• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Η «ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ» ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΓΛΥΠΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

isinantisitisfantasiasΥπάρχει αμφιβολία, ότι τα παιδιά δεν μιμούνται; Στη σύνθεση «Η συνάντηση» στην πλατεία του νέου Δημαρχείου, συναντήθηκαν: η φαντασία του γλύπτη με τη φαντασία των δύο παιδιών του Περιστερίου να παραστήσουν, με πρωτοτυπία και δόση χιούμορ, τα ζωντανά αντίγραφα.

Τι διδάσκει αυτό: Οι νέοι πρέπει να έχουν διέξοδο, γιατί οι ιδέες και η φαντασία τους είναι απεριόριστη. Και η Πολιτεία πρέπει να δίνει μεγάλη προσοχή στα πρότυπα και τις αξίες, με τα οποία διαπαιδαγωγεί τους πολίτες της, που αύριο θα διαχειριστούν την τύχη της...

Δ.Λ.ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ Η ΠΛΑΤΕΙΑ- ΚΟΣΜΗΜΑ ΤΩΝ Π. ΛΟΥΤΡΩΝ

dothikestixrisiΆλλη μια πλατεία- κόσμημα στο χώρο των Παλαιών Λουτρών (Π. Τσαλδάρη & 25ης Μαρτίου) δόθηκε αθόρυβα -χωρίς εγκαίνια και επισημότητες, που δεν τα επιτρέπει πια η λιτότητα- στη χρήση των Περιστεριωτών. Στο κέντρο της δεσπόζει να αναδύεται μέσα από το τρεχούμενο νερό, η φιγούρα ενός κρυστάλλινου περιστεριού, σύνθεση του διακεκριμένου καλλιτέχνη Κ. Βαρώτσου.

Σίγουρα δεν είναι άσχετη η έμπνευση, που μάλλον συμβολίζει την λειτουργία, στο μετακατοχικό Περιστέρι, των παλαιών λουτρών, που εξάγνιζαν τους ταλαιπωρημένους από την προσφυγιά και τη στέρηση Περιστεριώτες

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΓΛΕΝΤΙ ΤΗΣ «ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ»

glentiΕκδήλωση- γλέντι με σπιτικά φαγητά και πολύ καλό καλλιτεχνικό πρόγραμμα, οργάνωσε το μεσημέρι της 29.10.2011, στην πλατεία του νέου Δημαρχείου, η «Ανοιχτή Λαϊκή Συνέλευση Περιστερίου», όπου οι συγκεντρωμένοι αντάλλαξαν απόψεις για την πολιτική κατάσταση, συνέφαγαν, χόρεψαν και διασκέδασαν.

Ήταν μια ωραία νότα συμφιλίωσης, αλλά και αντίδρασης στον καταναγκαστικό τρόπο των σημερινών συνθηκών διαβίωσης, που επιγραμματικά αναφερόταν και στο πανώ: «Εάν δεν αντισταθούμε σε όλες τις γειτονιές, οι πόλεις μας θα γίνουν μοντέρνες φυλακές»! Ψέματα;

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

 

ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΕΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 127 ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΡΟΧΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ

Όπως ανακοινώθηκε από τον Οργανισμό Εργατικής Εστίας και για την αποφυγή ταλαιπωρίας των πολιτών του Περιστερίου, που δικαιούνται παροχές από την Εργατικής Εστία, από τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011, το Γραφείο διανομής παροχών του Οργανισμού Εργατικής Εστίας (Ο.Ε.Ε.) Περιστερίου (θεατρικά εισιτήρια, εκδρομές, πακέτα εκδρομών, βιβλία κ.λπ.) θα μεταστεγασθεί, από την οδό Θίσβης 7 που λειτουργούσε μέχρι σήμερα, σε ιδιόκτητο κτίριο του Ο.Ε.Ε., στην οδό Εθν. Αντιστάσεως 127.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΠΡΟΣΤΙΜΟ 175.000 ΕΥΡΩ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΔΑΣΙΚΗΣ ΕΚΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΟΙΚΙΛΟ

STADIOΣτο προσκήνιο έχει έλθει, σοβούσης και της επιδείνωσης της οικονομικής κρίσης, το βαρύ πρόστιμο των 175.000 ευρώ, που με την με αριθ. πρωτ. 3114/ 13.9.2010 έκθεσή του, επέβαλε στο Δήμο Περιστερίου το Δασαρχείο Αιγάλεω, για καταπάτηση 7 στρεμμάτων δημόσιας αναδασωτέας έκτασης στο Ποικίλο Όρος.

