| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΑΡΑΦΗ-ΧΡΗΣΤΑΚΟΥ: ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ (12ος 2011)

Προσβλέποντας στις Άγιες Ημέρες που έρχονται, εύχομαι από καρδιάς σε όλους τους Συμπολίτες μου Υγεία, Ευτυχία, Αγάπη και προ παντός Αισιοδοξία και Υπομονή, για να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες που μας επιφυλάσσει το μέλλον.
Εύχομαι επίσης να επαληθευθεί η επιθυμία όλων μας να ζήσουμε καλύτερες ημέρες, με οικονομική ανάκαμψη και Ειρήνη.
Βασιλεία Σαράφη- Χρηστάκου
Δημοτική Σύμβουλος Περιστερίου
ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΤΟ ΤΕΝΝΙΣ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ Γ.Ο.Π. «Γ. ΠΑΛΑΣΚΑΣ», ΣΤΟ 5ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ Θ΄ ΕΝΩΣΗΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ (12ος 2011)
ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΤΟ ΤΕΝΝΙΣ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ Γ.Ο.Π. «Γ. ΠΑΛΑΣΚΑΣ», ΣΤΟ 5ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ Θ΄ ΕΝΩΣΗΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
Η ποιοτική δουλειά, που επιτελείται στην Ομάδα τέννις του Γυμναστικού Ομίλου Περιστερίου «Γ. Παλάσκας», από τον προπονητή της αγωνιστικής ομάδας κ. Κώστα Σορφανέ, τελεσφορεί και αντανακλά στις κατατάξεις κορυφής των αθλητών του, σε όλες τις αγωνιστικές διοργανώσεις, τα τελευταία χρόνια.
Νέες πρωτιές κατέκτησαν οι αθλητές του Γ.Ο.Π. «Γ. Παλάσκας», αυτήν τη φορά στο 5ο Ενωσιακό Πρωτάθλημα της Θ΄ Ένωσης Σωματείων, που πραγματοποιήθηκε στις 5 & 6.11.2011 και στις 12 & 13.11.2011, στο Κερατσίνι και στο Χαϊδάρι.
Πιο συγκεκριμένα οι αθλητές του «Γ. Παλάσκας», κατέκτησαν ανά Κατηγορία:
Στα κορίτσια 12 ετών: Την 1η θέση η Βασιλική Σταματογιαννοπούλου, τη 2η η Χριστίνα Πάλλη, ενώ στην 8άδα εντάχθηκαν η Μαριάννα Καρβουνά και η Δήμητρα Μαυρογιαννάκη.
Στα κορίτσια 14 ετών: Τη 2η θέση η Παναγιώτα Σταματογιαννοπούλου.
Στα αγόρια 18 ετών: Την 1η θέση ο Ιωσήφ Αγγελάκης.
Στα αγόρια 12 ετών: Τη 2η θέση ο Άρης Γεωργακόπουλος. Και,
Στα αγόρια 16 ετών: Την 3η θέση ο Γιάννης Καλπακίδης.
Επίσης στα κορίτσια η Γιώτα Σταματογιαννοπούλου και στα αγόρια ο Σταύρος Καλπακίδης κατατάχθηκαν στην 8άδα.
Η πρόεδρος του Γ.Ο.Π. «Γ. Παλάσκας» και αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου και το Διοικητικό Συμβούλιο εκφράζουν τα συγχαρητήριά τους προς τους αθλητές για τις νέες επιτυχίες τους και τους διαβεβαιώνουν, ότι θα συνεχίσουν να τους συνδράμουν στην περαιτέρω πορεία τους, παρά τη δύσκολη για τη χώρα μας περίοδο.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΩΝ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΟ 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ (12ος 2011)
ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΩΝ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΟ 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ
Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου και η Ένωση Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων Πληροφόρησης (Ε.Ε.Β.Ε.Π.) συνδιοργανώνουν το 3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Δημοτικών Βιβλιοθηκών, με θέμα: «Η Προσφορά της Δημοτικής Βιβλιοθήκης στην Τοπική Κοινωνία, εν μέσω Οικονομικής Κρίσης και Διοικητικών Αλλαγών: Πρόκληση για Δημιουργικές Λύσεις».
Το Συνέδριο, που τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Περιστερίου, θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του νέου Δημαρχείου Περιστερίου (Καραθεοδωρή & Εθν. Αντιστάσεως) στις 2 και 3 Δεκεμβρίου 2011.
Σχετικά με το θέμα αυτό, η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, μας είπε τα εξής:
«Η διοργάνωση του 3ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου στο Δήμο Περιστερίου είναι μια τιμητική ανάθεση από την Ε.Ε.Β.Ε.Π., το Δ.Σ. της οποίας έχει ενθουσιαστεί από την εν γένει οργάνωση και λειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Περιστερίου. Το 4ο Συνέδριο, που θα γίνει το επόμενο χρόνο, διεκδίκησε η Θεσσαλονίκη και έλαβε ήδη τη σχετική έγκριση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ
Στο Συνέδριο θα μετάσχουν διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι βιβλιοθηκονόμοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και συγγραφείς προσκεκλημένοι του Εκδοτικού Οίκου Γκοβόστη, όπως η Αμερικανίδα συγγραφέας κα Θέα Χάλοου, τα βιβλία της οποίας σπάνε ρεκόρ πωλήσεων στην Αμερική. Με την ευκαιρία του Συνεδρίου η κα Χάλοου θα έρθει στο Συνέδριό μας στο Περιστέρι και θα παραμείνει στη χώρα μας για λίγες ημέρες, για να κάνει παρουσιάσεις των βιβλίων της.
Το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο εκτός από το θέμα των Δημοτικών Βιβλιοθηκών, θα περιλαμβάνει και υποπρογράμματα, σχετικά με τις λέσχες ανάγνωσης, τη λογοτεχνία κ.λπ. και όλα μαζί, με τη συμμετοχή και του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου, θα αποτελέσουν μια άρτια και σφαιρική προσέγγιση. Οι κεντρικές εισηγήσεις θα γίνονται στο Συνεδριακό Κέντρο και τα υποπρογράμματα θα φιλοξενούνται στις άλλες αίθουσες συσκέψεων του Δημαρχιακού μεγάρου.
Από τις συζητήσεις γύρω από τις βιβλιοθήκες κ.λπ., θα βγουν κάποια συμπεράσματα, για τα οποία θα γίνουν σχετικές ανακοινώσεις.
Εξυπακούεται, ότι όλη αυτή η διαδικασία ευνοεί το Δήμο Περιστερίου, σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της Δημοτικής μας Βιβλιοθήκης, διότι σκοπός μας είναι να κάνουμε ευρέως γνωστές τις πάρα πολλές δράσεις, που έλαβαν χώρα στον ένα χρόνο λειτουργίας της, να την εμπλουτίσουμε με τίτλους βιβλίων κ.λπ.
Θα σημειώσω, ότι ήδη η Δημοτική μας Βιβλιοθήκη είναι γνωστή στο Πανελλήνιο, λόγω και του πλέον σύγχρονου και πρότυπου διαδικτυακού συστήματος «ΚΟΧΑ», που χρησιμοποιούμε, ο χειρισμός του οποίου μας δίνει την ευκαιρία σύνδεσης με τις άλλες βιβλιοθήκες σε όλη την Ελλάδα, που έχουν παρόμοιο σύστημα.
«ΓΕΦΥΡΑ» ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
Θα προσθέσω, ότι έχουμε δημιουργήσει και μια «γέφυρα» με όλα τα σχολεία της πόλης. Όσοι τίτλοι βιβλίων μάς έρχονται διπλοί ή τριπλοί, το περίσσευμα το διοχετεύουμε και εμπλουτίζουμε τις σχολικές βιβλιοθήκες του Δήμου μας.
