| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ 4η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Σ.Ο.Π.Π. ΔΥΤ. ΑΘΗΝΑΣ
ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ 4η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Σ.Ο.Π.Π. ΔΥΤ. ΑΘΗΝΑΣ
Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα η 4η τακτική συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας της Δυτικής Αθήνας (ΣΟΠΠ) στο Γραφείο του αντιπεριφερειάρχη και προέδρου του ΣΟΠΠ κ. Κώστα Παπαντωνίου.
Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης που συζητήθηκαν στη συνεδρίαση ήταν:
-Σχεδιασμός και δράσεις Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση σεισμικών φαινομένων
-Απολογισμός έργων και δράσεων αντιπυρικής περιόδου 2013
-Συντονισμός εμπλεκομένων φορέων σε δράσεις πολιτικής προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων.
ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ
Για τα θέματα του «σχεδιασμού δράσεων για την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση σεισμικών φαινομένων» εισηγήθηκε ο δρ. Ευ. Λέκκας- καθηγητής Γεωλογίας του Εθν. Καποδιστριακού Πανεπ. Αθηνών και αντ/δρος του ΟΑΣΠ.
Ο κ. Λέκκας τόνισε ότι ο σωστός σχεδιασμός ξεκινά από τα σχέδια δράσης που πρέπει να υπάρχουν σε επίπεδο Δήμων και τα οποία πρέπει να είναι ελεγμένα, επικαιροποιημένα και να λαμβάνουν υπόψη τις όποιες αλλαγές που έχουν επέλθει από κατάργηση υπηρεσιών (π.χ. Δημοτικής Αστυνομίας) ή μετακίνησης προσωπικού κτλ.
Στη συνέχεια έγινε απολογισμός από τα μέλη του ΣΟΠΠ της αντιπυρικής περιόδου, ο οποίος κρίθηκε θετικός καθώς όπου υπήρξαν συμβάντα αντιμετωπίστηκαν άμεσα και αποτελεσματικά.
Σχετικά με την προετοιμασία για τη χειμερινή περίοδο και την αντιμετώπιση πλημμυρικών φαινομένων τονίστηκε από όλους ότι πρέπει να γίνουν άμεσες ενέργειες, ώστε όλοι οι φορείς να βρίσκονται σε ετοιμότητα.
1.000.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥΣ ΡΕΜΑΤΩΝ
Ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αθήνας και πρόεδρος του ΣΟΠΠ κ. Κώστας Παπαντωνίου ενημέρωσε ότι έχει ενταχτεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων το έργο «Καθαρισμός ρεμάτων Κεντρικού, Βόρειου, Δυτικού και Νότιου Τομέα Αθήνας» προϋπολογισμού 1.000.000 ευρώ.
Η δημοπρασία της εργολαβίας, καθώς και η υλοποίηση του έργου, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, η οποία είναι στο Ελεγκτικό Συνέδριο, θα διενεργηθεί από τη Δ/νση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Αττικής. Επίσης, στην πρόταση για το σχέδιο Προϋπολογισμού 2014 περιλαμβάνεται το έργο «Εργασίες άρσης καταπτώσεων πρανών ρεμάτων Περιφερειακών Ενοτήτων Κεντρικού, Βόρειου, Δυτικού και Νότιου Τομέα Αθήνας», προϋπολογισμού 1.000.000 ευρώ.