Πρόκειται για το χώρο, μέσα στο νταμάρι, στην οδό Ρέας, κάτω ακριβώς από το χώρο που κατασκευάζει το Γηροκομείο η Ι. Μητρόπολη Περιστερίου, όπου έχει διαμορφωθεί γήπεδο ποδοσφαίρου.

Όπως είναι γνωστό το γήπεδο αυτό διαμορφώθηκε με προσωπική εργασία παραγόντων, παικτών και φιλάθλων αθλητικού Σωματείου, επί Δημαρχίας Δημ. Φωλόπουλου και σταδιακά, καθώς πλήθυναν τα αθλητικά σωματεία, τοποθετήθηκαν από τις μετέπειτα δημοτικές αρχές, λυόμενες κατασκευές, κτίσματα, αποδυτήρια, περίφραξη κ.λπ.

Στις 13.10.2010, το Δασαρχείο Αιγάλεω συνέταξε Πρωτόκολλο Διοικητικής Αποβολής, το οποίο υπογράφουν ο Δασάρχης Αιγάλεω κ. Χρ. Γκότσης- δασολόγος και ο ανακριτικός υπάλληλος Γεωρ. Κόρμπας- δασοπόνος, στο οποίο αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι:

«Την 9η Ιουνίου 2010 διεπιστώθη, ότι ο Δήμος Περιστερίου σταδιακά και με σκοπό την απόκτηση δικαιωμάτων κατοχής, νομής και κυριότητος κατέλαβε δημοσία και αναδασωτέα δασική έκταση εμβαδού 7 στρεμμάτων, κείμενη στη θέση «Πεύκα Βέρδη» του Ποικίλου Όρους».

Αναφέρει τα όρια της έκτασης και βεβαιώνει σε βάρος του Δήμου πρόστιμο 175.000 ευρώ, για αποζημίωση λόγω παράνομης χρήσης της ανωτέρω δημοσίας και αναδασωτέας δασικής εκτάσεως, κατά το χρονικό διάστημα από 9.6.2010 μέχρι 13.9.2010.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά, όπως:

-Όταν σε ένα τρίμηνο μέχρι 13.9.2010 επιβλήθηκε πρόστιμο 175.000 ευρώ, τι θα συμβεί για τα επόμενα τέσσερα τρίμηνα μέχρι σήμερα, που η χρήση του χώρου συνεχίζεται;

-Τι θα γίνει με τις ποδοσφαιρικές ομάδες, που θα μείνουν εκτός έδρας ή χώρου προπόνησης; Ποιος θα αναλάβει την απομάκρυνσή τους και μιλάμε για εκατοντάδες παιδιά, ο αριθμός των οποίων συνεχώς αυξάνεται;

-Για ποια «κατοχή» αναφέρεται το Δασαρχείο, όταν ο χώρος δεν είναι εκμεταλλεύσιμος από το Δήμο, αλλά έχει δοθεί σε κοινή χρήση για την εξυπηρέτηση της αθλούμενης νεολαίας:

-Γιατί το Δασαρχείο δεν αποβάλλει και άλλους νομείς και καταπατητές του βουνού, πάνω από το γήπεδο, οι οποίοι έχουν φτιάξει κτίσματα, λυόμενες κατασκευές και ακόμη διατηρούν μαντριά με γιδοπρόβατα, τα οποία βόσκουν και αποψιλώνουν μόνιμα τη χλωρίδα του βουνού;