Χωλαίνουμε, όσον αφορά στη δημιουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης. Η λειτουργία αυτή δεν έχει ολοκληρωθεί, γιατί ζητήσαμε την πρόσληψη βιβλιοθηκονόμων με σύμβαση έργου, αλλά δεν εγκρίθηκε από το Υπουργείο, ούτε μας ενέκριναν την βοήθεια με βιβλιοθηκονόμους των ΤΕΙ, για να κάνουν την πρακτική τους εξάσκηση. Μέσω αυτών των ειδικών στελεχών θα προχωρούσαμε στην καταγραφή και ταξινόμηση των βιβλίων και θα οργανώναμε την Δανειστική Βιβλιοθήκη. Το μεταθέσαμε για το επόμενο 6μηνο, σε μια προσπάθεια να εκπαιδευτεί το υπάρχον δυναμικό, μέσω του συστήματος «ΚΟΧΑ» και να κάνουμε μόνοι μας αυτή τη διενέργεια.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ
Παράλληλα μέσα από αυτή τη διαδικασία αναπτύσσουμε εκ νέου το αίσθημα του Εθελοντισμού. Οι διδάσκοντες στο Δημοτικό Πανεπιστήμιο είναι εθελοντές, οι εκπαιδευτικοί που διαβάζουν παραμύθια στα παιδιά είναι εθελοντές, οι συντελεστές των μουσικών δράσεων είναι εθελοντές. Όλοι είναι εθελοντές. Η Δημοτική Βιβλιοθήκη λειτουργεί από ένα ολόκληρο επιτελείο εθελοντών. Η συντονιστική επιτροπή με επί κεφαλής την κα Νικολίτσα Καρκούλια που κάνει κατάθεση ψυχής, είναι εθελοντές.
Όλα αυτά γίνονται με ελάχιστα χρήματα. Αυτό το θεωρούμε κατάκτηση και το αποδεικνύουμε.
Τελικά το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο, που κάνει ευρέως γνωστή τη Δημοτική μας Βιβλιοθήκη, δίνει το μήνυμα ότι ο Δήμος Περιστερίου έχει κατευθύνσεις προς το βιβλίο και προσπαθεί να φέρει τους πολίτες του Περιστερίου πιο κοντά στο βιβλίο. Όταν δίνεις σε μια διαδικασία έμφαση, θεωρώ, ότι την κάνεις και πρώτο μέλημά σου. Εμείς αυτό το στίγμα δίνουμε: Επιδιώκουμε με κάθε τρόπο το όφελος της πόλης και των δημοτών.
Και βέβαια αυτό είναι εμφανές και αποδεικνύεται καθημερινά. Είτε με το Δημοτικό Πανεπιστήμιο, είτε με τις Λέσχες Ανάγνωσης, είτε με το διάβασμα των παιδικών παραμυθιών, είτε με τις μουσικές εκδηλώσεις, η Δημοτική Βιβλιοθήκη είναι σε καθημερινή δράση.
Είμαστε ανοικτοί στις προκλήσεις και πιστεύω, ότι θα διοργανώσουμε το 3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Δημοτικών Βιβλιοθηκών με επιτυχία και όσο πιο καλύτερα γίνεται».
*
Στην ιστοσελίδα http://www.publibconf.gr μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να ενημερώνονται σχετικά με τα νέα και τις ανακοινώσεις του Συνεδρίου.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΩΝ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΟ 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ (12ος 2011)
ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΩΝ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΟ 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ
Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου και η Ένωση Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων Πληροφόρησης (Ε.Ε.Β.Ε.Π.) συνδιοργανώνουν το 3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Δημοτικών Βιβλιοθηκών, με θέμα: «Η Προσφορά της Δημοτικής Βιβλιοθήκης στην Τοπική Κοινωνία, εν μέσω Οικονομικής Κρίσης και Διοικητικών Αλλαγών: Πρόκληση για Δημιουργικές Λύσεις».
Το Συνέδριο, που τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Περιστερίου, θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του νέου Δημαρχείου Περιστερίου (Καραθεοδωρή & Εθν. Αντιστάσεως) στις 2 και 3 Δεκεμβρίου 2011.
Σχετικά με το θέμα αυτό, η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, μας είπε τα εξής:
«Η διοργάνωση του 3ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου στο Δήμο Περιστερίου είναι μια τιμητική ανάθεση από την Ε.Ε.Β.Ε.Π., το Δ.Σ. της οποίας έχει ενθουσιαστεί από την εν γένει οργάνωση και λειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Περιστερίου. Το 4ο Συνέδριο, που θα γίνει το επόμενο χρόνο, διεκδίκησε η Θεσσαλονίκη και έλαβε ήδη τη σχετική έγκριση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ
Στο Συνέδριο θα μετάσχουν διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι βιβλιοθηκονόμοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και συγγραφείς προσκεκλημένοι του Εκδοτικού Οίκου Γκοβόστη, όπως η Αμερικανίδα συγγραφέας κα Θέα Χάλοου, τα βιβλία της οποίας σπάνε ρεκόρ πωλήσεων στην Αμερική. Με την ευκαιρία του Συνεδρίου η κα Χάλοου θα έρθει στο Συνέδριό μας στο Περιστέρι και θα παραμείνει στη χώρα μας για λίγες ημέρες, για να κάνει παρουσιάσεις των βιβλίων της.