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν εκπρόσωποι 42 φορέων που είναι μέλη στο ΣΟΠΠ: Της Αυτοτελούς Δ/νσης Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Αττικής, της ΠΕΔΑ, αντιδήμαρχοι Πολιτικής Προστασίας των Δήμων της Δυτ. Αθήνας, του ΑΣΔΑ, των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, της Τροχαίας, της Πυροσβεστικής, της Δ/νσης Δασών, του Νοσοκ. «Αττικόν», της ΕΜΥ, της ΔΕΔΔΗΕ, του ΟΤΕ, των μέσων μαζικής μεταφοράς, εθελοντικών οργανώσεων και οι Διευθυντές των Υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αθήνας.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ «Ο ΠΥΡΡΟΣ», ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
ΕΝΩΣΗ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ «Ο ΠΥΡΡΟΣ»
Αναγνωστοπούλου & Γρηγ. Ξενοπούλου 3, 12134 Περιστέρι
Τηλ. / Fax: 210 57.37.310- E-mail: en Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Η Ένωση Ηπειρωτών Περιστερίου, ενημερώνει τους Ηπειρώτες και τους φίλους της Ένωσης, ότι τα νέα Γραφεία, που θα φιλοξενούν πλέον τις πολιτιστικές της δραστηριότητες, βρίσκονται στην οδό
Αναγνωστοπούλου & Γρηγ. Ξενοπούλου 3, Ν. Ζωή Περιστέρι
Στην Ένωση Ηπειρωτών Περιστερίου «Ο ΠΥΡΡΟΣ», λειτουργούν τμήματα χορού, στα οποία διδάσκονται ηπειρώτικοι και παραδοσιακοί χοροί από όλη την Ελλάδα. Τα τμήματα που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες έχουν το ακόλουθο πρόγραμμα διδασκαλίας:
-ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ: Παρασκευή: 18:00-19:00, 19:00-20:00 & 20:00-21:00
-ΕΦΗΒΙΚΟ ΤΜΗΜΑ: Κυριακή: 18:00- 19:00, 19:00-20:00 & 20:00-21:00
-ΤΜΗΜΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: Δευτέρα: 18:00-19:00, 19:00-20:00 & 20:00-21:00
Πληροφορίες για τους ενδιαφερόμενους παρέχονται στα Γραφεία της Ένωσης Ηπειρωτών Περιστερίου και στο τηλ. 6938700493 (κ. Κων/νος Γκούντας).
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο πρόεδρος Κων. Γκούντας
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ» ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ» ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ

Με αφορμή την έλευση των Εορτών ο Δήμος Περιστερίου πήρε μια πρωτοβουλία- πρόκληση για τα Περιστεριωτόπουλα, καλώντας τα να ζωγραφίσουν μαγικές στιγμές των Χριστουγέννων.
Η φωτεινή πόλη των Εορτών, το Περιστέρι, να γίνει φέτος δικό τους δημιούργημα, με μοναδικό αντάλλαγμα πινελιές από τα χρώματα της έμπνευσης, της φαντασίας και της ξεγνοιασιάς τους.
Οι μαθητές και μαθήτριες της πόλης μας θα έχουν την ευκαιρία να διακοσμήσουν την πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως (απέναντι από τον ΟΤΕ), με την πεποίθηση πως θα καταφέρουν να την διαμορφώσουν στην ομορφότερη πλατεία της πόλης.
Γι’ αυτό το λόγο ο Δήμος προκήρυξε διαγωνισμό με θέμα: «Τα παιδιά ομορφαίνουν την πόλη».
Μοναδικός περιορισμός στην παλέτα του κάθε μικρού ζωγράφου είναι, το θέμα που θα επιλέξει να έχει σχέση με τα Χριστούγεννα.
Οι 30 καλύτερες ζωγραφιές θα τοποθετηθούν, σε όλη τη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων, στα ειδικά πλαίσια της πλατείας Εθν. Αντίστασης.
Οι δημιουργίες των παιδιών θα είναι η αφορμή, όχι μόνο να δώσουν τον εορταστικό τόνο στην πόλη, αλλά και να καμαρώσουν οι πολίτες του Περιστερίου το ταλέντο και τον ευρηματικό τρόπο που τα παιδικά χέρια μπορούν να κάνουν την ιδέα των Εορτών, τέχνη, δημιουργία και μήνυμα αγάπης.
Μετά το τέλος των Εορτών τα πλαίσια θα παραδοθούν στα παιδιά που φιλοτέχνησαν τα έργα τους, σαν έπαθλο κι ενθύμιο για την προσπάθεια αλλά και την προσφορά τους στην γιορταστική ατμόσφαιρα της πόλης.
Για κάθε πρόσθετη διευκρίνιση ή πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Δήμου Περιστερίου (Δ.Ε.Π.Α.Δ.Π.) στα τηλέφωνα 210 5779914 & 210 5779049, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΣΤΟ ΠΡΟΚΑΤΟΧΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟ ΤΟΥ Ι.Ν. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ!
ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΣΤΟ ΠΡΟΚΑΤΟΧΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟ ΤΟΥ Ι.Ν. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ!
Ένα σεμνό, κατανυκτικό και νοσταλγικό πανηγυράκι πραγματοποιήθηκε στις 26.10.2013, εορτή του Αγ. Δημητρίου. Πού νομίζετε; Εκεί που είναι σήμερα το καμπαναριό του ι.ν. Αγ. Αντωνίου!
Συγκλονιστικό: Στο προκατοχικό Περιστέρι, τότε που το κοιμητήριο του Περιστερίου ήταν στο κέντρο του Περιστερίου, εκεί που σήμερα είναι ο Σταθμός του Μετρό, υπήρχε δίπλα στον ι.ν. του Αγ. Αντωνίου ένα μικρό εκκλησάκι του Αγ. Δημητρίου. Ο ναΐσκος αυτός, μετά τη μεταφορά του κοιμητηρίου πάνω από το Άλσος, μπροστά στην ανάγκη να επεκταθεί ο πολιούχος Αγ. Αντώνιος, κατεδαφίστηκε και στη θέση του ανεγέρθηκε το καμπαναριό.
Στη θέση αυτή λοιπόν μαζεύτηκαν στις 26.10.2013 όλοι οι παλαιοί Περιστεριώτες, αυτοί που μπροστά από -τα νωπά από τη συγκίνηση- μάτια τους πέρασε όλο το φιλμ της εξέλιξης του Δήμου μας και κατά παράκλησή τους, πανηγύρισαν τον Αγ. Δημήτριο, στο σημείο ακριβώς που νοερά τους παρέπεμπε στα χρόνια της στέρησης, της συναδέλφωσης και της αγνής θρησκευτικής προσήλωσης.
Τη λατρευτική διαδικασία τέλεσε και την ολοκλήρωσε με έναν εμπνευσμένο λόγο, ο ιερατ. προϊστάμενος του ι.ν. Αγ. Αντωνίου αιδ. π. Παντελής Μαρκαντωνάκης, ο πιο χαρισματικός πνευματικός πατέρας της περιοχής, που με παρήγορα λόγια «κατεδαφίζει» -σαν το παλιό εκκλησάκι- την ψυχοφθόρα καθημερινότητα από τις καρδιές των ενοριτών του, και που η αγάπη και η υπόληψη που απολαμβάνει είναι ψηλή σαν το καμπαναριό!
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - Δ.Λ.
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΝΤΕΣ ΣΤΟ «ΜΠΛΟΚΟ» ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΝΤΕΣ ΣΤΟ «ΜΠΛΟΚΟ» ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
Μια λιτή εκδήλωση τιμής και μνήμης στους Περιστεριώτες συλληφθέντες και εκτελεσθέντες αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης πραγματοποιήθηκε στις 20.10.2013 το πρωί, στη συμβολή των οδών Τζων Κέννεντυ και Δαμασκηνού στο Λόφο Αξιωματικών, σε ανάμνηση του «μπλόκου» από τους Γερμανούς κατακτητές και τους ντόπιους συνεργάτες τους την 6η Ιουλίου 1944.
Στο σημείο αυτό, που ως γνωστό, έχει ανεγερθεί Μνημείο διοργάνωσε εκδήλωση το Παράρτημα Περιστερίου της Πανελλήνιας Ένωσης Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης και Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδος και η Διοικούσα Επιτροπή του Μουσείου ΕΑΜικής Εθνικής Αντίστασης.
Παραβρέθηκαν σαν εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής οι αντ/ρχοι κ.κ. Θεοδ. Αρβανίτης, Βασ. Μπέτσης και Αλεξ. Σταυρούλιας, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση» Γρηγόρης Τημπλαλέξης, ο πρόεδρος του Συλλόγου «Έλλη Αλεξίου» κ. Κων/νος Παπλωματάς, εκπρόσωποι φορέων, απλοί πολίτες όλων των ηλικιών κ.ά.
Το αφιέρωμα μνήμης και τιμής διανθίστηκε από ερμηνείες τραγουδιών, σχετικών με την εποχή της Αντίστασης από την Άννα Λουκά, συνοδεία μουσικών, απαγγελίες ποιημάτων και απόδοση αποσπάσματος κειμένου του Μπέρτολτ Μπρέχτ.
Ομιλίες πραγματοποίησαν από την ΠΕΑΕΑ-ΔΣΕ Περιστερίου ο κ. Άρης Καστριτσέας και το μέλος του Γενικού Συμβουλίου της Παν. Ένωσης Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης και Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας κ. Θεοδ. Αυγέρο.
ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Ο κ. Αυγέρος ανέφερε, μεταξύ άλλων, στην ομιλία του ότι: «Στη μνήμη των ανθρώπων αυτών που θυσίασαν τη ζωή τους στα χαρακώματα, στα πεδία των μαχών, από τις παγωμένες στέπες της Ρωσίας, το ηρωικό Λένινγκραντ μέχρι τον Γοργοπόταμο, υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας, ώστε η φλόγα της αληθινής ιστορίας που έγραψαν εκείνοι με το αίμα τους, να φωτίσει για πάντα το δρόμο της ταξικής πάλης, μέχρι την τελική νίκη».
Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων από τον εκπρόσωπο της Τομεακής Επιτροπής Περιστερίου του ΚΚΕ κ. Παναγ. Μαυραντώνη, τον πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου» κ. Κων/ντίνο Παπλωματά, εκ μέρους του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών κ. Πέτρο Τσακτάνη και από τη Σωματειακή Επιτροπή Δήμου Περιστερίου κ. Κώστα Υφαντή.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με κέρασμα, στο οποίο οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - Ν. Λυμπερόπουλος
«ΨΥΛΛΟΙ ΣΤ΄ ΑΥΤΙΑ»: ΜΙΑ ΑΠΙΘΑΝΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ «ΑΛΙΚΗ», ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΣΑΣ!
Πρωταγωνιστεί και η Περιστεριώτισσα ηθοποιός Βίκυ Σταυροπούλου
«ΨΥΛΛΟΙ ΣΤ΄ ΑΥΤΙΑ»: ΜΙΑ ΑΠΙΘΑΝΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ «ΑΛΙΚΗ», ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΣΑΣ!
Αν θέλετε να απολαύσετε μια θεατρική παράσταση με κινηματογραφικής ταχύτητας δράση, να ξεκαρδιστείτε στα γέλια, να χαρείτε και να χειροκροτήσετε θερμά -γιατί το αξίζουν- μια πλειάδα ταλαντούχων ηθοποιών, να χαρείτε μια παράσταση χλιδής σε ταλέντο, σκηνικά και κοστούμια, με κόστος όσο δυο ποτά σε άλλο τσιγαρο-ηχορυπαινόμενο στέκι, πηγαίνετε να δείτε στο Θέατρο «Αλίκη» (Αμερικής 4 Αθήνα), την καταπληκτικής πλοκής φάρσα του Georges Feydeau «Ψύλλοι στ’ αφτιά», σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα.
Η απίστευτη υποκριτική επιδεξιότητα του Χρήστου Χατζηπαναγιώτη, της Περιστεριώτισσας Βίκυς Σταυροπούλου, της Μίνα Αδαμάκη και ενός πολυπρόσωπου θιάσου σπουδαίων κωμικών ηθοποιών, δεν θα σας ικανοποιήσει απλά, αλλά θα σας κάνει κήρυκες της σπουδαίας αυτής παράστασης στον κύκλο των γνωστών και φίλων σας, που θα τους παροτρύνετε να την απολαύσουν και αυτοί, όπως σας την συνιστούμε και εμείς ανεπιφύλακτα (και θα δεχθούμε οποιαδήποτε επίκριση αν δεν επαληθευτούμε).
Η παράσταση «Ψύλλοι στ’ αφτιά», που γράφτηκε το 1907 από τον Georges Feydeau, έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της γαλλικής φάρσας και αποτελεί μέχρι σήμερα έργο ορόσημο της μπελ επόκ, είναι μια πραγματικά αντιαγχωτική θεραπεία και συνιστάται υπεύθυνα -και ιατρικά- σε όσους, λόγω της αφόρητης σημερινής κατάστασης, έχουν χάσει το γέλιο τους.
Η υπόθεση έχει θέμα τις αμφιβολίες της Γκαμπριέλ (Βίκυς Σταυροπούλου) για τη συζυγική πίστη και εκτυλίσσεται σε ένα αμφιβόλου φήμης ξενοδοχείο, με τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη σε διπλό απολαυστικό ρόλο και ένα απίθανο μπέρδεμα που προκαλεί αδιάκοπο γέλιο.
Πρωταγωνιστούν: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Βίκυ Σταυροπούλου, Κώστας Αποστολάκης, Σοφία Μουτίδου, Πάνος Βλάχος (θα μιμείσθε την ομιλία του για πολύ καιρό), Κώστας Τριανταφυλλόπουλος και η Μίνα Αδαμάκη. Κοντά τους οι Κων. Κακούρης, Γιώργος Κοψιδάς, Μαρία Κωνσταντάκη, Μάρκος Μπούγιας και ο Θωμάς Παλιούρας.
Τους ηθοποιούς συνοδεύει μουσικά ζωντανά ο πιανίστας Δημήτρης Καραβίτης.
Οι παραστάσεις δίδονται κάθε: Τετάρτη 20:00, Πέμπτη 21:00, Παρασκευή 21:00 (λαϊκή), Σάββατο 18:00 (λαϊκή) & 21:00 και Κυριακή 18:00 & 21:00
Τιμές Εισιτηρίων: Πλατεία: 20 ευρώ, λαϊκή: 17 ευρώ, φοιτητικό:15 ευρώ και ανέργων: 10 ευρώ (με προσκόμιση του δελτίου ανεργίας).
Εισιτήρια πωλούνται: Στα ταμεία του «Παλλάς», Βουκουρεστίου 5, τηλ. 210 3213100 - Θέατρο «Αλίκη», Αμερικής 4, τηλ. 210 3210021 - με πιστωτική κάρτα, τηλ. 210 8938100 και κρατήσεις μέσω Internet: www.ellthea.gr και στο www.tickethour.com
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΤΕΤΡΑΠΟΔΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΣΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ο ΟΜΙΛΟΣ CAVALIER
ΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΤΕΤΡΑΠΟΔΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΣΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ο ΟΜΙΛΟΣ CAVALIER
Ο Όμιλος «Καβαλιέρ» Ελλάδος διοργανώνει μια ημέρα αφιερωμένη στους τετράποδους φίλους μας, με την υποστήριξη του Δήμου Περιστερίου.
Η «4η Cavalier Day» θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013, στις 10:30 π.μ. στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου (Δωδεκανήσου & Αναπαύσεως), κοντά στον τερματικό Σταθμό Μετρό «Ανθούπολη».
Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους όσους επιθυμούν να θαυμάσουν τα συμπαθή τετράποδα, να ενημερωθούν και να διασκεδάσουν.
Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου «Καβαλιέρ» Ελλάδος θα παραβρεθούν για να συζητήσουν με όλους τους επισκέπτες και να τους ενημερώσουν για ζητήματα που αφορούν στην φροντίδα των ζώων τους.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΦΟΡΕΩΝ
ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΦΟΡΕΩΝ
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ελλη Αλεξίου», το Σωματείο Εργαζομένων «ΑΤΤΙΚΟΝ», η Εργατική Λέσχη Περιστερίου, η ΚΕΕΡΦΑ, η ΚΕΔΔΕ, η Πρωτοβουλία Πολιτών Περιστερίου, η Κίνηση Αντίστασης και Πάλης και η Επιτροπή Δράσης Περιστερίου, όλοι εμείς που οικοδομούμε την ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ, καλούμε τους κατοίκους του Περιστερίου, την κάθε συλλογικότητα, το κάθε σωματείο, τον κάθε συλλογικό φορέα, τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, σε μεγάλη ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ, το Σάββατο 9 Νοέμβρη 2013 στις 12:00 στην πλατεία Δημαρχείου.
ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ
ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ
Οι λαμπρές σελίδες που γράφτηκαν από τους λαούς στο μεγάλο αντιφασιστικό έπος του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου, στη πατρίδα μας, στη Σοβιετική Ένωση και σε όλο τον κόσμο, εμπνέει σήμερα όσους αγωνίζονται για μια κοινωνία δίκαιη χωρίς την καπιταλιστική εκμετάλλευση.
Το έπος της Εθνικής Αντίστασης και του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας και ο αγώνας εκατομμυρίων εργατών, αγροτών, νεολαίας, αποτελεί ζωντανό παράδειγμα και εμπνέει την Εργατική τάξη και τους λαούς που σήμερα αγωνίζονται ενάντια στην Ε.Ε, το κεφάλαιο, την καπιταλιστική βαρβαρότητα, και τις πολιτικοσυνδικαλιστικές δυνάμεις που τους υπηρετούν.
Η παραχάραξη της ιστορίας που σήμερα προσπαθούν συγκεκριμένοι πολιτικοί κύκλοι να επιβάλλουν, υπηρετεί τις πολιτικές σκοπιμότητες της υποταγής της συνείδησης του λαού, τη νομιμοποίηση της θεωρίας των «δύο άκρων» και προετοιμάζει ιδεολογικά, πολιτικά, θωρακίζοντας ταυτόχρονα με το αντίστοιχο νομικό πλαίσιο, τη σχεδιαζόμενη καταστολή στους αγώνες του άμεσου μέλλοντος. Είναι αντίστοιχη των προσπαθειών του μαύρου παρελθόντος που καλλιεργούσαν το συμβιβασμό και την υποταγή στις δυνάμεις του άξονα, που συνεργάσθηκαν μαζί του.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Περιστερίου «Έλλη Αλεξίου» μπροστά στην όξυνση της καπιταλιστικής κρίσης, μπροστά στις «ευκαιρίες» που δίνει στο κεφάλαιο το μνημόνιο, καλεί τους εργαζόμενους, τα λαϊκά στρώματα, να οργανώσουν με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα όχι απλά τη μάχη ενάντια στην επίθεση της κυβέρνησης, Ε.Ε και ΔΝΤ, αλλά να επιδιώξουν τη μεγάλη ανατροπή σε όλους τους σχεδιασμούς τους.
Οι δημιουργοί του πλούτου, η Ε.Τ. και τα λαϊκά στρώματα με το δυνάμωμα της συμμαχίας τους, να ανατρέψουν τις αντεργατικές πολιτικές του κεφαλαίου, την καπιταλιστική βαρβαρότητα και στη σημαία τους να γράψουν την κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο.
ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟ ΖΩΟΔΟΤΗ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΑΙΜΟΔΟΤΗ, ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΝΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ
ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟ ΖΩΟΔΟΤΗ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΑΙΜΟΔΟΤΗ, ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΝΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ

Η εθελοντική αιμοδοσία είναι η πιο ανιδιοτελής πράξη αλτρουισμού, που αποδεικνύει έμπρακτα την αγάπη προς το συνάνθρωπο. Ταγμένος στον ιερό σκοπό της είναι εδώ και είκοσι χρόνια ο Σύλλογος Κοινωνικής Σταυροφορίας Εθελοντών Αιμοδοτών Περιστερίου, ο οποίος με τη συνεχή προσφορά του αποτελεί ανάσα ζωής για τους συνανθρώπους μας που χρειάζονται αίμα.
Για να τιμηθεί αυτή η προσφορά του Συλλόγου και των ανώνυμων εθελοντών προσφοράς ζωής, πραγματοποιήθηκε στις 20.10.2013, τελετή αποκαλυπτηρίων του Μνημείου του Εθελοντή Αιμοδότη, που φιλοτέχνησε ο γνωστός γλύπτης κ. Ιωάννης Μπάρδης και αναπαριστά δύο χέρια που προστατεύουν μια καρδιά.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με επιμνημόσυνη δέηση, μετά την οποία οι διοργανωτές και προσκεκλημένοι πήγαν στο χώρο του Μνημείου, στην πλατεία απέναντι από τον ι.ν. Αγ. Αντωνίου, όπου έγιναν τα αποκαλυπτήρια.
ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ
Πρώτος πήρε το λόγο ο δήμαρχος της πόλης μας κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο οποίος τόνισε τη μεγάλη σημασία της αιμοδοσίας λέγοντας, ότι: «Όλοι αδιακρίτως οφείλουμε να ενσωματώσουμε στην προσωπική μας στάση και τη φιλοσοφία της ζωής μας το δόγμα «Αίμα σημαίνει ζωή και ζωή σημαίνει αίμα». Επειδή η ζωή και η υγεία είναι αξίες και δικαιώματα μοναδικά και απαραβίαστα για τον κάθε άνθρωπο, αντιλαμβανόμαστε όλοι την ανυπέρβλητη, την καθοριστική εκάστοτε σημασία που προσλαμβάνει το αίμα σε σχέση με τη δημιουργία και τη διατήρηση της ζωής όλων των συνανθρώπων μας.
Οι σημερινές συνθήκες με την κρισιμότητα που τις διακρίνει καθιστούν επιβεβλημένη περισσότερο από ποτέ την ενσυνείδητη και υπεύθυνη αξιολόγηση της έννοιας της αιμοδοσίας σε σχέση πάντοτε με τον κυρίαρχο όρο της αλληλεγγύης προς το συνάνθρωπο. Όλοι όταν θέλουμε μπορούμε. Λίγο από το πολύτιμο αίμα μας και λίγα μόνο λεπτά αρκούν για να σώσουν μια ζωή.
Έχοντας πάντοτε στο νου και την ψυχή μας ότι η αξία κάθε ανθρώπινης ζωής είναι ανεκτίμητη, ανυπολόγιστη, μοναδική, οφείλουμε σε κάθε προσκλητήριο αιμοδοσίας να είμαστε απαξάπαντες παρόντες, αποδεικνύοντας το ανθρώπινο περιεχόμενο της οντότητάς μας και αναδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό έναν από τους σημαντικότερους λόγους της έλευσής μας στον κόσμο τούτο.
Η φλέβα μας, όπως ακατάπαυστα χτυπά, έτσι ακατάπαυστα πρέπει να ανοίγει και να χαρίζει την υγεία και τη ζωή σ’ εκείνον που κάθε φορά χρήζει της ανάγκης και της αρωγής μας.
Τιμώντας δεόντως όσους έχουν πλήρως αντιληφθεί την προγενέστερη αναφορά μου και έμπρακτα το έχουν αποδείξει, νιώθουμε υπερήφανοι τούτη την ευαίσθητη, την ανθρώπινη, αλλά και άκρως συγκινητική στιγμή των αποκαλυπτηρίων του Μνημείου, που είναι αφιερωμένο στον εθελοντή αιμοδότη».
ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
Απευθυνόμενος στον πρόεδρο του Συλλόγου κ. Γιάννη Χειμάρα, ο Δήμαρχος Περιστερίου του είπε: «Κύριε Πρόεδρε, η διαχρονική προσπάθεια και ο προσωπικός αγωνιστικός μόχθος σε έχουν καταγράψει με μεγάλα γράμματα στο κεφάλαιο «Αιμοδοσία». Όλα αυτά τα χρόνια παρακολουθώ βήμα - βήμα την αδιάκοπη πορεία σου, τις δυνάμεις που κατέθεσες και τις σημαντικές υπηρεσίες που προσέφερες για τον πανανθρώπινο σκοπό της αιμοδοσίας. Γι’ αυτό σε συγχαίρουμε και σε ευχαριστούμε ομαδικά.
Πιστοί δε κι εμείς στο δημοτικό καθήκον μας να διακρίνουμε και να τιμήσουμε ιδιαιτέρως τη σπουδαία αυτή ανθρώπινη αποστολή, παραδίνουμε σήμερα με ιδιαίτερη ηθική και συναισθηματική ικανοποίηση το Μνημείο αυτό σε ολόκληρη την Περιστεριώτικη κοινωνία.
Για το στήσιμο και τη δημιουργία του εσύ και οι συνεργάτες σου στο διοικητικό συμβούλιο προσπαθήσατε και τα καταφέρατε. Το συνοδεύουμε με την αδιαμφισβήτητη κοινή αγάπη μας και την ατέρμονα σκέψη και φροντίδα μας για την υγεία και τη ζωή όλων των συνανθρώπων μας και των συμπολιτών μας ανεξαιρέτως».
*
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Κοινωνικής Σταυροφορίας Εθελοντών Αιμοδοτών Περιστερίου, κ. Γ. Χειμάρας, στο χαιρετισμό του, ευχαρίστησε θερμά το Δήμαρχο Περιστερίου και το Δήμο για τη μέχρι τώρα προσφορά και συμπαράστασή του και ιδιαιτέρως την αντ/ρχο Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα, που στάθηκε πολύτιμη αρωγός στην δημιουργία του Μνημείου.
Ευχαρίστησε, επίσης, όλους τους εθελοντές αιμοδότες και ευχήθηκε ο Δήμος να συνεχίσει να στέκεται πλάι στο Σύλλογο και τους ανθρώπους που τον συγκροτούν.
ΥΨΗΛΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Η υπεύθυνη αιμοδοσίας του παιδιατρικού νοσοκομείου «Αγία Σοφία» κα Γιώτα Τσολάκου, μίλησε στη συνέχεια για τον εθελοντή αιμοδότη, ο οποίος είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος και έχει υψηλό το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης. Ανέφερε, ότι η χώρα μας, δυστυχώς, δεν είναι επαρκής σε αίμα και αναγκάζεται να το εισάγει από την Ελβετία. Αν όμως το 10% του υγιούς πληθυσμού μας προσέφερε αίμα, δεν θα εξαρτιόμασταν από την Ευρώπη.
Ευχαρίστησε το Σύλλογο για τη μακροχρόνια συνεργασία του με το νοσοκομείο, προσφέροντας το απαραίτητο αίμα για τα παιδιά με μεσογειακή αναιμία και ευχήθηκε η συμμετοχή των εθελοντών αιμοδοτών να αυξηθεί ακόμη περισσότερο.
Ακολούθησαν τα αποκαλυπτήρια του Μνημείου, καθώς και η κατάθεση στεφάνων, από το Δήμαρχο Περιστερίου και τον πρόεδρο του Συλλόγου και δύο νεαρές εθελόντριες εκπροσώπους της Περιφέρειας Αττικής.
Τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή και η τελετή έληξε με την ανάκρουση του Εθνικού μας Ύμνου από τη Δημοτική Φιλαρμονική Περιστερίου.
Παραβρέθηκαν ο πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Αναστ. Θεοδωράκος και Παναγ. Λύκος, η γραμματέας του Δημοτ. Συμβουλίου κα Βασιλεία Σαράφη, ο επί κεφαλής της δημοτ. παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την ανατροπή στο Περιστέρι» κ. Αλεξ. Πουλιάσης, οι δημοτ, σύμβουλοι κ.κ. Σάκης Ζορπίδης, Ξένη Κορόγιαννη, Αλεξ. Πλέστης, οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Ζαχ. Δραμισιώτη και Γεωρ. Βανικιώτης, ο επί κεφαλής του δημοτικού συνδυασμού «Περιστέρι Μαζί» κ. Γεωρ. Βαθιώτης, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών κ. Χ. Πρωτόπαπας, η υποψ. δημοτ. σύμβουλος κα Ελένη Ξεκαλάκη Καραμανλή κ.ά.
* Να σημειώσουμε, ότι ο Δήμος Περιστερίου τιμώντας τους εθελοντές αιμοδότες έχει συμπεριλάβει στην ονοματοθεσία οδών και οδό «Εθελοντών Αιμοδοτών», παραπλεύρως του ι.ν. Παμ. Ταξιαρχών (Παλαιών).
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - Λίνα Μπένου