-Και το κυριότερο: Τι θα γίνει με τους κατοίκους της περιοχής γύρω από το γήπεδο, η ύπαρξη του οποίου απαξιώνει τις ιδιοκτησίες τους και το δικαίωμά τους να απολαμβάνουν μια ήρεμη φύση, αφού γειτνιάζουν με το βουνό; Σωρεία είναι τα υπομνήματα που έχουν υποβάλλει στο Δήμο και τις άλλες Αρχές, για την άνευ προηγουμένου καθημερινή όχληση που υφίστανται, με την ηχορύπανση, τα σκουπίδια, τις καταστροφές από τα επεισόδια, αλλά και τα προβλήματα στάθμευσης των αυτοκινήτων τους, αφού πριν ακόμη επιστρέψουν από τις εργασίες τους, οι δρόμοι είναι ήδη κατειλημμένοι από τα Ι.Χ. αυτοκίνητα των αθλητών, των παραγόντων, των επισκεπτών φιλάθλων κ.ά., που χρησιμοποιούν το γήπεδο;

Είναι ένα ακανθώδες πρόβλημα, για το οποίο εξετάζει διάφορες λύσεις η Δημοτική Αρχή.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΡΟΣΤΙΜΟ 175.000 ΕΥΡΩ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΔΑΣΙΚΗΣ ΕΚΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΟΙΚΙΛΟ

prostimoΣτο προσκήνιο έχει έλθει, σοβούσης και της επιδείνωσης της οικονομικής κρίσης, το βαρύ πρόστιμο των 175.000 ευρώ, που με την με αριθ. πρωτ. 3114/ 13.9.2010 έκθεσή του, επέβαλε στο Δήμο Περιστερίου το Δασαρχείο Αιγάλεω, για καταπάτηση 7 στρεμμάτων δημόσιας αναδασωτέας έκτασης στο Ποικίλο Όρος.

Πρόκειται για το χώρο, μέσα στο νταμάρι, στην οδό Ρέας, κάτω ακριβώς από το χώρο που κατασκευάζει το Γηροκομείο η Ι. Μητρόπολη Περιστερίου, όπου έχει διαμορφωθεί γήπεδο ποδοσφαίρου.

Όπως είναι γνωστό το γήπεδο αυτό διαμορφώθηκε με προσωπική εργασία παραγόντων, παικτών και φιλάθλων αθλητικού Σωματείου, επί Δημαρχίας Δημ. Φωλόπουλου και σταδιακά, καθώς πλήθυναν τα αθλητικά σωματεία, τοποθετήθηκαν από τις μετέπειτα δημοτικές αρχές, λυόμενες κατασκευές, κτίσματα, αποδυτήρια, περίφραξη κ.λπ.

Στις 13.10.2010, το Δασαρχείο Αιγάλεω συνέταξε Πρωτόκολλο Διοικητικής Αποβολής, το οποίο υπογράφουν ο Δασάρχης Αιγάλεω κ. Χρ. Γκότσης- δασολόγος και ο ανακριτικός υπάλληλος Γεωρ. Κόρμπας- δασοπόνος, στο οποίο αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι:

«Την 9η Ιουνίου 2010 διεπιστώθη, ότι ο Δήμος Περιστερίου σταδιακά και με σκοπό την απόκτηση δικαιωμάτων κατοχής, νομής και κυριότητος κατέλαβε δημοσία και αναδασωτέα δασική έκταση εμβαδού 7 στρεμμάτων, κείμενη στη θέση «Πεύκα Βέρδη» του Ποικίλου Όρους».

Αναφέρει τα όρια της έκτασης και βεβαιώνει σε βάρος του Δήμου πρόστιμο 175.000 ευρώ, για αποζημίωση λόγω παράνομης χρήσης της ανωτέρω δημοσίας και αναδασωτέας δασικής εκτάσεως, κατά το χρονικό διάστημα από 9.6.2010 μέχρι 13.9.2010.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά, όπως:

-Όταν σε ένα τρίμηνο μέχρι 13.9.2010 επιβλήθηκε πρόστιμο 175.000 ευρώ, τι θα συμβεί για τα επόμενα τέσσερα τρίμηνα μέχρι σήμερα, που η χρήση του χώρου συνεχίζεται;

-Τι θα γίνει με τις ποδοσφαιρικές ομάδες, που θα μείνουν εκτός έδρας ή χώρου προπόνησης; Ποιος θα αναλάβει την απομάκρυνσή τους και μιλάμε για εκατοντάδες παιδιά, ο αριθμός των οποίων συνεχώς αυξάνεται;

-Για ποια «κατοχή» αναφέρεται το Δασαρχείο, όταν ο χώρος δεν είναι εκμεταλλεύσιμος από το Δήμο, αλλά έχει δοθεί σε κοινή χρήση για την εξυπηρέτηση της αθλούμενης νεολαίας:

-Γιατί το Δασαρχείο δεν αποβάλλει και άλλους νομείς και καταπατητές του βουνού, πάνω από το γήπεδο, οι οποίοι έχουν φτιάξει κτίσματα, λυόμενες κατασκευές και ακόμη διατηρούν μαντριά με γιδοπρόβατα, τα οποία βόσκουν και αποψιλώνουν μόνιμα τη χλωρίδα του βουνού;

-Και το κυριότερο: Τι θα γίνει με τους κατοίκους της περιοχής γύρω από το γήπεδο, η ύπαρξη του οποίου απαξιώνει τις ιδιοκτησίες τους και το δικαίωμά τους να απολαμβάνουν μια ήρεμη φύση, αφού γειτνιάζουν με το βουνό; Σωρεία είναι τα υπομνήματα που έχουν υποβάλλει στο Δήμο και τις άλλες Αρχές, για την άνευ προηγουμένου καθημερινή όχληση που υφίστανται, με την ηχορύπανση, τα σκουπίδια, τις καταστροφές από τα επεισόδια, αλλά και τα προβλήματα στάθμευσης των αυτοκινήτων τους, αφού πριν ακόμη επιστρέψουν από τις εργασίες τους, οι δρόμοι είναι ήδη κατειλημμένοι από τα Ι.Χ. αυτοκίνητα των αθλητών, των παραγόντων, των επισκεπτών φιλάθλων κ.ά., που χρησιμοποιούν το γήπεδο;

Είναι ένα ακανθώδες πρόβλημα, για το οποίο εξετάζει διάφορες λύσεις η Δημοτική Αρχή.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Δήλωση του δημάρχου Περιστερίου κ. Α. Παχατουρίδη, για τη στάση της Δημοτικής Αρχής, απέναντι στην απάνθρωπη οικονομική κρίση:

«ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ»!

dimarxos paxaturidis«Ένα χρόνο μετά τις δημοτικές εκλογές του 2010, ζούμε στο μέσον μιας πρωτόγνωρης και απάνθρωπης οικονομικής κρίσης, που μας έχει αγγίξει όλους. Οι επιπτώσεις της είναι ορατές σε κάθε λαϊκή οικογένεια, που βιώνει την κατάσταση αυτή με πολύ σκληρό τρόπο, χωρίς μάλιστα να έχει την παραμικρή ευθύνη για την κρίση.

Οι προτεραιότητες πρέπει να αλλάξουν κατεύθυνση και να στρέφονται πρωτίστως στην ολόπλευρη υποστήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

Η κρίση που βιώνουμε θα καταδείξει εν τέλει, αν έχουμε κουλτούρα συνεννόησης, διάθεση συμπαράστασης στους άλλους και πνεύμα ομοψυχίας στην κοινωνία μας, στάσεις ζωής που πιστεύω ότι είναι απαραίτητες για να ξεπεράσουμε τα σημερινά εμπόδια.

Οι Περιστεριώτες τουλάχιστον γνωρίζουν το έμπρακτο ενδιαφέρον μας για την καθημερινότητά τους, κάτι που μάλλον δεν μπορούν να περιμένουν από την κεντρική εξουσία.

Αυτό που έχει πραγματικά σημασία, είναι η προσπάθεια για την επιβίωση κάθε οικογένειας, για την συνέχιση της ζωής μας με όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες και για να ανακτήσουμε όσα μπορούμε από αυτά που χάσαμε.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τον Δήμο μας:

Είναι μάταιο αυτή την εποχή να κάνει κανείς απολογισμούς έργων ή να προβάλλει την καθημερινή συνεχή εργασία σαν δήθεν κατόρθωμα.

Είμαστε όμως υποχρεωμένοι, να εξακολουθήσουμε να υιοθετούμε, να διευρύνουμε και να αναπτύσσουμε πράξεις και συμπεριφορές, που θωρακίζουν τον κοινωνικό ιστό της πόλης μας.

Με αγάπη, αλληλεγγύη και ανθρωπιά, χωρίς διαχωρισμούς και αποκλεισμούς, υπερασπιζόμαστε την συνοχή της πόλης και προσπαθούμε να προσφέρουμε στους συμπολίτες μας όσο το δυνατόν περισσότερα μηνύματα αισιοδοξίας και ελπίδας.

Εξ άλλου έχουμε πει πολλές φορές και το εννοούμε ότι:

Εμείς δεν κρινόμαστε κάθε χρόνο, κρινόμαστε κάθε μέρα. Κρινόμαστε για τις επιλογές μας, για τις προτεραιότητές μας και για την δουλειά μας.

Ιδιαίτερα αυτή την εποχή, κρινόμαστε για το αν κάνουμε όλα όσα περνούν από το χέρι μας, με όσα μέσα μάς έχουν απομείνει, ώστε η πόλη και οι συμπολίτες μας να βγουν όσο το δυνατόν περισσότερο αλώβητοι από αυτή την δύσκολη φάση.

Κάτι τέτοιο αποτελεί στάση ζωής για μένα και μέγιστο στόχο για την Δημοτική Αρχή και μπορεί να επιτευχθεί μόνο με καθαρές κουβέντες, σύνεση και πολλή δουλειά».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Δήλωση του δημάρχου Περιστερίου κ. Α. Παχατουρίδη, για τη στάση της Δημοτικής Αρχής, απέναντι στην απάνθρωπη οικονομική κρίση:

«ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ»!

paxat am copy«Ένα χρόνο μετά τις δημοτικές εκλογές του 2010, ζούμε στο μέσον μιας πρωτόγνωρης και απάνθρωπης οικονομικής κρίσης, που μας έχει αγγίξει όλους. Οι επιπτώσεις της είναι ορατές σε κάθε λαϊκή οικογένεια, που βιώνει την κατάσταση αυτή με πολύ σκληρό τρόπο, χωρίς μάλιστα να έχει την παραμικρή ευθύνη για την κρίση.

Οι προτεραιότητες πρέπει να αλλάξουν κατεύθυνση και να στρέφονται πρωτίστως στην ολόπλευρη υποστήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

Η κρίση που βιώνουμε θα καταδείξει εν τέλει, αν έχουμε κουλτούρα συνεννόησης, διάθεση συμπαράστασης στους άλλους και πνεύμα ομοψυχίας στην κοινωνία μας, στάσεις ζωής που πιστεύω ότι είναι απαραίτητες για να ξεπεράσουμε τα σημερινά εμπόδια.

Οι Περιστεριώτες τουλάχιστον γνωρίζουν το έμπρακτο ενδιαφέρον μας για την καθημερινότητά τους, κάτι που μάλλον δεν μπορούν να περιμένουν από την κεντρική εξουσία.

Αυτό που έχει πραγματικά σημασία, είναι η προσπάθεια για την επιβίωση κάθε οικογένειας, για την συνέχιση της ζωής μας με όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες και για να ανακτήσουμε όσα μπορούμε από αυτά που χάσαμε.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τον Δήμο μας:

Είναι μάταιο αυτή την εποχή να κάνει κανείς απολογισμούς έργων ή να προβάλλει την καθημερινή συνεχή εργασία σαν δήθεν κατόρθωμα.

Είμαστε όμως υποχρεωμένοι, να εξακολουθήσουμε να υιοθετούμε, να διευρύνουμε και να αναπτύσσουμε πράξεις και συμπεριφορές, που θωρακίζουν τον κοινωνικό ιστό της πόλης μας.

Με αγάπη, αλληλεγγύη και ανθρωπιά, χωρίς διαχωρισμούς και αποκλεισμούς, υπερασπιζόμαστε την συνοχή της πόλης και προσπαθούμε να προσφέρουμε στους συμπολίτες μας όσο το δυνατόν περισσότερα μηνύματα αισιοδοξίας και ελπίδας.

Εξ άλλου έχουμε πει πολλές φορές και το εννοούμε ότι:

Εμείς δεν κρινόμαστε κάθε χρόνο, κρινόμαστε κάθε μέρα. Κρινόμαστε για τις επιλογές μας, για τις προτεραιότητές μας και για την δουλειά μας.

Ιδιαίτερα αυτή την εποχή, κρινόμαστε για το αν κάνουμε όλα όσα περνούν από το χέρι μας, με όσα μέσα μάς έχουν απομείνει, ώστε η πόλη και οι συμπολίτες μας να βγουν όσο το δυνατόν περισσότερο αλώβητοι από αυτή την δύσκολη φάση.

Κάτι τέτοιο αποτελεί στάση ζωής για μένα και μέγιστο στόχο για την Δημοτική Αρχή και μπορεί να επιτευχθεί μόνο με καθαρές κουβέντες, σύνεση και πολλή δουλειά».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ «ΧΑΡΑΤΣΙ» ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΣΕ ΠΛΑΤΕΙΕΣ, Η ΛΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, με μεγάλη συμμετοχή, οργάνωσε η Λαϊκή Επιτροπή του Περιστερίου, στις πλατείες: Αγίας Τριάδας (9.11.2011), Λόφου Αξ/κών (11.11.2011) και Μπουρναζίου (13.11.2011), όπου πραγματοποίησε ομιλίες κατά της επιβολής του «χαρατσιού» μέσω των λογ/σμών της ΔΕΗ και μέσα στο πνεύμα του καλέσματος που απηύθυνε στους Περιστεριώτες, το οποίο έχει ως εξής:

«Οργανώνουμε τη λαϊκή δράση της ανυπακοής, της άρνησης πληρωμής των εξοντωτικών «χαρατσιών», που πρέπει να γενικευτεί και να πάρει καθολικό χαρακτήρα, παντού όπου η κυβέρνηση και το κράτος απαιτούν από την λαϊκή οικογένεια να πληρώνει ξανά και ξανά για τα δικαιώματά της.

Να μην μας φοβίσουν οι απειλές τους!

Με οργάνωση στους τόπους δουλειάς και τις γειτονιές, συλλογικά και μαζικά να αρνηθούμε να πληρώσουμε το «χαράτσι» για τα ακίνητα. Να μην επιτρέψουμε να γίνει ούτε μια διακοπή ρεύματος, ούτε μια κατάσχεση. Με συνεννόηση και μαζική δράση στις γειτονιές, με άμεσες, δυναμικές παρεμβάσεις για την επανασύνδεση όπου χρειαστεί. Όλοι για έναν και ένας για όλους!

Συνεχίζουμε! Σφυρηλατούμε την δική μας συμμαχία για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής!

Όλοι μαζί μπορούμε να τους σταματήσουμε και θα το κάνουμε»!

*

Όσοι ενδιαφέρονται να επικοινωνήσουν με την «Λαϊκή Επιτροπή Περιστερίου», που εδρεύει στην οδό Θεοφράστου & 40 Εκκλησιών 20, μπορούν να καλέσουν στο τηλέφωνο 210 5718023.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

«ΜΟΡΦΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΑΤΟΜΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΩΝ»

Θεωρεί ο Δήμος το «χαράτσι», στην Εξώδικη διαμαρτυρία του προς τη ΔΕΗ

dilosi dimarxouΜε εντολή του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη κατατέθηκε από τη Νομική Υπηρεσία του Δήμου, στις 4.11.2011, εξώδικη διαμαρτυρία - πρόσκληση - δήλωση προς την Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (Δ.Ε.Η.) Α.Ε., για το γεγονός ότι συνεισπράττει από τους πολίτες του Περιστερίου, μαζί με τους λογαριασμούς ρεύματος, το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.).

Στην εξώδικη διαμαρτυρία αναφέρεται, ότι ο Δήμος Περιστερίου θεωρεί ότι «η διακοπή της παροχής του κοινωνικού αγαθού του ηλεκτρικού ρεύματος, που επαπειλείται ως μέσο καταναγκασμού προς καταβολή του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., αποτελεί μορφή άσκησης ψυχολογικής βίας και μάλιστα κατά ατόμων που μπορεί να είναι οικονομικά εξαθλιωμένα, ή να έχουν αντικειμενικούς λόγους αδυναμίας καταβολής (π.χ. ασθενείς, ανήμποροι, άνεργοι κλπ.) και συνεπώς προσβάλλεται απ' ευθείας η ίδια η αξία του ανθρώπου, αφού με τον τρόπο αυτό της στέρησης ενός ζωτικού αγαθού υποβιβάζεται το επίπεδο διαβίωσης του ανθρώπου κάτω των ορίων του στοιχειωδώς ανεκτού και τίθεται σε κίνδυνο η υγεία και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια του ατόμου».

Οι ενδιαφερόμενοι δημότες- κάτοικοι του Περιστερίου μπορούν να επικοινωνούν με την Νομική Υπηρεσία του Δήμου Περιστερίου, προκειμένου να ενημερωθούν για όλες τις πτυχές του θέματος και να καταγραφούν από τη Γραμματεία, στα τηλέφωνα 210 5701177 & 210 5701179.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

«ΜΟΡΦΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΑΤΟΜΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΩΝ»

Θεωρεί ο Δήμος το «χαράτσι», στην Εξώδικη διαμαρτυρία του προς τη ΔΕΗ

 

 Με εντολή του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη κατατέθηκε από τη Νομική Υπηρεσία του Δήμου, στις 4.11.2011, εξώδικη διαμαρτυρία - πρόσκληση - δήλωση προς την Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (Δ.Ε.Η.) Α.Ε., για το γεγονός ότι συνεισπράττει από τους πολίτες του Περιστερίου, μαζί με τους λογαριασμούς ρεύματος, το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.).

 Στην εξώδικη διαμαρτυρία αναφέρεται, ότι ο Δήμος Περιστερίου θεωρεί ότι «η διακοπή της παροχής του κοινωνικού αγαθού του ηλεκτρικού ρεύματος, που επαπειλείται ως μέσο καταναγκασμού προς καταβολή του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., αποτελεί μορφή άσκησης ψυχολογικής βίας και μάλιστα κατά ατόμων που μπορεί να είναι οικονομικά εξαθλιωμένα, ή να έχουν αντικειμενικούς λόγους αδυναμίας καταβολής (π.χ. ασθενείς, ανήμποροι, άνεργοι κλπ.) και συνεπώς προσβάλλεται απ’ ευθείας η ίδια η αξία του ανθρώπου, αφού με τον τρόπο αυτό της στέρησης ενός ζωτικού αγαθού υποβιβάζεται το επίπεδο διαβίωσης του ανθρώπου κάτω των ορίων του στοιχειωδώς ανεκτού και τίθεται σε κίνδυνο η υγεία και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια του ατόμου».

 Οι ενδιαφερόμενοι δημότες- κάτοικοι του Περιστερίου μπορούν να επικοινωνούν με την Νομική Υπηρεσία του Δήμου Περιστερίου, προκειμένου να ενημερωθούν για όλες τις πτυχές του θέματος και να καταγραφούν από τη Γραμματεία, στα τηλέφωνα 210 5701177 & 210 5701179.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