Το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο εκτός από το θέμα των Δημοτικών Βιβλιοθηκών, θα περιλαμβάνει και υποπρογράμματα, σχετικά με τις λέσχες ανάγνωσης, τη λογοτεχνία κ.λπ. και όλα μαζί, με τη συμμετοχή και του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου, θα αποτελέσουν μια άρτια και σφαιρική προσέγγιση. Οι κεντρικές εισηγήσεις θα γίνονται στο Συνεδριακό Κέντρο και τα υποπρογράμματα θα φιλοξενούνται στις άλλες αίθουσες συσκέψεων του Δημαρχιακού μεγάρου.
Από τις συζητήσεις γύρω από τις βιβλιοθήκες κ.λπ., θα βγουν κάποια συμπεράσματα, για τα οποία θα γίνουν σχετικές ανακοινώσεις.
Εξυπακούεται, ότι όλη αυτή η διαδικασία ευνοεί το Δήμο Περιστερίου, σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της Δημοτικής μας Βιβλιοθήκης, διότι σκοπός μας είναι να κάνουμε ευρέως γνωστές τις πάρα πολλές δράσεις, που έλαβαν χώρα στον ένα χρόνο λειτουργίας της, να την εμπλουτίσουμε με τίτλους βιβλίων κ.λπ.
Θα σημειώσω, ότι ήδη η Δημοτική μας Βιβλιοθήκη είναι γνωστή στο Πανελλήνιο, λόγω και του πλέον σύγχρονου και πρότυπου διαδικτυακού συστήματος «ΚΟΧΑ», που χρησιμοποιούμε, ο χειρισμός του οποίου μας δίνει την ευκαιρία σύνδεσης με τις άλλες βιβλιοθήκες σε όλη την Ελλάδα, που έχουν παρόμοιο σύστημα.
«ΓΕΦΥΡΑ» ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
Θα προσθέσω, ότι έχουμε δημιουργήσει και μια «γέφυρα» με όλα τα σχολεία της πόλης. Όσοι τίτλοι βιβλίων μάς έρχονται διπλοί ή τριπλοί, το περίσσευμα το διοχετεύουμε και εμπλουτίζουμε τις σχολικές βιβλιοθήκες του Δήμου μας.
Χωλαίνουμε, όσον αφορά στη δημιουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης. Η λειτουργία αυτή δεν έχει ολοκληρωθεί, γιατί ζητήσαμε την πρόσληψη βιβλιοθηκονόμων με σύμβαση έργου, αλλά δεν εγκρίθηκε από το Υπουργείο, ούτε μας ενέκριναν την βοήθεια με βιβλιοθηκονόμους των ΤΕΙ, για να κάνουν την πρακτική τους εξάσκηση. Μέσω αυτών των ειδικών στελεχών θα προχωρούσαμε στην καταγραφή και ταξινόμηση των βιβλίων και θα οργανώναμε την Δανειστική Βιβλιοθήκη. Το μεταθέσαμε για το επόμενο 6μηνο, σε μια προσπάθεια να εκπαιδευτεί το υπάρχον δυναμικό, μέσω του συστήματος «ΚΟΧΑ» και να κάνουμε μόνοι μας αυτή τη διενέργεια.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ
Παράλληλα μέσα από αυτή τη διαδικασία αναπτύσσουμε εκ νέου το αίσθημα του Εθελοντισμού. Οι διδάσκοντες στο Δημοτικό Πανεπιστήμιο είναι εθελοντές, οι εκπαιδευτικοί που διαβάζουν παραμύθια στα παιδιά είναι εθελοντές, οι συντελεστές των μουσικών δράσεων είναι εθελοντές. Όλοι είναι εθελοντές. Η Δημοτική Βιβλιοθήκη λειτουργεί από ένα ολόκληρο επιτελείο εθελοντών. Η συντονιστική επιτροπή με επί κεφαλής την κα Νικολίτσα Καρκούλια που κάνει κατάθεση ψυχής, είναι εθελοντές.
Όλα αυτά γίνονται με ελάχιστα χρήματα. Αυτό το θεωρούμε κατάκτηση και το αποδεικνύουμε.
