόστιμα ξεκινούν από τα 500 και καταλήγουν στα 5.000 ευρώ!
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
Για το θέμα αυτό έδωσαν συνέντευξη Τύπου, την 14.10.2013 ο αντ/ρχος Οικονομικών κ. Αλεξ. Σταυρούλιας και οι δύο νομικοί σύμβουλοι του Δήμου κ.κ. Αντώνης Βουδούρης και Παναγ. Αλημίσης.
Το πνεύμα της συνέντευξης ήταν ότι το θέμα είναι γενικότερο και αποτελεί θανάσιμη απειλή για τις μικροεπιχειρήσεις όλης της επικράτειας. Τονίσθηκε η ανάγκη να προχωρήσει η κυβέρνηση σε νομοθετική ρύθμιση, ή την κατάργηση αυτού του νόμου, που όχι μόνο δεν τον γνωρίζουν οι περισσότεροι έμποροι, αλλά εν αγνοία τους κρέμεται πάνω από τα κεφάλια τους η «δαμόκλειος σπάθη».
Ανέλυσαν τις αδυναμίες εφαρμογής του πιο πάνω νόμου, όχι μόνο γιατί τα μικρά και μεγάλα καταστήματα πλήττονται από την αδυσώπητη οικονομική κρίση, αλλά και γιατί ο Δήμος δεν έχει οργανωμένα συνεργεία με σιδηρουργούς, ηλεκτρολόγους, ηλεκτροσυγκολλητές, εργάτες κ.λπ. για να αποξηλώσει τις πινακίδες από τα μαγαζιά.
Είπαν ότι με τη σύμφωνη γνώμη όλων των δημοτικών παρατάξεων, θα γίνουν παραστάσεις στους αρμόδιους Υπουργούς, ώστε να επισημανθεί η επιτακτική ανάγκη κατάργησης αυτού του παράλογου νόμου, που υποχρεώνει την τοπική αυτοδιοίκηση να μετατραπεί σε ανάλγητο εκτελεστή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που παραπαίουν οικονομικά και καθιστά ζοφερό το μέλλον τους.
Το πρόβλημα που ξεκίνησε με τη στοχοποίηση του Δήμου Περιστερίου είναι στην ουσία γενικότερο και επεκτείνεται μέχρι και το τελευταίο χωριό και πρέπει να καταργηθεί ο νόμος, γιατί το κράτος με μοχλό την τοπική αυτοδιοίκηση στραγγαλίζει τα μικρά και μεγάλα μαγαζιά, που κατά παράδοση διατηρούν πινακίδες πάνω από την είσοδό τους.
Μάλιστα παλαιότερα παρόμοιες υποθέσεις μπήκαν στο αρχείο από τους εισαγγελείς πρωτοδικών, γιατί δεν στοιχειοθετείτο αδίκημα μη εφαρμογής ενός νόμου που εκ των πραγμάτων ήταν ανενεργός.
ΠΡΟΣΤΙΜΟ 587 ΕΥΡΩ ΣΤΙΣ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ
Το θέμα ήλθε προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο της 22.10.2013, όπου ο αντ/ρχος Οικονομικών κ. Αλεξ. Σταυρούλιας ανέφερε, ότι είχε εισαχθεί προς συζήτηση και ψήφιση έξι περίπου φορές, αλλά ελλείψει απαρτίας ήταν σε εκκρεμότητα, και μόνο προ διετίας εγκρίθηκε αναστολή εφαρμογής του νόμου για ένα έτος.
Πρότεινε το πρόστιμο που θα επιβληθεί να είναι στο ύψος των 587 ευρώ σε όσους καταστηματάρχες είχαν βεβαιωθεί παραβάσεις και να διευκρινισθεί, ότι η απόφαση 118/19.5.2011 του δημοτικού συμβουλίου αφορούσε αναστολή εφαρμογής του νόμου και όχι χαριστική πράξη των προστίμων.
Για το θέμα της μηνυτήριας αναφοράς ήταν ενήμεροι όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι από το σχετικό φάκελο και από τις προσωπικές κλήσεις που έλαβαν για να απολογηθούν ενώπιον του πταισματοδίκη.
Η Διοίκηση δέχθηκε επίθεση, κυρίως από την παράταξη του κ. Κελάφα, ο οποίος της απηύθυνε μομφή, γιατί άφησε αυτή την υπόθεση να τραβήξει σε μάκρος με αποτέλεσμα οι δημοτικοί σύμβουλοι να μείνουν νομικά ακάλυπτοι και να βρίσκονται τώρα κατηγορούμενοι για απιστία κ.λπ., με κίνδυνο να χρεωθούν με πιθανή καταδίκη που προϋποθέτει οικονομικό και ηθικό κοινωνικό αντίκτυπο.
Ιδιαίτερα οξείς ήταν οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Α. Πλέστης, Σ. Μουκουβίνας και Π. Φουντά, που κατηγόρησαν τη Διοίκηση, ότι προσπάθησε να προστατεύσει τον εαυτό της αφήνοντας τους δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης εκτεθειμένους και υπό κατηγορία κακουργηματικού χαρακτήρα, προκαλώντας σοκ στις οικογένειες τους που έλαβαν τις κλήσεις.
Από πλευράς Διοίκησης δόθηκαν εξηγήσεις, ότι η υπόθεση δεν έχει το βάρος των ευθυνών που της προσάπτονται. Πρόκειται για μια ενέργεια με κίνητρο την εμπάθεια του καταγγέλλοντος και την επιμονή του δικαστικού λειτουργού και ότι έχουν δρομολογηθεί οι απαραίτητες ενέργειες ώστε η μεν υπόθεση να μπει στο αρχείο -γιατί διαφορετικά οι συνέπειες από τη γενίκευση του νόμου θα είναι απρόβλεπτες για όλη τη
επικράτεια- αλλά και να ρυθμιστεί νομοθετικά και οριστικά το θέμα.
ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ 2011
Τελικά ελήφθη απόφαση, με την οποία το δημοτικό συμβούλιο επιβεβαιώνει ότι με την 118/19.5.2011 δεν χάρισε τα πρόστιμα που βεβαιώθηκαν στους παραβάτες.
Επίσης ότι το θέμα των ενδεικτικών πινακίδων των καταστημάτων αφορά όλη την ελληνική επικράτεια, αφού υπάρχουν παντού επιγραφές όλων των επαγγελματικών κατηγοριών. Και,
Με το δεδομένο, ότι οι δημοτικοί σύμβουλοι κατηγορούνται για απιστία, θα επιβληθούν τα βεβαιωθέντα πρόστιμα, που θα ανέλθουν στα 587 ευρώ, σε εφαρμογή ενός νόμου στην ουσία ανενεργού και ανεφάρμοστου, αλλά και ιδιαίτερα σκληρού για τους επαγγελματίες της πόλης μας.
*Θα προσθέσουμε, ότι οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Αλεξ. Πουλιάσης και Σωτ. Τσιβράς κατηγόρησαν τη Διοίκηση, γιατί άφησε τη διαδικασία να γίνει χρονοβόρα, παρότρυναν να έλθει ο ίδιος ο Υπουργός να εξηγήσει στους καταστηματάρχες τι εξυπηρετεί αυτός ο νόμος και να εξετασθεί και να επισημανθεί η ανισότητα του νόμου, που ορίζει ίδιο πρόστιμο σε μικρές και μεγάλες πινακίδες, αλλά και το γεγονός ότι το πρόστιμο θα επιβληθεί σε έναν περιορισμένο αριθμό επιχειρηματιών και μόνο.
Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΓΙΟΡΤΑΣΘΗΚΕ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΓΙΟΡΤΑΣΘΗΚΕ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
ΘΑ ΠΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ «ΟΧΙ» ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ...
Μετά το τέλος της παρέλασης ο δήμαρχος Περιστερίου, δήλωσε:
«Σήμερα καμαρώσαμε την ελπίδα και την αισιόδοξη προοπτική αυτή της χώρας. Και η αισιόδοξη προοπτική δεν είναι άλλη από το νιάτο της πατρίδας μας, το νιάτο της πόλης.
Είναι η γενιά που θα αντισταθεί και θα πει το μεγάλο «Όχι» εκεί που πρέπει»!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟ... ΜΝΗΜΟΝΙΟ!
Σχετικά με την παρουσία του κάτω από το βάθρο, μεταξύ των πολιτών, είπε, ότι:
«Δεν είναι η πρώτη φορά που δεν ανεβαίνω στην εξέδρα. Και αυτό γιατί πιστεύω, ως άνθρωπος και όχι ως δήμαρχος, ότι οι επίσημοι θα πρέπει αυτές τις εποχές να είναι στους δρόμους και όχι στις εξέδρες
Στις εθνικές εορτές κατεβαίνουμε, όλοι ίσιοι σαν μια μεγάλη οικογένεια, στο δρόμο να χειροκροτήσουμε τα νιάτα της πόλης και να υποκλιθούμε στη μνήμη των Ηρώων αυτής της ημέρας.
Για μένα αφ΄υψηλού παρακολούθηση δεν νοείται. Από την εξέδρα με έχει κατεβάσει το... μνημόνιο! Από την πρώτη μέρα που η Περιστεριώτικη κοινωνία βίωσε και βιώνει αυτά τα προβλήματα, χρέος μου είναι να είμαι δίπλα στον πολίτη, για να καμαρώσουμε τη νεολαία μας που είναι η ελπίδα και η πιο αξιόπιστη προοπτική της πατρίδας μας.
Οφείλω να συγχαρώ όλα τα παιδιά για την εμφάνισή τους».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΣΕ ΕΧΩ ΕΝΝΟΙΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ» ΥΛΟΠΟΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ, ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΣΕ ΕΧΩ ΕΝΝΟΙΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ» ΥΛΟΠΟΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ, ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

Τέταρτος Δήμος σε πληθυσμό το Περιστέρι, αλλά πρώτος σε φαντασία, ιδέες και πρωτοπορία πρωτοβουλιών και κοινωνικών δράσεων, στις οποίες η επόμενη ξεπερνάει την προηγούμενη σε ευρηματικότητα και πνοή, που παραδειγματίζουν και αντιγράφονται.
Τελευταία, με την έναρξη της νέας φοιτητικής χρονιάς, είναι η πρωτοποριακή σε σύλληψη δράση του Δήμου Περιστερίου, με τίτλο «ΣΕ ΕΧΩ ΕΝΝΟΙΑ, καλύτερη Ελλάδα», η οποία προβλέπει την δωρεάν τροφοδοσία για όλη τη χρονιά (!) των φοιτητών των ΑΕΙ και ΤΕΙ, που σπουδάζουν εκτός Αττικής και είναι μέλη οικογενειών με χαμηλό οικογενειακό εισόδημα.
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης σε συνέντευξη Τύπου στις 11.10.2013, αναφέρθηκε σ’ αυτήν την καινοτόμο δράση, η οποία έχει στόχο να καλύπτει τις ανάγκες διαβίωσης των «αλλοδαπών» Περιστεριωτών φοιτητών για όλο το ακαδημαϊκό έτος.
23 ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
Σύμφωνα με όσα είπε: Κάθε μήνα οι Περιστεριώτες φοιτητές θα λαμβάνουν στον τόπο διαμονής τους, μέσω πρακτορείου διανομής και χωρίς καμιά επιβάρυνσή τους, το πακέτο τους με 23 τυποποιημένα τρόφιμα και είδη υγιεινής, όπως: Λάδι, ζάχαρη, ρύζι, μακαρόνια, κριθαράκι, κοφτό μακαρονάκι, φακές, πουρέ πατάτας, γάλα, μαρμελάδα, καφέ, τοματοχυμό, κονσέρβες, σαλάμι, μπισκότα, κομπόστα, χυμούς, δημητριακά, κέτσαπ, μερέντα, οδοντόκρεμα, σαπούνια, σαμπουάν κ.ά.
Δήλωσε κατηγορηματικά, ότι:
«Στη σημερινή εποχή της ανέχειας και της οικονομικής λιτότητας, για όλα τα παιδιά που προσπάθησαν, διαγωνίστηκαν και πέτυχαν τον στόχο τους, ο Δήμος Περιστερίου παρεμβαίνει αποφασιστικά, ώστε κανένας φοιτητής της πόλης μας να μην στερηθεί τα είδη πρώτης ανάγκης, υποστηρίζοντας έτσι το δικαίωμά τους στην μόρφωση.
ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΒΑΡΟΣ
Χάρη στη γενναιόδωρη βοήθεια ορισμένων επιχειρήσεων που έγιναν χορηγοί της δράσης και στην αμέριστη συμπαράσταση και τη δύναμη της ψυχής των εθελοντών, ο Δήμος κατάφερε να υλοποιεί και αυτό το πρόγραμμα, χωρίς να επιβαρύνει το δημοτικό ταμείο ούτε ένα ευρώ. Έχω την πεποίθηση ότι όλοι οι πολίτες του Περιστερίου θα καμαρώνουν, γιατί η μέριμνα της Δημοτικής Αρχής βγαίνει και έξω από τα όρια του Δήμου, προκειμένου να βοηθήσει τα Περιστεριωτόπουλα που σπουδάζουν στις εσχατιές της χώρας, είτε στα Γιάννενα, είτε στη Ρόδο, είτε στην Πάτρα, είτε στη Θράκη, παντού, απαλλάσσοντας τις οικογένειές τους από το σημαντικότερο οικονομικό βάρος που είναι η τροφοδοσία των παιδιών τους.
Δεν μπορούμε να κλείνουμε τα αυτιά μας όταν γινόμαστε δέκτες της απόγνωσης των αδύναμων οικονομικά γονιών, που δεν έχουν τα οικονομικά μέσα να εξασφαλίζουν στα παιδιά τους που σπουδάζουν στην περιφέρεια, τα απαραίτητα τρόφιμά τους.
Δεν θα επιτρέψουμε στους εαυτούς μας να κοιμόμαστε εμείς ήσυχοι, όταν την ίδια στιγμή τα στομάχια των Περιστεριωτών φοιτητών γουργουρίζουν από την πείνα»!
ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ
Ο Δήμαρχος Περιστερίου είπε επίσης:
«Όπως είναι γνωστό σε όλους ο Δήμος Περιστερίου με πράξεις και συμπεριφορές έχει αποδείξει ότι έχει ευαίσθητα κοινωνικά αντανακλαστικά για τους συμπολίτες που η ζωή δεν φάνηκε δίκαιη μαζί τους.
Για την ενίσχυση αυτών των συμπολιτών μας, εκτός από το «Κοινωνικό Παντοπωλείο, το πρόγραμμα «Καθήκον, κατ' οίκον», το κοινωνικό φροντιστήριο, το κοινωνικό ιατρείο και το κοινωνικό φαρμακείο, ξεκινήσαμε μια νέα δράση για την οποία όλοι οι πολίτες αυτής της πόλης, θα είμαστε υπερήφανοι.
Η δράση αυτή λέγεται: «ΣΕ ΕΧΩ ΕΝΝΟΙΑ, καλύτερη Ελλάδα» και έχει στόχο να καλύπτει τις ανάγκες διαβίωσης των φοιτητών μας, καθ΄όλο το ακαδημαϊκό έτος.
Πριν από τρεις μήνες αναθέσαμε στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου να ερευνήσει πόσα είναι τα παιδιά των μονογονεϊκών οικογενειών, των οικογενειών που έχουν πολύ χαμηλά εισοδήματα, των απόρων, των ανέργων κ.ά., που πέτυχαν φέτος στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, καθώς και πόσα είναι τα παιδιά που ήδη σπουδάζουν εκτός Αττικής, ώστε να γίνει μια καταγραφή. Και αυτή σε πρώτο στάδιο έγινε...
Στις σημερινές δύσκολες εποχές, τις εποχές του μνημονίου, της αδικίας και του θυμού, ο Δήμος Περιστερίου προβληματίσθηκε πώς θα μπορέσει να βοηθήσει τα Περιστεριωτάκια αυτών των οικογενειών που προσπάθησαν, που αγωνίστηκαν, που διαγωνίστηκαν και πέτυχαν σε κάποια σχολή των ΑΕΙ ή ΤΕΙ, εκτός Αθήνας.
Θέλοντας λοιπόν ο Δήμος Περιστερίου να σταθεί όσο γίνεται περισσότερο κοντά τους, αποφασίσαμε και υλοποιούμε μια νέα κοινωνική δράση «ΣΕ ΕΧΩ ΕΝΝΟΙΑ- καλύτερη Ελλάδα», σύμφωνα με την οποία θα στέλνει στους φοιτητές εκεί που σπουδάζουν, τα τρόφιμα του μήνα, ένα πακέτο με 23 είδη τροφίμων και υγιεινής (τα προαναφέραμε).
Ο Δήμος Περιστερίου το μόνο που ζητά από αυτά τα παιδιά είναι να προσέχουν εκεί που είναι, να είναι αφοσιωμένα στα μαθήματά τους και τα υπόλοιπα θα είναι φροντίδα της Δημοτικής Αρχής. Μέχρι αυτή τη στιγμή έχουμε αναλάβει την τροφοδοσία 65 παιδιών. Πιστεύω όμως ότι μπορεί να είναι κι άλλα που δεν έχουν ακόμα πληροφορηθεί τη νέα κοινωνική δράση του Δήμου και θα τα συμπεριλάβουμε.
Θέλω να προσθέσω, ότι μπορεί αυτό το πρόγραμμα να είναι απόσταγμα της «ζητιανιάς» της Δημοτικής Αρχής, όμως αποδεικνύει, ότι στην κοινωνία υπάρχει αλληλεγγύη και ανθρωπιά. Μπροστά σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που βοηθάνε υλικά και ηθικά την προσπάθειά μας και στους δεκάδες εθελοντές μας, στεκόμαστε με αίσθημα ευθύνης, ταπεινοφροσύνης και υποχρέωσης».
Στη συνέντευξη παραβρέθηκαν επίσης ο αντ/ρχος κ. Αναστ. Θεοδωράκος και η πρόεδρος του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη.
Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ» ΥΛΟΠΟΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ» ΥΛΟΠΟΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ
Ο Δήμος Περιστερίου ξεκίνησε και φέτος το πρόγραμμα «Κολύμβηση για ΟΛΗ την Οικογένεια» στις εγκαταστάσεις του Δημοτικού Κολυμβητηρίου (Χωράφα), υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη άρτια καταρτισμένων καθηγητών Φυσικής Αγωγής.
Ο Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας (Ο.Π.Α.Α.Π.) του Δήμου Περιστερίου λειτουργεί τμήματα οργανωμένα, σύμφωνα με την ηλικία των αθλουμένων και διαθέτει τα εξής τμήματα:
-Παιδικό τμήμα εκμάθησης στη μικρή πισίνα από 4 ετών και άνω
-Εφηβικό τμήμα εκμάθησης από 13 ετών
-Τμήμα ενηλίκων ελεύθερης κολύμβησης από 18 ετών και άνω.
Οι εγγραφές άρχισαν σε όλα τα τμήματα, από Δευτέρα έως Παρασκευή και από ώρες 8:00 μ.μ. – 13:00 μ.μ. και από 15:00 μ.μ. έως 18:00 μ.μ. στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Περιστερίου.
Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την γραμματεία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Περιστερίου (Χωράφα), Ευκαλύπτων και Πεύκων στην Κηπούπολη, στα τηλέφωνα: 210 5062951-4 και 210 5025380.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
«ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ»: Η ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ
Συσπείρωση ενεργών πολιτών του Περιστερίου για την υπεράσπιση των συμφερόντων της πόλης μας
«ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ»: Η ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ
Η Πρωτοβουλία Πολιτών Περιστερίου είναι μια απαρχή διαλόγου και συσπείρωσης των ενεργών πολιτών του Περιστερίου, με σεβασμό στις διαφορετικές απόψεις, αλλά κοινή θέληση για δράση απέναντι στα μεγάλα πολιτικά, κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο λαός μας, ως συνέπεια των μνημονίων, της βαθιάς οικονομικής ύφεσης και της αποδόμησης του παραγωγικού ιστού.
Η Πρωτοβουλία Πολιτών Περιστερίου, είναι μια ανοιχτή διαρκής συνέλευση πολιτών, που στηρίζεται στην εθελοντική ένωση δημοκρατών, προοδευτικών, ριζοσπαστών, οικολόγων, αριστερών πολιτών .
Έχει τις ρίζες της στις προσπάθειες χιλιάδων Περιστεριωτών, που στο διάβα της ιστορίας μέσα από συλλόγους, φορείς, κινήματα, κόμματα και παρατάξεις, υπερασπίστηκαν τα συμφέροντα της πόλης και των ανθρώπων της.
Φιλοδοξεί να λειτουργήσει σαν συνδετικός ιστός ανάμεσα σε μαζικούς φορείς και πολίτες, κοινωνικά κινήματα, εργαζόμενους, άνεργους, νέους και συνταξιούχους.
Για να αντισταθούμε στις βάρβαρες και κυνικές νεοφιλελεύθερες μνημονιακές πολιτικές, που αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους ως αριθμούς και αντικείμενα εκμετάλλευσης.
Για να υπερασπιστούμε το Σύνταγμα και τη δημοκρατία που πλήττονται βάναυσα, το κοινωνικό κράτος, το δικαίωμα στην εργασία, τον πολιτισμό και το περιβάλλον.
Για να αφοπλιστεί το δολοφονικό χέρι του φασισμού και να ματαιωθούν τα σχέδια αποσταθεροποίησης που εξυφαίνονται με ιδεολογικό περίβλημα την ανιστόρητη θεωρία των δύο άκρων.
Η προσέγγιση μας σε αυτά που συμβαίνουν στην πατρίδα μας αλλά και στην πόλη που ζούμε, είναι από μια ευρύτερη δημοκρατική, αριστερή σκοπιά, μακριά από εξαρτήσεις και σχέσεις με συμφέροντα και κέντρα εξουσίας που υπηρετούν την πολιτική των μνημονίων.
Επιδιώκουμε τη δημιουργία ενός δημοκρατικού, ενωτικού, δυναμικού ρεύματος, ενός μετώπου, που θα αντισταθεί στις πολιτικές των μνημονίων και θα διεκδικήσει δημοκρατική – αριστερή διέξοδο για τον τόπο μας και το λαό μας.
Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Το ρεύμα αυτό πιστεύουμε ότι μπορεί να υποστηρίξει και την αλλαγή στα δημοτικά πράγματα της πόλης μας, με επιδίωξη την ανάδειξη μιας νέας δημοτικής αρχής που δεν θα αποτελεί το μακρύ μνημονιακό χέρι στην τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά θα υπερασπίζεται τα δικαιώματα του Περιστεριώτικου λαού και της πόλης απέναντι στην κεντρική εξουσία.
Περιστέρι 15 Σεπτέμβρη 2013
Οι συμμετέχοντες:
1. Αποστ. Γιαννόπουλος- γιατρός, 2. Σάκης Αποστολόπουλος- ασφαλιστής, 3. Κουρής Βαγγέλης- δικηγόρος, 4. Αλέκος Ψαρρός, 5. Σάκης Πέππας- πολιτ. μηχανικός, 6. Φώτης Κάντας- χημ. μηχανικός, 7. Δημ. Κούνδουρος- γεωλόγος, 8. Μανόλης Τσακιράκης- συνταξιούχος, 9. Παν. Ιωακειμίδης. 10. Διον. Καλογερόπουλος- οδοντίατρος, 11. Κώστας Καλφακάκος- δικηγόρος, 12. Τάσος Λύτρας- δικηγόρος, 13. Νίκος Σκουλίδας- σκηνοθέτης, 14. Δημ. Σιαντής- φαρμακοϋπάλληλος, 15. Ζήσης Καπράνας- δάσκαλος, 16. Αδάμ Στάμος- δάσκαλος, 17. Εύη Καραγιάννη- μαθηματικός, 18. Παντ. Τριανταφύλλου- χημ. μηχανικός, 19. Τάκης Γωργακόπουλος- αρχιτέκτων, 21. Αντρέας Πιλάλης- στέλεχος επιχειρήσεων, 23. Στέλιος Ρούσος- συντ. τεχνικός, 24. Κώστας Κόλλας- εκπαιδευτικός, 25. Αντώνης Σούλης- άνεργος, 26. Πένυ Γεωργιάδου, 27. Αντωνία Καούνη- τεχν. ακτινολόγος, 28. Ιωάννα Γιαννοπούλου- δικηγόρος, 29. Κατερίνα Τζιωτάκη- εικαστικός, 30. Φώτης Κουγιουμτζής- δημ. υπάλληλος, 31. Γιάννης Θοδωρόπουλος- συντ. τραπεζοϋπάλληλος, 32. Αντώνης Τσοντάκης- φαρμακοϋπάλληλος- 33. Δημ. Μωρόγιαννης, 34. Χρήστος Καστάνης- εμπορος, 35. Γιώργος Ξυνός- εκτελωνιστής, 36. Μαργαρίτα Ζαρκαδούλα- ελευθ. επαγγελματίας, 37. Βασίλης Γραβάνης- ελευθ. επαγγελματίας, 38. Έμμα Τσιβρά- καθηγήτρια Αγγλικής, 39. Δήμητρα Πιλάλη- φιλόλογος, 40. Παναγ. Βεσκούκης- συνταξιούχος, 41. Χρήστος Καρκάνης- οικοδόμος, 42. Σωτήρης Ζέρης- τεχνικός, 43. Γιώργος Χριστόπουλος- δάσκαλος, 44. Βασίλης Κατσιώτας, 45. Βαγγέλης Μπουντανιώτης, 46. Γιώργος Παπακωνσταντίνου, 47. Ευάγγελος Σωτηρόπουλος, 48. Έφη Καλογεροπούλου, 49. Χριστίνα Μηλιώνη, 50. Κατερίνα Ψαρρού, 51. Βασίλης Ψαρρός, 52. Νικόλαος Ψαρρός, 53. Αφροδίτη Παργάμου, 54. Ζαχαρούλα Παργάμου, 55. Ουρανία Μαρουλάκη, 56. Ελένη Παπαδοπούλου, 57. Ζωή Κότση, 58. Δέσποινα Μηλιώνη- εκπαιδευτικός, 59. Παντελής Μηλιώνης, 60. Δέσποινα Ιωακειμίδη- Αλεξοπούλου- ιδ. υπάλληλος, 61. Αγγελική Οφιτσιάλη- συνταξιούχος, 62. Τατιάνα Ιωακειμίδη- ιδ. υπάλληλος, 63. Ιωάν. Παναγιώτου- συνταξ. υπομηχανικός, 64. Ολυμπία Στάντζου- οικιακά, 65. Μαρία Ρούσσου- συνταξ. τραπεζοϋπάλληλος, 66. Παναγιώτα Τσουμπού- φιλόλογος, 67. Γιώργος Σπανέας- συνταξιούχος, 68. Αθανάσιος Νικολόπουλος- εκπαιδευτικός, 69. Μιχ. Σπατιώτης- φαρμακοποιός, 70. Ευγενία Συκοτακοπούλου- εκπαιδευτικός, 71. Κωνσταντίνα Μπούμη, 73. Μαρία Ζερβάκη- δικηγόρος, 74. Βασίλης Τσικρικάς, 75. Αθαν. Χριστοφιλόπουλος- φυσικός, 76. Βαγγέλης Τσίλης- βιβλιοπώλης, 77. Σταματία Τσιβρά, 78. Χρήστος Γαβαλάς, 79. Ρ. Α. Σπανέα, 80. Κώστας Μαυροειδής- έμπορος, 81. Χρήστος Σαμοϊλης- συνταξιούχος, 82. Θεοτόκης Σαμοϊλης, 83. Γιώργος Μιχαλόπουλος- συνταξιούχος- 84. Νίκος Πέππας- αρχιτέκτονας.
Σε άλλη στήλη μας λεπτομέρειες από εκδήλωση της «Πρωτοβουλίας».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ














