| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ (12ος 2011)
ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Παρότι η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει εδώ και δύο μήνες, οι περισσότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν έχουν δει ακόμα ούτε δεκάρα τσακιστή!
Την ίδια στιγμή, το νέο χαράτσι έρχεται μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ, η ακρίβεια καλπάζει, ο Φ.Π.Α. είναι στο 23%.
Οι περισσότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζουν μακριά από το σπίτι τους, άρα πληρώνουν ενοίκιο, έξοδα μετακίνησης. Ο χειμώνας μπήκε και το πετρέλαιο θέρμανσης κοστίζει πανάκριβα, μετά και την τελευταία αύξηση του ειδικού φόρου.
Και σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω, η κυβέρνηση αποφάσισε να μην αναγνωρίσει μισθολογικά την προϋπηρεσία των αναπληρωτών. Κατατάχτηκαν όλοι στο εισαγωγικό μισθολογικό κλιμάκιο (ΜΚ 18), ακόμα και αν εργάζονται χρόνια ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι!
Είναι αδίστακτοι! Κάνουν περικοπές, ακόμα και σε χρήματα που δεν έχουν καταβάλλει! Προχωρούν σε στάση πληρωμών!
Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν όλοι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται μακριά από το σπίτι τους, κύρια οι νέοι σε ηλικία.
Η βαρβαρότητα δεν έχει τέλος. Κόβουν τα πάντα από το λαό για να στηρίξουν την κερδοφορία των τραπεζιτών, του κεφαλαίου. Για να σώσουν την Ευρωπαϊκή Ένωση και το καπιταλιστικό σύστημα.
Ούτε ένα ευρώ από τα δάνεια δεν κατευθύνεται στην Υγεία, στην Παιδεία, στους μισθούς και στις συντάξεις. Πάνε όλα στην τσέπη της πλουτοκρατίας.
Δεν θα σταματήσουν εδώ! Το μαύρο μέτωπο της νέας κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ- ΝΔ- ΛΑΟΣ- ΕΕ- Κεφαλαίου, με την στήριξη «Δημοκρατικής Συμμαχίας» και των άλλων «προθύμων», ήρθε για να πάρει ακόμα σκληρότερα μέτρα, όπως: Νέα μείωση μισθών και συντάξεων, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και γενικευμένες ιδιωτικοποιήσεις, απολύσεις, κατάργηση συλλογικών συμβάσεων εργασίας, χτύπημα των ασφαλιστικών ταμείων κ.ά.
Καμιά αναμονή! Τώρα είναι η ώρα να παρέμβει αποφασιστικά ο λαός. Καλούμε τους αναπληρωτές να οργανωθούν και να παλέψουν, να απαιτήσουν:
Την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων. Να αποσυρθεί η εγκύκλιος που δεν αναγνωρίζει μισθολογικά την προϋπηρεσία. Δωρεάν στέγαση- Άμεση κρατική επινοικίαση σε ξενοδοχεία, καταλύματα. Δωρεάν εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα για όλους τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς. Επίδομα θέρμανσης σε όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Ειδικά για τις παραμεθόριες περιοχές, επίδομα παραμεθορίου και στους ωρομισθίους.
Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (ωρομίσθιοι- αναπληρωτές) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Όχι στο νέο μισθολόγιο. 2000 ευρώ (μεικτά) στο νεοδιόριστο. Ούτε μια εφεδρεία-ούτε μια απόλυση.
Καλούμε τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς να οργανωθούν στα σωματεία τους, στις επιτροπές αγώνα ωρομισθίων- αναπληρωτών, να παλέψουν με το διεκδικητικό πλαίσιο του ΠΑΜΕ.
Κων. Παπλωματάς
Μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου
Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου»
ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ (12ος 2011)
ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Παρότι η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει εδώ και δύο μήνες, οι περισσότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν έχουν δει ακόμα ούτε δεκάρα τσακιστή!
Την ίδια στιγμή, το νέο χαράτσι έρχεται μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ, η ακρίβεια καλπάζει, ο Φ.Π.Α. είναι στο 23%.
Οι περισσότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζουν μακριά από το σπίτι τους, άρα πληρώνουν ενοίκιο, έξοδα μετακίνησης. Ο χειμώνας μπήκε και το πετρέλαιο θέρμανσης κοστίζει πανάκριβα, μετά και την τελευταία αύξηση του ειδικού φόρου.
Και σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω, η κυβέρνηση αποφάσισε να μην αναγνωρίσει μισθολογικά την προϋπηρεσία των αναπληρωτών. Κατατάχτηκαν όλοι στο εισαγωγικό μισθολογικό κλιμάκιο (ΜΚ 18), ακόμα και αν εργάζονται χρόνια ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι!
Είναι αδίστακτοι! Κάνουν περικοπές, ακόμα και σε χρήματα που δεν έχουν καταβάλλει! Προχωρούν σε στάση πληρωμών!
Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν όλοι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται μακριά από το σπίτι τους, κύρια οι νέοι σε ηλικία.
Η βαρβαρότητα δεν έχει τέλος. Κόβουν τα πάντα από το λαό για να στηρίξουν την κερδοφορία των τραπεζιτών, του κεφαλαίου. Για να σώσουν την Ευρωπαϊκή Ένωση και το καπιταλιστικό σύστημα.
Ούτε ένα ευρώ από τα δάνεια δεν κατευθύνεται στην Υγεία, στην Παιδεία, στους μισθούς και στις συντάξεις. Πάνε όλα στην τσέπη της πλουτοκρατίας.
Δεν θα σταματήσουν εδώ! Το μαύρο μέτωπο της νέας κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ- ΝΔ- ΛΑΟΣ- ΕΕ- Κεφαλαίου, με την στήριξη «Δημοκρατικής Συμμαχίας» και των άλλων «προθύμων», ήρθε για να πάρει ακόμα σκληρότερα μέτρα, όπως: Νέα μείωση μισθών και συντάξεων, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και γενικευμένες ιδιωτικοποιήσεις, απολύσεις, κατάργηση συλλογικών συμβάσεων εργασίας, χτύπημα των ασφαλιστικών ταμείων κ.ά.
Καμιά αναμονή! Τώρα είναι η ώρα να παρέμβει αποφασιστικά ο λαός. Καλούμε τους αναπληρωτές να οργανωθούν και να παλέψουν, να απαιτήσουν:
Την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων. Να αποσυρθεί η εγκύκλιος που δεν αναγνωρίζει μισθολογικά την προϋπηρεσία. Δωρεάν στέγαση- Άμεση κρατική επινοικίαση σε ξενοδοχεία, καταλύματα. Δωρεάν εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα για όλους τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς. Επίδομα θέρμανσης σε όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Ειδικά για τις παραμεθόριες περιοχές, επίδομα παραμεθορίου και στους ωρομισθίους.
Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (ωρομίσθιοι- αναπληρωτές) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Όχι στο νέο μισθολόγιο. 2000 ευρώ (μεικτά) στο νεοδιόριστο. Ούτε μια εφεδρεία-ούτε μια απόλυση.
Καλούμε τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς να οργανωθούν στα σωματεία τους, στις επιτροπές αγώνα ωρομισθίων- αναπληρωτών, να παλέψουν με το διεκδικητικό πλαίσιο του ΠΑΜΕ.
Κων. Παπλωματάς
Μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου
Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου»
Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕΤΑΞΥ Α.Σ.Δ.Α. ΚΑΙ ΠΕ.ΣΥ.Δ.Α.Π. (12ος 2011)
Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕΤΑΞΥ Α.Σ.Δ.Α. ΚΑΙ ΠΕ.ΣΥ.Δ.Α.Π.
Σε συντονιστές της πρωτοβάθμιας αναπτυξιακής πολιτικής με περιβαλλοντικούς όρους σε υπερτοπική κλίμακα αναδεικνύονται ο Α.Σ.Δ.Α. και ο ΠΕ.ΣΥ.Δ.Α.Π. με τις προτάσεις, τις θέσεις αλλά και τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν για την αναβάθμιση και περιβαλλοντική θωράκιση ολόκληρης της Δυτικής Αθήνας και της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά. Οι δύο φορείς πραγματοποίησαν σύσκεψη την 15.11.2011, στα Γραφεία του Α.Σ.Δ.Α.
Το πολιτικό απόσταγμα αυτής της συνάντησης εστιάζεται στη δημιουργία πρωτοπόρων και εποικοδομητικών συνεργασιών των δυο φορέων, όπου με δεδομένο τον κομβικό ρόλο της Περιφέρειας θα είναι δυνατή η καλύτερη αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων της Δυτικής Αθήνας. Θα ακολουθήσει υπογραφή μνημονίου συνεργασίας, όπου θα προσδιορίζεται κοινό πλαίσιο στόχων.
Στη συνάντηση συμμετείχαν, εκ μέρους του ΠΕ.ΣΥ.Δ.Α.Π. ο πρόεδρος κ. Γρηγ. Γουρδομιχάλης, ο αντ/δρος κ. Δημ. Τσατσαμπάς και ο συντονιστής κ. Γεωρ. Κατσαντώνης, ενώ ο Α.Σ.Δ.Α. εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρό του κ. Ανδρέα Μποζίκα, τον γ.γ. κ. Παν. Μπιτούνη και τον δ/ντή του κ. Μόσχο Διαμαντόπουλο.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕΤΑΞΥ Α.Σ.Δ.Α. ΚΑΙ ΠΕ.ΣΥ.Δ.Α.Π. (12ος 2011)
Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕΤΑΞΥ Α.Σ.Δ.Α. ΚΑΙ ΠΕ.ΣΥ.Δ.Α.Π.
Σε συντονιστές της πρωτοβάθμιας αναπτυξιακής πολιτικής με περιβαλλοντικούς όρους σε υπερτοπική κλίμακα αναδεικνύονται ο Α.Σ.Δ.Α. και ο ΠΕ.ΣΥ.Δ.Α.Π. με τις προτάσεις, τις θέσεις αλλά και τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν για την αναβάθμιση και περιβαλλοντική θωράκιση ολόκληρης της Δυτικής Αθήνας και της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά. Οι δύο φορείς πραγματοποίησαν σύσκεψη την 15.11.2011, στα Γραφεία του Α.Σ.Δ.Α.
Το πολιτικό απόσταγμα αυτής της συνάντησης εστιάζεται στη δημιουργία πρωτοπόρων και εποικοδομητικών συνεργασιών των δυο φορέων, όπου με δεδομένο τον κομβικό ρόλο της Περιφέρειας θα είναι δυνατή η καλύτερη αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων της Δυτικής Αθήνας. Θα ακολουθήσει υπογραφή μνημονίου συνεργασίας, όπου θα προσδιορίζεται κοινό πλαίσιο στόχων.
Στη συνάντηση συμμετείχαν, εκ μέρους του ΠΕ.ΣΥ.Δ.Α.Π. ο πρόεδρος κ. Γρηγ. Γουρδομιχάλης, ο αντ/δρος κ. Δημ. Τσατσαμπάς και ο συντονιστής κ. Γεωρ. Κατσαντώνης, ενώ ο Α.Σ.Δ.Α. εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρό του κ. Ανδρέα Μποζίκα, τον γ.γ. κ. Παν. Μπιτούνη και τον δ/ντή του κ. Μόσχο Διαμαντόπουλο.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Συσπείρωση της Περιστεριώτικης ευαισθησίας επιδιώκει η Δημοτική Αρχή, με το Δημοτικό ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ «Από Καρδιάς», για να στηρίξει τα κοινωνικά στρώματα, που βρίσκονται στα πρόθυρα της εξαθλίωσης (12ος 2011)
Συσπείρωση της Περιστεριώτικης ευαισθησίας επιδιώκει η Δημοτική Αρχή, με το Δημοτικό
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ
«Από Καρδιάς», για να στηρίξει τα κοινωνικά στρώματα, που βρίσκονται στα πρόθυρα της εξαθλίωσης
Τη συσπείρωση της Περιστεριώτικης ευαισθησίας επιδιώκει η Δημοτική Αρχή Περιστερίου, στην προσπάθειά της να δημιουργήσει έναν «κυματοθραύστη» κόντρα στο τσουνάμι της φτώχιας που απειλεί, λόγω της οικονομικής κρίσης, να πνίξει τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα, που βρίσκονται στα πρόθυρα της απόγνωσης και της εξαθλίωσης.
Ο «κυματοθραύστης», που αποκαλείται: Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο «Από Καρδιάς», θα αποτελέσει το σημείο επαφής των «συμπολιτών μας, που δεν έχουν κλείσει στο μπαούλο τους την ανθρωπιά», όπως, μας είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και -όπως πρόσθεσε- «αποδέκτες θα είναι οι άλλοι συμπολίτες μας, που η ζωή δεν φάνηκε τόσο δίκαιη απέναντί τους και αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα επιβίωσης».
Από το Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο «Από Καρδιάς», που διαμορφώνει ήδη ο Δήμος Περιστερίου, σε χώρο 200 τ.μ. στην οδό Ορχομενού 8 (δίπλα στο Βρεφονηπιακό Σταθμό «Γ. Παπαδάκης») και η λειτουργία του θα ξεκινήσει μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2011, οι αποδεδειγμένα άποροι Περιστεριώτες θα προμηθεύονται δωρεάν: τρόφιμα, ρουχισμό, παιχνίδια, είδη οικιακής χρήσης και άλλα είδη πρώτης ανάγκης.
ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ
Για το αλτρουιστικό αυτό εγχείρημα ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, μας είπε πιο αναλυτικά:
«Υπάρχει πολύς κόσμος, επώνυμοι και ανώνυμοι, επιχειρηματίες κ.ά., με πολύ αναπτυγμένα κοινωνικά και ανθρωπιστικά αντανακλαστικά, που είναι αλληλέγγυος σ' αυτή την πρωτοβουλία. Είμαι χαρούμενος και συγκινημένος, γιατί διαπιστώνω από την ανταπόκρισή τους, ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι αναγνωρίζουν, ότι στο Δήμο Περιστερίου που πρωτοπορεί σε ανθρωπιστικές δραστηριότητες, ό,τι δίνουν πιάνει τόπο.
Ήδη και πριν ακόμη ξεκινήσει τη λειτουργία του το Δημοτικό Παντοπωλείο, διάφοροι πολίτες, είτε κάτοικοι του Δήμου μας, είτε από όλη την Ελλάδα -από την Κρήτη μέχρι τη Νάουσα- που έχουν συνδεθεί με το Περιστέρι από τα νεανικά τους χρόνια, ή επιχειρηματικά, ή συναισθηματικά, επικοινώνησαν μαζί μας και μας γνωστοποίησαν τις προσφορές πολλών και διαφόρων ειδών, γεγονός άκρως ενθαρρυντικό για την επιτυχία της προσπάθειάς μας.
Αντικρίζοντας τη σημερινή εικόνα του Περιστερίου, συγκρίνοντάς την με την προ 30ετίας τότε που μοχθούσαν για το μεροκάματο, μια εικόνα που αποτελεί την έκπληξη στο λεκανοπέδιο της Αττικής, είναι πεπεισμένοι ότι η σημερινή Δημοτική Αρχή παραμένει πιστή στις υποσχέσεις της και τη διαχειριστική της διαφάνεια και δηλώνουν αλληλέγγυοι στην προσπάθειά μας με γενναίες προσφορές.
ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ
Βέβαια παρόμοιες προσπάθειες κάνουν και άλλοι δήμοι, σε συνεργασία με γνωστό σούπερ μάρκετ, αλλά εμείς αποφασίσαμε να μην μπούμε στην λογική του να σου προσφέρει κάτι κάποιος και μετά να σου ζητάει κάτι άλλο. Επιλέξαμε τη σχέση της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς, ζητώντας λίγα από τους πολλούς και όχι πολλά από έναν.
Η μέχρι σήμερα περπατησιά και συμπεριφορά μας, μάς δίνει τη δυνατότητα να κτυπάμε τις πόρτες ευαίσθητων συμπολιτών μας, με τους οποίους συζητήσαμε το σχεδιασμό του ανθρωπιστικού αυτού εγχειρήματος, ενθουσιάστηκαν, συγκατατέθηκαν και υποσχέθηκαν να μας συμπαρασταθούν και να εφοδιάσουν με βασικά είδη το Δημοτικό μας Παντοπωλείο.
Πιστέψτε, ότι μπορεί να κάνω -και εγώ και οι συνεργάτες μου- μια σκληρή προσπάθεια, για την οποία αφιερώνω πάρα πολλές ώρες, ώστε να δημιουργήσουμε μια αλυσίδα εθελοντών συμπολιτών μας, που θα μας βοηθήσουν σ' αυτή την προσπάθεια, αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος από την ανταπόκριση και των ενθουσιασμό όλων όσων δήλωσαν συμμετοχή στη διαχείριση και διανομή των ειδών του Παντοπωλείου.
Ο καθένας μας έχει στο σπίτι, ή στο γραφείο, ή στην επιχείρησή του διάφορα είδη που τα προσπερνάμε, τα οποία πλέον δεν μας καλύπτουν πια το «ευ ζην». Για κάποιους άλλους όμως είναι αναγκαία για το «ζην». Αυξάνονται συνεχώς οι εικόνες ανθρώπων που αδυνατούν να ανταποκριθούν στις στοιχειώδεις ανάγκες τους και ψάχνουν τους κάδους των απορριμμάτων για να βρουν ένα ρούχο, να μην κρυώνουν, ή να το χρησιμοποιήσουν αναζητώντας το μεροκάματο.
Αυτά λοιπόν τα είδη ρουχισμού, παιχνίδια, διάφορα είδη, που είναι «μαρμαρωμένα» στην γκαρνταρόμπα μας, ρούχα των παιδιών μας που μεγάλωσαν και δεν τους κάνουν, και άλλα είδη και ρούχα που μας πιάνουν και χώρο, αυτά χρειαζόμαστε για να τα προσφέρουμε σε συνανθρώπους μας που ζουν δίπλα μας, υποφέρουν και τα έχουν ανάγκη.
Είμαι σίγουρος, ότι οι πολίτες του Περιστερίου, που έχουν μεγάλη ευαισθησία και έχουν σφυρηλατηθεί στο αμόνι της στέρησης και της ανάγκης, θα ανταποκριθούν στο κάλεσμά μας.
Έχω ξαναπεί: Αλίμονο στο φτωχό, αλλά δύο φορές αλίμονο, γι' αυτόν που ήταν φτωχός και το έχει ξεχάσει. Απευθύνω κάλεσμα σε όλους τους συμπολίτες μας να προσφέρουν στο Δημοτικό Παντοπωλείο ό,τι είναι περιττό γι' αυτούς, αλλά είναι πολύ σημαντικό και αναγκαίο για κάποιους άλλους συνανθρώπους μας.
ΔΙΑΝΟΜΗ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ
Και μη φαντασθείτε, ότι στο Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο θα έρχεται ο οποιοσδήποτε, θα ζητάει και θα παίρνει ό,τι θέλει. Όχι!
Τους τελευταίους μήνες οι Κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου επισκέφθηκαν εκατοντάδες σπίτια ευπαθών κοινωνικών ομάδων στην πόλη μας. Κατέγραψαν στοιχεία από ιατρικά ιστορικά, από φορολογικές δηλώσεις, από δηλώσεις Ε9, από τη Δ/νση Πρόνοιας της Περιφέρειας κ.λπ. Δραστηριοποιήθηκαν οι κοινωνικοί μας λειτουργοί και καταρτίσαμε τρόπον τινά μια λίστα δεδομένων, από συμπολίτες μας που έχουν διαπιστωμένα απόλυτη ανάγκη, στους οποίους το «Από Καρδιάς» θα σταθεί δίπλα τους για να τους βοηθήσει στις δύσκολες στιγμές που περνάνε, εν όψει μάλιστα και των Γιορτών.
Η διανομή θα είναι στοχευμένη, βάσει καταλόγου και αναλογική. Άλλη ποσότητα θα παίρνει ένα μοναχικό άτομο και άλλη μια πολυμελής φτωχή οικογένεια.
Απευθύνουμε ένα προσκλητήριο ανθρωπιάς στους συμπολίτες μας, οι οποίοι μπορούν να έλθουν σε επαφή, είτε με μένα, είτε με την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου, με την πρόεδρο κα Ξένη Κορόγιαννη, για να συγκροτήσουμε την αλυσίδα των εθελοντών, και αυτών που προτίθενται να προσφέρουν κάτι από το περίσσευμά τους, αλλά και αυτών που δεν θα προσφέρουν είδη ή χρήματα, αλλά τη φυσική τους παρουσία, που θα βοηθήσουν για λίγες ώρες στη διαδικασία της λειτουργίας και διανομής ειδών του Δημοτικού Παντοπωλείου.
ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΚΥΡΟΣ
Το «Από Καρδιάς» θα λειτουργεί κάποιες ώρες τρεις φορές την εβδομάδα, είτε Δευτέρα- Τετάρτη- Παρασκευή, είτε Τρίτη- Πέμπτη- Σάββατο, που θα διανέμει τρόφιμα και τα άλλα είδη που προαναφέραμε στους άπορους συμπολίτες μας. Όλα αυτά θα γίνονται με απόλυτη διαφάνεια και με την επιμέλεια της Ομάδας διαχείρισης και λειτουργίας του Δημοτικού Παντοπωλείου, που θα συγκροτηθεί από δημοτικούς συμβούλους και εθελοντές συμπολίτες μας, ανθρώπους με κύρος και έξωθεν καλή μαρτυρία, όπως π.χ. ο Περιστεριώτης εισαγγελέας κ. Θέμελης κ.ά.
Καλούμε τους συμπολίτες μας σε πανστρατιά, για να αποδείξουμε με το Δημοτικό Παντοπωλείο «Από Καρδιάς», ότι το Περιστέρι είναι πρωτοπόρο σε τέτοιες πρωτοβουλίες, να αποδείξουμε, ότι είμαστε πρωταθλητές στα κοινωνικά ζητήματα, να αποδείξουμε, ότι η ανθρωπιά των Περιστεριωτών είναι ζωντανή, ζεστή, διαρκής και έκδηλη.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΑΙ Ο κ. ΔΗΜ. ΚΕΛΑΦΑΣ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Π.Ε.Δ.Α ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (12ος 2011)
ΚΑΙ Ο κ. ΔΗΜ. ΚΕΛΑΦΑΣ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Π.Ε.Δ.Α ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Με τη κατάσταση στην Αυτοδιοίκηση ασχολήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (Π.Ε.Δ.Α.), μέλος του οποίου εξελέγη πρόσφατα ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Δημ. Κελάφας, ο οποίος συμφώνησε και ψήφισε το πιο κάτω ψήφισμα, που εγκρίθηκε, την 18.10.2011:
«Η Π.Ε.Δ.Α. αναγνωρίζει και υποστηρίζει τις διεκδικήσεις των εργαζόμενων της Αυτοδιοίκησης.
Αναγνωρίζει τις σημαντικές απώλειες στα εισοδήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στην Αυτοδιοίκηση ως αποτέλεσμα των δύσκολων μέτρων δημοσιονομικής προσαρμογής και σταθεροποίησης της χώρας και είμαστε αλληλέγγυα μαζί τους.
1. Το προσωπικό που εργάζεται στις υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα των Δήμων να εξαιρεθεί της εφεδρείας. Οι εργαζόμενοι που τυχόν πλεονάζουν σε φορείς της Αυτοδιοίκησης να αναδιαταχθούν σε Δήμους που έχουν μεγάλες ανάγκες σε προσωπικό.
2. Η αρμοδιότητα της Καθαριότητος είναι αποκλειστική ευθύνη των Δήμων και δεν εκχωρείται.
3. Όποιος εργαζόμενος έχει απώλεια εισοδήματος πάνω από 30% αυτή θα μειωθεί και οι περικοπές τους θα γίνουν τμηματικά σε βάθος τριετίας.
4. Να διατηρηθεί στο 100% το επίδομα θέσεων ευθύνης από 75% που προβλέπεται στο σχέδιο νόμου.
5. Να γίνει ρύθμιση των δανείων, όχι μόνο προς το Τ.Π.Δ. αλλά και προς τις ιδιωτικές τράπεζες (επιμήκυνση, περίοδος χάριτος, αναστολή).
6. Η κατάργηση των οργανικών θέσεων ακόμη και των 8μηνων συμβάσεων οδηγούν τους Δήμους σε πλήρη αδυναμία μιας στοιχειώδους λειτουργίας τους, ιδιαίτερα τώρα με τις νέες αρμοδιότητες που έχουν ήδη εκχωρηθεί από το πρόγραμμα «Καλλικράτης». Οι ρυθμίσεις αυτές πρέπει να αναθεωρηθούν άμεσα σε συνεργασία με την ΚΕΔΕ.
7. Τα είδη ατομικής προστασίας των εργαζομένων στην καθαριότητα και στα κοιμητήρια (ιματισμός, παπούτσια κ.α.) είναι απαραίτητα για την εκτέλεση των δύσκολων εργασιών τους.
Διαφωνούμε με τις ακραίες συμπεριφορές και των δυο πλευρών, οι οποίες έχουν φέρει σε δεινή θέση τους αιρετούς στην αυτοδιοίκηση και σε τραγική από πλευράς υγειονομικής τους Δήμους μας.
Πιστεύουμε ότι καμιά αυταρχική αντιμετώπιση, καμιά προσφυγή στη δικαιοσύνη ούτε λύσεις χωρίς τους ίδιους τους εργαζόμενους βοηθούν να δοθεί διέξοδος στην κρίση.
Επισημαίνουμε τα σοβαρά προβλήματα και τους κινδύνους για τη δημόσια υγεία που έχουν δημιουργηθεί στις πόλεις από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των εργαζομένων.
Απευθύνουμε έκκληση προς την ηγεσία του Υπ. Εσωτερικών να αποδεχτεί τα παραπάνω αιτήματα και προς τους εργαζόμενους στην Αυτοδιοίκηση να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους, επιδεικνύοντας έτσι υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία και σεβασμό στη δημόσια υγεία».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΑΙ Ο κ. ΔΗΜ. ΚΕΛΑΦΑΣ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Π.Ε.Δ.Α ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (12ος 2011)
ΚΑΙ Ο κ. ΔΗΜ. ΚΕΛΑΦΑΣ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Π.Ε.Δ.Α ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Με τη κατάσταση στην Αυτοδιοίκηση ασχολήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (Π.Ε.Δ.Α.), μέλος του οποίου εξελέγη πρόσφατα ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Δημ. Κελάφας, ο οποίος συμφώνησε και ψήφισε το πιο κάτω ψήφισμα, που εγκρίθηκε, την 18.10.2011:
«Η Π.Ε.Δ.Α. αναγνωρίζει και υποστηρίζει τις διεκδικήσεις των εργαζόμενων της Αυτοδιοίκησης.
Αναγνωρίζει τις σημαντικές απώλειες στα εισοδήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στην Αυτοδιοίκηση ως αποτέλεσμα των δύσκολων μέτρων δημοσιονομικής προσαρμογής και σταθεροποίησης της χώρας και είμαστε αλληλέγγυα μαζί τους.
1. Το προσωπικό που εργάζεται στις υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα των Δήμων να εξαιρεθεί της εφεδρείας. Οι εργαζόμενοι που τυχόν πλεονάζουν σε φορείς της Αυτοδιοίκησης να αναδιαταχθούν σε Δήμους που έχουν μεγάλες ανάγκες σε προσωπικό.
2. Η αρμοδιότητα της Καθαριότητος είναι αποκλειστική ευθύνη των Δήμων και δεν εκχωρείται.
3. Όποιος εργαζόμενος έχει απώλεια εισοδήματος πάνω από 30% αυτή θα μειωθεί και οι περικοπές τους θα γίνουν τμηματικά σε βάθος τριετίας.
4. Να διατηρηθεί στο 100% το επίδομα θέσεων ευθύνης από 75% που προβλέπεται στο σχέδιο νόμου.
5. Να γίνει ρύθμιση των δανείων, όχι μόνο προς το Τ.Π.Δ. αλλά και προς τις ιδιωτικές τράπεζες (επιμήκυνση, περίοδος χάριτος, αναστολή).
6. Η κατάργηση των οργανικών θέσεων ακόμη και των 8μηνων συμβάσεων οδηγούν τους Δήμους σε πλήρη αδυναμία μιας στοιχειώδους λειτουργίας τους, ιδιαίτερα τώρα με τις νέες αρμοδιότητες που έχουν ήδη εκχωρηθεί από το πρόγραμμα «Καλλικράτης». Οι ρυθμίσεις αυτές πρέπει να αναθεωρηθούν άμεσα σε συνεργασία με την ΚΕΔΕ.
7. Τα είδη ατομικής προστασίας των εργαζομένων στην καθαριότητα και στα κοιμητήρια (ιματισμός, παπούτσια κ.α.) είναι απαραίτητα για την εκτέλεση των δύσκολων εργασιών τους.
Διαφωνούμε με τις ακραίες συμπεριφορές και των δυο πλευρών, οι οποίες έχουν φέρει σε δεινή θέση τους αιρετούς στην αυτοδιοίκηση και σε τραγική από πλευράς υγειονομικής τους Δήμους μας.
Πιστεύουμε ότι καμιά αυταρχική αντιμετώπιση, καμιά προσφυγή στη δικαιοσύνη ούτε λύσεις χωρίς τους ίδιους τους εργαζόμενους βοηθούν να δοθεί διέξοδος στην κρίση.
Επισημαίνουμε τα σοβαρά προβλήματα και τους κινδύνους για τη δημόσια υγεία που έχουν δημιουργηθεί στις πόλεις από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των εργαζομένων.
Απευθύνουμε έκκληση προς την ηγεσία του Υπ. Εσωτερικών να αποδεχτεί τα παραπάνω αιτήματα και προς τους εργαζόμενους στην Αυτοδιοίκηση να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους, επιδεικνύοντας έτσι υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία και σεβασμό στη δημόσια υγεία».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ» (12ος 2011)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ»
Στα πλαίσια της υλοποίησης των δράσεων του, το Κέντρο Πρόληψης του Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό», διοργανώνει εκ νέου βιωματικό σεμινάριο, το οποίο απευθύνεται σε γονείς παιδιών κάθε ηλικίας.
Ο θεσμός της οικογένειας και ειδικότερα ο τρόπος με τον οποίο οι γονείς διαπαιδαγωγούν τα παιδιά τους, η ποιότητα των συναισθηματικών τους σχέσεων, καθώς και η οριοθέτηση και η θέσπιση κανόνων, καθιστούν τον ρόλο του γονέα ως ενός από τους πιο δύσκολους και απαιτητικούς στην κοινωνία μας.
Στόχος του συγκεκριμένου σεμιναρίου είναι η επεξεργασία θεμάτων σχετικών με τη ενίσχυση του γονεϊκού ρόλου, τη βελτίωση των οικογενειακών σχέσεων και της επικοινωνίας μεταξύ γονιών και παιδιών, τη διαχείριση του άγχους στη οικογένεια καθώς και ενημέρωση για τους παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση ουσιών και άλλες επικίνδυνες συμπεριφορές.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση, ημέρα Τρίτη και ώρα 18:30 - 20:30 στο χώρο του «Οδοιπορικού», Κρυστάλλη 49, Περιστέρι.
Οι συναντήσεις της Ομάδας θα ξεκινήσουν την Τρίτη 29 Νοεμβρίου και θα διαρκέσουν μέχρι τον Απρίλιο του 2012.
Το συντονισμό της Ομάδας έχει ο κ. Χρήστος Κυριακάκος- ψυχολόγος στέλεχος της επιστημονικής ομάδας του Οδοιπορικού.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην Γραμματεία του Κέντρου, τηλ. 210 5786888, Δευτέρα – Παρασκευή 09:30 - 13:30).
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΙΜΟΔΟΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΛΗΨΙΑ ΤΗΣ Μ.Κ.Ο. «ΚΙ.ΠΟ.Δ.Α.» (12ος 2011)
Σε συνεργασία με την Τ.Ε. Προσκόπων και τη Λέσχη «4Χ4» Περιστερίου
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΙΜΟΔΟΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΛΗΨΙΑ ΤΗΣ Μ.Κ.Ο. «ΚΙ.ΠΟ.Δ.Α.»

Η Μ.Κ.Ο. «ΚΙ.ΠΟ.Δ.Α.», σε συνεργασία με την Τοπική Εφορία Προσκόπων Περιστερίου και τη Λέσχη «4Χ4» Περιστερίου, πραγματοποίησε, την 6.11.2011, εθελοντική αιμοληψία στα Γραφεία της Ρούσβελτ 17 στο Περιστέρι.
Παρά την προσπάθεια «κάποιων» να δυσχεράνουν την προσπάθεια της ΚΙ.ΠΟ.Δ.Α., καταστρέφοντας το ενημερωτικό της πανό για την Εθελοντική Αιμοληψία, το οποίο είχε αναρτηθεί στην πλατεία Δημαρχείου, η ανταπόκριση των αιμοδοτών ήταν ιδιαίτερα αυξημένη και η προσπάθεια ήταν επιτυχής.
Η «Τράπεζα Αίματος», λειτουργεί από το 2001, αμέσως μετά την ίδρυση της ΚΙ.ΠΟ.Δ.Α. και από τότε πραγματοποιεί δυο εθελοντικές αιμοληψίες, ετησίως, με πολύ μεγάλη επιτυχία.
Ο πρόεδρος της ΚΙ.ΠΟ.Δ.Α. κ. Παν. Μαργαρώνης, ο υπεύθυνος του τμήματος Εθελοντικής Αιμοληψίας κ. Χρ. Κουτσουρούμπας και ο Πρόεδρος της Λέσχης «4Χ4» κ. Αθαν. Λασκούδης δήλωσαν:
«Απευθύνουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όλους τους Εθελοντές Αιμοδότες, που ανταποκρίθηκαν και στήριξαν την αιμοληψία και τους μεταφέρουμε το μεγάλο ευχαριστώ από όλους αυτούς που δέχθηκαν το «Δώρο Ζωής» τους, γιατί η προσφορά τους είναι στάση ζωής στον εθελοντισμό και προσφορά ζωής προς τους συνανθρώπους μας.
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στήριξε την εθελοντική μας αιμοληψία, μας επισκέφθηκε επί κεφαλής εκπροσώπων της Δημοτικής Αρχής και συνεχάρη την προσπάθεια μας. Μάλιστα δήλωσε προβληματισμένος για την καταστροφή του πανό, που περιλάμβανε καθαρά κοινωνικό και εθελοντικό μήνυμα στην πόλη του Περιστερίου. Υποσχέθηκε δε να αντικαταστήσει το κατεστραμμένο πανό, κατά την επόμενη εθελοντική μας αιμοληψία και τον ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την ευαισθησία του, αλλά και για την ηθική στήριξή του.
Την διαδικασία της αιμοδοσίας τίμησαν με την παρουσία τους, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα, Παναγ. Λύκος, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Στυλ. Κανέλλος κ.ά.
Επίσης ευχαριστούμε το Σταθμό Αιμοδοσίας του Γ’ Νοσοκομείου Ι.Κ.Α. Αθηνών, για την άψογη συνεργασία αλλά και την ευγενική συμπεριφορά τους προς τους Εθελοντές Αιμοδότες .
ΑΦΙΕΡΩΝΟΝΤΑΣ 10’ ΛΕΠΤΑ ΣΩΖΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΗ
Καλούμε για ακόμη μια φορά όλες και όλους τους Περιστεριώτες, που ενδιαφέρονται να γίνουν Εθελοντές Αιμοδότες, να επικοινωνήσουν μαζί μας, για να ενημερωθούν, ότι:
Αφιερώνοντας 10 λεπτά από τον χρόνο τους, σώζουν μια ζωή και ταυτόχρονα ελέγχουν την φυσική τους κατάσταση .
Η διαδικασία είναι απολύτως ασφαλής. Διεξάγεται από εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό με μεγάλη εμπειρία.
Όλοι οι Αιμοδότες της «Τράπεζας Αίματος» της Μ.Κ.Ο. «ΚΙ.ΠΟ.Δ.Α.» αποκτούν ειδική κάρτα «Εθελοντή Αιμοδότη», μαθαίνουν αμέσως την ομάδα αίματός τους και εντάσσονται στην Εθελοντική Ομάδα Αιμοδοτών της Μ.Κ.Ο.
Για πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν από 19.30 έως 21.30 καθημερινά στο 210 5786870, στην ηλεκτρονική μας σελίδα στο διαδίκτυο: www.kipoda.gr, ή στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. "> Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ».
ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑ ΔΙΕΝΕΙΜΕ Ο ΔΗΜΟΣ (12ος 2011)
ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑ ΔΙΕΝΕΙΜΕ Ο ΔΗΜΟΣ
Στην άμεση διανομή σχολικών βιβλίων προχώρησε ο Δήμος Περιστερίου για να καλύψει τις διδακτικές ανάγκες των σχολείων της πόλης μας.
Συγκεκριμένα, με την επιμέλεια και εποπτεία του αντ/ρχου Παιδείας κ. Θεόδ. Αρβανίτη, του αντ/ρχου Καθημερινότητας κ. Βασ. Μπέτση και του προέδρου της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Δευτ/θμιας Εκπ/σης κ. Νίκου Κασουρίδη, φορτώθηκαν σε οχήματα του Δήμου Περιστερίου και διανεμήθηκαν 27 τόννοι βιβλίων σε γυμνάσια και λύκεια του Περιστερίου.
Η πρωτοβουλία αυτή έδωσε μια λύση στο μείζον πρόβλημα, που δημιουργήθηκε από την παράλειψη του Υπ. Παιδείας να εφοδιάσει τα Περιστεριωτόπουλα με σχολικά βιβλία και τις επιπτώσεις της στη μαθησιακή διαδικασία των χιλιάδων μαθητών.
Πιστεύουμε, ότι η εκτός αρμοδιότητας του, ευαισθησία αυτή του Δήμου Περιστερίου να μην εκληφθεί και καθιερωθεί από το Υπ. Παιδείας σαν μόνιμη υποχρέωσή του και του χρόνου στρέψει σε βάρος του τις απαιτήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αυτό πρέπει να διευκρινισθεί από φέτος...