Τελικά το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο, που κάνει ευρέως γνωστή τη Δημοτική μας Βιβλιοθήκη, δίνει το μήνυμα ότι ο Δήμος Περιστερίου έχει κατευθύνσεις προς το βιβλίο και προσπαθεί να φέρει τους πολίτες του Περιστερίου πιο κοντά στο βιβλίο. Όταν δίνεις σε μια διαδικασία έμφαση, θεωρώ, ότι την κάνεις και πρώτο μέλημά σου. Εμείς αυτό το στίγμα δίνουμε: Επιδιώκουμε με κάθε τρόπο το όφελος της πόλης και των δημοτών.
Και βέβαια αυτό είναι εμφανές και αποδεικνύεται καθημερινά. Είτε με το Δημοτικό Πανεπιστήμιο, είτε με τις Λέσχες Ανάγνωσης, είτε με το διάβασμα των παιδικών παραμυθιών, είτε με τις μουσικές εκδηλώσεις, η Δημοτική Βιβλιοθήκη είναι σε καθημερινή δράση.
Είμαστε ανοικτοί στις προκλήσεις και πιστεύω, ότι θα διοργανώσουμε το 3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Δημοτικών Βιβλιοθηκών με επιτυχία και όσο πιο καλύτερα γίνεται».
*
Στην ιστοσελίδα http://www.publibconf.gr μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να ενημερώνονται σχετικά με τα νέα και τις ανακοινώσεις του Συνεδρίου.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Μαθήματα: Φωνητικής και σύγχρονου τραγουδιού, τεχνικές διαφραγματικής αναπνοής, φωνητική τοποθέτηση (12ος 2011)
Μαθήματα: Φωνητικής και σύγχρονου τραγουδιού, τεχνικές διαφραγματικής αναπνοής, φωνητική τοποθέτηση, διεύρυνση έντασης φωνής, ενδυνάμωση φωνής, ερμηνεία, δημιουργία ρεπερτορίου κ.ά., παραδίδονται από Καθηγήτρια Τραγουδιού, απόφοιτο Εθνικού Ωδείου, στο χώρο της.
Συνοδεία με πιάνο, δυνατότητα κομματιών καραόκε και εκτέλεση τραγουδιών σε μικρόφωνο. Τιμή 25 ευρώ. Τηλέφωνο 6977 617220.
ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ... (12ος 2011)
ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ...
Ύστερα από τόσα ψέματα για τη «σωτηρία της χώρας», κυβέρνηση και τρόικα φτάνουν στην ώρα της χρεοκοπίας. Αυτό σημαίνουν τα «κουρέματα» που μαγειρεύουν. Τώρα το πραγματικό ζήτημα είναι: Μπορούμε να σταματήσουμε τη χρεοκοπία; Μπορούμε να κηρύξουμε στάση πληρωμών και διαγραφή του χρέους; Μπορούμε επιτέλους να σπάσουμε τα δεσμά των τραπεζιτών και του κεφαλαίου και να φτιάξουμε μια κοινωνία με κέντρο τις ανθρώπινες ανάγκες και όχι το κέρδος;
Η απάντηση είναι ΝΑΙ και ο δρόμος προς τα εκεί είναι επαναστατικός.
Το 2011 ξεκίνησε με τις επαναστάσεις στην Αίγυπτο και την Τυνησία που γκρέμισαν πολύχρονα δικτατορικά καθεστώτα και έδωσαν έμπνευση σε εκατομμύρια εργαζόμενους και νεολαίους σε όλο τον πλανήτη. Ο άνεμος της Πλατείας Ταχρίρ απλώθηκε στην Πλατεία ντελ Σολ στη Μαδρίτη, στο Σύνταγμα στην Αθήνα και τώρα μέσα από το κίνημα κατάληψης της Γουόλ Στριτ σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης.
Στην Ελλάδα, δυο χρόνια τώρα η εργατική αντίσταση στα χτυπήματα της κρίσης του καπιταλισμού και των Μνημονίων του ΓΑΠ συνεχίζεται ασταμάτητα και φέτος το φθινόπωρο φουντώνει πέρα από κάθε άλλη στιγμή με πανεργατικές, με απεργίες διαρκείας, με καταλήψεις όχι μόνο σε σχολές και σχολεία αλλά ακόμα και στους δήμους και στα υπουργεία.
Αυτή είναι η δύναμη για να πάμε μπροστά. Για να ξηλώσουμε τα Μνημόνια που χρυσώνουν τους τραπεζίτες, για να επιβάλουμε τον εργατικό έλεγχο και να ανοίξουμε την προοπτική μιας άλλης κοινωνίας απαλλαγμένης από τον χρεοκοπημένο καπιταλισμό.
Ελάτε να παλέψουμε μαζί, ελάτε στις ανοιχτές εκδηλώσεις που οργανώνει το Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα.
(Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ)
ΥΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΟΙ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟ, ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ (12ος 2011)
ΥΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΟΙ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟ, ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Με την καθιερωμένη διαδικασία, δηλαδή σημαιοστολισμό, ομιλίες, καταθέσεις στεφανιών και την μαθητική παρέλαση, οι πολίτες του Περιστερίου συμμετείχαν φέτος, μουδιασμένοι από τις εξελίξεις στην πολιτική και οικονομική μας κατάσταση, στις εορταστικές εκδηλώσεις, που οργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου για την Εθνική μας Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Με το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη κάτω από το βάθρο των επισήμων και ανάμεσα στον κόσμο, την παντελή απουσία εκπροσώπησης της πολιτικής ηγεσίας, τα κενά καθίσματα περισσότερα από τα γεμάτα στις θέσεις του βάθρου των επισήμων και τη διέλευση πολλών τμημάτων με εμφανή την αποστροφή τους προς το βάθρο των επισήμων, με μαύρα περιβραχιόνια και μαύρες ενδυμασίες, αντιδράσεις και συνθήματα των πολιτών κατά του μνημονίου, των πολιτικών και των μέτρων λιτότητας, πραγματοποιήθηκε -ευτυχώς χωρίς επεισόδια- η μαθητική παρέλαση, το μεσημέρι της 28.10.2011.
Το εορταστικό πρόγραμμα περιλάμβανε: Δοξολογία στον Μητροπολιτικό ι.ν. του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, εκφώνηση του πανηγυρικού της ημέρας από τον δ/ντή του 2ου Δημοτ. Σχολείου κ. Δημ. Μπουραντά, καταθέσεις στεφανιών από τους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής, Οργανώσεων, εκπροσώπων των Κομμάτων ΛΑ.Ο.Σ. και ΣΥ.ΡΙΖ.Α., των Δημοτικών Παρατάξεων, της ΠΕΑΕΑ, των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, εθνικοτοπικών συλλόγων κ.ά.
Ακολούθησε σε υποτονικό κλίμα, η μαθητική παρέλαση κατά μήκος της λεωφ. Παν. Τσαλδάρη, με κεφαλή τους εγκάρδια χειροκροτηθέντες αγωνιστές της Εθνικής μας Αντίστασης και με τη Δημοτική Φιλαρμονική να δίνει ρυθμό στις διελεύσεις.
Στις φωτογραφίες μας, που δίνουν μια σχετική εικόνα, ελλείψει χώρου, από την φετινή μαθητική παρέλαση, διακρίνονται κατά σειρά:
-ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Η Δημοτική Φιλαρμονική, που εντυπωσίασε και εμφανισιακά και ηχητικά
-ΜΕΣΗ:Τα αγόρια του 2ου Δημοτ. Σχολείου.
-ΔΕΞΙΑ:Τα κορίτσια του 10ου Δημοτ. Σχολείου.
-ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Το τμήμα του 12ου Δημοτ. Σχολείου με εθνικές ενδυμασίες
-ΜΕΣΗ: Η εμπροσθοφυλακή του 16ου Δημοτ. Σχολείου
-ΔΕΞΙΑ: Με μπλε μπερέ τα παιδιά του 18ου Δημοτ. Σχολείου.
-ΑΡΙΣΤΕΡΑ:Τα παιδιά του 24ου Δημοτ. Σχολείου.
-ΜΕΣΗ:Με ωραία εμφάνιση τα κορίτσια του 36ου Δημοτ. Σχολείου
-ΔΕΞΙΑ:Ξεχωριστή η γκρι με κόκκινες γραβάτες και φουλάρια εμφάνιση του 36ου Δημοτ. Σχολείου.
-ΑΡΙΣΤΕΡΑ:Στα μπλε γκρι σύνολα τα παιδιά της Σύγχρονης Σχολής Αυγουλέα Λιναρδάτου
-ΜΕΣΗ:Λιγερόκορμα και με κόκκινα μαντήλια τα κορίτσια του 6ου Γυμνασίου
-ΔΕΞΙΑ:Με δική του μπάντα παρήλασε το 8ο Γυμνάσιο.
-ΑΡΙΣΤΕΡΑ:Εμφάνιση για βραβείο από το 10 Γυμνάσιο που διακρίνονται τα αγόρια του με κόκκινα γιλέκα
-ΜΕΣΗ:Χειροκροτήθηκε η υπαρξιακή επιμονή του 6ου Λυκείου, με μαύρα περιβραχιόνια και την αποφασιστικότητά του στο πλακάτ «Μας ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ η ΠΑΡΕΛΑΣΗ, αλλά εμείς ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ»!
-ΔΕΞΙΑ:Με μαύρα σύνολα διαμαρτυρίας και την κεφαλή αριστερά, παρήλασε το 10ο Λύκειο, στη φωτογραφία μας τα κορίτσια.
-ΑΡΙΣΤΕΡΑ:Με το βλέμμα προς στο κοινό παρήλασε και το τμήμα του 14ου Λυκείου
-ΜΕΣΗ:Με πανώ ενάντια στην κυβέρνηση, την Ε.Ε. κ.λπ. παρήλασε αντιπροσωπεία της «ΑΝΤΑΡΣΥΑ» στην αρχή της παρέλασης
Και (ΔΕΞΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ) έκλεισε την παρέλαση με ένα τεράστιο «ΟΧΙ» σε μαύρο φόντο και συνθήματα, αντιπροσωπεία του ΠΑΜΕ και άλλων κομματικών οργανώσεων.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ (12ος 2011)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Όλους όσους με οποιονδήποτε τρόπο μας συμπαραστάθηκαν στο βαρύτατο πένθος μας, για την απώλεια της πολυαγαπημένης μας συζύγου, μητέρας, αδελφής και θείας
ΦΙΛΙΤΣΑΣ ΨΥΡΟΓΙΑΝΝΗ
και παραβρέθηκαν στο 40ήμερο Μνημόσυνό της, ευχαριστούμε θερμότατα.
Ο σύζυγος Ηλίας, τα παιδιά Νίκος- Σοφία, Ιορδάνης- Νατάσα, ο εγγονός (αβάπτιστο), τα αδέλφια, τα ανίψια, οι λοιποί συγγενείς.
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΔΥΟ ΦΙΛΙΤΣΕΣ! (12ος 2011)
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΔΥΟ ΦΙΛΙΤΣΕΣ!
![]() |
![]() |
Στο ναδίρ οδεύει η διάθεση των Περιστεριωτών, από όλη αυτή την καταιγίδα των οικονομικών και κοινωνικών προβλημάτων, που πλήττει καίρια την ψυχοσύνθεση και υποσκάπτει την υγεία τους. Και σαν μην έφτανε αυτό, το Περιστέρι συγκλονίστηκε και φτώχυνε για τις δυο εκλεκτές δημότισσές του που αποδήμησαν. Φτώχυνε από τις πιο καλόκαρδες, τις πιο γλυκομίλητες, τις πιο σεβαστές, τις πιο αξιοπρεπείς παρουσίες, που καταξίωναν τις όποιες κοινωνικές, ή οικογενειακές εκδηλώσεις. Ήταν οι φωτεινές γραμμές που βλέπουμε στα καρτ ποστάλ, κάτω από τα αξιοθέατα, στις νυχτερινές φωτογραφικές λήψεις. Ήταν οι φωτεινές υπογραμμίσεις, που έσβησαν πια από το καρτ ποστάλ του Περιστερίου!
Τραγική σύμπτωση: Και οι δυο Φιλίτσες!
Η Φιλίτσα Ψυρόγιαννη και η Φιλίτσα Αγιαννίδου!
Και οι δύο εκπαιδευτικοί! Η κάθε μια από το πόστο της...
Η Φιλίτσα Ψυρόγιαννη, αυτοδίδακτη εκπαιδευτικός, δίδασκε συζυγική και μητρική αφοσίωση, κοινωνική επαφή, ψυχική ζεστασιά, εμπιστοσύνη, αγνή φιλία. Μια γλυκόστομη Περιστεριώτισσα, πάντα γελαστή, που γοήτευε με τις προσφωνήσεις της: «ψυχούλα» μου και «καρδιά» μου και απάλυνε από τον κάθε προβληματισμό και τα βάσανα, τον συνομιλητή της.
Με το Μακεδονίτικο ταμπεραμέντο της πρωτοστατούσε στις ανθρωπιστικές πρωτοβουλίες και στα γλέντια και ήταν προικισμένη με κάτι που λίγες ίσως Περιστεριώτισσες διαθέτουν: Δεν πρόδωσε ποτέ τις φιλίες της! Δεν επέτρεπε καμιά «χρωματική» σκοπιμότητα να εμφιλοχωρήσει στα επίπεδα των ανθρωπίνων αξιών, όπως τις είχε κατατάξει στη συνείδηση της. Η αξιοπρέπεια και η ζωντανή παρουσία της σε όλους τους κύκλους, όλα αυτά τα χρόνια, καταξίωνε τα προτερήματα της και την ακλόνητη πεποίθηση όλων για την ανιδιοτελή προσφορά της προς τον άνθρωπο και προς τον τόπο, που την έχει πλέον αγκαλιάσει...
Έφυγε αναπάντεχα και... λάβωσε τους ανθρώπους, που σκλάβωσε με την γλυκολαλιά, τη φιλανθρωπία και την απεριόριστη αγάπη της.
*
Η Φιλίτσα Αγιαννίδου, εκπαιδευτικός στο επάγγελμα, ήταν μια άλλη γλυκιά παρουσία, με παροιμιώδη πραότητα, καλοσύνη και προσφορά στην
παιδεία των Περιστεριωτών. Τα παιδιά που ζέστανε κάτω από τα φτερά της, τα γαλούχησε, από τα θρανία μέχρι τις διευθυντικές θέσεις, με ήθος, επιμονή στην επίτευξη του στόχου τους και αλτρουισμό για τον συνάνθρωπο.
Σφυρηλατημένη στο αμόνι των δυσκολιών, της ανάγκης και των σκληρών εποχών, κατάφερε να περάσει στη ψυχή των παιδιών που μόρφωσε, τα πιο πολύτιμα που η εκπαιδευτική πείρα της επέλεξε, διαμορφώνοντας χαρακτήρες που σήμερα διακρίνονται στην κοινωνία και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.
Η μόνη της ανταμοιβή, που της πρόσθετε χρόνια και φώτιζε το πρόσωπό της, ήταν ο σεβασμός που απολάμβανε στο διάβα της στους δρόμους του Περιστερίου, από τα «δημιουργήματά» της, η λατρεία των οποίων κορυφώθηκε σε μια τιμητική βραδιά που οργάνωσε γι' αυτήν ο Δήμος Περιστερίου.
Ήταν μια κορυφαία φυσιογνωμία Δασκάλας, από εκείνες που μεταμόρφωσε το χάρακα και την τιμωρία, σε χάδι και επιβράβευση. Γι' αυτό και όλος ο λευκασμένος «μαθητόκοσμος», που τη συνόδευσε με συγκίνηση στην τελευταία της κατοικία, κρατάει φυλαχτό την πιο μεγάλη παρακαταθήκη της ζωής που τον δίδαξε, τη λέξη που εκτείνεται από το άλφα μέχρι το ωμέγα και είναι η λέξη «αγαπώ»!
Ας είναι ελαφρύ το Περιστεριώτικο χώμα που τις σκεπάζει...
Δημ. Λυμπερόπουλος
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (12ος 2011)
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης έκανε την πιο κάτω δήλωση, σχετικά με τη στάση του κατά την μαθητική παρέλαση, με την ευκαιρία της Εθνικής μας Επετείου της 28ης Οκτωβρίου:
«Το ότι δεν ανέβηκα στην εξέδρα ήταν μια συνειδητή μου επιλογή. Μια επιλογή διαμαρτυρίας αν θέλετε, απέναντι σ' όλα αυτά που βλέπουμε και ακούμε να γίνονται τον τελευταίο καιρό στην πατρίδα μας.
Βέβαια, τίμησα τη Σημαία και καμάρωσα τη νέα γενιά ανάμεσα στους συμπολίτες μου. Τη νέα γενιά, που αδίκως της πέφτει πολύ βαρύ φορτίο να αγωνισθεί και να δουλέψει, για να ξεχρεώσει τα λάθη της δικιάς μου γενιάς».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ















